User Tag List

Results 1 to 3 of 3

Thread: [Gezocht]N64 games

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    969 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT

[Gezocht]N64 games

N.a.v. http://liquidbunny.nl/vb4/showthread...38#post3065038

Ik ben in de markt voor N64 games! Vooral Majora's Mask, maar zoek eigenlijk alles wat wel cool was toen het uit kwam voor de N64. De prijzen online zijn niet fraai namelijk!

Eventueel zie ik lenen ook wel zitten, maar zou de games het liefst zelf bezitten Laat maar weten of je nog wat hebt liggen en niets meer mee doet!
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member s4lm's Avatar
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: salmonella_dub
    Ik heb een K'nex-rekje vol met N64 games waar ik niks mee doe, dus je mag ze lenen! Verkopen is mij een brug te ver.
    Uit m'n hoofd: Majora's Mask, Banjo-Tooie, F-Zero, Pokemon Puzzle League, Mario Tennies, Pokemon Stadium, Mario 64, Donkey Kong 64, Mario Party.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    969 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by s4lm View Post
    Ik heb een K'nex-rekje vol met N64 games waar ik niks mee doe, dus je mag ze lenen! Verkopen is mij een brug te ver.
    Uit m'n hoofd: Majora's Mask, Banjo-Tooie, F-Zero, Pokemon Puzzle League, Mario Tennies, Pokemon Stadium, Mario 64, Donkey Kong 64, Mario Party.
    Superthanks voor het aanbod! Maar met uitzicht op een Everdrive (aangeschaft na dit topic te hebben geopend) ben ik op het moment hoofdzakelijk ge´nteresseerd in kopen (gezien het spelen ik sowieso kan met de Everdrive).

Mocht je ooit 1 van die games wegdoen hou ik mij aanbevolen, allemaal pareltjes
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.