PDA

View Full Version : Red Alert 3

Pages : 1 [2] 3

simpelekees
24th August 2008, 17:57
het was niet tegen jou gericht.

Disturbed
25th August 2008, 10:53
IK had gisteravond een enorm leuk, maar lang gevecht.

FFA, met z'n vieren, (doe ik heel vaak) en uiteindelijk blijf ik en een ander over.

Hij is Russen, ik ben Allies. Nou had hij al een gigantische tankmacht opgebouwd voordat hij een ander kort daarvoor uitschakelde, en ik kon daar haast niks tegen doen. Toen ben ik nog snel gevlucht naar een resource point op de map met mn MCV, en heb me daar verscholen. Uiteindelijk had hij mij er toch gevonden, ik had al een enorme vloot gebouwd, ben met allemaal destroyers zijn basis in gereden. Game over.

Geweldig. _O_

Ravaged
26th August 2008, 00:29
Heb net ff twee potjes tegen vriend van me gespeeld, maar hij's vet goed in RTS games. Ik ben meestal wat traag. Maar heb me redelijk vermaakt. Paar kleine bugs tegengekomen, en vind de HUD echt irritant groot, en het beeld ook iets te ver ingezoomd. Ik hou van wat meer overzicht en mistte dat een beetje.

Heb nu alle factions ff geprobeerd, en Rising Sun ligt me het beste denk ik.

pronxz
27th August 2008, 17:20
heb net egt mn vetste gevecht gehad tot nu toe.

het was 2v2, ik met een ander empire tegen 2x allies.
ik had een heel legertje gemaakt en ging hiermee mn enemy aanvallen terwijl mijn teammate de andere enemy aanviel.

de enemy die werd aangevallen door mijn teammate die ging helemaal kapot omdat hij mij aanviel, terwijl ik de andere enemy aanviel:P

op het laatst had ik nog maar 1 barrack over en had nog 1 yuriko en 5 van die rocket angels? hiermee heb ik 1 leger verwoest (10 tanks) en de laatste gebouwtjes van 1 enemy mee afgemaakt. uiteindelijk had ik nog 1 yuriko en 3 rocket angels, en mijn teammate nog 2 schepen

ik nog 1 barrack, en mn teammate had nog wel zn hele kamp (maar niks geen geld meer)

oftewel, had was egt super close... egt vet dat je zon potje nog wint dan.. egt super vet

Disturbed
30th August 2008, 13:15
Beetje laat, maar misschien handig als iedereen elkaar's acc name toevoegen kunnen we eens samen spelen. :)

GNL name - RA3 name
Disturbed - FyreNL

Ronaldoz
30th August 2008, 15:11
dus

As part of the marketing campaign for Command & Conquer: Red Alert 3, EA will let you download the original Red Alert for free on August 31st. It's over a decade old and doesn't have as much babeage as later installments but, hey, you get to see Einstein kill Hitler.

Disturbed
30th August 2008, 15:28
Als het goed is gaf EA ook RA2 gratis bij de Premium editie van RA3. :)

Geeft niet, ik heb The First Decade toch dus... :D

StevieNL
9th September 2008, 21:36
Gezien de heisa die de afgelopen tijd gemaakt wordt over kopieer-beveiliging heeft Chris Cory, producent van Command & Conquer: Red Alert 3, nu al op het forum van de game aangegeven hoe de kopieer-beveiliging van Red Alert 3 in zijn werk zal gaan.
Volgens Chris maakt Red Alert net als vele andere games gebruik van SecuROM en wordt gebruik gemaakt van online authenticatie de eerste keer dat hij geí¯nstalleerd en opgestart wordt. Hierna zal de game nooit meer contact opnemen met de authenticatieservers, totdat je hem opnieuw installeert ergens. Dit houdt in dat er geen DVD in de PC nodig is om de game te kunnen spelen, al zit er wel een restrictie van maximaal vijf installaties aan de game vast. Mocht er iets gebeuren waardoor je over de vijf installaties heengaat dan kan er zonder problemen wat met de EA Consumenten Service geregeld worden.
Sukkels, je kan 'm toch al op de dag van de release (of ervoor al) downloaden, dit soort onzin heeft echt geen nut. Waarom stoppen ze er niet gewoon een normale beveiliging in, zoals COD4 die bijvoorbeeld heeft. Gewoon een key nodig hebben om online te spelen, en voor offline alleen checken of de dvd erin zit. Dan hebben de mensen die het spel kopen tenminste geen last van de beveiliging.

ReRo
9th September 2008, 22:01
Leuke beta idd. Jammer van de lelijke gebouwtjes, voor de rest mooi spel. Wordt wel een game met potentie!

Disturbed
9th September 2008, 22:22
Speel de game nog wel aardig wat. 1v1v1v1 blijft enorm vet. _O_

pronxz
10th September 2008, 19:21
ah, ik speel bijna nooit 1v1v1v1 vind dat een beetje oneerlijk, als je in harde battle zit met iemand, kan de ander zo je kamp binnenvallen, het is alleen een queste van uber leger maken, en zodra de 1 de ander aanvalt, val jij de 1 weer aan.

ik speel de beta ook nog ongelooflijk veel, vooral 1v1 vind ik vet, maar ben ook te porren voor een 2v2.

xfire:bertrandb add me voor potje:)

simpelekees
10th September 2008, 20:21
Sukkels, je kan 'm toch al op de dag van de release (of ervoor al) downloaden, dit soort onzin heeft echt geen nut. Waarom stoppen ze er niet gewoon een normale beveiliging in, zoals COD4 die bijvoorbeeld heeft. Gewoon een key nodig hebben om online te spelen, en voor offline alleen checken of de dvd erin zit. Dan hebben de mensen die het spel kopen tenminste geen last van de beveiliging.
Idd. Echt waardeloos idee van EA. Dus het spel werkt niet...

Mensen op fora geven advies, heb je het spel al opnieuw geinstalleerd?
Ja dag! Dan ben ik zo maar mijn "installaties" kwijt.

Zou mooi zijn als de retail versie een fout bevat waardoor er files missen en het spel je vraagt om het opnieuw te installeren.

Ronaldoz
10th September 2008, 20:48
Mocht ik andere games uitgespeeld mee zijn, schaf ik deze aan.
Maar voor de rauwe rts ga ik toch echt voor Starcraft II. EA laat het echt teveel afweten.

Beter via Steam elk spel. Steam games kan je ook in de winkel aanschaffen en download je vervolgens via Steam. Zo heb je ook nog eens een hoes erbij. En EA sucks.. dacht nog wel dat het de goede kant op ging. Nou bijna elk spel van EA is gaar en klote en is best leuk bedacht, maar het zijn geen toppers.

Ik vind dat elk spel gewoon gespeeld kan worden, pas als je inlogd via je account. Het wordt dan ook tijd dat alle accounts via 1 site lopen waar alle ontwikkelaars gezamelijk aan gekoppeld zijn. Dan maken ze maar een versie van het spel dat voor een aantal landen bedoeld is zonder internet en dus geen vereiste om in te loggen.

Wanneer de ontwikkelaar het spel niet meer ondersteund, moet het spel offline beschikbaar komen. Dan zijn de vekopen in principe al lang voorbij op een klein deel na in weze. Nu heb je gewoon gezeik met DRM en dat is juist voor piraterij als je het spel koopt. Ik bedoel: die cracked versie omzeilt DRM. De mensen die betalen zijn gebonden aan 3x installeren. Gevolg: mensen downloaden en registreren met hun orginele key en so on..

StevieNL
10th September 2008, 21:08
Mocht ik andere games uitgespeeld mee zijn, schaf ik deze aan.
Maar voor de rauwe rts ga ik toch echt voor Starcraft II. EA laat het echt teveel afweten.

Beter via Steam elk spel. Steam games kan je ook in de winkel aanschaffen en download je vervolgens via Steam. Zo heb je ook nog eens een hoes erbij. En EA sucks.. dacht nog wel dat het de goede kant op ging. Nou bijna elk spel van EA is gaar en klote en is best leuk bedacht, maar het zijn geen toppers.

Ik vind dat elk spel gewoon gespeeld kan worden, pas als je inlogd via je account. Het wordt dan ook tijd dat alle accounts via 1 site lopen waar alle ontwikkelaars gezamelijk aan gekoppeld zijn. Dan maken ze maar een versie van het spel dat voor een aantal landen bedoeld is zonder internet en dus geen vereiste om in te loggen.

Wanneer de ontwikkelaar het spel niet meer ondersteund, moet het spel offline beschikbaar komen. Dan zijn de vekopen in principe al lang voorbij op een klein deel na in weze. Nu heb je gewoon gezeik met DRM en dat is juist voor piraterij als je het spel koopt. Ik bedoel: die cracked versie omzeilt DRM. De mensen die betalen zijn gebonden aan 3x installeren. Gevolg: mensen downloaden en registreren met hun orginele key en so on..
Of het steam is of niet, gecrackt word het toch wel. Alleen voor het online gedeelte moet er gewoon key verificatie plaatsvinden, zodat je daarvoor wel het originele spel moet kopen.

Ronaldoz
10th September 2008, 21:16
Of het steam is of niet, gecrackt word het toch wel. Alleen voor het online gedeelte moet er gewoon key verificatie plaatsvinden, zodat je daarvoor wel het originele spel moet kopen.
Dat bedoel ik ook, maar in principe ook voor offline om zo deze piraten ook tegen te houden. Securerom etc zorgt dat je ook download als je orgineel hebt. Ze fucken denk ik eerder express alle mensen die een pc heeft. Dat snappen ze zelf ook, maar ze vallen downloaders er totaal niet mee lastig.

pronxz
11th September 2008, 20:16
kan iemand mij uitleggen wat het probleem nu is dan?:o
ik ga zoieso de game kopen? dus wat doe ik? ik installeer de game, en speel em 15 jaar lang, dus ik hoef em ook maar 1x te installeren...

en waarom gaat nu iedereen EA afzeiken? eerst de hemel in prijzen omdat ra3 zo vet is (beta) en nu om die beveiliging gaan jullie ineens weer gigantisch overdrijven (heb ik het idee) dat ea kut etc is...

en om de game nu niet aan te schaffen om dit? pls leg me uit wat het probleem is:S wrm zou je een game vaker dan 5x installeren?

ik speel de game in ieder geval elke dan nog met plezier en win de meeste potjes redelijk easy, dus het lijkt erop dat ik wat beter begin te worde.

Disturbed
11th September 2008, 22:08
en waarom gaat nu iedereen EA afzeiken? eerst de hemel in prijzen omdat ra3 zo vet is (beta) en nu om die beveiliging gaan jullie ineens weer gigantisch overdrijven (heb ik het idee) dat ea kut etc is...
Omdat ze wel een degelijke game kunnen maken, maar wel weer een kopieerbeveiliging erop zetten.

Echt, het wordt toch wel gekraakt, waarom gaan ze in godsnaam het er dan ook opzetten?

en om de game nu niet aan te schaffen om dit? pls leg me uit wat het probleem is:S wrm zou je een game vaker dan 5x installeren?
Waarom zou je men het recht ontnemen een game niet vaker dan 5x te installeren?

Het is gewoon dikke fucking bullshit, klaar uit.

ik speel de game in ieder geval elke dan nog met plezier en win de meeste potjes redelijk easy, dus het lijkt erop dat ik wat beter begin te worde.
Wat is je naam? Kunnen we eens spelen. :)

pronxz
11th September 2008, 22:48
gewoon pronxz, maar disturbed kun je em dan uitloggen wat er zo kut aan die beveiliging is? wat is nu het grote probleem eraan? is het probleem egt alleen dat je het maar 5x kunt installeren of spelen er nog meer dingen mee

Ubertheman
11th September 2008, 22:52
Dat is echt heel vervelend dat je het maar vijf keer kunt installeren. Ik doe eigenlijk elk jaar wel een reinstall van mijn machine en om de zoveel tijd een nieuwe pc, dan wil ik het ook nog wel eens meenemen naar een vriend om hem de game even te laten zien en die vijf installaties zijn alweer op.

Disturbed
11th September 2008, 23:04
maar disturbed kun je em dan uitloggen wat er zo kut aan die beveiliging is? wat is nu het grote probleem eraan?
Securom heeft mn pc al eens flink ervan langs gegeven samen met Starforce toen ik Rise & Fall installeerde. Wat een fucking drama was dat...

Wat heeft het voor'n zin? Je fucked gewoon de pc op van mensen die je games gewoon kopen, terwijl piraten het gewoon hacken. (soms zelfs in enkele dagen) En de beveiliging gewoon ontmantelen.

is het probleem egt alleen dat je het maar 5x kunt installeren of spelen er nog meer dingen mee
Voorbeeld: Je koopt een game, je installeert 't op je pc. Je installeert het ook op je laptop. Je vriend wilt de game eens proberen. Je herinstalleert RA3 op je pc omdat je de backup terug moest zetten. Je koopt een nieuwe laptop en zet RA3 er ook op. En toen waren je 5 installs op.

Weet je, ik koop RA3 wel, en gebruik daarna wel een crack voor Securom en dergelijke. Misschien niet eens, uit protest.

Heb je de situatie op de C&C zone op EA gezien? Een enorme hoeveelheid mensen komen daar om te protesteren tegen de beveiliging.

Myster
12th September 2008, 01:25
is het nog mogelijk om de beta te downloaden? ben eigenlijk wel nieuwsgierig:D

StevieNL
12th September 2008, 01:50
gewoon pronxz, maar disturbed kun je em dan uitloggen wat er zo kut aan die beveiliging is? wat is nu het grote probleem eraan? is het probleem egt alleen dat je het maar 5x kunt installeren of spelen er nog meer dingen mee
Meestal maak ik een backup van mn C:\ schijf zodra ik alle drivers heb geinstalleerd, zodat ik in minder dan 5 minuten een schoon systeempje heb als ik virussen / spyware / andere ongein op mn pc heb. Ideaal, dus ik doe dat elke 3-6 maanden wel een keer zodat mn pc altijd snel is. Na 1,5-2 jaar zou ik dan door al mn installs heen zijn, lekker is dat.

(soms zelfs in enkele dagen)
Enige spel dat niet dezelfde dag nog gecrackt is dat ik me kan herinneren is Bioshock, maar zelfs die was na een week ofzo al gecrackt.

Ronaldoz
12th September 2008, 01:51
Ik bedoel dat door die beveiling mensen alleen maar meer illegaal gaan downloaden.
Daarbij zeik ik RA3 niet af, heb elk deel gespeeld (afgezien van die fps-shooter).
Alleen kijk ik kritisch naar EA, omdat wel meer erg goed leek te worden en het toch niet was geworden.
RA3 zal erg vermakelijk gaan worden sowieso, maar denk dat Starcraft II toch echt de bom wordt.

Disturbed
12th September 2008, 11:39
is het nog mogelijk om de beta te downloaden? ben eigenlijk wel nieuwsgierig:D
Nope, ben je te laat mee.

Besides, hoe lang duurt de beta nog? Niet zo lang meer geloof ik...

=HellFire=
14th September 2008, 17:41
Ik heb m'n code ook nog steeds niet binnen...

simpelekees
14th September 2008, 18:04
hij was laatst gewoon open. Dacht niet dat dat nog zo is.

dutchcheesehead
14th September 2008, 18:43
idd, hij was een halve dag open... ik was al te laat :(

simpelekees
14th September 2008, 20:09
ik heb nog een key maar gebruik hem niet. Wil je hem gebruiken? weet niet of hij al aan de account gebonden is. Of dat hij aan de pc bind, ik heb iig al een paar keer gespeeld.

=HellFire=
14th September 2008, 20:37
Yes plz!

dutchcheesehead
14th September 2008, 20:51
Aan mij :D aan mij :D geef hem aan mij :D
*steekt zijn vinger zo hoog mogelijk*

simpelekees
14th September 2008, 21:20
Tsja aan wie nu he :). Hellfire was eerder dus ik zal 'm aan hem geven. Als hij alsnog een key krijgt kan hij die naar dutchcheesehead sturen.

=HellFire=
14th September 2008, 23:26
Thanks man. Hopelijk krijg ik nu wel mail, vorige keer gebeurde er niets... en volgens dat instructiefilmpje is de beta op fileplanet maar ik zie 't nergens. De laatste tijd met EA en beta's..... hopeloos. Bij WAR ging 't ook al drie keer kut.

dutchcheesehead
15th September 2008, 20:53
de beta was een halve dag geopend op fileplanet, maar toen waren de keys nét op toen ik kwam.... :-(
maar als je er nog eentje krijgt ook, stuur hem aan mij wil je ,-)
En inderdaad, en zijn nog best veel mensen die een key moeten krijgen en die nog niet hebben..

koffiebeker
15th September 2008, 21:12
Ik heb nog wel een key voor je dutchcheesehead, ik had mij aangemeld, maar de client download ging fout en ik had geen zin om hem weer opnieuw te dlen, beetje zonde dat de key ongebruikt word, dus je mag hem wel hebben.

Hij is naar je pm box verstuurd.

dutchcheesehead
18th September 2008, 23:43
hartelijk bedankt :D geí¯nstalleerd en zo en alles werkt behalve dan dat mijn internet best wel redelijk heel langzaam is :P wanneer er iemand begint om met een legertje op te trekken bevriest het beeld en moet je een minuutje wachten....
toch nog hartelijk bedankt :D

wijnand
18th September 2008, 23:48
Kom ik eindelijk thuis na een lange dag werken om eens even lekker een potje RA3 te gaan spelen word ik geconfronteerd met de melding dat er een nieuwe patch moet worden gedownload. Op zich prima, patches brengen verbeteringen mee die het spelplezier dienen te verhogen en deze patch blijkt slechts 57mb! Mijn ervaring met eerdere patches was ook zeer goed, continu met 1mb / seconde.

Wat blijkt, deze 57 mb haalt ie niet eerder binnen dan in 60 minuten! ~:{. Zijn er al zoveel betaplayers dat iedereen tegelijk loopt binnen te halen ofzo?

EDIT: de oplossing blijkt binnen handbereik :). Voor anderen die dit ook hebben is hier een snelle mirror:

http://na.llnet.cnc3tv.ea.com/u/f/ea...a_105to106.exe (http://na.llnet.cnc3tv.ea.com/u/f/eagames/cnc3/cnc3tv/RedAlert/RedAlert3Beta_105to106.exe)

Hij is inmiddels al binnen :)

NightOwl
19th September 2008, 13:27
Gametrailers: http://www.gametrailers.com/player/40181.html?type=mov

LOL. Geweldige trailer!

Oh Snap! _O__O-

Ik kijk zo uit naar deze game, lijkt me een heerlijke red alert ervaring te worden.

Disturbed
19th September 2008, 22:40
Armoured Dolphins?

_O_

Aroylo
20th September 2008, 15:02
IS een prachtig filmpje, Generaals zien er echt vet uit. (vooral ,tjah ..:P)

Leuk filmpje. Alleen het spel zelf lijkt me minder :(

wijnand
21st September 2008, 14:49
zojuist n mailtje gekregen van het RA3 team dat de beta 26 september gaat sluiten. er stond ook dat de campains volledig in co-op te spelen zijn :)! echt top :)

Satanchild666
27th September 2008, 03:40
Moet me meer denken aan EE 3, zag er ook zo cartoony uit. Ben daar niet zo van Red Alert was eerst echt zo'n tof spel(hoe het eruit zag) nu is het weer zo'n kinder sytle geworden. Wat mij boeida aan red alert was de Sci-fi met het realisme, realistische story line en ook goed. Ik heb niet echt veel verwachtingen van iets dat er zo uit ziet, wat is het de laatste tijd met al die cartoony RTS games? Hou het gewoon even bij de verhaallijn Nu ook met de Empire of de Rising sun, wat is dit voor een stom gedoe? Als ze een Red Alert Cartoony kloon willen maken maken ze ene nieuwe serie. Nu is het al verpest. Bedankt EA, weer eens een serie verpest. Er komt natuurlijk ook weer een belachelijke DRM beveiliging op, ik heb er nu al geen vertrouwen meer op. Als het er nu echt realistisch uit had gezeten(goede lighting, realistisch tanks en models, betere textures) had ik gezecht van nou hier kan ik mee leven, maar dit is echt bagger als dit RA 3 moet zijn. Als ze dit willen maak dan a.u.b. een nieuwe serie maar ga niet een Goede serie een of ander kinderachtige tintje geven om het helemaal te verpesten... Als andere dit leuk ivnden vind ik het prima en ik hoop dat ze het leuk gaan vinden maar voor mij hoeft dit dus niet...

ProXi
27th September 2008, 15:26
Leuke babes
maar ik twijfel beetje aan spel
vind de units er idd niet echt vet uit zien :p

nu ik wat andere filmpjes gezien heb twijfel ik helemaal
wat hebben ze met het spel gedaan:@

ik ga deze dus echt niet kopen in eerste instantie als ik het zo zie...

Disturbed
27th September 2008, 17:39
nu ik wat andere filmpjes gezien heb twijfel ik helemaal
wat hebben ze met het spel gedaan:@
Het verbeterd?

Serieus, als je het spel nou eens zou spelen zou je het wel zien. Het lijkt echt gewoon op een goed vervolg van RA2.

Ben ik verdomme nou de enige die er zo over denkt? |:[

Ronaldoz
27th September 2008, 17:45
Het verbeterd?

Serieus, als je het spel nou eens zou spelen zou je het wel zien. Het lijkt echt gewoon op een goed vervolg van RA2.

Ben ik verdomme nou de enige die er zo over denkt? |:[
Ik denk dat het minder mooi wordt allemaal, hoezo weet ik niet. Misschien omdat EA gewoon de kantjes ervan af loopt. Naja.. dat zullen veel mensen niet delen, maar ik bedoel hiermee te casual. Maja als de campaign net zo uitgebreid is vind ik het goed. Hopelijk is het verhaal en zijn de missies spannend en uitdagend.

Als het te casual wordt zul je wel leuke verkoopaantallen zien, maar zie je het spel niet helemaal kapot gespeeld worden door echte rts fans. Ik vind dat je als je een game speelt en van het genre houdt, dit echt fanwaardig moet zijn en niet te casual zodat het leuk is om 2 keer uit te spelen. Dat is gewoon een dikke fail in mijn ogen en zie ik met veel games van tegenwoordig wel gebeuren. Zie End War van Tom Clancy. Ik denk dat dit een dik cijfer krijgt in de reviews en dat het spel helemaal niet zo diehard is.

Ja sorry van de edit hehe.

Myster
27th September 2008, 17:45
nee ik vind het er ook enorm vet uitzien :O alleen heb jammer genoeg geen beta sleutel kunnen bemachtigen.. maar de filmpjes zien er enorm vet uit :P

Disturbed
27th September 2008, 17:51
Ik denk dat het minder mooi wordt allemaal, hoezo weet ik niet. Misschien omdat EA gewoon de kantjes ervan af loopt. Naja.. dat zullen veel mensen niet delen, maar ik bedoel hiermee te casual. Maja als de campaign net zo uitgebreid is vind ik het goed. Hopelijk is het verhaal en zijn de missies spannend en uitdagend.

Als het te casual wordt zul je wel leuke verkoopaantallen zien, maar zie je het spel niet helemaal kapot gespeeld worden door echte rts fans. Ik vind dat je als je een game speelt en van het genre houdt, dit echt fanwaardig moet zijn en niet te casual zodat het leuk is om 2 keer uit te spelen.
Ik ben anders laaiend over de Multiplayer.

Het enige probleem is dat je niet kunt weten wanneer iemand wel of niet goed is, en je dan ineens een veel te makkelijk/moeilijk gevecht heb, of je teamgenoot gewoon enorm slecht is. Verder mag er ook nog wel een beetje balancing gebeuren, maar ik vind het toch een best aardige game hoor. :)

Satanchild666
27th September 2008, 17:52
EA doet de laatste tijd echt niet leuk gewoon, het spel moet echt een hele goede verhaal lijn hebben als ik het wil gaan kopen want WTF Empire of the Rising Sun? Als ze nu de EU of China erbij hadden gedaan had ik nog gezecht van cool. Maar dit is niet leuk(vind ik teminsten). RA1 en ?RA2 had echt een goede verhaal lijn en het zag er ook nog leuk uit, maar dit is echt weer zo'n stunt van EA omdat RA1 en RA2 voor de meeste mensen te moeilijk was gaan ze het nu heel kinderlijk maken. Waar ik me teminsten aan erger is dat:

-Buildings en Units zien er heel cartoony uit
-Empire of the Rising Sun - WTF? Doe de EU of China bij dan komt het nog wat geloofwaardig over bij gamers...
-Empire of the Rising sun is super overpowered(zie in game trailers en filmpjes)
-Als ik de in-game trailers en filmpjes moet geloven is het enige doel van het spel om zo snel mogelijk belachelijk veel untis te bouwen, weg strategie, weg nadenken.

Ik hoop dat ik me echt zwaar vergis, en dat het niet word wat ik denk dat het word...

Ronaldoz
27th September 2008, 17:53
Ik ben anders laaiend over de Multiplayer.

Het enige probleem is dat je niet kunt weten wanneer iemand wel of niet goed is, en je dan ineens een veel te makkelijk/moeilijk gevecht heb, of je teamgenoot gewoon enorm slecht is. Verder mag er ook nog wel een beetje balancing gebeuren, maar ik vind het toch een best aardige game hoor. :)

Ja, een puntensysteem zou handig zijn, maar ik neem aan dat er statics worden bijgehouden en dat je deze kan bekijken voor je een match aangaat.

Disturbed
27th September 2008, 17:59
-Buildings en Units zien er heel cartoony uit
Dat is jouw mening, maar voor mij maakt het echt geen ene zak uit.

-Empire of the Rising Sun - WTF? Doe de EU of China bij dan komt het nog wat geloofwaardig over bij gamers...
Ja man, echt, alsof reusachtige, door mens bestuurde inktvissen geloofwaardig waren, of een soldaat in een pak met zn geweer vijanden kon laten verdwijnen in het niets. :~/

Er is echt, niks maar dan ook niks veel raarder The Empire dan de andere 2 facties.

-Empire of the Rising sun is super overpowered(zie in game trailers en filmpjes)
-ls ik de in-game trailers en filmpjes moet geloven is het enige doel van het spel om zo snel mogelijk belachelijk veel untis te bouwen, weg strategie, weg nadenken.
Kerel, jij hebt duidelijk nog het hele spel niet eens gespeeld. Ga eerst het spelen, of maak gewoon niet zo'n soort opmerking.

Ik ben er zeker van dat heel veel mensen hier op GNL hun mening veranderen als ze de demo (ik neem aan dat die komt) eens even goed doorspelen. Het is echt een goede rts naar mijn mening, maar ik wordt echt chagrijnig van mensen die hier maar komen, op RA3 gaan ranten die het nog nooit gespeeld hebben.

Ja, een puntensysteem zou handig zijn, maar ik neem aan dat er statics worden bijgehouden en dat je deze kan bekijken voor je een match aangaat.
Nu nog niet helaas. :(

Satanchild666
27th September 2008, 18:00
Meschien een soort systeem van dat je elke gevecht dat je wint 100 punten erbij krijgt gedeeld door het aantal maten in je team en keer de mensen in het vijandelijke team. Dus als het 4 tegen 4 is en jij wint dan krijg jij 100 punten erbij. Is het 1 tegen 6 krijg jij 600. Maar als je b.v. verliest gaan er 100 punten van je score af gedeeld door de aantal spelers van de vijand. DAt lijkt me wel een relaxed systeem, tmeinstne ik hoop het.

Gigantsiche Flygende robots met jet packs die automatische machine geweren hebben - Empire of the rising Sun.

DAn heb ik het nog niet eens over de rest, Red Alert is bekent om een goede verhaal lijn en tog Sci-fi elementen. In RA2 was het al een beetje bizar met somige wapens met het was nog redelijk OK. Ik vind dit een beetje te, maar het kan ook aan mij liggen vind het prima als jij het wel leuk vind ^^

Ronaldoz
27th September 2008, 18:05
Naja, ik wacht eerst even af met reacties van fans van dit spel en kijk dan of ik het koop.
Heb bv. Age of Conan en Quake Wars aangeschaft en dat had ik beter niet kunnen doen en kijk nu eerst even de kat uit de boom.

Satanchild666
27th September 2008, 18:08
Ik wil zeker de demo spelen, en meschien bevalt het ons zelfs nog beter dan RA1 en 2. Ik hoop het wel, maar na al die in mijn mening slechte RTS games va nde laatste tijd heb ik weinig vertrouwen in of dit echt vele beter gaat worden. Ik zeg niet dat alle RTS games van de laatste tijd slecht zijn, ik zeg dat ik vind dat er veel minder leuke dan leuke en strategische RTS games zijn.

Disturbed
27th September 2008, 18:10
Ik wil zeker de demo spelen, en meschien bevalt het ons zelfs nog beter dan RA1 en 2. Ik hoop het wel, maar na al die in mijn mening slechte RTS games va nde laatste tijd heb ik weinig vertrouwen in of dit echt vele beter gaat worden. Ik zeg niet dat alle RTS games van de laatste tijd slecht zijn, ik zeg dat ik vind dat er veel minder leuke dan leuke en strategische RTS games zijn.
Company of Heroes?
Kane's Wrath?
Supreme Commander? (Forged Alliance)
Sins of a Solar Empire?

Vind ik toch wel heel nette games, en elk van die is dit jaar uitgekomen.

Ronaldoz
27th September 2008, 18:12
CoH, SC en SSE vind ik dan wel een stuk minder casual hehe.

Satanchild666
27th September 2008, 18:12
Ik zei toch, ik vind de meeste nieuwe RTS games wat tegenvallen :S(Empire Earth III b.v. een van de vele die mij niet beviel). Supreme Commander: FA is een zeer goede game(vind hem top), Kane's wrath ook, Company of Heroes?(Ziet er goed uit heb hem helaas niet) en Sins of the Solar Empire ga ik binnenkort kopen.

Satanchild666
27th September 2008, 18:16
Ik vind Supreme Commander leuk, maar het word soms nogal laggy :S vooral in gigantische multiplayer games T_T.

Disturbed
27th September 2008, 18:30
Ik zei toch, ik vind de meeste nieuwe RTS games wat tegenvallen :S(Empire Earth III b.v. een van de vele die mij niet beviel). Supreme Commander: FA is een zeer goede game(vind hem top), Kane's wrath ook, Company of Heroes?(Ziet er goed uit heb hem helaas niet) en Sins of the Solar Empire ga ik binnenkort kopen.
Empire Earth 3 was indd crap.

Sins of a Solar Empire is het ZEKER waard. Maar je moet wel houden van lange games. (dus dat je met 1 game een paar dagen of langer bezig zal zijn) Of het niet erg vinden om heel lang door te gaan.

Company of Heroes MOET je gewoon hebben. Echt, naar mijn mening is het een van de beste RTS die ik ooit gespeeld heb. Ik heb er enorm veel tijd in gestopt deze vakantie, niet normaal gewoon. :+ En het is maar voor een Euro of 5 te koop. Klinkt als een heel goede deal, niet? ;)

Sobek
28th September 2008, 14:32
Ik heb de beta-versie van RA3 ook gespeeld. Nu ben ik best positief over de multiplayer, al heb je soms verschrikkelijke figuren die je meteen klem zetten met rush technieken }:.
Alleen ben ik niet de persoon die de echte multplayer opzoekt. Heb daar niet altijd de tijd en zin voor gevonden. Zelf wacht ik veel meer op een goeie singleplayer campaign. RA2 was daar echt super in, dus de lat voor RA3 ligt hoog ;) Helaas hoor en lees ik weinig over de singleplayer ed. (het kan aan mij liggen natuurlijk).
RA3 is wel een game die ik graag speel, al dat gezeur over kinderachtige cartoons ed. |P word ik wel een beetje moe van... RA2 was toch ook niet IRL }:

Satanchild666
28th September 2008, 20:33
Als de gameplay maar goed is, en als het maar een beetje realistisch blijft ^^.

-Deleted-
28th September 2008, 22:21
Ik heb de beta-versie van RA3 ook gespeeld. Nu ben ik best positief over de multiplayer, al heb je soms verschrikkelijke figuren die je meteen klem zetten met rush technieken }:.
Alleen ben ik niet de persoon die de echte multplayer opzoekt. Heb daar niet altijd de tijd en zin voor gevonden. Zelf wacht ik veel meer op een goeie singleplayer campaign. RA2 was daar echt super in, dus de lat voor RA3 ligt hoog ;) Helaas hoor en lees ik weinig over de singleplayer ed. (het kan aan mij liggen natuurlijk).
RA3 is wel een game die ik graag speel, al dat gezeur over kinderachtige cartoons ed. |P word ik wel een beetje moe van... RA2 was toch ook niet IRL }:
Dat gezeur komt dan ook vaak van fervente RA1 fans, die het niet zo hebben op de 'cartoony' looks van RA2. Persoonlijk maakt het me geen reet uit, maarja:)

Eufonie
28th September 2008, 23:07
Bleh, Red Alert 3 is het voor mij niet geworden. Ik heb Age of Empires III (en beide uitbreidingen) fanatiek online gespeeld, StarCraft ook online en Warcraft 3: the Frozen Throne speel ik na vele jaren nog steeds online maar Red Alert 3 kan mij online niet echt boeien. Ik vind het wat levenloos, de units boeien niet en de algehele sfeer trekt mij tot nu toe gewoon niet.

Ik denk toch dat ik deze game niet ga spelen..

Glory
12th October 2008, 12:21
Delen van de intro:

http://www.gametrailers.com/player/41216.html

Prachtige intro. Weet precies de red alert sfeer te creí«ren. :)

aromarood
12th October 2008, 13:56
Battle March

TheDutchSlayer
12th October 2008, 14:43
Battle March
_O__O__O_
Toen er stond: proudly presents had ik echt zo iets van \o/o/\o/.
Heerlijk gewoon heb de collectors edition al lang gepreorderd hopelijk stelt de game niet teleur!

Stephan123
12th October 2008, 15:41
Red alert 3 _O__O__O_
Trailer is AWESOME

De premier edition kan je ook bij dixons reserveren voor 69,99

The Chosen One
12th October 2008, 15:58
Alleen die bonus dvd lijkt me wat maar ja 70 euro is dit keer toch echt te veel.
Ik doe de gewone wel voor €38,-.

Varg
12th October 2008, 17:27
Alleen die bonus dvd lijkt me wat maar ja 70 euro is dit keer toch echt te veel.
Ik doe de gewone wel voor €38,-.
Bij Gcshop was de Premier Edition €54.50 maar die was snel uitverkocht. :P

Het probleem met Dynabyte is dat ze steeds vaker de adviesprijs opvolgen en geen korting meer geven en zo dus veel te duur zijn en daarom koop ik er in principe geen games meer....

Lord Vampire
12th October 2008, 19:04
Battle March
Hell March heet het origineel toch? Of heet hij in RA2 Battle March?

Anyway, ik vind het er allemaal wel tof uit beginnen te zien, maar vraag me af of het kan opboksen tegen de andere RTS games die komend jaar uitkomen.

=HellFire=
12th October 2008, 19:07
Welke zijn dat eigenlijk?

Lord Vampire
12th October 2008, 19:09
Welke zijn dat eigenlijk?
Ik denk zelf aan Dawn of War II en StarCraft II, waarvan de eerste misschien nog naast deze kan bestaan, aangezien DoWII geen basebuilding heeft, maar SCII wordt toch serieuze concurrentie denk ik.

Edit: En EndWar komt natuurlijk ook nog uit binnenkort en misschien nog wel meer, ik volg het pc-nieuws de laatste tijd iets minder.

Aedim
15th October 2008, 00:26
hmm starcraft komt pas later dus dit valt best mee maar RA3 gaat echt super worden jammer dat mn pc het niet aankan dan maar op de xbox :D nog ff maandje wachten en dan kunne we :D

Eufonie
16th October 2008, 22:55
Red Alert 3 haalt het nooi bij StarCraft 2. De fanbase van StarCraft 2 is vele malen groter en ervan uitgaande dat het weer een typische Blizzard game wordt zal dat betekenen dat we een zeer sterke singleplayer campaign krijgen maar bovenal vlotte en gebalanceerde online gameply. Zeker dat laatste is een punt waarbij het voor Red Alert 3 wel eens fout kan gaan aangezien EA nu niet echt een goede reputatie heeft als het gaat over (online) balans.

Red Alert 3 zal misschien wat meer fans krijgen van de meer 'mainstream' kant maar dan noch is de StarCraft 2 fanbase veel groter..

Ravaged
16th October 2008, 23:17
Hopelijk komt er een demo dat ik voorproefje mee krijg van single-player. Zo niet, laat ik de game links liggen. De multiplayer sprak me niet bijzonder aan, terwijl ik toch genoten heb van RA2.

Ik wacht wel op Dawn of War 2 en Starcraft 2.

Eufonie
16th October 2008, 23:21
Zo niet, laat ik de game links liggen. De multiplayer sprak me niet bijzonder aan, terwijl ik toch genoten heb van RA2.
Dat heb ik dus ook :)

Lord Vampire
21st October 2008, 20:09
Volgens mij is deze trailer nog niet eerder gepost, over nieuwe units:

Trailer (http://www.gametrailers.com/player/41814.html)

Die laatste ziet er echt niet uit, maar hij doet het wel in elk geval :P

BamBix
21st October 2008, 20:36
Mweh... Vind niet echt dat er zoveel sfeer uit de trailer spreekt. Door al die fancy graphics ziet alles er ongeveer hetzelfde uit, en de units van de rising sun vind ik zelfs voor gamebegrippen wat vergezocht. En elke unit een activeerbare special ability geven vind ik eigenlijk totaal niet bij red alert passen.

We zien wel.

The Chosen One
21st October 2008, 21:49
Als mensen hem nog goedkoop willen hebben, bij play.com bestellen (€38 dacht ik). :)

simpelekees
26th October 2008, 22:18
Ik was op the reality en ze hadden daar 12 pcs waar RA3 op gespeeld kon worden. Ook was er een compo voor georganiseerd met als prijzen RA3 en wat extras.

Erg leuk hoewel ik het spel zelf niet heel leuk vond.

RoboX
26th October 2008, 22:41
PCGP geeft RA3 een 88

+ punten

Fun met diverse legers
FMV`s met goede acteurs
Over-the-top eenheden en actie

- punten

Pover verhaal
Pathfinding problemen

Dus het zal allemaal wel goed zitten. o^

Eufonie
26th October 2008, 23:25
Ik vind het jammer dat er niet echt diep ingegaan is op de multiplayer en daarbij ook de balans ervan. Dit is toch een belangrijke peiler voor een RTS game dus aandacht was zeker handig geweest. Dit viel mij trouwens ook al op aan de reviews van bijvoorbeeld Warcraft III en Age of Empires III, enkel aandacht aan de singleplayer..

Ik heb overigens nog steeds een DVD abonnement en dat ga ik zeker niet opzeggen maar dat is toch iets wat enigzins opvalt.

simpelekees
26th October 2008, 23:52
1 van de redenen waarom ik pc gameplay enkel voor de lol nog eens lees. Het is een casual gamers blad, niet zo zeer in de details tredend.

1shadow1
27th October 2008, 00:33
Niet zozeer casual. Waarom anders het modderblad/Indiegames/Hardware/ al die dossiers bv. DRM.

Heb er al 3 jaar een abbo op, zeer leuk magazine :)

Pokalapoketl
27th October 2008, 00:40
Ik vind het jammer dat er niet echt diep ingegaan is op de multiplayer en daarbij ook de balans ervan. Dit is toch een belangrijke peiler voor een RTS game dus aandacht was zeker handig geweest. Dit viel mij trouwens ook al op aan de reviews van bijvoorbeeld Warcraft III en Age of Empires III, enkel aandacht aan de singleplayer.
Omdat op het moment van een review multiplay meestal niet mogelijk is (servers zijn niet up) of gewoonweg uitgestorven is.

Skull Kid
27th October 2008, 00:43
RA3 al gespeeld. :D

Was dit weekend op een LAN, daar was een RA3 competitie en de #1 en #2 kregen RA3, dat waren alle 2 clanmates van me. :D

Darvo
27th October 2008, 00:58
Ik vind het jammer dat er niet echt diep ingegaan is op de multiplayer en daarbij ook de balans ervan. Dit is toch een belangrijke peiler voor een RTS game dus aandacht was zeker handig geweest. Dit viel mij trouwens ook al op aan de reviews van bijvoorbeeld Warcraft III en Age of Empires III, enkel aandacht aan de singleplayer..

Ik heb overigens nog steeds een DVD abonnement en dat ga ik zeker niet opzeggen maar dat is toch iets wat enigzins opvalt.
Warcraft III is en blijft nog steeds geweldig op Multiplayer door al die editors die leuke dingen maken.

Maar je moet niet van reviews of gaan alleen maar van video's en eigen inzicht.

simpelekees
27th October 2008, 12:46
RA3 al gespeeld. :D

Was dit weekend op een LAN, daar was een RA3 competitie en de #1 en #2 kregen RA3, dat waren alle 2 clanmates van me. :D
the reality ;)

Babyface-MJ
27th October 2008, 13:45
Hallo,

Ik heb een amd 3800+
2,5 gb en een 256 mb 7800 GT kaart

Kan ik red alert 3 goed draaien anders koop ik hem voor de xbox360.

Alvast bedankt,

JP

simpelekees
27th October 2008, 14:00
'¢ Windows XP / Vista (32-Bit)
'¢ Processor – XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4, AMD Athlon 2000+, Multiple Cores) / Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores)
'¢ Geheugen – XP/Vista: 1 GB
'¢ Hard Drive – Media: 6.0 GB / EA Link: 12.0 GB
'¢ DVD Drive - 8 SPEED
'¢ Video Card – NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 of beter DirectX 9.0c compatible gfx card
'¢ Sound Card - DirectX 9.0c compatible
'¢ Online Multiplayer – 512 Kbps of sneller, 2-8 Spelers
'¢ Input - Keyboard, Muis
'¢ Optioneel – VoIP Headset

Moet wel kunnen dus maar niet op ultra high ;) Het spel is over het algemeen niet zo heel erg zwaar.

Skull Kid
27th October 2008, 18:27
the reality ;)
Ja, je werd gepwnd door ze. ;)

The Chosen One
27th October 2008, 20:06
Yay 6800 |)
Kan nog net.

Eufonie
27th October 2008, 20:08
@ Darvo: ik speel nog steeds Warcraft III: the Frozen Throne online.. het blijft echt heerlijk :)

pronxz
27th October 2008, 21:27
PCGP geeft RA3 een 88

+ punten

Fun met diverse legers
FMV`s met goede acteurs
Over-the-top eenheden en actie

- punten

Pover verhaal
Pathfinding problemen

Dus het zal allemaal wel goed zitten. o^
wat zijn die pathfinding problemen waar ze het over hebben? zijn dit irritante problemen, of problemen die je eigenlijk amper opmerk en waar je zo over heen speel.

en dat povere verhaal.. is dat een mening? of een feit. want ik vind het idee dat er een breuk in de tijdlijn komt er hierdoor een WOIII best een vet uitgangspunt

simpelekees
27th October 2008, 22:27
Ja, je werd gepwnd door ze. ;)
Door alle 2? In dat geval werkten ze samen :P Had ik 1 flink te pakken genomen. Gaat de andere mij van achteren aanvallen ;).

Lord Vampire
27th October 2008, 22:31
wat zijn die pathfinding problemen waar ze het over hebben? zijn dit irritante problemen, of problemen die je eigenlijk amper opmerk en waar je zo over heen speel.

en dat povere verhaal.. is dat een mening? of een feit. want ik vind het idee dat er een breuk in de tijdlijn komt er hierdoor een WOIII best een vet uitgangspunt
Het verhaal klopt niet meer, merken ze op. Want in RA3 wordt Einstein in de tijd weggekaapt, zodat er geen Atoombom wordt ontwikkeld. Maar als Einstein wordt weggekaapt, hoe kan hij dan Hitler in het eerste deel nog in de tijd wegkapen?

Kortom, het verhaal begint scheurtjes te vertonen en dat vonden ze matig.

De pathfinding vonden ze ook wel een aardig probleem geloof ik, maar niet heel vreselijk.

GFX18
27th October 2008, 22:32
@ Darvo: ik speel nog steeds Warcraft III: the Frozen Throne online.. het blijft echt heerlijk :)
Jij doet me verdacht veel denken aan Mythic_Slayer op een ander forum (of zit ik er nu helemaal naast? :P)

Zit er nog over te twijfelen of ik deze game nu wel of niet moet gaan halen. Met RA2 heb ik me echt goed vermaakt.

Eufonie
27th October 2008, 23:17
@ GFX18: nein, het is dezelfde ja. Ookal kwam ik er pas veel later achter dat Mythics als een afkorting kan zijn van Mythic_Slayer (Mythic_S -> Mythics) maar dat was nooit intentioneel.

En dat andere forum is toch dood :')

RoboX
27th October 2008, 23:43

Pathfinding is geloof ik ( weet niet zeker ) dat voertuigen moeite hebben met rijden van A naar B of met veel voertuigen dat ze allemaal in bocht willen afsnijden waar door je file krijgt enzo.

geloof ik

Uber Marcel
28th October 2008, 02:05
Pathfinding is geloof ik ( weet niet zeker ) dat voertuigen moeite hebben met rijden van A naar B of met veel voertuigen dat ze allemaal in bocht willen afsnijden waar door je file krijgt enzo.

geloof ik
Ja klopt idd. Vind trouwens de "standaard" adviesprijs/verkoopprijs wel duur zeg. Ben ook benieuwd welke beveiliging er op zit of het ook weer zo een sjit beveiliging is. Voorlopig wacht ik wel even tot hij wat goedkoper is...

GFX18
28th October 2008, 02:13
@ GFX18: nein, het is dezelfde ja. Ookal kwam ik er pas veel later achter dat Mythics als een afkorting kan zijn van Mythic_Slayer (Mythic_S -> Mythics) maar dat was nooit intentioneel.

En dat andere forum is toch dood :')
Hehe leuk je hier te zien. Klopt dat andere forum heb ik eigenlijk opgegeven. Kijk heel af en toe nog in het Total War forum, daar leeft nog wel wat.

The Chosen One
28th October 2008, 02:34
Ja klopt idd. Vind trouwens de "standaard" adviesprijs/verkoopprijs wel duur zeg. Ben ook benieuwd welke beveiliging er op zit of het ook weer zo een sjit beveiliging is. Voorlopig wacht ik wel even tot hij wat goedkoper is...
Zie vorige post :).
38 euro al te duur?

Fenix
28th October 2008, 03:51
Het verhaal klopt niet meer, merken ze op. Want in RA3 wordt Einstein in de tijd weggekaapt, zodat er geen Atoombom wordt ontwikkeld. Maar als Einstein wordt weggekaapt, hoe kan hij dan Hitler in het eerste deel nog in de tijd wegkapen?
Alternate realities. Back To The Future wins again!

The Chosen One
28th October 2008, 03:57
1000 andere reden hoe dat gebeurd.
De tijd is al veranderd dus kan dat ook op een andere manier net zo goed nog gebeuren.

Nubs, meer Stargate/Sliders kijken. :+

Uber Marcel
28th October 2008, 22:58
Haha precies ik vind dat maar een zwak argument dat einstein niet meer kan worden weggekaapt. Dit is tijdreizen alles kan :D

Ik ken het verhaal nog niet van deel 3 dus ik kan er nog niet precies over oordelen. Maar veronderstellend dat deel 3 zich na deel 1 en 2 afspeelt (in de tijd dus). Dan is het dus mogelijk dat Einstein in deel 1 Hitler nog kan wegkapen omdat de gebeurtenissen in deel 3 nog niet zijn gebeurd (bestaat). Na verloop van tijd kom je in de tijd van deel 3 terecht waarin opnieuw iemand terug reist in de tijd maar nu om einstein weg te kapen. Hoewel er nu dus wel een tijdsparadox ontstaat zijn deze gebeurtenissen volgens mij nog wel gewoon mogelijk in een scifi wereld :D

Ik vind het nu al geweldig klinken maar ik ga hem pas halen als ik LittleBigPlanet beu ben :D

Lord Vampire
28th October 2008, 23:19
Ik vind het een heel legitieme reden om het verhaal 'slap' te noemen. Want ook al zou het kunnen met alternate realities, of andere methoden, dan moeten ze dat uitleggen en dat doen ze kennelijk niet. Kortom, ze hebben zelf niet genoeg stil gestaan bij het verhaal wat ze hebben gemaakt en de consequenties die dat heeft voor een van de beste RTS-games allertijden. :)

Eufonie
28th October 2008, 23:23
Hehe leuk je hier te zien. Klopt dat andere forum heb ik eigenlijk opgegeven. Kijk heel af en toe nog in het Total War forum, daar leeft nog wel wat.
Jouw ook :P

Meh, ik kijk en post daar elke dag nog wel even maar verder is het daar redelijk, zoals eerder gezegt, dood :')

En @ Red Alert 3: toch jammer aan de ene kant, maar goed, EA wil is wet zeg maar :~/

Disturbed
29th October 2008, 10:16
Metacritic heeft het op dit moment een 8.4 staan voor RA3. :)

wijnand
29th October 2008, 16:49
Ik heb RA3 zojuist opgehaald bij de Gameshop. Zometeen installeren, ben benieuwd hoe het is! MP beta vond ik in ieder geval erg leuk. Ben benieuwd naar de storyline :)

Sobek
29th October 2008, 17:47
Hoeveel heb je er voor betaald?

Laat je misschien ook een pic zien?

=HellFire=
29th October 2008, 18:12
Misschien toch nog ff halen... :D

Disturbed
29th October 2008, 19:07
Ik laat het nog even wachten, ik wil ook nog Fallout 3 en GoW2.

Dure maand, en ik heb al geld dat ik moet besteden.... Sigh...

[CyW]-=BigBear=
29th October 2008, 20:11
Ik heb hem al, via www.gcshop.nl (http://www.gcshop.nl).. o^

Maar nu zegt ie dat mijn key niet geldig is als ik online wil gaan..|`(

En kennelijk ben ik niet de enige met dit probleem: http://forums.ea.com/mboards/thread....55390&tstart=0 (http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=455390&tstart=0)

Mooie aktie weer van EA.. :o

The Chosen One
29th October 2008, 20:25
Bij play.com is die zo'n 12 euro goedkoper.
Eventjes wachten maar ach ja zo verslaafd zijn we toch ook niet? :)
Pc uiteraard. :)

=HellFire=
29th October 2008, 20:27
Zo, die gast z'n Engels is belabberd zeg. 'I buyed'... :+

wijnand
29th October 2008, 20:30
-=BigBear=,2179550]Ik heb hem al, via www.gcshop.nl (http://www.gcshop.nl).. o^

Maar nu zegt ie dat mijn key niet geldig is als ik online wil gaan..|`(

En kennelijk ben ik niet de enige met dit probleem: http://forums.ea.com/mboards/thread....55390&tstart=0 (http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=455390&tstart=0)

Mooie aktie weer van EA.. :o
Ik heb dus precies hetzelfde... Net een aantal singleplayer missies gespeeld, best leuk dat je ook online COOP kunt spelen! Je kunt dit per missie vooraf kiezen, single of coop :). Alleen ik kan dus ook niet inloggen met dezelfde melding :(

wijnand
29th October 2008, 20:34
Hoeveel heb je er voor betaald?

Laat je misschien ook een pic zien?
Geloof je me niet? Skirmish screen:

Ik ben overigens blij dat ze nog behoorlijk wat wijzigingen hebben doorgevoerd sinds de beta. Zo hebben de Japanse Rocket Angels niet langer zo'n belachelijk stemmetje ("You don't know what it's like...") en is het geluid uberhaupt flink getweakt :)

[CyW]-=BigBear=
29th October 2008, 22:24
Online key problemen worden vandaag nog opgelost door EA, zie: http://forums.ea.com/mboards/thread....56104&tstart=0 (http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=456104&tstart=0)

Ik heb dus ook last van issue #1..

The Chosen One
29th October 2008, 22:28
Zitten er veel standaard maps in?
Kun je ook zoals in RA2 random maps generaten?

Als het goed is moet hij morgen verstuurd worden, laat het 7 dagen duren dan kan ik hem in mijn herfstvakantie spelen :).

Fable 2 boeit me even nog minder dan RA3. :+

wijnand
30th October 2008, 01:11
Zitten er veel standaard maps in?
Kun je ook zoals in RA2 random maps generaten?

Als het goed is moet hij morgen verstuurd worden, laat het 7 dagen duren dan kan ik hem in mijn herfstvakantie spelen :).

Fable 2 boeit me even nog minder dan RA3. :+
Nee er zit geen random map generator in. Er zitten wel een behoorlijk aantal maps bij, en de community zal er nog tal van maps leveren vermoed ik :). Ik ga zo eens even proberen of ik nu wel online kan :)

EDIT: Helaas, nog steeds geen online mogelijkheid :( Morgen maar weer even proberen. Toch een genot overigens, die tussenfilmpjes :)

http://img114.imageshack.us/img114/7314/ra3ss6.th.jpg (http://img114.imageshack.us/my.php?image=ra3ss6.jpg)http://img114.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)

kuzikan
30th October 2008, 02:35
Vandaag in GameMania was het een release party of zoiets en heb ik even Red Alert 3 kunnen spelen op een mege bangelijke PC :D

Nu ben ik wel aan het denken om het te kopen maar ik vrees dat ik het spel niet optimaal zal kunnen draaien.. Er is ook nog geen demo uit om te testen dus..

Alles van de vereisten heb ik enkel heb ik een nVidia Geforce 6600LE ipv 6800 was hier veel verschil in? Zal ik het mosschien toch kunnen draaien als alles op mega low staat?

wijnand
30th October 2008, 02:53
Vandaag in GameMania was het een release party of zoiets en heb ik even Red Alert 3 kunnen spelen op een mege bangelijke PC :D

Nu ben ik wel aan het denken om het te kopen maar ik vrees dat ik het spel niet optimaal zal kunnen draaien.. Er is ook nog geen demo uit om te testen dus..

Alles van de vereisten heb ik enkel heb ik een nVidia Geforce 6600LE ipv 6800 was hier veel verschil in? Zal ik het mosschien toch kunnen draaien als alles op mega low staat?
Volgens mij is RA3 niet zo heel zwaar. Het maakt gebruik van de CnC3 engine, ik weet niet of je die hebt gedraait? RA3 is wellicht een heel klein stukje zwaarder ivm de wateranimaties maar verder draait het hetzelfde.

Wat je dus kunt doen is even de demo van Command & Conquer 3 downloaden, testen hoe dat draait, en dan vervolgens besluiten of je dat acceptabel vind!

Demo van CnC3 vind je hier:
http://www.gamershell.com/download_17978.shtml

The Chosen One
30th October 2008, 02:53
Ik heb een 6800 ik zal het je laten weten hoe die van mij draait maar dan moet je sowieso nog een weekje wachten. :)

Het is idd geen Crysis en C&C3 loopt prima bij mij dus het zal vast wel goed komen.

Kirov
30th October 2008, 11:29
http://img114.imageshack.us/img114/7314/ra3ss6.th.jpg (http://img114.imageshack.us/my.php?image=ra3ss6.jpg)http://img114.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)
For mother russia!O+

TheDutchSlayer
30th October 2008, 12:47
Heb gisteren 3 missies gedaan voor de russen en spel is echt heerlijk!
gewoon leuk om te doen en helemaal de RA style.
toch blijf ik de look van RA2 nog wel wat beter vinden, en het waar je precies kunt bouwen vind ik nog beetje vaag maar voor de rest echt super! _O_

gamer13
30th October 2008, 13:36
Heb zojuist een Premium edition gekocht. Jesus I love it O+

wijnand
30th October 2008, 14:40
Heb gisteren 3 missies gedaan voor de russen en spel is echt heerlijk!
gewoon leuk om te doen en helemaal de RA style.
toch blijf ik de look van RA2 nog wel wat beter vinden, en het waar je precies kunt bouwen vind ik nog beetje vaag maar voor de rest echt super! _O_
De Russen, Allies en Jappen hebben alle drie verschillende 'bouw' mogelijkheden. De Russen kunnen Sputniks bouwen (vanuit je war factory), en nadat je die ergens hebt gedeployed krijg je weer extra bouwruimte. Hetzelfde geldt voor de Allies. De Jappen daarentegen bouwen met van die karretjes die overal op de map instant een gebouw neer kunnen zetten. Die karretjes zijn dan echter wel heel vulnerable voor attacks...

Ik heb nu een aantal missies gespeeld uit de Soviet campaign, en ik meot zeggen dat ik dat co-commander systeem wel irritant vind. Bij iedere missie is er naast jou nog een andere commander bezig met zijn basisje en hij voert op eigen houtje aanvallen etc. uit. Hierdoor verlies je heel snel het overzicht. Ik vermoed dat ze dit erin hebben zitten voor de co-op mogelijkheid, zodat als je kiest voor co-op dat die tweede commander wordt overgenomen door een mens.

kuzikan
30th October 2008, 15:06
Ben de demo van C&C3 nu aan het downloaden, hopelijk draait deze deftig..

Er ging ook een Xbox 360 versie uit komen dacht ik.. Hoe kan je een RTS spelen op een console?

Ubertheman
30th October 2008, 15:14
Net zoals C&C3 en BFME2 op de xbox denk ik.

=HellFire=
30th October 2008, 15:19
Ben de demo van C&C3 nu aan het downloaden, hopelijk draait deze deftig..

Er ging ook een Xbox 360 versie uit komen dacht ik.. Hoe kan je een RTS spelen op een console?
Het is zeker mogelijk hoor. Sla de reviews er maar op na.

Of het écht lekker is... das een ander verhaal. Maar de gameplay is er wel enigszins op aangepast dus het is prima te doen.

Death Metal
30th October 2008, 18:02
Damn Warcraft 3 was een succes en dat was cartoony dus dachten ze hetzelfde?:S

Varg
31st October 2008, 16:57
Jammer dat de website http://www.redalert3.com/premier het nog niet doet want nu kan ik die Beta key en de multiplayer/skirmish maps key die bij de Premier Edition zitten (nog) niet registreren. :(

TheDutchSlayer
31st October 2008, 17:03
Damn Warcraft 3 was een succes en dat was cartoony dus dachten ze hetzelfde?:S
euhhh nee RA heeft altijd al die look gehad... dus ze "apen niets na"
+ heb nu meer van de solo campain gespeeld MAN echt super VET ! :D

Death Metal
31st October 2008, 17:25
Nee niet zo cartoony als dit, en de campaign zzzzzzzzzzzz. Het is weer hetzelfde en zo kort:(

Droniacs
31st October 2008, 17:27
Hebben jullie ook het probleem dat je niet kan connecten naar de EA servers? Gisteren kon ik gewoon inloggen en online komen en nu werkt het ineens totaal niet meer. Erg irritant want hij probeert elke keer bij het opstarten van het spel verbinding te maken en dat werkt gewoon niet.

wijnand
31st October 2008, 18:16
Hebben jullie ook het probleem dat je niet kan connecten naar de EA servers? Gisteren kon ik gewoon inloggen en online komen en nu werkt het ineens totaal niet meer. Erg irritant want hij probeert elke keer bij het opstarten van het spel verbinding te maken en dat werkt gewoon niet.
Ik start net het spel op en heb hetzelfde... Hij gaf zelfs zojuist aan dat ik opnieuw de patch moest installeren (nu gedaan) terwijl ik die twee dagen terug ook al had geinstalleerd...

Nu even opnieuw proberen :)

imannoying
31st October 2008, 20:38
euhhh nee RA heeft altijd al die look gehad... dus ze "apen niets na"
+ heb nu meer van de solo campain gespeeld MAN echt super VET ! :D
*Kijkt naar Red Alert 1* Cartoony?!

The Chosen One
31st October 2008, 20:43
Red Alert 1 vond ik eerder "echt" dan cartoony aanvoelen.
Je had wel Tesla Coils, en Chrono tanks maar nog niet killer squids en dolfijnen en armored bears.
Die MIGs waren wel weer de bom. B)

Ach ja blijft gewoon een goede game/reeks.
Ergens begin volgende week komt hij hopelijk binnen.

Death Metal
31st October 2008, 20:58
Ik vind deze toch echt van veel mindere kwaliteit. Zelfs generals enzo waren leuker om te spelen. De single player campaign van de russen heb ik op hard uitgespeeld met alleen maar vliegtuigjes te bouwen. Gebouwen gaan zo kapot dan:/

Crain
1st November 2008, 00:55
Ik heb net Red Alert 3 gekocht, wat mij opvalt is dat ik te klein "overzicht" heb, ik wil dat mijn overzicht nog meer moet kunnen uitzoomen, hoe doe ik dat? Ik weet het heus wel die scrollen, maar dat is maximaal, ik wil nog verder... Het is niet mogelijk, hierdoor heb ik te klein overzicht:

Mijn monitor is Samsung SyncMaster 930bf (19"), verder de resolutie op RA is 1280x1024, overzicht bevalt mij niet? Mijn videokaart is ATI HD3870.

Nou ik zie alles te groot... ik wil kleiner... ik heb goede ogen...

Death Metal
1st November 2008, 01:05
Alles is groot nu,P

Crain
1st November 2008, 01:10
Alles is groot nu,P
Hoe dan? Zoals Verdena, sizes 30 zou iedereen willen uitzoomen naar sizes 9, zoals ik bij RA 3 ook wil zien.

mauserX
1st November 2008, 01:38
Oftewel red alert 3 is net als Tiberian wars een leuk spelletje voor de mainstream maar de serie doet hij geen eer aan?

Death Metal
1st November 2008, 03:32
Nee, nog erger. Single player in paar uur uitgespeeld daarvoor hoef je hem niet te kopen.

Crain
1st November 2008, 11:02
Nee, nog erger. Single player in paar uur uitgespeeld daarvoor hoef je hem niet te kopen.
Online, skrimish heb je altijd nog... single player heb ik niet zo vaak interesse, opdracht uitvoeren... houd ik niet van, vrijheid is heerlijk dus online en skrimish is fun!

koffiebeker
1st November 2008, 14:43
Jammer...
Maar op wat voor difficulty setting speelde je dan?
Lijkt me erg sterk dat je een c&c spel op hard binnen een paar uur kunt uitspelen namelijk.

Death Metal
1st November 2008, 16:40
Ik speelde hem op hard, er zijn ook niet zoveel missies dus je gaat er zo doorheen.

Sobek
1st November 2008, 16:46
Jammer om te horen dat de singleplayer missies zo tegenvallen, want dat vind ik juist zo leuk... :|

Droniacs
1st November 2008, 16:51
Jammer...
Maar op wat voor difficulty setting speelde je dan?
Lijkt me erg sterk dat je een c&c spel op hard binnen een paar uur kunt uitspelen namelijk.

Death Metal overdrijft... dit is geen C&C Generals waar je in 6 uurtjes op Hard door alle campagnes heen bent. Maar goed, C&C Generals was dan ook de slechtste C&C game ooit gemaakt.

De missies zijn veel makkelijker dan in C&C3, ook op Hard mode. Je bent dus sneller door een missie heen, en er zijn er ook minder volgens mij (9 per campaign). In vergelijking met C&C3 is het dus wel een beetje aan de korte kant.

Als je vlot door elke missie heen gaat dan denk ik dat je een uurtje of 5-6 bezig bent met elke campaign, op hard. Uiteindelijk zit je dan nog rond de 15 uur speeltijd - in vergelijking met de gemiddelde game van tegenwoordig (12 uur of minder) is dat vrij lang. Plus je kan lekker co-op de campaign door met een vriend en dan is het altijd leuk om het nog een keer te spelen.

Multiplayer heeft het natuurlijk ook, maar ik ben nou niet echt blij met hoe ze het nu hebben geimplementeerd. Je kan alleen games joinen van jouw chat-channel - en daar zijn er iets van 40 van dus je hebt steeds maar 3-5 open games per channel... echt nutteloos dus. Ook geeneens player profiles en dergelijke, wat tegenwoordig toch echt standaard is in RTS games. Matchmaking gaat volgens mij wel gewoon over alle channels, maar dan nog...

Inloggen lukt nu trouwens weer, ik denk dat de servers er gisteren uit lagen?

Las Vegas
1st November 2008, 17:07
Nee er zit geen random map generator in. Er zitten wel een behoorlijk aantal maps bij, en de community zal er nog tal van maps leveren vermoed ik :). Ik ga zo eens even proberen of ik nu wel online kan :)

EDIT: Helaas, nog steeds geen online mogelijkheid :( Morgen maar weer even proberen. Toch een genot overigens, die tussenfilmpjes :)

Wie's die chick? Als in, welke actrice speelt haar. Ze viel me in positieve zin op namelijk :).

Mojo_
1st November 2008, 17:10
Ik kan het mis hebben maar volgens mij is het wat hieronder staat.

Morrigun99
1st November 2008, 17:13
Ivana Milicevic. Speelt ook in Casino Royale en Running Scared.

Las Vegas
1st November 2008, 17:35
Ivana Milicevic. Speelt ook in Casino Royale en Running Scared.
Nice, merci :).

kuzikan
1st November 2008, 23:18
Ik heb zo net de missie voltooid van de Russen, zo het Vrijheidsbeeld vernietigen..
Maar deze was geslaagd en ik klik op continue en die missie begint gewoon opnieuw?
Heb al van een savefile opnieuw geladen, maar dan terug het zelfde?

Een bug?

Pokalapoketl
2nd November 2008, 01:26
Conquer This Life - Hoff Talks Red Alert 3 (http://www.conquerthislife.com/)

The Chosen One
2nd November 2008, 01:43
*wtfs*

kuzikan
2nd November 2008, 01:07
LOL en ik dacht dat die website over mijn probleem gingen :-)

Maar serieus, heeft iemand al zover gespeeld?

Death Metal
2nd November 2008, 01:42
Is dat niet de laatste missie van de russen:P

DaMaster
2nd November 2008, 04:52
_O_ voor de zinnen generator

-Deleted-
2nd November 2008, 06:11
whahaha geniaal

Die knop rechtsonderaan ook, end an dat plaatje met de stemmen. Episch:D

Morrigun99
2nd November 2008, 11:05
_O-_O-

"It decreases pregnancy" |)

RoboX
3rd November 2008, 00:33
Is er al wat bekend over de uitbreiding ?
Want als je kijkt naar de CNC serie zal ook voor RA3 een uitbreiding komen.
Want ik wil graag de deluxe edition kopen.

Het zou vet zijn als ze het zelfde deden als zero hour met de verschillende generaals. :D

janjo
3rd November 2008, 00:38
Het spel is officieel 1 dag uit en je wil nu al een uitbreiding? :P

The Chosen One
3rd November 2008, 00:51
Uitbreiding lijkt me een given.
Alleen wacht eerst maar 6 maand voor er uberhaupt nieuws van is.

=HellFire=
3rd November 2008, 02:59
Nah, 3 hooguit.

Ik moet zeggen dat de soundtrack van RA3 echt geweldig is. Duidelijk de beste sinds C&C '95 durf ik haast te zeggen!!!!

kuzikan
3rd November 2008, 03:01
Is dat niet de laatste missie van de russen:P
Moet er dan geen slot filmke komen? Zoals bij Red Alert 2 waar we Tanya en die andere ineens in sexy outfit zagen :-P

Dina
3rd November 2008, 10:24
Sinds vrijdag niet meer gedaan, maar de russische missie op IJsland was best wel klote. Ben net op het punt waar DINGETJE overloopt en dat eiland is ook niet echt groot.

Moet ik eerst de allies' airbase pakken of DINGETJE eerst aanvallen?

Qonstant
3rd November 2008, 13:11
Sinds vrijdag niet meer gedaan, maar de russische missie op IJsland was best wel klote. Ben net op het punt waar DINGETJE overloopt en dat eiland is ook niet echt groot.

Moet ik eerst de allies' airbase pakken of DINGETJE eerst aanvallen?
zorg dat je als eerste die shipyard kapot schiet,die missie werkt het best met een meselijke commander(extra mcv kan ook handig zijn)

Dina
3rd November 2008, 13:21
Mja ik speel solo, dus dat gaat niet echt. Ik zou het liefst via LAN spelen, maar dat heeft EA er natuurlijk niet ingezet (:///).

Daeda88
3rd November 2008, 13:53
Begin met een groot leger opbouwen en schakel dingetje zn haven uit.. dan komt het wel goed

=HellFire=
3rd November 2008, 14:18
Dat deed ik eerder ook, maar toen kwam DINGETJE (lol...) met vliegtuigen en shit. Misschien maar eens in co-op proberen ooit.

RoboX
3rd November 2008, 14:19
Wat is dingetje xD

Dina
3rd November 2008, 14:24
DINGETJE is spoilerific en ik ben van het weekend de naam van DINGETJE vergeten. Vandaar.

Daeda88
3rd November 2008, 17:31
Gewoon genoeg bullfrogs hebben staan, dan mag air geen probleem heten

Oh, en zorg dat je twee dreadnaughts hebt

=HellFire=
3rd November 2008, 18:06
DINGETJE is spoilerific en ik ben van het weekend de naam van DINGETJE vergeten. Vandaar.
General Krukov! ;)

RoboX
3rd November 2008, 18:22
o^
_

crazy_nathan
3rd November 2008, 18:32
heb hem dit weekend gekocht.
geweldig spel!
en een leuke intro :bier:

wijnand
3rd November 2008, 20:51
_O_ voor de zinnen generator
Wat is dat voor iets haha?! Bedoelt om RA3 af te zeiken? En waarom werkt hasslehoff daaraan mee?

The Chosen One
3rd November 2008, 21:02
Geld, in de picture blijven, zelf een gamer zijn, proberen meer fans onder een ander publiek te krijgen.

kasperov81
4th November 2008, 01:44
Kleine vraag, Weet iemand of er een optie om ZONDER superwapens skirnisch te spelen?
Ik heb RA1 en RA2, en alle C&C Tiberian games ook ZONDER superwapens gespeeld. Ik vond het nogal zinloos continu ion cannons en nuclear warheads bovenop me te krijgen, of ze op iemand te gooien.

-Deleted-
4th November 2008, 01:45
Dit kan wellicht niet, net zoals in command and conquer 3.

kuzikan
4th November 2008, 15:55
Sinds dat niemand weet hoe ik het probleem met men missies van de Sovjets kan oplossen, ben ik begonnen aan de missies van de USA. Amaai is dit echt een kut land, die hebben echt niks dat ook maar iets van deftig schade doet..

Ik zit vast met die missie dat de president zo een wapen wilt lanceren op Moscow en ik moet hem stoppen. Hij rijdt dan in een limo langst en wanneer hij geraakt is het game over..
Klote missie!

Kan ik die auto update van Red Alert 3 niet afzetten, want constant zit die te vragen om up te daten..

kuzikan
5th November 2008, 02:00
Alhoewel dat tankske dat die rode straal afschiet niet slecht is :-)

StevieNL
5th November 2008, 02:15
Sprak iedereen maar Vlaams _O_

Black
5th November 2008, 02:25
Sinds dat niemand weet hoe ik het probleem met men missies van de Sovjets kan oplossen, ben ik begonnen aan de missies van de USA. Amaai is dit echt een kut land, die hebben echt niks dat ook maar iets van deftig schade doet..

Ik zit vast met die missie dat de president zo een wapen wilt lanceren op Moscow en ik moet hem stoppen. Hij rijdt dan in een limo langst en wanneer hij geraakt is het game over..
Klote missie!

Kan ik die auto update van Red Alert 3 niet afzetten, want constant zit die te vragen om up te daten..
netwerk connection uitschakelen. Works for me.

Death Metal
5th November 2008, 02:44
Je kan je hostfile veranderen met 127.0.0.1 servserv.generals.ea.com erin te zetten.

Trouwens die missie met die president is niet zo moeilijk gewoon die bommewerpers maken ff naam vergeten en dan engineers naar die huisjes laten gaan. Daarna gewoon veel mirage tanks maken en klaar. Met air beginnen is lastig omdat ze zoveel anti air hebben. Beste is gewoon die huisjes innemen en dan zergen.

Disturbed
5th November 2008, 11:43

Klote missie!

Ik heb RA3 nog niet, maar ik wil even weten, heb jij vliegtuigen tot je beschikking? Ik kan me herinneren dat in de Beta die vliegtuigen enorm goed waren, en het wordt alleen maar erger zodra je de century bomber hebt. Probeer je daar op te focusen.

Verder is de secondary fire van de AT infanterie ERG goed, maar dat hangt er weer van af of je tegen een stel slome tanks van de russen moet, of hun Sickles of Japanse tanks, want die kunnen je AT eerder bereiken en meer schade aanrichten.

Anders spam je gewoon een hele lading van die AT infanterie, koop tanks om de vijand af te leiden zodat ze niet over hun heen kunnen rijden. Ze zijn ook vrij goedkoop, dus dit zou moeten werken. :)

Tegen infanterie raad ik je aan gewoon een stel peacekeepers te gebruiken, die zijn erg handig tegen hopen infanterie met die shotgun van hun. Nog beter is als je hun in een IFV stopt, dan heb je er maar 2 nodig om ze weg te houden.

kuzikan
6th November 2008, 02:32
De missie met de president heb ik kunnen voltooien, ik heb gewoon gewacht tot ik een redelijk groot leger had en terwijl ook 3 luchtbasis vol met die goedkope vliegtuigskes en dan gewoon ineens binnen vallen en terwijl men grond leger bezig is, ineens né air strike :-)

Maar dan natuurlijk wilt die kus men klote van né president gaan lopen.. Maar uit eindelijk was hem wel dood, the basterd..

Nu zit ik vast met die missie van die zepplins met zo'n kernbom der aan.. Mijn CO generaal (PC AI) doet juist niks, ik moet echt zeggen, ja nu die dood doe en dan die jaja...

Pffff... Maar swat :-) blijft een bangelijk spel

Wat is de hostfile?

Sobek
6th November 2008, 16:03
Pffff... Maar swat :-) blijft een bangelijk spel
bangelijk = niet een woord dat ik veel hoor :?

=HellFire=
6th November 2008, 16:25
Het is dan ook Vlaams. :+

Deman
7th November 2008, 00:15
Vlaams klinkt als een Turk die net Limburgs heeft geleerd.

TheDutchSlayer
7th November 2008, 00:58
Zeg is er iemand die weet of je RA3 2x kunt installen TEGELIJK?
Ik heb gewoon het origineel en zo (dus nee niet vragen of ik hem illegaal heb)
Als ik nu een 2e keer wil installen zegt die dat ik alleen kan "play" waar eerst install staat, op de dvd zelf zie ik ook geen install.exe
Iemand een suggestie?

Phoef
7th November 2008, 01:51
downloaden en orginele cd key invullen bij de instal.

Disarmonia Mundi
7th November 2008, 14:24
Ik krijg 'm vandaag of morgen binnen, ben benieuwd :)

kuzikan
7th November 2008, 16:52
Heeft iemand een goeie tactiek voor het slagen van die laatste missie van de USA, Ik moet allemaal Iron Curtian's vernietigen binnen de 30min en daarna moet ik ook nog een heel gebouw vernietigen met een Spaceshuttle in.

Maar het is tegen de Sovjets en hun krachten staan er heel sterk. Ik krijg amper de kans om een deftig leger uit te bouwen, en het leger dat ik dan heb is echt zwak..

Eerst wou ik met van die zee vliegdek schepen gaan aanvallen, maar blijkbaar kan ik daar nergens een haven bouwen..

Toch wel frustreren hoor!

simpelekees
7th November 2008, 17:31
Zeg is er iemand die weet of je RA3 2x kunt installen TEGELIJK?
Ik heb gewoon het origineel en zo (dus nee niet vragen of ik hem illegaal heb)
Als ik nu een 2e keer wil installen zegt die dat ik alleen kan "play" waar eerst install staat, op de dvd zelf zie ik ook geen install.exe
Iemand een suggestie?
je wilt hem 2 keer op dezelfde pc installeren?

TheDutchSlayer
7th November 2008, 23:41
je wilt hem 2 keer op dezelfde pc installeren?
jah

Daniël
7th November 2008, 23:43
Misschien je huidige map van Red Alert hernoemen en dan nog een keer DVD erin, via Windows verkenner op install.exe klikken?

Of gewoon je hele map kopieren? Vroeger met Grandprix 4 werkte het.

Phoef
7th November 2008, 23:57
net een missie na 5 keer gehaald, looptie vast >.<

The Chosen One
8th November 2008, 00:02
Dus ga je terug naar je save die je *natuurlijk* hebt gemaakt. :+

RA3 ook binnen gekregen vandaag.

Moet alleen ff wat ruimte maken op de schijf.
Zondag gooi ik er wel ff 10-20 GB af.
Tot die tijd GoW2. B)

Phoef
8th November 2008, 00:20
Gedaan, gehaald, sluit die weer gewoon af vanuit het niets. godverr :S.

Zal die patch dit probleem verhelpen?

XIII
8th November 2008, 01:41
Zelfde probleem. Missie met dat kasteel dat je moet vernietigen??

Qonstant
8th November 2008, 01:45
heb de soviet en allies campaign al uitgespeeld op medium bepaalde mssies is het handig om een geen ai te hebben

voor de rest zit de campaign aardig in elkaar en zijn er verbindingen tussen ra2 en ra 3 laatste missie soviet

wich one for a hot date :D:D

http://img528.imageshack.us/img528/2768/wichub7.th.jpg (http://img528.imageshack.us/my.php?image=wichub7.jpg)http://img528.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)

Stephan123
8th November 2008, 02:12
Red Alert 3 is echt een coole game. Paar online potjes gespeeld

Red Alert 3 _O_

The Chosen One
8th November 2008, 15:17
Wat een prutsysteem online...
Uur geprobeerd maar geen game kunnen beginnen/vinden.

Iemand die de Russian campaign vanmiddag/morgen wil doen op hard online met headset?
Wil direct beginnen met co-op. :)

Hmmm me headset werkt niet online blijkbaar.
Met Voice activation en push to talk niet.
Bij windows spraak settings gedoe werkt die prima.

Ik stop de stekkertjes in de juiste gaten dus daar ligt het ook niet aan.

Iemand? :'(

wijnand
8th November 2008, 16:49
Wat een prutsysteem online...
Uur geprobeerd maar geen game kunnen beginnen/vinden.

Iemand die de Russian campaign vanmiddag/morgen wil doen op hard online met headset?
Wil direct beginnen met co-op. :)

Hmmm me headset werkt niet online blijkbaar.
Met Voice activation en push to talk niet.
Bij windows spraak settings gedoe werkt die prima.

Ik stop de stekkertjes in de juiste gaten dus daar ligt het ook niet aan.

Iemand? :'(

Moet je even een andere chat-lobby in gaan. Andere lobby's, andere games. Oftewel, per lobby kun je aparte lijsten met matches vinden.

Stephan123
8th November 2008, 17:24
Je moet naar Casual 1 gaan daar vind je de meeste spelers

The Chosen One
8th November 2008, 17:46
En hoe heeft dit met me headset te maken? -.-

Disarmonia Mundi
8th November 2008, 18:06
Niet, ze beantwoorden waarom je geen game kon vinden.

En waarschijnlijk is je headset gewoon kapot.

The Chosen One
8th November 2008, 18:38
Ik kan genoeg mensen vinden en games maar niet wat ik wil.
Alleen dat systeem is gewoon !@#$%^ up.
Gewoon een aantal lobbies met totaal geen systeem.
Mensen staan niet op alfabetische volgorde, geen co-op rooms etc.

En zoals ik zei me headset werkt prima bij windows spraak settings.

Disarmonia Mundi
8th November 2008, 18:46
En zoals ik zei me headset werkt prima bij windows spraak settings.
Dan doe je toch echt iets verkeerd met de settings in RA3. Ik kijk vanavond wel, want de game is inmiddels hier ook gearriveerd.

wijnand
8th November 2008, 19:13
Ik heb nu ook wel wat aparts meegemaakt. Ik was een potje skirmish aan het doen, toen ik plotsklaps geen limit op mijn zoom-abilities meer had. Ik kon oneindig uitzoomen:

http://img360.imageshack.us/img360/8632/sshot0003fd1.th.png (http://img360.imageshack.us/my.php?image=sshot0003fd1.png)http://img360.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)

en inzoomen:

http://img377.imageshack.us/img377/5777/sshot0004lv7.th.png (http://img377.imageshack.us/my.php?image=sshot0004lv7.png)http://img377.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)

Phoef
8th November 2008, 23:28
Zelfde probleem. Missie met dat kasteel dat je moet vernietigen??
eh, nee die missie dat je Kurkov ( die rus-generaal ) moet vermoorden, elke keer als ik hem haal, sluit hij de game af.

ps. ik ben verslingerd aan die bombers van de USA :P gewoon een stuk of 12 over een basis laten vliegen, i fucking love it. Geeft een epic-ww2 feeling :P

kuzikan
8th November 2008, 23:33
eh, nee die missie dat je Kurkov ( die rus-generaal ) moet vermoorden, elke keer als ik hem haal, sluit hij de game af.

ps. ik ben verslingerd aan die bombers van de USA :P gewoon een stuk of 12 over een basis laten vliegen, i fucking love it. Geeft een epic-ww2 feeling :P
Die bombers kosten pokke veel, en zijn snel kapot :-P
Geef maar die Athena canon rode straal dingenskes :)

Disarmonia Mundi
9th November 2008, 01:56
Ben te veel afgeleid door de tieten van die Sovjet-chick :(

nutral
9th November 2008, 12:35

Is express in de ra3 crack gezet, samen met een andere splash volgens mij.

TheDutchSlayer
9th November 2008, 13:04
Misschien je huidige map van Red Alert hernoemen en dan nog een keer DVD erin, via Windows verkenner op install.exe klikken?
Of gewoon je hele map kopieren? Vroeger met Grandprix 4 werkte het.
probleem is er is geen install.exe op de dvd :P
alleen "ea" install en dan kom je op dat auto schermpy en omdat hij herkent dat RA3 al installed is kan je alleen voor play kiezen....

koffiebeker
9th November 2008, 14:38
Is express in de ra3 crack gezet, samen met een andere splash volgens mij.
Nergens last van hier, en ik speel ook met de cracked versie (vanwege SecuROM).

Ben te veel afgeleid door de tieten van die Sovjet-chick :(

Ik ook |`(

Disturbed
9th November 2008, 14:40
Ik heb nu ook wel wat aparts meegemaakt. Ik was een potje skirmish aan het doen, toen ik plotsklaps geen limit op mijn zoom-abilities meer had. Ik kon oneindig uitzoomen:

http://img360.imageshack.us/img360/8632/sshot0003fd1.th.png (http://img360.imageshack.us/my.php?image=sshot0003fd1.png)http://img360.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)

en inzoomen:

http://img377.imageshack.us/img377/5777/sshot0004lv7.th.png (http://img377.imageshack.us/my.php?image=sshot0004lv7.png)http://img377.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)

Da's best vet eigenlijk! :D

=HellFire=
9th November 2008, 16:12
Dat had ik ook, gelijk al in 't begin. Vond het ook wel briljant. :P

Gurbezz
9th November 2008, 16:59
Ik heb de game ook eindelijk en damn wat vind ik 'm vet tot zover :D Heb een paar campaign missies gedaan, maar eerst voornamelijk skirmish om te kijken hoe alles speelt. Ik heb alleen Allies en Rusland nog geprobeerd en moet zeggen dat ik de Russen echt geniaal vet vind, wat een toffe game dit :)

IamDuDe
9th November 2008, 23:16

en inzoomen:

Best handig als je zo verder kunt uitzoomen, dan heb je tenminste wat meer overzicht. Want dat viel me nogal tegen...

koffiebeker
10th November 2008, 05:07
Zonet de eerste campagne behaald, die van de Russen.
Alles op Medium, behalve Missie 6 ( Die waar je Kurkov moet verslaan, die heb ik op easy moeten doen, hij was namelijk erg moeilijk
).
Toch valt het einde van de Russen me wat tegen.
Een felicitatie toespraakje, en 2 filmpjes van nog geen 10 seconden bij elkaar...
.
Maar goed, ik heb nog 2 campagnes te gaan, dus gelukkig zit ik nog niet eens voor de helft er door heen.

Sobek
10th November 2008, 11:08
Hoe zit het met de DRM beveiliging en RA3?
Nog problemen ervaren?

RoboX
10th November 2008, 11:45

en inzoomen:

Dat had ik ook alleen ik kon nog extremer dan die screens.
En nee ik heb nog geen patch gedownload.

Ik kon inzoomen tot onder die map lol.
En uit zoomen tot ver boven de map dat ik alleen nog maar zwart zag.

Toen ik onder map was kon ik niet meer gewoon naar normaal beeld en zag ik alles alleen nog maar van onder. :(
Maar gelukkig had ik al zo goed als gewonnen. o^
Was skirmisch overgens.

Ik had wat skirmisch potjes gespeeldt met alle facties.
En toen kwam ik tot de conclusie dat.

USA een overmacht in de lucht heeft.
USSR weer lekker de mechanische overhand heeft.
en de Jappen een sterke marine hebben.

PrimePigmee
10th November 2008, 11:57
Dat had ik ook alleen ik kon nog extremer dan die screens.
En nee ik heb nog geen patch gedownload.

Ik kon inzoomen tot onder die map lol.
En uit zoomen tot ver boven de map dat ik alleen nog maar zwart zag.

Toen ik onder map was kon ik niet meer gewoon naar normaal beeld en zag ik alles alleen nog maar van onder. :(
Maar gelukkig had ik al zo goed als gewonnen. o^
Was skirmisch overgens.

Ik had wat skirmisch potjes gespeeldt met alle facties.
En toen kwam ik tot de conclusie dat.

USA een overmacht in de lucht heeft.
USSR weer lekker de mechanische overhand heeft.
en de Jappen een sterke marine hebben.
USA heeft geen overmacht in de lucht man, dat hebben de jappen met hun seawings en vx-en..

Disturbed
10th November 2008, 12:18
Edit: Dubbelpost. :(

Eufonie
10th November 2008, 12:21
Zijn er al mensen die het spel veel online gespeeld hebben? En zo ja, is het een beetje gebalanceerd en speelt het lekker weg?

Ookal is Warcraft III: the Frozen Throne nog steeds briljant online (Nederland heeft gisteren trouwens goud gewonnen op de WCG 2008 met Warcraft III: the Frozen Throne).. een overstap van Warcraft III -> Red Alert 3 -> StarCraft 2 is misschien leuker dan Warcraft III -> StarCraft 2

Disturbed
10th November 2008, 12:30
USA heeft geen overmacht in de lucht man, dat hebben de jappen met hun seawings en vx-en..
Bullshit, kijk maar eens wat zo'n century bomber aan kan richten... Alleen al om die reden heeft de vs een goede luchtmacht.

Seawings en VX'en zijn wel vervelend imo, maar daar zijn de allies hun luchteenheden ook niet voor bedoeld. Die zijn ervoor om snel aan te kunnen vallen, terug te trekken en weer voor te bereiden op de volgende.

Overigens, die Mig's van de Russen zijn wel enorm goed. Beware, die kunnen met die splash damage een hele groep van jouw luchteenheden in een paar klappen uitschakelen. Je hoeft niet bang te zijn voor zo'n VX, ik zou me eerder druk maken om zo'n Mig.

En de Jappen hebben imo een betere tankmacht later in het spel dan de Russen. Als je een beetje om kan gaan met hun artillerie dan heb je al snel de rest verzwakt om dan afgemaakt te worden door hun Oni's. Doe er een paar VX'en bij voor luchtafweer (die je ook nog eens kan gebruiken als helikopter...), gebruik zo'n tankbuster team achter de vijandelijke linies om hun support eenheden af te schieten. Als je het wilt kun je zelfs nog flanken met Tsunami's en Sudden Transports. (onderschat die niet, ze zijn het meest gevaarlijk om engies in te proppen)

Je hebt dan nog 3 dingen om bang voor te kunnen zijn: Tesla Troopers, V1 rockets, (die overigens perfect verdedigt kunnen worden door Tesla Troopers) en hun superweapon.

Ik zal overigens nog even een handige strat aan jullie meegeven die ik samen met een vriend in de beta heb bedacht, in een 1v1, val aan met Jet Tengu's. Stuk of 3 ofzo, je zal geheid verliezen, maar neem ook een Sudden Transport mee, vermom die als een Tengu, doe er een stuk of 3 engies in, val met de Tengu's aan, houd de Sudden Transport iets verder vandaan van de Tengu's. De vijand richt zich op die Tengu's, gebruik dan als volgt de Sudden Transport (die dus ook aangezien wordt voor een Tengu), haal je engies eruit, laat ze sprinten naar de ore refinery/tankfabriek/headquarters en je hebt gewonnen.

Het werkt heel goed, maar is enorm zielig, dat wel. Maar omdat alle Allies in de beta dat deden met hun IFV's was dit meer dan hun verdiende loon.

Note: Dit werkt niet op elke 1v1 map geloof ik, degenen die bij de Beta waren wel. (kon je goed flanken)

RoboX
10th November 2008, 12:58
Maar ik heb ook nog niet zoveel ervaring met het spel met nog alles een beetje aan het uitproberen. :)

Speel ook alleen nog maar easy.\
Omdat ik in het begin niet snel genoeg ben met mijn basis maken en snel uitbereiden naar andere Ore plekken.
Zo dat ik op winnen sta.

morres
10th November 2008, 17:57
Gister bij maat van me ff gezien en gespeeld.

ZURE MELK..
Net tiberium wars, alleen dan opgepoetst en een paar RA units er in gegooit.
Viel me zwaar tegen, tuurlijk is het een leuk spel, maar niet de titel RedAlert waardig.
Ik ben ook zat dat steeds vagere wapens en units gaan gebruiken. Ik zie trouwens het liefst gewoon een RA1 remake met nieuwe engine.

Wat ik trouwens erg irri vind je het nieuwe bouw systeem, je kan niet eerst bouwen en dan in 1x plaatsen..

Ohja, ik ben geen gay, maar het tietengehalte vind ik dieeeep-triest.
Als een chick zo in HQ rondloopt zit ze binnen een uur in the brig..

wijnand
10th November 2008, 20:55
Gister bij maat van me ff gezien en gespeeld.

ZURE MELK..
Net tiberium wars, alleen dan opgepoetst en een paar RA units er in gegooit.
Viel me zwaar tegen, tuurlijk is het een leuk spel, maar niet de titel RedAlert waardig.
Ik ben ook zat dat steeds vagere wapens en units gaan gebruiken. Ik zie trouwens het liefst gewoon een RA1 remake met nieuwe engine.

Wat ik trouwens erg irri vind je het nieuwe bouw systeem, je kan niet eerst bouwen en dan in 1x plaatsen..

Ohja, ik ben geen gay, maar het tietengehalte vind ik dieeeep-triest.
Als een chick zo in HQ rondloopt zit ze binnen een uur in the brig..
De allies builden hun base nog exact conform eerdere RA's..:s

Tieten maken de filmpjes top :)

kuzikan
10th November 2008, 20:57
Ik vind het alleen spijtig dat ze Tanya hebben moeten vervangen met zo'n "nieuwe" de oude was veel lekkerder en beter..

Die commander EVA daaraan tegen :-PPPP

Eufonie
10th November 2008, 21:14
Zijn er al mensen die het spel veel online gespeeld hebben? En zo ja, is het een beetje gebalanceerd en speelt het lekker weg?

Ookal is Warcraft III: the Frozen Throne nog steeds briljant online (Nederland heeft gisteren trouwens goud gewonnen op de WCG 2008 met Warcraft III: the Frozen Throne).. een overstap van Warcraft III -> Red Alert 3 -> StarCraft 2 is misschien leuker dan Warcraft III -> StarCraft 2
Iemand? :P

The Chosen One
10th November 2008, 21:50
Net een heel season Sliders gezien met de "oude tanya". :+

RoboX
11th November 2008, 16:04
:D geld cheat voor skirmisch.

THEN IN THE DOCUMENTS AND SETTINGS/YOUR USER NAME/APPLICATION DATA/RED ALERT 3/PROFILES/YOUR USER NAME/SKIRMISH.INI
OPEN IT AND CHANGE THIS LINE RU=1 100 10000 TO RU=1 100 999999 FOR $999999 SAVE THE FILE
THEN PLAY SKIRMISH BUT IT WILL SAY (10000) (OR WHATEVER YOU SELECTED FOR STARTING MONEY) UNTIL YOU ARE PLAYING A MAP THEN IT WILL SAY '999999'

Darvo
11th November 2008, 17:30
Het spel is erg kleur rijk wel moet ik zeggen.

De soviets vind ik lekker spelen en je kunt er gemakkelijk een basis mee bouwen

Amerika gewoon het zelfde gebleven

Jappen zijn vreselijk met dat bouwen iedere keer een autotje ergens na toe sturen om te gaan bouwen.

Wat mij wel verbaast is dat ze het geld halen zo slecht gedaan hebben, die ore mines zijn helemaal niks en dit past ook echt niet bij de stijl van red alert.

marco91
11th November 2008, 18:29
wat zijn jullie online names?? kunnen we een keertje tegen elkaar spelen

Qonstant
11th November 2008, 20:27
net alle 3 campaign uitgespeeld nu gaan we ons richten op de multiplayer

extremez
12th November 2008, 19:20
Hoi
Ik heb onlangs red alert3 geinstalleerd,nu had ik een resolutie van 12080x1024 ingesteld maar de gebouwen lijken mij zo groot vergeleken met c&c tiberium wars.Welke resolutie gebruiken jullie,ik heb maar een p4 3gig ofzo maar wel met een nieuw 3d kaartje ati radeon hd4850.Kan ik de maximale resolutie gebruiken ?Zijn er nog die de hoogste resolutie gebruiken ?

=HellFire=
12th November 2008, 19:32
Na een x aantal potjes gedaan te hebben kan ook ik concluderen dat de Jappen echt een zuigras zijn.

Disturbed
12th November 2008, 22:27
Na een x aantal potjes gedaan te hebben kan ook ik concluderen dat de Jappen echt een zuigras zijn.
Jappen waren juist hartstikke sterk in de beta. :P

=HellFire=
12th November 2008, 22:29
Vind ze niet leuk spelen bedoel ik.

RoboX
14th November 2008, 00:07
Hoi
Ik heb onlangs red alert3 geinstalleerd,nu had ik een resolutie van 12080x1024 ingesteld maar de gebouwen lijken mij zo groot vergeleken met c&c tiberium wars.Welke resolutie gebruiken jullie,ik heb maar een p4 3gig ofzo maar wel met een nieuw 3d kaartje ati radeon hd4850.Kan ik de maximale resolutie gebruiken ?Zijn er nog die de hoogste resolutie gebruiken ?
12080 ? 1280 ;)

Ik speel op 1920*1200.
Ik vind die gebouwen niet echt groot.
Maar ze zijn wel wat groter dan normaal dat komt door het cartooneske uiterlijk.
( alles wat groter en prominenter aanwezig te laten zijn )
En je kan geen hogere resolutie instellen dan je scherm aan kan, met LCD ( die jij waar schijnlijk hebt )
Met CRT kan je volgens mij wel hoger, maar weet niet zeker.

Liquidje
14th November 2008, 12:33
Het beste is gewoon de max resolutie die je kan instellen. Dan heb je altijd de native resolutie van je monitor (als je TFT/plat schermpje hebt). Bij CRT gewoon zo hoog zetten als je zelf wilt :)

Lord Vampire
15th November 2008, 16:53
Red Alert toch naar PS3

Sommige gamers vonden het heel jammer dat Red alert 3 niet naar de PlayStation 3 zou komen, maar vandaag kunnen we deze mensen weer een glimlach op hun gezicht toveren. David Silverman, heeft namelijk bekend gemaakt dat de game alsnog naar de PlayStation 3 komt. Volgens hem zal deze nog voor kerstmis in de winkels moeten liggen, of dit klopt is onduidelijk. EA Los Angeles, wil goed gebruik maken van de grote hoeveelheid ruimte op de Blu-Ray disc en zullen proberen de game op 1080p te laten lopen. Als klap op de vuurpijl zal de PS3 versie meer vernieuwingen met zich meebrengen, we zien benieuwd!
Dat was te verwachten, want hij is nooit officieel gecancelled, alleen maar voor onbeperkte tijd uitgesteld. Klinkt goed in elk geval o^

StevieNL
15th November 2008, 17:10
Ik vind dit eindelijk weer eens een leuk spel, na een hele reeks van tegenvallers die me na een paar uurtjes alweer verveelden. Heb tot nu toe alleen nog maar met de Russen gespeeld, maar ben van plan alle campaigns uit te spelen. Is de online multiplayer een beetje leuk?

Wel jammer dat je superweapons niet uit kan schakelen, ik vond het altijd veel leuker om zonder superweapons te spelen dan met.

extremez
18th November 2008, 19:49
Ik heb red alert 3 al paar weken op mijn pc maar toch speel ik meer c&c kanes wrath.Ik moet nog wennen aan dat cartoonachtig (zoals iemand hier juist zei) uiterlijk,het donkere realistishe van de vorige c&c mis ik hier wel en het doet mij denken aan een spelletje met funny poppetjes.
Ik zal deze ook wel gewoon worden maarja,nieuwer is niet altijd beter
Ik heb de resolutie ook op het hoogste gezet anders lijkt het mij te groot.

Nu nog een vraagje,ik zie zo weinig online games in ra3,waar is iedereen,of kan je diet via gamespy spelen ?
Hoe zie ik mijn rank,ik zie de rank ladders maar waar is de mijne ?
En mijn wagentjes die goud ofzo oppikken voor money rijden door elkaar,is dat ook bij jullie ????

Binnenkort starcraft2,messchien is deze wel beter,allesins de moeite om te proberen .

extremez
18th November 2008, 19:50
Ik vind dit eindelijk weer eens een leuk spel, na een hele reeks van tegenvallers die me na een paar uurtjes alweer verveelden. Heb tot nu toe alleen nog maar met de Russen gespeeld, maar ben van plan alle campaigns uit te spelen. Is de online multiplayer een beetje leuk?

Wel jammer dat je superweapons niet uit kan schakelen, ik vond het altijd veel leuker om zonder superweapons te spelen dan met.
Ik speel altijd online,daarom koop ik het,soms eens skirmish.:bier:

extremez
18th November 2008, 19:52
Is er geen nederlandstalige c&c fansite ?:)

RoboX
18th November 2008, 21:48
de CCCP missies uitgespeeldt :D

Nu ga ik de russen weer terug trappen met de Allias.

oMit
20th November 2008, 21:47
Ik heb een probleem, met 1 bepaalde missie van de sovjets namelijk op het eind als ik hem heb gehaald loopt hij vast en gaat hij terug naar windows :s
Het is de missie dat je General Krukov moet vermoorden.
Zou iemand mij anders een savegame kunnen sturen van de 1e auto save van het volgende level ?
Want vind het jammer dat ik niet verder kan, of weet iemand het probleem hier op ?