User Tag List

Page 8 of 8 FirstFirst ... 6 7 8
Results 281 to 316 of 316

Thread: [X1/PC] Forza Horizon 4

Rooie reus Dina's Avatar
    Mentioned
    190 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: DinaDani

International Scout 800 is echt een beest in S1 offroad. Ontzettend snel, maar minder zwaar en log dan andere SUV's zoals de Macan en de Trackhawk. Best moeilijk te besturen en je moet goed over de hobbels vliegen, maar als je gaat, dan ga je.

M'n favo oude rally car in de Renault A110 Alpine. Ode aan Dirt Rally. Erg goed in class A en B.

McLaren F1 GT behoeft geen introductie, toch?

Mercedes AMG CLK-GTR. Had ik vroeger een model auto (1:16) van in deze Le Mans livery. Dit is echt een S2 beest. Een stuk lichter dan de meeste S2 hypercars (750kg ongeveer), maar de Torque is insane. Je trekt sowieso je competitie eruit bij de start, maar de car is best stabiel en solide voor zo'n licht ding. Doet het alleen niet goed bij bochten met lage snelheid.

En soms heb je een Porsche nodig in een bullshit livery.
    Bitches like smiley faces.

Senior Member s4lm's Avatar
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: salmonella_dub
    Quote Originally Posted by Dina View Post

Mercedes AMG CLK-GTR. Had ik vroeger een model auto (1:16) van in deze Le Mans livery. Dit is echt een S2 beest. Een stuk lichter dan de meeste S2 hypercars (750kg ongeveer), maar de Torque is insane. Je trekt sowieso je competitie eruit bij de start, maar de car is best stabiel en solide voor zo'n licht ding. Doet het alleen niet goed bij bochten met lage snelheid.
    Coole foto's!

Ik heb m'n oog ook laten vallen op de CLK-GTR. Zelfde livery als de CLK in Gran Turismo 3?
    Heb eindeloos zitten tunen met die auto, uiteindelijk was ik het meest tevreden met een tune van 861kg om z'n topsnelheid wat op te schroeven. Maar hij ligt ontzettend lekker in alle bochten, ook de langzame imo!

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    115 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Die nieuwe sound engine van de Audi R8 is wel vet gedaan hoor. Vooral het interieur geluid is lkkr. Het verschil in discrepantie in geluid vind ik wel apart nog. Even afgezien of het wel/niet realistisch is maar sommige wagens geven je dat scherpe bruut geluid. Andere zijn zo saai. De McLarens zijn goed, Porsche Cayman is goed, maar 911 is dan weer zo flauwtjes. BMW 2 serie is lekker, 5 serie weer zo zacht. En Aston Martin en Ferrari zijn al helemaal energieloos. Rij daar ook nooit meer in.

De Lamborghini Aventador is trouwens net een baksteen in de bochten of heb ik de instellingen verkeerd? Wat heb ik me kapot lopen ergeren. Had wagen wel nodig omdat ik anders geen kans maak om te winnen van hypercars op expert niveau, maar daarna gelijk eruit. Is wel een Forza edition maar dan nog.

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    77 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja de Aventador FE is de slechtste car in de historie van dat ik FH4 speel. Rij nog liever in de 2CV. Totaal geen downforce of grip, wat je ook probeert. Heb het opgegeven dat die credit boost nog enige waarde heeft, als andere auto's 2x zo snel/makkelijk rijden en dus een betere credits/tijd neer zetten.
    (っ◕‿◕)っ ___ (╯°Д°)╯︵~~~~~~~~~~~~ ┻━┻ ヽ(。_°)ノ (。◕‿◕。) ٩(͡๏̯͡๏)۶

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    90 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    Alleen voor dragraces pak ik de FE, daarin is die vrij onverslaanbaar. Maar zodra je een run over de gehele snelweg doet is het hopeloos, boven de 350kmu haal je amper de flauwe bochten

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    115 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hmm ja, voor drag is die wel retensnel idd. Voor de rest waardeloos.

2 nieuwe wagens bij car pass vandaag

En wat hotrods gebouwd, voor:

Na:

Bruut geluidje komt hieruit:

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    77 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oja, die Aston en de McLaren. Ben benieuwd.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    115 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lekkere bak, niks mis mee. Je kan na de laatste update ook meer je velgen cosmetisch aanpassen, kunnen wel subtiele verschillen geven aan je wagen.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Cayman gt4? hoe krijg je die?

Had laatsten een Race vs AI zit nog in het begin van het spel en eindig 2de over de finish line maar blijkbaar als 3de geregistreerd. En zag hem duidelijk nog auto lengte achter mij.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1116 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny

Quote Originally Posted by Culloden View Post
    Krankzinnig dit soort pics.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

hai. Regenbooggeit's Avatar
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Regenbooggeit
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post

Krankzinnig dit soort pics.
    Ik moest echt even kijken of het niet echt was.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    115 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja, en die Porsches zijn sowieso erg fotogeniek. Heb een zooi gemaakt van 1982 Porsche 911 Turbo, vanuit elk hoek lijkt het alsof je goede fotograaf bent maar dat komt gewoon door het design waardoor het altijd wel klopt.

Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Cayman gt4? hoe krijg je die?
    Nee Porsche 911 GT 2 of 3. Cayman gt4 kan je toch gewoon kopen bij autoshow?

Woo dit wegentje

Moet je zo'n DLC nou apart kopen of zit dat bij VIP pass?

Mentioned
    1116 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Moet je zo'n DLC nou apart kopen of zit dat bij VIP pass?
    Dé grote vraag bij dit soort games. Horizon 3 had ook al een Gold edition waar ALLES in zou zitten, maar dus niet zat. Geen flauw idee dus.

OdinThe1337 spike_tm's Avatar
    Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: OdinThe1337 Steam ID: spike_tm
    Afhankelijk van de editie die je hebt en of de add-on packs daarin zitten.
    Ultimate zeker, gold weet ik niet.
    “We can know only that we know nothing. And that is the highest degree of human wisdom.”

Mentioned
    1116 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by spike_tm View Post
    Ultimate zeker
    Die had ik bij het vorige deel, biet Gold. Maar geen Porsches hoor.

Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

FH 3 zat toch rond de tijd dat de Porsche EA licentie ten einde was.

Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    1116 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    FH 3 zat toch rond de tijd dat de Porsche EA licentie ten einde was.
    Er is een DLC pakket met Porsches uitgekomen dat niet in Ultimate zat. Tenminste, zover ik weet.

Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Er is een DLC pakket met Porsches uitgekomen dat niet in Ultimate zat. Tenminste, zover ik weet.
    Dat bedoel ik na de tijd dat die exclusive Licentie van NFS EA is/was afgelopen.
    DLC is geloof ik wel iets van 6/8 maand later uit gekomen oid?!

Epibreertalent Daniėl's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Woo dit wegentje
    Jaaaah, alleen al daardoor heb ik veel zin in de expansion. Heb t ook nodig om weer even verslingerd te raken haha. Had toch gehoopt dat er meer van dit soort wegen in zouden zitten.

Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Daniėl View Post
    Jaaaah, alleen al daardoor heb ik veel zin in de expansion. Heb t ook nodig om weer even verslingerd te raken haha. Had toch gehoopt dat er meer van dit soort wegen in zouden zitten.
    Dat vond ik ook al zeer aantrekkelijk.
    Mis wel een beetje de slinger weggetjes in the main game. Dan heeft in mijn mening The Crew wat meer interessante wegen. Snap dat dit mogelijk blasphemous over komt.

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    77 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dé grote vraag bij dit soort games. Horizon 3 had ook al een Gold edition waar ALLES in zou zitten, maar dus niet zat. Geen flauw idee dus.
    De ultimate heeft het sowieso wel. Was inclusief 2x expansions. Weggetje ziet er tof uit, beetje als de transfagarasan in Roemeniė waar Top Gear ook was geweest.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    115 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ah ja ik heb de versie waar dlc's bij zitten inbegrepen (nu korting btw, ietw van 76 euro ipv 100). Die haarspelden weggentje al veel gedrift. De rest van 't eiland krijg ik nog niet echt hoogte van.

Last edited by Culloden; 14th December 2018 at 16:06.

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    77 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Er is een nieuwe King of the Meta. De Mosler MT900. Te winnen via de seasonal coop tournament. Met je team 1e worden tegen unbeatable drivers.
    (niet mijn plaatje)

Oef. Op mijn testtrack (goliath xxl, 62km. Een extended versie van de goliath) is hij maar liefst 8 seconden sneller met een tijd van Mosler 11:14.907 vs 720s PO 11:22.373. Dat is nogal een verschil dus. En dat voor een gratis auto!
    Last edited by Faure; 29th December 2018 at 23:44.

Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Oeh interessant, maar eens kijken.
    Ik heb het eiland inmiddels aardig vol, zonder echt races te rijden nog. Vandaag een paar co-op sessies doen met m“n pa.
    “We can know only that we know nothing. And that is the highest degree of human wisdom.”

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    77 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nog een updatje over die Mosler. Andere tune geprobeerd met een zeer interessante gearing (1-200 in 1st gear... en in plaats van de standaard racing v12 een v8 , afgaande op t geluid). EN nog eens 10 seconden van de vorige tijd afgeschaafd. Is nu dus 18 seconden sneller dan de 720s PO O_o.

Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Een poging gedaan dat ding te winnen. Maar met m'n pa en 4 random idioten is het niet te doen, word je door je "eigen" team nog harder van de baan geramd dan door de AI.
    Misschien auction house maar proberen.

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    77 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Een poging gedaan dat ding te winnen. Maar met m'n pa en 4 random idioten is het niet te doen, word je door je "eigen" team nog harder van de baan geramd dan door de AI.
    Misschien auction house maar proberen.
    Goed nieuws voor je. Schijnt dat hij nu gewoon als gift is gegeven aan iedereen. Tot zover mijn avondje proberen voor niets . Heb er nu 2 als t goed is, en omdat iedereen hem nu al heeft zal ik er ook niet heel veel mee kunnen op de auction house. Yay....

Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Yep, net gekregen. Beetje sneu voor de mensen die wel hebben zitten zwoegen om het ding te halen.

Mentioned
    1116 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat moet zuur voelen voor een hoop mensen.

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Mooi nieuwjaarscadeautje
    Thanks T10!

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    77 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dat moet zuur voelen voor een hoop mensen.
    Yep, net gekregen. Beetje sneu voor de mensen die wel hebben zitten zwoegen om het ding te halen.
    Vooral omdat aangezien IEDEREEN hem heeft je er ook niet zoveel mee kan op de auction house. De Preorder cars zijn nog enigszins bijzonder omdat andere regios andere PO cars krijgen, dus je kan inspelen op de 'must have them all' attitude van mensen. Ach ja. Nu kan ik een freeroam versie en een race versie maken zonder steeds van tune te wisselen . Ik kan absoluut de tune genaamd "6.47 goliath" aanraden. Gebruikt eens NIET de racing V12 zoals alle andere auto's en hun moeders en heeft zoals eerder gezegd een bijzondere gearing van 0-200 in 1st gear. Topspeed ruim boven de 410km/u en nog steeds de grip of beter dan van de 720s PO.

Geen idee of iemand er wat aan heeft, maar dit zijn mijn ronde tijden op de Goliath en Goliath XXL met diverse auto's. Allemaal AWD, zonder hulpmiddelen als TC, ABS etc, simulation steering en manual zonder clutch. Met een controller.
    https://docs.google.com/spreadsheets...it?usp=sharing
    Hoshi tuning = zelf AWD getuned volgens de regels van Hoshi Koshi of hoe die dude heet . (ik denk dat bij geen melding van tuning het altijd hoshi's tuning is, maar het is soms een tijdje geleden dat ik ze gereden heb).
    Handling preference = hoedanig de grip voelde, zoals bijv de Reventon FE die heel de tijd bij elke hobbel vloog en een enorm lange remweg had, tegenover de Mosler die in de laatste 10 centimeter nog vol kon remmen en dan met 400km de bocht om gaat en bij een hobbeltje gewoon op de weg geplakt blijft.
    Last edited by Faure; 1st January 2019 at 15:32.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    818 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Forza Horizon 4 removes two dance emotes at the heart of lawsuits

Forza Horizon 4 developer Playground Games and Turn 10 Studios released an update for their racing game today, adding seven new cars from manufacturer Mitsubishi, a new story about driving taxis, and much more.

Today’s update also removed two dance emotes from the game — animations that are at the heart of ongoing lawsuits.

Those emotes, named the Carlton and Floss in Forza Horizon 4, are no longer in the racing game as of this week, according to the franchise’s official website. We reached out to Microsoft for comment on the removal of those emotes, but it’s worth noting that both of those dances are at the center of litigation for Fortnite developer Epic Games.

Alfonso Ribeiro, who starred as Carlton Banks in the ’90s sitcom The Fresh Prince of Bel-Air, sued Epic in December of its use of “The Carlton” dance in Fortnite. Shortly after, Russell “Backpack Kid” Horning went after Epic for using the Flossing dance that he made famous.

Forza Horizon 4 features an array of emotes and dance moves that players can unlock for their custom avatar. Those animations included the Carlton and Floss, as well as other dances drawn from other pop culture moments: Drake’s “Hotline Bling” dance, a Michael Jackson-inspired moon walk known in-game as the Shamone, and the Macarena.

While Epic Games has made headlines for the growing number of lawsuits being filed by dance creators, it’s not the only game maker being targeted. Take-Two Interactive, parent company of NBA 2K publisher 2K Games, is also being sued by Alfonso Ribeiro and rapper 2 Milly (aka Terrence Ferguson) over emotes featured in the basketball sim that they say are based on their dances.

What Playground Games and Microsoft appear to have done with this week’s Forza Horizon 4 update is proactively swerved, without admitting any wrongdoing, out of the path of future litigation.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Alfonso Ribeiro, who starred as Carlton Banks in the ’90s sitcom The Fresh Prince of Bel-Air, sued Epic in December of its use of “The Carlton” dance in Fortnite. Shortly after, Russell “Backpack Kid” Horning went after Epic for using the Flossing dance that he made famous.

Ik bedoel, seriously Kunnen die bedrijven dat niet afkopen met een normale som geld a een paar duizend dollar? Je carriere zal wel aardig de grond in gecrasht zijn als je zo zuur reageert op je eigen legacy.

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    77 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Goede ontwikkeling. Die debiele dansjes kunnen maar beter zo snel mogelijk uit de game. Heeft werkelijk niets met racen, of auto's te maken. En ze zien er nog idioot uit ook, vooral die flos. Hopen dat de dab-verzinner ook even moeite gaat doen om zijn "intellectual property" te beschermen.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    818 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Ik bedoel, seriously Kunnen die bedrijven dat niet afkopen met een normale som geld a een paar duizend dollar? Je carriere zal wel aardig de grond in gecrasht zijn als je zo zuur reageert op je eigen legacy.[/COLOR]
    Denk dat iedereen zuur is omdat het gewoon gebruikt word zonder goedkeuring en/of financiėle compensatie. Heeft dus niet veel met legacy te maken. Wat ik alleen niet begrijp van die hele Carlton dance, dit is toch eigendom van de show? Niet van Alfonso?

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Denk dat iedereen zuur is omdat het gewoon gebruikt word zonder goedkeuring en/of financiėle compensatie. Heeft dus niet veel met legacy te maken.
    Het komt inderdaad van twee kanten natuurlijk. Maar op gegeven moment zijn zaken toch ook gewoon public domain? Maar dat is wat meer dan 25 jaar.
    Maar je hoort in soortgelijke incidenten van anderen dat ze gecharmeerd zijn van de nod naar hun legacy. Ik vind het altijd zo ontsierend staan als celebrity. Het is natuurlijk hun goed recht verder, en ik kan mij uberhaupt niet in de schoenen van zo iemand plaatsen, ik kan mij voorstellen dat vandaag de dag hun identiteit nog steeds hevig gelinkt wordt aan dat soort karakters.

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Wat ik alleen niet begrijp van die hele Carlton dance, dit is toch eigendom van de show? Niet van Alfonso?
    Dat vroeg ik mij ook al af. Misschien dat het zo onlosmakelijk met zijn kop verbonden is ofzo?