User Tag List

Page 82 of 82 FirstFirst ... 32 72 80 81 82
Results 3,241 to 3,276 of 3276

Thread: Welke game heb je als laatst uitgespeeld?

So Say We All! Knorretje's Avatar
    Mentioned
    93 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: knorvocht Steam ID: kn0rvink
    Dit is er eentje van vorig jaar nog...

Battlefront 2 - Singleplayer (& dlc)

Het begon allemaal zo mooi met de aankondiging op de E3 en wat een bak stront is het uiteindelijk geworden.
    Eindelijk weer eens een Star Wars Singleplayer FPS, de eerste sinds 2005...en dan krijg je deze ellende voorgeschoteld.
    Vol met slechte gameplay encounters, slechte AI(of eerder gebrek aan AI?), echt heel slap geschreven, verhaal gaat van de hak op de tak. Verhaal spoilerDe defector twist waar ik bang voor was gebeurde en het familie drama was te makkelijk en cliche en had echt minder dan 0,0 impact
    Irritant geforceerde gameplay stukken met Star Wars helden. Iemand had daar ook niet echt opgelet bij de lessen anatomie? Want bijna alle hoofden van de characters zijn 15% te groot, het ziet er heel amateuristisch uit. Ook de gelijkenis met de Star Wars helden is echt ver te zoeken. Tevens zit het ook abnormaal vol met bugs, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt in een FPS game.

Maar de game heeft zeker wel zijn pluspunten!
    De graphics zijn gewoon fantastisch, het pijnlijk witte interieur van een Rebel Blockade Runner ziet er gewoon geweldig uit, de voertuigen en wapens en alle effecten zijn gewoon super. Ook het sound design en de muziek is uitmuntend. Ook heeft de SP af en toe een momentje van glans de space battles en vooral de Battle of Jakku was gewoon retevet

Respawn Entertainment, m'n verwachtingen zijn helaas torenhoog door jullie Titanfall track record, maar ik ben ook meteen bang voor eventuele EA bullshit...

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    178 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Undertale en Diablo 3: RoS
    Dat double platinum <3

Undertale is leuk, maar ik begrijp de hype nog niet helemaal.
    Diablo 3 blijft leuk maar Path of Exile is en blijft de betere game.
    PS4 - PS Vita - 2DS - Wii U - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Hollow Gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    122 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Zo, en dat was The Witcher 2. Door de verhalen van anderen had ik een totaal andere game verwacht dan het eerste deel, maar opvallend genoeg tapt de game voor een groot deel uit hetzelfde vaatje. De combat is wel een stuk directer maar nog altijd (voor mij) een bijzaak. Audiovisueel is de grootste stap gemaakt en vooral de verbeterde voice-overs tillen deeltje 2 naar een hoger plan. In retrospectief heeft @Dina inderdaad gelijk en gaat het qua characters en politieke world building een stuk dieper. Wat gelukkig van het eerste deel is blijven hangen is dat je naarmate het spel vordert steeds meer het gevoel krijgt dat iedereen een dubbele agenda heeft en dat er allemaal verborgen belangen op de achtergrond spelen. De drive om verder te spelen om te ontdekken hoe het allemaal zit is erg groot.

Kleine minpuntjes zijn de vreemde belichting en het totaal verneukte dice spel. Ook had ik in eerste instantie moeite met de controls. Het gebeurde vaak dat ik een herb wilde pakken maar bijv. een roll deed, of dat ik een deur wilde openen maar in plaats daarvan een fakkel doofde. Dat soort kleine dingetjes speelden in deel 1 niet. Wat ook opvalt is dat je in deel 1 altijd potions kan drinken maar moet mediteren om te levellen, en dat hebben ze in deel 2 omgedraaid. Probleem is dat je soms na een lange sequence in een boss battle belandt zonder potions te hebben gedronken en dat de beste oplossing is om een oude save te herladen om dat als nog te doen. En waarom QTE?

Overigens ben ik slecht in het afmaken van mensen. Ik heb uiteindelijk zowel Síle als Letho laten ontsnappen. In keuzes tussen de verschillende partijen probeer ik altijd een middenweg te vinden. Zo heb ik Iorveth ook laten ontsnappen maar heb ik nooit de Scoia'tael gesteund. Ook heb ik Roche koning Henselt laten doden omdat ik niks met overambitieuze monarchen heb. Damn, deze game vraagt om een tweede playthrough!

Ik heb een week extra vakantie en deel 3 wordt geïnstalleerd as we speak.
    Foreign vagitation with high level of adrenaline detected

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    934 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Goed bezig man!
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    165 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Toewijding, nice inderdaad

Mentioned
    934 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Prey

Vergeet Tommy de Indiaan met zijn portals en Aliens, want dit is een volledig nieuwe game. En ook nog eens een veel betere game.
    Geïnspireerd door Deus Ex, System Shock, Bioshock, Dishonored en misschien ook wel met een vleugje Alien.

Allereerst heeft deze game een ontzettend lastige start, waardoor menigeen hem onterecht te vroeg aan de kant schuift. Die keuze maakte ik zelf ook bijna namelijk. Je wordt volledig in het diepe gegooid in een omgeving die je niet kent en waarbij elk doel ontbreekt. De klik met het hoe en waarom komt later pas. Risicovol, want hierdoor haakt een aantal spelers vast veel te vroeg af, maar in het totaalplaatje achteraf gezien wel een logische keuze.

Er word je als speler een mysterie voorgeschoteld dat zich ontrafelt door het oplossen van verscheidene sidequests en een aantal main quests die de rode draad goed in het oog houden. Verwacht niet teveel rondstruinende NPC's want het station zelf is behoorlijk uitgestorven. Het kwaad is grotendeels geschied. Je zult het moeten hebben van het hacken van pc's (met een uitermate domme hacking game) van het inmiddels overleden personeel, het doorzoeken van hun persoonlijke bezittingen en crewquarters, audio- en videofiles bekijken en beluisteren, kluiscodes opzoeken en je zult gebeld worden door de paar mensen (of AI's) die nog in leven zijn. Dit brengt een beklemmend gevoel met zich mee dat de game heel goed past.

Wat gameplay betreft speelt het als een typische Arkane-game: soepel, alhoewel sommigen last hebben van stroperigheid of stroeve gameplay. Een kritiekpuntje dat je vaak ook terughoort bij spelers van Dishonored, die andere serie van Arkane. Ik had er zelf alleen last van in het begin van de game, waarbij je rondsjokt met alleen een steeksleutel en elke encounter levensgevaarlijk is. Op die momenten heb je niet de luxe om mis te slaan en dan helpt het niet als je met een controller speelt, die rustig de tijd neemt om rond te kijken en te aimen. Dit euvel verdwijnt als snel wanneer je wapenarsenaal zich uitbreid en vooral wanneer je skillpoints kunt besteden om je karakter te levelen. Levelen dat trouwens eens echt interessant is omdat er goed nagedacht is over de skills. Dusdanig goed dat ik de game alleen al om die reden nog eens opnieuw zou willen spelen (maar dan op een ander platform).

Verder zullen de spelers die de laatste twee Deus Ex-games gespeeld hebben aantal gameplaymechanics heel bekend voorkomen. Wat door goed werkte, werkt ook hier weer.
    Negatief punt is dat de game zich niet van zijn beste kant laat zien wanneer het vervalt in actie. Korte segmenten zijn prima, maar in het midden van de game zit een gedeelte dat hier teveel op leunt. Op dat moment breekt de game direct met alles wat het elders zo sterk maakt. Gelukkig is dat gedeelte vrij snel achter de rug, maar het blijft wel een minpunt.

Een ander minpunt op technisch vlak dat benoemd moet worden zijn de laadtijden die, op PS4 in ieder geval, gewoon veel te lang zijn. Ergerlijk daarbij is ook nog eens dat het laden uit twee delen lijkt te bestaan: een laadbalk, die wanneer hij klaar is vervangen wordt door een laadicoontje rechts onderin beeld. Vreemd en gewoon irritant. Zeker wanneer je voor een quest naar verschillende delen van het station moet en daardoor verschillende laadzones moet doorkruisen.

Als laatste puntje wat gameplay betreft moet dit wapen even genoemd worden, Gloo-gun:

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Misschien niet zo revolutionair als een Portal gun of Cerebral Bore, maar het komt toch aardig in de buurt. Slim bedacht omdat het nieuwe manieren bedenkt om vijanden aan te pakken, maar vooral ook om de verticaliteit te bevorderen in de gameplay en je ook nog eens in staat stelt om bepaalde gevaren in de omgeving te beteugelen.

Wat mij betreft is Prey een van de grootste verrassingen van vorig jaar en ik vraag me ook af hoe het in godsnaam mogelijk is dat een game met een dusdanig dramatisch ontwikkeltraject er zo goed uitgekomen blijkt te zijn. Met het oude Prey (of "Prey 2") heeft het geen fluit meer te maken, maar dat is helemaal niet erg als je ziet wat ze hier neergezet hebben. Ik ruil Tommy de Indiaan met liefde in voor Morgan Yu en zijn broer.

Mijn stukje zo teruglezend stemt het me een beetje droevig als je ziet wat de game in de verkopen gedaan heeft. De hoop op een vervolg hoeven we niet uit te spreken.

tl;dr: Liefhebber van Deus Ex, System Shock, Bioshock of gewoon van Arkane in het algemeen? Speel dit.
    Last edited by Like-a-Bunny; 7th January 2018 at 12:01.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Mooie review!

Mentioned
    178 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Verdorie Lab, nu wil ik het ook spelen!
    Duidelijke review en fijn geschreven

Ik ga Sundered eerst afronden en dan maar eens aan Prey beginnen

Senior Member xirow's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Klinkt goed Bunny, Prey moet ik ook maar spelen. Ik volgde jullie bevinden al enige tijd in het Prey topic. Ik kan de game eigenlijk enkel op PS4 spelen, dat zorgt nog voor enige twijfel. Hoewel ik Dishonored 2 op PS4 nooit als stroperig heb ervaren.

Wolfenstein: the New Order
    Een ouderwetse shooter in zowel de positieve als negatieve zin, maar vooral positief. De game knalt lekker, het verhaaltje is interessant genoeg en de personages en tegenstanders zijn leuk.
    De moeilijkheidsgraad schommelde wel enorm. Ik heb de game op uber gespeeld, meestal ging dat prima, maar bepaalde stukjes en tegenstanders waren ineens frustrerend moeilijk.

Titanfall 2
    Lekker snelle en vloeiende gameplay. Het schieten voelt nog lekkerder dan in New Order, de wapens hadden echt impact. Waarschijnlijk heeft dit te maken met het veel betere geluid van Titanfall 2 (op mijn systeem althans).
    De time shifter zorgt voor erg leuke gameplay. Grappig hoe vergelijkbaar dit is met Dishonored 2, die bijna tegelijk uitkwam.
    Verhaaltechnisch en qua interactie met de Titan voelde de game af en toe een beetje Portal en Half-Life achtig aan. Wat ik uiteraard als positief heb ervaren.
    Voor mij was de game te kort om echt de krachten en zwakten van de verschillende Titans te leren kennen.

Life is Strange
    Wat een goede game zeg! Erg knap dat een game met vrij matige graphics en slechte lip sync emotioneel toch zo enorm weet te raken. De voice acting en muziek maken sowieso al erg veel goed. Met name de tijdlijn waarin Max Chloe's vader probeert te redden, vond ik érg goed. De wendingen in het moord plot deden me dan weer iets minder. Tegen het eind vond ik het vele tijdreizen, de vele alternatieve realiteiten en nachtmerries iets te veel van het goede. Het eind (ik heb Chloe opgeofferd) vond ik wel weer erg sterk. Erg van genoten.

Mentioned
    178 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @xirow
    Heel herkenbaar bij Wolfenstein.
    De allerlaatste missie was helemaal om te janken. Tot ik door had hoe de AI werkte, keihard lopen bottlenecken bij een deuropening.
    Als nog een uur bezig geweest.... Die LKW was godly <3

Mentioned
    934 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat stuk was inderdaad krankzinnig. Game overigens nooit echt uitgespeeld door dat laatste vlammenstuk. Regelrechte ragequit.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    201 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Horizon: Zero Dawn
    Wat een ongelofelijk gave game is dit zeg!
    Het verhaal, de wereld, de characters, de robots, de weapon handling, het mounted zijn, heeeeeer-lijk!

Wat mij betreft het enige waar ik me aan geërgerd heb is dat je niet gewoon overal kan klimmen waar je wilt, maar daar is vast een goede reden voor. Toch @Knorretje ?

De game staat bij mij in de top drie beste leeg world games aller tijden. Naast Fallout: New Vegas en The Witcher 3.

Nu op naar The Frozen Wilds en het onvermijdelijke 2e deel!

Mentioned
    934 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Hey! Net mee bezig!

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    165 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Prey

tl;dr: Liefhebber van Deus Ex, System Shock, Bioshock of gewoon van Arkane in het algemeen? Speel dit.
    No spoils, didn't read. Maar met die laatste zin weet ik genoeg. Dank!

Mentioned
    93 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Wat mij betreft het enige waar ik me aan geërgerd heb is dat je niet gewoon overal kan klimmen waar je wilt, maar daar is vast een goede reden voor. Toch @Knorretje ?
    Heel veel redenen die met elkaar te maken hebben waardoor de climbing mechanics zijn zoals ze nu zijn. Is het antwoord vaag genoeg?

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    ... Naast Fallout: New Vegas...
    Wist je dat onze Story Director verantwoordelijk is voor de verhalen in beide games?

Prey

Prey liefde! Prey(2017) begint langzaamaan te veranderden in dit klassieke Deus Ex plaatje voor mij.(best MS paintjob ever!)

Prey kan best eens in mijn top 5 van beste games aller tijden eindigen.
    Arkane, ik duim voor je. Keep doing what you're doing!

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    697 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    What Remains of Edith Finch

Helaas waren een aantal onderdelen van de game al voor mij gespoilt maar dat heeft er juist voor gezorgd dat ik de game aangeschaft hebt. Prachtig verhaal die je vanaf moment één grijpt en niet meer los laat tot na de credits. Props voor de creativiteit van de makers, heel veel gebeurtenissen weten ze zo goed te vertalen voor de speler dat je direct begrijpt wat er verteld word en hoe de persoon zich voelde in de situatie. Ook de verschillende manieren van het uitbeelden van de verhalen van de verschillende familie leden waren prachtig gedaan.

Ben je een fan van games als Gone Home en Tacoma probeer deze game dan.
    "I live my life one game at a time"

Mentioned
    934 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Aangezien die titel in zowat elke top tien terecht komt staat hij op de wishlist hier. Ik ben erg benieuwd inmiddels.

Senior Member xirow's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    @xirow
    Heel herkenbaar bij Wolfenstein.
    De allerlaatste missie was helemaal om te janken. Tot ik door had hoe de AI werkte, keihard lopen bottlenecken bij een deuropening.
    Als nog een uur bezig geweest.... Die LKW was godly <3
    Dat laserwapen was wel lekker overpowered Geen overbodige luxe met die even overpowerde tegenstanders.

Mentioned
    93 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Spec Ops: The Line
    Backlog wegwerken, eentje uit 2012 helemaal!
    Erg verrassend fijne shooter die heerlijk wegspeelt.
    Ik wil niet teveel spoilen voor mensen die deze game nog nooit gespeeld hebben, maar wat een gutpunch.... ....

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    272 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Quote Originally Posted by Knorretje View Post
    Ik wil niet teveel spoilen voor mensen die deze game nog nooit gespeeld hebben, maar wat een gutpunch.... ....
    Enorme toffe story driven game ja. ����

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    562 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Gebaseerd op Heart of Darkness, waarop ook Apocalypse Now is gebaseerd. Game is ook een heel gave bewerking idd. ^
    Meh. Ik haal hem nog wel eens in een Steam Sale.

Member Wheezy's Avatar
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    What Remains of Edith Finch

Helaas waren een aantal onderdelen van de game al voor mij gespoilt maar dat heeft er juist voor gezorgd dat ik de game aangeschaft hebt. Prachtig verhaal die je vanaf moment één grijpt en niet meer los laat tot na de credits. Props voor de creativiteit van de makers, heel veel gebeurtenissen weten ze zo goed te vertalen voor de speler dat je direct begrijpt wat er verteld word en hoe de persoon zich voelde in de situatie. Ook de verschillende manieren van het uitbeelden van de verhalen van de verschillende familie leden waren prachtig gedaan.

Ben je een fan van games als Gone Home en Tacoma probeer deze game dan.
    Ik heb hem direct bij de release gehaald voor de PS4 en ik vond de performance dermate matig dat ik niet echt van de game kon genieten. Hetzelfde had ik ook een beetje bij Firewatch. Als dit inmiddels verbeterd is dan ga ik hem er zeker nog eens bij pakken.

Member R0nnNL's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: R0nn PSN ID: R0nnNL Steam ID: R0nn
    Net klaar met Nier: Automata - Route A. Nu al een bijzondere, memorabele ervaring en ik ben heel erg benieuwd wat de nieuwe playthroughs gaan bieden. Volgens iedereen wordt de game pas vanaf het herspelen echt goed, dus kan niet wachten! Al gedurende de eerste playthrough worden er veel plotlijnen uitgezet die aan het einde niet worden opgelost en terwijl je voor het eerst door de wereld gaat, kom je al meerdere deuren, kisten en andere elementen tegen waar je t/m het einde van de game niets mee kunt. Ongetwijfeld gaan die zaken straks allemaal alsnog een resolutie vinden.

---

Dan nog even deze twee heren van repliek dienen, want ben het met jullie beide eens.

Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Zo, en dat was The Witcher 2
    Ik had net als Baukereg ook eerst The Witcher 2 gespeeld ter voorbereiding op 3 (eerste deel geskipt though) en wat mij vooral op viel is dat de game een veel kleinere wereld en meer lineaire verhaallijn heeft vergeleken met de derde game. Je speelt echt van chapter naar chapter met meestal een semi-open gebied waarbinnen je main quests en sidequests doorloopt. Dat maakt de game veel meer gefocust, wat zeker zo zijn voordelen heeft. Ze hebben ieder individueel gebied heel sterk kunnen aankleden op die manier. de laatste chapter voelt zeker korter en wat meer afgeraffeld. Dat bleek ook letterlijk het geval, want door allerlei omstandigheden had CD Projekt Red uiteindelijk te weinig tijd over om de game echt zo af te ronden als ze voor ogen hadden.

Waar ik qua combat vooral aan moest wennen is dat je bijvoorbeeld niet kunt blocken en rondlopen tegelijk. Dat is zo'n beetje de grootste verbetering in de derde game wat combat aan gaat. Ook zijn de sporadische stealth secties in de game erg matig. De focus ligt echter, zoals altijd, op het verhaal en de quests en die zijn absoluut goed voor elkaar. De intrige blijft interessant genoeg om tot het einde te blijven spelen en je maakt enkele zeer relevante keuzes tijdens de game. Heel sterk is ook dat het middenstuk van de game compleet anders is, afhankelijk van een keus die je in een van de eerste chapters maakt.

Als je trouwens deel 3 direct na 2 speelt, dan bemerk je meteen een enorme stap voorwaarts in bijvoorbeeld de cutscenes, de dialogen en de animaties. Een duidelijke stap voorwaarts in budget en scope. Ook echt heel tof is dat veel keuzes uit 2 een merkbare invloed hebben op het verhaal in 3. Dat alleen al maakt het de moeite waard om eerst deel 2 te spelen (die overigens qua lengte ook een stuk korter is dan 3).

Vergeet Tommy de Indiaan met zijn portals en Aliens, want dit is een volledig nieuwe game. En ook nog eens een veel betere game.
    Geïnspireerd door Deus Ex, System Shock, Bioshock, Dishonored en misschien ook wel met een vleugje Alien.

...

Ik zei het inderdaad al in mijn top 10 van 2017, maar ze hadden de game niet Prey moeten noemen. Dat heeft de game meer kwaad dan goed gedaan. Het schepte de verkeerde verwachtingen. Als je weet dat het meer een first person world simulation game is ala Deus Ex en System Shock, dan ga je de game heel anders benaderen. Dan snap je veel beter waarom de combat zo stroef en lastig is bijvoorbeeld en waarom de structuur zo open is met veel backtracking en resource management. De focus van de game ligt vooral op de spelwereld zelf en die is top notch ontworpen. Echt top of the bill wat mij betreft. Ik blijf er bij dat het laatste vierde deel van de game een stuk minder is, met teveel focus op actie en ja, teveel backtracking. De spelwereld zelf treedt op dat moment ook meer op de achtergrond en dat heeft impact op de totaalervaring.
    Last edited by R0nnNL; 16th January 2018 at 16:11.

Mentioned
    934 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by R0nnNL View Post
    Net klaar met Nier: Automata - Route A. Nu al een bijzondere, memorabele ervaring en ik ben heel erg benieuwd wat de nieuwe playthroughs gaan bieden. Volgens iedereen wordt de game pas vanaf het herspelen echt goed, dus kan niet wachten! Al gedurende de eerste playthrough worden er veel plotlijnen uitgezet die aan het einde niet worden opgelost en terwijl je voor het eerst door de wereld gaat, kom je al meerdere deuren, kisten en andere elementen tegen waar je t/m het einde van de game niets mee kunt. Ongetwijfeld gaan die zaken straks allemaal alsnog een resolutie vinden.
    Ik vond het allemaal ontzettend tegen vallen na het alleen het eerste einde. Misschien door de verwachtingen die de vorige NieR gecreëerd heeft. Maar zoals je al vermoedt komt er nog een hele hoop op je af. Ik kan me alleen niet aan het gevoel onttrekken dat heel veel spelers het bij één einde gehouden hebben en dan heb je de game gewoon niet uitgespeeld. Het verhaal is niet af, je weet eigenlijk niet eens waar het over gaat. Risicovolle keuze om voor een dusdanige structuur te kiezen.

Al met al een geweldig avontuur dat ik nooit van zijn leven had willen missen. Prachtig.

Quote Originally Posted by Knorretje View Post
    Mooi dat de game zelfs nu nog zijn kracht niet verloren heeft. Een stomp in je maag inderdaad.

Quote Originally Posted by Wheezy View Post
    Ik heb hem direct bij de release gehaald voor de PS4 en ik vond de performance dermate matig dat ik niet echt van de game kon genieten. Hetzelfde had ik ook een beetje bij Firewatch. Als dit inmiddels verbeterd is dan ga ik hem er zeker nog eens bij pakken.
    Insgelijks (voor beide games). Tijd om het stof er eens vanaf te blazen.
    Last edited by Like-a-Bunny; 16th January 2018 at 16:51.

Member R0nnNL's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik vond het allemaal ontzettend tegen vallen na het alleen het eerste einde. Misschien door de verwachtingen die de vorige NieR gecreëerd heeft. Maar zoals je al vermoedt komt er nog een hele hoop op je af. Ik kan me alleen niet aan het gevoel onttrekken dat heel veel spelers het bij één einde gehouden hebben en dan heb je de game gewoon niet uitgespeeld. Het verhaal is niet af, je weet eigenlijk niet eens waar het over gaat. Risicovolle keuze om voor een dusdanige structuur te kiezen.
    Op basis van de trophy rarity lijkt dat inderdaad te kloppen. Alle trophies gerelateerd aan route A zijn Common en vanaf daar wordt het Rare of Very Rare.

Ze doen in elk geval wel hun best door spelers na het uitspelen er specifiek op te attenderen nog een keer te spelen voor de volledige ervaring.

Ben nu overigens al een paar uurtjes in Route B en wow, al vanaf de eerste seconde is de tweede playthrough meteen compleet anders. Erg prettig ook dat je progress van de eerste keer spelen wordt meegenomen qua levels, items, upgrades en behaalde sidequests. Dat scheelt al een slok op een borrel. Denk dat deze tweede keer dan ook stukken sneller zal gaan.

bnnd nutral's Avatar
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: xnutral PSN ID: xnutral Steam ID: yasinhm
    Heb nier automata 2 weekjes terug uitgespeeld (incl route C en D) en Het einde was op zich wel sterk, vond wel dat de 2e playthrough redelijk van hetzelfde is, waar bij de 3e het weer echt los komt. Heb uiteindelijk door moeten spelen op route B waarbij ik daarna in een ruk het spel heb uitgespeeld.

Member R0nnNL's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Op basis van wat ik nu heb gespeeld, denk ik wel te weten wat route C gaat inhouden, maar ik laat me verrassen. Als het is wat ik denk wat het is, dan ben ik sowieso al tevreden.

Mentioned
    178 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sundered
    Zo, die speelde vlot weg! Metroidvania lite met vlotte en fijne combat.
    In het begin zitten wat nare difficulty bumps maar daar breek je vrij vlot doorheen.
    Vond de art style heel vet!

Game 2x uitgespeeld met veel plezier.
    Platinum nummer 34

Hollow Gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    122 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    Sundered
    ...
    Platinum nummer 34

Ik heb 'm gisteren aan mijn steam library toegevoegd. Zodra ik ergens in 2023 klaar ben met The Witcher 3 ga ik er aan beginnen. :p
    Foreign vagitation with high level of adrenaline detected

Mentioned
    178 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post

Ik heb 'm gisteren aan mijn steam library toegevoegd. Zodra ik ergens in 2023 klaar ben met The Witcher 3 ga ik er aan beginnen. :p
    Nice! Je kan hem tijdens een Witcher 3 pauze ook even spelen
    Ik ben in totaal 16 uren bezig geweest. 2de playthrough veel sneller, zeker toen ik ging sequence breaken

Member R0nnNL's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik hoorde wat gemixte impressies over Sundered bij release, wat me nogal verraste. Op basis van de artstyle had ik namelijk veel positievere reviews verwacht.

Jij vond 'm in elk geval wel de moeite waard dus?

Mentioned
    178 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik hoorde wat gemixte impressies over Sundered bij release, wat me nogal verraste. Op basis van de artstyle had ik namelijk veel positievere reviews verwacht.

Jij vond 'm in elk geval wel de moeite waard dus?
    Ja, zonder twijfel! Ik wilde savegame duplicate gebruiken voor snel afronden van de game.
    Maar ben uiteindelijk gewoon opnieuw begonnen en heb 2 volledige playthroughs gedaan.

Heb me geen seconde verveeld.

De game heeft wel de nodige patches gehad volgens mij, heb Steam nog even gecontroleerd.

Member R0nnNL's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Goed om te horen. Ik ben altijd wel in voor een nieuwe metroidvania. Eerst maar eens verder met Hollow Knight though...

Heeft iemand van jullie trouwens al The Mummy Demastered gespeeld? Dat moet ook een sleeper hit zijn in dit genre.

Mentioned
    178 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Goed om te horen. Ik ben altijd wel in voor een nieuwe metroidvania. Eerst maar eens verder met Hollow Knight though...

Heeft iemand van jullie trouwens al The Mummy Demastered gespeeld? Dat moet ook een sleeper hit zijn in dit genre.
    Hollow Knight is geweldig <3
    Nee, maar ik wilde The Mummy wel proberen. De game is alleen 20 euro en dat is me wat te prijzig op het moment.

Mentioned
    178 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bastion

Good times op de Vita!
    Die storyteller blijft een baas en de game speelt ook nog steeds heerlijk weg.

Bloed, zweet en tranen vanwege de challenges. Zeker die met 30 waves.
    Maar oh zo satisfying toen het lukte!

Met trots is dit platinum 35

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    201 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds
    Wat een heerlijke DLC is dit zeg.
    Super veel nieuw verhaal en een zooi extra info over the days long gone!

Enige waar ik zo m'n bedenkingen bij hen is dat het zich binnen de main game afspeelt, pre eindbaas (zoals alles, gezien je na uitspelen sowieso weer voor de eindbaas terecht komt)

Nu nog wat side quests afmaken en dan, met pijn in mijn hart, op naar de volgende game.

Tags for this Thread