View Full Version : [Multi] Diablo III
Ronaldoz
14th May 2011, 04:56
Ik heb geen problemen met de art tot nu toe, zo heel erg cartoony als wow is het ook weer niet. En ben er ook van overtuigd dat er donkerdere stukken in de game gaan zitten. En natuurlijk een dikke easteregg met rainbows en unicorns!
zegt de pc hater
The Chosen One
14th May 2011, 16:53
Waar de !@#$ slaat dat nou weer op... _,O-
Only one Follower can be brought out with you into battle in Diablo III, and each will have different motivations for joining with you, hundreds of lines of dialogue and unique abilities that can be switched around depending on how you want them to pla
Very nice and welkom.
You can bring one Follower with you outside of towns, and each will have access to 12 skills, four of which can be active at a time.
Very nice also.
If your game becomes a multiplayer experience, the Followers will be disabled, which Martens says cuts down on distractions.
Ietsje minder nice toch.
http://uk.pc.ign.com/articles/116/1168092p1.html
Baukereg
15th May 2011, 02:40
zegt de pc hater
Dat zijn jou woorden. Dat ik niet tegen dom gelul van pc fanboys kan betekend niet dat ik niet op de pc game.
The Chosen One
29th May 2011, 21:02
http://www.gametrailers.com/game/diablo-iii/8234
(check newest trailers)
Damn.... wat een mogelijkheden zeg.
Hoeveel waren er ook al weer? :+
CoinOperatedBoy
20th July 2011, 23:49
Beta start einde van de maand 28e / 29e net na Blizzcon. Als het goed is heb ik een key. :)
The Chosen One
21st July 2011, 00:47
Ik moet echt een key hebben... elke game die tot nu toe een beta gehad heeft kon me of niet boeien of ik wilde geen spoilers (verhaal) of ik wilde de volledige ervaring.
Maar bij Diablo 3 kan ik echt niet wachten. En ik zou een goede tester zijn en niet alleen maar gameplay geil. :+
Hopelijk nemen ze ook mensen met bakbeesten van een pc. ^^
Like-a-Bunny
21st July 2011, 00:55
Waar kun je intekenen?
CoinOperatedBoy
21st July 2011, 01:17
Waar kun je intekenen?
Op Battle.net kan iedereen intekenen.
Maar ik krijg m'n key via iemand uit m'n WoW guild die connecties heeft bij Blizzard doordat hij er heeft gewerkt.
Er wordt trouwens verwacht dat de beta ook open wordt op den duur.
T-101
21st July 2011, 01:36
Beta start einde van de maand 28e / 29e net na Blizzcon. Als het goed is heb ik een key. :)
Volgens jou start de beta dus eind oktober? Weet je dat, of denk je dat?
Ik denk namelijk van niet: eind deze maand (juli dus) is er het press event, en de info die Blizzard daar aan de pers bekend maakt, wordt op 1 augustus openbaar.
Mijn verwachting is dat hier de start datum van de beta wordt aangekondigd, en dat de release date van Diablo 3 tijden de Blizzcon (21-22 oktober) bekend gemaakt wordt.
Als dat zo is, dan gok ik op een release in november of december, aangezien Blizzard nog steeds aangeeft de game voor het eind van het jaar uit te willen bregen (maar alles o.v.v. when it's done natuurlijk)
nightwing01
21st July 2011, 10:50
Zouden ze het dan ook op de consoles uitbrengen ? Multi release zeg maar ? :) Damn, i very curious.
The Chosen One
21st July 2011, 20:39
Als ze dat doen doen ze dat niet gelijk denk ik. Tenzij ze die game wel erg snel consoleready maken.
RPGer
21st July 2011, 21:11
Als dat zo is, dan gok ik op een release in november of december, aangezien Blizzard nog steeds aangeeft de game voor het eind van het jaar uit te willen bregen (maar alles o.v.v. when it's done natuurlijk)
Ik dacht eerder te hebben gelezen dat het "early 2012" werd..
CoinOperatedBoy
22nd July 2011, 00:36
Volgens jou start de beta dus eind oktober? Weet je dat, of denk je dat?
Ik denk namelijk van niet: eind deze maand (juli dus) is er het press event, en de info die Blizzard daar aan de pers bekend maakt, wordt op 1 augustus openbaar.
Mijn verwachting is dat hier de start datum van de beta wordt aangekondigd, en dat de release date van Diablo 3 tijden de Blizzcon (21-22 oktober) bekend gemaakt wordt.
Sorry is inderdaad geen Blizzcon maar een persevenement eind juli wat ik bedoelde. De beta zal dan ook daarna beginnen.
Baukereg
1st August 2011, 13:58
Get Rich Playing Diablo III
Blizzard to implement real money, player-driven online Auction House.
As easy as it is to become obsessed with the World of Warcraft Auction House, waiting for item prices to drop and putting up rare treasures for bidding with the hopes of pulling in a nice virtual profit, that's child's play compared to what Blizzard's doing with Diablo III. The online Auction House to be implemented through Battle.net for Blizzard's upcoming action-role-playing game will allow you to put in-game items up for sale for real money. You set the price, other players bid or buy out, you make the profit.
...
Bron: http://uk.pc.ign.com/articles/118/1185020p1.html
Baukereg
1st August 2011, 14:00
Diablo III to Require Constant Internet Connection
No offline mode in Blizzard's anticipated sequel.
As the Diablo III beta nears, Blizzard announced its anticipated action-role-playing game will require you to be online at all times to play. The characters you can create in Diablo III, up to a limit of 10, will be stored on Blizzard's servers, and therefore require a constant internet connection to access. This applies to all modes of the game, from co-op to player-versus-player to solo play.
...
Bron: http://uk.pc.ign.com/articles/118/1185029p1.html
King Crimson
1st August 2011, 14:35
IK sets voor 500 euro? :+
Illuv
1st August 2011, 14:45
Get Rich Playing Diablo III
Blizzard to implement real money, player-driven online Auction House.
As easy as it is to become obsessed with the World of Warcraft Auction House, waiting for item prices to drop and putting up rare treasures for bidding with the hopes of pulling in a nice virtual profit, that's child's play compared to what Blizzard's doing with Diablo III. The online Auction House to be implemented through Battle.net for Blizzard's upcoming action-role-playing game will allow you to put in-game items up for sale for real money. You set the price, other players bid or buy out, you make the profit.
...
FFS. Micro-transacties voor cosmetische aanpassingen vind ik geen enkel probleem, maar iedereen weet wat hierdoor gaat gebeuren.
Crunching time voor die arme chinese farmers in hun sweatshops.
RPGer
1st August 2011, 15:21
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Diablo III van een dusdanige schaalgrote is als WOW om dat te justificeren.
Illuv
1st August 2011, 15:26
Reken er maar op dat shady figuren hier bovenop duiken. Hell - zelfs in niche games als Entropia is het schering en inslag.
Als er financieel gewin te behalen valt, dan zal het systeem op elke mogelijke manier exploited gaan worden.
Dina
1st August 2011, 16:32
Zet de deur inderdaad wagenwijd open voor bots en chinafarmers. Hoeft niet eens meer geconverteerd te worden in spacedollarz, je nightmare diablo drop kan zo vertaald worden in keiharde yuen.
edit: Blizzard verkoopt dit als 'chinese goldfarmers in de hand houden' maar ze willen gewoon een stuk van de markt. Wat weerhoudt Blizzard er eigen van om zelf items op de auction house te zetten? Over pure winst gesproken.
Malice
1st August 2011, 16:54
Dit gaat niet goed komen. Ik ga dit spel dus alleen met een wachtwoord spelen.
Illuv
1st August 2011, 17:30
Het is gewoon erg jammer. Het gevoel dat iedereen even hard moet 'werken' voor zijn of haar items bestaat straks niet meer.
Ook irritant dat Blizz aangeeft dat ze niet verwachten veel winst te maken met dit systeem. Wat natuurlijk bullshit is, aangezien ze aangeven van elke transactie een stukje mee te pikken (ala Ebay). Een heel klein beetje geld x heel veel transacties is nog steeds een shitload aan pure winst t.o.v. een systeem waarbij je niet toestaat dat mensen items tegen RL geld kopen.
Wat Dina zegt, heb gewoon de ballen om te zeggen dat je gewoon geld wil verdienen in plaats van dat al het geld naar de gold farmers gaat.
Like-a-Bunny
1st August 2011, 17:37
Not a wise choice als je het mij vraagt.
Maar goed, beeldmateriaal van de beta:
http://www.youtube.com/v/vbGeuFkZIMI
Dina
1st August 2011, 17:39
Mja. Blizzard verdient geld als er 1, een item op de AH gaat, 2, een item van de AH verkocht word, en 3, als je de verkochte twohander of doom incasht voor harde euri.
Illuv
1st August 2011, 17:45
En wat zeggen ze dan:
"'˜The players really want it."
:kirby:
Dina
1st August 2011, 17:47
Not a wise choice als je het mij vraagt.
Maar goed, beeldmateriaal van de beta:
http://www.youtube.com/v/vbGeuFkZIMI
Holy crap de Witch Doctor ziet er awesome uit. Die mannetjes die uit de grond komen :D
macc
1st August 2011, 18:06
En wat zeggen ze dan:
"'˜The players really want it."
Dit vind ik zo jammer. Dat ze dat voor jou gaan bepalen. Ik wil het gewoon als singleplayer spelen en mezelf ermee vermaken, het hele Battle.net + microtransacties kan me gestolen worden. Maar je moet en zal altijd on line zijn tijdens het spelen, want JIJ wilt het graag. |`(
Black
1st August 2011, 18:31
Ik wil het ook graag. Maar die microtransacties kunnen me gestolen worden. Echt een slecht idee :(
Zebby
1st August 2011, 18:38
Moet niet, kan. Ik ga misschien wel wat geld vangen zo :) Ik blijf er verder ver van weg.
Varonion
1st August 2011, 19:07
Als je het mij vraagt heeft Blizzard wel een gat in de markt gevonden...
Illuv
1st August 2011, 19:27
Ze hebben helemaal niets uitgevonden. Ze opteren enkel voor een systeem waarmee ze meer geld mee kunnen verdienen en verkopen het onder de noemer: dit is wat de spelers willen.
Het voelt ook heel erg aan als een expiriment voor Blizzard's volgende MMO. In deze tijd is een maandelijkse subscription fee langzaam aan het verdwijnen ter faveure van het free-to-play model icm microtransacties en zullen ze dus een cash cow moeten vinden om de ROI te bewerkstelligen.
Alleen wat is de grens? Moeten we straks voor elk stukje content betalen? Een item hier, een dungeon daar, wellicht de optie om meer characters te kunnen maken of bepaalde class unlocks? Persoonlijk vind ik een monthly fee minder erg, omdat het controleerbaar is, het geeft rust in de zin van dat je je niet druk hoeft te maken voor hoeveel je nu weer virtueel geshopt hebt.
vrykos
1st August 2011, 20:30
Ze hebben helemaal niets uitgevonden. Ze opteren enkel voor een systeem waarmee ze meer geld mee kunnen verdienen en verkopen het onder de noemer: dit is wat de spelers willen.
Het voelt ook heel erg aan als een expiriment voor Blizzard's volgende MMO. In deze tijd is een maandelijkse subscription fee langzaam aan het verdwijnen ter faveure van het free-to-play model icm microtransacties en zullen ze dus een cash cow moeten vinden om de ROI te bewerkstelligen.
Alleen wat is de grens? Moeten we straks voor elk stukje content betalen? Een item hier, een dungeon daar, wellicht de optie om meer characters te kunnen maken of bepaalde class unlocks? Persoonlijk vind ik een monthly fee minder erg, omdat het controleerbaar is, het geeft rust in de zin van dat je je niet druk hoeft te maken voor hoeveel je nu weer virtueel geshopt hebt.
Hoe verder je een gebied in loopt hoe meer je moet betalen. Er loopt dus een Euro meter mee met je mannetje.
"Niet zo zigzaggen jongens, mijn loon is nog niet gestort!" :P
Blizzard's grootste talent is tegenwoordig het genereren van geld, met dit systeem gaan ze echt veel binnen harken.
The Chosen One
1st August 2011, 20:50
Ik zou NU nog absoluut niet zeggen dat ze het puur voor het geld doen. De game is nog niet uit en alle info is ook nog niet bekend.
En je kunt items niet zomaar opkopen en gelijk weer verkopen en ander gedoe. Er zitten nog wel meer haken en ogen aan.
Active/passive Skills ben ik weer iets positiever over al moet ik dan nog in de praktijk gaan zien.
Dina
1st August 2011, 20:56
Wat ik me ook pas besef, als je auction verloopt zonder dat hij verkocht word ben je toch geld aan Blizzard kwijt. Undercutten is dus dubbel zo zuur.
The Chosen One
1st August 2011, 21:17
Je hebt een aantal free listings volgens mij hoor.
En buiten het RM-AH heb je dus ook gewoon een gold auction house en kun je nog steeds ingame traden.
zalzaron
1st August 2011, 21:21
Misschien een intressante video, gaat ook over het introduceren van micro transactions.
http://www.slideshare.net/bcousins/paying-to-win
In dit geval gaat het over het verkopen van wapens die ongeveer 10% beter zijn in het spel Battlefield Heroes.
Een insider vertelt wat over de feiten en gedachtengang achter hun keuze om "pay to win" te introduceren en hoe de realiteit vaak weinig te maken heeft met wat de community lijkt te zeggen.
Voor het spel Battlefield Heroes bijvoorbeeld (free to play) kwamen ze erachter dat maar 2% van hun playerbase op de forums poste en nog eens 5% op de forums keek. De overige 93% kwam nooit op de forums.
Toen ze pay 2 win wapens introduceerde was er een enorme shitstorm op de forums maar geen enkele verandering in hun playerbase.
Ik denk dat Diablo 3 hetzelfde zal zijn. Een hoop mensen roepen "ga ik niet spelen" maar de realiteit blijkt anders te zijn. Wat mensen zeggen dat ze doen en wat ze werkelijk doen zijn vaak compleet anders.
Een intressante insider-look in micro transacties.
The Chosen One
1st August 2011, 21:28
Mja niemand die hier direct zegt dat ze het niet gaan spelen hoor. Maar ligt negatief ben ik alsnog over het AH en dat zal ik ook wel blijven. Iemand kan zo minder moeite doen en makkelijker het spel spelen. Gewoon geen leuke gedachte.
Varonion
1st August 2011, 21:59
Iedereen vergeet natuurlijk wel ff dat er naast de gameplay niks veranderd behalve dat je nu geld kan verdienen aan dubbele drops :S. Zeiken is ook een vak apart zeg! Godverdomme |`(.
Malice
1st August 2011, 22:10
Na wat langer nadenken hierover denk ik eigenlijk dat het helemaal niet zo erg is.
Ik ga ontslag nemen en alleen maar dit spelen. Stinkend rijk worden door in-game shit te verkopen. Zijn genoeg mensen die ervoor gaan betalen om leuke gear te krijgen.
Illuv
1st August 2011, 22:31
Iedereen vergeet natuurlijk wel ff dat er naast de gameplay niks veranderd behalve dat je nu geld kan verdienen aan dubbele drops :S. Zeiken is ook een vak apart zeg! Godverdomme |`(.
Gelukkig snap jij het helemaal.
The Chosen One
1st August 2011, 22:33
Nope, vergeet ik helemaal niet. Dat er een positief punt is betekent niet dat de negatieve punten wegvallen.
Spel spelen zal ik sowieso maar dat AH gedoe helemaal leuk vinden absoluut niet.
Dina
2nd August 2011, 00:16
Ik denk dat Diablo 3 hetzelfde zal zijn. Een hoop mensen roepen "ga ik niet spelen" maar de realiteit blijkt anders te zijn. Wat mensen zeggen dat ze doen en wat ze werkelijk doen zijn vaak compleet anders.
Een intressante insider-look in micro transacties.
Je hebt altijd mensen die dingen roepen en bij de eerstvolgende gameplay video staan te springen. Maar je zegt het al, 90% van de spelers uit zich niet en van de 10% hoor je alleen de meest negatieve. Er zit nu eenmaal een grote onbekende massa achter die het toch wel koopt en speelt en je er nooit over hoort.
RPGer
2nd August 2011, 00:54
Je hebt altijd mensen die dingen roepen en bij de eerstvolgende gameplay video staan te springen. Maar je zegt het al, 90% van de spelers uit zich niet en van de 10% hoor je alleen de meest negatieve. Er zit nu eenmaal een grote onbekende massa achter die het toch wel koopt en speelt en je er nooit over hoort.
Mja ik denk toch dat dit bij Diablo nog wel eens kan tegenvallen. Je hebt het over redelijk hardcore PC/RPG gamer base die erg vocal is op het internet, dit is niet een mainstream spel als Battlefield of COD wat elke knurft op de hoek van de straat koopt. De vergelijking met WOW gaat niet echt op aangezien dat spel geen echt "einde" heeft en de mogelijkheden en schaal een meervoud is dan bij Diablo..
Nokterian
2nd August 2011, 01:10
Tja na alles nu gelezen te hebben op iedere website,ben zelf ook opgegroeid met de oude diablo's,helemaal kapot gespeeld..hoeft dit voor mij allemaal niet. Blizzard is mijn ogen helemaal de weg kwijt. Ik kijk wel uit naar andere games helaas niet meer van Blizzard,jammer dat het zo gelopen is.
Varonion
2nd August 2011, 01:13
Gelukkig snap jij het helemaal.
Yush yush het enige wat er nu veranderd is dat al het illegaal verkopen en doorverkopen van gear/items legaal word. En je het zelf nu ook legaal door kan verkopen.
Dacht je dat dit niet gebeurde als deze AH niet werd ingevoerd? Think again... Bij elk populair spel zitten er zat geld makende praktijken achter.
Want wat veranderd er nu echt? Naast dat de mensen het eerst illegaal konden doen en nu legaal? Als je nu iemand ziet staan met uber gear heb je zoiets van ok die heeft geld teveel vroeger had je zoiets van ok hij heeft geld teveel en is illegaal bezig.
Verkopen/kopen van gear en items met echt geld gebeurd toch wel hoe je het ook went of keert.
+ misschien zijn we nu ook eindelijk af van al die schijtende spam bots die een kanaal binnen komen met ''cheap items bla bla *website link*''
Ik zie alleen maar voordelen :).
Nokterian
2nd August 2011, 01:17
Spambots zullen er altijd zijn ongeacht welke game je speelt. En met echt geld,ik heb zelf rekeningen te betalen wat veel meer waard is dan een virtueel item,dit is gewoon bullshit. En als je action niet verkocht is,heeft blizzard jou geld.
Nokterian
2nd August 2011, 01:27
While Pardo recognizes that people sometimes want or need to play offline (such as internet outages, or playing on a laptop during an airplane flight), he notes that the increased security, plus benefits like the above, outweigh those other concerns. "I want to play Diablo 3 on my laptop in a plane, but, well, there are other games to play for times like that.
http://www.1up.com/news/diablo-3-req...e-when-playing (http://www.1up.com/news/diablo-3-requires-online-when-playing)
ja tuurlijk want ik wil graag een andere game spelen omdat ik niet diablo 3 kan doen! |`(
T-101
2nd August 2011, 01:42
Tja na alles nu gelezen te hebben op iedere website,ben zelf ook opgegroeid met de oude diablo's,helemaal kapot gespeeld..hoeft dit voor mij allemaal niet. Blizzard is mijn ogen helemaal de weg kwijt. Ik kijk wel uit naar andere games helaas niet meer van Blizzard,jammer dat het zo gelopen is.
Je mist dan toch wat hoor, want Diablo is nog steeds Diablo.
Ik heb zelf de oude Diablo's vroeger ook helemaal stukgespeeld, en ik ga D3 zeker wel spelen.
Ik zou niet willen zeggen dat Blizzard de weg kwijt is, maar ze zijn imo de laatste jaren zeker erg veel veranderd, en niet in positieve zin.
Het World of Warcraft Real-ID systeem, de WoW item shop, Starcraft 2 in drie delen uitbrengen, en nu het Diablo 3 auction house voor echt geld.
Ok, dit AH systeem is een optie, maar van wat ik begrijp is dat er aan elke transactie een bedrag naar Blizzard gaat, zogenaamd om de kosten voor servers etc te dekken.
Het is gewoon allemaal gierigheid, en ze willen alleen maar meer en meer verdienen.
Dit is niet meer de Blizzard van vroeger.
Ik ben niet van plan om Diablo 3 in multiplayer te gaan spelen, want daar heb ik gewoon geen behoefte aan (heb ik bij de vorige delen ook nooit gedaan) of de AH's te gebruiken, maar verder kijk ik nog steeds erg uit naar de game.
Tyspolir
2nd August 2011, 02:07
Ik had hier meer nerdrage verwacht over die constante internetverbinding die verplicht is tijdens de singleplayer... net als bij Ubisoft. Dat en de discussie hierboven over dat Auction House gebeuren met echt geld voor verdienen voor weapons n armor is voor mij de limiet... No thanks blizz. Ik haak definitief af.
The Chosen One
2nd August 2011, 02:51
Diablo 2/3 is toch geen game die je (veel) singleplayer speelt.
T-101
2nd August 2011, 02:57
Ik heb nooit anders gedaan.
King Crimson
2nd August 2011, 03:04
Ik heb bijzonder veel SP DII gedaan. Na DII: LoD pas overgegaan op MP. :~/
Ronaldoz
2nd August 2011, 03:52
Heb er persoonlijk geen probleem mee, omdat ik altijd internet heb en over het algemeen enkel het origineel speel.
Maarja, als je bij Starcraft offline speelt werken je achievements niet.
Dit zou toch ook prima kunnen voor Diablo...?
Vind de constante internetverbinding dus wel een twijfelgeval.
Zebby
2nd August 2011, 05:06
Binnen een week staat de offline crack online en kan je allerlei mods toepassen en weer lekker offline SP doen.
Het World of Warcraft Real-ID systeem, de WoW item shop, Starcraft 2 in drie delen uitbrengen, en nu het Diablo 3 auction house voor echt geld.
Ok, dit AH systeem is een optie, maar van wat ik begrijp is dat er aan elke transactie een bedrag naar Blizzard gaat, zogenaamd om de kosten voor servers etc te dekken.
Real-ID is fantastisch en aan de item shop stoor ik me niet, ik kom er zelf nooit. SC2 in 3 delen, moh, zolang er maar flink wat gameplay in zit.
Ik wil niet weten hoe veel verlies ze uiteindelijk hebben geleden aan Diablo II, de servers worden vandaag de dag nog up gehouden zonder dat ze er in feite nog een cent aan verdienen, de game is meer dan 10 jaar geleden gestart. Het is ook om AH spam e.d. tegen te gaan, en een verklote economie. Ik zou het zelf ook doen, in WoW zit het ook maar dan gaat het in principe nergens heen.
Het is gewoon allemaal gierigheid, en ze willen alleen maar meer en meer verdienen.
Dit is niet meer de Blizzard van vroeger.
De Blizzard van vroeger was geen multi-miljarden bedrijf met honderden zo niet duizenden medewerkers. De Blizzard van vroeger zit echter nog wel veel in de top, maar dit is de trend en zij gaan mee of proberen een nieuwe trend te zetten. Als iemand het voor elkaar kan krijgen zullen zij het zijn. Ik snap al het commentaar niet, het is een optionele dienst waar je geld aan kunt verdienen, maar om het te gebruiken moet je een klein bedrag betalen. Dit doe je toch ook al je online iets koopt met je CC?
Blizzard is een bedrijf en heeft winst nodig. Zonder winst hebben ze geen bestaansrecht. Ik vind het net zo min leuk, goede kans dat ik er het ga negeren, ik zet er hooguit items op om te verkopen. Om nou een mogelijk fantastisch spel niet te spelen omdat een bedrijf misschien winst maakt door je een compleet optionele dienst aan te bieden vind ik misschien nog achterlijker dan het aanbieden van een AH met echt geld.
Ronaldoz
2nd August 2011, 05:08
Tja, als je gewoon internet hebt zie ik er geen probleem in.
Het is in dat geval geen voordeel dat je offline speelt, los van mods misschien.
crazyivan
2nd August 2011, 11:00
"
Diablo III krijgt geen ondersteuning voor mods, zo heeft ontwikkelaar Blizzard bekendgemaakt. De ontwikkelaar liet ook weten dat er een constante internetverbinding vereist is om het spel te spelen.
"
bron (http://www.nu.nl/games/2579313/geen-mods-diablo-iii.html)
= FAIL imo
Ik word er een beetje moe van dat spellen een constante internet verbinding nodig hebben..
Ik zit er over te denken om dit spel van me lijstje te schrappen.
Blizzard begint nare trekjes te vertonen..
Rez
2nd August 2011, 12:42
Straks leuk om te zien dat 99% vd mensen die dreigen de game niet te kopen straks vrolijk komen posten hoe vet de game wel niet is, loze gedreig altijd.
Daarnaast snappen mensen blijkbaar ook niet dat Blizzard een bedrijf is en geen liefdadigheids instelling, de game industrie is nu eenmaal een snel veranderende business en bedrijven moeten hun toekomst veilig stellen, daar hoort nu eenmaal een beetje ge experimenteer bij en wat ik tot nu toe gelezen heb vind ik het helemaal geen verkeerde oplossing, de keuze blijft nog altijd bij de user of deze er gebruik van maakt.
Wat ik een ergere ontwikkeling vind is het hele online zijn om te kunnen spelen, nu heb ik overal wel internet en die ene keer in 10 jaar dat ik misschien de kans/zin heb om in een vliegtuig te gamen overkom ik ook wel, maar het idee dat er van uit wordt gegaan vind ik wel kwalijk.
RPGer
2nd August 2011, 12:50
We doen nu net alsof het allemaal nieuw is, maar heb jullie die tientallen micro transaction DLC van Little Big Planet nooit gezien?
Like-a-Bunny
2nd August 2011, 13:09
Natuurlijk wel.
Dina
2nd August 2011, 13:14
Nadeel van MP is dat mensen echt door content heenblazen. Als je het de eerste keer speelt is het best geinig om de questtext te lezen bijvoorbeeld.
Baukereg
2nd August 2011, 13:27
Ik heb ook bewust de SP gespeeld na jarenlang als een mongool mephisto- en baalruns te hebben gedaan. Gewoon genieten van de vibe, lekker in je eentje door de dungeons op nightmare. Weer eens wat anders dan wachten op de tp van de soso.
Het argument van Blizzard is wel kul. In D2 weet je dat je met een SP character niet online kan, dus waarom zou je daar later over gaan janken.
Illuv
2nd August 2011, 13:36
Straks leuk om te zien dat 99% vd mensen die dreigen de game niet te kopen straks vrolijk komen posten hoe vet de game wel niet is, loze gedreig altijd.
Daarnaast snappen mensen blijkbaar ook niet dat Blizzard een bedrijf is en geen liefdadigheids instelling, de game industrie is nu eenmaal een snel veranderende business en bedrijven moeten hun toekomst veilig stellen, daar hoort nu eenmaal een beetje ge experimenteer bij en wat ik tot nu toe gelezen heb vind ik het helemaal geen verkeerde oplossing, de keuze blijft nog altijd bij de user of deze er gebruik van maakt.
Wat ik een ergere ontwikkeling vind is het hele online zijn om te kunnen spelen, nu heb ik overal wel internet en die ene keer in 10 jaar dat ik misschien de kans/zin heb om in een vliegtuig te gamen overkom ik ook wel, maar het idee dat er van uit wordt gegaan vind ik wel kwalijk.
Leuk stukje retoriek, maar als mensen toch gaan spelen ondanks dat ze niet blij zijn met het verdienmodel van Blizzard in D3 zegt natuurlijk niet dat ze geen recht van spreken hebben of dat ze het niet 'snappen'.
En vertel me nu niet dat Blizzard's 'toekomst' afhangt van een AH waar met RL geld transacties afgehandeld gaan worden. Dat is gewoon een manier om de taart van de goldfarmers voor zichzelf te claimen en het onder het motto "This is what the player wants" door je strot te duwen.
Wat dat betreft heeft Blizzard de laatste jaren laten zien dat ze allereerst onderdeel van een beursgenoteerd bedrijf zijn en in de tweede plaats een game-developer. Of dat persé een slecht iets is weet ik overigens niet.
Tyspolir
2nd August 2011, 13:45
Ik denk dat als mensen zeggen de game niet te gaan kopen, dat ze dat ook niet doen. Ik in ieder geval niet, en het is goed om eens vanuit de game community te laten weten dat bedrijven niet zomaar alles kunnen flikken met dit soort grappen. De privacy is ook steeds meer in het geding. Wat dat betreft zou een soort bond voor gamers erg welkom zijn, die dit soort zaken in de gaten houdt.
Rez
2nd August 2011, 14:04
Leuk stukje retoriek, maar als mensen toch gaan spelen ondanks dat ze niet blij zijn met het verdienmodel van Blizzard in D3 zegt natuurlijk niet dat ze geen recht van spreken hebben of dat ze het niet 'snappen'.
En vertel me nu niet dat Blizzard's 'toekomst' afhangt van een AH waar met RL geld transacties afgehandeld gaan worden. Dat is gewoon een manier om de taart van de goldfarmers voor zichzelf te claimen en het onder het motto "This is what the player wants" door je strot te duwen.
Wat dat betreft heeft Blizzard de laatste jaren laten zien dat ze allereerst onderdeel van een beursgenoteerd bedrijf zijn en in de tweede plaats een game-developer. Of dat persé een slecht iets is weet ik overigens niet.
Iedereen heeft recht van spreken, het valt me alleen op hoeveel er geblaat wordt zonder dat mensen zich eerst goed inlezen in het principe.
Hun toekomst hangt idd niet af van een AH, maar zoals ik al zei, experimenten kun je verwachten, daar is het nu eenmaal de tijd naar, maar mensen zijn naar mijn idee te snel geneigd om als een stel haaien op verandering te duiken.
Dingen als betaalde DLC en micro transactions zijn al jaren orde van de dag, waarom zou Blizzard zichzelf buiten een extra betaal model moeten sluiten, alleen maar omdat mensen geen zin hebben in verandering?, als ze zo gaan denken zijn ze over een aantal jaar failliet, wat dat betreft vind ik een auction house nog een hele nette oplossing.
Illuv
2nd August 2011, 14:16
Het verschil is wel dat veel bedrijven opteren voor micro-transactions die doorgaans weinig invloed hebben op de core gameplay. Veelal gaat het dus om cosmetische aanpassingen waarmee men zich - tegen betaling - kan onderscheiden van andere spelers.
Blizzard kiest er nu echter voor om items tegen RL geld te gaan verkopen. Iets wat weldegelijk invloed heeft op de gameplay. En dat is geen door emotie gedreven angst voor verandering, maar gewoon een aversie tegen dit soort door geld gedreven initiatieven die men goed tracht te praten door te zeggen dat het iets is what the player wants. Want wat gaat er nu daadwerkelijk veranderen? In plaats van gold farmers krijg je nu een batterij aan Chinezen die epic items gaan farmen om deze vervolgens aan spelers te verkopen. Met de uitzondering dat Blizzard hier nu zelf aan gaat verdienen, natuurlijk.
Ik vind het op zijn best discutabel.
Rez
2nd August 2011, 14:30
Ja maar in welk opzicht is het anders of erger dan voorheen? ipv farmers heb je nu een AH waar je legaal je gear kan kopen mocht je dat willen, het is niet zo dat je net als in WoW achter loopt als een ander uber gear heeft, want het is geen mmo en wellicht komen er voor pvp wel filters oid.
Dat het iets is 'what the player wants' is idd een idiote uitspraak.
Daarnaast dacht ik dat geld gedreven intiatieven de kern zijn van ieder bedrijf, beetje vreemde uitspraak.
Dina
2nd August 2011, 14:32
http://i.imgur.com/u7tdd.jpg (http://i.imgur.com/u7tdd.jpg)
http://i.imgur.com/YGezi.jpg (http://i.imgur.com/YGezi.jpg)
http://i.imgur.com/qDyJ4.jpg (http://i.imgur.com/qDyJ4.jpg)
http://i.imgur.com/NfAVY.jpg (http://i.imgur.com/NfAVY.jpg)
Eerste keer dat we Real UI zien in Diablo 3.
At a glance: This is new in Diablo 3
Our scan report is used to in detail. Therefore, we give you here in advance is a short summary of the major innovations that have attracted our attention during playing and during presentations at Blizzard:
Diablo 3 is supplemented by an innovative auction house. The system allows objects to trade with real money. A complicated subject - that's why we have dedicated a whole article.
The beta includes all five categories, with about two hours of play time. It reached the ninth or tenth one character level.
Whether the beta and the PvP mode is included, is not fixed yet.
In the beta you already meets one of the three craftsmen and one of the three permanent NPC companion.
The Skeleton King is the boss enemy of the beta, which includes a little less than a third of the first act.
The talent system was changed once again. The player now has six assignable slots for active skills, and again three for passive skills. Talent points are no longer, however - some skills to get through level automatically rises.
New talent will be at level rises automatically unlocked in a list, talent trees, or the like, it no longer exists.
The attributes of Diablo 2 (strength, dexterity, etc. ..) there are no more, they are replaced by four attributes clearer.
Cauldron of Jordan: This artifact will replace the planned gold scrolls. So you can always sell items directly in the inventory.
Stone of Recall: The magic stone replaced the traditional town portal. It transports players back in the city, but needs a little time to charge - similar to World of Warcraft. The stone does not produce a magic portal and can not be used during a boss fight.
You have to constantly be online to play - there is no way to play Diablo 3 offline.
Each player can have a huge chest where you store items -. All the characters of the player can access this chest - it was not yet possible in Diablo 2. Initially, the chest is relatively small, but they can be replaced with a larger amount of gold quickly.
Diablo 3 will be free of charge - apart from the normal purchase price (probably around 50 €) will be free of the game.
Illuv
2nd August 2011, 14:54
Ja maar in welk opzicht is het anders of erger dan voorheen? ipv farmers heb je nu een AH waar je legaal je gear kan kopen mocht je dat willen, het is niet zo dat je net als in WoW achter loopt als een ander uber gear heeft, want het is geen mmo en wellicht komen er voor pvp wel filters oid.
Dat het iets is 'what the player wants' is idd een idiote uitspraak.
Daarnaast dacht ik dat geld gedreven intiatieven de kern zijn van ieder bedrijf, beetje vreemde uitspraak.
Het is erger dan voorheen omdat je het - mijns inziens - laagdrempeliger maakt door als developer zelf een auction house te faciliteren waar mensen items voor RL geld kunnen kopen. Een obscure site waar je je CC gegevens dient te verstrekken om ingame currency te kopen, welke je weer moet gebruiken om ingame items te kopen is een stuk omslachtiger.
En natuurlijk wil elk bedrijf geld verdienen, die opmerking maakte ik enkel om de hypocrisie van Blizzard aan te duiden, aangezien ze het willen verkopen als een feature waar hun spelers op zitten te wachten, i.p.v. het te presenteren als een nieuw verdienmodel.
Kirbs
2nd August 2011, 15:05
Rustig he Illu of ik stuur Zuul op je af
Black
2nd August 2011, 15:14
Ziet er heerlijk uit die screens <3
Like-a-Bunny
2nd August 2011, 15:35
Ah Diablo. O+
Illuv
2nd August 2011, 16:09
Te druk in rage-mode, screens zie ik nu pas! Leuk ook dat je character portal lekker gepimped kan worden naargelang prestaties.
Maar wellicht kun je die zaken ook gewoon kopen? :kirby:
Illuv
2nd August 2011, 16:30
Overigens, weet iemand of er ook een hardcore pvp mode zal zijn? Dat lijkt me wel weer interessant ;)
Lord Vampire
2nd August 2011, 16:45
Wow, ziet er heerlijk uit :).
Koei
2nd August 2011, 16:48
In tf2 kan je ook items kopen. Hoef je alleen niet te doen. Dus ik zie het probleem niet.
Regenbooggeit
2nd August 2011, 18:03
En anders koop je D3 toch, en download je een gecrackte offline versie (voor in 't vliegtuig, of weet ik 't)? Gewoon twee verschillende classes spelen.
Baukereg
2nd August 2011, 18:03
In tf2 kan je ook items kopen. Hoef je alleen niet te doen. Dus ik zie het probleem niet.
Dat is wat makkelijk gedacht. In Diablo 3 kun je straks in PvP geownd worden door een eerste dags beginner die veel geld uitgegeven heeft om meteen met vette gear te spelen. In Diablo 2 zijn er items en runes die zo zeldzaam zijn dat je weet dat de bezitter een echte die hard is en veel tijd gestoken heeft in het spel. In Diablo 3 zegt dat niets meer.
Dina
2nd August 2011, 18:13
Ja want de twee systemen zijn exact te vergelijken.
RPGer
2nd August 2011, 18:23
Dat is wat makkelijk gedacht. In Diablo 3 kun je straks in PvP geownd worden door een eerste dags beginner die veel geld uitgegeven heeft om meteen met vette gear te spelen. In Diablo 2 zijn er items en runes die zo zeldzaam zijn dat je weet dat de bezitter een echte die hard is en veel tijd gestoken heeft in het spel. In Diablo 3 zegt dat niets meer.
Ik zie voor alsnog niet de lol in PVP in een spel als deze, maar enfin je hebt verder gelijk, het doet de gameplay niet ten goede.
Rez
2nd August 2011, 18:33
Wat is het verschil tussen geowned worden tussen een beginner die veel geld uitgeeft of een hardcore speler die zich een week op zolder verstopt om nonstop te spelen.
Er zullen altijd mensen zijn die eerder gear hebben dan jij en hoeveel mensen zullen nu daadwerkelijk een hoop geld neerleggen voor een leuk helmpje, ik geloof niet dat je er dusdanig last van zult hebben dat het de game beinvloed.
Maargoed ik speel de game toch enkel met vrienden, een game als dit moet ook niet met random mensen gespeeld worden, raak je alleen maar gefrustreerd van.
Black
2nd August 2011, 18:41
Toch vind ik de itemkoorts beter tot zijn recht komen wanneer je weet dat andere mensen hun items ook eerlijk gevonden/geruild hebben.
Baukereg
2nd August 2011, 18:52
^ Wat hij zegt. Diablo draait om het verzamelen van items, niet het opkopen.
Koei
2nd August 2011, 19:07
Toch vind ik de itemkoorts beter tot zijn recht komen wanneer je weet dat andere mensen hun items ook eerlijk gevonden/geruild hebben.
Dat doe je toch ook? Je koopt van andere mensen aan de hand van een ruilmiddel: euro's.
Illuv
2nd August 2011, 19:27
Je weet best waar hij op doelt, Koei.
RPGer
3rd August 2011, 18:11
Rob Pardo, the executive vice president of game design at Blizzard, spoke about the lack of a release date for the full game, saying, "We learned our lesson on 'Starcraft'...where we set an actual release date and blew by it by like a year or something. Typically nowadays we only release dates when we know we can hit them, so like 3 or 4 months before the game comes out. We are working hard to get to this year, but it's going to be tough. So either we make this year or it goes into next year."
The 3 or 4 month time-frame means a 2011 release is extremely unlikely, as "Diablo 3" will have to go through a beta phase before the final game can be released.
Kzei het tooooch...
kwdtj
3rd August 2011, 18:20
Een mogelijkheid is dat de release date op Blizzon bekend wordt gemaakt. Het zal dus wel tussen eind 2011 / begin 2012 inzitten. *fingers crossed*
T-101
3rd August 2011, 20:06
Vanavond rond 22.30 nederlandse tijd is er een live conference call.
Wellicht horen we dan meer over de beta.
Edit: conference call is net afgelopen en er is geen definitieve beta-datum aangekondigd.
Wel is aangegeven dat ze mikken op een beta in Q3, en de game nog steeds dit jaar willen uitbrengen.
Weinig nieuws dus, maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht.
Een financieel conference call meeting met je investeerders lijkt mij niet echt de juiste plaats voor bekendmaking van release dates.
Wellicht dat we later deze maand via de Gamescon beurs meer horen.
RPGer
4th August 2011, 11:28
Wel grappig dat zoveel gamers lopen te galmen dat ze Blizzard gaan boycotten en de game niet gaan kopen vanwege die zaken als de auction house. I'm all for critical consumers, maar wees dan ook een vent en koop geen kleding meer bij The Sting gemaakt door Indiase kinderhandjes.
The_wildcard
4th August 2011, 11:35
Denk ook dat de meeste mensen de verleiding toch niet kunnen weerstaan. Vraag me ook af wat je er totaal aan kan verdienen uiteindelijk. Gametrailers stond nog een interview erover.
Illuv
4th August 2011, 12:19
Wel grappig dat zoveel gamers lopen te galmen dat ze Blizzard gaan boycotten en de game niet gaan kopen vanwege die zaken als de auction house. I'm all for critical consumers, maar wees dan ook een vent en koop geen kleding meer bij The Sting gemaakt door Indiase kinderhandjes.
The Sting verkoopt baggerkleren, dus ik wil die Indiase kindertjes vriendelijk verzoeken om in de toekomst een wat hoger niveau na te streven.
Maar daarnaast zie ik het verband niet tussen Indiase kinderhandjes en een AH waar je met echt geld dient te betalen in een game. Is er bij The Sting ook een optie om spullen te kopen met virtueel geld te kopen? En kan ik er kleren - die ik gevonden heb - ook weer verkopen? :kirby:
RPGer
4th August 2011, 12:27
Illu, denk dat je mijn punt niet helemaal begreep...In other news:
http://www.youtube.com/v/AIWRANIjDGE&
Bijna 8 minuten gameplay.
Dit is eerlijk gezegd het eerste filmpje wat ik tot nu toe heb gezien, en het valt me eigenlijk tegen, het ziet er allemaal erg generiek uit, ik mis die aparte "Blizzard" Look.
Illuv
4th August 2011, 12:40
Ik begrijp je punt best, je maakt alleen een rare vergelijking in mijn ogen.
Nu een kop koffie, ben mucho cranky.
Rez
4th August 2011, 13:52
Dit is eerlijk gezegd het eerste filmpje wat ik tot nu toe heb gezien, en het valt me eigenlijk tegen, het ziet er allemaal erg generiek uit, ik mis die aparte "Blizzard" Look.
Meen je dat nou? imo straalt de game een en al blizzard uit, mooie handpainted texture, vloeiende animaties en toffe fx, bij generiek denk ik meer aan iets als dungeon siege 3 of the witcher 2.
Wat mij nog wel opvalt in de filmpjes is dat de kwaliteit niet al te best is, een beetje anti aliasing kan geen kwaad.
Lord Vampire
4th August 2011, 13:55
Komt denk ik ook omdat er geen muziek onder het filmpje zit en je geen menu/HUD ziet.
Dina
4th August 2011, 13:56
The Sting verkoopt baggerkleren, dus ik wil die Indiase kindertjes vriendelijk verzoeken om in de toekomst een wat hoger niveau na te streven.
Hoho. Je kunt er best leuke dingen scoren in sales. Overhemden, Stangata boxers, riemen, etc.
RPGer
4th August 2011, 14:06
Komt denk ik ook omdat er geen muziek onder het filmpje zit en je geen menu/HUD ziet.
Ziet er sowieso allemaal nog crude uit, ik vraag me op dit moment af of ze early 2012 wel gaan halen.
Illuv
4th August 2011, 14:13
Geloof ik meteen, maar hun casual kleren zijn het doorgaans 'net niet' , voor mij.
Heerlijk trouwens, een discussie over kleren in de D3 thread. Ik heb gisteren nog kekke sneakers gekocht, navy blue. En nog twee loose fit jeans, waarschijnlijk ook gemaakt door kleine kindervingers.
Like-a-Bunny
4th August 2011, 14:15
En nog twee loose fit jeans
Boot cut al the way. Zelfs mijn necro draagt ze.
Dina
4th August 2011, 14:34
En we zijn weer terug bij Diablo 3. Ik ben persoonlijk erg fan van Nef Runes in mijn Stangate boxershorts. Extra knockback met je 'weapon', heerlijk.
waarschijnlijk ook gemaakt door kleine kindervingers.
Dingen voelen gewoon fijner aan als er een beetje leed bij is komen kijken. Plastic tasjes van de AH die uit de smurriezwarte Niger-delta komen. Kindertranen van een arme favela-rat die Nike schoenen in elkaar naait. Het levenspotentieel van een jong lam die heeft moeten sterven voor mijn lam tikka masala.
Illuv
4th August 2011, 14:38
Dat brengt ons tot een interessant vraagstuk. Hoe komt het gros van de entiteiten in D3 aan hun outfit?
Graveyard sale? The devil is in the retail, gents.
RPGer
4th August 2011, 15:05
Kijk jullie hebben toch weer een hoop lol door mijn vergelijking hí¨..
Varonion
5th August 2011, 03:53
Dat brengt ons tot een interessant vraagstuk. Hoe komt het gros van de entiteiten in D3 aan hun outfit?
Graveyard sale? The devil is in the retail, gents.
Lijkt me logisch dat dat van het leger des hells komt...
Ouch te slecht... :+
Lord Vampire
5th August 2011, 11:41
Lijkt me logisch dat dat van het leger des hells komt...
Ouch te slecht... :+
Omg :D.
The Chosen One
28th August 2011, 20:28
Nog iemand die deze malloten nog kan (helpen) overtuigen? :P
Stel gasten die maar blijven klagen over Blizzard/RMAH/online only en dat gedoe.
Blizzard is hebberig en ze repecteren de navy en militairy niet omdat die niet (goed) Diablo 3 kunnen spelen en iedereen wilt de game offline spelen.... of zo...
Die ene gast wilt maar niet willen snappen dat online only ook hacks en dupes tegengaat wat in Diablo 2 de economy nou zo verkloot heeft. (al is dat nu gelukkig een stukje minder geworden (kwa dupes ieg) maar nog niet verdwenen)
En Inferno is er alleen zodat er meer items verkocht worden via het auction house. ;) Waar Blizzard volgens hun stinkend rijk van gaat worden. (al hebben ze zelf gezegd dat ze misschien break-even gaan worden van die winst/kosten alleen)
Blizz gaat er echt geen zak van merken van die gasten maar soms wel geinig om je tijd een beetje te verdoen met zulk volk. :+
(amazon.co.uk account is hetzelfde als .com)
Paar topics waar ze/ik posten
http://www.amazon.com/gp/forum/cd/di...MxRP05EQB8WTAZ (http://www.amazon.com/gp/forum/cd/discussion.html/ref=cm_cd_notf_message?ie=UTF8&cdForum=Fx214Z0775SOGWI&cdPage=6&asin=B00178630A&cdThread=Tx23M7SY2ZETRFL#MxRP05EQB8WTAZ)
http://www.amazon.com/Diablo-Torchli...x1WT3FCRO2N5KQ (http://www.amazon.com/Diablo-Torchlight-You-Would-Surprised/forum/Fx214Z0775SOGWI/TxBQC8YKI41JKZ/3/ref=cm_cd_et_up_redir?_encoding=UTF8&asin=B00178630A&cdSort=oldest&newContentID=Mx1WT3FCRO2N5KQ#Mx1WT3FCRO2N5KQ)
http://www.amazon.com/Diablo-Not-com...iscussionsLPIT (http://www.amazon.com/Diablo-Not-complete-game/forum/Fx214Z0775SOGWI/Tx3J6AUTD15LR2G/6/ref=cm_cd_et_jump?_encoding=UTF8&asin=B00178630A#CustomerDiscussionsLPIT)
Ben zelf ook niet 100% blij met het RM-AH maar je kunt overdrijven...
Black
29th August 2011, 13:28
Grappig punt:
A game named Diablo with no pentagrams, crosses or any "religious symbols"? Why? What happened to the world because Diablo I & II were chock full with such symbols?
Waar zijn ze inderdaad? :D bij Diablo denk ik altijd aan duivels, excorisme, demonen, kerken, met bloed besmeerde stenen muren, the butcher.. brr. :)
Illuv
29th August 2011, 13:37
Daarom is de sfeer van deel 1 ook superieur aan die van deel 2.
Dina
2nd September 2011, 19:57
KLABANG!
http://i.imgur.com/KnIRB.jpg
nee dit ben ik niet
Seabass
2nd September 2011, 20:07
NICE :D voor die dude dan.
Ik heb even nagechecked of ik wel echt de Diablo-universe als Beta intrest had in gesteld. En die staat gewoon netjes aangevinkt. Dus kom maar op met die invite! :P
Black
2nd September 2011, 21:47
Nice. Kom maar op met die beta idd :D
Kitoshi
3rd September 2011, 00:34
http://www.joystiq.com/2011/09/02/di...ked-from-beta/ (http://www.joystiq.com/2011/09/02/diablo-3-screens-leaked-from-beta/)
en misschien specifieker de link naar : http://diablo.incgamers.com/gallery/...wnload/cat/630 (http://diablo.incgamers.com/gallery/showphoto.php/photo/6235/title/beta-download/cat/630)
Hele zooi beta screenshots, op dit moment is de site wel ontzettend langzaam.
Dina
7th September 2011, 02:36
Theme van New Tristam. Creepy en tof, maar ik blijf het origineel uit 1 toch meer boss vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=vLZdl...ature=youtu.be (http://www.youtube.com/watch?v=vLZdlXg05rQ&feature=youtu.be)
Like-a-Bunny
7th September 2011, 02:46
Wel herkenbaar gelukkig. Ik zit weer meteen vol in Diablo als de oude theme hoor.
Kotor
7th September 2011, 09:54
Ik hoop maar dat de game het waar gaat maken want ik hoor ook negatieve dingen. Ik wacht al jaren op deze game zou zonde zijn als het dan tegenvalt.
Black
7th September 2011, 11:58
day9tv Sean Plott
Hi my name is Sean and I have a Diablo 3 beta key. Yes. Yes I do. I'll be streaming tomorrow 100%.
Fucker.
Ronaldoz
7th September 2011, 12:06
http://www.teamliquid.net/video/streams/nomsayin
Illuv
7th September 2011, 12:18
Theme van New Tristam. Creepy en tof, maar ik blijf het origineel uit 1 toch meer boss vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=vLZdl...ature=youtu.be (http://www.youtube.com/watch?v=vLZdlXg05rQ&feature=youtu.be)
Lekker hoor. Jammer dat ik hem niet even in spotify op kan zetten in de trein.
Black
7th September 2011, 12:26
Ben ik de enige die naast deze tune het geluid van droppend goud hoort. Alsmede het 'geflop' van het openen van een bergje skulls waar een item uit valt :-)
The_wildcard
7th September 2011, 13:25
Ben wel benieuwd naar de beta?! Maar daarnaast al een hele poos geen officiele Blizzard mail ontvongen? En zit dat ook al een paar maand uit te zoeken. Blizzard moet een eigen mail systeem hebben op hun Battle.net
T-101
7th September 2011, 15:47
Er verschijnt nu overal nieuwe footage, en aan de ene kant wil ik dat heel graag zien, maar aan de andere kant ook niet, want ik wil alles in de game zelf voor het eerst ervaren.
Ik heb nu geen tijd, maar ik ben bang dat mijn nieuwschierigheid vanavond toch de overhand gaat krijgen...
Mythe
7th September 2011, 16:23
D3 is de laatste maanden toch een beetje van mijn radar verdwenen en dat als D2 fan. Het is vast een game die ik ga halen, maar ik weet niet of de gameplay van 12 jaar geleden mij nog wel kan boeien. Ik zal vanavond eens even een kijkje werpen op al die nieuwe footage, om te kijken of ik het nog echt interessant vind.
Baukereg
7th September 2011, 16:30
Ik denk dat de gameplay mij nog wel boeit, echter was ik toentertijd een jonge scholier met de ruimte om iedere dag uren met diablo bezig te zijn, terwijl ik nu werken moet voor mijn huis en mijn voedsel. Ik ga de game zeker halen, en ook zeker helemaal kapot spelen, maar ik geloof niet dat ik dezelfde ervaring ga hebben als met Diablo II.
Black
7th September 2011, 16:36
Moet je ook niet verwachten..
King Crimson
11th September 2011, 16:46
Krijg gelijk weer zin om Diablo en Diablo 2 te spelen. :(
Like-a-Bunny
11th September 2011, 16:54
D3 is de laatste maanden toch een beetje van mijn radar verdwenen en dat als D2 fan. Het is vast een game die ik ga halen, maar ik weet niet of de gameplay van 12 jaar geleden mij nog wel kan boeien.
Idem en ik kon me tien jaar geleden niets beters wensen dan een vervolg op Diablo 2.
King Crimson
11th September 2011, 16:57
Idem en ik kon me tien jaar geleden niets beters wensen dan een vervolg op Diablo 2.
Nooit Titan Quest gedaan of dergelijke action-RPGs? Blijft standaard gameplay maar oh zo verslavend. :)
Illuv
11th September 2011, 17:01
Ach, ik kijk sowieso niet meer zo naar games uit als toen ik nog een puber was. Dat neemt niet weg dat ik me wel met D3 ga vermaken, dit soort spellen vind ik waarschijnlijk zelfs nog verslavend als ik 80 ben.
Like-a-Bunny
11th September 2011, 17:01
Nooit Titan Quest gedaan of dergelijke action-RPGs? Blijft standaard gameplay maar oh zo verslavend. :)
Oh zeker wel! Maar mij ging het vooral om Diablo's sfeer. Ik zie het eigenlijk totaal niet terug in wat ik van Diablo III gezien heb.
Illuv
11th September 2011, 17:18
Al wat van Path of Exile (http://www.rockpapershotgun.com/2011/09/07/on-the-beta-track-path-of-exile/) meegekregen LaB? Schijnt volgens beta spelers erg goed te zijn en het heeft van sfeer en donkerheid wel wat van D1 weg.
Dina
11th September 2011, 17:25
Ik weet niet wat ik zo goed van dat bloedzwembad denken moet. Drijvende hoofden, martelwerktuigen... het is meer Saw dan Diablo 1.
Die screenshot dan, tenminste. Maar laat ik me eens inschrijven voor de beta.
Like-a-Bunny
11th September 2011, 17:29
Al wat van Path of Exile (http://www.rockpapershotgun.com/2011/09/07/on-the-beta-track-path-of-exile/) meegekregen LaB? Schijnt volgens beta spelers erg goed te zijn en het heeft van sfeer en donkerheid wel wat van D1 weg.
Ik heb je erover zien posten en ik hou hem al een tijdje in de gaten. Het lijkt ontzettend veel op de eerste Diablo als ik het zo zie. Ik mis alleen het hemel/hel-thema een beetje.
The Chosen One
11th September 2011, 18:13
Oh zeker wel! Maar mij ging het vooral om Diablo's sfeer. Ik zie het eigenlijk totaal niet terug in wat ik van Diablo III gezien heb.
Dan moet je wat meer filmpjes zien.
Meer dan genoeg sfeer. Beter zelfs dan Diablo 2.
Illuv
11th September 2011, 18:26
Jij hebt er vaak problemen mee om mensen hun mening te accepteren he?
The Chosen One
11th September 2011, 18:47
Nope, dat heb je fout maar dat geeft niet. :)
Wat ik wel heb is een goed en duidelijk beeld van Diablo 2 en 3. En rond al het gedram in het begin van graphics/sfeer van Diablo 3. Vond ik zelf in het begin ook een beetje namelijk. Maar als je wat meer filmpjes ziet zie je genoeg (donkere) sfeer. Details van botten en ander gedoe overal.
edit, niet genoeg filmpjes/info/discussie hier :P
Beta playthrough met 2 gasten die leuk babbelen. ^^
(Deel 1 van 4 (komt nog meer lijkt me))
http://www.youtube.com/v/tR0iKUxxWes&
Beestjes die je gold oppakken,
http://www.youtube.com/v/HPqGwT66Trw
20 minuten Barb gameplay (zonder commentaar),
http://www.youtube.com/v/cCh1sL-nfQ8&
edit2,
As already mentioned, you"ll need a World of WarCraft or StarCraft 2 Account to participate in the Diablo 3 Beta Lottery. If you don"t have one, you"ll have no chance to create a Diablo 3 Beta Account if you win. This applies to our forums as well.
We don"t do this because we only accept paying customers for the beta, even though it might look like that.
We want to prevent that players create countless Battle.net Accounts to take part in the lottery. Because of that, only players with an activated game will be able to take part in the beta lottery.'
Sweet. Higher chances. :+
Kotor
11th September 2011, 19:47
We want to prevent that players create countless Battle.net Accounts to take part in the lottery. Because of that, only players with an activated game will be able to take part in the beta lottery.
lame voor laatste deel maar aan de andere kant is het wel te begrijpen.
The Chosen One
11th September 2011, 20:17
Indeed. 500 accounts van 1 persoon welke 3 keer wint en 2 ervan gewoon verkoopt.
Lijkt me ook dat de key/beta direct aan je account gekoppeld wordt nu.
De enige betakeys zullen dan van prijsvragen/promo's zijn.
Like-a-Bunny
11th September 2011, 20:18
Wat ik wel heb is een goed en duidelijk beeld van Diablo 2 en 3. En rond al het gedram in het begin van graphics/sfeer van Diablo 3. Vond ik zelf in het begin ook een beetje namelijk. Maar als je wat meer filmpjes ziet zie je genoeg (donkere) sfeer. Details van botten en ander gedoe overal.
Kop door de muur is het credo of niet? :P
King Crimson
11th September 2011, 21:34
Dat de sfeer verandert vind ik zelf meer dan prima. Diablo 1, hoewel het een briljante sfeer had, had een stijl die enkel in The Cathedral of Tristam past. Wat 2 goed gedaan heeft is een evenwel duistere sfeer te creí«eren maar toch het gevoel te geven dat men door verschillende, unieke gebieden gaat. Dat probeert Blizzard nu bij Diablo III evenwel(hoewel het gebrek aan kruizen etc. ook kan komen doordat men het verkoopbaar probeert te houden). Toch hoop ik dat het nieuwe deel qua teksten etc. het wel in de lijn van 1 en 2 houdt. Met name iets als Halls of the Blind.
"I can see what you see not
Vision milky, then eyes rot
When you turn they will be gone
Whispering their hidden song
Then you see what cannot be
Shadows move where light should be
Out of darkness, out of mind
Cast down into the Halls of the Blind"
Dina
11th September 2011, 21:52
Oe dat rijmpje weet ik ook nog wel.
King Crimson
12th September 2011, 18:20
Oe dat rijmpje weet ik ook nog wel.
Zo zijn er nog een aantal van dat soort zaken in Act 3 in de buurt van Kurast. De lore van Diablo-world is trouwens ook wel nice, The Sin Wars waren best wel leuk om te lezen, ondanks de tenenkrommende kwaliteit. :P
Like-a-Bunny
12th September 2011, 18:26
ondanks de tenenkrommende kwaliteit. :P
Oh boy. Je moet er inderdaad wel doorheen kunnen kijken.
RPGer
12th September 2011, 18:33
Hey Alcibiades, ga jij eens vlug Planescape Torment spelen! :P
Dina
12th September 2011, 18:34
Dat verhaal aan het einde van de Diablo 1 handleiding staat me ook nog wel bij als iets waar ik wel van genoten heb.
Jammer dat je het nu met een schraal pdfje moet doen, tenzij je de $$$-edition koopt.
Kadett
12th September 2011, 19:04
Titan Quest helemaal grijs gespeeld _O_ Terwijl het zo repetitief als de pest was :)
*Gaat nu snel zijn TQ DVD weer zoeken * :D
King Crimson
12th September 2011, 22:35
Hey Alcibiades, ga jij eens vlug Planescape Torment spelen! :P
Wat moet ik spelen? :P
T-101
12th September 2011, 23:04
Oei...
Ken je klassiekers!
RPGer
12th September 2011, 23:47
ouch jij als filosofisch mens met een voorkeur voor goed geschreven dialogen en verhaallijnen moet hier toch echt eens je tanden in zetten.
King Crimson
13th September 2011, 00:20
Oei...
Ken je klassiekers!
ouch jij als filosofisch mens met een voorkeur voor goed geschreven dialogen en verhaallijnen moet hier toch echt eens je tanden in zetten.
Oke, staat nu op m'n lijstje. ;)
Like-a-Bunny
13th September 2011, 00:26
Wacht, je kent Torment serieus niet? De enige game die constant geí¯nstalleerd staat op mijn laptop. :)
King Crimson
13th September 2011, 00:33
Wacht, je kent Torment serieus niet? De enige game die constant geí¯nstalleerd staat op mijn laptop. :)
Kan ik het helpen. De enige games uit die tijd die ik gedaan heb zijn Diablo, Nox, en Neverwinter Nights. Zelfs Baldur's Gate heb ik niet gedaan. :(
RPGer
13th September 2011, 00:42
Kan ik het helpen. De enige games uit die tijd die ik gedaan heb zijn Diablo, Nox, en Neverwinter Nights. Zelfs Baldur's Gate heb ik niet gedaan. :(
Planescape moet je niet ingaan als een fantasy RPG met tactische gevechten, dat is slechts de shell, het is veel meer dan dat, het is het prachtvoorbeeld van een ervaring die je nooit uit een boek of film kan halen. One of it's kind, en één van de weinige games die je imho als kunst kunt beschouwen.
Zet hem maar bovenaan je lijst (kun je waarschijnlijk de rest schrappen ;) )
Dina
13th September 2011, 00:59
Planescape moet je niet ingaan als een fantasy RPG met tactische gevechten, dat is slechts de shell, het is veel meer dan dat, het is het prachtvoorbeeld van een ervaring die je nooit uit een boek of film kan halen. One of it's kind, en één van de weinige games die je imho als kunst kunt beschouwen.
Zet hem maar bovenaan je lijst (kun je waarschijnlijk de rest schrappen ;) )
Ik vind niet dat je Baldur's Gate schrappen kan. Diablo 1 eigenlijk ook niet.
Illuv
13th September 2011, 01:01
Met het verschil dat D1 de tand des tijds niet echt lekker doorstaan heeft op de eerste 2 levels na. Zeker niet als je de mechanics (met alle voordelen van dien) van deel 2 al kent.
RPGer
13th September 2011, 01:37
Ik vind niet dat je Baldur's Gate schrappen kan. Diablo 1 eigenlijk ook niet.
Ah sorry had de lijst als zodanig niet echt bekeken, BG (2) is de meest epic RPG ooit gemaakt, maar daar ben je wel even mee bezig als je de hele serie wilt doen. Planescape kun je in zo'n 30 uur uitspelen, en ik denk persoonlijk dat hij die game meer gaat waarderen.
King Crimson
13th September 2011, 01:46
Ah sorry had de lijst als zodanig niet echt bekeken, BG (2) is de meest epic RPG ooit gemaakt, maar daar ben je wel even mee bezig als je de hele serie wilt doen. Planescape kun je in zo'n 30 uur uitspelen, en ik denk persoonlijk dat hij die game meer gaat waarderen.
Want? :P
Like-a-Bunny
13th September 2011, 02:40
Want? :P
Dat krijgt niemand je uitgelegd denk ik....alhoewel ik mijn geld in zou zetten op ons aller Illuvater. Die sfeer, de diepgang, de humor (!)....
Illuv
13th September 2011, 12:07
Kieron Gillen's retrospective kan dat veel beter (http://www.rockpapershotgun.com/2010/09/28/re-retrospective-planescape-torment/) dan ik ooit zou kunnen doen.
Zijn afsluiter:
While we"re a long way from the videogame equivalent of a Tolstoy or a Dostoevsky, for what it"s worth, Planescape is as close as we"ve come, and worthy of real literary consideration. Of course, such dry analysis always turns people away from the Great dead Russians – when it should be remembered these are works full of life and joys and – yes – deep sadness. The same is true here. It"s a philosophical buddy-hatey road movie based around the search for the self and the endlessly reiterated question 'What can change the nature of a man?'. And you find yourself lingering on that. Not just what can change the nature of your character – but what made you and what manner of man are you anyway.
Irony – a game all based on amnesia turns out to be something you"ll never forget.
Dina
13th September 2011, 12:22
Gillen heeft dan ook de gave om gepassioneerd over games te schrijven en ze op een interessante en prikkelende manier af te schilderen tegenover meeromvattende culturele of sociologische aspecten. Zijn write-up van Deus Ex: Human Revolution is om dezelfde reden heel erg goed.
Jammer dat hij niet meer een gamejournalist is, want dat kon hij als de beste. En zoveel goeie gamejournalisten heb je niet.
Illuv
13th September 2011, 12:55
Eens. En aangezien ik niets met comics heb vind ik zijn overstap eeuwig zonde.
edit: iemand al de skill calculator gepost (http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian)?
edit2: mijn god, the sheer amount of options..
edit3: en dan ben ik de runestones nog vergeten per skill.
Mind blown.
Dina
13th September 2011, 13:58
Zijn project Generation Hope (zie ava) is anders best cool geschreven. Ik zie niet zo zeer zijn hand/stijl erin, maar het is wel vet.
Like-a-Bunny
13th September 2011, 15:34
Ik vind Diablo V (http://i.imgur.com/Vy6is.png) persoonlijk het sterkere deel.
Bron (http://kotaku.com/5839205/china-not-only-has-diablo-v)
Obsidian
13th September 2011, 15:36
Ik vind het ook interessant dat er nu zogenaamde escape of survival skills zijn. Deze skills zijn bedoeld om je uit benarde situaties te redden.
King Crimson
13th September 2011, 16:54
Kieron Gillen's retrospective kan dat veel beter (http://www.rockpapershotgun.com/2010/09/28/re-retrospective-planescape-torment/) dan ik ooit zou kunnen doen.
Zijn afsluiter:
Een game die in de buurt komt van Dostoyevski? :D Ik ga het gelijk aanschaffen!
Illuv
13th September 2011, 16:57
Ik vind Diablo V (http://i.imgur.com/Vy6is.png) persoonlijk het sterkere deel.
Bron (http://kotaku.com/5839205/china-not-only-has-diablo-v)
Priceless :D
RPGer
13th September 2011, 17:05
Een game die in de buurt komt van Dostoyevski? :D Ik ga het gelijk aanschaffen!
Zie je nou ;)
The Chosen One
13th September 2011, 20:05
Hmm cool. Blizzard heeft zelf maar gewoon een calculator gemaakt i.p.v. dat fans dat allemaal weer in elkaar flansen.
Damn... veel passive skills trouwens... en maar 3 slots.
Black
13th September 2011, 20:20
Benieuwd of je je Passive skills moet kiezen en locked zijn. Want er zijn inderdaad maar 3 slots en je zou denken dat je wel 3 level 30 passive skills wilt :-)
The Chosen One
13th September 2011, 21:56
Hoe locked? Je kunt alle skills ten alle tijden wisselen met anderen.
Black
14th September 2011, 14:46
Nou dat je op level 10 een skill moet kiezen en dat je die blijft behouden. Net zoals de skill tree uit diablo 2.
Nog even naar die skill calculator gekeken, wat een mogelijkheden <3 Ik ben benieuwd of er runes te vinden zijn die niet in de calculator zitten. Dat maakte diablo 2 voor mij zoooo verslavend, toen je nog niet alle items kende. Dat je niet wist wat een Shako was :cop: Totdat je het wel wist, en dan maar runs en hopen. Geweldig.
Like-a-Bunny
15th September 2011, 16:45
Gamers kunnen rijk worden met Diablo
Gamers kunnen binnenkort echt geld verdienen in het actierollenspel Diablo 3. Zeldzame zwaarden en toverstaffen kunnen dankzij een samenwerking tussen betaaldienst Paypal en gamestudio Blizzard Entertainment voor echt geld worden verkocht aan andere spelers. Dat heeft Blizzard Entertainment woensdagavond bekendgemaakt.
Het is de eerste keer dat een gamestudio de handel in virtuele voorwerpen omarmt. Het is een grijs gebied waar gameontwikkelaars tot op heden op tegen waren.
Om te kunnen betalen met de virtuele portemonnee moeten gamers geld overmaken naar Paypal. Consumenten kunnen ook geld overmaken naar het account van de gamer. Op die manier kunnen spelers geld uitgeven en verdienen in Diablo 3.
De betaaldienst wordt niet alleen in de game gebruikt. Op battle.net, het registratiesysteem van Blizzard, kunnen spelers de dienst gebruiken om bijvoorbeeld het abonnement voor World of Warcraft te betalen. Hierbij komt de dienst naast onder meer creditcardbetalingen en iDeal te staan.
Diablo 3 is een actierollenspel voor Windows en Mac. Spelers kunnen het spel alleen spelen of samen met andere gamers op avontuur gaan om monsters te verslaan. Blizzard Entertainment heeft nog niet bekendgemaakt wanneer het spel in de winkel komt te liggen. Binnenkort gaat een testfase van start waaraan een beperkt aantal spelers mee mag doen.
Bron (http://games.fok.nl/nieuws/463859/1/1/50/gamers-kunnen-rijk-worden-met-diablo.html).
Vind het maar niks.
RPGer
15th September 2011, 17:01
facepalm
Illuv
15th September 2011, 17:13
Mooie PR spin.
Fenix
15th September 2011, 17:23
Chinese farmers in 3... 2... 1...
Zebby
15th September 2011, 18:01
Chinese farmers in 3... 2... 1...
Yup, en die zijn er altijd, maar nu kan je hun spul gewoon kopen via een legaal en betrouwbaar traject. Ze zeiden het zelf al, als er vraag naar is zal die zwarte markt blijven bestaan, en de vraag is er zeker. Kijk alleen maar naar de tientallen sites die WoW of zelfs nog D2 dingen aanbieden, er gaan waarschijnlijk miljarden om in dat circuit. Of je het nou leuk vindt of niet, het is een zeer strategische zet van Blizzard om dat zwarte circuit te legaliseren. Ik ben benieuwd.
Black
15th September 2011, 18:03
Ben benieuwd..
The Chosen One
15th September 2011, 18:24
Je hebt een RM-AH waar miljoenen mensen hun items opzetten. Mensen gaan sowieso undercutten. Je hebt een gold auction house waar genoeg items opkomen en hopelijk ook gewoon de goede items.
Gold krijgt ook een waarde in de game dus je kunt ook dingen verkopen en dan bepaalde items zelf kopen. Je kunt een aantal items gratis er op zetten.
Je kunt items ingame traden en ze zelf vinden of craften. Mogelijkheden zijn er wel.
Ben er alsnog geen fan van hoor. Zou graag een markje bij je character zien als je een item hebt gekocht met RM.
Verder,
Difficulty,
Normal difficulty is intentionally very easy. And this is especially true in the very first sections of the game. We want players to get used to the game, its mechanics, the hero they"re using, and so forth.
Higher difficulty levels will be the real deal. Inferno is definitely not going to be a piece of cake. Tears will be shed. Lots of them. But the joy of overcoming these challenges will be huge indeed!
Lag tijdens/door combat,
Latency no longer a Factor in Diablo 3 Combat?
104
Posted 14 September 2011 by Azzure
I know, it almost sounds like a dream, but it appears that it"s true!
According to a few sources playing the F&F Beta, it seems that Blizzard may have found a way to completely remove the delay of character combat actions resulting from network latency. This is further evident in many of the gameplay streams and youtube footage, in which nearly all combat actions appear to be instantaneous as if played in single-player. From what we understand, this only applies to combat actions, and not other gameplay functions, such as looting, chests, salvaging etc. The exception being big lagspikes, which will always cause a delay.
This has been corroborated further by F&F beta players who live in Australia. They are reporting that they are not seeing any delays in their combat actions, while having at least 200ms latency.
F&F sources have it that Blizzard are using a new method of client/server communication that provides a secure and tamper-proof method of using the local client to handle its own calculations, while sending the data to the server for verification. The Client doesn"t require the server to respond, hence removing Latency from the equation. The exact technical information of how this works is unknown, particularly how it protects the game from tampering with the client, however it is believed that the server checks all the data that comes from the client, and if it detects tampering it disconnects the client. This eliminates the need for the client to have to wait for a response from the server, and runs as business as usual unless the server doesn"t like what the client has sent it.
This is huge news, particularly for players in Australia, New Zealand and other high-latency regions that don"t have localized servers. Diablo 3 combat looks very fast-paced and the slightest delay would make the game feel rather broken. As well-illustrated by this monk gameplay video.
If this turns out to be accurate, huge props to Blizzard for getting rid of the plague we call high-latency!
Update: More F&F Beta testers have further corroborated this information. Naturally we can"t confirm this as 100% fact as we have not experienced the Beta, however it seems that all combat actions are instant despite your latency! All rejoice! (AU and NZ players especially!)
Update #2: I am extremely pleased to announce that we now have 100% confirmation that this is indeed correct! Latency no longer matters at all for combat! You can now safely be ecstatic without risk of getting your hopes up for nothing.
Proof you say? Here it is. This youtube video was taken a few days ago by a F&F Beta tester. We have since found out that he is Australian, and as you may or may not know, Australian"s have at best around 200ms latency to the United States, and if you"re an AU/NZ gamer, you know just how noticeable that is. His attacks are instantly being calculated and applied without any latency or delay. Check it out below the fold.
Dina
15th September 2011, 18:25
Los van de Paypal inmenging, wat niet zo gek is met verkoop en inkoop, was dit toch niet echt nieuws?
edit:
Diablo Deathwing Beta Boxart!
http://us.battle.net/static/local-common/images/game-boxes/en-us/d3-big.png
Zebby
15th September 2011, 22:21
Wat heeft Deathwing ermee te maken? :)
Dina
15th September 2011, 22:32
Lijkt er nogal op, niet?
The Chosen One
15th September 2011, 22:42
Niet.
Kirbs
15th September 2011, 23:31
vechten?
RPGer
16th September 2011, 12:16
Er is één ding wat ik me blijft afvragen.
Blizzard geeft Diablo III helemaal de WOW / Starcraft 2 benadering.
Maar dit is toch gewoon een single player campaign? Uitspelen, hooguit nog een keer een replay, en klaar. En dan moeten we nog maar wachten of klikkerde klik wel zo leuk blijft 30 uur lang. Ik zie eerlijk gezegd niet waar al dat succes van die auction houses, ladders etc. vandaan moet komen.
Knorretje
16th September 2011, 12:32
Je weet dat D2 een online component heeft die tot op de dag van vandaag nog steeds enorm populair is? Sterker nog, volgens mij was D2 juist ontwikkelt met MP in gedachten.
Dina
16th September 2011, 12:34
Er is één ding wat ik me blijft afvragen.
Blizzard geeft Diablo III helemaal de WOW / Starcraft 2 benadering.
Maar dit is toch gewoon een single player campaign? Uitspelen, hooguit nog een keer een replay, en klaar. En dan moeten we nog maar wachten of klikkerde klik wel zo leuk blijft 30 uur lang. Ik zie eerlijk gezegd niet waar al dat succes van die auction houses, ladders etc. vandaan moet komen.
Drops, RPGer :) Steeds weer Diablo killen voor de kans op Buriza (kruisboog). Of dat soort zaken. Waarna je weer effectiever Diablo kunt killen.
Ik moet eerlijk zeggen dat het hele lootwhore aspect mij nooit zo gepakt heeft, maar aangezien Diablo 3 ook een arena pvp gebied krijgt, is daar dus waar je goede items wel goed gebruiken kunt.
Verder ben ik dus echt wel van plan met 2/3 goede vrienden runs te doen.
Kotor
16th September 2011, 12:44
Je weet dat D2 een online component heeft die tot op de dag van vandaag nog steeds enorm populair is? Sterker nog, volgens mij was D2 juist ontwikkelt met MP in gedachten.
Nou ik had hem laatst eens geinstalleerd maar kom nou toch de max 800x650 (ofzo) is toch erg outdated en het ziet er niet meer uit. Ik ben een echte Diablofan maar dit trok ik niet echt.
Black
16th September 2011, 12:48
http://www.d2promart.org/images/uploads/Shako.jpg
Mijn bloed gaat snelle stromen als ik dit weer terug zie. Ben ondertussen wel ruim 10 jaar verder dus ben erg benieuwd of het nog verslavend is :+
RPGer
16th September 2011, 12:52
Mmm ben blijkbaar geen loot speler.
Maar hoe leg ik het beter uit...
Kijk WOW en Starcraft zijn echt heer en meester over hun genres. Niemand is ooit in de buurt gekomen van het succes, de userbase en de critical acclaim van deze games binnen hun soort.
Nu Diablo.
Een prima Hack & Slash die zeer invloedrijk geweest is op het "action RPG" genre. Maar that's pretty much it... Ik moet nog maar zien of bij veel RPG fans de game zo goed gaat scoren als b.v. Grim Dawn. De game (het genre) mist de strategische gameplay die Starcraft eindeloos maakt, en de gigantische open wereld die WOW gamers maanden/jarenlang hun karakters in kunnen laten levelen.
Het wordt echt wel een must buy voor me, ik zie gewoon niet de long lasting game zoals Blizzard het presenteert.
The_wildcard
16th September 2011, 13:09
Zie D3 wel een hobbilige start maken betreft de plannen AH, tenzij dat later geimplementeerd word.
Per definitie zijn blizzard vervolgen wel het meest gewild alhoewel ik toevallig weinig hoor over een nieuwe Warcraft RTS? en Betreft WoW zal zijn eigen dood kiezen geen enkele andere MMO zal het niet killen, de eerst volgende die wel weer groot word, zal die eer wel claimen maar altijd in WoW's Schaduw staan.
Kijk heel erg op tegen een Starcraft MMO
Maar ben wel benieuwd naar D3
Rez
16th September 2011, 13:12
Kijk WOW en Starcraft zijn echt heer en meester over hun genres. Niemand is ooit in de buurt gekomen van het succes, de userbase en de critical acclaim van deze games binnen hun soort.
Nu Diablo.
Een prima Hack & Slash die zeer invloedrijk geweest is op het "action RPG" genre. Maar that's pretty much it... Ik moet nog maar zien of bij veel RPG fans de game zo goed gaat scoren als b.v. Grim Dawn. De game (het genre) mist de strategische gameplay die Starcraft eindeloos maakt, en de gigantische open wereld die WOW gamers maanden/jarenlang hun karakters in kunnen laten levelen.
Het wordt echt wel een must buy voor me, ik zie gewoon niet de long lasting game zoals Blizzard het presenteert.
Ik moet D2 wel 100 keer opnieuw uitgespeelt hebben, idd de lootfever is waar diablo om draait en als ik het zo zie dan komt dat met D3 helemaal goed, tel daarbij op dat ik de game met ieder character wel uit wil spelen en ik ben wel een paar jaartjes zoet met de game.
Kotor
16th September 2011, 13:16
Ik moet D2 wel 100 keer opnieuw uitgespeelt hebben, idd de lootfever is waar diablo om draait en als ik het zo zie dan komt dat met D3 helemaal goed, tel daarbij op dat ik de game met ieder character wel uit wil spelen en ik ben wel een paar jaartjes zoet met de game.
Hadden mijn woorden kunnen zijn^^. Ik wacht echt al jaren op deze game. Het loot systeem is juist wat het voor mij zo een gaaf spel maakt. Levels steeds maar opnieuw doen omdat je nou juist die set items wil....
RPGer
16th September 2011, 13:24
Tja dan ben ik toch een heel ander type gamer...doet me denken aan die lui die steeds experimenteerde met allerlei character builds in NWN. Ik denk trouwens wel dat dat (jullie) een potentieel veel kleinere groep gamers zijn dan de WOWers en de SCers.
Mithax
16th September 2011, 13:28
D3 zal echter wel een wat meer casual game zijn denk ik zo, Diablo 2 was wel erg hardcore, constant baal runs doen, meph, pindle etc etc. Als je nu op battle.net ziet in d2 zijn het bijna alleen maar hammerdins met bots die constant runs doen voor items/exp. ALs het goed is fixt blizzard dat wel zodat je iig niet alleen bossruns straks doet voor items maar het grindy aspect zal er altijd wel inblijven
Black
16th September 2011, 13:38
D3 zal echter wel een wat meer casual game zijn denk ik zo, Diablo 2 was wel erg hardcore,
Dat denk ik inderdaad ook wel :)
Geerrrt
16th September 2011, 13:42
Heeft iemand toevallig al een winkel gevonden waar je de CE kunt preorderen?
Zebby
16th September 2011, 13:50
Tja dan ben ik toch een heel ander type gamer...doet me denken aan die lui die steeds experimenteerde met allerlei character builds in NWN. Ik denk trouwens wel dat dat (jullie) een potentieel veel kleinere groep gamers zijn dan de WOWers en de SCers.
Dat ook, want je kon niet respeccen, dus vaak maakte je pas je perfecte char nadat je er al een stuk of 5 op 90+ had. Ook ik heb het meerdere keren opnieuw opgepakt, laatste keer was een paar maanden terug. Toch zijn dingen als Uber Tristram te gaaf om te doen, alleen de key bosses al kreeg je een adrenaline kick van zo gaaf waren die als je nog niet super over-the-top geared was.
Maar ja, het draait allemaal om de gear en de drop(kansen). Ik las ook wat over D3 DOTA en iets met pony's, maar beide datamined dus niet confirmed - arena wel.
Toch onderschat je het succes van Diablo denk ik. Het is zowel de grondlegger als nog steeds de meest populaire en onovertroffen hack&slash game die er is, zelfs na die onderhand 11 jaar?
The_wildcard
16th September 2011, 14:03
Heeft iemand toevallig al een winkel gevonden waar je de CE kunt preorderen?
Denk dat de CE pas 3 a 4 maand voor release word aan gekondigt zo ging het met SCII dus.
The Chosen One
16th September 2011, 20:25
Het was niet alleen items hoor, ook constant andere builds proberen en hele aparte builds.
En Diablo 3 is echt niet casual hoor. Als je dat alleen op de beta beoordeeld kom je nog bedrogen uit.
Het begin nu is een stuk makkelijker in verhouding maar dat vind ik ook wel fijn.
Bij Diablo 2 liep je daar met een dom daggertje en was dat begin doodsaai. Wordt nog moeilijk genoeg met allerlei nieuwe mobs en nieuwe affixes op die beesten.
En dan heb je nu ook Inferno mode en hardcore uiteraard nog.
Bij Diablo werd het juist veel te makkelijk op high level. Dat is nu juist gecorrigeerd.
Fenix
16th September 2011, 21:16
Vergeet niet de verschillende soorten unique monsters waarvan iedere keer andere verschenen bij een playthrough, zowel bij D1 als D2 en LoD. Voeg hier de random gegenereerde levels én de heerlijke coop aan toe en je hebt een replaywaarde waar je U tegen zegt, een formule die sinds 1996 al werkt.
PS: Diablo nog steeds #1 PC game of all time (http://www.gamespot.com/games.html?platform=5&mode=all&sort=score&dlx_type=all&sortdir=asc&official=all&tag=stitialclk%3Bfilter) bij GameSpot.
The Chosen One
16th September 2011, 21:33
Zo'n flutsite als Gamespot zegt alleen niet veel. :+
En Blizzard zal ongetwijfeld 2 of meer expansions voor Diablo 3 releasen met nog een Act erin en 1 of meer nieuwe characters. Mogelijke nieuwe levelcap en nieuwe skills voor de huidige chars. Meer items en ander gedoe is ook altijd mogelijk.
En mogelijk gewoon content patches.
Illuv
20th September 2011, 14:18
Nu Diablo.
Ik denk dat je het genre + aanhang onderschat, wat niet vreemd is als je zelf geen aanhanger bent van het genre (en de eerder aangehaalde loot fever). Diablo is vanaf het begin heer en meester geweest binnen het Action RPG genre. D2 speelt men nog steeds in (hele) grote getalen. En als je de communities ziet met mensen die wachten op deel 3, dan is het gemakkelijk om te concluderen dat er wel iets heel raars moet gebeuren wil D3 geen kraker worden voor Blizzard.
Sowieso ken ik eigenlijk geen enkel ander genre welke zo verslavend is. Geef me 30 minuten en een game als Diablo, Titan Quest of Torchlight en ik ben completely hooked. Dat heb ik nergens anders mee.
PS: er is een sandbox beschikbaar van de D3 beta. Gelijk aan die van de WoW beta van jaren geleden. Wel de wereld dus, maar geen NPC's / mobs en enkel speelbaar met een DH.
Knorretje
20th September 2011, 14:47
Collega download/installeert nu de beta hier \o/.
RPGer
20th September 2011, 14:48
Illu je hebt waarschijnlijk ook gelijk, ik zit niet in dat action RPG wereldje, dus mijn blik erop is ongetwijfeld gekleurd.
Black
20th September 2011, 16:24
PS: er is een sandbox beschikbaar van de D3 beta. Gelijk aan die van de WoW beta van jaren geleden. Wel de wereld dus, maar geen NPC's / mobs en enkel speelbaar met een DH.
een DH?
Illuv
20th September 2011, 17:08
Demon Hunter
Knorretje
20th September 2011, 18:23
Net even half uurtje gespeeld/meegekeken. Grafisch is het echt superstrak zeg, veel details maar toch overzichtelijk. Vooral de belichting en de effecten zijn ook erg mooi.
Dina
20th September 2011, 21:34
http://img847.imageshack.us/img847/4264/barbtest3.png
Lmao
Meer hier: http://www.diablofans.com/topic/2912...s-and-weapons/ (http://www.diablofans.com/topic/29128-lots-of-armors-and-weapons/)
The Chosen One
20th September 2011, 21:41
Resize dat plaatje eerst maar eens... 8) ZzzZzZz....
King Crimson
20th September 2011, 21:51
Hier (http://www.diablofans.com/topic/29113-an-organized-image-compilation-of-all-sets-of-armor-for-all-the-five-classes-17-tiers-and-spoilerish/) zijn alle tiersets.
Dina
20th September 2011, 21:56
Resize dat plaatje eerst maar eens... 8) ZzzZzZz....
Zo'n groot plaatje hey
Illuv
21st September 2011, 00:07
Kijkende naar die plaatjes - van vooral de barb - is dit wel heel erg waar.
http://www.thedailyblink.com/comics/2011-03-18-123.jpg
King Crimson
21st September 2011, 00:12
Kijkende naar die plaatjes - van vooral de barb - is dit wel heel erg waar.
http://www.thedailyblink.com/comics/2011-03-18-123.jpg
Het ziet er erg relevant uit ja.
The Chosen One
21st September 2011, 02:18
Closed beta is begonnen. Release 1 - 2.5 maand gok ik.
King Crimson
21st September 2011, 02:24
Bol.com heeft de release op 3 november staan. :)
RPGer
21st September 2011, 12:05
Iemand van Blizzard had toch al gezegd dat het Q1 2012 werd?
Zebby
21st September 2011, 12:20
Activision Blizzard of niet, Blizzard is "it's done when it's done". Ik zou zelf ook denken Q1.
Illuv
21st September 2011, 12:24
Het lijkt in ieder geval geen eind 2012 te worden zoals sommige doomsayers verkondigden.
Baukereg
21st September 2011, 12:48
Ik gok nog steeds op een release met de kerst.
Miel
21st September 2011, 14:45
ik 'hoop' op een release met de kerst. heb ik wat te doen tijdens de vakantie, maarja ze zeggen dat 'hoop' de eerste stap is richting teleurstelling :P
Black
21st September 2011, 15:38
Ach ik weet nog wel dat ik met mijn afstuderen hoopte op een release vlak er na. Dat is inmiddelijks 2,5 jaar geleden :P
RPGer
21st September 2011, 15:58
Ach ik weet nog wel dat ik met mijn afstuderen hoopte op een release vlak er na. Dat is inmiddelijks 2,5 jaar geleden :P
Je vergeet dat we hier met:
http://images.wikia.com/creativityunleashed/images/9/99/Weather_blizzard.gif
te maken hebben...;)
Derper
21st September 2011, 21:12
ik mag toch hopen dat het voor de feestdagen uitkomt! Dat lijkt me financieel voor Blizzard toch ook wel een mikpunt.
VVV-bonnen liggen al te wachten :)
The_wildcard
21st September 2011, 21:25
Blizzard games verkopen wel, daar maken ze echt niet druk om. Vooral het Ah gedeelte word eerst flink misbruikt.
zalzaron
21st September 2011, 21:33
Blizzard games verkopen inderdaad eigenlijk altijd wel maar in sommige maanden heeft de consument nu eenmaal wat meer geld over dan anders.
Tijdens de feestdagen kan men ook nog incashen op de demografiek arme gamertjes die het spel zelf niet kunnen betalen maar die wel lang genoeg zeuren bij de ouders.
The_wildcard
21st September 2011, 21:45
Dat snap ik ook wel maar blizzard games zijn toch wel één van de meest ge anticipeerde games.
Ik keek wel uit naar de Beta maar nu ik zo wat footage gezien heb focus je wel gelijk op story dat had ik helaas niet op gehoopt. Maar weet ook nog niet of ik die wel wil hebben gezien er ook nog andere games (Starcraft heeft voorrang als het toevallig zo zou zijn)
Zebby
21st September 2011, 22:09
Na het succes van WoW is Blizzard voor veel meer gamers op de kaart gekomen, dus ik denk dat in verkoopcijfers D3 D2 toch echt wel gaat verslaan. Of het ook 10 jaar na de release nog door duizenden mensen gespeeld wordt? We'll see.
The Chosen One
21st September 2011, 22:35
Denk dat Diablo 3 nog wel 2 keer zo lang kan bestaan. Nog meer mensen die het gaan spelen, betere afstelling gameplay en geen/minder irri zaken en waarschijnlijk 2 en hopelijk 3 expansions.
Derper
21st September 2011, 23:40
Denk dat Diablo 3 nog wel 2 keer zo lang kan bestaan. Nog meer mensen die het gaan spelen, betere afstelling gameplay en geen/minder irri zaken en waarschijnlijk 2 en hopelijk 3 expansions.
naja het is wel een minder bekende serie (persoonlijk vind ik hem veruit het leukst) maar indd doordat blizzard zo popiejopie is zullen veel "niet" diablo fans het ook kopen.
Dit zag ik ook al met starcraft, die werd gekocht door veel vrienden omdat ze ook wow speelde, maar ze hadden het na een maandje wel gezien....dat vond ik wel mooi (wow tuig).
maar vooral de multiplayer zal wel zorgen dat diablo laaaaaang meegaat en dat kan ik alleen maar toejuichen.
The_wildcard
21st September 2011, 23:58
Hence my Sig :) Middle Child. Ken helaas niet veel WoW tuig die zijn overgestapt naar SCII, maar door de hype en reclame rond de release tijd lijkt het me wel logisch. Sowieso beschauw ik WoW en Warcraft (RTS) als los van elkaar in dat opzicht heb ik gewoon meer met RTS dan RPG/MMORPG
En die paar die ik wel ken die naar SCII zijn overgestapt vinden het ook nog eens een superieur spel terwijl ze niet eens SC/BW hebben gespeeld. Ook kwa E-Sports is het toegankelijker en overzichtelijker. Vraag me wel af hoe dat straks met Diablo uitpakt?
Baukereg
22nd September 2011, 02:13
Diablo is niet jaloers, Diablo gaat gewoon lekker zijn eigen gang. ^^
Like-a-Bunny
22nd September 2011, 15:15
OMG consoles verneuken alles!!!!
Blizzard"s Diablo 3 experiments: 'Oh, this feels even better with direct control'
Everyone knows what classic Diablo plays like, but Blizzard has never been afraid to experiment. Part of that process for Diablo 3 involved looking at different control systems – up to and including seeing how the action would work with an Xbox 360 controller, or how its demon-slaying might play on consoles.
Yes. Diablo 3. On an Xbox controller. Read on to find out how Diablo 3'²s game director feels about that.
'We don"t see ourselves as a PC developer – we see ourselves as a game developer. It"s just that the games that we wanted to make suit the PC platform,' game director Jay Wilson told us. 'We don"t believe you can make a Starcraft style RTS and make it Blizzard great on a console. We do believe you could make an RTS that would be on a console, but we would have (to have) that idea, and that spark and that passion to make it.
'One of the reasons why we"re exploring the idea of a console version of Diablo 3 because we feel that the controls and the style of the game lend itself to a console. With some of our early experiments in putting a direct control scheme into the game via a 360-like analogue controller, I"ve been '˜Oh this feels even better, with direct control..."'
Don"t panic though. This doesn"t mean Diablo 3 itself is giving up its classic mouse controls, a la Dungeon Siege 3. It does speak to the chance of other versions further down the road though, which could even benefit the PC. 'I can pretty much guarantee that if we decide to do a console version that we will look to support a pad on the PC,' says Wilson. 'But initially with release I don"t think we"ll be ready.'
Bron (http://www.pcgamer.com/2011/09/21/blizzards-diablo-3-experiments-%E2%80%9Coh-this-feels-even-better-with-direct-control%E2%80%9D/).
Lord Vampire
22nd September 2011, 15:24
Oh noes!!!111~~
Schiet nou maar eens op Blizzard, het duurt allemaal weer veel te lang, zoals gebruikelijk.
Malice
22nd September 2011, 15:32
OMG consoles verneuken alles!!!!
I see what you did there;)
Illuv
22nd September 2011, 15:37
Stevie Wonder saw what he did there ;)
Diablo 3 op de consoles is ook gewoon logisch. Zeker qua controls.
Black
22nd September 2011, 15:49
Oh man dat zou geil zijn. De Diablo 3 PC versie of op de PC zelf spelen, of op TV met xbox controller. Zonder een extra versie te hoeven aanschaffen <3
Derper
22nd September 2011, 15:50
qua controls?
Dungeon Siege is imo kapot gemaakt door die verrekte console controls.
Ik heb niks tegen consoles hoor, ben ook groot fan. Als Blizzard de controls voor de pc maar in-tact laat!
Als ze maar niet gaan proberen een StarCraft game ala halo wars gaan maken.
Dat trekt mijn puristische hart niet.
Black
22nd September 2011, 15:55
qua controls?
Dungeon Siege is imo kapot gemaakt door die verrekte console controls.
Ik heb niks tegen consoles hoor, ben ook groot fan. Als Blizzard de controls voor de pc maar in-tact laat!
Als ze maar niet gaan proberen een StarCraft game ala halo wars gaan maken.
Dat trekt mijn puristische hart niet.
Lezen..
Don"t panic though. This doesn"t mean Diablo 3 itself is giving up its classic mouse controls, a la Dungeon Siege 3. It does speak to the chance of other versions further down the road though, which could even benefit the PC. 'I can pretty much guarantee that if we decide to do a console version that we will look to support a pad on the PC,' says Wilson. 'But initially with release I don"t think we"ll be ready.'
Dina
22nd September 2011, 16:06
Ben er niet van overtuigt dat Diablo met de controller wel zo fijn is (http://www.duimschroef.nl/2011/09/diablo-speelt-beter-met-een-controller/).
Baukereg
22nd September 2011, 17:15
Ik wel. Zeker na het spelen van Lara Croft: Guardian of Light. Die game is te vergelijken met diablo en speelde heerlijk!
Lord Vampire
22nd September 2011, 17:35
Het hangt er een beetje vanaf hoeveel powers je krijgt en of je ze allemaal kwijt kunt. In Sacred 2 werkte het allemaal erg fijn, maar kon je slechts 6 powers onder je knoppen verdelen, terwijl er veel meer powers waren. Dan moet je dus kiezen en dat is niet fijn. Zelfde systeem dus een beetje als Dragon Age 1 en 2 op de consoles en ook een beetje zoals Dungeo Siege 3 werkt.
Suna
22nd September 2011, 17:40
Sommige mensen zijn echt wanhopig op zoek naar de beta!.. Ik trollde 2 dagen geleden op facebook dat ik de beta heb en :D nog geen 2 dagen later kreeg ik te horen dat een gast me 300 dollar wilde bieden voor de beta. XD
Rhjh
22nd September 2011, 18:15
http://uk.pc.gamespy.com/pc/diablo-iii/1195932p1.html
|`(
Kirbs
22nd September 2011, 18:32
Diablo 1 op de playstation was vrij goed te spelen hoor
The_wildcard
22nd September 2011, 18:54
|`(
Trol mag ik hopen, neem in ieder geval aan dat hij niet een betaald persoon is op die site?!
Shinobiii
22nd September 2011, 22:09
|`(
Eerste comment: "Next weeks article: "Should Diablo 3 have been a racing game?"" Haha :)
Ik verwacht ook wel dat het een troll is die een beetje misbruik maakt van de hype die het spel op het moment geniet.
Ik heb de bí¨ta inmiddels 3 keer uitgespeeld en alle classes getest. Moet zeggen dat de demonhunter me het beste bevalt (niet gek, aangezien ik de amazon van D2 speelde), maar de monk me qua melee ook erg aanspreekt. De bí¨ta is te kort, ik wil meer!:(
Derper
22nd September 2011, 22:14
Eerste comment: "Next weeks article: "Should Diablo 3 have been a racing game?"" Haha :)
Ik verwacht ook wel dat het een troll is die een beetje misbruik maakt van de hype die het spel op het moment geniet.
Ik heb de bí¨ta inmiddels 3 keer uitgespeeld en alle classes getest. Moet zeggen dat de demonhunter me het beste bevalt (niet gek, aangezien ik de amazon van D2 speelde), maar de monk me qua melee ook erg aanspreekt. De bí¨ta is te kort, ik wil meer!:(
en ik meer info!
kom maar door met je ervaringen!
Speelde zelf altijd barbarian omdat ik dat hakken en zagen met brute kracht zo mooi vind. maar wil graag toch wel eens wat anders spelen, maar de monk schopt dus ook aardig kont?
Shinobiii
22nd September 2011, 22:24
en ik meer info!
kom maar door met je ervaringen!
Speelde zelf altijd barbarian omdat ik dat hakken en zagen met brute kracht zo mooi vind. maar wil graag toch wel eens wat anders spelen, maar de monk schopt dus ook aardig kont?
Ik ben de preview op het moment het tikken, dus nog even wachten haha ;) Barbarian is zeker tof en vergelijkbaar met de barbarian van D2. Dus als die je beviel ga je je ook nu weer vermaken denk ik. Beetje moeilijk uit te leggen waar me de monk zo aanspreekt... Ik denk dat het echt de flashy, snelle aanvallen zijn :p Het voelt een beetje als een lenig, snel tank-personage: snelle aanvallen, veel ontwijken etc. En nogmaals: snelle, indrukwekkende aanvallen haha
RPGer
23rd September 2011, 17:51
http://www.gamer.nl/nieuws/144958/di...omt-begin-2012 (http://www.gamer.nl/nieuws/144958/diablo-iii-komt-begin-2012)
Frontpage, staat geen bron bij.
Like-a-Bunny
23rd September 2011, 18:14
http://www.gamer.nl/nieuws/144958/di...omt-begin-2012 (http://www.gamer.nl/nieuws/144958/diablo-iii-komt-begin-2012)
Dit (http://eu.battle.net/d3/en/blog/3002244#blog) is de bron. 2012 dus.
Quicklook bekeken trouwens en daar zit het wel goed met het oude diablo-sfeertje. Dat wordt weer een poosje Pc-gamen en met Guild Wars 2 nog eens. :D
ThaVman
23rd September 2011, 19:11
Voor de liefhebber. Ruim een uur Diablo 3 beta.
http://www.giantbomb.com/quick-look-...-beta/17-4931/ (http://www.giantbomb.com/quick-look-diablo-iii-beta/17-4931/)
Shadow[GPW]
23rd September 2011, 19:54
Sommige mensen zijn echt wanhopig op zoek naar de beta!.. Ik trollde 2 dagen geleden op facebook dat ik de beta heb en :D nog geen 2 dagen later kreeg ik te horen dat een gast me 300 dollar wilde bieden voor de beta. XD
lol vuile leugenaar :D
Shinobiii
23rd September 2011, 20:28
Boo :( Dus geen Blizzard-spel dit jaar zoals ze eerder hadden beloofd...