View Full Version : [Multi] Diablo III
Paralize
25th March 2014, 14:59
komt door de Loot! :D
Maar waarom gooi je hem niet op een moeilijker niveau maar geen hardcore?
Lord Vampire
25th March 2014, 15:01
komt door de Loot! :D
Maar waarom gooi je hem niet op een moeilijker niveau maar geen hardcore?
Ik moet lvl 30 bereiken op Hardcore voor een van de laatste trophies die ik nog moet ontvangen :wenkbrauw:.
Trio-sama
25th March 2014, 15:16
Geen 60? Dat is vreemd..
Pre-2.0 was de "moeilijkste" achievement het uitspelen (lees: diablo killen op inferno) van Hardcore.
PC-versie that is.
Lord Vampire
25th March 2014, 16:54
Geen 60? Dat is vreemd..
Pre-2.0 was de "moeilijkste" achievement het uitspelen (lees: diablo killen op inferno) van Hardcore.
PC-versie that is.
Niet alle achievements zijn ook PSN-trophies he? Die achievement zit er allicht nog steeds in (weet ik eigenlijk niet), maar levert verder gewoon geen trophy op de PS3 op.
Ludwig
25th March 2014, 19:53
Kan ik Reapers of Souls vandaag al spelen. Zit er aan te denken om hem zo maar via Battlelog aan te schaffen maar dan alleen als ik hem ook direct kan spelen nu.
Lord Serafin
25th March 2014, 20:07
Wacht effe, als ik jullie goed begrijp is er een nieuwe gratis patch vrijgegeven (ook voor PS3?) waar je een nieuwe dingen mee kunt, zoals hogere levels, betere loot en class-growth????
Heb het spel al zo goed als een jaar niet meer aangeraakt.
Ludwig
25th March 2014, 20:28
Net besteld krijg ik nu eerst een code in mijn mail want die heb ik nog niet?
The Chosen One
25th March 2014, 20:32
Wacht effe, als ik jullie goed begrijp is er een nieuwe gratis patch vrijgegeven (ook voor PS3?) waar je een nieuwe dingen mee kunt, zoals hogere levels, betere loot en class-growth????
Heb het spel al zo goed als een jaar niet meer aangeraakt.
Youtube diablo 3 2.0 whats new.
Lord Serafin
25th March 2014, 20:42
Youtube diablo 3 2.0 whats new.
Hmmm, dat spel is veel te gedetailleerd voor mijn smaak.
Desondanks hartelijk bedankt voor het getipte filmpje!O^
Ludwig
25th March 2014, 20:48
Ik start de game op en mijn karakter begint totaal ergens anders. Ik zat zat in de laatste act maar begin nu in eens in Westmarch Overlook.
Black
25th March 2014, 23:19
Ben er toch ook voor gevallen, verdomme :D
Ludwig
25th March 2014, 23:21
Ik heb mijn vleugeltjes
https://www.youtube.com/watch?v=DwX7...ature=youtu.be (https://www.youtube.com/watch?v=DwX7ZvfDSe4&feature=youtu.be)
marco91
26th March 2014, 01:00
Heb zo goed als de hele dag gespeeld :D Echt een vette expansion met vooral Adventure Mode wat de meeste aandacht trekt.
Mijn Wizard is nu 70 en mijn Crusader bijna op de 60. Heb een awesome legendary 2h gevonden met 3k DPS. Zal morgen wel ff een pic posten.
Trio-sama
26th March 2014, 10:24
Act 5 is de shit! Heel erg goed verwerkt alles. De loot valt me echter wel tegen.. maar dat ligt misschien meer aan mijn huidige gear dan aan de drops.
Nu eerst naar werk.. vanmiddag verder.
Rappa
26th March 2014, 11:17
Act 5 is de shit! Heel erg goed verwerkt alles. De loot valt me echter wel tegen.. maar dat ligt misschien meer aan mijn huidige gear dan aan de drops.
Ja had zelf ook verwacht dat ik in no time nieuwe gear had, dat valt wel tegen. Wel blij dat ik 4 classes heb waarbij ik alleen tot 60 heb geleveld en toen gestopt dan droppen er wel veel upgrades :D
Trio-sama
26th March 2014, 11:22
Het enige wat ik tot nu toe heb geupgrade is mijn wapen.. Die droppen er genoeg.
Maar goed, heb uiteindelijk pas een half uur gespeeld sinds ik lvl 70 ben. Vanmiddag weer :)
Ludwig
26th March 2014, 12:12
Achivments wat heb je daar eigenlijk aan? Voor zo ver ik weet kun je alleen zien wat e hebt gedaan maar verder niets geloof ik?
Like-a-Bunny
26th March 2014, 12:15
Achivments wat heb je daar eigenlijk aan? Voor zo ver ik weet kun je alleen zien wat e hebt gedaan maar verder niets geloof ik?
Om mee te patsen jongen!
Ludwig
26th March 2014, 12:30
Dacht ik al en publiek game bied ook niets extra's merk ik.
marco91
26th March 2014, 12:37
Als je Adventure Mode doet krijg je voor de bounties Blood Shards. Deze kun je inleveren om een random item te krijgen. je kunt zelf bepalen voor welke slot je wilt. Item dat je krijgt wisselt tussen magic tot legendary type.
In principe is dat een snelle manier om gear te krijgen. Houd er wel rekening mee dat het wel compleet random is wat je krijgt.
De snelste manier om Shards te krijgen is door Rifts te doen, daar droppen ze in de tientallen. Zo was ik gister na 2 rifts ruim 100 shards rijker.
Ludwig
26th March 2014, 12:40
Wat zijn rifts? En hoe zet je Adventure mode aan want dat staat alleen tussen de Achievments echter kun je daar niets aanzetten.
Rappa
26th March 2014, 12:44
Wat zijn rifts? En hoe zet je Adventure mode aan want dat staat alleen tussen de Achievments echter kun je daar niets aanzetten.
Als je Act 5 uitgespeeld hebt krijg je toegang tot adventure mode.
Ludwig
26th March 2014, 12:51
Duidelijk. Is het dus meer een moeilijkheid graad, het lijkt me dat het ergens daar in het rijtje komt te staan om te activeren?
Rappa
26th March 2014, 13:01
Duidelijk. Is het dus meer een moeilijkheid graad, hewt lijkt me dat het ergens daar in het rijtje komt te staan om te activeren?
Het is geen moeilijkheidsgraad maar een andere mode:
http://diablo.wikia.com/wiki/Adventure_Mode
http://www.youtube.com/v/QfXYb6WdamU
Trio-sama
26th March 2014, 13:38
Als je Adventure Mode doet krijg je voor de bounties Blood Shards. Deze kun je inleveren om een random item te krijgen. je kunt zelf bepalen voor welke slot je wilt. Item dat je krijgt wisselt tussen magic tot legendary type.
In principe is dat een snelle manier om gear te krijgen. Houd er wel rekening mee dat het wel compleet random is wat je krijgt.
De snelste manier om Shards te krijgen is door Rifts te doen, daar droppen ze in de tientallen. Zo was ik gister na 2 rifts ruim 100 shards rijker.
Vanmorgen even de 5 bounties uit act 1 gedaan, maar had geen tijd meer voor de rift. Overigens 0 bloodshards van de bounties.. alleen een horradric archive met wat crappy items en wat gems.
marco91
26th March 2014, 13:41
Vanmorgen even de 5 bounties uit act 1 gedaan, maar had geen tijd meer voor de rift. Overigens 0 bloodshards van de bounties.. alleen een horradric archive met wat crappy items en wat gems.
Hmm vreemd, ik kreeg gister toch echt per bounty 1 - 4 shards.
Trio-sama
26th March 2014, 13:42
Ik speelde op t3, misschien dat dat uitmaakt?
marco91
26th March 2014, 13:51
Ik speelde op t3, misschien dat dat uitmaakt?
Ik speelde op T1, dus mag aannemen van niet. Hell, met mijn crusader liep ik op normal door Adventure mode heen op lvl 1 en ik kreeg ze nog steeds.
Misschien hebben ze een hotfix uitgebracht? Maar dan nog, zoals ik al aangaf krijg je de meeste shards door Rifts te doen.
Trio-sama
26th March 2014, 13:56
Vreemd.. Maar anyhow.. vanmiddag eens even een paar riftjes doen, daarna een crusader levelen! :)
oh btw.. zag gisteren iemand met een 2800 dps 2h zwaard.. met -30 level req... WTF overpowered much op lvl 40 :D
pre-2.0 levelde ik nieuwe chars altijd met -18 lvl req 2h zwaarden met ~1200 dps ofzo. Dit is echt insane :D
marco91
26th March 2014, 13:59
Vreemd.. Maar anyhow.. vanmiddag eens even een paar riftjes doen, daarna een crusader levelen! :)
oh btw.. zag gisteren iemand met een 2800 dps 2h zwaard.. met -30 level req... WTF overpowered much op lvl 40 :D
pre-2.0 levelde ik nieuwe chars altijd met -18 lvl req 2h zwaarden met ~1200 dps ofzo. Dit is echt insane :D
Jup, ik heb een 3k DPS 2h die ik heb geprobeerd te enchanten om hem een -xx level requirement te geven. Helaas nog niet gelukt, en de items die je ervoor moet gebruiken zijn pricey.
Trio-sama
26th March 2014, 14:04
Ik zou alleen graag wat meer "deaths breath" vinden.. dan kan ik mijn blacksmith en jeweler upgraden. Heb 2 gem plans en 1 BS plan liggen.. maar beide hebben lvl 12 nodig.
marco91
26th March 2014, 17:44
Heb zo goed als de hele dag gespeeld :D Echt een vette expansion met vooral Adventure Mode wat de meeste aandacht trekt.
Mijn Wizard is nu 70 en mijn Crusader bijna op de 60. Heb een awesome legendary 2h gevonden met 3k DPS. Zal morgen wel ff een pic posten.
http://i.imgur.com/4XoPXZG.png
Black
26th March 2014, 17:47
Overigens was ACT 5 wel tof tot Pandemonium, maar het einde is echt ontzettend afgeraffeld. De storyline is bijkans nog zwakker dan D3 zelf.. en die was al tenenkrommend slecht zeg :/
Trio-sama
26th March 2014, 17:52
http://i.imgur.com/4XoPXZG.png
Holy shit.. Reroll die 192 xp naar socket! :D
marco91
26th March 2014, 17:56
Holy shit.. Reroll die 192 xp naar socket! :D
Zit helaas geen socket chance in, dan had ik 1 van de main stats moeten nemen, en dat wou ik liever niet.
Wheezy
26th March 2014, 17:56
Vond Act 5 erg leuk, maar nu je het zegt had het laatste stuk wat epischer gemogen, vind zowiezo dat de content die je krijgt voor een expansion van € 40,- op het randje is.
Adventure mode is trouwens niks mis mee, daar kom ik wel een avondje mee door. Alleen zijn alle items die ik tot nu toe met bloody shards gekregen heb prut.
The Chosen One
26th March 2014, 18:07
Vond Act 5 erg leuk, maar nu je het zegt had het laatste stuk wat epischer gemogen, vind zowiezo dat de content die je krijgt voor een expansion van € 40,- op het randje is.
Adventure mode is trouwens niks mis mee, daar kom ik wel een avondje mee door. Alleen zijn alle items die ik tot nu toe met bloody shards gekregen heb prut.
Al te krijgen vanaf 29 euro en met alle events, rifts, bounties, nieuwe legendaries, skills etc toch genoeg content.
Lord Serafin
26th March 2014, 18:28
Om mee te patsen jongen!
í‰n het geeft je (daarom) wat uitdagingen om het spel tot de max* te doorlopen.;)
[* -> No pun intended]
Ludwig
26th March 2014, 18:34
Ik ga zo maar weer verder met de Barbarian, na het eten. Ik ben nu level 59 en het valt me op dat er steeds meer een mooiere loot komt, ook heb ik al enkele mooie gems en ik denk dat ik die nu moet gebruiken om ook een een leveltje zwaarder te kunnen spelen zonder snel veel leven te verliezen. Groene gems in de betere wapens en ik denk maar paarse en rode gems in armor. Ik wil nu namelijk wel weer dat het iets moeilijker word maar niet veel moeilijker. Speel nu terug op hard en met gems denk ik wel een leveltje zwaarder te kunnen.
RPGer
26th March 2014, 18:45
Morgen ook maar de expansion halen. Ik ben niet into al dat loot gedoe enzo, gaat mij meer om het verhaal, sfeer en de ervaring en alles.
Ludwig
26th March 2014, 18:49
Morgen ook maar de expansion halen. Ik ben niet into al dat loot gedoe enzo, gaat mij meer om het verhaal, sfeer en de ervaring en alles.
Maar met goede loot kun je mooie kill reeksen maken en door blijven gaan, hoort bij ervaring?
Edit
Wat is een beetje een gewenst ChC om te hebben voor level 60
Black
26th March 2014, 19:24
Voor het verhaal hoef je echt niet te doen :D De sfeer is wel top. De muziek is overigens fantastisch.
The Chosen One
26th March 2014, 19:27
Verhaal zo ver in Act 5 is beter als ik D3, nog steeds redelijk simpel maar ik vind dit veel leuker dan dat prime evil en lord of dit en dat gedoe.
Sfeer is _O_.
Lord Serafin
26th March 2014, 22:05
Sowieso heb ik moord en brand geschreeuwd dat er geen Paladin-class in de hoofdgame zat! :S
Is er trouwens uitsluitsel of Reaper nou ook naar de PS3 komt of niet???
Lord Vampire
27th March 2014, 00:29
Sowieso heb ik moord en brand geschreeuwd dat er geen Paladin-class in de hoofdgame zat! :S
Is er trouwens uitsluitsel of Reaper nou ook naar de PS3 komt of niet???
Nope, nog altijd geen uitsluitsel.
Asmoday
27th March 2014, 01:13
Verhaal zo ver in Act 5 is beter als ik D3, nog steeds redelijk simpel maar ik vind dit veel leuker dan dat prime evil en lord of dit en dat gedoe.
Sfeer is _O_.
euhm :P
Diablo 1 - Prime Evil
Diablo 2 - Prime Evil
Diablo 2 LoD - Prime Evil
Diablo 3 - Prime Evil
Zie je het verschil? Ik niet :P
Als je de prime evil lore's niet leuk vindt, dan moet je Diablo nooit spelen om het verhaal :)
Okay, nu met RoS gaan ze een 'andere' kant op.
Maar
*MEGA SPOILER* Alleen lezen als je RoS al hebt 'uitgespeeld'
Als je Malthael hebt verslagen geeft Tyrael aan dat het kapot slaan van de black soul stone Diablo heeft bevrijd, dus als Blizzard doorgaat met de franchise, mocht het een XP pack zijn, mocht het Diablo 4 zijn. Dan kunnen ze twee kanten op.
OF met Diablo als Prime Evil Again, OF! met de heroes die je nu speelt beinvloed/possessed bij Diablo ( wat trouwens heel erg Diablo 2 verhaaltje is ) aangezien Tyrael op het einde ook aangeeft dat hij twijfeld of de Nephalim de corruptie aan kan die op hem staat te wachten.
*EINDE SPOILER*
Hoe dan ook, ik plaag je alleen maar een beetje.
Het verhaal van Diablo 3 was zwak, en RoS is in alle opzichten beter, daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar je spelt Diablo ( 1, 2 en dan nu weer RoS, want vanilla D3 had het niet ) voor de Loot fever :)
The_wildcard
27th March 2014, 01:29
Main plot D3
Zodra alle evil lords gevangen waren moest de steen vernietigd worden en zo alle powers teniet doen :(
The Chosen One
27th March 2014, 02:55
euhm :P
Diablo 1 - Prime Evil
Diablo 2 - Prime Evil
Diablo 2 LoD - Prime Evil
Diablo 3 - Prime Evil
Hoe dan ook, ik plaag je alleen maar een beetje.
Het verhaal van Diablo 3 was zwak, en RoS is in alle opzichten beter, daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar je spelt Diablo ( 1, 2 en dan nu weer RoS, want vanilla D3 had het niet ) voor de Loot fever :)
Ehm wanneer speel je ooit een ARPG voor het verhaal? :P
TL verhaal van niks, Titan Quest same, PoE 1 van de slechte.
Alleen Van Helsing heeft wel een leuk/prima verhaal. Niks superbijzonders maar daar zitten wel geinige dingen en main characters in.
Primate Ryan
27th March 2014, 03:02
En daarom was het een grove fout om het verhaal zo door de strot van de speler te duwen in D3 en de baddies als clowns neer te zetten. Dat is ook de reden dat mensen er commentaar op hebben. Als het net zo op de achtergrond was gebleven als in Diablo 2 had je mij er niet over gehoord in ieder geval.
Zebby
27th March 2014, 10:21
Een ding dat mij echt opviel en veel beter is in RoS is de muziek. Echt fantastisch.
RPGer
27th March 2014, 12:20
Maar met goede loot kun je mooie kill reeksen maken en door blijven gaan, hoort bij ervaring?
Mja dat klinkt misschien vreemd voor een diablo fan, maar al die items e.d. doen me weinig, de bekende "lootfever" is een concept wat mij grotendeels onbekend is. Veel al speel ik zelfs een tijd achter elkaar zonder heel actief bezig te zijn met mijn inventory enzo.
Gaat mij meer om de algehele ervaring die ik best polished vond in Diablo III, ik hou wel van de blizzard sfeer en hun character design. Het is geen diepgaande RPG in termen van verhaal, keuzes etc. dat heeft nog altijd mijn voorkeur wat betreft games, en het betekend ook dat ik het spel in één run wel heb gezien.
Wat betreft games heb ik sowieso een redelijk korte attention span. Ik speel in principe alles uit waar ik aan begonnen ben, maar speel zelden een game 2x of meer, dat betreft slechts een handjevol klassiekers.
Like-a-Bunny
27th March 2014, 12:23
^ Hear, hear! Ik heb precies hetzelfde.
Nu ook Diablo III weer eens opgestart om te kijken wat er dan allemaal veranderd zou zijn....en ik zie het niet...of het interesseert me blijkbaar niet.
De vorige delen waren destijds mijn favoriete games of the forever (!!!) en dat had toch echt te maken met het sfeertje, het (flinterdunne) verhaal in combinatie met de gameplay en het levelen van je personage.
Seabass
27th March 2014, 12:54
Nu ook Diablo III weer eens opgestart om te kijken wat er dan allemaal veranderd zou zijn....en ik zie het niet...of het interesseert me blijkbaar niet.
Merk je het niet? Man... ik speelde het een jaar geleden voor het laatst tot vorige week. Ik kon NOOIT goede loot vinden. En nu vind ik om de haverklap rare en zelfs legendary items. Daarnaast is het een stuk makkelijker geworden in de zelfde moeilijkheidsgraden, maar dat compenseren ze met extra moeilijkheidsgraden.
Het feit dat je nu wel gewoon goede loot tegenkomt maakt het spel al weer een stuk fijner. Daarnaast is er een hoop veranderd mbt de kosten van het craften en heb je ipv een waypoint-lijst ineens een hele map waar de waypoints op staan.
Tot nu toe vind ik het weer erg leuk om op nieuw te beginnen. Ik ben begonnen op Hard met een Wizard. Ik ben benieuwd.
RPGer
27th March 2014, 13:15
Kan je nu wel meteen een hogere moeilijkheidsgraad pakken? Dat vond ik echt de meest stompzinnige design keuze ever.
Baukereg
27th March 2014, 13:18
Dat je nu handmatig je moeilijkheidsgraad kan kiezen is voor mij al een big thumbs up. Na mijn eerste run D3 had ik totaal geen behoefte om door te spelen door het gebrek aan uitdaging.
Overmind
27th March 2014, 13:20
Gisteren de RoS CE gekregen voor mijn verjaardag (en een psvita!). Zo dadelijk maar eens proberen. Ik ben zeer benieuwd. Maar voorlopig gaat DaSo 2 nog even voor :)
Dina
27th March 2014, 13:33
Laat ik hier ook eens subben. This is me!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/d.../hero/37017676 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/dinadani-1646/hero/37017676)
Zebby
27th March 2014, 13:52
Kan je nu wel meteen een hogere moeilijkheidsgraad pakken? Dat vond ik echt de meest stompzinnige design keuze ever.
Ik ook, en ja dat kan nu. Ik begon op niveau 3 tot ik een wapen kreeg, toen op 4 verder gegaan, toen wapen gezocht met een socket (doe daar zo'n marquis gem in, ik had zelfs een iets lagere) en toen op Torment 4-6 verder. Ik was in anderhalve dag 60. Die gems in lagere characters zijn overpowered als de pest.
In D2 kon je iig nog rushen door de acts op alle difficulties.
The Chosen One
27th March 2014, 14:01
Ruby is beter voor levelen.
Like-a-Bunny
27th March 2014, 17:20
Even vergeten hoe godsvergeten tof het er in 3D uitziet.....en hoe lekker het speelt. Misschien toch maar eens doorzetten met m'n kersverse mage. (A)
Eenlamp
27th March 2014, 17:25
Adventure mode. <3
Lord Vampire
27th March 2014, 20:26
Even vergeten hoe godsvergeten tof het er in 3D uitziet.....en hoe lekker het speelt. Misschien toch maar eens doorzetten met m'n kersverse mage. (A)
Helaas geen ervaring met 3D, maar ik blijf me er telkens weer over verbazen hoe gedetailleerd dit spel is. Heb het nu al een keer of 6 helemaal doorgelopen en nu aan een 7e keer bezig en ik zie vandaag ineens weer iets nieuws, wat me nog niet eerder is opgevallen. Als je bij Leoric's Mansion naar buiten gaat, zie je heel in de verte (in de diepte) Tristram Cathedral liggen. Van die details die je gewoon moeten opvallen en waar ik echt van kan genieten.
Ben inmiddels lvl 17 met mijn Witch Doctor op Hardcore. Moet zeggen dat hij lekker wegspeelt, maar ik mis nog wel wat echt stevige powers die ik bij de wizard wel had (disintegrate). Maar dat komt wellicht nog wel :). Ik blijf genieten van de game trouwens.
Ook opvallend: als ik de challenges bekijk, heb ik nog steeds een hele reeks dungeons nooit bezocht, moet ik nog allerlei wandering merchants vinden en nog alle ghosts bijvoorbeeld. Toch best knap, want ik heb een aantal keer goed mijn best gedaan alles te verkennen. :)
The Chosen One
27th March 2014, 20:41
Vandaag ook (door bounty) een laastste dungeon van Act 1 gevonden, plus laatste merchant. Gelijk 3 achievements. Door die bounty heb je natuurlijk gegarandeerde spawn van die dungeon.
Zo vaak daar geweest maar nooit gehad.
Zebby
28th March 2014, 10:11
Ruby is beter voor levelen.
Sorry, die bedoel ik. Ken de namen niet van de "grootte" van de gems. Dacht dat het dan Ruby Marquis was o.i.d.
ALso,
Er is weer een cow level! Met steak gevormde healthpacks en de geluidjes!
Like-a-Bunny
28th March 2014, 12:22
Misschien de complete set toch maar halen voor de Ps4 als hij uit is, zeker als ik van LV begrijp dat het zo lekker speelt met een controller. En coí¶p lijkt me ook wel een feestje eigenlijk. :)
Helaas geen ervaring met 3D
Om je een idee te geven: ik vind het ontzettend leuk om elke stoel, tafel en hoopje rubbish kapot te slaan, omdat het gewoon uit je scherm vliegt. :D
Het komt allemaal naar voren, alsof je naar een bordspel zit te kijken. Zo tof!
Black
28th March 2014, 12:40
Ook super tof dat set items er weer in zitten? Ik kon ze in D3 nooit vinden maar in RoS heb ik er nu al eentje gevonden :) De Balkuthos ring oid. Ben gek op groene items :D
Lord Vampire
28th March 2014, 12:45
Ook super tof dat set items er weer in zitten? Ik kon ze in D3 nooit vinden maar in RoS heb ik er nu al eentje gevonden :) De Balkuthos ring oid. Ben gek op groene items :D
In de console-versie heb ik ze wel met enige regelmaat voorbij zien komen :). Maar om ze compleet te krijgen is erg lastig. Heb nu 1 set, bestaande uit 2 items compleet, maar meer omdat ik zelf 1 item heb gevonden en Lady Vampire in haar game het andere item had gevonden.
Dina
28th March 2014, 13:01
Om je een idee te geven: ik vind het ontzettend leuk om elke stoel, tafel en hoopje rubbish kapot te slaan, omdat het gewoon uit je scherm vliegt. :D
Het komt allemaal naar voren, alsof je naar een bordspel zit te kijken. Zo tof!
Dan zou ik een crusader of barb rollen als je de console versie hebt. Vooral de crusader laat monsters rondvliegen alsof hij de hoofdrolspeler in Sharknado is.
Ik vind het spel echt weer leuk om te doen in korte pozes. Specifiek gaan grinden interesseert mij minder, maar Adventure mode (Rifts en bounties) is geniaal bedacht.
ShadowSaiyan
28th March 2014, 16:54
Heeft iemand misschien zin om mijn Crusader te powerlevelen? Ik heb niet echt veel trek om alles weer te doorlopen... Ik kan je een paar miljoen gold geven mocht je me helpen? mijn Battletag is ShadowSaiyan#2394
Trio-sama
28th March 2014, 17:08
Heeft iemand misschien zin om mijn Crusader te powerlevelen? Ik heb niet echt veel trek om alles weer te doorlopen... Ik kan je een paar miljoen gold geven mocht je me helpen? mijn Battletag is ShadowSaiyan#2394
Gold is BoA nu ;)
ShadowSaiyan
28th March 2014, 17:45
Gold is BoA nu ;)
Oh, dat wist ik niet :(
RPGer
30th March 2014, 19:13
Ho eens even!! Dit is andere koek! Overnieuw begonnen met Crusader op Master. Aggro trekken, je gevechten taktischer benaderen, potions gebruiken, wegrennen, uitdaging, spanning! Sensatie! Dit is andere koek! Hadden ze dat nou effe meteen bij release gedaan stelletje flapdrollen bij Blizzard.
Trio-sama
30th March 2014, 19:48
Ho eens even!! Dit is andere koek! Overnieuw begonnen met Crusader op Master. Aggro trekken, je gevechten taktischer benaderen, potions gebruiken, wegrennen, uitdaging, spanning! Sensatie! Dit is andere koek! Hadden ze dat nou effe meteen bij release gedaan stelletje flapdrollen bij Blizzard.
Helemaal eens. Heb gisteren / vandaag mijn crusader naar 70 geleveld..
Echter.. tussen lvl 60-70 gaat de lol er een beetje vanaf..
Je doet gewoon te weinig dmg en skills kloppen niet met zichzelf en elkaar.
Er is nog geen synergy. Er zijn ook HEEL veel klachten op de crusader forums over precies dit.
Maar met je eens ben ik, het levelen is geniaal! CHARGED HAMMER HOOOO!!
RPGer
30th March 2014, 21:00
Bovendien heb ik niet het idee een middeleeuwse vuilnisman te zijn. Ik heb D3 kort na release gespeeld en werd gek van alle items, nu dropt er nog maar een fractie loot.
ShadowSaiyan
30th March 2014, 22:47
Godskolere, wat is Malthael kut.
Eenlamp
30th March 2014, 22:53
Wacht maar tot je hem vrolijk als bounty krijgt op torment 1. :P
CoinOperatedBoy
31st March 2014, 03:08
Hehehehe, net met een groepje op Torment I gedaan. Was vrij kut inderdaad. :D
Wel een erg leuke game, heb het eerste deel anderhalve week in een opwelling gekocht (was 10 euro), maar direct RoS gehaald.
Vermaak me enorm! :)
Black
31st March 2014, 10:27
Vond blood mage irritanter :D akela of hoe heet ze, de moeder van Leah
Zebby
31st March 2014, 10:30
Wacht maar tot je hem vrolijk als bounty krijgt op torment 1. :P
Had ik ook, maar even op Master gezet... Ik had hem net pas voor het eerst gekilled. Ik kon die rode AoE niet overleven in laatste phase :(
Arteroot
31st March 2014, 12:32
Ook maar eens tijd om mijn stilte op het forum weer te doorbreken!
Ik ben ook weer actief bezig met D3, aangezien de expansion de game aanzienlijk heeft verbeterd. Druk bezig met het gearen van mijn DH en kan op het moment Torment 1 prima aan.
Dit is mijn profile btw: http://eu.battle.net/d3/en/profile/A.../hero/35725982 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Arteroot-2852/hero/35725982)
Rappa
31st March 2014, 12:36
Wel relaxt dat als je eenmaal 70 bent dat alles wat dropt 70 is.Dit weekend weer een paar grappig updates gevonden:
Arteroot
31st March 2014, 12:39
Ik vond dit weekend de Legendary Crafting Plans voor Cain's Destiny en Born's Command.
Moet alleen de speciale mats nu farmen, plus de gems.
Bedoeling is om 3 set van Cain te behalen en 2 set van Born.
Genoeg te doen eerst :P
Eenlamp
31st March 2014, 15:15
Ben verder gegaan met mn barbarian, Crusader voelt toch wat meh aan.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/E.../hero/21382279 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eenlamp-1892/hero/21382279)
Jammer dat je de enchants niet kan zien, en mn toughness is een beetje erg bugged denk ik. :P
Dina
31st March 2014, 15:21
2985dps one-hander? Tering.
Eenlamp
31st March 2014, 15:26
Daar zat ik ook al over te kwijlen ja.. 2handers zijn jammer genoeg nog steeds niets vergeleken met 1H's/Dual wield. Vooral als je zulke rolls ziet. :P
Rappa
31st March 2014, 16:24
Is 2 handed "helaas", profiel geeft het niet goed aan. Hoop snel goede onehand en offhand te vinden want dat is qua stats toch beter.
Arteroot
31st March 2014, 16:40
Denk dat alleen Crusaders en Demon Hunters voorkeur geven aan de 2 handers. Voor beide classes hangt er namelijk geen nadeel aan.
Yoshi
31st March 2014, 17:13
Poeh net een uurtje op torment 2 bounties gedaan. Had 6 legendarys xD
Was er maar een enigsinds goed :(
Rappa
31st March 2014, 17:35
Poeh net een uurtje op torment 2 bounties gedaan. Had 6 legendarys xD
Was er maar een enigsinds goed :(
First world problems ;)
Trio-sama
31st March 2014, 18:33
Denk dat alleen Crusaders en Demon Hunters voorkeur geven aan de 2 handers. Voor beide classes hangt er namelijk geen nadeel aan.
Crusader heeft max 10% movespeed als je 2h+shield gaat. is wel een redelijk nadeel. Maar dat wordt overduidelijk goed gemaakt door de increase in DPS. Die heb je wel nodig, zeker nu de Crusader nog niet echt gepimpt is.. DPS-skills doen veel te weinig dmg, zeker vergeleken met andere classes.
Lees de forums maar eens.. :cop::cop:
Eenlamp
31st March 2014, 18:37
Crusader heeft max 10% movespeed als je 2h+shield gaat. is wel een redelijk nadeel. Maar dat wordt overduidelijk goed gemaakt door de increase in DPS. Die heb je wel nodig, zeker nu de Crusader nog niet echt gepimpt is.. DPS-skills doen veel te weinig dmg, zeker vergeleken met andere classes.
Jep, ben terug naar mn barbarian gegaan omdat crusaders echt niet kunnen tippen aan de snelheid en damage van een barbarian. :C Sowieso snap ik niet waarom Crusaders niet die 30% damage reduced dinges krijgen, ze gebruiken notabene een shield en zijn zo tanky als het maar kan.
ShadowSaiyan
31st March 2014, 19:59
Ik had vooral bij Malthael het gevoel dat ik vrij weinig damage deed, ben nog maar level 55, dus misschien ligt het daar aan. Ik zag via de general chat wel hele discussies rond het probleem dat Crusader vrij weinig damage doet. Wel heel jammer, want de skills zijn echt megavet. Had me beter Thor kunnen noemen ipv DarkKnight _,O-
CoinOperatedBoy
31st March 2014, 22:43
Had ik ook, maar even op Master gezet... Ik had hem net pas voor het eerst gekilled. Ik kon die rode AoE niet overleven in laatste phase :(
Achter hem gaan staan als hij die vuurballen heeft geschoten.
Dan is het wel te doen. ;)
Like-a-Bunny
31st March 2014, 23:12
Is die extreme lag alleen bij mij? :?
[edit]
Ah:
Breaking news:
Diablo, World of Warcraft, StarCraft and Hearthstone players may be impacted by high latency and disconnections during their gaming experience that are the result of a series of DDoS attacks on certain European online services. Although Blizzard"s infrastructure isn"t targeted, the disruption effects rippled and have been felt by a portion of our players" population.
While we are closely monitoring the situation we wanted to thank you for your patience and apologise for any inconvenience this may cause.
Please follow @BlizzardCSEU_EN on Twitter for further updates.
RPGer
31st March 2014, 23:40
WTF no respawn at corpse voor boss fights...gegeven mijn crusader de skeleton king nauwelijks dmg doet ben ik daar wel even mee bezig...
Arteroot
1st April 2014, 00:28
WTF no respawn at corpse voor boss fights...gegeven mijn crusader de skeleton king nauwelijks dmg doet ben ik daar wel even mee bezig...
Moet ook niet te simpel worden he... :/
CoinOperatedBoy
1st April 2014, 00:35
Heb nergens last van gehad? Kwam er wel moeilijk op, maar kon gewoon bosses spelen.
Helpt misschien ook dat ik daar niet dood ben gegaan. :+
RPGer
1st April 2014, 00:43
Kijk, gewoon even 2 handed weapon gebruiken met de skill to use in 1 hand, en mijn skills een beetje tweaken en ik was er doorheen. Speelt lekker weg op master.
Like-a-Bunny
1st April 2014, 00:48
Er speelt hier nondeju helemaal niks. Disconnect na disconnect en als ik binnen ben zweeft alles in de rondte. Stomme hackmeisters. :(
Arteroot
1st April 2014, 00:54
Alle Blizz games worden er door beí¯nvloed en gister was het ook al drama. Geduld hebben helaas!
Trio-sama
1st April 2014, 01:53
Us servers hebben nergens last van ;)
Like-a-Bunny
1st April 2014, 10:32
Alle Blizz games worden er door beí¯nvloed en gister was het ook al drama. Geduld hebben helaas!
Hmmm. :(
Spannende tijden als je een hardcore character zou spelen.
Black
1st April 2014, 11:20
Heeft de crusader een skill om 2 handed als 1 handed te wielden, maar de barb niet? Prft!
Trio-sama
1st April 2014, 12:00
Barb kan dualwielden.. crusader niet.
The Chosen One
2nd April 2014, 00:00
Eindelijk me C.E. vandaag binnen gekregen.
Iemand hier nog interesse in de gewone standaard versie? $39,99 omgerekend naar w/e het is in euro.
shadowx
2nd April 2014, 01:33
Van de week Diablo 3 opgestart en hoewel ik er weer enorm zin in kreeg om het te gaan spelen kan me laptop het toch niet echt meer aan, na paar minuten werd tie te warm en liep vast :(
Ik wacht geduldig op de PS4 release.
Arteroot
2nd April 2014, 03:07
Oorzaak van alle ellende was dus een DDoS aanval. De ene speler werd nog harder geraakt dan de andere, zeker degene die door lag dood gingen op Hardcore Mode....
Grote kans dat die hun character ondanks de omstandigheden als nog vaarwel kunnen zeggen.
Ik heb 16 mil gestoken in het craften van 2/4 Cain's Set items. Helaas waren de rolls waardeloos... Bewaar ze echter wel, want met Ring of Royal Grandeur erbij heb ik de 3 set en dan ga ik er mee farmen. 50% extra MF kan geen kwaad :)
Like-a-Bunny
2nd April 2014, 10:28
Oorzaak van alle ellende was dus een DDoS aanval. De ene speler werd nog harder geraakt dan de andere, zeker degene die door lag dood gingen op Hardcore Mode....
Jep. Ik had er tot gisterenavond laat nog last van trouwens.
Japperd
2nd April 2014, 10:55
Ik weet niet zeker of ik er last van had, maar ik vond het opvallend leeg in de game modes. Er waren vrij weinig mensen om mee te spelen. Ik kan me niet voorstellen dat het zo rustig is met een game als Diablo 3.
Voor wie nog iemand zoekt om mee samen te looten: Japperd#2286
Ik ben gisteravond begonnen met een Crusader op Hard. Tot nu toe best leuk, lijkt erg veel op de Barb, maar moet nog wel verder spelen om echt het verschil te merken.
RPGer
2nd April 2014, 11:43
Ah heerlijk die crusader, Eerst Falling sword midden in de monstermassa, dan Condemn eroverheen, kaboom! 20 kills!
Zebby
2nd April 2014, 11:48
Hmmm. :(
Spannende tijden als je een hardcore character zou spelen.
Was mijn Monk (ergens mid 30) kwijt geraakt in einde A3 op Master in zo'n warping demon pack met arcane. Werd ingesloten en kon er niet uit door lag :(
Rappa
2nd April 2014, 11:54
Gisteravond weer zonder disconnects kunnen spelen :) Weer verder gegaan met mijn lvl 60 demon hunter.... blijft toch één van de moeilijkste classes om te spelen. Iemand hier nog tips voor een goede build?
Vind Adventure mode echt een geweldig toevoeging. Heel relaxt dat je zo ook vrij snel nieuwe hero's kan levelen zonder wéér alle acts door te lopen. Crusader schiet zo ook lekker op.
Trio-sama
2nd April 2014, 11:55
Ah heerlijk die crusader, Eerst Falling sword midden in de monstermassa, dan Condemn eroverheen, kaboom! 20 kills!
Beter anders om... met de juiste rune verhoog je de crit chance op die monsters dan met 80% :D
(of is dat judgement? ik ben altijd in de war met die skils)
oh, het is judgement.
Check mijn "Gundam-wing-0 gun" build :D:D
klik! (http://us.battle.net/d3/en/profile/Triosama-2692/hero/44733414)
Like-a-Bunny
2nd April 2014, 12:04
Ik weet niet zeker of ik er last van had, maar ik vond het opvallend leeg in de game modes. Er waren vrij weinig mensen om mee te spelen. Ik kan me niet voorstellen dat het zo rustig is met een game als Diablo 3.
Als je er last van had, merkte je het wel hoor. Ik werd om het kwartier uit de game gesodemieterd en er zweefde van alles rond in de omgeving.
Rappa
2nd April 2014, 17:33
Voor de adventure mode farmers onder ons:
http://www.diablohub.com/database/sorting/bounty-bags/
Beschrijving op welke act je kans hebt op specifieke legendary rewards in bounty rewards.
CoinOperatedBoy
2nd April 2014, 20:45
Voor de adventure mode farmers onder ons:
http://www.diablohub.com/database/sorting/bounty-bags/
Beschrijving op welke act je kans hebt op specifieke legendary rewards in bounty rewards.
Beetje jammer dat je alleen die bounty-bags ziet, alle andere legendaries zijn weer niet weergegeven over waar je ze vandaan haalt. Of is het echt zo random?
En hier waar je de legendary crafting materials vandaan haalt,
http://www.diablofans.com/forums/dia...drop-locations (http://www.diablofans.com/forums/diablo-iii-general-forums/diablo-iii-general-discussion/83094-guide-legendary-crafting-materials-drop-locations)
RPGer
3rd April 2014, 00:49
Dacht trouwens dat die stem van de Crusader die gast uit GOT was, die fallen knight die meereist met kaleeshi you know..maar is m niet.
Ben trouwens nog nooit zo hooked geweest aan de game als nu. Die nieuwe patch geeft zo'n andere ervaring!
Hoe kom ik trouwens aan common debris??? Zo common is het niet! Kan geen moer craften zo!
The Chosen One
3rd April 2014, 01:33
Witte items salvagen. Je hebt er zo honderden/duizenden als je ff focussed.
Rappa
3rd April 2014, 11:33
Beetje jammer dat je alleen die bounty-bags ziet, alle andere legendaries zijn weer niet weergegeven over waar je ze vandaan haalt. Of is het echt zo random?
Helaas allemaal random.
The_wildcard
3rd April 2014, 12:39
Loot 2.0 valt mij toch wel wat tegen elke keer marginaal een Item vervangen is oooh zo voldoenend.
Daarnaast Hight Tier recipe's en Gems zijn account bound dat je dat niet meer kan delen is ook over de top.
Megaman
3rd April 2014, 18:34
Wat ik vooral wil weten voor ik weer 40 euro verspil aan Blizzard die haar eigen games verkloot, hoe is de nieuwe act?
De crusaders lame??
is het het waard om 40 euro neer te leggen voor iets wat allang in de game had moeten zitten en nog steeds geen beloofde pvp in zit?
Wordt het niet weer snel hetzelfde als eerst, waardoor de herhaling en verveling toeslaat?
Krijg je nog steeds noobs in je groep waardoor je eindeloos lang zoekt naar een groep waar niet iedereen om de 2 sec dood gaat.
Is de moeilijkheidsgraad nog hoger? want op hardcore en inferno was het nog steeds een easy game, vooral als je het met Diablo 1 en 2 vergelijkt.
Oja en krijg je nog steeds geen ene fuck van treasure goblins en het bonuslevel? (level? eerder een ruimte)
Like-a-Bunny
3rd April 2014, 18:36
^ Je hebt er zin in zie ik? :D
Megaman
3rd April 2014, 18:36
Als het positief veranderd is wel ;)
Eenlamp
3rd April 2014, 19:13
Het is positief veranderd, ja. Maar of het aan jouw eisen voldoet is een andere vraag. Je klinkt al behoorlijk negatief over de game met je lijstje dus ik weet niet of het je gaat liggen.
Megaman
3rd April 2014, 19:16
ik ben ook een zeikstraal ;) ik wil vooral weten of die nieuwe act wat is en dat hij niet zo nutteloos en kort is als act 4 die je alleen maar voor die staff of herding recipe speelde.
Eenlamp
3rd April 2014, 19:20
Niet nutteloos, grotere maps maar tegen het einde van de Act voelt het ietwat gerushed aan.
Moet toegeven dat ik de act één keer uitgespeeld heb en daarna gewoon adventure mode ben gaan doen. Daar zit dan ook de meeste waarde van deze expansion in.
Wheezy
3rd April 2014, 19:27
Wat ik vooral wil weten voor ik weer 40 euro verspil aan Blizzard die haar eigen games verkloot, hoe is de nieuwe act?
Nieuwe act is erg tof, qua lengte vergelijkbaar met act 2, maar er zitten een hoop side-dungeons in om te verkennen
De crusaders lame??
Dit lijkt me een kwestie van smaak. Op dit moment heeft hij denk ik nog wat fixes nodig om echt gebalanceerd ten opzichte van de andere classes. Ik vind hem in ieder geval wel leuk wegspelen, met unieke skills die hem echt onderscheiden van andere (melee) classes.
is het het waard om 40 euro neer te leggen voor iets wat allang in de game had moeten zitten en nog steeds geen beloofde pvp in zit?
Of de game je geld waard is kun alleen jijzelf beoordelen. Je kunt sowieso eens proberen te spelen zonder RoS, dan kun je merken hoe een en ander veranderd is, en of dat jou genoeg vertrouwen geeft dat RoS je genoeg waarde voor je geld geeft.
Wordt het niet weer snel hetzelfde als eerst, waardoor de herhaling en verveling toeslaat?
Farmen doe je nu in Adventure Mode. Hier kun je bounties en nephalem rifts doen. De content wordt hier net op een andere manier gebracht waardoor het in mijn ogen minder eentonig is dan farmen zoals we dat vroeger kenden.
Krijg je nog steeds noobs in je groep waardoor je eindeloos lang zoekt naar een groep waar niet iedereen om de 2 sec dood gaat.
Wat moet ik hier nou op zeggen? Er zullen altijd groups zijn die minder goed zijn. Je kunt tegenwoordig wel een clan joinen.
Is de moeilijkheidsgraad nog hoger? want op hardcore en inferno was het nog steeds een easy game, vooral als je het met Diablo 1 en 2 vergelijkt.
Ja, je kunt de moeilijkheidsgraad vanaf het begin hoger (Hard, Expert, Master) zetten deze keer. De levels van de tegenstander scalen altijd naar je eigen level. Na de game minstens een keer te hebben uitgespeeld unlock je torment modus, een nog hogere moeilijkheidsgraad, waarbinnen je vervolgens weer 6 niveaus hebt (torment 1 /tm torment 6).
Oja en krijg je nog steeds geen ene fuck van treasure goblins en het bonuslevel? (level? eerder een ruimte)
Sinds de pre-patch heeft de game loot 2.0, de console versies van de game hadden dit al eerder. Je krijgt nu minder loot, maar wel kwalitatief betere loot.
Het enige advies dat ik je kan geven is om de game gewoon eens op te starten en kijken of je het wat vindt, voordat je de expansion aanschaft.
Megaman
3rd April 2014, 19:43
Bedankt voor je antwoord Wheezy _O_
inderdaad als ik tijd heb weer gewoon ff proberen.
Maergok
3rd April 2014, 20:44
Even een korte reactie:
Nee, RoS is geen E40,- waard... absoluut niet...
Ik zou eerder zeggen dat RoS E30,- waard is, wat de kosten ook zijn als je hem in de winkel koopt.
budgetgaming (http://www.budgetgaming.nl/game-profile/diablo+iii:+reaper+of+souls_PC.html)
Megaman
3rd April 2014, 21:14
Even een korte reactie:
Nee, RoS is geen E40,- waard... absoluut niet...
Ik zou eerder zeggen dat RoS E30,- waard is, wat de kosten ook zijn als je hem in de winkel koopt.
budgetgaming (http://www.budgetgaming.nl/game-profile/diablo+iii:+reaper+of+souls_PC.html)
ja hallo dat zijn webshop prijzen ;)
Koei
3rd April 2014, 21:27
ja hallo dat zijn webshop prijzen ;)
Bij de Saturn ligt hij gewoon voor dat bedrag in het schap. Zal bij de MM ook wel zo zijn.
Valerious
3rd April 2014, 22:50
Bij de Saturn ligt hij gewoon voor dat bedrag in het schap. Zal bij de MM ook wel zo zijn.
Idem bij de Dixons. Afgelopen zaterdag een kopie gekocht voor een vriend die jarig was. :)
Japperd
3rd April 2014, 23:26
Bij Media markt is deze week een 3=2 actie. 3 games, films, cd's, noem het maar op, voor de prijs van 2.
Dus als je 2 andere mensen kent, of 2 mensen kent die ook nog (andere) games nodig hebben, kan je de kosten delen. Ik zag dat BF4 & COD ook €25,- waren.
Ontopic: Ben nu bezig mijn Crusader een beetje te laten stijgen in level. En ik vind de bounty's best leuk. Leuker dan iedere keer door het verhaal heen te rushen bij de dialoog.
Arteroot
4th April 2014, 12:22
De hotfixes vliegen ons ook om de oren!
Legendary drop rate in Rifts worden met 25% verhoogd en dat mocht ook wel. Heb gister 5 Rifts op een rij gedaan en de loot was matig. 1 Legendary Plan: Skelon's Deceit en een Legendary Helm: Deathseaker's Cowl (of zoiets, zo waardeloos dat het nu een Forgotten Soul is).
Had gister wel geluk met de Blood Shards. Er kwam een Blackthorne chest te voor schijn. Dat was een aardige upgrade :)
Self buffed zit ik nu op 864k damage en 8 mil toughness. Torment 1 farmen gaat met een lekker tempo.
Daarnaast vond ik gister ook Emimei's Duffel. Een Legendary Quiver met als added effect: Bolas now explode instantly. Dat samen met de Imminent Doom rune zorgt voor heerlijke AoE damage. Hoe meer mobs bij elkaar staan, hoe harder ze elkaar laten ontploffen.
Dit is mijn huidige gear: http://eu.battle.net/d3/en/profile/A.../hero/35725982 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Arteroot-2852/hero/35725982)
Trio-sama
4th April 2014, 12:31
Gisteren EINDELIJK een Thunderfury gevonden.. MY GOD wat is dat ding ziek.. die proc is ZO veel dps! De proc vervangt 18% arcane dmg en 5% paper dps, maar dat is het dubbel en dwars waard!
http://us.battle.net/d3/en/profile/T.../hero/34003099 (http://us.battle.net/d3/en/profile/Triosama-2692/hero/34003099)
Mijn huidige gear.
DPS en thoughness op de battlenet site klopt overigens (nog steeds) geen drol van.
Selfbuffed zit ik op 1.5m dps + 70% arcane dmg + 25% disintegrate dmg + 30% edmg to elites.
t/m T3 is alles instakill en elites in 5-10 seconden.
Ben blij met de droprate verhoging. Kan ik eindelijk mijn crusader wat meer spelen! Zo zinloos atm.
RPGer
4th April 2014, 12:36
Kun je adventure mode dwars door story mode doen? DWZ mijn crusader pakken die nu in Act II zit en even een half uurtje met hem adventure mode doen?
Trio-sama
4th April 2014, 12:37
Kun je adventure mode dwars door story mode doen? DWZ mijn crusader pakken die nu in Act II zit en even een half uurtje met hem adventure mode doen?
Adventure mode wordt unlocked als je 1x (met welke character dan ook) de game hebt uitgespeeld (dus matheal gekilled). Daarna kan je vanaf lvl 1 al in adventure mode als ik mij niet vergis.
Arteroot
4th April 2014, 12:39
Damn Trio, wat een gear!
Die Thunderfury is echt snoeihard, gratz met de drop en de rolls ;)
Nu moet je Thundergod's Vigor nog even looten voor extra pewpew.
Ik hoop zelf snel een Kridershot te looten, want die is ook zo verschrikkelijk OP. Heeft namelijk als effect: Elemental Arrow generates 3-4 Hatred. Mocht die droppen, dan wordt Elemental Arrow - Frost Arrow mijn Hatred Generator en pak ik Cluster Arrow - Loaded For Bear erbij als nuke.
Ik heb helaas nog maar 4 Legendary DH weapons gezien, waar van 1 een bow, Raven Wing. Die zit atm vrolijk op mijn Scoundrel, die daar trouwens verrassend veel damage mee doet.
Aanvulling:
Ja, zodra Adventure Mode unlocked is, dan kunnen al je chars daar gebruik van maken. Alles schaalt gewoon naar je level.
Wordt goed gebruik van gemaakt door boosters. Lvl 1 maakt game aan, zet op Torment 6. Level 70 erbij en die schiet alles dood. 15 minuten later ben je level 40 :p
Trio-sama
4th April 2014, 13:10
Damn Trio, wat een gear!
Die Thunderfury is echt snoeihard, gratz met de drop en de rolls ;)
Nu moet je Thundergod's Vigor nog even looten voor extra pewpew.
Thnx! Ja en nee.. Arcane is mijn main dmg. Zou zonde zijn om dat te mengen met een magere 20% lightning dmg op de TF proc.
Het vervangen van een goede WH is lastig. maar ik weet al wat ik wil,
http://eu.battle.net/d3/en/item/harrington-waistguard
En dan uiteraard de lvl 70 versie (website is nog niet echt up to date)
Die +130% triggered van corpses/chests/floor tiles/etcetcetc. Is net een mini archon form :D (niet te vergeten 30-40% meer toughness voor maar 10% dps verlies op papier)
Like-a-Bunny
4th April 2014, 13:27
Adventure mode wordt unlocked als je 1x (met welke character dan ook) de game hebt uitgespeeld (dus matheal gekilled). Daarna kan je vanaf lvl 1 al in adventure mode als ik mij niet vergis.
Damned! En ik maar denken dat Adventure mode aan Diablo III toegevoegd was. :(
Trio-sama
4th April 2014, 13:31
Eehhhh Dat weet ik niet..
Ik weet wel dat je met elke nieuwe character een 100% legendary dropchance hebt bij Matheal (1e kill).. als je geen RoS hebt is die 100% bij Diablo..
Misschien is dat ook wel zo bij Adventure mode.. maar ik verwacht het niet eerlijk gezegd.
Arteroot
4th April 2014, 13:34
Oh damn, dat is een fijne belt! Ik zal mijn Blood Shards maar bewaren en hopen dat hij er tussen zit :p
Fleeting Strap leek me trouwens ook goed. Moet de plans alleen nog vinden, maar heb de mats verder al. Daar rollt standaard attack speed op.
Vind het jammer met de Blood Shards dat alles (redelijk) specifiek is, maar de wapens totaal niet. Ik kocht 5 wapens en zat maar 1 bow bij.... Dat schiet natuurlijk niet op. Daarnaast snap ik ook niet waarom de Amulets 20 Blood Shards kosten, 10-15 was meer dan genoeg geweest.
Aanvulling:
Adventure Mode krijg je pas als je Malthael sloopt. Dus dat is RoS only.
Aanvulling 2:
Razor Strop heeft ook wel een awesome effect!
http://eu.battle.net/d3/en/item/razor-strop
Trio-sama
4th April 2014, 13:57
Oh damn, dat is een fijne belt! Ik zal mijn Blood Shards maar bewaren en hopen dat hij er tussen zit :p
Fleeting Strap leek me trouwens ook goed. Moet de plans alleen nog vinden, maar heb de mats verder al. Daar rollt standaard attack speed op.
Vind het jammer met de Blood Shards dat alles (redelijk) specifiek is, maar de wapens totaal niet. Ik kocht 5 wapens en zat maar 1 bow bij.... Dat schiet natuurlijk niet op. Daarnaast snap ik ook niet waarom de Amulets 20 Blood Shards kosten, 10-15 was meer dan genoeg geweest.
Aanvulling:
Adventure Mode krijg je pas als je Malthael sloopt. Dus dat is RoS only.
Aanvulling 2:
Razor Strop heeft ook wel een awesome effect!
http://eu.battle.net/d3/en/item/razor-strop
Die is ook fijn inderdaad, alleen niet voor mijn wiz. Voor mijn crusader wil ik er nog wel over denken :D Hij draagt nu die waar je armor krijgt ter waarde van de gold die je oppakt. (4000 gold pickup = 4000 armor voor 5 sec.)
Arteroot
4th April 2014, 14:14
Ik vind de nieuwe added effects op sommige legendaries een goede toevoeging. Het zorgt voor veel meer diversiteit, zowel in builds als gear.
Heb nog een aantal ideeí«n voor mijn DH, maar daar moet ik eerst weer bepaalde items voor looten. Dat is niet erg, eindelijk weer wat te doen in D3 ^^
Eenlamp
4th April 2014, 14:38
Upgrades worden wel lekker schaars weer nadat ik de miljoen DPS gepasseerd ben. :P Maarja, wel weer veel Forgotten Souls!
RPGer
4th April 2014, 15:04
Nu in Act II met mijn Crusader wordt het wel wat makkelijk op Master, blaas hele hordes monster vrij gemakkelijk op icm Templar compagnion met focus op heal powers, best een sterk duo. Ben wel benieuwd naar ActV
Arteroot
4th April 2014, 16:21
Ik moet mijn gems maar eens gaan upgraden. Dat zal ongeveer 50-100k damage extra opleveren. Dure investering, maar kan geen kwaad volgens mij.
Like-a-Bunny
4th April 2014, 17:49
Reaper of Weekends: +50% Bonus XP This Friday thru Monday
Reaper of Weekends: +50% Bonus XP This Friday thru Monday
Over 1.5 million players around the world have stopped Death since Reaper of Soulsâ„¢ launched last Tuesday, March 25. To celebrate this achievement and help support your ongoing crusade against the forces of evil, all nephalem who log into Diablo III this weekend will receive a +50% bonus to XP! This bonus XP period begins in the European region tonight, April 4 at 17:00 p.m. CEST and ends on Monday, April 7 at 5:00 a.m. CEST. Thank you so much for being a hero of Sanctuary. We hope you have fun this weekend, and we'll see you in Westmarch!
:).
Megaman
4th April 2014, 18:17
nope, wat erg jammer is maarja aan de andere kant zonder ROS heb je er eigenlijk niks aan die mode denkik
Arteroot
4th April 2014, 18:33
Als je RoS nou te duur vind, dan spreek je toch met 2 anderen af om het via de Mediamarkt actie te halen? Dan heb je 3x RoS voor 20 euro pp. Dat lijkt me een prima prijsje :)
Zebby
5th April 2014, 01:16
Zo, van 300 naar 675k dps puur met volledig omspeccen naar crit en crit damage. Daarbij heb ik nog ~20-25% cold damage die hij niet meetelt. Not bad.
Arteroot
6th April 2014, 19:39
Ik heb ook een paar dikke upgrades geloot.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/A.../hero/35725982 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Arteroot-2852/hero/35725982)
Van 700k DPS naar 1kk DPS :D
Check de Gloves en Amulet maar eens ^^
RPGer
7th April 2014, 00:43
Lekker hoor zo'n community event met 50% meer XP. Met lvl 51 act II afsluiten :P
RPGer
7th April 2014, 11:21
Wel jammer dat het unlocken van nieuwe Runes en skills naar mijn idee weinig toevoegen. Meestal blijf je toch wel bij dezelfde skills, zo speel ik al lange tijd met Justice en Falling sword, bij deze laatste is dan de eerste rune Superheated de meest bruikbare tot nu toe. Vreemd idee om telkens bij een lvl up niets te wijzigen bij een RPG. Diablo is all about the gear I guess.
Like-a-Bunny
7th April 2014, 11:25
Gisteren ACT IV afgerond met een Wizard. Leuke, maar way way way overpowered op Hard. Met disintegrate kun je blijven spammen en hoef je eigenlijk nooit een stap aan de kant te zetten, ook bij bosses niet.
Ik heb ook niet meteen de behoefte om RoS aan te schaffen om door te spelen om eerlijk te zijn.
Asmoday
7th April 2014, 11:47
Gisteren ACT IV afgerond met een Wizard. Leuke, maar way way way overpowered op Hard. Met disintegrate kun je blijven spammen en hoef je eigenlijk nooit een stap aan de kant te zetten, ook bij bosses niet.
Ik heb ook niet meteen de behoefte om RoS aan te schaffen om door te spelen om eerlijk te zijn.
Ten eerste heb je ook een class gekozen die behoorlijk sterk is.
Ten tweede is hard niet echt hard, als je enige uitdaging wil moet je al naar expert of master.
Ten derde, hoe hoger je gaat in level, hoe hoger de mobs in level.
Toen ik RoS kocht ging ik met mijn monk op master act V in, de eerste boss kreeg ik niet neer, en ik moest downscalen naar expert en later naar hard.
Ik ben het met je eens dat act 1 tot en met 4 best makkelijk zijn, de moeilijkheidsgraad gaat eigenlijk pas echt omhoog wanneer je de 60 gepasseerd bent.
Wel jammer dat het unlocken van nieuwe Runes en skills naar mijn idee weinig toevoegen. Meestal blijf je toch wel bij dezelfde skills, zo speel ik al lange tijd met Justice en Falling sword, bij deze laatste is dan de eerste rune Superheated de meest bruikbare tot nu toe. Vreemd idee om telkens bij een lvl up niets te wijzigen bij een RPG. Diablo is all about the gear I guess.
Je past je skills en runes wel aan, naarmate je betere gear krijgt met bepaalde prefixes/affixes.
Zo ben ik met mijn crusader van een holy build naar een fire build gegaan omdat ik de cindercoat kreeg en daarna nog een amu met + 17% fire damage etc etc :)
De gear zorgt ervoor dat jij je skills aanpast.
Paralize
7th April 2014, 11:50
/klaag...
Ik zit gvd MP1 te spelen op inferno en ga me toch een partij vaak dood. Ben wizzard.
(speel overigens op de X360)
Iemand tips? Ik was 15 minuten bezig met de skeleton king, en maar kiten. Ik gooi icestorms op m en ik heb mijn follower een legendary wapen gegeven waarmee hij elites stunned (prettig) maar nondeju. Ikazu (zo heet die in het begin van act4 toch?), die had mij echt vaak snel dood...
Heb maar gequit bij die gast...
een tip met een goed te famen boss voor legenadries is ook goed! ;)
Rappa
7th April 2014, 11:51
Dat is inderdaad zo al ben ik sinds de laatste patch wel wat vaker aan het switchen met mijn build omdat je items vind die bij een bepaalde skill de damage boosten.
Like-a-Bunny
7th April 2014, 12:00
Ten eerste heb je ook een class gekozen die behoorlijk sterk is.
Ten tweede is hard niet echt hard, als je enige uitdaging wil moet je al naar expert of master.
Ten derde, hoe hoger je gaat in level, hoe hoger de mobs in level.
Daar kwam ik pas achter nadat ik al begonnen was. Hard is inderdaad absoluut niet hard. Daarbij heb ik hiervoor, een jaar terug, act IV afgesloten met een Barebarian op normal en daar had ik toen veel meer moeite mee dan ik nu had op hard.
Ik ben het met je eens dat act 1 tot en met 4 best makkelijk zijn, de moeilijkheidsgraad gaat eigenlijk pas echt omhoog wanneer je de 60 gepasseerd bent.
Ik zie er weinig lol in om nu nog eens door de game heen te lopen eigenlijk. Doet (of ja deed, pre-RoS) iedereen dat hier puur en alleen om nieuwe gear te vinden?
Asmoday
7th April 2014, 12:05
Daar kwam ik pas achter nadat ik al begonnen was. Hard is inderdaad absoluut niet hard. Daarbij heb ik hiervoor, een jaar terug, act IV afgesloten met een Barebarian op normal en daar had ik toen veel meer moeite mee dan ik nu had op hard.
Ik zie er weinig lol in om nu nog eens door de game heen te lopen eigenlijk. Doet (of ja deed, pre-RoS) iedereen dat hier puur en alleen om nieuwe gear te vinden?
Nou nee.
Zodra je act 5 hebt afgesloten open je adventure mode.
En dat is de manier om gear te verzamelen, adventure mode, rifts, je kan dan de campaign laten voor wat het is.
Lekker de bounties doen, keys verzamelen, rifts openen, bloodshards verzamelen, en gear bij elkaar sprokkelen.
Ik raad je echt aan om RoS te gaan doen, of te proberen bij een kameraad of zo.
RoS is echt een hele verbetering van Diablo 3 en in mijn opinie heeft het de game helemaal vernieuwd.
Like-a-Bunny
7th April 2014, 12:10
Nou nee.
Pre-RoS dus wel bedoelde ik.
Zodra je act 5 hebt afgesloten open je adventure mode.
En dat is de manier om gear te verzamelen, adventure mode, rifts, je kan dan de campaign laten voor wat het is.
Lekker de bounties doen, keys verzamelen, rifts openen, bloodshards verzamelen, en gear bij elkaar sprokkelen.
Ik raad je echt aan om RoS te gaan doen, of te proberen bij een kameraad of zo.
RoS is echt een hele verbetering van Diablo 3 en in mijn opinie heeft het de game helemaal vernieuwd.
Hmm, twijfeltwijfel.
Zebby
7th April 2014, 12:24
Ja, ik heb D3 ook snel de kist ingegooid na Inferno. Echter zie ik alle troubles van de niveaus niet echt terug. Ik had in 1,5 dag mijn Wizard naar 60 powerleveled voor RoS en ben hiermee begonnen. Ik heb op Malthael na heel A5 op Master gedaan zonder problemen.
Je speelt het spel heel anders op level 70. Inderdaad de Adventure Mode - iedere act heeft 5 "bounties", random quests in een omgeving. Dit kan een event zijn, een boss, een dungeon, een cursed shrine/chest (spawned waves/elites). Ook kan je na 5 stenen verzamelen een Nephalem Rift openen wat een x aantal niveaus van random dungeon met random mobs is en een "baas" na het killen van een x aantal mobs met extra kans op loot.
Hier zie ik screenshots van hele lange levels, hele grote levels, levels met 10-15 treasure goblins op een kluitje, levels met ponies e.d.
@Wizard, momenteel is Frozen Orb build eigenlijk het eenvoudigste/sterkste. Het voelt heel erg als D2 (in a good way). Ik heb glacial spike, frozen orb, sword/familiar/armor met +% damage/crit, en dan afwisseled Diamond Armor met -9 arcane power cost van je skills, of Archon op bosses. Ik zit nu op 700k damage 5m toughness en T2 is nu al wat makkelijk.
Eenmaal op 70: Ga voor vol crit/crit damage, int, cold damage%/frozen orb damage%.
Ik zat op 200k voordat ik mijn items goed bekeek. Na rerollen en paragon re-statten zat ik al op 450k zonder ook maar iets aan items aan te passen.
RPGer
7th April 2014, 13:27
Ik denk dat je in deze thread toch wel een verschil ziet tussen de "Diablo speler" en de meer generieke RPG liefhebber. Als ik al die posts ziet over DPS en % dmg dit en dat, ik ben daar toch wat minder mee bezig.
Volgens mij gaat iemand als LaB gewoon de game in (min of meer net als mij) om eenmalig hooguit 2x de campaign te spelen, als je dan hard kiest en denkt dat je een uitdaging tegemoet gaat, wil je niet horen "ja maar het wordt pas echt interessant bij Torment L3 met Legendary gear" etc.
Vind wel dat de game echt aanzienlijk verbeterd is, en door meteen voor Master te gaan heb ik er een stuk meer lol in, ik heb gister zowat non-stop 6 uur achteréén gespeeld. Maar juist typische Diablo / anti-RPG dingen staan mij ook weer tegen. Waarom wordt alles "gereset" als ik terug keer in de game? Ik ben een RPG speler die graag elk hoekje van de kaart wil ontdekken, maar die wordt gewoon weer gewist bij terugkeer waardoor ik onmogelijk kan zien waar ik geweest ben. Daarnaast ben ik er inmiddels wel achter dat het onmogelijk is om met 1x uitspelen alle areas te ontdekken, want er lijkt per run slechts een selectie uit dungeons en events beschikbaar te zijn.
Trio-sama
7th April 2014, 13:35
RNG...
Elke map is elke keer anders als je een game opent.
En inderdaad, niet alle dungeons en caves etc. zitten in elke map. Sommige zijn heel zeldzaam (achievements). Zelfde geldt voor Uniques en bepaalde gear.
Like-a-Bunny
7th April 2014, 13:39
Ik denk dat je in deze thread toch wel een verschil ziet tussen de "Diablo speler" en de meer generieke RPG liefhebber. Als ik al die posts ziet over DPS en % dmg dit en dat, ik ben daar toch wat minder mee bezig.
Volgens mij gaat iemand als LaB gewoon de game in (min of meer net als mij) om eenmalig hooguit 2x de campaign te spelen, als je dan hard kiest en denkt dat je een uitdaging tegemoet gaat, wil je niet horen "ja maar het wordt pas echt interessant bij Torment L3 met Legendary gear" etc.
Daar zou je goed gelijk in kunnen hebben. Hoewel ik de adventure mode toch wel aantrekkelijk vind klinken.
Ik ben trouwens ook zo iemand die zich maar moeilijk over het missen van deze jongen heen kan zetten:
http://i.imgur.com/56ICWC1.gif
Baukereg
7th April 2014, 14:03
Absoluut. Ik heb de novels van Diablo allemaal gelezen en als er één class is die verankerd is in de lore dan is het wel de necromancer.
Bdw, is adventure mode ook beschikbaar zonder RoS?
Rappa
7th April 2014, 14:09
Bdw, is adventure mode ook beschikbaar zonder RoS?
Nope, hier heb je RoS voor nodig.
Eenlamp
7th April 2014, 14:09
Nope, het is één van de features die RoS toevoegt aan D3, helaas.
RPGer
7th April 2014, 14:21
Ja ik ga adventure mode zeker wel even checken. Als Blizzard wel echt één talent heeft is het een enorme verslavingsfactor in hun games te verwerken, of het nu D3, WOW of Hearthstone is, het heeft echt die "nog een klein stukje en dan stop ik, kut het is al middernacht" vibe
Paralize
7th April 2014, 14:24
Als Blizzard wel echt één talent heeft is het een enorme verslavingsfactor in hun games te verwerken, of het nu D3, WOW of Hearthstone is, het heeft echt die "nog een klein stukje en dan stop ik, kut het is al middernacht" vibe
Pfff... Heel erg inderdaad.
Gisteren waren we om 8uur thuis 's avonds. Om 12 uur komt mijn vrouw beneden (die was aan het transcriberen op de PC boven)... ik zo: och, 't is al 12 uur, tijd voor bed.
4 uur non stop diablo 3 zitten doen... (en aan het wipen op verschillende builds op MP1 dus...)
Maar je blijft proberen!
ShadowSaiyan
7th April 2014, 14:54
Zitten mensen hier in een clan? Ik wil namelijk wel een clan joinen om leuk in een groepje bounties te doen en te farmen...
The Chosen One
7th April 2014, 19:21
Tweakers community en hardcore clan. :)
Japperd
7th April 2014, 23:20
Ik kom niet meer online. Ze geven ook aan problemen te hebben met het authenticatieproces... :'(
Paralize
8th April 2014, 12:44
Gisteren tot aan Paragon 5 gekomen en aan het einde van ACT 1. (op MP1 Inferno)
Ik ga niet zo heel vaak meer dood, gewoon eens een potion gebruiken.
Ook voornamelijk in DPS en slow gespecced.
Eerst met de cold beam en ice storm maar nu maar gewoon incenerate gepakt met icestorms. Er zijn een paar goeie legendaries gedropped met + damage op arcane + damage op fire, dus ik leg de vijanden wat sneller om nu.
Zit nu op 104k dps. (met mijn armor buff)
Heb van de 1e keywarden ook een key gekregen. Zal eens uitzoeken wat ik daarmee kan en waar ik de andere keys kan vinden.
Ik zit nu op zo'n 280% MF btw.
Black
8th April 2014, 12:54
Critical hit chance is de key tot meer damage, damn :P
Zebby
8th April 2014, 12:59
Samen met crit, ja :)
@Paralize, dat heet nu Torment :) Zo te lezen heb je nog niet heel veel synergie in je build. Voor maximale effectiviteit, probeer je te beperken tot 1, max 2 verschillende damage soorten (frost+arcane bv). Zo kan je bijvoorbeeld vooral Frost gebruiken met de Lightning signature spell, of frost met Archon.
Probeer zeker eens je Blizzard te ruilen met Arcane Orb - Rune Frozen Orb. Dit zal je een stuk sterker moeten doen aanvoelen, en ik vind het zelf ook een stuk leuker spelen.
En als effectiviteit je niet zo boeit en je het zo leuker vindt, blijf het vooral doen :p Zelfs builds proberen gaat nu een heel stuk makkelijker en is ook leuk om te doen.
Rappa
8th April 2014, 13:03
Gisteren tot aan Paragon 5 gekomen en aan het einde van ACT 1. (op MP1 Inferno)
Ik ga niet zo heel vaak meer dood, gewoon eens een potion gebruiken.
Ook voornamelijk in DPS en slow gespecced.
Eerst met de cold beam en ice storm maar nu maar gewoon incenerate gepakt met icestorms. Er zijn een paar goeie legendaries gedropped met + damage op arcane + damage op fire, dus ik leg de vijanden wat sneller om nu.
Zit nu op 104k dps. (met mijn armor buff)
Heb van de 1e keywarden ook een key gekregen. Zal eens uitzoeken wat ik daarmee kan en waar ik de andere keys kan vinden.
Ik zit nu op zo'n 280% MF btw.
Obtaining the Keys and Plan
The Keywardens appear randomly-located in their special areas. Prior to v1.08 they could be found in all difficulty levels, but they now only appear on Inferno. To have a chance of a key dropping, a character must have 5 stacks of Nephalem Valor when the keywarden dies. (If a character does not have 5 stacks and sights the keywarden, the player needs merely leave him alive, get fully stacked, then return for the kill.)
The four keywardens and the planwarden are:
The Key of Destruction may drop from Odeg the Keywarden in Act I - Fields of Misery, after Sword of the Stranger - Khazra Den
The Key of Hate may drop from Sokahr the Keywarden in Act II - Dahlgur Oasis
The Key of Terror may drop from Xah'Rith the Keywarden in Act III - Stonefort, after Turning the Tide
The Blacksmithing Plan and random keys may drop from Nekarat the Keywarden in Act IV - Silver Spire Level 1
The first three keywardens can only drop their one key. For instance, Odeg will only drop the Key of Destruction, never a Key of Hate or Terror. Prior to v1.08 Nekarat could only drop the Plan and was thus useless to any player who already had it, but in that patch he was given the ability to drop any of the three other keys as well.
Bron (http://www.diablowiki.net/Keywarden)
RPGer
8th April 2014, 13:19
Ik focus met mijn Crusader enorm op STR, met vrijwel allemaal Ruby Gems e.d. Critical hits schijnen fans ook nogal geil van te worden inderdaad, dus daar heb ik een paar legendaries voor. Die skill van de crusader om 5 sec 100% critcal DMG te doen is heerlijk te combineren met Fallen Sword.
Merk alleen wel dat ik enorm gevoelig ben voor arcane magic, die ronddraaiende stralen van sommige blauwe/gele monsters zijn echt killing. Physical dmg kan ik wel hebben.
Paralize
8th April 2014, 13:54
@Paralize, dat heet nu Torment :) Zo te lezen heb je nog niet heel veel synergie in je build. Voor maximale effectiviteit, probeer je te beperken tot 1, max 2 verschillende damage soorten (frost+arcane bv). Zo kan je bijvoorbeeld vooral Frost gebruiken met de Lightning signature spell, of frost met Archon.
Probeer zeker eens je Blizzard te ruilen met Arcane Orb - Rune Frozen Orb. Dit zal je een stuk sterker moeten doen aanvoelen, en ik vind het zelf ook een stuk leuker spelen.
En als effectiviteit je niet zo boeit en je het zo leuker vindt, blijf het vooral doen :p Zelfs builds proberen gaat nu een heel stuk makkelijker en is ook leuk om te doen.
Sorry, wat heet nu torment?
Mwa mijn build is vooral op cold damage + dps gefocussed.
Dus wat ik doe als ik rond loop: Ik spam de blizzard op 2 plekken (heb de passive dat ik 20% meer dmg doe op chilled and frozen), doe mijn armor spel (diamond skin) aan, en gebruik de bredere beam van de incenerate.
(edit: passive skill glass cannon en die van die armor...)
Als die leegraakt, mijn lightning (als cone), en dan weer die beam.
Ik vind 't leuk spelen hoor. Ik heb mijn templar een wapen gegeven die %chance op freeze geeft.
Heb al met mijn gear zitten kijken hoe ik het beste kan speccen, en dit werkt gelukkig wel aardig. Ik zal eens wat andere dingen zoals je hebt voorgesteld proberen. :)
Bron (http://www.diablowiki.net/Keywarden)
Kan ik dan het beste Act IV even farmen totdat ik 't compleet heb?
The_wildcard
8th April 2014, 14:06
Ik krijg meer Blacksmith recipe's dan dat ik echt gear krijg waar ik op zijn minst Torment II kan doen :(
Gezien ik ook de mats nodig heb om de gear te maken en zo zowat geen kans krijg om ze als drops te krijgen.
Trio-sama
8th April 2014, 14:16
Het is altijd een combinatie van..
Heb je veel Crit Chance (CC) dan is Critical Hit Damage (CHD) de key..
en uiteraard anders om.
Met een heel snel wapen (1.40 attacks per second (APS) en meer) is "average dmg" bv. 24-59 bonus damage erg goed voor je DPS.
Met een langzaam wapen (<1.10 APS) is Increased Attack Speed (IAS) weer heel goed.
Uiteraard is je mainstat boosten altijd goed :)
Arteroot
8th April 2014, 14:20
@RPGer
Dan moet je maar hopen dat je deze vindt: http://us.battle.net/d3/en/item/countess-julias-cameo
Maakt je immune to Arcane Damage en absorbeer je de damage als een heal!
@Paralize
Inferno met MP1 t/m 10 = Torment 1 t/m 6 geworden.
Ik zelf heb gister weer een zootje upgrades gevonden en mijn DH zit nu op 1.1 mil damage en 7 mil toughness. Ook nog een Ring of Royal Grandeur met Trifecta roll gekregen, waar ik erg blij mee ben ^^
Nu nog hopen dat er snel een Cindercoat dropt!
Trio-sama
8th April 2014, 14:22
@RPGer
Dan moet je maar hopen dat je deze vindt: http://us.battle.net/d3/en/item/countess-julias-cameo
Maakt je immune to Arcane Damage en absorbeer je de damage als een heal!
@Paralize
Inferno met MP1 t/m 10 = Torment 1 t/m 6 geworden.
Ik zelf heb gister weer een zootje upgrades gevonden en mijn DH zit nu op 1.1 mil damage en 7 mil toughness. Ook nog een Ring of Royal Grandeur met Trifecta roll gekregen, waar ik erg blij mee ben ^^
Nu nog hopen dat er snel een Cindercoat dropt!
Bah!
Na zo'n 200 caches geopent te hebben.. nog steeds geen Ring of Royal Grandeur. zooooo gaar
Heb 3 sets klaar liggen.. ze zijn alle 3 minder goed dan wat ik draag... maar zodra ik die ring heb zijn ze stuk voor stuk door de bonus beter..
Paralize
8th April 2014, 14:24
Ahja, ik heb een 105% critical hit damage boost op mijn wapen (dacht ik).
Ach ik vind 't vogelen met de gear wel leuk. Jammer dat bijna alle wapens die droppen tussen de 1200 en 1500 dps zijn (met elke wel goeie stats) Zelfs 2 handers die droppen hebben zelfde dps als de 1h :|
@Arteroot, geldt dit ook voor de Xbox versie dan? Bij mij heet het gewoon MP nog ...
Black
8th April 2014, 14:50
Ik focus met mijn Crusader enorm op STR, met vrijwel allemaal Ruby Gems e.d. Critical hits schijnen fans ook nogal geil van te worden inderdaad, dus daar heb ik een paar legendaries voor. Die skill van de crusader om 5 sec 100% critcal DMG te doen is heerlijk te combineren met Fallen Sword.
Merk alleen wel dat ik enorm gevoelig ben voor arcane magic, die ronddraaiende stralen van sommige blauwe/gele monsters zijn echt killing. Physical dmg kan ik wel hebben.
Die stats enzo boeide je toch niet? :cop:
Trio-sama
8th April 2014, 15:05
Ik dacht dat RPGer meer doelde op het niet toewijzen van stats elk level dat je groeit. (komt wel, zodra je 60 bent, of 70. Dan kan je elk Paragonlevel dat je groeit stats toewijzen :))
Arteroot
8th April 2014, 15:11
@Paralize
Ik dacht dat alles naar Torment was veranderd. In principe zijn Torment en Inferno met MP gelijk aan elkaar. Alleen de benaming en de scaling is iets anders.
Trio-sama
8th April 2014, 15:27
@Paralize
Ik dacht dat alles naar Torment was veranderd. In principe zijn Torment en Inferno met MP gelijk aan elkaar. Alleen de benaming en de scaling is iets anders.
Op PS en Xbox nog niet. Toch?
Paralize
8th April 2014, 15:31
Ik dacht dat RPGer meer doelde op het niet toewijzen van stats elk level dat je groeit. (komt wel, zodra je 60 bent, of 70. Dan kan je elk Paragonlevel dat je groeit stats toewijzen :))
Wait what, stats toewijzen?
Hoe doe ik dat dan?
Heb 5 paragonlevels en enige dat er in beeld kwam is per keer 3% meer MF en GF
Black
8th April 2014, 15:36
ja dat is het oude paragon systeem volgens mij
Trio-sama
8th April 2014, 15:41
ja dat is het oude paragon systeem volgens mij
Correct. In de 2.0 patch op de PC hebben ze het gehele Paragon systeem omgegooid.
RPGer
8th April 2014, 15:46
Het leuke van dit soort posts is dan te wachten op een reactie in de trend van:
Beter is als je een CRIT met DEX verhoogd op 3% Weapon DMG van je blizzard Rune, dat is beter ivm je drop rate van critical uniques en RNG monsters.
Trio-sama
8th April 2014, 15:48
Beter is als je een CRIT met DEX verhoogd op 3% Weapon DMG van je blizzard Rune, dat is beter ivm je drop rate van critical uniques en RNG monsters.
_,O-
Black
8th April 2014, 16:10
Just admit it :D
Lord Vampire
8th April 2014, 16:34
Over die keys: Lady Vampire heeft inmiddels al vier keer die keys gefarmed en de Infernal Machine geactiveerd, maar alle vier de keren niets gekregen. Kan me voorstellen dat je hier een beetje de balen van hebt, zoals zij die heeft :+.
Zelf trouwens zondag mijn Witchdocter naar lvl 30 gekregen op hardcore, dus weer een trophy erbij (PS3). Ik vindt zijn powers in het begin maar matig, maar vanaf een leven of 24 begint hij de wat leukere dingen te ontwikkelen :).
Trio-sama
8th April 2014, 16:42
Over die keys: Lady Vampire heeft inmiddels al vier keer die keys gefarmed en de Infernal Machine geactiveerd, maar alle vier de keren niets gekregen. Kan me voorstellen dat je hier een beetje de balen van hebt, zoals zij die heeft :+.
Zelf trouwens zondag mijn Witchdocter naar lvl 30 gekregen op hardcore, dus weer een trophy erbij (PS3). Ik vindt zijn powers in het begin maar matig, maar vanaf een leven of 24 begint hij de wat leukere dingen te ontwikkelen :).
Droprate voor zowel de keys als de Organs (van de Ubers die je doodt) zijn afhankelijk van je MP level waarop je speelt...
Zowieso MOET je 5NV hebben om í¼berhaupt maar de keys/organs te kunnen droppen. Daarnaast heb je op MP0 5% kans MP1 10% MP2 20% ..... MP10 100%.
Lord Vampire
8th April 2014, 16:48
Droprate voor zowel de keys als de Organs (van de Ubers die je doodt) zijn afhankelijk van je MP level waarop je speelt...
Zowieso MOET je 5NV hebben om í¼berhaupt maar de keys/organs te kunnen droppen. Daarnaast heb je op MP0 5% kans MP1 10% MP2 20% ..... MP10 100%.
GVD, ik snap echt exact wat RPGer bedoelt... =D
Even voor zover ik het wel begrijp: De PS3 hanteert iets andere zaken dan de PC. Je moet Nephalem Valor 3 (= max op consoles) hebben om die keys te krijgen. Dat is haar wel telkens gelukt, ze krijgt telkens alle keys.
Maar wat is MP0 ... MP10? Zal wellicht ook weer anders werken op de PS3, maar ik vermoed dat dat wel de reden zal zijn dat ze telkens niets krijgt van de Infernal Machine.
Paralize
8th April 2014, 16:55
De moeilijkheidsgraad LV. Je moet gewoon instellen op Inferno en moeilijkheidsgraad (tabje erna) op MP1 t/m 5 ofzo gaat 't bij ons.
Trio-sama
8th April 2014, 17:27
My bad.. Alles is ook zo vaag.. Domme Blizzard.. Niet alles gelijk trekken.
Zoals ik het in mijn vorige post beschreef was de OUDE situatie op de PC. Nieuwe situatie is weer anders, maar laat ik je daar niet mee vermoeien ;)
Maar zoals ik het begrijp bestaat MP level (Monster Power) nog wel steeds op de PS/XBOX. dus -->
je MOET 3 NV (Nephalem Valor, te verkrijgen door het doden van 3 elites) hebben voordat je í¼berhaupt keys en organs kan laten droppen.
Met 3 NV kill je de Uberbosses (waar je kan komen na het gebruiken van een infernal machine) en hoe hoger je MP level staat, des te meer kans je hebt op een organ. (de verdeling van % tussen MP 1t/m5 weet ik niet) Met 1 van alle 3 de types organs kan je dan een Hellfire ring maken (str of int of dex of vit als main stat)
Lang verhaal etc.. maar hellfire rings kunnen het geouwehoer wel waard zijn!
Arteroot
8th April 2014, 19:27
Deze hele thread wordt erg verwarrend als de ene over de console versie praat en de andere over de PC versie. Misschien handig om van te voren te benoemen om welke versie het gaat als je post :P
Ik heb net de 2de van de Shadow Set gevonden. Set bonus is wel nice, zodra life onder 25% valt cast ik automatisch Smoke Screen :) De item zelf was ook een goede increase. Gaat erg lekker op het moment!
shadowx
8th April 2014, 22:25
Hopelijk komt de PS4 versie snel want het begint nu zo erg te kriebelen dat ik bijna op het punt sta om de Xbox 360 of PS3 versie te kopen.
Arteroot
8th April 2014, 22:27
Gewoon wachten want RoS is toch nog niet uit op de consoles.
Like-a-Bunny
8th April 2014, 23:13
Ik wacht ook tot een totaalpakketje inclusief RoS.
Black
9th April 2014, 11:25
Deze hele thread wordt erg verwarrend als de ene over de console versie praat en de andere over de PC versie. Misschien handig om van te voren te benoemen om welke versie het gaat als je post :P
Ik heb net de 2de van de Shadow Set gevonden. Set bonus is wel nice, zodra life onder 25% valt cast ik automatisch Smoke Screen :) De item zelf was ook een goede increase. Gaat erg lekker op het moment!
op de PC of console gevonden? ;)
RPGer
9th April 2014, 12:26
Alhoewel ik de melee class Barbarian op de PS3 demo erg fijn vond spelen, zie ik nu toch wel weer het grote voordeel van de PC versie. De crusader heeft aardig wat ranged attacks en net effe een falling sword achterin een mob plaatsen werkt dan wel weer veel sneller met muis. Ook je inventory management is natuurlijk veel sneller.
Lab hoe is D3 in 3D trouwens (no pun intended..)
Trio-sama
9th April 2014, 12:37
Eerlijk.. Diablo op een console is toch ook een grote grap..
Schoenmaker blijf bij je leest enzo..
(anders om ook overigens.. neem de Halo serie.. die hoort gewoon op de xbox, niet op de PC)
Rappa
9th April 2014, 12:43
(anders om ook overigens.. neem de Halo serie.. die hoort gewoon op de xbox, niet op de PC)
Je weet dat de eerste Diablo te spelen was op de Playstation he ;) Voor de laatste grote patch voor pc was ik een groot voorstander van de console versie. Alleen de besturing al, hoop dat er ooit nog officií«le ondersteuning vanuit Blizzard komt voor het spelen van Diablo 3 met een controller op de pc.
Paralize
9th April 2014, 12:48
't speelt echt fantastisch weg op de console hoor...
Indien je niet anders weet, zou je bijna niet geloven dat het ook op de pc is ;)
Like-a-Bunny
9th April 2014, 12:51
Lab hoe is D3 in 3D trouwens (no pun intended..)
TE DJU! Ik loop hier voor een lege kerk te joekelen! :cop:
Top dus! Even de Helixmod (http://helixmod.blogspot.nl/2012/05/diablo-iii.html) er overheen, e.e.a. in Nvidia Inspector laden en een keertje alt+tabben om alles op zijn plek te krijgen, maar dan heb je ook wat.
Ik heb hem volledig in 3D doorgespeeld en je krijgt dat typische speelgoedgevoel. Sowieso vliegt alles mooi in de rondte als je wat kapot slaat.
En convergence goed opschroeven, mits je het trekt natuurlijk.
Liquidje
9th April 2014, 12:54
Wat een onzin zeg, sinds wanneer "hoort" iets? Wat maakt Halo zo bijzonder dat het ongeschikt is op de PC? En ik heb gehoord dat de Diablo console versies prima speelden, het zou dan wel heel stom zijn miljoenen spelers de ervaring te ontzeggen omdat het "hoort". Waarom het een grote grap is, is dan ook wel de vraag met een 8,6 op metacritic.
Soms denk ik dat het een of andere gunfactor is die ontbreekt: "het is ONZE game serie, geef het niet aan HUN!!!"
@LaB: Diablo 3 in 3D was ik ook flink van onder de indruk. Die diepe kraters die je hier en daar tegenkomt, wauw :D
RPGer
9th April 2014, 12:55
TE DJU! Ik loop hier voor een lege kerk te joekelen! :cop:
Top dus! Even de Helixmod (http://helixmod.blogspot.nl/2012/05/diablo-iii.html) er overheen, e.e.a. in Nvidia Inspector laden en een keertje alt+tabben om alles op zijn plek te krijgen, maar dan heb je ook wat.
Ik heb hem volledig in 3D doorgespeeld en je krijgt dat typische speelgoedgevoel. Sowieso vliegt alles mooi in de rondte als je wat kapot slaat.
En convergence goed opschroeven, mits je het trekt natuurlijk.
Crap, toch maar eens een 3D monitor aanschaffen dan...
Trio-sama
9th April 2014, 12:57
Wat een onzin zeg, sinds wanneer "hoort" iets? Wat maakt Halo zo bijzonder dat het ongeschikt is op de PC? En ik heb gehoord dat de Diablo console versies prima speelden, het zou dan wel heel stom zijn miljoenen spelers de ervaring te ontzeggen omdat het "hoort". Waarom het een grote grap is, is dan ook wel de vraag met een 8,6 op metacritic.
Soms denk ik dat het een of andere gunfactor is die ontbreekt: "het is ONZE game serie, geef het niet aan HUN!!!"
@LaB: Diablo 3 in 3D was ik ook flink van onder de indruk. Die diepe kraters die je hier en daar tegenkomt, wauw :D
calm down..
Ik zal het volgende aan mijn post toevoegen oke?
"Ik vind"
(op een forum hebben we het toch altijd over meningen, toch?)
Baukereg
9th April 2014, 13:23
Ik vind dat Diablo op de consoles thuis hoort omdat ik anders een muisarm krijg van dat eeuwige geklik.
Liquidje
9th April 2014, 13:26
calm down..
Ik zal het volgende aan mijn post toevoegen oke?
"Ik vind"
(op een forum hebben we het toch altijd over meningen, toch?)
Ik snap dat het je mening is hoor, ben het er gewoon niet mee eens. En je gebrek aan motivatie zegt mij genoeg
Like-a-Bunny
9th April 2014, 13:27
Ik wacht wel even op LV om te vertellen hoe goed het met een controller speelt. (A)
Jorca
9th April 2014, 13:27
Halo CE doen we nog steeds op school, altijd wel leuk :P.
En voor Diablo heb je niet zoveel knopjes nodig waardoor het best fijn kan spelen.
Laatst kreeg ik zelfs een muisarm dankzij mijn Monk, ik denk dat ik maar een Wizard moet kiezen.
Trio-sama
9th April 2014, 14:12
En je gebrek aan motivatie zegt mij genoeg
En jouw aanname zegt mij genoeg..
Kom op zeg. Het is een mening. Dat je het er niet mee eens bent is prima, maar ga niet vervolgens aannemen dat ik niet weet waar ik mijn mening op baseer en zeker niet je eigen mening verkondigen als waarheid.
even niet goed gelezen daar
Dus nogmaals.
IK VIND dat Diablo niet op een console thuis hoort.
(ja ik heb het gespeeld op de console)
Kunnen we het nu weer hebben over het spel zelf dan?
Liquidje
9th April 2014, 14:17
En jouw aanname zegt mij genoeg..
Kom op zeg. Het is een mening. Dat je het er niet mee eens bent is prima, maar ga niet vervolgens aannemen dat ik niet weet waar ik mijn mening op baseer
Onderbouw het dan, als je het alleen maar even komt melden hou het dan voor je als je kritiek er op niet accepteert. Een forum is niet alleen een plek van mening, maar ook discussie. "Het hoort niet" is het broertje van "Waarom? Daarom!" dus ik kan daar niet veel mee. Als je geen zin hebt in de discussie ook prima natuurlijk, maar lok hem dan niet uit ;)
Trio-sama
9th April 2014, 14:22
Onderbouw het dan, als je het alleen maar even komt melden hou het dan voor je als je kritiek er op niet accepteert. Een forum is niet alleen een plek van mening, maar ook discussie. "Het hoort niet" is het broertje van "Waarom? Daarom!" dus ik kan daar niet veel mee. Als je geen zin hebt in de discussie ook prima natuurlijk, maar lok hem dan niet uit ;)
Je hebt gelijk wat dat betreft, echter, ga mij nu niet afbranden hier op een niet onderbouwde mening. Ik lees veel meer op dit forum dan dat ik post en ik zie het meerdere malen per dag, niet onderbouwde meningen, die worden ook niet afgevallen.
Maar goed het maakt niet uit verder.
(misschien ligt het aan mijn huidige mentale gesteldheid.. Baan wordt steeds onzekerder omdat die werkgever van mij een faalhaas is.. maar dat is voor een andere thread)
Liquidje
9th April 2014, 14:27
Prima, ik kan ook een beetje anal zijn. Maar verdomme, als je een standpunt maakt waar ik het niet mee eens ben, dan ga ik er mee in discussie en accepteer ik geen gebrek aan onderbouwing :P
Overigens twijfel ik ook wel om Diablo 3 weer op te pakken, maar sinds ik gisteren met TESO ben begonnen denk ik dat ik even wacht op een price drop.
Trio-sama
9th April 2014, 14:34
Prima, ik kan ook een beetje anal zijn. Maar verdomme, als je een standpunt maakt waar ik het niet mee eens ben, dan ga ik er mee in discussie en accepteer ik geen gebrek aan onderbouwing :P
Dat geldt voor mij ook normaal. Als ik nu mijn eigen dingen terug lees ben ik ook gewoon een lul wat dat betreft.
Ik wordt alleen maar meer gehypt op D3:RoS nu mijn nieuwe PC in zicht is.
1 onderdeel staat in bestelling bij de leverancier van Azerty. Hopelijk heb ik hem voor het weekeinde. Kan ik er dan mooi mee klooien :D
Eenlamp
9th April 2014, 14:43
D3 "hoort" niet op de PC, nee. Het voelt echter wel erg raar (ivm controller gebruiken voor een hack and slash) om het op de console te spelen na de franchise jaren op de PC gespeeld te hebben.
Ik heb de console versie na een weekje ook niet meer aangeraakt omdat ik mn TB+Muis terug wilde. :P Ze hebben het wel goed gedaan hoor, en het speelde lekker weg voor zover dat voor mij persoonlijk kon, en het was al stukken beter dan Diablo 1 op de PSX, maar het voelde toch allemaal nét niet.
Maargoed, ik ben na de patch van vandaag weer verder gegaan met m'n Crusader speelt en die speelt een stuk lekkerder nu met al die buffs. :) Resplendent Chests die ook eens wat betere loot spawnen zijn ook zéér welkom!
En het craften is minder duur nu dat je geen gems meer nodig hebt voor een hoop set items.. :P
Black
9th April 2014, 14:58
Dungeon Siege 3 speelde anders ook heerlijk weg met een controller, kan me alleen maar voorstellen dat Blizzard het beter doet :D
Eenlamp
9th April 2014, 15:23
Ja, het was zeker weten beter dan Dungeon Siege. :) Maar zoals ik al zei miste ik m'n toetsenbord en muis te veel. :P
RPGer
9th April 2014, 15:29
Overigens twijfel ik ook wel om Diablo 3 weer op te pakken, maar sinds ik gisteren met TESO ben begonnen denk ik dat ik even wacht op een price drop.
Ik denk dat je lang kan wachten, Blizzard is net Nintendo wat dat betreft. Zo is Heart of the Swarm ook nog overal 29 euro en die is al een jaar uit.
Eenlamp
9th April 2014, 15:46
Je kan 'm ook naar jezelf giften via de US store, scheelt je weer een paar knaken.
The Chosen One
9th April 2014, 18:04
Ik heb nog een normale key over voor 29,-. Heb de C.E. nu.
Paralize
10th April 2014, 00:38
Wat jij voorstelt bestaat niet op de console helaas.
Arcade orb kan ik alleen doen ipv de incinerate en zit ook geen frozen orb rune bij. :(
Wel net een chest gedropped die m'n lvl 41 vervangt... Precies dezelfde chest maar dan met betere stats en Legendary lvl 60. Dus stukje bij beetje zal ik wel sterker worden ;)
Wheezy
10th April 2014, 11:25
Als ik het goed begrijp heb jij elective mode uit staan. Even aanzetten, dan kan het wel.
Paralize
10th April 2014, 13:24
Oh dear. Ja dat klopt. Maar die frozen orb rune is dan ineens wel ergens te verkrijgen?
Nuja, ik probeer vanavond :D
Wheezy
10th April 2014, 13:56
Op PC in ieder geval wel, op de console zou ik het niet met zekerheid durven zeggen..
EDIT: Ik heb het even voor je opgezocht en hij lijkt inderdaad niet in de console versie van de game te zitten.
Rappa
10th April 2014, 13:59
Oh dear. Ja dat klopt. Maar die frozen orb rune is dan ineens wel ergens te verkrijgen?
Nuja, ik probeer vanavond :D
Klopt, door elective mode aan te zitten kan je meerdere spells uit één "class" kiezen. Zou je bijvoorbeeld Frozen ord en incinerate op twee verschillende knoppen doen :) Dit werkt ook zo op console.
Op PC in ieder geval wel, op de console zou ik het niet met zekerheid durven zeggen..
EDIT: Ik heb het even voor je opgezocht en hij lijkt inderdaad niet in de console versie van de game te zitten.
edit: niet ? :O Is al tijdje terug voor mij dat ik op console heb gespeeld dus kan het fout hebben.
edit 2:
Q: Does the console version have Elective Mode?
A: Yes Elective mode works in the console version of Diablo III just like it does in the PC version. (Source: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9281829030#3 )
Paralize
10th April 2014, 14:08
Maar hoe maintain je op die manier in vredesnaam je arcane power? :|
Extra +int gems erin knallen?
Rappa
10th April 2014, 14:10
Maar hoe maintain je op die manier in vredesnaam je arcane power? :|
Extra +int gems erin knallen?
Ik heb bijvoobeeld als signature spell (kost geen arcane power) eletrocute wat er voor zorgt dat als je deze gebruikt je sneller arcane power regenerate. Zo dus afwisselen tussen de spells. Extra int kan nooit kwaad maar volgens mij helpt dat niet om sneller arcane power te restore.
Paralize
10th April 2014, 14:15
Mja, zodra ik op mijn signature spel ga zitten, sterf ik al.
Ik heb echt mijn 'grote' dmg spells nodig.
Ik ga 't wel proberen. Ik wist nog niet van die elective mode en baalde er al van dat ik sommige dingen niet kon combineren, maar dat kan dus wel. :D
/so much fun :D
Trio-sama
10th April 2014, 14:22
Voor meer Arcanepower kan je een aantal dingen doen,
op je gear zoeken naar items met de stat "restores xx arcane power on crit" of "increases arcanepower regeneration by xx per second"
Signature spell (ik gebruik electrocute met de rune die 1 AP terug geeft per enemy geraakt) In combinatie met de passive "prodigy". die geeft 5 AP per enemy geraakt met een siganture spell.
Een passive (even naam kwijt) die vergroot je arcanepower pool met 20 en je regeneration met 2.00 per seconde.
Paralize
10th April 2014, 14:38
Ja, die passive heb ik ook. Heet iets van evocation?
Thanks. Ik ga er vanavond mee sleutelen. Ik post vast mijn bevindingen weer :)
Trio-sama
10th April 2014, 14:42
Evocation is de passive die al je cooldowns verlaagd met 20(?)%
Zinloze passive als je het mij vraagt.. tenzij je heel veel gear hebt met cooldownreduction
edit:
Wat ook goed helpt tegen het snel door je AP heenbranden,
Minder IAS op je gear! (channeled spells, zoals disintegrate, gebruiken dan minder AP per tick)
Paralize
10th April 2014, 14:44
Oh dan heet hij anders :P
IAS is?
Trio-sama
10th April 2014, 14:53
Oh dan heet hij anders :P
IAS is?
IAS (increased attack speed).
Probeer zo langzaam mogelijk aan te vallen. je APS (attacks per second) zo laag mogelijk proberen te houden als je channeled spells gebruikt.
Wheezy
10th April 2014, 15:58
edit: niet ? :O Is al tijdje terug voor mij dat ik op console heb gespeeld dus kan het fout hebben.
edit 2:
Die specifieke rune waarover gesproken werd zit niet in de console versie van de game (frozen orb rune), daar doelde ik op.
Paralize
10th April 2014, 17:03
Dat is wel spijtig... Waarom zitten dit soort verschillen erin?
Ik baal er sowieso van dat het erg door elkaar loopt, ook op internet.
en waarom hebben wij bv geen armory?
RPGer
10th April 2014, 17:10
Dat is wel spijtig... Waarom zitten dit soort verschillen erin?
Ik baal er sowieso van dat het erg door elkaar loopt, ook op internet.
en waarom hebben wij bv geen armory?
Omdat jullie paupers zijn en Diablo gewoon op de PC hoort.
Paralize
10th April 2014, 17:12
Omdat jullie paupers zijn en Diablo gewoon op de PC hoort.
Hoezo nou weer een pauper?
Ik heb Diablo ook op de PC gehad overigens. Maar mijn PC is te snel.
Trio-sama
10th April 2014, 17:14
PC te snel? :D
Paralize
10th April 2014, 17:45
Installeer theme park op jouw pc, en zie hoe snel de jaren gaan, om je een idee te geven van de gamespeed.
RPGer
10th April 2014, 17:55
Installeer theme park op jouw pc, en zie hoe snel de jaren gaan, om je een idee te geven van de gamespeed.
Je had gewoon The Ring of The Master Race om met +20% movement speed.
Zebby
10th April 2014, 18:01
Hm, je zou hopen dat ze de console versie bijhouden wat skills betreft. Jammer.
Paralize
10th April 2014, 18:03
Inderdaad. Gewoon hetzelfde doen, zo lastig lijkt me dit toch niet? Nuja, blijkbaar wel.
RPGer
10th April 2014, 19:57
Vraagie: Stackuh de bonusses? Bv. Ik heb een shoulder met 8% crit hit en een wapen met 10% crit hit chance. Maakt dit dan 18%? Zelfde voor bv bonusses op skills.