User Tag List

Page 88 of 88 FirstFirst ... 38 78 86 87 88
Results 3,481 to 3,506 of 3506

Thread: Welke game heb je als laatst uitgespeeld?

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    244 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dark Souls Remastered
    Dit blijft echt een pareltje, wat een fantastische game. Dik 50 uren lopen zwoegen voor een 100% run maar het is gelukt. Gwyn was echt tough as shit op New Game plus xD

Deze platinum is net trots gehaald.
    PS4 - PS Vita - 2DS - Switch - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    206 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Willytown
    Nice! Een van de betere trophys om mee te pronken !

Maar de game speelt nog steeds lekker dus? Binnenkort ook maar eens mijn PS3 exemplaar vervangen door de PS4 versie... Als je de PS3 nu opstart merk je toch wel dat de PS4 een veel fijnere/soepelere console is

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    244 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Nice! Een van de betere trophys om mee te pronken !

Maar de game speelt nog steeds lekker dus? Binnenkort ook maar eens mijn PS3 exemplaar vervangen door de PS4 versie... Als je de PS3 nu opstart merk je toch wel dat de PS4 een veel fijnere/soepelere console is
    Het is voor de ogen en de fps wat fijner om de Remastered versie te spelen. Daar is ook alles mee gezegd, niet erg want de game is gewoon goed.

Hoe speelde jij DaSo2 dan, ook op ps3?
    PS4 - PS Vita - 2DS - Switch - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    206 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Willytown
    Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    Het is voor de ogen en de fps wat fijner om de Remastered versie te spelen. Daar is ook alles mee gezegd, niet erg want de game is gewoon goed.

Hoe speelde jij DaSo2 dan, ook op ps3?
    Ik speelde DaSo 2 op de PS4. Omdat het de complete editie was en ik de game nog niet op de PS3 had. Voordeel is dat ik meteen de share/video functie en fijne controller van de PS4 kon gebruiken

Demon Souls en Dark Souls PTD heb ik op de PS3 gespeeld. De liefhebber in mij wil "de beste versie" wel in de collectie hebben, maar voorlopig ga ik hem nog niet spelen (eerst DaSo 3 nog).

Geldt ook een beetje voor de Shadow of the Colossus, Last of Us, en Bioshock remasters. Denk dat ik geduldig wacht op een mooie aanbieding. Of wellicht wéér een remaster op de PS5

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    406 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age uitgespeeld, ruim op tijd voor dat AC Odyssey uitkomt dus ik heb mijn eigen gezette doelstelling behaald.

Ik heb Uncharted: The Lost Legacy te leen dus die ik ga nu maar eens spelen ( al zal ik die niet voor AC Odyssey uit kunnen spelen)
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    328 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Quote Originally Posted by coola View Post
    Ik heb Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age uitgespeeld, ruim op tijd voor dat AC Odyssey uitkomt dus ik heb mijn eigen gezette doelstelling behaald.

Ik heb Uncharted: The Lost Legacy te leen dus die ik ga nu maar eens spelen ( al zal ik die niet voor AC Odyssey uit kunnen spelen)
    Jawel joh. Die game is maar 10 uurtjes: https://howlongtobeat.com/game.php?id=41814

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    459 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    I finished a game!

Marvel's Spider-Man
    Die web slinger actie is fantastisch.
    Zo soepel en fun heerlijk.
    En wat een einde van de game zeg.
    Jezus Christus. Manly tears alles.

Kom maar door met deel 2.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    406 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uncharted : Lost Legacy uitgespeeld. Erg goede stand alone uitbereiding van uncharted 4. (en een betere tomb raider dan dat de nieuwe tomb raider ooit zal worden.)
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    232 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zo, na 62,5 uur Ys VIII: Lacrimosa of Dana uitgespeeld op de Switch.

Erg erg erg fijne ARPG met een ijzersterk verhaal en veel leuke karakters.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1059 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    na 62,5 uur
    Sodeju. Ik dacht dat het lichte RPG'tjes waren.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    232 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Sodeju. Ik dacht dat het lichte RPG'tjes waren.
    Volgens mij heeft @Seabass het in een uur of 35/40 gedaan.
    Ik ben wat EPG's betreft nogal een sucker voor verhaal, dus alle sidequests gedaan en meeste onderzoeksdingen enzo.
    Had waarschijnlijk prima in 20 uur minder uitgespeeld kunnen zijn

Mentioned
    328 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Op de Switch is die tijd niet te zien ivm sleepmode. Tikt gewoon door. Volgens mij ben ik er redelijk snel doorheen gegaan en enkel gefocust op de main story.
    @LtPsycho zit tegen completionist uren aan te tikken

Gemiddelde speeltijd (howlongtobeat):
    Main Story: 37h 51m
    Main + Extras: 50h 49m
    Completionists: 69h 29m

Mentioned
    232 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Op de Switch is die tijd niet te zien ivm sleepmode. Tikt gewoon door. Volgens mij ben ik er redelijk snel doorheen gegaan en enkel gefocust op de main story.
    @LtPsycho zit tegen completionist uren aan te tikken

Gemiddelde speeltijd (howlongtobeat):
    Main Story:37h 51m
    Main + Extras:50h 49m
    Completionists:69h 29m
    Niet waar wat je zegt qua sleepmode, als je je game saved zie je je echte uren.
    Anders had ik namelijk op een veelvoud van m'n huidige uren gezeten gezien de switch een paar weken niet uit geweest is

Mentioned
    328 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Met enorm veel plezier afgelopen week Spiderman uitgespeeld. Ik zat echter al zover in de progressie en wilde nog wat meer van de sidemissions doen dat ik de game zelfs 100% heb uitgespeeld. Completed!

Toevallig heb ik dat enkel en alleen voorheen bij Infamous games gedaan. Ik heb wat met superhero games

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    197 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Met enorm veel plezier afgelopen week Spiderman uitgespeeld. Ik zat echter al zover in de progressie en wilde nog wat meer van de sidemissions doen dat ik de game zelfs 100% heb uitgespeeld. Completed!

Toevallig heb ik dat enkel en alleen voorheen bij Infamous games gedaan. Ik heb wat met superhero games
    Cool! Platinum trophy??

It's such a pretty sight! Geerrrt's Avatar
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ik heb dat ook allleen bij Infamous gedaan. Fuck ik moet dit spel hebben

Maximum effort! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    181 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Teratel Steam ID: Teratel1
    Batman: Arkham Knight
    Mijn tweede ritje sinds ik het spel Kerstmis 2016 heb gekocht. Ik vond 'm toen al ontzettend tegenvallen, maar helaas is dat oordeel na twee jaar nog altijd onveranderd. Ze hadden de Batmobiel er gewoon uit moeten laten, of een bescheidener invulling moeten geven. Daarnaast heb ik filmpjes van braspartijen opgenomen, mét mijn eigen commentaar, om me er in de toekomst aan te herinneren hoe kut dit combatsysteem is en dat dat over twee jaar nog net zo is. De boosdoener is me dankzij mijn eigen commentaar ook duidelijk: de camera draait te pas en te onpas waardoor een klap naar voren ineens een klap naar rechts of naar achteren wordt. Chaotisch en óntzettend frustrerend, met name omdat ik na Asylum en City daarom heb besloten hier geen Platinum op te willen halen.

Jammer, want als de graphics en de donkere kanten van Gotham (dus niet die flitsende gebouwen met felle kleuren en lampen op dat 3e eiland) in Arkham City hadden gezeten was dat spel mogelijk de geschiedenis in gegaan als zijnde een meesterwerk!
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”
    -- Freye the Dark Knight in FFXIV:ARR

... prepare for salvation Ayreon's Avatar
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Necroborg54
    The Order 1886.
    Wat een heerlijke game was dat zeg. Prachtige graphics, sterke personages, erg goede voice acting. Gun fights waren goed, verschillende wapens die ieder een voordeel hadden.
    Het spel krijgt echt veel te lage beoordelingen vind ik, maar ik snap dat sommige aspecten beter uitgewerkt hadden kunnen worden. Erg jammer dat er nooit een vervolg op is gekomen.

Mentioned
    232 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Ayreon View Post
    The Order 1886.
    Wat een heerlijke game was dat zeg. Prachtige graphics, sterke personages, erg goede voice acting. Gun fights waren goed, verschillende wapens die ieder een voordeel hadden.
    Het spel krijgt echt veel te lage beoordelingen vind ik, maar ik snap dat sommige aspecten beter uitgewerkt hadden kunnen worden. Erg jammer dat er nooit een vervolg op is gekomen.
    Goed om te horen dat je het zo leuk vind!
    Zelf nooit voorbij die eerste wolf gekomen

Mentioned
    181 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dit is de eerste keer dat ik iemand positief hoor zijn over The Order.

Maar het onderliggende thema spreekt me vanzelfsprekend erg aan: wat voor een soort titel is het eigenlijk, Ayron? Van wat ik heb gezien leek het op een shooter. Met welke titels kun je het vergelijken? Last of Us? Uncharted?
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    61 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The Order 1886.
    Heb ik boos in een hoek gegooid: na - wat mij betreft onovertroffen - vloeiende besturing in Horizon Zero Dawn, kon ik NIET wennen aan de houten klazen in The Order. Wat een ellende zeg.

... prepare for salvation Ayreon's Avatar
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Necroborg54
    @Lord Serafin Vergelijk het inderdaad een beetje met de games die je noemt, maar verwacht niet dat het allemaal zo super spectaculiar is kwa running and jumping. Het is langzamer van opzet. Dit is meer een game die verhalend heel goed overkomt. Het heeft sterke shooter onderdelen met cover, maar ook delen die alleen maar verhalend zijn, of waarbij je een ruimte verkent opzoek naar een voorwerp.
    Voor die 12,99 euro meer dan de moeite waard imho. Ik denk dat het tijdstip waarop de game uitkwam deels te maken heeft met de negatieve recensies. Nieuwe console dus er werd van alles en nog wat verwacht van nieuwe games.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1059 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Ik kan me nog herinneren dat @TicTac destijds ook razend enthousiast was. En stiekem is het een titel die ik ook nog wel eens wil doorlopen. Misschien juist door de controverse.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

0fficial Ph0rum Wh0re TicTac's Avatar
    Mentioned
    117 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Ik kan me nog herinneren dat @TicTac destijds ook razend enthousiast was. En stiekem is het een titel die ik ook nog wel eens wil doorlopen. Misschien juist door de controverse.
    Inderdaad. Game die veel potentie had om een reeks te starten. Helaas Ben benieuwd wat ik anno 2018 ervan zou vinden

Mentioned
    181 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

@Lord Serafin Vergelijk het inderdaad een beetje met de games die je noemt, maar verwacht niet dat het allemaal zo super spectaculiar is kwa running and jumping. Het is langzamer van opzet. Dit is meer een game die verhalend heel goed overkomt. Het heeft sterke shooter onderdelen met cover, maar ook delen die alleen maar verhalend zijn, of waarbij je een ruimte verkent opzoek naar een voorwerp.
    Voor die 12,99 euro meer dan de moeite waard imho. Ik denk dat het tijdstip waarop de game uitkwam deels te maken heeft met de negatieve recensies. Nieuwe console dus er werd van alles en nog wat verwacht van nieuwe games.
    Dank voor die toelichting, Ayreon. En interessant punt van de timing van de release met de PS4: zo had ik het nog niet bekeken! En voor die prijs durf ik de gok zeker wel een keer te wagen. Ik zeg er wel bij dat ik Uncharted vreselijk vind en TloU na de eerste run alle magie bij mij kwijt was, maar anderzijds heb ik tegen verwachting in wel van de Tomb Raider reboot heb genoten: verrast worden voor een prijsje waar je niet dood aan gaat is altijd leuk!

Dus nogmaals dank, en fijn dat je van het spel hebt genoten!
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”

VR Gunslinger Pfipfo's Avatar
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Pfipfo
    Doom VFR. Op de Vive Pro. Insane tof. Echt alles wat ik wil in VR! Duurt ongeveer een uurtje of 3 - 4 maar wel het allerbeste wat gaming en VR en de Vive PRO te beiden heeft. Period.
    Last edited by Pfipfo; 15th October 2018 at 00:14.
    ONTDEK er op de loer ligt in de SCHADUWEN.

Tags for this Thread