PDA

View Full Version : Fable: The Lost Chapters

LiquidBunny
13th October 2005, 22:46
ik heb nu een tijdje gezocht naar een fable lost chapters thread maar ik kan hen niet vinden dus ik vraag mijn vraag als het mag teminste

een tijdje geleden heb ik fable the lost chapters gekregen en ziens dien speel ik het iedere dag omdat het een onwijs vet spel is maar mijn probleem is nu dat ik bij het begin the hero guild of zoiets heb ik een soort klokje gekocht en heb hem meteen gebruikt maar nu blijkt dat ik eeen opa ben geworden :( mijn vraag is kan je dat weer veranderen ik bedoel is er weer een manier o jezelf jong the maken ?

Master Aryon
13th October 2005, 23:19
Nee of je moet een klokje vinden die je weer jong maakt (waarvan ik niet weet dat is bestaat)

Waar heb je dat klokje gekocht dan?

PS: Heb nu al 2x Fable: TLC uitgespeeld maar ik vind hem zelf een beetje te kort. In 16 uur heb je alles uitgespeeld. En als je het al kent in minder. :~/

LiquidBunny
14th October 2005, 00:47
Waar heb je dat klokje gekocht dan?

als je bij dat hero guild gebouw ben moet je dat groene licht in lopen [ik weet niet of je weet waar dat is]

Master Aryon
14th October 2005, 10:22
Dat is dat ding waar je kan levelen, als ik je goed begrijp..
Elke keer als je een skill omhoog gaat zoals Physis +1 dan wordt je 1 jaar ouder. Dit geldt ook voor spells. Dus voor elke spell die je kiest wordt je 1 jaar ouder.

Hoe oud ben je nou dan?

Ries
14th October 2005, 13:15
Je wordt een opa als je magie gebruikt.
Vind ik erg jammer want ik had hem binnen 20 uur 2 (!) keer uitgespeeld op goed en slecht met alle huizen etc. Maar wat ik jammer vind is dat je na een hele korte tijd al gelijk een ouwe opa bent.

Master Aryon
14th October 2005, 18:47
mwah.. valt wel mee opzich... Als je alleen maar traint in strenght en skill dan valt ut wel mee... Maar anders wel ja.. Ach als je evil bent merk je er niet zoveel van vind ik... Gewoon je hoofd kaal of een hoed op je hoofd en die assisins-armour aan ^^

LiquidBunny
16th October 2005, 19:24
Dat is dat ding waar je kan levelen, als ik je goed begrijp..
Elke keer als je een skill omhoog gaat zoals Physis +1 dan wordt je 1 jaar ouder. Dit geldt ook voor spells. Dus voor elke spell die je kiest wordt je 1 jaar ouder.

Hoe oud ben je nou dan?
0.5 jaar ouder om precies te zijn.

Phronesis
19th October 2005, 17:12
Wat ik zo jammer vond van Fable was dat ik hem uitgespeeld had voordat ik de combo's onder de knie had.. Alleen met de eindbaas was ik meer dan 10 minuten bezig, voor de rest heb ik er doorheen gefloten :(

Net de review voor Lost Chapters gelezen op de FP, is er geen mogelijkheid om de moeilijkheidsgraad op te krikken? En als je eenmaal de graphics en gameplay al af hebt dan is een extra stad toch niet zo bijzonder veel werk?

Tenzij ze alle textures opnieuw hebben gemaakt natuurlijk, wat mij erg onwaarschijnlijk lijkt..

King Crimson
20th October 2005, 22:32
hoe kun je eigelijk neuken hierin? zo'n vrouw die vroeg dat zo :P

Master Aryon
20th October 2005, 23:27
dunno... Bij het bordeel kan je wel neuken.. }: Maar normaal weet ik het niet.. Wat voor toegevoegde waarde dat heeft weet ik ook niet...

Oo trouwens iemand al die 30 keys kist geopend? Ik wel, een grote teleurstelling :'(

King Crimson
21st October 2005, 16:02
waar is het bordeel dan?

King Crimson
21st October 2005, 17:24
ik heb net ook twinblade verslagen, nu moet ik of hem killen of sparen, en ik wil hem graag sparen, hoe doe ik dit?

want als ik hem ga killen dan ga ik dood :(

noknok
21st October 2005, 17:27
ik heb net ook twinblade verslagen, nu moet ik of hem killen of sparen, en ik wil hem graag sparen, hoe doe ik dit?

Gewoon weglopen, maar als ik jou was zou ik hem killen, veel exp. en die evil points maken niet zo veel uit, als je beetje je best doet ben je zo weer helemaal good .....

Trouwens, als je hem dan weer slaat gaat ie weer ff vechten en al die lui in de kring ook :) is BIGTIME experience o^

snowdogg
23rd October 2005, 00:08
ik gebruik zeer veel slow time, dit is enorm handig bij vele vijanden.

ik moet nu die archeoloog redden binnen de "zoveel tijd", zat nog maar in de helft en de tijd was al op :s

King Crimson
23rd October 2005, 00:10
je moet bij dat ding gewoon aanvalle, wegrolle en aanvalle(als je melee bent), ik heb hem net gekilld :D

ik heb nou ook een vrouw :P
ga ik straks ff kijke of ik dr kan naaie :P

kreative
23rd October 2005, 00:33
OH MY GOD HOE OUD BEN JE NOU?
Als het kan laat het me even weten.

King Crimson
23rd October 2005, 00:59
in de game kerel

Master Aryon
23rd October 2005, 13:24
waar is het bordeel dan?
In Darkwood... Is een keertje een deur midden aan de rand..

King Crimson
23rd October 2005, 16:03
ik kan nou met lady grey trouwe lol, maar ik heb al een vrouw :~/

Shakermaker
23rd October 2005, 16:10
ik kan nou met lady grey trouwe lol, maar ik heb al een vrouw :~/
Polygamie is toch toegestaan? Zolang je elk schatje maar in een andere stad hebt zitten ....

TheSulaC
23rd October 2005, 16:20
wat voor present moet je lady grey geven dan? daar was ik nooit achter gekomen :S

anyways.. ik ben de eigenaar van het bordeel, heb hem ook al helemaal uitgespeeld btw... ben evil.

Master Aryon
23rd October 2005, 16:31
wat voor present moet je lady grey geven dan? daar was ik nooit achter gekomen :S

anyways.. ik ben de eigenaar van het bordeel, heb hem ook al helemaal uitgespeeld btw... ben evil.
een black rose }: Er staat een andere in Bowerstone North, die geeft allemaal clues over die quest...

noknok
23rd October 2005, 16:39

Mja, wat aryon al zei .... elke quest waar je in het begin niet weet wat je moet doen moet je gewoon ff om je heen kijken en met wat mensen praten

Het is in dit spel altijd ZO voor de hand liggend ....

andere mogelijkheid trouwens ....

Je kan trouwens ook zelf burgemeester worden, dan moet je ff naar die gast in de gevangenis gaan (in bowerstone north) en ff praten .... dan moet je uitzoeken hoe haar zus dood is gegaan en kan je kiezen om iedereen te vertellen dat grey haar zus heeft vermoord om zelf burgemeester te worden

King Crimson
23rd October 2005, 16:49
@ noknok:

dat heb ik dus net gedaan, en nu ben ik burgemeester, heb je enig idee wat je allemaal kan behalve die burgemeesters huis ingaan?

en waar kun je shops opkopen?
ik wil graag wat beginnen :)

Master Aryon
23rd October 2005, 18:30
gewoon de shopkeeper vermoorden }: Anders weet ik het niet...

King Crimson
23rd October 2005, 18:38
net gedaan, maar die winkels zijn duur 31000 w00t

King Crimson
24th October 2005, 12:45

ik moet nu die archeoloog redden binnen de "zoveel tijd", zat nog maar in de helft en de tijd was al op :s
ik had het bij de vorige over de verkeerde quest lol
Ik moet deze nu ook doen, en net op de laatste 10 seconden moet ik altijd nog de 2 laatste minions doden, iemand tips hierover?

Master Aryon
24th October 2005, 15:16
Ik moet deze nu ook doen, en net op de laatste 10 seconden moet ik altijd nog de 2 laatste minions doden, iemand tips hierover?
Eerst keihard naar die gozer aant eind van de steiger rennen. En dan daar iedereen gaan vermoorden. Anders sta je teveel stil...

King Crimson
24th October 2005, 16:46
gedaan :)

werkt veel beter, ook met berserk erbij :duke:

Weet iemand hoe ik eigelijk die bordeel kan kopen?

noknok
24th October 2005, 20:22
@ noknok:

dat heb ik dus net gedaan, en nu ben ik burgemeester, heb je enig idee wat je allemaal kan behalve die burgemeesters huis ingaan?

en waar kun je shops opkopen?
ik wil graag wat beginnen :)
Ik heb echt GEEN idee wat je er mee kan doen, maar ach, je bent wel burgemeester :P

Had eigenlijk wel verwacht dat er wat sub quests ofzo bij zouden komen, maar heb niks kunnen ontdekken .....

Trouwens, @ berserk, iemand hier die berserk al op level 4 heeft? Ik had hem al snel op lvl. 3 maar daarna kon ik hem niet meer updaten :/

Master Aryon
24th October 2005, 20:41
Trouwens, @ berserk, iemand hier die berserk al op level 4 heeft? Ik had hem al snel op lvl. 3 maar daarna kon ik hem niet meer updaten :/
Als je slecht bent kan je hem alleen maar updaten dan. Moet je maar ff kijken naar de alignment modifier. Daar ligt het geloof ik aan

Gewoon de baas van het bordeel dronken voeren en dan vertelt ie waar het eigendoms bewijs ligt en dan kan je em overnemen Het wijst zich vanzelf

Natasja22
26th October 2005, 13:43
Heb het spel ook en het is een cool spel.Ik heb hem nog niet uitspeeld hoor.
Vind hem een heel mooi spel.Had hem trouwens niet voor de X-Box want die heb ik niet maar het leek me een mooi spel.En dat is het ook

noknok
26th October 2005, 13:53
Heb het spel ook en het is een cool spel.Ik heb hem nog niet uitspeeld hoor.
Vind hem een heel mooi spel.Had hem trouwens niet voor de X-Box want die heb ik niet maar het leek me een mooi spel.En dat is het ook
Ja ik vind het ook een heel leuk spel, ja want ik zag het in zo'n boekje en toen dacht ja dat is toch wel een mooi spel. Vind het nu ook steeds wel een mooi spel, ook erg leuk spel trouwens, echt een mooi super spel o^

8-) 8-) 8-)

Als je slecht bent kan je hem alleen maar updaten dan. Moet je maar ff kijken naar de alignment modifier. Daar ligt het geloof ik aan
Oww dat zou wel eens heel goed kunnen, had ik nog niet aan gedacht |`(
Wel apart dan, wat is er nou evil aan berserk? Het is alleen maar super relaxed :P

Die spell dat je een soort cirkel om je heen krijgt en dat al je vijanden binnen die cirkel dan schade krijgen door een soort licht is ook super mooi _O_ hoewel het pas effectief is als er een min een stuk of 5 vijanden om je heen staan

En fireball op lvl. 4 is ook GRUWELIJK :')

TheSulaC
26th October 2005, 14:33
ik ben pure evil... maar ik kan toch echt berserk lvl 4 niet krijgen...
naja... zal wel goed zijn dan... ook op lvl 3 is het nog 1 van de beste skills :P

Appelsaus
26th October 2005, 14:42
Kan je eigenlijk na het uitspelen verdergaan net als op de xbox?
ik heb die draak nou al 3 keer gemold, maar dan krijg ik die aftiteling, en het lijkt wel of ie oneindig doorgaat ofzo...

Smey
3rd November 2005, 17:27

Je moet gewoon hele maal tot het eind rennen (De minios komen wel 8ter je aan) en daar ze allemaal vermoorden dan heb je nog genoeg tijd over.

Smey
3rd November 2005, 17:32
gedaan :)

werkt veel beter, ook met berserk erbij :duke:

je moet de bordeel deeds vinden. de Eigenaar dronken maken (geef hem wat bier 6 a 7) dan zegt hij waar het is (Bij de oude boom,standbeeld, gelijk als je binnen komt rechts). en dan aan de rood haarige vrouw geven.

King Crimson
3rd November 2005, 17:37
Ik heb het nou al uitgespeeld, maar er is een zwaard the bereaver die vlgnes mij toch de sterktste is van alle wapens?

ik had het wel, maar ik kan verder geen betere vinden:\

ita
3rd November 2005, 19:32
Ik heb het nou al uitgespeeld, maar er is een zwaard the bereaver die vlgnes mij toch de sterktste is van alle wapens?

ik had het wel, maar ik kan verder geen betere vinden:\
Nee er is er nog 1 sterker.

Solus Greatsword die kan je krijgen door met dat ene mokkel te trouwen.
Die grafin ofzo en dan lief voor der doen dan kan ze je dat geven.

Mordaunt
5th November 2005, 19:09
Hey iedereen,,,

Heb even een paar vraagjes:

Wat gebeurt er als je veel van deze abbilities upgrade[met je lichaam] :

- Health
- Phisique
-Toughness
- Speed
- Accurasy
- Guil
- Magic Power

dat wil ik even weten want dan kan ik daar rekening mee houden...

En hoe merk je dat je ouder word , is het waar dat je steeds ouder word per lvl up.....is dat heel erg als je oud word??

Greeetzzz Mordaunt

King Crimson
5th November 2005, 20:53
Je gaat er dan lelijker uitzien, niet boeiend als je een helm ophebt btw...

Mordaunt
5th February 2006, 11:56
Ik heb het ook al in een andere thread gevraagt maar geen antwoord gekregen..

Duz hier alsnog:

Ik heb net The Arena gedaan en nu had je de keuze om Whisper te verslaan ja of nee.. ik deed duz een aanval en zij viel mij aan en ik rende uit de arena..
Heb ik haar nou gedood want geld heb ik wel gekregen... ongv. 20000
en evil points kreeg ik er niet bij... duzz heb ik haar nou gekilt en is het geld dat ik heb gekregen een normaal bedrag??

Greeetzz Mordaunt :zwaai:

King Crimson
5th February 2006, 11:58
Volgens mij had je haar moeten vermoorden, zo is ze nog in leven denk ik. Heb je wel een filmpje gekregen met Jack of Blades?

Mordaunt
5th February 2006, 12:04
Ja die heb ik gekregen en later kreeg ik rond de 20000 gold.. duzz zou ik meer hebben gekregen als ik haar vermoord had?

Mordaunt

King Crimson
5th February 2006, 12:12
Je zou niet meer krijgen. Het is gewoon welke alignment je kiest(good of evil)

JoinTeD
5th February 2006, 15:06
Ik heb fable geleend van een vriend, maar hij wil niet echt opstarten :S
Ik heb hem geinstaleerd, nu wil ik hem spelen, maar steeds als ik probeer op te starten krijg ik ff dat ie erinspring, en gelijk springt ie weer terug naar het bureaublad, en dan krijg ik de volgende melding: We are sorry, but we have detected that the game did not exit correctly. We recommend starting the game in safe mode. Safe mode may disable some advanced features of the game, but may allow you to play the game.
En dan probeer ik hem vervolgens in safe mode te starten, maar gebeurt gewoon hetzelfde.
Iemand enig idee ?

JoinTeD
5th February 2006, 16:32
Ik heb fable geleend van een vriend, maar hij wil niet echt opstarten :S
Ik heb hem geinstaleerd, nu wil ik hem spelen, maar steeds als ik probeer op te starten krijg ik ff dat ie erinspring, en gelijk springt ie weer terug naar het bureaublad, en dan krijg ik de volgende melding: We are sorry, but we have detected that the game did not exit correctly. We recommend starting the game in safe mode. Safe mode may disable some advanced features of the game, but may allow you to play the game.
En dan probeer ik hem vervolgens in safe mode te starten, maar gebeurt gewoon hetzelfde.
Iemand enig idee ?
Al opgelost, geluidskaart moest ff geupdated worden :)

Mordaunt
5th February 2006, 21:59
Mmm .. heb ff op internet gezocht en er stond dat je als je Whisper haar leven had gespaard dan zou je haar tegenkomen in Oakvale..
En ze stond er dus heb ik haar tog nog gespaard o^

Voor de site: Click! (http://www.gamebanshee.com/fable/walkthrough/thearena.php)

Nou .. Thnx en Greetz

Mordaunt

JoinTeD
5th February 2006, 23:14
is dit spel de moeite waard om te spelen als je de xbox versie al hebt uitgespeeld ?

King Crimson
6th February 2006, 18:57
Er komt een gebied bij, en ik kan zeggen dat dat wel de moeite waard iso^ . Maar dat moet je zelf weten.

Mordaunt
8th February 2006, 21:08
Fable TLC = _O_

Ik wil 2 a 3 characters maken... 1 good mage , 1 evil assassin (strenght + skill) en 1 good warrior

duzz ik zie wel hoelang ik het volhou met Fable TLC
ben al vaak overnieuw begonnen en het is me niet tegengevallen..

Greeetzz

zalzaron
8th February 2006, 21:50
speelde het ook tijdje, eerst wou ik good warrior worden, maar na een tijdje pakte ik mijn boog erbij, en nam ik die skill waarmee je meerdere pijlen tegelijk schiet.

nou, boog vol laden, al die pijlen tegelijk af gevuurd, ziet er echt strak uit :P

die arena met die whisper was wel grappig, maar heel even vondt ik het wel erg intressant om haar dood te maken, ik stond echt te twijfelen want ik wou weten wat die speciale prijs van jack of blades was :P

maar toen bedacht ik me op het laatste moment en liep held haftig weg ;)

JoinTeD
9th February 2006, 00:11
de Solus Greatsword wil ik:(
http://www.gamebanshee.com/fable/equ...reatswords.php (http://www.gamebanshee.com/fable/equipment/greatswords.php)

pico
9th February 2006, 13:30
Ik weet nie of je jack of blades ook moet verslaan in TLC maar in de normale versie kon je daar onwijs veel exp halen. Moet je saven vlak voordat je die kamer ingaat. Physical shield aandoen om hoge combat multiplier te halen en als je hem hebt verslagen saven. (niet zwaard kapotmaken of je zus doden) en dan weer laden heb je de exp wel maar jack kun je dan nog een x verslaan. Met een combat multiplier van 40 krijg je 200000 exp van jack doden. in no-time heb je dus alle skills die je kan kopen.

Lord Vampire
9th February 2006, 15:08
http://stud.hro.nl/0551444/wtfhax.jpg

:D

Lord Vampire
9th February 2006, 23:11
Ik denk dat ik het spel toch morgen maar ga kopen, zit er al zo lang over te denken en ik hoor altijd alleen maar coole positieve dingen hierover. En ik ben toe aan een adventure met een lekkere setting enzo :) Morgen maar ff kijken denk ik o^

Master Aryon
10th February 2006, 12:47
Ik denk dat ik het spel toch morgen maar ga kopen, zit er al zo lang over te denken en ik hoor altijd alleen maar coole positieve dingen hierover. En ik ben toe aan een adventure met een lekkere setting enzo :) Morgen maar ff kijken denk ik o^
Hij is alleen een beetje kort. Het is al eerder gemeld in dit topic maar ik meld het nog maar es een keertje. En het enige verschil is goed en kwaad en het kleine verschil ertussen. Na 2x spelen had ik het wel weer gezien, maar toch een vet spel moet ik zeggen ^^ Wel het waard om te kopen als dit de eerste keer is dat je em speelt.

pico
10th February 2006, 19:38
Ik ben nu bijna 2 dagen met 1 game bezig geweest. =) er is echt wel zat te doen nadat je ieder1 heb gedood.

Lord Vampire
10th February 2006, 19:49
Heb hem net gehaald o^ Dit weekend ff lekker spelen, ik heb er zin in! Nu eerst de demo van bfme 2 :P

Mordaunt
11th February 2006, 13:44
Hi all..
Ben nu ook Burgemeester..d8 ik van ga ik dat bed van Lady Grey slapen... jat ik er wat uit |P !!.. wat kun je dan allemaal als je burgemeester bent??
en als je duz die shopkeeper dood kan je dan ook items neerleggen zoals hij altijd doet en verdien je dan geld?? is er ook een andere manier?

Greeetzz Mordaunt

Lord Vampire
15th February 2006, 21:32
Dit spel is echt vet :D Echt iedere euro waard die ik eraan heb uitgegeven!

Ben nu ruim 13 uur bezig en begin al flink op te schieten in het spel nu, alleen heb ik heb heel wat sidequests lopen. En ik moet toch maar eens een walkthrough gaan zoeken misschien met waar ik al die silver keys kan vinden, ik heb er nog maar 12, en moet er toch minstens 20 hebben voor bijvoorbeeld die kist in the guild...

en vraag me af hoe ik sommige demon doors moet openen, voor sommigen moet je heel wat doen!

BamBix
15th February 2006, 22:05
De meeste demon doors geven wapens, en zijn dus niet echt de moeite waard vaak...
@mordaunt: je kan helemaal niks als je burgermeester bent.. wat er nou het nut van is snap ik ook niet...

Mjr_Winters
16th February 2006, 01:38
Dit is echt dom. ik wilde het mannetje waar ik nu mee bezig was door en door slecht maken. Toen merkte ik op dat er een quest was waarbij ik geld moet doneren aan een tempel (Ave), dus ik doneer een paar duizend :P ben ik ineens door en door goed en me hoorns zijn verdwenen. Ik heb dus maar weer eens tadje geinfiltreerd om weer slecht te worden.

hoe hoog moet me physique eigenlijk zijn om dat waard bij de tempel van Ave eruit te trekken? of heb ik er iets anders voor nodig?

King Crimson
16th February 2006, 16:13
hoe hoog moet me physique eigenlijk zijn om dat waard bij de tempel van Ave eruit te trekken? of heb ik er iets anders voor nodig?
Voor dat zwaard moeten je toughness, health en strenght op z'n hoogst zijn d8 ik.

Lord Vampire
17th February 2006, 12:03
Voor dat zwaard moeten je toughness, health en strenght op z'n hoogst zijn d8 ik.
klopt, ik heb hem net gister eruit getrokken, na vele pogingen. Ben op een gegeven moment maar even gaan "levelen" om de laatste 58000 xp bij elkaar te sprokkelen voor level 7 health ofzo. |)

Welke quest is dat trouwens van de temple of Avo? Ik heb gister bij een overvloed aan geld namelijk 25.000 gestort, na al eerdere keren van 1.000 en 5.000, maar er gebeurt nooit iets. Ik heb die quest dan ook nog niet gevonden, ik hoopte gewoon een cool item ofzo te krijgen als ik grof veel doneerde, maar dat is ook niet zo :~/

King Crimson
17th February 2006, 15:49
Je wordt daar alleen jonger als je veel geld doneert. 3 keer 25 k moet het doen als ik het goed heb.

noknok
18th February 2006, 00:34
De meeste demon doors geven wapens, en zijn dus niet echt de moeite waard vaak...
@mordaunt: je kan helemaal niks als je burgermeester bent.. wat er nou het nut van is snap ik ook niet...
Ik dacht toen ik begon met het spel dat die demon doors deuren waren naar een 'andere wereld' ofzo, dikke teleurstelling natuurlijk toen ik voor de eerste keer door zo'n ding ging :P

Verder wel een super leuk spel, ze hadden het alleen wat moeilijker (alles ligt ZO voor de hand) en wat langer moeten maken (owwja, en die eindbaas is zwaar brak :()

owwja, die deamondoor in de guild (ff spoiler tags :P)

hij zegt 'only the brightest are allowed to enter, of iets dergelijks, gewoon je kaarsje aanzetten en je mag naar binnen :) Hoewel ik er natuurlijk van uitga dat jullie dat allemaal al hadden uitgevogelt, ik vond em iig wel leuk gevonden van de makers :))

Lord Vampire
18th February 2006, 17:43
Ik heb even geld gestort bij de temple of Avo :bier:

Ik kan dit vertellen: bij de 2e keer 25.000 werd ik 6 jaar jonger, van 57 naar 51. Bij de derde keer 25.000 kreeg ik de naam Paladin (zal wel van je alignment afhangen, ik ben door en door goed :fenix: ) en de 4e keer gebeurde er niks meer. De eerste keer weet ik niet wat er gebeurde, dat is al een tijdje geleden dat ik dat deed |)

Spooxx
18th February 2006, 17:48
Maakt het dan uit hoe oud je bent?....geen id hoe oud ik ben nu. Ben nu vol Evil gegaan nadat ik em op good heb uitgespeelt. Helaas MOET je soms good quests doen om het verhaal te volgen :( maja even wat traders slopen en je bent weer flink evil ^^)

ps. hoe doe je spoiler?:? :)

Lord Vampire
18th February 2006, 17:53
Zo kan ik sommige dingen niet doen omdat die evil zijn... En nee, het maakt niks uit hoe oud je bent volgens mij (hoewel je, als je voor het eerst naar de lost bay gaat, wat ik net deed, dan heb je ineens een dikke baard en zie je er behoorlijk oud uit. Ach nou ja, zolang ik dat zwaard kan slingeren gaat het prima _O_

King Crimson
18th February 2006, 18:36
ps. hoe doe je spoiler?:? :)
zo,

Spooxx
18th February 2006, 19:58
d8 al wel zoiets thx:p

dan maar meteen gebruiken voormensen die snel wat geld willen verdienen...

Zorg dat je je Guile skill upgrade naar level 3. Ga naar bowerstone south, naar de shopkeeper naast de ingang. Koop AL zijn will en health potions. En verkoop die ook weer aan hem...zo maak je telkens winst. Voor eht effectieve moet je eigenlijk iets van 50 will en 50 healt hebben denk ik...(had zelf 40 health 85 will) dan rkijg je per x kopen/verkopen zon 7000k erbij. Zelf ging ik van 9k naar 90k in 10 mins:p

Emmertje Bert
19th February 2006, 00:42
Tip: Max de spell Enflame NIET.
Dan word het spel namelijk veels te absurd makkelijk.

King Crimson
19th February 2006, 10:48
Dan ga ik dat dus wel doen:P

BamBix
19th February 2006, 12:45
wat ik wel zwaar bagger vind is dat het beste zwaard in de xbox-versie veel minder sterk gemaakt is, zodat het niet meer het sterkste zwaard in het spel is. Vind ik een beetje raar...

Lord Vampire
19th February 2006, 20:31
Tip: Max de spell Enflame NIET.
Dan word het spel namelijk veels te absurd makkelijk.
Het spel is sowieso veel te makkelijk... ik ben nu 18 uur bezig en heb nog maar 2 keer een resurrection phile hoeven te gebruiken, 1 keer nadat ik 5 minuten bezig was en 1 keer in een gevecht met een Balvarine toen ik niet zat op te letten... en dan heb ik Jack of Blades 2 keer verslagen, omdat ik wilde kijken wat er gebeurde als je het zwaard hield en als je het wegdeed...

Het blijft wel leuk, dat wel en het is dan wel weer leuk om net te doen alsof je niet van die Philes hebt (of ze te verkopen) en dan te spelen. Maar als je de heal spell krijgt, dan kun je haast niet meer dood...

MoD_Legion
19th February 2006, 21:21
Welke quest is dat trouwens van de temple of Avo? Ik heb gister bij een overvloed aan geld namelijk 25.000 gestort, na al eerdere keren van 1.000 en 5.000, maar er gebeurt nooit iets. Ik heb die quest dan ook nog niet gevonden, ik hoopte gewoon een cool item ofzo te krijgen als ik grof veel doneerde, maar dat is ook niet zo :~/
Als je genoeg geld doneert dan krijg je een of ander best wel redelijke mace.

Je kan die mace ook krijgen zonder geld uit te geven (met een exploit), als je na het donaten snel genoeg weer op dat ding clicked, en dan 0 doneer, ziet het spel wel dat je veel gedoneert had, maar kost het je geen geld :P (je moet er dus op clicken voor de 2de keer VOORDAT het geld uit je zak gaat).

BamBix
19th February 2006, 21:24
je meot geloof ik iets van 150.000 doneren... zoek op inet...

MoD_Legion
19th February 2006, 22:00
Ja maar als je dus die exploit gebruikt donate je bv gewoon 5-6x 25000 en dan krijg je em ook o^

Lord Vampire
20th February 2006, 22:55
Dat moet achter elkaar dan ofzo? want ik heb nu in totaal over meerdere keren verspreid 150.000 betaald, maar kreeg niks...

Trouwens, dat extra stukje is wel belachelijk kort... heb hem vandaag uitgespeeld, nou ja, ben in totaal om en nabij de 20 uur bezig geweest en heb nog lang niet alles gedaan eigenlijk. Nog een paar quests waren er over, ik kon de fightclub dingen nog doen (had alleen level 1), alle spelletjes spelen (heb er maar 4 geprobeerd), nog een stuk of 4 of 5 demon doors die ik niet heb geopend en ik had maar 17 silverkeys! terwijl er een kistje te vinden is waar je er 30 voor nodig hebt! toch maar eens zoeken naar al die keys dan 8-)

Anyway, leuk spelletje, redelijk simpel, maar je kunt het jezelf moeilijker maken door nooit je health te upgraden bijvoorbeeld, en/of geen philes te hebben voor als je doodgaat.

Anyway, zeker voor herhaling vatbaar nog een keer o^ Ik was zeer tevreden! Nu eerst Fahrenheit spelen :bier:

King Crimson
20th February 2006, 23:00
Hmm, volgens mij was ik de eerste keer in 15 uur klaar...
Maar toen gebruikte ik wel aardig veel exploits:P

2advanced den
25th February 2006, 02:37
Fable is teh fun! ben ik hier beetje laat mee? }: Pas gister begonnen :D
En hoe de fuck krijg je die sword uit de rock :)

2advanced den
25th February 2006, 02:46
sweeeet ! :D im hooked
na evil opnew met good... geld verdiene zal moeilijker worden :)

http://members.chello.nl/k.unal1/fable.png

Lord Vampire
25th February 2006, 12:46
Alles van Strenght op maximum hebben, alle drie de attributen... beetje jammer vind ik, want tegen de tijd dat je dat hebt (ik ging speciaal levelen voor die laatste paar XP ervoor) heb je het spel al bijna uitgespeeld. Ik kreeg zelf een cooler zwaard ongeveer 10 minuten nadat ik dat zwaard uit de rots had, best jammer... maar goed, hij is wel sterk _O_

2advanced den
25th February 2006, 21:58
had al een gevoel dat ie best sterk zou zijn maar er is dus nog een betere?
but no spoilers PLS :)

King Crimson
25th February 2006, 22:10
Toch die waarvoor je sleutels moet betalen bij een demons door?

Lord Vampire
25th February 2006, 22:15
Toch die waarvoor je sleutels moet betalen bij een demons door?
Geen idee daar had ik geen zin in om die te halen (geloof wel dat die sterker is als ik me herinner uit een walkthrough, om te kijken of het dat wel waard was :p )

Anyway, ik kan niks over dat sterkere zwaard zeggen zonder spoilers, wat ik wel kan zeggen is dat het niet uitmaakt als de tijd rijp is welke keuze je maakt (je wordt geacht een keuze te maken), je krijgt het toch wel :)

King Crimson
25th February 2006, 22:23
Geen idee daar had ik geen zin in om die te halen (geloof wel dat die sterker is als ik me herinner uit een walkthrough, om te kijken of het dat wel waard was :p )

Anyway, ik kan niks over dat sterkere zwaard zeggen zonder spoilers, wat ik wel kan zeggen is dat het niet uitmaakt als de tijd rijp is welke keuze je maakt (je wordt geacht een keuze te maken), je krijgt het toch wel :)
Je bedoelt avo's tear of the sword of aeons?
Volgens mij is SOA wel sterker hoor.

2advanced den
25th February 2006, 22:34
en waarom heb ik van die vliegen boven mijn hoofd hangen? :) kan je ergens een bad nemen? :p

BamBix
26th February 2006, 02:49
Vliegen? Nooit gehad.. Misschien bedoel je zo'n halo, als je erg goed bent krijg je dat...

@zwaarden:
Zwaard in de rots-> eerste keer dat je t probeert slaat ie je stats op. Daarna moet je strength+4, health+3en toughness+ 2 oid. Dan krijg je m los. Al je stats maxen kan ook :P..
Sterkste zwaard: Solus greatsword, kan je krijgen van lady grey, en kan je kopen in de winkel...

2advanced den
26th February 2006, 04:15
hmm nee.. ik ben pure en pure evil (trust me :P) en ik heb dus vliegen boven mijn hoofd altijd vliege :)

waarschijnlijk het tegengestelde van een 'halo' dan :)

Lord Vampire
26th February 2006, 14:02
Vliegen? Nooit gehad.. Misschien bedoel je zo'n halo, als je erg goed bent krijg je dat...

@zwaarden:
Zwaard in de rots-> eerste keer dat je t probeert slaat ie je stats op. Daarna moet je strength+4, health+3en toughness+ 2 oid. Dan krijg je m los. Al je stats maxen kan ook :P..
Sterkste zwaard: Solus greatsword, kan je krijgen van lady grey, en kan je kopen in de winkel...
Dat snap ik dus niet, want ik heb nooit wat gehad van Lady Grey en vertrouw me, ik heb echt van alles geprobeerd om dat zwaard te krijgen...

@Beertender: Ik heb het over the sword of Aeons ja. Solus Greatsword heb ik ook niet gehad, wilde ik ook niet want zoals de naam al zegt is het een greatsword en ookal doet hij meer damage, je bent veel minder snel, dus uiteindelijk doe je volgens mij met the sword of Aeons meer damage...

Over de keuze, ik bedoel Sword of Aeons of (ben de naam kwijt) die precies hetzelfde is...

En over die vliegen,dat is als je pure evil ben ja, als je pure good bent heb je een Halo en vlinders om je hoofd (Hurraay, there goes the Paladin!!) _O_

King Crimson
26th February 2006, 15:14
Over de keuze, ik bedoel Sword of Aeons of (ben de naam kwijt) die precies hetzelfde is...
Sword of Aeons of Avo's Tear.
Sword of Aeons krijg je als je je zus wilt vermoorden en Avo's Tear pas later, maar volgens mij is SOA wel sterker.

Mjr_Winters
26th February 2006, 17:31
Als je slecht bent krijg je wel rode gaswolkjes om je heen, maar vliegen heb ik nooit opgemerkt.

2advanced den
26th February 2006, 22:05
Ik maak wel even een SS :)

2advanced den
26th February 2006, 22:21
http://members.chello.nl/k.unal1/02/1.png

http://members.chello.nl/k.unal1/02/2.png

http://members.chello.nl/k.unal1/02/3.png

http://members.chello.nl/k.unal1/02/4.png

http://members.chello.nl/k.unal1/02/5.png

http://members.chello.nl/k.unal1/02/6.png

woot ! :)

Artero
27th February 2006, 01:16
Ik heb vlindertjes om me heen.. :P

2advanced den
27th February 2006, 01:57
hoe de fuck kom uit uit hook coast ? (sneeuw dorpje)

Master Aryon
27th February 2006, 14:57
Nou... Je hebt zown teleport ding waar je ook Hookcoast mee binnen kwam of je automatische teleport die als je "g" (geloof ik) indrukt kan vervoeren naar veel plekken!

2advanced den
27th February 2006, 15:24
Mja nee, ik heb gister even rondgekeken. Het was de enige 'glitch' in the game (en ik moest die weer eens encounteren) Maar ik heb et probleem opgelost. Moest helemaal van onder naar North ter voet travle om et op te lossen ,\

En betreft die donations, ik kreeg zo een hammer ding van 240+ damage.

BamBix
28th February 2006, 20:42
Jop, het mega wapen van Avo´s temple.. Kost je wel een hoop geld...

Over zwaarden:
Het Solus greatsword kan je geloof ik vinden in t bed van lady grey...Of in een kamer erachter ofzo...
Het is wel het sterkste.
Sword of Aeons en Avo's tear zijn volgens mij redelijk gelijkwaardig. Maar wel zwakker dan de Solus greatsword, wat ik op zich jammer vind..

Master Aryon
28th February 2006, 22:50
Jop, het mega wapen van Avo´s temple.. Kost je wel een hoop geld...

Over zwaarden:
Het Solus greatsword kan je geloof ik vinden in t bed van lady grey...Of in een kamer erachter ofzo...
Het is wel het sterkste.
Sword of Aeons en Avo's tear zijn volgens mij redelijk gelijkwaardig. Maar wel zwakker dan de Solus greatsword, wat ik op zich jammer vind..
Die moet je kopen in een winkel |) Dat is een ander zwaard wat je bedoelt... (zover ik weet)

pico
1st March 2006, 01:08
als ik me niet vergis zijn sword of aeons en avo's tear fast wapens en solus is heavy. maakt vershcil in attack speed he =)

fryslanboppe
3rd March 2006, 22:43
lol,ik kwam niet zo ver met het spel .. moest een bandit pakje hebben maar kon die nooit vinden:P
heb me wezenloos gezocht maar kon het nergens vinden
mischien als iemand de gouden tip heeft maar weer eens probere;)

King Crimson
3rd March 2006, 23:31
lol,ik kwam niet zo ver met het spel .. moest een bandit pakje hebben maar kon die nooit vinden:P
heb me wezenloos gezocht maar kon het nergens vinden
mischien als iemand de gouden tip heeft maar weer eens probere;)
Je moet gewoon voorbij Oakvale daar bij die bandieten pas gaan(je moet eerst dat stukje met die guards doen), en dan moet je in dat volgende stukje alle kleren van bandits uit alle kisten halen. Dan kun je Twinblade's kamp in.

hellscream
10th March 2006, 00:37

moet je zorgen dat je health hoog is voor dat je de arena quest doet ga naaar rots praat beetje met mensen daar loop naar zwaard en druk action button
als evil just kill every one and take it

hellscream
10th March 2006, 00:46
ik heb nu een tijdje gezocht naar een fable lost chapters thread maar ik kan hen niet vinden dus ik vraag mijn vraag als het mag teminste

een tijdje geleden heb ik fable the lost chapters gekregen en ziens dien speel ik het iedere dag omdat het een onwijs vet spel is maar mijn probleem is nu dat ik bij het begin the hero guild of zoiets heb ik een soort klokje gekocht en heb hem meteen gebruikt maar nu blijkt dat ik eeen opa ben geworden :( mijn vraag is kan je dat weer veranderen ik bedoel is er weer een manier o jezelf jong the maken ?
in de tempel van avo bij goede donatie word er tien jaar van je leven naar beneden gehaald er is nog een tempel waar je kan offeren vraag 2 vechters mee een gewoon iemand man of vrouw en breng ze binnen als beloning kryg je ook verjonging

hellscream
10th March 2006, 00:58

na de eerste x en je krijgt die keus maak eerst die ring rovers af twinblade laat je me rust dan dan val je um aan en zegt ie ok en gaat vechten doe assinatack en sla um in de rug herhaal herhaal herhaal en hij is zo dood
ga naar tent en maak tonnen en kisten leeg dan ga je terug zoals je gekomen bent maar dood ook al de kamplui in twinblades kamp en zo is goed voor je exp gebruik ook willkracht devin of of zo is goed op in will te levelen
nog tip ga in twinblades kamp naar koop lui de laaste in de rij heb 2 van die athedsmens koop ze maak hero save ga terug en koop ze weer

hellscream
10th March 2006, 01:04
sweeeet ! :D im hooked
na evil opnew met good... geld verdiene zal moeilijker worden :)

http://members.chello.nl/k.unal1/fable.png
nice outfit en eerlijk nou ja half eerlijk geld make is simpel je moet hiervoor wel de gave stelen al hebbe
ga naar winkel lok winkelier naar buiten geef um 3 a4 bier loop naar binnen en steel winkel leeg ga nu naar koopman en verkoop de gestoln waren terug aan hem en herhaal eet tegen de evil points gewoon tofu en je points zakken eet chicken en ze stijgen

groetjes

hellscream
10th March 2006, 01:08
speelde het ook tijdje, eerst wou ik good warrior worden, maar na een tijdje pakte ik mijn boog erbij, en nam ik die skill waarmee je meerdere pijlen tegelijk schiet.

nou, boog vol laden, al die pijlen tegelijk af gevuurd, ziet er echt strak uit :P

die arena met die whisper was wel grappig, maar heel even vondt ik het wel erg intressant om haar dood te maken, ik stond echt te twijfelen want ik wou weten wat die speciale prijs van jack of blades was :P

maar toen bedacht ik me op het laatste moment en liep held haftig weg ;)
dat kost je je winnings en je 10000 extra goud da is alles heldhaftig arm de arena uit
krijgt wel de arena troffee maar das dan ook alles

Lord Vampire
10th March 2006, 11:44
dat kost je je winnings en je 10000 extra goud da is alles heldhaftig arm de arena uit
krijgt wel de arena troffee maar das dan ook alles
Dat is niet alles, want het heeft wel invloed op het verhaal imv Thunder...

hellscream
11th March 2006, 16:08
Die moet je kopen in een winkel |) Dat is een ander zwaard wat je bedoelt... (zover ik weet)
in bouwerstone noord in winkel ken je solus zwaard kopen en de zwarte roos die je nodig he voor lady grey

Ries
11th March 2006, 19:45
Ik heb het spel weer geí¯nstalleerd en ben het weer aan het spelen maar zijn er al mods voor dit spel? Bijvoorbeeld een freeze voor je leeftijd zodat je niet na 5 uur spelen op een ouwe vent lijkt :P Of andere leuke toevoegingen aan het spel.

a_nevels666
14th March 2006, 00:33
Ik heb het spel weer geí¯nstalleerd en ben het weer aan het spelen maar zijn er al mods voor dit spel? Bijvoorbeeld een freeze voor je leeftijd zodat je niet na 5 uur spelen op een ouwe vent lijkt :P Of andere leuke toevoegingen aan het spel.
Er is wel een cheat waardoor je niet ouder wordt.
Je kunt ook gewoon je character niet (of niet zo veel) upgraden, dan wordt je ook niet ouder.

hellscream
15th March 2006, 02:24

probeer is beserk is ook zeer handig en je bent tydje bijna onschadelijk da samen in combie me asasinatackk doet ut goed

hellscream
15th March 2006, 02:29
dunno... Bij het bordeel kan je wel neuken.. }: Maar normaal weet ik het niet.. Wat voor toegevoegde waarde dat heeft weet ik ook niet...

Oo trouwens iemand al die 30 keys kist geopend? Ik wel, een grote teleurstelling :'(

ok lok vrouw mee naar je huis kleed je uit en dan moet je der met gifts zover krijgen da ze me je ut bed induikt

hellscream
23rd March 2006, 14:08

in bouwerstone noord in winkel koop je zwarte roze die geef je haar

hellscream
23rd March 2006, 14:16
ren als de weerga naar iendpunt de vyand volgt je dan op styger ren je stukie terug en gebruik je divine fury or infurnal wrath blijf dit doen en je haalt ut wel zo heb ik ut ook gedaan een verschil de pc versiekent geen tydmissies
maar ut proberen ken geen kwaad toch

hellscream
23rd March 2006, 14:24
Kan je eigenlijk na het uitspelen verdergaan net als op de xbox?
ik heb die draak nou al 3 keer gemold, maar dan krijg ik die aftiteling, en het lijkt wel of ie oneindig doorgaat ofzo...
die moet je aflaten lopen en dan saved ie de game en kan je nog spelen

hellscream
23rd March 2006, 14:40
Dit is echt dom. ik wilde het mannetje waar ik nu mee bezig was door en door slecht maken. Toen merkte ik op dat er een quest was waarbij ik geld moet doneren aan een tempel (Ave), dus ik doneer een paar duizend :P ben ik ineens door en door goed en me hoorns zijn verdwenen. Ik heb dus maar weer eens tadje geinfiltreerd om weer slecht te worden.

je moet by de ander tempel zijn die in darkwood neem 2 huurlingen en een dorpeling mee en offer ze daar dan krijg je evilpoints is naats da kamp waar je komt als je de misssie met die kooplui doet die je naar bouwersfield moet brengen

hellscream
23rd March 2006, 14:52
Dit spel is echt vet :D Echt iedere euro waard die ik eraan heb uitgegeven!

Ben nu ruim 13 uur bezig en begin al flink op te schieten in het spel nu, alleen heb ik heb heel wat sidequests lopen. En ik moet toch maar eens een walkthrough gaan zoeken misschien met waar ik al die silver keys kan vinden, ik heb er nog maar 12, en moet er toch minstens 20 hebben voor bijvoorbeeld die kist in the guild...

en vraag me af hoe ik sommige demon doors moet openen, voor sommigen moet je heel wat doen!

Silver Keys

Silver keys are carefully hidden throughout the game -- at the bottom of a pond, within a freshly dug grave, and even in the Mayor's bed. There are 30 such keys in total (25 in Fable and 5 in the Lost Chapters), and in order to unlock some of the better silver chests in the game, you're going to want to find most -- if not all -- of them. The following list should make that task fairly easy....

Silver Key #1

Notes: Once you've obtained a fishing rod, wander out of the Heroes' Guild into the nearby Woods to find a silver key in the local pond.
Silver Key #2

Notes: Slash your way through the highlighted bushes near the center statue to find a silver key.
Silver Key #3

Notes: Head down to the pier in the deserted area of Orchard Farm and fish off of it to snag yourself another key.
Silver Key #4

Notes: Snag yourself a silver key by fishing on the north side of the old man's house.
Silver Key #5

Notes: Head to the second floor of the clothing shop just inside Bowerstone South to find a silver key out on the balcony.
Silver Key #6

Notes: Run up the steep slope near the silver chest to reveal another silver key.
Silver Key #7

Notes: This one is a little tricky. Find the pillar shown in the screenshot to the left and fire an arrow at its hole to reveal a key inside.
Silver Key #8

Notes: Yet another key can be had simply by fishing off of the bridge on the west side of the map.
Silver Key #9

Notes: You won't know to dig at this spot until you've helped the undead pirate and he's told you where his treasure is buried. Use your spade at the base of the statue in Memorial Garden to reveal both a silver key and an Obsidian Greataxe.
Silver Key #10

Notes: Use your spade near the chest at the south side of the map to uncover another silver key.
Silver Key #11

Notes: Use your spade inside the ring of flowers just outside of Granny's house to find a silver key.
Silver Key #12

Notes: When you reach the large water-filled room at the end of Hobbe Cave, head to the north side to dig up a key in the middle of the mushroom patch.
Silver Key #13

Notes: Don't be too hasty when exploring the Demon Door on this map - there's a key hidden in the pond right next to it that a fishing session can uncover.
Silver Key #14

Notes: When exploring the south side of this map, head between two of the buildings to reveal a circle of foliage where a quick use of your spade will get you another key.
Silver Key #15

Notes: You can score yourself another silver key by fishing in the pond outside of the Demon Door on the Witchwood Stones map.
Silver Key #16

Notes: Dig a hole at the base of the statue shown in the screenshot to the left and you'll walk away with another key.
Silver Key #17

Notes: Not far up the path in Windmill Hill is a small garden with a ring of flowers. Dig in the center and a silver key is yours.
Silver Key #18

Notes: Behind the windmill, you'll find a ring of flowers. Once again, dig in the center of it to find another key.
Silver Key #19

Notes: Use your spade when standing on the fresh grave outside of the crypt on the south side of the map and you'll dig up an additional key.
Silver Key #20

Notes: Loot the sarcophagus inside the crypt on the south side of this map to earn yourself another key.
Silver Key #21

Notes: Yet another key can be turned up in the Lychfield Graveyard by fishing in the small pond west of the gravekeeper's home.
Silver Key #22

Notes: Make your way up the small hill on the north side of this map to find a ring of mushrooms where a silver key is buried.
Silver Key #23

Notes: You cannot obtain this key until later in the game when you battle Thunder for Lady Grey's hand in marriage. During the fight, Thunder will knock you off the cliff to a small area with a pond. Do some more fishing and you'll have yourself another key.
Silver Key #24

Notes: Once you've married Lady Grey and have access to the manor, ransack her bed for a silver key.
Silver Key #25

Notes: Loot the cabinet just inside the door of the lighthouse for yet another silver key.
Silver Key #26 (TLC)

Notes: Win second prize in the fishing competition to earn the silver key.
Silver Key #27 (TLC)

Notes: Win second prize in the Chicken Kicking competition to earn the silver key.
Silver Key #28 (TLC)

Notes: Donate 25 books to the school in Bowerstone South to earn this silver key.
Silver Key #29 (TLC)

Notes: You can find this silver key by digging up the grave next to the abandoned building.
Silver Key #30 (TLC)

Notes: Head to the southern side of the river and fish at the ripple there to earn another silver key.

King Crimson
23rd March 2006, 17:08
na de eerste x en je krijgt die keus maak eerst die ring rovers af twinblade laat je me rust dan dan val je um aan en zegt ie ok en gaat vechten doe assinatack en sla um in de rug herhaal herhaal herhaal en hij is zo dood
ga naar tent en maak tonnen en kisten leeg dan ga je terug zoals je gekomen bent maar dood ook al de kamplui in twinblades kamp en zo is goed voor je exp gebruik ook willkracht devin of of zo is goed op in will te levelen
nog tip ga in twinblades kamp naar koop lui de laaste in de rij heb 2 van die athedsmens koop ze maak hero save ga terug en koop ze weer
Dude... Nooit gehoord van dubbelposten?
En btw, die vragen zijn allemaal al beantwoord;)

EsperForce
24th March 2006, 03:13
hoe kun je eigelijk neuken hierin? zo'n vrouw die vroeg dat zo :P
In het echt of in de game ,-) ??? :bier: :bier: Je moet gewoon je expressies gebruiken en ze veel geschenken geven (daarna laat je haar volgen tot je huis). Dan trouw je met dr als je dr een ECHTE huwelijks ring geeft. Daarna herhaal je het binnen in het huis weer (expressies, oa flirten en arm pump) daarna geef je weer wat dingen en dan gaat het loos.... ,-) !!! Moet wel in een gekocht huis van je trouwens.

EsperForce
24th March 2006, 03:17
net gedaan, maar die winkels zijn duur 31000 w00t
Geld heb je zo bij elkaar als je Al je items koopt en verkoopt bij die gast bij de poort van Bowerstone town ,-) (wel steeds de max kopen en verkopen) dan heb je zo een gelpakhuis a la Dagobert ,-).

Fable_girl
26th March 2006, 13:36
weet iemand of je van die burgemeester af komt ,mijne is getrouwd met haar maar ik wil zelf de burgemeester worden van bowerstone heeft iemand enig idee ????

Artero
26th March 2006, 14:12
Dan had je niet met haar moeten trouwen, dan was je nu burgemeester ;).

Fable_girl
26th March 2006, 14:36
hmmm wat is er eigenlijk speciaal aan om burgemeester te worde ,wat mag je allemaal doen???

EsperForce
2nd April 2006, 00:05
hmmm wat is er eigenlijk speciaal aan om burgemeester te worde ,wat mag je allemaal doen???
Ja hoe wordt je trouwens burgemeester? Vraagje ik moet naar dat huis van Lady Gray maar ik krijg elke keer die bandit in beeld met de opdracht om alle traders en guards te killen. Maar als ik alle guards kill dan wil niemand in bowerstone weer wat tegen me zeggen (vage quest, krijgt er wel geld voor en is best evil dus). Hoe kan ik bij dat huisje van Grey komen zonder die missie van het killen van alle traders te doen? Of is er een truc dat alle mensen daarna weer met je willen praten?

EsperForce
2nd April 2006, 00:38
The Dollmaster"s Mace

Dmg: 135

Where: Demon Door #8

Wellow"s Pickhammer

Dmg: 120

Where: Demon Door #3

Cutlass Bluetane

Dmg: 165

Where: Demon Door #2

Obtainable very early in the game, and one of the best indeed.

Ronok the Axe

Dmg: 165

Where: Demon Door #10

Avo"s Tear

Dmg: 230

Where: a special quest in the Heroes" Guild, only if you destroyed the Sword of Aeons after fighting Jack.

The Harbinger

Dmg: 198

Where: stuck in the stone near the Temple of Avo.

Solus Greatsword

Dmg: 314

Where: you get it as a gift from Lady Gray if you are her husband and treat her nicely. Another way to get it is to buy it in Bowerstone North.

It"s easy to notice that this is the deadliest weapon in the game.

The Murren Greathammer

Dmg: 270

Where: Heores" Guild, a 20-key Silver Chest.

The Murren Greataxe

Dmg: 240

Where: 15-key Silver Chest in the lighthouse, Hook Coast.

The Sentinus

Dmg: 255

Where: you get it from Temple of Avo after donating some serious money.

Katana Hiryu

Dmg: 214

Where: 15-key Silver Chest in Lady Gray"s bedroom.

The Bereaver

Dmg: 285

Where: Demon Door #11

The Avenger

Dmg: 180

Where: 30-key Silver Chest in The Lost Bay.

Skorm"s Bow

Dmg: 264

Where: Reward in Chapel of Skorm

The best ranged weapon in the game, and obtainable quite early too.

Arken"s Crossbow

Dmg: 220

Where: 15-key Silver Chest in Darkwood Lake.

Ghetto-Kevo
2nd April 2006, 12:25
Ik heb gewoon de normale versie van Fable gespeeld niet TLC, vond het persoonlijk een mooi verhaal maar als je op het laatst die Jack verslaat... kun je niet meer verder spelen :S.. dus heb je ook niks meer aan je Sword of Aeons, ze hadden het veel beter kunnen maken.. bijv. als je trouwt.. je kunt er niks mee doen..

Gamer969
2nd April 2006, 19:21
...en weet iemand ook hoe je brieven en boeken kan lezen?

Alvast bedankt_O_

EsperForce
2nd April 2006, 20:34
Ik heb gewoon de normale versie van Fable gespeeld niet TLC, vond het persoonlijk een mooi verhaal maar als je op het laatst die Jack verslaat... kun je niet meer verder spelen :S.. dus heb je ook niks meer aan je Sword of Aeons, ze hadden het veel beter kunnen maken.. bijv. als je trouwt.. je kunt er niks mee doen..
Moet je de aftiteling af laten lopen als het goed is.

Fable_girl
2nd April 2006, 23:21
ik ben egt benieuwt wat je krijgt als je alle treasure clue hebt, heeft iemand al dat gevonde????:D

Jweetje
3rd April 2006, 04:49
Ik was dus al weer wat verder gekomen na 2 dagen zoeken en spelen. Maar toen reageerde mn xbox dus niet meer. Laatste autosave was ook nou niet echt om blij van te worden, dus ja :S

Maar ik heb voor nu 3 vraagjes :
1) Waarom kan ik die vishengel niet kopen in Bowerstone ? En hoe kom ik anders in FishersCreek (want daar schijn je m redelijk makkelijk te kunnen halen)
2) Wanneer kan je die trouwring daar kopen ? Moet je huis dan af zijn of zo ?
3) Wat is de beste tactiek tegen Twinblade ?

Bvd !!

Menzzo
3rd April 2006, 05:03
Even een vraagje aan iedereen, tussen de questvragen door ;)

Is dit spel het waard om het aan te kopen? Ik zie behoorlijk positieve reviews op het internet staan waarin velen zeggen dat het een goed spel is. Het nadeel is alleen de korte levensduur die het spel heeft, een uurtje of 10 schijnt genoeg te zijn het spel wel uit te kunnen spelen.

Is dit nou echt zo? Zo ja, kun je daarna nog veel andere dingen in het spel doen? Want opzich lijkt dit mij een leuk spel, maar ik weet niet of het wel een aankoop waard is als je er snel doorheen bent. Ik speel momenteel WoW maar ben van plan daarmee te stoppen, dus wil ik even een leuk vervangend spel hebben voor tussendoor. Kom ik hiermee dan aan mijn trekken?

Jweetje
3rd April 2006, 16:37
ik vind m goed. ik ben erg zelf niet erg handig in op zich dus ik heb wel wat meer tijd nodig ,-)

Lord Vampire
3rd April 2006, 18:16
Ik heb niet alle quests gedaan, wel ongeveer 95% denk ik en was 18 uur bezig. Dus dat 10 uur, dat valt heel erg mee en dan kun je nog gewoon een beetje rondlopen en items zoeken daarna enzo.

Ik zat ook heel lang te twijfelen of ik hem zou halen, uiteindelijk de knoop doorgehakt en heb er geen moment spijt van gehad, ik vond het een subliem spel!

MooseMode
6th April 2006, 14:35
...en weet iemand ook hoe je brieven en boeken kan lezen?

Alvast bedankt_O_
Bij de XboX versie moet je op start drukken - logbook - books geloof ik. Duurde ook even voordat ik het doorhad.

Heb nu Fable uitgespeeld, niet een bijzonder lang spel ofzo en vond Jack eigenlijk ook niet echt een uitdaging. Betwijfel of ik TLC erbij ga kopen voor die paar extra speeluren, daar was het niet boeiend genoeg voor denk ik.

pico
6th April 2006, 15:30
ik ben egt benieuwt wat je krijgt als je alle treasure clue hebt, heeft iemand al dat gevonde????:D
een koekepan! lol

Plofkoppie
7th April 2006, 14:58
Hoi mensen.
Even een "groentje" wat betreft fable... Ik heb een vraagje.
Ben net begonnen met dit spel, en alles ging goed.
Maar nu heb ik problemen met opslaan! Ik ben nu bezig met oefenen met mijn zwaard en die beetles verslaan enzo.. Vervolgens sluit ik af, en slaat hij ní*ét op. Hij ging wel autosaven toen ik bij dat gekke ventje in de Guild kwam ofzo, als leerling...
Maar hoe moet ik nu opslaan? Als ik "hero save" doe lsaat ie alleen mijn bezittingen op, en niet waar ik ben gebleven.. Hoe moet ik opslaan??

(ik heb trouwens de pc versie)

FpD
7th April 2006, 15:23
je kan het spel allen opslaan als je niet in een queest bent.

hero save ga je terug naar het begin van de queest als je de game laad.

een tip voor beginner ga naar een handelaar. en koop daar al zijn appels meer dan 30 moet volgens mij wel werken verkoop ze daarna en dan krijg je meer terug. :) werk met alles dus ook diamanten, zo word spel wel heel makkelijk. ik liep bijvoorbeeld als heel snel in de duurste armor met duurste van alles...

Plofkoppie
7th April 2006, 18:57
Ik zal het nog eens proberen. Voor zover ik weet zit ik niet in een quest.
Maargoed, we zien t wel..

Ik ga het proberen. En wat moet ik dan doen, afsluiten zodat ie zelf opslaat, of is er een sneltoets voor?

Plofkoppie
10th April 2006, 18:11
Heyhey. zo.. ben al een flink stuk verder.
Maar nu zit ik met die stenen te rotzooien :P Ik moest dus een of ander ventje van maze redden, en daarvoor moet ik voorbij een demon door. En dan moet ik dus 4 stenen met de letters H , I, T, en S combineren..
Wat moet ik doen? Ik kan geen geld geven aan dat ventje voor de naam, ben helemaal blut.. wat is de naam? :D

Menzzo
10th April 2006, 18:16
Shit hé, echt geen idee 8-)

Plofkoppie
10th April 2006, 18:54
SHIT, die doet het niet nee :hitman: :)

Lord Vampire
10th April 2006, 21:34
Over die stenen:

HITS of HIST... ik dacht HITS

a_nevels666
10th April 2006, 21:50
SHIT, die doet het niet nee :hitman: :)
Als je S-H-I-T spelt worden er een paar Balvarines gespawned. :)

Plofkoppie
11th April 2006, 16:41
Whahahah dat was grappig :D
Tsja.. nouja het lukte wel. Ik gaf hem gewoon een stomp :P
Waar ik trouwens een AFGRIJSELIJKE hekel aan heb is die lachende bolletjes :S
Blauw of oranje.. echt irritant.... Wat ik ook doe, ik krijg ze niet weg :D

Lord Vampire
11th April 2006, 19:36
Whahahah dat was grappig :D
Tsja.. nouja het lukte wel. Ik gaf hem gewoon een stomp :P
Waar ik trouwens een AFGRIJSELIJKE hekel aan heb is die lachende bolletjes :S
Blauw of oranje.. echt irritant.... Wat ik ook doe, ik krijg ze niet weg :D
Locken en achter elkaar je lightning spell gebruiken... dan zijn ze zo dood en kunnen ze niks doen |)

bjornster
17th April 2006, 16:28
hallo,
misschien domme vraag maar het lukt mij maar niet om die gozer die dat ventje pest te gaan slaan in het begin van het spel, er staat dat je 0 in moet drukken en dan je linkermouse-knop maar dat werkt niet bij me?
het zal wel stom zijn, maar het lukt me maar niet, wie kan me helpen?
pc versie

Menzzo
17th April 2006, 16:41
hallo,
misschien domme vraag maar het lukt mij maar niet om die gozer die dat ventje pest te gaan slaan in het begin van het spel, er staat dat je 0 in moet drukken en dan je linkermouse-knop maar dat werkt niet bij me?
het zal wel stom zijn, maar het lukt me maar niet, wie kan me helpen?
pc versie
Bij mij werkt het altijd als ik spatie indruk. Dan focust hij zich op 'je tegenstander' waardoor je puur op hem in mept. Moet je maar eens proberen, met spatie hem selecteren en vervolgens meppen o^

bjornster
17th April 2006, 17:32
ja die tip kreeg ik ook, maar die lukt dus niet, ik sla door hem heen ....
het is helemaal aan het begin van het spel, hoe is dat met jullie begaan?
ik sta voor hem, heeft zo'n groen licht en dan spatie inhouden en meppen, maar ik sla er gewoon doorheen!!!!!

Mordaunt
21st April 2006, 20:06
Hallo iedereen

Had ff een vraagje :

Als je evil bent kun je dan haar op je borst/rug enzo krijgen?
En als je good met blond haar bent dan?
Want als je good met donker haar hebt wel

[edit] als je een expression gebruikt of je zwaard pakt gaat bij jullie dan de mond open??

Greeetzzz :zwaai:

Jweetje
9th May 2006, 05:49
uitgespeeld :D

Eother
7th August 2006, 22:22
Hallo iedereen

Had ff een vraagje :

Als je evil bent kun je dan haar op je borst/rug enzo krijgen?
En als je good met blond haar bent dan?
Want als je good met donker haar hebt wel
Niet dat het mij ooit gelukt is lichaamsbeharing te krijgen, maar waarom zou je dat in vredesnaam willen? :?

Wolfwood
17th September 2006, 02:00
Heb hem nu net uitgespeeld tenminste:
Jack in nu echt dood, nadat ik hem in zijn draakvorm heb verslagen. Aftiteling voorbij zien komen en dan gaat het spel gewoon verder? Moet ik eer alle side quest halen voor het echte einde ofzo? :( Want ik was hem al zat voordat ik Jack de eerste keer had verslagen.

Black Eagle
17th September 2006, 02:59
Spel is over, maar je krijgt de mogelijkheid om verder te spelen.

rudolfb
17th September 2006, 20:14
Als je hem zat bent ga je toch niet verder spelen :P

Wolfwood
17th September 2006, 21:31
Als je hem zat bent ga je toch niet verder spelen :P
Kan de wereld toch niet zomaar aan haar lot overlaten? :P

Master Aryon
17th September 2006, 22:59
Ik vond nadat je de main-quest had uitgespeeld het verder niet zoveel meer aan eigenlijk. Je had niet 1 groot doel voor ogen meer, wat bij FLC wel heel belangrijk was, anders werd het snel saai imo.

Voetbalgirl1
5th June 2007, 12:08
Ik heb Fable gekocht en vind het een te gek spel. Maar ik ben dus goed. En nu heb ik per ongeluk een slechte quest genomen. Kan ik die weg doen? Of moet ik die echt doen?

GeoKip
5th July 2007, 20:24
ik moet die black rose vinden voor dat ene rare mens, en waar vind ik die?

pico
5th July 2007, 20:39
Shop van north bowerstone

knuppel5
5th July 2007, 23:23
ja die tip kreeg ik ook, maar die lukt dus niet, ik sla door hem heen ....
het is helemaal aan het begin van het spel, hoe is dat met jullie begaan?
ik sta voor hem, heeft zo'n groen licht en dan spatie inhouden en meppen, maar ik sla er gewoon doorheen!!!!!
nadat je je tegenstander tegen de grond geslagen hebt, duurt het een paar seconden tot hij terug rechtstaat. In die tijd kan je hem niet verwonden. Het is gewoon kwestie van goed schatten wanneer je hem terug kan raken.

GeoKip
5th July 2007, 23:59
je heb zo'n rots met gezicht waar je op moet schieten om hem open te maken, maar hoeveel moet je skill dan zijn om hem open te krijgen?

pico
6th July 2007, 00:56
5 accuracy ofzo. Of een master boog geloof ik. Skorm's zeker.

maximo516
16th July 2007, 22:53
ik had ff een vraag
alsk het spel start gaat ie ff aan en weer uit en dan staat er dat het spel niet correct is afgesloten en ik het beter in safe mode of en de normale mode moet spelen geen van de 2 werkt en dan staat er fable.exe heeft een fout en word afgesloten (zo iets) weet iemand wat ik hier tegen moet doen>?

ik las net dat iemand hetzelfde probleem als mij had en zijn geluidskaart moest update

ik wil dat nu ook doen ookal hebk gene idee van hoe dat moet....

weet een van jullie hoe da moet?

en wrm kan ik geen thread starten???

Disarmonia Mundi
17th July 2007, 00:55
Dat kan pas na 1 of 2 dagen ofzo.

fryslanboppe
6th April 2008, 01:48
Sorry voor de (te) grote bump maar ik had weer eens zinin een rpg te doen, en heb fable maar weer eens opgepakt. Maar heb niet zinin helemaal overnieuw te beginnen. Heb me suf gezocht naar save files voor de pc maar kan ze alleen voor de xbox vinden.

Iemand nog save files toevallig?

Paralize
13th December 2013, 10:22
Keiharde BUMP lui want ik kon het topic niet vinden:

http://www.gamer.nl/nieuws/437151/fa...i-verkrijgbaar (http://www.gamer.nl/nieuws/437151/fable-anniversary-vanaf-7-februari-verkrijgbaar)

WOOOOOOOOOT WOOOOOOOOOOT

Fable 1 is 1 van de eerste (Actie)RPG's die ik helemaal uit heb gespeeld. Want wat vond ik dat tof zeg!