PDA

View Full Version : Maple Story [Deel 2]

Pages : 1 [2]

jos
4th January 2008, 22:06
WACHT 8-)
Geen nieuwe videokaart kopen, het is erg makkelijk op te lossen.

Ga naar Deze Computer, dan naar C:\ dan naar NEXON (of als je nog een oude hebt staat hij in C:\program files\wizet) en dan naar Maplestory (oftewel ga naar je maplestory folder :P)
Dubbelklik dan op setup.exe dat tooltje zal de goede refreshrate voor je vinden.

:+
Dat heeft hij al geprobeerd, zoals in post nummer 243 te lezen is.

FIamingGod
5th January 2008, 14:39
Dat heeft hij al geprobeerd, zoals in post nummer 243 te lezen is.
heb je wel XP+??
want een win98 draait dit ook niet

BoeRRieJ
5th January 2008, 21:39
jongens toch vooral hartstikke bedankt dat jullie mij hebben geholpen..
toch jammer dat het aan mijn computer lag en dat het niets heeft opgeleverd
maar toch bedankt:D

veel plezier verder;)

pumafromhell
6th January 2008, 17:40
ik ben nu net nieuw op dit forum maar ik heb het zelfde probleem als die ander faild in proper screen mode Gr2D wat kan ik doen
dit is volgens mij me video kaart -Intel(R) 82801 PCI Bridge - 244E
want ik heb laatst xp home geinstaleerd en zins dien doet hij het niet meer wat moet ik doen ?

jos
6th January 2008, 18:18
Hmmm, nog iemand dus met een grafische chip van Intel en hetzelfde probleem.

Je kunt proberen om de drivers te updaten en om DirectX te updaten, maar de rest zou ik ook geen oplossing weten.

pumafromhell
6th January 2008, 18:24
ja waar vind ik die driver up dat ik zoek al zoon beetje hele daG !

jos
6th January 2008, 19:18
Waar heb je dat "82801 PCI Bridge - 244E" eigenlijk vandaan gehaald?

Zou je misschien eens bij Uitvoeren "dxdiag" in kunnen typen en dan naar het tabblad display gaan en dan vertellen wat daar allemaal staat?

FIamingGod
6th January 2008, 22:37
dit is volgens mij me video kaart -Intel(R) 82801 PCI Bridge - 244E

uhmss, volgens mij is dat je geluidskaart.
probeer eens te kijken bij: rechterklik --> eigenschappen : tablad van je instellingen (resolutie e.d.) en dan staat er meestal onder dat vierkante schermpje je naam van je video kaart (bij een ati in iedergeval wel).

anders kijk je bij de eigenschappen van je picto deze computer, en dan hardware: apperaatbeheer, en dan het stukje met je video (grafisch)
klik op het [+], en de naam komt te voorschijn.

anders: download en installeer: everest home
http://www.softpedia.com/get/System/...-Edition.shtml (http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Everest-Home-Edition.shtml)

en dan kun je alles bekijken

FIamingGod
12th January 2008, 22:59
probleem opgelost??

MapleMaster
14th January 2008, 09:57
@ Marco
Lol ik speel op EMS de nederlandse channel ;)

@ Jos
Je moet ook trouwens een heel druk forum onderhouden xD Met veel gespam ;)

@Shoarma
Lol je ign is Koffie ;) Mijn ign op closed beta was Koffiekan xD
ik speel op scania heb een lv 57 spearman en een lv 49 sin en op bera een lv 47 spear heb je nog tips :) :)

Las Vegas
18th January 2008, 10:30
Pffff, komt hier niemand meer! Altijd zo druk :( Anyway, m'n I/L Mage is inmiddels lvl 101!

Hier istie :)

FIamingGod
22nd January 2008, 18:08
Pffff, komt hier niemand meer! Altijd zo druk :(
Hier istie :)
ach, tis niet altijd druk hier,
maaruh nieuwe site gelanceerd:
http://img209.imageshack.us/img209/169/websitepromocopyjl7.png
www.andustar.net (http://www.andustar.net)

marco91
27th January 2008, 20:18
zijn hier toevallig nog meer mensen die op Maple Europe spelen??

Shoarma
28th January 2008, 02:11
Ja ik,trouwe EMS Hunter hier!
De nieuwe world maps en features als HP bars,etc. op GMS zijn wel geil.
Hopelijk hoeven we in EMS niet te wachten tot 4th job voordat we die features krijgen.

MuperSario
28th January 2008, 15:35
Mensen! _O_

Ik ben dus laatst gestopt met WoW, en wil weer wat MS doen, door een reactie hier die ik in de WoW topic had gepost zei Las Vegas in dit geval dat level 101 niet veel voorstelde.

Nu zit ik mij serieus af te vragen of ik het spel verkeerd heb gespeeld, of iets over het hoofd heb gezien. Ik kan mij namelijk nog herinneren dat ik bijna een maand heb gedaan om mijn boogschutter naar level 22 te krijgen.

Graag answers :D Danku

Las Vegas
28th January 2008, 15:39
Mensen! _O_

Ik ben dus laatst gestopt met WoW, en wil weer wat MS doen, door een reactie hier die ik in de WoW topic had gepost zei Las Vegas in dit geval dat level 101 niet veel voorstelde.

Nu zit ik mij serieus af te vragen of ik het spel verkeerd heb gespeeld, of iets over het hoofd heb gezien. Ik kan mij namelijk nog herinneren dat ik bijna een maand heb gedaan om mijn boogschutter naar level 22 te krijgen.

Graag answers :D Danku
Een level 101 stelt niet veel voor als je het hele spel bekijkt. Ik bedoel, er lopen zat mensen rond die hoger zijn. Om lvl 101 te bereiken echter, daar doe je wel een jaar over :+

EDIT:

Overigens is die 101 van een maat van me, en mag ik er op spelen. Maar ben er vrij zat van, en wil ook opnieuw beginnen. Misschien samen iets beginnen en samen levelen?

MuperSario
28th January 2008, 15:40
Dus toch :D ik denk al :)

Ook wil ik opnieuw beginnen, ergens tussen de nederlanders :D Waar moet ik wezen?
@edit: Is goed :D, ik heb je trouwens een xfire invite gestuurd.

marco91
28th January 2008, 16:03
als jullie het niet erg vinden zou ik graag mee willen doen met jullie party :D

ik ga namelijk ook weer opnieuw beginnen

Las Vegas
28th January 2008, 16:07
als jullie het niet erg vinden zou ik graag mee willen doen met jullie party :D

ik ga namelijk ook weer opnieuw beginnen
Join the club o^

Msn, Xfire?

marco91
28th January 2008, 16:12
xfire is atton91 ben nog ff bezig met downloaden van MS en daarna ff snel installen

MuperSario
30th January 2008, 09:51
Volgens mij zit iedereen nu rond de Lv. 12 hé? :)
Mage zijn is trouwens erg duur, zo ervaar ik het. Alle mesos die ik opspaar moeten uiteindelijk aan pots worden uitgegeven als ik een beetje wil doorgrinden :D. Maargoed, nog wat puntjes in Imp MP recovery stoppen en het komt wel weer goed \o/.

Mochten er verder nog mensen zijn die mee willen doen (beetje party grinden 'nd stuff). Whisper LasVegas, Toxicwarrior of Pathofblood ingame, en we zitten op EMS!
:zwaai:

Las Vegas
30th January 2008, 10:13
Mage zijn is trouwens erg duur, zo ervaar ik het. Alle mesos die ik opspaar moeten uiteindelijk aan pots worden uitgegeven als ik een beetje wil doorgrinden :D. Maargoed, nog wat puntjes in Imp MP recovery stoppen en het komt wel weer goed \o/.

Mochten er verder nog mensen zijn die mee willen doen (beetje party grinden 'nd stuff). Whisper LasVegas, Toxicwarrior of Pathofblood ingame, en we zitten op EMS!
:zwaai:
Tsja, de eerste levels zijn gewoon ff bikkelen op een mage. Steeds zonder mana zitten is niet leuk, en mana pots zijn duur maarja dat weet je als je een Mage start :P Later zul je merken dat het een stuk minder wordt.

Bijna lvl 15 btw :hitman:

MuperSario
30th January 2008, 10:18
Dan zal jij waarschijnlijk al naar mushroom garden vertekken neem ik aan? Hoop wel dat Marco vanavond of anders morgenavond ofzo beetje leveled, in een party zitten en dan om 22:00 vertekken met de reden 'geen zin' is niet echt cool:tsk:.

Las Vegas
30th January 2008, 10:21
Dan zal jij waarschijnlijk al naar mushroom garden vertekken neem ik aan? Hoop wel dat Marco vanavond of anders morgenavond ofzo beetje leveled, in een party zitten en dan om 22:00 vertekken met de reden 'geen zin' is niet echt cool:tsk:.
Nouja, de verveling slaat snel toe op lage levels :P Al is een party wel gezellig natuurlijk. We zouden eigenlijk TS of Vent moeten gebruiken, kunnen we nog praten ook.

FIamingGod
17th February 2008, 22:42
nah, 85 atm, 70 atm en nog een van 52(maar gebruik ik niet)

marco91
18th February 2008, 11:15
@Las Vegas en Xevo

zeg waarom zie ik jullie nooit meer spelen?? Ben nu lvl 15 :D

MuperSario
18th February 2008, 12:00
nah, 85 atm, 70 atm en nog een van 52(maar gebruik ik niet)
Yep, maar de post was eigenlijk voor LV/marco, aangezien dit topic toch dood was en er verder niemand reageerde.

Marco, we(ik?) zijn gestopt. Overal VACcers enzo, stierlijk vervelend enzo.

Ravaged
22nd February 2008, 16:51
Wil deze dus proberen, maar ik krijg op geen enkele manier de download... Ik ga naar 'Spel downloaden' en krijg system requirements te zien en een link naar WinRAR. En that's it. Geen download schermpje of iets.

Wat gaat er fout?

Shoarma
22nd February 2008, 17:06
Waarschijnlijk omdat ze de nieuwe client nog moeten uploaden.
Gisteren een nieuwe patch geweest,en vandaag een emergency patch namelijk.

FIamingGod
26th February 2008, 07:20
Wil deze dus proberen, maar ik krijg op geen enkele manier de download... Ik ga naar 'Spel downloaden' en krijg system requirements te zien en een link naar WinRAR. En that's it. Geen download schermpje of iets.

Wat gaat er fout?
als je europeaan bent en gms wilt gaan spelen, kan dat niet meer, of je moet nog een oud account hebben.
als je nieuw begint, moet je ems, (europems),
downloaden, http://en.mapleeurope.com/Maple.aspx#

meer info op http://www.gamevillage.nl/forumdisplay.php?f=263
btw ook een tip voor de rest van dit forum xD

pascal13
13th May 2008, 19:19
heey

al me vrienden spelen maple op de global sever... maar ik kan geen account meer aanmaken :(
als iemand nog een account heeft voor me die hij niet meer gebuikt, zou je dan eve willen mailen naar pascal.salomons@gmail.com (mailto:pascal.salomons@gmail.com).... plz. plz. plz.

bedankt

Black Eagle
18th May 2008, 11:29
Open beta test van Windslayer gaat binnenkort van start.

Moet zeggen lijkt erg veel op MapleStory, zelfs de items 8-).

http://betawatcher.com/game.aspx?gameid=377

marco91
12th June 2008, 18:17
zijn er toevallig nog mensen die spelen?? ik ben weer op Ems begonnen

Shoarma
12th June 2008, 20:33
Ja ik,ben nu lekker Maple wapens aan het jagen met die event.

marco91
13th June 2008, 00:01
wat is je naam, dan voeg ik je toe :D

Shoarma
13th June 2008, 16:20
Koffie,maar op het moment zit mijn lijst vol,maar ik schop er wel ff iemand uit:P