PDA

View Full Version : World in Conflict

Pages : [1] 2 3 4

joris2222
9th April 2007, 14:02
http://img251.imageshack.us/img251/4549/headercustomgs1.jpg

Wat is World in Conflict?
World in Conflict gaat een RTS worden die zich afspeelt rond 1988. Hierbij zouden de Sovjets Amerika binnenvallen waardoor er dus een oorlog tussen deze twee landen gaat plaatsvinden. Het spel is in ontwikkeling bij Massive Entertainment (de makers van de Ground Control serie).

Wanneer komt World in Conflict uit?
World in Conflict staat geplanned voor een release op 21 September 2007.

Features
Volgens de officií«le site:<ul><li>Superpowered Warfare: Unleash the arsenals of the great military superpowers in the gripping single-player story created by best-selling author and Cold War authority, Larry Bond. </li></ul><ul><li>MassTech Engine: The latest version of Massive's proprietary engine allows for a full 360 range of camera control, allowing you to get right down into the midst of battle. </li></ul><ul><li>Demolish Everything: Destroy every object in the game - crush cars, destroy buildings, burn forests! </li></ul><ul><li>Drop-in Multiplayer: Join on-going games and immediately help your team take control of the map.</li></ul><ul><li>Fast-paced Teamplay: Master four different battlefield roles, Air, Armor, Infantry and Support, in the ultimate online teamplay experience. </li></ul><ul><li>Super Weapons: Unleash ground-shaking artillery barrages, napalm strikes, and awesome tactical nukes that turn the tide of battle.</li></ul>
Online namen forum-members
Forumnaam - Ingame naam
DesertRat - DesertRat
Papie Boy - RI-Papie-NL-
nutral - nutral
joris2222 - joris2222
zalzaron - Zalzaron
Medina_Sidonia - Medina of Medina_Sidonia
Illu$i0n - Theelepel
Multikiller - Multi_NL
tolgapaksoy - Tolgapaksoy
Big-O - Isidoor
GreyHornet - Vectum of -=101st=-GreyHornet
Dennisâ„¢ - Dennboy360
simpelekees - smpl
Caracca - [LK]Caracca

Links
Officií«le Site (http://www.worldinconflict.com/)
IGN Hands-on (http://pc.ign.com/articles/778/778879p1.html)
Gamespot Multiplayer Hands-on (http://www.gamespot.com/pc/strategy/worldinconflict/news.html?sid=6161420)
Gamespot Hands-on (http://www.gamespot.com/pc/strategy/worldinconflict/news.html?sid=6156207)

Demo (http://www.gamershell.com/download_20763.shtml)

Screenshots
http://www.worldinconflict.com/upload/assets/wic_0604_us_Nuke.jpg
http://www.worldinconflict.com/upload/assets/wic_0606_both_paradrop.jpg
http://www.worldinconflict.com/upload/assets/ss4.jpg
http://www.worldinconflict.com/upload/assets/wic_0606_us_airbornes.jpg
http://www.worldinconflict.com/upload/assets/wic_announce_01.jpg

Shakermaker
9th April 2007, 14:04
Gisteren toevallig een paar vids zitten kijken van deze game: link (http://pc.qj.net/World-in-Confict-a-battalion-of-videos/pg/49/aid/88807). Ziet er heel goed uit, al zal je een beest van een computer nodig hebben om dit een beetje leuk te kunnen draaien.

joris2222
9th April 2007, 14:06
Gisteren toevallig een paar vids zitten kijken van deze game: link (http://pc.qj.net/World-in-Confict-a-battalion-of-videos/pg/49/aid/88807). Ziet er heel goed uit, al zal je een beest van een computer nodig hebben om dit een beetje leuk te kunnen draaien.
Dat dacht iedereen bij Company of Heroes ook, maar dat viel ook wel mee volgens mij...

Disarmonia Mundi
9th April 2007, 14:15
Goede OP.

Lijkt me een leuke game, maar je bent wel de sjaak als dit een DX10 wordt. Dan heb je idd een super PC (sowieso al) nodig.
Ik ga deze denk ik niet kopen, omdat ik andere prioriteiten heb, maar het lijkt me zeker zeer vermakelijk.

Shakermaker
9th April 2007, 14:36
Dat dacht iedereen bij Company of Heroes ook, maar dat viel ook wel mee volgens mij...
True. Bovendien ga ik eind mei upgraden dus ik zal deze game waarschijnlijk sowieso wel met alle toeters en bellen aan kunnen spelen.

joris2222
9th April 2007, 14:40
True. Bovendien ga ik eind mei upgraden dus ik zal deze game waarschijnlijk sowieso wel met alle toeters en bellen aan kunnen spelen.
Ja, het enige waar ik mee zit (en jij misschien ook want dacht dat jij ook meer games als COH deed) dat het geen base-building heeft... En ben ook benieuwd hoe het grafisch tegen Company of Heroes presteert (in-game).

Shakermaker
9th April 2007, 14:49
Ja, het enige waar ik mee zit (en jij misschien ook want dacht dat jij ook meer games als COH deed) dat het geen base-building heeft... En ben ook benieuwd hoe het grafisch tegen Company of Heroes presteert (in-game).
Ik heb niet zo'n probleem met RTS games zonder base building. Ik vond de vorige game van deze studio, Ground Control 2, ook heel erg leuk en daar had je ook geen base building. Je kan meteen met datgene beginnen waar het uiteindelijk om draait: kont schoppen!

N3cro_Manc3r
9th April 2007, 16:49
Het is inderdaad puur aan Ground Control 2 te danken dat ik zo uitkijk naar deze game. Als ik je puur kijkt naar wat Ground Control 2 bood denk je van: hmm is dit het nou?, maar als je eenmaal aan het spelen was vond je het een geweldig spel (imo). Dus ik kijk ook zeer uit naar dit spel, ben vooral benieuwd hoe groot de mappen worden :)

Edit: o ja ik las in de pcgp dat je de campaign alleen met usa kon doen. Dat zou ik zeer jammer vinden, ik wil gvd die smerige kapitalisten klop geven met good old communism :duke:

Mesijs
9th April 2007, 20:06
Hele mooie openingspost! Over een paar dagen komen er een aantal artikelen over deze game op Gamer.nl, aan de hand van een presentatie in Londen en speeltijd met de game. Heel erg veel nieuwe info kan ik alvast vertellen! En dan zal ik in dit topic ook nog wat meer gaan posten erover.

joris2222
9th April 2007, 20:41
Hele mooie openingspost! Over een paar dagen komen er een aantal artikelen over deze game op Gamer.nl, aan de hand van een presentatie in Londen en speeltijd met de game. Heel erg veel nieuwe info kan ik alvast vertellen! En dan zal ik in dit topic ook nog wat meer gaan posten erover.
Bedankt voor het compliment :) Ben benieuwd naar de artikelen op de frontpage... o^

simpelekees
9th April 2007, 22:16
een thriller. Zal uitkijken naar een eventuele beta. Daarnaast kan het gewoon ontzettend mooie multiplayer gameplay opleveren. Wat betreft de systeemeisen is het volgens de makers vergelijkbaar met bf2. Het is wel dx10 volgens mij iets wat ook wel moet vind ik, vista is í*ets wat vanzelf wel goed komt.

guest
9th April 2007, 23:24
Makers van de ground control serie zullen het niet fout doen :P, ik kijk uit naar deze game maar ja... Er zijn nog zoveel :P

joris2222
9th April 2007, 23:29
een thriller. Zal uitkijken naar een eventuele beta. Daarnaast kan het gewoon ontzettend mooie multiplayer gameplay opleveren. Wat betreft de systeemeisen is het volgens de makers vergelijkbaar met bf2. Het is wel dx10 volgens mij iets wat ook wel moet vind ik, vista is í*ets wat vanzelf wel goed komt.
DX10 only dan :~/ ?

simpelekees
10th April 2007, 13:03
dx10 is ondersteund maar niet nodig om het te spelen.

joris2222
10th April 2007, 19:15
Mmm, die nieuwe trailer op de frontpage ziet er best aardig uit :) Hopen dat er een demo komt...

joris2222
11th April 2007, 15:36
Leuke feature over het spel op de frontpage :) Complimenten ;) Komt er ook nog een impressie over die multiplayer beta?

Mesijs
11th April 2007, 17:05
Leuke feature over het spel op de frontpage :) Complimenten ;) Komt er ook nog een impressie over die multiplayer beta?
Thx! Er komt eerst nog een preview over de singleplayer en dan nog een preview over de multiplayer alpha. Genoeg te lezen dus de komende dagen. ;)

joris2222
11th April 2007, 17:13
Thx! Er komt eerst nog een preview over de singleplayer en dan nog een preview over de multiplayer alpha. Genoeg te lezen dus de komende dagen. ;)
Singleplayer?!? Des te beter :) Ik wacht af...

joris2222
12th April 2007, 15:48
Op IGN staat nu ook een preview. Ze zeggen dat de graphics van Company of Heroes primitief lijken vegeleken dit... En ik vond COH al zo mooi O_O :)

Mesijs
12th April 2007, 20:54
Nieuwe Gamer.nl preview: http://www.gamer.nl/doc/38567

Overigens is dat statement van IGN overdreven. World in Conflict ziet er fan-tas-tisch uit, staat ook in het stuk beschreven, maar CoH vergeleken met dit primitief noemen is toch overdreven, vooral omdat je deze game ook van verder af ziet normaal gesproken. Maar goed, check ook mijn ervaring ermee wat betreft graphics in de preview.

Shakermaker
12th April 2007, 21:09
Fijne preview. Maar ik ben nog veel benieuwder naar de MP.

Illuv
12th April 2007, 21:26
Nette preview Mesijs. WiC gaat me wel even bezig houden (samen met de standalone addon van CoH) op RTS gebied in de toekomst.

joris2222
12th April 2007, 21:45
Allereerst weer een mooie preview o^ Kan niet wachten op de volgende...

Nieuwe Gamer.nl preview: http://www.gamer.nl/doc/38567

Overigens is dat statement van IGN overdreven. World in Conflict ziet er fan-tas-tisch uit, staat ook in het stuk beschreven, maar CoH vergeleken met dit primitief noemen is toch overdreven, vooral omdat je deze game ook van verder af ziet normaal gesproken. Maar goed, check ook mijn ervaring ermee wat betreft graphics in de preview.
Schrok al. Ik bedoel Company of Heroes ziet er echt al schitterend uit :) En als COH hierbij primitief zou lijken zou ik ook niet veel reden meer zien om straks die aankomende add-on te spelen etc. Bij COH kwamen er trouwens ook nog grafische verbeteringen dus dat is goed voor de concurrentie :P

Nette preview Mesijs. WiC gaat me wel even bezig houden (samen met de standalone addon van CoH) op RTS gebied in de toekomst.
Ja, denk ook dat dat mijn RTS spellen gaan worden dit jaar. Alleen bij mij komt daar dus C&C 3 bij (en eventueel de add-on van).

Hoe zit het trouwens met het aantal verschillende units? Is het aanbod een beetje groot of niet?

guest
12th April 2007, 22:37
Voor de geí¯nteresseerden gametrailers heeft 5 developer interviews en een hele zooi aan andere filmpjes. Zeker de moeite waard om te kijken! Sommigen zijn best lang trouwens!(in vergelijking met de andere interviews op die site)

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2529

oh en heeft dit spel al een releasedate gekregen?

Mesijs
12th April 2007, 22:38
Allereerst weer een mooie preview o^ Kan niet wachten op de volgende...

Schrok al. Ik bedoel Company of Heroes ziet er echt al schitterend uit :) En als COH hierbij primitief zou lijken zou ik ook niet veel reden meer zien om straks die aankomende add-on te spelen etc. Bij COH kwamen er trouwens ook nog grafische verbeteringen dus dat is goed voor de concurrentie :P

Ja, denk ook dat dat mijn RTS spellen gaan worden dit jaar. Alleen bij mij komt daar dus C&C 3 bij (en eventueel de add-on van).

Hoe zit het trouwens met het aantal verschillende units? Is het aanbod een beetje groot of niet?
Units zijn best standaard, alles wat je kunt verwachten eigenlijk. Wel veel verschillende bommetjes kun je gooien.

De multiplayer lijkt nog het meest op Battelfield. 8 tegen 8, verschillende classes, punten innemen, teamwork.

Ik ben de alpha aan het spelen en daar komt binnenkort ook een preview van. Ben er erg positief over.

EDIT: release is in herfst 2007. :)

guest
12th April 2007, 22:46
Alpha? Ik ben geí¯nteresseerd. Sinds wanneer speel je t al dan? Beetje leuk? Ik pas er zeker niet meer tussen :P of wel?

Mesijs
12th April 2007, 22:55
Alpha? Ik ben geí¯nteresseerd. Sinds wanneer speel je t al dan? Beetje leuk? Ik pas er zeker niet meer tussen :P of wel?
Helaasch, gesloten alpha. ;)

Het is erg leuk, ik speel het nu iets meer dan een week gok ik. Teamplay is een absolute must omdat de classes elkaar moeten ondersteunen. Er zit een vergevorderd rock-paper-scissors-systeem in. Met mijn raketmannetjes heb ik al een paar keer een squad heli's volledig weggevaagd, maar als ik een groepje tanks tegenover me heb is het snel gespeeld...

guest
12th April 2007, 23:03
Jammer. Ach mijn pc kan em toch niet aan maar hij krijgt binnenkort een vernieuwing. Als mijn pc nog geen eens 1 gig ram heeft kan je pc niet veel meer schoppen nee.

Misschien de beta? Heb al wel vaker meegedaan aan beta's.

Edit: Zonet nog de interview gekeken over allerlei wapens zoals die carpet bomb en kernbom..O_O

Geweldig gemaakt mooi detail. Doet me denken aan mercenaries (free roam platform oorlogsgame in noord korea op de ps2). En in WIC ziet het er nog beter uit. Deze game staat vanaf nu op mijn verlanglijstje. De andere filmpjes gaven ook een goed beeld over deze game.

Nog een edit: Beta komt mei-juni. Kan ik ook direct gaan profiteren van mijn nieuwe pc :D

Shakermaker
12th April 2007, 23:40
De multiplayer lijkt nog het meest op Battelfield. 8 tegen 8, verschillende classes, punten innemen, teamwork.

Ik ben de alpha aan het spelen en daar komt binnenkort ook een preview van. Ben er erg positief over.
Klinkt heel erg goed. ETA voor die preview?

Mesijs
14th April 2007, 05:31
Klinkt heel erg goed. ETA voor die preview?
Poeh, ik moet het toch nog wat langer spelen. Ben ook bezig met andere games, door de launch van de PS3 ben ik ook heel druk en ook nog de studie erbij...

Goed, tot the point dan maar. ;) Na dit weekend, in de loop van volgende week.

Trouwens, de systeemeisen vallen heel erg mee. Het is al in de artikelen besproken, maar ook gemiddelde PC's kunnen dit echt wel draaien.

guest
15th April 2007, 00:37
Op gamespot hadden ze zojuist een dag geleden een preview van die beta.

Skull Kid
15th April 2007, 13:39
Op gamespot hadden ze zojuist een dag geleden een preview van die beta.
op gamer ook:)

guest
16th April 2007, 16:31
een filmpje he :P

Sobek
16th April 2007, 17:06
Ik heb echt het idee dat WiC een multiplayer spel wordt.
De singleplayer lijkt me magertjes...:')

imannoying
16th April 2007, 18:45
Had ergens gehoord dat de facties bijna hetzelfde zijn. Zou iig wel jammer zijn, verder lijkt het wel een superspel!

Mesijs
16th April 2007, 18:48
Had ergens gehoord dat de facties bijna hetzelfde zijn. Zou iig wel jammer zijn, verder lijkt het wel een superspel!
De facties zijn inderdaad vrijwel hetzelfde. Ik heb tot nog toe zelfs helemaal geen verschil kunnen ontdekken.

De ontwikkelaar zelf zei dat de Russen en de Amerikanen simpelweg allebei standaard tanks, vliegtuigen, artillerie etc hadden, plus dat de balans tussen de partijen beter is met vergelijkbare eenheden.

Allebei de dingen hoeven eigenlijk niet eens, maar goed, dat is dus de reden volgens de ontwikkelaar.

imannoying
16th April 2007, 18:54
De facties zijn inderdaad vrijwel hetzelfde. Ik heb tot nog toe zelfs helemaal geen verschil kunnen ontdekken.

De ontwikkelaar zelf zei dat de Russen en de Amerikanen simpelweg allebei standaard tanks, vliegtuigen, artillerie etc hadden, plus dat de balans tussen de partijen beter is met vergelijkbare eenheden.

Allebei de dingen hoeven eigenlijk niet eens, maar goed, dat is dus de reden volgens de ontwikkelaar.
Hmm, best jammer. Ik kan het balance standpunt zien, maar volgens mij met een beetje tweaken zou het toch aardig balanced moeten zijn(zie andere Strategy games) : ).

Maar voor de rest wel een lekker stoer spel. GC2 was ook super!

Mojo_
16th April 2007, 19:05
Vind het jammer dat de nadruk teveel op die bommen ligt en niet bij de andere beschikbare eenheden , en hoe lang blijft dat leuk ?

Ik kan het mis hebben , ;)

joris2222
16th April 2007, 19:24

Dezelfde tanks en vliegtuigen :~/ ? Damn, dat zuigt echt :(

simpelekees
16th April 2007, 19:47
Vind het jammer dat de nadruk teveel op die bommen ligt en niet bij de andere beschikbare eenheden , en hoe lang blijft dat leuk ?

Ik kan het mis hebben , ;)
de nadruk ligt helemaal niet bij de bommen. Geloof niet wat je ziet. Het is gewoon een eye candy maar dat is een wapen dat pas later komt en niet eens echt heel goed is.

N3cro_Manc3r
16th April 2007, 21:41
Hmm, op screens zag ik al M1A2 en T80 tanks dus volgens mij hebben ze zich wel een beetje aan historische context gehouden. Dat deze eenheden exact even sterk zijn zou kunnen though.

zalzaron
16th April 2007, 22:04
Supreme commander heeft ook 3 facties met dezelfde units, toch zien ze er niet hetzelfde uit

Coolfluf
16th April 2007, 23:09
Mesijs,

Ik vraag mij af hoe groot de maps zijn in World in Conflict. Aangezien er met 8 vs 8 gespeeld kan worden, moet dit toch een aardige oppervlakte zijn.

En verder: Kun je iets vertellen over de performance en systeem eisen? Hoe speelt het bij jouw? Is alles mooi vloeiend?

Verder: dit is hoe dan ook een game om in de gaten te houden..... het klinkt echt fantastisch.

simpelekees
17th April 2007, 16:10
Poeh, ik moet het toch nog wat langer spelen. Ben ook bezig met andere games, door de launch van de PS3 ben ik ook heel druk en ook nog de studie erbij...

Goed, tot the point dan maar. ;) Na dit weekend, in de loop van volgende week.

Trouwens, de systeemeisen vallen heel erg mee. Het is al in de artikelen besproken, maar ook gemiddelde PC's kunnen dit echt wel draaien.
hier is je antwoord.

Coolfluf
17th April 2007, 16:32
Jah, ik had dat gelezen, maar ik vraag mij af hoe de performance op zijn PC is, en daarbij misschien ook iets over de specs kan vertellen. Ik weet namelijk niet precies wat er met een gemiddelde PC bedoelt wordt, en of iets te kunnen draaien ook betekent dat het vloeiend loopt.

en verder de mapsize natuurlijk :)

guest
18th April 2007, 23:40

Jammer, ik had juist meer verwacht dat bijvoorbeeld russen goedkopere shit hadden en de vs duurdere maar sterker zijn bijvoorbeeld. Of beide een speciale bom hadden ofzo.

jammer, maar het verpest de game niet erg of wel?

guest
18th April 2007, 23:41
Supreme commander heeft ook 3 facties met dezelfde units, toch zien ze er niet hetzelfde uit
afgezien de superweapons he :P

Vliegende donut _O-

Mesijs
19th April 2007, 02:21
Jammer, ik had juist meer verwacht dat bijvoorbeeld russen goedkopere shit hadden en de vs duurdere maar sterker zijn bijvoorbeeld. Of beide een speciale bom hadden ofzo.

jammer, maar het verpest de game niet erg of wel?
Nee, totaal niet. Het is ook niet het type game ervoor om allerlei verschillende dingen te hebben. Vergelijk het met Battlefield: hebben die strijdende partijen verschillend aanvoelende soldaten? Nee. Het klopt gewoon op deze manier. Sowieso is de game in multiplayer totaal onvergelijkbaar met andere RTS'en, maar veel beter te vergelijken met shooters.

Jah, ik had dat gelezen, maar ik vraag mij af hoe de performance op zijn PC is, en daarbij misschien ook iets over de specs kan vertellen. Ik weet namelijk niet precies wat er met een gemiddelde PC bedoelt wordt, en of iets te kunnen draaien ook betekent dat het vloeiend loopt.

en verder de mapsize natuurlijk :)
Op mijn PC draait het gewoon erg goed terwijl er nog ziek veel detail is. Met heel veel ontploffingen tegelijk wil het nog wel een klein beetje haperen, maar het is heel goed speelbaar. Mijn PC is: AMD 3500+ processor, X800XT videokaart, 1 GB RAM. Ik denk dat ik op medium settings heb gespeeld (wat gewoon SUPERmooi is...) en dat draaide lekker. No worries dus! :D

De mapsize is in orde. Sowieso bestuur je maar kleine groepjes eenheden, maximaal 6 eenheden ofzo, dus dat zit wel goed.

Coolfluf
19th April 2007, 11:53
Dank voor de reply :)

Ik kijk echt uit naar deze game, ik ben een groot Battlefield liefhebber, en vroeger was ik helemaal weg van Ground Control.

Er is trouwens een nieuw video interview op IGN.com!

Mesijs
24th April 2007, 23:41
En ook het laatste artikel, over de multiplayer, is online!

http://www.gamer.nl/doc/38809

guest
7th May 2007, 00:02
Mooi!

Al verder nieuws over de beta? (voor zover jullie weten, ik heb er nog niks over gehoord)

Riva
10th May 2007, 18:07
iemand de NATO trailer al gezien?

heerlijk hoe die Duitse jet op het einde Voltreffer zegt :D

guest
17th May 2007, 14:01
nee nog niet.

Link alsjeblieft.

Riva
17th May 2007, 14:17
astublieft (http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2529)

N3cro_Manc3r
17th May 2007, 15:39
Omg, zeer vet :D

Medina
17th May 2007, 15:42
Inderdaad vet! Al vind ik zo de mappen nog wat kaal eerlijk gezegt.

Medina
17th May 2007, 15:43
NATO STAYS UNITED!

Papie Boy
26th May 2007, 03:01
Win een beta key voor World in Conflict (http://www.gamer.nl/doc/39429)
voor de mensen die niet op de frontpage komen en toch wel geinterreseerd zijn.

Ik heb namelijk al een beta-key|P :D

Coolfluf
26th May 2007, 03:50
Had meteen een mailtje gestuurd, kan niet wachten! Hopelijk was het de bedoeling dat de titel v/h mailtje "World in Conflict" moet zijn, 't was een beetje onduidelijk.

Papie boy, hoe heeft u reeds een beta plaats gekregen - ik ben jaloers :P

Papie Boy
26th May 2007, 04:28
Via een clan waar ik bij zit. Een lid werkt bij Massive Entertainment.

guest
26th May 2007, 13:43
Hoewel ik zo ongeloofelijk graag em wil denk ik niet dat ik mij voor de beta inschrijf, ik doe het wel via de officiele forums. Als dat kan.

Ik ben namelijk niet helemaal zeker, ik haal binnenkort een nieuwe pc maar ik weet niet wanneer, dus dan kan het zijn dat ik helemaal niet gebruik heb kunnen maken van de beta. Ik ga liever niet gokken, anders had ik al een mailtje gestuurd.

guest
26th May 2007, 13:44
astublieft (http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2529)
Dank u wel:)

GreyHornet
26th May 2007, 17:01
Via een clan waar ik bij zit. Een lid werkt bij Massive Entertainment.
Heet ie toevallig Taarm?(petter dacht ik?) of zijn er meer clans met werknemers van Massive Entertainment :D ( hij zat bij mij in de WoW-guild, is er toen ook mee gestopt, toen hij echt begon met werken.

Papie Boy
26th May 2007, 17:23
Heet ie toevallig Taarm?(petter dacht ik?) of zijn er meer clans met werknemers van Massive Entertainment :D ( hij zat bij mij in de WoW-guild, is er toen ook mee gestopt, toen hij echt begon met werken.
Geen idee. Hij speelt onder de naam Timeline, hij is ook geen Nederlander maar een Italiaan. Dus ik denk niet dat je hem kent;)

GreyHornet
26th May 2007, 19:56
Geen idee. Hij speelt onder de naam Timeline, hij is ook geen Nederlander maar een Italiaan. Dus ik denk niet dat je hem kent;)
Hehe, dan is het hem niet. Die van mij was Noors, geloof ik , heb hem al een hele tijd niet gesproken. Zonde, had die beta-key graag gewild:D

Coolfluf
29th May 2007, 02:35
Vriendelijkste vrienden van de Geemer kroew,

Kunt u mij en andere geinteresseerde wellicht verklappen wanneer den uitslag is van de Gamer.nl World In Conflict beta-key contest (een hele mond vol) ?

Bij voorbaat dank!

jos
29th May 2007, 21:53
Vriendelijkste vrienden van de Geemer kroew,

Kunt u mij en andere geinteresseerde wellicht verklappen wanneer den uitslag is van de Gamer.nl World In Conflict beta-key contest (een hele mond vol) ?

Bij voorbaat dank!
Ik heb geen idee. Voor deze vraag kun je beter in dit topic terecht:
http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=70553 :)

Multikiller
29th May 2007, 21:54
YES YES :D heb de key zojuist binnen gekregen! welliswaar via een duitse wedstrijd.

mn bewijsje!
Die Nummer Deines Client-Keys, die Du zur Registrierung bení¶tigst, lautet:
SAJW-****-****-****-3RW9

Vivendi Games und Massive Entertainment freuen sich,
dass Du an der Closed Beta von 'World in Conflict' teilnimmst.
Wir sehen uns online!
mijn avondje kan niet meer kapot!

Coolfluf
30th May 2007, 00:44
Bedankt jos!

En het valt me erg van je tegen Multikiller dat je niet per ongeluk de key vergeten bent weg te strepen =P

Had ik toch wel mooi gevonden =P

Multikiller
30th May 2007, 01:04
Bedankt jos!

En het valt me erg van je tegen Multikiller dat je niet per ongeluk de key vergeten bent weg te strepen =P

Had ik toch wel mooi gevonden =P
haha sorry,, wou net op submit drukken,, maar toen bedacht ik dat t mss beter was om um door te strepen!

Multikiller
30th May 2007, 16:46
sorry voor dubbelpost,

voor geintereseerde,, ik heb nog 1key over! (heb zojuist nog een duitse wedstrijd gewonnen :o wou zo graag t spel dat ik bij 4wedstrijden heb ingeschreven)

Coolfluf
30th May 2007, 18:00
Daar zeg ik geen nee tegen!

Ik heb mij ook ingeschreven voor de beta, maar helaas zonder succes.

Zou echt fantastisch zijn als ik mee kon doen :P

Papie Boy
30th May 2007, 22:00
BTW, iedereen die heeft gewonnen kan maar beter snel zijn inbox checken. Ik ben namelijk al bezig met het downloaden van de beta!

For Rome
30th May 2007, 22:11
Als iemand anders een key over heeft, damn ik wil graag deze beta spelen. Ik ga toch nog even voor de zekerheid checken of ik geen mailtje in mn inbox heb ;)

Big-O
30th May 2007, 23:27
Ik zit ook in de beta :D kreeg net een mailtje, ben de Client aan t downloaden :)

NightFire
30th May 2007, 23:49
hoezee,ben ook nu de beta aan het downloaden,tweede keer dat ik via gamer.nl een key krijg,de eerste keer was voor company of heroes....

Multikiller
31st May 2007, 03:17
zo, heb net anderhalf uur gespeeld, en mn first impression is goed, al merk ik wel dat mn systeem wat upgegrade moet worden (wordt aanstaande zaterdag dus naar de winkel). dit omdat het laden van de map zo lang duurt

Toch 1 van die dingen die me meteen op viel is dat de 2mappen die erin zitten erg klein zijn.

Duik nu me bed en ga morgen weer spelen

Sobek
31st May 2007, 15:11
Heren:
Laat eens wat zelfgemaakte screenshots zien a.u.b. :)
Ben erg benieuwd hoe dit eruit ziet...

Medina
31st May 2007, 17:07
Hmm :S Ik heb de slag gemist.

Multikiller
31st May 2007, 18:33
Heren:
Laat eens wat zelfgemaakte screenshots zien a.u.b. :)
Ben erg benieuwd hoe dit eruit ziet...
Bestand die je bij cd key info kreeg zei nadrukkelijk geen screenshots plaatsen (en video's)

Sobek
31st May 2007, 18:56
He, da's weer jammer... nou dan moet ik nog maar ff wachten.:~/

Mesijs
31st May 2007, 19:25
Ik moet 'm ook nog ff downloaden, heb 'm ook gekregen.

joris2222
31st May 2007, 19:31
Hoe komen jullie aan die beta? En kan ik er ook nog aankomen?

Verder is het ook wel leuk als mensen hun mening erover posten :)

Leis
31st May 2007, 19:52
Je kon de beta key krijgen via Gamer.nl Frontpage. "Nu is 't helaas gesloten."

Thx Gamer.nl voor de Beta key. Ik ben nu 't spel aan het downlaoden, en kan niet wachten tot ik het kan spelen.|)

Oke, inmiddels gespeeld nice gameplay hoor.|)

Multikiller
31st May 2007, 23:28
Dennis wat zeg ik nou net? respecteer t nou alsjeblieft als de makers vragen om geen screenshots te plaatsen...

Bitte denke daran, dass die Closed Beta streng vertraulich zu behandelt ist und nur autorisierte Tester – wie Du selbst – daran teilnehmen dí¼rfen.
Wichtig: Screenshots und Videos dí¼rfen nicht erstellt werden!
ff stukje uit de tekst die je als het goed is bij je beta key heb gekregen (mss in andere taal)

btw,, zojuist een 3e beta key gewonnen :P

jos
1st June 2007, 01:34
Zo, je gaat lekker met je keys. Drie van de vier al gewonnen. :P

joris2222
1st June 2007, 01:52
Als iemand een key overheeft, en er een kado kan doen, ik houd me aanbevolen o:]

Leis
1st June 2007, 02:01
Dennis wat zeg ik nou net? respecteer t nou alsjeblieft als de makers vragen om geen screenshots te plaatsen...

ff stukje uit de tekst die je als het goed is bij je beta key heb gekregen (mss in andere taal)

Soz spijt mij over 't hoofd gelezen.:~/
En wie de screenshot heeft gezien, heeft geluk gehad.:P

"Maar ik had geen informatie bij gekregen of 't wel mocht of niet een screenshot maken of een videobeeld."

Multikiller
1st June 2007, 02:04
Soz spijt mij over 't hoofd gelezen.:~/
En wie de screenshot heeft gezien, heeft geluk gehad.:P

"Maar ik had geen informatie bij gekregen of 't wel mocht of niet een screenshot maken of een videobeeld."
Ohh mjah kan gebeuren, heb 3duitse key's (1tje nog ongebruikt) en bij alle 3 kreeg ik in het duits een heel verhaal :P

Leis
1st June 2007, 02:12
Ohh mjah kan gebeuren, heb 3duitse key's (1tje nog ongebruikt) en bij alle 3 kreeg ik in het duits een heel verhaal :P
Klopt,
Please keep in mind that this test is confidential and that only authorized testers, such as you yourself, are allowed to participate. Your participation and feedback will help shape the further development of the game.

Mja, echt over 't hoofd gezien maar goed.
Spel is uiters vermakkelijk btw.

Multikiller
1st June 2007, 18:34
min punt is toch wel de lange tijd tussen de eind scores en het laden van de nieuwe map :(
minimaal 2min wachten voordat hij begint met t laden van de nieuwe map

Medina
1st June 2007, 18:53
post gewoon screens man, het is niet verboden ofzo, ze verzoeken alleen van niet ;)

Shakermaker
1st June 2007, 19:25
Als iemand een key overheeft, en er een kado kan doen, ik houd me aanbevolen o:]
Dito

zalzaron
1st June 2007, 20:29
min punt is toch wel de lange tijd tussen de eind scores en het laden van de nieuwe map :(
minimaal 2min wachten voordat hij begint met t laden van de nieuwe map
zonder key is de wacht tijd nog even wat langer ,P

Shakermaker
1st June 2007, 20:40
zonder key is de wacht tijd nog even wat langer ,P
lol, minstens maanden ja.

jos
1st June 2007, 21:06
post gewoon screens man, het is niet verboden ofzo, ze verzoeken alleen van niet ;)
Er staat toch overduidelijk:
Wichtig: Screenshots und Videos dí¼rfen nicht erstellt werden!

Multikiller
1st June 2007, 22:03
heb nog steeds 1key over, stuur ff pm met je email en ik stuur wel email met alle gegevens ;)

:+ pssst:+ gamespot heeft heel wat keys,, deze worden vandaag uit gegeven ;) dus hou gamepspot in de gaten als je hem nog niet heb!

edit: laatste key zojuist weggegeven ;)

zalzaron
1st June 2007, 23:26
heb nog steeds 1key over, stuur ff pm met je email en ik stuur wel email met alle gegevens ;)

:+ pssst:+ gamespot heeft heel wat keys,, deze worden vandaag uit gegeven ;) dus hou gamepspot in de gaten als je hem nog niet heb!

The World in Conflictâ„¢ Closed Beta Test is restricted to United States residents only.

Coolfluf
1st June 2007, 23:47
Tot nu toe vind ik het spel uiterst vermakend. Het was niet overweldigend in het begin, maar namate je het door begint te krijgen en wat leuke matches achter de rug hebt, gaat het bergopwaards. 'T word echt élke keer leuker!

Wat wel jammer is, is dat je inderdaad erg afhankelijk bent van je team-mates. In clanverband is dit natuurlijk leuk en spannend, maar als dat niet het geval is kan het nogal frustrerend zijn.

Misschien is het daarom een idee om een mode te hebben waarbij je, net als in Ground Control, gewoon een legertje mag samenstellen zonder restricties. Dan kan je jezelf tegen alles verdedigen, en ben je niet compleet weerloos als je dure heavy tanks van de map worden geknald door een paar helicopters.

Maarrrrr..... ik ben erg te spreken over het spel. Ik kijk er naar uit om dit in clanverband te spelen!

pietjepuk110
2nd June 2007, 11:55
ba ik heb nu de client maar geen key :( ik voel me een beetje genaait door gamespot

maar zouw er ooit nog een twee beta komen met veel keys ?

pietjepuk110
2nd June 2007, 12:39
jottem ik hem nu een key door gamespot nu doet hij het wel :)

Medina
2nd June 2007, 13:39
15 000 keys... ... ... Als je een key hebt kun je zeker maar 1x downloaden :S

Wie kan die beta niet ff hosten?

pietjepuk110
2nd June 2007, 14:02
je kunt hem altijd dowloaden maar je kan dan niet speelen je moet het later invoeren

maar ik vind het echt vet dat je meteen kan spelen en niks hoef te bouwen

For Rome
2nd June 2007, 14:50
Dito
Voor de 2e keer dito:)

joris2222
2nd June 2007, 15:22

Heel erg bedankt o^ Net geí¯nstalleerd en ook al gespeeld. Ik vind het een beetje chaotisch en ben er nog niet echt goed in. Maarja, misschien is het gewoon even wennen en lukt het straks wel :)

Verder lijkt het ook alsof het spel een beetje peformance problemen heeft. Maarja, daar is het natuurlijk nog een beta voor :)

For Rome
2nd June 2007, 15:40
Haha, net toch even op gamespot gekeken. Ingeschreven, meteen en key en ben nu aan het downloaden :)

Medina
2nd June 2007, 15:54
je kunt hem altijd dowloaden maar je kan dan niet speelen je moet het later invoeren

maar ik vind het echt vet dat je meteen kan spelen en niks hoef te bouwen
Dan kan iemand toch best ff een key sharen, tenzij je hem online met ''activeren''?

Haha, net toch even op gamespot gekeken. Ingeschreven, meteen en key en ben nu aan het downloaden :)
Ik heb me nu ook geregistreerd, heb je een url, voor waar ik me kan opgeven? (Ik vind die site van gamespot shit, veel te onoverzichtelijk)

Lol ik registreer, ik submit, en ik heb een key :D Echt doen, gamespot|)

Edit: Wie nog een key wil: Ik heb nog een key over, 2 keys over zelfs \o/

joris2222
2nd June 2007, 16:34
Zijn 3 posts achter elkaar nou echt nodig? :+

Hoe loopt het spel trouwens grafisch bij jullie?

Medina
2nd June 2007, 16:47
Sorry :aai:

zalzaron
2nd June 2007, 17:25
hmmm toch wel zuur dat toen ik me wou registreren me verteld werd dat ik een amerikaan moest zijn :(

Medina
2nd June 2007, 17:26
hmmm toch wel zuur dat toen ik me wou registreren me verteld werd dat ik een amerikaan moest zijn :(
Maarre, ik heb een key, en heb hem gedownload, kreeg jij dat zelfs niet voor elkaar:~/

joris2222
2nd June 2007, 17:27
Raar, ik kon het wel spelen. En ik woon ook gewoon in Nederland.

Heb overigens de nieuwe Nvidia driver geinstalleerd (94.24). Hopen dat deze de peformance wat beter maakt :)

nutral
2nd June 2007, 17:29
je moet wel amerikaan zijn maar ik kon het gewoon krijgen terwijl ik nederlands in mijn profile heb staan, heb meteen een key gekregen maar die download is echt verschrikkelijk langzaam. zonder download manager haal ik 15kb/ps. met haal ik 90kb/ps.

Medina
2nd June 2007, 17:29
Haha, nog 2 uurtjes en dan is mijn download klaar (Nee ik heb geen total access account bij Gamestop en het gaat maar met 250 kB :()

Tip voor jou, neem de download manager, gaat met 250 ;)

Ow, ik heb ook Netherlands in mn account, hmm dan nog maar een accountje aanmaken, als Amerikaan ,P

nutral
2nd June 2007, 17:33
werkt die downloadmanager link ook.
heb het geprobeerd, te laat met de downloadmanager duurd het nog 3 en half uur. ik ben nu al op de helft dus duurt het nog 3 uur.
je hoeft geen amerikaans account te maken, nederlands werkt ook gewoon.

Medina
2nd June 2007, 17:34
je hoeft geen amerikaans account te maken, nederlands werkt ook gewoon.
Ow gelukkig :)

Papie Boy
2nd June 2007, 17:38
Wat is eigenlijk al jullie accountnamen? Dan kan ik even joinen als ik jullie zie spelen ;)

DesertRat
2nd June 2007, 17:45
Woohaa... Ik heb ook net een Beta key via gamereplays.org gekregen O+

Mijn online account name zal DesertRat zijn.

Medina
2nd June 2007, 17:46
Mijn online Account: Medina_Sidonia

(De jouwe?)

Papie Boy
2nd June 2007, 17:55
RI-Papie-NL-

nutral
2nd June 2007, 18:01
mijne nutral :P

joris2222
2nd June 2007, 18:10
Mijne joris2222, lekker verassend O_O

Edit: Hier (http://www.wic-journal.com/) trouwens een overzicht van alle units. Wel leuk om te zien :) Zie ik nu dat die Apache's niet goed zijn tegen andere helikopters. Vond het al zo raar dat mijn Apache's steeds werden afgemaakt door andere goedkopere heli's.

DesertRat
2nd June 2007, 19:01
Ok beta geinstalleerd en ben nu online. Is er helemaal geen tutorial?

zalzaron
2nd June 2007, 19:09
Maarre, ik heb een key, en heb hem gedownload, kreeg jij dat zelfs niet voor elkaar:~/
toen ik probeerde een key aan te vragen werd mij vermeld dat ik een amerkaan moest zijn, vaag dat andere het wel gewoon kunnen :~/

Medina
2nd June 2007, 19:24
toen ik probeerde een key aan te vragen werd mij vermeld dat ik een amerkaan moest zijn, vaag dat andere het wel gewoon kunnen :~/
Het ligt denk ik aan de Nickname, als je een coole hebt, lukt het, als je een n00bNickname hebt, dan weigert hij. Tenminste dat zei een medewerker van Gamestop.

Mijne joris2222, lekker verassend O_O

Edit: Hier (http://www.wic-journal.com/) trouwens een overzicht van alle units. Wel leuk om te zien :) Zie ik nu dat die Apache's niet goed zijn tegen andere helikopters. Vond het al zo raar dat mijn Apache's steeds werden afgemaakt door andere goedkopere heli's.
Bedankt voor de link|)

Nog 21 Minuten en 38 Seconden...

Wat duurt wachten lang :(

nutral
2nd June 2007, 20:28
ik ben toch begonnen met dat gamespot maar het duurt echt lang, ben 12 uur vandaag begonnen met downloaden, nu op 85% :/

Medina
2nd June 2007, 20:36
Bij mij starte ik om 14:30, en hij is nu op 98%, en nog 4 minuten :)

Die client gaat dan 250 KB, dan 10 KB, valt dan stil, moet ik weer opnieuw opstarten (de client) en dan gaat ie weer met 250... vaag ding... :~/

DesertRat
2nd June 2007, 22:21
Ik heb nu een paar potjes gespeeld en begin te begrijpen hoe het spel werkt. Erug leuk! Ik heb wel veel last van crashes :(

Medina
2nd June 2007, 23:35
Wat een lag ook! En daarnaast, ik vat er nog niks van, heb al 4 potjes zitten spectaten, maar ik krijg maar geen units :S, hoe kan ik units krijgen :S.

nutral
2nd June 2007, 23:51
ik ben druk aan het spelen, eerste rang al gekregen en ik weet ook hoe het speelt. Je moet een team joinen, dan een type army selecteren en dan rechtsboven klikken op reinforcements. Daarna kun je gewoon reinforcements selecteren en die in laten vliegen.

pietjepuk110
3rd June 2007, 12:05
als je goed speelt dus veel vernietigt en belangrijken point's inneemt (de witten cirkels ) krijg je meer puntten waar je support van kopen

maar ik hoop dat je bij de realease wel kan instellen hoeveel credits je aan het begin hebt

Big-O
3rd June 2007, 13:34
Zijn er nog Beta keys te verkrijgen? Een paar vrienden van mij willen het namelijk ook spelen :)

pietjepuk110
3rd June 2007, 13:42
moet je eff op gamespot kijken

zalzaron
3rd June 2007, 13:46
netjes :D

ik was laatst bij een vriend dus ik effe op gamespot inloggen kijken of hij net als mij ook geen key aan kon vragen.

dus ik submit voor een key, BOEM, hoppa een beta key :D

dus ik download het nu zo snel als ik kan o^

downloaden duurt effe maar ach, nu heb ik teminste iets te doen in de vakantie :)

Big-O
3rd June 2007, 13:57
moet je niet betalen voor gamespot?

Edit: never mind, zag het Free user niet ;)

nutral
3rd June 2007, 15:20
op gamereplays.org geven ze ook beta keys weg dus daar kun je het proberen.

pietjepuk110
3rd June 2007, 16:40
wanneer is de beta egelijk afgelopen ?

yme
3rd June 2007, 16:45
Kan iemand die in de beta zit, misschien eens wat vertellen over benodigde systeem specs?

joris2222
3rd June 2007, 17:05
Kan iemand die in de beta zit, misschien eens wat vertellen over benodigde systeem specs?
Ik heb een:
AMD Athlon 64 3200+
1024 MB RAM
ASUS EN7600 GT

En ik moet eerlijk bekennen dat de peformance zwaar tegenvalt :(

pietjepuk110
3rd June 2007, 17:17
Beta System RequirementsO/S: Windows® XP, VistaTM operating system (32-bit)
CPU Single-core: 2.5 Ghz or faster (2.8 GHz for Windows VistaTM)
CPU Dual-core: Any Intel® or AMD®
RAM: 1 GB (1.5 GB for Windows VistaTM)
Hard Drive: 2.0 GB available hard drive
spaceVideo: 128 MB video RAM,DirectX® 9.0c compatible (GeForce® 4 MX, Radeon® 8500, 9200 not supported)
Sound: DirectX® 9.0c compatibleInput:
Keyboard and mouseInternet
connection: Cable/DSL

nutral
3rd June 2007, 17:29
ik speel het prima op low (behalve atoombommen) met:
E6600 @ 2,7ghz
2gb
7100GS

Ik zal het op high proberen als ik mijn 8800gts weer terug heb :D.

Ries
3rd June 2007, 17:42
Zit er eigenlijk ook skirmish in?

Big-O
3rd June 2007, 18:04
Nope, en de beta is 19 juni afgelopen. Nog 2 weekjes or so ;)

zalzaron
3rd June 2007, 18:37
Nope, en de beta is 19 juni afgelopen. Nog 2 weekjes or so ;)
zo snel alweer?

wanneer komt het spel uit dan?

nutral
3rd June 2007, 19:03
rond 16 september

Medina
3rd June 2007, 19:32
Ik heb een:
AMD Athlon 64 3200+
1024 MB RAM
ASUS EN7600 GT

En ik moet eerlijk bekennen dat de peformance zwaar tegenvalt :(
Ik heb een x1950xt, en bij mij loopt hij bagger! Echt niet normaal, op medium gaat het zelfs nog schokkerig, ik moet terug naar low|:[

Ik vat niet echt veel van het spel, ik vind de HUD erg slecht en onoverzichtelijk, maar het is wel gaaf om te spectaten:D :+

joris2222
3rd June 2007, 20:17
Ik vind alle gevechten ook wel een beetje onoverzichtelijk ja. Bij mij draait hij op medium ook niet vloeiend. Dus maar even wat anders gaan proberen. Zijn er al mensen die er echt goed in zijn?

Multikiller
3rd June 2007, 20:21
jorris,, een bedankje voor de key mag ook wel hoor:+
--

ik vindt de domination mode niet echt leuk eerlijk gezegt, dit zijn erg klein schalige gevechte, terwijl ik het liefst met een groep mensen 1 punt aanval (bv een stad) ipv een paar points

Papie Boy
3rd June 2007, 20:21
Ja, ik natuurlijk:+

Nou ja, het gaat wel steeds beter. Vooral ook als er een beetje aan teamwork word gedacht.

Tolga
3rd June 2007, 20:59
Ik heb ook een Key \o/ Nu nog de beta downloaden :( Gaat superdeluxe-langzaam

zalzaron
3rd June 2007, 21:11
zit nu op 82% ofzo met nog 1-2 uur te gaan en ben de hele dag beetje bezig geweest hier en daar wat bij te lezen over het spel.

Maar ja, het draait dus vooral om het combineren van die "classes" die je hebt en een soort rock-paper-scissor systeem bepaald hoe goed jouw bepaalde soort units tegen een andere is (air > armor terwijl Support > air).

maar in hoe verre werkt men beetje samen in de beta? kloten ze allemaal maar wat aan of merk je dat men ook echt een beetje probeert hun bepaalde class te combineren met andere spelers?

en denk dat we ook maar eens zouden moeten proberen met mede gamer.nl'rs te spelen, was met de Company of heroes ook gedaan, was toen ook wel vet :D

Tolga
3rd June 2007, 22:28
Miiscchien een Hamachi server?

nutral
3rd June 2007, 22:33
is geen lan modus, anders zou je zonder beta ook kunnen spelen. maar we kunnen wel een clan oprichten.

Big-O
3rd June 2007, 23:13
Count me Dan maar in ;)
Trouwens heeft iemand ook last van deze warning bij het opstarten van WiC:

Warning:A debug version of directx is currently in use. Game performance may suffer.

Tolga
4th June 2007, 01:04
Last?

For Rome
4th June 2007, 01:07
Ik speel het op high met 2xaa op:

Amd 64 3800+
2 gig
x1900xt

:S Loopt prima bij mij! Maar echt gewoon goed :)
Heb het maar echt 5 minuutjes gespeeld, maar erg gaaf! Het ziet er echt heel vet uit vind ik en het is gewoon echt vet. Lekker sniper team in een kerk en dan schieten op de vijand, gaan ze allemaal liggen, dat oorlogs gevoel zit er heel goed in vind ik. Ik ga zo nog maar even iets langer spelen om echt goed te kunnen oordelen.

zalzaron
4th June 2007, 03:58
Nou ik heb het even een avondje gespeeld en mijn gevoelens gingen van:

mwah

naar

STOER!!

toen ik net begon moest ik zeggen dat het allemaal een beetje mwah aanvoelde. Het overompelde mij ook, zoon hele kaart vol units en wat is nou van wie en hoe en wat moet ik doen?

maar na een tijdje krijg je de draad te pakken, eerst hoe spawn je units? vervolgens welke units ben je beetje goed mee en zijn goed tegen wat? vervolgens bekijk je al snel beetje mee met je teamgenoten, hoe doen zij het? etc etc je word vanzelf steeds beter in het managen van zoon oorlog :D

dus ik speel paar mappen en opeens hoor ik, Nuclear launch detected, en ik kan je wel zeggen W T F is het enigste wat je kan denken als die nuke voor het eerst neer komt, zoon geweldige kick :P

Na een tijdje spelen kwam ik er toch achter dat dit spel vooral leuk word met een team en als je dan ook echt SAMENWERKT, want dat maakt dit spel toch echt geweldig.

de mappen zijn flink groot en solo zal je nooit die hele map kunnen verdedigen laat staan aanvallen. Als jij je troepen verspreidt dan ben je zwakker qua invloed, 2 tanks hebben niet zoon grote invloed op een gevecht als 5 bv.

je beveelt ook altijd maar een redelijk klein groepje units, niks ingewikkelds, maar als je 8 tegen 8 speelt dan kan je er zeker van zijn dat de map alsnog vol staat met units :D

maar na een paar rondes begonnen ik en me team mates beetje te praten, advies geven, tactieken, plekken verdelen (ga jij oost? dan ga ik via het westen?).

na een tijdje begin je elkaar zelfs te ondersteunen (de support gozer zet gewoon ze AA-guns naast je tanks zonder dat je het vraagt) en vooral mensen die air kiezen kunnen vliegensvlug (ooh de woordspeling _O_ ) andere mensen in het team helpen.

de 4 "classes" zal ik het maar noemen zijn:

Infantry: In mijn ogen niet een van de leukere classes om te spelen. Je units zijn niet bepaald zwak, maar zijn ook niet erg sterk, je sterkste kracht is de standaard infantry die zowel air, infantry en tanks aan kan. Nadeel is wel je moet aantallen hebben, met een groot groepje infantry kan je met gemak tanks weg vagen en meerdere punten over de map pakken. Nu vraag jij je af, hoe is grote aantallen een nadeel? Simpelweg als de vijand 1 power los laat op de juiste plek vaagt het je complete strijd macht weg, dus je bent erg kwetsbaar voor powers, en je hebt bossen en steden nodig om te vechten. Je dropzone raad ik dan ook aan om dicht bij de stad te zetten en niet buiten de steden te komen met je units, Air maakt gehakt van je in een paar seconde.

Armor: Mijn favoriete class op het moment. Over het algemeen zal je als armor speler vooral voor de heavy tanks en medium tanks gaan. Heavy tanks zijn ideaal want ze kunnen tonnen schade aanrichten en vangen het met hetzelfde gemak weer op. Het nadeel is, je zult er nooit meer dan 5 tegelijk op het veld hebben, hierdoor is het overnemen van een zone erg lastig, vooral een wat grotere zone waarbij je op 3 plekken een unit moet hebben kan gevaarlijk zijn, want als je tanks ver van elkaar zijn, houden ze het vaak niet lang uit. Medium tanks bieden te midde-weg en zijn goed tegen armor en infantry, maar helaas als ze heavy tanks ontmoeten is het feest snel voorbij. Light tanks gebruik ik vrij weinig.

Het grootste gevaar voor armor is Air. Ze kunen met gemak je tanks neer jagen en zullen dit ook doen, en je tanks zullen als kleine kinderen staan te janken terwijl ze uit elkaar geschoten worden.

Support: De naam zegt het al, je support je team door middel van 2 dingen

1. Artillery, dit is wat het meeste mensen toe passen als ze beginnen met support, snel de heavy artillery kopen, neer gooien en de hele map overschieten. En als ik zeg de hele map dan bedoel ik ook de HELE map. Als je het voor elkaar krijgt heavy art in het midden van de kaart te krijgen bezit je de ideale positie om AA-guns neer te halen en je Air team mates vrij spel te geven (en deze verdedigen op hun beurt je H-Art van Armor, je grootste vijand)

2. AA-guns. Ja de support bezit ook over AA-guns, de medium en heavy variant perfect om Air mee uit de lucht te halen om je mede Armor team mates te verdedigen en hen vrij spel te geven op de kaart. Alhoewel ik misschien niet erg goed ben met support, krijg ik toch het gevoel dat de Anti-air van support nogal zwak is, en Air vaak met gemak je AA-guns neer kan halen.

Air: Probably de sterkste van de classes, je heli's kunnen tanks in as leggen, infantry neer halen, en Artillery afmaken zonder ooit maar 1 kogel tegen te krijgen. Het grootste nadeel van Air? simpel...

De air speler heeft geen ENKELE invloed op of jouw team wint of verliest. Alle ander classes hebben grond units en kunnen de Victory zones over nemen, maar Air heeft deze mogelijkheid niet. Met andere woorden, Air kan dood en verderf zaaien en hopen dat daardoor zijn team mates het spel winnen, maar zelf kan hij geen zones overnemen. Nog erg weinig met deze class gespeelt, maar ik kan zeggen als er geen counter aanwezig is voor heli's dan zijn alle units in dat gebied zo goed als dood.

-------------------------------------

Ik blijf bij het idee dat we een GNL team/clan zouden moeten maken, want dit is echt een spel voor teamwork en elkaar ondersteunen, vooral dan is dit spel echt onwijs leuk want alleen win je het niet :)

Tsurany
4th June 2007, 04:51
De air speler heeft geen ENKELE invloed op of jouw team wint of verliest.
Met andere woorden, Air kan dood en verderf zaaien en hopen dat daardoor zijn team mates het spel winnen, maar zelf kan hij geen zones overnemen.maar ik kan zeggen als er geen counter aanwezig is voor heli's dan zijn alle units in dat gebied zo goed als dood.
}:
Als je als Air Speler een enorme legermacht vernietigd heb je behoorlijk wat invloed op de winst of verlies. Als je alle units in een gebied kan vernietigen draag je behoorlijk bij aan de winst.

For Rome
4th June 2007, 10:41
Nou ik heb het even een avondje gespeeld en mijn gevoelens gingen van:

mwah

naar

STOER!!

toen ik net begon...

...want dit is echt een spel voor teamwork en elkaar ondersteunen, vooral dan is dit spel echt onwijs leuk want alleen win je het niet :)

Goede samenvatting! o^
Zelf snap ik vooral nog niet wat goed tegen wat werkt, want ik speelde ook even air gister en toen kwam ik met 4 heavy heli's aanvliegen, maar die werden juist al vrij snel uit de lucht geschoten zonder dat ze echt veel damage deden. Daar snapte ik niet zoveel van. Einde van het potje ook een nuke, jezus, heel tof zeg! Word bijna helemaal wit, zo'n piep en daarna een huge paddestoelenwolk, echt heel mooi gemaakt! Dat vind ik zo vet aan het spel, je speelt op een oorlogsterein en kan echt helemaal inzoomen en de snorharen van de infantry telllen, of helemaal met wolkjes en al de stad van boven bekijken, en dit ziet er gewoon fantastisch uit. Bovendien heb ik veel meer het idee, dat het echt een oorlog is dan bij een andere top-view rts.
Maar nogmaals, weinig gespeeld, en ik snap veel niet. Een tutorial had wel gemogen, ik ben er wel voor in voor een gnl clan! :)

pietjepuk110
4th June 2007, 10:55
2. AA-guns. Ja de support bezit ook over AA-guns, de medium en heavy variant perfect om Air mee uit de lucht te halen om je mede Armor team mates te verdedigen en hen vrij spel te geven op de kaart. Alhoewel ik misschien niet erg goed ben met support, krijg ik toch het gevoel dat de Anti-air van support nogal zwak is, en Air vaak met gemak je AA-guns neer kan halen.is echt een spel voor teamwork en elkaar ondersteunen, vooral dan is dit spel echt onwijs leuk want alleen win je het niet :)
dat vindt ik ook . de aa guns zijn nu veelt te zwak . ze moeten gewoon wat goedkoper dan kan je aak arty en aa-guns nu is dat gewoon onmogelijk.

Medina
4th June 2007, 11:56
Gaaf hoe je het hebt uitgelegt!!!

Ik vind ook dat we een Gamer.nl Clan of groep moeten maken, gaan we hier een speciale website/forum voor opzetten? Ik doe graag mee, en kan als je wilt wel een forumpje hosten ;)

Ik vat nog niet erg veel van het spel, maar ik heb in totaal ook nog maar 30 minuutjes gespeeld, en vond het Menu enz wat rommelig, maar ik ga vanmiddag tog de hele middag proberen!

GAMER.NL CLAN! GAMER.NL CLAN! GAMER.NL CLAN! GAMER.NL CLAN!
Dus maken we een clan?:) :D B)

zalzaron
4th June 2007, 13:35
}:
Als je als Air Speler een enorme legermacht vernietigd heb je behoorlijk wat invloed op de winst of verlies. Als je alle units in een gebied kan vernietigen draag je behoorlijk bij aan de winst.
in WiC hebben units een soort van respawnen (je krijgt de credits die ze kosten langzaam terug) en je kan dus zoveel overhoop schieten als je wil, maar als je vervolgens geen gebieden over hebt genomen, blijft de vijand winnen.

*edit:

Ik heb nu een clan gemaakt met de naam

Gamer.nl

tag: GNL

orginaliteit ten top :D

maar ingame heb ik net als op het forum gewoon de naam Zalzaron, als jullie allemaal effe opnieuw je namen zouden posten zodra je de kans krijgt dan voeg ik jullie wel toe in de vrienden lijst en kunnen we misschien nog eens een potje of 2 spelen :)

Medina
4th June 2007, 14:35
Mijn naam is online:

Medina

Ik weet niet precies hoe ik je kan toevoegen, maarre ik zal het ff proberen.
Trouwens gaaf introdeuntje van WiC, echt prachtig die piano (8)

Kun je me invite?

zalzaron
4th June 2007, 15:40
Mijn naam is online:

Medina

Ik weet niet precies hoe ik je kan toevoegen, maarre ik zal het ff proberen.
Trouwens gaaf introdeuntje van WiC, echt prachtig die piano (8)

Kun je me invite?
Als je op search klikt en dan zoekt naar een naam, vervolgens naar het profiel van die persoon gaat, dan kan je deze toevoegen aan je vrienden lijst of clan.

ik wou je inviten, maar je bent blijkbaar al door een clan geinvite (niet dat je erin zit, maar ze stuurde je wel een invite) en pas als je die cancelt mag een andere clan je inviten.

(en ja die piano met die beelden vind ik ook erg mooi gedaan van ze)

Mojo_
4th June 2007, 15:50
Er is een groot gerucht aan het licht dat deze game ook naar de 360 komt.

__________________________________________________ ___

World in Conflict zal volgens een twee paginatellend artikel in de laatste editie van gamesmagazine GamePro ook voor de Xbox 360 verschijnen. De game zou gepland staan voor het vierde kwartaal van dit jaar, maar op het moment is er nog geen bevestiging van een Xbox 360-versie.

World in Conflict is een strategiegame voor de PC wat zich afspeelt aan het einde van de Koude Oorlog. De Verenigde Staten en de Sovjet Unie staan hier lijnrecht tegenover elkaar en vechten de Derde Wereldoorlog uit.

Bron IG

Medina
4th June 2007, 16:50
Ok. Ik zal het ff fixen, en ik ga nu Wic SPELEN, dus niet kijken, SPELEN! :D

nutral
4th June 2007, 18:00
air is wel goed als support maar die medium air is toch wat te sterk, ze zijn best sterk tegen andere air, dat is wel goed maar ze zijn ook (in groepen) te sterk tegen medium tanks, daarom is iedereen gewoon met 5 medium air rond aan het vliegen om tanks en vliegtuigen af te maken, maar wat dat betreft kunnen ze geen punten overnemen dus dat is een groot nadeel.

Tsurany
4th June 2007, 18:11
Heeft iemand nog 1 (liefst 3) keys over zodat ik met mijn matties het ook kan spelen?

nutral
4th June 2007, 18:27
Ik kan er misschien nog 1 krijgen maar als diegene willen moeten ze gewoon aanmelden op gamespot.com.

Medina
4th June 2007, 18:35
Jup gewoon aanmelden bij gamespot... Ik heb net ook ff gespeeld, het begint inderdaad met:

WTF

en dat verranderd al snel in:

COOL!

Ik speel graag Support of Armor, ik moet zeggen dat je inderdaad veel bezig ben met elkaar supporten, dus ik ben anti air, en rij vervolgens mee met iemand die armor heeft. Zonder teamwork win je niet.

Heb net mijn eerste rang behaalt, en ik zit in GNL :D

nutral
4th June 2007, 19:15
support is best wel verneukt omdat er weinig teamplay is. maar in de non disclosure agreement mag je niet over forums buiten het beta forum over de game praten dus.

Riva
4th June 2007, 19:24
mijn nick is Theelepel

DesertRat
4th June 2007, 20:39
add mij ook maar voor de clan, online nick: DesertRat

Ik heb wel veel last van een BOOOOOOM error, waarmee ik uit het spel word geknikkerd. Ik hoop dat dat snel wordt gefixed in een patch.

Nutral... Praten mag wel, alleen geen ingame videos en plaatjes:)

http://forums.vugames.com/thread.jsp...48843&tstart=0 (http://forums.vugames.com/thread.jspa?threadID=48843&tstart=0)

guest
4th June 2007, 20:57
Waar kan ik die key halen (ben lid bij gamespot, geen member(ik betaal dus niet))

Anders.....

Ik kan illegaal de beta spelen (downloaden), inclusief crack.

Doen of niet?

Heb 1 gig werkgeheugen maar wel een erg verouderde grafische kaart (nog wel 256 MB ). Werkt hij? Of hij nog steeds ietswat sloompjes draait (zelfs als alles op low is) maakt me niet uit.

Alvast bedankt.

nutral
4th June 2007, 20:57
je mag er alleen over praten tegen andere mensen die in de closed beta zitten.

DesertRat
4th June 2007, 21:11
je mag er alleen over praten tegen andere mensen die in de closed beta zitten.
Kijk onder de link die ik heb gepost. Je mag er overal over praten|8D

"After some thought we have decided that it will be just fine for particpants to discuss their beta experience publically."

Tsurany
4th June 2007, 21:14
Er zijn genoeg grafische kaarten met 256mb die het makkelijk aan kunnen en eveneens genoeg die dat niet kunnen dus dat zegt niks.

DesertRat
4th June 2007, 21:18
Waar kan ik die key halen (ben lid bij gamespot, geen member(ik betaal dus niet))

Anders.....

Ik kan illegaal de beta spelen (downloaden), inclusief crack.

Doen of niet?

Heb 1 gig werkgeheugen maar wel een erg verouderde grafische kaart (nog wel 256 MB ). Werkt hij? Of hij nog steeds ietswat sloompjes draait (zelfs als alles op low is) maakt me niet uit.

Alvast bedankt.
Uit de readme.txt:

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Closed MP Beta Minimum requirements
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

CPU: Single-core 2.5 Ghz or faster (2.8 Ghz for Vista)
CPU: Dual-core Any Intel® or AMD®
Graphics: 128 MB video RAM, DirectX 9.0c compatible (GeForce® 4 MX, Radeon® 8500, 9200 not supported)
RAM: 1 GB (1.5 GB for Vista®)
2.0 GB available hard drive space
Internet connection - Cable/DSL
DirectX® 9.0c

Please note that this is a very early work-in-progress build of World in Conflict. It is not yet optimized
and the minimum system requirements will be decreased considerably in the final version of the game.

Als ik het goed had begrepen zit er wel een bug in het spel die de grafische instellingen niet aan je systeem aanpast, zodat je waarschijnlijk de instellingen moet verlagen.

guest
4th June 2007, 21:25
Dat geeft niet :)

Bedankt mensen.

Dus...

Waar haal ik die key? Of zal ik hem maar illegaal halen?

Tsurany
4th June 2007, 21:32
Kut gamespot heeft geen keys meer omdat ze op zijn :(

Medina
4th June 2007, 21:59
mijn nick is Theelepel
OMG nee! Illusion waarom niet Illusion, Theelepel?:@

nutral
4th June 2007, 22:17
op gamereplays zijn ze, maar ze accepteren geen mensen die kortgeleden zijn aangemeld.

De game draait makkelijk op oudere videokaarten, heb zelf een 7100GS met 128mb en die draait het prima op low (deze game is wat zwaarder op je cpu dan vga, heb een e6600 en 2gb geheugen) alleen bij atoombommen begint het te stotteren.

illegaal gaat niet lukken, je kunt maar 1 account maken op elke key, lan mode is er ook niet dus je kunt wel de game starten maar niet echt spelen.

Riva
4th June 2007, 23:01
OMG nee! Illusion waarom niet Illusion, Theelepel?:@
Theelepel is toch ook grappig, ik vind Illusion maar te serieus |)

jos
5th June 2007, 00:04
Ik heb de online nicknames toegevoegd aan de startpost. :)

Tsurany
5th June 2007, 00:09
IK WIL KEY :(

Multikiller
5th June 2007, 00:48
Ingame nick: Multi_NL

zalzaron
5th June 2007, 04:18
heb even vliegensvlug de namen toegevoegd van wat mensen die hun nick-name hadden gepost :)

had vandaag geen tijd om te spelen, druk druk ;)

Medina
5th June 2007, 12:30
Illusion heb je mijn key gebruikt? Anders heb ik nog een key voor Tsurany over...

Ik heb een AMD X3800X2
1 GB
X1950GT (ja was het ff kwijt :P )

Bij mij draait hij op low/medium, maar waarschijnlijk ligt dat meer aan mn geheugen...|P

Zijn de forumers al uitgenodigt voor de GNL clan? En hoeveel punten halen jullie vaak per level? Ik ongeveer 200 - 350 (ja slecht he...) Ik ga altijd met anti air support met een teammate mijrijden die armor heeft, goede combinatie:+ Hij knalt infantry en andere tanks neer, ik haal mooi alle air die op hem af komt neer..

En het is ECHT heel belangrijk om met je teammates te strijden, als je in je eentje rondjes gaat rijden, dan komt er zo een counter op jou unit langs en kun je weer respawnen \o/

Kunnen we elkaar MSN niet krijgen das wel zo handig, kunnen we elkaar benaderen wanneerwe een potje spelen:D

Tolga
5th June 2007, 16:34
Ik haalde eerst steeds onder de 200, maar ik begin nu alles te snappen. Het ligt nu rond de 400 elke keer :D. Ik ben echt altijd als support te vinden :).

En voor de clan: mijn nick in WiC is: Tolgapaksoy
voeg me toe \o/

Medina
5th June 2007, 17:39
Gaaf, nou ik heb het 3 uurtjes gespeeld en het is inderdaad erg gaaf, ik begin het te begrijpen, eerst reed ik in mijn eentje met 3 heavy tanks rond (denkend iedereen in te maken) nadat ik 3x was afgeslacht door helicopters vond ik het toch niet zo'n puik plan. Omdat je zelf zwaktes hebt, moeten die worden aangevuld door teamgenoten, en jij vult de zwaktes van hen weer aan, als je dan alles compact houdt, is het makkelijk om elkaar te helpen. Ik haal nu ook ongeveer tussen de 300 - 400

Tolga
5th June 2007, 20:49
Man sommige servers zijn echt noobish. Ik lever hun AA units, dan ga ik zelf met AA's en Arty's op pad. Ik vraag of zij mij choppers kunnen leveren en dan krijg ik geen antwoord|:[

En ik kwam nog Nutral tegen :D

Big-O
5th June 2007, 21:16
Mijn nick is Isidoor online, wil ook wel in de clan :)

nutral
5th June 2007, 22:47
tolga, je was wel dom 1 keer, ga je met 3 heavy choppers en 1 scout chopper op mijn 4 heavy choppers afvliegen en aanvallen :/, heavy choppers zijn slecht tegen andere choppers en een scout chopper valt niet aan. (wel geluk dat je won omdat er een antiair langs kwam >.<.

Ook vandaag een potje dikke nuke gebruikt, meteen 600 punten, meestal heb ik boven de 500 punten, af en toe 400 en als ik net in de game kom minder. Ik speel veel met armor maar af en toe air. De medium air is nu een stuk zwakker geworden, de beste manier om met een groepje medium air te vliegen is door rond te vliegen en zoeken naar andere helikopters en dan e drukken voor de special raket, die doet de helft damage bij medium en 1/3 bij heavy, gewoon het aantal steeds e klikken en dan meteen op het doel, zodra diegene een raket op je afvuurt druk je r voor flares.

Met tanks moet je zoveel mogelijk heavy tanks nemen, dan gewoon punten overnemen, als je word aangevallen door choppers moet je smokes gooien en de choppers bezig houden, en terwijl de antiair power gebruiken, infantry gewoon overrijden en niet te lang op een punt blijven. als je gaat reinforcen doe het dan met 4 tanks tegelijk zodat het snel voorbij is, als je een enemy hebt gezien dan ben je al gespot en moet je wegwezen.

Als support moet je heavy artillery + heavy antiair nemen, met usa heb je 3 aanvalsmogelijkheden, 1ste is gewoon aanvallen, 2de is attack ground daarmee vuurt hij er meerdere tegelijk en nog 1 de special power, daarmee gooit hij 1 anti-infantry schot. zo veel mogelijk attack ground gebruiken en na het 4/5de schot weggaan, als er iets op dat punt stond is het nu allang weg en zo kan artillery je niet zo goed raken.

Tolga
5th June 2007, 23:06
Maar ik riep hun erbij o^ Daarom bleef ik daar doorschieten ;)

Medina
6th June 2007, 00:57
Hmm kon vandaag niet online :( En ik hoop dat jullie me wat willen trainen om wat competiever te worden :)

Groeten, uit Emmen!

Tolga
6th June 2007, 01:38
Net met Nutral, en zo'n gast genaamd DesertRat (sorry ik weet je forumnaam niet) gespeeld. Ik zoog wel hard dit keer :P . En ik zou wel een "trainplek" willen :D

jos
6th June 2007, 01:52
Net met Nutral, en zo'n gast genaamd DesertRat (sorry ik weet je forumnaam niet) gespeeld. Ik zoog wel hard dit keer :P . En ik zou wel een "trainplek" willen :D
Zo moeilijk is zijn forumnaam toch niet, hoor. (Ook DesertRat dus.) :P

DesertRat
6th June 2007, 02:37
Zo moeilijk is zijn forumnaam toch niet, hoor. (Ook DesertRat dus.) :P
Dank je!!!

Je moet gewoon wat meer potjes spelen, dan komt het van zelf wel. Gewoon lekker met ons meespelen. Je moet altijd proberen om samen te spelen en elkaar proberen te supporten. De armor supporten met anti air etc. Als ik air ga dan ga ik altijd medium helis om zo de sky te domineren. Met je TA kan je een repair jeep ontvangen waarmee je je helikopters in leven kan houden. Is erg belangrijk want je helikopters levelen ook up, zodat je altijd de overhand houdt.

Medina
6th June 2007, 11:53
Zijn de onlinenamen in de startpost up to date?

Tolga
6th June 2007, 16:55
Ik ga maar weer eens spelen. Weinig huiswerk vandaag dus ik zal lekker lang door kunnen spelen \o/.

Medina
6th June 2007, 21:46
Yeaaah! Het was leuk, ik haal nu ongeveer tussen de 600 - 1000 punten :D Trouwens die nieuwe patch zorgt bij mij voor een veel betere performance, ik kan ineens op medium/high spelen :)

PATCH :D

joris2222
6th June 2007, 21:49
Yeaaah! Het was leuk, ik haal nu ongeveer tussen de 600 - 1000 punten :D Trouwens die nieuwe patch zorgt bij mij voor een veel betere performance, ik kan ineens op medium/high spelen :)

Patch :D ?

Leis
6th June 2007, 21:55

Welke patch? Ik speel nu op Medium.. High kan de 3Dkaart niet aan.|) Maar als je alles op high zet zie je meer in 't spel right?

nutral
6th June 2007, 21:59
alleen mooiere graphics.

Medina
6th June 2007, 22:03
Je ziet niet meer, je ziet alleen mooier, maar je krijgt vanzelf een melding: Vram overload, als je dat krijgt moeten je graphics omlaag, en dan speelt het wel vloeiend... Ik merk dat ik nu echt steeds beter wordt :) Zalzaron, kun je ons ook member of eventueel officer maken, want we zijn nu nog steeds grunts:S

Tolga
6th June 2007, 23:02
Ik krijg altijd een error genaamd: BOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!
en dan staat er allemaal bullshit. Ik denk dat het meer door de geheugen komt. (bij mij)

Iig ben ik vandaag weer een rank omhoog gegaan :D

nutral
6th June 2007, 23:17
ik heb heel vaak vram overload maar het is wel vloeiend (behalve atoombom) maar dat komt omdat ik 128mb videogeheugen heb.

Big-O
7th June 2007, 00:20
ik heb sinds de nieuwste patch echt dramatisch slechte performance, heeft iemand trouwens zin in een paar potjes

joris2222
7th June 2007, 00:22
ik heb sinds de nieuwste patch echt dramatisch slechte performance, heeft iemand trouwens zin in een paar potjes
Raar. Bij mij is het juist wel wat vooruit gegaan. Het is nu wel redelijk speelbaar :) Alleen de laad-tijden zijn nog steeds gigantisch lang.

Vanmiddag had ik in de 200 punten, oeh, daar ben ik trots op B)

Heb het spel overigens nog niet veel gespeeld. Dus je hoeft me niet te vertellen dat dat weinig is :P

Tolga
7th June 2007, 00:45
Ik ga nu nog ff spelen

jos
7th June 2007, 01:47
Zijn de onlinenamen in de startpost up to date?
Als het goed is wel. Alle namen die de afgelopen dagen in dit topic zijn genoemd heb ik namelijk in de startpost opgenomen.

Big-O
7th June 2007, 03:07
Vannacht wat potjes gespeeld samen met Desert Rat. Flinke Pwn4ge met de nato. Desertrat met zn armor rondrijden, en ik alle artillery boven hem afslachten.

Het laatste potje eindigde ook mooi met 3 nukes, Desertrat en ik allebei boven de 1200 points. En toch verloren we..... :(

Medina
7th June 2007, 11:43
Vanmiddag had ik in de 200 punten, oeh, daar ben ik trots op B)
Dat is erg weinig, ik haal nu rond de 800. Air FTW:cop:

Bij mij is de performance ook omhoog gegaan, laadtijden zijn sneller, en de performance is vloeiend, ZELFS bij nuke:D

GreyHornet
7th June 2007, 12:55
Heb ook een beta-key kunnen krjigen via via. Ingame naam : Vectum.

Ik kan er geen ene hol van, dus don't look out for me :D

Medina
7th June 2007, 14:42
Haha, als ik je zie gaan we samen oefenene :) Invite voor de clan? Voeg toe aan startpost?

Tolga
7th June 2007, 20:07
KUT air... elke keer als ik support ben komen ze meteen op me af met 10 heli's..... En als ik dan heleboel AA's deploy dan zie ik er geen een meer.......

Big-O
7th June 2007, 21:17
Air for the win :) Tanks rapen heerscht

Riva
7th June 2007, 23:47
zo kom ik altijd aan me punten, al die gasten met helicopters afschieten :D

Medina
7th June 2007, 23:58
Air for the win :) Tanks rapen heerscht
Dat doe ik ook:)

Medina
7th June 2007, 23:59
zo kom ik altijd aan me punten, al die gasten met helicopters afschieten :D
Dat is ECHT teamwork, met AA's tanks ondersteunen, nadeel is dat je nauwelijks punten krijgt, maar het is wel goed voor clanverband|)

Leis
8th June 2007, 00:15
Hoe werken de Speciale wapens? Bij mij werken ze niet eens.. Terwijl ik echt gedaan hebt wat er stond. Rechtermuis knop dan op een vijand klikken? En dat werkt helaas niet.:duke:

nutral
8th June 2007, 00:32
nauwelijks punten ? als je andere heli's afknalt krijg je vrij veel ta en punten vind ik. (of ik doe het gewoon goed :P). Ik gebruik mijn punten meestal om overal repair humvee's en andere support te maken.

e voor de bovenste special en R voor de onderste, dan gewoon met linkermuisknop op de enemy drukken.

Mesijs
8th June 2007, 00:34
Ik ga er binnenkort ook eens mee aan de slag. Hele drukke periode achter de rug dus nu eens spelen. Ben benieuwd of er veel veranderingen tov de alpha zijn.

Riva
8th June 2007, 00:37
&@^#^$*(@&$^%@*@(%*

ben ik met m'n beste potje ooit bezig, bijna nuke, valt me internet uit ~:{ ~:{

jos
8th June 2007, 00:46
Voeg toe aan startpost?
Hij staat erbij. :)

Medina
8th June 2007, 11:44
&@^#^$*(@&$^%@*@(%*

ben ik met m'n beste potje ooit bezig, bijna nuke, valt me internet uit ~:{ ~:{
Bedankt Jos, voor het toevoegen:)

Ik heb een NUkE voor het eerst gelanceerd :D Gaaf man, uber B)

nutral
9th June 2007, 00:48
zeker wel :D. ik ga nu spelen, als je mee wilt doen kom maar dan kunnen we samen spelen.

Tolga
9th June 2007, 01:04
Ik was er 5 minuutjes geleden :( Ik zag je niet though?

nutral
9th June 2007, 01:12
heh, problemen met muziek luisteren en wic tegelijk. ga zo wel spelen.

Tolga
9th June 2007, 17:09
Dam, het ging echt slecht.... Ik had gewoon niks te doen.. Maar toch nog bij het laaste potje de 587 punten kunnen halen :D. Er werden in een potje 6 nukes gegooid (waarvan 3 tegelijk, 2 van hun kant, 1 van onze kant). Je zag 3 van die rookwolken, echt prachtig _O_.

Big-O
9th June 2007, 17:12
Dam, het ging echt slecht.... Ik had gewoon niks te doen.. Maar toch nog bij het laaste potje de 587 punten kunnen halen :D. Er werden in een potje 6 nukes gegooid (waarvan 3 tegelijk, 2 van hun kant, 1 van onze kant). Je zag 3 van die rookwolken, echt prachtig _O_.
En daar ging je framerate? Dat zou bij mij in elk geval wel zo zijn bij 3 nukes tegelijk :P

Tolga
9th June 2007, 17:14
En daar ging je framerate? Dat zou bij mij in elk geval wel zo zijn bij 3 nukes tegelijk :P
BUT OFCOURSE

En bij de volgende potje kreeg ik natuurlijk dit:

Access violation reading from 0x0000009c at 0x006383e2

Virtual mem: 941/2047 MB, Physical mem: 270/1023 MB

Minidump: C:\Documents and Settings\AAA\Mijn documenten\World In Conflict\debug\crashdump.dmp

c:\p4ws\wic-closedbeta\wic\ex_player\exp_unit.cpp (2168): EXP_Unit::SetState
c:\p4ws\wic-closedbeta\wic\ex_common\wico_gameobject.cpp (69): WICO_GameObject::SetLastState
c:\p4ws\wic-closedbeta\wic\ex_common\wico_statemanager.cpp (125): WICO_StateManager::Update
c:\p4ws\wic-closedbeta\wic\ex_player\wicp_statemanager.cpp (31): WICP_StateManager::Update
c:\p4ws\wic-closedbeta\wic\ex_player\exp_player.cpp (3578): EXP_Player::Update
c:\p4ws\wic-closedbeta\wic\exodus\ex_multiplayerjoinmode.cpp (218): EX_MultiPlayerJoinMode::Update
c:\p4ws\wic-closedbeta\wic\exodus\ex_playstate.cpp (344): EX_PlayState::Update
c:\p4ws\wic-closedbeta\wic\exodus\ex_app.cpp (2003): EX_App::InitializedUpdate
c:\p4ws\wic-closedbeta\wic\exodus\ex_app.cpp (1791): EX_App::Update
c:\p4ws\wic-closedbeta\wic\exodus\wic_pc.cpp (658): WinMain
f:\sp\vctools\crt_bld\self_x86\crt\src\crt0.c (324): __tmainCRTStartup
ERROR: SymGetSymFromAddr64, GetLastError: 126 (Address: 0x7c816fd7)
ERROR: SymGetLineFromAddr64, GetLastError: 126 (Address: 0x7c816fd7)
ERROR: SymGetModuleInfo64, GetLastError: 1114 (Address: 0x7c816fd7)
7C816FD7 ((module-name not available)): (filename not available): (function-name not available)
ERROR: SymGetSymFromAddr64, GetLastError: 487 (Address: 0x1108381)
ERROR: SymGetLineFromAddr64, GetLastError: 487 (Address: 0x1108381)
01108381 (wic): (filename not available): (function-name not available)
ERROR: SymGetSymFromAddr64, GetLastError: 126 (Address: 0x1ce5dae)
ERROR: SymGetLineFromAddr64, GetLastError: 126 (Address: 0x1ce5dae)
ERROR: SymGetModuleInfo64, GetLastError: 1114 (Address: 0x1ce5dae)
01CE5DAE ((module-name not available)): (filename not available): (function-name not available)

Medina
9th June 2007, 17:42
Ok... leuke foutmelding, hehe, ik haal nu meestal 900-1000 punten (vanaf het 2e potje dat ik speel)

nutral
9th June 2007, 18:04
daar was ik ook bij,(maar mijn framrate bleef aardig stabiel)

Tolga
9th June 2007, 18:57
DUUH, met een X2900XT lijkt me dat wel logisch, en met je 6600 :P

Medina
9th June 2007, 20:16
x1900xt... Mijn framrate blijft ook stabiel, +/- 35 fps, op medium, dat vind ik netjes, en hopelijk gaat de poerformance ook nog omhoog bij versie 1.0

Riva
9th June 2007, 20:26
ik heb hem met mijn x850 pro op medium staan en loopt vloeiend, ook bij meerdere nukes, op de grond ziet het er wel niet zo indrukwekkend uit maar ik heb helemaal geen tijd om daar te kijken!

nutral
9th June 2007, 21:11
ik moet zeggen, met alles op high zit er niet spectaculair veel verschil met very low. de nukes zijn een stuk mooier maar ik vond very low al erg mooi. Als je ver inzoomt is het wel gedetailleerder.

Tolga
9th June 2007, 22:08
Ik ga zo nog ff spelen \o/.

TheLaw
9th June 2007, 23:11
Ik heb me ook ingeschreven. Heb alleen nog geen key. Is er iemand die toevallig nog een key overheeft? Spel lijkt me namelijk erg gaaf\o/ .

Tolga
10th June 2007, 00:35
Laaste 5 potjes 3 keer eerste geworden. Ik begin het ook nu te begrijpen allemaal :D \o/

Big-O
10th June 2007, 01:03
En je had de eer om samen met mij in een server te zitten :P!

Tolga
10th June 2007, 02:02
Lol, ben jij theelepel?

Big-O
10th June 2007, 03:01
nee Isidoor, pffff :P

Riva
10th June 2007, 12:39
ik ben Theelepel :P

Medina
11th June 2007, 00:36
Stel nickname noobs, kijk in de startpost :P

Leis
11th June 2007, 00:42
Stel nickname noobs, kijk in de startpost :P
Wat is jou gamertag dan?:tsk:
Mijne is btw Dennboy360 misshien een keer samen een potje spelen?:+

Medina
11th June 2007, 11:47
Mod, toevoegen aan starpost spv? Bedankt!...

Mijne is altijdL: Medina of Medina_Sidonia maar zeker gaan we spelen. :)

NiGhTmArE666
11th June 2007, 15:51
Je staat in de startpost.

Het ziet er wel intressant uit, ben benieuwd. Die Nukes zien er wel impressive uit maar zijn ze niet vervelend na een loop van tijd?

Medina
11th June 2007, 16:23
Nee, ze zijn perfect gebalanceerd, in veel games heb je dat als je 1 nuke werpt, je wint, maar dat is nu ZEKER niet zo ;)