User Tag List

Page 21 of 22 FirstFirst ... 11 19 20 21 22 LastLast
Results 801 to 840 of 871

Thread: Storingen of problemen? Meld ze hier!

Maximum effort! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Teratel Steam ID: Teratel1
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Hmmm doet het zich alleen voor als je, zoals je zegt, een tab een aantal dagen open hebt staan? Heb je het probleem dat je bent uitgelogd ook met gewoon op zo'n tab refreshen? En nog belangrijker: volgende keer de melding copy/pasten of screenshotten?
    Bingo: het geeft deze tekst weer!

vBulletin Message
    Your submission could not be processed because you have logged in since the previous page was loaded.

Please push the back button and reload the previous window.
    Liquid Bunny VB4
    Moet je nog een Printscreen hebben?
    Ik verwachtte het al hoor: scherm stond al sinds eergisteren open! Er stond overigens ook een slotje met een streep erdoor in de adresbalk: als ik dan F5 is dat verdwenen. Als ik ook even naar de Homepage ga kan ik daarna weer gewoon posten.
    “It is the pride of a Knight to work for his master. That being said, I don’t know who my master is. No one is capable!!"
    -- Dulahan in Disgaea D2

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    811 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Bingo: het geeft deze tekst weer!

Moet je nog een Printscreen hebben?
    Ik verwachtte het al hoor: scherm stond al sinds eergisteren open! Er stond overigens ook een slotje met een streep erdoor in de adresbalk: als ik dan F5 is dat verdwenen. Als ik ook even naar de Homepage ga kan ik daarna weer gewoon posten.
    Ja het gaat daar dan mis, ik denk niet dat vB hierop is gemaakt, zeker niet als je tussendoor elders inlogt.

Vind je het heel erg het even zo te laten? Het zou echt VEEL uitzoekwerk zijn voor een wel heel bijzondere use-case.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja het gaat daar dan mis, ik denk niet dat vB hierop is gemaakt, zeker niet als je tussendoor elders inlogt.

Vind je het heel erg het even zo te laten? Het zou echt VEEL uitzoekwerk zijn voor een wel heel bijzondere use-case.
    Geen probleem: een gewaarschuwd mens telt voor 2! Fijn dat het probleem duidelijk is.

Aangezien je zegt geen meldingen te krijgen: bedankt voor je PM! Ik schrijf eerdaags snel even een reactie, inclusief je geventileerde zorg over Rappa's schoenmaat!
    “It is the pride of a Knight to work for his master. That being said, I don’t know who my master is. No one is capable!!"
    -- Dulahan in Disgaea D2

Avatar ruimte te huur Kudeta's Avatar
    Mentioned
    70 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198097124765
    We worden gehackt door de Russen!

Mentioned
    811 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Sorry we waren even down Als het goed is werkt het weer. Dit is meteen de test.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    288 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Turken Hacken ons de moeder!!!1!!einz!!
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Vers Vlees Slowghost's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Damn you, Turks! Who fucked up? Had het aan LaB gemeld op Steam. Beter om het aan jou te melden, Liquid?

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Turken Hacken ons de moeder!!!1!!einz!!
    -- Dulahan in Disgaea D2

Mentioned
    811 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Haha ok dat was een beetje onderschat

Ik weet eigenlijk nog steeds niet of het nu werkt of niet. Als iemand dit leest kan die even melden of hij nog problemen krijgt? En of die consistent zijn of af-en-toe? Ik zal het proberen vannacht te monitoren. Heel vreemd probleem.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    316 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ik weet eigenlijk nog steeds niet of het nu werkt of niet. Als iemand dit leest kan die even melden of hij nog problemen krijgt? En of die consistent zijn of af-en-toe? Ik zal het proberen vannacht te monitoren. Heel vreemd probleem.
    Op m'n telefoon kon ik er rond 23:55 weer op komen. Op m'n tablet en pc pas na een reset. En tot op heden kan ik naar het forum komen en posts posten
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Voor het moment doet het het allemaal prima, Liquid.

Ongeacht hoe het uitspeelt, dank voor je uitgestoken nek: wij lopen hier maar dag in dag uit gratis op dat forum te hangen, en bij zoiets als dit merk je dat het niet vanzelfsprekend is.
    -- Dulahan in Disgaea D2

Mentioned
    811 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ok ik ben er volgens mij uit. We werden geDDOSed, echt waar! Er liep een IP adres als een idioot alle pagina's op te vragen. Dit zorgde dat de mysql server geen verbindingen meer accepteerde en dus foutmeldingen aan jullie kant (althans, daar lijkt het op met mijn basic kennis).

Maar nu de verwarring! De foutmelding leek vrij algemeen en de IP adressen wisselden, dus ik vermoedde nog niets. Maar de foutmelding sloeg nergens op, ik kon prima op het forum en de fout dat de mysql server niet beschikbaar was was onzin, ik kon perfect inloggen! Maar ik bleef maar mails binnenkrijgen. Maar nu komt de weirde shit, de mails zijn blijkbaar gequeued. In mijn inbox staat de mail met datum/tijd van ontvangst, maar toen ik de mail opende zag ik echt NET pas dat ze allemaal oorspronkelijk van uren geleden zijn (chill dat dat niet uit mijn inbox blijkt, maar enkel als ik dus de mail open). Ik loop dus de afgelopen 2,5 uur foutmeldingen uit het verleden te bestrijden.

Ik weet niet echt precies hoe, wat, waar en wanneer het was opgelost. Misschien al na de eerste reboot na een minuut. Misschien na het bannen van de ip range. Misschien ergens bij het updaten van wat mysql instellingen. Maar voor NU lijkt het er op dat het een soort DDoS was. Dus de update, dist-upgrade van de linuxinstallatie, het updaten van de database en vbulletin, terugrollen naar een oudere php versie en het terugrollen naar een oude image waren waarschijnlijk overbodig

Tot die tijd (en de foutmelding mails bij zijn) kijk ik het even aan, bij voorbaat excuses voor enige problemen. Als het goed is kan je in ieder geval rondbrowsen en posten, hou de komende uren nog even in de gaten dat je post misschien niet goed aankomt (en ctrl+c hem dus even voor het posten).

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

(...) Foutmeldingen aan jullie kant (...). Ik kon prima op het forum (...), ik kon perfect inloggen!
    Maar ik bleef maar mails binnenkrijgen.
    Aha!
    Zozo!!
    Dus meneer voelt zich beter en belangrijker dan ons!?

Daar komt het konijn uit de mouw!!

Ps.
    Wraakactie Turkse hackers treft Nederlandse bedrijven
    Last edited by Lord Serafin; 14th March 2017 at 03:00.
    -- Dulahan in Disgaea D2

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoe dan ook: goed bezig @Liquidje !
    Dank voor het weer fixen van het forum!

Mentioned
    288 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Idd @Liquidje jij hebt een sticker verdiend.
    - Frank Murphy

Boink! Seabass's Avatar
    Mentioned
    249 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Ok ik ben er volgens mij uit. We werden geDDOSed, echt waar!
    Die discussies in de algemene nieuws thread zijn gevaarlijk. Erdogan zit ons te DDOSsuh!

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    652 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Krijgen andere gebruikers van Tapatalk ook nog steeds onderstaande melding bij het opnieuw opstarten van Tapatalk:

Ik heb het alleen bij het opnieuw opstarten van de app.
    "I live my life one game at a time"

OdinThe1337 spike_tm's Avatar
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: OdinThe1337 Steam ID: spike_tm
    Sta je toch mooi op de kaart met je forum, belangrijk genoeg om een DDOS doel te zijn
    Dank voor het oplossen!
    Mostly Harmless

Mentioned
    70 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hier nog steeds instabiel. Wie gaan we de schuld geven?

options['forumhome']); ($hook = vBulletinHook::fetch_hook('forumhome_start')) ? eval($hook) : false; // get permissions to view forumhome if (!($permissions['forumpermissions'] & $vbulletin->bf_ugp_forumpermissions['canview'])) { print_no_permission(); } $navbits = array(); if (empty($foruminfo['forumid'])) { // show all forums $forumid = -1; $navbits[''] = $vbphrase['forum']; } else { // check forum permissions $_permsgetter_ = 'index'; $forumperms = fetch_permissions($foruminfo['forumid']); if (!($forumperms & $vbulletin->bf_ugp_forumpermissions['canview'])) { print_no_permission(); } // check if there is a forum password and if so, ensure the user has it set verify_forum_password($foruminfo['forumid'], $foruminfo['password']); // draw nav bar $navbits[fetch_seo_url('forumhome', array())] = $vbphrase['forum']; $parentlist = array_reverse(explode(',', substr($foruminfo['parentlist'], 0, -3))); foreach ($parentlist AS $forumID) { $forumTitle =& $vbulletin->forumcache["$forumID"]['title']; $navbits[fetch_seo_url('forum', array('forumid' => $forumID, 'title' => $forumTitle))] = $forumTitle; } // pop the last element off the end of the $nav array so that we can show it without a link array_pop($navbits); $navbits[''] = $foruminfo['title']; } $today = vbdate('Y-m-d', TIMENOW, false, false); // ### TODAY'S BIRTHDAYS ################################################# $birthdays = array(); $show['birthdays'] = false; if ($vbulletin->options['showbirthdays']) { if (!is_array($vbulletin->birthdaycache) OR ($today != $vbulletin->birthdaycache['day1'] AND $today != $vbulletin->birthdaycache['day2']) OR !is_array($vbulletin->birthdaycache['users1']) ) { // Need to update! require_once(DIR . '/includes/functions_databuild.php'); $birthdaystore = build_birthdays(); DEVDEBUG('Updated Birthdays'); } else { $birthdaystore = $vbulletin->birthdaycache; } switch ($today) { case $birthdaystore['day1']: $birthdaysarray = $birthdaystore['users1']; break; case $birthdaystore['day2']: $birthdaysarray = $birthdaystore['users2']; break; default: $birthdaysarray = array(); } // memory saving unset($birthdaystore); $clc = 0; foreach ($birthdaysarray AS $birthday) { $clc++; $show['birthdays'] = true; $birthday['comma'] = $vbphrase['comma_space']; $birthdays[$clc] = $birthday; } // Last element if ($clc) { $birthdays[$clc]['comma'] = ''; } } // ### TODAY'S EVENTS ################################################# if ($vbulletin->options['showevents']) { require_once(DIR . '/includes/functions_calendar.php'); $future = gmdate('n-j-Y' , TIMENOW + 86400 + 86400 * $vbulletin->options['showevents']); if (!is_array($vbulletin->eventcache) OR $future != $vbulletin->eventcache['date']) { // Need to update! $eventstore = build_events(); DEVDEBUG('Updated Events'); } else { $eventstore = $vbulletin->eventcache; } unset($eventstore['date']); $events = array(); $eventcount = 0; $holiday_calendarid = 0; foreach ($eventstore AS $eventid => $eventinfo) { $offset = $eventinfo['dst'] ? $vbulletin->userinfo['timezoneoffset'] : $vbulletin->userinfo['tzoffset']; $eventstore["$eventid"]['dateline_from_user'] = $eventinfo['dateline_from_user'] = $eventinfo['dateline_from'] + $offset * 3600; $eventstore["$eventid"]['dateline_to_user'] = $eventinfo['dateline_to_user'] = $eventinfo['dateline_to'] + $offset * 3600; $gettime = TIMENOW - $vbulletin->options['hourdiff']; $iterations = 0; $todaydate = getdate($gettime); if (!$eventinfo['singleday'] AND !$eventinfo['recurring'] AND $eventinfo['dateline_from_user'] < gmmktime(0, 0, 0, $todaydate['mon'], $todaydate['mday'], $todaydate['year'])) { $sub = -3; } else if (!empty($eventinfo['holidayid'])) { $sub = -2; } else if ($eventinfo['singleday']) { $sub = -1; } else { $sub = $eventinfo['dateline_from_user'] - (86400 * (intval($eventinfo['dateline_from_user'] / 86400))); } if ($vbulletin->userinfo['calendarpermissions']["$eventinfo[calendarid]"] & $vbulletin->bf_ugp_calendarpermissions['canviewcalendar'] OR ($eventinfo['holidayid'] AND $vbulletin->options['showholidays'])) { if ($eventinfo['holidayid'] AND $vbulletin->options['showholidays']) { if (!$holiday_calendarid) { $holiday_calendarid = -1; // stop this loop from running again in the future if (is_array($eventinfo['holiday_calendarids'])) { foreach ($eventinfo['holiday_calendarids'] AS $potential_holiday_calendarid) { if ($vbulletin->userinfo['calendarpermissions']["$potential_holiday_calendarid"] & $vbulletin->bf_ugp_calendarpermissions['canviewcalendar']) { $holiday_calendarid = $potential_holiday_calendarid; break; } } } } if ($holiday_calendarid < 0) { continue; } $eventstore["$eventid"]['calendarid'] = $holiday_calendarid; $eventinfo['calendarid'] = $holiday_calendarid; } if ($eventinfo['userid'] == $vbulletin->userinfo['userid'] OR $vbulletin->userinfo['calendarpermissions']["$eventinfo[calendarid]"] & $vbulletin->bf_ugp_calendarpermissions['canviewothersevent'] OR ($eventinfo['holidayid'] AND $vbulletin->options['showholidays'])) { if (!$eventinfo['recurring'] AND !$vbulletin->options['showeventtype'] AND !$eventinfo['singleday'] AND cache_event_info($eventinfo, $todaydate['mon'], $todaydate['mday'], $todaydate['year'])) { $events["$eventid"][] = $gettime . "_$sub"; } else { while ($iterations < $vbulletin->options['showevents']) { $addcache = false; $todaydate = getdate($gettime); if (isset($eventinfo['holidayid']) AND $eventinfo['holidayid'] AND $eventinfo['recurring'] == 6) { if ($eventinfo['recuroption'] == "$todaydate[mon]|$todaydate[mday]") { $addcache = true; } } else if (cache_event_info($eventinfo, $todaydate['mon'], $todaydate['mday'], $todaydate['year'])) { $addcache = true; } if ($addcache) { if (!$vbulletin->options['showeventtype']) { $events["$eventid"][] = $gettime . "_$sub"; } else { $events["$gettime"][] = $eventid; } $eventcount++; } $iterations++; $gettime = strtotime('+1 day', $gettime); } } } } } if (!empty($events)) { if ($vbulletin->options['showeventtype']) { ksort($events, SORT_NUMERIC); } else { function groupbyevent($a, $b) { if ($a[0] == $b[0]) { return 0; } else { $values1 = explode('_', $a[0]); $values2 = explode('_', $b[0]); if ($values1[0] != $values2[0]) { return ($values1[0] < $values2[0]) ? -1 : 1; } else { // Same day events. Check the event start time to order them properly (compare number of seconds from .............................

Mentioned
    811 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

1) Krijg je dit zo kaal geparsed, of is er meer informatie te zien?
    2) Wanneer krijg je dit? Is het consistent te reproduceren?
    3) Heb je dit probleem op ieder eerder moment gehad?
    4) @de rest: iemand die dit probleem ook heeft?

Gezien jij actief was op het forum ten tijde van het butcheren van de server (bij gebrek aan een beter woord voor mijn activiteiten gisteravond) kan cache ook een issue zijn. Kan je die eens legen?
    http://www.refreshyourcache.com/en/home/

Mentioned
    70 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

1. Er is wel meer tekst, maar denk niet dat je daar veel aan hebt. Dit was ongeveer een kwart? Een derde?
    2. Het lijkt random, nog geen patroon ontdekt.
    3. Eerste keer was gisteren.
    4. De naam van mijn eerste huisdier was Pluisje.
    5. Mijn eerste auto was grijs. Is dit genoeg voor je social engineering praktijken?

Cache leegt automatisch, maar heb het handmatig ook maar een keer gedaan. We kijken even of het nog een keer voorkomt.

Mentioned
    811 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Kijk het even aan, en ik wacht de rest ff af dan. Ik begrijp dat je voor 1 echt enkel en alleen de tekst krijgt?

Ik hoor het wel

Sent from my HTC One M8s using Tapatalk

Mentioned
    70 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb het alleen op deze bak en als verder niemand melding maakt, neem ik aan dat het gewoon door de turken komt aan mij ligt.

Mentioned
    288 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nvm doet het weer
    Last edited by Tonne; 4th April 2017 at 08:57.
    - Frank Murphy

Winner A1GP South Africa jos's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wanneer ik naar de eerste pagina van het topic van Outcast - Second Contact ga, krijg ik een Russische inlogpagina.
    http://www.liquidbunny.nl/vb4/showth...Second-Contact

Dit probleem treedt alleen op op de eerste pagina. Probleem wordt namelijk veroorzaakt door de afbeelding onderaan de startpost.
    http://www.kmzpub.ru/images/Reviews/outcast-1.jpg

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    652 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by jos View Post
    Wanneer ik naar de eerste pagina van het topic van Outcast - Second Contact ga, krijg ik een Russische inlogpagina.
    http://www.liquidbunny.nl/vb4/showth...Second-Contact

Dit probleem treedt alleen op op de eerste pagina. Probleem wordt namelijk veroorzaakt door de afbeelding onderaan de startpost.
    http://www.kmzpub.ru/images/Reviews/outcast-1.jpg
    Heb voor nu even de afbeelding verwijdert.

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik weet niet of het een storing is. Maar waarom is het forum niet aangepast aan de zomer/wintertijd? Is er een mogelijkheid om dit in het forum te programmeren? Of moet je dit zelf aan passen in je profiel?

Dushi Trio-sama's Avatar
    Mentioned
    173 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by pessie83 View Post
    Ik weet niet of het een storing is. Maar waarom is het forum niet aangepast aan de zomer/wintertijd? Is er een mogelijkheid om dit in het forum te programmeren? Of moet je dit zelf aan passen in je profiel?
    Bovenaan je scherm:
    Settings --> links "general settings" --> naar onderen scrollen en de optie "DST Correction Option" op automatic zetten.
    "Know thyself, and thou shall know all the mysteries of the gods and of the universe."
    "Know thyself, because what else is there to know?"

Mentioned
    811 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Er waren wat klachten over de videotag. Allereerst even wat vragen beantwoorden:
    <!-- BEGIN TEMPLATE: dbtech_usertag_mention -->
    @<a href="http://www.liquidbunny.nl/vb4/member.php?u=11189" target="_blank">Lord Serafin</a>
    <!-- END TEMPLATE: dbtech_usertag_mention --> embedded content bekijken staat gelijk aan het op de youtube website bekijken voor zover ik weet.

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Ben zelf nooit ingelogd op YouTube, dus als er leeftijdscheck op een filmpje zit, kan ik die niet fullscreen kijken op YouTube.
    Als de juiste code hier gebruikt wordt,, kan ik dat wel. Dus ik stel het erg op prijs als op de juiste manier geembed wordt
    Heb je het nu over gebruik van de [video] of [youtube] tag?

En dit is echt letterlijk de eerste keer dat ik er iemand over hoor, dus laten we een beetje relaxt blijven

Yooka-Laylee is kut Trowzer's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Is het niet mogelijk om een aparte optie puur voor YouTube toe te voegen? Dan kun je die andere tag nog blijven gebruiken voor alle overige websites.

Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Er waren wat klachten over de videotag. Allereerst even wat vragen beantwoorden:
    @<a href="http://www.liquidbunny.nl/vb4/member.php?u=11189" target="_blank">Lord Serafin</a>
    <!-- END TEMPLATE: dbtech_usertag_mention --> embedded content bekijken staat gelijk aan het op de youtube website bekijken voor zover ik weet.

Heb je het nu over gebruik van de [video] of [youtube] tag?

En dit is echt letterlijk de eerste keer dat ik er iemand over hoor, dus laten we een beetje relaxt blijven
    Ben toch heel relaxed?
    Geen idee precies welke van de twee gebruikt wordt, is van mij puur een observatie

Mentioned
    811 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Trowzer View Post
    Is het niet mogelijk om een aparte optie puur voor YouTube toe te voegen?
    Die hebben we al, [youtube]. Wat stel je zelf specifiek voor wat we er nu voor aanpassen?

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Ben toch heel relaxed?
    Uiteraard niet aan jou gericht, maar @Trowzer do wat frusty reageerde.
    Geen idee precies welke van de twee gebruikt wordt, is van mij puur een observatie
    Snap ik, maar kan je mij nu vertellen welke jij het fijnst vindt?

Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Die hebben we al, [youtube]. Wat stel je zelf specifiek voor wat we er nu voor aanpassen?

Uiteraard niet aan jou gericht, maar @Trowzer do wat frusty reageerde.

Snap ik, maar kan je mij nu vertellen welke jij het fijnst vindt?
    voor mij persoonlijk is degene waar ik altijd full screen de filmpjes kan bekijken het fijnst.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    854 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Dus het liefst standaard de youtube-tag i.p.v. de video-tag? Ik gebruik die laatste namelijk ook continu. Ik pas me aan aan wat de meerderheid wil, maar dan moet het wel duidelijk zijn.

Yooka-Laylee is kut Trowzer's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @<a href="http://www.liquidbunny.nl/vb4/member.php?u=6807" target="_blank">Liquidje</a>
    <!-- END TEMPLATE: dbtech_usertag_mention -->

Nee, hoor Ik had het 't alleen wat informeel opgeschreven wat achteraf gezien ietwat onhandig was gezien de reacties. Het was niet zo bedoeld iig.

En ik had begrepen dat de [video] tag nu de standaard is en YT de extra optie maar gezien het overgrote deel van alle geplaatste video's toch al van YT afkomstig is kan dat beter de standaard tag worden. Voor dat kleine percentage gebruik je dan de [video] tag.
    Last edited by Trowzer; 25th June 2017 at 13:52.

It's-a me! Pokalapoketl's Avatar
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pokalapoketl PSN ID: Pokalapoketl Steam ID: Pokalapoketl
    Is het niet effectiever om te kijken of het mogelijk is om de full screen functie actief te maken met de [video]-tag...?

Mentioned
    811 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Pokalapoketl View Post
    Is het niet effectiever om te kijken of het mogelijk is om de full screen functie actief te maken met de [video]-tag...?
    Daar zou mijn voorkeur ook naar uit gaan, mits zoiets mogelijk is. We zullen even kijken wat de mogelijkheden zijn. Alternatief zou zijn 2 buttons te hebben.

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    134 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Klacht: link wordt vernacheld.

Ik wilde bij een post in het VR topic linken naar een animatie (specifiek, de .gif onderaan met de wereldbol op https://www.kickstarter.com/projects...ery-smartphone)

Ik kan de url hier dus niet volledig posten, maar hij begint met: https://ksr-ugc.imgix.net/assets/016...gif-q=50&q=92&

En dan hier nog eens achter plakken:

s = f c c b 8 4 0 4 3 9 f 4 f 3 c 4 a 1 1 b 5 b 1 c 2 0 7 7 9 7 d 3

maar dan zonder alle spaties ertussen. Leuke test: probeer deze bovenstaande string eens zonder de spaties in een post te zetten.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    652 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Rare is ook dat als je alle resize onzin weg haalt en gewoon tot .gif post het ook niet werkt .....

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    134 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja daar kan ik nog inkomen, bescherming van de website wellicht. Maar waar mijn klomp van breekt is:

s = f c c b 8 4 0 4 3 9 f 4 f 3 c 4 a 1 1 b 5 b 1 c 2 0 7 7 9 7 d 3

Dat deze letter/cijfer combinatie niet te plaatsen is in dit forum zonder de spaties

Misschien een overijverig woordfilter?