User Tag List

Page 7 of 7 FirstFirst ... 5 6 7
Results 241 to 256 of 256

Thread: [X1/PC] Forza Horizon 4

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    71 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by OneSixthRoy View Post
    Dan heb je een 8 letterige nickname, die zo mooi op die kentekenplaat past, en dan houd je HORIZON:

Die spoiler kan zeker niet van de racetruck af?
    Komt standaard zonder spoiler. Heb hem ook, maar niets aan gedaan nog.
    (っ◕‿◕)っ ___ (╯°Д°)╯︵~~~~~~~~~~~~ ┻━┻ ヽ(。_°)ノ (。◕‿◕。) ٩(͡๏̯͡๏)۶

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haha jaa @OneSixthRoy , inspiratieloos en 't boeit me verder niet zo. En idd, vrachtwagen komt standaard zonder spoiler.

Als iemand nog brute wagens zoekt.... Die Dodge Vipers... Wat een geluid komt daar uit. Alsof je met een oude jachtvliegtuig bent.

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    71 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zit te twijfelen. Heb nu 10m opgespaard. Niet met een doel, gewoon omdat ik niet echt auto's behoef op het moment. Zal ik het kasteel aan het strand kopen...? Leuke locatie, nieuwe barnfind en 10 wheelspins..... Of doorsparen en als er dan een keer iets leuks voorbij komt wat veel geld kost zonder problemen kunnen aanschaffen. Heb nu toegang tot de Goliath, dus als het moet lijkt money grinden niet zo'n issue, met de Reventon FE ook in mijn wagenpark.
    Last edited by Faure; 17th October 2018 at 23:16.

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Laatst deze mansion gekocht, met name voor de Fast Travel Anywhere perk

Verder even de auto's klaar gezet voor de lente vanaf morgen:

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    Dat nacht shot is vet!!

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    71 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Toch maar niet kasteel gekocht, maar de Maserati 300S om de MC12 FE te unlocken . Kasteel komt nog wel een keer...

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    969 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Ok guys, ik begin nieuwsgierig te worden, maar ik kan nergens echt vinden wat ik vooral wil weten. FH3 speelde heerlijk, maar ik miste ontzettend een purpose in die game. Ik snap dat het concept voor autoliefhebbers heerlijk is. Je kan iedere race op de world map spelen in welke auto je maar wil. Dit geeft je ontzettend veel vrijheid, maar geeft ook heel weinig incentive om te upgraden of een nieuwe auto te kopen, gezien de AI altijd in vergelijkbare bakken rijdt. Hierdoor merkte ik dat ik soms wat motivatie mistte, of een doel om naartoe te werken. Die festival spots enzo konden mij ook gestolen worden wat dat betreft.

Hoe zit dat hier? Ik zie hier de meest waanzinnige voertuigtypes voorbij komen, en hoop dat jullie die hebben gekocht omdat je er een bepaald event in moest doen. Of is de game qua opzet nog redelijk zoals FH3?
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Man of Glass Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het schijnt zelfs nog vrijer te zijn dan FH3 en is een klacht die ik wat FH4 betreft al voorbij heb zien komen: Veel spelers missen toch dat gevoel van een doel. Ik vind die progression met het doen van al die races bij racegames juist zo leuk dus ik heb momenteel nog niet echt de behoefte om de game te halen of te spelen via GamePass. Maar goed, dat gevoel miste ik al bij Forza Motorsport 7. Reden waarom ik bijvoorbeeld een game als Project Gotham Racing 2 echt zo geweldig vond omdat je daar echt steeds verder omhoog klom.

En dit natuurlijk maar dat even terzijde:

"Ouw se on coq é là sé rwa lè pil fimié ay. Shen ggonia monerie, ara scdebi.

Man amaran nai. Nir sauyn fala fashtama azdahznan."

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    71 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Ok guys, ik begin nieuwsgierig te worden, maar ik kan nergens echt vinden wat ik vooral wil weten. FH3 speelde heerlijk, maar ik miste ontzettend een purpose in die game. Ik snap dat het concept voor autoliefhebbers heerlijk is. Je kan iedere race op de world map spelen in welke auto je maar wil. Dit geeft je ontzettend veel vrijheid, maar geeft ook heel weinig incentive om te upgraden of een nieuwe auto te kopen, gezien de AI altijd in vergelijkbare bakken rijdt. Hierdoor merkte ik dat ik soms wat motivatie mistte, of een doel om naartoe te werken. Die festival spots enzo konden mij ook gestolen worden wat dat betreft.

Hoe zit dat hier? Ik zie hier de meest waanzinnige voertuigtypes voorbij komen, en hoop dat jullie die hebben gekocht omdat je er een bepaald event in moest doen. Of is de game qua opzet nog redelijk zoals FH3?
    Ik heb FH3 niet gespeeld. Ik mis in FH4 op den duur wel een beetje een einddoel, behalve levelen, moneys krijgen en karretjes kopen. Qua opzet is het denk ik hetzelfde. De map is wel uitgebreider begreep ik, en je speelt nieuwe races naar gelang je er meer doet vrij. Dus als je net begint met roadracing, heb je 4 races op je map in die categorie. Als je er meer wint (of vaak genoeg verliest) level je up in die categorie en krijg je nieuwe races op je map. Zelfde geldt voor dirt racing, streetracing (roadracing zonder afbakening en met traffic en overpowered AI) en cross country, of skill games zoals dangersigns of speedtraps etc.
    Je hebt dus in eerste instantie wel wat om naar toe te werken. Ook zijn er per seizoen afzonderlijke races en championships. Bijv met een B-class musclecar op sneeuw weggetjes rijden, of cross country in een DB5 in de herfst. Die verplichten je wel om een bepaald soort auto te hebben. Of deze elk 'jaar' t zelfde zijn of dat je elke nieuwe herfst weer een andere krijgt weet ik nog niet.
    Ik denk dat het min of meer FH3 is in de UK met een betere, boeiendere map, en de toevoeging van seizoenen die daadwerkelijk de gameplay veranderen (iig sneeuw vs niet sneeuw).

Ik heb overigens geen verplichting nodig om nieuwe auto's te willen kopen. Als professioneel altoholic, die in mmprpgs ook elke class moet hebben, wil ik meestal na elke 3 races weer een nieuwe auto uitproberen...
    Last edited by Faure; 18th October 2018 at 11:17.

Member s4lm's Avatar
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: salmonella_dub

Bijna identiek. In plaats van festival -> nieuwe races -> nieuw festival is het nu per type race ingericht (wat @Faure hierboven zegt). In plaats van festivals kan je een tiental huizen kopen (tussen de 200k en 15m). En je kan, helaas, nog steeds in 1 auto het hele spel uitspelen. De events zijn wel gecategoriseerd, maar passen zich automatisch aan naar waar je in rijdt (precies zoals FH3).

Je kan wel blueprints spelen die beperkt zijn op Class B / Classic Rally e.d., maar die moet je dan gaan zoeken in de community created events of zelf in elkaar flansen, wat naar mijn mening minder voldoening geeft dan als het verplicht zou zijn

Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Er is inderdaad geen einddoel, dit is een grote speeltuin voor autoliefhebbers. FH4 biedt tov FH3 veel meer variatie door de seizoenen en de customizable races. Op dit moment zijn er alleen nog routes beschikbaar die Turn10 heeft bedacht. Elke route kun je afleggen met offroad, drift, hypercar, anything.
    Maarrrr... vanavond einde deze maand (25e) kun je je eigen routes maken, waardoor dus vrijwel alles customizable is.

Maybe niet het antwoord (net als hierboven) wat je hoopt, maar wel zo eerlijk

Quote Originally Posted by Faure View Post
    streetracing (roadracing zonder afbakening en met traffic en overpowered AI)
    Echt he!
    Last edited by One_Eight_Se7en; 18th October 2018 at 14:05.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    969 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Maybe niet het antwoord (net als hierboven) wat je hoopt, maar wel zo eerlijk
    Daar was ik naar op zoek. Maar dan ben ik niet enthousiast genoeg om deze op te pakken boven FH3 met de DLC daarvoor. Dus ik blijf even daarbij Dank allen!
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vind dit zo'n lekkere bak hé. Beetje easy to learn difficult to master ideetje:

En nog even van sneeuw 'genieten'. Over uurtje over gelukkig.

Last edited by Culloden; 18th October 2018 at 14:48.

Member s4lm's Avatar
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: salmonella_dub
    Quote Originally Posted by Culloden View Post
    Vind dit zo'n lekkere bak hé. Beetje easy to learn difficult to master ideetje:
    Nog een Alfa fan

Mijn favoriete auto op het moment is de Alfa Romeo 8C Competizione FE, heb er flink wat aan getuned & getest, en uiteindelijk een 0:53:843 gehaald op het Lakehurst Copse Circuit. Rijdt echt heerlijk.
    Heb 'm ook gedeeld, mocht je de tune of tijd willen verbeteren! (S4lm / Copse53).

... Dat Peel P50 shot is echt geweldig.

Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

For those die zaten te denken aan FH4 i.c.m. Xbox GamePass; Paypal heeft nu een aanbieding een extra maand gratis, naast de 1e proefmaand.

https://epl.paypal-communication.com...bfc54eaf1/HTML

Geldig t/m 31 okt.

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    Je kenteken @Culloden