User Tag List

Results 1 to 18 of 18

Thread: [Multi] Dirt Rally 2.0 ... hairpin left, don't cut!

Lonely gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105

[Multi] Dirt Rally 2.0 ... hairpin left, don't cut!

DiRT Rally 2.0 dares you to carve your way through a selection of iconic rally locations from across the globe, in the most powerful off-road vehicles ever made, knowing that the smallest mistake could end your stage.

You will need to rely on your instincts with the most immersive and truly focused off-road experience yet, including a new authentic handling model, tyre choice and surface deformation.

Power your rally car through real-life off-road environments in New Zealand, Argentina, Spain, Poland, Australia and the USA, with only your co-driver and instincts to guide you. Race on eight official circuits from the FIA World Rallycross championship, complete with licensed Supercars and support series.

Develop your team and cars around race strategies, and progress through a varied selection of Events and Championships in both a single player Career Campaign and a competitive online environment.

Dirt Rally 2.0 verschijnt op dinsdag 26 februari voor PS4, Xbox One en pc. Bij pre-order-edities wordt de Porsche 911 RGT Rally Spec als bonus weggegeven. Een Deluxe Edition wordt vier dagen eerder beschikbaar gesteld, inclusief twee seizoenen dlc met ieder drie locaties, extra voertuigen en andere bonusse

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.
    Last edited by Baukereg; 26th September 2018 at 12:38.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    328 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Wacht ff... dit is niet Dirt 1/2/3/4? dit is een compleet andere reeks, Dirt Rally?
    Confusion + +

• Colin McRae Rally (1998 )
    • Colin McRae Rally 2.0 (2000)
    • Colin McRae Rally 3 (2002)
    • Colin McRae Rally 04 (2003)
    • Colin McRae Rally 2005 (2004)
    • Colin McRae: Dirt (2007)
    • Colin McRae: Dirt 2 (2009)
    • Dirt 3 (2011)
    • Dirt: Showdown (2012)
    • Colin McRae Rally (2013)
    • Dirt Rally (2015)
    • Dirt 4 (2017)
    • Dirt 2.0 - 2019

Ik snap het nog steeds niet

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    777 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Wacht ff... dit is niet Dirt 1/2/3/4? dit is een compleet andere reeks, Dirt Rally?
    Confusion + +

• Dirt 3 (2011)
    • Dirt Rally (2015)
    • Dirt 4 (2017)
    • Dirt 2.0 - 2019

Codemasters brengt volgend jaar Dirt Rally 2.0 naar PlayStation 4, Xbox One en pc. Het vervolg op de racegame uit 2015 draait nogmaals om een realistische simulatie van rally-racen.
    Spelers worden in Dirty Rally 2.0 meegenomen naar Nieuw-Zeeland, ArgentiniŽ, Polen, AustraliŽ, Spanje en de Verenigde Staten, waarbij geracet kan worden in zowel moderne als klassieke wagens. De gamemechanieken worden ook aangepakt, met een nieuw systeem voor de wegligging, de mogelijkheid om banden te kiezen en deformatie van de baan.

Dirt Rally 2.0 verschijnt op dinsdag 26 februari voor PS4, Xbox One en pc. Bij pre-order-edities wordt de Porsche 911 RGT Rally Spec als bonus weggegeven. Een Deluxe Edition wordt vier dagen eerder beschikbaar gesteld, inclusief twee seizoenen dlc met ieder drie locaties, extra voertuigen en andere bonussen.
    123
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    969 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Confusion + +

• Dirt 3 (2011)
    • Dirt Rally (2015)
    • Dirt 4 (2017)
    • Dirt 2.0 - 2019

Dirt is casual offroad. Dirt Rally is de meer serieuze offroad tak.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    328 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Dirt is casual offroad. Dirt Rally is de meer serieuze offroad tak.
    Ach so... dus een beetje zoals Forza Horizon vs Forza Motorsport. Got it

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    184 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja heb die fout gemaakt bij de aanschaf. Wou gewoon good ol Dirt, kocht ik Dirt Rally.

Member s4lm's Avatar
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: salmonella_dub
    Oeh, wat vet! Ik heb toch zo'n 230 uur in Dirt Rally zitten, start het regelmatig nog op om een rondje te rijden. Dirt 4 was maar een slap aftreksel wat betreft het rallyen. Kijk er erg naar uit!

Vraag me wel af wat voor verbeteringen ze nog kunnen maken. Lijkt me dezelfde engine nog? Als het alleen nieuwe locaties/tracks/auto's zijn, is de naam '2.0' wel een beetje raar.
    Gezien het eerste spel 25 euro was in de Early Access en nu regelmatig voor 5-10 euro in de sale staat, vraag ik me ook wel af of ze met een 70 euro 'deluxe' edition weg gaan komen.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1059 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    JA!

Quote Originally Posted by s4lm View Post
    Vraag me wel af wat voor verbeteringen ze nog kunnen maken. Lijkt me dezelfde engine nog? Als het alleen nieuwe locaties/tracks/auto's zijn, is de naam '2.0' wel een beetje raar.
    Gezien het eerste spel 25 euro was in de Early Access en nu regelmatig voor 5-10 euro in de sale staat, vraag ik me ook wel af of ze met een 70 euro 'deluxe' edition weg gaan komen.
    Precies wat ik me ook afvraag. Het zou tof zijn als de WRC-locaties zouden volgen (wat ze zo te zien ook al doen), maar verder....verdomde veel zin in!
    Last edited by Like-a-Bunny; 26th September 2018 at 19:25.

Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Het zou tof zijn als de WRC-locaties zouden volgen
    ArgentiniŽ, Spanje en AustraliŽ zijn WRC-locaties, Polen en Nieuw-Zeeland tot voor kort ook. Wat ik vooral mis is een goede winterrally, zoals Zweden, maar mogelijk dat USA dat wordt. En asfalt is slecht vertegenwoordigd met alleen Spanje. Gezien de groeiende populariteit van rally in Japan zouden ze die in de toekomst moeten toevoegen.

Ik ben erg blij met ArgentiniŽ, mijn favoriete rally van de kalender. Kan niet wachten om El Condor te mogen bedwingen.

Aangezien ze wel de World Rallycross licentie hebben zal rallycross prominenter aanwezig zijn. Tot nu toe acht tracks bevestigd: CataloniŽ, BelgiŽ, Loheac, Canada, Hell, Holjes en Silverstone. Helaas geen Letland, dat is toch wel de tofste track. Humor dat ze Solberg en Ekstrom naast elkaar plaatsen in die screenshot, die twee zijn niet bepaald de beste maatjes.

nůg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    777 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Deel 1 is ook in de aanbieding:

Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ga een potje wegzetten voor DR2.0. Mocht mijn huidige stuurtje niet ondersteund worden, dan moet ik toch een nieuwe kopen. En dan wel een goede met een schakelpookje. Een misschien mijn PC oppimpen. Dit is voor mij zo'n game die me een aanleiding daartoe geeft.

VR support is nog onduidelijk/onzeker, maar ik kan me niet voorstellen dat ze bij CM op een gegeven moment overslag gaan. Er is simpelweg te veel vraag uit de community.

https://www.usgamer.net/articles/dir...upport-planned

Maandag verloopt en embargo, dus dan gaan we meer te weten komen via de pers.
    Last edited by Baukereg; 27th September 2018 at 13:08.

Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Eerste gameplay. Ik krijg er nog geen Dirt Rally 1 gevoel bij, maar uiteindelijk gaat het om de handeling van de wagens. 1st person gameplay vanaf 12:21.

Mentioned
    1059 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Het ziet nog aardig ruw uit, grafisch gezien tenminste. Maar ja, je kunt je sowieso afvragen wat je hebt aan pre-alpha footage bij een game als dit. Ik wacht liever op gameplay die het uiteindelijke product vertegenwoordigt.

Mentioned
    1059 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

VR Support May Come To DiRT Rally 2.0 If The Community Wants It

Codemasters has confirmed that DiRT Rally 2.0 won’t be having a VR support feature during its launch. However, they also revealed that VR support may come to the game if there’s a huge demand for the feature.

During the end month of September, Codemasters has announced DiRT Rally 2.0. There are no enough details apart from the announcement trailer, but during the live stream a few days ago, they revealed something interesting to all DiRT Rally and VR fans.

“We won’t be having VR in the game for launch but it is something that we’re listening to everybody’s comments and all of the things the community have to say about it,” says Ross. “If there’s an enormous demand for it (VR support) then yep, we can do it. It’s no small undertaking but if its what people want, then well try to get it done,” he added.

Now that Ross Gowing confirmed the possibility of VR support for the upcoming DiRT Rally 2.0, just imagine how amazing the game will look like in VR. With the DiRT Rally 2.0 announcement trailer that was released last month, we’re really excited to play the game.
    bron

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    Ik weet niet of jullie al eens VR geprobeerd hebben, maar ik kan je vertellen dat het met een rally game toch wel heel erg intensief is.. Zelfs mensen die met road racing probleemloos endurance races rijden (stints van 2 uur) hebben problemen met 5 minuten rally. Dan moet je echt al een motion sim hebben ook

Mentioned
    1059 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by OneSixthRoy View Post
    Ik weet niet of jullie al eens VR geprobeerd hebben, maar ik kan je vertellen dat het met een rally game toch wel heel erg intensief is.. Zelfs mensen die met road racing probleemloos endurance races rijden (stints van 2 uur) hebben problemen met 5 minuten rally. Dan moet je echt al een motion sim hebben ook
    Zelf aan de tand gevoeld. Erg intens inderdaad.

Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by OneSixthRoy View Post
    Toevallig heel recent voor de eerste keer en dat ging heel prima. Het enige wat me tegenstaat is het gemis van details in de verte door de lage resoluties.

Dit is trouwens de live show, met o.a. eerste beelden van ArgentiniŽ: