User Tag List

Page 321 of 328 FirstFirst ... 221 271 311 319 320 321 322 323 ... LastLast
Results 12,801 to 12,840 of 13097

Thread: [Algemeen] Onlangs bekeken films

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    854 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by pSeudoDog View Post
    A Cure for Wellness (2016)

De meest veelbelovende employee van een grote financiële dienstverlener op Wallstreet wordt naar een kuuroord in Zwitserland gestuurd om daar de c.e.o. op te halen.
    Echter aangekomen wil de c.e.o. niet mee en krijgt de employee een auto ongeluk, waardoor hij ook daar behandeld moet worden, dan word duidelijk dat er op dat kuuroord meer aan de hand is dan wat onschuldige therapieën.
    Niet de meest geweldige film en volgt een beetje een (te) voorspelbaar plot, maar ook zeker niet slecht want het weet er een goede Lovecraftachtige sfeer in te houden, als je daarvoor in de stemming bent dan is deze film zeer aan te bevelen.
    Klinkt interessant. Op het lijstje ermee.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hebben jullie trouwens Get Out al gezien? Aanradertje hoor. Wordt overall als horror omschreven, maar m.i. heeft ie een wat meer (psychologische) thriller benadering. 'Light' weliswaar.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    288 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    Hebben jullie trouwens Get Out al gezien? Aanradertje hoor. Wordt overall als horror omschreven, maar m.i. heeft ie een wat meer (psychologische) thriller benadering. 'Light' weliswaar.
    Uitstekende film.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post
    Get Out

Ik vond 'm heerlijk.
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ah gelukkig. Ik maakte me al zorgen...

Mentioned
    854 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Staat klaar!

Race Everything Roy Visser's Avatar
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    Wonder Woman
    Eindelijk! Heerlijke DC film. Voor 3/4 perfect, laatste kwartje vond ik iets te standaard voor DC, of eigenlijk snyder-eske. Maar enorm genoten

The Mummy
    Complete film is eigenlijk voor het opzetten van een Franchise, erg jammer en had er meer van gehoopt.

Baby Driver
    Heerlijk! Geniale ondersteunende OST welke eigenlijk gewoon een hoofdkarakter is in de film. Vette actie, goed acteerwerk met fijne cast, absolute aanrader!

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    507 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Get Out

Wel lache, maar niet de OMG vibe die ik hier lees. braintransplant stuff was redelijk hilarisch. Ik zag de film dan ook meer als een klucht/komedie dan een psych thriller. Weet niet of dat de intentie was.. Maar al met al geen slechte film.
    Meh. Ik haal hem nog wel eens in een Steam Sale.

Maximum effort! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Teratel Steam ID: Teratel1

End of Watch
    Nog nooit van de film gehoord. Het vertelt het verhaal van een divisie politieagenten in de ghettos van L.A. (met bovenstaand tweetal i de hoofdrol, allicht). Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen, maar het geheel is rauw en ongepolijst gefilmd met body- en shouldercams, wat goed aansluit op de ellendige ervaringen van de agenten bij de uitvoering van hun werk. Hoewel ik met de laatste 5 minuten niet zoveel kan, voor mij was het echt zo'n film die je wil blijven kijken om te zien wat er nu gebeurt. Wat mij betreft een aanrader.
    “It is the pride of a Knight to work for his master. That being said, I don’t know who my master is. No one is capable!!"
    -- Dulahan in Disgaea D2

Mentioned
    288 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Uitstekende film en 1 van de eerste waar Michael Peña zich echt liet zien als meer dan een Mexicaanse funny man.
    - Frank Murphy

Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja ontzettende topfilm inderdaad.

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Mee eens. Gekeken nadat het hier werd aanbevolen en werd niet teleurgesteld. Het einde viel voor mij wel wat uit de toon.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ah, dan heb ik blijkbaar een juiste keuze gemaakt door 'm op te nemen. En...

Quote Originally Posted by Cloud View Post
    Het einde viel voor mij wel wat uit de toon.
    Precies, het had zo'n ontzettende 'dat element moet ook nog even'-vibe.
    Maar dat is de film ruim te vergeven: ik vond 'm een stuk beter dan een film als bijv. Training Day die een beetje naar dezelfde soort hoek leek te lonken. Maar Training Day was dan ook veel meer Hollywood, en dat is nou ook de fout die End of Watch lijkt te maken met zijn einde.

Dat inzicht ben ik de film the Player dan wel weer dankbaar voor.
    “It is the pride of a Knight to work for his master. That being said, I don’t know who my master is. No one is capable!!"
    -- Dulahan in Disgaea D2

Mentioned
    854 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Topfilm inderdaad. Het einde vond ik zelf trouwens prima. Bruut en af.

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Life of Pi
    Een Indische immigrant vertelt over toen hij als 17-jarige jongen schipbreuk leed, en moest zien te overleven in een reddingsboot met een Bengaalse tijger als enige metgezel. Een film die, als jullie hem nog niet gezien hebben, vast van gehoord hebben.

Nou is de film net afgelopen en ik zat al met een halve hand op mijn keyboard om de film 's even de oren te wassen. De film heeft prachtige kleurige special effects wat betreft het weer en de zee die Gods grootsheid moeten symboliseren, en de film begint ook lekker en de eerste 50 minuten kijken heerlijk weg. Anderzijds moest ik zeggen dat ik niet wist wat ik van de film moest vinden, want ik heb al twee films over schipbreuk gezien, en die beelden het drama op nagenoeg dezelfde manier uit: ongeloof, overlevingsdrang, wanhoop, redding. Komt bij dat één ding me volledig uit de ervaring haalde, en dat is dat ik niet overtuigd raak door een spanningsveld met bijbehorende -momenten van een real-life acteur met een CGI tijger.

En toen kwam de clou en droeg ik de film weer een warm hart toe. Prachtige afsluiter!
    Ik laat 'm nog even verder bezinken.

En ik moet zeggen, heb me rotgelachen om onderstaande grap:
    Dad: 'We're making the trip, like Columbus'

Pi: '............Colombus was looking for India......!!!'

Everyone: '.......................'

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Topfilm inderdaad. Het einde vond ik zelf trouwens prima. Bruut en af.
    Dát had mij best gemogen, ik vond het alleen nogal chicken dat Gyllenhaal de aanval overleeft en er even soft gedaan moet worden over zijn partner.
    Die laatste minuut met flashback dat ze nog even zaten te geinen over Z die onder het bed van zijn seksende schoonouders lag kon ik daarnaast totaal niet plaatsen.
    Last edited by Lord Serafin; 21st June 2017 at 00:00.
    -- Dulahan in Disgaea D2

Mentioned
    288 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post

Dát had mij best gemogen, ik vond het alleen nogal chicken dat Gyllenhaal de aanval overleeft en er even soft gedaan moet worden over zijn partner.
    Die laatste minuut met flashback dat ze nog even zaten te geinen over Z die onder het bed van zijn seksende schoonouders lag kon ik daarnaast totaal niet plaatsen.

Het symboliseert de broederschap tussen de twee mannen. Die flashback doet hem denken aan de mooiere momenten. Uit persoonlijke ervaring zijn dit soort "Ongepaste" momenten degene die je het dierbaarst zijn als je iemand verliest die zo dichtbij je staat. David Ayer pakte dat moment omdat het menselijk is. En ik Denk dat Gyllenhaal bleef leven omdat hij de grotere loonstrook had.
    - Frank Murphy

Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nou is de film net afgelopen en ik zat al met een halve hand op mijn keyboard

wubalubadubdub ShadowSaiyan's Avatar
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ShadowSaiyan
    The Mummy

Beetje jammer dat de focus te veel ligt op het neerzetten van een 'Universe'. Tom Cruise kan ik de laatste tijd ook niet echt uitstaan, al zijn rollen komen op hetzelfde neer en ben wel een beetje klaar met die vent. Film zelf was minder slecht dan ik in eerste instantie dacht. Verhaal erachter was wel ok, maar de film moet het echt hebben van de special effects, en die waren wel goed. Ik kan in ieder geval niet wachten op Tom vs. Dracula

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    811 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Ook Get Out gezien!

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Get Out

Wel lache, maar niet de OMG vibe die ik hier lees. braintransplant stuff was redelijk hilarisch. Ik zag de film dan ook meer als een klucht/komedie dan een psych thriller. Weet niet of dat de intentie was.. Maar al met al geen slechte film.
    Film afdoen als komedie vind ik wel ver gaan, is neem ik aan gechargeerd gezegd? De film heeft wel wat comedic relief die soms iets too much is, maar al met al een degelijke film. Die scene met Georgina (die maid) kwam echt zo intens en freaky binnen bij mij. Mystery aspect was goed gedaan, en ondanks het ietwat bizarre plot gewoon een goed onderhouden film.

Om de een of andere reden dacht ik "goh laat ik eens doen wat ik 10 jaar geleden vaak deed en de imdb trivia lezen", maar jesus fuck ik kreeg spontaan autisme toen ik dat las. Blijkbaar is de film gedeeltelijk gebaseerd op racisme tegen the black man en godzijdank komt die shit niet al te veel naar boven drijven tijdens de film. Blijkbaar heeft de creator al jaren terug de film bedacht, maar gewacht tot er een moment was dat het echt slecht gesteld was met de zwarte samenleving, een rare keuze gezien het er niet dik bovenop ligt. Maar sommige van die trivia dingen zijn zo cringy, en anderen zijn zo vergezocht/speculatief/calimero:

Spoiler:

Regarding the meaning of The Sunken Place, creator/director Jordan Peele said, "The Sunken Place means we're marginalized. No matter how hard we scream, the system silences us."
    Blegh, institutional racism

The sunken place" can be seen as a metaphor for the paralysis people of color feel in racial America.

Doet de film imho weinig eer aan dit soort gerant. De film was prima zoals hij was

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    507 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Ook Get Out gezien!

Film afdoen als komedie vind ik wel ver gaan, is neem ik aan gechargeerd gezegd? De film heeft wel wat comedic relief die soms iets too much is, maar al met al een degelijke film.
    Het laatste stuk was wel met name lol voor mij ("Go get 'm grandfather!") en de manier waarop hij iedereen om zeep helpt. (wat ik opzich heel cool vond, even wat anders dan de hulpeloze horror main) het werd allemaal zo absurd dat het voor mij wel iets van de spanningsboog te niet deed die hier en daar merkbaar was in de aanloop.

Maar ik ben een slechte horror/thriller kijker. Of ik lach me suf of vind iets retespannend, dat laatste is heel zeldzaam.

Mentioned
    811 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Het laatste stuk was wel met name lol voor mij ("Go get 'm grandfather!") en de manier waarop hij iedereen om zeep helpt. (wat ik opzich heel cool vond, even wat anders dan de hulpeloze horror main) het werd allemaal zo absurd dat het voor mij wel iets van de spanningsboog te niet deed die hier en daar merkbaar was in de aanloop.
    Oh eens, het was weer de typische zwakke/absurde afsluiter zoals veel horrorfilms dat doen, en ja dat doet een beetje afbreuk aan het geheel. Ik vond het mystery gedeelte overigens wel vrij sterk uitgewerkt, nog beter dan het horror gedeelte.

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by ShadowSaiyan View Post
    Ik kan in ieder geval niet wachten op Tom vs. Dracula
    In één van Tom's beste rollen speelt hij nota bene een vampier; Interview with the Vampire. Geen actie-rol en hij is een ontzettende rotzak als Lestat, dus het laat eens een heel andere (betere) kant van Cruise zien.

Ik ben onder de indruk dat je het zolang hebt volgehouden: ik heb al geruime tijd het decreet dat als een film Tom Cruise in de hoofdrol heeft ik de film links laat liggen. Het is die typische actiefilm-blockbuster meuk voor het grote publiek waar ik m'n buik inmiddels wel van vol heb.

Quote Originally Posted by Tonne View Post

Het symboliseert de broederschap tussen de twee mannen. Die flashback doet hem denken aan de mooiere momenten. Uit persoonlijke ervaring zijn dit soort "Ongepaste" momenten degene die je het dierbaarst zijn als je iemand verliest die zo dichtbij je staat. David Ayer pakte dat moment omdat het menselijk is. En ik Denk dat Gyllenhaal bleef leven omdat hij de grotere loonstrook had.
    Die vertrouwensband die de clip moest uitstralen was me dan even ontgaan, maar desondanks vond ik het een beetje mosterd na de maaltijd. 'Oh, we pleuren dit er nog even in om na het slechtste wat je kan overkomen toch af te sluiten met een lach'.

Neem nou die slotscéne a la flashback uit Godfather II waarin we, na het verhaal van een vreselijke man te hebben aanschouwd, een Michael Corleone zien toen hij nog wel trouw aan zijn eigen principes was, toen hij nog wel een goed mens was. En dat we in de film hebben kunnen zien dat hij dat allemaal is kwijtgeraakt. DAT is mijn inziens een sterke aftermath! Het zet het hele verhaal is een nóg wrangere/tragische context: wat ze in die slotscène van EoW lieten zien vond ik redelijk vanzelfsprekend: dan vond ik die scène If anything happens to me, I want you to take care of my wife veel sterker, en die scène was al geweest.

Als ik zo'n keyboard had gehad in mijn jeugd wás ik waarschijnlijk Ross Geller geweest.
    Niet dat ik daar bezwaar tegen had als ik dan later Jennifer Aniston mocht neuken!
    Last edited by Lord Serafin; 21st June 2017 at 12:53.
    -- Dulahan in Disgaea D2

Incorgnito Randroid's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dat ik om Get Out best wel vaak hardop in de lach schoot vond ik juist een van de sterkste punten aan die film. Heerlijk om even een momentje te hebben om bij te komen van die spanning, die daarna weer zorgvuldig kan worden opgebouwd. Die mix werkte voor mij heel goed.

The Cabin in the Woods doet dat ook heel goed.
    Heb je het al gehoord, ik heb een nieuwe tv.

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Randroid View Post
    Dat ik om Get Out best wel vaak hardop in de lach schoot vond ik juist een van de sterkste punten aan die film. Heerlijk om even een momentje te hebben om bij te komen van die spanning, die daarna weer zorgvuldig kan worden opgebouwd. Die mix werkte voor mij heel goed.

The Cabin in the Woods doet dat ook heel goed.
    Ik heb me laten vertellen dat dat ook de tactiek is van Wes Craven, de regisseur van Nightmare on Elmstreet en Scream: met wat gelol tussensdoor komt het enge tweemaal zo hard aan. Ik ga 'm binnenkort maar weer 's kijken!

En Cabin in the Woods....."Get away from her, you bitch!"
    -- Dulahan in Disgaea D2

Mentioned
    854 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb me laten vertellen dat dat ook de tactiek is was van Wes Craven, de regisseur van Nightmare on Elmstreet en Scream
    FYP.

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    FYP.
    Is die ook alweer dood? Of gestopt?

Dat is in, tegenwoordig!
    -- Dulahan in Disgaea D2

Mentioned
    854 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Beide.

Mentioned
    288 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat is in, tegenwoordig!
    2015 al helaas.
    - Frank Murphy

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik meen me er nog vaag iets van te herinneren....

Nouja, nóg een argument waarom acteurs en regisseurs niet meer dan namen zijn wanneer ze weg vallen.
    -- Dulahan in Disgaea D2

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    316 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Transformers: The Last Knight

Ik heb echt van af begin tot het eind met een big smile in de bioscoop gezeten. De film is imo beter dan deel 1, 2 en 4 maar deel 3 blijft de beste.

Voor het eerst dat ik Hot Rod awesome vind z'n G1 counterpart blijft kut.

Nogmaals ik heb genoten van deze film.

Verstuurd vanaf mijn F5321 met Tapatalk
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

It's-a me! Pokalapoketl's Avatar
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pokalapoketl PSN ID: Pokalapoketl Steam ID: Pokalapoketl
    Vanavond naar Transformers: The Last Knight geweest... denk ik... of was het een ijlende droom?... bevangen door de hitte?... ik... ik... um... pfff... errr... wut?... whaaaaa?????

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Pokalapoketl View Post
    Vanavond naar Transformers: The Last Knight geweest...
    Ik moest hier al lachen toen ik het in de headlines zag.
    Goed werk!

Volgens mij is het een beetje kut deze zomer, want er draaien alleen maar kutfilms, geloof ik.
    -- Dulahan in Disgaea D2

Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Pokalapoketl View Post
    Vanavond naar Transformers: The Last Knight geweest... denk ik... of was het een ijlende droom?... bevangen door de hitte?... ik... ik... um... pfff... errr... wut?... whaaaaa?????
    Waaróm dan ook? Je wéét toch dat het spetterpoep gaat zijn?!

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Waaróm dan ook? Je wéét toch dat het spetterpoep gaat zijn?!
    Maar ik heb niet gezegd dat ik het haatte!

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    507 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Je moet je kapot schamen.

Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Je moet je kapot schamen.
    ...en ik in de tussentijd maar zoeken naar politiek genuanceerde bewoordingen...

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb óók nergens gezegd dat het goed is.

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wall Street: Money never sleeps

We zien een papkereltje die wordt gewekt door zijn knuffelige vriendinnetje met een zeurderig stemmetje en een jongenskapsel (zie 0:50 hieronder): ze zijn heel erg verliefd. Dan gaan ze op de motor naar hun werk, zij achterop, hem zo stevig vasthoudend dat je het bijna knuffelen kunt noemen. Hij wordt gebeld door een doctor die vraagt om meer financiële middelen voor zijn onderzoek: 'Natuurlijk regel ik dat voor u, werk lekker door aan uw project!' zegt het menneke. Daarna zien we het kereltje in een meeting: hij is belegger. De meeting bestaat uit een tafel van jonge mannen in pak, en een schreeuwende kale knikker met een ordinair accent zweept ze op omtrent hun volgende slachtoffer: het is duidelijk wie in charge is! 'Iemand bezwaar?' vraagt de knikker, en het ventje steekt als enige zijn hand op. Hij heeft zijn twijfels. De knikker gaat in de aanval, termen gebruiken als 'Jouw kwakzalver met zijn project' en doelende op dat hij hier het echt werk propageert aan de groep. Maar het ventje houdt zijn rug recht tegen al dat verbale geweld! Meeting adjourned: het ventje loopt de beurs op, omgeven door schreeuwende en telefonerende mannen in overhemden met opgestroopte mouwen. Her en der geeft het ventje een schouderklop, zelfs een box, want het zijn allemaal helden daaro. Dan loopt hij naar een oude man die hard in de telefoon staat de schreeuwen dat de man aan de andere kant van de lijn 'm niet moet laten zitten, 'hij heeft hem zijn woord gegeven', en en en.....

En toen niks want toen zette ik de film af en smeet 'm snoeihard van mijn HDD-recorder. Jezus, wat een typische stereotype Amerikaanse grootspraak weer. Van die sukkels die lekker stoer geportretteerd worden, van die sukkels van 'Ik ben mijn werk!': gatverdamme! Me nog nooit zó zitten ergeren in de eerste 7 minuten van een film.

10 minuten van mijn leven die ik nooit meer terug krijg.

Last edited by Lord Serafin; 22nd June 2017 at 22:53.
    -- Dulahan in Disgaea D2

Mentioned
    811 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

En toen niks want toen zette ik de film af en smeet 'm snoeihard van mijn HDD-recorder. Jezus, wat een typische stereotype Amerikaanse grootspraak weer. Van die sukkels die lekker stoer geportretteerd worden, van die sukkels van 'Ik ben mijn werk!': gatverdamme! Me nog nooit zó zitten ergeren in de eerste 7 minuten van een film.
    Wat een hoop frusty weer, maar hier ben je het toch echt zelf. Wat had je verwacht van een film genaamd "Wall Street", die nota bene een sequel is op een film die de financiele sector en de bedrijfscultuur van de VS probeerde vast te leggen? Doet mij denken aan iemand die helemaal gefrustreerd was over the Big Short omdat het alleen maar over financieel gedoe ging. Jooooh...

hai. Regenbooggeit's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Regenbooggeit
    LOL @ rant na 10 minuten kijken.

Tags for this Thread