User Tag List

Page 74 of 81 FirstFirst ... 24 64 72 73 74 75 76 ... LastLast
Results 2,921 to 2,960 of 3210

Thread: Welke game heb je als laatst uitgespeeld?

Member Wheezy's Avatar
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    De "verhalende" missies speelden best lekker weg en daar heb ik me ook wel mee vermaakt. De optionele en de ruimtegevechten hadden niet veel om het lijf en waren vrij saai. Alsof je in 1993 bij de dixons een onofficiële uitbreiding voor voor Doom kocht. Sprak allemaal niet tot de verbeelding en erg standaard. Ik speel elk jaar wel de de CoD campagne en ik vind dit op Ghost na de minste. Toevallig van hetzelfde team. Het echte Infinity Ward brengt onder andere naam een betere concurrent uit en wat mij betreft sluit Activision deze studio want Sledgehammer en Treyarch doen betere zaken dan deze jongens.

Telltale maakt geen actiegames, Infinity Ward wel een verhalende shooter. Dus daar mag je ze in mijn optiek best op afrekenen.
    Ok, goed punt. De verhalende missies vond ik inderdaad erg lekker wegspelen, maar ben het met je eens dat de side-missions vaak weinig om het lijf hadden. Ruimtegevechten waren de eerste twee keer wel aardig maar voelden daarna aan als werk. Ik vond de gameplay vrij sterk, dus die kon voor mij het verhaal om de wat mindere punten goed dragen.

Member Rhaegar's Avatar
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by xirow View Post
    Ik ben inmiddels met Horizon Zero Dawn begonnen. Als ik met Dishonored 2 al 63 uur bezig ben, belooft dat nog wat voor Horizon...
    Paar dagen geleden de platinum voor gehaald. Kwam op 149,5 uur uit. Maar ik heb geen enkele keer aan fast travel gedaan en ben maar weinig enemy encounters uit de weg gegaan.
    I'm on to Cincinnati.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    688 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by Rhaegar View Post
    Kwam op 149,5 uur uit.
    Hoe....

Maar ik heb geen enkele keer aan fast travel gedaan en ben maar weinig enemy encounters uit de weg gegaan.
    Ahá zo dus Netjes hoor! Ik heb aan het einde toch wel veel gebruik gemaakt van fast travel. Gratz met de platinum!
    "I live my life one game at a time"

Senior Member xirow's Avatar
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Paar dagen geleden de platinum voor gehaald. Kwam op 149,5 uur uit. Maar ik heb geen enkele keer aan fast travel gedaan en ben maar weinig enemy encounters uit de weg gegaan.
    Zo!

Ongeveer zo lang ben ik met the Witcher 3 bezig geweest en toen had ik de game nog láng niet uitgespeeld. Maar ik had op een gegeven moment ook geen zin meer om verder te spelen. Zonde, ik laat me blijkbaar teveel afleiden door sidequests.

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    174 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nier: Automata
    Goddamnit, right in the feels
    Endings A, B, C, D en E
    PS4 - PS Vita - 2DS - Wii U - PC

Member Wheezy's Avatar
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dishonored

Wilde voor Ghost gaan, maar dat is uiteindelijk niet gelukt. Merkte dat dit met name bij de eerste twee missies enorm frustrerend werkte, en het moment waarop ik het los liet dat ik per se die achievements moest halen is mijn speelplezier enorm gestegen. Wel alles stealth en non lethal gedaan, maar hier en daar een paar keer gespot. Toen ik hem een paar jaar geleden voor het eerst speelde vond ik het al een erg leuke game, en nu is het eigenlijk nog steeds een dijk van een game. Wat ik wel jammer blijf vinden is dat de eerste paar levels erg veel vrijheden bieden om te verkennen, maar dit later (gevoelsmatig) toch wat minder wordt. Heb wel nog de DLC te gaan en dan Dishonored 2 een kans geven.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    916 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Ik heb Dishonored 2 afgelopen weekend eindelijk uitgespeeld. De game heb ik volledig non-lethal en stealth gespeeld, volgens vrijwel iedereen de beste manier om deze game te spelen. En ik heb me inderdaad echt prima vermaakt, hoewel de trail and error gameplay en het vele opnieuw laden bij vlagen ook wel erg irritant was. Met de ruim 63 uur die aan het eind op de klok stond, ben ik ook wel érg lang bezig geweest. En dan zou je misschien verwachten dat ik een platinum trophy heb gehaald, maar wat dat betreft ben ik op slechts 37% blijven steken. Volgens mij heb ik wel eens efficiënter gegamed.

Maar goed, wel van de Dishonored 2 genoten. Deze game is echt vaak erg creatief. Ik heb me zeer regelmatig verbaast over de mooie vondsten in de gameplay.

Karnaca is op het eerste gezicht een heel mooie en zonnige stad, maar toch voelt het direct al lekker duister en smerig aan. Het leveldesign vond ik echt geweldig. Overal gangetjes, steegjes, buizen, kelders en tunnels waardoor er zoveel verschillende manieren zijn om bij jouw doel te komen. En dan nog die fantastische architectuur met vele de smalle en hoge gebouwen, apart gebruik van hout en steampunk technologie. Echt genieten.

Het verhaal is eigenlijk erg simpel en kent weinig verrassingen. Maar de vele gesprekken die je kunt beluisteren en afluisteren en de vele boeken, kranten, dagboeken en notities die je kunt lezen, scheppen samen wel een redelijk diepe en geloofwaardige gamewereld.

Ik ben inmiddels met Horizon Zero Dawn begonnen. Als ik met Dishonored 2 al 63 uur bezig ben, belooft dat nog wat voor Horizon...
    Quote Originally Posted by Wheezy View Post
    Dishonored

Wilde voor Ghost gaan, maar dat is uiteindelijk niet gelukt. Merkte dat dit met name bij de eerste twee missies enorm frustrerend werkte, en het moment waarop ik het los liet dat ik per se die achievements moest halen is mijn speelplezier enorm gestegen. Wel alles stealth en non lethal gedaan, maar hier en daar een paar keer gespot. Toen ik hem een paar jaar geleden voor het eerst speelde vond ik het al een erg leuke game, en nu is het eigenlijk nog steeds een dijk van een game. Wat ik wel jammer blijf vinden is dat de eerste paar levels erg veel vrijheden bieden om te verkennen, maar dit later (gevoelsmatig) toch wat minder wordt. Heb wel nog de DLC te gaan en dan Dishonored 2 een kans geven.
    Mooi om te lezen mannen. Ook mijn ervaring zo ongeveer. Vooral de architectuur en het rondkoekeloeren, dingen lezen en geheimen vinden en vervolgens als Ghost eindigen ->
    Het verhaal zouden ze een goede schop onder de kont moeten geven, want er is gewoon meer mee te doen. Maar de rest er omheen zit gewoon ongelooflijk goed in mekaar. En dan zijn er ook nog eens een aantal levels die wat mij betreft linea recta de best gemaakte levels ooit top tien in mogen. Mijn bek viel op bij een aantal levels in zowel Dishonored 1 als 2.

Jammer dat de serie minder verkocht heeft dan beraamd, want ik zie ontzettend graag een derde deel verschijnen.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member Wheezy's Avatar
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Mooi om te lezen mannen. Ook mijn ervaring zo ongeveer. Vooral de architectuur en het rondkoekeloeren, dingen lezen en geheimen vinden en vervolgens als Ghost eindigen ->
    Het verhaal zouden ze een goede schop onder de kont moeten geven, want er is gewoon meer mee te doen. Maar de rest er omheen zit gewoon ongelooflijk goed in mekaar. En dan zijn er ook nog eens een aantal levels die wat mij betreft linea recta de best gemaakte levels ooit top tien in mogen. Mijn bek viel op bij een aantal levels in zowel Dishonored 1 als 2.

Jammer dat de serie minder verkocht heeft dan beraamd, want ik zie ontzettend graag een derde deel verschijnen.
    Klopt, de game moet het vooral hebben van de wereld die wordt neergezet, want die is gewoon echt top. De manier waarop je door afluisteren en rondlopen vanalles meekrijgt, dat is gewoon erg overtuigend gedaan. Maar als je kijkt naar de daadwerkelijke gebeurtenissen moet daar inderdaad meer uit zijn te halen zijn.

Mentioned
    916 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Maar als je kijkt naar de daadwerkelijke gebeurtenissen moet daar inderdaad meer uit zijn te halen zijn.
    Gelukkig doet de DLC daar wel wat aan in het eerste deel.

Senior Member xirow's Avatar
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Gelukkig doet de DLC daar wel wat aan in het eerste deel.
    Jammer dat Dishonored 2 ten opzichte van de DLC wat dat betreft weer een stapje terugdoet. Hoewel ik het ontbreken van een diepgaand verhaal niet eens als storend heb ervaren. Er wordt genoeg achtergrond gegeven om het een geloofwaardige en interessante wereld te maken. En de setting is gewoon geweldig.

Ik heb destijds vooral erg genoten van Knife of Dunwall. Tijdens het spelen van Dishonored 2 kwam ik er achter dat ik The Brigmore Witches nooit heb gespeeld. Erg zonde waarschijnlijk, volgens mij wordt er vrij veel aan die DLC gerefereerd.

Mentioned
    916 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Erg zonde waarschijnlijk, volgens mij wordt er vrij veel aan die DLC gerefereerd.
    Zeker!!! Over geweldige DLC gesproken.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    358 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    I finished a game!

Mass Effect Andromeda.
    Eerlijk gezegd snap ik de haat niet zo. Ja het verhaal isgrotendeels een rehash van Mass Effect 1 maar dat maakt maakt het verhaal leuk. Je ontdekt een nieuw universum.

Ja er zitten een paar platte Characters in. En facial animations zijn niet top bij elke Character. Director Addison vooral. Maar je hebt ook Drack hands down de beste Krogan ooit. De crew en je omgang met ze Is echt subliem. Het Is geen Mass Effect 2. Maar deze game is alles behalve slecht.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    344 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mee eens. (vooral over Drack en director addison)
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Doom

9 uur in de hoogst beschikbare difficulty vanaf het begin Super gaaf spel, heel erg van genoten, maar wel een lam einde/baas en dus wat te kort. Smaakt naar meer, dat wel.

Member Rhaegar's Avatar
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fijne puzzel platformer is Hue. Ik geloof dat deze game niet heel er into the picture is bij veel mensen, maar hij is erg de moeite waard. Je begint in zwart-wit en krijgt de beschikking over kleuren die je kunt selecteren om de achtergrond van die kleur te voorzien. Daarmee maak je de voorwerpen van diezelfde kleur onzichtbaar en zo los je puzzels op. Af en toe erg inventief en een paar memorabele puzzels. Ik vond de pacing alleen erg off. Je ziet hoeveel kleuren je hebt en daar moet mijn inziens de structuur rond de game om gebouwd worden. Maar nadat je alle kleuren hebt gaat de game qua puzzel complexiteit pas echt los en naar mijn gevoel is dat haast de helft van de game. Voelde vreemd aan.

Er is trouwens een vrouwenstem die me enorm deed denken aan Emily uit Friends. Was erg verbaasd toen bleek dat het iemand anders was. Elke keer dat ze sprak moest ik aan deze scene denken.

I'm on to Cincinnati.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    501 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Zebby View Post
    Doom

9 uur in de hoogst beschikbare difficulty vanaf het begin Super gaaf spel, heel erg van genoten, maar wel een lam einde/baas en dus wat te kort. Smaakt naar meer, dat wel.
    Het zou me verbazen als er geen vervolg komt

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    850 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Fijne puzzel platformer is Hue. Ik geloof dat deze game niet heel er into the picture is bij veel mensen, maar hij is erg de moeite waard. Je begint in zwart-wit en krijgt de beschikking over kleuren die je kunt selecteren om de achtergrond van die kleur te voorzien. Daarmee maak je de voorwerpen van diezelfde kleur onzichtbaar en zo los je puzzels op. Af en toe erg inventief en een paar memorabele puzzels. Ik vond de pacing alleen erg off. Je ziet hoeveel kleuren je hebt en daar moet mijn inziens de structuur rond de game om gebouwd worden. Maar nadat je alle kleuren hebt gaat de game qua puzzel complexiteit pas echt los en naar mijn gevoel is dat haast de helft van de game. Voelde vreemd aan.
    Thanks voor de tip

0fficial Ph0rum Wh0re TicTac's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hotline Miami (Vita)
    Lekkere game en coole levels. Verhaal soms een beetje vaag, maar gameplay is super. Muziek is top!

Hotline Miami 2 (Vita)
    Een prima opvolger. Met hier en daar wat lekkere nummers. Gameplay is vrijwel onveranderd en lijkt meer een expansion pack dan een volwaardige opvolger. Verhaal begreep ik pas na een 2e playthrough van deel 1 en 2.

Mentioned
    850 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by TicTac View Post
    Hotline Miami (Vita)
    Lekkere game en coole levels. Verhaal soms een beetje vaag, maar gameplay is super. Muziek is top!
    Kijk analysis video of artikel, er zijn echt hele toffe interpretaties voor de story

Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Kijk analysis video of artikel, er zijn echt hele toffe interpretaties voor de story
    Verhaal werd duidelijk bij 2e playthrough en in combi met deel 2.
    Inderdaad gaaf

Mentioned
    850 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Verhaal werd duidelijk bij 2e playthrough en in combi met deel 2.
    Inderdaad gaaf
    Meh, bedoel dan misschien meer de subtext, social commentary enzo. Volgens mij is dat nog allemaal erg vrij voor interpretatie.

Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Meh, bedoel dan misschien meer de subtext, social commentary enzo. Volgens mij is dat nog allemaal erg vrij voor interpretatie.
    ik kwam alleen bij dat het over moeite hebben met het aanpassen na een oorlog/ perversiteit van mensen / gebrek aan waarde op een mensenleven.

Mentioned
    850 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

ik kwam alleen bij dat het over moeite hebben met het aanpassen na een oorlog/ perversiteit van mensen / gebrek aan waarde op een mensenleven.
    http://www.gamasutra.com/blogs/RamiI...rtant_game.php

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    344 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Na 41 uur is het weer over en uit voor Assassin's Creed: Syndicate. Ik blijf het een geweldige game vinden ik blijf bij wat ik vorige keer zei in het welke game ben je nu aan het spelen topic.

Quote Originally Posted by coola View Post
    Al weer een tijd je bezig met Assassin’s Creed: Syndicate en jebus wat blijf ik mij verbazen over de details van wereld, hoe de npc's zich gedragen op dingen gebeuren (zowel door toen van de speler als een andere npc, bijvoorbeeld als de npc een fout maakt met de kar en een ander aanrijd), dan heb je theems waar ook erg veel gebeurd ( onder andere het echt laden en lossen van schepen), de bouwplaatsen waar ze de illusie dat er echt progressie is qua het bouwen van gebouwen echt goed hebben gemaakt, en vandaag kwam ik bij een school waar kinderen eerst geschiedenis, reken les etc krijgen en de kinderen vervolgens zeggen may the father of understandig guide us roepen in koor.

Dit soort details maken de open wereld van Assassin’s Creed: syndicate echt een van de mooiste en beste sfeervolle en levendige werelden van de laatste tijd waar maar weinig andere open werlden aan kunnen tippen.
    Nu is tijd om de Assassin's Creed Chronicles Trilogy, final Fantasy XV en shadow of mordor te gaan spelen.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Maximum effort! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    155 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Teratel Steam ID: Teratel1
    Quote Originally Posted by coola View Post
    Na 41 uur is het weer over en uit voor Assassin's Creed: Syndicate. Ik blijf het een geweldige game vinden ik blijf bij wat ik vorige keer zei in het welke game ben je nu aan het spelen topic.

Nu is tijd om de Assassin's Creed Chronicles Trilogy, final Fantasy XV en shadow of mordor te gaan spelen.
    Mag ik dan bij deze de beleefde suggestie doen dat je (om te beginnen) die AC-trilogy dan in stilte ervaart, betekenende dat je hier geen melding maakt over dat je het (uit)speelt? Of dan tenminste één post voor de gehele Trilogie? We weten allemaal dat je de serie helemaal fantastisch vind, geen discussie mogelijk, én dat je 'm ieder jaar opnieuw speelt: je hoeft ons daar niet iedere keer/jaar over te berichten, noch je oude posts te citeren zoals hier. Want even recht voor zijn raap, ik denk dat het 98% van je forumgenoten geen donder kan schelen.

Normaal gesproken haal op mijn schouders op en lees erover heen, maar aangezien je je laatst beklaagde dat je kritiek kreeg op je AC-strips: we weten dat je het leuk vindt, en je hoeft niet ieder deel, boek of strip los te noemen en/of beschrijven: het is een interesse die je forumgenoten gewoonweg niet delen. Toch ben je steeds weer 'in our faces' met die zooi (4 AC-stripvermeldingen op een pagina, ieder jaar weer deel voor deel rapporteren dat je de spellen speelt en wat je ervan vindt); dát is de reden dat mensen afwijzend gaan reageren als je wat te melden hebt.

Als er een nieuwe AC uitkomt, en je een bijbehorende review hebt te tonen, dan begrijp ik dat je er wat over kwijt wilt. Is ook je goed recht (zie AC:Origins-thread). Maar hou alsjeblieft eens op met die rehashes van oude AC-titels: een Ubisoft logo als drol geeft de serie hier geen slechte naam: jouw obsessieve gedrag t.a.v. Assassin's Creed, en dat je ons dat voortdurend onder de neus wrijft, wel.

Just a tip.
    “It is the pride of a Knight to work for his master. That being said, I don’t know who my master is. No one is capable!!"
    -- Dulahan in Disgaea D2

wubalubadubdub ShadowSaiyan's Avatar
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ShadowSaiyan
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Mag ik dan bij deze de beleefde suggestie doen dat je (om te beginnen) die AC-trilogy dan in stilte ervaart, betekenende dat je hier geen melding maakt over dat je het (uit)speelt? Of dan tenminste één post voor de gehele Trilogie? We weten allemaal dat je de serie helemaal fantastisch vind, geen discussie mogelijk, én dat je 'm ieder jaar opnieuw speelt: je hoeft ons daar niet iedere keer/jaar over te berichten, noch je oude posts te citeren zoals hier. Want even recht voor zijn raap, ik denk dat het 98% van je forumgenoten geen donder kan schelen.

Normaal gesproken haal op mijn schouders op en lees erover heen, maar aangezien je je laatst beklaagde dat je kritiek kreeg op je AC-strips: we weten dat je het leuk vindt, en je hoeft niet ieder deel, boek of strip los te noemen en/of beschrijven: het is een interesse die je forumgenoten gewoonweg niet delen. Toch ben je steeds weer 'in our faces' met die zooi (4 AC-stripvermeldingen op een pagina, ieder jaar weer deel voor deel rapporteren dat je de spellen speelt en wat je ervan vindt); dát is de reden dat mensen afwijzend gaan reageren als je wat te melden hebt.

Als er een nieuwe AC uitkomt, en je een bijbehorende review hebt te tonen, dan begrijp ik dat je er wat over kwijt wilt. Is ook je goed recht (zie AC:Origins-thread). Maar hou alsjeblieft eens op met die rehashes van oude AC-titels: een Ubisoft logo als drol geeft de serie hier geen slechte naam: jouw obsessieve gedrag t.a.v. Assassin's Creed, en dat je ons dat voortdurend onder de neus wrijft, wel.

Just a tip.
    Ik kan me hier heel goed in vinden. Ik zou het niet zo kunnen verwoorden @Lord Serafin

Mentioned
    850 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Voordat iedereen hier weer op springt, ik denk dat LS best goed beschrijft wat veel mensen hier denken. Aan @coola om er iets mee te doen. Laten we alsjeblieft niet helemaal offtopic gaan verder.

Member Wheezy's Avatar
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Voordat iedereen hier weer op springt, ik denk dat LS best goed beschrijft wat veel mensen hier denken. Aan @coola om er iets mee te doen. Laten we alsjeblieft niet helemaal offtopic gaan verder.
    Ik wil hier toch even heel kort op in springen. Ik heb er namelijk helemaal niet zo veel moeite mee. Zolang het niet in de Halo-thread over Assassin's Creed gaat, vind ik het best. Als @coola in dit topic, of een AC-topic wilt posten dat hij weer eens een playthrough heeft gedaan en dat om reden A B en C fantastisch vond, lijkt me daar weinig mis mee.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    195 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik wil hier toch even heel kort op in springen. Ik heb er namelijk helemaal niet zo veel moeite mee. Zolang het niet in de Halo-thread over Assassin's Creed gaat, vind ik het best. Als @coola in dit topic, of een AC-topic wilt posten dat hij weer eens een playthrough heeft gedaan en dat om reden A B en C fantastisch vond, lijkt me daar weinig mis mee.
    Helemaal hier mee eens.

On topic: Helaas al een tijdje niets meer uitgespeeld. Mis een beetje binding meer een game om verder te spelen dan een uurtje hier en een uurtje daar...

Mentioned
    850 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik wil hier toch even heel kort op in springen
    Seriously?

Anyhoe, ik laat het aan iedereen vrij verder om er van te vinden wat hij wil, ik denk wel dat LS de gedachte verwoord van een groep users die er anders in staat.

Kunnen we vanaf nu wel gewoon doen alsof wij enige autoriteit hebben en het echt hierbij laten? PM, feedback hok, mail, IRC, Discord, contact form, letterlijk 10.000 plekken om je zegje kwijt te kunnen.

Member Rhaegar's Avatar
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb Beyond Good & Evil net uitgespeeld. Het is aardig verouderd. Op grafisch vlak, natuurlijk, maar ook de besturing. En dat je de richting van de x-axis en y-axis niet afzondelijk kunt instellen is erg hinderlijk. Toch blijf ik met het gevoel achter iets heel bijzonders gespeeld te hebben en kan ik me absoluut de status voorstellen die het heeft bij mensen die het destijds hebben gespeeld. Ik moest ook eraan denken dat de visuals van dit soort spellen rond die tijd zo'n specifieke charme hebben, beetje vergelijkbaar met wat VHS ook wel heeft. Het is tegenwoordig allemaal scherper, maar dit blijft toch wel een bepaald gevoel met zich meebrengen. Qua gameplay vond ik het zo-zo. Gewoon niet echt heel leuk om te spelen, vooral de encounters met de alpha sections. En die laatste bossfight had een heel, heel slecht idee. Geen idee hoe dat er ooit door is gekomen. Ik ben wel stoked voor de sequel - als die er echt gaat komen. Deze wereld met de techniek en polish van nu en vooral Ancel's duidelijke visie. Of het haalbaar is wat ie van plan is weet ik niet, maar het wordt op zijn minst erg interessant.
    I'm on to Cincinnati.

Mentioned
    850 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb Beyond Good & Evil net uitgespeeld. Het is aardig verouderd. Op grafisch vlak, natuurlijk, maar ook de besturing. En dat je de richting van de x-axis en y-axis niet afzondelijk kunt instellen is erg hinderlijk. Toch blijf ik met het gevoel achter iets heel bijzonders gespeeld te hebben en kan ik me absoluut de status voorstellen die het heeft bij mensen die het destijds hebben gespeeld. Ik moest ook eraan denken dat de visuals van dit soort spellen rond die tijd zo'n specifieke charme hebben, beetje vergelijkbaar met wat VHS ook wel heeft. Het is tegenwoordig allemaal scherper, maar dit blijft toch wel een bepaald gevoel met zich meebrengen. Qua gameplay vond ik het zo-zo. Gewoon niet echt heel leuk om te spelen, vooral de encounters met de alpha sections. En die laatste bossfight had een heel, heel slecht idee. Geen idee hoe dat er ooit door is gekomen. Ik ben wel stoked voor de sequel - als die er echt gaat komen. Deze wereld met de techniek en polish van nu en vooral Ancel's duidelijke visie. Of het haalbaar is wat ie van plan is weet ik niet, maar het wordt op zijn minst erg interessant.
    Help me jog my memory. Was dat die run sequence?

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Help me jog my memory. Was dat die run sequence?
    Inverted controls zoals ik het me kan herinneren. Een heel slecht idee inderdaad (alleen maar frustratie).

Wel goed dat je de game kon waarderen Rhaegar, ondanks de ouderdom. Volgens mij heb je de unieke aspecten wel benoemd inderdaad.

Senior Member Eerendil's Avatar
    Mentioned
    67 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Eerendil
    Quote Originally Posted by Glory View Post
    Inverted controls zoals ik het me kan herinneren. Een heel slecht idee inderdaad (alleen maar frustratie).

Wel goed dat je de game kon waarderen Rhaegar, ondanks de ouderdom. Volgens mij heb je de unieke aspecten wel benoemd inderdaad.
    Aah ja. Dat was wel een ding ja.. haha. En toch vond ik het erg 'satisfying' toen ik em eenmaal haalde!
    Goede herinneringen aan die game, veel plezier aan beleefd toentertijd. Zo teleurgesteld toen deel 2 toch niet door ging. Ben benieuwd dit keer..
    Is there anything that we associate more closely with intelligence than curiosity? Every intelligent species on Earth is attracted by the unknown. Our mythologies are full of riddles and mysteries and divine knowledge. Even the word apocalypse... Even the word apocalypse means revelation. It seems like our ancestors always imagined that even at the very end we would solve one last mystery.

Mentioned
    850 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Glory View Post
    Inverted controls zoals ik het me kan herinneren.
    Oh ja dat ook nog. Ja toen ik een paar jaar terug uitspeelde was dat echt een anti-climax Zo'n ruk-bossfight en dan is de game voorbij.

Member Rhaegar's Avatar
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yup, daar doelde ik op @Glory .
    I'm on to Cincinnati.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Oh ja dat ook nog. Ja toen ik een paar jaar terug uitspeelde was dat echt een anti-climax Zo'n ruk-bossfight en dan is de game voorbij.
    Zo'n boss-fight, dan een enorme cliffhanger en dan is het voorbij bedoel je. Worst of the worst.

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    552 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Horizon: Zero Dawn

Alles is er al over gezegd. Uitstekende open world game met een prima verhaal. Ik had ook hier geen enkele verzameldrang inzage de 11/234 metal flowers etc. helemaal klaar mee dat soort dingen, alhoewel het wel een beetje jammer was dat er geen trophy werd uitgedeeld voor mijn very hard difficulty effort.

Keep up the good work Guerilla!
    Meh. Ik haal hem nog wel eens in een Steam Sale.

VR Gunslinger Pfipfo's Avatar
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Pfipfo
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Horizon: Zero Dawn

Alles is er al over gezegd. Uitstekende open world game met een prima verhaal. Ik had ook hier geen enkele verzameldrang inzage de 11/234 metal flowers etc. helemaal klaar mee dat soort dingen, alhoewel het wel een beetje jammer was dat er geen trophy werd uitgedeeld voor mijn very hard difficulty effort.

Keep up the good work Guerilla!
    Maar had jij niet je PS4 verkocht?
    Je moet echt twee straten verderop zijn!

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    358 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Pfipfo View Post
    Maar had jij niet je PS4 verkocht?
    Ik heb gezegd dat ik op RPGer ging zitten als hij Horizon niet zo spelen.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Tags for this Thread