View Full Version : [Multi] Diablo III
Arteroot
12th September 2014, 12:22
@Koei
Dan moeten ze wel droppen en met goede rolls.
Heb 1 Sun Keeper gezien en die was zo waardeloos dat niks dat ding nog kon redeemen :')
Miel
12th September 2014, 12:35
@Miel
je link werkt niet :(
Wat is de drop rate van de Paired Blades? Ken ze niet eens... :X
Was inmiddels gefixt zag ik :). Maar die blades, ik heb alleen de dagger nog maar één keer gezien, het zwaard nog nooit. Vooral die zwaard schijnt echt zeldzaam te zijn (meest zeldzame van de game, maar of dit in 2.1 ook nog zo is weet ik niet). Hier een link naar de set:
Sword (http://eu.battle.net/d3/en/item/the-slanderer)
Dagger (http://eu.battle.net/d3/en/item/little-rogue)
Inmiddels al wat verder, maar De sunwuko wilt maar niet vallen of gegeven worden door Kadala, echt frusterend!! Al helemaal gezien ik holy speel en daarmee een leuke bonus krijg. Ow en de RoRG is ook echt een ramp op deze char, voorheen nooit problemen mee gehad, maar nu.... Terwijl ik al wel twee unity rings heb oO!
De legendary gems zijn wel echt _O_ !!!
Sinds ik de Boon of the Hoarder...
http://i.imgur.com/CVeDers.jpg
Vandaag maar eens T5 proberen.
Arteroot
12th September 2014, 12:51
Boon of the Hoarder! <3
Doe dat voor de grap eens in combinatie met een Goldwrap en je toughness vliegt door het dak :D
No trolls, ik vlieg van 50 mil soms naar 350 mil toughness....
@Miel
Ik had Google er even bij gepakt. Had ze nog nooit gezien, alleen een keer op Diablofans. Ze zijn wel erg awesome om te hebben :)
Kadala wil mij ondertussen ook niet meer helpen.
Een waardeloze Magefist, 5 Firebird Gloves en 3 van Vyr...
Is Frostburn zo zeldzaam geworden? Die wil ik erg graag hebben voor support build. Update: Frostburn is net zo zeldzaam als T&T :(
Trio-sama
12th September 2014, 13:12
Boon of the Hoarder! <3
Doe dat voor de grap eens in combinatie met een Goldwrap en je toughness vliegt door het dak :D
No trolls, ik vlieg van 50 mil soms naar 350 mil toughness....
350m maar?
Ik loop normaliter in T6 rifts rond met gemiddeld 3 bil toughness.
en gisteravond helemaal awesome.. i had nog een goblin rift. Het moment dat ik aankwam bij de boss had ik 33bil toughness. sloeg nergens op :D
Arteroot
12th September 2014, 13:18
Zit nogal een verschil in de gold drops van T2 en T6 :P
Boon of the Hoarder werkt erg goed met de Gold Based Legendaries, zoals bijvoorbeeld Kymbo's Gold en Custerian Wristguards ^^
Wel grappig om te horen hoeveel mensen Boon niet serieus nemen. Kan zorgeloos al mijn gems upgraden en heb zieke tougness.
Trio-sama
12th September 2014, 18:43
Zit nogal een verschil in de gold drops van T2 en T6 :P
Boon of the Hoarder werkt erg goed met de Gold Based Legendaries, zoals bijvoorbeeld Kymbo's Gold en Custerian Wristguards ^^
Wel grappig om te horen hoeveel mensen Boon niet serieus nemen. Kan zorgeloos al mijn gems upgraden en heb zieke tougness.
Je weet dat Hoarder niet werkt in Grifts, right?
Arteroot
12th September 2014, 18:58
@Trio
Voel me bijna beledigd door je opmerking :P
Natuurlijk weet ik dat het niet werkt, daar heb ik ook een ander plan voor. Helaas mis ik daar nog een aantal key items voor. Tis allemaal work in progress :)
Hoogste GRift wat ik zonder problemen heb gedaan was 21 volgens mij en daar blies ik dwars doorheen. Hoger hoeft nog niet, want had al 100% gem upgrade kans.
Heb ondertussen alweer 25 GRift stones, dus moet ze toch eens vaker bezoeken.
Edit
@Trio
Ik vraag me trouwens af hoe je aan zoveel bil toughness komt...
Of was dat ook door de Goldwrap/Boon combo?
Pinglord
12th September 2014, 22:11
Al twee keer met Koei mee geweest op Gear Runs op T6. Het enige wat ik denk is dit:
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/008/342/IHNIWIAD.jpg
Trio-sama
13th September 2014, 20:41
Je schreef het in mijn ogen echt als "ik loop rond met hoarder, dus onsterfelijk en nu kan ik makkelijk mijn gema upgraden." Wat natuurlijk niets met elkaar te maken heeft omdat hoarder niet werkt in Grifts.
Ja die toughness was natuurlijk met hoarder/goldwrap combo.
Ik heb inmiddels 3x lvl 40 gems voor mijn season demonhunter.
Alleen nog een keer een behoorlijke amulet en dan is hij klaar..
Ben op zoek naar een goede Cameo tegen die bullshit jailer packs. Of een lekkere hellfire amulet..
Arteroot
15th September 2014, 04:06
Net met pijn en moeite en Grift Rank 23 gecleard. Verschrikkelijke lay-out, mob density en mobs. Boss spawnt, sla hem tegen de vlakte en hij dropt 2 blues en wat gems....
Dat sloeg echt helemaal nergens op :(
Drop rate voelt de afgelopen dagen echt laag aan. Krijg 1 leg per 2 Rifts, zowel op T2 als op T4. Zal wel slechte RNG zijn
Miel
15th September 2014, 17:49
Waarschijnlijk echt een belachelijke vraag, maar ik heb er een keer iemand over horen spreken:
Bestaat er zoiets als een bad character in Diablo. Dit houd in dat sommige chars weinig geluk hebben met de RNG (overall)? Ik merk namelijk wel verschil tussen de chars waarmee ik speel. Mijn DH heeft met regelmaat legendary drops, een oude monk echt weinig. En een laatst aangemaakt monk (non season) juist weer goed. Ik merk namelijk dat ik met mijn huidige (season) monk echt waardeloze drops krijg, heel veel spul voor de crusader en heb echt 2 dagen moeten farmen voor mijn RoRG (en nee dat zijn niet 2 avondjes een potje spelen), terwijl die bij andere chars niet zo heel moeilijk waren te krijgen. En daarbij nog steeds geen degelijke sunwuko item weten te krijgen op een helmpje na, terwijl kadala al 10K blood shards rijker is geworden door mij :P.
Wat zijn jullie gedachtegangen of theorie hierover? Zit te denken om weer terug te gaan naar mijn gewone monk die wel al leuke drops heeft gehad.
Trio-sama
15th September 2014, 18:12
*tinfoilhat*
Zonder gekkigheid, er zijn loot tables, maar hoe ze precies werken... FORUMS vol met theorieí«n. Maar niets is zeker.
Arteroot
16th September 2014, 02:40
Loot tables zijn toch onzin? Tis pure RNG dacht ik zo. Het ene moment zit het mee en andere moment even niet :P
Ik heb vandaag eindelijk Devastator plan geloot en lootte ook nog eens een erg fijne Traveler's Pledge Amulet. 20% Fire Damage, 700 int, 94% CHD en wil er nog een socket oprollen. Had ook de aanvullende Set Ring met leuke stats en die rollde meteen met socket. Nu zijn mijn CHC en CHD weer in balans en de aanvulling van 40% Fire Damage zorgden voor een heerlijke DPS increase :)
Een prima D3 dagje dus!
Update
Nog maar even wat tijd in mijn Crusader gestoken. Van level 12 naar 42 in een uurtje. 3 Legendary Gems en een zootje 220 Strength gems, lekker overpowered doen ^^
Trio-sama
16th September 2014, 15:34
Loot tables zijn toch onzin? Tis pure RNG dacht ik zo. Het ene moment zit het mee en andere moment even niet :P
Nee, niet helemaal...
Elk item-slot heeft een maximaal aantal legendary/set items per game.
Voor gloves zijn het er geloof ik 6.
Voorbeeld:
Als je op zoek ben naar Tasker & Theo's en je hebt al 6 andere leg/set gloves in je game gevonden (of van kadala) dan zal je ze NOOIT in die game vinden en moet je een nieuwe game aanmaken.
Er zijn manieren om een loottable te forceren,
Zoek het itemlevel (laagst dropbare level) op van het item dat je wilt.
Stel dit is lvl 36. Dan level je een nieuwe character naar lvl 36 en laat je een lvl 70 vriend helpen met rifts voor bloodshards.
probeer het item te gamblen van kadala.
Op deze manier sluit je items uit die bvb pas vanaf lvl 50 of 60 of 70 (set items) droppen. Nu kan het dus zijn dat er maar 1 of 2 legendaries KUNNEN droppen, vanwege de itemlevel.
Zodra je nu een lvl 36 versie hebt van je item zit het in JOUW loottable van die game.
Nu laat je die vriend die game open houden terwijl jij naar je lvl 70 char gaat en weer verder gaat met shards zoeken/spenderen bij kadala en heb je een betere kans op de lvl 70 versie van dat item.
Daarnaast zou je kunnen overwegen om het op Master te doen als je in je lvl 70 game bent, dan sluit je namelijk de class-specific set items uit.
Echter heb je dan weer minder bloodshards per game.. keuzes keuzes keuzes.. ;)
Het is echt kut om te doen, maar het werkt wel.
Arteroot
16th September 2014, 16:48
@trio
Holy hell, werkt het echt zo!? :O
Dat lijken wel Monster Hunter praktijken, daar heb je vergelijkbare methodes voor. Daar weet ik door eigen ervaring van dat het ook echt werkt.
Eenlamp
16th September 2014, 17:13
Goed om te weten Trio, thanks.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/E.../hero/47459318 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eenlamp-1892/hero/47459318)
Ondertussen stukje bij beetje upgrades bij elkaar aan het sprokkelen, die Maximus was wel nice, er dropte ook meteen een Ramaladni's in de rift erna. :P
The Chosen One
16th September 2014, 19:52
Geloof der niks van. ,p
webmolecule
16th September 2014, 21:01
Ik zie eerlijk gezegd het nut nog niet echt van een seasonal char. Ik heb al niet erg veel tijd om te gamen, dus ik steek liever tijd in een char waar ik iets aan heb.
Eenlamp
16th September 2014, 21:56
Seasonal is ook niet echt voor iedereen bedoeld, meer als een extra ding om te doen.
Arteroot
17th September 2014, 04:02
Dit beest dropte vanavond! Attack Speed naar 10% Damage gerolld en een Ramaladni gebruikt. Geweldige increase ^^
Sven
17th September 2014, 11:20
Waar kan ik nou mijn character van mijn PS4 vinden? Ik zie nu alleen nog characters van mijn PC op de 'amory'.
CoinOperatedBoy
22nd September 2014, 03:45
Ben maar eens een Monk gaan spelen, nog nooit gespeeld die klasse.
Moet zeggen dat ik me erg vermaak!
Hier m'n profiel: http://eu.battle.net/d3/en/profile/L.../hero/47894946 (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lolbroek-2444/hero/47894946)
Is nog niet denderend, maar komt wel. :)
Rappa
22nd September 2014, 13:43
Waar kan ik nou mijn character van mijn PS4 vinden? Ik zie nu alleen nog characters van mijn PC op de 'amory'.
Is helaas niet mogelijk voor console versie.
Sven
22nd September 2014, 13:47
Is helaas niet mogelijk voor console versie.
Meh. Jammer.
Baardmatsko
24th September 2014, 18:04
Gisteren een prima dag voor m'n Crusader, een RRoG (die beter kan, maar de set extra is nice natuurlijk), en ook nog een Fate of The Fell drop die ik zo hard nodig had. Nog een paar items en ik kan eindelijk normaal een Holy Shotgun build runnen :)
Arteroot
26th September 2014, 12:12
@Captain
Gratz! Altijd fijn als de Key Items van een build droppen ^^
Zag zo net de Lightning Build DH op Diablofans. Dat sprak me wel aan, misschien dat ik die ook eens ga proberen.
Like-a-Bunny
30th September 2014, 13:40
Thanks voor het gezelschap gisteren Svenneh! :thumbsup:
Man wat is dit een heerlijke game op de console. Op de een of andere manier komt hij zoals wel vaker gezegd echt goed tot zijn recht op de bank, op het grote scherm (plus bril tegenwoordig :'() en over de speakers. Coí¶pmaatje erbij en rammen maar.
Azmodan dropte gisteren een Puzzle Ring (http://us.battle.net/d3/en/item/puzzle-ring) voor me trouwens. Ik dacht al, waar komt dat lopende goudzakje vandaan. ^^
Sven
30th September 2014, 14:18
Thanks voor het gezelschap gisteren Svenneh! :thumbsup:
Man wat is dit een heerlijke game op de console. Op de een of andere manier komt hij zoals wel vaker gezegd echt goed tot zijn recht op de bank, op het grote scherm (plus bril tegenwoordig :'() en over de speakers. Coí¶pmaatje erbij en rammen maar.
Azmodan dropte gisteren een Puzzle Ring (http://us.battle.net/d3/en/item/puzzle-ring) voor me trouwens. Ik dacht al, waar komt dat lopende goudzakje vandaan. ^^
No problemo! Inderdaad, heerlijke game! Ook geniaal (dit kon waarschijnlijk al wel een poosje ;)) dat je adventure mode kan doen nadat je de story een keer hebt gespeeld. Zo hoef je niet 100 keer de storyline te volgen, maar doe je gewoon een aantal quests in een act naar keuze. Doe je alle bounties in die ACT, dan krijg je nog een extra reward :).
Vanavond ben ik waarschijnlijk ook wel weer online :).
Miel
2nd October 2014, 14:22
pff heb het idee dat ik mijn season monk helemaal vernagelt heb. Ook al kan ik nu redelijk T6 aan. En ik blijf maar weapons krijgen die (weliswaar) zeldzaam zijn maar niet echt iets voor mijn monk. Zoals Shard of Hate (cold), Blade of the Prophecy (meer crusader specs), zelfs een Rimeheard :+ (cold).
Zijn er nog meer monks hier, heb nu al een tijdje een flying dragon, maar ben er toch niet zo kapot van. ik ben nog te afhankelijk van de dubbele attack speed.
Trio-sama
2nd October 2014, 15:08
pff heb het idee dat ik mijn season monk helemaal vernagelt heb. Ook al kan ik nu redelijk T6 aan. En ik blijf maar weapons krijgen die (weliswaar) zeldzaam zijn maar niet echt iets voor mijn monk. Zoals Shard of Hate (cold), Blade of the Prophecy (meer crusader specs), zelfs een Rimeheard :+ (cold).
Zijn er nog meer monks hier, heb nu al een tijdje een flying dragon, maar ben er toch niet zo kapot van. ik ben nog te afhankelijk van de dubbele attack speed.
SoH is een van de betere wapens voor lightning dps monk spec..
CoinOperatedBoy
2nd October 2014, 15:39
Ligt aan wat je speelt, ik speel een Holy Monk met Flying Dragon en doe zo'n 2.5 tot 3.4mil dps.
Ik speel deze spec:
http://www.diablofans.com/builds/835...-quin69?page=3 (http://www.diablofans.com/builds/835-g37-the-strongest-2-1-monk-build-quin69?page=3)
Miel
5th October 2014, 01:13
Ik wist niet of dit al bekend was, maar kwam er vandaag achter dat als je een utility ring hebt en iemand anders in groep ook, dat je de damage deelt... :P nu was dat voor mijn monk geen probleem, maar toen de DH in een exploding molten ging staan wel.
Trio-sama
5th October 2014, 11:38
Ik wist niet of dit al bekend was, maar kwam er vandaag achter dat als je een utility ring hebt en iemand anders in groep ook, dat je de damage deelt... :P nu was dat voor mijn monk geen probleem, maar toen de DH in een exploding molten ging staan wel.
Tip:
Als je alleen speelt.. geef je follower een unity en zo'n follower item waardoor hij niet dood kan.
Draag dan zelf een unity en leef een stuk langer!
Miel
5th October 2014, 12:41
Tip:
Als je alleen speelt.. geef je follower een unity en zo'n follower item waardoor hij niet dood kan.
Draag dan zelf een unity en leef een stuk langer!
I know, maar thx! Kan mezelf bijna veteraan noemen qua uren dat ik D3 heb zitten:+
The Chosen One
5th October 2014, 13:00
Echte mannen spelen zonder unity. :cop:
En hardcore!
Mithax
5th October 2014, 19:59
Mochten mensen GR 35+ willen doen of gewoon t6 speed rifts. Mithax#1709 op season
Rappa
8th October 2014, 11:51
Patch 2.1.0 Now Live on PS4 and Xbox One (http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/12287749861#1)
Eindelijk :D
Like-a-Bunny
8th October 2014, 12:04
Patch 2.1.0 Now Live on PS4 and Xbox One (http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/12287749861#1)
Eindelijk :D
Las het gisteren inderdaad. Dikke update hoor.
Ik zit er nog steeds volle bak in. Wat een heerlijke game nog steeds! En die gifts uit je friendslist zijn echt een toffe toevoeging. Leuk om verrast te worden met een legendary van Noxic, Svenneh of shadowx. Ik geef ze ook graag terug. =D
Tips over hoe je een nieuw character z.s.m. naar lvl 70 kunt levelen?
Rappa
8th October 2014, 12:10
Helaas hebben ze de meest trucjes er al uit gepatched. Denk dat op dit moment de snelste manier is om als low lvl mee te lopen met iemand die solo een hoog torment lvl aan kan. Gear met xp boosts willen ook helpen.
Like-a-Bunny
8th October 2014, 12:17
Helaas hebben ze de meest trucjes er al uit gepatched. Denk dat op dit moment de snelste manier is om als low lvl mee te lopen met iemand die solo een hoog torment lvl aan kan. Gear met xp boosts willen ook helpen.
Dan probeer ik dat wel. :)
Trio-sama
8th October 2014, 12:21
Een lvl 1 game maken op T6. Vervolgens een lvl 70 uitnodigen om je game te joinen en hem bounties laten doen.
Gisteren nog iemand naar 70 geholpen. Alle 5 bounties uit alle 5 acts en hij was lvl 67. Toen nog 1 rift en hij was 70. Daarna alle cashes openen en hij had ook gelijk een lvl 70 RoRG.
kwdtj
8th October 2014, 12:25
Ik zit er nog steeds volle bak in. Wat een heerlijke game nog steeds! En die gifts uit je friendslist zijn echt een toffe toevoeging. Leuk om verrast te worden met een legendary van Noxic, Svenneh of shadowx. Ik geef ze ook graag terug. =D
Hoor ik ook graag. Ik ben van de pc versie naar de ps4 overgestapt, echter zit ik nu zonder al mijn voortgang op de pc, dus kan lekker opnieuw beginnen zonder optie voor torment of paragon lvls :(
Sven
8th October 2014, 14:00
Ben je al level 70 met een andere char? Anders kunnen we binnenkort wel met een paar man beetje rifts doen.
Like-a-Bunny
8th October 2014, 15:04
Ben je al level 70 met een andere char? Anders kunnen we binnenkort wel met een paar man beetje rifts doen.
Nog een leveltje of vijf geloof ik, bijna dus. Goed plan! :)
Sven
8th October 2014, 16:05
Ik nog twee geloof ik :). Je kan ook mensen joinen die met rifts bezig zijn, dat schiet ook aardig op!
Maergok
8th October 2014, 17:08
mijn 3e char is een monk en is lvl 61 volgens mij
Mijn witchdoc is ook pas een T1 / T2 char en mijn Crusader een T2/T3.
Dus die kunnen ook nog wel wat liefde gebruiken.
Rez
14th October 2014, 14:46
Hebben ze de PS4 versie aangepast oid? ik heb de game vrijdag gekocht, in het weekend redelijk veel gespeeld, maar niet idioot veel en gisteravond mn wizard al naar lvl 70 weten te krijgen, mn vriendin joined af en toe en die levelt ook als een malle, nu al lvl 45 door alleen met mij mee te liften.
Kan me niet herinneren dat het op de PC zo snel ging.
CoinOperatedBoy
14th October 2014, 15:17
Hebben ze de PS4 versie aangepast oid? ik heb de game vrijdag gekocht, in het weekend redelijk veel gespeeld, maar niet idioot veel en gisteravond mn wizard al naar lvl 70 weten te krijgen, mn vriendin joined af en toe en die levelt ook als een malle, nu al lvl 45 door alleen met mij mee te liften.
Kan me niet herinneren dat het op de PC zo snel ging.
Nee, op de PC gaat het nog sneller. :+
Level 70 hebben op de PC? 50 minuutjes en we're done!
En zonder te twinken level ik ook een character van 0 naar 70 binnen een aantal uur, bounties gaat zo ongelofelijk snel!
Black
14th October 2014, 16:18
een uur, zo snel? :/
Geerrrt
14th October 2014, 16:28
Level 1 maakt een game aan op hoogste moeilijksheidgraag (Torment 6). Een level 70 joined en gaat boosten. En je bent klaar
The_wildcard
14th October 2014, 22:09
Kan iemand mij uitleggen waarom Maximus zo goed is voor Wizard? Gezien ik blackguard heb die eigenlijks meer schade doet?
Of zijn er hidden stats waarmee ik rekening moet houden?
Arteroot
15th October 2014, 13:56
Kijk eens goed naar deze Maximus en dan kan je wel zien waarom. Moet er wel bij vermelden dat ik op deze een Ramaladni's Gift heb gebruikt!
The_wildcard
15th October 2014, 14:25
Uiteindlelijk even het zwaard om gewisseld.
Die van mij doet veel minder base damage en Ramaladni's gift op iets anders gebruikt. Ondertussen hoop ik dat ik er een betere variant van kan vinden.
Maar het is vooral The Chain die je met die demon summon krijgt wat het zwaard echt effectief maakt. (Of OP)
Arteroot
15th October 2014, 15:22
De +20% Fire Damage en de Chains maken het een killerwapen. Daarnaast natuurlijk ook het feit dat de 6 Set van Firebird schaalt met Weapon Damage en een 2Hander zich daar perfect voor uitleent.
Rappa
29th October 2014, 14:01
Van het weekend weer eens verder gegaan op de console om de nieuwe content te checken. Heb nog wel een vraagje over Greater rifts en gems.
Heb op dit moment nog maar 2 a 3 gems. Het lijkt er op dat bij het killen van de rift guardian, in een greater rift, er altijd een gem dropt. Is het dan slim om in het begin bij gebruik van de Keystone of Trials direct de eerste wave te verliezen zodat je op een laag level instapt om zo op een vrij makkelijk manier gems te verzamelen? Of bepaald de moeilijkheidsgraad van de rift ook de kwaliteit van de items die droppen aan het einde?
Like-a-Bunny
29th October 2014, 14:05
Grappig, ik krijg net een appje van een maat om de Adventure mode eens te gaan checken binnenkort. Sven, gadeookmee?
Noxic
29th October 2014, 14:21
Van het weekend weer eens verder gegaan op de console om de nieuwe content te checken. Heb nog wel een vraagje over Greater rifts en gems.
Heb op dit moment nog maar 2 a 3 gems. Het lijkt er op dat bij het killen van de rift guardian, in een greater rift, er altijd een gem dropt. Is het dan slim om in het begin bij gebruik van de Keystone of Trials direct de eerste wave te verliezen zodat je op een laag level instapt om zo op een vrij makkelijk manier gems te verzamelen? Of bepaald de moeilijkheidsgraad van de rift ook de kwaliteit van de items die droppen aan het einde?
Gewoon op rift level 1 alle gems halen, zolang je ze niet equipped op een andere character krijg je geen dubbele. De moeilijkheidsgraad heeft heen invloed op greater rifts.
Rappa
29th October 2014, 14:22
Gewoon op rift level 1 alle gems halen, zolang je ze niet equipped op een andere character krijg je geen dubbele. De moeilijkheidsgraad heeft heen invloed op greater rifts.
Was ik al goed bezig ^^ Thx!
Sven
29th October 2014, 15:18
Grappig, ik krijg net een appje van een maat om de Adventure mode eens te gaan checken binnenkort. Sven, gadeookmee?
Wanneer? Ik kan morgen eventueel wel :).
Like-a-Bunny
29th October 2014, 15:30
Wanneer? Ik kan morgen eventueel wel :).
Zal even met hem overleggen. Nog niks terug. :)
Maergok
29th October 2014, 15:50
Hebben we het hier over de versie van de PC Masterrace, of over de console versie?
In het geval van de PC Masterrace versie ben ik altijd game om mee te spelen.
Stop veel te veel tijd in dit spelletje voor mijn doen
Like-a-Bunny
29th October 2014, 16:08
Ps4. :|
Sven
29th October 2014, 17:53
Hebben we het hier over de versie van de PC Masterrace, of over de console versie?
In het geval van de PC Masterrace versie ben ik altijd game om mee te spelen.
Stop veel te veel tijd in dit spelletje voor mijn doen
Dit spel speelt zoveel lekkerder op een console dan op de PC. Lekker achterover hangend button bashen :rock:
Like-a-Bunny
29th October 2014, 18:35
Mee eens. En ik heb beiden gespeeld. Beste console port in jaren.
Rappa
29th October 2014, 18:39
Jep. Nu alleen nog wat betere ondersteuning voor de consoles op het gebied van hotfixes en patches.
Sven
30th October 2014, 11:09
Jep. Nu alleen nog wat betere ondersteuning voor de consoles op het gebied van hotfixes en patches.
Gaat ook prima toch? Oke, je krijgt de updates wat later, maar ik ondervind niet zo veel bugs ofzo. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nu het spel al anderhalve week niet meer heb aangeraakt.
Rappa
30th October 2014, 11:12
Gaat ook prima toch? Oke, je krijgt de updates wat later, maar ik ondervind niet zo veel bugs ofzo. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nu het spel al anderhalve week niet meer heb aangeraakt.
Ik wil af en toe nog wel eens switchen naar de pc versie dus dan zie je wel duidelijk hoe de console achter loopt. Misschien is dit dus meer een persoonlijk iets om dat ik van beide walletjes eet ;) Voor de rest doet dit niks af van de console versie.
Like-a-Bunny
8th November 2014, 11:27
Diablo 3 Patch 2.1.2 details announced at BlizzCon
Blizzard outlines its plans to improve Diablo 3's end-game.
Blizzard has announced a host of changes that will be made to Diablo 3 in the game's next major patch. The updates were revealed during the game's dedicated panel at the publisher's BlizzCon gathering in California.
Patch 2.1.2 addresses a number of issues identified since the launch of Patch 2.1 earlier this year, from a rebalancing of the Greater Rift system, to the addition of new creatures, weapons and armour.
Success in Greater Rifts is measured by the speed of completion, yet certain random elements can have a radical, random effect on your chances of success or failure. Conduit Pylons, which cause a character to temporarily fire devastating electrical damage around the scenery, often determine victory outright.
Rather than reducing the power of the Conduit Pylon, Shield Pylons and Speed Pylons will instead be boosted in the new patch to provide an equally useful effect. The former will soon reflect damage back to enemies, then explode when the shield expires, while the latter will provide enhanced movement abilities for a longer period of time.
Some of the more irritating dead ends are also being removed from Rifts so as to minimise downtime. Death penalties will also be tweaked, and monster density will be addressed to ensure a more even distribution of enemies between leaderboard attempts.
Treasure Goblins, those popular and lucrative creatures which occasionally appear in the game and drop money when whacked, are also being overhauled. There'll be three new Treasure Goblins introduced in patch 2.1.2 - the Gem Hoarder who drops gems, the Blood Thief who drops Blood Shards, and the Odius Collector that's just dripping in crafting materials and plans.
Those who have exhausted the game's current supply of Legendary items can also look forward to losing a new life grinding out Ancient Items - tweaked versions of the existing Legendary equipment that are up to 30% more powerful than their vanilla counterparts. New Legendary Gems will also be added, to encourage more experimentation with character builds.
Patch 2.1.2 is promised to arrive "soon" which in Blizzard parlance can mean anything from one month to one year, but what about the future future?
Beyond 2.1.2, you can look forward to a new zone called Ruins of Sescheron which packs in plenty of traps, from swinging blades to floor spikes that can be intentionally triggered to damage enemies. There'll also be new enemies in this fresh zone, including the Rat King - a particularly nightmarish and intimidating monster which sheds rats from its back. Nasty.
If you've been holding out for item trading to make a return, it looks like you're going to be waiting a long time. Following a question from the audience, the developers on-stage confirmed that there are no plans to expand on the current system that allows party members to exchange equipment within a small period of time.
http://www.eurogamer.net/articles/2014-11-07-diablo-3-patch-2-1-2-details-announced-at-blizzcon
Like-a-Bunny
8th November 2014, 12:35
http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/r5htwsympey7mb9xj5to.png
Like-a-Bunny
20th November 2014, 23:11
Vanavond even wat gerift en endgame dingen in coöp gedaan. Tja, leuk. Maar waarom speel ik precies verder?
De eindeloze stroom aan items en hogere moeilijkheidsgraden voelen ongelooflijk leeg en nutteloos en eigenlijk het summum van grinden. En dan ook nog eens zonder doel.
Kotor
21st November 2014, 07:45
Tja, leuk. Maar waarom speel ik precies verder?
De eindeloze stroom aan items en hogere moeilijkheidsgraden voelen ongelooflijk leeg en nutteloos en eigenlijk het summum van grinden. En dan ook nog eens zonder doel.
Precies de reden waarom ik hem ook verkocht heb. Heb hem nu op pc/ps3/ps4 gespeeld maar patch 2.1 voor de ps4 voelt leeg zonder season en geeft weinig toevoeging.
Wheezy
21st November 2014, 13:34
Vanavond even wat gerift en endgame dingen in coöp gedaan. Tja, leuk. Maar waarom speel ik precies verder?
Mijn "probleem" met Diablo III eigenlijk al vanaf dag 1 is dat er simpelweg te weinig content is. Het is allemaal wel leuk, maar er is gewoon niet genoeg content en de content die er is is niet divers genoeg. Het voelt allemaal een beetje het zelfde aan..
Sven
21st November 2014, 14:57
Dat is precies het gevoel wat ik ook heb. Sinds ik max level ben heb ik zoiets van 't zal wel. Wel erg tof en speelt lekker weg, maar het wordt wat mij betreft gewoon snel saai.
Paralize
1st December 2014, 00:01
Ben weer volledig verslaafd. Complete loot fever.
We coopen nu met 4 man op de One.
Like-a-Bunny
1st December 2014, 10:10
Ben weer volledig verslaafd. Complete loot fever.
We coopen nu met 4 man op de One.
Vier man? Is dat niet complete chaos? Wel tof. :)
zalzaron
1st December 2014, 11:54
Ik wacht nog het nieuwe seizoen af, dan start ik weer een character. Om een of andere reden trekt dat me toch het meest, dat gevoel dat iedereen tegelijk op dezelfde voet moet starten.
King Crimson
2nd December 2014, 16:25
Ik vraag me af waar het verschil met D2 nou precies is. Ik kon me dagen en weken vermaken met tristruns, mephiruns en baalruns, bij D3 hou ik het amper vol om m'n aandacht er langer dan een week bij te houden.
Paralize
3rd December 2014, 19:23
Vier man? Is dat niet complete chaos? Wel tof. :)
Chaos yes... Je mist daardoor soms wat poelen des doods. Maar fun is 't zeker.
Rappa
14th January 2015, 12:20
Damn deze thread was ver gezakt.
PATCH 2.1.2 NOW LIVE IN EUROPE (http://eu.battle.net/d3/en/blog/17561388/patch-212-now-live-in-europe-14-01-2015)
Weer een reden om D3 weer eens op te starten. Nog wel even wachten tot deze ook uit is op de console.
edit: Nvm Patch 2.1.2 Now Live on PS4 and Xbox One :)
Paralize
18th January 2015, 00:59
Hm er zijn wat aanpassingen. Kregen laatst met z'n 2en een grift lvl 35 Opzich best snel plat.
Alle ancients die ik gerolled heb zijn onbruikbaar. Daarnaast was t voor de patch en nu helemaal drama met kadala en een belt of ring.
Harrington waistguard is gewoon nog nooit gevallen voor me.
Keywarden hunt doe ik niet meer. De uberbosses hebben nooit iets gedropped. Ik doe er dus niet eens moeite meer voor.
Lekker torment 6 steamrollen en met een leuk groepje grifts doen :thumbsup:
zalzaron
11th March 2015, 09:12
Ondertussen begonnen aan het 2e seizoen, ditmaal als een Barbarian. Ik blijf het indrukwekkend vinden hoe Blizzard het spel zo heeft weten te redden. Het is van een grote teleurstelling naar een game die ik regelmatig speel gegaan. Zit nu op level 50, dus nog niet begonnen aan de Grifts, maar kijk er al naar uit. Tegelijk vind ik het levelen helemaal niet erg, het tempo zit er goed in en je kan al meteen zorgen dat de game niet te simpel is door op hogere difficulties te spelen.
Top prestatie van Blizzard imo.
King Crimson
13th March 2015, 15:57
Ik ben na de release van de expansion weer even gaan spelen, maar na een paar weken zakte mijn interesse in. Is het de moeite om het weer op te pakken?
Rappa
8th April 2015, 17:27
PATCH 2.2.0 NOW LIVE IN EUROPE (http://eu.battle.net/d3/en/blog/18642492/patch-220-now-live-in-europe-08-04-2015)
Rappa
18th May 2015, 13:18
Diablo 3 third anniversary adds cow level on PC, PS4, Xbox One (http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-15-diablo-3-third-anniversary-adds-cow-level-on-pc-ps4-xbox-one)
Diablo 3 is three years old! Its birthday present? A secret cow level.
The Secret Cow Level was a thing in Diablo 2, a place people went to farm hordes of bovine brutes. From 15th-21st May you can enjoy a similar experience in Diablo 3 on PC as well as PS4 and Xbox One, courtesy of a Totally Not a Cow Level buff. PS3 and 360 owners will get a 100 per cent buff to XP and gold instead (only for owners of the Ultimate Evil Edition).
For PC, PS4 and Xbox One owners of Diablo 3, an Elite cow enemy called Herald of the Queen will randomly appear. When you kill it, a portal to a place called Not The Cow Level opens.
It's a farmer's delight. There are lots of chests, both of the Resplendent and Radiant kind, and there's a Cow Queen as well as an Event to tackle. And there's a lot of mooing. Happy birthday, Diablo 3!
Aelor
27th May 2015, 02:15
Stomme vraag misschien, maar kun je de disc versie van de PS4 ook installeren op de harddisk?
Rappa
28th May 2015, 13:23
Stomme vraag misschien, maar kun je de disc versie van de PS4 ook installeren op de harddisk?
Alle PS4 games worden toch geïnstalleerd bij eerste keer opstarten? Of bedoel je wat anders?
Zebby
28th May 2015, 13:32
Weet niet of mensen het nog spelen, maar heb nu al tijdje een S3-HC Demon Hunter. Heb mijn 6-set compleet, Focus/Restraint en sinds kort ook een quiver die de multishot damage verdubbelt onder de 58% mob HP. Ook een nieuwe neck voor mijn 3e legendary gem, alleen mis ik nu mijn immunity tegen Arcane (Jailer), dus in Grift 35 (mijn hoogste solo) one-shot dat mij al bijna :x
Nog een Kridershot, of een betere Quiver (die koste 20% toughness, maar na zo veel bloodshards ga ik hem gebruiken ook) en ik ben "klaar".
The_wildcard
28th May 2015, 14:12
Op zijn tijd speel ik nog wel maar non hc. Heb ook nog steeds sentry build.
Aelor
29th May 2015, 14:29
Alle PS4 games worden toch geïnstalleerd bij eerste keer opstarten? Of bedoel je wat anders?
Ik zal even bij de Data moeten kijken, maar ik merkte dat 'ie veel met de Blue Ray schijf bezig was toen ik begon te spelen. Ik weet alleen dat op de PS3 ik de optie voor installatie kreeg, die ik niet bij de PS4 zag.
Aelor
3rd June 2015, 13:47
Zijn er hier nog mensen die dit spelen? Online dan? Ik ben pas net begonnen, heb ook pas 1 character e.d. :P
Rappa
3rd June 2015, 13:49
Eens in de paar maanden val ik er weer op terug en speel dan paar weken non-stop maar op dit moment niet :P Welk platform speel je?
Zebby
3rd June 2015, 14:12
Idem. Speel zelf op PC, HC Seasonal (as per above). Met zelfde gear nog een rift 39 gedaan, maar dat wordt al aardig gortig, drop mijn Wolf Companion zodat ik zowel Roll and Walk kan hebben.
Aelor
3rd June 2015, 15:17
Ik speel hem op PS4. Ook op PC gespeeld, PS3, en nu PS4. Heb alleen mijn account gewijzigd voor de PS4, vandaar dat ik opnieuw moet beginnen :P.
Rappa
4th June 2015, 15:20
Ik speel hem op PS4. Ook op PC gespeeld, PS3, en nu PS4. Heb alleen mijn account gewijzigd voor de PS4, vandaar dat ik opnieuw moet beginnen :P.
Ik was op de X1 inderdaad ook opnieuw begonnen. Was weer goed excuus om weer heel wat uurtjes in de game te stoppen :D Het blijft toch altijd kriebelen bij mij deze game. Gister na het posten in deze thread weer de pc versie opgestart (A)
Weet dat Like-a-Bunny de game voor de ps4 heeft, geen idee of hij nog speelt.
Like-a-Bunny
4th June 2015, 15:27
Weet dat Like-a-Bunny de game voor de ps4 heeft, geen idee of hij nog speelt.
Nope. Geen incentive ook meer voor mij om door te spelen. Ik zie het nut van het levelen van mijn character(s) niet en wachten op random loot zonder enig einddoel. Manco van mezelf. :+
Aelor
5th June 2015, 19:37
@ Like-a-Bunny
Gast....mijn D3 PS4 versie heeft een LAB_NL virus :D . Denk dat de inbox daar helemaal volgepropt zit met presentjes voor je :D
Like-a-Bunny
5th June 2015, 19:46
Ja ik moet eigenlijk nog eens gaan kijken! Ik kan niets giften zeker?
Aelor
5th June 2015, 19:50
Ja ik moet eigenlijk nog eens gaan kijken! Ik kan niets giften zeker?
Geen idee, maar ik krijg om de haverklap "gift for LAB_NL" :D
Like-a-Bunny
5th June 2015, 19:54
Meer D3-spelers in je lijstje opnemen!
Maar ik zal inderdaad eens gaan kijken.
Rappa
5th June 2015, 20:03
Meer D3-spelers in je lijstje opnemen!
Maar ik zal inderdaad eens gaan kijken.
Dat is het inderdaad. Je vind gifts voor D3 spelers die je in je friendslist hebt :) dus als LaB één van de weinige is klopt het.
Aelor
8th June 2015, 10:35
Nee dat wist ik wel hoor ;) Ik heb geen megagrote friendlist of zo, ken niet zo veel lui met PS3/4, Wii U :D .
Trouwens Witch Doctor gestart, speelt leuk, alleen die main attack doet echt nakko damage. Mijn minions doen meer damage zeg maar. Gaat de game er blind al vanuit dat je minions gebruikt of zo, en daarom je damage minder is? Poison Cloud is wel lekker. Voor bosses gebruik ik poison dart met 3 darts, en voor de rest gebruik is die skulls over het algemeen. Maar voor de grap eens die kikkers gebruik, die uit de lucht komen vallen. Wel apart. Maar de damage valt me tegen hoor, ik speel op normal, en als ik geen minions gebruik, duurt het ERG lang. Dus laat staan de damage die ik zal doen in groepen, of hogere moeilijkheids graden. Op die poison cloud na dan.
Ik weet niet of ik een character echt veel langer na level 70 zal blijven spelen. Op Warcraft had ik er ook al last van, dan farmen e.d. ....is niet voor mij. Hersenloos constant dezelfde dingen doen, niet mijn ding zeg maar :D . Ik blijf het een leuk spel vinden hoor, daar niet van. Denk wel dat ik binnenkort een Monk probeer, dat was altijd wel mijn favoriet,
Rappa
8th June 2015, 10:47
Nee dat wist ik wel hoor ;) Ik heb geen megagrote friendlist of zo, ken niet zo veel lui met PS3/4, Wii U :D .
Trouwens Witch Doctor gestart, speelt leuk, alleen die main attack doet echt nakko damage. Mijn minions doen meer damage zeg maar. Gaat de game er blind al vanuit dat je minions gebruikt of zo, en daarom je damage minder is?
Denk het wel inderdaad. Moet zeggen dat ik wel vaak "vals" speel door wapens van andere heroes door te zetten naar mijn low chars. Je kan dan wapens van lvl 60 -70 (liefst met socket) met zo hoog mogelijke Reduced Level Requirement erop gebruiken als level 20 of level 30 char. Dan gaat je dps meteen through the roof :P
Ik weet niet of ik een character echt veel langer na level 70 zal blijven spelen. Op Warcraft had ik er ook al last van, dan farmen e.d. ....is niet voor mij. Hersenloos constant dezelfde dingen doen, niet mijn ding zeg maar :D . Ik blijf het een leuk spel vinden hoor, daar niet van. Denk wel dat ik binnenkort een Monk probeer, dat was altijd wel mijn favoriet,
Ik heb er ook iets van 1,5 jaar over gedaan om alle achievements te halen omdat ik de game gewoon af en toe weer oppakte :P
Rappa
24th July 2015, 11:53
https://www.youtube.com/watch?v=QiYqif-AUy8
King Crimson
24th July 2015, 14:43
:o You've got quite a treasure in that Horadric Cube..
Like-a-Bunny
1st September 2015, 16:04
Diablo III's New Hardest Difficulty Looks Brutal
http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--LDCf6NrJ--/1411258150752122657.jpg
Diablo III’s latest patch (http://us.battle.net/d3/en/blog/19814212/patch-230-ptr-patch-notes-8-6-2015) is now live, and among other things, it introduced four new difficulty levels to the game. While Torment VI wasn’t that tough, the new hardest setting, Torment X, when played properly, makes the game look like a bullet hell shmup instead of a hack and slash RPG.
Here’s a two-minute example, probably the best one out there right now, from Desolacer and his friends. They managed to complete a Nephalem Rift in under two minutes on Torment X difficulty and on Hardcore (which means they don’t respawn when they die). An impressive feat only after a few days of Season 4.
https://www.youtube.com/watch?v=E_3Kalzi2hE
Easy to understand now, after watching this (or any similar videos with players doing high level Greater Rifts on Torment VI), why Blizzard limited the game to four players, even on PC. This would be crazy to follow with 8 or 16 players on the same map.
http://kotaku.com/diablo-iiis-new-hardest-difficulty-looks-brutal-1727918040
Tonne
1st September 2015, 16:07
Ik ben nu 5 uur diep in de game.
En hij speelt verrassend lekker op de PS4. Ben met mijn Crusader lekker door de game aan het beuken.
Trio-sama
1st September 2015, 16:37
Ben uiteraard ook weer verder met D3!
Eindelijk eens een melee-patch! Werd een beetje moe van dat ge wd/dh/wiz.
Barb en monk zijn beide nu insane voor zowel dps als zdps.
Gisteravond een 61 gesolo'd op monk en mijn gear is verre van perfect nog... :D
Daarnaast ook nog een 72 4 man getanked op zdps monk zonder ook maar 1 keer dood te gaan.
Dit gaat zeker nog generfed worden.. ik regen 2.4 miljoen hp per seconde. Zo insane :D:D
Rappa
1st September 2015, 16:57
Klinkt goed :D Deze week dan ook maar weer eens de pc versie opstarten en verder met mijn barb.
Baukereg
1st September 2015, 16:59
Vraagje: heb je op de ps3 ook de laatste content en updates? Heb namelijk best zin in D3 op console, maar ik zal er geen ps4 voor aanschaffen.
Rappa
1st September 2015, 17:01
Misschien dat iemand mij kan corigeren als ik het fout heb maar volgens mij loopt de pc gelijk aan ps4 en x1 versie!
Ps3 en xbox360 worden volgens mij sinds uitbreiding niet meer geupdate.
spike_tm
2nd September 2015, 00:51
Wel interessant om te weten want ik heb interesse om de 360 edition aan te schaffen.
Black
2nd September 2015, 12:02
Diablo III's New Hardest Difficulty Looks Brutal
http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--LDCf6NrJ--/1411258150752122657.jpg
Diablo III’s latest patch (http://us.battle.net/d3/en/blog/19814212/patch-230-ptr-patch-notes-8-6-2015) is now live, and among other things, it introduced four new difficulty levels to the game. While Torment VI wasn’t that tough, the new hardest setting, Torment X, when played properly, makes the game look like a bullet hell shmup instead of a hack and slash RPG.
Here’s a two-minute example, probably the best one out there right now, from Desolacer and his friends. They managed to complete a Nephalem Rift in under two minutes on Torment X difficulty and on Hardcore (which means they don’t respawn when they die). An impressive feat only after a few days of Season 4.
https://www.youtube.com/watch?v=E_3Kalzi2hE
Easy to understand now, after watching this (or any similar videos with players doing high level Greater Rifts on Torment VI), why Blizzard limited the game to four players, even on PC. This would be crazy to follow with 8 or 16 players on the same map.
http://kotaku.com/diablo-iiis-new-hardest-difficulty-looks-brutal-1727918040
what did I just see. :+
The_wildcard
2nd September 2015, 14:55
A flash,
word wel een beetje gek elke keer marginale betere gear. mits er iets dropt.
Zebby
2nd September 2015, 15:40
Is toch niet zo anders dan wat Torment 6 was, alleen weer wat moeilijker? Ik zie in ieder geval niet meer projectiles.
Die snelheid kon ik met mijn DH op Hardcore in T6 met gemak aan in ieder geval. Dat ze het binnen 4 dagen doen, tja, als ze de hele dag al aan het spelen en gearen zijn. Hopelijk komt er wel weer wat meer skill terug met de ZDPS nerfs, want met die builds was er ook weinig meer aan.
Tonne
4th September 2015, 13:47
Gisteren Act 1 uitgespeeld.
Mijn Crusader voelt is wel een tikkeltje OP. Ik heb nu Sweep en Smite als aanvallen.
Kan ik de game onder het spelen op een hogere moeilijkheidsgraad zetten?
Zebby
4th September 2015, 13:54
Gisteren Act 1 uitgespeeld.
Mijn Crusader voelt is wel een tikkeltje OP. Ik heb nu Sweep en Smite als aanvallen.
Kan ik de game onder het spelen op een hogere moeilijkheidsgraad zetten?
Volgens mij moet je even de game uit, dan kan je hem aanpassen, en daarna weer verder waar je gebleven was als je dat bij een checkpoint doet.
Tonne
4th September 2015, 13:59
Volgens mij moet je even de game uit, dan kan je hem aanpassen, en daarna weer verder waar je gebleven was als je dat bij een checkpoint doet.
Super! Bedankt voor de tip [emoji3]
spike_tm
12th September 2015, 20:06
Heb de Ultimate Evil edition voor de 360 gehaald. Ga er binnenkort aan beginnen, Barbarian denk ik.
Nou zet ik de game net op de HDD en start het op om te kijken of alles werkt.
Prima, hele bende fully localized in het Spaans. Best leuk om mijn Spaans te oefenen, maar speel toch liever in het Engels.
Wat ik gelezen heb, hebben de Europese localized versies ook een Engelse taaloptie. Die kan ik alleen nergens vinden.
Iemand een idee?
Like-a-Bunny
12th September 2015, 20:13
En beetje Googlen leert al snel dat er blijkbaar een vrij harde language lock op zit...
Trio-sama
13th September 2015, 01:35
Op de PC kan je het vrij eenvoudig wijzigen.. weet niet hoe het met de 360 zit.
spike_tm
13th September 2015, 13:01
En beetje Googlen leert al snel dat er blijkbaar een vrij harde language lock op zit...
Ja bizar, heb namelijk vooraf in de FAQ zitten spitten en daar staat mijns inziens heel duidelijk dat de localized versies ook de Engelse taaloptie op de disk hebben:
Q: What languages will be present on Ultimate Evil Edition discs purchased in retail stores in Europe and Russia?
A: In addition to German, French, Spanish, or Italian, PS3 and Xbox 360 copies of Diablo III sold in Europe will include the English version of the game. Console versions of Diablo III sold in retail stores in Poland and Russia will only include the Polish and Russian versions of the game.
Heb inmiddels zitten spitten op de forums en daar blijkt dat meer mensen tegen dezelfde problemen aanlopen.
Heb wel een vraag op het Diablo forum gezet, maar verwacht er weinig van.
Het is wel een goede oefening voor mijn Spaans, kom er ook wel doorheen, mijn Spaans is goed genoeg om het te kunnen volgen.
Maar juist de tussenfilmpjes, de verhalen en de kleine details van wapens, armor etc. zijn dingen de ik heel erg tof vond in Diablo II met een hele dikke official game guide open voor extra info.
Dit wordt een uitdaging, goed inlezen in de online game guide en het beste er van maken.
Morrigun99
13th September 2015, 20:19
...zelfs ik ben overstag: gisteren PS4 gekocht om terug te keren naar mijn oude liefde, Diablo. De Ultimate Evil edition welteverstaan. Een warm bad van nostalgie en genoeg nieuwe aspecten. Man man man....ik heb hier echt geen tijd voor. Love it!!
Black
13th September 2015, 21:08
Ach duurt maar een weekje ;)
Like-a-Bunny
13th September 2015, 22:15
...zelfs ik ben overstag: gisteren PS4 gekocht om terug te keren naar mijn oude liefde, Diablo. De Ultimate Evil edition welteverstaan. Een warm bad van nostalgie en genoeg nieuwe aspecten. Man man man....ik heb hier echt geen tijd voor. Love it!!
Haha! Nice. Geniet ervan. :D
spike_tm
16th September 2015, 20:47
Wat een fijn spel!
Besturing met de controller gaat lekker, hoef er niet eens aan te wennen.
Ben old school begonnen met een Barbarian, op de basic moeilijkheidsgraad maar al snel een tandje harder gezet. Nu lvl7 ofzo, ben echt van het rustig rondwandelen en alle hoejes en gaatjes doorzoeken.
Overigens van alle classes een character aangemaakt, 50% female want in ieder geval Deamon Hunter en Wich Doctor zijn passende female characters :)
Ga denk ik naast de Barbarian ook de Deamon Hunter spelen in eerste instantie.
Hele vermakelijke interactive talencursus.
Morrigun99
2nd December 2015, 23:40
Ach duurt maar een weekje ;)
Still going strong!
Als tank is de Crusader perfect, maar hij blijft me niet boeien. Nu mijn demon hunter aardig ontwikkeld is, is dat mijn nieuwe favoriet.
Rappa
14th December 2015, 15:50
Details nieuwe zone Diablo 3 verschenen (http://gamer.nl/articles/trailer/details-nieuwe-zone-diablo-3-verschenen/)
In een video voor Diablo 3 is de nieuwe zone Greyhollow Island voor de adventuremodus te zien. De nieuwe locatie is onderdeel van Diablo’s 2.4.0 patch die voor het einde van het jaar uitkomt.
In de video zijn beelden van de zone te zien en er worden nieuwe vijanden getoond. De zone is geïnspireerd op de Pacific Northwest. Op de site van Diablo zijn de volledige details over de patch geplaatst en is concept art van vijanden en omgevingen te zien. “Niet iedere speler ervaart het verhaal op dezelfde manier of trekt dezelfde conclusies: het is de keuze van elke avonturier waar ze op focussen.”
Patch 2.4.0 bevat onder andere nieuwe set dungeons, nieuwe locaties, set items en extra legendaries.
https://www.youtube.com/watch?v=G4Kw5lfu1_M
Rappa
8th January 2016, 17:38
Whopper of a Diablo 3 patch arriving very soon on PC and consoles (http://www.eurogamer.net/articles/2016-01-08-whopper-of-a-diablo-3-patch-arriving-very-soon-on-pc-and-consoles)
The expansion-like Diablo 3 patch, numbered 2.4, arrives simultaneously on PC, PlayStation 4 and Xbox One before 15th January.
"The January 15th date is the start of the new season," said Diablo community official Brandy 'Nevalistis' Camel (in the comments) "We plan to release the patch prior to the start of [the new season].
"While we typically patch on Tuesdays, dates can always shift if we run into technical issues during deployment preparations. This is why we do not provide hard release dates for any patch."
Strikingly, patch 2.4 contains a whole new zone filled with new enemies - a rarity in this game. But Greyhollow Island, as it's known, also represents Blizzard doing things a bit differently.
You see, Greyhollow Island isn't designed to adhere to any existing story nor extend it. It's designed for Adventure mode, a mode designed to be played over and over. Therefore, Greyhollow Island is designed for exactly that: many, many playthroughs.
To that end, Greyhollow will be mysterious and leave the unravelling of those mysteries up to you, and in whichever order you wish, if you wish to unravel them at all. You may only be there for a quick bounty blitz. There's more about Greyhollow Island in a blog post.
Patch 2.4 also introduces special dungeons with special challenges that relate to special sets of equipment. If you have all the pieces, a portal will open up.
On top of that, 2.4 brings piles and piles of new legendary items and powers, which are more bonkers than ever as seems to be the trend with Blizzard and Diablo 3. Bigger numbers equal more fun, and we're long past the days of Blizzard being sensible - and the game is better for it.
The big list of patch notes for Diablo 3 update 2.4 can be found on Battle.net.
Weer een excuus om terug te keren naar deze heerlijke game :D
Mithax
10th January 2016, 21:52
Voor de season 5 fans: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sdWUjBqrnXc4nMTvc9G0onHCL1WY6XsF-avLsYOrmOM/htmlview?pref=2&pli=1&sle=true#
Ik zal ook met een groep van 5 man levelen / riften etc. Mocht 1 van jullie mee willen doen . Bnet is Mithax#1709
Rappa
13th January 2016, 10:47
PATCH 2.4.0 NOW LIVE (http://eu.battle.net/d3/en/blog/19998542/patch-240-now-live-12-01-2016)
https://www.youtube.com/watch?v=8exDyPoV3fg
LtPsycho
13th January 2016, 10:48
PATCH 2.4.0 NOW LIVE (http://eu.battle.net/d3/en/blog/19998542/patch-240-now-live-12-01-2016)
Wacht wel tot vrijdag als Season 5 begonnen is :)
Rappa
14th January 2016, 10:39
Als barbarian die 75% van de tijd in Whirlwind zit erg blij met onderstaande item wat gister dropte :D
http://s21.postimg.org/760u13m1z/image.jpg
Arteroot
14th January 2016, 13:36
Ja, die nieuwe legendaries maken bepaalde OP Builds nog harder... Not sure why tho....
Ik deed gister met mijn DH feilloos een lvl 53 Grift. Door alle buffs en changes was het echt te easy opeens.
Nu alleen even gear grinden voor de aangepaste Shadow Set en kijken wat voor leuks je daar mee kan doen :)
Trio-sama
14th January 2016, 13:37
Ja, die nieuwe legendaries maken bepaalde OP Builds nog harder... Not sure why tho....
Ik deed gister met mijn DH feilloos een lvl 53 Grift. Door alle buffs en changes was het echt te easy opeens.
Nu alleen even gear grinden voor de aangepaste Shadow Set en kijken wat voor leuks je daar mee kan doen :)
DH M6!
Gisteravond solo GR74 gehaald. Ben zo blij dat M6 weer terug is :D
Arteroot
14th January 2016, 16:06
Oh damn! Trio-sama wil jij je char eens delen?
Kan ik even kijken naar je gear :)
Trio-sama
14th January 2016, 17:10
Oh damn! @Trio-sama (http://www.liquidbunny.nl/vb4/member.php?u=59250) wil jij je char eens delen?
Kan ik even kijken naar je gear :)
http://us.battle.net/d3/en/profile/TrioSama-1911/hero/70848567
Is niet geupdate op de een of andere manier.. skills klopt niets van, sommige gear is ancient inmiddels en ook al augmented met 70+ gems. Ook mis ik een 8% CDR roll op gloves en gebruik ik Taeguk ipv stricken. (al zit ik wel te denken om naar enforcer te gaan ipv teaguk, het is nog wat aftasten wat het beste is.)
Maar qua pieces an sich klopt het.
Rappa
18th January 2016, 17:49
http://us.battle.net/d3/en/profile/TrioSama-1911/hero/70848567
Is niet geupdate op de een of andere manier.. skills klopt niets van, sommige gear is ancient inmiddels en ook al augmented met 70+ gems. Ook mis ik een 8% CDR roll op gloves en gebruik ik Taeguk ipv stricken. (al zit ik wel te denken om naar enforcer te gaan ipv teaguk, het is nog wat aftasten wat het beste is.)
Maar qua pieces an sich klopt het.
Die namen van jou chars =D Wel vette gear!
Waarom speel je trouwens op US servers?
Rappa
19th January 2016, 10:25
What does Diablo 3's new patch offer for the end-game player? (http://www.eurogamer.net/articles/2016-01-18-what-does-diablo-3s-new-patch-offer-for-the-end-game-player)
Diablo 3 makes an art of relentlessly gouging your time, but rarely your wallet. If the Auction House had persisted it would be a different story, but Blizzard's hectic smash-and-grab has maintained its flip-reversed trajectory to become one of the most lovingly-maintained games in recent memory.
Since the game's launch in 2012 a steady stream of updates have added layers of complex, compelling and mutually-amplifying processes and tools to refine and power up your character. The Paragon system alone will soak up thousands of hours of play, and the endless lottery of loot drops, the daily-style Bounties and options to burn your hard-earned materials crafting elusive, perfectly rolled gear in Kanai's Cube for all intents and purposes makes Diablo 3 a game you never need to stop playing.
So, why the latest patch? 2.4.0 feels like Blizzard showboating - a high profile demonstration of the team's creative resources, a firm handshake to the game's community and, I suspect, part of a shadowy PhD project studying behavioural psychology. It's also, if you look for it, a sign of Blizzard thinking about what comes next, about what a Diablo storyline should look like now that Adventure Mode is the new heart of the game.
It's a generous update. 2.4.0 offers expansions to new areas - such as the Yeti-infested Eternal Woods and the ornately detailed Royal Quarters, while fresh bounties have been added to the end game to provide a much-needed injection of variety. Set dungeons provide even more of an encouragement to gather the best loot and truly understand the way that it all works together, and a handful of quality-of-life changes make the endless grind more enjoyable throughout.
https://www.youtube.com/watch?v=8exDyPoV3fg
Most interesting, however, is Greyhollow Island, an entirely new area located off the coast of Westmarch.
Greyhollow Island is an Adventure Mode edition which will be a new home for bounties, but also manages to thread a little storytelling into the mix. It's a supernatural, storm-battered forest island where the main theme is man against Blizzard's version of nature: huge bear-things lunge at you before shedding their skin to reveal gigantic skeletons, beasts erupt from lightning-struck trees, and there's even a nasty kind of antlered monster waiting to do you in. It's richly detailed, craggy and riddled with mossy grottoes, and it feels significantly more alive than many Diablo 3 environments. Crucially, it's designed to drip feed its surprises to the player through many, many visits.
As a Paragon 342 Wizard running the Firebird's Finery set, I've been uncovering the story slowly, both through lore books found in the satchels that cover the landscape, and through a crazed hermit who I keep killing - and who keeps remembering that I've killed him the next time I see him. It's interesting to see Diablo working out how to tell a story without breaking it down into quests - by scattering it over events, say, and by allowing it to emerge from the landscape.
As an end game player for whom Diablo 3 has become a repetitive and soothing daily meditation, with occasional, miraculous breakthroughs of Ancient Legendary loot drops combined with steady levelling of Paragon Points, Legendary Gems and refinement of Set piece builds, what I'm looking for in 2.4.0 - and in Greyhollow Island - is new gear and changes to old favourites. I'm looking for ever more power to bring back the excitement of burning through previously out-of-reach Grift levels, as well as new secrets and overly-complex Hellfire Amulet-style farming projects, and a widening of the world and its lore. (A new class or two, and the introduction of Seasons to consoles are set to remain fever dreams for the moment.)
Patch 2.4.0 certainly delivers, but also triggers questions that the enigmatic Blizzard will never answer ahead of time. How long will free support like this continue? Is this paving the way for Diablo 4? Or are we destined to eke out the last drops of entertainment from this tentatively-expanding world for years to come?
If you're a grind apologist, this patch will effectively extend your commitment and enjoyment, but it's unlikely to change the mind of those reluctant to mentally relocate to Sanctuary.
Trio-sama
19th January 2016, 11:22
Die namen van jou chars =D Wel vette gear!
Waarom speel je trouwens op US servers?
Omdat ik na 100% achievements op EU servers dat ook wilde doen op US.
Vervolgens daar gebleven omdat de community veel relaxter is. Veel minder irritante kinders.
The_wildcard
20th January 2016, 09:55
Speel vaak met UK/Scandinaviers e.d. Nooit echt problemen met irritante kids.
Trio-sama
20th January 2016, 13:21
Speel vaak met UK/Scandinaviers e.d. Nooit echt problemen met irritante kids.
Is ook alweer 2 jaar (of meer?) geleden dat ik ben overgestapt.
Wellicht is het inmiddels anders.
Rappa
20th January 2016, 18:02
Weet wel dat europese forum van HotS echt een drama is elke keer. Bij D3 niet veel problemen gehad.
King Crimson
20th January 2016, 18:21
Is er iemand die mij binnenkort wil boosten (PC)? Ben paragon lvl 125 en kan Torment 3 solo, maar er valt echt amper goede gear. Als ik een beetje xp wil leachen op hogere difficulties gaat men ook altijd zeiken. :P
Mithax
20th January 2016, 22:18
Sure. Mithax#1709 ik kan wel TX rifts boosten op season
CoinOperatedBoy
21st January 2016, 11:33
Is er iemand die mij binnenkort wil boosten (PC)? Ben paragon lvl 125 en kan Torment 3 solo, maar er valt echt amper goede gear. Als ik een beetje xp wil leachen op hogere difficulties gaat men ook altijd zeiken. :P
Ben lvl 45, maar wil je best boosten hoor dit weekend. :P
LtPsycho
21st January 2016, 13:08
Wil je ook wel helpen hoor, maar zit nu op TV vast :)
Wel genoeg mensen die mij op TX boosten ^_^
Trio-sama
21st January 2016, 13:48
Kom allemaal op US spelen dan.. ik boost jullie allemaal :D
LtPsycho
21st January 2016, 14:32
Kom allemaal op US spelen dan.. ik boost jullie allemaal :D
Al m'n vrienden zitten op EU, dus nope :p
Like-a-Bunny
21st January 2016, 16:43
Players Are Already Doing Crazy Things In Diablo III's Season 5
http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--qZr0hqMP--/levqbzz5g9zhl2oktgon.jpg
Only a few days have passed since Season 5 started (as part of patch 2.4) in Diablo III’s PC version, and some players are already grinding on difficulty levels that most of us will never reach.
Season 5 will last three months and it’s enough time for an average player to level up a character to 70, gain a few more (or few hundred) Paragon levels, maybe even get to Torment X. But these guys are already beyond all that. They are already clearing insanely high level Greater Rifts. These are end-game dungeons where you have to reach and kill a boss in 15 minutes. If you’re fast enough you can progress and try a harder level. A level 20 Greater rift shouldn’t be a big deal. A level 45? Not if you have a well thought-out build. Level 80? Now that’s crazy!
Here’s Alkaizer rushing through a level 82 Greater Rift with his Crusader.
https://www.youtube.com/watch?v=omRmr5oPVv8
Lots of Crusaders this season, but here’s Quin, a powerful Wizard, clearing a level 80 Greater Rift. And a Rift boss with almost 9 trillion HP? Suuuureee.
https://www.youtube.com/watch?v=bm_SNA6Tifo
These are difficulty levels where even the best geared ones can only progress when everything is perfect: when the rift layout’s favorable (large open spaces instead of a labyrinth of narrow routes), it’s filled with easier monster types and monster density is satisfying.
And it’s interesting to see that only Crusaders, Wizards and maybe Barbarians have viable builds to do these challenges. Not a single Demon Hunter, Monk or Witch Doctor among the top players.
http://kotaku.com/players-are-already-doing-crazy-things-in-diablo-iiis-s-1754215365
Arteroot
21st January 2016, 21:51
Ja, dat lukt je prima....als de goede gear tenminste eens dropt! xD
Druk bezig met het gearen van mijn Cold Cluster Arrow Marauder aka Cold Clusterfuck build. Werkt prima en met sub-par gear kan ik Grift 60 al aan.
Moet alleen Ancient gear of non-Ancient items met goede rolls scoren.
Heb Dawn en 37.33% Cooldown Reduction voor 100% Vengeance uptime. Dit in combinatie met Visage of Gunes, voor 2 runes op Vengeance.
Werkt als een trein maar ja, de gear kan echt wel beter!
Ben vooral aan het duimen voor een goed gerollde Manticore.
Mithax
21st January 2016, 23:26
Net met gemak rift 72 gecleared op mn Invoker Crusader. Onwards to the GR80. Zie wel dat iedereen rond mijn ranks legendary gems 10-20 levels boven mij heeft ;(
LtPsycho
22nd January 2016, 08:30
Net met gemak rift 72 gecleared op mn Invoker Crusader. Onwards to the GR80. Zie wel dat iedereen rond mijn ranks legendary gems 10-20 levels boven mij heeft ;(
Sowee dat gaat wel heel erg snel en gemakkelijk dank zeg...
Gister e.e.a. aan m'n build en gear aangepast en kan eindelijk T6 zonder problemen hebben.
Nu maar op wat goede drops hopen zodat ik ook richting die T10 kan ^_^
Trio-sama
22nd January 2016, 09:52
Dat stukje gepost door Lab is wel weer wat overdreven..
Er zijn ZAT mensen die al 80+ hebben, van bijna elke class.
Daarbij is het tegenwoordig zo makkelijk om te gearen.. cube + mats of bounty items voor reroll.
Je kunt met een decent verzameling aan mats en een uur van je tijd een char gearen voor minimaal 70 solo.
Gisteravond heb ik mijn season journey gehaald en heb nu eindelijk mijn extra stash tab. nu terug naar NS!
The_wildcard
22nd January 2016, 13:44
Ik vind het farmen nog best traag gaan, speel nog met nog 2 maten van mij en die zijn me nu al voorbij zelfde als vorig seizoen. En ongeveer evenveel gespeelt.
Like-a-Bunny
2nd March 2016, 16:07
Diablo III Players Discover New Secret Cow Level
https://www.youtube.com/watch?v=GzH2C3Tk4Fw
King Crimson
2nd March 2016, 16:18
MOOOOOO
Zebby
2nd March 2016, 16:22
In no time nu mijn barb klaar voor T10, al gaat het misschien nog nét iets te langzaam. Ik mis nog een van de setrings voor Focus/Restraint, en ook nog die Mace voor de 45/50% elite damage voor de Cube. De rest heb ik al :/
LtPsycho
2nd March 2016, 19:11
In no time nu mijn barb klaar voor T10, al gaat het misschien nog nét iets te langzaam. Ik mis nog een van de setrings voor Focus/Restraint, en ook nog die Mace voor de 45/50% elite damage voor de Cube. De rest heb ik al :/
Hoe lang ben je daarvoor bezig geweest? Klinkt echt alsof je dit allemaal in een uur geregeld hebt :p
Zebby
2nd March 2016, 20:26
Hoe lang ben je daarvoor bezig geweest? Klinkt echt alsof je dit allemaal in een uur geregeld hebt :p
Ah, voelt korter dan het was, begin met mijn vriendin gelevelled (vandaar ook softcore) :D Zit nu op 22 uur, dus toch al flink wat. Ben Paragon 183.
Trio-sama
3rd March 2016, 08:18
Ook dat is mogelijk..
een nieuwe character is gepowerleveled in een minuut of 10-15 en met een klein beetje geluk in crafting heb je binnen 45 minutes een volledige gearset voor je mannetje.
LtPsycho
3rd March 2016, 08:35
Ook dat is mogelijk..
een nieuwe character is gepowerleveled in een minuut of 10-15 en met een klein beetje geluk in crafting heb je binnen 45 minutes een volledige gearset voor je mannetje.
True, maar als het een seasonal char is moet je in die 10-15 minuten wel al een hele hoop crafting meuk oppakken ;)
Het mooie aan het huidige seizoen is, dat je je eerste nieuwe char waar je een drietal achievements mee haalt (lvl 70, grift 20 solo en een verzamel achievement), je 3 zakjes krijgt met 2 set pieces each.
Al met al ben je al vrij rap aan je 6/6 van de set die Blizzard voor je uitgezocht heeft ^_^
Zebby
3rd March 2016, 08:46
True, maar als het een seasonal char is moet je in die 10-15 minuten wel al een hele hoop crafting meuk oppakken ;)
Het mooie aan het huidige seizoen is, dat je je eerste nieuwe char waar je een drietal achievements mee haalt (lvl 70, grift 20 solo en een verzamel achievement), je 3 zakjes krijgt met 2 set pieces each.
Al met al ben je al vrij rap aan je 6/6 van de set die Blizzard voor je uitgezocht heeft ^_^
Nouja hierdoor dus, en ik had zo gigantisch veel mazzel dat ik bijna aan het begin van level 70 mijn wapen vond (die earthquake/avalanche triggered op shouts + 180% damage hierop).
Maar jezus die set dungeon?! Ik doe nu te veel damage, dus als ik ook maar 1 foutje maak omdat ik ook moet rushen kill ik die stomme elites waar ik een combo op moet doen. Frustratie alom.
Trio-sama
3rd March 2016, 10:54
Nouja hierdoor dus, en ik had zo gigantisch veel mazzel dat ik bijna aan het begin van level 70 mijn wapen vond (die earthquake/avalanche triggered op shouts + 180% damage hierop).
Maar jezus die set dungeon?! Ik doe nu te veel damage, dus als ik ook maar 1 foutje maak omdat ik ook moet rushen kill ik die stomme elites waar ik een combo op moet doen. Frustratie alom.
Mensen kunnen je helpen in een set dungeon :)
LtPsycho
10th May 2016, 11:51
Zo: er is weer een nieuwe season aan de gang.
Nog mensen, afgezien van mijzelf, die weer aan het spelen zijn?
Heb inmiddels een Hardcore Demon Hunter die Torment 6 doorloopt en een Softcore Barbarian die net aan Torment 1 doet (heeft bijna geen set items nog -.-).
Ben altijd bereid om mensen te boosten als iemand wil beginnen maar de grind naar 70 niet door wil maken.
Verder krijg je vrij rap, voor het eerste karakter waar je bepaalde achievements mee haalt (ongeacht HC of SC, sowieso maar 1x) een volle set aan items.
Trio-sama
10th May 2016, 12:57
Zo: er is weer een nieuwe season aan de gang.
Nog mensen, afgezien van mijzelf, die weer aan het spelen zijn?
Heb inmiddels een Hardcore Demon Hunter die Torment 6 doorloopt en een Softcore Barbarian die net aan Torment 1 doet (heeft bijna geen set items nog -.-).
Ben altijd bereid om mensen te boosten als iemand wil beginnen maar de grind naar 70 niet door wil maken.
Verder krijg je vrij rap, voor het eerste karakter waar je bepaalde achievements mee haalt (ongeacht HC of SC, sowieso maar 1x) een volle set aan items.
Oh dat is goed! tijd om weer eens te spelen.. heb het al maanden niet meer aangeraakt.
LtPsycho
10th May 2016, 13:47
Oh dat is goed! tijd om weer eens te spelen.. heb het al maanden niet meer aangeraakt.
Voeg me maar toe en spreek me aan als ik online ben: Renquin#2520
Trio-sama
10th May 2016, 14:04
Voeg me maar toe en spreek me aan als ik online ben: Renquin#2520
Ik speel op US servers.. sorry.
Liquidje
10th May 2016, 14:18
Japperd is misschien interested?
Arteroot
10th May 2016, 14:24
Vorig season met vlot tempo begonnen maar binnen 2 weken al helemaal klaar mee. Het is te simpel geworden en ik mis enige vorm van diepgang.
Nu druk bezig met Path of Exile. Huidige season is erg fijn en heb 5 verschillende chars waarmee ik mij prima mee vermaak :)
Like-a-Bunny
2nd July 2016, 12:11
Blizzard hiring for unannounced Diablo project
https://assets.vg247.com/current//2016/07/diablo_3-600x338.jpg
Obviously it hasn’t because it is a very large studio with multiple teams. Still, it’s encouraging to see a job posting relating to the “future of Diablo” pop up on Blizzard’s career page.
Noticed by BlizzPro, the firm is looking for a game director to lead the “Unannounced Project – Diablo”.
Other listing for the same Diablo project have been posted in the past, but the prior job openings didn’t list the need for someone to “lead the Diablo series into the future.”
Does this mean a new Diablo game is in the works or in the planning stages? Maybe. Blizzard always has multiple things on their plate, and this includes brainstorming ideas for the future.
It could also mean the team is working on a remaster for Diablo 2 (and maybe Diablo 1?) as a job posted back in late 2015 suggested. Earlier this year it released the first patch for Diablo 2 since 2011, so you never know.
We don’t foresee Blizzard announcing anything anytime soon on the subject, until “it’s ready” to.
Diablo 3: Reaper of Souls was released in 2014 for PC and Mac, with the expansion pack content part of the Ultimate Evil Edition version for last and current-gen consoles.
Diablo 3 was originally released in 2012 on PC and Mac and the following year on PS3 and Xbox 360.
http://www.vg247.com/2016/07/01/blizzard-hiring-for-unannounced-diablo-project/
Een remaster van de eerste twee delen? Oh God yes!
Rappa
31st August 2016, 14:32
LtPsycho Heb jij nog tips hoe je het beste solo aan betere gear kan komen? Zit nu al behoorlijke tijd met mijn Barbarian (RAPPA1985 #2624) op max torment 4 - 5. Doe voornamelijk bounties maar loot wil niet opschieten.
LtPsycho
31st August 2016, 14:55
LtPsycho Heb jij nog tips hoe je het beste solo aan betere gear kan komen? Zit nu al behoorlijke tijd met mijn Barbarian (RAPPA1985 #2624) op max torment 4 - 5. Doe voornamelijk bounties maar loot wil niet opschieten.
Doe je seasonal of niet? Als eerste vraag :)
Rappa
31st August 2016, 15:12
Doe je seasonal of niet? Als eerste vraag :)
Niet. Dan start je met een hele nieuwe char toch?
LtPsycho
31st August 2016, 15:25
Niet. Dan start je met een hele nieuwe char toch?
Jup, maar seasonal is het enige leuke nog tegenwoordig. imo uiteraard ;)
Seasonal wordt ook over gezet naar de rest als de season afgelopen is :)
The_wildcard
31st August 2016, 15:27
Dat is helaas niet meer het geval. Seasonal is helaas niet meer exclusief voor standard.
Op misschien een of 2 dingen na.
LtPsycho
31st August 2016, 17:50
Dat is helaas niet meer het geval. Seasonal is helaas niet meer exclusief voor standard.
Op misschien een of 2 dingen na.
Ik snap je niet geloof ik. Zou je willen uitleggen wat je bedoeld?
Trio-sama
31st August 2016, 18:08
Ik snap je niet geloof ik. Zou je willen uitleggen wat je bedoeld?
In de eerste paar seasons was er "season exclusive" gear en legendary gems.
Dat is inmiddels niet meer zo.
Trio-sama
31st August 2016, 18:09
@LtPsycho (http://www.liquidbunny.nl/vb4/member.php?u=8828) Heb jij nog tips hoe je het beste solo aan betere gear kan komen? Zit nu al behoorlijke tijd met mijn Barbarian (RAPPA1985 #2624) op max torment 4 - 5. Doe voornamelijk bounties maar loot wil niet opschieten.
Greater rifts is een goede..
Legendary gems geven een enorme boost aan je DPS en tevens droppen de RG's vaak veel loooottzz
Eventueel is een goede manier om via de kube yellows om te zetten naar legendaries/set items.
Het huidige season heb ik welgeteld 15 uur gestoken in een nieuwe char en hiermee GR 75 solo behaald. (en gelijk weer gestopt)
Alleen gespeeld voor een extra stash tab.
LtPsycho
31st August 2016, 18:57
Die extra stash tab moet ik nog even zien te regelen...
Verder zijn er inderdaad enkel vanity items te krijgen tegenwoordig (mijn reden om season te spelen).
Greater gems zijn inderdaad heel fijn voor meer dmg en overleefbaarheid.
Gear sets helpen hier ook achterlijk in mee. Normale rifts doen en met de blood shards gear book Kadala halen, doe ik ook veel om betere items te krijgen.
Rappa
31st August 2016, 20:33
Thx voor de tips!
LtPsycho
31st August 2016, 21:59
Thx voor de tips!
Of kom gewoon lekker meedoen met mij in de season ^_^
Rappa
1st September 2016, 10:36
Thx voor de boost van gister LtPsycho :D Dacht dat mijn kennis van D3 nog redelijk op orde was maar blijkbaar heb ik toch veel gemist (A)
LtPsycho
1st September 2016, 10:49
Thx voor de boost van gister LtPsycho :D Dacht dat mijn kennis van D3 nog redelijk op orde was maar blijkbaar heb ik toch veel gemist (A)
Graag gedaan! Was leuk :D
Laat maar weten wanneer je verder wilt, ik spreek het de komende weken nog wel namelijk.
Voor nu is het taak om je season journey te gaan halen, zodat je die set krijgt en verder kan.
Rappa
2nd September 2016, 10:07
Laat maar weten wanneer je verder wilt, ik spreek het de komende weken nog wel namelijk.
:thumbsup:
Voor nu is het taak om je season journey te gaan halen, zodat je die set krijgt en verder kan.
Ja gaat lekker snel, zit al weer bij chapter 4.
Rappa
5th September 2016, 10:59
Damn die "Set mee free" challenge "Don't get hit"" :grrr: Dat is de enige dit ik nog moet van Slayer. Nu maar opzoek naar betere gear of anders andere set.
LtPsycho
5th September 2016, 11:03
Damn die "Set mee free" challenge "Don't get hit"" :grrr: Dat is de enige dit ik nog moet van Slayer. Nu maar opzoek naar betere gear of anders andere set.
Je hoeft maar een van de verschillende objectives te halen voor die achievement. Pas als je daarna nog verder wilt (voor de extra stash tab) moet je die dungeon masteren.
Rappa
5th September 2016, 11:04
Je hoeft maar een van de verschillende objectives te halen voor die achievement. Pas als je daarna nog verder wilt (voor de extra stash tab) moet je die dungeon masteren.
Ahá dus je hoeft niet direct alles te halen, dat moet wel lukken. :thumbsup:
Rappa
10th September 2016, 14:15
Echt belachelijk hoeveel die game veranderd is.
Dit is een character (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rappa1985-2624/hero/14938376) die ik bij release gestart ben (170+uur) en deze ben ik (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rappa1985-2624/hero/82886569) paar weekenden geleden mee gestart (21 uur). Binnen 10 uur was ik mijn main al kilometers voorbij qua damage output en paragon levels. (wel rekening mee houden dat ik dankzij LtPsycho voor 1 -70 maar een uur kwijt was).
Het is (gelukkig) zoveel makkelijker om nu betere gear te vinden en zo te klimmen in moeilijkheidsgraad.
LtPsycho
10th September 2016, 14:17
Echt belachelijk hoeveel die game veranderd is.
Dit is een character (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rappa1985-2624/hero/14938376) die ik bij release gestart ben (170+uur) en deze ben ik (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rappa1985-2624/hero/82886569) paar weekenden geleden mee gestart (21 uur). Binnen 10 uur was ik mijn main al kilometers voorbij qua damage output en paragon levels. (wel rekening mee houden dat ik dankzij LtPsycho voor 1 -70 maar een uur kwijt was).
Het is (gelukkig) zoveel makkelijker om nu betere gear te vinden en zo te klimmen in moeilijkheidsgraad.
Klopt. Maar je moet er wel rekening mee houden dat er erg veel toegevoegd is qua hogere moeilijkheidsgraden enzo. Dus ze moesten wel zorgen dat je sneller door de lagere heen zou komen :)
The_wildcard
10th September 2016, 18:10
Daar ben ik het ook wel weer eens maar werd het al snel weer zat als je vaak marginale betere drops kreeg maar daarvoor vaak nog minder goeie gear drops kreeg. Heb het best nog vol gehouden iets van 900 uur in de game. Maar ben er op moment wel klaar mee.
Moet echt nieuwe omgevingen/chapters bij komen wil ik er weer een poot insteken.
Rappa
12th September 2016, 15:52
Deze dropte gister :
https://s16.postimg.org/4j9gvzoed/ring.jpg
Heel blij mee met mijn WW build, op naar Torment X!
LtPsycho
12th September 2016, 15:53
Deze dropte gister :
https://s16.postimg.org/4j9gvzoed/ring.jpg
Heel blij mee met mijn WW build, op naar Torment X!
Zozo, gaat lekker dus [emoji106]
Regenbooggeit
12th September 2016, 17:48
Hoe boost je iemand zo snel? De monsters in mijn wereld worden altijd zo sterk dat level 1 vrienden meteen dood gaan. Maakt niet uit want ik dood ze ook, maar soms is er ranged..
LtPsycho
12th September 2016, 18:00
Hoe boost je iemand zo snel? De monsters in mijn wereld worden altijd zo sterk dat level 1 vrienden meteen dood gaan. Maakt niet uit want ik dood ze ook, maar soms is er ranged..
Boosten op Torment 6 met rifts en zorgen dat degene die je boost aan het begin blijft staan.
Ze moeten alleen maar op dezelfde verdieping aanwezig zijn om de exp te krijgen, dus teleporten naar jou als je op een nieuwe floor bent.
Op hardcore is het een stuk lastiger dan softcore, maar ook daar prima te doen.
Regenbooggeit
12th September 2016, 20:16
Boosten op Torment 6 met rifts en zorgen dat degene die je boost aan het begin blijft staan.
Ze moeten alleen maar op dezelfde verdieping aanwezig zijn om de exp te krijgen, dus teleporten naar jou als je op een nieuwe floor bent.
Op hardcore is het een stuk lastiger dan softcore, maar ook daar prima te doen.
Ja we spelen op hardcore, dus dat geeft wat minder marge helaas. Maar goed, maar eens proberen dan.
LtPsycho
12th September 2016, 23:02
Ja we spelen op hardcore, dus dat geeft wat minder marge helaas. Maar goed, maar eens proberen dan.
Das inderdaad iets lastiger, maar als je goed oplet nog steeds prima te doen.
Gezien het gemiddeld 3 rifts duurt voordat iemand de 70 aantikt, is het ook niet heel erg mocht hij/zij een keertje dood gaan. zolang jij het maar overleefd.
Trio-sama
14th September 2016, 07:35
Das inderdaad iets lastiger, maar als je goed oplet nog steeds prima te doen.
Gezien het gemiddeld 3 rifts duurt voordat iemand de 70 aantikt, is het ook niet heel erg mocht hij/zij een keertje dood gaan. zolang jij het maar overleefd.
Als degene die geboost wordt de game maakt, krijgt hij/zij meer xp en zijn de monsters van zijn/haar level en groeien mee.
Het enige nadeel is dat de booster geen loot krijgt van zijn eigen niveau.
LtPsycho
14th September 2016, 11:37
Als degene die geboost wordt de game maakt, krijgt hij/zij meer xp en zijn de monsters van zijn/haar level en groeien mee.
Het enige nadeel is dat de booster geen loot krijgt van zijn eigen niveau.
Dit klopt inderdaad, maar het lvl'en duurt hierdoor een stuk langer gezien de exp ook geënt is op het lvl van degene die host.
Is overigens nog steeds even gevaarlijk, want degene die geboost wordt is nog steeds 1-shot-bait voor elke mob :)
Trio-sama
14th September 2016, 14:17
Dit klopt inderdaad, maar het lvl'en duurt hierdoor een stuk langer gezien de exp ook geënt is op het lvl van degene die host.
Is overigens nog steeds even gevaarlijk, want degene die geboost wordt is nog steeds 1-shot-bait voor elke mob :)
Juist niet.
Als de host lvl 70 is krijgt de lvl 1 minder xp.
Als de lvl 1 host en dus de game lvl 1 is en mee schaalt met zijn level krijgt hij juist sneller xp.
En je moet natuurlijk ook gewoon de lvl 70 rondom de entrance van de rift laten clearen en dan daar blijven staan, etc met lvl 2,3 enz.
LtPsycho
14th September 2016, 14:28
Juist niet.
Als de host lvl 70 is krijgt de lvl 1 minder xp.
Als de lvl 1 host en dus de game lvl 1 is en mee schaalt met zijn level krijgt hij juist sneller xp.
En je moet natuurlijk ook gewoon de lvl 70 rondom de entrance van de rift laten clearen en dan daar blijven staan, etc met lvl 2,3 enz.
Eens, de laatste paar weken en hoop mensen geboost en dat was eigenlijk altijd 3a4 rifts. Dus ongeveer 20 minuten werk.
Mensen in het begin laten wachten en dan zelf clearen.
Rappa
14th September 2016, 14:30
Eens, de laatste paar weken en hoop mensen geboost en dat was eigenlijk altijd 3a4 rifts. Dus ongeveer 20 minuten werk.
Mensen in het begin laten wachten en dan zelf clearen.
Van het weekend ook een vriend van 1 - 70 geboost en was niet meer dan 30 min kwijt :) Begrijp dat dit een ander verhaal is op hardcore.
LtPsycho
14th September 2016, 14:31
Van het weekend ook een vriend van 1 - 70 geboost en was niet meer dan 30 min kwijt :) Begrijp dat dit een ander verhaal is op hardcore.
Kan op hardcore ook zo snel gaan hoor.
Zolang je T6 met gemak kan hebben met je char, is het gewoon begin van het lvl clearen en daarna rammen.
Arteroot
14th September 2016, 14:54
Wat een discussie voor 20 minuten werk. Je kan ook gewoon een Cow rift activeren met een Bovine Bardiche, ben je in 5 min lvl 70. Snap nog steeds niet waarom je niet preset lvl 70 chars hebt want levelen is tijdverspilling in D3.
LtPsycho
14th September 2016, 15:04
Wat een discussie voor 20 minuten werk. Je kan ook gewoon een Cow rift activeren met een Bovine Bardiche, ben je in 5 min lvl 70. Snap nog steeds niet waarom je niet preset lvl 70 chars hebt want levelen is tijdverspilling in D3.
Dat laatste totaal mee eens
En wist niet eens van die cow lvls
Arteroot
14th September 2016, 15:05
Haha, wist je dan wel van de Puzzle Ring? Daarmee kan je naar Greed Realm. Die is erg fijn op Torment 10
LtPsycho
14th September 2016, 15:08
Haha, wist je dan wel van de Puzzle Ring? Daarmee kan je naar Greed Realm. Die is erg fijn op Torment 10
Puzzle ring wist ik inderdaad wel ^_^
Op TXIII istie nog fijner :clap:
Arteroot
14th September 2016, 15:14
Wut? Nog meer Torment levels? :/
Rappa
14th September 2016, 15:30
Wut? Nog meer Torment levels? :/
Ja mooi he =D Ik had de D3 ook al tijdje niet meer gespeeld en had dat ook totaal gemist.
Trio-sama
28th October 2016, 15:56
Zooo.. de Season 8 stash tab is ook weer binnen.
Nu kan ik weer pauze houden tot season 9 :+
LtPsycho
28th October 2016, 16:00
Zooo.. de Season 8 stash tab is ook weer binnen.
Nu kan ik weer pauze houden tot season 9 :+
Wtf, hoe doe je dat zo snel? Mij is het tot nu toe maar 1x gelukt om een tab vrij te spelen...
Trio-sama
28th October 2016, 16:46
Wtf, hoe doe je dat zo snel? Mij is het tot nu toe maar 1x gelukt om een tab vrij te spelen...
Eh.. ik heb ze nu alle 5.
Gewoon rifts runnen op zohoog je kunt.
je vind vanzelf betere gear. (en in het begin natuurlijk je season journey doen zodat je je complete set krijgt)
LtPsycho
28th October 2016, 16:53
Eh.. ik heb ze nu alle 5.
Gewoon rifts runnen op zohoog je kunt.
je vind vanzelf betere gear. (en in het begin natuurlijk je season journey doen zodat je je complete set krijgt)
Maar je stash krijg je pas als je veeeeel verder in jr season journey bent, toch?
Of die ik iets compleet fout?
Trio-sama
28th October 2016, 19:09
Maar je stash krijg je pas als je veeeeel verder in jr season journey bent, toch?
Of die ik iets compleet fout?
https://d3resource.com/journey/
Voor de tab moet je t/m conqueror halen.
Guardian is alleen voor de achievement hunters (ik heb hem wel bij de vorige 7 seasons, maar denk dat ik deze keer over sla)
Je volledige gear set krijg je al na chapter IV, die shit is easy te halen.
LtPsycho
28th October 2016, 19:11
https://d3resource.com/journey/
Voor de tab moet je t/m conqueror halen.
Guardian is alleen voor de achievement hunters (ik heb hem wel bij de vorige 7 seasons, maar denk dat ik deze keer over sla)
Ah, maar dan nog... Hoe doe je dit zo snel? Welke char, welke conquests?
Wat ik al zei, mij nog maar 1x gelukt helaas.
Trio-sama
28th October 2016, 19:14
Ah, maar dan nog... Hoe doe je dit zo snel? Welke char, welke conquests?
Wat ik al zei, mij nog maar 1x gelukt helaas.
Demonhunter. Always.
Conquests: Curses! (350 kills bij een cursed chest, TX) en die waar je alle act bosses in 20 minuten moet killen, TX.
Bij die 2e is een team van 4 man nodig met een beetje coördinatie.. maar is prima te doen.
Trio-sama
29th October 2016, 11:33
LtPsycho voeg me even toe op TrioSama#1911
Dan kan je me even naar 70 boosten, vanaf daar red ik me. daarna kunnen we jou je stash tab regelen!
LtPsycho
29th October 2016, 11:56
LtPsycho voeg me even toe op TrioSama#1911
Dan kan je me even naar 70 boosten, vanaf daar red ik me. daarna kunnen we jou je stash tab regelen!
Done, je hebt een invite van Renquin :)
Dacht dat je al een 70 had? :o
Trio-sama
29th October 2016, 15:58
Done, je hebt een invite van Renquin :)
Dacht dat je al een 70 had? :o
Oh damn..per ongeluk weg geklikt.
Wil je me nog een keer toevoegen?
Ik speel normaal op US servers.. heb geen ventjes meer op EU.
Heb vanmorgen een paar uurtjes gespeeld en ben nu T6 met ease aan het farmen.
The_wildcard
5th November 2016, 01:13
D3 krijgt nieuwe class.
http://eu.battle.net/d3/en/blog/20324407
DLC pack.
https://www.youtube.com/watch?v=dS-VR8fO1HE
En D1 word in de game ge-implementeerd wegens 20 year anniversary Diablo Franchise. Hoe en wat exact is nog niet helemaal bekend.
Rappa
5th November 2016, 03:37
:wooot:
spike_tm
5th November 2016, 09:22
:wooot:
:wooot: Indeed
Overmind
5th November 2016, 09:50
Nee... Gewoon nee! Wie zit er nu te wachten op een hero voor de minste Diablo? En een remake van deel één speelbaar IN Diablo3?
Koek....koek...
Like-a-Bunny
5th November 2016, 09:51
^Koek koek hier! JAAAA! IKKE!
Overmind
5th November 2016, 09:53
^Koek koek hier! JAAAA! IKKE!
Meen je dat?
Like-a-Bunny
5th November 2016, 10:02
Meen je dat?
Jazeker! Ik ben enorm fan van de necromancer-class. En dat D1 geïmplementeerd wordt in de game is beter dan niets. Ik had graag een remake gezien, maar ach....de engine van D3 is fenomenaal, dus ga je gang Blizzard. LaB-seal of approval.
LtPsycho
5th November 2016, 10:08
Maar maar maar, waar is Diablo 4, waar is expansion nr 2?
En nieuwe fucking class en een remake van deel 1...
Fuck you Blizzard! Had zoveel meer verwacht na het creëren van zoveel hype -.-
Overmind
5th November 2016, 10:20
Jazeker! Ik ben enorm fan van de necromancer-class. En dat D1 geïmplementeerd wordt in de game is beter dan niets. Ik had graag een remake gezien, maar ach....de engine van D3 is fenomenaal, dus ga je gang Blizzard. LaB-seal of approval.
Ik had graag iets meer gezien dat dit. Zeker gezien Diablo 3 niet meer de jongste game is en om met een nieuw personage al die acts weer door te lopen...
Necromancer is natuurlijk hartstikke tof verder maar die had ik liever in nieuwe omgevingen gebruikt.
Like-a-Bunny
5th November 2016, 10:41
Ik had graag iets meer gezien dat dit. Zeker gezien Diablo 3 niet meer de jongste game is en om met een nieuw personage al die acts weer door te lopen...
Necromancer is natuurlijk hartstikke tof verder maar die had ik liever in nieuwe omgevingen gebruikt.
Ik snap dat ook wel hoor. Door dezelfde acts heenstruinen zie ik niet zo zitten, want dat heb ik nu een keer of drie gedaan en dat is voor mij de max.
Maar alles op het gebied van D1 is welkom wat mij betreft. Ik hoop alleen dat ze wel een klein beetje trouw blijven aan het origineel.
LtPsycho
5th November 2016, 11:47
Ook echt pas in 2017?! Wtf zeg... Zorg dan gewoon dat het klaar ligt op het moment dat je het aankondigt -.- zeker na zoveel hype gecreëerd te hebben...
The_wildcard
5th November 2016, 12:24
LtPsycho vind de hype wel mee vallen eigenlijks, had niet meer dan dit verwacht zoniet dit dan wel een nieuwe Expansion. (wat mogelijk wel beter is/was geweest. ) Denk dat het voor hun zo ook afwachten is hoe groot de Playerbase eigenlijks nog is voor D3. Mits het succesvol is zie ik nog wel een expansion komen.
Black
6th November 2016, 10:42
Reden om d3 weer eens op te pakken met een necro... En dan na 3 uur weer weg te leggen :-)
Rappa
6th November 2016, 10:45
Reden om d3 weer eens op te pakken met een necro... En dan na 3 uur weer weg te leggen :-)
Het is dat je Black heet dat je dat woord mag gebruiken.....
Overmind
6th November 2016, 10:52
Edit: Ik heb geen humor :)
Maergok
6th November 2016, 20:50
Nou ja, ik heb er wel zin in. Roep al vanaf het begin dat het schandalig was dat de necromancer er niet met in zat. Kan ik dat mooi meteen even wegpoetsen.
Een dan mooi weer een soort van nieuw single player ervaring door deel 1 opnieuw te kunnen spelen, ik ben voor.
Helemaal top dit.
Ries
7th November 2016, 23:16
Vanavond de Starter Edition geprobeerd. Erg tof begin, potentieel lekker verslavend maar ook wel simplistisch en erg makkelijk. Skills/spells vallen qua keuze wel mee, er zullen later wel goede combo's mogelijk zijn met runes. Ga denk ik wel de versie kopen met D3 en Reaper of Souls.
Black
8th November 2016, 09:14
Het is dat je Black heet dat je dat woord mag gebruiken.....
Ksst :D
LtPsycho
8th November 2016, 09:22
Vanavond de Starter Edition geprobeerd. Erg tof begin, potentieel lekker verslavend maar ook wel simplistisch en erg makkelijk. Skills/spells vallen qua keuze wel mee, er zullen later wel goede combo's mogelijk zijn met runes. Ga denk ik wel de versie kopen met D3 en Reaper of Souls.
Het is een heerlijke looter.
Als je eenmaal de campaign af hebt en zo'n beetje lvl 70 bent moet je maar een gil geven, dan zal ik je even het eea uitleggen wat je op lvl 70 allemaal kan gaan doen post-campaign wanneer het loot whoren echt begint.
Ries
8th November 2016, 10:38
Ja, ik vraag mij wel af wat de hele hype is in de community, want in principe is de game 100% singleplayer. De enige manier om een beetje zoals in een MMO op te scheppen met je gear is als je op de leaderboards staat in een seizoen, voor de rest maakt je gear eigenlijk niets uit, behalve voor je eigen loot-craze, toch?
LtPsycho
8th November 2016, 11:00
Ja, ik vraag mij wel af wat de hele hype is in de community, want in principe is de game 100% singleplayer. De enige manier om een beetje zoals in een MMO op te scheppen met je gear is als je op de leaderboards staat in een seizoen, voor de rest maakt je gear eigenlijk niets uit, behalve voor je eigen loot-craze, toch?
Het is geen mmo, verre van.
Het is SP en max 4-person MP.
Overigens is het laatste wel erg leuk om te doen om zover mogelijk te komen in de Greater Rifts :D
Ries
8th November 2016, 14:47
Dat bedoel, geen MMO, dus waar komt die hele gekte vandaan om de showman uit te hangen met je goede gear? :D
LtPsycho
8th November 2016, 14:59
Dat bedoel, geen MMO, dus waar komt die hele gekte vandaan om de showman uit te hangen met je goede gear? :D
Tsjah, mijn e-peen is groter dan de jouwe :D
Ries
23rd November 2016, 23:20
Gisteren uitgespeeld. Begonnen op normal in Act 1, was veel te makkelijk. Daarna hard, expert, om de game verder op Master te spelen. Geen enkele keer in de problemen geraakt, tot de laatste baas. Eindelijk een baas met wat tactieken en verschillende phases, zoals bijvoorbeeld een echte raidboss in World of Warcraft. Tot op dat moment heb ik geen enkele keer tactics meegemaakt in de game. Helaas bleek dat dan ook direct de eerste en de laatste baas met tactics, want het spel was gelijk uitgespeeld :D
Daarna een rift gedaan. Ook wel aardig om te doen, maar er komt ook niet zoveel denkwerk bij kijken. Nog even doorspelen in de adventure mode en wat gear verzamelen om daarna op torment een beetje te gaan aankloten.
Morrigun99
23rd November 2016, 23:37
Nou ja, ik heb er wel zin in. Roep al vanaf het begin dat het schandalig was dat de necromancer er niet met in zat. Kan ik dat mooi meteen even wegpoetsen.
Een dan mooi weer een soort van nieuw single player ervaring door deel 1 opnieuw te kunnen spelen, ik ben voor.
Helemaal top dit.
+1....
Like-a-Bunny
23rd November 2016, 23:49
+1....
Great minds etc. Maergok. Zin in!
Trio-sama
24th November 2016, 00:17
Gisteren uitgespeeld. Begonnen op normal in Act 1, was veel te makkelijk. Daarna hard, expert, om de game verder op Master te spelen. Geen enkele keer in de problemen geraakt, tot de laatste baas. Eindelijk een baas met wat tactieken en verschillende phases, zoals bijvoorbeeld een echte raidboss in World of Warcraft. Tot op dat moment heb ik geen enkele keer tactics meegemaakt in de game. Helaas bleek dat dan ook direct de eerste en de laatste baas met tactics, want het spel was gelijk uitgespeeld :D
Daarna een rift gedaan. Ook wel aardig om te doen, maar er komt ook niet zoveel denkwerk bij kijken. Nog even doorspelen in de adventure mode en wat gear verzamelen om daarna op torment een beetje te gaan aankloten.
Je hebt duidelijk het verkeerde idee bij Diablo....
Ries
24th November 2016, 08:41
Dat het hersenloos duizenden mobs afslachten is? Ja. Maar af en toe een boss waar iets meer bij komt kijken zal wel leuk zijn.
Trio-sama
24th November 2016, 08:48
Dat het hersenloos duizenden mobs afslachten is? Ja. Maar af en toe een boss waar iets meer bij komt kijken zal wel leuk zijn.
De uitdaging zit niet in bosses, dan heb je echt het verkeerde spel.
Uitdaging in Diablo is greater rifts zo hoog en snel mogelijk, alleen of in een team.
Zodra je echt hoog komt is er wel degelijk coordinatie vereist (zo vanaf ongeveer GR80).
Moet je wel gelijk geven dat het Maltheal gevecht een van de betere is uit het spel. Overigens was Belial ook wel oke.
The_wildcard
24th November 2016, 13:17
Hangt ook heel erg van de class af als je Maltheal vecht O.o Word er soms driftig van.
Sinds season geen exclusive item/drops meer heeft is de interesse weg.
En tsja voor de Griften op een gegeven moment ben je het gewoon zat. Je blijft wel mindless mats farmen en dan je gear marginaal updates geven. Als je daar niet simpel van word........
Trio-sama
24th November 2016, 13:35
Hangt ook heel erg van de class af als je Maltheal vecht O.o Word er soms driftig van.
Sinds season geen exclusive item/drops meer heeft is de interesse weg.
En tsja voor de Griften op een gegeven moment ben je het gewoon zat. Je blijft wel mindless mats farmen en dan je gear marginaal updates geven. Als je daar niet simpel van word........
De mate van content groei en exponentieel beter worden heeft me lange tijd bezig gehouden met D3, maar sinds een jaar ongeveer raak ik het nauwelijks aan.
Nu doe ik alleen nog, zodra het nieuwe seizoen begint, de season journey voor de extra stash tab en dan leg ik het weer weg.
Maar als je een keer een leuke boost nodig hebt, laat maar weten. Ik heb dit seizoen ook een mannetje op de EU servers gemaakt (wel seasonal).
Valerious
24th November 2016, 14:23
Ik wacht zelf even op de nieuwe content. Volgens mij heb ik S1 t/m S5 nog aardig actief gespeeld, maar op een gegeven moment was de 'fun' ver te zoeken. Seasons zijn een mooie manier om de game een beetje levendig te houden, maar Reaper of Souls is straks ook alweer drie jaar uit. Ik vind het dus ook niet gek dat ik de game even in de ijskast heb gezet.