User Tag List

Page 23 of 23 FirstFirst ... 13 21 22 23
Results 881 to 903 of 903

Thread: Storingen of problemen? Meld ze hier!

Winner A1GP South Africa jos's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het lijkt inderdaad niet altijd te werken. Ik had een reactie geplaatst in het topic van Age of Empires 4 en bij het plaatsen van de post werd de afbeelding weergegeven. Toen er nieuwe posts waren in het topic en ik deze wilde bekijken zag ik dat de afbeelding in mijn post ineens verdwenen was.

http://www.liquidbunny.nl/vb4/showth...=1#post3027839

[EDIT]
    Op http://www.liquidbunny.nl/vb4/profil...ditattachments zie ik inderdaad niets meer terug van Age of Empires 4.
    [/EDIT]
    Last edited by jos; 23rd September 2017 at 17:30.

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    122 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Het lijkt er trouwens op dat ik een verkeerde link heb gebruikt in mijn post. Deze eindigde met .jpg, maar de link zelf was niet de originele. Via abload heb ik de originele link gebruikt en nu werkt ie wel.

Ik neem aan dat "Retrieve remote file and reference locally" niet werkt?
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    934 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Klopt. Dat vinkje uitzetten en het werkt.

(Sorry wat kort, maar ik zit op Griekse knaken WiFi)
    Last edited by Like-a-Bunny; 23rd September 2017 at 19:59.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    868 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    @jos ik zie de attachment nu wel gewoon, jij? Verschijnt en verdwijnt hij in jouw "edit attachments" ook??
    @Cloud betrof het bij jou ook het gebruiken van onze eigen attachments, of gewoon extern linken met de img tags?

Mentioned
    868 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by jos View Post
    Het lijkt inderdaad niet altijd te werken. Ik had een reactie geplaatst in het topic van Age of Empires 4 en bij het plaatsen van de post werd de afbeelding weergegeven. Toen er nieuwe posts waren in het topic en ik deze wilde bekijken zag ik dat de afbeelding in mijn post ineens verdwenen was.

http://www.liquidbunny.nl/vb4/showth...=1#post3027839

[EDIT]
    Op http://www.liquidbunny.nl/vb4/profil...ditattachments zie ik inderdaad niets meer terug van Age of Empires 4.
    [/EDIT]
    En nu dan? Want ik zie hem nu wel. Gaat hij ook in and out of existence op je eigen profile>edit attachments?
    @Cloud dat van jou betreft ook gebruikmakende van de attachment feature? Of gewoon extern linken?

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    122 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    @Liquidje je bedoelt de knop boven het berichtenvenster voor het toevoegen van afbeeldingen? Ja daar gebeurde het ook bij.

Edit: sorry, attachments heb ik nog niet uitgeprobeerd. Alleen extern I guess.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Mentioned
    868 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Cloud View Post
    @Liquidje je bedoelt de knop boven het berichtenvenster voor het toevoegen van afbeeldingen? Ja daar gebeurde het ook bij.

Edit: sorry, attachments heb ik nog niet uitgeprobeerd. Alleen extern I guess.
    Ah duidelijk, twee verschillende problemen. Weirdly enough, ik had het probleem laatst ook denk ik.

Ehm, kan jij (en de rest) even oren/ogen openhouden? Het is vooral even van belang of de weergave wel/niet werkt, of het editten. Dus mocht je een post hebben die niet werkt, svp laten staan en ff linkje sturen. Als het je post verneukt mag je je post dubbelposten

Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    En nu dan? Want ik zie hem nu wel. Gaat hij ook in and out of existence op je eigen profile>edit attachments?
    @Cloud dat van jou betreft ook gebruikmakende van de attachment feature? Of gewoon extern linken?
    Daar kan ik hem inderdaad ook niet meer terugvinden. Vanaf mijn kant lijkt de afbeelding dus volledig verdwenen te zijn.

[EDIT]
    Ik heb ook even geprobeerd om de URL naar de afbeelding uit het topic van Age of Empires 4 te kopiŽren en deze vervolgens in de adresbalk te plakken. Dit geeft bij mij de volgende melding:
    Quote Originally Posted by Het Forum
    vBulletin Message
    Invalid Attachment specified. If you followed a valid link, please notify the administrator
    URL van de afbeelding:
    http://www.liquidbunny.nl/vb4/attach...7&d=1503525418
    [/EDIT]
    Attached Images Attached Images
    Last edited by jos; 25th September 2017 at 20:04.

Mentioned
    868 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ok weird. Ik zal er even induiken donderdag, ben dan benieuwd wie er bij die attachment hoort volgens de database. Als je het nog eens tegenkomt please let me know! Maar het klopt dus wel dat de afbeelding het nu wel doet, of heb je wat veranderd er aan?

Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ok weird. Ik zal er even induiken donderdag, ben dan benieuwd wie er bij die attachment hoort volgens de database. Als je het nog eens tegenkomt please let me know! Maar het klopt dus wel dat de afbeelding het nu wel doet, of heb je wat veranderd er aan?
    Nee, ik heb niets veranderd en hier doet hij het nog steeds niet. Ik krijg hier alleen een vraagteken te zien:
    Attached Images Attached Images

Mentioned
    868 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Nee, ik heb niets veranderd en hier doet hij het nog steeds niet. Ik krijg hier alleen een vraagteken te zien:
    Ok dat is dan heel vreemd, want hier doet de afbeelding het wel. Dan moeten we ook even naar de oorzaak daarvan kijken. Heb jij heel toevallig een windows machine met een recente versie van Chrome/Firefox? Kan je daarop eens kijken, zowel in de attachment manager als op die pagina zelf? Evt. eerstgenoemde zowel ingelogd als uitgelogd?

edit: kan iemand anders ook eens kijken op http://www.liquidbunny.nl/vb4/showth...=1#post3027839 of de afbeelding het bij hem/haar doet?

It's such a pretty sight! Geerrrt's Avatar
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nope doet het niet. Als ik de img link volg krijg ik ook een foutmelding:

http://www.liquidbunny.nl/vb4/attach...7&d=1503525418

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    697 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Werkt hier wel gewoon.... net als bovenstaande link+afbeelding.

Gebruik zelf Windows 8 + Chrome (Versie 60.0.3112.113 (OfficiŽle build) (64-bits))
    "I live my life one game at a time"

It's such a pretty sight! Geerrrt's Avatar
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dan vermoed ik permissions. Aangezien Rappa mod is. En dit duidelijk iets server side is.

Mentioned
    868 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Geerrrt View Post
    Dan vermoed ik permissions. Aangezien Rappa mod is. En dit duidelijk iets server side is.
    Blijkbaar, thanks voor het meedenken.

Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heb jij heel toevallig een windows machine met een recente versie van Chrome/Firefox? Kan je daarop eens kijken, zowel in de attachment manager als op die pagina zelf? Evt. eerstgenoemde zowel ingelogd als uitgelogd?
    Ja, toevallig laatst gekocht. Windows 10 en Google Chrome en dat geeft hetzelfde resultaat. Lijkt mij inderdaad ook een rechtenkwestie te zijn.

Panzer vor! Masemium's Avatar
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Masemium PSN ID: Masemium Steam ID: Masemium
    Hey stelletje admins, waarom was het forum nou weer down? Ik eis schadevergoeding. Dat jullie nou allemaal werk en relaties en vrouwen en kinderen en auto's en hobbies en levens hebben, maar ik heb alleen LiquidBunny, en dan pakken die Polen dat ook nog van me af.
    Music is my thing, ichido dake no merodii
    Music in my heart, tsuyoku kara detai

Mentioned
    868 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Masemium View Post
    Hey stelletje admins, waarom was het forum nou weer down? Ik eis schadevergoeding. Dat jullie nou allemaal werk en relaties en vrouwen en kinderen en auto's en hobbies en levens hebben, maar ik heb alleen LiquidBunny, en dan pakken die Polen dat ook nog van me af.
    Polen != Litouwen

We zijn nog even aan het kijken. Ikzelf vermoed dat er ergens bij DigitalOcean (host) of in een schakel ergens tussen providers en digitalocean een DNS wijziging is geweest. Meeste mensen kunnen het prima bereiken, enkeling heeft langere tijd last gehad van (sporadische) downtime.

Noem je schadevergoeding en ik zal kijken hoe ik dat op creatieve wijze kan afwijzen.

Panzer vor! Masemium's Avatar
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Masemium PSN ID: Masemium Steam ID: Masemium
    Bezorg mij Frags in handboeien en we hebben het nergens meer over.
    Music is my thing, ichido dake no merodii
    Music in my heart, tsuyoku kara detai

Mentioned
    868 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Masemium View Post
    Bezorg mij Frags in handboeien en we hebben het nergens meer over.
    LB knokploeg gaat in overleg, ik stuur je tzt wel een SMS vanaf een onbekend nummer met tijd en locatie.

Move along people nothing to see here.

Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wanneer je op klikt ga je op dit forum naar de laatste post in desbetreffende thread. Vroeger, op ons oude forum, ging je dan naar de laatste ongelezen post. Kunnen we deze oude functionaliteit niet weer terugkrijgen? Het is namelijk maar irritant dat je iedere keer omhoog moet scrollen om alle nieuwe posts te kunnen zien. Al helemaal wanneer ondertussen een nieuwe pagina is gestart en er ook nog ongelezen posts op de vorige pagina staan. Vroeger ging je meteen naar de juiste pagina met de eerste ongelezen post. Nu moet je hier iedere keer zelf naartoe gaan. Extra irritant is het wanneer er veel nieuwe posts zijn in de Game Quiz. Dan moet je namelijk eerst omhoog scrollen waarbij je al afbeeldingen met extra hints ziet die je nog niet wilt zien.

Mentioned
    868 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Wanneer je op klikt ga je op dit forum naar de laatste post in desbetreffende thread. Vroeger, op ons oude forum, ging je dan naar de laatste ongelezen post. Kunnen we deze oude functionaliteit niet weer terugkrijgen? Het is namelijk maar irritant dat je iedere keer omhoog moet scrollen om alle nieuwe posts te kunnen zien. Al helemaal wanneer ondertussen een nieuwe pagina is gestart en er ook nog ongelezen posts op de vorige pagina staan. Vroeger ging je meteen naar de juiste pagina met de eerste ongelezen post. Nu moet je hier iedere keer zelf naartoe gaan. Extra irritant is het wanneer er veel nieuwe posts zijn in de Game Quiz. Dan moet je namelijk eerst omhoog scrollen waarbij je al afbeeldingen met extra hints ziet die je nog niet wilt zien.
    Vanuit welke pagina en met welke skin doe je dat (dropdown menu heeelemaal linksonderin in de footer)? Want ik gebruik ook altijd een button om naar de nieuwste post te gaan vanaf bijv. het new posts overzicht, dat gaat prima hier.

Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ga altijd naar Subscribed Threads, aangezien ik die als eerst wil lezen. Daarna kijk ik in de vier gaminghokken of er nog andere interessante topics tussenstaan die ik wil bekijken. Deze geven allen hetzelfde resultaat. De skin is gewoon Default Style.