User Tag List

Page 77 of 77 FirstFirst ... 27 67 75 76 77
Results 3,041 to 3,060 of 3060

Thread: Welke game heb je als laatst uitgespeeld?

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    189 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    The Old Blood is ook de moeite waard. Persoonlijk vond ik hem zelfs nog wat beter zelfs.
    Nah, de originele game vind ik beter. Ik vond TOB vooral naar het einde toe beetje saaier vinden.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    867 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Lender View Post
    Ik vond TOB vooral naar het einde toe beetje saaier vinden.
    Maar het stuk ervoor vond ik sterker. Meer humor ook.
    Het end, tja...
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    821 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Get Even
    Toffe game, gespeeld met mijn horrormaatje maar dit was een toffe break er van. De combat is een beetje waardeloos maar het verhaal is sterk en geeft een goede wtf vibe. De visuals zijn op momenten supersterk. Kan er helaas niet veel meer over vertellen want spoilers, maar als je hem ooit op de kop kan tikken voor weinig, doen!

Zelda: BotW
    Uitgespeeld! Ik ben niet all-out gegaan met completen, ik speel mijzelf meestal veel te kapot in dit soort games met sidequests en dan heb ik geen zin meer in de main quest. Iets minder dan 50 shrines gedaan en slechts 20 koro seeds (laatstgenomende vond ik pas later uit dat die stiekem wel geinig waren om te vinden). En ja, alle lof is w.m.b. helemaal waar. Zelfs de zaken die mij niet zo konden behoren (het constant verzamelen van wapens) pasten gewoon heel goed binnen het design van starten als een ventje en eindigen als een half-god. En zelfs daarmee wist de game de druk er op te houden. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik echt OP was.

Ik ga niet volledig herhalen wat er door anderen meermaals is gezegd, maar wat voor mij echt verreweg het meest indrukwekkende aspect was, was hoe ze exploren actief stimuleerden, leuk maakten EN rewarden. Ik ben een efficiënte gamer, in GTA rij ik van missie naar missie tot de game is afgelopen. Maar in deze game is exploren en proberen gewoon ontzettend leuk. Vlieg je ergens heen, zie je een paar standbeelden beneden je, even kijken wat er is, BAM hidden shrine. En dat geldt voor vrijwel alles dat op wat voor manier dan ook opvalt of je aandacht trekt. De koro seeds waren daarom ook welkome verrassingen op momenten, omdat ze zo snel en tussendoor zijn, maar altijd een beloning van je interesse die even getrokken wordt, omdat je bijvoorbeeld een eenzaam plantje op een rots zag en er heen bent gaan lopen.

Het is dat doorspelen voor mij niet sustainable is omdat ik gewoon niet dat soort gamer ben. Maar als je helemaal loos kan gaan in dit soort open-world games, by all means haal die game.

Incorgnito Randroid's Avatar
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Get Even
    Toffe game, gespeeld met mijn horrormaatje maar dit was een toffe break er van. De combat is een beetje waardeloos maar het verhaal is sterk en geeft een goede wtf vibe. De visuals zijn op momenten supersterk. Kan er helaas niet veel meer over vertellen want spoilers, maar als je hem ooit op de kop kan tikken voor weinig, doen!
    Hey eindelijk nog iemand die deze game gespeeld heeft. Vette soundtrack, he?

Zelf net Final Fantasy XIV: Stormblood uitgespeeld. Ongeveer anderhalve maand over gedaan denk ik. Was awesome, kan er niets anders van maken. Nog één raid en dan ben ik volgens mij helemaal up-to-date.
    Heb je het al gehoord, ik heb een nieuwe tv.

VR Gunslinger Pfipfo's Avatar
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Pfipfo
    Mass Effect Andromeda. Over deze game is al veel gezegd dus dat ga ik niet allemaal herhalen. Ik vond hem minder dan de laatste 2 delen uit de orginele serie maar beter dan mening gamer je wil doen geloven. Als ik hem opnieuw zou moeten spelen dan zou ik me vooral richten op de main- en loyalityquests. Door de shitload aan onzinnige sidequests verwatert het een beetje.
    Je moet echt twee straten verderop zijn!

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Pfipfo View Post
    Mass Effect Andromeda. Over deze game is al veel gezegd dus dat ga ik niet allemaal herhalen. Ik vond hem minder dan de laatste 2 delen uit de orginele serie maar beter dan mening gamer je wil doen geloven. Als ik hem opnieuw zou moeten spelen dan zou ik me vooral richten op de main- en loyalityquests. Door de shitload aan onzinnige sidequests verwatert het een beetje.
    Scheelt je ook gemakkelijk en je of 30 als je de side quests laat voor wat ze zijn, filler.

Mentioned
    867 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Scheelt je ook gemakkelijk en je of 30 als je de side quests laat voor wat ze zijn, filler.
    Goed om te weten. Serieus!
    Ik heb nu al enige moeite om de aandacht erbij te houden.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    658 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Even een aantal vr games die ik de afgelopen weken uitgespeeld heb:

Superhot VR

Deze game :O Al bij het spelen van de niet VR versie was ik verkocht. De VR versie geeft er wel een wat andere spin aan omdat je niet de vrijheid hebt zoals in het origineel maar dit maakt het absoluut niet minder intens. Zeker bij de laatste chapters stond ik mij fysiek en mentaal in het zweet te werken. Het is helemaal tof als je de levels een beetje kent en bij checkpoints alvast wapens naar het volgende checkpoint kan gooien om die vervolgens uit de lucht te plukken, als dit lukt voel je één van de Matrix karakters

Robo Recall

Dit is een van de games die word geleverd bij de Oculus Touch. Het verhaal is niet bijster interessant maar man wat hebben ze goed nagedacht over de gameplay. Zo'n beetje alles wat je fysiek doet is verwerkt in de game (robots grijpen, kogels afketsen, robots uit elkaar trekken, wapens van robots afpakken etc.) wat het zo geweldig leuk en innovatief maakt. Door het spelen verdien je punten waardoor je langzaam levelt waarbij je perks vrij speelt, door het halen van challenges speel je attachements voor je wapens vrij. Alleen al het samenstellen van je loadout is een plezier in VR om dat je daadwerkelijk een onderdeel pakt en vastklikt op je wapens in plaats van selecteren.

Je kan de game in een paar uurtjes uitspelen maar ik vond zelf het halen van de challenges erg verslavend dus het er makkelijk 10+ uur inzitten. Dit is in mijn ogen een goed voorbeeld wat VR kan bieden als er wat talent + geld achter gezet word.

I expect you to die

Korte maar erg leuke "puzzel" game. Je word in vier scenario's gezet waarbij je moet ontsnappen en/of iets moet uitzoeken. Objecten in de omgeving geven je clues en mogelijkheden je doel te bereiken. Door trial en error kom je langzaam tot de oplossing. Leuke humor en interessante puzzels maar naar mijn idee te kort voor het bedrag wat ze vragen.

Note to self: Een virtueel bureau is geen echt bureau Tot twee keer toe een touch controller willen wegleggen op een virtueel bureau
    Last edited by Rappa; 28th August 2017 at 10:14.
    "I live my life one game at a time"

Mentioned
    867 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Note to self: Een virtual bureau is geen echt bureau Tot twee keer toe een touch controller willen wegleggen op een virtueel bureau
    Jup, hier ook al meer gebeurd dan ik toe wil geven.

Klinkt goed die I Expect You to Die. Nog niet aangeschaft omdat hij inderdaad behoorlijk prijzig is voor wat het het biedt.
    Last edited by Like-a-Bunny; 28th August 2017 at 10:17.

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    526 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    De Oculus store heeft wdb echt een Summer Sale nodig Nintendo prijzen!
    Meh. Ik haal hem nog wel eens in een Steam Sale.

Mentioned
    867 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Dark Souls III - maingame.

Oprecht genoten, maar ook wel erg Souls-moe. Beetje een tegenstrijdig gevoel. Ik speel ze heel erg graag en op een gegeven moment snak ik er ook wel naar, maar ik word er allang niet meer zo door betoverd als in het begin. Qua fantasie kakt het ook wel erg in de afgelopen paar delen. Maar dan nog staat de game als een huis.
    Over een tijdje de DLC maar eens proberen, want nu is het even genoeg.

Inside

Dat is andere koek! Echt iets heel erg speciaals, op zoveel verschillende gebieden. Allereerst is het audiovisueel gezien een pareltje. Supervloeiend en de geluiden van materiaal op materiaal knarsen en slijpen je speakers uit. Dat draagt bij aan de uitstekende Oostblok-achtige gevangenissfeer, maar dan in 1984 dat zich afspeelt in een gigantisch laboratorium...of zoiets. Ik moest ook aan Halflife denken op de een of andere manier...en aan S.T.A.L.K.E.R....en een aantal films, maar dat noemen spoilt teveel. Maar vooral Journey kwam voor mij erg naar voren.

Zelfs de (physics)puzzels konden mij, als niet puzzel-fan, erg bekoren. Logisch, niet te makkelijk en gewoon goed in mekaar gezet. Sommige zijn wat te ver doorgeschoten (windblasts), maar ook daar kom je wel weer uit op een oplossing.

De ontknoping vond ik trouwens misschien wel het sterkste van alles. Dikke vette vette aanrader deze. Zéker voor de fans van subtiele horror waarin veel aan de verbeelding overgelaten wordt.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    475 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dark Souls III - maingame.

Oprecht genoten, maar ook wel erg Souls-moe. Beetje een tegenstrijdig gevoel. Ik speel ze heel erg graag en op een gegeven moment snak ik er ook wel naar, maar ik word er allang niet meer zo door betoverd als in het begin. Qua fantasie kakt het ook wel erg in de afgelopen paar delen. Maar dan nog staat de game als een huis.
    Over een tijdje de DLC maar eens proberen, want nu is het even genoeg.

Inside

Dat is andere koek! Echt iets heel erg speciaals, op zoveel verschillende gebieden. Allereerst is het audiovisueel gezien een pareltje. Supervloeiend en de geluiden van materiaal op materiaal knarsen en slijpen je speakers uit. Dat draagt bij aan de uitstekende Oostblok-achtige gevangenissfeer, maar dan in 1984 dat zich afspeelt in een gigantisch laboratorium...of zoiets. Ik moest ook aan Halflife denken op de een of andere manier...en aan S.T.A.L.K.E.R....en een aantal films, maar dat noemen spoilt teveel. Maar vooral Journey kwam voor mij erg naar voren.

Zelfs de (physics)puzzels konden mij, als niet puzzel-fan, erg bekoren. Logisch, niet te makkelijk en gewoon goed in mekaar gezet. Sommige zijn wat te ver doorgeschoten (windblasts), maar ook daar kom je wel weer uit op een oplossing.

De ontknoping vond ik trouwens misschien wel het sterkste van alles. Dikke vette vette aanrader deze. Zéker voor de fans van subtiele horror waarin veel aan de verbeelding overgelaten wordt.
    Alternatieve einde van Inside gezien?

Mentioned
    867 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Nee nog niet! HOE!

[edit] http://www.ign.com/wikis/inside/Secret_Ending

Oké, dat wordt Youtuben.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    319 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Jij ben een alternatief einde......

Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    475 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nee nog niet! HOE!

[edit] http://www.ign.com/wikis/inside/Secret_Ending

Oké, dat wordt Youtuben.
    Je kunt de specifieke scenes die je moet spelen herladen en de vereiste acties voor dat einde vrij vlot doen hoor. Geeft een nieuwe blik op het hele avontuur..

... prepare for salvation Ayreon's Avatar
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Necroborg54
    Net klaar met Hellblade: Senua's sacrifice. Waar ik in het begin moeilijk in de game kon komen en ik me verbaasde over hoe liniear het verloop was, kan ik na uitspelen niet anders zeggen dan dat ik zwaar onder de indruk ben van deze game. Volledig met hoofdtelefoon gespeeld voor de meest intense ervaring.
    Ook de korte documentaire die bij het spel zit is de moeite van het kijken waard. Het geeft ontzettend goed inzicht in het doel van de makers.
    Het zal niet ieders smaak zijn, maar ben blij dat ik hem heb gespeeld!
    Last edited by Ayreon; 18th September 2017 at 20:41. Reason: typo

a.k.a.:PerfectExcuser PerfectExceeder's Avatar
    Mentioned
    73 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PerfectExceeder Steam ID: Perfect3xceeder
    Destiny 2 vanavond "uitgespeeld". Nu de rest van de game nog...

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by PerfectExceeder View Post
    Destiny 2 vanavond "uitgespeeld". Nu de rest van de game nog...
    Uitspelen doe je niet zo snel inderdaad.
    Wel leuke story mode inderdaad!

Permanently disappointing Wolfwood's Avatar
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uncharted 4
    De shoot-outs zijn nog steeds vrij monotoon en soms frusterend (zeker tegen het einde) en het klimmen is eveneens nog altijd te simpel. Desondanks speelt het erg fijn weg. De karakters en de reis/verhaal is zo'n beetje het beste wat je ooit in een (non-rpg) game zult tegen komen. Fenominale set-pieces die je adrenalinepeil naar recordhoogtes brengen en (zeer welkome) rustige momenten die bol staan van emotie.

Het derde deel heb ik overgeslagen, maar nu overweeg ik toch om die terug op de backlog te zetten.

Ik kan niet wachten op deel 5 waarin hun dochter psychisch ontspoort, nadat ze heeft geleerd dat haar ouders massamoordenaars zijn.
    I got punched in the face and all I got is this lousy black eye.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    94 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben gisteren ook toevallig begonnen met UC4, niet vanwege de gameplay maar had gewoon weer zin in de gelikte presentatie. Knap dat zo'n zwakke machine als ps4 dit nog weet te toveren. Nou ja, knap van Naughty Dog dan vooral. Ik twijfel nog om Lost Legacy te kopen. Dat speelt zich vooral af in de jungle geloof ik terwijl ik die levels juist het minst leuk vond in UC4.

BF1 speel ik nu ook weer. Die nieuwe sneeuw mappen zijn ook supermooi qua design en gfx. Filmisch haast. Op de pc dan, want op ps4 heb ik die mappen ook gespeeld en dan is het korrelig en bagger.

Tags for this Thread