PDA

View Full Version : Red Alert 3

Pages : 1 2 [3]

ReRo
20th November 2008, 23:09
Ik vind skirmish mode zwaar tegenvallen. Bij C&C 3 had je veel meer opties. Handicap was zo'n voorbeeld. Of bijvoorbeeld met welke tactiek ze aanvallen (schildpad, etc.)
Je verwacht dat skirmish in nieuwere C&C alleen maar beter worden, maar dit is alleen maar slechter geworden.

Melle
21st November 2008, 01:03
Even heel off-topic.

Maar waarom heb jij zo kut naam? Rero is nog oke. Maar hoe je het nu hebt is niet aan te zien.

ReRo
21st November 2008, 01:07
Even heel off-topic.

Maar waarom heb jij zo kut naam? Rero is nog oke. Maar hoe je het nu hebt is niet aan te zien.
I Know, maar had 4 jaar geleden die keuze gemaakt... en dat kon niet meer veranderd worden. Gelukkig heet ik bij frontpage van gnl wel gewoon rero. Maar zit je erover in? :')

StevieNL
21st November 2008, 01:13
I Know, maar had 4 jaar geleden die keuze gemaakt... en dat kon niet meer veranderd worden. Gelukkig heet ik bij frontpage van gnl wel gewoon rero. Maar zit je erover in? :')
Stuur een admin een pm, en het is zo veranderd hoor :P.

OT: Zit nu denk ik bij 1 van de laatste missies van de Russen. Ik heb net een filmpje gezien waarin de premier zegt dat je het lokaas bent bij een val, geweldig geacteerd stuk :') _O-

Kirov
21st November 2008, 01:14
Je kan wel een admin pmen, maa rje moet je niet teveel aantrekken van mensen uit assen

oMit
21st November 2008, 11:37
Kan iemand mij een save game sturen van het level nadat je Krukov hebt vermoord.
Want op het eind van dat level loopt hij bij mij vast :s

Melle
21st November 2008, 12:29
Je kan wel een admin pmen, maa rje moet je niet teveel aantrekken van mensen uit assen
:D

Ik vind het alleen beetje kut lezen. That's all o:]

The Chosen One
21st November 2008, 19:50
Vind de skirmisch helemaal niet leuk meer.
Na al die plekken rushen en snel Refineries bouwen :/

Kwist al dat ik em iets minder zou vinden met al die over te top dingen en ander ore system.
Gelukkig ook niet in de winkel gekocht voor 60 euro. :)

Ach ja geweldige campaign/filmpjes/cast en ik heb me er mee vermaakt en zal ongetwijfeld de campaign nog wel online gaan co-open.
Of ik nog vaker skirmisch (laat staan online) ga spelen hmm...

StevieNL
21st November 2008, 20:27

Kwist al dat ik em iets minder zou vinden met al die over te top dingen en ander ore system.

Ach ja geweldige campaign/filmpjes/cast en ik heb me er mee vermaakt en zal ongetwijfeld de campaign nog wel online gaan co-open.
Je weet wel dat het nergens op slaat om een game niet te kopen omdat 1 klein onderdeel van een groot geheel je niet aanstaat he?

The Chosen One
21st November 2008, 20:35
Ik heb de game ook toch...

*facepalm*

En skirmisch/multiplayer vind jij een klein gedeelte van de game? :P

simpelekees
21st November 2008, 20:41

je hebt hem gedownload? :/

The Chosen One
21st November 2008, 20:45
Eh nee... mij graag niet beledigen met zulke dingen.

Gewoon gekocht voor €38,-.

StevieNL
21st November 2008, 20:52
Ik heb de game ook toch...

*facepalm*

En skirmisch/multiplayer vind jij een klein gedeelte van de game? :P
Ik ging er vanuit dat je 'm had gedownload omdat je het niet voor 60 euro had gekocht :P. En ik las over dat online gedeelte heen :(. Iig, de campaign rechtvaardigt de 60 euro al imo.

The Chosen One
21st November 2008, 20:59
Ik wist al dat ik het nieuwe ore systeem minder zou vinden maar ik vind het nog minder leuk werken dan ik dacht.
Nou is het niet zo dat ik het ongelooflijk verschrikkelijk en super slecht vind maar ik vind dat oude systeem gewoon veel cooler, het echt er helemaal heen gaan, die orevelden en niet een bijna (voor de meeste levels/games) onuitpare bron van inkomsten zoals het nu is.

Ik heb me prima vermaakt en dat zal ik ook nog wel in de nabije toekomst met co-op en enkele skirmisches maar online trekt me gewoon niet zo als bij Red Alert 2.

En ik vermaak me (nog) wel met andere RTS'en.
SC1 moet ik nog kopen ff, en DoW1 moet ik nog 3 uitbreidingen van doen.
DoW2 staat al in bestelling en SC2 dan vast ook wel. Halo Wars straks.
En dan heb ik het alleen nog maar over de RTS'en.

Ik vond die chick van de Russen echt geniaal trouwens!
Die speelde gewoon zo goed. Je voelde gewoon die Russische power van haar afstralen.

Disarmonia Mundi
21st November 2008, 22:17
Ik vond die chick van de Russen echt geniaal trouwens!
Die speelde gewoon zo goed. Je voelde gewoon die Russische power van haar afstralen. TIETEN!
Fixed.

The Chosen One
21st November 2008, 22:42
Fail 1/10.

simpelekees
22nd November 2008, 01:07
ik beledig je niet. Je zegt zelf dat je het niet had gekocht (voor 60 euro). Wees dan wat duidelijker op het world wide web.

The Chosen One
22nd November 2008, 01:39
Trek niet gelijk conclusies. :)

oMit
23rd November 2008, 17:41
Niemand die een save game kan sturen, van het level na dat je Krukov hebt vermoord?
kzou ook graag verder willen met me sovjet campaign :p

simpelekees
23rd November 2008, 18:28
Trek niet gelijk conclusies. :)
gelukkig trok jij geen conclusie door aan te nemen dat ik je beledigde. Wat is de wereld om je heen toch wreed, chosen one ;). Alleen op de wereld.

koffiebeker
23rd November 2008, 19:04
Niemand die een save game kan sturen, van het level na dat je Krukov hebt vermoord?

Check je pm.

nayan
29th November 2008, 18:43
ik heb hetzelfde probleem! kan iemand mij ook helpen?

Disturbed
1st December 2008, 20:23
Demo is nu op marketplace (en als het goed is ook voor de pc). :)

StevieNL
1st December 2008, 20:29
Ik heb inmiddels aardig wat 2vs2 / 4vscomputer potjes eropzitten, en ik heb toch wel wat opmerkingen erover.

De allies kunnen heel makkelijk je basis bekijken, waardoor ze precies weten wat voor units je aan het opbouwen bent. Jammer dat je niet een gap generator ofzo kan bouwen. Zo speelde ik eens samen met een iemand die allie was, en hij deed de hele tijd z'n vliegtuigje over 'm heen, waardoor ik zag dat 1 van de tegenstanders alleen maar dreadnaughts aan het bouwen was. Ik bouwde 10-15 helicoptertjes en kon z'n hele aanval gemakkelijk afslaan. En dit geld eigenlijk voor elk potje, het spel word er gewoon veel makkelijker op als je ziet wat de tegenstander aan het doen is.

De russen hebben ziek goede kirovs, die, eenmaal in je basis, niet te verslaan zijn zowat. Alleen heel veel migs (of de amerikaanse variant ervan) helpen er tegen.

Chinezen heb ik nog niet gespeeld / amper tegen gespeeld. Ze hadden wel hele goede units die in de lucht zweefden met rocket launchers ofzo.

Ik vind het trouwens veel leuker om zonder een tijdlimiet-tot-aanval te spelen, maar helaas willen de gasten waarmee ik altijd game, en op teamspeak zit altijd 30 minuten wachten.

The Chosen One
1st December 2008, 20:46
Chinezen... :~/ :S |`(

fikke
1st December 2008, 21:54
@dave

zit ook met dat probleem.
je mag me altijd helpen als je daar zin in hebt.

greetz
Fikke

Disturbed
1st December 2008, 22:01
Chinezen Jappen heb ik nog niet gespeeld / amper tegen gespeeld. Ze hadden wel hele goede units die in de lucht zweefden met rocket launchers ofzo.
Mierenneuken. \o/

Ik vind het trouwens veel leuker om zonder een tijdlimiet-tot-aanval te spelen, maar helaas willen de gasten waarmee ik altijd game, en op teamspeak zit altijd 30 minuten wachten.
X Minutes no rush is lelijk. Dat is wat RTS games zo saai kan maken, als iedereen geen rush wilt.

Supcom vind ik een ander verhaal, maar met AoE, WF, RA3 etc. Is dan meestal echt geen zak aan imo.

StevieNL
2nd December 2008, 00:52
Chinezen, indonesiers, jappen, thailanders, boeit me geen fuck. Het zijn allemaal Chinezen! :D.

Sobek
2nd December 2008, 10:32
Chinezen, indonesiers, jappen, thailanders, boeit me geen fuck. Het zijn allemaal Chinezen! :D.
LOL :D

nayan
2nd December 2008, 22:06
kan iemand mij helpen met het probleem dat red alert 3 afsluit na de missie van de verrader? (missie 6 dacht ik)

wat kan ik hieraan doen?????

anOddBoy
3rd December 2008, 00:01
Als wij allemaal Chinezen zijn dan zijn alle Nederlanders, Fransen, Spanjaarden, Belgen, allemaal DUITSERS :P ! puh ! :P

The Chosen One
3rd December 2008, 00:20
*megatripleultradeluxeslaps Jamaludin*

wijnand
6th December 2008, 01:21
Iemand trouwens nog tips over hoe je als Allies een Soviet Submarine aanval goed kan counteren? Die Soviet subs zijn best sterk en per stuk kunnen ze minstens 5 dolfijnen aan...

Seal64
7th December 2008, 18:14
Iemand trouwens nog tips over hoe je als Allies een Soviet Submarine aanval goed kan counteren? Die Soviet subs zijn best sterk en per stuk kunnen ze minstens 5 dolfijnen aan...
Naar de oppervlakte lokken met Flipper en dan afmaken met Vindicators?

BamBix
8th December 2008, 03:47
Ze moeten naar de oppervlakte om te schieten. Dan kan je ze volgens mij met alles wat vliegt afmaken...

Apstract
8th December 2008, 03:47
Hoi,

Kan iemand mij ook hiermee helpen. Ik heb hetzelfde probleem! Hij klapt er bij de sovjets missie uit bij het verslaan van Generaal Kurkov.

Alvast bedankt

BamBix
8th December 2008, 03:56
Tsja, raar. Had ik ook. Beetje vreemd. Maargoed. Ik heb wel een idee waar dat aan kan liggen, maar dat mag ik hier niet vertellen :+

Apstract
8th December 2008, 04:17
pmem mag altijd!

wijnand
23rd December 2008, 14:10
Blijft een geniaal spel dit, alhoewel ik het vervelend vind in MP dat de Allies niet zoveel hebben in te brengen op zee.

Voorbeeld: ik speelde gisteren tegen Japan met de Allies. Op een gegeven moment kwam hij met een aantal slagschepen vergezeld van Seawings naar mij toe gevaren. Als Allies heb je dan niets in te brengen. Met je vindicators kun je wellicht wat schade toe brengen, alleen tegen de tijd dat die weer reloaded zijn liggen die schepen al naast je vliegbasis om daar een einde aan te maken. De allied schepen hebben vervolgens niks in te brengen, want die Japanse slagschepen schieten die ook flawless kapot :(. Same goes for Russian subs, die je met je allies ook niet aan kunt...

Dirkemans
24th December 2008, 19:36
ik vind het er voorlopig nog niet uitzien en betwijfel of ze dit wel onder de naam RA uit mogen brengen...smaad zeg ik je!!

vind de hele cartoony sfeer gewoon niet bij de game passen, had dan nog liever een versie zoals RA2 willen zien.
Zeikerd!

kan iemand mij helpen met het probleem dat red alert 3 afsluit na de missie van de verrader? (missie 6 dacht ik)

wat kan ik hieraan doen?????
Had ik ook met de illigale, dus toch de orginele kopen

Blijft een geniaal spel dit, alhoewel ik het vervelend vind in MP dat de Allies niet zoveel hebben in te brengen op zee.

Voorbeeld: ik speelde gisteren tegen Japan met de Allies. Op een gegeven moment kwam hij met een aantal slagschepen vergezeld van Seawings naar mij toe gevaren. Als Allies heb je dan niets in te brengen. Met je vindicators kun je wellicht wat schade toe brengen, alleen tegen de tijd dat die weer reloaded zijn liggen die schepen al naast je vliegbasis om daar een einde aan te maken. De allied schepen hebben vervolgens niks in te brengen, want die Japanse slagschepen schieten die ook flawless kapot :(. Same goes for Russian subs, die je met je allies ook niet aan kunt...
Hydrofoil's kunnen heel handig zijn;)

StevieNL
24th December 2008, 19:58
Had ik ook met de illigale, dus toch de orginele kopen
Mja ik had het niet met de illegale dus daar ligt het niet aan. Tenzij je een pauper versie hebt gedownload.

Dirkemans
26th December 2008, 23:44
geen ideej, maar bij mij liep de illigale ook vast nadat ik missie 6 van de russen had behaald en heb nou de orginele en toen deed hij het wel gewoon normaal, ik heb nu de russen en geallií«rden uitgespeeld en nu de japanners nog;)

marco91
27th December 2008, 00:01
dude, zie dat je nieuw bent, maar probeer in het vervolg gewoon alles in 1 post te stoppen, gebruik gewoon [quote] [/quot.e]

en check eerst eens verder in het topic voordat je random dingen gaat kopií«ren. Als je namelijk verder had gekeken dan je neus lang is, had je kunnen zien dat ik na de game zelf te hebben gespeeld toch wat positiever over de game zou zijn.

Melle
27th December 2008, 00:26
Zeikerd!
:')

Dirkemans
28th December 2008, 08:10
dude, zie dat je nieuw bent, maar probeer in het vervolg gewoon alles in 1 post te stoppen, gebruik gewoon [QUOTE] [/quot.e]

en check eerst eens verder in het topic voordat je random dingen gaat kopií«ren. Als je namelijk verder had gekeken dan je neus lang is, had je kunnen zien dat ik na de game zelf te hebben gespeeld toch wat positiever over de game zou zijn.
Ja ik ga ff 20000000 pagina's na lezen:o

BamBix
28th December 2008, 15:10
Et zijn er 6. :P
En als je iets quote uit het begin, is het handig om te kijken of mensen misschien nog een nieuwe post daarna gemaakt hebben. Snap?

Dirkemans
28th December 2008, 19:37
Et zijn er 6. :P
En als je iets quote uit het begin, is het handig om te kijken of mensen misschien nog een nieuwe post daarna gemaakt hebben. Snap?
Ik zie er 22, maargoed het gaat toch over red alert 3?

Akalavinces
1st January 2009, 15:02
Hoi,

Kan iemand mij ook hiermee helpen. Ik heb hetzelfde probleem! Hij klapt er bij de sovjets missie uit bij het verslaan van Generaal Kurkov.

Alvast bedankt
Ik had dat probleem ook, voor mij ging het weg toen ik het spel had gepatched naar versie 1.04. Helaas verdween daarmee niet de constante vraag of ik verder wilde patchen/co-op missies wilde spelen...

Dirkemans
1st January 2009, 17:22
Shogun Executioner is echt vet! (http://nl.youtube.com/watch?v=MtO66q67XlM)

Trouwens wel gek dat die japanners en russen zo vloeiend Italiaans kunnen praten he?;)

ShalashaskaZ3
3rd January 2009, 23:12
Zodra ik mijn pc heb koop ik deze game onmiddellijk, samen met supreme commander en farcry 2 denk, of die andere mooie shooter crysis ofzo.

Heb RA2 gek gespeeld dus deze is must have

Dirkemans
4th January 2009, 19:19
missie 7 van de japanners is echt moeilijk!

SplashDamage
14th January 2009, 17:17
oi mensen,

Ik ben nieuw hier en ik kom gelijk met een voor mij spannende vraag aanzetten ;)
Ik wil voor een kleine LAN een RA3 compo'tje opzetten en ik heb nog weinig matches gespeeld online.

Is er een bepaalde server config voor RA3? Of is het gewoon een server starten en gaan :)

Moet ik rekening houden met bepaalde settings of sociale regels (niet rushen oid?).
Wat is hierbij gewoon als je een match speelt?

Ik hoor het graag en alvast bedankt (vanavond toch maar even online proberen :P

Darvo
14th January 2009, 17:32
Ik vind trouwens in ding oneerlijk in dit spel en wat een computer tegenstander toch wat sterker maak ( jammer genoeg is de AI weer bagger maarja) die special abilities kan hij gewoon allemaal gebruiken en snel ook een mens houd dat niet bij. Eigenlijk zou die gewoon altijd moeten winnen als die een AI had en nadacht wat die doet.

simpelekees
14th January 2009, 17:36
splasher kijk eens op www.gamereplays.org/redalert3 (http://www.gamereplays.org/redalert3)

BamBix
15th January 2009, 22:43
Ik vind trouwens in ding oneerlijk in dit spel en wat een computer tegenstander toch wat sterker maak ( jammer genoeg is de AI weer bagger maarja) die special abilities kan hij gewoon allemaal gebruiken en snel ook een mens houd dat niet bij. Eigenlijk zou die gewoon altijd moeten winnen als die een AI had en nadacht wat die doet.
Echt. Ben je nou gewoon 12, of praat je alleen maar zo? Je klaagt over vrijwel alles zonder na te denken over waarom iets misschien zou zijn zoals het is. Bovendien heb je altijd het toontje van een verwend kind, inclusief slechte grammatica en dito zinsbouw. Het lijkt er bijna op alsof je erom vraagt om genegeerd/beledigd te worden. Op zo'n manier krijg je nooit een normale discussie.

De AI hier vind ik niet bepaald slecht. Naar mijn weten groeien hun special ability's ongeveer even snel als de jouwe, ook al kan hij ze soms (en soms niet) beter plannen. Een AI kan gewoon alles tegelijk in de gaten houden, en jij niet. Heb al een paar keer een hele vloot verloren door een tactisch geplaatste timebomb, en ondertussen ergens anders bezig zijn. Helaas. Jij hebt weer eigenschappen die een computer niet heeft. Ik kan me voorstellen dat je de AI irritant vindt, maar breng dat dan zo. Slecht is ie absoluut niet.

Dirkemans
16th January 2009, 09:28
Echt. Ben je nou gewoon 12, of praat je alleen maar zo? Je klaagt over vrijwel alles zonder na te denken over waarom iets misschien zou zijn zoals het is. Bovendien heb je altijd het toontje van een verwend kind, inclusief slechte grammatica en dito zinsbouw. Het lijkt er bijna op alsof je erom vraagt om genegeerd/beledigd te worden. Op zo'n manier krijg je nooit een normale discussie.

De AI hier vind ik niet bepaald slecht. Naar mijn weten groeien hun special ability's ongeveer even snel als de jouwe, ook al kan hij ze soms (en soms niet) beter plannen. Een AI kan gewoon alles tegelijk in de gaten houden, en jij niet. Heb al een paar keer een hele vloot verloren door een tactisch geplaatste timebomb, en ondertussen ergens anders bezig zijn. Helaas. Jij hebt weer eigenschappen die een computer niet heeft. Ik kan me voorstellen dat je de AI irritant vindt, maar breng dat dan zo. Slecht is ie absoluut niet.
ff dimmen ja!
Als dat zijn mening is is dat zijn mening!
Dus vooral JIJ kan het anders brengen!

Disturbed
16th January 2009, 10:45
ff dimmen ja!
Als dat zijn mening is is dat zijn mening!
Dus vooral JIJ kan het anders brengen!
Rustig.

Dat BamBix weer over zijn grammatica gaat zeiken, iets typisch voor GNL, vind ik ietwat onterecht. Zolang het goed te lezen blijft vind ik het geen punt. Maar goed, dat is dan weer mijn mening.

Maar hij heeft wel gelijk, een AI kan alles veel beter bijhouden, en dus ook de special abilities. Als het ware heeft de AI dus 1000 ogen op het slagveld, en zoals bij veel RTS games weet hij ook precies waar jij zit. (zeg maar een 1v1 op een 4v4 map, hij zal je direct weten te vinden) Dit compenseert weer met het feit dat de AI zo voorspelbaar is als de pest. Jij kan altijd van strategie veranderen, verassingsaanvallen opzetten, etc. Iets wat de AI niet kan.

Ik zelf vind de AI van RA3 niet slecht. Maar als je er om gaat zeiken dan moet je eigenlijk elke om elke RTS wel gaan zeiken, aangezien ze allemaal precies dezelfde AI hebben. (de 1 is soms wel wat beter dan de ander, maar goed) Helderziend, uitstekende micro, en weet direct waar jij zit. Als keerzijde is hij voorspelbaar en kan geen verrassingsaanvallen op zetten etc.

Example: Mijn pa speelt momenteel heel veel C&C3 tegen de AI. Het is hem gelukt om een 3v1 te overleven. Waarom? Omdat je weet wat ze gaan doen. De AI kan niet samenwerken als jij en ik en beslissen "jij gaat techen, ik ga wel rushen" maar ze techen allemaal heel geleidelijk en rustig, en ze vallen allemaal aan. Dus kon je met een paar goedgeplaatste eenheden op jouw gebied een vloed aan vijanden overleven, en dus toch winnen.

Liquidje
16th January 2009, 12:29
Maar hij heeft wel gelijk, een AI kan alles veel beter bijhouden, en dus ook de special abilities. Als het ware heeft de AI dus 1000 ogen op het slagveld, en zoals bij veel RTS games weet hij ook precies waar jij zit. (zeg maar een 1v1 op een 4v4 map, hij zal je direct weten te vinden) Dit compenseert weer met het feit dat de AI zo voorspelbaar is als de pest. Jij kan altijd van strategie veranderen, verassingsaanvallen opzetten, etc. Iets wat de AI niet kan.
Mjah, is een beetje onzin. Inderdaad, de AI kan veel beter regelen, maar dat doet hij vaak niet, dit wordt gewoon naar beneden getrokken door de developers. Hier wordt gewoon goed over nagedacht en kunstmatig een beperking opgelegd. Denk je ook niet dat bots in een shooter anders altijd 100% raak schieten?

wijnand
18th January 2009, 19:28
Is er overigens bekend wanneer de nieuwe uitbreiding, Uprise zal worden gereleased??

Dirkemans
19th January 2009, 02:19
uitbreiding?

Sobek
19th January 2009, 11:18
Volgens Gamespot zal Uprise van de zomer uitkomen :) Ben benieuwd en hou het goed in de gaten...

Sorry, maar GS zegt dat RA3 Uprise al in maart 2009 uitkomt.
oa. via een download o^ voor een schappelijke prijs :? {gratis}

Gamespot - RA3 Uprise (http://www.gamespot.com/pc/strategy/redalert3uprising/news.html?sid=6203215&om_act=convert&om_clk=picks&tag=picks,title,5)

Dirkemans
21st January 2009, 18:59
Dit spel is net uit en nu al een uitbreiding:)

ShalashaskaZ3
21st January 2009, 23:55
Mjah, is een beetje onzin. Inderdaad, de AI kan veel beter regelen, maar dat doet hij vaak niet, dit wordt gewoon naar beneden getrokken door de developers. Hier wordt gewoon goed over nagedacht en kunstmatig een beperking opgelegd. Denk je ook niet dat bots in een shooter anders altijd 100% raak schieten?
Ja ok das een shooter, maar met rts is het veel moeilijker.

jij kan op de radar zien dat er wat aankomt en alvast gaan plannen hoe je dat ga aanpakken. Dat mist de computer natuurlijk weer.

Het kan natuurlijk wel maar dan krijg je echte AI en dat kunnen we toch niet draaien op onze pc's.

Is het trouwens bij deze ra ook zo dat de online computer veel beter is en anders speelt dan de offline skirmish, want bij ra2 was dit wel het geval.

Sobek
22nd January 2009, 10:23
Dit spel is net uit en nu al een uitbreiding:)
Ja, om de boel warm te houden. Met zo'n uitbreiding waren ze natuurlijk al bezig voor het origineel uitkwam :)
Ik zeg: "Laat maar komen".

Dirkemans
23rd January 2009, 00:05
Ja hoor kom maar! kom maar! kom maar!:D

Dirkemans
27th January 2009, 20:27
Weet iemand nog leuke mappen te downloaden?

Dirkemans
30th January 2009, 00:06
Hallo????

wijnand
30th January 2009, 00:22
Is there an echo in here?

Nee, niemand weet waar je leuke mappen kunt downloaden. Hangt zowiezo af van je definitie van 'leuk' 8-).

Google eens op "Red Alert 3 custom Maps" of iets dergelijks.

Dirkemans
30th January 2009, 19:01
Nou gewoon "LEUK!":D
Ik zal is kijken, maar ik dacht misschien wist iemand hier extra mappen te downloaden voor dit spel want ik vind dat er erg weinig mappen zijn:(

Darvo
9th February 2009, 12:21
Onspeelbaar gewoon de skirmish. Ik speel het samen met me vader ( wat al de nodige problemen oplevert met elkaar joinen. want we moeten beiden de xbox360 herstarten voordat we pas elkaar kunnen joinen.)

1 normale AI is te makkelijk. 2 normale AI is niet te doen omdat je dan 2 autobommen krijgt elke 5min. 1 Harde AI is gewoon onmogelijk omdat je niet zo snel bent als hij is. Hij kan gewoon bouwen / aanvallen / richten in 1 x / en alle units specials gebruiken.

Dus de skirmish is gewoon niet te doen er zit totaal geen balance in.

ShalashaskaZ3
10th February 2009, 02:52
Onspeelbaar gewoon de skirmish. Ik speel het samen met me vader ( wat al de nodige problemen oplevert met elkaar joinen. want we moeten beiden de xbox360 herstarten voordat we pas elkaar kunnen joinen.)

1 normale AI is te makkelijk. 2 normale AI is niet te doen omdat je dan 2 autobommen krijgt elke 5min. 1 Harde AI is gewoon onmogelijk omdat je niet zo snel bent als hij is. Hij kan gewoon bouwen / aanvallen / richten in 1 x / en alle units specials gebruiken.

ja online verlies je het zelfs van 2 hard tegen 3 normale spelers. LoL maar soms lijkt het wel of je gaat winnen. Je moet gewoon rushe want de comp kan goed zijn basis uitbreiden dit keer. (tip sla je spel op en kijk hoe de comp te werk gaat, heb ik zelf nog niet eens gedaan lol)

Heb deze game op de pc, maar moet zeggen dat hij toch 10x mooier is en beter draait op pc dan de xbox (demo), en er zijn veel spelers online.

Kirov
10th February 2009, 13:11

Voor spelers zoals jou hebben ze easy mode uitgevonden. En kijk eens voor de grap naar competitieve potjes, die gasten hebben een hoger tempo erop staan als een hard AI. Vraag anders Koei maar om een paar lessen in micro management, dan kan je al een stuk sneller spelen en word je ook beter.

http://www.youtube.com/watch?v=JiEGl...eature=channel (http://www.youtube.com/watch?v=JiEGlAdzF-c&feature=channel)

wijnand
19th February 2009, 23:58
Hmm, zojuist nog een nieuwe patch (1.06) verschenen. Verder nog veel mensen die RA3 nog spelen?

StevieNL
20th February 2009, 00:08

Mja, met rtsen moet je harder rushen dan scouts in Team Fortress 2 wil je competitief een beetje meekomen met goede mensen of tegen de ai. Ik kan me herinneren dat je in C&C3 de speelstijl van de ai aan kon passen. Je kon ze laten "turtelen", wat voor jou/jullie ideaal is eigenlijk.

wijnand
15th March 2009, 18:26
Al iemand hier die Uprising heeft gekocht? Ik denk dat ik hem straks even ga kopen, maar ben ook wel benieuwd naar de eerste ervaringen :)

Death Metal
15th March 2009, 18:58
Heb die yuriko missies uitgespeeld, spel blijft altijd amateuristisch aanvoelen. Helemaal door de voice acting:P

BamBix
16th March 2009, 00:30
Mja, met rtsen moet je harder rushen dan scouts in Team Fortress 2 wil je competitief een beetje meekomen met goede mensen of tegen de ai. Ik kan me herinneren dat je in C&C3 de speelstijl van de ai aan kon passen. Je kon ze laten "turtelen", wat voor jou/jullie ideaal is eigenlijk.
Mwa, je hoeft niet te rushen. Gewoon zorgen dat je verdediging op orde is, en dan mass choppers oid, en dan heb je ze zo neer.

Sobek
24th March 2009, 16:44
Een Command & Conquer: Red Alert 3 Uprising Review (http://www.gamespot.com/pc/strategy/redalert3uprising/review.html?tag=topslot,thumb,1)
Hier krijgt ie een 5 8-) Da's nie veel...
Iemand andere ervaringen?

Maverock
20th April 2009, 03:35
Iemand die mij een savegame kan fixen van ná de Russische missie, waar je de generaal als traitor afmaakt en de laatste vliegbasis van de allies moet vernietigen? :s
Hier crasht ie, nog wel met het origineel ook :(

Crain
2nd May 2009, 18:43
Ik speel vaak Skrimish en online dat is veel leuker.

Skrimish bijvoorbeeld alle com op hard. (5 tegenstanders), probeer het maar te redden... Het lukte bij mij maar 1 keer...

Sobek
2nd May 2009, 21:36
In de PCGP van mei 2009 krijgt Uprising een veel hoger cijfer. Al kunnen ze mij niet overhalen om het te kopen...;)

The Chosen One
3rd May 2009, 02:53
Ik zal hem nog wel een keer kopen.
Veel singleplayer gedoe en leuke nieuwe filmpjes en zo.
Zo duur is die ook niet.

Lesley
3rd May 2009, 14:03
Ik zal hem nog wel een keer kopen.
Veel singleplayer gedoe en leuke nieuwe filmpjes en zo.
Zo duur is die ook niet.
Precies de redenen waarom ik 'm gekocht heb. Wel even de goedkoopste zoeken, ik had de steelcase edition (of iig diegene met dat mooie hoesje :P) voor 30 euro. : O

The Chosen One
3rd May 2009, 15:51
Doelde op de uitbreiding. :+
Ra3 had ik bij launch al voor 32 of zo.

Crain
20th June 2009, 16:39
Ik heb RED ALERT 3 opnieuw geinstalleerd op mijn pc, vervolgens vraagt of ik een update wil dowloaden én installeren. Wat duurt het erg lang! Trage site van EA?

Is er een oplossing om sneller update te downloaden en of installeren?

Stephan123
20th June 2009, 18:16
Komt die uprising uitbreiding nog eens op DVD uit ?

Varg
20th June 2009, 18:52
Komt die uprising uitbreiding nog eens op DVD uit ?
Volgens mij niet. |P

Disturbed
20th June 2009, 20:16
Ik heb RED ALERT 3 opnieuw geinstalleerd op mijn pc, vervolgens vraagt of ik een update wil dowloaden én installeren. Wat duurt het erg lang! Trage site van EA?

Is er een oplossing om sneller update te downloaden en of installeren?
Misschien via andere sites, zoals www.gamershell.com (http://www.gamershell.com) hebben wel vaak patches, en hun servers zijn uitmuntend.

Crain
20th June 2009, 22:29
Misschien via andere sites, zoals www.gamershell.com (http://www.gamershell.com) hebben wel vaak patches, en hun servers zijn uitmuntend.
versie 1.01. 14mb -> 9 minuten!!!!

Nee dank je. ongeloofelijk dat origineel site van RED ALERT 3 zo traag zijn voor hun klanten!

Disturbed
20th June 2009, 22:33
Hun server in NL geeft mij over het algemeen anders al gauw een paar mb per seconde...

Crain
21st June 2009, 13:09
Spel je ook RED ALERT 3? Wat is je indruk tot nu toe?

Ik ben tevreden met het spel, af en toe online maar ook skrimish, erg leuk! Tegen een goede AI heb je bijna géén rust meer, je bent en blijft erg bezig.

Alleen jammer is er geen "stealth" aanwezig...

Stephan123
21st March 2010, 18:55
Ik vind dit spel tot nu toe een erg leuk spel, heb het spel al anderhalf jaar en speel elke week nog een potje. Helaas zijn er (denk wel) 90% van de mensen al vertrokken en zijn de die-hards over

Disturbed
21st March 2010, 19:35
Dat is wel een heel late reactie, maar goed.

RA3 heb ik hier ook nog op geí¯nstalleerd staan. Stephan, als je ooit toch eens zin hebt om een rondje te spelen moet je het zeggen. Ik kom bijna nooit online meer, dus elkaar bij stom toeval tegenkomen lijkt me nogal sterk, dus beter spreken we eens wat af. :P

Lush High
23rd October 2010, 22:51
Nu ben ik wel benieuwd waar het over gaat :P

Stephan123
2nd November 2010, 17:42
Nu ben ik wel benieuwd waar het over gaat :P
Over Red alert 3 en dat de lobby dood is :P

En ik zie helaas nu het bericht pas van Disturbed |`(

bernardz
15th November 2010, 17:10
Het spel heb ik uitgespeeld met alle 3 de volken.
vind het spel echt wel verslavend. alleen het bouwen van gebouwen en machines mag meer en uitgebreider

Disturbed
18th November 2010, 13:30
Over Red alert 3 en dat de lobby dood is :P

En ik zie helaas nu het bericht pas van Disturbed |`(
Ik heb het nog steeds geí¯nstalleerd FYI. :D

Toch moet ik zeggen dat er niet alleen die-hards zijn, nog steeds zijn meer dan de helft van de gehoste games 'noobs only' games.

jelle11114
4th May 2012, 00:32
als ik red alert 3 speel op medium settings dan doet hij het goed maar als ik hem naar ultra high zet dan ziet het er het zelfde uit als medium met zelfde snelheid en ik snap niet hoe dat kan, weet iemand antwoord ?