User Tag List

Page 331 of 331 FirstFirst ... 231 281 321 329 330 331
Results 13,201 to 13,223 of 13223

Thread: [Algemeen] Onlangs bekeken films

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    867 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    Tja....ik heb dat ook met Tom Cruise. Ik vind dat echt zo'n druif eersteklas, dat het mij onbewust tegenhoudt om zijn films direct te checken.
    Onze Oosterburen hebben daar een mooi woord voor: vollidiot. En met hem heb ik het ook extreem. Ik sla zijn films steevast over.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Edge of Tomorrow wel gezien?

Zo niet...DOEN. NU. METEEN.

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    526 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Of zijn seculiere ADHD tegenpool Russel Brand. Instant irritatie.
    Meh. Ik haal hem nog wel eens in een Steam Sale.

Mentioned
    867 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Trailers, maar ik dacht niet dat hij zo boeiend zou zijn. Mooie voor op vakantie van de week.

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    526 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik vond Edge of Tomorrow niet zo heel bijzonder, Minority Report blijft voor mij wel een top Cruise film.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    821 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Interview with the Vampire <3

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    42 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387

Manga is beter, Groffer en Harder
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps3, GameCube, Amd 965 X4 Phenom II, 8GB Ram, Asus Formula Crosshair IV, EAHD6950, Xonar Xense With a Sennheiser PC350, Samsung 830 64GB SSD, 500GB HDD, 1TB HDD

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    218 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Je doet jezelf tekort door geen Cruise te kijken vind ik. Magnolia, Collateral, Interview with a Vampire, A few Good Men, Rain Man, Vanilla Sky en Eyes Wide Shut zijn allemaal erg sterke films die je zou moeten zien.

En laten we niet vergeten dat bijna alle gevierde mensen in de industrie nogal donkere kantjes hebben. Zou zonde zijn als mensen niets van Scott, Brando, Gibson, Sheen, Ford, Daniel Day Lewis, Polanski, Allen en Phoenix willen zien. En dat zijn dan alleen maar mensen die in public een ass (geweest) zijn, reken maar dat de lijst nog wat langer doorgaat.

Mentioned
    867 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Je doet jezelf tekort door geen Cruise te kijken vind ik. Magnolia, Collateral, Interview with a Vampire, A few Good Men, Rain Man, Vanilla Sky en Eyes Wide Shut zijn allemaal erg sterke films die je zou moeten zien.
    Misschien even verduidelijken: de huidige Cruise. De films die je hierboven noemt zijn stuk voor stuk prachtig.

En laten we niet vergeten dat bijna alle gevierde mensen in de industrie nogal donkere kantjes hebben. Zou zonde zijn als mensen niets van Scott, Brando, Gibson, Sheen, Ford, Daniel Day Lewis, Polanski, Allen en Phoenix willen zien. En dat zijn dan alleen maar mensen die in public een ass (geweest) zijn, reken maar dat de lijst nog wat langer doorgaat.
    Zo zwart wit is het natuurlijk niet,...al doe ik het met Cruise wel. Zeker na dat Scientology debacle. Maar het ebt nu eenmaal door. Niets aan te doen.

Daarom vind ik het vaak ook verfrissend om films/series te kijken met nieuwe gezichten, of buitenlandse films.
    Last edited by Like-a-Bunny; 20th September 2017 at 13:06.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nou ja, dat was ook mijn punt. Ik vind Cruise een debiel en mijn eerste reflex is om een film niet te kijken...maar doe dat juist wél, omdat hij nu eenmaal kwaliteit aflevert.

Wellicht zou je dat bij Eisenberg door kunnen trekken....los van het feit dat ik ook weinig met hem heb (om maar even niet in te gaan op het feit dat hij weinig klassieke rollen op naam heeft).

Bottom line....The Squid & The Whale is een mustsee m.i.

Maximum effort! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Teratel Steam ID: Teratel1
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Misschien even verduidelijken: de huidige Cruise. De films die je hierboven noemt zijn stuk voor stuk prachtig.
    Daar zeg je inderdaad wat, de films die Illuv noemt zijn Cruise's wat oudere films. Ik vind 'm als acteur op zich nog altijd best acceptabel (vind de man zelf nogal een eikel), maar in actiefilms bedankt ik er hartelijk voor! Hij speelt telkens dezelfde rol: schreeuwende macho die de in een handomdraai boel opblaast en altijd wint.

Ik denk dat diverse mensen mijn verwachting delen; als Cruise vandaag de dag in een (actie)film speelt betreft het meestal een laagdrempelige actiefilm waarbij Cruise's naam en foto het grote publiek naar de bios moet lokken.
    Last edited by Lord Serafin; 20th September 2017 at 16:22.
    “It is the pride of a Knight to work for his master. That being said, I don’t know who my master is. No one is capable!!"
    -- Dulahan in Disgaea D2

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    304 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Cruise is lang niet meer de boxoffice bom dat het was in de jaren 90 en vroege jaren 2000.
    Mission Impossible doet het nog goed maar alle andere projecten falen of halen lang niet wat verwacht werd.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eens met allemaal. Ouwe Cruise beter. Ga wel Edge of Tomorrow eens checken door de lof.
    Eisenberg... tja naast BvS alleen The Social Network gezien, en daar paste ie prima in.

Owja. Death Note gekeken. Nooit een serie proberen te proppen in 2 uur. Ergernis alom. Enige goede was Willem Dafoe, heerlijke acteur.

Alexander Supertramp Valerious's Avatar
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Man, man, man. Jullie vergeten gewoon Zombieland. Ja, Woody steelt de show, maar Eisenberg is best ok in die film.

Mentioned
    867 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Nee die film is geweldig, ondanks Eisenberg.

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    104 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Cruise is lang niet meer de boxoffice bom dat het was in de jaren 90 en vroege jaren 2000.
    Mission Impossible doet het nog goed maar alle andere projecten falen of halen lang niet wat verwacht werd.
    Die laatste van Cruise, American Made, moet toch wel een aanrader zijn.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    304 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Cloud View Post
    Die laatste van Cruise, American Made, moet toch wel een aanrader zijn.
    En toch bombed de film hard momenteel. Misschien dat het volk denk na de mummy fuck dat Tommy.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    42 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    En toch bombed de film hard momenteel. Misschien dat het volk denk na de mummy fuck dat Tommy.
    Lastig te zeggen meer actie films floppen op het Marvel geweld na.
    Kong: Skull Island is ook geflopt terwijl ik dat toch wel een lekkere klassieke actie film vind.
    En dit is al een paar jaar aan de gang

Ps3, GameCube, Amd 965 X4 Phenom II, 8GB Ram, Asus Formula Crosshair IV, EAHD6950, Xonar Xense With a Sennheiser PC350, Samsung 830 64GB SSD, 500GB HDD, 1TB HDD

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    319 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Kong: Skull Island is ook geflopt terwijl ik dat toch wel een lekkere klassieke actie film vind.
    En dit is al een paar jaar aan de gang
    Mja wat is floppen? Kong heeft $566,652,812 opgebracht dat kan ik persoonlijk niet echt een flop noemen. Qua cijfers is het een middenmootje met een 6,7 op imdb een 62 op meta critic en een 76 %rating ( 70% audience rating) op rotten tomatoes maar kan ik niet echt een flop noemen.

The Mummy heeft $407,778,013 opgebracht dus dat kan ik ook niet echt een financiële flop noemen qua cijfers wel met 5,6,, een 34 op meta critic en 16 % op rotten tomatoes. Neemt niet weg dat ik de film heerlijk vind en het voor mij ook een homage is naar de oude Universal Monster films en Hammer films.

Assassin's Creed die is hoe pijn het mij ook doet om het te zeggen een flop ( al vind ik film nog steeds awesome)
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    526 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat lijkt me wat overdreven, TFATF, Baby Driver and John Wick spring to mind.

Er is wel een hele rare trend aan de gang in Hollywood, min of meer wat je ook bij games ziet. Alleen de super high budget/franchises als SW en Marvel scoren of the charts, maar alles wat daaronder zit heeft veel meer potentie tot floppen, vandaar dat met minder risico neemt (Baby Driver koste geen hol) of andere soort films maakt.

Dat gezegd hebbende vind ik veel regisseurs die ik torenhoog had (heb?) staan gewoon ook ruk de laatste tijd en dat zien die studio bonzen ook.

Ridley Scott, Steven Spielberg, The Wachoski's, Guillermo del Toro grote namen die potentieel de beste blockbusters kunnen neerzetten, het is allemaal crap wat ze tegenwoordig maken, lazy ass James Cameron die eens in de 10 jaar een film maakt, John Woo die al 10 jaar geen film meer in het westen heeft gemaakt etc.

Veel mensen zeuren dat er alleen maar reboots zijn en geen nieuwe franchises, maar zijn er echt wel! Films als John Carter, Jupiter Ascending en recentelijk Valerian. MAAK ES EEN GOEIE !!!
    Last edited by RPGer; 20th September 2017 at 21:44.

Mentioned
    42 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Bedoelde niet dat alle Films naast Marvel Floppen. Maar als je het met een brede kwast bekijkt lijkt het wel zo.
    En buiten de commerciele successen die de films doen @coola , is vaak bij release wel veel kritiek op die films waar ik me tot op zekere hoogte niet vaak in kan vinden.

Maar @RPGer weet het wel aardig in de richting te omschrijven, of is het een gevalletje er worden ook meer high budget films gemaakt dan ooit te voren dat dit genre is over verzadigt?
    Ergens denk ik ook dat Pegi13 en Script checks de boel teveel verpesten, Wegens Politiek correctheid en andere poespas om een sterke film neer te zetten?
    Wegens de PEGI 13 Rating vind ik veel maar dan ook veel films op elkaar lijken betreft de laatste 20 jaar.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    319 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    PEGI 13
    Dit is ook de reden dat onder andere franchises zoals the Evil Dead naar het serie format zijn gegaan, Ash vs Evil Dead had eigenlijk gewoon de ( evil dead remake mee gerekend want dat is een voorbeeld van een remake die wel goed is) 5de film moeten worden maar Sam Raimi en Bruce Campbell kregen te veel restricties opgelegd qua geweld, bloed en gore, bij starz krijgen ze nagenoeg geen restricties daarom bestaat nu onder andere ook de mortuarium scène @RPGer
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

0fficial Ph0rum Wh0re TicTac's Avatar
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Veel mensen zeuren dat er alleen maar reboots zijn en geen nieuwe franchises, maar zijn er echt wel! Films als John Carter, Jupiter Ascending en recentelijk Valerian. MAAK ES EEN GOEIE !!!
    Ik vond John Carter nog best goed eigenlijk en een quilty pleasure op veel dagen Jupiter was poep en Valerian niet gezien na de negatieve reviews.

Tags for this Thread