User Tag List

Page 1 of 7 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 40 of 256

Thread: [X1/PC] Forza Horizon 4

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1059 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny

[X1/PC] Forza Horizon 4

Forza Horizon 4 — the imaginatively named sequel to 2016’s Forza Horizon 3 — has officially been announced for both the Xbox One and PC onstage at Microsoft’s E3 presentation.

In keeping with the tick-tock cadence of the mainstream, ultra-realistic Forza Motorsport titles and the more laid-back Forza Horizon series, Forza Horizon 4 is an arcade racer. Instead of worrying about giving the most authentic driving experience possible, returning Forza Horizon developer Playground Games puts players behind the wheel of a plethora of vehicles and gives them free rein to drive, drift, and explore both the cities and countryside of Britain in dozens of ludicrously fast and expensive cars.

New in Forza Horizon 4 is dynamic seasons, which will change throughout the corse of gameplay and dramatically effect how the world looks and how cars will drive. Forza Horizon 4 also features a shared open world, where the other cars that players encounter are actually other players, who’ll you’ll be able to race against and with in real time.

Additionally, Forza Horizon 4 is optimized for the Xbox One X’s 4K firepower, which if the earlier games in the series are anything to go by, means that it should look pretty great when it’s released.

Subscribers to Microsoft’s monthly Xbox Game Pass subscription will also get access to Forza Horizon 4 at no additional cost when it launches on October 2nd.
    bron

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Microsoft Xbox
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    777 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Heel erg tof. Meer focus op samen spelen en meer variatie in omgeving + seizoenen. En muurtjes waar je doorheen kan rammen zijn ook groot pluspunt

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    68 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Als meren vriezen vraag me af of er dan ook circuits op verschijnen.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps3, GameCube, Amd 965 X4 Phenom II, 8GB Ram, Asus Formula Crosshair IV, EAHD6950, Xonar Xense With a Sennheiser PC350, Samsung 830 64GB SSD, 500GB HDD, 1TB HDD

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    Kom je net terug uit Schotland, zit je te wachten op Horizon 4 tijdens de Microsoft Show, zie je in ene plaatjes uit je vakantie bestemming voorbij komen. Briljant

Zelfs geruchten over koopbare huizen en bedrijven. Stiekem beetje hopen op de TDU aanpak

ng een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Quote Originally Posted by OneSixthRoy View Post
    Zelfs geruchten over koopbare huizen en bedrijven. Stiekem beetje hopen op de TDU aanpak
    Oh no, you didn't say that...
    Zoveel tijd heb ik niet meer om te gamen hoor.. En jij ook niet meer, straks

Epibreertalent Danil's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jaaaaah een nieuwe TDU! Ik heb Horizon 3 overgeslagen, ben weer helemaal klaar voor een nieuwe Horizon ook. UK een heel leuke omgeving ook, vraag me nog wel af hoe abrupt en overdreven de seizoenen erin zijn verwerkt. Heel gaaf, maar kan ook wat immersie breken.

Nog aanraders voor xbox stuurtjes als 't een TDU-concept wordt?

OdinThe1337 spike_tm's Avatar
    Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: OdinThe1337 Steam ID: spike_tm
    Quote Originally Posted by Danil View Post
    Jaaaaah een nieuwe TDU! Ik heb Horizon 3 overgeslagen, ben weer helemaal klaar voor een nieuwe Horizon ook. UK een heel leuke omgeving ook, vraag me nog wel af hoe abrupt en overdreven de seizoenen erin zijn verwerkt. Heel gaaf, maar kan ook wat immersie breken.

Nog aanraders voor xbox stuurtjes als 't een TDU-concept wordt?
    Thrustmaster TX Leather Edition

Loop nog steeds tegen problemen aan in Forza 7.
    Moet nog steeds de laatste dingen vol rijden in Horizon 3.

Beetje Forza moe, laat ze een game afmaken en testen voordat ze hem op de markt brengen.

Maargoed, deze zal er ook wel weer komen als verjaardag cadeau voor mijn pa.
    We can know only that we know nothing. And that is the highest degree of human wisdom.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Klik voor full size.
    Klik voor full size.
    Dit plaatje ademt zoveel sfeer. Winter, schemer, kou, landhuis waar het licht en de openhaard brand, old timer voor de deur

Wat heb je? ScreamGT's Avatar
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ScreamGTNL PSN ID: ChrissInkyCross
    Ik ben in alle vreugde Forza 3 maar weer aan het installeren
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    251 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lekker die TDU vermeldingen. Ik zal geen screenshots googlen want in mijn geheugen blijft dat echt de beste racing-freeroamer die er bestaat. De handling was ook zo ontzettend lekker met een stuurwiel. Realistisch, niet perfect, maar met genoeg oefenen ultieme controle. Wat een heerlijke game was dat Sinds deel 1 heeft daar niets meer aan getipt. Forza kwam erg in de buurt met Horizon, maar dat miste voor mij te veel sfeer. Dat lijkt nu echter wel goed te zitten!
    I have to return some videotapes.

Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zo mooi groots als TDU's map gaat het ook helaas niet meer worden

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    68 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Quote Originally Posted by OneSixthRoy View Post
    Zo mooi groots als TDU's map gaat het ook helaas niet meer worden
    Over tijd met latere iteraties vast wel weer.

Hoewel ik wel meer waardering heb voor hetzelfde eiland in Tdu 2 Ibiza is een mooi eiland maar miste echt interessante wegen wat het Hawaiaanse Eiland had. En in Deel 2 waren er zelfs meer berg weggetjes met leuke twisties.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps3, GameCube, Amd 965 X4 Phenom II, 8GB Ram, Asus Formula Crosshair IV, EAHD6950, Xonar Xense With a Sennheiser PC350, Samsung 830 64GB SSD, 500GB HDD, 1TB HDD

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    777 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nog wat eye candy:

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    777 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Forza Horizon 4’s car list apparently leaks after early-download mistake (update)

A Forza fan on PC who preordered the Ultimate Edition of Forza Horizon 4, yesterday discovered the game downloading through the Windows Store early. Examining the game files, they discovered a roster of more than 450 cars.

It’s important to note that this may not (and considering DLC, probably is not) the full vehicle lineup for Playground Games’ open-world racer, just announced at E3 2018. The game is still more than three months from launch and vehicles could be added in or held back. (The lineup changed between a similar leak and the launch of Forza Horizon 3 in September 2016). The original poster said there are some manufacturers who will appear that aren’t in this list, for example.

Another redditor on the r/forza subreddit, working from the filenames, posted a full list of what was found, organized by manufacturer.

Reaction from the Forza community, aside from picking over why certain cars aren’t featured (or returning from a past edition) seems to center on a fear that any new cars will be premium DLC. There’s also some disappointment at Toyota’s continued lack of representation: just three vehicles, all of them trucks. (Last year, Forza’s community manager confirmed that Turn 10 and Toyota couldn’t come to an agreement on Toyota production cars for Forza 7; this is probably a continuation of that).

We’ve reached out to a Microsoft representative to ask what happened with the early download and how that’s been addressed, as well as any new guidance on how this may affect their fleet rollout messaging. For now, 450 cars is a lot, even if that’s an incomplete list.

For more on Forza Horizon 4, see our conversation with design director Jon Knoles from E3 2018.

Update: The official Forza Motorsport Twitter account had this to say last night:

ヽ(。_)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    71 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    https://www.youtube.com/watch?v=czv5bp3iObY

45 minuten Summer season gameplay. Ziet er toch een stuk aantrekkelijker uit dan The Crew 2 .
    (っ◕‿◕)っ ___ (╯Д)╯︵~~~~~~~~~~~~ ┻━┻ ヽ(。_)ノ (。◕‿◕。) ٩(͡๏̯͡๏)۶

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    777 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Faure View Post

Ziet er toch een stuk aantrekkelijker uit dan The Crew 2 .
    Goed toch? Anders zou je geen reden hebben om relatief kort na The Crew 2 deze game te halen

ヽ(。_)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    71 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja, daar gaat weer een mep geld . The Crew 2 is best vermakelijk hoor. Maar mist toch een beetje sfeer om gewoon rond te rijden. Als ik dan deze Engelse dorpjes en landschappen zie heb ik veel meer de neiging .

Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Rijd ook zoveel lekkerder

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fullscreen zetten en genieten maar:

ヽ(。_)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    71 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    OMG die cockpit view zonder stuur ziet er fijn uit! Heel irritant als je in een cockpit view amper de weg/omgeving kan zien en je de hele tijd een stuurwiel out of sync met je eigen stuur ziet (kuch ahum crew2). I'm excited!

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    777 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

ヽ(。_)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    71 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zo hyped voor dit. Heb zelfs overwogen om FH3 (aanbeiding, 35e voor ALLES) te kopen, maar na de demo toch even laten zitten. TC2 is voor nu wel even genoeg, en zonde om zo kort voor de release van FH4 nog een hele game aan te schaffen die in principe het zelfde is.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    777 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Scheuren tijdens de lente in Forza Horizon 4

Playground Games laat in diverse livestreams de verschillende seizoenen in Forza Horizon 4 zien en deze keer was de lente aan de beurt.
    In onderstaande gameplay is de lente in de game goed zichtbaar. Daarnaast wordt er meer aandacht besteed aan de soundtrack en de stad Edinburgh. De livestream begint vanaf 3 minuten en 50 seconcen. Forza Horizon 4 komt op 2 oktober uit voor Windows 10 en Xbox One.

Mentioned
    1059 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ga deze toch overslaan. Het ziet er niet naar uit dat er veel veranderd is t.o.v. Horizon 3, behalve de locatie en eerlijk is eerlijk....ik heb FH3 een uur of dertig gespeeld, maar niet met veel plezier.
    Het was vooral een heel duur lesje.

Epibreertalent Danil's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb 3 juist overgeslagen, dus deze komt er weer. De setting staat me ook zeer aan! Seasons zijn gimmick die niet gaat vervelen denk ik. Op wekelijkse basis wisselen van seizoen stimuleert mij wel om t langduriger af en toe op te starten

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    777 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Ik ga deze toch overslaan. Het ziet er niet naar uit dat er veel veranderd is t.o.v. Horizon 3, behalve de locatie en eerlijk is eerlijk....ik heb FH3 een uur of dertig gespeeld, maar niet met veel plezier.
    Het was vooral een heel duur lesje.
    Ja daar gingen we met iets teveel hype en kosten in Het is dat ik nog bezig ben met The Crew 2 anders had ik hem wel gewoon bij release gekocht. Altijd leuk die arcade racers.

ヽ(。_)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    71 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zal voor mij de eerste in de FH zijn. Tot nu toe ziet het er allemaal echt zoveel beter uit dan TC1/2. Ik vermaak me atm prima met TC2 en het rijden door mooie groene mountain roads is echt tof, en dat ga ik vast ook wel missen in FH4, maar de rest ziet er gewoon zoveel beter uit. Alleen al die stad ademt zoveel meer sfeer dan elke willekeurige stad in TC2. Seasons lijkt me ook wel grappig, al zal dat wellicht op een moment vervelend zijn als je ff denkt te gaan racen en je zit net in een winterweek. Twijfel nog wel over welke editie.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Landschap ziet er zo vet uit op sommige momenten. Heb zelf ook in Schotland gereden en je krijgt wel dezelfde feeling. Alleen zijn de kleuren wat oververzadigd.

Lekker cruisen in je Aston Martin in dat gure zeeklimaat ipv die hitte van FH3. Alhoewel dat ook mooi kon zijn maar die jungles en woestijns trokken me niet zo.

Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Heb op Forza 1 na, alle Forza en Forza Horizon delen helemaal stuk gespeeld met mijn pa.
    Forza 7 is echter een enorme ergernis vanwege de vele fouten die er nog steeds in zitten.
    Sta niet te springen om weer een hoop geld er in te steken.
    We can know only that we know nothing. And that is the highest degree of human wisdom.

Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nou de ultimate edition in de pre order. Pa wilde hem graag hebben.
    Last edited by spike_tm; 5th August 2018 at 18:41.

Mentioned
    1059 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by spike_tm View Post
    Heb op Forza 1 na, alle Forza en Forza Horizon delen helemaal stuk gespeeld met mijn pa.
    Forza 7 is echter een enorme ergernis vanwege de vele fouten die er nog steeds in zitten.
    Sta niet te springen om weer een hoop geld er in te steken.
    Quote Originally Posted by spike_tm View Post
    Nou de ultimate edition in de precios order. Pa wilde hem graag hebben.
    !

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Je pa heeft er wel kijk op denk ik.

Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Tja, schelden op deel 7 maar FH komt van andere studio...
    Hij heeft meer uren in Forza zitten dan ik, heeft FM5, FM6, FM7, FH2 helemaal uit en volgespeeld.
    FH3 alleen nog stukje Hotwheels te gaan.

Ik loop nog behoorlijk achter met FM5, FM7, en FH2

ヽ(。_)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    71 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Voorzover ik kan zien is er geen pre-order bonus he? Alleen voor de ultimate waar je een week eerder kan spelen?

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    777 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Klimmen!

nog een 4k versie van de season demo:

Last edited by Rappa; 15th August 2018 at 10:42.

Mentioned
    1059 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

ヽ(。_)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    71 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ziet er tof uit, maar ik mag toch hopen dat alleen voor deze demo dat text-to-speech is gebruikt...? Of is dat een belangrijk onderdeel van de Horizon series?

Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Faure View Post
    Ziet er tof uit, maar ik mag toch hopen dat alleen voor deze demo dat text-to-speech is gebruikt...? Of is dat een belangrijk onderdeel van de Horizon series?
    Zit in de eerdere delen ook. Babbel box tijdens het rijden, kun je waarschijnlijk wel uitzetten.

ng een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Och, je zal maar deze game in het Duits moeten spelen... >_<

Mentioned
    1059 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Och, je zal maar deze game in het Duits moeten spelen... >_<
    Immer geradeaus.