View Full Version : [Multi] Diablo III
RomeoX
16th February 2005, 20:37
Speculazeren is natuurlijk altijd leuk...
Van de job opportunities op de website van Blizzard (http://website van Blizzard):
Lead Game Designer
Blizzard North is looking for an experienced Game Designer to help lead the team that designed Diablo and Diablo II. The ideal candidate would be a talented and motivated individual with great design instincts and strong leadership skills.
Required Qualifications<ul><li>Shipped at least one AAA title as Lead Game Designer.</li><li>Absolute passion for playing and making computer games.</li><li>Excellent verbal and written communications skills.</li><li>Experience with designing, tuning, and balancing games.</li><li>Great sense for what makes a game fun to play.</li><li>Ability to lead a team of designers to consensus.</li></ul>
Plusses<ul><li>Experience working on RPG titles. </li></ul>No follow-up calls or e-mails, please. This is a full-time position in San Mateo, CA, internships and part-time positions are not available at this time.
To apply, please send a cover letter, resume, and salary history/requirements in separate Word format documents to: working@blizzard.com (mailto:working@blizzard.com).
Blizzard North
Lead Game Designer
3182 Campus Dr., #502
San Mateo, CA 94403
En GameSpot had dit er over te zeggen (http://www.gamespot.com/news/2005/02/11/news_6118466.html):
RUMOR #5: Blizzard is hiring developers for Diablo III.
Source: A job listing on Blizzard's Web site.
The official story: "We can't comment. Sorry!"--A nice-but-reticent Blizzard rep.
What we heard: While many people consider the hack-and-slash-happy World of Warcraft to be Diablo's spiritual successor, that hasn't stopped rumors about an outright sequel from circulating. That speculation spiked this week when Blizzard posted a job listing for "an experienced Game Designer to help lead the team that designed Diablo and Diablo II." Besides the requisite experience, Blizzard would like said designer to have "Experience working on RPG titles." Given that description, the Diablo III theory would seem like a logical conclusion, even though Blizzard won't even acknowledge the game's existence. But given the Diablo series' legendary status, development of a new installment would seem to be an inevitability, if not already an open secret.
Bogus or not bogus?: Probably not bogus.
kreative
16th February 2005, 20:40
Zou echt super vet zijn enzo maar ik vind dat Starcraft II voorrang heeft... maar toch erg vet. Als het ooit zo ver mag komen natuurlijk...
guerilla_man
16th February 2005, 21:09
ik vraag me af word het 3D, mmorpg of (m)orpg.
ik zelf hoop op een (m)orpg er zijn nu te veel mmorpg's
kreative
16th February 2005, 21:16
ik vraag me af word het 3D, mmorpg of (m)orpg.
ik zelf hoop op een (m)orpg er zijn nu te veel mmorpg's
Dan zou het een soort GuildWars worden denk ik... party vormen en Quests doen... hoop van niet eerlijk gezegt. Laat het maar gewoon een 2D/3D RPG worden... offline. (met 2D/3D bedoel ik dat het me niet uitmaakt...) :)
guerilla_man
16th February 2005, 21:26
daarom staat er ook een (m) voor :P
dus gewoon eigenlijk zoals het nu is?
kreative
16th February 2005, 21:30
Ja ik weet waar die M voor staat ;).
Ja gewoon houden zo als het was. |)
AnimeAddict
16th February 2005, 21:32
Het zou wel kunnen qua verhaal enzo. (http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0743426924/104-6640745-6773518)
http://blogsimages.skynet.be/images/000/366/238_diablo.jpg
guerilla_man
16th February 2005, 21:38
wist niet eens dat er boeken van diablo zijn :D
kreative
16th February 2005, 21:43
Shame on you!
(er zijn ook boeken van Warcraft en Starcraft btw...) o^
guerilla_man
16th February 2005, 22:02
O_O wist ik ook al niet
kreative
16th February 2005, 22:07
DAT MEEN JE NIET?
Ach ja moet kunnen. ;)
Maar vinden jullie niet dat Blizzard eerst StarCraft II moet afleveren?
guerilla_man
16th February 2005, 22:09
maakt mij eigenljk niks uit, ze zijn ook al met starcraft ghost bezig en wie weet zijn ze al lang bezig met SC2
T-101
16th February 2005, 22:23
Wie weet hoe lang ze er al wel niet mee bezig zijn, al denk ik met de ontwikkeling van WoW toch eigenlijk niet zo heel lang.
Qua verhaal zou het zeker wel kunnen: De Worldstone scheidde de beide werelden Goed en Slecht. Aan het eind van LoD werd de Worldstone door Tyrreal vernietigd. De wereld van Sanctuary zou nu dus overspoeld moeten zijn door de evil side. Het zou dus moeten barsten van de monsters overal. Benieuwd wie nu de main badguy(s ) gaat worden/zijn, aangezien de 3 Prime Evils alledrie vernietigd zijn nu, inclusief Soulstone waardoor ze niet meer kunnen terugkeren. Ik ben benieuwd.
Fenix
17th February 2005, 00:27
Het zou geen Diablo titel zijn zonder ..... dí»h :)
Zal vast een creatieve oplossing gevonden worden om hem te laten herrijzen.. wie weet zelfs een stap terug in de tijd.
se7en
17th February 2005, 00:49
http://blogsimages.skynet.be/images/000/366/238_diablo.jpg
dat is een cover art was bedoelt voor diablo II
maar niet gedaan dus artist heeft m voor lol als 3 gedaan ..!!
good old days
Mutsaers
17th February 2005, 00:51
Kunnen we dit niet gewoon onder de topic Guild Wars plaatsen? :fenix:
AnimeAddict
17th February 2005, 02:47
? wat
Morrigun99
17th February 2005, 09:32
dat is een cover art was bedoelt voor diablo II
maar niet gedaan dus artist heeft m voor lol als 3 gedaan ..!!
good old days
Oh dus het is geen serieus ontwerp voor Diablo 3?
}:
Pr0dIgY
17th February 2005, 23:34
voor zover ik weet word er al langer gespeculeerd over een diablo 3, ik denk dat er al minstens een jaar geruchten over bestaan. Ik zou zelf ook niet echt weten hoe ze dat zouden willen aanpakken, volgens de ingame-storyline zijn en alleen nog maar 2 van die lesser evils, Azmodan en Belial if my memory serves me right (stond in boekkie van d1:P)
wat ook wel leuk zou zijn imo...diablo, mephisto en baal zijn broers, who b their daddy?:P Diablo sr. ofzo? :fenix:
se7en
18th February 2005, 02:33
Oh dus het is geen serieus ontwerp voor Diablo 3?
}:
nope
is all erg oud ..!!
Pr0dIgY
18th February 2005, 09:02
plaatje is ook gewoon lelijk:P
Morrigun99
18th February 2005, 10:11
nope
is all erg oud ..!!
*zucht*
Ga eens met je cursor op de onderstaande smiley staan. Dan zie je als het goed is de naam van die smiley.
}:
se7en
18th February 2005, 15:50
so?
ik ga niet op elke detail letten hoor :~/
dailu
23rd February 2005, 16:16
Wie weet hoe lang ze er al wel niet mee bezig zijn, al denk ik met de ontwikkeling van WoW toch eigenlijk niet zo heel lang.
Qua verhaal zou het zeker wel kunnen: De Worldstone scheidde de beide werelden Goed en Slecht. Aan het eind van LoD werd de Worldstone door Tyrreal vernietigd. De wereld van Sanctuary zou nu dus overspoeld moeten zijn door de evil side. Het zou dus moeten barsten van de monsters overal. Benieuwd wie nu de main badguy(s ) gaat worden/zijn, aangezien de 3 Prime Evils alledrie vernietigd zijn nu, inclusief Soulstone waardoor ze niet meer kunnen terugkeren. Ik ben benieuwd.
puur gokje: doordat de poorten naar de hell ge-opend zijn, kunnen de gruesome threesome weer vrolijk door het poortje door de wereld lopen...
hoeft natuurlijk niet :P
Duran
24th February 2005, 13:38
Ik denk dat Diablo 3 zeker in ontwikkeling is -- ze zouden gek zijn als ze hier niet aan begonnen.
Ik hoop en verwacht eigenlijk dat ie op de komende E3 aangekondigd gaat worden, met een release ergens in 2006.
I can't wait !!
Pr0dIgY
24th February 2005, 20:54
hehe wat ken jij blizzard dan slecht:P
ALS ie al op de e3 aangekondigd zou worden zal het zeer waarschijnlijk nog wel 2 jaar duren voor ie uit komt...als ie ooit komt
*VOORBEELDJE!!!*
diablo 2 was volgens mij ergens in 1996 al aangekondigd en was pas in 1999 uitgekomen if my memory serves me right (zal wel niet maar goed:P)
Primate Ryan
25th February 2005, 14:41
diablo 2 was volgens mij ergens in 1996 al aangekondigd en was pas in 1999 uitgekomen if my memory serves me right (zal wel niet maar goed:P)
Begin July 2000 in Nederland :)
De aankondiging weet ik dan weer niet ;).
Pr0dIgY
26th February 2005, 16:28
zat ik in de buurt:P
guest
1st March 2005, 00:00
hehe wat ken jij blizzard dan slecht:P
ALS ie al op de e3 aangekondigd zou worden zal het zeer waarschijnlijk nog wel 2 jaar duren voor ie uit komt...als ie ooit komt
*VOORBEELDJE!!!*
wat d8 je van warcraft 3 :P
maar wow ging aardig vlot hoor :)
Pr0dIgY
16th March 2005, 13:19
WoW was gewoon laat aangekondigd dan^^
pico
20th March 2005, 00:15
wat ook wel leuk zou zijn imo...diablo, mephisto en baal zijn broers, who b their daddy?:P Diablo sr. ofzo? :fenix:
Papa en mama zijn nu boos dat je hun zonen hebt gedood. En gaan je dus (proberen te) doden.
guest
20th March 2005, 00:41
nah diablo komt terug als goodguy en gaat op rampage om zijn daddy te slayen :P en komt op zijn pad mephi en bhaal tegen :P aangezien diablo ook 1 keer is geresurrect (of hoe je dat ook schrijft :P) en dan als eindbaas daddy dia en big momma dia :P
kreative
20th March 2005, 00:43
Papa en mama zijn nu boos dat je hun zonen hebt gedood. En gaan je dus (proberen te) doden.
RUN BITCH RUN! :P
Anyway, kans dat Diablo III ooit zal komen is super groot, evenals het feit dat SC2 ooit gaat komen. Kans is ook heel groot dat dit Blizzard kennende nog even op zich laat wachten. Ook groote kans btw dat het toppers zullen zijn... is er iets waar ze bij Blizzard niet goed in zijn?
Koei
20th March 2005, 12:40
SC2 heeft voorrang bij mij, maar als D3 uitkomt zou ik graag willen dat het gewoon topdown is en qua online opbouw zoals het nu is (dus geen mmorpg).
kreative
20th March 2005, 14:28
SC2 heeft voorrang bij mij, maar als D3 uitkomt zou ik graag willen dat het gewoon topdown is en qua online opbouw zoals het nu is (dus geen mmorpg).
Helemaal mee eens. _O_ Kan nu al niet meer wachten... en das raar voor een game die nog niet eens is aangekondigd... :D
guest
21st March 2005, 11:18
idd.... we hebben tot nu toe maar een paar dingetjes waar uit we kunnen opmaken dat ze hoogst waarschijnlijk met dia3 bezig zijn :P zolang ze de necro er maar in houden _O_ :fenix:
Crusader Rvo
21st March 2005, 13:09
Ik heb Baal's Soulstone nooit vernietigd. Of moet ik er maar vanuit gaan dat dat gebeurt nadat 'ie dood is? Geen idee. Maar goed, vergeet niet dat de World Stone corrupted is en dat het effect op de hele wereld onduidelijk is, zelfs voor Tyrael. Dat is gewoon een opening voor Diablo 3.
guest
21st March 2005, 13:31
of de gebroeders diablo mephi en bhaal vinden een weg om naar aarde terug te keren zonder soulstone :+
Morrigun99
21st March 2005, 13:55
Een verhaal verzinnen lukt mij ook nog wel. Het maakt me niet eens zo heel veel uit. Ik zou alleen willen dat de meer duistere sfeer van deel 1 gehandhaafd wordt. En dan een mooi meeslepend verhaal met originele wendingen en nieuwe chars.
Misschien een idee om de wereld van Sanctuary meer te verkennen en meer grotere steden te ontdekken.
Damn, wat zou ik willen dat er bevestiging kwam! 8-)
guest
21st March 2005, 15:16
idd de diablo 1 sfeer owned zo hard _O_ 8-) hmmm.... mayb bevestiging bij e3?
kreative
22nd March 2005, 22:40
Wishfull thinking denk ik... maargoed, we kunnen altijd hopen. Als ze maar niet bijv. de Auora engine gaan gebruiken, dan moet ik namelijk aan NWN denken en dan denk ik aan miskoop ;).
Shakermaker
29th October 2005, 03:50
Ik heb geen idee van de betrouwbaarheid van de bron maar <hier> (http://www.megagames.com/news/html/pc/wowexpansion-diablo3demo.shtml) kan je dit lezen:
Diablo 3
Blizzard will also use the BlizzCon event to introduce Diablo 3 to gamers and if the excitement of Blizzard employees is anything to go by, the game will be a big deal. According to a message sent to WoW Guru by former Blizzard employee Chris Hartgraves, Diablo 3 takes place in heaven. Hell is trying to take it over and it is AWESOME looking ... Imagine the brightness of heaven being taken over by the darkness of hell ... Imagine WoW but in a Diablo world in amount of size and playability ... Also, guild housing is available in this game for those of you who know about it. They should have a gameplay demo to show at BlizzCon.
Klinkt heel erg cool. Maar ik begrijp niet helemaal of het nu een SPRPG of een MMORPG is.
Rhaegar
29th October 2005, 11:21
Op deze site (http://www.wowguru.com/) staat ook vermeld dat Diablo 3 in ontwikkeling is.
Chris Hartgraves from WasteLandsGaming.com, former employee of Blizzard Entertainment, has sent us word that Diablo 3 will be aired at Blizzcon.
From what we've heard Diablo 3 is going to be an MMO, as massive as World of Warcraft, with the concept of Hell invading Heaven. One rumor going around with Diablo 3 is that there will be Guild Housing included. The game is said to be looking brilliant and will be showcased at Blizzcon as their big suprise.
Het zou dus een MMO worden.
King Crimson
29th October 2005, 13:07
ik mag niet hopen dat je daar ook per maand moet voor moet betalen :~/
anders ga ik het ckers kopen! :D
King Crimson
29th October 2005, 17:28
Blizzard will also use the BlizzCon event to introduce Diablo 3 to gamers and if the excitement of Blizzard employees is anything to go by, the game will be a big deal. According to a message sent to WoW Guru by former Blizzard employee Chris Hartgraves, Diablo 3 takes place in heaven. Hell is trying to take it over and it is AWESOME looking ... Imagine the brightness of heaven being taken over by the darkness of hell ... Imagine WoW but in a Diablo world in amount of size and playability ... Also, guild housing is available in this game for those of you who know about it. They should have a gameplay demo to show at BlizzCon.
nu ook al een demo _O_
AnimeAddict
29th October 2005, 18:12
allemaal verzonnen.
Shakermaker
30th October 2005, 02:34
nu ook al een demo _O_
Dude, het is geen demo. Het is een gameplay demo. Dan mogen de mensen van IGN en Gamespot enzo spelen. Jij niet.
King Crimson
30th October 2005, 12:06
naja, t'is toch wel wat, dat het er is! :D
AnimeAddict
30th October 2005, 12:15
naja, t'is toch wel wat, dat het er is! :D
Het is er nog niet.
kreative
30th October 2005, 12:24
Beter dat BlizzCon Diablo III wél toont! Anders word het inderdaad E3'06 of later... en als het een MMO word dan hoop ik maar dat die gratis word.
kreative
1st November 2005, 23:29
Eh godver?
BlizzCon afgelopen?
WAAR IS DIABLO III?
Rossoneri
2nd November 2005, 00:08
Idd jah, waar is Diablo III, ik wacht al zolang :'(
MarkIris
2nd December 2005, 13:07
Ik heb wat gevonden via een andere gamers-site: Ownage.nl (http://www.ownage.nl/)
Search functie. (http://www.ownage.nl/search/?txt=diablo)
Diablo 3 wordt een MMORPG... (http://www.ownage.nl/news/9697/)
Maar zijn we wel blij met een MMORPG? Ik vind het twijfelachtig hoor. Ik hoop niét dat het net iets als WoW (ken ik niet heel goed) of Lineage2 (speelt mijn broertje) wordt. Dan is het wéér zo'n spel...
Laat ze maar lekker iets vernieuwends op de markt brengen!
King Crimson
3rd February 2006, 12:17
In april van 2005 gingen er al geruchten te ronde over de mogelijke ontwikkeling van Diablo III. Ditmaal is het Blizzard zelf die de geruchtenmolen weer op gang brengt.
Op de website van Blizzard wordt door het team dat aan Diablo I en II werkte bij de vacatures gevraagd naar een art director die mee kan werken aan een nog niet aangekondigde PC game.
"The team behind Diablo I and II is looking for a talented, motivated, and experienced Art Director to help lead our art team in developing beautiful, cohesive game worlds for an unannounced PC Project and future projects. The ideal candidate will have shipped multiple AAA titles as an Art Director, at least 5 years game industry experience and a strong illustration and concept background."
Nou, ik hoop dan dat Diablo III dus in de maak is
vrykos
20th August 2007, 19:52
Daar komen de geruchten weer:
Op de games convention in Leipzig dit jaar wordt waarschijnlijk een nieuwe Blizzard titel aangekondigd en de kans bestaat dus dat we eindelijk officieel wat van Diablo 3 gaan horen (en zien?!).
Gerucht is gebaseerd op het veranderen van de redirect link van het domein www.diablo3.eu (http://www.diablo3.eu) (.com is in bezit van een vroege fansite, .eu is van Blizzard).
Deze linkte altijd naar Blizzard.com, maar vanaf vandaag naar een 'Forbidden' pagina.
(Ze hebben het nu weer veranderd, linkt naar http://www.blizzard.co.uk/diablo2exp/)
Nu lijkt dit natuurlijk een beetje onzinnig om daar een aankondiging van de game op te baseren, maar hetzelfde gebeurde ook met de URL van de nieuwe WoW expansion voordat het aangekondigd werd.
bron (http://www.diablo3.com/forums/showthread.php?t=4256&highlight=diablo3.eu)
Booskijkgezichtje
20th August 2007, 20:33
Tja word echt eens voor een goeie hack 'n slash game sinds THQ TQ geditched heeft. :D
aXe
20th August 2007, 20:37
alleen het woord MMORPG en ik heb al interesse in de nieuwe game :D
zalzaron
20th August 2007, 21:15
alleen het woord MMORPG en ik heb al interesse in de nieuwe game :D
Denk niet dat blizzard met zichzelf in concurentie strijd gaat :D
RomeoX
21st August 2007, 01:01
Ik zie dat meer als uitbreiding van diensten dan als concurrentie, gezien het beide Blizzard games betreft. Dus zou iemand van WoW over hoppen naar een Diablo 3 account, dan verliezen ze geen inkomsten.
Maar ik hoop dus niet dat het een MMORPG wordt, die zijn er al genoeg. :)
Fenix
21st August 2007, 19:11
Grappig.. herinnerde me dat ik hier eind 2005 nog een feature over geschreven heb, klik (http://www.gamer.nl/doc/2093/3)
Het kan goed zijn dat de geruchten die er destijds waren ontstaan, eigenlijk sloegen op StarCraft II... desalniettemin kijk ik reikhalzend uit naar Diablo III :)
Koei
21st August 2007, 19:24
Hopelijk geen MMORPG. Nouja, het mag wel. Als het maar niet zo gecompliceerd is als bijv GW of WoW. Ik werd daar al gek van de interface :'). Gewoon simpel hack 'n slashen, dat is de magie van Diablo :D
pico
21st August 2007, 19:34
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk een MMO. Blizzard met WoW nog een mmo maken?
Naja je weet maar nooit maar aangezien diablo een hack 'n slash serie is zal het wel zo blijven. Je maakt call of duty toch ook geen rpg.
aXe
21st August 2007, 20:36
RPG is een breed begrip.. Ik had volgens mij al ergens iets gelezen over een announcement voor Leipzig met plaatje erbij of was dat allemaal nep? Want dat ging wel degelijk over Diablo 3. En die webpagina schijnt direct weer weggehaald te zijn.
Illuv
21st August 2007, 23:03
Zolang ze de feel van deel 1 & 2 kunnen behouden vind ik het best. Maar bijna al het talent van Blizzard North is destijds naar respectievelijk Flagship Studios & ArenaNet. Zeker het verlies van Bill Roper (founder van Flagship) was een grote aderlating, aangezien hij zijn ziel en zaligheid heeft gestopt in de eerdere delen.
Maar we'll see, er zit uiteraard nog genoeg talent bij Blizzard.
King Crimson
1st September 2007, 13:14
Planet Diablo (http://www.planetdiablo.com/diablo3/) heeft nu een sectie gericht aan Diablo 3, het is nog wel speculatie, maar het is wel grappig om te lezen.
Psych0
2nd September 2007, 12:52
Het zou mooi zijn als deel 3 uitkwam maar...welk verhaal gebruiken ze?
De 3 "prime evils" uit deel 1 & 2 zijn nu definitief afgemaakt.
Geen MMORPG aub :tsk:
King Crimson
4th September 2007, 22:57
Volgens planet Diablo III(speculatie nog altijd beter dan niks):
Diablo 3: Disruption
The World Stone, corrupted by Baal in his conquest of the Barbarian Highlands, was shattered by the Archangel Tyrael after a champion slayed the last living Prime Evil. The Stone, once protected by the spirits of the strongest warriors of Sanctuary to preserve the separation between Sanctuary, Hell, and Heaven, has been destroyed to prevent its use for evil as a gateway to and from Hell.
The realities of Sanctuary, Heaven, and Hell begin to collide and merge as the World Stone no longer preserves and protects them. Mt. Arreat violently erupts, causing chaos and terror as the tribes in the surrounding lands attempt to flee.
The land of Sanctuary begins to literally splinter, as the continent experiences dramatic geographic shifts. The continents violently expand as regions of Heaven and Hell hemorrhage in various areas of Sanctuary. This begins with the Barbarian Highlands, the region immediately surrounding Mt. Arreat, and extends beyond to Scosglen, Kehjistan, Ensteig, Westmarch, Khanduras, and the desert of Aranoch. Previously unvisited areas of Sanctuary will be added to the series, namely the vast lands to the east of Kehjistan.
Unfortunately for the humans who by no intention wander into the merged regions of Heaven, their existence is short-lived. The reality of Heaven cannot sustain the human form and thus any humans to venture in perish.
Human society grows unstable and begins to crumble as well. Ten years following the end of the World Stone, the kingdom of Khanduras collapses as Westmarch is flooded with bands of demons seemingly under no ultimate master. The warriors of the West and the mages of the East band together with the remaining barbarians and necromancers to survive the continuous onslaught.
Meanwhile, the two remaining Lesser Evils -- Azmodan (Lord of Sin) and Belial (Lord of Lies) have escaped from Hell into Sanctuary and taken refuge in Scosglen, the land far north of the jungles of Kehjistan known for the Druids. Together they are building vast armies of fiendish minions to overtake the Merged Realms, and begin attacking the surrounding areas.
The leaders of the Druids, who are usually secretive and reclusive, send out a call for help throughout Sanctuary, only to find that chaos is rampant everywhere. Once they receive word from the united forces, the remainder of the Druids flee to join them.
You enter the picture again as a hero or heroine set to rid the land of its demonic plague, just as it appears that all hope may be lost.
Maar volgens mij is het nog altijd mogelijk om tegen de Prime Evils te vechten, zij zijn immers alleen van de sterfelijke wereld verbannen, zo ik het nog goed weet.
Psych0
4th September 2007, 23:31
Nou is het verhaal er een beetje uit?
Dit verhaal lijkt op dat van Diablo 2?
Een prime/lesser evil ontsnapt of herrijst, brengt een hele bende demons met zich mee en die moet je dan verslaan, hoop dat dit niet het échte verhaal wordt achter DIII, mocht ie nog uitkomen_O-
Morrigun99
5th September 2007, 00:12
Dit geloof ik écht niet. Blizzard staat bekend om z'n boeiende verhaallijnen.
King Crimson
5th September 2007, 19:14
Dan volgen jullie het allebei niet echt. D1, D2 en D3 zijn onderdeel van hetzelfde verhaal, daarom heet het ook Diablo. ;)
En deze verhaallijn komt neer op die van de Diabloboekenserie.
Morrigun99
28th October 2007, 14:04
Inquirer reporter Charlie Demerjian attending this years GDC apparently overheard a conversation between Blizzard Employees which went something along these lines.
Blizzard Employee 1: What are you working on?
Blizzard Employee 2: Starcraft II, and you?
Blizzard Employee 1: I am working on Hydra.
Developers usually codename projects, Blizzard codenamed Starcraft II Medusa but the question is does the codename betray the project?
http://www.diabloii.net/#newsitem1190857200,5747,
Illuv
28th October 2007, 14:17
Hehe, het lijkt me echt geweldig om voor Blizzard te werken. Je kunt hele communities gek maken door wat strategisch geplaatste woorden te laten vallen gedurende een games convention.
Zijn er trouwens meer mensen die een eventuele D3 op een oldschool wijze vertolkt willen zien? Voorgerenderde achtergronden met 3d characters lijkt me voor deze franchise nog steeds geweldig. Niet dat het gaat gebeuren, maar het zou in mijn ogen erg cool zijn.
Morrigun99
28th October 2007, 14:40
Hehe, het lijkt me echt geweldig om voor Blizzard te werken. Je kunt hele communities gek maken door wat strategisch geplaatste woorden te laten vallen gedurende een games convention.
Zijn er trouwens meer mensen die een eventuele D3 op een oldschool wijze vertolkt willen zien? Voorgerenderde achtergronden met 3d characters lijkt me voor deze franchise nog steeds geweldig. Niet dat het gaat gebeuren, maar het zou in mijn ogen erg cool zijn.
Gezien mijn systeem ben ik eigenlijk ook verplicht dat te hopen. :P
Maar zonder gekheid, ik vind dat de details binnen de levels van Diablo nu juist een van de grote pluspunten van het spel zijn. Dus zolang ze dat niveau van detail weten te halen met een 3D versie vind ik het prima. Het lijkt me alleen niet relaxed als ze de "topdown view" zouden verlaten. Misschien een tussenoplossing zoals Starcraft 2 en Warcraft 3?
Illuv
28th October 2007, 14:50
Dat zou niet verkeerd zijn nee. Wel 3d, maar met een fixed point-of-view (alleen in of uitzoomen, geen volledig roteerbare camera).
Alhoewel een Diablo 3 ala Hellgate: London ook geweldig zou zijn. Third person hack 'n slash action, waarbij je je character met het toetsenbord beweegt en je met lmb je melee weapon wield en rmb voor abilities of magic.
Psych0
28th October 2007, 15:15
Topdown view moeten ze wel behouden! Speelt veel sneller en makkelijker dan steeds dat gekut met de camera,
Maar er is toch nog niks officieí«l bekend?:hitman:
Illuv
28th October 2007, 15:21
Afgezien van speculatie? Nee.
RomeoX
29th October 2007, 23:26
Ik vond Titan Quest wel lekker wegspelen. Op die manier mag het van mij dus wel gebeuren.
King Crimson
3rd November 2007, 18:41
Ik vond Titan Quest wel lekker wegspelen. Op die manier mag het van mij dus wel gebeuren.
Ik vind dan ook dat ze de stijl van D1 en D2 moeten vasthouden. Als ze het op de manier van de meeste rpg's van dit moment doen, haak ik af.
Rhaegar
18th April 2008, 22:51
Over 13 dagen de officií«le aankondiging?
http://www.diablo3.com/
http://www.blizzplanet.com/
"The Church of the Triune will be shaken in 13 days."
T-101
18th April 2008, 23:43
Oh great. Daar gaat m'n nachtrust. Ik hoop echt dat D3 eindelijk aangekondigd gaat worden, en dat het ...well....geweldig wordt. Of beter, blijft.
Hoe gaan ze in godsnaam D2 overtreffen...
Morrigun99
19th April 2008, 10:27
Oh great. Daar gaat m'n nachtrust. Ik hoop echt dat D3 eindelijk aangekondigd gaat worden, en dat het ...well....geweldig wordt. Of beter, blijft.
Hoe gaan ze in godsnaam D2 overtreffen...
Overtreffen hoeft niet eens zozeer. We hebben het over Blizzard. De studio die hun eigen franchises als hun eigen kinderen behandeld. Nee, dat komt wel goed.
IK BEN BENIEUWD!!!!!!!!!
-Nick-
30th April 2008, 16:36
"The World Wide Web will be shaken in 1 DAY"
http://blizzplanet.com/
Ik ben benieuwd...
Illuv
30th April 2008, 16:44
Goede timing, ik ben net bezig met een (SP) rerun van D2: LoD. \o/
-Nick-
30th April 2008, 16:45
Als het Diablo 3 is dan hoop ik dat het een MMO is :)
Illuv
30th April 2008, 16:51
Er is nog niet veel informatie vrijgekomen, maar:
..Blizzard (now part of the recently-formed Activision Blizzard) had plans for a new MMO and that it would not be based on WoW or anything too similar to the company's past projects..
Rhaegar
30th April 2008, 17:03
Het is al inmiddels gezegd (http://www.pcgames.de/?article_id=640794) dat het niet om een aankondiging van Diablo 3 gaat.
Illuv
30th April 2008, 17:31
Ik zat net ook al wat posts te lezen van die webmaster en het komt wel heel erg over van: 'nodig iedereen en je oma uit om morgen mijn website te komen bezoeken'.
Wellicht heeft hij geld nodig en tracht hij door zijn pageviews te verhogen een vervormde goog analytics output te kunnen overhandigen aan potentií«le kopers van het domein? Puur giswerk hoor, maar wie weet.
hanstin
1st May 2008, 10:29
Het is al inmiddels gezegd (http://www.pcgames.de/?article_id=640794) dat het niet om een aankondiging van Diablo 3 gaat.
Dan vind ik het toch raar dat ze het domein diablo3 hebben gekocht
http://www.diablofans.com/ (voorheen www.diablo3.com (http://www.diablo3.com))
Tja, bescherming van eigen IP. Ze hebben ook zat domeinen vast laten leggen waar ze waarschijnlijk nooit wat mee gaan doen.
Dat Blizz vandaag D3 niet aan gaat kondigen zegt niet dat het nooit gaat gebeuren natuurlijk.
Morrigun99
1st May 2008, 10:58
Goede timing, ik ben net bezig met een (SP) rerun van D2: LoD. \o/
De volgende keer als je dat doet, kondig het ff aan. Dan run ik mee. :zwaai:
Ik hoop niet dat D3 een MMO wordt: de opzet van Diablo 2 online vond ik fantastisch. WoW heb ik niet gespeeld, vanwege de maandelijkse kosten. Daar ga ik gewoon écht niet aan beginnen. Zou zonde zijn als ik daardoor D3 zou moeten skippen, zoals ik met WoW heb moeten doen (want als ik die game zou hebben gespeeld, was ik waarschijnlijk nog stééds verslaafd).
Liquidje
1st May 2008, 13:42
Snap niet wat zo'n ramp is aan 12 euro per maand? Zeker niet als je de game ECHT vet vindt?
Morrigun99
1st May 2008, 15:02
Snap niet wat zo'n ramp is aan 12 euro per maand? Zeker niet als je de game ECHT vet vindt?
Ik game nooit. Als je zou gaan bekijken hoeveel uur ik zou gamen voor die 12 euro, zou je niets anders dan te concluderen dat het te duur is. En nu ben ik geen pin, maar ik beschouw het wel als zonde als ik een game hooguit een uur per week speel om daar maandelijks geld voor te betalen. Ach ik zie het wel....Diablo 3 zal me waarschijnlijk wel over de streep trekken als het zo is.
Rhaegar
1st May 2008, 15:13
Dan vind ik het toch raar dat ze het domein diablo3 hebben gekocht
Dat was dus de aankondiging waar het om ging. D3 kan altijd later nog worden aangekondigd, waar ik tamelijk van overtuigd van ben dat het gaat gebeuren.
Kennelijk heeft Blizzard ook de domeinen Diablo 4 t/m 7 opgekocht.
hanstin
1st May 2008, 15:36
Dat was dus de aankondiging waar het om ging. D3 kan altijd later nog worden aangekondigd, waar ik tamelijk van overtuigd van ben dat het gaat gebeuren.
Kennelijk heeft Blizzard ook de domeinen Diablo 4 t/m 7 opgekocht.
We merken het wel over 1 maand bij dat Worldwide Invitational.
Zolang ze de donkere sfeer maar behouden en niet losgaan met colour saturation zoals Blizz nu bij S2 doet. Al zijn ze er daar gelukkig ook al een beetje op aan het terugkomen.
Krijsende baby's en liters bloed willen we!
Rhaegar
2nd May 2008, 01:14
Krijsende baby's en liters bloed willen we!
Aan één krijsende baby heb je niet genoeg? |8D
eens
Die huilt niet, bang voor zijn vader! |8D
Blizzard pakt het goed aan }:
Volgens mij eerst:
- WoW WotLK uitbrengen
- Vervolgens Diablo 3 bekent maken
- Diablo 3 wordt een MMO zoals WoW
- Als Diablo 3 eenmaal uitkomt (2010 of zo iets) dan zijn de mensen WoW zat of uitgespeeld en stapt iedereen massaal over naar Diablo 3.
GVD ~:{ weer maandelijks betalen voor zo'n K#T MMO, daar begin ik niet aan!!! |:[
N.B. Mensen noemen ze wel eens n00bs als ze wel eens niet goed kunnen gamen, maar zulke mensen spelen bijvoorbeeld geen WoW waar ze compleet aan verslaafd zijn. Sommige mensen hebben namelijk ook een prive leven en komen wel eens buiten...
Word Diablo 3 een mmo?:(
Nou, dat vermoeden heb ik gewoon. Als Blizzard kan verdienen, dan zullen ze het niet laten, toch?
Ja maar dan verneuken ze het hele diablo concept van met 4 man een dungeon uitmoorden. En een mmo hack & slash game werkt niet, dat haalt het hele gevoel weg.
Of ze moeten het op 1 of andere manier op een hele leuke manier uitwerken maar ik blijf hopen op de diablo 1 versie :P
Zoals ik een paar posts hierboven aangaf zal Blizzard's nieuwe MMO hoogstwaarschijnlijk niet gebaseerd zijn op bestaande IP (Bron: IGN/Blizz). De kans dat D3 een MMO zal worden is dus relatief klein.
Ik hoop met jullie mee, anders doe ik gewoonweg niet mee in Diablo 3 :~/ = :'(
Morrigun99
21st May 2008, 19:48
FP:
Meer nieuws Diablo III volgt mogelijk in augustus
bron: Games Blogo 21 mei 2008 Door: Leon Houtzager
Diablo is uiteraard een echte klassieker. Veel verhalen zijn de afgelopen tijd ten ronde gegaan over de game. Blizzard is ermee in ontwikkeling, maar meer dan dat weten we nog steeds niet. De kans is groot dat het magazine PC Gamer binnenkort meer nieuws gaat onthullen rondom Diablo III.
"Heb je ooit wel eens het gevoel een geheim te moeten bewaren, maar toch het liefst zo hard mogelijk wil uitschreeuwen? Dat is wat onze crew momenteel ondervindt," aldus PC Gamer.
Begin mei was er een speciale Blizzard meeting waar het blad waarschijnlijk bij aanwezig was. Bovendien kwamen zij ook al als eerste uit de bus met de aankondiging van StarCraft 2. Voorlopig moeten ze nog 30 dagen hun mond gesloten houden van Blizzard. Het is ook mogelijk dat tijdens Blizzards Worldwide Invitationals al meer bekend wordt op 28 en 29 juni in Parijs.
Illuv
21st May 2008, 22:04
Blizz gaat aankondigen dat D3 ook een isometrisch standpunt zal kennen, geen MMO is, Mature rated zal zijn en dit jaar nog uit gaat komen.
Hail to the king baby!
|8D
Liquidje
21st May 2008, 22:28
Blizz gaat aankondigen dat D3 ook een isometrisch standpunt zal kennen, geen MMO is, Mature rated zal zijn en dit jaar nog uit gaat komen.
Hail to the king baby!
|8D
Had ook niets anders van Blizzard verwacht tbh.
Rhaegar
22nd May 2008, 00:29
Had ook niets anders van Blizzard verwacht tbh.
Je hebt hopelijk wel door dat het meer een wens van 'm is, eh. :P
Liquidje
22nd May 2008, 00:56
Je hebt hopelijk wel door dat het meer een wens van 'm is, eh. :P
nee, eigenlijk niet :')
hanstin
22nd May 2008, 01:18
Dus die mensen moet een maand lang hun mond dichthouden he?
Best toevallig want de blizzard world wide inventional is ook over 1 maand(bij de world wide inventional van korea werd ook starcraft 2 ge annouced0
http://eu.blizzard.com/wwi08/
Toeval?
Rhaegar
22nd May 2008, 01:21
Update: "We definitely appreciate that the community has a lot of interest in seeing the Diablo series continue, and we certainly share that desire," a Blizzard representative told Shacknews when reached for comment.
"For now, though, our focus remains on StarCraft II and Wrath of the Lich King. I'm afraid I don't have any new plans to announce at this time."
http://www.shacknews.com/onearticle.x/52784
Mgoed, ik geloof dat ze zoiets ook voor de StarCraft 2 aankondiging hebben gezegd. We wachten rustig af.
Mature rated
"Ahh, fresh meat..."
en dit jaar nog uit gaat komen.
En moet concurreren met twee andere Blizzard producten? Denk het niet, Blizzard houdt niet zo van kannibalisme, de reden waarom D3 ook geen MMO word.
Sobek
22nd May 2008, 11:17
\o/ DIII geen MMO \o/
HOERA!!!
Dan is de kans groot dat ik Diablo 3 koop.
Heerlijk...O+
Denk alleen niet dat ie dit jaar nog uitkomt, want het is al zo druk op de PC markt.
Starcraft 2
Red Alert 3
Sacred 2
Om er maar een paar te noemen. :D
Tevens maakt Blizzard werk van hun Games en dus verwacht ik die ie zo-ie-zo vertraagd op de markt komt...
zalzaron
22nd May 2008, 11:25
Alsof de kans ooit bestaan heeft dat ze er een MMO van zouden maken }:
hanstin
22nd May 2008, 11:56
Alsof de kans ooit bestaan heeft dat ze er een MMO van zouden maken }:
Ja.
Kijk maar naar het succes van World of Warcraft ze weten hoe ze het moeten aanpakken.
zalzaron
22nd May 2008, 12:12
Ja.
Kijk maar naar het succes van World of Warcraft ze weten hoe ze het moeten aanpakken.
Ja, WoW is een succes, maar dan betekent dat niet dat ze dat concept vervolgens overal maar op toe gaan passen.
Illuv
22nd May 2008, 12:14
Eh, even voor de duidelijkheid...Ik was niet heel erg serieus in mijn laatste post.
Sobek
22nd May 2008, 12:43
Eh, even voor de duidelijkheid...Ik was niet heel erg serieus in mijn laatste post.
~:{ maak me niet gek he! :duke:
Geintjes op het forum wat betreft D3 kan ik niet zo goed hebben hoor |:[
... ach, ik heb geduld en wacht lekker af. |)
Liquidje
22nd May 2008, 13:57
Ja, WoW is een succes, maar dan betekent dat niet dat ze dat concept vervolgens overal maar op toe gaan passen.
Maar de kans zit er toch wel in? World of Warcraft wordt ook weer wat ouder...
hanstin
22nd May 2008, 14:31
Ze zullen het dan anders doen maar ze weten hoe ze een mmo moeten maken dus de kans is er altijd.
RomeoX
22nd May 2008, 21:50
Laat maar komen, ik heb wel weer eens zin in een lekkere Diablo-game. Het is inmiddels ook alweer een dikke drie jaar geleden dat ik deze thread maakte, en als de info in die openingspost nog steeds klopt dan zijn ze dus ook al zolang met dit spel bezig. Afwachten maar weer...
Gewoon lekker veel area's, veel items en veeeeeeeeeeeeeeeeel monsters :)
Ik vind het geweldig om een hele set bij elkaar te krijgen. En soms de gok eens nemen met die "onbekende" magic item trader. En dan die mini-baasjes die soms verschrikkelijke combinaties hadden van special attacks (aaaarggggg lightning wolkjes en geen lightning resist). Wat mij wel leuk lijkt is als ze eens crafting introduceren in Diablo. Beetje bepaalde monstertjes killen voor bepaalde onderdelen om zo een leuk wapen te maken of bepaalde potions.
Wat zou het verhaal kunnen zijn nu we Baal, Mephisto en Diablo wat hebben gehad?
zalzaron
23rd May 2008, 02:33
Mwah, ik hoop niet dat ze craften erin verwerken. Het zou dan wel een compleet nieuwe feature zijn, maar ik vind het niet werken met de diablo sfeer. Dat non-stop grinden en steeds maar weer hopen op die net wat betere item, dat is in mijn ogen waar het om draait.
Craften zou het in mijn ogen geen goed doen.
Fenix
23rd May 2008, 02:45
Wat zou het verhaal kunnen zijn nu we Baal, Mephisto en Diablo wat hebben gehad?
Een wederopstanding van Azmodan en Belial zou een optie zijn... het is mogelijk doordat de drie Prime Evils verslagen zijn. Misschien komen Andariel en Duriel dan ook terug.
Volgens mij heb ik destijds kneiterlang tegen Duriel zitten bakkeleien :D
Rhaegar
23rd May 2008, 12:28
Het is niet Diablo III:
On the off-chance this post about a Diablo 3 announcement made your pants a little tight, there won't be any big Blizzard announcement in the next issue of PC Gamer. So sayeth the editor: "We're officially squelching the Diablo rumor. We've got two big announcements coming in our August issue, but neither is from Blizzard." What will the super awesome announcements be? We'll find out soon...
Morrigun99
23rd May 2008, 12:45
Ik wordt een beetje ziek van die loze geruchten zeg...:(
Illuv
23rd May 2008, 12:46
Dan dus toch het nieuws van de Black Isle Studios reí¼nie en aankondiging van de Planescape: Torment prequel!
Sobek
23rd May 2008, 14:38
lol...8-)
Zoals ik al eerder zei, ik wacht wel af.
Heb genoeg om te spelen en zeker als Sacred 2 in september uitkomt ,P
T-101
27th May 2008, 11:27
Ik wordt een beetje ziek van die loze geruchten zeg...:(
Anders ik wel. :(
Kom op Blizzard, geef nou maar gewoon toe dat jullie al jaaaren aan D3 bezig zijn, en kondig die game maar gewoon aan, met een release voor deze herfst.
Lekker D3 spelen terwijl het buiten giet! \o/
Duran
27th May 2008, 15:06
Lol .. al die geruchten.
maar ik zou inderdaad wel blij zijn met een Diablo III.
Wordt onderhand wel tijd.
Maar ik denk dat ze eerst de focus houden op Starcraft II en als die uit is, dan hoop ik op een aankondiging van DIII.
kuzikan
18th June 2008, 21:07
Ik hoop dat ze bij Diablo 3 (als die er komt), wel bij de roots van het origineel blijven..
De verhaal lijn moet zoals we gewent zijn "bangelijk goed zijn en meeslepend" en het moet echt snel en deftig spelen.
Ik denk alleen dat ze zich een beetje te WoW gaan richten qua grafische pracht, begrijp mij niet verkeerd deze zijn uitstekend maar als je het oude Diablo 2 LoD speeld met het perfect zicht vanboven af vind ik dat dit zeker mag blijven..
Misschien dan wel in 3D en een hogere resolutie dan 800x600 :p
T-101
23rd June 2008, 18:48
http://www.blizzard.com/us/splash.html
Hm... Hell freezing over?
Wellicht horen we aankomend weekend meer.
Rhaegar
23rd June 2008, 18:49
Ik denk dat het iets met WoW te maken heeft.
Ubertheman
23rd June 2008, 19:21
http://www.blizzard.com/us/splash.html
Hm... Hell freezing over?
Wellicht horen we aankomend weekend meer.
Het lijkt me dat dat idd over Wrath of the Lich King gaat.
T-101
23rd June 2008, 23:12
Het lijkt me dat dat idd over Wrath of the Lich King gaat.
Lijkt me vreemd. Waarom zou je een teaser plaatsen van een game die al lang is aangekondigd?
Aan de andere kant, het zou ook een release datum van Wrath of the Lich King kunnen zijn.
Ubertheman
23rd June 2008, 23:15
Lijkt me vreemd. Waarom zou je een teaser plaatsen van een game die al lang is aangekondigd?
Aan de andere kant, het zou ook een release datum van Wrath of the Lich King kunnen zijn.
Ik denk eigenlijk niet dat Blizzard nog een game aankondigd naast Starcraft 2 en Wrath of the Lich King. Maar goed, we kunnen altijd hopen. :)
T-101
23rd June 2008, 23:23
Ik denk eigenlijk niet dat Blizzard nog een game aankondigd naast Starcraft 2 en Wrath of the Lich King. Maar goed, we kunnen altijd hopen. :)
De geruchten (?) gaan dat Blizzard wel degelijk ''iets'' gaat aankondigen, en het is geen Warcraft en geen Starcraft.
Maar goed, geduld is een schone zaak.
Zo, enough with the slowchat.
Frags
23rd June 2008, 23:37
Het zal hoogstwaarschijnlijk geen Diablo 3 zijn maar te maken hebben met de aankomende uitbreiding voor World of Warcraft:
http://www.worldofwar.net/n/414868/b...d-image-solved (http://www.worldofwar.net/n/414868/blizzard-image-solved)
King Crimson
23rd June 2008, 23:44
Het zal hoogstwaarschijnlijk geen Diablo 3 zijn maar te maken hebben met de aankomende uitbreiding voor World of Warcraft:
http://www.worldofwar.net/n/414868/b...d-image-solved (http://www.worldofwar.net/n/414868/blizzard-image-solved)
Zeer jammer, ik kreeg eindelijk hoop dat Diablo III aangekondigd zou worden. :(
Maargoed, Xfire heeft per ongeluk bekend gemaakt dat er tijdens WWI iig een nieuwe game aangekondigd zal worden. Ze hebben het inmiddels wel verwijderd.
http://www.blizzplanet.com/content/diablo3/xfire-wwi-2008.jpg
Kirov
24th June 2008, 00:40
Nieuwe game:D
Hopelijk of Diablo III of een nieuwe mmo :)
Edit: Dit staat er nu:
Follow the opening ceremony in our live chat rooms together with hundreds of other Blizzard fans
King Crimson
24th June 2008, 13:08
Het is weer eens geupdate, sommigen zien er nu een paar runes van DII in(Hel en Sheal).
Bron. (http://www.blizzplanet.com/)
Knorretje
24th June 2008, 13:21
Diablo III wordt gewoon aangekondigd. En ik zal er bij zijn! B)
Kirov
24th June 2008, 13:38
Sweet :D
marco91
24th June 2008, 15:27
Wederom aanwijzingen voor Diablo 3 op website Blizzard
Nieuws | 24 juni 2008 - Of Diablo 3 er nu wel of niet aankomt is ondanks alle geruchten nog steeds niet duidelijk, maar wederom duiken er sterke aanwijzingen op voor de komst van deze game. Het nieuwe splash screen op de site van Blizzard zegt niet zo heel veel, maar als je de CSS bekijkt van die pagina, is er wel degelijk een aanwijzing te vinden.
In de CSS wordt ook verwezen naar een afbeelding met de naam 15.jpg, deze verwijst naar een afbeelding die nog het meeste lijkt op een puzzelstukje. Eerder werd er nog verwezen naar 04.jpg, een ander puzzelstukje. De website sc2Pod heeft de theorie bedacht dat de nummers in de bestandsnamen van de afbeeldingen verwijzen naar een letter in het alfabet. 04.jpg zou dus de vierde letter, D moeten representeren, 15.jpg is dan een O. Heel toevallig(?) zijn dit de eerste en laatste letter in het woord Diablo.
Volgens deze theorie kunnen we in de komende dagen ook 09.jpg, 01.jpg, 02.jpg en 12.jpg verwachten om zo het woord Diablo helemaal te kunnen vormen. Elke afbeelding zou dan een puzzelstukje moeten zijn, die samen de eerste artwork voor Diablo 3 zouden kunnen vormen. De puzzel zou er als volgt uit kunnen zien:
http://media.insidegamer.nl/dump/1214295218.jpg
dit stond op Insidegamer.nl
Sobek
24th June 2008, 17:58
Kijk, goed gepuzzeld o^
Vet :D
Maar vraag me toch af wat er nou op het totaal plaatje staat.. Ik kan de kleur paars niet echt plaatsen bij Diablo.
kuzikan
24th June 2008, 20:47
Waarschijnlijk zal het gaan over een nieuwe vijand zeker?
Maar het verhaal eindigde toch met de vernieling van de wereld in D2 LOD? Dus..
Misschien bestaat de wereld nog, alleen dan in afgebroken delen waardoor er terug nieuwe vijande vanuit de ruimte op aarde kunnen komen? Andere dimensies?
Ubertheman
24th June 2008, 21:15
Misschien bestaat de wereld nog, alleen dan in afgebroken delen waardoor er terug nieuwe vijande vanuit de ruimte op aarde kunnen komen? Andere dimensies?
Of speelt het verhaal zich niet af na D2, maar ervoor bijvoorbeeld.
King Crimson
24th June 2008, 22:23
Volgens de DII lore, als je het goed gevolgd hebt, heeft Tyreal de Worldstone vermoedelijk vernietigd naar aanleiding van de Baals pogingen het te corrumperen. Deze Worldstone zorgde voor de scheiding tussen de menselijke wereld en Heaven and Hell. Feitelijk gezien kunnen de demonen nu de menselijke wereld vrij terroriseren.
Dit is de meest waarschijnlijke Diablo III die we tegen zullen komen, maar het is mogelijk dat we, zoals ubertheman zegt, te maken krijgen met een prequel. Dit kan mogelijk rond de periode van The Sin Wars spelen(bv. de boeken van Knaak), of ten tijde van de Horadrim en de Soulstones. Hiervan is het eerste het waarschijnlijkste.
Hoe het ook zij, het rode gevaarte zullen we altijd als eindbaas tegenkomen.
Lord Vampire
24th June 2008, 22:30
Misschien is het wel een Simpsonsgame van Blizzard?
D'OH!
:+
pico
24th June 2008, 22:31
Hmm met dat nieuwe scherm dacht ik eerder aan aankondiging van wotlk releasedate :)
King Crimson
24th June 2008, 22:35
Misschien is het wel een Simpsonsgame van Blizzard?
D'OH!
World of Donutcraft? :')
T-101
25th June 2008, 11:55
De fanforums worden helemaal gek van al dat gepuzzel.
Diablo III gaat zaterdag gewoon aangekondigd worden, dat is zeker.
Waarom? Diablo II werd uitgebracht op 28 juni 2000, en de uitbreiding LoD op 29 juni 2001.
Waarom anders zou Blizzard het evenement op deze data houden.
Waarom niet een week eerder? Of een maand later?
Waarom PRECIES op 28 en 29 juni?
Er kan gewoon geen andere reden voor zijn dan dat Diablo III aangekondigd gaat worden.
Edit:
De splash image is weer ge-update. Ik zie er wel iets van de vleugels van Tyrael in...
RomeoX
25th June 2008, 12:20
En in de css file is nu 23.jpg toegevoegd, wat eigenlijk die plaatjes-nummer theorie weer helemaal onderuit haalt. :)
Like-a-Bunny
25th June 2008, 12:21
Waarom PRECIES op 28 en 29 juni?
Beetje zwakke redenering als je het mij vraagt, maar laat het aub zo zijn!
T-101
25th June 2008, 12:29
Beetje zwakke redenering als je het mij vraagt, maar laat het aub zo zijn!
Zwakke redenering, I know. :P (dat was de fanboy in mij)
Er staan nu 3 runes op de splash image: 1 van Diablo, 1 van Wrath of the Lich King (warcraft) en de nieuwste is van de Protoss (starcraft).
Ze staan waarschijnlijk in een pentagram vorm, en dus komen er nog 2 bij.
Alle huidige Blizzard franchises zijn dan nu al vertegenwoordigd.
Zouden ze dan 2 nieuwe games aankondigen?
Kirov
25th June 2008, 12:31
Als er geen diablo meer komt is het echt een flinke domper :(
T-101
25th June 2008, 12:39
Wat ik me bedenk: stel dat DIII aangekondigd gaat worden, dan hebben ze op zijn minst een trailer.
En de trailers van Blizzard zijn altijd meesterlijk. Worden deze trailers in-house door Blizzard gemaakt, of besteden zij dat uit aan een aparte firma?
Als dat zo is, dan moet daar misschien wat over te vinden zijn?
Kan je merken dat ik op m'n werk geen fuck te doen heb? :+
RPGer
25th June 2008, 13:25
Het lijkt me toch wel sterk dat er een diablo III komt. Tenzij hier een groot multiplayer aspect aan wordt toegevoegd, of er een MMORPG versie van komt (wat me ook sterk lijkt) zie ik eerder een andere game naar voren komen. World Of Starcraft lijkt me soieso iets waar blizzard al sterk mee rond loopt, en volgens mij de enige reden waarom Starcraft II wordt uitgebracht, om de franchise weer nieuw leven in te blazen zodat de wereld klaar is voor WOS.
Gezien de grote flops van andere (zeer sterke) single player actie RPGs zoals het (misschien nog wel betere-dan Diablo) Titan Quest zie ik het gewoon niet gebeuren dat Blizzard met Diablo III op de proppen komt.
Laten we hopen voor de fans van Diablo dat ik het mis heb.
Aldo
25th June 2008, 13:30
En in de css file is nu 23.jpg toegevoegd, wat eigenlijk die plaatjes-nummer theorie weer helemaal onderuit haalt. :)
hebben we nu W, O , D toch?
W O .. D ... WORLD? World of Diablo, hehe. Its comingth!
Morrigun99
25th June 2008, 13:32
I have foretold this....
World of Diablo (http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=57797)
o:]:P
Kirov
25th June 2008, 13:35
Straks is het een Teaser om bekend te maken dat ze door EA zijn overgenomen _O-
Like-a-Bunny
25th June 2008, 13:44
Ware het niet dat Diablo II een streepje voor had/heeft op recentere offline RPG's, aangezien in de vele jaren na de release nog steeds enorm veel online gespeeld wordt. Dat moet in deel drie neem ik aan ook een van de grote publiekstrekkers worden.
En for god sake...laat het geen WoD worden. :'(
Kirov
25th June 2008, 13:46
Nou heel eerlijk gezegd lijkt een MMO me in deze stijl ook wel grappig :P Hoewel ik dan wel de chatbox ga missen en al die cheatende Polen:( (Diablo 1, met de Kings sword of haste en andere uber gear een minuut staan hakken zonder te raken -_-'')
Duran
25th June 2008, 15:13
Het lijkt me toch wel sterk dat er een diablo III komt. Tenzij hier een groot multiplayer aspect aan wordt toegevoegd, of er een MMORPG versie van komt (wat me ook sterk lijkt) zie ik eerder een andere game naar voren komen. World Of Starcraft lijkt me soieso iets waar blizzard al sterk mee rond loopt, en volgens mij de enige reden waarom Starcraft II wordt uitgebracht, om de franchise weer nieuw leven in te blazen zodat de wereld klaar is voor WOS.
Gezien de grote flops van andere (zeer sterke) single player actie RPGs zoals het (misschien nog wel betere-dan Diablo) Titan Quest zie ik het gewoon niet gebeuren dat Blizzard met Diablo III op de proppen komt.
Diablo heeft altijd al een grote en succesvolle multiplayercomponent gehad.
En als Blizzard zou besluiten dat men Diablo III alleen singleplayer wordt ....
zelfs dan wordt het een huge succes.
Ik blijf hopen op Diablo III en hopelijk dan met een flinke SP-campagne en een leuke MP-component.
Like-a-Bunny
25th June 2008, 15:15
Ik blijf hopen op Diablo III en hopelijk dan met een flinke SP-campagne en een leuke MP-component.
Een 2008 Diablo II-concept dus. o^
Tikal
25th June 2008, 15:21
Ik denk niet dat ze met een World of Diablo of een World of Starcraft komen. Ze hebben de MMORPG markt al grotendeels in hand, dus dan zouden ze alleen met zichzelf concurreren (WoWers die overstappen naar WoD of WoS), en dat is niet echt rendabel.
Nee, ik denk toch echt dat ze met een Diablo 3 komen. :)
Flowz0r
25th June 2008, 15:25
Ik denk niet dat ze met een World of Diablo of een World of Starcraft komen. Ze hebben de MMORPG markt al grotendeels in hand, dus dan zouden ze alleen met zichzelf concurreren (WoWers die overstappen naar WoD of WoS), en dat is niet echt rendabel.
Er staan wel vacatures open op hun website voor een next-gen MMO... Plus een hoop vacatures waarbij ze zichzelf profileren als maker van Diablo 1 en 2... Hints?
Tikal
25th June 2008, 15:27
Misschien een MMO voor de consoles? :O
King Crimson
25th June 2008, 16:41
Het zou wel hun aandeel in de markt vergroten, wat belangrijker is. Zo halen ze de concurrentie ook gemakkelijker de wind uit de zeilen.
Flowz0r
25th June 2008, 17:09
Het zou wel hun aandeel in de markt vergroten, wat belangrijker is. Zo halen ze de concurrentie ook gemakkelijker de wind uit de zeilen.
Zie deze link voor hele interessante informatie ;)
http://suicidalzebra.blogspot.com/
Check ook de comments voor de 1e post, zit een interessante link bij die hint naar de "puzzelstukjes" van de plaatjes. ^^
Morrigun99
25th June 2008, 17:18
Een 2008 Diablo II-concept dus. o^
Vóór! :zwaai:
Man o man o man, wat zou dát genieten zijn.....gewoon Diablo III.
RomeoX
25th June 2008, 17:28
Dus we hebben nu runes van Warcraft, Diablo, en Starcraft. Met nog drie dagen te gaan, krijgen we dan nu nog runes van Rock N' Roll Racing en Lost Vikings, en als laatste van een geheel nieuwe franchise? ):]
Psych0
25th June 2008, 18:48
Kijk zeker uit naar D3! _O_
Heeft iemand hier de boeken gelezen?
Lijken me interessant om te lezen, was van plan #1 aan te schaffen
Zebby
25th June 2008, 19:17
Ik heb er 3 van, ben zeer tevereden erover. Past soms niet helemaal in de Diablo wereld als de Wacraft boekjes, maar alsnog zeer goed.
zalzaron
25th June 2008, 19:59
Er zijn nu dingen van alle games van blizz in terug te vinden (de grote in ieder geval, star/war/diablo), wat een naaistreek _O-
Wel geweldige marketing.
KimboSlice
25th June 2008, 20:56
World of Diablo, World of Starcraft LOL you must be kidding me, hopelijk als er ooit een MMO uitkomt van Diablo dat ze het geen World of Diablo gaan noemen :)
Wat wordt de titel van WoW 2 als die ooit komt, World of World of Warcraft?!
Like-a-Bunny
25th June 2008, 21:03
Wat wordt de titel van WoW 2 als die ooit komt, World of World of Warcraft?!
*kuch*bestaatal*kuch*
http://www.youtube.com/v/Rw8gE3lnpLQ
KimboSlice
25th June 2008, 21:08
Het moet niet gekker worden :)
RomeoX
25th June 2008, 21:10
Lol die kende ik nog niet, erg leuk. :)
Asmoday
25th June 2008, 21:17
hehe
28 juni splash revealed!
wat is het?
Gewoon een marketing stunt voor 28 en 29 jun :P
LoL! zou best wel pissed zijn maar zou het geweldig vinden als dit het enige is.
Het ijs smelt en het is 28 juni de convention is open :D
hehe, neeujj !! GIEV DIABLo 3!
RomeoX
25th June 2008, 21:24
Nou de optimist in mij ziet toch nu wel iets vurigs vanuit de diepste krochten van de aarde omhoog komen, iets wat het ijs dus laat smelten. Je ziet het dus ook vanuit zijn perspectief, want het lijkt duidelijk een blauwe lucht die tevoorschijn komt. We zullen zien. :)
Kirov
25th June 2008, 21:32
Nou de optimist in mij ziet toch nu wel iets vurigs vanuit de diepste krochten van de aarde omhoog komen, iets wat het ijs dus laat smelten. Je ziet het dus ook vanuit zijn perspectief, want het lijkt duidelijk een blauwe lucht die tevoorschijn komt. We zullen zien. :)
Dat zijn ijsdampen! :tsk:
Of de Lord of Destruction leeft op 1 of andere manier weer en kruipt naar buiten :P
RomeoX
25th June 2008, 21:35
Of een hele nieuwe lord die we nog niet kennen!! :D
Asmoday
25th June 2008, 21:36
http://i10.photobucket.com/albums/a114/kidd4it/startcraft.jpg
hmmzz
En double hmmzzz
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=159224
RomeoX
25th June 2008, 21:38
Diabloii.net meent het nu al met zekerheid te kunnen bevestigen:
http://www.diabloii.net/n/667423/dia...ncement-at-wwi (http://www.diabloii.net/n/667423/diablo-3-announcement-at-wwi)
Kirov
25th June 2008, 21:41
Like noes :( Niet zo'n lame ass zerg rush kekekek rts :'(
Morrigun99
26th June 2008, 01:47
Dus we hebben nu runes van Warcraft, Diablo, en Starcraft. Met nog drie dagen te gaan, krijgen we dan nu nog runes van Rock N' Roll Racing en Lost Vikings, en als laatste van een geheel nieuwe franchise? ):]
http://www.demonsoflight.net/AreaGiochi/BlizzardArcade/BlizzardArcadeImmagini/blackthorne.jpg
Vond ik ook ZOOOOOOOO vet. Niet gespeeld? DOWNLOADEN!
Morrigun99
26th June 2008, 01:50
hmmzz
En double hmmzzz
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=159224
Hoe kom je hier nou aan? :?
Asmoday
26th June 2008, 10:57
Hoe kom je hier nou aan? :?
Euhm google/forums/internet?
Snap je vraag niet helemaal :P
Like-a-Bunny
26th June 2008, 11:00
http://www.demonsoflight.net/AreaGiochi/BlizzardArcade/BlizzardArcadeImmagini/blackthorne.jpg
Vond ik ook ZOOOOOOOO vet. Niet gespeeld? DOWNLOADEN!
Gooi die games anders ook even in de games van vroeger thread, het zijn regelrechte nostalgiepareltjes. :)
Flowz0r
26th June 2008, 11:08
Gooi die games anders ook even in de games van vroeger thread, het zijn regelrechte nostalgiepareltjes. :)
Nieuwe teaser pagina staat online met nieuwe rune, voor mij onbekend...
Tikal
26th June 2008, 11:56
http://us.media.blizzard.com/232309/_images/ice4.jpg (http://us.media.blizzard.com/232309/_images/ice4.jpg)
Er zijn mensen die de nieuwe rune linken met dit:
http://i29.tinypic.com/vrre9x.gif
Wat dan zou betekenen dat Warcraft III nu ook van de partij is in de teaser. :)
En dan was er ook nog iemand die dit maakte:
http://xs228.xs.to/xs228/08264/ice4_diablo2849.jpg (http://xs228.xs.to/xs228/08264/ice4_diablo2849.jpg)
King Crimson
26th June 2008, 12:01
The Wanderer. O+
RomeoX
26th June 2008, 12:05
En een nieuwe letter/nieuw plaatje in de css-file:
/*.cold {background:url(_images/16.jpg) no-repeat 0 0} */
Stand van zaken nu:
D P O W
King Crimson
26th June 2008, 12:10
Het negatief:
http://img168.imageshack.us/img168/1686/day4ice42dy6.jpg
Tikal
26th June 2008, 12:11
En een nieuwe letter/nieuw plaatje in de css-file:
/*.cold {background:url(_images/16.jpg) no-repeat 0 0} */
Stand van zaken nu:
D P O W
Hier een topic met discussies over wat het wel en niet kan zijn. (http://www.worldofraids.com/forums/showthread.php?t=17010)
Hehe, en daar had iemand anders weer dit van gemaakt:
http://img505.imageshack.us/img505/159/373iz7.jpg (http://img505.imageshack.us/img505/159/373iz7.jpg)
EDIT:
En deze is er ook nog:
http://i276.photobucket.com/albums/kk31/krolly_00/Wrath_Of_The_Lich_King.jpg (http://i276.photobucket.com/albums/kk31/krolly_00/Wrath_Of_The_Lich_King.jpg)
King Crimson
26th June 2008, 12:55
4 8 15 16 23 42
Eigenlijk alleen 8 en 42, dan hebben we de getallen van Lost.
Gevolgd: kleine spoiler over Lost
The Valenzetti Equation
As part of his fictional background, Troup is the author of an out-of-print book titled The Valenzetti Equation about an equation derived by a fictional mathematician of the same name. Amazon's "exclusive note" on their Bad Twin page mentions that The Valenzetti Equation is Troup's first book. The "Lost Experience" has revealed that the objective of the DHARMA Initiative is to alter any of the six factors of the Valenzetti Equation, revealed to have a huge impact on the date the human race will destroy itself, whether by global warming, chemical warfare, overpopulation or many other possible methods. These factors are represented as numbers in the Valenzetti Equation and are also the numbers frequently mentioned in the show: 4, 8, 15, 16, 23 and 42.
Dit zou betekenen dat het idd. Diablo III zal zijn, als we de lore volgen.
Asmoday
26th June 2008, 13:19
http://img50.imageshack.us/img50/5594/diaxx5.gif
Het wordt steeds leuker :)
Kirov
26th June 2008, 13:20
Straks zit er niks achter :(
Edit: Getver, die ''ogen'' waren me nog niet opgevallen :P
Asmoday
26th June 2008, 13:26
Ik weet niet of we nog 1 of 2 runes krijgen maar als we er nog maar 1 krijgen en je zet er lijntjes tussen
Voila Pentagram.
Ik begin steeds meer te geloven dat het Diablo 3 is, maar ik WIL het niet geloven omdat ik bang ben dat we allemaal teleurgesteld zullen worden als het geen Diablo 3 is!
Morrigun99
26th June 2008, 13:36
Euhm google/forums/internet?
Snap je vraag niet helemaal :P
Nou ja, ik ging gewoon naar de Blizzard site, maar zag dat plaatje niet. Had de link met nerds/fora nog niet gelegd (als je me beter zou kennen, zou je begrijpen waarom: ben niet zo'n gamerig/nerderig type :P).
Maar serieus....om daar dan meteen tegenin te druisen....
IK BEN ZENUWACHTIG!!!!!!!!
edit: overigens, zijn er ook andere gamefora waar de geruchten aansluiten bij hun voorkeur? Daar bedoel ik mee, zijn er ook Warcraft fora bijvoorbeeld die allerlei suggesties, hints herkennen?
Sobek
26th June 2008, 13:45
Het is een zwart gat waar iedereen die er naar kijkt in wordt gezogen...
,P
Kirov
26th June 2008, 13:46
Via je beeldscherm zeker :+
Asmoday
26th June 2008, 13:50
Ik voel me als een 6 jarig kind die zich net realiseert dat die man met die lange witte baard en zijn grote gouden staf die elk jaar cadeautjes geeft aankomende zaterdag er dan eindelijk is.
En ik vraag me af of hij me gaat geven wat ik gevraagd heb.
Zo voel ik me!
Honestly?
Ik hou van Blizzard, deze PR / Stunt is gewoon wat ze willen en wat er ook aangekondigd gaat worden.
Ze hebben de meute nu al te pakken ;)
Blizz Ftw!
Morrigun99
26th June 2008, 13:52
Maar goed, ik lees nu op diabloii.net dus ook dit:
As for the 3rd rune, it's an easy one to ID. It's the Protoss symbol, from Starcraft II, as seen on Blizzard's site.
http://www.diabloii.net/gallery/data/539/rune3-protoss.jpg
Kirov
26th June 2008, 13:53
Jup, WoW, Diablo II, Warcraft 3 en Starcraft waren volgens mij al vertegenwoordigt
Ubertheman
26th June 2008, 13:54
Jup, WoW, Diablo II, Warcraft 3 en Starcraft waren volgens mij al vertegenwoordigt
Ik zie nu echt een soort Super Smash Bros van Blizzard voor me... Erg verwarrend dit.
Kirov
26th June 2008, 13:56
De WWI site heeft dit korte tijd laten zien:
http://seattle.gametent.com/images/wwi08_016b.jpg
http://www.diablofans.com/forums/showthread.php?t=8623
Morrigun99
26th June 2008, 14:05
:D Vette reactie op een forum:
i bet this is a viral add for The Dark Knight.
King Crimson
26th June 2008, 14:05
De WWI site heeft dit korte tijd laten zien:
http://seattle.gametent.com/images/wwi08_016b.jpg
http://www.diablofans.com/forums/showthread.php?t=8623
Dat betekent dus dat Diablo ook van de partij zal zijn. En als het maar een korte tijd werd laten zien, kun je dat eigenlijk wel met zekerheid zeggen. :)
Tumtum
26th June 2008, 14:29
Ik heb vlinders in mijn buik!
http://nihilum.mousesports.com/en/ne...irmed_for_wwi/ (http://nihilum.mousesports.com/en/news/825,diablo_3_confirmed_for_wwi/)
Kirov
26th June 2008, 15:23
Nu hopen dat het waar is :D
Rhaegar
26th June 2008, 15:34
Five Reasons We Think Diablo III Will Be Announced (http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3168404)
Al bedenk ik me net. Ze verwijzen in die teaser naar alle belangrijke franchises van Blizzard. Zou zo maar een start van een nieuwe IP kunnen zijn.
Kirov
26th June 2008, 17:52
Of de aankondeging dat ze overzijn genomen door EA en je nu Warcraft 4, Starcraft 2 en World of Starcraft, Diablo 3 en World of Diablo krijgt :P
RPGer
26th June 2008, 18:35
Of dat EA hun heeft overgenomen, hun staff is verplaatst en het kantoor opgeheven. Vervolgens werken er nog een handjevol "zeer getalenteerde medewerkers" aan een shooter in het Starcraft universum voor de Nintendo Wii en PSP.
Like-a-Bunny
26th June 2008, 18:38
Of dat EA hun hen heeft overgenomen, hun staff is verplaatst en het kantoor opgeheven. Vervolgens werken er nog een handjevol "zeer getalenteerde medewerkers" aan een shooter in het Starcraft universum voor de Nintendo Wii en PSP.
Verschrikkelijke doemscenario's!!!
Rhaegar
26th June 2008, 20:07
More like onmogelijke scenario's.
Activision-Blizzard is ongeveer net zo groot en kapitaalkrachtig als EA, dus een overname zal er nooit komen. Ik denk trouwens niet dat EA zo met de franchises om zou gaan, om eerlijk te zijn schat ik ze in de toekomst hoger in dan vele andere grote uitgevers. Mgoed, dat is een andere discussie.
Kirov
26th June 2008, 21:11
Fusie?:D
Fenix
26th June 2008, 21:12
Heb d'r zin an :)
RPGer
26th June 2008, 21:15
Let even wel dit is een bekendmaking, meer niet. Weet je hoe blij ik was toen Dragon Age bekend gemaakt werd? Dat was 7 jaar geleden...need I say more?
Blizzard heeft nou ook niet echt een goede reputatie mbt games snel uitbrengen.
Flowz0r
26th June 2008, 21:28
Let even wel dit is een bekendmaking, meer niet. Weet je hoe blij ik was toen Dragon Age bekend gemaakt werd? Dat was 7 jaar geleden...need I say more?
Dat hebben ze ook niet nodig, ze hebben genoeg kapitaal om aan de spel te werken dat nog langer duurt om te ontwikkelen dan DNF en dat zegt genoeg :P Kijk alleen maar naar de miljardenbron die WoW is, daar kunnen ze wel een paar decennia mee vooruit om D3 te gaan ontwikkelen ;)
Ben benieuwd wat morgen voor ontwikkelingen gaan brengen, begin er steeds minder van te snappen... Die ogen en die 4e rune maken het er niet echt duidelijker op...
Rhaegar
26th June 2008, 21:33
Zei iemand niet dat de getallen van Lost in dat plaatje terug te vinden zijn? Straks is het Lost Vikings 3. :+
Morrigun99
26th June 2008, 22:18
Ik kan jaaaaren overbruggen met de bevestiging dat Diablo 3 komt en terwijl er ondertussen steeds meer media over de game uitlekken.
Fenix
26th June 2008, 22:20
Miljardenbron Flowz0r? Niet alle inkomsten gaan door naar Blizzard afaik... :)
@ RPGer, een bekendmaking is voor mij ook goed. Toen Starcraft II werd bekend gemaakt was er ook al jaren aan gewerkt.
King Crimson
27th June 2008, 00:17
Zei iemand niet dat de getallen van Lost in dat plaatje terug te vinden zijn? Straks is het Lost Vikings 3. :+
4 8 15 16 23 42
Eigenlijk alleen 8 en 42, dan hebben we de getallen van Lost.
Gevolgd: kleine spoiler over Lost
The Valenzetti Equation
As part of his fictional background, Troup is the author of an out-of-print book titled The Valenzetti Equation about an equation derived by a fictional mathematician of the same name. Amazon's "exclusive note" on their Bad Twin page mentions that The Valenzetti Equation is Troup's first book. The "Lost Experience" has revealed that the objective of the DHARMA Initiative is to alter any of the six factors of the Valenzetti Equation, revealed to have a huge impact on the date the human race will destroy itself, whether by global warming, chemical warfare, overpopulation or many other possible methods. These factors are represented as numbers in the Valenzetti Equation and are also the numbers frequently mentioned in the show: 4, 8, 15, 16, 23 and 42.
Dit zou betekenen dat het idd. Diablo III zal zijn, als we de lore volgen.
123
RomeoX
27th June 2008, 00:29
Overdrijven is ook een vak, volgens mij is DA in 2004 aangekondigd door Bioware?
Illuv
27th June 2008, 01:00
En Bioware heeft al meerdere malen hun excuses aangeboden voor het feit dat ze marketing-technisch erg ongelukkig voor de dag zijn gekomen met Dragon Age. Ten tijde van de aankondiging op de E3 in 2004 (hoe je aan zeven jaar komt is me een raadsel) was er namelijk niets meer dan wat concept art, een engine (waar ze vanaf gestapt zijn) en een hoop potentie.
Maar goed, terug naar DIII.
Rhaegar
27th June 2008, 02:58
123
Heel leuk, maar ik kan die spoiler nog niet lezen omdat ik Lost nog niet (helemaal) gezien heb.
En m'n post was niet echt serieus.
King Crimson
27th June 2008, 09:55
Heel leuk, maar ik kan die spoiler nog niet lezen omdat ik Lost nog niet (helemaal) gezien heb.
En m'n post was niet echt serieus.
Dat laatste had ik wel door, maar ik wilde toch nog even naar mijn post verwijzen. Het komt er eigenlijk op neer dat er een verband bestaat tussen het plot in Lost over de getallen, en Diablo.
Morrigun99
27th June 2008, 11:16
De splash is weer geí¼pdate. En ik zie er eerlijk gezegd meer een Protoss in....:(
Flowz0r
27th June 2008, 11:40
De splash is weer geí¼pdate. En ik zie er eerlijk gezegd meer een Protoss in....:(
In de CSS zijn alle cijfers bekend, scroll maar naar beneden. Letters die volgen volgens de theorie zijn: H R I P T R O L A N Y I.
Anagram van deze letters kan "lair horny pit" vormen, alle 3 verwijst naar iets duivels...?
Liquidje
27th June 2008, 12:56
Miljardenbron Flowz0r? Niet alle inkomsten gaan door naar Blizzard afaik... :)
De uitgever vangt, een deel gaat maar naar de devoloper. En WoW heeft zoveel ontwikkelkosten in gezeten... Een leraar van mij geeft 1 dag in de week les en de rest werkt hij ook in de Nederlandse industrie, en die vertelde dat hij ergens had gehoord dat WoW pas het afgelopen jaar echt winst is gaan maken. Het is vrij aannemelijk, zo'n grote wereld natuurlijk
Kirov
27th June 2008, 13:40
I C eyes :o Misschien is het een draakje :P
hanstin
27th June 2008, 13:41
I C eyes :o Misschien is het een draakje :P
Lich king
kuzikan
27th June 2008, 14:12
Of misschien zijn al deze sneaks en tips een flauw grapje van de Blizzard hun website administrator? En wordt er helemaal niets nieuw aangekondigt, want hoe al deze tips worden gevonden, vind ik het wel heel moeilijk vanuit Blizzard zelf..
Flowz0r
27th June 2008, 14:14
Lich king
Is mogelijk, maar de rest is nog niet uitgesloten. Het kan nog steeds iets met Diablo te maken hebben of een Protoss gezicht.
Aldo
27th June 2008, 14:28
Is mogelijk, maar de rest is nog niet uitgesloten. Het kan nog steeds iets met Diablo te maken hebben of een Protoss gezicht.
Nah, het is echt Lich King.
Overigens zijn er twee nieuwe pinguin plaatjes toegevoegd, eentje daarvan is 42. Dat zijn dus LOST cijfers.
hanstin
27th June 2008, 14:54
http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2008/june/splashfinal2.jpg
Edit: eerder op de dag kon je ook op battle.net bij de search functie de diablo 3 general forums zien(mischien een hoax).
Kirov
27th June 2008, 15:06
Ik hoop echt dat het niet om de Lich King gaat :(
Like-a-Bunny
27th June 2008, 15:11
Ik hoop echt dat het niet om de Lich King gaat :(
Het zou echt een í‰NORME domper zijn...kutwow...
Aldo
27th June 2008, 15:13
Hmm, ze staan wel in de vorm van een pentagram. Das toch het teken van de duivel?
Like-a-Bunny
27th June 2008, 15:15
Hmm, ze staan wel in de vorm van een pentagram. Das toch het teken van de duivel?
Ik ben net de verschillende fora aan het bekijken en daar wordt het pentagram ook steeds aangehaald. Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken. :(
Megaman
27th June 2008, 15:18
en toch vind ik dat gezicht meer op een protoss lijken, ook de ogen staan verder uit elkaar dan het lich king plaatje.
Kirov
27th June 2008, 15:46
Het plaatje vergroten/ander plaatje van de Lich King?
Aldo
27th June 2008, 16:11
Jammeerrrrr, maar het ziet ernaar uit dat dit Protoss-ietsding perfect past..
http://www.ripten.com/wp-content/uploads/2008/06/ice5-2.jpg
Het wordt dus World of Starcraft, dunkt me.
http://www.ripten.com/wp-content/uploads/2008/06/ice5-1.jpg
Like-a-Bunny
27th June 2008, 16:15
Perfect past? Er zijn al beter passende gezichten gevonden hoor. Beetje voorbarige conclusie.
Wanneer wordt het trouwens onthuld, morgen?
Aldo
27th June 2008, 16:16
Perfect past? Er zijn al beter passende gezichten gevonden hoor. Beetje voorbarige conclusie.
Wanneer wordt het trouwens onthuld, morgen?
Kijk goed naar die diamant in het midden..
Like-a-Bunny
27th June 2008, 16:20
Kijk goed nar die diamant in het midden..
Ik ben niet overtuigd, aangezien ik ook plaatjes gezien heb waar de Lych King precies in past, met de v-vorm in zijn voorhoofd en zelfs Diablo-conceptart die perfect passend gemaakt werd.
Waar komt dat Protossgezicht trouwens vandaan? Het ziet er nou niet promotiemateriaalachtig uit, eerder fan/conceptart.
[edit] Ik zie dat het hier (http://www.ripten.com/2008/06/27/blizzards-mystery-game-is-the-starcraft-mmo/) vandaan komt? Daar twijfelen ze zelf ook nog behoorlijk en geven geen enkele verklaring voor de rest van de runes bijvoorbeeld.
In die lijn van denken lijkt me een aankondiging voor een World of Blizzard of iets dergelijks aannemelijker.
Aldo
27th June 2008, 16:23
WWI is morgen idd..
En uhm, ik weet niet, had het gevonden op Blizzcraft.
RomeoX
27th June 2008, 16:25
Ik heb er eigenlijk niet meer zoveel vertrouwen in dat het Diablo 3 wordt, maar we hebben de afgelopen dagen wel gezien dat het echt alle kanten op kan gaan en ik heb ook wel het gevoel dat de afgelopen tijd de aandacht/verwachting het meest richting D3 ging (maar dat kan ook komen omdat ik de andere topics niet zo volg - misschien was de buzz in het Starcraft/Warcraft kamp net zo groot), dus ik hou nog een beetje hoop. :)