User Tag List

Page 1 of 78 1 2 3 11 51 ... LastLast
Results 1 to 40 of 3084

Thread: Welke game heb je als laatst uitgespeeld?

Incorgnito Randroid's Avatar
    Mentioned
    241 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik mis dit topic hier ontzettend en op een ander forum (dat nu niet meer bestaat) was het wel een hit dus ik roep 'm lekker weer in het leven.

In dit topic maak je een post wanneer je een game hebt uitgespeeld. Waarom? Verschillende redenen:

1: Omdat het kan. Gewoon om het te vertellen. Nu wordt dat al gedaan in Welke game(s) ben jij nu aan het spelen maar technisch gezien speel je de game dan niet echt meer, eh?
    2: Bragging rights, als je bijvoorbeeld een hele moeilijke game hebt uitgespeeld of 200 uur in een RPG hebt gestoken
    3: Om je final verdict te geven. Om nog even je mede forumleden beknopt te laten weten wat nu je mening over het geheel (of het einde) was. Om een game aan te raden of juist niet.

Vergeet geen spoiler-tags te gebruiken als je het over daadwerkelijke eindes gaat hebben.

To get the party started:

Gisteravond Metal Gear Solid 2 uitgespeeld uit de HD Collection. Lekker hoor. Weer heerlijk dogtags verzameld en whatnot. Het ziet er prachtig uit allemaal en de attention to detail is nog steeds verrassend en knap. Ik zou eigenlijk voor de Platinum gaan maar de game heeft weken op de laatste savepoint gehangen, en nu heb ik daar niet echt zin meer in. Maar hey, toch uitgespeeld, dus nu kan ik door naar MGS3.

En daarvoor Shadows of the Damned. Toffe game. Vaak hardop gelachen, ik vind het wel cool dat die game zo ver durft te gaan in z'n seksuele grofheid. Alleen wel gek dat ze het woord Fuck dan censureren naar Fudge. Lekkere schietactie though, voelde aan als RE4/5 en dat is wat mij betreft precies goed. Viel qua gameplay wel wat in de herhaling op het end en het is zeker een van de lelijkste games die ik in tijden heb gespeeld, but still. Good times.
    Heb je het al gehoord, ik heb een nieuwe tv.

Member Scavy's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb RAGE uitgespeeld.
    Aardige shooter maar niet meer dan dat wat mij betreft.
    Afwisseling tussen het rijden en het schieten is wel aardig.
    Heb me er verder echt doorheen moeten worstelen.

Red Dead Redemption uitgespeeld...
    Nu pas?! Ja nu pas
    Heb me een hele tijd bezig gehouden met de challenges die ik dan ook allemaal heb gehaald en uiteindelijk na een lange tijd dan de main story uitgespeeld.
    Behoeft verder geen toelichting want iedereen weet wel hoe dit spel afloopt

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    836 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Ik speel te zelden games uit ben ik bang De laatste is alweer wat maandjes geleden, meestal trek ik ze tot ik de "piek" in de gameplay heb bereikt, en worden ze links gelaten
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

ex-Moderator Lord Vampire's Avatar
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Lord_Vampire
    Uncharted 3 op Normal, omdat ik eerst van het verhaal wilde genieten. Ik denk dat ik nog een keer een marathon ga houden van alledrie de games achter elkaar spelen.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    109 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje,2665197
    Ik speel te zelden games uit ben ik bang De laatste is alweer wat maandjes geleden, meestal trek ik ze tot ik de "piek" in de gameplay heb bereikt, en worden ze links gelaten
    I know the feeling, heb hier ook nog een hele waslijst aan games die nog uitgespeeld moeten worden, maar heb er geen zin meer in

Gamebites.nl Shriko's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vorige week Psychonauts uitgespeeld. Awesome spel, zeker een van de leukste games die ik gespeeld heb. Origineel, fun, bizar, grappig. Alleen dat laatste stuk was zo belachelijk moeilijk

Paladin CoinOperatedBoy's Avatar
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb de eerste episode van The Walking Dead gespeeld. Kreeg korting op de game en had al een playthrough gezien van de eerste 2 delen en het sprak me wel aan.

Vind het erg leuk om mensen te manipuleren dus deze game is perfect voor mij, daarnaast vind ik de gameplay leuk gedaan. Verhalende games staan me wel aan.

놀자 Tyspolir's Avatar
    Mentioned
    76 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Randroid,2665175
    En daarvoor Shadows of the Damned. Toffe game. Vaak hardop gelachen, ik vind het wel cool dat die game zo ver durft te gaan in z'n seksuele grofheid. Alleen wel gek dat ze het woord Fuck dan censureren naar Fudge. Lekkere schietactie though, voelde aan als RE4/5 en dat is wat mij betreft precies goed. Viel qua gameplay wel wat in de herhaling op het end en het is zeker een van de lelijkste games die ik in tijden heb gespeeld, but still. Good times.
    Lelijk? Die artstyle is fantastisch.. net zoiets als WoW.. ziet er ook nog prachtig uit terwijl het wel zeer 'verouderde' graphics heeft.

Quote Originally Posted by CoinOperatedBoy,2665214
    Ik heb de eerste episode van The Walking Dead gespeeld. Kreeg korting op de game en had al een playthrough gezien van de eerste 2 delen en het sprak me wel aan.

Vind het erg leuk om mensen te manipuleren dus deze game is perfect voor mij, daarnaast vind ik de gameplay leuk gedaan. Verhalende games staan me wel aan.
    Wat vond jij ervan om 't te spelen nadat je het al gezien had? Ik heb op youtube ook wat episodes gezien maar ziet er zo vet uit dat ik twijfel om 'm ook te gaan halen

Laatste game die ik uit heb gespeeld? Geen idee eerlijk gezegd.. zal Max Payne 3 ofzo zijn.. maar speel de laatste tijd alleen maar counter strike en MMO's en die zijn nooit uit te spelen

MP3 viel me trouwens wel tegen.. heb er plezier aan gehad en er waren vette shoutouts, maar die cutscenes waren zo enorm lang en irritant dat ik toch lichtelijk negatief ben.
    Skill is mandatory! Cheating is optional.

- 한샷 한 길 태연

Mentioned
    241 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje,2665197
    Nog een reden voor dit topic: stok achter de deur zodat je die games eindelijk uitspeelt en er hier over op kan scheppen!

Quote Originally Posted by Tyspolir,2665224
    Lelijk? Die artstyle is fantastisch.. net zoiets als WoW.. ziet er ook nog prachtig uit terwijl het wel zeer 'verouderde' graphics heeft.
    Ja, de artstyle was wel goed en uniek. Maar die lillijke Unreal engine gooide roet in het eten.

Paladin CoinOperatedBoy's Avatar
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tyspolir,2665224
    Wat vond jij ervan om 't te spelen nadat je het al gezien had? Ik heb op youtube ook wat episodes gezien maar ziet er zo vet uit dat ik twijfel om 'm ook te gaan halen
    Ik weet niet, ik vind het wel een vermakelijke game die lekker 'wegspeelt'. Heb de episode dan ook in een keer uitgespeeld in zo'n 2 uur. Wat ik al zei, manipuleren van mensen vind ik leuk, en dat kan ook in de game. Het heeft in ieder geval een heel andere snelheid dan de meeste andere games die ik speel. Je kunt er meer van genieten zegmaar in plaats van dat je continu bezig bent om 'de beste' ergens in te zijn.

Heb me overigens wel voorgenomen om niet meer op youtube te kijken omdat je veel toch nog wel onthouden hebt...

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    96 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: D4rKy28
    Dark Souls met de durante fix.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Vandaag Assassin's creed uitgespeeld. Voor het grootste gedeelte kan ik niet zeggen dat ik er heel erg van genoten heb (om denk ik wel bekende redenen). In het begin is het leuk, de steden zijn ontzettend sfeervol ontworpen (vol van leven). Je hebt echt het gevoel in het heilige land van de 13de eeuw rond te lopen en dat maakte het voor mij wel speciaal.
    De missies zijn het tegenovergestelde en voelen enorm zielloos aan. Alleen de moorden zelf waren soms nog wel interessant, maar verder was het toch vooral op de automatische piloot doorspelen.
    En dan komt er een einde, die bam, het verhaal nog even in een andere dimensie zet, waardoor ik toch wel snel aan deel 2 wil beginnen nu. Zeker omdat die de moeilijkheden van deel 1 verholpen schijnt te hebben. Wie weet heb ik die net klaar voor deeltje 3 uitkomt.

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    192 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Je hebt na deel 2 ook nog Brotherhood en Revelations hoor. Tijd genoeg dus.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja, ik weet niet of ik daar aan ga beginnen. Ligt er een beetje aan hoe goed deel 2 bevalt.

Motorsport! TROPIC's Avatar
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Deel 2 is toch gewoon deel 1.5 ofzo?

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by TROPIC,2665284
    Deel 2 is toch gewoon deel 1.5 ofzo?
    Nee hoor deel 2 is gewoon deel 2. Ik geloof dat die brotherhood en revelations niet helemaal volwaardig nieuwe delen zijn, dus misschien ben je daar mee in de war.

Epibreertalent DaniŽl's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Exact, 2 is wel echt 2. Ik vond hem briljant, terwijl ik 1 niet eens door kon komen. Ben begonnen aan Brotherhood (AC 2.2, als Revelations AC 2.5 is), maar heeft me nog niet echt kunnen activeren.

Member Fell Beast's Avatar
    Mentioned
    110 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Glory,2665280
    Vandaag Assassin's creed uitgespeeld. Voor het grootste gedeelte kan ik niet zeggen dat ik er heel erg van genoten heb (om denk ik wel bekende redenen). In het begin is het leuk, de steden zijn ontzettend sfeervol ontworpen (vol van leven). Je hebt echt het gevoel in het heilige land van de 13de eeuw rond te lopen en dat maakte het voor mij wel speciaal.
    De missies zijn het tegenovergestelde en voelen enorm zielloos aan. Alleen de moorden zelf waren soms nog wel interessant, maar verder was het toch vooral op de automatische piloot doorspelen.
    En dan komt er een einde, die bam, het verhaal nog even in een andere dimensie zet, waardoor ik toch wel snel aan deel 2 wil beginnen nu. Zeker omdat die de moeilijkheden van deel 1 verholpen schijnt te hebben. Wie weet heb ik die net klaar voor deeltje 3 uitkomt.
    Ja deze game had je echt op release moeten spelen. Toen ik het voor het eerst speelde was het echt fenomenaal, echt geweldig. Dat de gameplay soms wat eentonig was had ik eerst totaal niet door. Sinds deel 2 en andere games die grafisch geweldig zijn valt deel 1 toch behoorlijk tegen ineens.

Ik heb hem ook nooit meer herspeeld, gewoon lekker de gedachtes houden hoe goed het toen was.

Mijn laatste game die ik uit heb gespeeld is Saints Row the Third ben ik bang. Ik heb nog een aantal games liggen die ik moet spelen waaronder de net bestelde Tekken Tag Tournament 2. En Borderlands 2 omdat dat moet van Perfect Exceeder

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    541 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by Glory,2665280
    De problemen die je benoemt blijven helaas ook in de andere delen. Het verhaal wordt eigenlijk steeds sterker, de omgevingen steeds gedetailleerder, maar de gameplay blijft saai en ernstig achterstallig. Wat ik echt een gemiste kans blijf vinden is het gebrek aan interactie met de prachtige wereld. Het blijft een soort kartonnen set waar je doorheen loopt. Elke interactie brengt een laadscherm of menu naar boven. Er zijn geen items om op te pakken, geen gesprekken aan te gaan met de talloze NPCs etc. Ik zeg altijd dat als ze van AC iets meer een RPG hadden gemaakt, denk in de richting van de Elder Scrolls, het echt een meesterwerk was geweest.
    Meh. Ik haal hem nog wel eens in een Steam Sale.

ex-Moderator Lord Vampire's Avatar
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Lord_Vampire
    Quote Originally Posted by RPGer,2665377
    De problemen die je benoemt blijven helaas ook in de andere delen. Het verhaal wordt eigenlijk steeds sterker, de omgevingen steeds gedetailleerder, maar de gameplay blijft saai en ernstig achterstallig. Wat ik echt een gemiste kans blijf vinden is het gebrek aan interactie met de prachtige wereld. Het blijft een soort kartonnen set waar je doorheen loopt. Elke interactie brengt een laadscherm of menu naar boven. Er zijn geen items om op te pakken, geen gesprekken aan te gaan met de talloze NPCs etc. Ik zeg altijd dat als ze van AC iets meer een RPG hadden gemaakt, denk in de richting van de Elder Scrolls, het echt een meesterwerk was geweest.
    Mee eens. Ik heb deel 2 weliswaar uitgespeeld en platinum behaald, maar dat laatste was meer, omdat het een makkelijke platinum is . Deel 2 is ontzettend veel interessanter dan deel 1 en dat zorgt ervoor dat het plezieriger is om ermee door te gaan. Maar je merkt gewoon dat er wat mist en dat heeft ervoor gezorgd dat ik Brotherhood en Revelations links heb laten liggen en ook nog ernstig twijfel over deel 3. (die armourset verzamelen was wel erg tof trouwens).

Wat overigens ook meespeelt is dat AC1 de tijd niet zo heel goed heeft doorstaan wat mij betreft. De bewegingen van Altair waren destijds echt ongekend goed, maar zijn inmiddels niet meer zo 'shocking' natuurlijk.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    883 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Fell Beast,2665327
    En Borderlands 2 omdat dat moet van Perfect Exceeder
    o/o!

Ad Astra phobia's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Deus ex: human revolution uitgespeeld.
    Ik had het al twee keer eerder opgestart maar ik kwam er maar niet doorheen. Enfin, een derde keer opgestart en toen was de klik er in een keer. Prima game, alleen het einde en de bossfights waren een beetje Meh.

Catherine, aparte game waar ik echt in moest komen.
    Leuk verhaal en gameplay. Alleen de nightmare/puzzel gedeeltes vond ik iets te eentonig maar toch uitdagend genoeg om door te blijven spelen.

Member Mesijs's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer,2665377
    Totaal mee oneens. ACII is echt een totaal ander verhaal dan I. Veel variatie in missies, heel veel zij-activiteiten waar je bovendien echt wat aan hebt, heel leuk mechanisme van upgraden, fantastische locaties die ook nog eens heel levendig en sfeervol zijn, en niet te vergeten, een aantal adembenemende missies die ACI doen verbleken.

Glory, luister niet naar de naysayers, ACII is een fenomenale game!

En Brotherhood ook. Die bouwt voort op II en voegt daar nog een en ander aan toe. Ook aan te raden, maar speel zeker eerst II.

Revelations schijnt dan weer minder te zijn, maar die wil ik toch nog wel tzt spelen.

a.k.a.:PerfectExcuser PerfectExceeder's Avatar
    Mentioned
    77 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PerfectExceeder Steam ID: Perfect3xceeder
    Quote Originally Posted by Fell Beast,2665327
    En Borderlands 2 omdat dat moet van Perfect Exceeder
    Haha, je moet niks hť! Maar wel zo leuk om die te co-oppen.

Laatste game die ik uitgespeeld heb is denk ik Assassin's Creed Brotherhood. Nu bijna klaar met Revelations, tevens een erg leuke game. Er zijn sowieso maar weinig games die ik uit speel. Komt omdat ik moeilijk m'n aandacht op 1 game kan houden en door de constante stroom aan nieuwe games ik anderen doe vergeten. Maar zoals Fell al zei, Borderlands 2 ga ik van begin tot eind uitspelen zoals ik dat ook bij deel 1 deed. Vol levellen en looten tot er niks meer in de backpack past. Hopelijk mag ik em donderdag ophalen

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ga AC II sowieso spelen natuurlijk, om er zelf een oordeel over te vellen. Ik dacht trouwens dat deel 2 wel redelijk universeel geweldig gevonden werd, maar dat blijkt niet het geval te zijn.

Ik kan me met betrekking tot deel 1 iig heel erg vinden in RPGers "gemiste kans". Er had redelijk gemakkelijk zoveel meer in kunnen zitten. Spannende achtervolgingsmissies, waarbij de platformmechanieken volledig tot zijn recht komen. De moorden waren ook nooit voldoenend omdat je het vrijwel nooit echt op een stealth manier kan aanpakken. Als ze die dingen in deel 2 goed aanpakken, dan is het een perfecte game.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    883 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Deel twee vond ik zelf best een teleurstelling na het origineel. Het is een stuk mooier, groter en uitgebreider op elk gebied, maar ik vond het een ontzettende domper toen ik doorhad hoe het verhaal voorgezet werd. Zo'n domper dat mijn zin om Brotherhood, Revelations of deel III te spelen zowat compleet vervlogen is.

Maar goed, over het algemeen vond men het vervolg een stuk beter, dus ga er maar vanuit dat je je er goed mee kunt vermaken.

Member Mesijs's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zeker. Ik zou zeggen dat zo'n driekwart van de mensen deel II geweldig vond, ook mensen die het origineel zeer matig vonden.

Ik vond deel I uiteindelijk ook zwaar tegenvallen, zozeer dat ik weinig hoop had voor deel II.

Maar goed, de minderheid van gamers die ACII ook niet konden pruimen lijkt hier enigszins oververtegenwoordigd.

Member Scavy's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Mesijs,2665467
    Totaal mee oneens. ACII is echt een totaal ander verhaal dan I. Veel variatie in missies, heel veel zij-activiteiten waar je bovendien echt wat aan hebt, heel leuk mechanisme van upgraden, fantastische locaties die ook nog eens heel levendig en sfeervol zijn, en niet te vergeten, een aantal adembenemende missies die ACI doen verbleken.

Glory, luister niet naar de naysayers, ACII is een fenomenale game!

En Brotherhood ook. Die bouwt voort op II en voegt daar nog een en ander aan toe. Ook aan te raden, maar speel zeker eerst II.

Revelations schijnt dan weer minder te zijn, maar die wil ik toch nog wel tzt spelen.
    Sluit me hier toch wel enigsinds bij aan behalve dan dat Revelations net zo fenomenaal is. En het hele rpg gedeelte mogen ze er lekker uitlaten of iig tot het minimale net als nu beperken

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    541 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Ik vond ACII uitstekend, in veel opzichten een verbetering t.o.v. 1, alleen de gameplay blijft werd nog minder uitdagend en het speelde echt zichzelf.`Ook brotherhood heb ik (uitgespeeld). Ik ben een groot liefhebber van de serie, maar vind het nu wel een beetje welletjes om op dezelfde voet door te gaan.
    Meh. Ik haal hem nog wel eens in een Steam Sale.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hmm, ik zou het op zich niet erg vinden als het iets makkelijker werd. Deel 1 was op sommige punten moeilijk op de verkeerde manier wat mij betreft. Mannetjes en vrouwtjes (bedelen, duwen etc.) die je in de weg liepen. Als je een keer per ongeluk iemand aanstootte kwam meteen de bewaking van de hele stad in beweging (vooral op het einde was dit het geval). Ik vond dat persoonlijk maar irritant, en heb dan liever een wat vloeiender ervaring, zonder dit soort oponthoud.

Member Myster's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gisteren Mass Effect 3 voor de 2e keer uitgespeeld.

Moet zeggen dat het nieuwe einde verzorgd door de Extended Cut mij iets meer voldaan achterlaat. Alhoewel het natuurlijk nog steeds bol staat van de plot holes etc. Leviathan als DLC was een leuke, interresante toevoeging btw.

Later nog maar een x een playtrough doen als male shep, met alle uitgekomen DLC om te kijken hoe het dan is

Member Duran's Avatar
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vorige week de PC-versie van Alan Wake uitgespeeld.
    Toch wel een tof spel en ik ben blij dat deze alsnog op de PC is uitgekomen.

Nu bezig met Guild Wars 2 (als MMO) en net geinstalleerd : Dead Island (als
    singleplayer).

Zodra Dead Island uit is laat ik het weer weten hier ....

Boink! Seabass's Avatar
    Mentioned
    255 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Zojuist Darksiders II uitgespeeld. Dubbele gevoelens hierover. Erg erg ERG tof spel in zijn geheel, maar het einde is echt te abrupt met iets te simpele eindbaasjes. Ach ja, ik heb er overall fucking veel plezier aan beleefd. En daar gaat het om.

Member Scavy's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Black Mesa uitgespeeld op hoogste moeilijkheidsgraad *insert schouderklopje*

Briljante remake van het origineel!

Nu nog ff wachten op het laatste level.

http://steamcommunity.com/sharedfile.../?id=101035356

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb Assassins creed II net uitgespeeld (en ben nog steeds een beetje beduusd van het einde). Wat een ontzettend goede game is dat geworden zeg. Ik had niet verwacht dat ik er zo van zou genieten. De renaissance is perfect gekozen, met zo'n rijke geschiedenis (ik snap eerlijk gezegd niet hoe mensen dit tijdperk tegen vonden vallen) en de historische lading wordt perfect meegegeven.
    Ik vond het ontzettend leuk om door de steden te lopen, achtergrond informatie te lezen over de gebouwen etc. De sfeer in vooral venetie is adembenemend. Ik vond jerusalem in deel 1 al indrukwekkend maar dit gaat nog een stukje verder. Heerlijk om alleen al doorheen te lopen. Er gebeurd van alles.
    De missies zelf zijn een stuk beter en gevarieerder dan in deel 1, maar nog steeds vond ik ze niet uitblinken in orginaliteit. Er zaten wel wat memorabele missies tussen, maar het meeste was toch wel been there, done that. Ik vond de introductie van Ezio heel sterk, maar daarna kakte het voor mijn gevoel een beetje in. Ik zat nog niet echt lekker in het verhaal en had weinig gevoel bij de targets die je moet vermoorden. Misschien kwam het doordat ik niet doorhad dat je meer info over je targets kunt vinden in die database, waardoor de connecties wat beter worden gelegd. Later in Venetie werd dit al wel beter en ging het steeds meer leven voor mij. Het einde was natuurlijk verpletterend. Geweldig hoe ze het overkoepelende verhaal weer een andere draai geven. Je kunt echt zoveel kanten op met dit achtergrond verhaal en geeft een mooie filosofische/theologische lading aan de game.

Ben benieuwd hoe het verder gaat. Moet zeggen dat ik behoorlijk hooked ben geraakt nu (heb brotherhood ook al besteld meteen).

Member Primahond2's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat grappig dat zoveel mensen nu pas AC II hebben gespeeld Beste in de serie IMO!

pfoeh wat heb ik als laatste uitgespeeld.. Batman Arkham City denk ik 3 weken geleden (of meer) de laatste tijd speel ik geen games meer uit maar stop er half mee en ga wat anders doen. Ik heb bijv. Skyrim of Fallout NV ook nog nooit uitgespeeld Hele nare gewoonte want er zijn zoveel awesome games

Mentioned
    241 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hopla.

De Resident Evil remake met Jill.

Zo, die kan eindelijk van m'n lijstje af. Resident Evil was destijds de eerste game die ik voor mijn PlayStation kocht (zonder echt een idee van wat het was). Ik weet nog dat m'n moeder dat helemaal niet zo cool vond, al dat blood and gore (ik was zeker nog geen 16). Maar ja, nooit uit kunnen spelen omdat die game heel moeilijk was enzo.

Heerlijk om de game dan zo te spelen. Niet alleen nostalgie, want de game is best wel heel anders dan het origineel. Maar ook gewoon tof om weer eens zo'n ouderwetse survival horror game te spelen. Zo worden ze gewoon niet meer gemaakt. Of wel en dan komen ze hier niet uit (Fatal Frame).

Met de juiste euh middelen ziet het er waanzinnig uit, ik pleit er dan ook voor dat developers weer meer prerendered backgrounds gaan gebruiken. De control type C, waarmee je vooruit loopt met R, is een gouden vondst en maakt de besturing door de prachtig gedetailleerde omgeving gelukkig draaglijk.

Oh, en de game was ook echt eng af en toe (die haaien). Enger dan RE6 waarschijnlijk is. Heel goed mee vermaakt

VR Gunslinger Pfipfo's Avatar
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Pfipfo
    Zojuist Dishonored uitgespeeld. Is lang geleden dat ik zo van een game genoten heb. Ik heb voornamelijk in stealth gespeeld. Ga hem vast nog wel een keertje spelen als een shooter.
    Je moet echt twee straten verderop zijn!

a.k.a.:PerfectExcuser PerfectExceeder's Avatar
    Mentioned
    77 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PerfectExceeder Steam ID: Perfect3xceeder
    Borderlands 2 gisteren uitgespeeld met Fell Beast. Althans, Jack verslagen. Nog niet alle missies voltooid. Dus nu NG+ en wachten op de DLC.

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dat was snel 0_o

Tags for this Thread