PDA

View Full Version : [Multi] Diablo III

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24

Eenlamp
10th April 2014, 20:00
Vraagie: Stackuh de bonusses? Bv. Ik heb een shoulder met 8% crit hit en een wapen met 10% crit hit chance. Maakt dit dan 18%? Zelfde voor bv bonusses op skills.
Jep, die stats stacken. :)

RPGer
10th April 2014, 20:55
Thx. waarom kan ik mijn blacksmith niet verder upgraden na lvl 10? Moet ik verdomme nou weer één of andere drop hebben uit Torment/Nightmare weet ik wat?

Eenlamp
10th April 2014, 21:25
Vanaf lvl 61 droppen er items voor het upgraden van je crafting stations. :) 10 was het maximale level van Diablo 3 zonder RoS.

Asmoday
10th April 2014, 23:48
Thx. waarom kan ik mijn blacksmith niet verder upgraden na lvl 10? Moet ik verdomme nou weer één of andere drop hebben uit Torment/Nightmare weet ik wat?
Ik dacht dat jij zo'n RPG fanaat was.
Dit is toch RPG, progression trough blockades :)

Je kan pas verder als je een nieuw item hebt. :+

Sorry ik zit je een beetje te fucken ;)

Wees blij, ik brgrijp dat je RoS nog maar net hebt?
Toen RoS net uit was heb ik 3/4 dagen moeten grinden voordat ik alle materialen had om mijn BS/JC en Enchantrix te levelen naar level 12.

Nu droppen die mats veel meer, maar kan in het begin erg traag gaan.

Mijn advies, als je begint met RoS, level eerst de enchantrix :)

RPGer
11th April 2014, 01:08
Wees blij, ik brgrijp dat je RoS nog maar net hebt?
Toen RoS net uit was heb ik 3/4 dagen moeten grinden voordat ik alle materialen had om mijn BS/JC en Enchantrix te levelen naar level 12.

Nu droppen die mats veel meer, maar kan in het begin erg traag gaan.

Mijn advies, als je begint met RoS, level eerst de enchantrix :)
Mijn matties droppen nog niet zo hard aangezien ik Ross van friends nog maar net in mijn BS lijstje heb staan om mijn random RNG te verhogen naar mijn grind.

Eenlamp
11th April 2014, 01:38
Mijn matties droppen nog niet zo hard aangezien ik Ross van friends nog maar net in mijn BS lijstje heb staan om mijn random RNG te verhogen naar mijn grind.
Logisch, maar je kan toch beter je Enchanting Mats bewaren voor je Transmog Stats die je belangrijker laten over komen tegenover NPC's met hoge DPS zodat je die in je party kan krijgen en zodoende je CRIT% damage kan verhogen in boss battles die dan je RNG% grindrate weer verhogen. Daarna kan je makkelijk naar je BS stappen en die door middel van je hoge Transmog Stats intimideren voor minder hoge kosten voor elke upgrade.

Asmoday
11th April 2014, 01:53
hehe :D

Paralize
11th April 2014, 11:15
Logisch, maar je kan toch beter je Enchanting Mats bewaren voor je Transmog Stats die je belangrijker laten over komen tegenover NPC's met hoge DPS zodat je die in je party kan krijgen en zodoende je CRIT% damage kan verhogen in boss battles die dan je RNG% grindrate weer verhogen. Daarna kan je makkelijk naar je BS stappen en die door middel van je hoge Transmog Stats intimideren voor minder hoge kosten voor elke upgrade.
Pff... wacht maar totdat hij begint over te weinig MF en teveel +GF op je gear. Kan je weer opnieuw beginnen met elite mobs grinden in TTOD

Arteroot
11th April 2014, 11:23
MF is toch verwijderd als stat in RoS?
Volgens mij heeft alleen de Cain 3 Set nog +50% MF. Niet erg veel, maar wel gekoppeld met +50% EXP!

Die Blood Shards boost is nice btw, heb aanzienlijk meer legs gekregen van Kadala. Helaas nog niet mijn Cindercoat. Die zal van zelf wel een keer verschijnen.

Heb nu wel de 2 set van Shadow, waardoor mijn Smokescreen automatisch proct op 25% life. Handig alsof je opeens keihard geburst wordt.

Daarnaast ook nog een Leg Scoundrel Token (Ribald's Etchings) gevonden. Hierdoor heeft mijn Scoundrel toegang tot alle skills. Nu is het echt een baas ^^

RPGer
11th April 2014, 12:03
Level 61 en begonnen aan Act V hurray...

Dit is wel een hele vette combinatie om achter elkaar uit te voeren:

Justice - Resolved Rune - 80% crit chance op enemy mob
Laws of Valor - Critical Rune - 100% extra Crit DMG
Falling Sword - Superheated Rune

Met als buffs
Long Arm of the Law (Law 10 Sec)
Heavenly Strength (2 handed weapon)

Wat je dus feitelijk doet is een mob vastzetten, ze 80% crit chance geven, dan 100% extra crit DMG buffen en BOEM falling sword, met nog extra een paar sec fire dmg. Blijft weinig meer staan daarna. Zelfs elites soms wel 1/3 health eraf op Master.

Trio-sama
11th April 2014, 12:32
Ik ben erg blij dat ze de crusader iets gebuffed hebben. Het is nu weer echt cool om te spelen, ook op lvl 70.
Speel nu electric hammer build, of soms nog steeds de "gundam 0 gun", al is die wat generfed helaas.
Zodra ik specifiekere gear heb ga ik wel kijken wat het definitieve element wordt.. fire/holy/lightning.

Maar eerst meer focus op de wiz! Ze hebben droprates in Rifts gebuffed. Gisteren een aantal T5 rifts gedaan. 10 legs in ongeveer 2 uur (waarvan 2 crafting plans). Me like!

Arteroot
11th April 2014, 12:45
Wizard is zeker nog steeds verschrikkelijk OP...
Ik heb gister nog even snel op mijn eigen Wiz gespeeld. Door middel van wat reforges en gear swaps mijn damage aardig geboost. Master ging supermakkelijk terwijl mijn gear alles behalve geweldig is xD

Demon Hunter begint even saai te worden, beetje overkill. Misschien maar weer even wat tijd op mijn Wiz spenderen :)

Paralize
11th April 2014, 12:47
Op de console dus niet!
Gvd man... Ik speel MP1 maar ik denk dat bij MP3 of 4 ik het beste 10.000 healthpotions en 800000000000000 miljoen goud mee kan nemen voor repairs

The Chosen One
11th April 2014, 13:32
Level 61 en begonnen aan Act V hurray...

Dit is wel een hele vette combinatie om achter elkaar uit te voeren:

Justice - Resolved Rune - 80% crit chance op enemy mob
Laws of Valor - Critical Rune - 100% extra Crit DMG
Falling Sword - Superheated Rune

Met als buffs
Long Arm of the Law (Law 10 Sec)
Heavenly Strength (2 handed weapon)

Wat je dus feitelijk doet is een mob vastzetten, ze 80% crit chance geven, dan 100% extra crit DMG buffen en BOEM falling sword, met nog extra een paar sec fire dmg. Blijft weinig meer staan daarna. Zelfs elites soms wel 1/3 health eraf op Master.
Justice neem ik echt niet, maar jah op hardcore heb je veel meer aan andere skills. Crit chance nut van de skill zelf neemt later wel af wanneer je zelf meer hebt anyway.

En ik zou condemn nemen i.p.v falling sword. Meer damage, helft van de cooldown en geen wrath cost.
Snap niet waarom falling sword nog een optie is zelfs, condem is veel te goed. (in vergelijking)

Arteroot
11th April 2014, 13:32
@Paralize
Wat voor spec speel je dan? Glass Cannon? :P

Als je MP1 met een mooi tempo kan farmen, is dat soms beter dan MP3-4. Tenzij je natuurlijk gewoon een uitdaging wil.

RPGer
11th April 2014, 13:45
Justice neem ik echt niet, maar jah op hardcore heb je veel meer aan andere skills. Crit chance nut van de skill zelf neemt later wel af wanneer je zelf meer hebt anyway.

En ik zou condemn nemen i.p.v falling sword. Meer damage, helft van de cooldown en geen wrath cost.
Snap niet waarom falling sword nog een optie is zelfs, condem is veel te goed. (in vergelijking)
Comdemn heb ik ook een tijdje mee gespeeld, maar het nadeel is dat je midden in een mob moet staan. Met falling sword kun je min of meer teleporten waar je maar wilt zijn.

Ze sluiten elkaar natuurlijk niet uit juist omdat condemn geen wrath kost, condem na falling sword kan ook en dan wordt het pas echt interessant :D

Paralize
11th April 2014, 13:47
Als je MP1 met een mooi tempo kan farmen, is dat soms beter dan MP3-4. Tenzij je natuurlijk gewoon een uitdaging wil.
Nee ik wil loot.
glass cannon ja, omdat ik nondeju geen mobs snel neerkrijg, ik blijf zelfs op glass cannon maar non stop kiten. (op bepaalde elite mobs)

Trio-sama
11th April 2014, 13:58
Nee ik wil loot.
glass cannon ja, omdat ik nondeju geen mobs snel neerkrijg, ik blijf zelfs op glass cannon maar non stop kiten. (op bepaalde elite mobs)
Probeer je build eens aan te passen naar die van mij.

Arteroot
11th April 2014, 14:00
@Paralize
Als je loot wilt, dan kan je beter op een lagere MP spelen. Hoe sneller je mobs dood, hoe meer loot dropt. Natuurlijk is de droprate beter op hogere MP's maar daar heb je niks aan als je constant aan het kiten bent.

Zoals Trio al zegt, probeer eens een andere build. Dat kan soms al een hoop schelen.

Ik verander bij mijn eigen chars ook steeds van skills. Soms komen je combinaties tegen die net even wat beter werken.

Paralize
11th April 2014, 14:02
Probeer je build eens aan te passen naar die van mij.
Heb je een linkje? :)

The Chosen One
11th April 2014, 14:12
Comdemn heb ik ook een tijdje mee gespeeld, maar het nadeel is dat je midden in een mob moet staan. Met falling sword kun je min of meer teleporten waar je maar wilt zijn.

Ze sluiten elkaar natuurlijk niet uit juist omdat condemn geen wrath kost, condem na falling sword kan ook en dan wordt het pas echt interessant :D
Als je echt bang bent om in het midden van mobs te staan moet je ook geen falling sword gebruiken ofc. En je kunt ook targets missen met falling sword.
En de 1e rune van Condemn heeft magneten.

Beide kan maar de Crusader is al zo CD afhankelijk. ,o

Skill is niks mis mee maar ik zie niks waarom ik hem over Condemn zou kiezen.
Wil nog wel die leg voor condemn hebben. Die is echt serieus OP. HARD OP. :+

Trio-sama
11th April 2014, 14:23
Heb je een linkje? :)
http://us.battle.net/d3/en/profile/T.../hero/34003099 (http://us.battle.net/d3/en/profile/Triosama-2692/hero/34003099)

Profiles zijn nog steeds niet gefixed.. DPS en toughness klopt geen hout van.

Overigens.. een aantal passives moet je even wegdenken.

Pre 2.0 waren mijn passives:
Glasscannon, unstable anomaly en blur (of prodigy)

http://eu.battle.net/d3/en/calculato...jSO!chY!YYcacZ (http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#URmjSO!chY!YYcacZ)

zo iets.

edit 234234:
Ik had ipv prodigy Critical Mass als passive. Maar die is volledig weggehaald nu op de PC. Weet niet of die nog bestaat op de consoles.

Zebby
11th April 2014, 14:35
Console loopt werelden achter op de PC imo. Ik snap dat ze het niet 1 op 1 konden overnemen door o.a. de AH, maar nu moet dat toch gewoon kunnen?

*Ik had eindelijk de 1m damage barriere verbroken maar toch weer wat toughness teruggenomen met nieuwe gloves, dus zit nu rond de 980k :( T2 is nu best makkelijk, al merk ik dat ik snel dood ga door bv. molten explosies/frozen.

Paralize
11th April 2014, 15:43
http://us.battle.net/d3/en/profile/T.../hero/34003099 (http://us.battle.net/d3/en/profile/Triosama-2692/hero/34003099)

Profiles zijn nog steeds niet gefixed.. DPS en toughness klopt geen hout van.

Overigens.. een aantal passives moet je even wegdenken.

Pre 2.0 waren mijn passives:
Glasscannon, unstable anomaly en blur (of prodigy)

http://eu.battle.net/d3/en/calculato...jSO!chY!YYcacZ (http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#URmjSO!chY!YYcacZ)

zo iets.

edit 234234:
Ik had ipv prodigy Critical Mass als passive. Maar die is volledig weggehaald nu op de PC. Weet niet of die nog bestaat op de consoles.
thanks.
Kan ik trouwens beter Astral Presence ipv prodigy doen?

Arteroot
11th April 2014, 16:30
Prodigy in combo met Electrocute gaat VEEL sneller dan Astral Presence

Trio-sama
11th April 2014, 17:09
Prodigy in combo met Electrocute gaat VEEL sneller dan Astral Presence
Ja en nee.. Als je constant in combat bent is Prodigy beter. Met tussenposen Asteral Pressence.

Overigens was Prodigy icm met Electrocute gebugged, het gaf meer AP dan bedoeld was en dat hebben ze eergisteren gefixed (op de pc) helaas.
Vandaar dat ik nu asteralP gebruik ipv prodigy.

Of die "bug" er op de console nog in zit weet ik niet. Zo ja, maak er gebruik van zo lang je kan.

Arteroot
11th April 2014, 17:19
Daar was de nerf dus voor. Op zich niet zo'n ramp want Electrocute blijft een goede skill. Zeker als je Velvet Camarel en Myken's Ball of Hate hebt :P

Ik wil mijn Crusader op lvl 70 hebben, schiet voor geen meter op. Gelukkig heb ik mijn twink wapen kunnen equipen. Van 5k Damage naar 34k Damage ^^

RPGer
15th April 2014, 00:32
act V met lvl 66 crusader. Waarom doet Westmarch mij toch steeds aan het spookhuis in de Efteling denken...? <3

Like-a-Bunny
15th April 2014, 10:07
/zet Danse Macabre op

The_wildcard
16th April 2014, 15:50
Kunnen er bosses gesummened worden tijdens rift runs? heb nu een poosje dat ik absurd veel elites en bosses tegelijk op je af komen.

Torment 1

Trio-sama
16th April 2014, 17:20
Rifts zitten altijd extreem vol met Elites. dat is de bedoeling er van :D
Ben zelf nu veel T4 rifts aan het runnen. Lekker legendary droprate zo!

Rappa
16th April 2014, 17:33
Rifts vol met elites is relaxt juist. Baal er altijd van als je in een rift komt waar je meer aan het lopen bent dan aan het killen.

The_wildcard
16th April 2014, 18:40
Maar op T1 4 tot 6 Bosses tegelijk O.o waar je net niet genoeg DMG voor doet is AUW.

Zebby
17th April 2014, 11:23
T1 zou ik er wel 6 aan kunnen, en op T4 doe ik denk ik ook wel genoeg damage maar ga ik zelf ook neer in een windvlaag :D

Trio-sama
17th April 2014, 11:28
YES! Gisteren EINDELIJK de Ring of Royal Grandeur geloot!!! (na 174 act 1 cashes)
Nu alleen nog een Tal Rasha offhand of belt en ik ben de bomb :D
Heb wel al een rasha amulet, maar die wil ik eigenlijk niet gebruiken omdat mijn Moonlight Ward so insane sterk is...

Rappa
17th April 2014, 11:34
Maar op T1 4 tot 6 Bosses tegelijk O.o waar je net niet genoeg DMG voor doet is AUW.
Weet niet of je solo speelt of in een groep maar als je solo speelt zou ik niet te snel Torment gaan doen. Wat mij goed is bevallen is na dat je level 70 bent gewoon moeilijkheidsgraad terug brengen naar normal en zo goede gele gear bij elkaar sprokkelen en met een beetje mazzel ook wat legendary wapens.

Doordat je met een behoorlijk tempo door de vijanden ramt kill je veel meer vijanden waardoor er meer items droppen en dus meer kans is op verbeteringen. Dit heb ik zelf een paar dagen gedaan en dan zie je opeens dat T1 een stuk makkelijker gaat :P

YES! Gisteren EINDELIJK de Ring of Royal Grandeur geloot!!! (na 174 act 1 cashes)
Nu alleen nog een Tal Rasha offhand of belt en ik ben de bomb :D
Heb wel al een rasha amulet, maar die wil ik eigenlijk niet gebruiken omdat mijn Moonlight Ward so insane sterk is...
Haha als ik al die verhalen hoor over hoelang het duurt voor je die ring hebt wil ik er al niet aan beginnen XD Maar Gratz :)

Arteroot
17th April 2014, 14:00
@Trio
Gratz! Beetje goede stats of maakt dat niet uit? :P

Ik heb gister eindelijk een Garwulf cloak geloot. Lekker rondlopen met 3 wolven en ik vind het geweldig ^^

Trio-sama
17th April 2014, 17:10
@Trio
Gratz! Beetje goede stats of maakt dat niet uit? :P

Ik heb gister eindelijk een Garwulf cloak geloot. Lekker rondlopen met 3 wolven en ik vind het geweldig ^^
Meh.. iemand bij mij in de party had er tegelijk met mij een.. de asshole dropt een 480 int, 5 ias 6cc en 1800 loh ring.. oftewel.. perfect roll (loh > chd reroll)

Ik had minder geluk.. 479 int, 6ias 388 armor 1650loh. heb de armor naar 5.5 cc gekregen (gelukkig in 1 roll...)
Maarja.. het is het waard iig.!!

The_wildcard
17th April 2014, 19:51
Okay laaste 2/3 dagen wat rifst gedaan op T1 en na dat je de riftboss heb verslagen de levels als nog clearen is het net of er meer greens of legends droppen.

Arteroot
18th April 2014, 11:17
Ik had gister 12 legs opgespaard. Eerste T3 rift leverde namelijk al 5 legs op... Belachelijk veel volgens mij :P

2 nieuwe set items: Natalya's Sight en Marauder's Encasement.
Hierdoor kon ik mijn Royal Ring of Grandeur vervangen met een zeer goede trifecta ring.
Heb nu Natalya's 3 Set en Marauder 2 Set.
Ik hoop spoedig een 3de Marauder item te looten zodat ik met de Grandeur Ring de 4 set kan activeren.

Had ook nog Warzechian Armguards en daar heb ik de dex roll naar int op veranderd zodat het een dikke improve voor mijn Wiz was ^^

Trio-sama
18th April 2014, 12:33
Gisteren T6 rifts gedaan.. Been there, done that, seen it all.

Hadden een "bijna" perm freeze wiz bij ons met Wand of Woh build met 70% reduced cooldown build ---> perma freeze + explosive blast.
T6 rifts geven zo veel legendaries :D

Ludwig
18th April 2014, 12:42
Level 62 nu en ben in "heavens" maar het blijft erg makkelijk op hard zonder gems en zonder gems op een tandje hoger dan hard is het weer te moeilijk. Geen idee wat ik dan moet doen of gems er in stoppen en een hoger level spelen. Ik raak namelijk snel dood door lightings en dat soort effecten van blauwe en gouden bosses. Weke gems werken hier goed tegen?
Crt damage en zo boeien me niet echt haal daar zelf geen voordeel uit want die had ik laat op 30% staan maar lijkt niet extra's te geven.

Arteroot
18th April 2014, 12:51
@Trio
Dat klinkt echt verschrikkelijk overpowered xD

Ik besef me net pas hoe gestoord goed de 4 set van Marauder is. Dan krijg je dus alle companions. Ik had alleen verwacht dat je ze als battle companions kreeg en meer niet. Het is gewoon zo dat je zowel hun passive EN active effects krijgt...
Nu maar hopen dat de helm of shoulders ASAP droppen :3
Daarnaast wil ik ook nog steeds een Cindercoat, want die is ook belachelijk goed voor mijn huidige build. Alleen na 2k Blood Shards heb ik nog steeds geen Cindercoat gezien :(

Ludwig
18th April 2014, 12:57
Level 62 nu en ben in "heavens" maar het blijft erg makkelijk op hard zonder gems en zonder gems op een tandje hoger dan hard is het weer te moeilijk. Geen idee wat ik dan moet doen of gems er in stoppen en een hoger level spelen. Ik raak namelijk snel dood door lightings en dat soort effecten van blauwe en gouden bosses. Weke gems werken hier goed tegen?
Crt damage en zo boeien me niet echt haal daar zelf geen voordeel uit want die had ik laat op 30% staan maar lijkt niet extra's te geven.
Laat maar ik lees dat je moet door levelen tot level 80 anders hebben gems nog geen zin.

Rappa
18th April 2014, 13:00
Heb je anders een linkje naar je profiel? (bijvoorbeeld: http://eu.battle.net/d3/en/profile/R.../hero/14938376 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rappa1985-2624/hero/14938376))

Kunnen we misschien wat tips geven.

Trio-sama
18th April 2014, 14:06
@Trio
Dat klinkt echt verschrikkelijk overpowered xD

Ik besef me net pas hoe gestoord goed de 4 set van Marauder is. Dan krijg je dus alle companions. Ik had alleen verwacht dat je ze als battle companions kreeg en meer niet. Het is gewoon zo dat je zowel hun passive EN active effects krijgt...
Nu maar hopen dat de helm of shoulders ASAP droppen :3
Daarnaast wil ik ook nog steeds een Cindercoat, want die is ook belachelijk goed voor mijn huidige build. Alleen na 2k Blood Shards heb ik nog steeds geen Cindercoat gezien :(
Weet je wat nog zieker is...
Als je voor alle 3 de followers het item hebt dat ze toegang geeft tot alle skills.
Als dan je Marauder proct heb je 3 followers met 8 skills each :D

Mijn enchantress en scoundrel hebben bij zowel wizard als crusader nu het item dat ze onsterfelijk zijn.

Waar heb je het in godsnaam over.
Wat heb je "op 30% staan"? Critical hit Damage? Dat is ook wel belachelijk weinig natuurlijk en CHD werkt niet bepaald goed als je Critical Hit Chance laag is natuurlijk.

Zebby
18th April 2014, 14:10
Ik vind niet echt upgrades meer, en weet ook niet zo goed waar ik nog moet zoeken. Heb een SoJ met 15% cold damage in mijn stash, maar geen crit of crit damage erop. Helm probeer ik nog te rerollen naar Arcane Orb, maar is al erg duur aan het worden.
Met Kadala poog ik mijn chest te upgraden, maar dit is me net pas gelukt en dat was dus een direct upgrade...

Enige tips? Wat eerst?
Shard of Hate fix/nerf is voor mages iig niet te merken.
Self buffed (met Enchantress) zit ik op 1.03mil damage, zonder de +%orb +%Cold en SoH procs.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/H...1/hero/8218012 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hybr1d-2991/hero/8218012)

Ludwig
18th April 2014, 14:22
Waar heb je het in godsnaam over.
Wat heb je "op 30% staan"? Critical hit Damage? Dat is ook wel belachelijk weinig natuurlijk en CHD werkt niet bepaald goed als je Critical Hit Chance laag is natuurlijk.
Ik bedoelde andersom.CHC 50% Maar ik heb het idee dat CHD dan nog weinig toevoegt

Dina
18th April 2014, 14:27
CHD is punt voor punt de beste dps-increase die je kan hebben.

Trio-sama
18th April 2014, 14:28
Ik vind niet echt upgrades meer, en weet ook niet zo goed waar ik nog moet zoeken. Heb een SoJ met 15% cold damage in mijn stash, maar geen crit of crit damage erop. Helm probeer ik nog te rerollen naar Arcane Orb, maar is al erg duur aan het worden.
Met Kadala poog ik mijn chest te upgraden, maar dit is me net pas gelukt en dat was dus een direct upgrade...

Enige tips? Wat eerst?
Shard of Hate fix/nerf is voor mages iig niet te merken.
Self buffed (met Enchantress) zit ik op 1.03mil damage, zonder de +%orb +%Cold en SoH procs.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/H...1/hero/8218012 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hybr1d-2991/hero/8218012)
nieuwe offhand!! de dmg die je daar op hebt is echt HEEL erg laag.
101-124 volgens je profiel. (bijna de laagste roll die je kan krijgen)
IAS van je Stolen ring rerollen naar CHD.
Ja een nieuwe chest.. (met 3 sockets).
nieuwe pants (met 2 sockets)

Wat heb je gererolled op je wapen? (jaloers op dat wapen btw)
Als je nog niets hebt gererollen kan je vita weg rollen voor %dmg

Oh, je zou zeker nog iets aan je passives kunnen veranderen.. meer dps is daar makkelijk uit te halen!

Ludwig
18th April 2014, 14:33
Ik heb het idee daar juist niet meer van nodig te hebben want 2 peppen en vijanden zijn al dood.

Dina
18th April 2014, 14:34
Ik heb het idee daar juist niet meer van nodig te hebben want 2 peppen en vijanden zijn al dood.
DPs bereken je niet vs normale mobs, maar juist tegen bosses. Daarnaast heb ik sterk het idee dat je op normal speelt, right? Probeer het eens op expert, master of torment 1.

Ludwig
18th April 2014, 14:37
Ik heb hem op expert staan zo juist geen problemen met bosses. Wel af en toe weg rennen voor lighting en dan terug rammen en dat gaat lekker, er voor had ik hem op hard staan.

Trio-sama
18th April 2014, 14:43
Als je genoeg CHC hebt wel ja..

Like-a-Bunny
18th April 2014, 14:45
Het jargon hier. =D

Trio-sama
18th April 2014, 14:46
Het jargon hier. =D
Het is ook een "vak apart" ;)

Liquidje
18th April 2014, 14:49
Het is een afweging, gezien CHC * CHD en je hebt je gemiddelde bijdrage van CH's per hit. Dus 50% CHC met CHD van 30 (ik zuig waardes uit mijn duim) is dus 15 dmg per klap bijdrage. Altijd daarop builden en afwegen.

@LaB: prachtig hí¨ :D Ik vind het altijd wel grappig dat ik echt bijna niet bezig ben met dat maxxen van mijn gear. Ik neem gewoon wat ik leuk/tof vind.

Rappa
18th April 2014, 14:56
Het jargon hier. =D
Heb bij het openen van de monster hunter thread ook vaak gecheckt of ik niet per ongeluk google translate had aan staan ;)

Ludwig
18th April 2014, 14:57
Net tegen een stuk of 10 elites no problems zonder CHD op expert, nog maar een leveltje hoger dacht ik.

Rappa
18th April 2014, 15:01
Ik vind het altijd wel grappig dat ik echt bijna niet bezig ben met dat maxxen van mijn gear. Ik neem gewoon wat ik leuk/tof vind.
Dat is voor mij juist de aantrekkingskracht en de reden waarom ik blijf spelen. Als je het alleen voor het "verhaal" doet ben je vrij snel klaar met de game.

Net tegen een stuk of 10 elites no problems zonder CHD op expert, nog maar een leveltje hoger dacht ik.
Welke class speel je? Barbarian?

Liquidje
18th April 2014, 15:10
Dat is voor mij juist de aantrekkingskracht en de reden waarom ik blijf spelen. Als je het alleen voor het "verhaal" doet ben je vrij snel klaar met de game.
Ik snap ook zeker voor de fanatieke gamers dat het hem hier in zit, zeker als je de endgame in gaat. Ik veroordeel het niet hoor, maar ik heb niet de commitment om daar in terecht te komen

Ludwig
18th April 2014, 15:16

Welke class speel je? Barbarian?
Jeps Babarian zo'n 60+ uurtjes. Ik wou net een video uploaden maar dat kan helemaal niet op twitch alleen maar steamen dus maar weer terug naar youtube maar wil geen google + rotzooi.

Zebby
18th April 2014, 15:18
nieuwe offhand!! de dmg die je daar op hebt is echt HEEL erg laag.
101-124 volgens je profiel. (bijna de laagste roll die je kan krijgen)
IAS van je Stolen ring rerollen naar CHD.
Ja een nieuwe chest.. (met 3 sockets).
nieuwe pants (met 2 sockets)

Wat heb je gererolled op je wapen? (jaloers op dat wapen btw)
Als je nog niets hebt gererollen kan je vita weg rollen voor %dmg

Oh, je zou zeker nog iets aan je passives kunnen veranderen.. meer dps is daar makkelijk uit te halen!
Oh, niet eens gezien :(
@Ring, probeer ik nog, maar zit met een te kort aan legendary crafting materials.
@Chest, hoezo 3 sockets? Vaak kwam ik bij die chests nog steeds extreem veel lager uit op toughness (of gem je dan int?).
@Pants, idem dito.

Wapen is de socket op rolled. En hoe kan ik mijn passives daarin aanpassen? Ik dacht dat dit de hoogste DPS output zou leveren, aangezien ik alleen Cold damage heb (en Archon ipv Black Hole voor bosses).

Dina
18th April 2014, 15:37
Maar dat is niet moeilijk om te halen.

Ludwig
18th April 2014, 15:41
En helemaal niet nodig.

Liquidje
18th April 2014, 15:44
En helemaal niet nodig.
... Voor jou...

Rappa
18th April 2014, 15:45
En helemaal niet nodig.
Probeer Torment eens. Kijken of je dat dan nog steeds vind ;)

Ludwig
18th April 2014, 15:52
Probeer Torment eens. Kijken of je dat dan nog steeds vind ;)
Dan word het een ander verhaal ik moet dan in eens flesjes leeg drinken maar wel zonder dood te gaan. Dus ja het is te doen maar het kost meer leven en flesjes leven. Babarian lijkt wel te veel power te hebben?

Zebby
18th April 2014, 16:03
Dan word het een ander verhaal ik moet dan in eens flesjes leeg drinken maar wel zonder dood te gaan. Dus ja het is te doen maar het kost meer leven en flesjes leven. Babarian lijkt wel te veel power te hebben?
Na een tijdje is er geen andere manier om damage te behalen. Crit en Crit damage versterken elkaar extreem, maar dit is pas echt relevant vanaf T1+ op level 70. Tot die tijd kun je prima zonder.

Trio-sama
18th April 2014, 16:15
Oh, niet eens gezien :(
@Ring, probeer ik nog, maar zit met een te kort aan legendary crafting materials.
@Chest, hoezo 3 sockets? Vaak kwam ik bij die chests nog steeds extreem veel lager uit op toughness (of gem je dan int?).
@Pants, idem dito.

Wapen is de socket op rolled. En hoe kan ik mijn passives daarin aanpassen? Ik dacht dat dit de hoogste DPS output zou leveren, aangezien ik alleen Cold damage heb (en Archon ipv Black Hole voor bosses).
chest = int + vit + allres/armor + 3 sockets
pants = int + vit + llres/armor + 2 sockets
eventueel kan je bij beide de vit vervangen voor armor/allres als je genoeg vit al hebt (vita geeft meer toughness, maar mitigation is VEEL belangrijker!)
Probeer niet boven de 400k life te gaan met een Wizard. zodra je daar ongeveer aan zit is allres of armor ALTIJD beter dan vit/life%
Zeker op Torment 3+

Wat betreft skills.. check mijn profiel (let op de passives)

p.s. ik zie nu dat op mijn profiel mijn offhand ook minimale dmg roll heeft. Profiles nog steeds bugged dus...........

Arteroot
18th April 2014, 16:54
Profile is zo onbetrouwbaar als wat, het is wel iets beter geworden maar nog steeds drama.

Ik snap ook niet hoe de profile damage wordt berekend want volgens mijn profile heb ik 898k damage maar ingame heb ik 1250k damage. Zit een aanzienlijk verschil tussen.

Enige probleem met mijn Demon Hunter op het moment is de toughness. Heb 7 mil toughness en in open area rifts word ik nog wel eens overvallen door 20 mobs en dan ben ik vaak de lul xD.
Probleem lost zich hopelijk op zodra ik die 4 set van Marauder heb want dan geeft die Boar me 20% all res en dergelijke :)

Trio-sama
20th April 2014, 11:49
Ik verwachtte eigenlijk dat profile dps en toughness op de website berekend wordt zonder pasives e.d. maar dat kan uiteindelijk ook niet.. want zonder passives zou ik meer toughness hebben dan met (glass cannon is slecht voor je toughness).

RPGer
20th April 2014, 13:37
Wat is dat nu weer voor treurige shit, ik kom terug in mijn game had 3 bounties complete, nu weer gereset.

The Chosen One
20th April 2014, 16:28
Treurig tssss? :S Bounties worden altijd gerest.

CoinOperatedBoy
20th April 2014, 19:01
102 paragon levels spelen zonder 1 set piece voor je Witch Doctor te krijgen, speel 2 paragon levels op je fresh level 70 Barbarian en je hebt een set piece...

Heerlijk die randomness...

Asmoday
21st April 2014, 11:28
Wat is dat nu weer voor treurige shit, ik kom terug in mijn game had 3 bounties complete, nu weer gereset.
Euhm :)

Bounties worden altijd gereset als je de game volledig verlaat...
JE hebt 5 bounties per act - 1 kistje per act

Als je de game verlaat dan resetten de bounties, zodat je ze opnieuw kan farmen.

Da's geen treurige shit, dat is hoe het werkt.

RPGer
21st April 2014, 13:36
Euhm :)

Bounties worden altijd gereset als je de game volledig verlaat...
JE hebt 5 bounties per act - 1 kistje per act

Als je de game verlaat dan resetten de bounties, zodat je ze opnieuw kan farmen.

Da's geen treurige shit, dat is hoe het werkt.
Ik heb niet altijd de mogelijkheid om uren achtereen te spelen, dus saven waar ik was zou wel zo fijn zijn.

The Chosen One
21st April 2014, 14:53
Gelukkig duren bounties ook maar minuten i.p.v uren. Meer voordelen dan nadelen dat het reset juist. En misschien wel meer exploitproof (no idea).

-

M'n 2e Crusader is nu ieg 70 (tijdje) en wat beter gegeared. :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/T.../hero/39804169 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/TheChosenOne-2201/hero/39804169)

Black
21st April 2014, 15:08
Gelukkig duren bounties ook maar minuten i.p.v uren. Meer voordelen dan nadelen dat het reset juist. En misschien wel meer exploitproof (no idea).
[/url]
Lul niet zo man. Je doet echt geen 15 minuten over een hele act.

The Chosen One
21st April 2014, 15:17
Lol??? Kan makkelijk. :P

En zelfs 15-20 minuten is nog steeds geen uren. Met act 2 en oasis slechte plek en act 5 Blood Marsh kan het soms iets langer duren.
Maar act 2 (doe ik nu voornamelijk) algemeen is best snel (belial, die shrine, kulle, zelfs die grote desert area) en Act 4 kan nog wel sneller met sommige bounties.
Met me crusader kan ik op master ook wel <10 min halen met leuke empowered shrine.

En dan doe ik nog niet eens aan normal (splitfarming).

Trio-sama
21st April 2014, 15:42
Normal splitfarming was zo'n 5-7 minuten voor mij. Gaat super snel dan.

Asmoday
21st April 2014, 23:38
Lul niet zo man. Je doet echt geen 15 minuten over een hele act.
10 min voor act 1,2,3 en 4.

Split farming is dat, en zelfs al is het 30 min in totaal, dan nog is dat geen uren achtereen.

RPGer
21st April 2014, 23:42
Wat is daar in vredesnaam nog de lol van?

Illuv
22nd April 2014, 00:12
Dat je het daarna op een forum kunt posten, natuurlijk.

Wheezy
22nd April 2014, 00:27
Als je nagaat dat het er dik in zit dat je honderden caches moet openen om die éne legendary te vinden die je zoekt, dan kiest men er soms voor om dat op een zo efficií«nt mogelijke wijze te doen.

Koei
22nd April 2014, 01:16
Jup, die ring waardoor je een set item minder nodig hebt om een set bonus te krijgen is gewoon te goed en dropt alleen uit een A1 cache. Holy shit the grind.

ShadowSaiyan
22nd April 2014, 12:24
Jup, die ring waardoor je een set item minder nodig hebt om een set bonus te krijgen is gewoon te goed en dropt alleen uit een A1 cache. Holy shit the grind.
Ben al weken bezig en al honderden caches geopend, geen ring te bekennen :(

RPGer
22nd April 2014, 13:00
Heb nog even adventure mode aangeraakt maar is niks voor mij, veel te doelloos. Misschien over een tijdje nog eens met een andere Char uit spelen. Nu is het wachten op de volgende grote RPG: Divine Divinity: Original Sin!

shadowx
22nd April 2014, 13:25
Veel zin om weer aan Diablo 3 te beginnen alleen wacht ik op de PS4 versie, hopelijk komt tie snel.

Ludwig
23rd April 2014, 13:07
Het was toch wat te pittig op torment 1 dus terug. Echter heb ik nu Marquise in mijn ring gedaan en toen werd het gelijk al weer makkelijker, nu kan ik ook 3 Marquise kwijt in mijn chest armor want heb een leuke gevonden waar 3 gems in passen en daar bij ook nog eens beter dan mijn huidige chest armor.

Arteroot
25th April 2014, 11:25
Ik moet nog 1 Marauder Piece en ik zie ze droppen bij iedereen behalve bij mezelf...

Gister speelde ik nog met een maatje en zei voor de grap, Kom op Marauder Spines, drop!
Waarop maatje van me zei, niet ragen, maar ze droppen nu bij mij....

Het is helaas niet anders, ik farm vrolijk verder :')

Black
25th April 2014, 12:00
Je kan toch binnen 2 uur ruilen met andere mensen?

Arteroot
25th April 2014, 12:19
Dat klopt, maar maatje van mij speelt ook DH en had er zelf nog baat bij. Anders had hij hem aan mij gegeven. We ruilen wel vaker gear. Dit was gewoon even een toevalligheid en een beetje zuur voor mij :p

Hoe groot is de kans namelijk dat je hard op een item benoemd en een ander loot hem letterlijk een seconde later? :')

Zebby
25th April 2014, 12:41
Gisteren paar van die momenten. Ugh, ik wil weer een legendary! *Sloopt wat urnen in A5 Graveyard Rift* en er dropt een Unique Amulet :) Geen upgrades, maar toch leuk.

Ik zit zwaar te twijfelen. Ik heb nu Shard of Hate, maar heb ook de Wand van mijn Offhand set gevonden. Aan pure DPS win ik ~90k (AS en INT), maar ik verlies die piercing proc van Shard of Hate á 230% WD (die ik vooral op mijn Glacial Spike super vind) en wat Toughness.
Dat shields healen na verloop als set bonus boeit me niet zo, ik krijg alleen shields via mijn Gloves, en dat is zelden.

Denk toch dat ik bij SoH blijf.
Main Hand van Chantodo set dus. Heb hem niet aan, maar set bonus zie je van OH.

Arteroot
25th April 2014, 13:18
Chantodo set + dominance = overload aan survivability.
Vooral erg nice voor HC maar als je SC speelt kan je beter voor SoH gaan (imo).

ShadowSaiyan
26th April 2014, 21:29
Eindelijk!

http://i238.photobucket.com/albums/ff234/shadowsaiyan1987/rorg.jpg

100en caches geopend met mijn Crusader en geen ring te vinden, doe 1 run met mijn Wiz en binnen 5 caches komt de RoRG eruit rollen _,O-

Trio-sama
28th April 2014, 13:34
Ik zit zwaar te twijfelen. Ik heb nu Shard of Hate, maar heb ook de Wand van mijn Offhand set gevonden. Aan pure DPS win ik ~90k (AS en INT), maar ik verlies die piercing proc van Shard of Hate á 230% WD (die ik vooral op mijn Glacial Spike super vind) en wat Toughness.
Shard of Hate is ZO veel beter! Die proc geeft je zoveel dps!
Zelfde geldt voor Thunderfury.
Ik heb mijn Gesture of Orpheus in geruild voor een TF.. Verloor er 150k paper dps en 20% arcane dmg mee. TF is nog steeds VEEL meer dps.
Dat zijn zonder uitzondering de twee hoogste dps wapens in het spel voor een wizard (TF voor andere classes waarschijnlijk ook)

edit:
Nice ring shadow.. mooie tri-fecta! Jaloers hier!

Arteroot
28th April 2014, 14:16
Ik heb een nieuw speeltje ^^
Geweldige combinatie met mijn Natalya's Slayer, die 2701 DPS heeft. Heb nu 50% Crit en 502% Crit Hit Damage.

Rappa
28th April 2014, 16:32
Damn zieke dmg voor een 1h :D Heb de laatste tijd helaas niet meer echt mazzel met items en als er een wapen dropt is het 9 van de 10 keer zonder socket...

NightOwl
30th April 2014, 11:23
De veranderingen die zijn doorgevoerd bij de uitbreiding, komen die ook terug in het originele spel? Ik heb het spel destijds bij een vriend gespeeld maar vond het niks. Met de veranderingen van ROS wil ik het misschien toch weer proberen.

Wheezy
30th April 2014, 12:17
Wat je niet kunt doen tenzij je RoS hebt:
- act 5,
- boven level 60 komen,
- een Crusader spelen,
- adventure mode (rifts en bounties).

Je kunt dus wel gewoon met het nieuwe lootsysteem (en o.a. de nieuwe skills) oude content doorlopen.

NightOwl
30th April 2014, 13:40
Nice, dan ga ik dat binnenkort eens proberen

Arteroot
2nd May 2014, 13:49
Heb een beetje een burn out moment met Diablo.

Het ene moment droppen er 3-4 legs per rift en het andere moment zie ik dik 2 uren niks droppen. De RNG is soms all over the place...
Ook constant dezelfde legs :/
Daarnaast heb ik nu al 4 keer die stomme Marauder Spines zien droppen, maar telkens voor een andere speler die ze zelf nog nodig had. (Ik kreeg wel een Marauder Spine, rare shield, leuke troll Blizz!)
Ook aas ik al 3 weken op een Cindercoat, maar die bestaat volgens mij niet voor mijn DH. Terwijl een maatje van mij de 3de al heeft veranderd in een soul. Natuurlijk droppen die krengen alleen als ik net off ga.

Ik weet het, de hele game draait om RNG, maar heb volgens mij echt even een unlucky streak te pakken.

The_wildcard
2nd May 2014, 14:54
Zelf een poosje anderhalve week geen goeie drops gehad en toen inees 4 nieuwe gear stukken. En toen ineens weer 3 a 4 dagen niks. En heb het nu zowat meer dan een week niet meer opgestart.

ShadowSaiyan
12th May 2014, 17:30
http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/C9AXC941D1LY1399881095315.jpg (http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/C9AXC941D1LY1399881095315.jpg)

Bron: http://eu.battle.net/d3/en/blog/14096399/

Lord Vampire
12th May 2014, 18:09
:kirby:

Like-a-Bunny
12th May 2014, 18:13
I'm in. :)

Lord Vampire
12th May 2014, 18:20
Ik lees trouwens niets over een separate Reaper of Souls voor de consoles. Maar het lijkt me dat deze wel als DLC verschijnt.

Paralize
12th May 2014, 18:40
Lijkt me wel. Toch... hoop ik?

Rappa
13th May 2014, 11:53
Voor de PC spelers:

[Datamined] Patch 2.0.5. Class Changes and Strings

The new Community Events include, but are not limited to:

More Legendaries - 1 guaranteed in the first hour!
More Goblins - Anniversary buff makes them come in pairs!
More Blood Shards
More Keystones
More Gold Find

More at the strings section below.
Bron en rest van changes (http://www.diablofans.com/)

ShadowSaiyan
13th May 2014, 21:22
Official Patch Notes 2.0.5 (http://us.battle.net/d3/en/blog/14138344/?cid=social_20140513_23823474)

Crusader FTW! :rock:

Trio-sama
14th May 2014, 11:58
Heavenly Strength
Removed the movement speed penalty

porrrrrrno

Zebby
14th May 2014, 13:03
Ik lees het als: "Crusader is now out of beta!".

Cold Archon, hmm. Jammer dat het de brakke rune is, en de Arcane (+22% damage?) mogelijk toch beter is. Even kijken hoeveel +% Cold ik ook alweer heb...

Trio-sama
14th May 2014, 13:11
Ik lees het als: "Crusader is now out of beta!".

Cold Archon, hmm. Jammer dat het de brakke rune is, en de Arcane (+22% damage?) mogelijk toch beter is. Even kijken hoeveel +% Cold ik ook alweer heb...
Ik heb het gevoel dat deze skill changes specifiek zijn gedaan voor de 4-set bonus van de Vyr's set.
Ik lees niets over het veranderen van de Improved Archon rune. Volgens de skillguide is het "Improved Archon: Increase the damage of all Archon abilities by 22%."
Maar ik weet niet beter dan dat het +4%dmg per mob killed is.

Zebby
14th May 2014, 13:38
Ik heb het gevoel dat deze skill changes specifiek zijn gedaan voor de 4-set bonus van de Vyr's set.
Ik lees niets over het veranderen van de Improved Archon rune. Volgens de skillguide is het "Improved Archon: Increase the damage of all Archon abilities by 22%."
Maar ik weet niet beter dan dat het +4%dmg per mob killed is.
Ik heb het gevoel dat ze Archon voor alle specs goed willen maken, want het is een leuke ability. Door iedere rune een ander damage type te geven (ipv Arcane damage bij alle runes) kan een Fire of Frost mage nu ook Archon gebruiken zonder alle +% damage te verliezen die ze hebben.

Improved Archon blijft waarschijnlijk de Arcane damage rune met dat damage percentage. Die 4% dmg per mob killed is onderdeel van de basis skill en zal onveranderd blijven voor alle runes.

Trio-sama
14th May 2014, 14:35
Ik heb het gevoel dat ze Archon voor alle specs goed willen maken, want het is een leuke ability. Door iedere rune een ander damage type te geven (ipv Arcane damage bij alle runes) kan een Fire of Frost mage nu ook Archon gebruiken zonder alle +% damage te verliezen die ze hebben.

Improved Archon blijft waarschijnlijk de Arcane damage rune met dat damage percentage. Die 4% dmg per mob killed is onderdeel van de basis skill en zal onveranderd blijven voor alle runes.
Heh, je hebt ook gelijk. Gewoon slecht gelezen.
Moet zeggen dat zeer weinig mensen bij mij in de (wiz only) clan archon uberhaupt gebruiken. Nu na 2.0.5 nog steeds niet. Het past vaak niet in een build.

Duran
14th May 2014, 15:06
Ik ben met mijn eerste playthrough bezig met D3+RoS (PC-versie).
Heb een barbarian en een crusader aangemaakt.
De barbarian zit nu op het einde van act 3 en is inmiddels level 40 gepasseerd.
De crusader beviel me niet zo - heb hem tot level 10 geleveled en toen laten staan.
Misschien dat ik die later nog eens oppak.

Wat mij tot nu toe opvalt is dat ik het zeker geen slecht spel vind, maar de feel die D2 had kan hij toch niet benaderen.

Maar ja, ik vermaak me wel dus het is zeker geen miskoop.

Trio-sama
14th May 2014, 17:38
Ik ben met mijn eerste playthrough bezig met D3+RoS (PC-versie).
Heb een barbarian en een crusader aangemaakt.
De barbarian zit nu op het einde van act 3 en is inmiddels level 40 gepasseerd.
De crusader beviel me niet zo - heb hem tot level 10 geleveled en toen laten staan.
Misschien dat ik die later nog eens oppak.

Wat mij tot nu toe opvalt is dat ik het zeker geen slecht spel vind, maar de feel die D2 had kan hij toch niet benaderen.

Maar ja, ik vermaak me wel dus het is zeker geen miskoop.
Hmm apart.. Ik vond juist het levelen met de Crusader fantastisch! Op lvl 70 was er geen zak meer aan. Maar nu na 2.0.5 ga ik het zeker weer proberen, de reworks/buffs hebben zeker weten goed gedaan.

Moet wel zeggen dat lvl 10 wel erg vroeg is om te stoppen, dan heb je pas net enkele skills vrij gespeeld. Probeer het nog eens!

The Chosen One
14th May 2014, 18:14
Andere feel maar uiteindelijk wel beter.

Meer plezier met levelen, meer plezier met verschillende builds (geen cookie cutter), meer fun op max (of hoog) level etc dan alles stompen en baalruns etc.

En 2.05 patch is awesome voor Crusader. _O_

1H builds hebben een flinke buff/boost gekregen, hiervoor was 2H gewoon "te krachtig" in verhouding.
En een paar andere passives zijn van compleet waardeloos naar goed/geweldig gegaan.

Lord Vampire
14th May 2014, 18:30
Moet wel zeggen dat lvl 10 wel erg vroeg is om te stoppen, dan heb je pas net enkele skills vrij gespeeld. Probeer het nog eens!
Ik heb (nog) geen verstand van de Crusader, maar wat je zegt is een waar ding. Ik heb een Wizard en Witch Doctor geleveld en beiden vond ik leuk om mee te spelen, maar ook pas echt interessant vanaf level 30, omdat je dan de echt wat leukere powers begint vrij te spelen.

The Chosen One
14th May 2014, 19:48
Na launch ook een WD begonnen maar nooit verder dan lvl 13 of zo gekomen.
Tijd terug toen weer begonnen en ik weet niet of ik hem toen nooit een goede kans heb gegeven of dat de veranderingen sinds launch zo goed zijn maar ik vond de WD ineens wel leuk.

Niet me favoriete class of zo maar ik heb ieg geen hekel aan een class meer. Monk is nog een beetje meh voor me.

Eenlamp
15th May 2014, 16:52
100% legendary droprate increase en 2 x zoveel riftstones per drop nu. Weet niet hoe lang het event duurt. (PC) Maar het is wel nice. :D

Paralize
15th May 2014, 17:01
Ja. Leuk. PC is even flink aan het inhalen op de consoles. Nondeju

Eenlamp
15th May 2014, 17:10
Heb al een paar leuke drops gehad, zit nu bijna rond de 100% increased holy damage op m'n crusader. Gaat lekker hard zo. :P

Rappa
15th May 2014, 18:51
100% legendary droprate increase en 2 x zoveel riftstones per drop nu. Weet niet hoe lang het event duurt. (PC) Maar het is wel nice. :D
week :D

Eenlamp
23rd May 2014, 03:35
week :D
Permanent. :P Het blijft in de game nu.

http://us.battle.net/d3/en/forum/top...6172697?page=1 (http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12926172697?page=1)

Yoshi
23rd May 2014, 23:56
Toch wel apart hoeveel verschil een set bonus uitmaakt.
Heb nu op mn witch doctor de 6 set van jade en kan torment 6 rifts doen. Met de 4 set kwam ik redelijk door torment 3 heen.

Arteroot
24th May 2014, 23:53
Zelfde heb je met Marauder 4 set. Daardoor krijg je alle Companion Runes en dat scheelt nogal.

Jade Harvester 6 set is ook geweldig goed, die wil ik ook wel :p

Zebby
25th May 2014, 10:35
Zit al heel lang vast op mijn Wizard, vind amper echt upgrades. Vyr's dropt niet, de rest zijn minimale sidegrades. Loop ook al sinds den beginnen met een SoH (die elemental proc). De axe met frost damage die je kan craften geeft me ook niks nuttigs.

Beetje burnout op level 70 dus. Vind bergen legendaries, maar de meeste hoef ik niet eens te bekijken. T3/4 lukken prima, maar ja, dat is al een tijdje zo.

Dus maar een HC Witch Doctor gestart.

CoinOperatedBoy
26th May 2014, 00:45
Zit al heel lang vast op mijn Wizard, vind amper echt upgrades. Vyr's dropt niet, de rest zijn minimale sidegrades. Loop ook al sinds den beginnen met een SoH (die elemental proc). De axe met frost damage die je kan craften geeft me ook niks nuttigs.

Beetje burnout op level 70 dus. Vind bergen legendaries, maar de meeste hoef ik niet eens te bekijken. T3/4 lukken prima, maar ja, dat is al een tijdje zo.

Dus maar een HC Witch Doctor gestart.
Zelfde hier, had al vrij snel 2 set items van Earth set, maar ben nu inmiddels 90 levels verder en vind of de verkeerde set of de stukken die ik al had...

Schiet echt niet op zo op zo met m'n Berzeker.

Zit er aan te denken om toch weer verder te gaan met m'n WD, of iets helemaal overnieuw te beginnen.

Zebby
26th May 2014, 09:48
Zelfde hier, had al vrij snel 2 set items van Earth set, maar ben nu inmiddels 90 levels verder en vind of de verkeerde set of de stukken die ik al had...

Schiet echt niet op zo op zo met m'n Berzeker.

Zit er aan te denken om toch weer verder te gaan met m'n WD, of iets helemaal overnieuw te beginnen.
WD levellen is in ieder geval weer leuk :) Hardcore ook wel een goede afwisseling.
Als ik deze zat ben wacht ik tot patch .1 en start ik Crusader op ladder.

Geerrrt
27th May 2014, 12:29
Gister met mijn WD dood gegaan op Maltheal :(

Zebby
27th May 2014, 12:34
Gister met mijn WD dood gegaan op Maltheal :(
Auch, veel kwijt?
Ik speel met het levelen (eerste hogere HC char) op expert, want ik wil dit risico niet lopen. Malthael deed nog niet zo veel, maar ik herinner me wel anders van mijn SC runs met T1 :D Echt een nasty baas met veel 1-shot potentie.

Geerrrt
27th May 2014, 17:54
Het valt mee, had van te voren net gestashed. Ben nu aan het bedenken wat ik nu ga proberen op HC. Misschien toch maar melee..

CoinOperatedBoy
27th May 2014, 21:26
Melee ga je nog eerder dood dan met een WD om eerlijk te zijn.

Tenzij je alles met een schild gaat doen uiteraard...

Geerrrt
27th May 2014, 21:45
Ja daarom heb ik eerst ranged classes gedaan. Maar ze boeien me niet atm :P

Arteroot
30th May 2014, 22:08
Le wild ShadowSaiyan appears~!

Dit was dus compleet toeval. Ik was aan het riften met een maatje, daarbij gebruik makende van de 'Rift it forward-community'. Nodigen 2 randoms uit en opeens zag ik een wel heel bekende naam.

Had een vermoeden maar dacht, nee, is vast een ander.
Maar het was toch wel zo :P

Zo kom je elkaar nog eens tegen ;)

ShadowSaiyan
30th May 2014, 23:22
Le wild ShadowSaiyan appears~!

Dit was dus compleet toeval. Ik was aan het riften met een maatje, daarbij gebruik makende van de 'Rift it forward-community'. Nodigen 2 randoms uit en opeens zag ik een wel heel bekende naam.

Had een vermoeden maar dacht, nee, is vast een ander.
Maar het was toch wel zo :P

Zo kom je elkaar nog eens tegen ;)
Dat was idd wel verdomd toevallig :D

Arteroot
1st June 2014, 05:52
Productieve avond in Diablo 3!

Was de hele week al bezig om Qeutzalcoatl te krijgen voor mijn WD. Dropte eindelijk vanaaf en werd daarna snel gevolgd door de Jade Harvester Gloves :D

Nu moet ik alleen nog maar Jade Harvester Shoulders en Legs voor Full Set ^^

Zebby
1st June 2014, 10:34
Productieve avond in Diablo 3!

Was de hele week al bezig om Qeutzalcoatl te krijgen voor mijn WD. Dropte eindelijk vanaaf en werd daarna snel gevolgd door de Jade Harvester Gloves :D

Nu moet ik alleen nog maar Jade Harvester Shoulders en Legs voor Full Set ^^
Heb nu 3 WD heads gehad (inclusief die) maar zoek die voor de pet build :( Mijn fetishes doen al ~3m crits, maar dan dus bijna het dubbele.

Arteroot
1st June 2014, 15:22
Voordat ik Quetzalcoatl kreeg had ik bijna alle andere WD helms al geloot.
Ik had uiteindelijk: 2 Jade, 1 Zuni, 2 Set Mask of Jerams, 3 non set Mask of Jeram, 1 Visage of Ginya, 3 Grin Reapers, 3 Split Tusk en nog een zootje andere legs zoals Andariel en Mempo.

De normale Mask of Jeram heeft een relatieve hoge kans van Kadala, wees daar maar blij mee :P

Shinobiii
2nd June 2014, 17:39
Inmiddels weer een weekje bezig. Even mijn DH naar 70 (6) gebracht, maar nu toch even een crusader het levelen waar ik me gigantisch mee vermaak eigenlijk. Hoe lang ik dit blijf volhouden is nog maar af te wachten. Ik schat niet zo lang als jullie (wtf jullie paragon levels :| ).

ShadowSaiyan
2nd June 2014, 17:50
Inmiddels weer een weekje bezig. Even mijn DH naar 70 (6) gebracht, maar nu toch even een crusader het levelen waar ik me gigantisch mee vermaak eigenlijk. Hoe lang ik dit blijf volhouden is nog maar af te wachten. Ik schat niet zo lang als jullie (wtf jullie paragon levels :| ).
Ik heb eens in een party gezeten met iemand die een paragon lvl van 768 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Heroman-2376/hero/696781) had, dat is pas ziek :crazy:

Asmoday
2nd June 2014, 21:19
Ik heb eens in een party gezeten met iemand die een paragon lvl van 768 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Heroman-2376/hero/696781) had, dat is pas ziek :crazy:
Niet liegen

769 :P

*EDIT*

770 ;)

Shinobiii
2nd June 2014, 23:10
Al die personages van hem. Wtf. Hoe veel uren zijn dat wel niet?

Zebby
3rd June 2014, 00:16
Mijn softcore (die ik nu beu ben) is paragon 200, mijn nieuwe HC is net 70. Gaat zo als je wat rifts doet.

CoinOperatedBoy
4th June 2014, 00:50
Eindelijk m'n Earthquake set compleet voor de Barbarian. Doe nu echt zieke damage, elemental damage is echt the way to go. :)

Arteroot
4th June 2014, 22:18
Die Earth Set is echt gestoord OP en kan ook nog eens gecombineerd worden met IK 4 set voor Perma-COTA. Heb je alleen wel een Ring of Royal Grandeur voor nodig.

Maatje van mij heeft die gear setup en vliegt feilloos door T5. Hij wil nog een paar upgrades voordat hij comfortabel door T6 vliegt :P

CoinOperatedBoy
5th June 2014, 21:55
Die Earth Set is echt gestoord OP en kan ook nog eens gecombineerd worden met IK 4 set voor Perma-COTA. Heb je alleen wel een Ring of Royal Grandeur voor nodig.

Maatje van mij heeft die gear setup en vliegt feilloos door T5. Hij wil nog een paar upgrades voordat hij comfortabel door T6 vliegt :P
Ja klopt, ik heb bijna die IK set compleet ook, alleen vind ik (+/-) 90% extra fire damage leuker om mee te spelen.

Arteroot
6th June 2014, 11:07
Dat zijn keuzes natuurlijk, beide zijn solide :)

CoTA wordt nog wel aangepast, want er zit 1 slacker tussen die graag mag idlen xD

Trio-sama
11th June 2014, 16:25
Geen comments over 2.0.6 ?

Eenlamp
11th June 2014, 20:07
Vind het wel cool dat die legendary crafting mats niet meer droppen. Was alleen maar irritant om constant game in game uit te moeten gaan om die shit te farmen. En dan had je ook nog eens momenten dat die mobs er helemaal niet waren. Veel te omslachtig allemaal. Vooral omdat de items ook nog eens shit rolls konden hebben.

marco91
13th June 2014, 19:33
Senior Producer on the console version of Diablo 3, Julia Humphreys, confirmed that the game will run at 900p on Xbox One, the PS4 version had previously been confirmed to run natively at 1080p. Both versions will run at 60 frames per second.
http://www.joystiq.com/2014/06/12/di...=rss_truncated (http://www.joystiq.com/2014/06/12/diablo-3-running-at-900p-on-xbox-one-ps4-version-locked-at-1080/?ncid=rss_truncated)

Arteroot
15th June 2014, 22:29
De eerste beste gamble op Pants was meteen de Jade Harvester! Na nog geen 150 extra Blood Shards kwamen de shoulders ook al te voorschijn :D

5/6 Jade Harvester en RROG voor de 6/6.

Geweldige set, meteen test rondje gedaan in Act 1 Bounty. Open de cache, dropt er een RROG met Trifecta roll.... Ik ben echt te lucky vandaag :')

Later dropten er ook nog 2 Zuni items en Manajuma's Carving Knife. De increase is Set Item drops was sterk te merken vandaag.

Eenlamp
15th June 2014, 23:32
De eerste beste gamble op Pants was meteen de Jade Harvester! Na nog geen 150 extra Blood Shards kwamen de shoulders ook al te voorschijn :D

5/6 Jade Harvester en RROG voor de 6/6.

Geweldige set, meteen test rondje gedaan in Act 1 Bounty. Open de cache, dropt er een RROG met Trifecta roll.... Ik ben echt te lucky vandaag :')

Later dropten er ook nog 2 Zuni items en Manajuma's Carving Knife. De increase is Set Item drops was sterk te merken vandaag.
Volgende 5 maanden geen goede drops meer voor je. :P

Rappa
18th June 2014, 14:41
Helaas nog niet zoveel mazzel met set items. Gister nog wel 2de set item van de Firebird set dankzij mijn puzzle ring :D RROG ook nog steeds niet zien droppen...

Aelor
2nd July 2014, 10:42
Kon toch niet wachten op de PS3 versie, die ga ik wel aanschaffen, maar heb ook de PC versie op de kop weten te tikken. Erg tevreden over het nieuwe materiaal, nieuwe class is wel mijn favoriet. Het enige nadeel is, het missen van een eindfilmpje, beetje een misser vind ik!

Miel
2nd July 2014, 18:15
Idd, dat vond ik ook jammer! Want daar staan ze tenslotte om bekent. Heb nu een full gear DH met Tasker en Theo, doe ingame 1,7 miljoen damage en heb 12,5 miljoen toughness. Gisteren is het me gelukt om 2 low lvl's door T6 te halen zonder al te veel dood te gaan (6 keer ofzo).

Nu voor de grap een HC WD begonnen, eigenlijk voor de achievements :P

http://i474.photobucket.com/albums/rr109/Miel711/DH01.jpg (http://s474.photobucket.com/user/Miel711/media/DH01.jpg.html)

Rappa
2nd July 2014, 18:33
Ziet er cool uit Miel. Ik mag dromen van T6, kom niet verder dan T3 met mijn wizard :P

Trio-sama
3rd July 2014, 12:06
Miel, nu nog een dikke 2h xbow, SoJ, Harrington Waistguard en Ballistics passive ipv custom engineering (je hebt toch al de bombardiers rucksack).
Dan is het helemaal een feest met de DH.
(sentries proccen die passive ook namelijk)
En misschien wat meer CDR.. gem in helm bijvoorbeeld
http://us.battle.net/d3/en/profile/T.../hero/34003090 (http://us.battle.net/d3/en/profile/Triosama-2692/hero/34003090)

Ziet er cool uit Miel. Ik mag dromen van T6, kom niet verder dan T3 met mijn wizard :P
Wizard is ook BY FAR de zwakste class op het moment.
Die van mij kan wel T6.. maar dat kost me veel moeite.

Het enige dat echt nog wel goed werkt is Wand of Woh + Hexingpants + CDR build.. maar daar kom je niet zo 1 2 3 aan.

In 2.1 in de Greater Rifts gaat Holy Shotgun Crusader x3 + ZDPS monk toch duidelijk de voorkeur krijgen.. vooral boven GR40+
Of een combi van Shatterpalm zdps-monk + tiki zdps-wd + 2 dikke glasscannon dps classes...

Miel
3rd July 2014, 20:01
Miel, nu nog een dikke 2h xbow, SoJ, Harrington Waistguard en Ballistics passive ipv custom engineering (je hebt toch al de bombardiers rucksack).
Dan is het helemaal een feest met de DH.
(sentries proccen die passive ook namelijk)
En misschien wat meer CDR.. gem in helm bijvoorbeeld
http://us.battle.net/d3/en/profile/T.../hero/34003090 (http://us.battle.net/d3/en/profile/Triosama-2692/hero/34003090)
Trio, een 2h bow is langzamer waardoor je minder damage doet. Daarnaast mist je DH een Hatred generator, waardoor je tussendoor niet altijd kan knallen, dit wordt niet altijd geaccepteerd in T6 (mijn ervaring) ik heb een Krindershot liggen die ik ZOOOO graag weer wil equipten (hatred skill generate hatred.. 8)!!), maar dan mis ik mijn dikke bonus van Natalya's set (250 dex, CHC 7%, 20 discipline). Die Ballistics skill is leuk, maar heb liever 5 sentry's dan 3 :P

Die waistguard ga ik mijn ogen voor open houden, en mijn Tasker en Theo kan nog wel beter.

Bekijk de DH hier maar: Klikker de klik (http://eu.battle.net/d3/en/profile/TryFal-2300/hero/35691315)

Greets

shadowx
3rd July 2014, 23:03
Krijg steeds meer zin in Diablo 3, deze keer wordt het genieten via de bank op de PS4.

Trio-sama
4th July 2014, 21:59
Trio, een 2h bow is langzamer waardoor je minder damage doet. Daarnaast mist je DH een Hatred generator, waardoor je tussendoor niet altijd kan knallen, dit wordt niet altijd geaccepteerd in T6 (mijn ervaring) ik heb een Krindershot liggen die ik ZOOOO graag weer wil equipten (hatred skill generate hatred.. 8)!!), maar dan mis ik mijn dikke bonus van Natalya's set (250 dex, CHC 7%, 20 discipline). Die Ballistics skill is leuk, maar heb liever 5 sentry's dan 3 :P

Die waistguard ga ik mijn ogen voor open houden, en mijn Tasker en Theo kan nog wel beter.

Bekijk de DH hier maar: Klikker de klik (http://eu.battle.net/d3/en/profile/TryFal-2300/hero/35691315)

Greets
Een 2h xbow is wel langzamer, maar veel hoger base dmg. --> hogere hits/crits. (gewone Bows zijn het inderdaad niet waard op het moment, myv kridershot, maar 2h XBOW is duidelijk BiS voor een DH sentry build atm) Samen met Tasker en Theo kan je het volgende breakpoint halen op sentry cycles (2.16aps). Of je nu 2.16 aps hebt of 2.30 bijvoorbeeld.. sentries doen het zelfde dps.
De bedoeling van TnT op je DH is het volgende:

Jouw APS (bv. 1.46) * bonus aps van TnT (bv 48% --> 1.48 ) 1.46 * 1.48 = 2.16 = breakpoint van sentry cycles. Als je hiermee op 2.15 aps komt heeft het 0,0 zin en heb je echt die 0,01 meer nodig voordat het iets doet.

Met 6 marauder pieces heb je geen hatred generator nodig. alleen hatred spenders, je sentries nemen deze over namelijk, wat de insane dps oplevert.
In 2.1 kunnen sentries zelfs 3 spenders gebruiken.

Met de quiver die je hebt (bombardiers rucksack) heb je er al 2 extra, daarvoor heb je niet nog eens die passive voor nodig voor nog 1. Als het goed is, is alles al dood voordat je uberhaupt al een 4e hebt geplaatst, laat staan die 5e. (zeker gezien jij geen CDR gebruikt)

Rappa
10th July 2014, 14:24
Preview FP: Diablo 3: Ultimate Evil Edition - Koning der co-op? (http://www.gamer.nl/preview/497082/diablo-3-ultimate-evil-edition-koning-der-co-op)

Je gaat met toch niet vertellen dat ik na het spelen van de pc en 360 versie ook nog de X1/PS4 versie moet gaan aanschaffen ? :O

Illuv
6th August 2014, 00:48
Sinds tijden mijn HC WD weer eens opgestart en dat voelt toch wel weer erg fijn. Vanilla D3 was een draak, maar in zijn huidige staat is het toch een heel erg fijne ervaring.

Zeker nu ik dat enorm karige verhaal en dito quests niet meer hoef te volgen.

The Chosen One
6th August 2014, 19:00
HC is sowieso veel fijner geworden door de combatchanges en andere legendaries, nog meer viable skill opties etc.

marco91
12th August 2014, 14:27
Ultimate Evil Edition komt volgende week uit, en zit er sterk aan te denken om hem te halen vanaf de US Store. EU Store kost ie 69,99. In de US Store kost it omgerekend 47 euro :o

Trio-sama
15th August 2014, 15:16
2.1 schiet op! Ik wil Greater Rifts!!

shadowx
19th August 2014, 02:00
Zijn er nog mensen die hem morgen halen / binnen krijgen op de Playstation 4 of Xbox One ?

Zelf zojuist mailtje gehad dat ik morgen me pre order kan ophalen voor de PS4.

Rappa
19th August 2014, 12:56
Ja haal hem vanmiddag digitaal voor de Xbox One :)

Like-a-Bunny
19th August 2014, 13:20
Nope. Geen haast. :)

The Chosen One
19th August 2014, 19:31
Digitaal nog wel, geld te veel? :P

Baukereg
19th August 2014, 19:37
Bij veel retailers ook 65 euro pfffffff

Rappa
19th August 2014, 19:41
Digitaal nog wel, geld te veel? :P
juist goedkoper :) Koop op marketplace van amerika in dollars.

Ariez
22nd August 2014, 11:15
Ik heb hem gister gekregen van mijn vriendin. Meteen (online) co-op gedaan met m'n vriendin en 2 vrienden en dat is toch echt wel geniaal zeg! Een en al chaos op het scherm.
Ik had Diablo 3 enkel gespeeld vlak na de eerste release en het lijkt wel een compleet andere game _O_

Ik heb een Crusader gemaakt, ben gisteravond meteen level 23 geworden en heb nu al veel meer lol gehad dan in de originele release. Het speelt veel fijner weg op de PS4 vind ik (nu kon mijn laptop Diablo 3 ook niet helemaal lekker aan met settings op high) en ook het inventory systeem is in ieder geval voor mij nu veel aantrekkelijker. Het enige jammere met de inventory is natuurlijk dat m'n vriendin en ik op elkaar moeten wachten als we naar onze inventory gaan, omdat we het scherm delen. Maargoed, niet onoverkomelijk en zo vaak zal zij toch niet meedoen.

Knorretje
22nd August 2014, 12:08
Moet ook zeggen dat ik de console versie veel fijner vind wegspelen dan de pc versie.
Wel wat minpuntjes
- Ik speel couch co-op met de vrouw en we kunnen niet allebei tegelijk onze inventory/skills checken, dat moet om de beurt. Beetje jammer.
- loot op de grond kan je niet meteen de stats van checken zonder ze eerst op te pakken? Of heb ik een knopje gemist?

Ariez
22nd August 2014, 17:19
Moet ook zeggen dat ik de console versie veel fijner vind wegspelen dan de pc versie.
Wel wat minpuntjes
- Ik speel couch co-op met de vrouw en we kunnen niet allebei tegelijk onze inventory/skills checken, dat moet om de beurt. Beetje jammer.
- loot op de grond kan je niet meteen de stats van checken zonder ze eerst op te pakken? Of heb ik een knopje gemist?
Gaf ik inderdaad ook aan, inventory checken is wat lastig in co-op. De stats checken terwijl de grond op de loot ligt is mij inderdaad ook niet gelukt, ik denk niet dat dit kan.

shadowx
22nd August 2014, 20:48
Wel wat minpuntjes

Ze hadden van mij een optie toe mogen voegen dat als je samen je inventory tegelijk wilt bekijken dat het scherm zich opsplitst.

Verder speel ik het ook samen met de vrauw en het is geweldig, daarnaast speelt het veel fijner dan op me huidige PC.

Geerrrt
23rd August 2014, 19:35
Heb nu ook de PS4 versie erbij gekocht. Speelt lekker weg. Als iemand me wil adden voor legendary sharing: geerrrt

Trio-sama
26th August 2014, 16:44
HARRR 2.1 is uit! US servers zijn op dit moment aan het updaten.
(althans, het gerucht is dat de maintenance van vandaag 2.1 bevat!)

Vanavond eens even goed testen :)

Eenlamp
26th August 2014, 17:08
Jep, morgen voor EU.

Arteroot
26th August 2014, 19:33
Dan komt zo'n patch ook opeens random uit xD

Ben wel benieuwd, de lol was er wel een beetje af toen ik mijn Jade WD klaar had. Seasons en Greater Rifts spreken me echter wel aan.

The Chosen One
26th August 2014, 20:37
Einde van de maand, maintence. Niks random. :)

Zebby
26th August 2014, 21:36
Kan ik EINDELIJK mijn ladder crusader starten. Jezus wat heeft dat lang geduurd naar mijn gevoel.

Rappa
27th August 2014, 15:25
http://i.imgur.com/WnYNdx6.jpg?1 (http://i.imgur.com/WnYNdx6.jpg?1)

Kwam deze op tweakers tegen...... is het al vijf uur? :P

Hoop dat deze update snel naar X1/Ps4 versie komt maar ben bang dat dit nog wel even duurt.

Like-a-Bunny
28th August 2014, 12:39
Toch de Ultimate Evil Edition maar in bestelling gezet omdat ik een coí¶pmaatje gevonden heb. Bruut jammer dat de cross-platform saves import niet voor de pc-characters geldt... :'(

Aelor
29th August 2014, 17:03
Gister de PS3 versie gehaald van de Ultimate Evil Edition. Wel apart, heb D3 en Expansion nu voor PC en PS3....en wellicht ook ooit voor de PS4 :D. Moet zeggen, ben erg tevreden, niet meer miskliken, lekker op de bank. Game speelt voor mijzelf echt stukke beter op console! :P

Like-a-Bunny
29th August 2014, 17:12
Hier valt hij net ook op de mat. Nu nog even wachten tot munne maat een Ps4 gekocht heeft. :)

Aelor
30th August 2014, 01:30
Ik merk bijvoorbeeld dat ik in tegenstelling tot de PC versie, nu bij de Crusader WEL gebruik maak van Blessed Hammer. Is echt een controler ding, voor mij werkt het niet lekker met muis, en met de R2 op de PS3 controller....perfect!

Ja ben lekker opnieuw begonnen weer, en ik blijf het een heerlijk spel vinden en het is er zeker op vooruit gegaan sinds het begin. Ja voor mij, console versie is echt de versie! Ja met muis kun je sommige AoE skills better richten denk ik, dat is het enige, maar ik merkte echt dat ik steeds meer mis ging klikken, vooral bij de grote groepen.

En ja, Crusader is echt DE klasse voor mij. Net Act 1 afgemaakt.

PS4 wacht ik nog even mee, nog genoeg op de PS3 uit te spelen, en als er een spel uit komt van de makers van Dark Souls, dan ga ik er goed over nadenken!

Rappa
30th August 2014, 11:41
Gister de PS3 versie gehaald van de Ultimate Evil Edition. Wel apart, heb D3 en Expansion nu voor PC en PS3....en wellicht ook ooit voor de PS4 :D. Moet zeggen, ben erg tevreden, niet meer miskliken, lekker op de bank. Game speelt voor mijzelf echt stukke beter op console! :P
Ik heb ook nog nooit zoveel geld uitgegeven aan één game. Ik heb D3 + uitbreiding op pc, D3 op xbox 360 en nu de ultimate edition op de xbox one :p

Blijft een geweldige game en ik speel hem ook liever op console. Nu hopen dat nieuwe patch snel naar console komt. :D

Like-a-Bunny
2nd September 2014, 13:00
Holy crap wat speelt dit lekker op een Ps4! :o :D

Gisteren heb ik hem even een paar minuutjes willen testen, bam level 12. =D

Marc
2nd September 2014, 13:33
Wat maakt dit spel zo leuk volgens jullie?

Ik heb Diablo 1 een jaar of 18 geleden gespeeld, maar ben nooit ver gekomen. Herinner me vooral de random gegenereerde levels, wat toen heel uniek was. Diablo 2 is volledig aan me voorbij gegaan en van 3 heb ik alleen de demo op de PS3 gespeeld. Dat vond ik wel heel verslavend (inderdaad LaB, nog 1 minuutje), maar steeds als ik naar gameplay kijk bekruipt me het gevoel dat het vooral heel veel van hetzelfde is?

En toch kriebelt het ergens om hem te halen voor de PS4... ;)

Eenlamp
2nd September 2014, 16:06
Voor mij is het gewoon de combat. De feedback, de oomph, de physics en totale vernietiging van assets die heen en weer vliegen. Geen enkele andere Hack&Slash game kan er aan tippen voor mij persoonlijk.

Rappa
3rd September 2014, 11:21
Wat maakt dit spel zo leuk volgens jullie?
LOOT!!!

Dat elke seconde dat je speelt HET item kan droppen waar je al die tijd al op naar zoek bent. Dat is voor mij de grote drijfveer.

En het voor mij een game die ik met niet al teveel aandacht hoef te spelen dus vaak tegelijk na een podcast luister of een serie kijk.

Marc
3rd September 2014, 19:47
En hoe zit het met de RSI/1000keerklikkenineensecondeduim? :P

Like-a-Bunny
3rd September 2014, 19:55
Buttons ingedrukt houden is actie uit blijven voeren.

Ik sluit me aan bij Eenlamp trouwens. De actie is blijft geweldig.

The Chosen One
3rd September 2014, 20:46
Geweldige combat, leuke verschillende classes, veel opties voor builds, gear etc.
Genoeg te doen (met uitbreiding vooral) en met softcore en hardcore (beste gamemode natuurlijk) en meerdere diff niveaus genoeg uitdaging voor een flinke tijd.

Like-a-Bunny
3rd September 2014, 20:55
Vergeet coí¶p niet. ;)

Eenlamp
3rd September 2014, 21:25
Muisknop(pen) inhouden is continu aanvallen, het klikken komt van jezelf als je het in D3 doet want het is niet nodig. :P

Also :D @ Lab - Heb nu Black Hole + Blazar.. die explosie aan het einde flikkert elke mob in het rond, geweldig. \o/

zalzaron
3rd September 2014, 22:00
Nog mensen die een season character zijn begonnen op de PC?

Arteroot
4th September 2014, 03:18
Ja zeker! Level 70 Wizard - Paragon 60 alweer.

Druk bezig met het farmen van de laatste 2 items van de Firebird set ^^

ShadowSaiyan
4th September 2014, 06:52
Ik ben vrijdag ook gelijk met seasons begonnen en ben inmiddels Paragon 150. Moet nog 1 Akkhan piece en heb sinds vannacht eindelijk mijn RoRG. Ben momenteel Fire Crus en vind het heerlijk spelen. Ik weet nog niet of ik op den duur wel overschakel op Shotgun build...

Rappa
4th September 2014, 12:27
Zieke hotfixes:

http://www.reddit.com/r/diablo3/comm..._to_farm_rorg/ (http://www.reddit.com/r/diablo3/comments/2feqmu/great_time_to_farm_rorg/)

General:
The drop rate for Bounty-specific Legendaries has been drastically increased and scales based on game difficulty (9/3)
The Cesspools should less frequently spawn enemies immediately at the start of the level (9/3)

Greater Rifts:
The drop rate for Key of Trials has been significantly increased (9/3)
The amount of Blood Shards that drop in Greater Rifts has been increased, this number scales based off the tier of the Greater Rift completed (9/3)
The Cesspools will no longer spawn in Greater Rifts (9/3)
Note that they still have a chance to spawn in regular Nephalem Rifts

Items:
Boon of the Hoarder should now work correctly when your pet kills an enemy (9/3)
[UPCOMING HOTFIXES]

Bounties:
The following Bounties have been disabled
The Matriarch's Bones
The Jar of Souls
The Miser's Will
A Miner's Gold
For more information on this change, please refer to our philosophy post

**EDIT
Just ran about 15 Act one bounties on T4 and got 10 legendary drops and one of them was a RoRG.
Ik ga dus niet meer moeilijk doen voor RoRG en wacht tot deze fixes ook op console uit zijn :P

Like-a-Bunny
4th September 2014, 12:40
Damn you guys, soms spreken jullie echt Chinees voor mij. :D

RoRG -> Ring of Royal Grandeur (http://us.battle.net/d3/en/item/ring-of-royal-grandeur-3qRFop)

kwdtj
4th September 2014, 14:59
Als het goed is krijg ik volgende week de PS4 versie binnen via marktplaats. Voor een zacht prijsje wil ik wel zien wat de veranderingen zijn t.o.v. pc. Met een controller lijkt me ook net wat actievoller en beter voor mijn arm ;)

Eenlamp
4th September 2014, 15:27
http://eu.battle.net/d3/en/profile/E.../hero/47459318 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eenlamp-1892/hero/47459318)

Ben ondertussen ook lekker bezig met m'n season wizard. Zit nu in T2 en ben de Firebird set aan het verzamelen. Had mazzel met de RoRG omdat ie in m'n 1e chest zat :P Die 2e set bonus van firebird is ook enorm relaxt zeg, wow.

Rappa
4th September 2014, 15:31
http://eu.battle.net/d3/en/profile/E.../hero/47459318 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eenlamp-1892/hero/47459318)

Ben ondertussen ook lekker bezig met m'n season wizard. Zit nu in T2 en ben de Firebird set aan het verzamelen. Had mazzel met de RoRG omdat ie in m'n 1e chest zat :P Die 2e set bonus van firebird is ook enorm relaxt zeg, wow.
Nice, nu nog beetje mazzel hebben met 1h weapon drop voor dps boost :)

Eenlamp
4th September 2014, 15:36
Nice, nu nog beetje mazzel hebben met 1h weapon drop voor dps boost :)
Yup, heb niet veel geluk met de damage rolls, maar de 19% fire damage boost doet een hoop :P Ik wil eigenlijk die wand die je 2 Hydra's laat summonen want dat zou ideaal zijn voor m'n build. We zullen zien!

Rappa
4th September 2014, 15:41
Yup, heb niet veel geluk met de damage rolls, maar de 19% fire damage boost doet een hoop :P Ik wil eigenlijk die wand die je 2 Hydra's laat summonen want dat zou ideaal zijn voor m'n build. We zullen zien!
Ja zag ik inderdaad later pas!

Hoop echt dat het ooit nog eens mogelijk is om je pc karakters te importeren naar console versie al ben ik bang dat dit nooit gaat gebeuren :(

Wil zo graag verder met mijn barbarian en wizard.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/R.../hero/14329962 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rappa1985-2624/hero/14329962)

Arteroot
5th September 2014, 12:45
http://eu.battle.net/d3/en/profile/A.../hero/47339856 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Arteroot-2852/hero/47339856)
Dit is mijn huidige gear.

Lang niet slecht voor een weekje werk!
Heb ondertussen 6/7 Firebird, mis alleen de helm nog. De source heeft echt een geweldige roll maar mijn Burning Axe of Sankis werkt niet mee qua reroll.
Ondertussen druk aan het farmen voor RROG zodat ik Cindercoat en Magefist in de gear setup kan verwerken.

Ben ook bezig met het bedenken van een support frost build maar dat is nog work in progress.

Rappa
5th September 2014, 13:04
Damn hoe heb je zo snel die set items bij elkaar?

Arteroot
5th September 2014, 14:05
De boots, chest en source zijn gedropt. De shoulders, gloves en pants komen van Kadala.
Ik heb gewoon heel veel geluk denk ik, anders kan ik het niet verklaren.

Heb de andere 2 Wizard Sets ook al bijna compleet :P

Eenlamp
5th September 2014, 15:54
De boots, chest en source zijn gedropt. De shoulders, gloves en pants komen van Kadala.
Ik heb gewoon heel veel geluk denk ik, anders kan ik het niet verklaren.

Heb de andere 2 Wizard Sets ook al bijna compleet :P

Vandaag boots farmen en ook magefist + Cindercoat idd :P Heb mezelf effe AoE based gemaakt, werkt goed in multiplayer \o/ En ik heb hetzelfde met m'n amulet, de enchants werken niet echt mee :P Daarna gold om de duurdere gems te socketen, op dit moment boeien die me even niet.

Arteroot
5th September 2014, 16:01
Ik heb zo'n mazzel gehad. Ik kwam The Vault tegen toen ik 5 minuten level 70 was. Die Legendary Gem is zo ontzettend fijn. Heb atm 40 mil gold....

Ter verduidelijking: Ik heb net in een uur tijd ongeveer 6-7 million opgepakt!

Loot trouwens net ook de RROG en heb daardoor Firebird 6 set! :D
Nu farmen voor Cindercoat, Magefist, Devastator of Sunkeeper en Firebird helm.

Plus gems upgraden en de juiste rerolls op gear ^^

Oh ja, qua amulets heb ik steeds de verkeerde rolls te pakken :(

Het liefst heb ik een Amulet met Int, CHD, 20% Fire Damage en een socket.
Mijn CHD loopt zwaar achter :(

Miel
5th September 2014, 16:34
Met een season monk begonnen, nog geen uur lvl 70 en de season weapon voor de monk dropt (Vengeful Wind). Set items wilt nog niet helemaal lukken, maar komt vanzelf wel. Heb er wel veel plezier in om met een "soort van" schone lei te beginnen!

Hoop eigenlijk een keer de Istvan's Paired Blades te vinden, helaas de meest zeldzame wapen paar, vooral het zwaard.

Huidige gear:

Monk (http://eu.battle.net/d3/en/profile/TryFal-2300/hero/47620873)

Edit: Link

Arteroot
5th September 2014, 17:53
@Miel
je link werkt niet :(

Wat is de drop rate van de Paired Blades? Ken ze niet eens... :X

Rappa
5th September 2014, 17:57
@Miel
je link werkt niet :(

Wat is de drop rate van de Paired Blades? Ken ze niet eens... :X
http://eu.battle.net/d3/en/profile/T.../hero/47620873 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/TryFal-2300/hero/47620873)

Arteroot
5th September 2014, 19:28
@Rappa
Ty!

@Miel
Jij hebt ook al aardige goede gear! :D

ShadowSaiyan
5th September 2014, 20:41
Inmiddels de plvl 200 gepasseerd en net mijn Roland en Akkhan set compleet gekregen. Nu hopen op een Fate of the Fell, Hellskull, Stone of Jordan of Unity. Ook lijkt mij die condemn build wel geinig met Blade of Prophecy en Frydehr's Wrath. Ach ja, eerst maar een zien wat eerder dropped...

Arteroot
7th September 2014, 13:10
@Shadow
Ik zie je ook constant online :P

Was nog niet eens level 70 en jij trollde al T2 rifts. Hoe kreeg je dat trouwens voor elkaar?

Like-a-Bunny
7th September 2014, 13:23
Hey Geerrrt en shadow (dacht ik), cadeautjes ontvangen? :D

ShadowSaiyan
7th September 2014, 15:21
@Shadow
Ik zie je ook constant online :P

Was nog niet eens level 70 en jij trollde al T2 rifts. Hoe kreeg je dat trouwens voor elkaar?
Ik heb de laatste tijd een beetje tijd te veel :D Ik had vrij snel een aardige Fire Crus in elkaar geflanst en dat ik nog steeds dezelfde build waar ik nu T3/4 Solo kan doen, T5/6 lukt alleen met Monk erbij. Wel grappig dat ik nu al een betere Crusader heb dan op normal, dat terwijl ik eigenlijk minder goede gear heb.

Hey Geerrrt en shadow (dacht ik), cadeautjes ontvangen? :D
Ik heb niks gekregen?

Like-a-Bunny
7th September 2014, 15:50
Ik had twee gifts (legendaries) die ik uit kon delen. Dacht ook aan jou, maar ik kan het mis hebben.

ShadowSaiyan
7th September 2014, 16:09
Ik had twee gifts (legendaries) die ik uit kon delen. Dacht ook aan jou, maar ik kan het mis hebben.
ok, pc of ps4?

Like-a-Bunny
7th September 2014, 16:22
Ps4.

ShadowSaiyan
7th September 2014, 22:00
Ps4.
ah ok, ga nu ff kijken :D

Edit: Oh nice, bedankt LaB :D

Like-a-Bunny
8th September 2014, 00:14
Was het wat? Ik kreeg niet te zien wat ik weggaf. :)

zalzaron
8th September 2014, 00:22
http://us.battle.net/d3/en/item/aether-walker

Zojuist gevonden :D

Arteroot
8th September 2014, 00:49
@Zalzaron
Die heb ik ook! Grappig dingetje voor speedruns :P
In combo met Tal Rasha 3 set, Arcane Presence Talent en Reaper Wraps kan je met een moordend tempo door een map heen rennen.

Pinglord
8th September 2014, 01:40
Is er nog iemand die op de PC speelt? Ik heb Diablo 3 + RoS pas recentelijk aangeschaft en ik kan wel wat tips/hulp gebruiken. M'n eerste character is een Demon Hunter (70- P25), maar m'n damage output lijkt nog helemaal nergens op in T1. De Hatred meter loopt razendsnel leeg en er komt maar heel langzaam iets bij.

ShadowSaiyan
8th September 2014, 01:49
Was het wat? Ik kreeg niet te zien wat ik weggaf. :)
het was een speer, die kan ik pas op lvl 11 gebruiken, ben nog maar lvl 5. Zag wel 3 groene dmg driehoekjes, dus denk wel dat ik er wat aan heb :D

ShadowSaiyan
8th September 2014, 03:29
Yes, eindelijk de Blade of Prophecy gevonden! Kan nu T6 dus gaan facerollen, heerlijk. Het kost je 262 plevels, maar dan heb je wel wat!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/S.../hero/47321025 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/ShadowSaiyan-2394/hero/47321025)

Arteroot
8th September 2014, 04:10
@Pinglord
Link je Armory profile eens en dan kijken we er wel even naar :)

Pinglord
8th September 2014, 14:40
http://eu.battle.net/d3/en/profile/P.../hero/47074993 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pinglord-2219/hero/47074993)

Ik weet (nog) niet welke overwegingen ik moet maken m.b.t m'n gear. Ik kijk elke keer naar de vergelijking die het spel zelf maakt als er een item dropped en ga daar op verder. Tot dusver ben ik nog helemaal niets beters tegengekomen.

Arteroot
8th September 2014, 15:17
@Pinglord
Duidelijk te zien dat je nog een beginnende speler bent. No offence ofc!

Demon Hunters hebben veel mogelijkheden maar dat hangt natuurlijk ook van de gear af. In het begin heb je nog niet de legendaries om ziek overpowered door alles heen te knallen, dus een beginnende build vinden kan geen kwaad.

Kijk bijvoorbeeld maar eens op diablofans.com. Daar kan je tegenwoordig guides van anderen bekijken met tekst en uitleg. Required items staan er ook in beschreven, dus dan kan je ook de inschatting maken of het al haalbaar is.

Qua gear moet je richten op Dex > Crit Chance/Crit Damage (1:10 ratio) > Attack Speed. Mocht je gaan specialiseren in een bepaald element dan is Elemental Damage % erg belangrijk. Vergeet natuurlijk ook niet je toughness, dus vergeet ook geen Vit en All Ress. Als je in 2 klappen op de grond ligt, dan is het mis.

Je amulet is trouwens erg goed maar je wapen bijvoorbeeld is verschrikkelijk slecht. Er moet vast wel een wapen droppen met meer DPS. Je gebruikt nu een 1 hander met quiver, maar dan kan je beter een 2 hander met quiver gebruiken of dualwield 1hander.
De gem in je wapen is goed, crit damage wint altijd.

Skills en talents moeten zeker anders, daarom raadde ik diablofans al aan. Je hebt nu bijvoorbeeld 3 hatred spenders en 1 generator in je build. Dat is niet handig. Kies 1 generator en 1 a 2 spenders. Bijvoorbeeld Hungering Arrow, Elemental Arrow en Sentry. Sentry werkt uit zichzelf maar Elemental Arrow en Multishot kan je toch niet tegelijk gebruiken.

Belangrijke vraag: heb je elective mode aanstaan?
Daarmee kan je veel gevarieerder skills instellen. Zonder elective mode zit je vast aan de standaard instelling en kan je niet 2 uit dezelfde groep kiezen.

Als laatste voeg ik nog even een link van mij DH toe.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/A.../hero/35725982 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Arteroot-2852/hero/35725982)
Ik heb al weken niet meer serieus op mijn DH gespeeld maar hiermee kon ik wel Torment 3 aan.

Als je meer vragen hebt of aanmerkingen laat het dan maar even weten :)

The Chosen One
8th September 2014, 18:36
Ff vital op je amulet rollen voor een socket en leg gem erin.
En wat meer crit hit damage denk ik.

Verder diablofans en diablo inc voor info. En ingame community/clan joinen. (tweakers en Got HC natuurlijk ;))

Koei
8th September 2014, 22:27
Check mijn gear en skills als je een goed voorbeeld wil zien van een endgame dh. Heb nog een hoop upgrades te gaan, maar de basis is er.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/K...7/hero/1263190 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Koeitje-2657/hero/1263190)

Ik kan je wel even op T6 op sleeptouw nemen mocht je willen.

Arteroot
9th September 2014, 04:48
Firebird set complete! :D

Tevens ook nog een zeer goed gerollde Mace of the Monarch geloot :)
Alleen de socket moest er even opgezet worden, maar dat was met 3 souls al klaar.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/A.../hero/47339856 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Arteroot-2852/hero/47339856)
Nog steeds geen Cindercoat of Magefist, maar dat komt nog wel

Eenlamp
9th September 2014, 14:27

Ben ook klaar met Firebird's, cindercoat zou lekker zijn nu :P Doe t5 solo nu en t6 met z'n 2en, gaat relaxt.

Zit nu ongeveer aan de 1,8 mil damage door +94% fire damage. :P

Koei
9th September 2014, 20:18
Dump die Axe en pak een Sunkeeper. Je skull grasp kan ook weg, liever een SoJ (zelfs zonder fire dmg roll). Denk dat je met een Maximus oom meer damage zal doen (wel je magefists vervangen door Fire Birds). Het liefst wil je een Furnace, maar die is nogal zeldzaam.

Eenlamp
9th September 2014, 21:19
Dump die Axe en pak een Sunkeeper. Je skull grasp kan ook weg, liever een SoJ (zelfs zonder fire dmg roll). Denk dat je met een Maximus oom meer damage zal doen (wel je magefists vervangen door Fire Birds). Het liefst wil je een Furnace, maar die is nogal zeldzaam.
Dat is grotendeels m'n plan ja... Kan alleen niet toveren met de RNG :P Heb nog geen SoJ, Maximus of Furnace gezien. Zou ook graag een Cindercoat willen proberen maarja, 1500 shards weer vandaag en niks nuttigs, drops van grifts en normal rifts zitten ook niet mee. Ondertussen heb ik full Tal Rasha, en een paar keer full Firebird's aangezien er niks anders dropt. \o/

Koei
9th September 2014, 22:54
Strongarm bracers zijn ook een betere optie.

Eenlamp
9th September 2014, 23:10
Strongarm bracers zijn ook een betere optie.
Die heb ik ondertussen :P Profile update niet omdat ik nog niet ben uitgelogd. Hoop nu het meest op een beter wapen, ben een beetje moe van die axe. Ben ook gems aan het upgraden, dan is dat ook maar meteen gedaan.

Arteroot
10th September 2014, 01:31
@Eenlamp
Ik gebruik daarom op het moment die Mace. Lage attack speed met hoge weapon damage waardoor de 6 set van Firebird net wat beter benut wordt. Daarnaast is de poison AoE proc best wel vernietigend, iig op T2. Kan T3/4 wel aan maar zit geen tempo in.

Mocht Sunkeeper niet meewerken, hoe zit het dan met Devastator? Dat is een zeer goed alternatief. Fire Damage en lage speed/hoge weapon damage.

Eenlamp
10th September 2014, 05:12
Ik heb totaal geen moeite met damage, ik wil gewoon een ander wapen :P Ik farm nu torment 5 rifts en 18-24 greater rifts maar er dropt gewoon niks nuttigs, zit nu rond de 150 forgotten souls omdat ik geen upgrades vind en m'n enchants na 3-5 keer de goede stat rollen. Firstworldproblems.

Koei
10th September 2014, 15:57
@Eenlamp
Ik gebruik daarom op het moment die Mace. Lage attack speed met hoge weapon damage waardoor de 6 set van Firebird net wat beter benut wordt. Daarnaast is de poison AoE proc best wel vernietigend, iig op T2. Kan T3/4 wel aan maar zit geen tempo in.

Mocht Sunkeeper niet meewerken, hoe zit het dan met Devastator? Dat is een zeer goed alternatief. Fire Damage en lage speed/hoge weapon damage.
Sunkeeper heeft geen poison proc, je hebt het denk ik over dat cache wapen? Sunkeeper heeft %elite damage. Een andere 1h optie is die wand die 2 hydra geeft. Voor de rest zijn 1h niet zo goed, aangezien attack speed geen zin heeft voor de Firebird set en 2-handers dus waarschijnlijk het sterkst zijn.

Eenlamp
10th September 2014, 17:17
Sunkeeper heeft geen poison proc, je hebt het denk ik over dat cache wapen? Sunkeeper heeft %elite damage. Een andere 1h optie is die wand die 2 hydra geeft. Voor de rest zijn 1h niet zo goed, aangezien attack speed geen zin heeft voor de Firebird set en 2-handers dus waarschijnlijk het sterkst zijn.
Yeps, die wand of Furnace zijn mijn doel atm. :) Ondertussen ook een Witching Hour gevonden. Gelukkig krijg je met t5 rifts iets van 96 shards dus het gamblen gaat ook lekker snel nu.

Edit: Sunkeeper dropte net, die voor nu maar even. Heb ook een Maximus maar het enchanten zit niet mee :P

zalzaron
10th September 2014, 21:03
Dit is mijn seasonal wizard op het moment:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Z.../hero/47912006 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zalz-1730/hero/47912006)

Heb enkel al een tijd niet meer gespeeld, en sowieso nog nooit Wizard, dus heb niet zo'n idee van wat goed werkt. Kan op het moment T3 zonder teveel moeite solo doen, maar ik lijk een beetje tegen een muur op te zijn gelopen.

Qua gear heb ik niet zo'n goed idee welke kant ik op moet. Wel vind ik het erg lastig om de gele gloves te vervangen, daar ik meermaals legendary gloves heb gekregen die stat-wise enkel een stap achteruit zijn. Zat te denken aan mogelijk een Firebird Talon maar die heb ik nog niet voorbij zien komen.

Qua skills ben ik vrijwel stuurloos. Ik speel op het moment frost, ondanks dat ik dit eigenlijk op geen enkele wijze in mijn gear terug laat komen. Wat beter past bij een mage zonder elemental damage, ik zou het niet weten.

Kritiek en advies a.u.b voor wie beter bekend is met wizards/Diablo 3 in het algemeen.

(Ondanks dat er staat dat een van mijn 4 passives "Glass Cannon" is, gebruik ik deze niet. Weet niet waarom dat zo is)

Arteroot
11th September 2014, 05:06
@Koei
Ik verwoorde het niet helemaal juist denk ik.
Ik heb de Poison Mace en zoek een goede Sun Keeper. Alhoewel mijn voorkeur nu uitgaat naar een Devastator of een Burning Axe of Sankis.

Update over mijn eigen Wiz. Ik vond net een belachelijk geweldig goede Cindercoat! :D
Kijkt u maar even: http://eu.battle.net/d3/en/profile/A.../hero/47339856 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Arteroot-2852/hero/47339856)

Koei
11th September 2014, 20:56
Sun Keeper >>>>>> Devastator >>>>>> Burning axe.