User Tag List

Page 7 of 7 FirstFirst ... 5 6 7
Results 241 to 252 of 252

Thread: [PS4] God Of War

東城会 Valerious's Avatar
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    Tis niet moeilijk, tis zo saai =(

Ben net klaar tho! 5 uren grinden...
    Wat? Waarom? Je kon gewoon items voor Mist verkopen. Maximaal 1,5 uur werk. Done.

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    224 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Valerious View Post
    Wat? Waarom? Je kon gewoon items voor Mist verkopen. Maximaal 1,5 uur werk. Done.
    Die dropten amper tot niet en kreeg ook maar 6k per run =/
    PS4 - PS Vita - 2DS - Switch - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

東城会 Valerious's Avatar
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    Die dropten amper tot niet en kreeg ook maar 6k per run =/
    Ah, dat is vervelend. Platinum nu wel binnen?

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    224 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Valerious View Post
    Ah, dat is vervelend. Platinum nu wel binnen?
    Soon!
    PS4 - PS Vita - 2DS - Switch - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    761 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    God of War is getting a New Game+ mode

Sony has revealed, during its PlayStation E3 showcase, that God of War will be getting a New Game+ mode in a future update - as apparently requested by many fans.

"Whether you've defeated all the Valkyries, conquered the daunting combat trials of Niflheim and Muspelheim, or simply accomplished your journey with Kratos and Atreus," Sony's blog post accompanying the announcement explains, "there is one very strong reason to stay in the realm of God of War - New Game+".

As you'd expect, New Game+ will enable you to start a new game of God of War with all of the armour and upgrades you acquired on your previous play-through in tact - and that includes pommels, talismans, "and more".

"Have you ever imagined that first test of strength defying battle with Baldur while adorning the Valkyrie Armour on Kratos?", elaborates Sony, " How about a fully upgraded Leviathan Axe at the start of the game? That will also be possible, and quite frankly, you may need it, New Game+ won't just be a sunny stroll through Midgard." New Game+ will, as you'd also expect, offer a much sterner challenge compared to your first adventure.

Sony says that New Game+ is currently in development and will be made available in a patch "at a later date". It notes that more details are still to come.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1020 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Oké, dit is echt geen game die je een paar maandjes weg kunt leggen en weer even op denkt te kunnen pakken.

Maar man, wat is dit tof zeg. Zo veel oog voor detail. Gauw door vanavond!

Mentioned
    1020 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Stuk verder inmiddels en ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van....ja alles eigenlijk! Dit is echt een ongelooflijk knappe reboot van een gameserie. Zonder de ziel van de eerste games te verliezen, maar wel met dusdanig ingrijpende aanpassingen en verbeteringen dat het de hele game naar een ander niveau tilt.

Ik ben net (niet lezen als je hem nog niet gespeeld hebt) Athena tegengekomen en dat was wel zo'n enorm toffe plottwitst. Ik bedoel, ze laten je de hele game lang spelen met een nieuw wapen, dat ook nog eens als een tierelier werkt en uitgevoerd is, om die hele chainblades te vergeten en dan....!. Wauw!
    Last edited by Like-a-Bunny; 20th July 2018 at 13:31.

hai. Regenbooggeit's Avatar
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Regenbooggeit
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Stuk verder inmiddels en ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van....ja alles eigenlijk! Dit is echt een ongelooflijk knappe reboot van een gameserie. Zonder de ziel van de eerste games te verliezen, maar wel met dusdanig ingrijpende aanpassingen en verbeteringen dat het de hele game naar een ander niveau tilt.

Ik ben net (niet lezen als je hem nog niet gespeeld hebt) Athena tegengekomen en dat was wel zo'n enorm toffe plottwitst. Ik bedoel, ze laten je de hele game lang spelen met een nieuw wapen, dat ook nog eens als een tierelier werkt en uitgevoerd is, om die hele chainblades te vergeten en dan....!. Wauw!
    Jep, dit alles. Ik heb het einde zo lang uitgesteld, maar ik moest op een gegeven moment er wel voor gaan omdat ik de (SPOILER VOOR ALS JE NIET KLAAR BENT) Valkyrie queen maar niet dood kreeg. Nog steeds niet trouwens. Constant tot de laatste drie balkjes en dan toch weer sterven door spike damage of een jump die ik dan net niet goed ontwijk. Maar we blijven het proberen!

Overigens weinig spellen gehad die me van begin tot einde zo boeide met zo'n lange speelduur. Ben echt 40, 50 uur onderweg geweest met alle sidequests en zoeken naar spullen.

Je gaat smullen van het einde LaB! Ik vind de speling met de bestaande lore enorm vindingrijk en natuurlijk een geweldige opzet voor eventueel meerdere delen.
    Last edited by Like-a-Bunny; 20th July 2018 at 13:29.

Mentioned
    1020 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

En ik heb het einde er gisteravond op zitten. Ja, fantastisch gewoon. De aanloop er naartoe en de ontknoping vond ik echt heel erg sterk. Misschien ook omdat de rode draad ontzettend goed te behappen is, maar tegelijkertijd ook de diepte ingaat. Ik schrijf er binnenkort nog wel een wat langer stuk over.

Verrassing van het jaar voor mij in ieder geval en een ge-wel-di-ge game van begin tot eind. Speel dit.

@Regenbooggeit en iedereen die hem uitgespeeld heeft:

Damn.
    Last edited by Like-a-Bunny; 20th July 2018 at 13:43.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    224 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En ik heb het einde er gisteravond op zitten. Ja, fantastisch gewoon. De aanloop er naartoe en de ontknoping vond ik echt heel erg sterk. Misschien ook omdat de rode draad ontzettend goed te behappen is, maar tegelijkertijd ook de diepte ingaat. Ik schrijf er binnenkort nog wel een wat langer stuk over.

Verrassing van het jaar voor mij in ieder geval en een ge-wel-di-ge game van begin tot eind. Speel dit.

Damn.
    Wow, erg gaaf filmpje! Hoop wat me idd al opgevallen was, maar ook een hoop nieuw!

hai. Regenbooggeit's Avatar
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Regenbooggeit

Damn.
    Dit hele filmpje is zoveel hype. Zoveel details, ik heb zoveel onbewust gemist. Ik kan echt niet wachten op NG+.
    Last edited by Regenbooggeit; 20th July 2018 at 15:21.

Mentioned
    1020 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Regenbooggeit View Post
    Ik kan echt niet wachten op NG+.
    Is het ook echt NG+ trouwens of mag je alles weer opnieuw unlocken?

En potverdrie, right in the feels een aantal keer deze game hoor. Knap hoe ze van zo'n plat en wraak gevuld personage uit d eerdere games hier zo'n diep gekwelde man, en beter nog, echte vader weten neer te zetten. Ik ben echt diep onder de indruk.

[edit] Nog een interessante video:

Gigantische spoilers uiteraard:
    Spoiler:

Hier komen een aantal filmreferenties naar voren en details over hoe bepaalde scenes tot stand zijn gekomen en met welke gedachte erachter. Erg interessant.
    Last edited by Like-a-Bunny; 20th July 2018 at 20:10.