User Tag List

Page 4 of 4 FirstFirst ... 2 3 4
Results 121 to 124 of 124

Thread: [X1/PC] Crackdown 3 - Unleash the Agents! Raaaawr!

Hail to the Night Queen Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Tsja...

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    818 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Gister de credits gezien! Heb er uiteindelijk 11 uurtjes over gedaan. Veel meer dan onderstaande quote kan ik er eigenlijk niet over zeggen:

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Ik heb stiekem toch wel dikke fun met deze game. Begrijp het commentaar op de game wel want het is eigenlijk niks anders dan orbs jagen, chaos creŽren en side missies doen. Eigenlijk wat Tonne al zegt, het voelt aan als een remaster.
    Het is alleen jammer dat ze zo weinig met Terry Crews doen, je hoort en ziet hem eigenlijk alleen bij de intro en je hoort hem af en toe wat mompelen als je hem kiest als char. Denk dat ik de game nog wel een paar keer opstart want heb nog veel achievementes in hand bereik.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1116 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    818 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Gratis DLC pack

Quackhammer Launcher – Maak een EEND aan de misdaad met deze multi-raketwerper die geen raketten maar ontploffende eenden afschiet. KWAK!

Commander Jaxon Ultimate Suit - Verdien 10% sneller XP in de categorieŽn Strength en Explosives met de Ultimate Suit-upgrade voor Commander Jaxon.

Linebacker-voertuig – Beuk door andere voertuigen heen of verpletter kleinere exemplaren met de Linebacker. Deze zwaarbepantserde Agency-truck beschikt ook nog eens over een machinegeweer voor extra vuurkracht.