View Full Version : [Multi] Diablo III
Ayreon
29th February 2012, 22:14
Key gewonnen en nu kan ik niet inloggen! THE HORROR!!!
Saido
29th February 2012, 22:23
De style van D3 vind ik toch echt goed donker en sinister zoals het was in D1 en D2, mijn battletag is Wilds voor als iemand wil spelen! Monk en Demonhunter!
Phoef
1st March 2012, 01:05
Labs screen is van D1 en baukereg's is van D2 dus waarom zou je die niet mogen posten? ;)
uiteraard heb ik het over D3
Eenlamp
1st March 2012, 14:43
Rofl, eerst ben ik pissig omdat ik de laatste 2 dagen die beta posts gemist heb.
Nu krijg ik net een e-mail van Blizzard dat ik uitgenodigd ben voor de beta. Geloofde er niets van, ging naar mn battle.net account en daar stond de beta dus wél. :P
Woo.
kwdtj
1st March 2012, 14:54
Rofl, eerst ben ik pissig omdat ik de laatste 2 dagen die beta posts gemist heb.
Nu krijg ik net een e-mail van Blizzard dat ik uitgenodigd ben voor de beta. Geloofde er niets van, ging naar mn battle.net account en daar stond de beta dus wél. :P
Woo.
Ik ook :D en mijn vakantie begint morgen, jeej!
The_wildcard
1st March 2012, 14:56
Heel veel mensen checken nu hun account :P na het lezen van dat.
Death Metal
1st March 2012, 16:17
Mja, geen geluk:P
Ravaged
1st March 2012, 20:27
Nope, me neither...
Ah well. Misschien vanavond geluk. En anders is er nog de GW2 beta (als ik daar inkom natuurlijk...:P)
Forsythia
1st March 2012, 21:01
Yes, een key gewonnen! Dank u, Gamer!
Ravaged
1st March 2012, 21:02
Ik grijp weer naast...:(
Eenlamp
1st March 2012, 21:05
Heb het even zitten volgen. Om 20:00 waren alle keys al weg, dat is echt niet normaal meer. Ben dan ook blij dat ik al wel een key heb, want die hele actie van gamer is echt 3 keer niks.
Tis wel een leuk gebaar, maar niet echt uhm.. eerlijk naar iedereen toe. Maak er dan een soort loterij van waar de redactie het verloot aan verschillende members die al langer lid zijn, zodat iedereen tenminste even veel kans heeft in plaats van alleen kans te hebben als je op je f5 knop zit te rossen.
Lees ook net op de frontpage dat het wél een soort lotingssysteem was, vaag. Snap helemaal niets van het systeem dat ze gebruiken. xD
Baardmatsko
1st March 2012, 21:30
Ik grijp weer naast...:(
Same here, lang leve late werk-diensten |`(
Forsythia
1st March 2012, 21:49
Bah, de download gaat wel zo traag als dikke stront. Dat wordt dan pas spelen in het weekend. :(
Baardmatsko
1st March 2012, 22:33
Kansloos dat er nu ook al 1 op Marktplaats staat he, sinds 20.44. Geeft ook aan hem hier gewonnen te hebben. Doe dan niet mee.
Saido
1st March 2012, 23:09
Mensen die eens samen willen spelen! heb het wel gezien solo!
IceRiccy
2nd March 2012, 01:49
Heb het even zitten volgen. Om 20:00 waren alle keys al weg, dat is echt niet normaal meer. Ben dan ook blij dat ik al wel een key heb, want die hele actie van gamer is echt 3 keer niks.
Tis wel een leuk gebaar, maar niet echt uhm.. eerlijk naar iedereen toe. Maak er dan een soort loterij van waar de redactie het verloot aan verschillende members die al langer lid zijn, zodat iedereen tenminste even veel kans heeft in plaats van alleen kans te hebben als je op je f5 knop zit te rossen.
Lees ook net op de frontpage dat het wél een soort lotingssysteem was, vaag. Snap helemaal niets van het systeem dat ze gebruiken. xD
ach het was een gevalltje van /random. Iedereen die op de knop drukte en boven een bepaalde waarde rollde zeg maar kreeg een key. Helaas waren alle keys al snel weg. Denk eerlijk gezegd dat velen een dubbele key hebben.
Zebby
2nd March 2012, 11:40
Ugh wil er ook een, kan ik kijken of dit iets is om te spelen met vriendin sinds we WoW beu zijn. Maar zit steeds met werk en kan er niet optijd bij zijn :<
The Chosen One
2nd March 2012, 15:28
Diablo 2 maar cooler. MOET genoeg zeggen. :)
En als je een vaste combinatie hebt waarmee je 'altijd' kan spelen in hardcore is dat helemaal gaaf.
YouriD
5th March 2012, 13:20
Oy Diablo-fans, ik heb een aantal keys gereserveerd om weg te geven aan de actieve bezoekers in deze thread. Het zijn er niet heel veel, maar ik kan misschien nog wel een paar mensen gelukkig maken.
DM me gewoon hier in het forum en laat even een reply achter in de thread, dan probeer ik een key te regelen aan het eind van de dag :)
Obsidian
5th March 2012, 13:21
Oeh, daar ben ik zeker in geí¯nteresseerd :)
Dus als je er hebt, ik hou mij aanbevolen. :)
Like-a-Bunny
5th March 2012, 13:22
Graag!
Stikkel
5th March 2012, 13:25
Er zullen hierom vandaag wel een deel nieuwe forummembers aangemeld worden :)
Ik wacht btw wel op de console-versie :( (mocht die gaan komen)
YouriD
5th March 2012, 13:34
Er zullen hierom vandaag wel een deel nieuwe forummembers aangemeld worden :)
Ik wacht btw wel op de console-versie :( (mocht die gaan komen)
Ik kondig deze actie verder niet buiten deze thread aan, omdat ik dit echt wil doen om de hardcore fans niet te vergeten. Reken dus maar dat ik wel kijk naar wie er vraagt om een key en hoeveel hij of zij op het forum gepost heeft :)
Nerv-connection
5th March 2012, 13:36
Hoewel ik meer aan het lurken ben in deze thread dan posten, voeg ik mij toch toe als potentií«le key participant :).
On-topic: Mogelijk is de release date 17 april volgens volgend artikel op Diablofans (http://www.diablofans.com/news/1106-diablo-3-release-date-rumor/).
De reden dat ik dit voor het eerst geloofwaardig vind, is omdat Jay Wilson deze datum "cannot debunk or confirm". Dit in tegenstelling tot de gewoonlijke "we don't know" of "when it's done reacties".
Mithax
5th March 2012, 13:36
Keep it up youriD
Stikkel
5th March 2012, 13:42
Ik kondig deze actie verder niet buiten de site aan, omdat ik dit echt wil doen om de hardcore fans niet te vergeten. Reken dus maar dat ik wel kijk naar wie er vraagt om een key en hoeveel hij of zij op het forum gepost heeft :)
Ik had ook niet anders verwacht hoor :), maar als er iemand dit berichtje ergens op de www zet, dan kan het nog eens storm lopen hier. Zij hebben daar toch geen boodschap aan of ze verder actief moeten zijn geweest op 't forum.
Verder puike actie btw! O^
Zebby
5th March 2012, 14:28
Heel graag een key, long time lurker! Of nee, gewoon actieve tijdverspiller :(
*Ik hoorde overigens dat die 17 april als "nieuwsbericht" geleverd is aan de "grote retailers". Ik weet het niet, maar ik hoop het heel erg. Kan niet wachten om schedels in te slaan met mijn AoE build Barbarian!
Obsidian
5th March 2012, 14:33
Klote, wil ik spelen krijg ik een error dat ik niet kan inloggen. Is er maintenance of heb ik last van de beruchte 315300 error?
Edit: Fuck it, ik kan niet inloggen. Kan wel inloggen op battle.net maar niet in Diablo 3. Ah well.
Zebby
5th March 2012, 15:38
Gamer.nl heeft de wedstrijd voor de laatste 50 keys open gegooid. Retweet hun bericht voor morgen 16:00 om kans te maken op een key.
Hoop dat ik goed geretweet heb, nog nooit echt Twitter gebruikt :(
YouriD
5th March 2012, 15:47
Gamer.nl heeft de wedstrijd voor de laatste 50 keys open gegooid. Retweet hun bericht voor morgen 16:00 om kans te maken op een key.
Hoop dat ik goed geretweet heb, nog nooit echt Twitter gebruikt :(
Ik heb ook nog steeds een aantal keys voor het forum hoor :)
Zebby
5th March 2012, 15:52
Ik heb ook nog steeds een aantal keys voor het forum hoor :)
Dat is zeer mooi, en vind het ook een hele goede actie van je! Belangrijkste voor mij is dat ik kan kijken of het spel draait op de PC van mijn vriendin, want ik ga zelf de CE toch wel aanschaffen, en zij het spel zelf. Speel Diablo al sinds deeltje 1 en heb D2 ook helemaal grijs gespeeld (m'n cd's werken niet meer), dus ik heb goede hoop dat ik D3 niet zat ben in een korte tijd ^^ Kwestie van hardware blijft echter altijd bestaan op PC, maar ach, dat is ook te verhelpen.
*Vergat helemaal mijn laptop, die moet het ook aankunnen natuurlijk :p
Hartelijk dank iig! Zal er goed gebruik van maken!
Liquidje
5th March 2012, 16:55
Nice er zijn nog keys! Ik stierf een klein beetje toen ik las dat ik te laat was :(
Op naar twitter, of YouriD moet zo aardig zijn eentje te willen sturen! :)
Timesplitter
5th March 2012, 17:05
Mocht je een key kwijt willen dan hou ik me ook aanbevolen :D
Obsidian
5th March 2012, 17:13
Weet iemand waarom ik niet kan inloggen? Ik kan nergens zien of de server down is ofzo. Ik heb de client gedownload op mijn pc, werkt niet en toen op mijn laptop en dat werkt ook niet. Ik krijg steeds error 315300.
Mithax
5th March 2012, 17:36
Volgens mij had ik ook die error, verholpen door mn email in battle.net te changen naar mn oude( guess dat veranderen gewoon de trick is)
AliB
5th March 2012, 18:18
Had een key gewonnen via een ander nader te noemen site, bleek al in gebruik te zijn...
Daarom YourID hou ik me graag aanbevolen als je een key over hebt!
Gr. A
ShadowSaiyan
5th March 2012, 19:03
Mocht je er een overhouden nadat je mensen er een heb gegeven die er meer recht op hebben dan mij, houd ik mij aanbevolen. Probeer al weken, zo niet maanden aan die beta te komen...
Kotor
5th March 2012, 19:25
Had een key gewonnen via een ander nader te noemen site, bleek al in gebruik te zijn...
Gr. A
Leuk dat je daar een accountje voor maakt. Heb je verder ook nog wat te melden? ;)
Obsidian
5th March 2012, 19:33
Volgens mij had ik ook die error, verholpen door mn email in battle.net te changen naar mn oude( guess dat veranderen gewoon de trick is)
Thanks!
Regenbooggeit
5th March 2012, 19:34
Leuk dat je daar een accountje voor maakt. Heb je verder ook nog wat te melden? ;)
Natuurlijk niet. Jeweettoch.
AliB
5th March 2012, 19:34
Ja hoor! Dat ik niet kan wachten tot er eindelijk een final releasedate aangekondigd wordt! :).
Lees al tijden mee hier (en nog een paar andere fora), had nu een reden om een account aan te maken.
*Edit: En het is altijd leuk om te zien hoe 1 of andere *sshole het geen meter interesseert en zijn Beta key verkoopt voor 60! Euro....
http://link.marktplaats.nl/537711434
Gr. A
Asmoday
5th March 2012, 20:18
Oy Diablo-fans, ik heb een aantal keys gereserveerd om weg te geven aan de actieve bezoekers in deze thread. Het zijn er niet heel veel, maar ik kan misschien nog wel een paar mensen gelukkig maken.
DM me gewoon hier in het forum en laat even een reply achter in de thread, dan probeer ik een key te regelen aan het eind van de dag :)
Nou ja meer een lurker op dit forum dan een poster :)
Maar dan nog zou ik graag een key willen ontvangen als jij er nog een paar over hebt :)
OT :
Ja april is ERG in de geruchten molen, snel meer hoop ik :D
Liquidje
5th March 2012, 20:29
Bedankt YouriD!
Kotor
5th March 2012, 20:31
*Edit: En het is altijd leuk om te zien hoe 1 of andere *sshole het geen meter interesseert en zijn Beta key verkoopt voor 60! Euro....
Gr. A
http://catmacros.files.wordpress.com/2009/10/sharing_cat_asshole.jpg
marco91
5th March 2012, 20:43
lol, Bart Smit heeft nu opeens 30 mei op de site staan XD die lui daar blijven altijd maar random dingen roepen met iedere grote game.
T-101
5th March 2012, 20:53
Mocht het mogelijk zijn dan wil ik ook graag een key!
Geerrrt
5th March 2012, 21:08
Ik wil er ook wel een, dan krijg je een kusje!
Disturbed
5th March 2012, 21:59
Gr. A
Life's a bitch. :(
YouriD
6th March 2012, 11:57
En ze zijn op! Veel plezier ermee guys!
Obsidian
6th March 2012, 14:02
Nogmaals hartstikke bedankt Youri! :) Toffe actie. :)
T-101
6th March 2012, 14:11
Nogmaals hartstikke bedankt Youri! :) Toffe actie. :)
@ Obsidian:
Werkte jouw code op Battlenet? Mijn code is onjuist...
@ YouriD: Ontzettend bedankt, ik win normaal nooit wat! (check je PM)
Liquidje
6th March 2012, 14:20
Wtf. Moet ik al iets van Blizzard hebben op mijn Battle.net account. Geen probleem dacht ik, ik heb nog ergens een account met WoW er op en Diablo 2. Maar ik krijg mezelf niet ingelogd :S
Support ticket aangemaakt, even afwachten.
edit: DIKKE props voor de Blizzard customer support:
Greetings, I am Game Master Cyclanyx.
Thanks for getting on to us about this.
Long story short - you need to get a game onto your battlenet account so you can add your Diablo3 beta. No problem, as you had an old WoW account, I've checked that out.
It seems that your WoW account was hacked long ago, and the hacker added it to his battlenet. Not to worry - I have now merged that WoW account to this battle.net.
You should now be able to add that beta :)
I hope this helps, and wish you all the best and good luck.
Obsidian
6th March 2012, 14:33
@ Obsidian:
Werkte jouw code op Battlenet? Mijn code is onjuist...
Ik kon hem zonder problemen toevoegen op battle.net.
Saido
6th March 2012, 14:39
Iemand zin om de coop achievements te halen?
YouriD
6th March 2012, 14:48
@T-101 Check je PM
Eenlamp
6th March 2012, 15:08
Iemand zin om de coop achievements te halen?
Ik kan vanavond wel wat coop doen als je wilt. Geef maar een PM ofzo. :P
Regenbooggeit
6th March 2012, 15:51
IK WIL OOK EEN BETA TICKET!!!11!! WEEEEH.
To be serious, als er ergens nog een code over is zou ik hem graag gebruiken, en anders, jammer. :)
Maergok
6th March 2012, 16:07
Heb de beta gespeeld met een mage en op één of andere manier vond ik het maar meh.
Geen idee waardoor dat nou eigenlijk echt kwam.
Vond de demo zelf erg makkelijk, vond de mage echt veel te sterk, vind het rpg gedeelte wel heeeeel erg dumbed down, mjah.
sfeer was wel tof eigenlijk
Kotor
6th March 2012, 16:09
vind het rpg gedeelte wel heeeeel erg dumbed down, mjah.
sfeer was wel tof eigenlijk
Klinkt heel erg diablo.....denk niet dat iemand Diablo koopt voor een hoog rpg element.
Baukereg
6th March 2012, 16:30
Diablo is in de eerste plaats een actiegame, het rollenspel is puur statistisch. Dat de demo makkelijk is lijkt mij ook niet onlogisch, act 1 op Normal was in D2 ook niet uitdagend. Wacht maar tot je op Hell zit! :D
Zebby
6th March 2012, 16:51
M'n Barb had een Axe van een eerdere game, ragde overal door :D Daarna een 2her gemaakt en wat extra gear en gaat lekker, vind Barbarian leuker spelen dan ik had verwacht! Mage next.
Like-a-Bunny
6th March 2012, 16:58
Nice.
Maergok
6th March 2012, 17:03
Klinkt heel erg diablo.....denk niet dat iemand Diablo koopt voor een hoog rpg element.
ik doel dus op dumbed down tov diablo II.
Toen had je nog str, dex, cons etc en moest je goed je karakter opbouwen om maar alle items te kunnen gebruiken. Dat zit er nu helemaal niet meer in.
Daarnaast had je ook bij het skill menu dat je bepaalde tactische beslissingen moest en of kon nemen. Nu is er niets meer van dat alles en krijg je gewoon op een van te voren bepaald level een van te voren bepaalde skill of "rune".
Ook het aantal tegelijk te gebruiken skills is volgens mij naar beneden gesteld. Ik kan me nog herinneren dat ik 10 short cuts gebruikte voor alle skills. maar niets meer van dit alles.
ergo, alles is naar mijn gevoel dumbed down. Alleen moet ik eerlijkheidshalve natuurlijk wel zeggen dat ik aan het eind van de demo maar lvl 9 heb kunnen halen. wellicht dat het later anders wordt, maar ik heb zo het idee van niet.
Like-a-Bunny
6th March 2012, 17:31
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik ervan moet vinden naar aanleiding van de beta. Niet alleen positief in ieder geval.
Kotor
6th March 2012, 17:34
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik ervan moet vinden naar aanleiding van de beta. Niet alleen positief in ieder geval.
Dat is eigenlijk voor mij ook een beetje de reden om niet te lopen roepen om betakeys. Ik zit hier al zolang op te wachten dat ik pas ga bekijken bij de release.
IceRiccy
6th March 2012, 18:42
yay, werd vanmiddag wakker na nacht dienst en zag dat ik een email had van twitter:). Code gekregen via de retweet actie van gamer.nl! Bedankt! :)
AliB
6th March 2012, 18:42
Super bedankt YourID! Ben de client nu aan het downloaden!
Helemaal top!
Gr, A
Kotor
6th March 2012, 18:49
Super bedankt YourID! Ben de client nu aan het downloaden!
Helemaal top!
Gr, A
Niet weer op marktplaats zetten he...^^
Saido
6th March 2012, 18:50
Ik heb alle characters op lv 13, voor mij zijn barb, monk en witch doctor het leukst.
Wizard is wat sterk.
Hebben jullie al elective mode geprobeerd via options > gameplay?
Dan kun je meer skills uitkiezen en varieren.
Asmoday
6th March 2012, 18:51
Awesomeness!!!
Dankjewel YOurID!! ,D
Beta is geinstallerd, off to play :D
AliB
6th March 2012, 18:55
Niet weer op marktplaats zetten he...^^
90 euro! Kan je niet laten liggen toch! :).
Maarre no way, ben blij dat ik er eindelijk 1 heb na alle FB en Twitter acties waar ik aan heb deel genomen...
Gr. A
ShadowSaiyan
6th March 2012, 19:03
Eerst al geen prijs bij de FB actie van Blizzard zelf, toen 3x mis zitten tijdens de FP actie, tijdens de twitter actie ook geen prijs... 60 euro op Markplaats toch? :'(
Mithax
7th March 2012, 11:52
Doubled monster damage from levels 1-13 (trailing off to level 20). Feels pretty good! Hopefully we can keep it.
Hopelijk maakt dat het begin iets lastiger
IamDuDe
7th March 2012, 18:41
lol, Bart Smit heeft nu opeens 30 mei op de site staan XD die lui daar blijven altijd maar random dingen roepen met iedere grote game.
Sterker nog, in de reclamefolder (van deze week) van de Bart Smit staat 19 april...
Mithax
9th March 2012, 10:22
Patch 14 is live. http://www.diablofans.com/ voor de notes.
Wel apart is de Nephalem Valor - Defeating an Elite/Champion pack has increased your Magic Find and Gold Find.
Saido
9th March 2012, 11:33
Moeilijkheidsgraad is flink opgeschroefd! I like!
Geen ringen en necklaces meer op laag lv! healing gehalveerd (van monk in ieder geval)! double dmg mobs tussen lv 1-20! niceh!! hoe moeilijker hoe leuker
The Chosen One
9th March 2012, 14:04
En hardcore wordt nu unlocked als je met 1 character level 10 hebt bereikt. _O_
Ik wil graag met de Demon Hunter gelijk hardcore gaan doen zodat alles nieuw en onbekend is. Eerst level 10 worden is... nog steeds niet perfect maar ieg erg acceptabel.
Level 10 worden is zoals in de beta de SK killen en klein beetje farmen.
Illuv
9th March 2012, 14:08
Finally. Als iets me tegenstaat is eerst een game te moeten voltooien voordat je een hogere moeilijkheidsgraad kunt selecteren.
Dina
12th March 2012, 21:26
Ik weet niet hoe, maar het is mensen gelukt om verder dan de poort die de beta afsluit van de rest van het spel te teleporteren, en de eerste indrukken die ik lees zijn bijzonder positief. Lastiger, donkerder, meer-als-Diablo. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
Beelden:
http://www.youtube.com/watch?v=2Xmw4...layer_embedded (http://www.youtube.com/watch?v=2Xmw4cbK5lM&feature=player_embedded)
http://www.youtube.com/watch?v=M35DU...layer_embedded (http://www.youtube.com/watch?v=M35DUJHjOT4&feature=player_embedded)
http://www.youtube.com/watch?v=SRM79...layer_embedded (http://www.youtube.com/watch?v=SRM79ay3hjs&feature=player_embedded)
Kotor
12th March 2012, 21:33
Ik krijg er steeds meer zin in ;)
nigell_
12th March 2012, 22:25
is het te doen om diablo 3 te gaan spelen zonder 1 en 2 gespeeld te hebben >
Illuv
12th March 2012, 22:40
Zeker, voor het verhaal hoef je het niet te spelen.
Kotor
12th March 2012, 22:42
is het te doen om diablo 3 te gaan spelen zonder 1 en 2 gespeeld te hebben >
1 zal haast een crime zijn om te spelen maar 2 is zeker de moeite waard...mist je de high ress patch erbij neemt, echter is deze niet van blizzard dus ga er niet mee online. Kijk gelijk in deel 2 of je mijn avatar kan vinden :D
nigell_
12th March 2012, 22:44
pre order gedaan nu maar afwachten
Mrmonkey3
13th March 2012, 11:32
Ik weet niet hoe, maar het is mensen gelukt om verder dan de poort die de beta afsluit van de rest van het spel te teleporteren, en de eerste indrukken die ik lees zijn bijzonder positief. Lastiger, donkerder, meer-als-Diablo. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
Beelden:
http://www.youtube.com/watch?v=2Xmw4...layer_embedded (http://www.youtube.com/watch?v=2Xmw4cbK5lM&feature=player_embedded)
http://www.youtube.com/watch?v=M35DU...layer_embedded (http://www.youtube.com/watch?v=M35DUJHjOT4&feature=player_embedded)
http://www.youtube.com/watch?v=SRM79...layer_embedded (http://www.youtube.com/watch?v=SRM79ay3hjs&feature=player_embedded)
Lastiger ?? Ik zie in die filmjes de hp van die speler niet onder de 100 % komen - nooit...
Mithax
13th March 2012, 12:21
Die gast is betamaxed wss ook qua items dus sowieso zijn deze mobs niet veel hoger als 13(area na de beta lijkt mij) en heeft hij dus stuk betere gear als wanneer je normaal 13 bent
Rhaegar
15th March 2012, 16:07
15 mei is de release!
Kotor
15th March 2012, 16:09
......\0/......
Like-a-Bunny
15th March 2012, 16:12
15 mei is de release!
Bron?
Obsidian
15th March 2012, 16:13
http://eu.battle.net/en/int?r=d3
Like-a-Bunny
15th March 2012, 16:17
N I C E
Lord Vampire
15th March 2012, 16:17
Bron?
:cop:
Diablo III verschijnt 15 mei
Diablo III ligt op 15 mei in de winkels. Dit heeft uitgever Blizzard aangekondigd.
In Diablo III zijn er twee decennia verstreken sinds de duivelse Diablo, Mephisto en Baal de wereld van Sanctuary verwoest achterlieten. Wanneer Deckard Cain terugkeert naar de ruí¯nes van Tristram"s Cathedral, op zoek naar aanwijzingen van nieuw kwaad, stort een komeet neer op de exacte plek waar Diablo ooit de wereld betrad.
Diablo III kent vijf verschillende klassen om uit te kiezen, waarvan er een al eerder in de serie voorkwam, de Barbarian. Verder is er de Demon Hunter, de Monk, de Wizard en de Witch Doctor. Deze laatste klasse is vergelijkbaar met de Necromancer uit Diablo II en kan onder meer hulpjes oproepen om aan zijn zijde te laten vechten.
King Crimson
15th March 2012, 16:20
N I C E
This.
Black
15th March 2012, 16:47
Instant boner. In april pre-orderen :)
RPGer
15th March 2012, 16:48
Lekker, had eerder kerst dit jaar verwacht...
Kotor
15th March 2012, 16:49
Instant boner. In april pre-orderen :)
Ik heb hem al 4 jaar in de pre-order staan :D
The_wildcard
15th March 2012, 17:06
Klinkt altijd zo ongeloof waardig als Blizzard een officiele release date aankondigd :P
Maergok
15th March 2012, 17:19
ok..
dat is dus de volgende CE die ik ga bestellen
The Chosen One
15th March 2012, 17:49
Maar ff een C.E. preorder gedaan bij amazon. Als iemand em nog goedkoper weet let me know.
RPGer
15th March 2012, 18:28
Klinkt altijd zo ongeloof waardig als Blizzard een officiele release date aankondigd :P
I hear ya, de kerstman ligt nog steeds op de loer wat mij betreft :D
nigell_
15th March 2012, 18:46
kan niet wachten
tccb1833
15th March 2012, 19:14
Preloaden al voor 20% klaar. Misschien kan ik em straks al starten en het login schermpje zien! Exciting!!
Phoef
16th March 2012, 00:24
Hoe zet ik de game nu precies op hardmode? ik ben lvl 11, maar kan het echt niet vinden.
Regenbooggeit
16th March 2012, 01:37
Kan het spel nog niet installeren.. :(
Saido
16th March 2012, 10:54
Weet iemand nog een plek waar ik de CE kan bestellen?
Mithax
16th March 2012, 11:13
Quick update: Due to some additional fixes going into beta patch 15, we will indeed be performing a character wipe. Please note that this wipe will also affect gold, items, achievements, auctions, followers, and artisans.
Patch notes zijn er nog niet voor patch 15
Death Metal
16th March 2012, 16:19
Zijn er nog key invites ergens? Ik heb Diablo 2 met veel plezier online gespeeld maar totaal geen geluk met een d3 beta key.
Lord Vampire
17th March 2012, 16:24
Zijn de systeemeisen al een keer vermeld? Zo niet, dan hier:
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS
Windows <ul><li>Windows® XP/Vista/7 (latest service packs) with DX 9.0c</li><li>Intel Pentium® D 2.8 GHz or AMD Athlonâ„¢ 64 X2 4400+</li><li>NVIDIA® GeForce® 7800 GT or ATI Radeonâ„¢ X1950 Pro or better</li><li>1 GB RAM (XP), 1.5 GB (Vista/7)</li><li>12 GB available HD space DVD-ROM (required for retail disc versions only) Broadband* Internet connection</li><li>1024x748 minimum resolution</li></ul>
Mac<ul><li>Mac® OS X 10.6.8, 10.7.x or newer</li><li>Intel® Core 2 Duo NVIDIA®</li><li>GeForce® 8600M GT or ATI Radeonâ„¢ HD 2600 or better</li><li>2 GB RAM</li><li>12 GB available HD space DVD-ROM (required for retail disc versions only) Broadband* Internet connection</li><li>1024x768 minimum resolution</li></ul>
RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS
Windows<ul><li>Windows® Vista/7 (latest service packs)</li><li>Intel® Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlonâ„¢ 64 X2 5600+ 2.8 GHz</li><li>2 GB RAM NVIDIA®</li><li>GeForce® 260 or ATI Radeonâ„¢ HD 4870 or better</li></ul>
Mac<ul><li>Mac® OS X 10.7.x or newer</li><li>Intel® Core 2 Duo</li><li>2 GB RAM NVIDIA®</li><li>GeForce® GT 330M or ATI Radeonâ„¢ HD 4670 or better</li></ul>
Bron (http://us.battle.net/support/en/article/diablo-iii-system-requirements).
Dina
17th March 2012, 18:55
http://i.imgur.com/kYGga.jpg
RPGer
18th March 2012, 00:36
Tja daar zit wel wat in. Wonderlijk dat ik deel na deel van allerlei games als Uncharted e.d. zit te spelen maar de echte games van weleer maar steeds geen vervolgen krijgen.
It's all about the money denk ik. Titan Quest was ook een briljant spel, maar het verkocht gewoon niet. Ik denk dat Blizzard destijds dat zag en eerst met een dichtgetimmerde online formule wilde komen om ille copies tegen te gaan.
Primate Ryan
18th March 2012, 01:50
Ik heb niet zo'n moeite met lang wachten, maar Blizzard schiet elke keer een beetje de tijd voorbij dat ik nog geí¯nteresseerd ben. Zo ben ik een groot fan van Starcraft, maar bleef ik bij de aankondiging van deel 2 vrij onverschillig (en de release ook overigens). Hetzelfde heb ik nu ook bij Diablo 3. De best periode voor een nieuwe game is wat mij betreft ergens tussen de 3 en 6 jaar na de originele release. En dan mogelijk nog voor die tijd een expansion om het origineel mee uit te breiden. Vooral Blizzard-uitbreidingen waren altijd erg goed wat dat betreft. Tegenwoordig
En ik denk dat het ook lange tijd niet logisch was voor Blizzard om een Diablo 3 uit te brengen vanwege World of Warcraft. De games vissen toch enigszins in dezelfde vijver.
Overigens komt de Titan Quest dev (vooruit niet de hele dev, maar een deel van het team, onder de naam Crate Entertainment) met Grim Dawn, wat ook in het straatje Diablo en TQ valt.
Nokterian
18th March 2012, 01:54
Ik heb de beelden gezien van Grim Dawn,zag er ook fenomenaal uit!
Primate Ryan
18th March 2012, 01:59
Ik heb de beelden gezien van Grim Dawn,zag er ook fenomenaal uit!
Ik heb volgens mij twee jaar terug betaald voor de versie met betatoegang. De alpha is er nog niet. Bedenk je eens wat ik met de rente op dat geld allemaal had kunnen doen!
Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat de game eerder zou arriveren dan D3.
Illuv
18th March 2012, 10:49
Idem voor Path of Exile (welke er overigens ook nog steeds interessant uitziet). Die komt dus ook pas uit na de release van D3. Maar ja, is ook een kleinschalig project, als ze niet sneller kunnen developen...
The Chosen One
20th March 2012, 15:19
Patch 15 made me uneasy... for the first time
http://blues.incgamers.com/Posts/10/...#postId_418748 (http://blues.incgamers.com/Posts/10/1/40/819/155393/patch-15-made-me-uneasy-for-the-first-time#postId_418748)
Mithax
20th March 2012, 15:48
Ja klopt, voor patch 15 kon je gewoon echt facerollen en bleef je gewoon op 100% hp. Nu moet je iets meer oppassen in normal mode wat vooral leuker is voor de mensen die hardcore waarderen
King Crimson
26th March 2012, 22:13
http://i.imgur.com/sRto0.jpg
http://i.imgur.com/r8xUf.jpg
Ik wil de eerste Diablo, niet dat namaak ding. :(
The_wildcard
26th March 2012, 22:24
lijkt wel zerg infested
Kotor
26th March 2012, 22:25
Alles in de virtuele wereld is toch namaak :P
Death Metal
27th March 2012, 21:25
Zijn er trouwens weer midnight sales of websites die de key via email versturen?
Mithax
28th March 2012, 15:17
Ik zal D3 waarschijnlijk halen via http://www.cjs-cdkeys.com/. Deze zijn vaak erg snel(SW:TOR, Mw3 en meer gekocht zonder problemen) en scheelt ook nog wat geld vergeleken met Battle.net.
Dina
28th March 2012, 15:42
Ik vind de slanke versie van Diablo echt een geweldig goed idee. De twee monden op zijn schouders trouwens ook. Minder grotesk en krachtig, maar een meer subtiel idee van slechtheid. Sluwheid in plaats van kracht, zeg maar.
Picauly88
29th March 2012, 13:04
Beste forumleden,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Thomas en werk momenteel op de redactie van Gamer.NL. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten hebben we onlangs een aantal bí¨ta-keys van Diablo 3 uitgegeven en hebben enkelen van jullie het spel dus al kunnen uittesten. Op de redactie zijn we enorm benieuwd wat jullie eerste impressies/ervaringen zijn met Diablo 3. We willen deze reacties bundelen in een artikel voor op de websites. We hopen dus dat jullie ons kunnen helpen met het beantwoorden van de volgende vragen.
Wat was je eerste indruk?
Wat vind je het sterkste punt van het spel?
Wat hoop je dat er nog verbeterd wordt?
+ Een persoonlijke ervaring die je had in het spel (een bepaalde missie die veel indruk maakte, een gekke bug of een ander mooi momentje)
Antwoorden kunnen jullie mailen naar het onderstaande mail-adres. Graag ook even je gebruikersnaam erbij vermelden :)
thomas.picauly@sanomamedia.nl (mailto:thomas.picauly@sanomamedia.nl)
Thanks!
Kotor
29th March 2012, 13:07
Iemand al enig idee wat voor versies er gaan komen? Limited edition, directors cut (ik noem maar wat :P)?
Black
29th March 2012, 13:08
Ik vind de slanke versie van Diablo echt een geweldig goed idee. De twee monden op zijn schouders trouwens ook. Minder grotesk en krachtig, maar een meer subtiel idee van slechtheid. Sluwheid in plaats van kracht, zeg maar.
Apart, ik prefereer toch de oude Diablo om een dezelfde reden. Zo'n lekker bakbeest met ruwe kracht. Deze doet me teveel denken aan een soort van high-tech alien gebroed (toch zerg?) in plaats van een duivel :)
Ieder zo z'n ding :cop: Maar er betrad toch een nieuwe demoon het toneel in Diablo3? :)
The Chosen One
29th March 2012, 13:11
Iemand al enig idee wat voor versies er gaan komen? Limited edition, directors cut (ik noem maar wat :P)?
Die "zijn" al tijden bekend en een C.E. nog kopen zal lastig worden.
Kotor
29th March 2012, 13:15
Die "zijn" al tijden bekend en een C.E. nog kopen zal lastig worden.
Ik heb me expres niet zoveel in dit topic laten zien. Ik wacht al zolang op D3 dat ik absoluut geen spoilers of wat dan ook wilde lezen. Dus vandaar dat ik niet echt weet wat er gaat komen.
The Chosen One
29th March 2012, 13:22
Een webshop bezoeken is nog geen spoiler. :P
marco91
1st April 2012, 13:24
am proud to announce that we will be bringing Diablo III to the Nintendo Wii system. We have partnered with Satoru Iwata and Nintendo to bring you a fun and innovative way to play our newest game. We hope to bring the genre to a new peak unlike anyone has seen before. Being at the forefront of a gameplay experience that is sure to bring you endless amounts of fun.
The main reason we decided to go with Nintendo was their devotion and enthusiasm to always put gameplay first. Being the top of our core company values, we wanted to make sure this would carry over to the console community. While some of the hardware is not as strong as other consoles, we were willing to overlook that fact in order to create a game that was more fun to play.
We also found the controls and mechanics of the game was quite easy to transfer over from the PC version to the Wii. Creating a fun and exciting experience as you hack n' slash your way through the hordes of monsters you are sure to fight. With a wide range of motion control that will allow the player to become their character through their actions.
Finally, we have always aimed to bring you a great on-line experience with no additional cost to the player. We were able to bring our Battle.net 2.0 to Nintendo's on-line community. Allowing our players to have the same great on-line experience as all of our PC players.
With many more exciting ventures we have planned for the future, we hope you find this news just as exciting as we do.
lol
Kirbs
1st April 2012, 15:34
1 april swa
Baukereg
1st April 2012, 16:16
Ik vind de nieuwe class van vorig jaar grappiger.
Valerious
2nd April 2012, 14:03
De normale editie en de game guide gepre-ordered. Nog anderhalve maand. :D
The Chosen One
2nd April 2012, 18:19
Waar heb je hier een guide voor nodig behalve als verzamelobject?
Na 15 minuten staat alles al online op gamefaqs e.d. en maps e.d. heb je niet veel aan. Na X maanden is de informatie die in de guide staat sowieso verouderd.
Lord Vampire
2nd April 2012, 18:31
Waar heb je hier een guide voor nodig behalve als verzamelobject?
Na 15 minuten staat alles al online op gamefaqs e.d. en maps e.d. heb je niet veel aan. Na X maanden is de informatie die in de guide staat sowieso verouderd.
Veel gameguides zijn erg mooi vormgegeven en geven heel veel achtergrondinformatie. Vooral bij een game als Diablo kan ik me voorstellen dat er erg mooi artwork in staat.
The Chosen One
2nd April 2012, 20:46
Moet je het gelijk goed doen natuurlijk. :P
Book of Cain voor de achtergrondinformatie en de C.E voor het artbook en de rest.
Book of Cain moet ik ook nog kopen maar ja nu nog een beetje duur en na de game nog lezen... hmmm impact misschien toch minder.
Valerious
2nd April 2012, 20:49
Als verzamelobject en er staan soms nog wel leuke weetjes in. Die ik overigens liever in een boek/guide lees dan op een beeldscherm. Ik ben mij er natuurlijk van bewust dat de guide verouderd zal zijn wanneer er patches uitkomen, maar het is de allereerste game guide die ik koop. Ik wil 'm gewoon hebben. Daarnaast heb ik geen interesse in de C.E. Er komt waarschijnlijk nog wel genoeg Diablo merchandise uit in de loop van dit jaar.
Zebby
3rd April 2012, 19:15
Waar bestellen jullie de CE? Ik zie hem alleen te koop op 12game, maar ken deze site verder niet.
King Crimson
3rd April 2012, 19:21
Iemand trouwens Book of Cain gelezen? Niet alleen is het een wrap-up van alle Diablo-lore, het voegt ook veel toe. Daarnaast zit er veel tof artwork bij.
zalzaron
11th April 2012, 20:08
http://www.youtube.com/v/JWywyhkO2J8&
http://www.youtube.com/v/QoTWRHheshw&
Lord Vampire
11th April 2012, 21:05
Man man man, wat een gruwelijk mooi artwork toch weer. De Demon Hunter spreekt mij trouwens weinig aan, de Barbarian des te meer.
Zebby
11th April 2012, 21:17
Artpanel is ook heel interessant als je ergens een uur hebt :D
Fenix
12th April 2012, 03:30
Als verzamelobject en er staan soms nog wel leuke weetjes in. Die ik overigens liever in een boek/guide lees dan op een beeldscherm. Ik ben mij er natuurlijk van bewust dat de guide verouderd zal zijn wanneer er patches uitkomen, maar het is de allereerste game guide die ik koop. Ik wil 'm gewoon hebben. Daarnaast heb ik geen interesse in de C.E. Er komt waarschijnlijk nog wel genoeg Diablo merchandise uit in de loop van dit jaar.
Dit. Ik heb hier een Bradygames guide liggen van D2:LoD. Overzichtelijk alle sets, runewoorden, crafts etc. bij elkaar met mooie enemy overzichten en achtergronden over de karakters. Leuk voor de lore en om er eens bij te pakken.
Like-a-Bunny
17th April 2012, 21:12
En het verhaal van de Monk:
Monk Spotlight
http://www.youtube.com/v/ymrVCnZf0Hw
Muziek -> O+
Like-a-Bunny
18th April 2012, 14:56
http://www.sorryformay15.com/
:D
Lord Vampire
18th April 2012, 15:13
Hahaha =D.
Black
18th April 2012, 15:40
Heel handig :D
kwdtj
18th April 2012, 15:49
Las op tweakers trouwens dat de beta nu voor iedereen beschikbaar is? Client downloaden en spelen maar! Ik zelf heb de beta al een tijdje, maar na 1 keer spelen niet meer aangeraakt, ik wacht wel dat ene maandje :-)
Sven
18th April 2012, 15:54
Het is sinds een uur mogelijk om de beta te downloaden en te spelen. Voor iedereen.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3724212521
Download link naar de beta:
http://us.media.battle.ne...o-III-Beta-enUS-Setup.exe
Je hebt alleen een battle net account nodig en spelen maar!
Veel plezier!
Sven
18th April 2012, 15:55
http://us.media.battle.net.edgesuite...enUS-Setup.exe (http://us.media.battle.net.edgesuite.net/downloads/d3-installers/4de82d80-ddeb-4e61-80ae-b4e8817f54b0/Diablo-III-Beta-enUS-Setup.exe)
Lord Vampire
18th April 2012, 15:58
Donders, even kijken of mijn laptopje hem draait op ultra low :+.
Illuv
18th April 2012, 16:21
Nice, inderdaad even zien hoe de laptop hem draait!
Black
18th April 2012, 16:35
Het is sinds een uur mogelijk om de beta te downloaden en te spelen. Voor iedereen.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3724212521
Download link naar de beta:
http://us.media.battle.ne...o-III-Beta-enUS-Setup.exe
Je hebt alleen een battle net account nodig en spelen maar!
Veel plezier!
Oh nice. Morgen proberen dan. Vanavond is mn vriendin hier :(
Illuv
18th April 2012, 16:36
Oh nice. Morgen proberen dan. Vanavond is mn vriendin hier :(
Die van mij is er altijd ;)
The Chosen One
18th April 2012, 16:36
Dus juist proberen!
Black
18th April 2012, 16:46
Wij wonen niet samen, en ze gaat een weekend naar Brugge ;) :+
Illuv
18th April 2012, 16:52
"Veel plezier schat"
Sluit deur.
Lord Vampire
18th April 2012, 16:52
Wij wonen niet samen, en ze gaat een weekend naar Brugge ;) :+
HET HELE WEEKEND DIABLO III!!!!
http://beelden.gifmania.nl/Gif-Animaties-Films/Beelden-Animaties-Ace-Ventura/jim-carrey.gif
Saido
18th April 2012, 16:53
Nu hopen dat ze het er niet uit slopen voor veel mensen, ze hebben nu een maintenance net nu het feitje over de startersedition het internet op ging.
Saido
18th April 2012, 22:09
Dat gaan ze wel doen blijkbaar :P was een post op US forum erover.
Lord Vampire
18th April 2012, 22:09
De beta gedownload, maar hij ligt er nu uit. Hopelijk gaan ze niet de boel fixen zodat je er alsnog niet meer inkomt :(.
Illuv
18th April 2012, 22:16
Hm, was net aan het installeren ;)
Like-a-Bunny
18th April 2012, 22:22
Op 1 mei zou hij er pas uitvliegen.
Saido
18th April 2012, 22:23
Kijk maar eem op diablofans.com voor meer info
Illuv
18th April 2012, 22:26
Originally Posted by Blizzard (Blue Tracker / Official Forums)
Just an accessibility error that we're correcting. ;)
Helaas.
Valerious
18th April 2012, 22:31
Ja. Ik vind het ook jammer. De client snel gedownload, maar de servers waren toen al offline. Eigenlijk is het zo zuur. Ik sta al een jaar of drie bij Blizzard in de Beta recruitment. Voor Cataclysm een beta invite gehad. Voor Starcraft II een beta invite gehad, terwijl ik daarvoor niet applied was. Maar Diablo is helaas aan mij voorbij gegaan. De enige Blizzard Beta waar ik naar uit keek. :(
Saido
19th April 2012, 00:42
Ja. Ik vind het ook jammer. De client snel gedownload, maar de servers waren toen al offline. Eigenlijk is het zo zuur. Ik sta al een jaar of drie bij Blizzard in de Beta recruitment. Voor Cataclysm een beta invite gehad. Voor Starcraft II een beta invite gehad, terwijl ik daarvoor niet applied was. Maar Diablo is helaas aan mij voorbij gegaan. De enige Blizzard Beta waar ik naar uit keek. :(
Zo zul je veel meer genieten van de release!
Fl0h4n
19th April 2012, 00:42
Eigenlijk is het zo zuur. Ik sta al een jaar of drie bij Blizzard in de Beta recruitment. Voor Cataclysm een beta invite gehad. Voor Starcraft II een beta invite gehad, terwijl ik daarvoor niet applied was. Maar Diablo is helaas aan mij voorbij gegaan. De enige Blizzard Beta waar ik naar uit keek. :(
Dat is inderdaad zuur. Maar het kan altijd nog erger. Ik sta ook al jaren in beta recruitment en ik heb nog nooit een beta invite gehad voor welke game dan ook|`( Gelukkig was ik snel genoeg voor de gamer.nl actie de eerste dag (A)
Primate Ryan
19th April 2012, 04:59
Servers zijn weer online en nee, het is toch geen open beta en je hebt alleen toegang als je dat al had of uitgekozen bent. Al dat dataverkeer voor niets. :D
marco91
19th April 2012, 09:16
ik ben redelijk snel gestopt met het spelen van de beta, zo blijft het ten minste nog zo'n nieuwe feeling hebben als de game gereleased wordt. En wordt het niet zoals ik had met Cataclysm en SWTOR, dat je al 90% van de content kent en niet meer verrast wordt.
Zebby
19th April 2012, 09:53
ik ben redelijk snel gestopt met het spelen van de beta, zo blijft het ten minste nog zo'n nieuwe feeling hebben als de game gereleased wordt. En wordt het niet zoals ik had met Cataclysm en SWTOR, dat je al 90% van de content kent en niet meer verrast wordt.
Het is een ... aardig dat ze het op act 1 gelaten hebben, maar dan heb je hier wel snel een burn-out op aangezien je er sowieso 3x doorheen moet. Had wel iets meer verwacht.
Like-a-Bunny
19th April 2012, 10:54
Om heel eerlijk te zijn heb ik de beta maximaal een kwartiertje gespeeld. Het voelt raar om zo'n klein (onaf) stukje te spelen van een spel waar je al zo ontzettend lang naar uitgekeken hebt. En om de ervaring niet voor mezelf te verpesten heb ik het gehouden bij even rondneuzen en kijken of mijn laptop hem trekt (<- njet).
Black
19th April 2012, 10:55
"Veel plezier schat"
Sluit deur.
HET HELE WEEKEND DIABLO III!!!!
http://beelden.gifmania.nl/Gif-Animaties-Films/Beelden-Animaties-Ace-Ventura/jim-carrey.gif
Oh you...
.. you know me too well :cop:
Jammer dat het niet de open beta is :P
Sven
19th April 2012, 11:10
Damn. Ik was helemaal niet zo Diablo achtig maar toen ik gister in het login scherm zat had ik al echt zin om te spelen, ook al snap ik er waarschijnlijk geen flikker van -O_
Dina
19th April 2012, 11:12
Er valt weinig aan te snappen hoor. Klik monsters, collect loot.
Illuv
19th April 2012, 11:15
Zeker op 'normal' kan je niet heel veel fout doen. En dan is respeccen in D3 ook nog eens heel simpel gemaakt..
Dina
19th April 2012, 11:16
En niet te vergeten dat met standaard keybinds je niet meer dan 6 skills kunt hebben. Diablo 2 was complexer hierin.
zalzaron
19th April 2012, 11:34
Skellie-necro disagreed.
Illuv
19th April 2012, 11:41
Het grappige is dat ik bijna alleen maar Barbs heb gespeeld in D2.
En dat ik dit in D3 ook weer ga doen :')
zalzaron
19th April 2012, 11:45
Ik speelde bijna altijd Druid, en daarvoor Necro.
Maar in act 2 op de star sanctuary kon ik enkel jaloers toekijken hoe de Barbs eens even flink los gingen met hun leaps.
Illuv
19th April 2012, 11:52
Ik wil sowieso altijd een melee class spelen in dit soort games. Freud had er vast een mooie verklaring voor gehad.
King Crimson
19th April 2012, 12:12
Ben ik dan de enige hier die alle classes tot lvl 10 had gespeeld?
Saido
19th April 2012, 12:15
Ben ik dan de enige hier die alle classes tot lvl 10 had gespeeld?
Ik heb alle classes tot lv 13 gespeeld
Dina
19th April 2012, 12:18
Ik tot 14.
Black
19th April 2012, 12:20
Kan godverdomme niet wachten :D De barb vind ik ook altijd geweldig. Lekker rammen, en met die ragdolls wordt het nog leuker. Maar toch trekt de wizard me ook altijd enorm. Maar die witch hunter oid lijkt me ook erg leuk. Ach, volgens mij wordt alles leuk :cop:
Valerious
19th April 2012, 12:50
Ik ga de Witch Doctor spelen. Ik kijk er erg naar uit en heb mijn omgeving ook gezegd dat ik waarschijnlijk onbereikbaar ben rond die tijd. En mijn vriendin? She has to deal with it. Want ze wil zelf ook spelen, maar ik ben eerst. :D
Lord Vampire
19th April 2012, 13:15
Aangezien ik al in geen eeuwigheid meer een PC game heb gekocht: Is het mogelijk een spel als dit te kopen en mocht hij niet draaien op mijn laptop, hem eventueel weer in te kunnen ruilen voor wat anders? Ik geloof namelijk dat ik geen andere mogelijkheid heb om hem voortijds te testen. Maar zodra je bepaalde codes moet invullen of de boel online moet registreren, kun je vaak een game niet meer ruilen.
Obsidian
19th April 2012, 13:17
Diablo 3 werkt met keys, omruilen is inderdaad dus niet mogelijk.
Lord Vampire
19th April 2012, 13:17
Daar was ik al bang voor :(.
Dina
19th April 2012, 13:22
Nou ja, spellen met keys als bv Quake of CoD kon je vroeger wel inleveren, maar net als op Steam is je key gekoppeld aan een Battle.net account. Daarom kan je hem niet meer inleveren.
Illuv
19th April 2012, 13:24
Kwam er niet zo'n mogelijkheid waar je het spel gewoon kunt uitproberen, met de nodige limitaties? Dacht zoiets gelezen te hebben.
Obsidian
19th April 2012, 13:25
Een trial versie ofzo?
Saido
19th April 2012, 13:27
Ja, de starters edition
Lord Vampire
19th April 2012, 22:19
Dankzij een goede Samaritaan in ons midden heb ik toch nog even de beta kunnen spelen. Helaas trekt mijn laptop het echt niet. Heb alles op low staan of uit, resolutie op 800 x 600 (laagste) en dan nog hooguit 10 fps als ik dat al haal. Heb even tot level 5 gespeeld, maar het loopt gewoon echt niet vloeiend en is daardoor lastig te spelen en het haalt je uit de ervaring.
Dan toch maar Diablo II aanschaffen binnenkort voor de LTTP en wachten tot Diablo 3 voor de PS3 uitkomt :P.
Black
19th April 2012, 22:23
Als die Samaritaan nog een beta invite heeft zou ik 'm ook graag willen proberen ;)
Saido
19th April 2012, 23:35
Dankzij een goede Samaritaan in ons midden heb ik toch nog even de beta kunnen spelen. Helaas trekt mijn laptop het echt niet. Heb alles op low staan of uit, resolutie op 800 x 600 (laagste) en dan nog hooguit 10 fps als ik dat al haal. Heb even tot level 5 gespeeld, maar het loopt gewoon echt niet vloeiend en is daardoor lastig te spelen en het haalt je uit de ervaring.
Dan toch maar Diablo II aanschaffen binnenkort voor de LTTP en wachten tot Diablo 3 voor de PS3 uitkomt :P.
Kan je je het echt niet veroorloven om een nieuwe laptop te halen? zou ik alleen al doen voor D3. Om diablo3 fatsoenlijk te kunnen draaien heb je toch niet zo'n dure laptop nodig? of heb ik het dan fout?
Lord Vampire
19th April 2012, 23:38
Kan je je het echt niet veroorloven om een nieuwe laptop te halen? zou ik alleen al doen voor D3. Om diablo3 fatsoenlijk te kunnen draaien heb je toch niet zo'n dure laptop nodig? of heb ik het dan fout?
Natuurlijk kan ik me dat veroorloven, maar ik ga echt geen nieuwe laptop/computer kopen voor één game :P.
Saido
19th April 2012, 23:40
Ik ben vast te geek :(
Fenix
20th April 2012, 01:09
Wat voor apparaat heb je Vamp? Ik zit hem ook een beetje te knijpen... P4 3.4, Ati HD3450 en 2GB. Een nieuw apparaat zit voorlopig even niet in de pijplijn.
De beta kan me overigens gestolen worden. Na de WoW beta was het hele eerste deel van het spel een stuk minder magisch. Ik wacht wel tot ie uit is.
Lord Vampire
20th April 2012, 01:34
Wat voor apparaat heb je Vamp? Ik zit hem ook een beetje te knijpen... P4 3.4, Ati HD3450 en 2GB. Een nieuw apparaat zit voorlopig even niet in de pijplijn.
De beta kan me overigens gestolen worden. Na de WoW beta was het hele eerste deel van het spel een stuk minder magisch. Ik wacht wel tot ie uit is.
Ik heb een Asus N61VG met:
Intel Core 2 Duo T6600 @ 2,2Ghz
2 x 2GB DDR2 geheugen
NVidia GeForce GT220M 1GB videokaart
Windows 7
Illuv
20th April 2012, 01:35
Een GT220m en dan karige performance met alles op low @ 800x600? Dat is niet des Blizzards, het kan haast niet anders dat daar nog wat optimalisatie moet plaatsvinden.
Lord Vampire
20th April 2012, 01:38
Tsja, zou kunnen dat het in de beta slecht loopt en in het uiteindelijke spel het ok loopt. Als er zo'n trialversie komt wil ik die straks wel proberen in elk geval om te kijken hoe het dan loopt. Momenteel is het net niet speelbaar genoeg. Sowieso is het natuurlijk lelijk, maar dat moet je maar voor lief nemen met deze setup, zolang het maar lekker loopt en dat doet het dus niet.
The Chosen One
20th April 2012, 02:06
Veel dingen moet in de beta nog niet helemaal goed zitten dus de retail is al beter in dat opzicht.
Dina
20th April 2012, 10:16
Psst open beta http://eu.battle.net/d3/en/blog/4105...0_04_2012#blog (http://eu.battle.net/d3/en/blog/4105609/Diablo_III_Open_Beta_Weekend_-20_04_2012#blog)
Valerious
20th April 2012, 11:00
Psst open beta http://eu.battle.net/d3/en/blog/4105...0_04_2012#blog (http://eu.battle.net/d3/en/blog/4105609/Diablo_III_Open_Beta_Weekend_-20_04_2012#blog)
Holy... Okay, toch maar afspraken vanavond afzeggen. :D
Black
20th April 2012, 11:10
Oh nice :)
Illuv
20th April 2012, 12:18
Heb ik net die "£!$% client weer verwijderd...
Naja, toch amper tijd dit weekend.
Black
20th April 2012, 12:29
Ik twijfel nog een beetje, wat Fenix aanstipt is ook zeker waar. Dan wacht je nog 3 weken en dan als de game uit is is het begin toch net ff wat minder magisch :) Aan de andere kant.. ben zo benieuwd!
Valerious
20th April 2012, 12:32
Ik twijfel nog een beetje, wat Fenix aanstipt is ook zeker waar. Dan wacht je nog 3 weken en dan als de game uit is is het begin toch net ff wat minder magisch :) Aan de andere kant.. ben zo benieuwd!
Ik twijfel geen moment. Waarschijnlijk krijg ik door dit weekend alleen maar meer zin in Diablo III.
Like-a-Bunny
20th April 2012, 12:33
Check hem even om te kijken of hij draait en mieter hem er dan weer af. Dat is tenminste wat ik gedaan heb. :)
zalzaron
20th April 2012, 12:35
Dan speel ik wel genoeg voor iedereen in het topic.
Black
20th April 2012, 12:47
Check hem even om te kijken of hij draait en mieter hem er dan weer af. Dat is tenminste wat ik gedaan heb. :)
Daar maak ik me geen zorgen over :D
Lord Vampire
20th April 2012, 13:19
Dat was ook mijn intentie inderdaad. Even een uurtje gespeeld en toen verwijderd.
The Chosen One
20th April 2012, 15:05
Als BF3 op ultra high draait dan moet Diablo 3 nog net lukken. Zolang de game maar op de 14e verzonden wordt dan vind ik het goed. :)
Sven
20th April 2012, 15:08
Via Reddit:
Some tips for the beta:
Turn on Elective Mode in the Gameplay options. This lets you personalize your equipped skills more.
Turn on Advanced tooltips for your skills under Gameplay options.
Rings only drop from the skeletons before you fight the beta-boss. There's a vendor in the second area of New Tristram that has a tab for rings.
There are no amulets in the beta
Crafting is good but make sure you pay attention to the level requirements of the item. You are able to craft gear in the beta that you can never equip due to the level cap.
* Everyone starts the beta with 50 Beta Bucks for use on the AH. Pretty sure the AH defaults to gold but there's a button in the top right of the AH screen that lets you swap to "Disney Dollars." I think the button says XTS or at least it did last patch. Generally what I do every character wipe patch is spend the beta bucks on a quick and easy solid weapon for whatever character I want to play for a while. Once you get one char decently geared, you can just keep farming with that for gear for others.
Source: I've been playing the beta for a month or two now.
I'm excited to play with everyone :D
Black
20th April 2012, 16:09
Als BF3 op ultra high draait dan moet Diablo 3 nog net lukken. Zolang de game maar op de 14e verzonden wordt dan vind ik het goed. :)
Nog net lukken? Specs van D3 zijn toch vrij licht me dunkt.
Like-a-Bunny
20th April 2012, 16:23
Dat was het grapje denk ik. :+
Black
20th April 2012, 18:15
Oh, die pikte ik even niet mee :+
Ben even de Diablo 3 site aan het doorbladeren en het begint zo hard te jeuken dat ik er dit weekend toch aan ga geloven. 80% kans op regen, vriendin het land uit, nothing to stop me from disappearing a few days :cop:
Blijf het gaaf vinden dat Talic, Korlic, and Madawc terugkomen in de vorm van een Barbarian skill _O_
Seabass
20th April 2012, 18:32
Ik ga NIET de beta spelen
ik ga NIET de beta spelen
Ik blijf nog even volhouden om mezelf niet te spoilen met de beta. Ik wil de full experience :)
Sven
20th April 2012, 20:04
Ik blijf nog even volhouden om mezelf niet te spoilen met de beta. Ik wil de full experience :)
Eventjes kan geen kwaad Sebas.
Nutthead
20th April 2012, 20:30
seabs pls. Join us. Join us. Join us!
Dina
20th April 2012, 20:31
Als je zolang hebt kunnen wachten zou ik het niet doen. Zo boeiend is het nu ook weer niet.
King Crimson
20th April 2012, 20:39
Als je zolang hebt kunnen wachten zou ik het niet doen. Zo boeiend is het nu ook weer niet.
Dit. Qua verhaal is er echt niets bekend gemaakt.
Illuv
20th April 2012, 20:43
Sowieso, verhaal in de Diablo franchise :')
Nutthead
20th April 2012, 20:45
Not true. Er is imo genoeg verhaal in de Diablo franchise. Sowieso levert de setting meer dan genoeg materiaal voor verhaal.
Rhaegar
20th April 2012, 20:45
Sowieso, verhaal.
King Crimson
20th April 2012, 20:48
Er was wel genoeg potentie voor een goed verhaal in de Diablo reeks. Helaas hebben ze dat met de boeken grondig weten te verpesten.
zalzaron
20th April 2012, 20:49
Diablo heeft nooit echt een heel sterke lore gehad, maar de sfeer zat er imo altijd goed in.
Ik kan de cutscene van act 2 nog zo voor de geest halen.
http://www.youtube.com/v/UJ3hMfFK09c
Illuv
20th April 2012, 20:52
De sfeer was fantastisch inderdaad, maar het verhaal juvenile at best.
The Chosen One
20th April 2012, 20:57
Tja het verhaal was voor mij meer van oh nee evil is er weer.
Boss 1, boss 2, boss 3, de grote boss! En oh nee... nog een boss! BAM! Wereld save!
Diablo 3 ziet er in dat aspect vele malen beter uit gelukkig.
Kirov
20th April 2012, 20:58
Welk verhaal?
Dina
20th April 2012, 21:05
Sowieso, verhaal.
Sowieso.
Rhaegar
20th April 2012, 21:06
Sowieso.
So.
Obsidian
20th April 2012, 21:07
Wie?
Black
20th April 2012, 21:15
Tja het verhaal was voor mij meer van oh nee evil is er weer.
Boss 1, boss 2, boss 3, de grote boss! En oh nee... nog een boss! BAM! Wereld save!
Diablo 3 ziet er in dat aspect vele malen beter uit gelukkig.
Dat is het dan ook, en toch heeft het niemand gestoord vanwege die machtige sfeer, mechanics en loot fever _O_
Illuv
20th April 2012, 21:17
Precies. Als er één game geen verhaal nodig heeft, dan is het Diablo.
De setting daarentegen, is key.
King Crimson
20th April 2012, 21:55
Qua sfeer vond ik het begin van Diablo 3 aardig bland overkomen. Het mist echt alles wat zo vet was in de kerkers van D2 Act 1 en eigenlijk alles van deel 1.
Illuv
20th April 2012, 21:59
Daar ben ik dus een klein beetje bang voor. Maar soit, we hebben nog maar 1 act gezien en als de loot fever weer toeslaat dan ben ik sowieso wat vergevingsgezinder..
Like-a-Bunny
20th April 2012, 22:00
Qua sfeer vond ik het begin van Diablo 3 aardig bland overkomen. Het mist echt alles wat zo vet was in de kerkers van D2 Act 1 en eigenlijk alles van deel 1.
Ik hoop eigenlijk dat dat gewoon ligt aan het feit dat het een beta is. :o
Fenix
20th April 2012, 22:35
Vergeet niet dat het bij 2 (en helemaal bij 1) nog vernieuwend was... Meer van hetzelfde kan ook dan een stuk minder voelen.
Ik weet in ieder geval dat het verdonkerde kamer + beamer wordt voor de eerste playthrough :)
Saido
20th April 2012, 22:41
En zowiezo denk ik ook dat het een stukje nostalgie is! de graphics van nu zijn ook wel 10x zo goed.
Black
20th April 2012, 22:59
Volgens mij hebben de servers het nu al moeilijk :+ Zelfs de fora geven een 500
Valerious
20th April 2012, 23:00
Volgens mij hebben de servers het nu al moeilijk :+ Zelfs de fora geven een 500
De servers geven bij sommige mensen nog een error melding, omdat Blizzard een service update toepast. ;)
Black
20th April 2012, 23:04
Jep krijg ook nog gewoon een 3003 error :)
zalzaron
20th April 2012, 23:08
Als er één bedrijf is dat om moet kunnen gaan met gigantische server drukte, dan moet dat toch wel Blizzard zijn.
Maar ja, ik denk dat ik maar even uitga en mezelf niet onderwerp aan de toch zeer waarschijnlijke eerste 3 uur blues.
Black
20th April 2012, 23:15
Oeh de hekken zijn open ;) Maar druk haha
Dina
20th April 2012, 23:16
Act 1 van D3 is eigenlijk een vrij goede combinatie van Act 1 van D2 en de eerste vier levels van D1.
Regenbooggeit
20th April 2012, 23:30
Mn Macbook Pro trekt 'm best slecht. Raar eigenlijk. Of komen die framedrops door de drukte (latency e.d.)?
Illuv
21st April 2012, 00:02
Ik draai 'em met mijn laptop nog betrekkelijk makkelijk (1920x1080, bijna alles op high), maar heb af en toe ook van die freezes van ca. 2 sec. Weet haast wel zeker dat dit door de drukte op Blizzards server farm komt.
Maar ik stop er alweer mee. Draait goed, mechanics zijn butter smooth zo op het eerste gezicht en gezien mijn zwakte voor dit soort loot fever games ga ik het toch wel spelen.
Black
21st April 2012, 01:17
Zo, dijk van een opvolger. Speelt aan als Diablo, voelt aan als Diablo. Heerlijk. De sfeer zit er best goed in ook als is het visueel niet zo grauw als D1/2. Maar misschien komt dat nog in latere acts :)
Rappa
21st April 2012, 01:28
Dat jullie sowieso kunnen spelen XD Niks anders dan inlog errors hier :P