User Tag List

Page 48 of 48 FirstFirst ... 38 46 47 48
Results 1,881 to 1,913 of 1913

Thread: [Multi] Red Dead Redemption 2

Maximum effort! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    200 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Teratel Steam ID: Teratel1
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post

Dude, we hebben het daar DRIE dagen geleden nog over gehad
    Oh sh*t: sorry!!
    Desalniettemin bedankt voor je toelichting!
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”
    -- Freye the Dark Knight in FFXIV:ARR

Seller of Swag RPGer's Avatar
    Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by Black View Post
    Heeft iemand zichzelf nog gepijnigd?
    Op mijn tandvlees richting het einde. Ik moet en zal die kutgame uitspelen. Maar man man ik ben er weer eens ingetrapt.
    Let op: De inhoud van uw reply kan worden opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    106 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Black View Post
    Heeft iemand zichzelf nog gepijnigd?
    Ben weer iets verder. Ik laat wel die stranger missies zitten. Voor de zoveelste keer iemand uit een berenklem redden gaat ook vervelen.

Hopelijk kan ik nadat ik t spel uit heb wel nog gaan schatzoeken. Dat wil ik nog wel oppakken. En anders maar niet.

Mentioned
    200 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Sorry jongens, ik zit me hier werkelijk te BESCHEUREN om hoe jullie hier komen vertellen hoe jullie weer een stel van die vreselijke missies hebben gespeeld 'maar we die nu ook weer af kunnen strepen'!

Ik herken het wel, maar niet in die mate.

Zorg nou niet dat je voor altijd een hekel krijgt aan het spel, en geef de volledige rit anders over een jaar nog eens een kans.
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    282 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Waarom iets spelen waar gefrustreerd van raakt? Alsof je niet zou gaan scheiden in een kuthuwelijk omdat je er al zoveel jaar in gestopt hebt.

Kappen, niet miepen en on to the next shiny.

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    275 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Deze game is meer een ongestelde vriendin. Maar dan eentje die 28 dagen ongesteld is en slechts 2 dagen vruchtbaar.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Waarom iets spelen waar gefrustreerd van raakt? Alsof je niet zou gaan scheiden in een kuthuwelijk omdat je er al zoveel jaar in gestopt hebt.

Maar de kinderen @Illuv denk aan de kinderen!

Mentioned
    200 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Waar ik dan eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben, wáárom willen jullie het spel kost wat kost uitspelen ondanks de tegenzin?
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    77 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Waar ik dan eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben, wáárom willen jullie het spel kost wat kost uitspelen ondanks de tegenzin?
    Quote Originally Posted by Illuv View Post

Precies deze. Ik vind het toch leuker als mensen hun leuke ervaringen komen delen in plaats van met elkaar lopen te klagen maar ondertussen toch door gaan.
    (っ◕‿◕)っ ___ (╯°Д°)╯︵~~~~~~~~~~~~ ┻━┻ ヽ(。_°)ノ (。◕‿◕。) ٩(͡๏̯͡๏)۶

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    191 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Faure View Post
    Precies deze. Ik vind het toch leuker als mensen hun leuke ervaringen komen delen in plaats van met elkaar lopen te klagen maar ondertussen toch door gaan.
    Ik ben een ramptoerist

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    114 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Klagen is leuk. Niet zo zeiken.

;)
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    115 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Als zelfs een horde azijn criticasters het blijven spelen tot het einde doe je toch wel iets goed als game zijnde.

Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Eindelijk dan bij die epiloog na een zeer misplaatst stukje melancholie. Props voor Rockstar om een 50 uur durend plot te schrijven WAT NERGENS HEEN GAAT

..en dan zo'n mierenzoete maffe pop/countrysong ineens out of nowhere

ok misschien toch een beetje boos.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    70 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hé...dat klinkt EXACT als de epiloog van RDR1!

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    106 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Omdat ik bijna bij t einde ben en dus wel t verhaal wil uitspelen.
    De game is erg gaaf van chapter 1 tm 5, daarna werd het voor mij een drag. Maar toch al tientallen uren in zitten, dus benieuwd hoe t eindigt. Kan me niet indenken dat andere gamers hier nooit hebben. Blijkbaar ben ik een van de weinigen die dat heeft.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    213 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Willytown
    Quote Originally Posted by Paralize View Post
    De game is erg gaaf van chapter 1 tm 5, daarna werd het voor mij een drag. Maar toch al tientallen uren in zitten, dus benieuwd hoe t eindigt. Kan me niet indenken dat andere gamers hier nooit hebben. Blijkbaar ben ik een van de weinigen die dat heeft.
    Herkenbaar hoor. Als ik al een bepaalde tijd in een spel geďnvesteerd heb wil ik ook doorpakken tot het einde. Desnoods volle gas vooruit en sidequests skippend.

Deze game gaat het iig niet worden voor mij. Heb niet echt iets met het cowboy thema, en de grootte van open wereld games zijn voor mij eerder een minpunt dan pluspunt.

Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Weet nog niet wat ik van die Epiloog moet vinden. Het lijkt zowaar ineens wat beter geschreven dan de main story, maar het neemt een duikvlucht qua pacing. koeien melken seriously Vreemde keuze, had beter als proloog gewerkt.

Valt me trouwens op dat richting het einde de missie fail criteria steeds gekker lijken te worden. Ik kon letterlijk in sommige missies niet eens afwijken van de GPS route, zelfs in hun play missies leek het wel alsof ik vijanden in een bepaalde volgorde moest neerknallen, dieptepunt was een missie waarbij ik een mounted gun moest aanpakken, en ik met veel moeite er om heen liep om hem van achter uit te schakelen MISSION FAILED YOU ABANDONED THE GANG. Eerder geposte video is spot on.

Helemaal nu ik me volledig op het verhaal stort voel ik me een Rockstar robot die gewoon aanwijzingen volgt scherm.

Reply to this post by telling RPGer he's a vinegar pisser
    Last edited by RPGer; 20th January 2019 at 15:00.

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    231 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Eindelijk dan bij die epiloog na een zeer misplaatst stukje melancholie. Props voor Rockstar om een 50 uur durend plot te schrijven WAT NERGENS HEEN GAAT

..en dan zo'n mierenzoete maffe pop/countrysong ineens out of nowhere

ok misschien toch een beetje boos.
    Wat heeft jou er toe gezet om deze game nog echt uit te spelen ook?
    Ik ben in Chapter 2 gestrand.

Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    Wat heeft jou er toe gezet om deze game nog echt uit te spelen ook?
    Ik ben in Chapter 2 gestrand.
    Ik was wel benieuwd naar het verloop van het verhaal, ondanks alle wolligheid er omheen. Ik vond Dutch bv wel een interessant karakter. Daarnaast is het ook praktisch, mijn PC is tegenwoordig 24x7 gekaapt door mijn kids, dus papa is een beetje verbannen tot zijn PS4.

Mentioned
    200 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Paralize View Post
    Och nee hoor: ik sta er eigenlijk hetzelfde in. De laatste missie voor de epiloog vond ik verhaaltechnisch een óntzettende anti-climax en de hele epiloog gaf mij het gevoel 'What the f*ck am I doing here?' Ik leed alleen in stilte, maar begrijp me niet verkeerd: klaag hier wat mij betreft lekker een end weg. Goed voorbeeld van 'gedeelde smart is halve smart', en ik moet er hard (en hartelijk) om lachen hoe dat spel jullie zó kan irriteren. Ik zit in een soortgelijke ervaring met Persona 5 op dit moment: er steekt zoals bij RDR2 een flinke sleur op, en terwijl je met verstand op 0 door die sleur sjokt ga je je mateloos irriteren aan de onvolkomenheden van het spel die er nu uitspringen als kikkers uit een pan met kokend water!

Komt bij, ik vind het ook prettig om naast de positieve ook de negatieve ervaringen te horen. En zeker in het geval RDR2, want de meeste klachten die ik hoor kan ik zeker begrijpen.

Op basis van de beoordelingen in deze thread denk ik dat we al met al mogen concluderen dat RDR2 de hype en de hooggespannen verwachtingen voor velen niet waar heeft kunnen maken. Ik vond het een leuke ervaring en heb geen spijt van mijn €60,- aanschaf, maar ik zal het spel helaas herinneren als een indrukwekkende ervaring die vol zit met irritatiepunten.

Eindelijk dan bij die epiloog
    *wijst met zijn duim naar RPGer*

"He has suffered more than any person I have ever encountered..
    ...and he still has hell to look forward to."
    --- Ol' doctor in Se7en
    Sorry old buddy
    Last edited by Lord Serafin; 20th January 2019 at 21:45.
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Misschien ligt het aan mij, maar die game kwam 28 oktober uit. Als hij echt zo kut was, waarom wordt hij bijna 3 maanden later nog steeds gespeeld?

Als ik een game zo kut vind, dan speel ik hem ook niet meer (want kut). Doet de game dan toch wel iets goed?

Ik heb de game wel even gelaten voor wat het is. Overigens niet eens omdat ik de game zo kut vond (I didn't), maar open world trekt mij an sich al niet zo. En ik kan mij wel heel erg vinden in de irritatiepunten
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Misschien ligt het aan mij, maar die game kwam 28 oktober uit. Als hij echt zo kut was, waarom wordt hij bijna 3 maanden later nog steeds gespeeld?

Als ik een game zo kut vind, dan speel ik hem ook niet meer (want kut). Doet de game dan toch wel iets goed?

Ik heb de game wel even gelaten voor wat het is. Overigens niet eens omdat ik de game zo kut vond (I didn't), maar open world trekt mij an sich al niet zo. En ik kan mij wel heel erg vinden in de irritatiepunten
    Speel steeds een uurtje of twee, langer houd ik niet echt vol

Mentioned
    200 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik denk niet dat men het spel hier wegzet in zwart-wit termen als 'kut of anderzijds 'perfect', Liquid, maar dat realiseer jij je ook wel. Ik denk dat de meesten het er wel over eens zijn dat RDR2 een hoogstaande titel is, maar dat het met name is dat het spel érg lang duurt en op het gebied van basic concepten en anderzijds unique selling points (verhaal, legendary hunts, wanted system) de plank een aantal keer (flink) mis slaat. Niet iedereen heeft daar de stamina voor om dat tot het einde toe uit te zitten: sommigen behalen zingend het einde, de andere met uitgesproken of onuitgesproken tegenzin, sommigen leggen de titel een tijdje opzij en anderen haken af bij chapter 2. Ik had echter in geen van de comments, zelfs niet van de vroege afhakers, het idee dat RDR2 werd weggezet als a piece of trash.

Of de minpunten of de pluspunten (of een combinatie daarvan) uiteindelijk bepalen hoe men op RDR2 terug kijkt moet iedereen voor zichzelf bepalen, maar ik zie de algehele metaliteit toch niet op het niveau 'Is dit een kutgame of niet?' (dwz: een voldoende of onvoldoende) maar meer op 'Is dit de klassieker die we verwacht hadden?' (dwz: 7, 8 of 9 als eindcijfer).
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    191 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Waarom klaagt men er dan steeds meer en meer over? Of is iedereen hier masochist?

Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Het is gewoon een heerlijke game om te haten.

Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik denk niet dat men het spel hier wegzet in zwart-wit termen als 'kut of anderzijds 'perfect', Liquid, maar dat realiseer jij je ook wel.
    Ik zeg niet dat er een dichotomie is tussen kut en perfect? Ik snap wel dat sommige mensen de game minder goed vinden dan anderen, maar ik zie hier veel mensen die de overwegend slecht (dat noem ik even kut) vinden. Ik hergebruik hierbij gewoon woorden:
    Op mijn tandvlees richting het einde. Ik moet en zal die kutgame uitspelen. Maar man man ik ben er weer eens ingetrapt.
    maar ik zie de algehele metaliteit toch niet op het niveau 'Is dit een kutgame of niet?' (dwz: een voldoende of onvoldoende) maar meer op 'Is dit de klassieker die we verwacht hadden?' (dwz: 7, 8 of 9 als eindcijfer).
    Het gaat mij dan niet om de algehele mentaliteit, maar specifiek richting de mensen die de game gewoon echt totaal niet meer leuk claimen te vinden maar 3 maanden na release nog wel spelen: is het inderdaad omdat de game eigenlijk gewoon een "ruime" 7 is maar ze hem nu wel een keer uit willen spelen (en ze dus wat geforceerd hun mening uiten, wat prima is ofc), of is de game toch echt tussen een 5je/6je en speel je hem puur uit om er vanaf te zijn? Ik ben gewoon benieuwd wat mensen nog drijft de game te spelen: is de game dan toch wel ietsje beter/leuker dan je laat merken, of is het een principe-iets?

Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Het gaat mij dan niet om de algehele mentaliteit, maar specifiek richting de mensen die de game gewoon echt totaal niet meer leuk claimen te vinden maar 3 maanden na release nog wel spelen: is het inderdaad omdat de game eigenlijk gewoon een "ruime" 7 is maar ze hem nu wel een keer uit willen spelen (en ze dus wat geforceerd hun mening uiten, wat prima is ofc), of is de game toch echt tussen een 5je/6je en speel je hem puur uit om er vanaf te zijn? Ik ben gewoon benieuwd wat mensen nog drijft de game te spelen: is de game dan toch wel ietsje beter/leuker dan je laat merken, of is het een principe-iets?
    Ik was wel benieuwd naar het verloop van het verhaal, ondanks alle wolligheid er omheen. Ik vond Dutch bv wel een interessant karakter. Daarnaast is het ook praktisch, mijn PC is tegenwoordig 24x7 gekaapt door mijn kids, dus papa is een beetje verbannen tot zijn PS4.
    Ik kom bij deze game nu op een magere 7 uit. Van een 8 gedurende de eerste uren naar beneden gegaan richting het einde. Puur op produktiewaarden kun je dit objectief als geheel geen onvoldoende geven, maar het heeft zeker elementen die zwaar onvoldoende zijn en anderen gemiddeld. De youtube film van die drukke millennial vat het wel mooi samen. Het is met name de frustratie dat een game met zo'n hoog budget en zulk oog voor visueel detail zo'n enorme stap terug doet in de tijd qua gameplay. Zijn quote op het einde vond ik het mooist:

"Ironic that a game like Minecraft played by kids is designed for grownups but and a game like RDR2 played by grownups seems designed for kids"
    Last edited by RPGer; 21st January 2019 at 13:04.

Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik kom bij deze game nu op een magere 7 uit. Van een 8 gedurende de eerste uren naar beneden gegaan richting het einde. Puur op produktiewaarden kun je dit objectief als geheel geen onvoldoende geven, maar het heeft zeker elementen die zwaar onvoldoende zijn en anderen gemiddeld. De youtube film van die drukke millennial vat het wel mooi samen. Het is met name de frustratie dat een game met zo'n hoog budget en zulk oog voor visueel detail zo'n enorme stap terug doet in de tijd qua gameplay. Zijn quote op het einde vond ik het mooist:
    Thanks voor de opheldering! Beetje van beide dus

"Ironic that a game like Minecraft played by kids is designed for grownups but and a game like RDR2 played by grownups seems designed for kids"
    Ik vind het echt een hele suffe quote eigenlijk Was Minecraft designed for grownups? Welke eigenschappen heeft RDR2 welke insinueren dat het designed was voor kinderen?

Verder helemaal eens met je conclusie. Maar de quote lijkt meer profound te willen klinken dan inhoudelijk wat te zeggen.

Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Thanks voor de opheldering! Beetje van beide dus

Ik vind het echt een hele suffe quote eigenlijk Was Minecraft designed for grownups? Welke eigenschappen heeft RDR2 welke insinueren dat het designed was voor kinderen?
    Kijk dan even het laatste stukje hij legt het heel helder uit. Met name het extreme lineaire karakter en de game PRECIES verteld wat je op elk moment moet doen go to horse - mount horse - go to marker - dismount gecombineerd met een open wereld waar geen enkele creatief element te spelen is. Minecraft geeft je een paar tools en dumpt je in een wereld waar je zelf hout moet sprokkelen om vuur te maken. RDR2 heeft gewoon een "setup camp" button. Je kan wat dieren neerschieten en opeten. Maar dat heeft verder weinig functie in het spel. Het zijn macro's om wat visueel realisme toe te voegen, qua gameplay wise is het verder vrij zinloos allemaal en voegt het niets toe anders dan "oh dat ziet er wel cool uit".
    Last edited by RPGer; 21st January 2019 at 13:19.

Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Kijk dan even het laatste stukje hij legt het heel helder uit. Met name het extreme lineaire karakter en de game PRECIES verteld wat je op elk moment moet doen go to horse - mount horse - go to marker - dismount gecombineerd met een open wereld waar geen enkele creatief element te spelen is. Minecraft geeft je een paar tools en dumpt je in een wereld waar je zelf hout moet sprokkelen om vuur te maken. RDR2 heeft gewoon een "setup camp" button. Je kan wat dieren neerschieten en opeten. Maar dat heeft verder weinig functie in het spel. Het zijn macro's om wat visueel realisme toe te voegen, qua gameplay wise is het verder vrij zinloos allemaal en voegt het niets toe anders dan "oh dat ziet er wel cool uit".
    Begrijp mij goed, ik snap de kritiek. Ik ben het gewoon niet eens inhoudelijk met de quote die zo krampachtig is neergezet om "goed" te klinken (welke youtuber was het btw?)

Maar hoe dan ook, thanks voor de opheldering verder! Ik was gewoon oprecht benieuwd wat nu de "eindconclusie" was. Ik lees namelijk in de kritiek soms een 5, maar als ik dan kijk naar de activiteit schreeuwt dat geen 5 voor mij

Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Begrijp mij goed, ik snap de kritiek. Ik ben het gewoon niet eens inhoudelijk met de quote die zo krampachtig is neergezet om "goed" te klinken (welke youtuber was het btw?)

Inhoudelijk heel sterk ondanks de wat clickbait achtige titel.

Kleine correctie op de quote: "A game (like minecraft) that's super popular with kids treats them like adults, and a game that's superpopular with adults treats it's players like they are dumb little kids" woordje designed gebruikt hij niet. Was te lui om goed te quoten.
    Last edited by RPGer; 21st January 2019 at 13:33.

Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Die epiloooooooog

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    77 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat een heerlijke game is het toch. Net weer even een uur verspeeld aan rondrijden, verkennen, beetje jagen. Random dingen tegenkomen. Oude bekenden opeens in the middle of nowhere. En natuurlijk genieten van de sereniteit van kabbelende beekjes, knapperend houtvuurtje en je paard wat af en toe briest. Zo relaxt om gewoon ergens een waypoint in de natuur te plempen aan de andere kant van de map, er heen te rijden en dan maar zien wat je allemaal tegenkomt.
    Ge. Nie. Ton.
    (っ◕‿◕)っ ___ (╯°Д°)╯︵~~~~~~~~~~~~ ┻━┻ ヽ(。_°)ノ (。◕‿◕。) ٩(͡๏̯͡๏)۶