View Full Version : World in Conflict
Mojo_
8th September 2007, 13:40
Kan niet wachten, in december komt hij voor de 360.
Brainstorm
19th September 2007, 10:57
Nog 2 dagen _O_
guest
19th September 2007, 17:17
Nog 2 dagen _O_
Ik haal em bij release! Ik denk toch maar dat ik em ff pre-order... Scheelt me ook weer een euro of 7..
Schizophrenic
19th September 2007, 20:43
De eerste indruk van het spel zijn erg goed, mooie graphics en veel actie. Ook het bewegen van de camera is anders dan normaal.
P.S. Ik heb tijdelijk de minder legale versie, zodra hij uit is haal ik het origineel.
Medina
20th September 2007, 10:45
WiC is een goed spel hoor, maar om aan 50€ te komen moet ik eerst nog 33€ sparen :S Wordt weer een kerstvakantiecadeautje dan... :(
guest
20th September 2007, 16:50
Oke ik heb de Collectors Edition ge-preorderd, gewoon omdat er al een microfoon zit met voip. Het koste maar een tientje meer, en ik heb meer dan genoeg te besteden... En ik krijg een stukje berlijnse muur erbij :D .
Hij ligt er al bij dynabyte, maar hij mag officieel pas morgen verkocht worden. Als ik hem kan ophalen word ik gebeld.
En dan ga ik nu even nog mijn laatste minuten met de demo spelen...
Medina
20th September 2007, 17:02
Jonge, als je een beetje kan praten, dan kun je hem zo halen bij de dynabyte, ik haal daar ook wel eens games 1 of zelfs 2 dagen eerder weg.
(Je moet echt vrienden worden met die lui daar :))
guest
20th September 2007, 17:30
Jonge, als je een beetje kan praten, dan kun je hem zo halen bij de dynabyte, ik haal daar ook wel eens games 1 of zelfs 2 dagen eerder weg.
(Je moet echt vrienden worden met die lui daar :))
Ach ze maakte al een uitzondering of ik hem al kon afhalen, ze belden nog voor mij naar de leverancier maar er werd niet opgenomen. Hij zou het wss later proberen. Maar ik kan er best mee leven dat ik em morgen pas heb hoor :).
The Fly
20th September 2007, 17:58
Hoe is dit spel eigenlijk vergeleken met Company of Heroes? Beter of not?
Waarin verschilt het?:sam:
Sir Cleric
20th September 2007, 18:40
Dat het een totaal andere vorm van gameplay is. Serieus, ga zelf eens de demo ofzo proberen.
Caracca
20th September 2007, 19:05
resource management/map control/gameplay units
tis basicly gewoon Ground Control I/II ;)
het is moeilijk die 2 te vergelijken, misschien aan te raden de demo te proberen ;)
guest
20th September 2007, 19:08
YEAH!!! Een klein halfuurtje geleden belden ze mij dat ik hem kon ophalen...
En hij is echt mooi :).
Mooie doos, "world in conflict" in het Russisch op de voorkant.
Met een stukje berlijnse muur (hij lijkt nogal verdacht veel van die op de achterkant van het hoesje btw.) met certificaat :p.
Headset met "world in Conflict" op de zijkant.
Behind the scenes en een cdtje van de history channel (ben benieuwd of hij werkt op een dvd speler?).
De game itself! In zijn originele hoesje, zoals hij ook in de winkel ligt.
Al met al, als je van plan bent WIC te halen en hebben ze de Collectors Edition nog liggen. Ik raad je aan het eens te proberen. 'T is zeker de allereerste collectors edition die best veel erin heeft zitten, en is niet veel duurder.
Anyway, ik installeer hem zometeen.
guest
20th September 2007, 19:11
Company of heroes is meer resource managen. COH speelt ook veel slomer zeg maar. WIC is gewoon echt anders dan de meeste. Ik zou serieus de demo downloaden, dat geeft duidelijk aan hoe het spel is.
Edit: Ik heet btw jouwmakkerNL.
The Fly
20th September 2007, 19:42
Als gamer ontkom ik er zo te zien niet aan, zal het eens bekijken. Iig bedankt voor de info.
guest
20th September 2007, 20:36
Nou... Mijn vrees is dus werkelijkheid.
In de demo wou hij al af en toe zomaar crashen, dan zie je de grond ineens niet meer, het geluid gaat wel gewoon door en ik kan niet verder spelen.
Nu dus weer, maar dan echt rond de 5 minuten. TERING!
Weet iemand hoe dit op te lossen valt?
Trouwens, als hij niet crasht speelt hij best vlot. Dit slaat dus helemaal nergens op!
Edit: Sterker nog, als ik skirmish speel loopt hij soepel en crasht hij niet, online lagt hij af en toe maar crasht ook niet. Wtf is er aan de hand?
Pokalapoketl
20th September 2007, 23:36
Ik kan je niet helpen maar kun je misschien wat pics maken van de CE? Ben wel benieuwd :).
jos
21st September 2007, 00:17
Ik kan je niet helpen maar kun je misschien wat pics maken van de CE? Ben wel benieuwd :).
Pics van CE's zijn inderdaad altijd welkom. :)
@makker:
Wat je eens zou kunnen proberen:
- Drivers updaten.
- DirectX updaten.
- Probleem op forum van de ontwikkelaar posten.
- E-mail naar ze sturen.
- Format C: (hard, maar o zo effectief).
guest
21st September 2007, 00:27
Wou ik al doen. Zal morgen even kijken (en die webcam aansluiten...).
Medina
21st September 2007, 13:47
:(:(:(:( Ik wil ook de CE :(:(:( Nah kan gamer.nl geen prijsvraag doen?
Mojo_
21st September 2007, 14:16
Bart Shit krijgt hem ook :
http://www.bartsmit.com/shop/product...oductID=173515 (http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=493&productID=173515)
Black
21st September 2007, 14:45
Gisteravond de demo maar eens binnen gesleepd.. moet zeggen, een heel tof spel. Mn nieuwe pctje trekt em wel ok op 1280 met alles op high/very high, zonder AA en AF wel, het stottert bij veel combat echter wel, maar dat is niet zo vreemd.... Damn, mn mond viel echt wel even open toen ik mn eerste artillary barrage neerlag over een paar barraken.. beetje veel physics jongens O_o Wel erg mooi !
De gameplay zelf vind ik 'wel okay', het is niet slecht, maar vind het selecteren van je units soms wat klote, vooral als ze in een gebouw zitten om ze er dan weer uit te halen. Maar heb em nog niet zo lang gespeeld :)
Vind dat de verhaallijn wel op een heel toffe manier wordt verteld. Lekker duidelijk en interessant. Spreekt me altijd erg aan in games. Dik pluspunt dus.
Phrenetic
21st September 2007, 17:42
Een uitgebreide review is onderweg. Kleine hint: deze game scoort een mooi cijfer!
Medina
21st September 2007, 17:55
Kleine hint: deze game scoort een mooi cijfer!
Wel dat hadden we al verwacht :) Ik zie ernaar uit :)
Qonstant
21st September 2007, 20:08
zit nog te wachten op de c.e editie bol.com is niet zo snel |`( :'(
guest
21st September 2007, 20:28
Heb trouwens nog ff een screen gemaakt, hij is wat groot dus plaats ik alleen de link.
http://img95.imageshack.us/img95/7328/wic1px0.jpg
In the hot Nevada sun...
Qonstant
21st September 2007, 21:12
Heb trouwens nog ff een screen gemaakt, hij is wat groot dus plaats ik alleen de link.
http://img95.imageshack.us/img95/7328/wic1px0.jpg
In the hot Nevada sun...
airbase map :)
The Fly
21st September 2007, 22:58
Van mij had de 9 ook omgedraaid mogen wordeno:] . Dacht laat ik eens kijken na wat eerdere 9's elders. Maar ik zie er het leuke helaas niet van in. Beetje van straat naar straat banjeren zonder enig ingewikkelds. Op high end pc's zal het er best mooi uitzien.
COH toch een stuk beter, dat is meer dan van mini opdracht naar mini opdracht rijden. Ik heb mijn versie dan ook maar weer gedelete. Toch handig zo'n nieuwsgroep tegen miskopen:')
Mocht je em toch willen halen doe dat dat dan met een nieuw pc zodat het grafische deel het nog goedmaakt, mijn p4 3 ghz en 6600 gt, 2 gig ram laat weinig over van de pracht en praal|`( .
Multikiller
22nd September 2007, 00:36
Respect voor deze game!
prachtig die Single player campaign, heb net de missie in de sneeuw gedaan, dat je op het einde nuclear missle mag af vuren!
lof voor deze game! heerlijk
Qonstant
22nd September 2007, 01:48
morgen eindelijks de full versie binnen :) tot die tijd maar de non legal versie spelen
guest
22nd September 2007, 11:59
Waarom crasht de campaign na ongeveer 2 a 4 minuten spelen steeds bij mij? Ik denk dat 't aan de framerate ligt maar daar zou hij niet van kunnen crashen of wel? (dan zie je de ondergrond niet meer, en het geluid gaat gewoon door.).
Maar skirmish en online gaan geweldig. Slaat nergens op dit eigenlijk :~/ .
joris2222
22nd September 2007, 20:08
Hoe is de single-player van dit spel volgens jullie? Het level van de demo vond ik namelijk niet heel geweldig.
The Fly
22nd September 2007, 23:35
Level 1 vond ik zo saai dat ik ermee ben gekapt. Beetje seattle doorrijden van kruispunt naar kruispunt en wat bmp's afschieten, verder kun je gewoon te weinig.... Dat was mijn korte impressie:( }:
joris2222
22nd September 2007, 23:37
Level 1 vond ik zo saai dat ik ermee ben gekapt. Beetje seattle doorrijden van kruispunt naar kruispunt en wat bmp's afschieten, verder kun je gewoon te weinig.... Dat was mijn korte impressie:( }:
Al wat ik dacht. Achja, ik test even de probeerversie uit, mocht hij me toch goed bevallen koop ik hem :)
Verder komt deze week ook al CoH:OF uit dus heb zowieso wel iets te spelen :)
Death Metal
22nd September 2007, 23:50
Hoe is de single-player van dit spel volgens jullie? Het level van de demo vond ik namelijk niet heel geweldig.
Het is wel ok, als je op moeilijkst speelt. Het blijft wel gaar van rondje naar rondje gaan tho.
Multikiller
23rd September 2007, 00:13
1e missie is inderdaad saai, daarna worden de missies wel meer sfeervol,
en zoals al gezegt is, als je op moeilijk speelt is het wel kicke!
MrNiceGuy
23rd September 2007, 00:42
Waarom crasht de campaign na ongeveer 2 a 4 minuten spelen steeds bij mij? Ik denk dat 't aan de framerate ligt maar daar zou hij niet van kunnen crashen of wel? (dan zie je de ondergrond niet meer, en het geluid gaat gewoon door.).
Maar skirmish en online gaan geweldig. Slaat nergens op dit eigenlijk :~/ .
dus alleen als je campaign doet crasht het?
misschien opnieuw installeren ofzo aangezien het waarsch niet ligt aan dat het spel te zwaar is.
Pipo the clown
23rd September 2007, 04:19
Geweldige game! Zit net op het punt de sneeuw missie te doen met als einddoel de nuke.
guest
23rd September 2007, 10:39
dus alleen als je campaign doet crasht het?
misschien opnieuw installeren ofzo aangezien het waarsch niet ligt aan dat het spel te zwaar is.
Bij de demo deed hij hetzelfde. Toen ook wel eens bij mutliplay, maar dat heb ik nu niet gehad.
Black
23rd September 2007, 14:46
Heeft iemand ook gehad dat je textures opeens heel donker zwart worden ? Alleen het terrein dan.. is me nu al 2x overkomen :s
Shakermaker
23rd September 2007, 15:10
Heeft iemand ook gehad dat je textures opeens heel donker zwart worden ? Alleen het terrein dan.. is me nu al 2x overkomen :s
Ja, dat had ik bij de demo, maar gek genoeg alleen bij de SP missie. De tutorial en de MP deden het prima. Ik koop deze game nog niet voordat dat probleem is opgelost.
Black
23rd September 2007, 17:43
Net 2 uurtjes gespeeld en weer geen last van gehad.. raar :)
Pipo the clown
23rd September 2007, 17:52
Word je pc niet gruwelijk warm? mijn videokaart raakte na een uurtje spelen de 100 graden grens:P Kwam omdat de fan op auto stond en dus niet goed genoeg koelde ^^
joris2222
23rd September 2007, 17:58
Zo, net de eerste twee missies gehaald :) Ik moet zeggen, stuk leuker als ik had verwacht, maarja, ben dus nog niet zo ver. Misschien vanavond weer even spelen.
De peformance is niet echt geweldig, maarja, kan ook aan mijn pc liggen. Heb het nou redelijk goed ingesteld (dat het er ook nog beetje mooi uitziet).
Ben overigens wel benieuwd of er nog een uitbreiding komt met ook Europese en Sovjet campagnes...
guest
23rd September 2007, 21:58
Heb nog een review geschreven.
Edit: verwijderd, als iedereen zo lullig doet over dat ik het niet 20 keer nakijk voor spellingsfouten dan hoef jij het ook niet meer te lezen.
Pipo the clown
23rd September 2007, 22:16
Hoe kun je custom maps spelen?
Medina
23rd September 2007, 22:33
Ik heb hem nog steeds niet :(:( Zou iemand wat screens kunnen posten? Thankjewel :D
guest
23rd September 2007, 22:49
Nog een screen gemaakt.
Erg leuk is dat je een avatar kunt uploaden om op je eenheden te plakken. Hier is die van mij :D.
Alweer, hij is wat groot dus ik geef alleen de link.
http://img263.imageshack.us/img263/6678/wic2ru1.jpg
Sir Cleric
23rd September 2007, 22:49
Heb nog een review geschreven, hij is in het Engels dus spijker je Engels maar eens ff bij zou ik zeggen.
:')
Mojo_
24th September 2007, 01:15
Je settings staan zo laag dat ik het niet kan lezen!
Black
24th September 2007, 10:06
Heb nog een review geschreven, hij is in het Engels dus spijker je Engels maar eens ff bij zou ik zeggen.
i.c.m.
------
It's the begin of the 1980's, The Soviet Union attacked Europe.
The NATO requests help from the United States. Together they held off most of the attack and are close to victory. ( welke tijd wil je nou schrijven ? )
However with a big part of the American army elsewhere the East Coast is open for an attack.
Russian soldiers hidden in civilian freighters pass by the naval defenses and head for Seattle. It's (Verwijzing naar.. ?) a massacre and the Russian troops are quickly sending in more units. The attack on the United States has begun.
---Gameplay---
The game is very... "Special" if you compare it to most other RTS games, it has no resource gathering, yes we've seen that before but WiC takes it to a new level, where resources are Command Points. You start with a fixed amount of points (usually 5000 to 6000 CP), you can spend in buying units. When they die, the CP you spend on them will return! It makes the game always (Dikke misplaatsing) very intense which is good.
You can choose from 4 roles, in which you'll have to specialize yourself to if you choose 1 role you can best not buy units from another role! ( Say what?)
....
Support stands out from all other roles, they're vulnerable to every other role but also strong against all other roles too! Support gives you artillery to fire all around the battlefield. They also have Anti Air units which can be used best to patrol the field to feed themselves on unsuspecting air units >:-) Muahaha. Their units capture points at reasonable speed, but aside from patrolling anti air units, it's stupid to capture points with your units.
When you kill enemies, capture and fortify points you get Tactical Aid (TA) points. What does this mean? With this you can call in off-map support like for example artillery fire, tank busters, paratroopers, napalm bombings, daisy cutters, carpet bombings and yes, the mighty and beautiful tactical nuke! these weapons require extreme accuracy but they can give a whole blow to your enemy without using your units.
Battles take place at a maximum at 8v8 players, this means your one tiny part of a whole. Teamwork is ESSENTIAL. One cannot do their job without help from your teammates. ( Yoda speak)
This makes online a lot of fun and also very addicting. Aside from sleeping, breathing, eating, drinking, working on my project, looking around the internet and filling my toilet, I haven't done a lot more these 3 days than playing WiC online. Addicted to WiC <--- is me.
The campaign follows the storyline from the beginning of the assault on Seattle. Followed by some beautiful animated cutscenes. Only unlocking the cutscenes is worth completing the campaign already. It's not as good as the online function but it's still a lot of fun to play.
---Graphics---
Graphically this game is beautiful. Nice models, beautiful landscapes, falling nukes. People who have a good rig will be amazed. But also, it works fairly well on older,lesser pc's too.
The cutscenes are as I said, really beautiful and will be available soon to see on user submitted movies i think.
Sound is pretty good too, soaring airplanes, falling bombs(Alweer ?) and even soldiers talking to each other, voice acting throughout the game and campaign is very good too. Too bad the soundtrack isn't good. In fact, it's almost not there at all.
My score: 9.7
Graphics:9
Gameplay:10
Sound:7.5
Online:9.5
Learning curve:Very good.
Value:9.5
+Solid gameplay
+Addicting online gameplay
+Beautiful graphics and cutscenes
+Good voice acting
+Well balanced
+Original
+Story is well done
+Looks good on new pc's, plays fine on older pc's.
-Soundtrack isn't there at all
-Still needs a litte bit of patching
This is the BEST RTS game of 2007. Don't miss it out! Try the demo!
= best wel aardige FAIL
ProXi
24th September 2007, 10:45
hmmz ik dacht dat het spel zo goed was :P maar nu ik hier al die reactie zie check ik hem eerst wel ff bij iemand anders lol
Illuv
24th September 2007, 12:58
i.c.m.
= best wel aardige FAIL
Heheh..En ik dacht nog bij mezelf, 'nah, te makkelijk'. B)
Sir Cleric
24th September 2007, 13:12
En dan hebben we het nog niet eens over de slechte zin constructies en de vele onzin die erin staat.
Tigershark
24th September 2007, 14:23
Er is nu al een groot verschil met de dag van release, mensen weten steeds beter hoe de verschillende rollen elkaar aanvullen en hoe bepaalde units gecountered kunnen worden. Goede zaak! :) Net zaten twee mensen een kleine aanval te bespreken op het airfield in die plattelandsmap, omdat de Amerikanen die net hadden verlaten om een of andere onduidelijke reden. Typisch zo'n "It's quiet, too quiet..." moment. Dus zij rijden daar naartoe, schreeuwt een ander opeens "TWO NUKES!", tsja. Daar is zelfs met standaard VoIP niet veel tegen te doen. :+
VoIP is trouwens erg handig. Zoals gisteren, toen iemand vast kwam te zitten in een van de dorpjes. Tot drie keer toe werden daar zijn vijf dure tanks kapot geschoten door een tweetal helikopters omdat hij zonder Anti-Air op pad was gegaan. Dan kan je zelf voor wat AA zorgen, of, en daar koos hij voor, de Support op een creatieve manier aanmoedigen. Want: "Support isn't just artillery you dumbass." :P
Nog wat screenshots:
http://i19.tinypic.com/4m14z8n.jpg
http://i18.tinypic.com/549yxaa.jpg
http://i19.tinypic.com/4zvv4o7.jpg
http://i12.tinypic.com/6b3unh5.jpg
Mojo_
24th September 2007, 16:40
Elke keer die kut Nuke :P kom is met wat nieuws.:P
guest
24th September 2007, 16:55
i.c.m.
= best wel aardige FAIL
En dan hebben we het nog niet eens over de slechte zin constructies en de vele onzin die erin staat.
Oh sorry dat ik het niet 3 uur heb doorgelezen voordat ik het poste, excuses mijn almachtige heren. Vergeef me, ik ben niet waardig.
|:[
Word ik betaald om de reviews te schrijven? Moet net zo goed zijn als in een tijdschrift of professionele site? Staat er in de wet dat het foutloos moet? NEE. En zo lang ik niet bij deze 3 categorieí«n sta ga ik dat ook niet doen?
En voornamelijk jij Sir Cleric, kloterige vuile pessimist. Altijd commentaar, altijd negatief over ALLES. Ik kan zo nog een aantal van jouw vervelende posts hier vinden. De ene keer omdat jij iemand zijn keuze niet respecteert, de andere keer omdat iets weggeeft en jij dat schooien vind. Deze keer omdat jij het perfecte verwacht. En er zijn vast nog honderden voorbeelden. Wanneer is het goed met jou? Wanneer iedereen zoals jou is? Dan lijkt mij de wereld saai, kut en afgesloten.
Ik zie jou wel vaker zo doen, vaak negeer ik het maar nou heb ik er echt meer dan genoeg van. En nee niet omdat jij nu even kritiek geeft, tuurlijk mag je dat zeggen maar je kunt het ook anders verwoorden. Maar jij ben zo vaak een klootzak,t zo vaak dat je er nog gebanned voor bent ook! Leer je dan ook niks?
Krijg de Tering en sterf.
Medina
24th September 2007, 17:42
En voornamelijk jij Sir Cleric, kloterige vuile pessimist. Altijd commentaar, altijd negatief over ALLES. Ik kan zo nog een aantal van jouw vervelende posts hier vinden. De ene keer omdat jij iemand zijn keuze niet respecteert, de andere keer omdat iets weggeeft en jij dat schooien vind. Deze keer omdat jij het perfecte verwacht. En er zijn vast nog honderden voorbeelden. Wanneer is het goed met jou? Wanneer iedereen zoals jou is? Dan lijkt mij de wereld saai, kut en afgesloten.
Ik ben het helemaal met je eens ik heb een poep-hekel aan dat irritante pestventje, en meer wil ik daar niet over kwijt want dat verpest mn dag.
aXe
24th September 2007, 17:54
Nou heb ik dit spel al een aantal keer gezien in trailers en andere online gameshows, maar toch snap ik de hele hype er omheen niet. Waarom is dit nou zo'n geweldig spel om te spelen? Ik zie alleen maar wat tactische voertuigen (units) en de mogelijkheid om te nuken en beetje landjepik spelen. Is dat echt alles? In mijn ogen lijkt het een hele magere game (niet veel inhoud, snel inelkaar gezet voor wat snelle actie en that's it). Of heb ik het helemaal mis?
Tigershark
24th September 2007, 18:19
Elke keer die kut Nuke :P kom is met wat nieuws.:P
Dat is meestal het enige moment dat het even rustig is! Daarnaast vertraagt de camera als je inzoomt, wat ook niet erg handig is. :)
joris2222
24th September 2007, 18:20
Nog wat screenshots:
http://i12.tinypic.com/6b3unh5.jpg
Dat is echt een mooie screen _O_
Black
24th September 2007, 18:37
Oh sorry dat ik het niet 3 uur heb doorgelezen voordat ik het poste, excuses mijn almachtige heren. Vergeef me, ik ben niet waardig.
|:[
Word ik betaald om de reviews te schrijven? Moet net zo goed zijn als in een tijdschrift of professionele site? Staat er in de wet dat het foutloos moet? NEE. En zo lang ik niet bij deze 3 categorieí«n sta ga ik dat ook niet doen?
-knip, eens-
Krijg de Tering en sterf.
Eerst opperen dat ik mijn engels moet bijspijkeren en dan zo'n review schrijven. Wat denk je zelf ? :)
Tigershark
24th September 2007, 18:37
Dank joris2222, ik moet nog even op zoek naar een manier om de UI uit te zetten, al die info maakt de screenshots vaak vrij rommelig.
http://i1.tinypic.com/6fal9ig.jpg
http://i1.tinypic.com/6evxxqp.jpg
Sir Cleric
24th September 2007, 18:50
Hij is wel de 'Allerliefste' ! O+
http://www.zinfo.nl/photos/uncategorized/2007/04/07/lama.jpg
Damn straight O+
Ik ben het helemaal met je eens ik heb een poep-hekel aan dat irritante pestventje, en meer wil ik daar niet over kwijt want dat verpest mn dag.
En ik heb een hekel aan mensen die bullshit posten, willen opscheppen met hun engels of op andere manieren puur domme posts maken.
Eerst opperen dat ik mijn engels moet bijspijkeren en dan zo'n review schrijven. Wat denk je zelf ? :)
Wat hij zegt.
Rhaegar
24th September 2007, 19:30
Kalm aan. Van het schrijven van reviews kun je alleen maar leren. Laten we eerlijk zijn, met jouw review is behoorlijk wat mis. Een belangrijke regel is dat je nooit te veel op details mag focussen. Bespreek gewoon kort de hoofdlijnen van het spel. Het over een bepaalde eenheid hebben in een review doet totaal niet terzake en is voor de lezer ongemakkelijk. Opbouw is het belangrijkst en dat loopt bij jou gewoon te rommelig.
Credits voor het proberen. Dat sowieso. Leer gewoon van je fouten en doe het de volgende keer beter. Iedereen moet ergens beginnen.
guest
24th September 2007, 19:37
tjah da's waar. Maar het was niet zozeer "zo" bedoeld.
guest
24th September 2007, 19:39
Kalm aan. Van het schrijven van reviews kun je alleen maar leren. Laten we eerlijk zijn, met jouw review is behoorlijk wat mis. Een belangrijke regel is dat je nooit te veel op details mag focussen. Bespreek gewoon kort de hoofdlijnen van het spel. Het over een bepaalde eenheid hebben in een review doet totaal niet terzake en is voor de lezer ongemakkelijk. Opbouw is het belangrijkst en dat loopt bij jou gewoon te rommelig.
Credits voor het proberen. Dat sowieso. Leer gewoon van je fouten en doe het de volgende keer beter. Iedereen moet ergens beginnen.
Snap ik, en toch bedankt :). Maar ik heb dit al vaak genoeg gehoord, laten we 't maar zo zeggen, schijt aan reviews schrijven voor mij. Laat staan een korte indruk. Ik doe het gewoon nooit meer.
Qonstant
24th September 2007, 20:35
Dank joris2222, ik moet nog even op zoek naar een manier om de UI uit te zetten, al die info maakt de screenshots vaak vrij rommelig.
http://i1.tinypic.com/6fal9ig.jpg
http://i1.tinypic.com/6evxxqp.jpg
nice shots
btw beste map tot nu toe vind ik island
voip heb ik ook zat headset bij c.e
screen name in wic is qonstant
Medina
24th September 2007, 20:53
Ik heb een hekel aan mensen die bullshit posten, willen opscheppen met hun engels of op andere manieren puur domme posts maken.
Jongentje, je bent hier niet om de moderaten, en als je een hekel had aan domme posts had je jezelf allang van dit forum verwijderd want de enige persoon die hier irritant is of onzinnige beledigingen post ben jij.
Jij moet echt een leven zoeken. (Wie heeft hem die unban gegeven :') )
Black
24th September 2007, 22:23
Die missie in New York is ook wel geinig, staan de twins towers er uiteraard nog wel, en nee, die mag je niet aanraken ;) Ter compensatie mag je heel slijmerig het vrijheidsbeeld redden \o/
@Maximus, dat heet een proxy ofzeau als ik het goed heb.
Caracca
24th September 2007, 22:36
vond die laatste missie, en dan voornamelijk het 2e gedeelte ervan redelijk pittig,... maar toen ik der achter kwam ow kut van der zijn 3 punten ipv 3 om te securen het toch wat makkelijker werd ;)
Sir Cleric
24th September 2007, 22:41
In theorie kan dat, echter een ander IP adres is gewoon een stuk makkelijker.
Medina
24th September 2007, 23:00
In theorie kan dat, echter een ander IP adres is gewoon een stuk makkelijker.
Jup, een dynamisch IP is een stuk goedkoper/makkelijker.
guest
24th September 2007, 23:06
Heb zolaatst ook mijn eerste 2v2 gespeeld, dan krijg je 16000 punten en mag je uit elke role iets kiezen.
Makkelijk gevecht, vijand nam bijna alleen heavy en med heli's. Ik had wat med heli's en tanks, en hij had ook wat tanks, inf en AA en 't was zo voorbij.
Sir Cleric
24th September 2007, 23:06
Goedkoper niet, proxy's zijn gratis. En makkelijker ook niet, aangezien je zelfs met een dynamisch IP meestal toch een lange tijd hetzelfde ip hebt en je router elke keer moet resetten of soms zelfs twee volle dagen uit moet laten staan eer je een ander ip krijgt.
Nee ik had gewoon 2 internet lijntjes en gebruikte toen maar de andere. En nu wegens verhuizing weer een ander ip gekregen en die door provider laten veranderen in een static ip.
Medina
24th September 2007, 23:08
Goedkoper niet, proxy's zijn gratis. En makkelijker ook niet, aangezien je zelfs met een dynamisch IP meestal toch een lange tijd hetzelfde ip hebt en je router elke keer moet resetten of soms zelfs twee volle dagen uit moet laten staan eer je een ander ip krijgt.
Nee ik had gewoon 2 internet lijntjes en gebruikte toen maar de andere. En nu wegens verhuizing weer een ander ip gekregen en die door provider laten veranderen in een static ip.
Ow, hier op school hebben ze het altijd over een proxy SERVER, dus ik dacht een server, die kost meestal geld he :P Maar een proxy is gewoon een soort Router zie ik nu:') O_O
Sir Cleric
24th September 2007, 23:20
Ow, hier op school hebben ze het altijd over een proxy SERVER, dus ik dacht een server, die kost meestal geld he :P Maar een proxy is gewoon een soort Router zie ik nu:') O_O
Nee een proxy is een server, je redirect jou verkeer via een andere server. Maar dat kan ik vele gevallen gewoon gratis. Programma's als Your-Freedom of Tor bieden zo'n dienst. Your-Freedom is om firewalls te omzeilen door al het verkeer via poort 8080 door te sturen naar een andere server die het dan verder stuurt. En Tor werkt op ongeveer dezelfde manier maar stuurt het via flink wat andere computers met als doel vooral om anoniem te zijn. Deze programma's zijn gratis.
Medina
24th September 2007, 23:21
Nee een proxy is een server, je redirect jou verkeer via een andere server. Maar dat kan ik vele gevallen gewoon gratis. Programma's als Your-Freedom of Tor bieden zo'n dienst. Your-Freedom is om firewalls te omzeilen door al het verkeer via poort 8080 door te sturen naar een andere server die het dan verder stuurt. En Tor werkt op ongeveer dezelfde manier maar stuurt het via flink wat andere computers met als doel vooral om anoniem te zijn. Deze programma's zijn gratis.
Yourfreedom gebruikten wij op school altijd voor MSN :D Thanks voor de uitleg.
joris2222
25th September 2007, 00:33
Die missie in New York is ook wel geinig, staan de twins towers er uiteraard nog wel, en nee, die mag je niet aanraken ;) Ter compensatie mag je heel slijmerig het vrijheidsbeeld redden \o/
Hoezo niet aanraken dan? Die kunnen niet kapot of je kan er niet bij?
Welke grote steden zitten er trouwens nog meer in :)?
Tigershark
25th September 2007, 03:45
vond die laatste missie, en dan voornamelijk het 2e gedeelte ervan redelijk pittig,... maar toen ik der achter kwam ow kut van der zijn 3 punten ipv 3 om te securen het toch wat makkelijker werd ;)
Ik ben nu bij het Fort in de bergen, dat is denk ik de derde missie. Tot nu toe zijn ze niet erg lastig, je wordt vrij precies gestuurd in wat er moet gebeuren waardoor het niet snel fout gaat als je er voor zorgt dat de units goed gerepaired worden.
Het verhaal is tot nu toe vrij standaard, maar wel leuk vertelt. De officieren liggen ook al aardig met elkaar overhoop. :P
http://i23.tinypic.com/x6fu3o.jpg
http://i23.tinypic.com/so23xi.jpg
Caracca
25th September 2007, 13:42
mja de missie on the beach, missie in de bergen ook wel grappig.
vond wel 1 redelijk pittag de missie onderweg naar z'n Fort.. dat je op die tank commander moet wachten, en de brug moest opblazen, eerst wordt je overwelmed om daarna alsnog te winnen omdat die gimp toch nog aan komt zetten.. (redelijk voor de hand liggend was dat eigenlijk, puur in het motto van de cavelarie komt altijd te laat :P)
Multikiller
25th September 2007, 17:53
mooie screen!
ProXi
25th September 2007, 22:18
Er zit geen skirmisch in }:
dat speel ik juist altijd bij strategy games :P
Caracca
25th September 2007, 22:36
lan game met bots ;)
Mojo_
25th September 2007, 23:50
Idd dat kon met de demo toch ook.o:]
Smartguy
25th September 2007, 23:54
lan game met bots ;)
En als ik nou zo'n type ben dat graag 3 nukes, 3 bommenwerpers en 3 artillerieaanvallen in één keer wil droppen? Die cheats werken niet bij LAN-games :( :+
Caracca
26th September 2007, 16:06
dan heb je pech :P
NightFire
26th September 2007, 18:07
voor de mensen die nog een Collectors Edition zoeken,ik heb net de mijne bij de media markt gehaalt...,en ik heb trouwens het vermoeden dat het stukje berlijnse muur gewoon flink nep is,hij ziet er wel goed uit maar ik twijfel nog,er zit dan wel een kartonnen kaartje bij dat het autentiek is,maar die kan je zo zelf maken...En dan pak ik de game eruit zit er weer zo'n lelijk Games for windows rand boven,alsof ik dat niet wist...
Medina
26th September 2007, 20:26
En dan pak ik de game eruit zit er weer zo'n lelijk Games for windows rand boven,alsof ik dat niet wist...
En verschrikkelijk Irritant is dat, mensen die de CE van welk spel dan ook kopen weten meestal wel waarvoor het is:')
joris2222
26th September 2007, 20:29
En verschrikkelijk Irritant is dat, mensen die de CE van welk spel dan ook kopen weten meestal wel waarvoor het is:')
Wat is er zo lelijk aan die 'Games for Windows' rand? Ja oke, de tekst is hartstikke dom. Maar het ziet er toch best aardig uit :)
Tigershark
26th September 2007, 22:25
vond wel 1 redelijk pittag de missie onderweg naar z'n Fort.. dat je op die tank commander moet wachten, en de brug moest opblazen
Dat zijn van die momenten waarop een Repair Tank of zo'n Humvee bijna onmisbaar zijn. :)
Ik heb net de missie in New York gedaan, het verhaal blijft aardig. Het is in ieder geval interessanter dan dat van de gemiddelde RTS. Of dat veel zegt weet ik niet. ;)
http://i22.tinypic.com/116kz85.jpg
jos
26th September 2007, 22:33
Wat is er zo lelijk aan die 'Games for Windows' rand? Ja oke, de tekst is hartstikke dom. Maar het ziet er toch best aardig uit :)
Nee, ik ben het met NightFire en Maximus eens: die rand is lelijk en verkut het hele hoesje.
Pipo the clown
26th September 2007, 22:57
Jezus ik ben bezig met een van de laatste missies dat je een harbour moet heroveren. Wat een ongelooflijk kutstuk is dat, nagenoeg onmogenlijk. Constant komen er van bijna alle kanten russen aan in heavy en medium tanks, en ik moet 4 punten op de harbour veroveren met ongeveer 2 tanks op elk punt. Echt niet te doen aangezien er op die punten pas verdedigingswerken worden gebouwd als alle 4 de punten door mijn leger zijn veroverd -_->
guest
26th September 2007, 23:47
Nee, ik ben het met NightFire en Maximus eens: die rand is lelijk en verkut het hele hoesje.
Vind die platinum series voor de ps2 en psp ook erg vervelend. helemaal lelijk zwart met een rood cirkeltje "Platinum Collection", en 1/4 van het hoesje zit met dat lelijke zwarte spul.
"t is niet heel erg ofzo, , niet bij games for windows, platinum, classics etc. Gewoon liever niet. Maar als het er op zit is het geen rand.
Maar er is 1 goed punt, als het er op staat betekent het wel 29/30 keer dat de game die je nu in handen hebt ook een goed spel is.
NightFire
27th September 2007, 03:18
tis hetzelfde principe als je een mooie limited edition dvd koopt van een goede film en er zo'n vieze rand op staat of een sticker die je er niet afkrijgt..Tis trouwens gewoon reclame voor windows,als je erbij zet 'and for linux' gaat windows gelijk uit hun monopoly dak ,P
Caracca
27th September 2007, 13:33
Jezus ik ben bezig met een van de laatste missies dat je een harbour moet heroveren. Wat een ongelooflijk kutstuk is dat, nagenoeg onmogenlijk. Constant komen er van bijna alle kanten russen aan in heavy en medium tanks, en ik moet 4 punten op de harbour veroveren met ongeveer 2 tanks op elk punt. Echt niet te doen aangezien er op die punten pas verdedigingswerken worden gebouwd als alle 4 de punten door mijn leger zijn veroverd -_->
vergeet niet dat je op een bepaald moment ook nog anti air moet hebben om die andere kerel te helpen en 4 choppers uit de lucht te schieten.
om die 4 punten in te nemen zijn idd moeilijk.. maar 2e gedeelte van de missie is nog erger... dat je een bepaald punt moet beschermen tegen een enorm zerg die binnen wordt gevlogen :P.. en dan zit je 5 a 10 minuten zonder reenforcment aangezien je niets kunt binnen vliegen.. had toen m'n 3 heavy att ergens aan de andere kant van de map z'n beetje geplaatst.. en ze op bottlenecks staan spammen... ook ben je non-stop bezig met atterlery strikes.. maar op het moment dat je weer reí«nforcements weer kan aanschaffen krijg je ook toegang tot dazy cutter en carpet bombs.. dat zijn een life saver... gelijk 3 lijntjes gelegd door de stad :P, kwam geen seconde te laat eigenlijk.. want had nog maar 2 tankjes over op dat moment :P
NightFire
28th September 2007, 04:41
ik moet zeggen dat alles lekker speelt bij de game maar de auto save optie is bagger,hij saved alleen bij het begin van de missie,dus ik had de seattle missie (niet die aan het begin) bijna gewonnen,Webb wordt neergeknalt door een sniper in het filmpje en dan krijg je die hele stroom van russkie's,ik had niet echt alles goed neergezet en wat ik ook niet snap,de meeste voertuigen rammen je gewoon,ze gaan je geeneens beschieten van een afstand en dat gebeurde nu ook,dus een carpet bomb of daisy cutter kon ik niet leggen...
Las Vegas
28th September 2007, 10:25
Zit zelf ook sterk te twijfelen of ik deze game, Fifa 08, Race 07, MoH Airborne of BioShock moet gaan halen. Wil graag een game met een lange (en ik bedoel waar je niet in 2/3 daagjes op uitgekeken bent) gameplay! En op Company of Heroes was ik vrij snel uitgekeken, dus weet niet of WiC dan wel wat voor mij is. Al heb ik me erg vermaakt met de demo.
Argh, moeilijk moeilijk :(
guest
28th September 2007, 14:21
Zit zelf ook sterk te twijfelen of ik deze game, Fifa 08, Race 07, MoH Airborne of BioShock moet gaan halen. Wil graag een game met een lange (en ik bedoel waar je niet in 2/3 daagjes op uitgekeken bent) gameplay! En op Company of Heroes was ik vrij snel uitgekeken, dus weet niet of WiC dan wel wat voor mij is. Al heb ik me erg vermaakt met de demo.
Fifa 08 en Race 07 kunnen best lang meegaan. Bioshock is super, maar als hij uitgespeeld is wil je misschien nog een keer in een hogere, lagere moeilijkheidgraad het opnieuw spelen, maar anders niet. Moh:A is gauw uitgespeeld, maar heeft nog een multiplay die je nog wel even bezig kan houden.
Tenzij je echt een nieuwe Fifa wil zou ik als ik jou was WiC kopen.
Liquidje
28th September 2007, 14:40
Race 07 gaat uberlang mee en ik race wel met je online ;)
Sir Cleric
28th September 2007, 14:46
Maar tis wel een kut spel, dus koop maar World in Conflict.
simpelekees
28th September 2007, 15:10
company of heroes vrij snel uitgekeken? :O Zeker nooit multiplayer gespeeld?
Als je lange gameplay duur wilt moet je lekker hidden and dangerous 2 kopen, moet je wel oefenen maar ben je tijden zoet mee zo moeilijk is het. 5 euro.
Als je van de demo hebt genoten zal het vast leuk zijn. Anders stel ik voor op Brothers in Arms Hell's Highway te wachten. In ieder geval een demo ervan.
guest
28th September 2007, 15:14
company of heroes vrij snel uitgekeken? :O Zeker nooit multiplayer gespeeld?
Als je lange gameplay duur wilt moet je lekker hidden and dangerous 2 kopen, moet je wel oefenen maar ben je tijden zoet mee zo moeilijk is het. 5 euro.
Als je van de demo hebt genoten zal het vast leuk zijn. Anders stel ik voor op Brothers in Arms Hell's Highway te wachten. In ieder geval een demo ervan.
Hidden and dangerous is gratis.(al heel lang maar oke.)
http://www.gamershell.com/download_3644.shtml
Hoppa!
Liquidje
28th September 2007, 15:19
Hidden and dangerous is gratis.(al heel lang maar oke.)
http://www.gamershell.com/download_3644.shtml
Hoppa!
dat is 1, hij heeft het over 2.
Hoewel 1 ook ontzettend lang leuk blijft, echt een topgame
EDIT: tsurany, heb jij hem eigenlijk wel gespeeld race07?
Sir Cleric
28th September 2007, 15:39
EDIT: tsurany, heb jij hem eigenlijk wel gespeeld race07?
Nee, hoezo?
-modbreak- Ga eerst maar argumenten geven voordat je een game kraakt
Liquidje
28th September 2007, 16:44
Nee, hoezo?
doelde je op Race07 of CoH?
Sir Cleric
28th September 2007, 16:52
Race07. CoH uitgebreid gespeeld en het is een aardig spel maar zit gewoon vol met zoveel fouten, echt waardeloos, wil je een realistisch spel met combat waarin micro nodig is, dan stoppen ze er zo'n zuig AI van de units in :')
En Brothers in Arms... komop neemt de speler gewoon niet serieus. Alles draait om flanken en flanken en flanken, spelers met skills in mikken worden niet serieus genomen door dat er een systeem in zit dat er voor zorgt dat je mist ook al mik je precies op iemand z'n hoofd of op z'n complete lichaam. Ze dwingen je te flanken door te zorgen dat iets anders onmogelijk is, ipv te zorgen dat het noodzakelijk is door de AI die anders te goed is.
Zo beter? Kut spellen dus. Neem World in Conflict.
Liquidje
28th September 2007, 17:28
Race07. CoH uitgebreid gespeeld en het is een aardig spel maar zit gewoon vol met zoveel fouten, echt waardeloos, wil je een realistisch spel met combat waarin micro nodig is, dan stoppen ze er zo'n zuig AI van de units in :')
Ik bedoelde: was je met je eerdere post Race07 aan het afbranden? maar het bleek dus CoH te zijn...
Zo beter?
Ja, veel beter. Een beetje onderbouwing naast "het is kut" en "het is bagger omdat ik het zeg" wordt best op prijs gesteld, want ik neem aan dat je wil dat je post serieus wordt genomen, dus met een goede onderbouwing is dat veel makkelijker
Tigershark
28th September 2007, 17:41
Net de laatste missie gedaan, een expansion lijkt onvermijdelijk, en dat is zeker geen slecht nieuws. World in Conflict is een van de betere games die ik dit jaar heb gespeeld. o^
http://i22.tinypic.com/4ucqpy.jpg
simpelekees
28th September 2007, 17:52
Hoe speelt de multiplayer dan? Ik vond de beta wat repetitief worden. Hoewel ik wel ontzettend heb genoten. Het is een goed spel, heel leuk om je units goed te plaatsen. Maar wel makkelijke instap factor.
Opposing fronts is nu geen goeie aankoop. Wil je gewoon kopen en gegarandeerd lol hebben. Dan moet je inderdaad aan een spel als dit denken.
StevieNL
28th September 2007, 18:39
Ik vind dit niet zon gaaf spel, joint task force heb ik meer lol aan (gehad).
Flowz0r
28th September 2007, 20:59
Ik wel.
Goede onderbouwing he? :P
joris2222
28th September 2007, 21:03
Net de laatste missie gedaan, een expansion lijkt onvermijdelijk, en dat is zeker geen slecht nieuws. World in Conflict is een van de betere games die ik dit jaar heb gespeeld. o^
http://i22.tinypic.com/4ucqpy.jpg
Ik ben pas bij missie 4. Maar vind het een behoorlijk goed spel. Alleen jammer dat alle units zeg maar hetzelfde zijn. En jammer dat de B2 of F117 niet in deze tijd valt :P
Wat zou er in die expansion komen? Weet ook wel bijna zeker dat die komt ;)
Tigershark
28th September 2007, 22:03
De debrief van de laatste missie laat weinig aan de verbeelding over:Your accomplishments in the battle against a numerically superior force will be studied for years to come. But the war is not yet won. The battle for Europe still rages and elsewhere in the world fresh conflicts are brewing.
You might be called upon again.
Caracca
28th September 2007, 23:46
Ik ben pas bij missie 4. Maar vind het een behoorlijk goed spel. Alleen jammer dat alle units zeg maar hetzelfde zijn. En jammer dat de B2 of F117 niet in deze tijd valt :P
uh.. ? B2 zit wel in het spel hoor :P, alleen is het nog een prototype en is het gecrasht ergens in scandinavie/rusland (dat hoekje daaro:P). de rest mag je zelf achter komen :P
StevieNL
29th September 2007, 00:25
Ik wel.
Goede onderbouwing he? :P
Geen zin om een hele discussie te beginnen ,P
iig mooi voor jou dat je dit leuker vind :).
Sir Cleric
29th September 2007, 00:42
Mehehe net de eerste potjes MP gedaan over lan, ik en een vriend samen aangevult met 14 AI legers. Morgen effe ergens het spel gaan kopen denk ik zo.
guest
29th September 2007, 00:49
De debrief van de laatste missie laat weinig aan de verbeelding over:Your accomplishments in the battle against a numerically superior force will be studied for years to come. But the war is not yet won. The battle for Europe still rages and elsewhere in the world fresh conflicts are brewing.
You might be called upon again.
Ik hoorde (Waarschijnlijk niet al te betrouwbaar, maar zeer goed mogelijk.) van iemand die iemand kent die werkt bij Massive die zei dat er een expansion komt, Maar er zou trouwens een Russische campagne in zitten. Goed nieuws dus :).
CoH uitgebreid gespeeld en het is een aardig spel maar zit gewoon vol met zoveel fouten, echt waardeloos, wil je een realistisch spel met combat waarin micro nodig is, dan stoppen ze er zo'n zuig AI van de units in :')
Ik moet zeggen, ja daar ben ik het mee eens. CoH heeft nog flink wat patchen te gaan. Balance is erg slecht.
Goed voorbeeld, de Britse troepen (5 soldaten) kosten 540 manpower! Daar kun je 2 squads van 6 G.I's voor kopen, ze worden met niks speciaal uitgerust, behalve dat ze trenches kunnen leggen. Voordeel is wel dat ze erg betrouwbaar zijn, maar dat staat niet tegenover de kosten.
En 2 stuart tanks kosten bijna net zo veel als 1 groep Britse troepen. Kom op, da's gewoon niet leuk.
Da's 1 van het aantal voorbeelden. MAAR als je je plaats kan vinden is het best een leuke game.... ALS je je plaats kan vinden.
Ik zie ook veel mensen die JTF slecht vonden, ik vond het best een aardige game.
Maar WiC vermaakt mij zeer, 10x beter dan JTF.
Mojo_
29th September 2007, 01:12
Jtf was een goed spel alleen de Sound was echt tergend kut _O- zo dood als een pier.Hier daarintegen is het echt subliem, zowel op een afstand als midden in de battles.
Sir Cleric
29th September 2007, 02:36
Ik moet zeggen, ja daar ben ik het mee eens. CoH heeft nog flink wat patchen te gaan. Balance is erg slecht.
Goed voorbeeld, de Britse troepen (5 soldaten) kosten 540 manpower! Daar kun je 2 squads van 6 G.I's voor kopen, ze worden met niks speciaal uitgerust, behalve dat ze trenches kunnen leggen. Voordeel is wel dat ze erg betrouwbaar zijn, maar dat staat niet tegenover de kosten.
En 2 stuart tanks kosten bijna net zo veel als 1 groep Britse troepen. Kom op, da's gewoon niet leuk.
Da's 1 van het aantal voorbeelden. MAAR als je je plaats kan vinden is het best een leuke game.... ALS je je plaats kan vinden.
Dat viel nog wel mee, had je in het origineel niet zo heel erg last van. Maar de AI van je units, die was gewoon om te huilen. Moeten er 5 tanks een brug over dan duurt dat echt uren voor ze een nette rij vormen en er overheen rijden. Of als je gewoon met 5 tanks door een vol gebouwd gebied wil rijden, frustrerend gewoon. Of de balancing, een tank is de sterk, kom we disablen z'n kanon maar laten hem er gewoon wel op staan zodat het er lekker debiel uit ziet :')
simpelekees
29th September 2007, 04:19
Dat viel nog wel mee, had je in het origineel niet zo heel erg last van. Maar de AI van je units, die was gewoon om te huilen. Moeten er 5 tanks een brug over dan duurt dat echt uren voor ze een nette rij vormen en er overheen rijden. Of als je gewoon met 5 tanks door een vol gebouwd gebied wil rijden, frustrerend gewoon. Of de balancing, een tank is de sterk, kom we disablen z'n kanon maar laten hem er gewoon wel op staan zodat het er lekker debiel uit ziet :')
je hebt het niet gespeeld maar omdat er 1 ding is veranderd focus jij je daarop en ga je het spel daarop afkraken.
De Voertuig AI is verbetert in OF, nog steeds niet perfect maar wel verbetert. Wat natuurlijk belangrijk is, is dat je zelf ook enigszins micro gebruikt.
@jouwmakker.
edit: dacht dat het beter was coh discussie in coh topic te houden,
http://forum.gamer.nl/showthread.php...67#post1922267 (http://forum.gamer.nl/showthread.php?p=1922267#post1922267)
Sir Cleric
29th September 2007, 04:27
je hebt het niet gespeeld maar omdat er 1 ding is veranderd focus jij je daarop en ga je het spel daarop afkraken.
De Voertuig AI is verbetert in OF, nog steeds niet perfect maar wel verbetert. Wat natuurlijk belangrijk is, is dat je zelf ook enigszins micro gebruikt.
:') Het was gewoon een spel dat vol fouten zat, dat kan je echt niet ontkennen. Leuk dat ze het in een expansion fixen maar daar zijn ze een paar maanden te laat mee. En het slaat nergens op dat je het weken lang speelt met gewoon de Calliope die z'n kanon kan gebruiken en dan opeens kan hij z'n kanon niet gebruiken, terwijl er aan het uiterlijk niks veranderd. Slaat nergens op. En hoezo moet je zelf micro gebruiken? Je verwacht van een spel dat het gewoon goed werkt zonder dat je zelf alles moet doen.
Daarom is World in Conflict een veel beter spel, de Ai is prima, die van de units ook. Je kan met helikopters heerlijk vliegen, dat werkt gewoon prima. En de rest van de units zijn ook prima in orde. En ik heb nog geen een keer meegemaakt dat ik m'n halve leger verloor doordat 1 tank er voor zorgde dat de rest niet over de brug kon om aan te vallen.
simpelekees
29th September 2007, 04:33
:') Het was gewoon een spel dat vol fouten zat, dat kan je echt niet ontkennen. Leuk dat ze het in een expansion fixen maar daar zijn ze een paar maanden te laat mee. En het slaat nergens op dat je het weken lang speelt met gewoon de Calliope die z'n kanon kan gebruiken en dan opeens kan hij z'n kanon niet gebruiken, terwijl er aan het uiterlijk niks veranderd. Slaat nergens op. En hoezo moet je zelf micro gebruiken? Je verwacht van een spel dat het gewoon goed werkt zonder dat je zelf alles moet doen.
Daarom is World in Conflict een veel beter spel, de Ai is prima, die van de units ook. Je kan met helikopters heerlijk vliegen, dat werkt gewoon prima. En de rest van de units zijn ook prima in orde. En ik heb nog geen een keer meegemaakt dat ik m'n halve leger verloor doordat 1 tank er voor zorgde dat de rest niet over de brug kon om aan te vallen.
dat komt omdat wic een simpeler spel is.
CoH is een bug spel. Ik vind THQ kut, ik haat producers die vervroegd spellen uitbrengen en niet dingen afmaken.
Maar dat wil niet zeggen dat CoH minder goed is dan WiC, CoH biedt veel meer, uitgebreide gameplay. Leuke uitdagende multiplayer. Misschien vind ik het daarom wel leuk, singleplayer rts kan me geen reet bommen behalve Stronghold 1. Multiplayer daarentegen is iets waar ik een spel voor koop. Trouwens Halo 3 coop is ook geweldig, hidden and dangerous 2 is ook geweldige sp ervaring, kan niet wachten om dat coop te doen.
/ontopic.
WiC is een prima uitgewerkt spel. Maar lang niet bugloos. Je kan zeggen dat tanks tenminste niet vast komen te zitten, ik vind dat Call of duty 2 leuk is, maar ik stopte na een maand. Het is niet leuk genoeg, bied niets nieuws, meer herhaling. Dat is wat CoH anders deed, dat is wat OF alweer doet. WiC doet ook zoiets, iets weer anders. Ik kies bewust niet voor WiC, de beta was me niet uitdagend genoeg. Ik wist na 30 uur spelen wel wat een goeie combo was van units en wat voor units er waren.
guest
30th September 2007, 17:55
Ik was gisteren even bezig online en toen ik bij het loading scherm kwam kwam ik iets raars tegen...
I.P.V een hint stond er de text: "When visiting Sweden, never go outside without a loaded rifle. Polar bears are not to be taken lightly."
Screen kun je hier zien: http://www.9lives.be/node/99713 (onderaan staat SOTD, die had ik ingestuurd.)
Tigershark
1st October 2007, 15:37
I.P.V een hint stond er de text: "When visiting Sweden, never go outside without a loaded rifle. Polar bears are not to be taken lightly."
Zij zullen het weten, Massive Entertainment is immers een Zweeds bedrijf. :P
Ondertussen heb ik denk ik alle MP maps wel een keer gespeeld, en er zit een goede afwisseling in. Zeker de maps waar je eerst een aantal punten moet veroveren, en dan in de tweede ronde moet verdedigen levert altijd flink wat actie op. Dat is ook wel te zien op de onderste twee screenshots.
http://i21.tinypic.com/25qtzif.jpg
http://i24.tinypic.com/f2phcp.jpg
http://i20.tinypic.com/9jzjo6.jpg
NB: al deze gebouwen stonden nog netjes rechtop toen de match begon. :|
simpelekees
1st October 2007, 15:58
Jij hebt een mooi systeempje als je dat draait :D
guest
2nd October 2007, 20:00
Hoe maak jij zo'n ingame screenshot? Ik doe het gewoon via prt screen...
Dalamar
3rd October 2007, 00:23
Met F10 kan je de HUD verbergen, levert zeer mooie screenshots op :)
http://i7.photobucket.com/albums/y257/dalamarnl/screen0014.jpg
Booskijkgezichtje
5th October 2007, 13:43
Gisteren uitgespeeld, cool spel alleen een beetje kort. Of was het gewoon te makkelijk op normal? :P Anyway laatste filmpje heeft expansion written al over it -> "The war still isn't over"
8-)
Tigershark
5th October 2007, 21:47
Met F10 kan je de HUD verbergen, levert zeer mooie screenshots op :)
Goede tip! o^
http://i24.tinypic.com/2vaz0oj.jpg
guest
8th October 2007, 19:19
Gisteren uitgespeeld, cool spel alleen een beetje kort. Of was het gewoon te makkelijk op normal? :P Anyway laatste filmpje heeft expansion written al over it -> "The war still isn't over"
8-)
Heb gelezen ergens dat de expansion al wel degelijk in de maak is! Deze zou als het goed is ook een Russische campagne bevatten.
MrNiceGuy
8th October 2007, 20:11
@tigershark: is dat altijd bij jou dat er world in conflict rechtsonder staat als je een screenshot maakt?
Tigershark
8th October 2007, 20:22
Nee, ik gooi m'n screenshots in een PSD (Photoshop) waar de borders en het logo al inzitten zodat ik ze niet telkens apart hoef te resizen. Het logo heb ik er overigens bij gezet omdat ik dan zelf weet van welke game het screenshot is. :P
Qonstant
8th October 2007, 21:46
patch is uit :)
wat een boost kan nu eindelijks widescreen draaien haal nu gemiddeld 25 frames in de bench met alles op high/very high met godrays aan en debri pyshics off en geen aa/msaa in gebruik
Banshee690
9th October 2007, 01:22
Oke dus de performance is verbeterd?
Sir Cleric
9th October 2007, 01:27
http://www.kerrolisaa.com/images/no_shit_sherlock.jpg
Dalamar
9th October 2007, 10:31
Oke dus de performance is verbeterd?
Ik merk geen verbetering in the benchmark. Maar goed, die is ook geen goede graadmeter voor hoe WiC performt als je het echt gaat spelen.
De performance ingame was bij mij al helemaal goed (alle opties aan en op high), dus ik kan het je niet zeggen.
guest
9th October 2007, 16:19
Yeah! Hopelijk crasht hij dan nu niet bij sommige levels.
Medina
12th October 2007, 11:36
Ik heb het spel tijdens de Closed Beta MP gespeeld, en ik moet zeggen dat ik erg tevreden/verslaaft ermee was. De game heb ik nog niet gekocht vanwege wat geldtekort :P Maar ik speel nu maar de Demo.
Gaaf spel :D 9/10
(Edit: ik moet zeggen dat de intro muziekje van de Eerste Beta een stuk gafer was :D) Wie hem wil moet maar ff vragen ik heb m nog :)
paapster
21st October 2007, 21:28
als ik world in conflict wil opstarten krijg ik een error.
World in Conflict: Error.
Could not locate game data!
Game directory is D:\World in Conflict.
Weet iemand hoe je dit oplost ?
alvast bedankt
Sven
21st October 2007, 21:43
Foutmelding lijkt me duidelijk genoeg.
Medina
21st October 2007, 22:33
als ik world in conflict wil opstarten krijg ik een error.
World in Conflict: Error.
Could not locate game data!
Game directory is D:\World in Conflict.
Weet iemand hoe je dit oplost ?
alvast bedankt
Geuninstalled? Directory verplaatst?
paapster
22nd October 2007, 03:05
Geuninstalled? Directory verplaatst?
ik heb hem geinstalleerd en daarna wilde ik hem gelijk spelen toen ik deze foutmelding kreeg.
Medina
22nd October 2007, 13:05
Je kijkt even bij Sierra voor hulp, en tadaa:
This error can occur if wicloc11.sdf and/or wicloc12.sdf files are missing in the game directory.
To correct the issue, copy the missing files from the game DVD to the folder where World in Conflict is installed.
To do this, follow these steps:
1. Click on Start, point to Programs, point to Accessories, and then click Windows Explorer.
2. In the left pane, locate and click on your DVD drive where the game is located.
3. Open the "Idata" folder and then open the English folder.
4. Right-click on wicloc11.sdf and then click Copy.
5. In the left pane, locate and then click on the game directory:
C:\Program Files\Sierra Entertainment\World in Conflict (Default location)
6. Click on the Edit menu, and then select Paste.
7. Repeat steps 2 through 6 for the wicloc12.sdf file as well.
Please be patent as copying the files may take some time.
Try launching the game again.
paapster
22nd October 2007, 19:40
Je kijkt even bij Sierra voor hulp, en tadaa:
This error can occur if wicloc11.sdf and/or wicloc12.sdf files are missing in the game directory.
To correct the issue, copy the missing files from the game DVD to the folder where World in Conflict is installed.
To do this, follow these steps:
1. Click on Start, point to Programs, point to Accessories, and then click Windows Explorer.
2. In the left pane, locate and click on your DVD drive where the game is located.
3. Open the "Idata" folder and then open the English folder.
4. Right-click on wicloc11.sdf and then click Copy.
6. Click on the Edit menu, and then select Paste.
7. Repeat steps 2 through 6 for the wicloc12.sdf file as well.
Please be patent as copying the files may take some time.
Try launching the game again.
ik heb het gedaan die 2 files staan nu in me idate map maar nog dezelfde foutmelding:S
Medina
22nd October 2007, 20:39
Das minder. Geef me je online key maar ga ik spelen terwijl jij het spel terug brengt naar de winkel, en een nieuwe haalt want dan ligt het aan de cd, installatie dvd i mean.
(Geef mij de key dan maar als je hem toch inruilt via pm, kan ik ook online:))
jos
22nd October 2007, 22:01
ik heb het gedaan die 2 files staan nu in me idate map maar nog dezelfde foutmelding:S
Je moet die twee bestanden dus niet in Idata plaatsen, maar in de root van de game-map. ;)
Medina
22nd October 2007, 22:12
Goed lezen is een kunst. Daar heb ik ook weinig van weg.
(Jos, daar gaat mijn key.)
Papie Boy
22nd October 2007, 22:18
Je kan nog altijd mijn WIC kopen|)
Nu blijvend in prijs verlaagd! voor maar 30,- excl. verzendkosten
:+
Medina
22nd October 2007, 22:23
Je kan nog altijd mijn WIC kopen|)
Nu blijvend in prijs verlaagd! voor maar 30,- excl. verzendkosten
:+
Men ik wil die game echt hebben O+ (Jammer he zon geld probleem)
Zeg papieboy, je hebt hem toch gewonnen en je speelt hem niet dat betekent dat ie nix waard is voor jou, en daarnaast wordt de markt OVERSPOELT met WICs. ik zou maar meer met die prijs omlaag gaan.
guest
22nd October 2007, 23:10
Jammer he zon geld probleem
Ik wou ook zo ongeloofelijk graag the orange box hebben. Dus heb ik maar wat oude games uit de kast gepakt en ze ingeruild voor the orange box. Desnoods betaal je een tientje bij ofzo.
Papie Boy
22nd October 2007, 23:16
Waar kan je zo voordelig inruilen dan? Want ik moet ook zo'n oranje doos.
jos
22nd October 2007, 23:55
Waar kan je zo voordelig inruilen dan? Want ik moet ook zo'n oranje doos.
Je mag je games wel naar mij opsturen. Dan krijg je van mij wel een oranje doos. :P
Papie Boy
23rd October 2007, 00:02
Je mag je games wel naar mij opsturen. Dan krijg je van mij wel een oranje doos. :P
:D
En nu kan ik ook wel grappig zijn en een plaatje van een roodharige poes posten, maar ik denk dat ik dat maar het beste achterwege moet laten:P
Shakermaker
23rd October 2007, 00:05
:D
En nu kan ik ook wel grappig zijn en een plaatje van een roodharige poes posten, maar ik denk dat ik dat maar het beste achterwege moet laten:P
Nee hoor, kan best:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/RedCat_8727.jpg/800px-RedCat_8727.jpg
Papie Boy
23rd October 2007, 00:08
Nee hoor, kan best:
pic
_O-
Maar ik wil nog wel weten waar je het beste je games kan inruilen. Iemand?
Medina
23rd October 2007, 11:55
Poezen zijn zo cool.
Hier in emmen hebje een gamewinkel waarbij je games kan inruilen. Voor respectievelijk, 5€ voor een oude game, 10€ voor normaal. en 20 voor een net nieuwe game.
(Kun je beter marktplaatsen :P)
(Zal ik nu mijn totale total war collectie verkopen :P)
(Bijna misdadig gewoon.)
guest
23rd October 2007, 22:35
Free record shop ruilt ook games in... Zo lang ze maar een beetje nieuw zijn.
Medina
24th October 2007, 15:19
voor hoevreel geld dan?
guest
24th October 2007, 17:27
Games onder de 1 jaar oud iets van 15 euro. Maar dan moeten ze er nog wel goed uitzien. Tenminste... Ik heb er een half jaar geleden een game ingeruild. Weet niet of ze het nog steeds doen by the way.
Medina
24th October 2007, 20:09
Onder de 1 jaar oud 15 euro. Hahaha, ik had mijn age of empires 3 collectors edition 1 jaar later op marktplaats voor 45 euro verkocht.
kedunk
4th November 2007, 17:08
Zonet de singleplayer uitgespeeld. Ik vond het boven verwachting gaaf. Het is vaak wel wat zo snel mogelijk reinforcements inroepen, air-bombs doen, wat unit-specials doen. Veel geklik. Ach, dat is met alle rts'en zo natuurlijk. Verhaal wordt in ieder geval op echt coole wijze verteld. Het is niet geniaal natuurlijk, maar ik begon toch wel een beetje mee te voelen met de karakters en dat kun je niet van veel rts games zeggen.
guest
4th November 2007, 22:29
Meh ik vind de SP meevallen, vind de multiplay wel erg goed.
Medina
5th November 2007, 12:42
Ik vind beide gaaf. Maar de SP was echt leuk.
Br3ak
11th November 2007, 18:44
Met de singleplayer heb ik me heel goed kunnen vermaken, wel jammer van de korte duur van de campaign. Vrij gemakkelijk en snel uitgespeeld. Maar het verhaal was wel retegoed :)
DarkLord666
16th November 2007, 10:26
En toch mis ik enorm het basebuilding.
Hier komt toch een gedeelte intelligentie bijkijken, lees: Men moet meer nadenken !!! |`( |8D
Nee, heb de demo gedownd, enkele leveltjes gespeeld, maar geef mij maar CoH of Supreme Commander en zelfs good-old C&C Generals :hitman:
Black
16th November 2007, 11:07
Good-old Generals ? :') Zo oud is 't ook weer niet..
guest
22nd November 2007, 17:04
Aanbieding voor mensen die WiC nog niet hebben! Je kunt nu een 10 days free trial downloaden, online play only. Zeker doen!
Medina
22nd November 2007, 17:13
WIC PWNS. 144 000 redenen waarom:
1 Skills
2 Geen standaard built order, maar constant aanpassen.
3. Graphics
4 Gameplay.
guest
22nd November 2007, 17:16
WIC PWNS. 144 000 redenen waarom:
1 Skills
2 Geen standaard built order, maar constant aanpassen.
3. Graphics
4 Gameplay.
Vind het zelf ook nog steeds een erg goed spel :). Speel het nog af en toe, en niet meer uren en uren als een aantal week geleden.
Qonstant
17th December 2007, 18:58
nieuwe patch is uit teamstacking probleem is nu opgelost.
vandaag een paar mooie games gespeeld met wat close endings
Medina
18th December 2007, 14:43
Wat is jou nickname Qonstant? Misschien kunnen we samen eens wat potjes doen> De mijne is : Medina
o^
Qonstant
18th December 2007, 18:59
Wat is jou nickname Qonstant? Misschien kunnen we samen eens wat potjes doen> De mijne is : Medina
o^
yep is me nick zal je even toevoegen
heb 2 medina's gevonden .n en wcc
Ziggo
18th December 2007, 19:57
Is er hier iemand die deze game op maximale settings draait? Zo ja met welk systeem?
Ik was namelijk van plan een nieuwe systeem in elkaar te flansen waarbij ik me dus afvroeg of ik met een 8800GT 512 mb en een of andere quad core deze game onder de knieen weet te krijgen.....
Niet met abnormale reso hoor... 1280x1024 is genoeg
bij voorbaat dank!
Ik moet de game nu in aardig lage setting spelen maar voor de rest is de game echt geniaal! Heb me sinds red alert niet meer zo goed vermaakt met een rts alhoewel ze abnormaal veel verschillen
edit: ow jah! op welke servers spelen jullie meestal? Zoek nog servers waarbij veel gebruik gemaakt word van communicatie aangezien dat wel de key is in deze game.
Qonstant
18th December 2007, 20:36
ik draai alles op high very high settings in dx 10 met gemiddeld 30 fps op een res van 1152 x 864 ws dus.
sys specs
mobo: msi p35 platium
mem: 4x 1 gb ddr2 team elite dual channel pc6400
graka: his readon hd 2900xt
hdd: seagate barracuda 500 gb sata2
cpu: intel q6600(b3)
cpukoeler: tunniq sunbeam 120 tower
tuss cpu en koeler: as5
kast termaltake soprano zwart met window
voeding: be quiet be straight 650 watt
monitor: samsung syncm. 206bw
Medina
20th December 2007, 12:02
yep is me nick zal je even toevoegen
heb 2 medina's gevonden .n en wcc
Ik ben WCC, die Kolonel o^
Dalamar
20th December 2007, 12:49
Is er hier iemand die deze game op maximale settings draait? Zo ja met welk systeem?
Ik was namelijk van plan een nieuwe systeem in elkaar te flansen waarbij ik me dus afvroeg of ik met een 8800GT 512 mb en een of andere quad core deze game onder de knieen weet te krijgen.....
Niet met abnormale reso hoor... 1280x1024 is genoeg
bij voorbaat dank!
Ik denk wel dat je hier maximaal mee kan gaan draaien...
Qonstant
20th December 2007, 23:29
Ik ben WCC, die Kolonel o^
top even die andere eruit gooien.
Medina
21st December 2007, 12:55
top even die andere eruit gooien.
Die andere is een eeh spanjaard, die dacht dat ik familie van hem was :D
Qonstant
21st December 2007, 23:12
http://www.megaupload.com/?d=T2CLSD4X
mijn laatste replay van wic met mijn nieuwe highscore
Medina
22nd December 2007, 10:49
Aaah ik zie het, leuk. Het grappige is, is dat hoe meer ervaring je krijgt hoe hoger je score vanzelf wordt. Ik had als sergeant ook score's rond de 1000 punten. Maar nu als kolonel kijk ik niet meer op van een 2000 -er...
Qonstant
28th December 2007, 01:30
zo te zien word wic niet door veel mensen gespeeld in nl
http://wicbase.com/wicsig.php?help=wicstats
Shakermaker
28th December 2007, 09:10
Swaziland, dáár spelen pas weinig mensen WiC.
Illuv
28th December 2007, 10:08
Hehehe
Relatief gezien valt het allemaal wel mee ja..
guest
28th December 2007, 19:17
Er is ook maar 1 iemand in Bolivia, en toevallig is diegene ook weer direct nummer 97 op de internationale ranglijst :').
jos
28th December 2007, 19:35
Hmm, er staat ook een speler tussen uit lNc6RKhQVrO9c. 8-)
marco91
29th December 2007, 02:22
hey ik had een vraagje, Ik heb op dit moment CoH en zit er aan te denken om binnenkort World in Conflict te gaan halen voor 30 euro ofzo. Nu was mijn vraag of de Multiplayer leuk is, makkelijk op te pikken en toch wel redelijk n00b-vriendelijk is.
Qonstant
29th December 2007, 11:36
hey ik had een vraagje, Ik heb op dit moment CoH en zit er aan te denken om binnenkort World in Conflict te gaan halen voor 30 euro ofzo. Nu was mijn vraag of de Multiplayer leuk is, makkelijk op te pikken en toch wel redelijk n00b-vriendelijk is.
deze game zeker niet laten liggen, C.e edtion zit gelijk een headset bij.
zolang je eerst maar de tutorial hebt gehad is het vrij makkelijk.in pubs ligt soms het nivo al redelijk hoog.
easy to learn hard to master
Qonstant
2nd January 2008, 23:16
vandaag nog 2 potjes met Maximus Decimus Meridius gespeeld hij is goed_O_ _O_ .
singleplayer ook maar even opgepakt wat een verhaallijn _O_ :)
guest
2nd January 2008, 23:18
vandaag nog 2 potjes met Maximus Decimus Meridius gespeeld hij is goed_O_ _O_ .
Wat zijn jullie namen op WiC? Ik wil namelijk wel effetjes met jullie spelen.
I'll be onest, je wordt helemaal verpulverd.
Maar vaak is WiC teamgericht, zelfs de slechtste speler van het team heeft wat te bieden, focus op je klasse! De man met de Armor legt altijd druk op de vijand, de man met de heli's komt altijd verrassend uit de hoek, de man met de artillerie maakt altijd het gebied vrij als er naar gevraagd wordt, de man met de infanterie verdedigd altijd zijn gebied zoals hij moet. Altijd heb je wat te bieden, en als iedereen dat doet win je. Daarom is WiC nou anders dan de rest van de rts games!
Deze regels gelden helaas niet als je 1,2,3vs1,2,3 doet :'). Maar op een of andere reden lukt me dat altijd aardig voor elkaar te krijgen.
Qonstant
2nd January 2008, 23:21
Wat zijn jullie namen op WiC? Ik wil namelijk wel effetjes met jullie spelen.
Maximus Decimus Meridius=wcc.medina
die van mijn is het zelfde als hier
http://wicbase.com/sig,127018,4,1,1,2,11111101110000100001,1,___.jpeg
guest
2nd January 2008, 23:24
Maximus Decimus Meridius=wcc.medina
die van mijn is het zelfde als hier
http://wicbase.com/sig,127018,4,0,98,2,11111101010010100000,1,___.jpe g
Geintersseerd om nu even een rondje te spelen? :) .
Je maakt me btw wel af ben ik bang :(, heb 't de laatste tijd niet zoveel gespeeld.
Edit: Nvm, weet al waar je die sig haalt.
Qonstant
2nd January 2008, 23:27
Geintersseerd om nu even een rondje te spelen? :) .
Je maakt me btw wel af ben ik bang :(, heb 't de laatste tijd niet zoveel gespeeld.
Edit: Nvm, weet al waar je die sig haalt.
ik ga nu opstarten de game
hier kan je sig genereren
http://wicbase.com/wicsig.php?help=w...=3&show=&sort= (http://wicbase.com/wicsig.php?help=wicstats&country=nl&seite=3&show=&sort=)
guest
2nd January 2008, 23:31
http://wicbase.com/sig,194363,4,0,99,2,11111101000000001000,1,___.jpe g (http://www.massgate.net/profile.php?0,194363)
Zoals je ziet heb ik geeneens een plaatsje op de ranglijst meer :'(.
Qonstant
2nd January 2008, 23:33
http://wicbase.com/sig,194363,4,0,99,2,11111101000000001000,1,___.jpe g (http://www.massgate.net/profile.php?0,194363)
Zoals je ziet heb ik geeneens een plaatsje op de ranglijst meer :'(.
paar matches spelen en je staat weer op de rankings
ik heb je bij de friends toegevoegd
guest
2nd January 2008, 23:34
paar matches spelen en je staat weer op de rankings
ik heb je bij de friends toegevoegd
Kut, vergeten dat ik WiC op de andere pc wou zetten en hem hier heb afgehaald :(.
Sorry man, morgen anders even?
Qonstant
2nd January 2008, 23:36
Kut, vergeten dat ik WiC op de andere pc wou zetten en hem hier heb afgehaald :(.
Sorry man, morgen anders even?
is goed
Ries
2nd January 2008, 23:47
Het is trouwens enemies en niet enemy's ;)
http://www.sicilianculture.com/godfather/quotes.htm
Qonstant
3rd January 2008, 00:15
Het is trouwens enemies en niet enemy's ;)
http://www.sicilianculture.com/godfather/quotes.htm
tnx is veranderd
http://wicbase.com/sig,127018,4,1,1,2,11111101110000100001,1,___.jpeg
Qonstant
9th January 2008, 17:46
volgensmijn was hier de teamballance niet echt eerlijk
http://img138.imageshack.us/img138/3799/screen0011es9.th.jpg (http://img138.imageshack.us/my.php?image=screen0011es9.jpg)
http://img292.imageshack.us/img292/4864/screen0009uv3.th.jpg (http://img292.imageshack.us/my.php?image=screen0009uv3.jpg)
Medina
10th January 2008, 20:10
Nee tegenwoordig is er veel last van teamstack, dat is erg vervelend. Ik vind het persoonlijk erg sneu als 6 generaals het opnemen tegen 3 private's. Vaak zoek ik dan een andere server op, omdat welke kant je dan ook joint, het geen plezier geeft. Mentaliteit van de mensen he.
guest
10th January 2008, 22:06
Eventjes weer gaan WiC'en, met een nieuwe pc met het vermogen van een monster ben ik benieuwd naar de eye candy.
De nuke zag er zelfs al impressive uit op de vorige pc (zeker als de rest er niet geweldig uitzag, maar werkte perfect.).
Medina
11th January 2008, 17:44
Mwaw de nuke ziet er niet zo mooi uit vind ik, de Heavy Artillery Barrage x3 lijkt veel mooier.
Medina
25th January 2008, 16:47
Hey allemaal hier een tooltje waarbij je heel makkelijk tactics kan tekenen. Have fun!
GTactix Webiste (http://www.gtactix.com/)
Hy,
I want present the very flexible tool GTactix, which allows to plan tactics over network with painting functions. I build a mappack for World in Conflict, which is downloadable inside of the application under TOOLS -> MAP VAULTS.
Here is a screenshot:
http://plucked.pytalhost.de/gtactix/gtactixwic.jpg
Qonstant
26th January 2008, 00:16
medina en ik hebben vanavond 3vs 3 op de wic clanladder lopen spelen
3 van de 4 matches hebben we gewonnen
http://img251.imageshack.us/img251/5334/3vs34eh6.th.jpg (http://img251.imageshack.us/my.php?image=3vs34eh6.jpg)
guest
26th January 2008, 10:42
Qonstand, Medina, kan ik bij jullie clan? Die van mij is inactief, 90% zie ik nooit online.
Medina
26th January 2008, 13:33
Qonstand, Medina, kan ik bij jullie clan? Die van mij is inactief, 90% zie ik nooit online.
jazeker jouwmakker, maar wat is jou wic ingame naam??? Trouwens als je info wilt stuur ik je dat via pm ok? (Het is een internationale clan, maar ook met veel nederlanders \o/ )
guest
26th January 2008, 18:43
jazeker jouwmakker, maar wat is jou wic ingame naam??? Trouwens als je info wilt stuur ik je dat via pm ok? (Het is een internationale clan, maar ook met veel nederlanders \o/ )
Medina
26th January 2008, 19:33
K heb je geadd bij friends. Vanavond om 1900 ben ik in wic. Met nog wat lui van mijn clan, daarnaast hebben we ook een website:
www.world-conflicts-clan.com (http://www.world-conflicts-clan.com) Daar kun je alvast registreren :) Nou eeh we hebben ook teamspeak, maar die info geef ik je straks.
Doei
guest
27th January 2008, 00:12
Heb me alvast aangemeld, ga morgen wel even inloggen.
marco91
2nd February 2008, 18:37
hey mensen ik heb de game nu ook en vroeg mij af of er mensen zijn die mij kunnen inleiden in de Online MP
guest
2nd February 2008, 19:25
Gewoon een paar rondjes spelen. :) Je vindt je plekje vanzelf wel.
marco91
2nd February 2008, 19:39
ow ok, speel je overigens de game ook??
guest
2nd February 2008, 19:41
Uhuh, alleen niet vaak meer.
Medina
2nd February 2008, 21:03
Uhuh, alleen niet vaak meer.
Het wordt ook niks met jou in onze clan kerel, je komt niet door de eisen :~/ :')
Qonstant
2nd February 2008, 22:33
Het wordt ook niks met jou in onze clan kerel, je komt niet door de eisen :~/ :')
en hij staat nog steeds bij zijn oude clan|`(
marco91
2nd February 2008, 22:35
is het een leuke clan waar jullie in zitten?? en wat zijn de requirements??
Qonstant
3rd February 2008, 11:58
is het een leuke clan waar jullie in zitten?? en wat zijn de requirements??
op training op komen dagen,wars spelen en op het board actief zijn,en met teamspeak kunnen werken
marco91
3rd February 2008, 14:52
geen minimale rang ofzo??
Medina
3rd February 2008, 16:52
geen minimale rang ofzo??
Nee, als je skills mist dan leren wij je alles, we hebben ons eigen tacticonwikkelingsteam... wat een woord :P
marco91
3rd February 2008, 17:09
rofl, maar zijn jullie op dit moment aan het recruiten of hebben jullie een stop? Lijkt me namelijk wel leuk om met andere NLers te spelen
Medina
3rd February 2008, 17:30
rofl, maar zijn jullie op dit moment aan het recruiten of hebben jullie een stop? Lijkt me namelijk wel leuk om met andere NLers te spelen
Je kunt dr wel bij komen uiteraad ;) Als je inzet toont, krijg je alles voor terug ;)
www.world-conflicts-clan.com (http://www.world-conflicts-clan.com)
moet je ff in de world in conflict sectie kijken, en daar posten bij recruitment office, daarna post een CO alle info die je nodig heb;)
marco91
3rd February 2008, 18:04
ow nvm, zag dat je moet gaan betalen wil je in de clan komen...daar doe ik niet aan
kan het overigens kwaad om een nocd patch te gebruiken?? heb geen zin om steeds CD erin en eruit te doen
Medina
3rd February 2008, 18:11
ow nvm, zag dat je moet gaan betalen wil je in de clan komen...daar doe ik niet aan
kan het overigens kwaad om een nocd patch te gebruiken?? heb geen zin om steeds CD erin en eruit te doen
Dat zei ik ook, totdat ik het ff bij hen ging uitproberen ;) 2€ stelt niets voor daarnaast :') :+
marco91
3rd February 2008, 18:12
voor jou mss niet, maar voor iemand zonder werk en die 16 is het veel...
maar kan een nocd kwaad als ik die erop flikker? heb geen zin om steeds CD erin en eruit te doen
Qonstant
3rd February 2008, 18:13
maar kan een nocd kwaad als ik die erop flikker? heb geen zin om steeds CD erin en eruit te doen
gebruik de wic online link(snelkoppeling) heb je geen cd nodig
marco91
3rd February 2008, 18:14
ow ok, dat wist ik niet, zijn er mensen die nu dan willen spelen??
Qonstant
3rd February 2008, 18:17
vanaf 19:00 ben ik online voor de trainig in wic
marco91
3rd February 2008, 18:28
ok, dan kan ik nog ff rustig eten XD
Medina
3rd February 2008, 18:29
En daarnaast, voeg me ff toe WIC als je wilt, mijn naam is ''Medina'' zonder de '' '' uiteraad, en dan kun je wel ff meedoen met de training, kijken hoe het is enz, en de 1e 3 maand hoef je geen geld te betalen, kun je gewoon kijken of het wel/niet bij je past o^
Medina
3rd February 2008, 18:29
BTW ik ben ook iemand zonder werk van 18 \o/
marco91
3rd February 2008, 18:57
maar ik ben 16 -_-' en lijkt me leuk om mee te doen aan de training, heb ik dan nog iets nodig??
Medina
3rd February 2008, 19:29
maar ik ben 16 -_-' en lijkt me leuk om mee te doen aan de training, heb ik dan nog iets nodig??
Microfoon zou handig zijn o:]
marco91
3rd February 2008, 19:43
is goed, gebruik dan wel ff die Headset die erbij zat, omdat de headset die ik nu heb de microfoon ervan niet aan de praat krijg
marco91
3rd February 2008, 20:24
was hartstikke gezellig zeg...niet dus...mocht niet eens bij qonstant kijken... en op TS werd ik ook gekickt -_-
Medina
3rd February 2008, 22:52
Ik weet ook niet waarom je werdt gekicked, en waarom je niet bij Qonstant kon kijken. Je bent ook weggegaan en niet meer gejoint toen ik er was, wat je wel had moeten doen ;)
Qonstant
3rd February 2008, 23:15
was hartstikke gezellig zeg...niet dus...mocht niet eens bij qonstant kijken... en op TS werd ik ook gekickt -_-
je bent niet gekickt we waren in een 2vs2 bezig
ik had je gevraagd of je wou observen zodat je daarna mee kon trainen(alleen wij hebben vanavond clanwars gespeeld)
marco91
3rd February 2008, 23:45
ik probeerde de observen maar dat lukte steeds niet, en maximus was offline gegaan en had nog zitten wachten. Op TS werd ik opeens gekicked en mocht ik er niet meer bij
Qonstant
4th February 2008, 17:17
http://www.world-conflicts-clan.com/viewforum.php?f=40
z\orgen even dat je hier een topic aanmaakt dat je wil joinen als een trail
Qonstant
22nd February 2008, 23:19
aangezien de wcc clan er aan het eind van deze maand ermee ophoud
zijn maximus ik en flaconpilot onze eigen clan opgestart.
een paar van de oude leden van wcc zijn ook meegekomen naar deze clan.
http://www.esl.eu/eu/team/3039686/
http://www.massgate.net/profile.php?39453,33366c
binnenkort komt de site online. is op dit moment work in progress
wij zijn nog op zoek naar nederlands sprekende wic players.
marco91
23rd February 2008, 00:31
moet je betalen of niet??
als het niet hoeft dan wil ik best meedoen, heb namelijk geen werk en heb zowiezo geen zin om te betalen.
Qonstant
23rd February 2008, 09:59
moet je betalen of niet??
als het niet hoeft dan wil ik best meedoen, heb namelijk geen werk en heb zowiezo geen zin om te betalen.
er zal een kleine clanfee zijn 2/3 euro per maand voor gebruik van ts en website
de grote nederlandse wic clans vragen meer geld teams zoals beware an frs vragen gemiddeld 9 euro per maand ter vergelijking met ons bedrag
Qonstant
25th February 2008, 23:02
onze clan mocht je ginteresserd zijn om te joinen
http://www.massgate.net/profile.php?0,33366c
Medina
27th February 2008, 19:56
We staan momenteel 68e...
9 Euro per maand voor een clan vind ik persoonlijk echt super té veel.
marco91
27th February 2008, 21:37
idd, ik vind de prijs wel overdreven...maarja ik ben NLer
Sobek
28th February 2008, 10:06
zo-ie-zo betalen voor een clan _O-
moet niet gekker worden |`(
guest
28th February 2008, 23:21
Ik zou ook niet betalen vanaf het begin, als ik later wat wil doneren is dat mijn keuze.
Ben trouwens weer volop met WiC bezig!
marco91
28th February 2008, 23:46
ik niet meer...heb de game 2 of 3 dagen gespeeld en daarna niet meer.
Varg
29th February 2008, 00:45
ik niet meer...heb de game 2 of 3 dagen gespeeld en daarna niet meer.
Vond de replay waarde ook wat tegenvallen. Misschien dat ik de singleplayer later nog een keer ga spelen op een nieuwe pc :)
marco91
29th February 2008, 10:16
heb alleen maar MP gespeeld, maar omdat ik eigenlijk helemaal niemand ken die de game ook speelt, zit ik altijd met vreemden te spelen en 3/4 speelt toch alleen en luisteren nergens naar.
guest
29th February 2008, 11:17
MP is gewoon hardstikke leuk. de SP is saai, de gehele tijd houd het stijf je handje vast. En dan gooit hij je in een gevecht dat je haast niet kan winnen... Joe-pie, lijkt wel op Advance Wars, alleen is Advance Wars nog leuk.
De Cutscenes zijn GEWELDIG though.