User Tag List

Page 307 of 322 FirstFirst ... 207 257 297 305 306 307 308 309 317 ... LastLast
Results 12,241 to 12,280 of 12854

Thread: [Algemeen] Series

Sterker door strijd Doc's Avatar
    Mentioned
    231 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Undutchable PSN ID: Undutchabled
    Quote Originally Posted by Black View Post
    The Rain zou ook nog wel eens interessant kunnen zijn. Beetje 28 days later vibe, maar minder gestyled. Ik hoop echt dat het niet een duizend in een dozijn verhaal wordt!

Ik zag hem afgelopen week ook voorbij komen. Ziet er best interessant uit.

Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post
    Homeland is gewoon een uitstekende serie. Niet elk seizoen is fantastisch, maar het is toch altijd op z'n minst boeind.

Alleen die vreselijke kop van Carrie, ugghh...
    Ik was op een gegeven moment ook een beetje Carrie moe... Ze acteert goed, maar ik kan haar soms niet uitstaan!

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    174 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Doc View Post
    Ik was op een gegeven moment ook een beetje Carrie moe... Ze acteert goed, maar ik kan haar soms niet uitstaan!
    Ligt ook aan de manische rol die ze hier speelt. Ik vond haar wel okay als Kate Brewster (Terminator 3). Bruin staat haar ook beter mijns inziens.

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    218 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Met veel plezier het laatste seizoen van Love gekeken samen met mijn vriendin. Een hipster rom com verhaaltje dat niet al teveel om het lijf heeft maar toch erg fijn weg kijkt. De humor is lekker ongebruikelijk, het tempo is bijzonder laag (in 3 seizoenen ga je in totaal door 6 maanden tijd heen o.i.d.) en de personages zijn aandoenlijk. Fijn acteurwerk door de twee hoofdrolspelers ook.

Komt geen S4 meer overigens, zowaar weer eens een serie die op tijd stopt.

Nu beginnen aan de tweede helft van het eerste seizoen van Twin peaks, daarna S2 en S3:-D.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    208 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Willytown
    Nou Martha, succes met Twin Peaks S2 dan (de helft is ondermaats, maar de Lynch episodes zijn dan weer episch). Seizoen 3 is waanzinnig!

Wat ik zelf erg leuk vond is de Twin Peaks Rewatch podcast van Idle Thumbs, waarin elke aflevering uitvoerig besproken en geanalyseerd wordt;
    https://www.idlethumbs.net/twinpeaks
    De podcast hosts kunnen in ieder geval enthousiast vertellen over weetjes en details. En vorig jaar bij het nieuwe seizoen was het geen rewatch maar werd er wekelijks volop gespeculeerd.

Ik heb afgelopen weken Quarry gekeken. Serie over een Vietnam veteraan in de jaren 70 die na terugkomst in het criminele circuit van Memphis belandt. Zo jammer dat er geen tweede seizoen meer komt en het bij deze 8 afleveringen blijft, want de setting en uitvoering waren erg goed.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    410 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zodat is na 52 dagen weer het einde voor Exosquad. Erg leuke serie, en je kan idd goed merken dat dit een Amerikaans antwoord is op anime. Daarnaast had ik er ook de heletijd een Xcom vibe bij.

Edit

@Morrigun99 bedankt voor de tip

Anyway vanaf morgen (vandaag) ga ik weer naar de Dragon Ball franchise kijken dat gaat mij het komende jaar en 299 dagen wel even zoet houden. ja dit betekent dat ik een aflevering per dag ga kijken ohja en dit is inclusief alle films en specials
    Last edited by coola; 31st March 2018 at 22:41.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    137 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jessica Jones s2
    Vond hem zelf leuker dan S1, al steelt Killgrave direct de show weer zodra hij opduikt. Kan niet helemaal zeggen waarom het nu meer klikt dan in S1, maar toch is het zo.

Van Hellsing s2
    Zit een bizar groot verschil in acteertalent tussen de verschillende spelers, van slechte nep-Russische vampieren tot de briljante niet-meer-dove Sam. Die verheft het niveau van de serie ieder moment dat hij de kans krijgen.
    Ze zijn een stuk grafischer geworden, maar het verhaal blijft bijzonder wazig en zonder ogenschijnlijk eindpunt. Sommige dingen gebeuren zo spontaan dat je eerst denkt van "Oké..." eer je beseft dat je misschien droevig zou zijn geworden als de character building wat beter was gedaan.
    Ik zit nu op de helft, dus kijken of dat nog verbeterd.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    410 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En dat was na 39 dagen al weer het einde van Spartacus, ik blijf het een geweldige serie vinden. Historisch correct it is not maar de sex, blood en gore maken veel goed.

Anyway van af morgen beginnen met één van mijn guilty pleasures namelijk Little House on the Prairie
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Tetten Sven's Avatar
    Mentioned
    66 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: svenneh Steam ID: Svenneh
    Quote Originally Posted by coola View Post
    En dat was na 39 dagen al weer het einde van Spartacus, ik blijf het een geweldige serie vinden. Historisch correct it is not maar de sex, blood en gore maken veel goed.

Anyway van af morgen beginnen met één van mijn guilty pleasures namelijk Little House on the Prairie
    Ik wil jouw agenda wel eens zien . Hoe de fuck hou je van alles bij wanneer je ergens aan begonnen en geëindigd bent.
    disestablishmentarianism electrocardiographically overindividualization electrophysiologically interdenominationalism deoxyribonucleoprotein overintellectualization anatomicopathological dicyclopentadienyliron antimaterialistically

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    69 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Morrigun99 bedankt voor de tip
    YW. Mooi dat ie beviel.
    @Sven inderdaad.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    410 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Sven View Post
    Ik wil jouw agenda wel eens zien . Hoe de fuck hou je van alles bij wanneer je ergens aan begonnen en geëindigd bent.
    Eerlijk gezegd onthoud zulke dingen ik gewoon. Ik schrijf nergens iets op in ieder geval.

Tetten Sven's Avatar
    Mentioned
    66 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: svenneh Steam ID: Svenneh
    Eerlijk gezegd onthoud zulke dingen ik gewoon. Ik schrijf nergens iets op in ieder geval.
    Wut.
    disestablishmentarianism electrocardiographically overindividualization electrophysiologically interdenominationalism deoxyribonucleoprotein overintellectualization anatomicopathological dicyclopentadienyliron antimaterialistically

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    174 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rainman, right here

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    109 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    12 van Oldenheim

Nederlands, dus de verwachtingen waren ultra laag. Sommige acteurs zijn ook echt heel slecht en het schrijfwerk laat te wensen over. Maar de mystiek redt nog wel het een en ander.
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    642 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Begonnen aan The Terror, erg sterk! Very Lovecraftian..
    Let op: De inhoud van uw reply kan worden opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    788 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Andere hier ook al begonnen aan Lost in Space? Vind het tot nu toe nog behoorlijk meh Sommige acteer prestaties zijn vreselijk en de dude die de robot speelt in zijn rubberre pak ziet er ook behoorlijk dom uit.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1077 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Begonnen aan The Terror, erg sterk! Very Lovecraftian..
    Ziet er goed uit! Thanks voor de tip.

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    190 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Andere hier ook al begonnen aan Lost in Space? Vind het tot nu toe nog behoorlijk meh Sommige acteer prestaties zijn vreselijk en de dude die de robot speelt in zijn rubberre pak ziet er ook behoorlijk dom uit.
    Gister toevallig, in de trein! Ben nu op 2/3 van ep1. Dat Will net die alien robot gaat bevrienden (althans, verwacht ik). Tot nu toe wel aardig. Maar zeker geen hoogstaand werk

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    642 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Lost in space kijk ik met mijn jonste (6) dat zegt genoeg denk ik.

Mentioned
    69 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Monty Python's Flying Circus is zowaar toegevoegd op Netflix!

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    137 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    One Punch Man

Het internet is vol lof over deze serie, en hij vermaakt, maar 9+ is wel wat overdreven. Ze nemen de standaard anime superhelden in de zeik en hebben best gave animaties, maar het verhaal blijft hangen op het belachelijk maken van anime, dus dat is wat jammer. Leuk om te kijken, snel voorbij (12 x 25 minuten).

So Say We All! Knorretje's Avatar
    Mentioned
    114 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: knorvocht Steam ID: kn0rvink
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Ik vind het ook erg matig, tegen het tergende aan. Ik blijf wel kijken want de production values zijn wel erg hoog en ik ben een te grote sucker voor Sci Fi(ook al is dit weer standard fare scifi design).
    Ik kan toch ook niet de enige zijn die die robot als een enorm slechte en lachwekkende versie van Legion ziet(Mass Effect) . En, speaking of ME, Mako anyone?

Mentioned
    109 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hoe zijn jullie ervaringen met Once Upon A Time?

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post
    Hoe zijn jullie ervaringen met Once Upon A Time?
    Leuk! @Eerendil is er helemaal verslaafd aan
    Zelf veel meegekeken, zit leuk in elkaar en pakt goed alle mogelijke sprookjes!

Mentioned
    109 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    642 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Knorretje View Post
    Ik vind het ook erg matig, tegen het tergende aan. Ik blijf wel kijken want de production values zijn wel erg hoog en ik ben een te grote sucker voor Sci Fi(ook al is dit weer standard fare scifi design).
    Ik kan toch ook niet de enige zijn die die robot als een enorm slechte en lachwekkende versie van Legion ziet(Mass Effect) . En, speaking of ME, Mako anyone?
    Sowieso ziet het hele gebeuren eruit als Mass Effect, ik had precies hetzelfde.

Einde seizoen 2 Leftovers @*NERAZZURRI* we hebben wel zoiets van het mag iets minder depressief allemaal, met name Kevin en Nora zijn wel erg down in the dumps constant, en ze zijn een beetje...saai? (wel uitstekend geacteerd verder) Iets meer humor of kleurrijke karakters had de serie wel wat goed gedaan. Matt Jamison is wel onze favoriet, een beetje de John Locke van de show.
    Last edited by RPGer; 21st April 2018 at 19:58.

Mentioned
    109 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

You’re in for a wild ride in seizoen 3. Kan niet wachten op je mening

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    274 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Oh fuck, wat zou ik die serie graag weer zien na een brain-erase.
    "Look for those who think things simple, who abhor uncertainty, and who are incapable of setting aside their summary judgment. For the claims they find the most absurd or offensive will be the ones most worthy of your attention."

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    208 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Willytown
    Leftovers; meest overlooked serie van de laatste jaren! Soms vrees ik dat de gouden jaren van drama/prestige TV over zijn en we alles gezien hebben (rond 2005-2010 met series zoals de Sopranos, SFU, The Wire, The West Wing, Mad Men, Breaking Bad). Er is nu veel meer aanbod, maar voor mijn gevoel is het meer oppervlakkig (Netflix series) of meer stijl over drama (GoT, WestWorld). Anthology series zijn leuk maar komen niet tot wasdom als de setting na elk seizoen verwisseld wordt. Of ik word gewoon oud . Toch is The Leftovers bijzonder en past het in het eerste rijtje, ze worden nog steeds gemaakt.

Zelf heb ik afgelopen maand The Handmaids Tale gekeken, ook een boekverfilming. Weer een mooie rol voor Elisabeth Moss. De wereld en dystopische sfeer zijn sterk neergezet. Seizoen twee komt er al snel aan, dus deze blijf ik volgen.

Verder nog aan het voortsukkelen met Jessica Jones seizoen 2 (wel aardig) en Masters of Sex seizoen 3 (Eerste seizoenen overwegend sterk, maar begint wat af te nemen. Toch kijk ik door want de serie blijft charmante momenten en acteurs hebben, maar het blijft een beetje Mad Men light).
    Last edited by Kikker; 22nd April 2018 at 10:50.

Member Fell Beast's Avatar
    Mentioned
    118 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lost in Space net afgerond.
    Ik snap de reacties, beetje meh soms maar het begon wel te groeien moet ik zeggen. Aantal sci fi cliche's, maar de setting was toch wel erg goed. Vooral de flora en fauna erg realistisch en mooi in beeld gebracht.
    De production value is echt niet normaal zeg, zeker niet voor een sci fi serie. Echt schitterend gemaakt. De creatures op land en alle scene's in de ruimte vond ik echt wel heel gelikt.

En inderdaad de robot vond ik ook wel slecht, tenminste in uitvoering. Zag er wel gelikt uit vond ik zelf, maar vond hem als karakter totaal niets toevoegen. Had liever dat ze met een andere verhaal richting hadden gekozen
    Grootste probleem vond ik de tegenspeler, totaal niet interessant karakter. Als er een seizoen 2 komt hoop ik dat ze dat gaan verbeteren.

Al met al, toen het eindigde had ik eigenlijk wel zin om de volgende aflevering op te zetten naar het nieuwe seizoen, dat is een goed teken denk ik dan.

Dushi Trio-sama's Avatar
    Mentioned
    189 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @coola Stargate: Origins al gezien inmiddels?
    If not, dont bother..

Afleveringen van ongeveer 10 minuten per stuk.. en acteerwerk is echt dramatisch.
    "Know thyself, and thou shall know all the mysteries of the gods and of the universe."
    "Know thyself, because what else is there to know?"

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Trio-sama View Post
    @coola Stargate: Origins al gezien inmiddels?
    If not, dont bother..

Afleveringen van ongeveer 10 minuten per stuk.. en acteerwerk is echt dramatisch.
    Meh, jammer om te horen
    Stond ook nog op mijn lijstje namelijk...

Mentioned
    69 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Zebby View Post
    One Punch Man

Het internet is vol lof over deze serie, en hij vermaakt, maar 9+ is wel wat overdreven. Ze nemen de standaard anime superhelden in de zeik en hebben best gave animaties, maar het verhaal blijft hangen op het belachelijk maken van anime, dus dat is wat jammer. Leuk om te kijken, snel voorbij (12 x 25 minuten).
    Ben nu ook halverwege het seizoen. Vind het écht heel erg tof/lachen! Had ik niet verwacht. Heerlijk cynische humor.

Dushi Trio-sama's Avatar
    Mentioned
    189 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Meh, jammer om te horen
    Stond ook nog op mijn lijstje namelijk...
    Ik ga het wel af kijken, want SG!
    Maar het is ver van het niveau van SG1. (het is dan ook een soort fan project, maar toch)
    "Know thyself, and thou shall know all the mysteries of the gods and of the universe."
    "Know thyself, because what else is there to know?"

Mentioned
    1077 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    Ben nu ook halverwege het seizoen. Vind het écht heel erg tof/lachen! Had ik niet verwacht. Heerlijk cynische humor.
    Mee eens. Lekker kort ook. Ik heb niet heel snel een klik met anime, maar dit trek ik prima.

Eens kijken waar ik het tweede seizoen van Westworld kan bekijken. Niet via Videoland of Netflix zeker?

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    474 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Mee eens. Lekker kort ook. Ik heb niet heel snel een klik met anime, maar dit trek ik prima.

Eens kijken waar ik het tweede seizoen van Westworld kan bekijken. Niet via Videoland of Netflix zeker?
    HBO of Arr Matey
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    69 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Nee Westworld = HBO. Dus via Ziggo HBO of illegale wegen.

edit: Tonne's antwoord is leuker.

Mentioned
    1077 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Danki!

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    642 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Leftovers; meest overlooked serie van de laatste jaren! Soms vrees ik dat de gouden jaren van drama/prestige TV over zijn en we alles gezien hebben (rond 2005-2010 met series zoals de Sopranos, SFU, The Wire, The West Wing, Mad Men, Breaking Bad). Er is nu veel meer aanbod, maar voor mijn gevoel is het meer oppervlakkig (Netflix series) of meer stijl over drama (GoT, WestWorld). .
    Mm dat is een interessante stelling en misschien wel één waar nog een artikeltje of twee over te vinden is.., zelf heb ik het idee dat iedereen hier (nog altijd) met serie aanbevelingen komt en ik bij mezelf denk hoe moet ik dat in vredesnaam allemaal gaan kijken (ook buitenlandse series zijn nu hot), dus ik heb nog nooit in een modus gezeten van "het gouden tijdperk van series".

Ik denk wel dat (misschien) de hype van series een beetje over is, en men nu met grote budget dingen nog probeert te scoren, en men is wellicht wat voorzichtiger met cliffhangers aan het eind van een seizoen, gegeven het risico dat het doek voortijdig valt. Dus je krijgt meer Anthologies of series die redelijke wrap up hebben aan het eind, waardoor verdere uitdieping misschien wat ontbreekt.

Daarnaast is bv de sitcom helemaal verdwenen, maar dat heb ik nooit echt boeiend gevonden.

Tags for this Thread