PDA

View Full Version : World in Conflict

Pages : 1 [2] 3 4

Riva
11th June 2007, 17:39
nuke zorgt eigenlijk amper voor veel verandering, doordat je in één klap veel vijanden kan opblazen zou hierna snel een paar points kunnen capturen. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je het ook gelijk wint en de tegenstander geen kans meer heeft

ProXi
11th June 2007, 19:57
ik vind het jammer dat tegenwoordig nooit de specs meer vermeld staan op sites. Vroeger stond er altijd een knopje met system requirements of bij game info iets over de specs. Nu moet je vaak of super goed zoeken of het staat er gewoon niet.

Weet iemand toevallig iets over de minimum specs al?
dus niet alleen voor de beta maar voor de game zelf. Wordt waarschijnlijk toch alleen single player voor mij aangezien mijn pc dat al amper aan zal kunnen denk ik :P

ps voor het ik het vergeet
http://www.youtube.com/watch?v=pZEHzhJ4FWs
ze hebben het zeker over jullie:+

ik quote "VoIP is supported and seems to be working, all these Dutch bastards yelling as they do in every single game supporting it. But the guys you heard close to the chopper were the usual unit voices you'll hear once you get close " :D

guest
11th June 2007, 23:03
:D

Maar ik hoorde geen nederlanders...

Big-O
11th June 2007, 23:39
Niet dat je die in dat filmpje moest horen. ;) Check de comments is

Tolga
12th June 2007, 00:04
Net over de 1000 punten gehaald, mede dankzij 2 nukes die ik gooide:P. Elk rood puntje in mijn beeld (en dan waren er pokkeveel) ging gewoon weg. I love nukes and i love UsTown4!

Knives
12th June 2007, 01:57
Dag mensen. Ik heb net de trailer gezien 'looking for survivors'. Ik was erg onder de indruk door zowel de 'memories' als door de beelden zelf. Zal het spel dus ook zeker spelen :D

Maar weet iemand ook welk nummer ze hebben gebruikt voor de trailer? Heb het zelf nog totaal nergens kunnen vinden (al klinkt het idd een beetje American Beauty)

Heatlock
12th June 2007, 14:23
Iemand die nog een key heeft? Zou dolgraag de beta willen doen dit is iig een must have voor mij...

Wat ik me afvraag bijvoorbeeld bij een airborne... is dit infanterie of luchtmacht?
Of een combinatie dat de persoon met luchtmacht een vliegtuig moet klaar zetten en dat iemand met infanterie zijn troepen erin moet sturen?

Ook zag ik in filmpjes drops vanuit helicopters... zelfde vrag als hierboven...

Riva
12th June 2007, 15:32
je hebt een infantery compagny, die heeft onderandere paratroopers, en dan heb je nog de airforce company, die heeft helicopters. Vliegtuigen staan niet direct onder jouw bevel maar kunnen worden gebruikt met je 'special ability's'. Dat droppen uit helicopters kan (volgens mij) door samenwerking tussen de 2 hierboven genoemde, de airforce compagny heeft namelijk ook de beschikking over een transport heli.

Tolga
12th June 2007, 18:25
Damn, UsFarmlands4 ftw! Net daar 1200 punten gehaald en 2 perfecte nukes gegooid! Meteen 1ste match al.

do_not
12th June 2007, 18:31
Iemand die nog een key heeft? Zou dolgraag de beta willen doen ...
Dit dus o:]

ProXi
12th June 2007, 20:54
je hebt een infantery compagny, die heeft onderandere paratroopers, en dan heb je nog de airforce company, die heeft helicopters. Vliegtuigen staan niet direct onder jouw bevel maar kunnen worden gebruikt met je 'special ability's'. Dat droppen uit helicopters kan (volgens mij) door samenwerking tussen de 2 hierboven genoemde, de airforce compagny heeft namelijk ook de beschikking over een transport heli.
hoe werkt dat in de single player dan vraag ik me af :P
want dan win je nooit als je alleen tanks heb of alleen infantry of alleen airunits

Hoop dat iemand ook wat over specs kan zeggen :P

Medina
13th June 2007, 10:42
Ik ben alleen goed met Armor, en Air, en soms met Support, kan iemand mij helpen hoe ik Armor/Infantry skills wat kan verbeteren ? TY :)

FerraRa
13th June 2007, 17:07
Als er nog iemand een key heeft en er verder niks mee doet ben ik ook wel beschikbaar om hem bij te dumpen :+

Bvd alvast :)

Tolga
13th June 2007, 20:06
Laten we spelen! Ik heb er echt zin in want morgen geen huiswerk!!!111!

Medina
15th June 2007, 19:58
Ik kreeg vanmiddag deze brief:

Massive thanks!

Sierra Entertainment and Massive Entertainment would like to take
this opportunity to thank you for helping us test and improve our
upcoming game, World in Conflict. The closed beta test is a huge
success, and we are extremely happy with all the feedback, ideas and
bug reports we have received!

Now, we want to invite you to a weekend of Closed Beta fireworks!

ALL MAPS BONANZA

We will unlock all the maps that have been available during the test,
on Saturday, June 16. This means you can play any of your favorite
Domination, Assault or Tug of War maps for the remainder of the test.
Few Player Mode (1v1 and 2v2) will also be available for everyone!

DREAMHACK ON BOARD

On Saturday, the participants of Dreamhack will be able to join the
Cold War! Dreamhack holds the record for the worlds' biggest LAN
party. It takes place in Jonkoping, Sweden, and the Summer 2007 event
kicks off on Saturday. So be ready to give the horde of grunts a warm
and intense welcome!

CRITICAL STRESS TEST

We would also like to ask you all to help us with a very important
stress test, this Sunday, June 17, at 12.00 PST / 21.00 CET. Simply
log on, play some games or chat with people in the lobby. This is a
very important test for us so if you want to really help us out, then
this is your chance to pitch in!

BETA FORUM

You may have missed our closed beta forum? It is located here:
http://beta.massgate.net/
As a beta participant you have automatic access to the forum, and we
really appreciate your feedback! Please visit and take a look.

MEET THE DEVELOPERS

On Sunday at 12.00 PST / 21.00 CET you will have a chance to meet and
discuss your beta experiences with a few of the key developers behind
World in Conflict. Just keep an eye on the chat rooms for more
details on Sunday.

The closed beta is scheduled to end on Tuesday, June 19.

See you on the battlefield this weekend!

Maar wanneer is 12:00PST? want we leven in een ronde wereld dus mss is het dan hier ondertussen 3 uur ofzo? Iemand een idee? Daarnaast deze hele weekend alle mappen en speelstijlen :D :D :D :D :D :D

jos
15th June 2007, 20:22
Ik kreeg vanmiddag deze brief:

Maar wanneer is 12:00PST? want we leven in een ronde wereld dus mss is het dan hier ondertussen 3 uur ofzo? Iemand een idee? Daarnaast deze hele weekend alle mappen en speelstijlen :D :D :D :D :D :D
Er staat "12.00 PST / 21.00 CET" en volgens deze site (http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/europe/european-union/the-netherlands/) wonen wij in CET, dus dan zou het om 21.00 uur 's avonds moeten zijn.

Tolga
16th June 2007, 00:22
YEAAA, de 2vs2 servers zijn echt awesome! Dat is pas teamwork. Ik koos de ground support met artilley en tanks en infantry en mijn teammaat koos air en anti air. Ik had aan het einde van de potje 1780 points! En ik gooide een perfecte nuke waardoor er iets van 15 Heli's en paar tanks meteen dood gingen _O_. Dit spel hoort gewoon 2vs2 gespeeld te worden.

Medina
16th June 2007, 15:33
Ok, Togga dan gaan wij ook een keertje samen :)

Tolga
16th June 2007, 17:45
Ja, je moet wel spelen dan he... Je bent er bijna nooit. Ik speel altijd alleen. Laten we afspreken: om 1630 oke?

edit: godverdomme -_-

Medina
17th June 2007, 16:17
Whahah lol! Whaha hey ik heb wel betere dingen te doen dan ALLEEN maar WIC :P

Tolga
17th June 2007, 16:20
Nou ik ook heur, maar ik zie nog alleen die gozer Multi_NL

Big-O
17th June 2007, 16:45
En één keer Isidoor, niet te vergeten!

Tolga
17th June 2007, 17:36
Ohja...

Mesijs
18th June 2007, 00:15
Er staat "12.00 PST / 21.00 CET" en volgens deze site (http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/europe/european-union/the-netherlands/) wonen wij in CET, dus dan zou het om 21.00 uur 's avonds moeten zijn.
En dan +1, 22:00 dus.

Ik heb net dan eindelijk de beta gespeeld. En damn, wat is teamplay enorm belangrijk. Ik werd een aantal keren echt compleet weggevaagd door tegenstanders die telkens op het juiste moment op de juiste manier toesloegen.

Dit is echt een ultieme game voor clans.

Big-O
19th June 2007, 17:22
Helaas helaas, de Béta is voorbij :(!

Tolga
19th June 2007, 17:55
Ruk, ik dacht dat het morgen pas zou eindigen...Anders had ik gisteren nog gespeeld. Mijn rank was iig 1745 \o/

Medina
19th June 2007, 18:28
Ow, ik heb 1 week niet gespeeld, dus ik weet mijn rang niet meer :P

Big-O
19th June 2007, 21:36
Mijn rank was ook iets in de 1700 :)

Sobek
20th June 2007, 10:31
En?
Gaan jullie hem zeker aanschaffen?

Medina
20th June 2007, 13:40
Weet het nog niet, denk dat Kingdoms leuker is :P

Multikiller
20th June 2007, 14:59
Wat is jullie mening over de game nu je de beta gespeeld hebt?

Mijn mening:

Ikzelf heb het eerst een paar dagen gespeeld, maar haakte al snel af omdat het niet leuk was met mijn videokaart (Geforce 6600)
Maar nadat ik mijn nieuwe videokaart had geinstaleerd (Geforce 7950GT)
was ik weer helemaal aan het genieten,
Dit spel zal echt leuk worden voor mensen die van grote gevechten houden in teamverband.
Ikzelf kan niet wachten tot het uitkomt, om het dan in clan verband te spelen aangezien je hier heel goed moet gaan samen werken.

De maps zijn erg mooi gemaakt, en echt alles kan kapot, zo kan je met een napalm bommetje even wat boompjes neermaaie zodat je er geen inf meer in kan laten schuilen.

De Units, bij het begin dacht ik dat het best weinig units waren, maar eigenlijk heb je niet echt gek veel meer nodig, dit omdat je natuurlijk maar 1ding beheert (air,inf,support,armor).
Maar zodra je met 8man in 1team alles goed verdeelt hebt, is er veel variatie in het spel.

Leuk is het request system (om het zo maar te noemen??): hierbij kan je dingen vragen aan je mede spelers,, zoals Artillery op bepaalde plek, of bv als er een aantal choppers je tanks aanvalle, dat je via dat systeem je teammates kan oproepen om die choppers neer te halen.

Wat ik vooral goed van het spel vindt, wat eigenlijk maar iets kleins is, is dat je je eigen TA (Tactical Aid) punten aan je mede spelers kan geven, zo kan bv een mede speler om 10TA punten vragen aan mensen zodat hij genoeg TA punten heeft om een NUKE te kopen.

Tactical Aid nog even uitgelegt dan: elke keer als je op een enemy schiet met je units, krijg je hiervoor een soort van reward,, deze reward krijg je in TA punten, met TA punten kan je (mits je genoeg hebt) van alles oproepen, van Paratroopers tot een Nuke (al is een nuke dan wel veeel duurder dan een paratrooper groepje)
bv. je ziet dat een groep een command punt gaat overnemen, dan kan je dmv je TA punten inzetten een Off-map artillery oproepen (deze heb je in verschillende maten) zo kan je en precission artillery oproepen om dat punt te beschieten waardoor de tanks die op dit punt staan in 1klap dood zijn (moet je wel goed mikken).
of weet je misschien een spawn plek waar de enemy al zijn troepen krijgt, en je hebt genoeg TA punten dan kan je er een Nuke of Fuelbomb(daisyclutter) op gooien.
De Nuke vaagt echt alles weg (mooi gezicht ook, die explosie).

Sorry voor me verhaal, moest het even kwijt aangezien ik spel aan het instaleren was, maar die is nu klaar! :zwaai:

Teamplay, daar draait alles om

jos
23rd June 2007, 13:31
Details í¼ber die Special Edition von World in Conflict

Sierra Entertainment hat die Inhalte der Sammleredition des kommenden Strategiespiels und Command & Conquer-Konkurrenten World in Conflict bekannt gegeben. So soll die Collector's Edition ein echtes Stí¼ck der Berliner Mauer, eine Bonus-DVD des History Channel und Making-of-Videos enthalten. Das Ganze kommt dann in einer besonderen Verpackung daher. Ebenso sind Extras fí¼r Vorbesteller angedacht, die allerdings nicht ní¤her benannt wurden.
http://www.pcgames.de/?article_id=604503

Voor degenen die altijd al een stuk van de Berlijnse Muur wilden bezitten, koop de Special Edition van World in Conflict. ;)

Sobek
23rd June 2007, 17:24
Voor degenen die altijd al een stuk van de Berlijnse Muur wilden bezitten, koop de Special Edition van World in Conflict. ;)
Geloof je het zelf. Berlijnse muur is een nationaal erfgoed, dus daar wordt niet uit gehakt :zwaai:

nutral
23rd June 2007, 20:23
waarschijnlijk is het een klein stukje dat uit de brokstukken komt ofzo.

multikiller, een 6600 is niet zo probleem hoor, mijn 7300gs hier draaide het op low prima en zag het er mooi uit. nu draai ik het op high met een 2900xt en er zit nou niet echt superveel verschil in. de ontploffingen en nukes zijn wel veel mooier.

Medina
23rd June 2007, 23:32
De website zegt: Sie haben gewonnen, heb ik nu de WiC special edition gewonnen?

Tsurany
24th June 2007, 02:01
De website zegt: Sie haben gewonnen, heb ik nu de WiC special edition gewonnen?
Das spam.

guest
24th June 2007, 17:23
Ik denk dat het wel heel klein is of er zullen heel weinig special editions gemaakt worden, veel mensen kijken uit naar world in conflict dus de special edition zal flink vaak over de toonbank gaan dan.

Toevallig heb ik wel een stukkie berlijnse muur in mijn kast staan :D mijn pa was erbij dus die heeft natuurlijk een paar stukken meegenomen.

Medina
25th June 2007, 16:26
Das spam.
Ow jammer.|P

Sobek
1st July 2007, 23:10
Vandaag hewt filmpie in PCGP gekeken en dat was VET!
WiC ziet er zeer goed uit. Alleen is dit een spel dat echt voor de multiplayer is gemaakt. Wil ik nu echt een singleplayer zijn :(
Balen...

Tolga
1st July 2007, 23:16
Wij hadden de Closed MP Beta. Dus als het goed is, komt er ook nog een Open Beta! \o/

Medina
2nd July 2007, 21:39
Beter, kan ik weer gaan ownen... ownee ik verloor steeds :(

Qonstant
2nd July 2007, 22:47
game gepreorded wel de se version

joris2222
4th July 2007, 14:31
Je kan je hier (http://game-on.intel.com/eng/geekout/wic/default.aspx) inschrijven voor de open-beta ;)

guest
4th July 2007, 14:42
Voor de liefhebbers, er ligt een world in conflict pre order pakket voor 5 euro... Als je em al van plan bent te halen is het zeer handig, je krijgt btw ook een plaatsje in de volgende beta :D.

Je kan je hier (http://game-on.intel.com/eng/geekout/wic/default.aspx) inschrijven voor de open-beta ;)
Oh, nog makkelijker XD

Edit: Heilige poep, mijn pc werkt op wic? Fuck it ik schrijf me in!

Nog een edit: Damn dat ging snel, binnen 2 minuten heb ik mijn key al.

Hi Finn Siebelink

Massive Entertainment, Sierra and Intel would like to thank you for registering and welcome you to the World in Conflict Open Beta. Below you will find your personal and unique open beta key. You will need this during the installation process. You will also find the official Bittorrent download links for the World in Conflict Open Beta client. Please download the client by using a Bittorrent client of your choice (http://www.bittorrent.com/download) and install the game using the setup file. After installation please set-up a Massgate account in order to start playing. After setting up a Massgate account you will also be able to actively use the open beta forum at http://beta.massgate.net/ using your Massgate account user details.

Download link: XXXXXXX

Your activation key is XXXX-XXXXX-XXXXX

laatste edit: Kut downloadlink word pas maandag geopend D:<

Medina
4th July 2007, 16:08
Waar moet id die beta downloaden? Een key heb ik...

Medina
4th July 2007, 16:10
WTF ik krijg alleen de website te zien, maar geen torrent om te downloaden :S

Liquidje
4th July 2007, 16:29
In plaats van te lopen dubbelposten kan je ook andere mensen hun replies lezen... gaat pas maandag open.

btw, tekst op websites is om te lezen

Tolga
4th July 2007, 16:30
Ik had dus toch gelijk :D Meteen een key te pakken gekregen! \o/

Medina
4th July 2007, 19:09
Ow ik had me vergist in de datum, dacht dat het nu 11 juli was... :S Tja vakantie he...

Uuuuh dubbelpost }:

Killzone@NL
5th July 2007, 01:51
Ik heb de closed beta van WIC gespeeld en ik vondt het echt tegen vallen.

Shakermaker
5th July 2007, 02:18
En dat terwijl er toch zoveel positieve verhalen in deze thread staan.

Ik heb me ook ingeschreven. Ben wel benieuwd. Een game die de rat leuk vindt, kan niet tegenvallen.

Big-O
5th July 2007, 19:51
Blasphemie!! BRAND KETTER!

Medina
5th July 2007, 23:32
Ik heb de closed beta van WIC gespeeld en ik vondt het echt tegen vallen.
Ketter! WiC poeneert!

Sobek
6th July 2007, 10:31
Een ieder z'n eigen mening he?
;)

Medina
6th July 2007, 13:06
Owja dat mag hier :)... Maandag begint de open Beta, kijken of we weer een GNL clannetje kunnen oprichten. Hopelijk zijn er ook wat balances...

jos
6th July 2007, 16:16
Startpost geí¼pdate met (vermoedelijke) release-date.

Medina
6th July 2007, 19:33
Thanks Jos! Hopelijk komt ie dan ook uit en wordt het niet uitgestelt... van uitstel komt afstel... ofzo...

Caracca
6th July 2007, 20:26
ik vraag me af, komt er nog een beta fase in dit spel.. op een soort van demo ?:).. was jammer genoeg niet optijd voor die WIC beta :P

laat maar, linkje naar open beta gebruik op vorige page :D

pietjepuk110
7th July 2007, 11:47
de beta is nog niet de downloade of wel ik heb key maar nog geen client .

Riva
7th July 2007, 12:22
kun je vanaf maandag downloaden

Tolga
7th July 2007, 15:22
Dus wanneer de E3 begint?

jos
8th July 2007, 21:45
Geloof je het zelf. Berlijnse muur is een nationaal erfgoed, dus daar wordt niet uit gehakt :zwaai:
Vandaag is er meer informatie over verschenen:
http://www.pcgames.de/?article_id=605787
Inclusief foto's:
http://www.evilavatar.com/images/pre...all/bwall3.jpg (http://www.evilavatar.com/images/previews/image.php?image=www.evilavatar.com/images/thumbs/bwall/bwall3.jpg)

Sobek
9th July 2007, 10:27
Erg jammer dat ze dat idd verkopen. Maar ja, ik laat me daardoor ook niet overhalen om een spel te kopen...;)

Caracca
9th July 2007, 11:32
vraag me af waarneer de torrent life gaat vandaag :)

Caracca
9th July 2007, 17:34
Welcome to the World in Conflict Open Beta! You will be able to download the open beta client at this web address starting Monday, July the 10th
vraag me af wat hier nu niet klopt... de datum... of de dag :/

joris2222
9th July 2007, 17:39
vraag me af wat hier nu niet klopt... de datum... of de dag :/
Ik denk dat ze hem verzet hebben naar morgen maar dat ze de 9e niet in de 10e hebben veranderd ;)

MrNiceGuy
9th July 2007, 19:48
nu staat er dus:

Welcome to the World in Conflict Open Beta! You will be able to download the open beta client at this web address starting Tuesday, July the 10th.

joris2222
9th July 2007, 19:59
nu staat er dus:

Welcome to the World in Conflict Open Beta! You will be able to download the open beta client at this web address starting Tuesday, July the 10th.
Soweej, ze hebben de kalender uitgevonden.

Achja, wat boeit het, we konden hem anders vandaag toch nog niet spelen :)

Riva
10th July 2007, 12:06
torrent is er nog steeds niet, en het is toch echt de 10de :(

Yosie
10th July 2007, 13:02
En het is net veranderd naar,

Welcome to the World in Conflict Open Beta! You will be able to download the open beta client at this web address starting Wednesday, July the 11th. You can also find this web address in the confirmation mail that was sent to you after you successfully finished the registration process. We sincerely apologies for this inconvenience and hope you will enjoy World in Conflict this year's most intense action-strategy game.

Riva
10th July 2007, 13:16
dat is gvd al de 2de keer, eerst was het nog 9 juli!! ~:{

Ferdi
10th July 2007, 13:35
Lekker geregeld weer.. :s

Caracca
10th July 2007, 14:08
systeempje.... :? mwa zien we morgen wel weer dan :P

Medina
10th July 2007, 16:26
Ow lol, hij komt morgen pas :P Nouja... dan maar ff een dagje wat anders doen...

nutral
10th July 2007, 18:24
lol, eerst 9 juli, dan 10 juli dan 11 juli, :/ naja morgen ben ik er niet dus dan neem ik hem wel overmorgen.

Medina
10th July 2007, 18:51
En morgen schijnt dat ie toch overmorgen pas uitkomt ;)

Caracca
10th July 2007, 20:42
mja... en officieel stond er ook nog 2008 .... :P

Caracca
11th July 2007, 13:42
ok torrent is up en werkend.. hij is 1.67 GB tellend :P

de link:
http://www.ngz-server.de/media/wic_o...ta.exe.torrent (http://www.ngz-server.de/media/wic_openMPbeta.exe.torrent)

voor de mensen die 'm nog niet gebookedmarked hadden ;)

opzich een redelijke torrent, uitgaand dat hij net beginnend is. maargoed afwachten dus :P

Ferdi
11th July 2007, 13:55
eindelijk :p

MrNiceGuy
11th July 2007, 13:58
13kb/s:S:S:S

Ferdi
11th July 2007, 14:33
Hij gaat hier met ca 400. Ben je al lang aan het downloaden?

MoD_Legion
11th July 2007, 14:53
Hij gaat weer lekker traag als dikke stront in de winter :(. Khad em op een gegeven ogenblik op een paar 100kb/s maarja dat duurde ook 5 minute en toen ging het weer langzamer dan 100kb/s :(.

Tsurany
11th July 2007, 15:16
Ach gewoon wachten op usenet, dan gaat het tenminste snel.

Caracca
11th July 2007, 15:24
game klaar met d/le en installen.
online nick is : Caracca ;) maargoe ff spel online proberen nu :P

paulhabets
11th July 2007, 15:35
Nog een half uurtje en dan issie klaar \o/

Medina
11th July 2007, 15:42
Torrents gaan altijd zo sloom :S Jongens wel blijven seeden he!

In de hele Seed/Peer lijst maar 2 op 100%

Downloadspeed @ 9 KBPS :@

Tolga
11th July 2007, 15:48
Mijne gaat 438kb/s!!1

FerraRa
11th July 2007, 16:06
Ik download hem morgen wel. Dit is echt drie keer niks zo :(.

Tsurany
11th July 2007, 16:57
Torrent eindelijk snel, over 2 minuten binnen. Als hij vanavond niet op usenet staat upload ik m er zelf wel even heen, kan iedereen hem op fatsoenlijke snelheid downloaden.

Ferdi
11th July 2007, 17:21
Best gare game eigenlijk... of deze MP mode is gewoon sucky.

MrNiceGuy
11th July 2007, 17:39
ok hij gaat nu 90kb/s

wel blijven seeden he als download klaar is

Caracca
11th July 2007, 17:40
net ff tich aantal ronden gespeeld. vind het best wel een leuk spel :), maargoed net gekicked aangezien der maintenance is ofzo

:edit
oeh.. zie da ik net 29e ben als rank ;)

Emmertje Bert
11th July 2007, 21:46
Zooitje direct download mirrors van het betaforum:

http://games.internode.on.net/fileli...ledetails=9871 (http://games.internode.on.net/filelist.php?filedetails=9871)
http://beta.worldinconflict.com/
http://wichq.com/downloads.php?id=38&sec=1
http://www.k-files.de/download.php?s...ails&dlid=7586 (http://www.k-files.de/download.php?s=c&action=details&dlid=7586)
http://www.exp.de/download.php?id=12950
http://gameswelt.de/pc/downloads/dem...?item_id=66427 (http://gameswelt.de/pc/downloads/demos/detail.php?item_id=66427)
http://www.ausgamers.com/news/html/2538895
http://www.gamearena.com.au/download...en-beta-client (http://www.gamearena.com.au/downloads/details.php/world-in-conflict-multiplayer-open-beta-client)

ftp://download1.wic.ngz-server.de/wi...openMPbeta.exe (ftp://download1.wic.ngz-server.de/wic/wic_openMPbeta.exe)
ftp://download2.wic.ngz-server.de/wi...openMPbeta.exe (ftp://download2.wic.ngz-server.de/wic/wic_openMPbeta.exe)
ftp://download3.wic.ngz-server.de/wi...openMPbeta.exe (ftp://download3.wic.ngz-server.de/wic/wic_openMPbeta.exe)

StuK Str0nT
11th July 2007, 22:21
Zooitje direct download mirrors van het betaforum:

http://games.internode.on.net/fileli...ledetails=9871 (http://games.internode.on.net/filelist.php?filedetails=9871)
http://beta.worldinconflict.com/

.... etc
[/url]
Thanks Emmertje :)

buthead
11th July 2007, 22:29
Ben nu op 70 % hopelijk kan ik hem over een uurtje spelen o:]

Caracca
11th July 2007, 22:32
http://www.nzbindex.nl/?go=search&se...=-1&results=25 (http://www.nzbindex.nl/?go=search&searchitem=wic_openMPbeta&new=1&age=-1&results=25)

voor de usenet gebruikers :)

solots
11th July 2007, 22:34
Alleen toch jammer dat het Geen FPS Game,is.Dat zou helemal te gek zijn.
zou zomaar kunnen ,als ereen vervolg komt lol_O-

solots
11th July 2007, 22:35
Thanks Emmertje :)

Jammer pagina werkt niet meer denk dat dat overral hebben~:{

joris2222
11th July 2007, 23:01
Alleen toch jammer dat het Geen FPS Game,is.Dat zou helemal te gek zijn.
zou zomaar kunnen ,als ereen vervolg komt lol_O-
Een FPS? Waar begin jij in een keer over joh?!? :?

Godzijdank van niet. FPS hebben we toch al best veel of niet. En daarbij als je dit in een FPS wil dan zou ik als ik jou was naar de winkel rennen en Battlefield 2 gaan halen.

Medina
11th July 2007, 23:20
Is dit normaal ofzo, de hele tijd al 5 KBPS, omg, ik ga wel weer met de nieuwsgroepen aan de gang, das bij mij toch 512 KBPS bedankt carraca :D

solots
12th July 2007, 00:51
hahaha,wat een stelletje pubers,zeg.

jos
12th July 2007, 00:56
hahaha,wat een stelletje pubers,zeg.
Zo, jouw bezoekje hier was maar van korte duur. Ga lekker ergens anders vervelend doen.

simpelekees
12th July 2007, 01:07
Ik heb hem ook :D Geweldig spel naar mijn mening. In het begin dacht ik, wat een chaos. Maar toen ik het spelletje doorkreeg ben ik maar begonnen met de infantry tak uit te pluizen. Er zit veel in dit spel, niet eens de graphics die zo ontzettend zijn aangeprezen, je ziet namelijk niet veel van dit alles van hoge afstand.

Mijn indrukken:
Graphics zijn prima, ik kan mezelf inmiddels niet meer onder de high end systemen scharen :( maar met lag heb ik toch bewonderd hoe het eruit kan zien. Zonder AA is het al stukken minder vind ik. Vooral de effecten brengen sfeer, wat ik een belangrijk aspect vind)

Geluid is goed, mooier geluidseffecten, voices zijn erg sfeerbrengend. Muziek past voor mij heel goed.

Gameplay, na zelf al veel geleerd te hebben in een aantal uurtjes begrijp ik hoe belangrijk het is om teamplayers te hebben waar je op kunt vertrouwen. Na een tijdje ben ik de beste speler en als ik dan iemand als infantry steeds anti tank units op helis af zie sturen begin ik me toch een beetje te ergeren.
Het besturen van de units en dus de interface gebruiken gaat soepel, omdat elke unit een handig icoontje boven zich heeft kan je ze makkelijk selecteren. Enteren van helis gaat niet altijd even gemakkelijk, ook werken de shortcuts volgens mij niet. Vervelend als je 1 of andere missile per heli moet afvuren op vijandelijke helis. Zonder die missiles doe je schrikbarend minder damage.

Multiplayer interface:
Goed in elkaar gezet, soepel draaiend, no time inloggen.

And best of all. Wat zijn die laadtijden snel. Altijd in de actie non stop. Dit spel brengt je direct in het midden van het gevecht en laat je niet lang wachten. Niet verwacht na vele negatieve reacties van mensen die ik heb gelezen.

Misschien zie ik jullie wel online. Mijn nick is smpl.

Caracca
12th July 2007, 02:04
vind wel dat der iets meer maps moet komen.. der zijn standaard 2.. der is een 3e ... mits je ge pre-ordered hebt :(... maargoed opzich wel goed speelbaar spel. en enorm gefocused op teamplay.. ook al speel ik support en spam/nuke is alles plat wat ik zie ;)
ranked 10e, and going ;)

simpelekees
12th July 2007, 02:52
vind wel dat der iets meer maps moet komen.. der zijn standaard 2.. der is een 3e ... mits je ge pre-ordered hebt :(... maargoed opzich wel goed speelbaar spel. en enorm gefocused op teamplay.. ook al speel ik support en spam/nuke is alles plat wat ik zie ;)
ranked 10e, and going ;)
het is een karige beta. Waarschijnlijk meer een demo dan een beta. Oftewel een erg commerciele beta. Gewoon om mensen het te laten spelen.
Ohja, mijn dl ging eerst 40kb/s na een uurtje bezig geweest te zijn ging hij 900kB/s. Prima toch?

Tsurany
12th July 2007, 03:08
Niet meer dan logisch dat er maar 2 mappen in zitten, je wilt als developer niet teveel weggeven al zodat mensen zo ervaring kunnen op doen en meer en meer willen. En het is ook meer voor bug testing.

joris2222
12th July 2007, 03:14
Nou mijn complimenten voor de makers o^ Het spel voelt een stuk minder buggy aan dan in de closed beta en ook de peformance is een hoop verbeterd :) Weliswaar mag hij van mij nog wat beter maar het gaat de goede richting in.

In een keer een stuk meer beleving. Best een leuk spel :)

Multikiller
12th July 2007, 12:06
Nou mijn complimenten voor de makers o^ Het spel voelt een stuk minder buggy aan dan in de closed beta en ook de peformance is een hoop verbeterd :) Weliswaar mag hij van mij nog wat beter maar het gaat de goede richting in.

In een keer een stuk meer beleving. Best een leuk spel :)
ik gebruik dezelfde settings als bij de beta, maar t laden van een map duurt veel langer helaas :(

maar voor de rest is de interface stuk mooier!

StuK Str0nT
12th July 2007, 15:00
ok, vanochtend ff snel de tutorial gedaan en 2 potjes online. De user interface mag nog wel een tikkie fancier, hou ik wel van, nu is ie nog wat grof.

Verder moet ik wat langer spelen om de echte sfeer in de game te proeven, maar eerste indrukken zijn positiever dan ik dacht, je moet echt samenwerken wat een hele uitdaging is merk ik al...want dan moet je goed en regelmatig communiceren en dat is voor de meeste spelers wel ff wennen.
Als het maar geen enorme heli-battles worden, wat bij mijn potje wel gebeurde, andere classes waren sterk ondervertegenwoordigd, wellicht nog wat balancing tweaks nodig.

Tsurany
12th July 2007, 15:02
Heli's zijn idd wel erg sterk, kom regelmatig 5 heli's tegen met mijn Anti Air units en de heavy heli's slopen gewoon mijn Anti Air met gemak waardoor ik amper wat uit kan halen. Ik denk dat ze een wat groter bereik of meer damage en armor nodig hebben zodat de Anti Air net wat sterker is.

joris2222
12th July 2007, 15:13
Heli's zijn idd wel erg sterk, kom regelmatig 5 heli's tegen met mijn Anti Air units en de heavy heli's slopen gewoon mijn Anti Air met gemak waardoor ik amper wat uit kan halen. Ik denk dat ze een wat groter bereik of meer damage en armor nodig hebben zodat de Anti Air net wat sterker is.
Ben ik het wel mee eens denk ik. Gister had ik een groepje heli's (denk ook 5 ofzo) en ik maakte een groepje anti-air kapot.

Maargoed, eerst nog maar eens verder spelen :)

simpelekees
12th July 2007, 17:06
AA kan helis makkelijk uit de lucht halen. Dan moeten ze wel ff als eerste vuren en goed opgesteld zijn. Wat dat betreft zijn helis goeie hit and run units. Echter moet je wel de AA units zien met je helis, wat soms ook te laat komt en dan ben je ineens erg ondervertegenwoordigt aangezien je helis 1200 per stuk kosten.
Infantry is erg goed vanuit bomen tegen de helis, Amfibie doet ook redelijke damage en transports ook.

FerraRa
12th July 2007, 17:07
Ik heb net ook even gespeeld, nadat ik hem eindelijk binnen had. Ik moet wel zeggen dat het verbeterd is sinds de laatste beta. Het speelt soepeler nu en ik kan op hogere settings spelen. Gameplay is volgens mij gewoon een beetje hetzelfde gebleven. Alleen jammer dat ze die mooie main theme muziek van het main menu eruit hebben gehaald :(.

nutral
12th July 2007, 19:03
kutzooi, ik heb het geinstalleerd enzo, en hij draait gewoon niet. op medium, high of very high crasht hij tijdens het laden. ik kan dus alleen spelen op low, kutspel :(. Hij zeurt steeds dat ik te weinig geheugen hebt, terwijl er wel 512mb op zit.

joris2222
12th July 2007, 19:04
kutzooi, ik heb het geinstalleerd enzo, en hij draait gewoon niet. op medium, high of very high crasht hij tijdens het laden. ik kan dus alleen spelen op low, kutspel :(. Hij zeurt steeds dat ik te weinig geheugen hebt, terwijl er wel 512mb op zit.
512 mb ram werkgeheugen? Ja, dat lijkt me zowieso wat aan de krappe kant ja.

nutral
12th July 2007, 19:07
nee, 512mb videogeheugen, ik krijg steeds een ati driver error of BOOOM, ik heb 2gb geheugen. maar elke keer wanneer hij er om zeurt heb ik 400mb videogeheugen en 1200 wekgeheugen over. alleen mijn pagefile is altijd vol als hij crasht.

Caracca
12th July 2007, 19:30
uh.. ik heb een GF6600 GT met 128 mb... en ik heb totaal geen probs met het spel. draaid allemaal soepel etc @ 1280*1024 enzo. wel met de "default" instellingen verder aangezien ik verder niet heb zitte klote daarmee enzo. aangezien ik liever speelbaarheid heb over kwaliteit ;)

Illuv
12th July 2007, 19:33
Ben eindelijk de beta aan het downen....Twee dagen geen inet gehad thuis, precies als de open beta start. }:

GreyHornet
12th July 2007, 21:56
Ik sta nu rond de 200 : ingame naam is GreyHornet - met -=101st=- ervoor geloof ik ? Weet niet hoe de tags werken :D

paulhabets
12th July 2007, 21:58
Heel gaaf spel, heb er nu een dikke 10 uur gameplay opzitten en sta op 30ste plek :D eens zien of een plekje in de top 20 nog te behalen is vanavond/vannacht :duke:

Caracca
12th July 2007, 22:20
[LK]Caracca heet ik nu, met een top 20 plek ;) ff zien of ik vanaaf in de top 10 ken komen ;)

Nestarion
12th July 2007, 22:31
Lekker spel, al crasht 'ie soms bij mij om kleine redenen (vooral in tutorial) :(
Ach, binnenkort nieuw systeem, hopen dat het dan beter loopt :) Weet iemand hoelang de open beta gaat duren?

En weet iemand wat er gebeurt als je internet uitvalt? Probeert het spel dan automatisch elke 5 seconden te reconnecten of wordt je er dan gelijk uit gekicked?

nutral
12th July 2007, 22:56
ik speel het lekker op low met hardware die gewoon high aankan, en alleen maar door een of andere bug waardoor hij niet mijn fysieke geheugen maar wisselgeheugen pakt.

Tsurany
12th July 2007, 23:21
Dat heb je al verteld, wil je soms medelijden?
Heb nu steeds connectie problemen, das wel irritant, ging net lekker in een potje.

Caracca
12th July 2007, 23:25
neh der is was met massgate, gebeurd soms word iedereen geforceerd uit de servers gekicked etc.. dunno waar het aan ligt :(

Tsurany
13th July 2007, 00:00
Achso, net 3x eerste gestaan, ging lekker met support en daarna inf en air. Vind met 8 spelers aan elke zijde het wel iets chaotisch, denk dat 4v4 leuker is.

helmet kamikaze
13th July 2007, 00:39
Waar hebben jullie hem allemaal zo snel nu al binnen? Ik zit steeds vast op 10/20kb/s via uTorrent. Is er misschien een mooi mirrortje die minstens op 500kb/s draaid? Zoals die universiteit spiegeltjes?

Tsurany
13th July 2007, 00:44
Nieuwsgroepen staat hij inmiddels op, en na een tijdje ging die torrent bij mij ook op 500kb/s. Maarja dat ligt ook deels aan je instellingen.
En je kan http mirrors zoeken ja.

nutral
13th July 2007, 00:47
ik heb hem gewoon in een half uurtje met nieuwsgroepen binnengehaalt, bedankt voor degene die hem heeft gepost.

paulhabets
13th July 2007, 00:51
Daar gaan we weer -_- failed to connect to massgate

helmet kamikaze
13th July 2007, 01:12
ik heb hem gewoon in een half uurtje met nieuwsgroepen binnengehaalt, bedankt voor degene die hem heeft gepost.
Via Usenet? Ik heb net even op die site gekeken, maar ik snap er niks van behalve dat ik mijn CC moet gaan trekken, waar ik uiteraard geen zin in heb.

Zijn er ook andere (gratis) programma's voor om via nieuwsgroepen te downloaden?

Tsurany
13th July 2007, 01:20
Doe geen moeite, nieuwsgroepen is een tikkeltje ingewikkeld om enkel te gebruiken voor 1 file binnen te halen, je moet dan echt weten hoe het werkt.

=HellFire=
13th July 2007, 01:23
Wel grappig zo op het eerste gezicht.

nutral
13th July 2007, 01:38
Ja, je moet eerst gewoon weten hoe het zit met retentie en parren enzo, daarna kun je pas echt goed downloaden. en dan nog heeft je provider niet altijd goede servers, kom je beter uit met een payserver omdat die gratis dingen helemaal niks zijn.

simpelekees
13th July 2007, 02:50
ze zijn gewoon servers aan het testen. Gebeurt altijd in beta's. Usual stuff dat crashen. Het is een wonder dat ze zo snel weer up zijn. Ze gaven zelfs een snel berichtje die je zelfs ingame kreeg. "Massserver maintain*dinges*, you may experience problems." zoiets.

Nestarion
13th July 2007, 03:21
Net een uurtje of twee gespeeld, zelfs in je eentje (geen bekenden om je heen) is het leuk spelen (al wordt het met bekenden nog een tienvoud leuker, lijkt me), in september is 'ie van mij o^

paulhabets
13th July 2007, 05:28
Poeh, sta nu op plekje 8. Echt een paar leuke potjes gedaan net, de hele tijd 2vs3 of 3vs5 ofzo. Ik met nog een andere gast ownden we steeds dezelfde gasten en hun waren de hele tijd in de meerderheid :o
Deze is in september ook voor mij _O_

Illuv
13th July 2007, 09:53
Mijn eerste indruk is erg positief. Het speelt lekker, ziet er geweldig uit (en het draait ook super) en is easy to pick up. Vanavond mijn tanden er eens in zetten.

Tolga
13th July 2007, 14:16
Mag je nu wel screens posten?

Caracca
13th July 2007, 14:29
open beta... dus ja :P de NDA is dan 99% van de tijd opgeheven dan

simpelekees
13th July 2007, 14:39
Poeh, sta nu op plekje 8. Echt een paar leuke potjes gedaan net, de hele tijd 2vs3 of 3vs5 ofzo. Ik met nog een andere gast ownden we steeds dezelfde gasten en hun waren de hele tijd in de meerderheid :o
Deze is in september ook voor mij _O_
Het is inderdaad veel leuker om met een goed team samen te werken. Ben verdomme tot 5 uur vannacht door gegaan :P Ik wou gewoon doorspelen tot ik een waardig team had.
Wat is jou nick? Dan gaan we morgen eens samen spelen. voeg me maar toe als vriend: smpl.

Illuv
13th July 2007, 14:45
Spelen veel mensen met voicesupport? Kan in deze game nogal een verschil maken volgens mij.

Caracca
13th July 2007, 14:49
ik gebruik wel 's ingame voice ja. ik stop der meestal gelijk mee op het moment dat andere lui stil blijven.. vandaag wel heerlijk potje gespeeld enzo :P. goede ingame communicatie enzo :) voor de gein lieten we ook 3 nukes tegelijk vallen. :D

simpelekees
13th July 2007, 16:12
ik gebruik wel 's ingame voice ja. ik stop der meestal gelijk mee op het moment dat andere lui stil blijven.. vandaag wel heerlijk potje gespeeld enzo :P. goede ingame communicatie enzo :) voor de gein lieten we ook 3 nukes tegelijk vallen. :D
Ik gebruik het wel eens, maar soms vergeet je dat het kan. Toen ik het gebruikte luisterden ze wel. Gaven ze me mooi support :)

Caracca
13th July 2007, 16:16
naja net potje samen paulhabets in de server gezeten, ik ergens een nuke geplant en gaf hem wa repair/air + at support ;)
was wel grappig potje :P

paulhabets
13th July 2007, 17:57
Idd, het gaat aardig goed samen :)
Nu ga ik ff het gras maaien en dan weer verder :P

btw, ik zal kijken of ik m'n mic aan de praat krijg

simpelekees
13th July 2007, 19:15
ik ga vanavond uit eten en naar de harry potter film. Ik zal vannacht wel weer actief zijn :$. Schaam je! Misschien dat ik jullie dan ook zie. Anders mss zaterdag vanaf 12 uur.

GreyHornet
13th July 2007, 19:40
paul, schiet je ff op ? Ik wil met je in het team :P

Net weer paar keer als eerste geí«indigd, air + armor is echt dodelijke combinatie o:]

buthead
13th July 2007, 21:58
heb het nu een tijdje gespeelt en begin het steeds meer door te krijgen
vooral van support O+

=HellFire=
14th July 2007, 01:24
http://www.gamer.nl/doc/40556

Ben iets minder positief. Maar misschien ben ik nog niet 'om'. We'll see.

simpelekees
14th July 2007, 02:09
Gewoon ff verder kijken hellfire. Het is echt een goed spel maar niet zoals je het verwacht. Speel het gewoon zoals het je het beste lijkt, eerst deed ik ook veel hit and die acties, toen dacht ik. Ik kan ook minder units verliezen en ging ik rustig aan meer beheerst spelen. Dat zorgt ervoor dat je vijanden in de val lokt en goed teamwork een kans kunt geven.

=HellFire=
14th July 2007, 02:19
Ik zal het zeker nog wel eens proberen hoor... twas slechts een eerste indruk.

(Dat, en ik móest een insider schrijven)

Papie Boy
14th July 2007, 02:22
Inderdaad, het is wel een spel wat je een beetje moet leren spelen. Je uitvogelen welke class je het beste ligt en hoe je daarmee aan de slag gaat.

Ik, bijvoorbeeld, ging eerst met armor omdat dat leuk oogt. Je doet veel, je zit midden in de actie. Maar eigenlijk is het een best saaie class omdat je constant hetzelfde doet.
Ik speel nu met support omdat ik het wel lachen vind om een beetje dood en verderf te zaaien van een afstand en ik vind dat je lekker veel variatie hebt binnenin die class. Maar infanterie vond ik ook vet. Het is een heel andere speelstijl, veel anders denken. Dingen doen zoals in gebouwen gaan of je in bossen verstoppen is echt noodzakelijk. Als je goed kan ambushen is het een echt sterke class.

Nestarion
14th July 2007, 02:23
Ik reageer lekker hier, frontpage is niet zo aan mij besteed, als je het niet erg vindt...

Ik ben het er niet mee eens, tuurlijk, als je een groepje sterkere units tegenkomt dan gaan je eigen er snel aan, maar om nou te zeggen dat je meer wacht op units dan dat je er mee speelt, nee dat gaat echt te ver. Vaak genoeg kun je je units (erg) lang in leven houden door simpelweg niet recht op de heli's af te koersen of door met andere mensen samen te werken.

Ja, het is een compleet ander spel dan SC/CoH, minder diep misschien op punten, maar het heeft zeker wel tactische mogelijkheden, ook voor de niet-clan-spelers.

=HellFire=
14th July 2007, 02:25
Juist omdat je niet op de fp komt, zal er zo geen verbetering komen in de discussies, maar dat terzijde. :)

Overigens vind ik de units ook allemaal zo klein... en weinig imponerende actie. We lost the dam.. we got the dam... we lost it again... no wait , we got it.....

Papie Boy
14th July 2007, 02:30
Overigens vind ik de units ook allemaal zo klein... en weinig imponerende actie. We lost the dam.. we got the dam... we lost it again... no wait , we got it.....
Als je zulk soort taferelen hebt is het wel duidelijk dat je niet met leuke spelers zat. Dan gaat het inderdaad kut.

=HellFire=
14th July 2007, 02:32
Als je zulk soort taferelen hebt is het wel duidelijk dat je niet met leuke spelers zat. Dan gaat het inderdaad kut.
Dat terwijl een Company of Heroes zelfs nog vet als als je keihard verliest. Haha. Niet dat ik dat nu doe hoor... :)

Nee maar ik hoor het al... dit moet duidelijk met goede spelers, anders is het gewoon kut. Op zich geen goed teken, maarja.

Caracca
14th July 2007, 11:27
ook nu een tijdje WiC gespeeld nu.. en atm ben ik een redelijk stats hoertje :P, maar het maakte atm niet veel uit als je verliesd enzo. eergisser 1 van me eerste matches we hadden wel gewonnen kwa score enzo.. maar niet kwa dominantie :P, dus hadden we alsnog verloren terwijl iedereen in m'n team gemiddeld al een hogere score had dan de tegenstander ;)

nutral
14th July 2007, 14:41
Kan iemand die world in conflict via usenet heeft gedownload misschien een parretje van 11 blocks maken ? ik moet hem weer opnieuw downloaden en hij is net te incompleet.

simpelekees
14th July 2007, 15:01
ook nu een tijdje WiC gespeeld nu.. en atm ben ik een redelijk stats hoertje :P, maar het maakte atm niet veel uit als je verliesd enzo. eergisser 1 van me eerste matches we hadden wel gewonnen kwa score enzo.. maar niet kwa dominantie :P, dus hadden we alsnog verloren terwijl iedereen in m'n team gemiddeld al een hogere score had dan de tegenstander ;)
qua score ben je als air soms redelijk goed uit maar kan je niks overnemen.

=HellFire=
15th July 2007, 13:23
Zo, felle reacties op m'n insider zeg. :)

Medina
16th July 2007, 11:56
Omg 11 blocks tekort :S Das niet leuk...

simpelekees
16th July 2007, 13:43
Omg 11 blocks tekort :S Das niet leuk...
11 blocks?

btw Hellfire, het is onze verantwoordelijkheid niet om jou te overtuigen. Je kan prima zelf het spel opstarten en proberen om het spel te begrijpen. Kijk eens op www.gamereplays.org (http://www.gamereplays.org), de wic frontpage heeft ook tips of the day. Erg handig want het gaat vaak over hoe je units zo lang mogelijk in leven te houden.

=HellFire=
16th July 2007, 14:53
Hey, it was worth a shot. Nee heb je, ja kun je krijgen. Leek mij juist wel een leuk idee. Maar ja, als de rest te beroerd is... verder niets aan te doen dan he. ;)

Gisteren overigens wel weer stuk langer gespeeld :P, heb et door... zowaar nog bovenaangestaan met 1300 punten... met de armor role.

simpelekees
16th July 2007, 18:09
Hey, it was worth a shot. Nee heb je, ja kun je krijgen. Leek mij juist wel een leuk idee. Maar ja, als de rest te beroerd is... verder niets aan te doen dan he. ;)

Gisteren overigens wel weer stuk langer gespeeld :P, heb et door... zowaar nog bovenaangestaan met 1300 punten... met de armor role.
wist je dat tanks ontzettend ver kunnen schieten. Ik spaar bijvoorbeeld nooit. Ik zet tanks op een hoog punt, zoom in even in alsof ik in ze zit zodat ik zie wat zij kunnen zien, doe dan een aerial recon en dan schieten mijn tanks van grote afstand de vijand tot puin zonder zelf in gevaar te lopen. Als armor kies ik ook altijd voor een jeep, die je bij de infantry tech kan vinden. Deze kan repairen en dus als ik zie dat een tank van mij gevaar loopt laat ik hem met de achteruit rij mode terugtrekken en een smoke screen neerzetten. Met zijn frontarmor naar voren kan hij dus net een paar klapjes extra incasseren en dan maar repareren. Een amfibievoertuig begin ik ook mee, die stuur ik direct over het water naar een controlpoint, zodat ik niet artillery op mijn dak krijg als ik een brug oversteek.

=HellFire=
16th July 2007, 18:26
wist je dat tanks ontzettend ver kunnen schieten. Ik spaar bijvoorbeeld nooit. Ik zet tanks op een hoog punt, zoom in even in alsof ik in ze zit zodat ik zie wat zij kunnen zien, doe dan een aerial recon en dan schieten mijn tanks van grote afstand de vijand tot puin zonder zelf in gevaar te lopen. Als armor kies ik ook altijd voor een jeep, die je bij de infantry tech kan vinden. Deze kan repairen en dus als ik zie dat een tank van mij gevaar loopt laat ik hem met de achteruit rij mode terugtrekken en een smoke screen neerzetten. Met zijn frontarmor naar voren kan hij dus net een paar klapjes extra incasseren en dan maar repareren. Een amfibievoertuig begin ik ook mee, die stuur ik direct over het water naar een controlpoint, zodat ik niet artillery op mijn dak krijg als ik een brug oversteek.
Ja, die tech upgrades zijn leuk inderdaad. Genoeg om uit te kiezen. :) Armor is ook het leukst tot nu toe... alleen mogen ze de namen wel veranderen: drie tankjes, heavy, medium light... klinkt echt heel generiek. En het aanbod mag ook wel wat uitgebreider. Then again, in het echte leger zijn er ook maar een paar types tanks die veel gebruikt worden.

Infantry vind ik trouwens echt saai, je kan alleen wat als je tactisch opgedekt staat in de bossen/huizen, als je er heen gereden wordt (dat teamplay zodoende aangespoord wordt is wel tof). En dan nog, een chemische aanval of wat napalm en het is met je gedaan. Nee, dan knal ik liever met CoH als riflemen tanks kapot met sticky bombs. ;)

Heli role is ook wel geinig, support leveren helpt echt. Alleen nog steeds frusty als je doodgaat en je weer moet wachten. Maarja. Practice makes perfect.

simpelekees
16th July 2007, 19:17
infantry is machtiger dan je denkt. Je kan een heli trainen en je units snel een bos in droppen en dus direct een ambush hebben en krachtige tank en air counter. Aangezien napalm ed veel points kost en jij veel infantry units hebt zul je echt niet snel je infantry verliezen. je moet ook niet al je infantry ophopen maar verspreiden, airborne is ook veel goedkoper als infantry, 6 per drop. Dus kun je daar ook veel van in bossen droppen en direct een sterke artillery aanvragen. Daarnaast moet je gewoon blijven bewegen met infantry. Net zoals met tanks, helis en artillery. Laat je vijand gissen naar je positie.

Het valt me op dat je coh er weer bijhaalt. Als je het op coh wilt laten lijken moet je het niet spelen.

Tolga
16th July 2007, 19:25
Napalm kost 6 punten.

=HellFire=
16th July 2007, 23:17
infantry is machtiger dan je denkt. Je kan een heli trainen en je units snel een bos in droppen en dus direct een ambush hebben en krachtige tank en air counter. Aangezien napalm ed veel points kost en jij veel infantry units hebt zul je echt niet snel je infantry verliezen. je moet ook niet al je infantry ophopen maar verspreiden, airborne is ook veel goedkoper als infantry, 6 per drop. Dus kun je daar ook veel van in bossen droppen en direct een sterke artillery aanvragen. Daarnaast moet je gewoon blijven bewegen met infantry. Net zoals met tanks, helis en artillery. Laat je vijand gissen naar je positie.

Het valt me op dat je coh er weer bijhaalt. Als je het op coh wilt laten lijken moet je het niet spelen.
Okey :). Will do.

Overigens, ik zie mensen features noemen de afgelopen dagen die dus niet nieuw zijn (thans, ze kwamen al eerder voor), vandaar dat ik CoH er wederom bijpak. :) Maar ik word zelf ook moe van dat constante herhalen dus het liefst laat ik die hele insider rusten :P. Ik kom er volgnede week vrijdag nog wel even op terug (elke vrijdag doe ik m'n ding op de fp).

simpelekees
16th July 2007, 23:18
ow ik dacht 50.

Caracca
16th July 2007, 23:56
45.. carpet bombing :)

nutral
17th July 2007, 00:01
In vista krijg ik allemaal rare letters die ik niet kan lezen terwijl ik niet eens dx10 aan heb staan, terwijl het een issue is die hoort bij dx10.

jos
17th July 2007, 00:09
In vista krijg ik allemaal rare letters die ik niet kan lezen terwijl ik niet eens dx10 aan heb staan, terwijl het een issue is die hoort bij dx10.
Heb je soms de Russische beta gedownload? :P

Hoe zien die letters er dan uit?

buthead
17th July 2007, 00:21
Ik gebruik ook vista en heb nergens last van :duke:

nutral
17th July 2007, 00:25
blijkbaar is het een bug met vista + dx10 + 2900xt en andere dx10 ati. maar ik heb dx10 niet eens aanstaan :s

Mjr_Winters
19th July 2007, 04:10
Ik heb het spel net even 2 uurtjes gespeeld. Ik ben niet echt onder de indruk.
Waar ik me het meest aan erger, is dat wat je ook doet, je gaat altijd dood.
Bij infanterie, dacht ik, oh, bos, laat ik daar even in schuilen... 10 seconden verstrijken... boem bos in de vik alles dood.
Bij armor werd ik nog sneller gefokt met artillerie en air units.
Bij support werd je om de minuut van dichtbij neer geknalt door helicopters.
Bij air was het zo dat als ik heavy koos, dat die gelijk in het stof beten door de spammende medium helies die de vijand overal rond heeft vliegen, en als ik zelf medium had, werd ik gelijk uit de lucht geknalt door infanterie of een overmacht aan vijandelijke helicopters. Echt niets wat ik doe is goed.

Dan kun je natuurlijk best zeggen dat je het spel moet leren spelen, maar ik vind het eigenlijk te saai om daar veel tijd in te steken. Daarnaast vind ik het allemaal ook nogal onoverzichtelijk.

simpelekees
20th July 2007, 00:02
Ik heb het spel net even 2 uurtjes gespeeld. Ik ben niet echt onder de indruk.
Waar ik me het meest aan erger, is dat wat je ook doet, je gaat altijd dood.
Bij infanterie, dacht ik, oh, bos, laat ik daar even in schuilen... 10 seconden verstrijken... boem bos in de vik alles dood.
Bij armor werd ik nog sneller gefokt met artillerie en air units.
Bij support werd je om de minuut van dichtbij neer geknalt door helicopters.
Bij air was het zo dat als ik heavy koos, dat die gelijk in het stof beten door de spammende medium helies die de vijand overal rond heeft vliegen, en als ik zelf medium had, werd ik gelijk uit de lucht geknalt door infanterie of een overmacht aan vijandelijke helicopters. Echt niets wat ik doe is goed.

Dan kun je natuurlijk best zeggen dat je het spel moet leren spelen, maar ik vind het eigenlijk te saai om daar veel tijd in te steken. Daarnaast vind ik het allemaal ook nogal onoverzichtelijk.
duh, als je niks goed doet verlies je. Dan is dit geen goed spel voor je.

Mjr_Winters
20th July 2007, 00:20
duh, als je niks goed doet verlies je. Dan is dit geen goed spel voor je.
geef ik idd toe, maar zoas ik ook heb gezegt, ik wil geen moeite doen om het beter te kunnen doen, omdat ik het daar niet leuk genoeg voor vind.

Het valt me trouwens wel op dat er veel mensen zijn die disrespect hebben voor mensen met een andere mening.

simpelekees
20th July 2007, 12:11
geef ik idd toe, maar zoas ik ook heb gezegt, ik wil geen moeite doen om het beter te kunnen doen, omdat ik het daar niet leuk genoeg voor vind.

Het valt me trouwens wel op dat er veel mensen zijn die disrespect hebben voor mensen met een andere mening.
Het is anders dan anders, je moet er even doorheen zien. Ik ga het waarschijnlijk ook niet kopen ofzo gewoon beta uitspelen. Maar ik pikte het al aardig snel op. Dat komt ook omdat ik al veel rts spellen heb gespeeld.

Je bent een beetje vaag in je statement. Wie respecteert je niet? Waar heb je last van? Wat doet het met je? 3 belangrijke vragen.

Illuv
20th July 2007, 12:30
Ik vermaak me nog steeds uitstekend met WiC. Vooral als de helft van je tegenstanders de Support role kiest. Rape! B)

MrNiceGuy
20th July 2007, 17:28
hee, bij mij staat er ineens dat de licentiedatum is verlopen:S:S:S

Mjr_Winters
21st July 2007, 00:19
Het is anders dan anders, je moet er even doorheen zien. Ik ga het waarschijnlijk ook niet kopen ofzo gewoon beta uitspelen. Maar ik pikte het al aardig snel op. Dat komt ook omdat ik al veel rts spellen heb gespeeld.

Je bent een beetje vaag in je statement. Wie respecteert je niet? Waar heb je last van? Wat doet het met je? 3 belangrijke vragen.
nou, als iemand tegen je zegt: "duh, als je niks goed doet verlies je." krijg je nogal snel de indruk dat die persoon jou niet mag, omdat je een verschillende mening hebt.

MoD_Legion
21st July 2007, 00:56
Het grootste probleem is toch wel de LOS merk ik vaak. Tanks kunnen best ver schieten maar zien geen ene reet :(. Stomme van AA is wel dat ze echt amper range hebben, die heavy AA heeft 'long range' maar heli's schieten even ver (wat er vaak in resulteert dat heavy choppers gewoon je rushen met hun hellfires en je AA dood is voordat je ook maar een half keer geschoten hebben).

Klote is ook dat infantry onwijs makkelijk overreden wordt en tegen licht vehicles veel te slap is, 5 voertuigen rijden makkelijk 3-4 squads van mannetjes over voordat je de meeste op weet te blazen :(.

simpelekees
21st July 2007, 10:21
nou, als iemand tegen je zegt: "duh, als je niks goed doet verlies je." krijg je nogal snel de indruk dat die persoon jou niet mag, omdat je een verschillende mening hebt.
Mag ik je er aan herinneren dat je zelf zei dat je niet goed genoeg was. Dat heb ik gewoon overgenomen en dat is ook de reden dat je het spel waarschijnlijk niet leuk genoeg vind. Ik blijf het spel spelen omdat ik beter wil worden.

Tyspolir
17th August 2007, 23:59
/kick, dit spel komt 18 September toch uit?
ik kijk er echt naar uit, ook net een nieuwe pc dus kan het meteen uittesten op dit spel :D
trouwens er zit toch ook in singleplayer in en niet alleen online?

Ryuken
19th August 2007, 21:55
Er zit een volwaardige singleplayer campagne in ja, zijn wel pas de laatste maand previews en trailers (Magnum PI gedoe) over verschenen.

guest
19th August 2007, 22:03
Deze game is al gold gegaan. Heeft iemand em al? (via het illegale circuit zijn games vaak al te verkrijgen als ze gold zijn gegaan.)

Tyspolir
19th August 2007, 22:03
Ah dat is mooi,
kan ik tenminste even oefenen voordat ik het online geweld binnenstorm :)

Daan518
20th August 2007, 18:32
Zou er vandaag geen demo uitkomen?

Shakermaker
20th August 2007, 18:42
Zou er vandaag geen demo uitkomen?
Bron?

Multikiller
20th August 2007, 19:55
nope wordt 24e :(

http://forums.vugames.com/thread.jsp...53257&tstart=0 (http://forums.vugames.com/thread.jspa?threadID=53257&tstart=0)

Shakermaker
20th August 2007, 20:04
nope wordt 24e :(

http://forums.vugames.com/thread.jsp...53257&tstart=0 (http://forums.vugames.com/thread.jspa?threadID=53257&tstart=0)
Lekker uitgebreide demo: een MP map die ook in skirmish te spelen is, de tutorial en een SP level. Dit wordt een leuk weekend!

Daan518
21st August 2007, 03:31
Bron?
Was een of ander interview waar de 20e in stond. US PC-gamer mag ofzo.

Multikiller
21st August 2007, 05:23
Was een of ander interview waar de 20e in stond. US PC-gamer mag ofzo.
stond ook gewoon op gamer.nl ;)

guest
22nd August 2007, 15:43
Vrijdag: Pc terug van reparatie, bioshock uit en world in conflict demo.... Ik wou dat het nu al vrijdag was!

MrNiceGuy
24th August 2007, 01:11
iemand die toev. weet hoe laat die demo ong. komt?

guest
24th August 2007, 15:49
En.... Staat de demo er al?

guest
24th August 2007, 17:45
De demo komt ongeveer over 2 uur uit.

Tyspolir
24th August 2007, 19:29
heeft iemand de demo al?

Daan518
24th August 2007, 19:52
Nope, pas om 6 uur komt ie online.

guest
24th August 2007, 20:53
http://www.gamershell.com/download_20763.shtml

300 kp/ps hierzo.

guest
25th August 2007, 00:19
Ey elke keer tijdens het spelen crasht hij ongeveer na 10 a 20 minuten. Heeft iemand dit ook? Weet iemand hoe ik het op kan lossen? Alvast bedankt

Tyspolir
25th August 2007, 01:48
nop moet nog even downloaden morgen.
maar je hebt het al gespeeld? hoe vond je het etc? :)

Daan518
25th August 2007, 04:09
Heb t net een paar uur gespeeld. Hele nette gfx, korte SP missie, en 1 multiplater map. Multiplayer is leuk, snel, en origineel. Het is wel ultiem rock paper scissors.

guest
25th August 2007, 13:12
nop moet nog even downloaden morgen.
maar je hebt het al gespeeld? hoe vond je het etc? :)
Ik heb mijn pc ff opnieuw opgestart en hij deed het perfect. Heb voornamelijk alleen multiplay gespeeld.

Vind het wel een erg leuke game. Het is ook erg belangrijk om met je medemens samen te werken "Geef me wat TA (tactical aid) voor een atoombom" "Stuur heli's hierheen." etc.

Ik kan alleen zeggen, see for yourself. Ik vind em in ieder geval erg leuk.

Smartguy
25th August 2007, 15:16
Waarom hapert bij mij alles als ik in skirmishmode speel? Dan kan ik soms 1 a 2 seconden niks doen en het beeld gaat ook schokkerig. Bij de campagin heb ik dat niet. Help!

Net al de nieuwste Nvidia (beta, 163.44) driver gedownload om te kijken of het daar aan lag maar nog geen resultaat.

Mijn systeem:
Moederbord: Asus P5B, S775
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.40GHz,1066MHz
Videokaart: Asus EN8800 GTS 320MB
Geheugen: 2x1GB DDR2 PC2-5300
Geluidskaart is onboard...

guest
25th August 2007, 16:44
Waarom hapert bij mij alles als ik in skirmishmode speel? Dan kan ik soms 1 a 2 seconden niks doen en het beeld gaat ook schokkerig. Bij de campagin heb ik dat niet. Help!

Net al de nieuwste Nvidia (beta, 163.44) driver gedownload om te kijken of het daar aan lag maar nog geen resultaat.

Mijn systeem:
Moederbord: Asus P5B, S775
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.40GHz,1066MHz
Videokaart: Asus EN8800 GTS 320MB
Geheugen: 2x1GB DDR2 PC2-5300
Geluidskaart is onboard...
Hmmm mijn pc is stukken slechter maar speelt perfect, heb je al geprobeerd alle grafische settings toch maar op low te zetten?

Mojo_
25th August 2007, 17:22
Idd mijn pc is vet kut vergeleken met dat en het draait perfect.:+

Smartguy
25th August 2007, 17:36
Heb 't opgelost, resolutie verlaagd naar 1152*864 ipv 1440*900. Voor de rest gewoon alles op Very High staan en draait als een tiet :P

Nu alleen nog zorgen dat ik zo'n atoombom tot mijn beschikking krijg, jammer dat je dat niet in de skirmish kunt instellen.

guest
25th August 2007, 17:47
Heb 't opgelost, resolutie verlaagd naar 1152*864 ipv 1440*900. Voor de rest gewoon alles op Very High staan en draait als een tiet :P
Tieten draaien niet :') maar oke, fijn dat het opgelost is.

Tyspolir
25th August 2007, 18:30
ben nog bezig met downloaden.
150 kB/sec schiet niet op :@

Ronaldoz
25th August 2007, 20:25
GRUWELIJK de demo!!
Goed uitgewerkt spel en vette graphics (zon beetje het mooiste wat ik tot nu toe heb gezien met Bioshock)
vooral met AA etc aan (anders als je inzoomed, zijn voertuigen etc een beetje lelijk), in de demo kan je al lkkr veel doen, Tutorial & SP missie & dan heb je het spel ook goed door.
Maar echt mooi uitgewerkt met reinforcements, special ability's, attillary etc.....
Moet dit spel echt hebben!!
Draait super :D

Shakermaker
25th August 2007, 22:01
Iemand dit al gehad?

In de SP missie (dus niet in de tutorial) heb ik een soort zwarte waas over het gebied waar ik boven hang met mijn camera. Ik dacht eerst dat het een soort mislukte vorm van fog of war was, maar het bleef nadat ik mijn units had laten invliegen. Ik vermoed zelf dat het de beta-drivers zijn van Nvdia voor Bioshock.

Medina
25th August 2007, 22:11
Ow dr is een demo uit... leuk, maar ik weet nog niet of ik um ga downen, na al die beta's ben ik een beetje uitgespeeld :S

Ronaldoz
25th August 2007, 22:36
hmzja maar de demo is wel handig opzich om te testen of je het aan wil schaffen he en wat meer orgineler dan de BETA.
Eerst de tutorial doen, dan een redelijk grote missie (was er een uur mee bezig & deed ook lekker rustig aan dan om alles goed te checken.

Maar denk als je al zoveel beta's hebt gespeeld, weetje denk ik al wat je er van vind, maar mocht je met al die beta andere spellen bedoelen, zou ik het toch maar gaan checken, want het is echt geweldig als je van dit genre houdt.

Hoe bepaalde strikes (vanuit de lucht & van bepaalde voertuigen) eruit zien is echt indrukwekkend. (Dat is dan 1 aspect eh:P )

MrNiceGuy
25th August 2007, 22:39
zijn de performance van dx10 in deze demo ook zo slecht als in de beta?
toen daalde de framerate bij mij met 60% en qua graphics was er nauwelijks/geen verschil te zien

Ronaldoz
25th August 2007, 22:43
Jouwmakker heeft zon beetje dezelfde pc als jij (en resolutie EERST ook volgens mij) & sinds hij die lager heeft ging het vlekkeloos..

Denk dat er nog wel het 1 en ander aan gefixt wordt, want een 8800 moet dit toch makkelijk moeten draaien lijkt me.

Qonstant
25th August 2007, 23:15
zelfs een 2900xt heeft het moeilijk met dit spel moest dingen uit gaan zetten

guest
26th August 2007, 00:51
Jouwmakker heeft zon beetje dezelfde pc als jij (en resolutie EERST ook volgens mij) & sinds hij die lager heeft ging het vlekkeloos..

Denk dat er nog wel het 1 en ander aan gefixt wordt, want een 8800 moet dit toch makkelijk moeten draaien lijkt me.
Emmm... Volgens mij zie je 't een beetje fout.

Ik heb nog een oude kast van een jaar of 5 oud. Sterker nog ik heb een paar dagen geleden er nog 1 gig geheugen in moeten zetten (had eerst 512 mb) want bijna niks werkt er meer op _O-.

Verlaag de resolutie eens, dat zou moeten werken.

jos
26th August 2007, 00:54
Tieten draaien niet :') maar oke, fijn dat het opgelost is.
Nou, 360° ronddraaien moet toch wel lukken. Ligt er natuurlijk ook aan in welke staat ze verkeren. Die modelloze hangtieten van iemand van 61 zijn natuurlijk verder door te draaien dan die spitse tieten van iemand van 16.

Bedoel je niet Smartguy? ;)

Ow, ik moet sneller typen. jouwmakker was me al voor. :P

Ronaldoz
26th August 2007, 01:04
Nou dan zien jullie nu dat dx10 zwaar kan zijn voor een 8800/2900 & dat je met dx9 ondersteuning makkelijk alles op max draait, maarja beloofd dat niet wat met crysis etc dan ?

Of is het gewoon niet goed geoptimaliseerd..

Misschien is andere games dx10 testen, en kijken of het lekker loopt..

@Jouwmakker:
Ja het was een quote met dat systeem haha :P

jos
26th August 2007, 01:34
Misschien is andere games dx10 testen, en kijken of het lekker loopt..
De DirectX 10 games die tot nu toe gereleased zijn, zijn eigenlijk allemaal nog bagger (qua prestatie). Bijvoorbeeld Lost Planet, Company of heroes, Call of Juarez. De prestaties in DirectX 10 zijn lager dan in DirectX 9 en qua grafische pracht voegen ze eigenlijk ook niet echt iets toe. BioShock schijnt qua prestaties ongeveer gelijk te zijn, maar verschillen tussen DirectX 10 en DirectX 9 zijn vrijwel niet te zien.

Wat in Crysis het verschil gaat zijn tussen DirectX 10 en DirectX 9 is dus ook nog maar afwachten.

Qonstant
26th August 2007, 03:33
net een paar games lopen spelen de scores gaan steeds verder omhoog gemiddeld 400/500 punten per game
http://www.massgate.net/read.php?3,27343
er zijn dus meer mensen die last hebben van performance dip van wic

guest
26th August 2007, 11:52
De DirectX 10 games die tot nu toe gereleased zijn, zijn eigenlijk allemaal nog bagger (qua prestatie). Bijvoorbeeld Lost Planet, Company of heroes, Call of Juarez. De prestaties in DirectX 10 zijn lager dan in DirectX 9 en qua grafische pracht voegen ze eigenlijk ook niet echt iets toe. BioShock schijnt qua prestaties ongeveer gelijk te zijn, maar verschillen tussen DirectX 10 en DirectX 9 zijn vrijwel niet te zien.

Wat in Crysis het verschil gaat zijn tussen DirectX 10 en DirectX 9 is dus ook nog maar afwachten.
Die is er degelijk! Crysis zal ook de eerste zijn die echt groot verschil weer zal geven.

Zoals hier te zien.

http://www.gametrailers.com/player/19966.html

En.

http://www.gametrailers.com/player/19968.html

Ronaldoz
26th August 2007, 13:18
Dx10 voegt net dat extra beetje detail toe aan het spel dat het echt afmaakt lijkt me..
Maar is wel te hopen dat drivers het gaan optimaliseren voor die kaarten.

(Wel vaag.. K speel dirt op High met AA aan enzo makkelijk en als ik Ultra aanzet gaat het niet normaal sloom, maar is indd wel een stuk mooier weer..
Ga is even met de instellingen spelen om te zien wat het zo langzaam maakt met ultra..)

jos
26th August 2007, 13:52
Die is er degelijk! Crysis zal ook de eerste zijn die echt groot verschil weer zal geven.

Zoals hier te zien.

http://www.gametrailers.com/player/19966.html

En.

http://www.gametrailers.com/player/19968.html

Ik verwacht inderdaad ook heel van Crysis en Crysis is dan ook de game waarvoor ik van plan ben om een DirectX 10 systeem samen te stellen. Ik verwacht van Crysis ook betere performance in DirectX 10 dan in die andere games.

Toch vraag ik me af of het verschil uiteindelijk echt groot zal zijn, want we komen steeds dichter bij de release, maar toch doet Crytek niet echt moeite om de game in DirectX 10 te laten zien. Als ze de game laten zien (zoals nu op de Games Convention) doen ze dat eigenlijk bijna altijd in DirectX 9. Als het echt zo veel verschil zou zijn en zo goed zou presteren, dan zou ik hem ook in DirectX 10 laten zien en niet in DirectX 9.

Ik heb ook die twee filmpjes gezien. DirectX 10 ziet er inderdaad spectaculairder uit, maar dat komt eigenlijk vooral doordat de DirectX 10 scene totaal anders is dan de DirectX 9 scene. In DirectX 10 gooien ze nog even granaat, ze stoppen nog een leuke ontploffing bij die Hunter. Om goed te kunnen vergelijken wil ik wel twee keer precies hetzelfde stukje zien.

Zoals ik al zei, verwacht ik zelf ook enorm veel van deze game en het is de game waar ik het meest naar uitkijk en het is de eerste game die ik in DirectX 10 wil gaan spelen en het is ook de game waarvoor ik een geheel nieuwe PC wil gaan kopen. Toch heb ik nog geen echte goede vergelijkingen gezien en is het in mijn ogen toch nog steeds afwachten wat Crysis nu echt gaat betekenen in DirectX 10. Wat ik zou willen zien, is een side-by-side-filmpje, waarin je dus links een scene in DirectX 9 ziet en rechts dezelfde scene in DirectX 10. Dat zou pas een goede vergelijking zijn. Nouja, het is (als het goed is en het niet meer wordt uitgesteld) niet meer zo heel lang wachten (volgens mij nog precies twaalf weken) en dan kunnen we het zelf gaan uittesten.

We gaan nu wel erg ver offtopic. We kunnen beter in de Crysis-thread verder gaan, als iemand nog iets heeft toe te voegen.

simpelekees
27th August 2007, 02:49
Ik verwacht inderdaad ook heel van Crysis en Crysis is dan ook de game waarvoor ik van plan ben om een DirectX 10 systeem samen te stellen. Ik verwacht van Crysis ook betere performance in DirectX 10 dan in die andere games.

Toch vraag ik me af of het verschil uiteindelijk echt groot zal zijn, want we komen steeds dichter bij de release, maar toch doet Crytek niet echt moeite om de game in DirectX 10 te laten zien. Als ze de game laten zien (zoals nu op de Games Convention) doen ze dat eigenlijk bijna altijd in DirectX 9. Als het echt zo veel verschil zou zijn en zo goed zou presteren, dan zou ik hem ook in DirectX 10 laten zien en niet in DirectX 9.

Ik heb ook die twee filmpjes gezien. DirectX 10 ziet er inderdaad spectaculairder uit, maar dat komt eigenlijk vooral doordat de DirectX 10 scene totaal anders is dan de DirectX 9 scene. In DirectX 10 gooien ze nog even granaat, ze stoppen nog een leuke ontploffing bij die Hunter. Om goed te kunnen vergelijken wil ik wel twee keer precies hetzelfde stukje zien.

Zoals ik al zei, verwacht ik zelf ook enorm veel van deze game en het is de game waar ik het meest naar uitkijk en het is de eerste game die ik in DirectX 10 wil gaan spelen en het is ook de game waarvoor ik een geheel nieuwe PC wil gaan kopen. Toch heb ik nog geen echte goede vergelijkingen gezien en is het in mijn ogen toch nog steeds afwachten wat Crysis nu echt gaat betekenen in DirectX 10. Wat ik zou willen zien, is een side-by-side-filmpje, waarin je dus links een scene in DirectX 9 ziet en rechts dezelfde scene in DirectX 10. Dat zou pas een goede vergelijking zijn. Nouja, het is (als het goed is en het niet meer wordt uitgesteld) niet meer zo heel lang wachten (volgens mij nog precies twaalf weken) en dan kunnen we het zelf gaan uittesten.

We gaan nu wel erg ver offtopic. We kunnen beter in de Crysis-thread verder gaan, als iemand nog iets heeft toe te voegen.

je moet wel toegeven dat bij die hunter het vuur echt vuur is. Elk deeltje is een deeltje op zich. Dat is de kracht van dx10. Smoke is zelf iets. Het wordt beinvloed door dingen in de omgeving. Zo heb ik dat ook in wic gezien. Als een helicopter door de rook ging, ging de rook alle kanten op. Dat heb je niet met standaard rook pixels.

Qonstant
27th August 2007, 18:07
draai nu de game op 1280x1024 in dx10 draai gemiddeld met 40fps
in de kraters zitten bugs

Shakermaker
27th August 2007, 18:30
Kratters?

Mojo_
27th August 2007, 18:35
Die Nuke 'x3 is vet :) het is me 1 keer gelukt om 160 Tactical points te krijgen in de skirmish..zeer vette explosie \o/

simpelekees
27th August 2007, 19:10
het is toch veel verstandiger om de punten al veel eerder te gebruiken? Ik won iig elke match als ik dat deed. Maar dan had je weer teammates die gingen sparen en zeiden: i need 20 points for a nuke. Dan denk ik. jesus of je had een heleboel paras kunnen droppen of gewoon allerlei napalm etc. Dan zou je zoiezo winnen.

Qonstant
28th August 2007, 02:46
eindelijks mijn rol ondekt die ik graag speel air of support

guest
28th August 2007, 10:35
Ik ben vaak air of armor. Support lukt me vaak niet echt en met infantry kan ik er al helemaal niks van.

Ik behaal wel vaak hoge resultaten als armor en air. Dan blijf ik wel die 2 :D.

Mojo_
28th August 2007, 13:01
Ik ben alleen maar support, vind het gewoon vet om met die USSR Heavy Artillery shit te knallen en dan van een afstand de impact te zien.

En die sound is zo wreed !|)

Illuv
28th August 2007, 13:32
Ik speel alles behalve Armor, aangezien ik daar de minste uitdaging in zie. Infantry vind ik het leukst, maar soms kan je ook goed geraped worden als je niet tijdig je toevlucht tot een bos of gebouw kunt nemen.

EDIT: Ik vind het ook erg fijn om via tactical aid (support tree) paratroopers te droppen in een bos behind enemy lines (10 punten). De paratroopers kunnen binnen een beperkte radius artilery oproepen. Handig om snel wat vijandige support eenheden te vernietigen, of een groepje tanks op low health te brengen voordat je naar binnen rushed met je eenheden.

guest
28th August 2007, 15:45
Hey hij blijft steeds crashen bij mij als ik speel, ongeveer na 10 a 20 minuten. weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Mojo_
29th August 2007, 18:34
Iemand heeft een Trainer voor de demo gemaakt :

http://www.gameburnworld.com/gp/trai...conflict.shtml (http://www.gameburnworld.com/gp/trainers/worldinconflict.shtml)

Alles instant uiteraard..zo vet.:)

Qonstant
30th August 2007, 03:20
had vandaag een iemand die een maphack gebruikte in een match

simpelekees
30th August 2007, 04:57
Hoe weet je dat?

guest
30th August 2007, 10:44
Iemand heeft een Trainer voor de demo gemaakt :
Excuse me for my n00bishness maar wat is een trainer?

Liquidje
30th August 2007, 11:50
Excuse me for my n00bishness maar wat is een trainer?
Dat is een programma'tje wat je eerst opstart, en vanuit dat programma'tje start je dan een game. In de trainer kan je dan (voordat je de game opstart ermee) allemaal cheats aanzetten.

Qonstant
30th August 2007, 19:59
btw stats werken ook al
http://www.massgate.net/profile.php?0,127018

Qonstant
30th August 2007, 20:01
Hoe weet je dat?
werd gelijk uit de server gekickt

guest
30th August 2007, 20:36
Ey ik heb nog steeds last van dat hij crasht.

Na een minuut of 10 a 20 te hebben gespeeld crasht hij zonder goede reden. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Dat is een programma'tje wat je eerst opstart, en vanuit dat programma'tje start je dan een game. In de trainer kan je dan (voordat je de game opstart ermee) allemaal cheats aanzetten.
Ah dankje.

Qonstant
30th August 2007, 21:20
http://img259.imageshack.us/img259/9851/screen0001rl9.png
weer een bug met een ati kaart de oplossing is onderweg :) volgens massgate forum

simpelekees
31st August 2007, 01:53
werd gelijk uit de server gekickt
Dus als een individu die de status server admin draagt iemand kickt, dan betekent dat, dat hij maphackt? Ik geloof je hoor, toch beetje vaag. Ik geloof niet in hax, praat over hax en je krijgt hax. That's the way the world works.

Qonstant
31st August 2007, 01:59
Dus als een individu die de status server admin draagt iemand kickt, dan betekent dat, dat hij maphackt? Ik geloof je hoor, toch beetje vaag. Ik geloof niet in hax, praat over hax en je krijgt hax. That's the way the world works.
nee die gast gebruikte de glitches van de map<maphack> vond het ook heel vaag maar was wel gelijk geband die gast

Qonstant
31st August 2007, 18:05
speel op dit moment vaak support zie veel gasten die support spelen alleen maar heavy art. orderen en worden vaak gepwnd door air gast omdat ze geen air-to air kopen.

meeste gasten vallen je gelijk aan met heli's via de bossen dus bestel eerst maar
heavy/meduim anti-air en repaircar de eerste punten heb je dan zo binnen.
tevens blijf niet stil staan op 1 plaats je bent dan toast

Medina
31st August 2007, 18:19
eindelijks mijn rol ondekt die ik graag speel air of support
Ik speel ook vaak die 2, infantry is nix voor mij, en armor kan er ook nog wel mee door ,P

Rhaegar
8th September 2007, 13:34
IGN - 9.3 (http://pc.ign.com/articles/818/818867p1.html)
It"s not very often that a real-time strategy title comes along and changes the way you think about the genre. World in Conflict is one of those, not because all of the ideas are totally new, but because they"re all put together in such a successful way. This game is unlike most real-time war-games for its tactical nature and reliance on teamwork. Because of this, the multiplayer is one of the best experiences on the market. While the single player plays second fiddle to the multiplayer (at least in my mind), it also provides explosive and well-conceived missions that build up the ideas of team-play through the various objectives given and an exceptionally well-presented story. When all is said and done, 2007 is going to be an amazing year for strategy titles and World in Conflict will be there among the best of them.
Hm, deze titel heeft me nooit echt aangesproken. Ik ga hem nu echter absoluut een kans geven. Ook al ben ik meer iemand van de singleplayer.