User Tag List

Page 87 of 88 FirstFirst ... 37 77 85 86 87 88 LastLast
Results 3,441 to 3,480 of 3494

Thread: [Algemeen] Virtual Reality & 3D gaming

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    900 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Ikke niet snap...

Wat bedoel je hiermee? Dit is toch gewoon te vergelijken met daadwerkelijk in de auto te zitten? Je kan ook je view centreren/resetten als je dat bedoelt, hij wil nog wel eens driften naar een kant toe.
    Ja maar ik merkte dat het met racing toch echt een issue is. Met een auto heb je door verschillende krachten op je lichaam wel een goed gevoel in hoeverre je rechtuit kijkt, en als je niet helemaal rechtdoor gaat voel je dat ook. Met de (granted, korte) tijd die ik met een OR heb doorgebracht was het voor mij in ieder geval erg lastig om duidelijk te hebben in hoeverre ik nu niet precies naar het midden keek, en daarbij of mijn auto wel volledig rechtuit gaat. Dit was ook met een OR DK1 mind you, dus geen translateral movement.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    585 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Yes! Ja ook vrij gebruiksvriendelijk volgens mij, mod tabje vind je gewoon ingame waar je de keuze kan maken welke mod je wil activeren. Geen ervaring met de installatie dus wie weet is dat nog gedoe.
    Heel simpel, de file is gewoon een exe die alles voor je installeert. in game mods kiezen in je kantoor hub en gaan.

SW mod is echter zeer beperkt, stel je er niet teveel van voor, behalve eerste ervaring Lightsaber vasthouden in VR.

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Zeg em, even heel lui: wat is nu de consensus? Heb wat geld te besteden via mijn broer en zat te denken aan een VR setup. Maar met alle producten en mogelijkheden weet ik het niet meer. Is Oculus nog steeds de OG? En iets als dit, is dat afdoende om mee van start te gaan? https://www.coolblue.nl/product/7887...RoCrZ8QAvD_BwE

En ook niet onbelangrijk, gaat mijn GTX 970 het trekken denken jullie?
    Oculus is wmb de enige keuze. Vive is duur(der) en beperkter game aanbod. Daar zullen ongetwijfeld veel Vive fans anders over denken, maar het is vrij simpel, Oculus heeft een eigen game studio, zie het als de Nintendo van de VR, waar je ook nog eens bijna alle Steam VR games op kan spelen.

Basispakket, ik zou wel een derde camera er gelijk bijnemen voor 360 room scaling, sooner or later ga je dat toch wel doen/willen.

Zelf heb ik een i7 met 780ti, werkt prima.

Onderschat trouwens niet de hoeveelheid (en kosten) aan games die je te wachten staan.
    Last edited by RPGer; 16th April 2018 at 14:08.
    Meh. Ik haal hem nog wel eens in een Steam Sale.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    190 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive

[Algemeen] Virtual Reality & 3D gaming

De kosten van de headset is inderdaad slechts de top van de ijsberg. Veel games zijn ook best duur als je kijkt naar de speelduur. Een game als I Expect You To Die is erg leuk maar na n playthrough heb je het wel gezien en zo lang doe je er niet over.

Overigens is die beginset volgens mij voldoende om te starten. Desnoods is er ook een (experimentele) setup voor 360 room scaling met twee sensoren.
    Last edited by Exclusive; 16th April 2018 at 14:43.

Race Everything Roy Visser's Avatar
    Mentioned
    66 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    Ja maar ik merkte dat het met racing toch echt een issue is. Met een auto heb je door verschillende krachten op je lichaam wel een goed gevoel in hoeverre je rechtuit kijkt, en als je niet helemaal rechtdoor gaat voel je dat ook. Met de (granted, korte) tijd die ik met een OR heb doorgebracht was het voor mij in ieder geval erg lastig om duidelijk te hebben in hoeverre ik nu niet precies naar het midden keek, en daarbij of mijn auto wel volledig rechtuit gaat. Dit was ook met een OR DK1 mind you, dus geen translateral movement.
    Ik denk dat het ergens wel scheelt dat ik een stuurtje in mijn handen heb, wat veel meer een indicatie is voor je lichaam wat nou daadwerkelijk de "voorkant" is. Maar ik merk ook dat ik het echt wel op moet gaan bouwen, rechte stukken gaan prima, maar wanneer ik snelle links rechts bewegingen heb dan merkt mijn hoofd echt wel dat er iets niet klopt. Nou ging ik daar van te voren al heel erg vanuit omdat ik supergevoelig ben voor motion-sickness, en wat dat betreft valt het me eigenlijk alles mee. Gisteren zeker anderhalf uur in totaal gereden totdat ik woozy werd (ook veel verschillende circuits en autos geprobeerd) maar zojuist was ik na 20 minuten al een beetje woozy. Iedere dag even een half uurtje voorlopig en dan hoop ik dat het beter word (met een beetje geluk ook minder problemen wanneer de situatie andersom is, beweging voelen en geen beweging zien, zodat ik in een vliegtuig minder last heb)

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    585 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

@Roy Visser

Ik heb het idee dat VR je in Multiplayer racing echt wel een "edge" kan geven. Je kan veel gemakkelijker en sneller om je heen kijken, klopt die aanname?

Mentioned
    900 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    @Roy Visser

Ik heb het idee dat VR je in Multiplayer racing echt wel een "edge" kan geven. Je kan veel gemakkelijker en sneller om je heen kijken, klopt die aanname?
    De vraag is niet aan mij gericht of course, maar wel iets waar ik mee bezig ben geweest gezien ik al een jaar of 5 headtracking heb via TrackIR (zonder VR/HMD dan). Met racen vond ik het zelf betrekkelijk omdat je de baan al kent en je mirrors meestal afdoende zijn. Met multiplayer flight games, met name WO1/WO2 games waar je dus ook geen radar of HUD hebt is het dusdanig cruciaal in dogfights dat je zonder kijk-oplossing een vrij grote acherstand hebt.

Member Gaiko's Avatar
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: G-A-I-K-O
    Ik haal vanavond een Oculus rift op met touch controllers . Wilde het al heel lang maar nadat ik nieuwe pc had gekocht toch maar meteen ook overstag gegaan. Wat vinden jullie echt games om VR benen mee te krijgen? Heb zelf weinig ervaring nog met VR.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    733 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by Gaiko View Post
    Ik haal vanavond een Oculus rift op met touch controllers . Wilde het al heel lang maar nadat ik nieuwe pc had gekocht toch maar meteen ook overstag gegaan. Wat vinden jullie echt games om VR benen mee te krijgen? Heb zelf weinig ervaring nog met VR.
    Om te beginnen zijn de games/ervaringen waarbij je stil staat of teleport het beste. Zo kan je wennen aan de ervaring zonder direct op je muil te gaan omdat de wereld in game wat anders doet dan de grond onder je
    Zelf een groot fan Robo Recall en Superhot VR.
    "I live my life one game at a time"

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    585 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

VR benen heb je eigenlijk alleen nodig voor een zeer beperkt aantal spellen, meestal spellen die geport zijn naar VR of geen teleport functie hebben.
    Ik heb heel snel last van misselijkheid, maar vrijwel geen enkele game in mijn library veroorzaakt het. Als je af wilt van teleport functies (kan me voorstellen dat het in een Skyrim bv niet wenselijk is) dan zou ik een langzaam (puzzel)spel als XING: The Land Beyond proberen, waarbij er geen actie is om beweging constant noodzakelijk te maken. Af en toe stop ik gewoon even bij misselijheid en bekijk de scenery.

Absolute must-play games voor Oculus zijn voor mij (amongst a few):

Robo Recall
    Dead and Buried
    Superhot VR
    Lone Echo

Member Gaiko's Avatar
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

had Robot Recall idd al op me lijstje staan! Ik wil uiteindelijk wel toe om te proberen Skyrim VR (dergelijke games) te spelen. Ik heb ook bijvoorbeeld Elite dangerous al, maar nooit echt veel gespeeld (+- 20 uur) omdat me pc dat toentertijd niet super aankon. Die schijnt ook wel goed te zijn in VR.

XING: the land beyond ziet er wel cool uit!

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    733 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Waar ik in het begin nog de fout in ging was denkten te kunnen leunen op iets wat er niet is Maar dit zijn dingen die je zelf even moet ondervinden. Zorg er in ieder geval voor dat je genoeg ruimte hebt waar je staat en niks binnen arm lengte staat. Meerdere keren vol in mijn muur geslagen met superhot.

Member Gaiko's Avatar
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Waar ik in het begin nog de fout in ging was denkten te kunnen leunen op iets wat er niet is Maar dit zijn dingen die je zelf even moet ondervinden. Zorg er in ieder geval voor dat je genoeg ruimte hebt waar je staat en niks binnen arm lengte staat. Meerdere keren vol in mijn muur geslagen met superhot.
    Ik heb jammer genoeg niet heel veel ruimte atm (daarom vind ik oculus rift met 2 sensoren wel genoeg). Ik kan wel staan en me armen alle kanten op strekken maar kan niet echt opzij lopen want na 2 stappen knal ik dan met me hoofd tegen het schuine dak . dus dat wordt een beleving. misschien eerst met helm op spelen haha.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    733 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb jammer genoeg niet heel veel ruimte atm (daarom vind ik oculus rift met 2 sensoren wel genoeg). Ik kan wel staan en me armen alle kanten op strekken maar kan niet echt opzij lopen want na 2 stappen knal ik dan met me hoofd tegen het schuine dak . dus dat wordt een beleving. misschien eerst met helm op spelen haha.
    oef Nou met je hoofd komt het wel goed denk ik, is eerder dat je soms zonder het door te hebben een meter naar linhks of rechts bent gelopen. Zwaaien met armen kan dan vervelende gevolgen hebben

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    585 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

had Robot Recall idd al op me lijstje staan! Ik wil uiteindelijk wel toe om te proberen Skyrim VR (dergelijke games) te spelen. Ik heb ook bijvoorbeeld Elite dangerous al, maar nooit echt veel gespeeld (+- 20 uur) omdat me pc dat toentertijd niet super aankon. Die schijnt ook wel goed te zijn in VR.

XING: the land beyond ziet er wel cool uit!
    Ik ben wel wat voorzichtiger geworden "verwachtingen" te hebben bij VR. Wat je denkt dat heel goed werkt (een Skyrim bv) blijkt dan vaak juist tegen te vallen omdat het spellen zijn die niet "from the ground up" zijn ontwikkeld voor VR. En dan komt ineens iemand met een tafeltennis game en blijkt dat helemaal te gek te zijn. Laat je verassen zou ik zeggen, er is heel veel!

Member Gaiko's Avatar
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ben wel wat voorzichtiger geworden "verwachtingen" te hebben bij VR. Wat je denkt dat heel goed werkt (een Skyrim bv) blijkt dan vaak juist tegen te vallen omdat het spellen zijn die niet "from the ground up" zijn ontwikkeld voor VR. En dan komt ineens iemand met een tafeltennis game en blijkt dat helemaal te gek te zijn. Laat je verassen zou ik zeggen, er is heel veel!
    Ja daar ben ik het ook zeker mee eens! Ik ga er open-minded in en ben benieuwd naar alle ervaringen. Ik heb VR in het begin heel erg gevolgd toen het net aangekondigd was en daarna beetje links laten liggen (wel dit topic vaak gelezen!) en er zijn nu zoveel (kleine) games en toepassingen dat ik rustig verschillende dingen ga proberen.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    981 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    had Robot Recall idd al op me lijstje staan!
    Zit er ook al gratis bij als het goed is. Sowieso een leuk setje ervaringen.

Als je iets moois wil zien is TheBlu een aanrader en ik vond Fantasynth ook erg gaaf om mee te maken. Kleine ervaringen, maar wel een kijkje in wat VR kan.

Lone Echo, Elite Dangerous en GORN (maar daar heb je geen ruimte voor XS) zijn ook aanraders. En daarnaast de Oculus Store doorzoeken en een hoop gratis dingen installeren natuurlijk.

De 'game' waar ik echt bijna instant van moest nekken was BBC Home - A VR Spacewalk. Binnen ging nog net, maar dat luik uit en dan die beweging door eruit te klimmen. Hmphjwqsdkgnos;terhg

Member Gaiko's Avatar
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Zit er ook al gratis bij als het goed is. Sowieso een leuk setje ervaringen.

Als je iets moois wil zien is TheBlu een aanrader en ik vond Fantasynth ook erg gaaf om mee te maken. Kleine ervaringen, maar wel een kijkje in wat VR kan.

Lone Echo, Elite Dangerous en GORN (maar daar heb je geen ruimte voor XS) zijn ook aanraders. En daarnaast de Oculus Store doorzoeken en een hoop gratis dingen installeren natuurlijk.

De 'game' waar ik echt bijna instant van moest nekken was BBC Home - A VR Spacewalk. Binnen ging nog net, maar dat luik uit en dan die beweging door eruit te klimmen. Hmphjwqsdkgnos;terhg
    Thnx voor de aanraders! Kopen jullie trouwens alles via de oculus store? of werkt steam ook goed met de rift? Ik heb bijvoorbeeld Elite Dangerous op Steam.

Mentioned
    66 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

@Roy Visser

Je hebt een stuk meer spatial awareness tov een single screen, maar van iemand met triple screens zul je het wat dat betreft nooit winnen, die ziet dingen al in zijn ooghoeken, terwijl je er met de oculus al iets meer naar moet kijken. Waar het wel duidelijk een edge geeft zit hem meer in het 3D denk ik. Ik stuur veel makkelijker richting een Apex voor mijn gevoel, en al helemaal in een single seater. En het kijken naar waar je toegaat is ook echt wel iets waar ik aan moet wennen maar waar veel voordeel in te vinden is. Maar ten opzichte van mijn singlescreen setup, waarbij ik altijd liep te kloten met een FOV om de perfecte balans te vinden tussen overzicht en juiste FOV, is dit een verademing.

COTA in de Porsche GT3 is een beetje het beste voorbeeld wat ik kan geven

Dit is ruwweg het beeld wat ik met mijn ene monitor had op een eigenlijk al te hoge FOV setting:

moet je even kijken hoeveel hij naar links/rechts kijkt in de sectie tussen 2:29 en 3:29. Hoe vaak ik met mijn ene monitor daar wel niet vol over de cerbstone geklapt ben aan de binnenkant omdat ik geen idee had waar ik zat.. Of hem echt met een meter miste...

https://youtu.be/83iq7Yolvj4?t=149

Volgende generatie oculus zal nog wel een grotere fov hebben, en dan is het natuurlijk gewoon helemaal niet meer te vergelijken.

De vraag is niet aan mij gericht of course, maar wel iets waar ik mee bezig ben geweest gezien ik al een jaar of 5 headtracking heb via TrackIR (zonder VR/HMD dan). Met racen vond ik het zelf betrekkelijk omdat je de baan al kent en je mirrors meestal afdoende zijn. Met multiplayer flight games, met name WO1/WO2 games waar je dus ook geen radar of HUD hebt is het dusdanig cruciaal in dogfights dat je zonder kijk-oplossing een vrij grote acherstand hebt.
    Met vliegen en dogfights moet dit geniaal zijn, maar ook wel heel erg misselijk makend Gisteren een rondje over Laguna Seca, en na 4 keer de corkscrew was mijn maag er toch wel klaar mee

voor de mensen die niet herkenbaar zijn met die bocht:

Dat is 20meter lager van begin tot einde "bocht" dat is wel een hele rare gewaarwording in VR

Mentioned
    981 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

of werkt steam ook goed met de rift? Ik heb bijvoorbeeld Elite Dangerous op Steam.
    Werkt uitmuntend. Jammer alleen dat je de twee stores naast mekaar hebt draaien. Ik had het liefst alles in Steam.

Quote Originally Posted by Roy Visser
    Met vliegen en dogfights moet dit geniaal zijn, maar ook wel heel erg misselijk makend
    Elite is zo'n ervaring. Misschien wel meteen mijn mooiste VR-ervaring op het aanranden van de Lone Echo-mevrouw na. En jawel, dat ga jij ook gewoon doen. Niet liegen.. Voor het eerst dat ik het gevoel had daar echt te zijn.

Mentioned
    900 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Roy Visser View Post
    Met vliegen en dogfights moet dit geniaal zijn, maar ook wel heel erg misselijk makend
    Met VR zeker ja Ik vraag mij ook af of het mogelijk is om de boel in 2D te zetten en of dat scheelt. Want een WO1 flight sim is echt ondoenlijk zonder freelook.

Overigens voor de VR mensen misschien de nieuwe iteratie van Rise of Flight in de gaten houden genaamd IL-2 Sturmovik: Flying Circus.

Gisteren een rondje over Laguna Seca, en na 4 keer de corkscrew was mijn maag er toch wel klaar mee

voor de mensen die niet herkenbaar zijn met die bocht:

Dat is 20meter lager van begin tot einde "bocht" dat is wel een hele rare gewaarwording in VR
    Zonder VR krijg ik al een knoop in mijn maag van die bocht in games Ik ben heel slecht met tracks onthouden (omdat het enige wat ik van racing mee krijg komt uit games), maar die bocht in Laguna Seca herken ik uit duizenden

Mentioned
    981 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Echt h? Die bocht vergeet je gewoon nooit meer.

ng een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    42 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Maar die bocht word er denk ik niet eenvoudiger van? Nog steeds een blind gat waar je in moet sturen?

Member Gaiko's Avatar
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ben weggeblazen . Ik heb alleen nog het hele opstart gebeuren, die Oculus dream demo en echo arena tutorial gedaan, maar holy cow. Jullie weten het natuurlijk allang, maar je kan zoveel lezen en kijken wat je wilt over VR. Pas als je zelf dat ding op je kop hebt en je controllers in de hand weet je pas echt wat VR is wel bijna me evenwicht verloren toen ik zweefde in echo arena xD

Mentioned
    981 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ha! Mooi man!

Quote Originally Posted by Gaiko
    wel bijna me evenwicht verloren toen ik zweefde in echo arena xD
    Heftig demootje h?

Mentioned
    66 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Haha, het is echt heel erg gaaf he

Rondje iRacing in VR. Weet niet waarom het lijkt alsof ik uit het midden zit, zal wel een record dingetje zijn vanwege de rare resolutie en 2 lensen. FOV is in Sim groter (meer hoogte ook) en het 3D is niet over te brengen. Is echt supergaaf

Vanmiddag ook even RaceRoom geprobeerd, supergaaf in een oude Mercedes 190 Evo DTM over de norisring, tot ik het gas er op hield uit een hairpin en ik een volle 360 maakte
    Last edited by Roy Visser; 16th April 2018 at 23:56.

Mentioned
    981 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    66 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja, heel erg interessant en erg benieuwd naar de reviews over een half jaartje. Kwa formaat kan ik hem kwijt op mijn sim (in tegenstelling tot alle andere Direct Drives) maar het enige wat ik er mee zou winnen is wat nuance (hogere ffb wil ik niet ivm geluid en mijn duimen) en dan is het een hoop geld, en vervangt het ook iets wat een hoop geld gekost heeft (CSW V2 incl 3 sturen). Moet ik in ene wel weer heel hardcore worden wil ik me dat veroorloven

mind you, vr heeft me wel weer hooked gemaakt..

VR Gunslinger Pfipfo's Avatar
    Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Pfipfo
    Zo, ik ben momenteel echt zielsgelukkig . Gisteren begonnen aan Skyrim VR op de Rift. Wat een verschil met de PSVR!
    Gelukkig heb ik Skyrim nooit gespeeld dus ik heb een heel avontuur voor de boeg. Ik heb gisteren een dikke 2 uur gespeeld en ik kan niet anders zeggen: het is een feest! Totaal geen last van sickness en man, wat is het tof om in die wereld rond te banjeren. Het speelt overigens verre van ideaal maar ik vind het allemaal best. Wel bijzonder als je een trap op loopt. Dat is in VR nogal een uitdaging . Dat ze dat horten en stoten er niet uitgehaald hebben is voor mij een raadsel.

Life is good .
    Je moet echt twee straten verderop zijn!

ng een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    42 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Quote Originally Posted by Roy Visser View Post
    Ja, heel erg interessant en erg benieuwd naar de reviews over een half jaartje. Kwa formaat kan ik hem kwijt op mijn sim (in tegenstelling tot alle andere Direct Drives) maar het enige wat ik er mee zou winnen is wat nuance (hogere ffb wil ik niet ivm geluid en mijn duimen) en dan is het een hoop geld, en vervangt het ook iets wat een hoop geld gekost heeft (CSW V2 incl 3 sturen). Moet ik in ene wel weer heel hardcore worden wil ik me dat veroorloven

mind you, vr heeft me wel weer hooked gemaakt..
    Ik was inderdaad al benieuwd wat je ervan zou vinden... zag 'm ook al eerder, maar pas net de prijzen.
    Voor €600 ziet het er wel uit als een knappe aankoop, die even mee kan.

Maar goed, als jij nou deze upgrade doet... heb je een CSW 'over'... si?

Mentioned
    981 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Pfipfo View Post
    Zo, ik ben momenteel echt zielsgelukkig . Gisteren begonnen aan Skyrim VR op de Rift. Wat een verschil met de PSVR!
    Gelukkig heb ik Skyrim nooit gespeeld dus ik heb een heel avontuur voor de boeg. Ik heb gisteren een dikke 2 uur gespeeld en ik kan niet anders zeggen: het is een feest! Totaal geen last van sickness en man, wat is het tof om in die wereld rond te banjeren. Het speelt overigens verre van ideaal maar ik vind het allemaal best. Wel bijzonder als je een trap op loopt. Dat is in VR nogal een uitdaging . Dat ze dat horten en stoten er niet uitgehaald hebben is voor mij een raadsel.

Life is good .
    !

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    585 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ben benieuwd of de mod community nog wat gaat oppakken inzage Skyrim VR. Zouden best nog wat aardige modes kunnen komen die betere inventory management en wapenzwaarte ed kunnen toevoegen.

Mentioned
    981 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ben benieuwd of de mod community nog wat gaat oppakken inzage Skyrim VR. Zouden best nog wat aardige modes kunnen komen die betere inventory management en wapenzwaarte ed kunnen toevoegen.
    https://uploadvr.com/must-skyrim-vr-...l-even-better/

Ik weet alleen niet of ze die wapenzwaarte aangepakt hebben. Prio 1 wat mij betreft.

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    585 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    https://uploadvr.com/must-skyrim-vr-...l-even-better/

Ik weet alleen niet of ze die wapenzwaarte aangepakt hebben. Prio 1 wat mij betreft.
    Dit zijn bestaande mods die "ook" werken in Skyrim VR, niet dingen die specifiek voor Skyrim VR zijn ontwikkeld.

Mentioned
    981 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Dit zijn bestaande mods die "ook" werken in Skyrim VR, niet dingen die specifiek voor Skyrim VR zijn ontwikkeld.
    Klopt.

Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik speel hem overigens met een Xbox controller. Ik heb geen zin om na een dag werken ook nog eens staand met mijn armen te moeten zwaaien. Ik zit nu lekker relaxed op een draaistoel heerlijk te ontspannen. Misschien dat ik in een weekend wel met touch controllers ga werken.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    733 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Voor de VR racefanaten, Dirt Rally is nu een tientje op steam:

Mentioned
    981 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Dikke vette aanrader. Vraag maar aan @Baukereg !

Hollow Gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    127 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Ja, blind aanschaffen!

In VR heb ik de game nooit gespeeld, maar ik heb alleen maar goede verhalen gehoord.

Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Voor de VR racefanaten, Dirt Rally is nu een tientje op steam:

Krijg nu tieten, ik was helemaal vergeten dat ik die een paar dagen geleden heb aangeschafd .

Vanavond maar eens aantrappen.

(het is vannacht weer 3 uur geworden in Skyrim VR. Wat een fantastische game is dat zeg )

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    733 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Pfipfo View Post
    Krijg nu tieten, ik was helemaal vergeten dat ik die een paar dagen geleden heb aangeschafd .

Vanavond maar eens aantrappen.

(het is vannacht weer 3 uur geworden in Skyrim VR. Wat een fantastische game is dat zeg )
    Voegt VR dan zoveel toe aan Skyrim?

Tags for this Thread