User Tag List

Page 20 of 44 FirstFirst ... 10 18 19 20 21 22 30 ... LastLast
Results 761 to 800 of 1745

Thread: [Multi] Red Dead Redemption 2

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Minimaps zijn sowieso overrated. Mooie feature dit!
    Minimaps zijn liefde, minimaps zijn leven!

Hollow gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Minimaps zijn liefde, minimaps zijn leven!

Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Teveel goede games, te weinig tijd om ze allemaal te spelen. Dan al helemaal geen tijd om ook nog eens zelf kaarten te gaan tekenen/dingen te gaan uitzoeken.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1077 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Teveel goede games, te weinig tijd om ze allemaal te spelen. Dan al helemaal geen tijd om ook nog eens zelf kaarten te gaan tekenen/dingen te gaan uitzoeken.
    Toch heb ik het er dik voor over. Het geeft vaak instant immersion wanneer je niet meer van icoon naar icoon aan het rennen bent, zonder op de omgeving te letten. Maar dan moet die omgeving wel wat te bieden hebben.

Bij mij gaat de minimap in ieder geval uit en daarnaast ben ik ook wel erg benieuwd naar de first person mode die erin gebakken zit.

Verdomd, ik begin er zowaar zin in te krijgen.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Toch heb ik het er dik voor over. Het geeft vaak instant immersion wanneer je niet meer van icoon naar icoon aan het rennen bent, zonder op de omgeving te letten. Maar dan moet die omgeving wel wat te bieden hebben.

Bij mij gaat de minimap in ieder geval uit en daarnaast ben ik ook wel erg benieuwd naar de first person mode die erin gebakken zit.

Verdomd, ik begin er zowaar zin in te krijgen.
    Ieder z'n ding enzo

Mentioned
    1077 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ieder z'n ding enzo
    Oh jazeker! Het was ook niet als kritiek bedoeld, als je dat al zo opvatte. Meer een post om op in te haken.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    474 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Als die firstperson mode lijkt op die van GTA 5 dan laat maar.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Yes! Dat is fijn. Ben nu DQ11 aan het spelen en het was gewoon een verademing om weer eens een moderne game te zien die geen mapmarkers gebruikt waar je heen gaat, maar mensen die het je vertellen. Ik speel graag games zonder minimap, maar bij veel van die games merk ik dat de game niet gedesigned is hieromheen omdat je simpelweg niet weet waar je heen moet. Hele coole feature
    Toch wel eerst zien, dan geloven. Aanwijzingen is één ding, maar je hebt daarvoor wel duidelijke ‘navigatiemarkers’ nodig door middel van opvallende objecten of locaties, bijvoorbeeld ‘bij de T-splitsing direct ten zuiden van de heuvel in de vorm van een slapende reus even ten westen van het dorp Nergenshuizen’ of zoiets. Ook de plaatsing van de verschillende wegen, paden, line-of-sight tussen bepaalde meer markante locaties e.d. moeten goed doordacht zijn.

Gezien de zorgvuldigheid waarmee Rockstar zijn games maakt lijkt het me redelijk waarschijnlijk dat de implementatie wel in orde is, maar ja, ‘the proof of the pudding is in the eating’ en zo.
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oh jazeker! Het was ook niet als kritiek bedoeld, als je dat al zo opvatte. Meer een post om op in te haken.
    Zeker niet als kritiek opgevat

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    991 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Toch wel eerst zien, dan geloven. Aanwijzingen is één ding, maar je hebt daarvoor wel duidelijke ‘navigatiemarkers’ nodig door middel van opvallende objecten of locaties, bijvoorbeeld ‘bij de T-splitsing direct ten zuiden van de heuvel in de vorm van een slapende reus even ten westen van het dorp Nergenshuizen’ of zoiets. Ook de plaatsing van de verschillende wegen, paden, line-of-sight tussen bepaalde meer markante locaties e.d. moeten goed doordacht zijn.

Gezien de zorgvuldigheid waarmee Rockstar zijn games maakt lijkt het me redelijk waarschijnlijk dat de implementatie wel in orde is, maar ja, ‘the proof of the pudding is in the eating’ en zo.
    Oh zeker even zien. Maar bijvoorbeeld games als Fallout waar je de mapmarker uitzet, dat is leuk en aardig maar de game is helemaal niet gemaakt daarvoor, dus af en toe is het gewoon onmogelijk te bepalen waar je nu precies heen moet. Dat een minimap uit kán word ik dan ook niet echt blij van, dat ze echt mechanics hebben bedacht omtrent het uitzetten van de minimap echter wel.

Niet frustrerenders als dat iemand zegt "meet me by the Chapel" en het enige wat je wil vragen is "WAAR THE FUCK IS DAT?!", maar die dialoogoptie is er dan niet

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Klinkt wel heel experimenteel om de minimap uit te zetten. Als het niet interessant genoeg werkt of je krijgt constant van random NPC's te horen waar je eventueel langs moet. Navi '' Hey Listen''
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Senior Member Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    *PS4 Early acces content revealed*
    Ok, dat stelt gelukkig ook helemaal geen zak voor. Het is nog steeds een slechte ontwikkeling, het slaat immers eigenlijk nergens op en is gewoon anti-consument, maar het kan mij met dergelijke content persoonlijk niet zoveel schelen als Undead Nightmare 2.0 maar een gelijktijdige release krijgt.

@ HUD gedoe

Noice, dat ga ik zeker even proberen. Leuk extraatje. Als het goed werkt laat ik de HUD graag voor wat het is, zonder HUD (of vooral minimaal) is toch vaak wel het leukste. Een kompas zou in dit geval wel gaaf zijn geweest, dan kun je echt zelf navigeren.

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oh zeker even zien. Maar bijvoorbeeld games als Fallout waar je de mapmarker uitzet, dat is leuk en aardig maar de game is helemaal niet gemaakt daarvoor, dus af en toe is het gewoon onmogelijk te bepalen waar je nu precies heen moet. Dat een minimap uit kán word ik dan ook niet echt blij van, dat ze echt mechanics hebben bedacht omtrent het uitzetten van de minimap echter wel.

Niet frustrerenders als dat iemand zegt "meet me by the Chapel" en het enige wat je wil vragen is "WAAR THE FUCK IS DAT?!", maar die dialoogoptie is er dan niet
    Point taken. Bethesda games zijn goed als het gaat om ‘het onbekende in’ exploreren (vinden van aparte locaties of een verhalende quest tegenkomen) of het ‘Paaseieren zoeken’ exploreren (voor de XP/loot). Een quest met meerdere locaties afhandelen zonder minimap of markers is een ander verhaal, maar daar zijn helaas de meeste games niet goed in. Heb ook de indruk dat games met een semi-lineaire ‘tunnels en kamers’ structuur daar (in principe) beter in zijn.
    Isometrische games trouwens ook.
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Mentioned
    1077 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Klinkt wel heel experimenteel om de minimap uit te zetten. Als het niet interessant genoeg werkt of je krijgt constant van random NPC's te horen waar je eventueel langs moet. Navi '' Hey Listen''
    Nou ja, het zou er in ieder geval voor kunnen zorgen dat je oplet tijdens een conversatie of in ieder geval de naam onthoudt van degene waar je naar opzoek bent. Want dat doe ik namelijk al tijden niet meer.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    195 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Nou ja, het zou er in ieder geval voor kunnen zorgen dat je oplet tijdens een conversatie of in ieder geval de naam onthoudt van degene waar je naar opzoek bent. Want dat doe ik namelijk al tijden niet meer.
    Ook zonder markers/minimap moet er toch wel een overzichtelijke questlog (en liefst ook een Glossary) zijn. Anders moet je met pen en papier in de aanslag achter je PlayStation zitten wil je meerdere quests tegelijkertijd doen om nog maar niet te spreken over het onvermijdelijke moment dat je midden in een quest stopt met spelen en een paar dagen later verder gaat en geen idee meer hebt waar je mee bezig was.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    339 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Er zal vast wel via het menu een kaart te openen zijn. Deze is dan echter niet altijd in beeld. Dat doen ze ook bij Dragon Quest 11. Erg fijn!

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    991 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Er zal vast wel via het menu een kaart te openen zijn. Deze is dan echter niet altijd in beeld. Dat doen ze ook bij Dragon Quest 11. Erg fijn!
    Nee DQ11 heeft gewoon een minimap die altijd in beeld is (of je moet hem uit hebben gezet als dat kan). DQ vertelt je alleen niet waar je moet zijn. Wel geeft DQ11 aan welke mensen je kunnen vertellen waar je heen moet

Mentioned
    339 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nee DQ11 heeft gewoon een minimap die altijd in beeld is (of je moet hem uit hebben gezet als dat kan). DQ vertelt je alleen niet waar je moet zijn. Wel geeft DQ11 aan welke mensen je kunnen vertellen waar je heen moet
    My bad. Ik heb wel altijd de grotere map nodig though

Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Er zal vast wel een quest log zijn. GTA IV, V en RDR, voor zover ik mij het kan herinneren, hadden dit ook al.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    195 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Er zal vast wel een quest log zijn. GTA IV, V en RDR, voor zover ik mij het kan herinneren, hadden dit ook al.
    Ja dat er een questlog zal zijn begrijp ik. Maar de quest log zoals die in die games was gaf bijvoorbeeld aan: Kill or capture X at his hideout. Als je die quest dan selecteert laat de kaart/minimap je exact zien waar je heen moet. Zonder kaart of minimap heb je, als je later terugkeert naar die quest, misschien meer info nodig dan "his hideout". Als je dan weer terug moet naar persoon Y, die je op zijn beurt ook weer moet vinden, die je heeft verteld waar X zijn hideout is komt dat de spelervaring niet te goede.

Maar goed, ik neem aan dat RockStar hier ook wel over nagedacht heeft en anders kan je altijd weer even tijdelijk de markers aanzetten.

Joutou da! Masemium's Avatar
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Masemium
    Quote Originally Posted by Exclusive View Post
    Als je dan weer terug moet naar persoon Y, die je op zijn beurt ook weer moet vinden, die je heeft verteld waar X zijn hideout is komt dat de spelervaring niet te goede.
    Beetje geheugentraining kan geen kwaad Geeft soms juist wél dat gevoel van exploration en zien te "overleven" in een wereld, inplaats van die follow markers en een dikke grote X op je map. Na al die jaren WoW hoef ik dat ook allemaal niet meer te zien.
    Aeon of Strife Styled Fortress Assault Game Going On Two Sides

I can haz cheescake ? nightwing01's Avatar
    Mentioned
    109 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: nightwing01

Need to scratch my itch

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    474 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by nightwing01 View Post

Need to scratch my itch
    De game komt over 15 dagen
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    642 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Er als meer als 160 game of the year prijzen te vergeven zijn, moet je toch eens gaan nadenken over de term of het format
    Let op: De inhoud van uw reply kan worden opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden.

Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zat er ook al aan te denken Kan mijn exemplaar niet meer vinden en ik ben toch wel erg benieuwd hoe het er uitziet na de Xbox One X patch.

4K:
    Klik voor full size.
    Klik voor full size.

1080p supersampling

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Mentioned
    109 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    De game komt over 15 dagen
    Heb hem weer eens uit de kast gehaald. Allang uitgespeeld chef . Alleen de "nightmare" modus nog niet. Blijft leuk om wat te klooien ermee.

Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nog 11 dagen.

De game schijnt trouwens zo'n *knip* in beslag te nemen. Voor de geïnteresseerden: Op ResetEra is er nog een thread te vinden waar dit o.a. allemaal besproken wordt n.a.v. een interview met één van de mensen achter de game. Ik had dit liever niet geweten maar heb er per ongeluk toch op geklikt. Het klinkt in ieder geval wel zeer veelbelovend.

Edit: Waarom staat de tekst van de spoilertag in de previewsectie aan de rechterzijde van de hoofdpagina van het forum?

Dus als je o.a. wil weten hoeveel tijd de game gemiddeld in beslag neemt (of dit nou de campaign of alles incl. overige missies is is nog onduidelijk) klik dan op deze link: https://www.resetera.com/threads/vul...-houser.74837/

Dit is trouwens wel echt insane hoor:

Wauw.
    Last edited by Gaunter O'Dimm; 15th October 2018 at 16:56.

Mentioned
    339 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    109 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

De dagen gaan heel langzaam nu.

Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by nightwing01 View Post
    De dagen gaan heel langzaam nu.
    En ik ben de week na launch op vakantie
    Dus we zien wel wanneer we beginnen :')
    Maar eens kijken of iemand überhaupt nog speelt, twee weken na release...

Senior Member Youri's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    11 dagen can't wait!!
    Attached Images Attached Images

Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Je mag best enthousiast zijn hoor @Youri

Mentioned
    1077 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Post even hersteld, ervan uitgaande dat het een foutje was.

Senior Member Youri's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gifje lukte niet.

Swaglord RPGer's Avatar
    Mentioned
    642 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Blijft zo vreemd een gametopic aangemaakt door *NERAZZURRI* te zien.

Gewoon raar.
    Let op: De inhoud van uw reply kan worden opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden.

Mentioned
    109 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zeldzaam ?

Wat heb je? ScreamGT's Avatar
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ScreamGTNL PSN ID: ChrissInkyCross
    Ik denk dat ik in de afgelopen 4/5 jaar niet zo erg naar een game heb uitgekeken. CoD, Battlefield, FIFA 19... no fucks given. Red Dead it is.
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Mentioned
    109 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by ScreamGT View Post
    Ik denk dat ik in de afgelopen 4/5 jaar niet zo erg naar een game heb uitgekeken. CoD, Battlefield, FIFA 19... no fucks given. Red Dead it is.
    Same, geen enkele andere game lijkt me op dit moment nog te "prikkelen". Rockstar did it again

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    268 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben ook in de ban van deze game, nu ik hem direct kan spelen. Deze game zal zijn uren wel gaan maken. Dat is tot nu toe bij elke GTA en RDR gelukt, ondanks dat ik altijd nog wat te zeiken had, maar volgens mij is het in RDR écht goed uitgewerkt wat betreft open wereld (er van uitgaande dat ik niet wéér in veelbelovende trailer trap). Waar hebben jullie hem besteld en voor welke schappelijke prijs?
    I have to return some videotapes.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    69 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nog niet. Heb voorlopig toch nog geen tijd & wil hier 'echt lekker in kunnen duiken'. Ik verwacht 'm aan het einde van het jaar (na Spidey) op te pikken. Of wordt dit zo'n game die in één klap voor heel Q4 uitverkocht zal zijn...?