View Full Version : [PC] Guild Wars
Sobek
25th March 2009, 12:52
Belt die gisteren op met de mededeling dat die World of Warcraft gaat proberen....
_O- da's lachen... _O-
Duran
25th March 2009, 15:51
Tja WoW is zeer zeker ook geen slecht spel.
I.m.o. is Guild Wars beter, maar ja smaken verschillen.
Vooral op PvP-gebied is GW nog steeds onverslaanbaar.
Gister hebben we trouwens tijdens GVG de comeback van de eeuw gemaakt.
Met DTCH staan we inmiddels rond de 500-ste plek op de Guildladder en we moesten tegen een redelijk bekende guild uit de AT's (ranked ca 400).
Zelf speelden we trouwens net sinds die dag met een enigzins aangepaste build.
Na circa 6 minuten in de match hadden wij al een volledige teamwipe te pakken gehad en zaten de meesten van ons op 30 DP.
Onderhand hadden een aantal al geresigned.
Maar koppig als we zijn gingen we nog even door.
Inmiddels zat de tegenstander al in onze basis , op dat moment rezzden wij.
Wij trokken ons eerst terug tot in range van de Knights, ondertussen gingen er nog een keer 4 spelers of zo dood van ons en opeens ... kwam daar de omslag.
Een warrior van hun was overextended en ging eraan, de monk die hem kwam redden was hetzelfde lot beschoren.
Schijnbaar heerste er opeens paniek bij ze, want terwijl zij zich terugtrokken konden wij nog een aantal kills scoren en konden we hun andere monk timekillen.
Ondertussen hadden we ook weer de flag geplaatst en toen hun flagrunner eraan kwam werd deze ook gekilled, een teammate rezde hem (en moest dat met de dood bekopen) zodat hij alsnog de flag kon cappen opdat wij geen moraleboost konden krijgen ... helaas voor hun ... op nog geen meter afstand van de flagstand killden wij hun runner weer.
Hierna lieten we de morale even oplopen zodat onze DP weggewerkt werd.
Ondertussen probeerden zij met een gank het tij nog te keren, maar die was kansloos.
Daarna pushten wij door naar hun guildlord die zeer snel onderuit ging.
Dit was een van de meest ongelooflijke comebacks die ik in mijn inmiddels bijna 4-jaar ervaring met GVG's heb meegemaakt.
Mooie battle !
Trevor
27th March 2009, 12:18
Is Gwen als hero soms bugged?
Ze heeft geen animaties, ook in de Hall of Heroes staat ze er zo bij.
Faure
27th March 2009, 15:35
Tijd voor een -image lijkt me ;).
Trevor
27th March 2009, 21:27
Ik zal het eens proberen. Normaal gesproken start die na een error de volgende keer met een check op.
Ries
27th March 2009, 22:10
Heb de game na 3 jaar weer eens gespeeld (had nog anniversary gifts in mijn inventory, van 1, 2 en 3 jaar :P ) en bevalt mij helemaal niet meer. Ik vond het in het begin zo vet, al die missies die je deed met andere spelers maar nu vind ik de controls bijvoorbeeld echt een ramp. Helaas niks meer voor mij.
Faure
28th March 2009, 02:04
Das grappig, er is niets veranderd aan de controls. Maar verder speel ik het ook niet meer. Te veel een online singleplayer game geworden.
Trevor
29th March 2009, 20:47
Heb ik geprobeerd, werkt niet. :( Gwen staat er nog steeds bij zonder animaties.
-repair heb ik ook geprobeerd, met opstarten heb ik een keer "repairing data archive" gezien, maar het mocht allemaal niet batern.
Ik heb GW op de andere pc eens opgestart (was nog geí¯nstalleerd) en daar werkt het wel. Ik ben van plan om gw.dat van de andere pc te kopieren naar deze, en dan -image voor de updates.
(Ik zal eens een filmpje maken van hoe Gwen er nu bijloopt)
Faure
29th March 2009, 20:49
Tsja, niet om je bang te maken, maar de enige keer/keren dat ik dat soort problemen had bleek achteraf 1 van mijn geheugen-dingen kapot te zijn.
Trevor
29th March 2009, 22:53
niet om je bang te maken
Met het gw.dat bestand van de andere pc doet Gwen ook weer normaal.
Er zit wel bijna 2 Gb verschil tussen de 2 .dat bestanden, dat wordt dus weer heel wat downloaden.
Zo deed Gwen toen het niet goed werkte:
http://www.youtube.com/v/http://www.youtube.com/watch?v=eB_0M80J--8
meraida
14th April 2009, 22:06
Hopelijk zijn er in GW2 geen veel te dure maar lelijke wapens(ja, ook ik heb een crystalline sword :P), en ook mag er wel meer interactie zijn met andere spelers en het landschap.
Sobek
14th April 2009, 23:51
In GW2 zitten vast en zeker weersveranderingen ingebouwd. Daarom doen ze er zo lang over ;)
Wachten op een overstroming en dan kan je pas naar de overkant zwemmen ed. maar dan moet je wel eerst een peperdure snorkel bij elkaar hebben gefarmd... ,P
meraida
17th April 2009, 12:52
een Charr met een snorkel_O-_O-_O-
Ik vond de 4 races in gw2 al zo raar ... maar ik wil een asura assassin
Sobek
22nd April 2009, 14:14
ff een leuke pic van mijn female necromancer.
Hier nog zonder elite skills, maar die ga ik binnenkort cappen. :)
http://img12.imageshack.us/img12/1073/gwnecromap1.th.jpg (http://img12.imageshack.us/my.php?image=gwnecromap1.jpg)
Duran
22nd April 2009, 16:14
Lol,
Ik heb mijn necromancer met opzet zo lelijk als de nacht gemaakt.
Vond ik wel passen bij de professie.
Sobek
23rd April 2009, 13:23
Met scar is mijne ook zo lelijk als de nacht, maar vind het witte kapsel wel cool staan...
Neutraal
26th April 2009, 02:53
De update waar zolang op gewacht is, is dan eindelijk uitgebracht. Zelf vind ik het een beetje teleurstellend. Maar voor een goede UWsc of HA game speel ik de game nog met alle plezier. Ook is de guild erg gezellig
Ik zit er aan te denken om weer eens te beginnen, na ruim 3 jaar wow stop ik daar ook mee.
Ik vond het verhaal van de orginele GW erg goed, suggesties voor welke 2e exp?
Factions is de eerste volgende die na GW-1 uitkwam, word dat nog gespeeld of kan ik met henchmen heel die exp solo doen?
Daarna Nightfall en dan pas Eye of north?
Imo:
Proph, NF, Factions
EotN kan altijd wel, is een exp. NF geeft heros. Factions heeft enkele leuke skills. Er zijn net allemaal updates doorgevoerd waaronder daily quests gelijk aan wow geloof ik (heb er van gehoord bij wow). Die hebben GW behoorlijk actief gemaakt, maar dat kan ook alleen bij die dailies zijn (dat zijn namelijk normale missies).
maar NF en factions zijn toch ook expensions? met uitbreiding van het verhaal, meer info over waarom de char? dat leuke fortje van de mensen aanviel etc.
edite// Tis een hang on game, ach ik noem het gw Exp, ik heb wel het gevoel dat Eotn meer verder gaat in het orginele verhaal en dat NF en FC aangeplakte verhalen zijn.
EotN kan je niet spelen zonder OF Factions, Of Nightfall OF Prophecies.
De drie laatst genoemde kan je ook los van elkaar spelen. De meeste mensen koppelen echter alle edities aan elkaar (wat ook logischer is). EotN MOET je koppelen.
Niemand heeft bepaald dat je eerst Prophecies moet spelen voor je de andere twee kan doen, wat wel zo is met EotN.
Trevor
1st May 2009, 18:16
Niemand heeft bepaald dat je eerst Prophecies moet spelen voor je de andere twee kan doen, wat wel zo is met EotN.
Ik heb eerst Prophecies gedaan, toen Eye of the North, en daarna pas Factions en Nightfall.
Factions en NF zijn niet echt uitbreidingen, maar meer losse verhalen met een andere atmosfeer. (Ik heb beide nog niet af, dus ik weet niet of ze de verhalen aan elkaar knopen)
Ik heb via een vriend Factions gehad, die speel ik gewoon eerst uit, maar ik heb dus door dat het verhaal met de Charr niet verdergaat in factions of Nightfall.
Factions is leuk, maar NF is nog beter :)
Vandaag voor het eerst NF uitgespeeld... \o/
ik ben hard opweg met factions :D level 16 assasin. sofar vind ik Factions best aardig hoewel die stad op het mainland niet echt super super is imo.
StevieNL
2nd May 2009, 21:57
Ik vond de omgevingen in factions iets te herhalend.
zeker het begin, erg deprimerend ja, ben nu bij Hous zu Heltzer. en lvl20.
meraida
5th May 2009, 09:46
factions is leuk de eerste keer, daarna breng je je chars gewoon tot JQ en de VFFF zones zonder het verhaal uit te spelen.:tsk:
en : wat vinden jullie de beste kleur voor chaos gloves?
factions is leuk de eerste keer, daarna breng je je chars gewoon tot JQ en de VFFF zones zonder het verhaal uit te spelen.:tsk:
en : wat vinden jullie de beste kleur voor chaos gloves?
Doorzichtig zodat je ze niet ziet. Wat een afschuwelijke dingen zijn dat...
Nou chaos gloves op een caster zijn mooi.
Maar niet op een meleecharacter.
Ik zou de kleur aanpassen aan de kleur van je armor.
Heb ze zelf op mijn ele zitten.
Ik vind chaos gloves verschrikkelijk, op elke class :P.
Maar ik vind sowieso vrij veel lelijk van dat elite spul. Tot nu toe enige elite armor die ik de moeite waard vond was de female monk Elite Woven. Blauw gekleurd, niet zwart zoals bijna iedereen altijd doet. Black elite armor met chaos gloves. Dé VW Golf van Guildwars :+.
http://img503.imageshack.us/img503/192/gw2009050514225465large.jpg
En ik denk dat ik misschien ooit als ik geld te veel heb voor female Mesmer Elite Enchanter ga. Heb nu gewone enchanter, Turquoise/blauw en blauw/groenige laarzen/sokken whatever het is
http://wiki.guildwars.com/images/thumb/8/8f/Mesmer_Elite_Enchanter_armor_f.jpg/218px-Mesmer_Elite_Enchanter_armor_f.jpg (niet mijn mesmer)
k heb NF gekocht, erg leuk sofar, beetje wennen met die heroes.
sfeer is idd beter dan Factions in die stad beetje saai was dat.
mijn elementalist heeft Elite Stormforged set, met geel/oranje dye ziet er echt mooi uit :D
weet niet of NF mooiere set heeft.
Phoef
12th May 2009, 01:12
Zoo erg.... logde vanmiddag in, was ineens al me gold weg, ruim 100k.... voorderest is aller er nog maar god wat baal ik, klote zooi.
Mogen die lui die t gedaan heb hebben sterven aan een langzame en pijnlijke dood /amen!
hopelijk gaat A-net me helpen maar guildies geven het weinig kans.
Faure
12th May 2009, 02:50
Geen kans. Je hebt zelf ergens je login gegevens gedumpt of iets gedownload wat je login gejat heeft.
Sobek
12th May 2009, 11:26
100k :~/ da's minder. Kan je toch leuke elite armor voor kopen...
:aai:
Veel kunnen ze er niet aan doen idd.
Van de elite armor vind ik de Elite Cantha Armor voor de female Mesmer echt verreweg het mooist van alle. Dan ook nog white dyen en \o/ dan spelen maar...
Derper
12th May 2009, 15:17
jeej na een jaar niet spelen heb ik de game er weer bij gepakt, had gewoon de tijd niet om te spelen.
Heb het vanav de launch actief gespeeld en alle sets ook in huis! hele tijd in [GotG] gezeten, was mooie guild. Ze bestaan alleen volgens mij niet meer hehe.
Heb the eye of the north alleen nooit uit gespeeld, dus ligt nog aardig wat speel tijd op me te wachten denk ik zo.
Batsiej
12th May 2009, 15:17
ik heb ook alle delen... zelf eye of the north.. speel het al een tijd niet meer.. vooral omdat ze toen ervoor gezorgt hebben dat ik niet meer met me 55hp monk underworld kon soloí«n.. das was echt klote.. gelukkig had ik al een aardige gold voorraad opgebouwd
Sobek
13th May 2009, 14:04
Mijn Archer(ranger) is nog echt in de kinderschoenen en die wil ik eigenlijk ontwikkelen.
Welke second profession is goed met een archer en waarom?
Phoef
13th May 2009, 14:05
Geen kans. Je hebt zelf ergens je login gegevens gedumpt of iets gedownload wat je login gejat heeft.
weet ik dat het uiteindelijk mijn verantwoordelijkheid is, maar guildwars is .. like.. 99% serverbased bij hun, hun beheren de gegevens. Een beetje service van Arenanet kan geen kwaad door hun klanten te (onder)steunen. Net als Blizzard doet als je wow account gehacked is.
Doen ook ze maar 1 misschien twee keer, maar goed! dat is service daarom hebben hun 12miljoen klanten.
----
Ik krijg net emailtje binnen.
Guild Wars does not have the capability to recover lost or deleted characters or items. No matter the cause for such loss, replacement of such things is simply not something that we are able to offer or support.
Our records show that your account has been accessed the Netherlands and Poland in the last four days.
-----
Dus weer een K*nk*r pool, en het is best faal dat ze niet (man?)kracht hebben om lost or deleted things te restoren. tja nog maar eens zeggen, faal.
Disarmonia Mundi
13th May 2009, 14:14
Mijn Archer(ranger) is nog echt in de kinderschoenen en die wil ik eigenlijk ontwikkelen.
Mesmer iig niet, met de rest kan je er overal wel wat van maken.
Hoe wil je spelen?
Sobek
13th May 2009, 16:27
Vreemd genoeg dacht ik juist wel aan een mesmer als 2de profession :|
Hoe ik wil spelen? Hard uithalen?! A lot of damage... uitdelen!
Derper
13th May 2009, 18:24
ik speel dus nu weer na jaartje afwezigheid, wat is die "bag" die erbij gekomen is in het inventory? tussen de prullenbak en bag 18 in.
Liquidje
13th May 2009, 18:28
Pfff... moet eigenlijk ook eens een keertje spelen, heb het destijdss 1,5 uur volgehouden... Maar ik heb zo belachelijk veel games te spelen... Dit soort dingen zijn vooral leuk met vrienden imho, helaas speelt niemand die ik ken :S
Faure
13th May 2009, 19:25
Pfff... moet eigenlijk ook eens een keertje spelen, heb het destijdss 1,5 uur volgehouden... Maar ik heb zo belachelijk veel games te spelen... Dit soort dingen zijn vooral leuk met vrienden imho, helaas speelt niemand die ik ken :S
......:|
:'(
,P
Derper
13th May 2009, 20:21
:aai:
kom maar jongen, voeg me toe, gaan we jouw even fijn helpen lvl'en en de story door lopen.
Roel Wijker is mijn karakter naam.
Heb het zelf ook druk met andere games hoor, maar heb juist GW weer geinstalleerd om even rust te nemen, ik laat de andere games even schieten voor dit.
Duran
13th May 2009, 22:30
In PVE zou ik gaan voor ritualist.
Mooi splinter weapon op jezelf gooien voor wat extra damage.
In PVP zou ik kiezen voor warrior (lekker thumpen !).
Op zich zijn er zoveel mogelijkheden met een ranger.
Waar je vooral veel op moet oefenen (vooral voor PVP) is interupten.
Distracting shot en Savage shot zijn daarbij je belangrijkste skills.
Ranger is ook een makkelijk character om de survivor title te halen als je daar interesse in hebt.
Trevor
13th May 2009, 23:09
wat is die "bag" die erbij gekomen is in het inventory?
Die is voor wapens of armor dat customized is, of moet worden. Zo heb ik het ergens gelezen, ik heb daar nog geen bag voor.
Die extra storage in je Xunlai chest is best wel handig, alleen zit die ook snel vol. :( Het lijkt wel alsof je meer spullen gaat bewaren als je meer ruimte hebt.
Nightfall ziet er inderdaad beter uit dan Factions. Kaineng Center is best wel repetatief. Assassin is leuk om te spelen, Ritualist was niet echt mijn stijl. Paragon bevalt me prima, Dervish moet ik nog proberen.
Gisteren Mysterious Tonic en Mysterious Summoning Stone gekregen van Nicholas the Traveller. :)
De week ervoor had ik al 3 unique items: Grenth's Grasp, Onwan's Aegis, en Lunto's Pincers. :D
Edit:
Voor een Ranger is I am the strongest uit EotN ook mooi meegenomen.
Splinter Weapon met Barrage lijkt me wel cool.
Melle
14th May 2009, 00:22
Ik had voor FoW farmen Ranger/Rt. PvP had ik alleen Ranger skills gebruikt.
1 tegen 1 zijn ze onverslaanbaar. Beetje op de been schieten wegrennen en knallen maar. Interrupt is ook erg easy om te doen. Verder kan je ook met Ranger/Rt in pvp als melee character spelen.
Of je gaat Ranger/Necro. Touch Ranger :D :D
Sobek
14th May 2009, 00:38
In het begin van Prophecies kan ik geen R/Rt kiezen. Dan zou ik moeten starten in Factions met Ranger? Maar kan dat wel?
Faure
14th May 2009, 01:15
Dat kan, maar lijkt me domme reden om ergens anders te beginnen. Je hebt in mijn ogen geen secondary nodig. Al kan je voor /monk gaan voor mending touch tegen blindness. Verder heb ik vaak een build met alleen ranger skills.
Begin lekker waar jij wilt (prophecies is heel goed om te beginnen vind ik). Met rangers kan je nooit misgaan :).
Derper
14th May 2009, 01:55
Dat kan, maar lijkt me domme reden om ergens anders te beginnen. Je hebt in mijn ogen geen secondary nodig. Al kan je voor /monk gaan voor mending touch tegen blindness. Verder heb ik vaak een build met alleen ranger skills.
Begin lekker waar jij wilt (prophecies is heel goed om te beginnen vind ik). Met rangers kan je nooit misgaan :).
al zou je alleen al prophecies en eotn hebben....sluit ook mooi op elkaar aan.
en prophecies is zo mooi om te doen omdat er zo gigantisch veel gameplay inzit met een mooi verhaal. je bent echt naar de lvl 20 aan het toe werken, vind ik in de uitbreidingen stuk minder, zou niemand adviseren daarmee te beginnen
Sobek
14th May 2009, 11:48
Sobek the Chatterer is mijn nieuwste aanwinst. Deze Ranger is gewoon begonnen in Prophecies.
Heerlijk om in Pre-Searing Ascalon rond te lopen. Alleen al die muziek brengt je tot rust :)
Ik heb de skills gezien van de ranger en idd ik kan echt heel veel kanten op met een ranger. Sec. is misschien niet nodig, al zou bescherming tegen de elementen wel erg welkom zijn...
Faure
14th May 2009, 12:33
Sobek the Chatterer is mijn nieuwste aanwinst. Deze Ranger is gewoon begonnen in Prophecies.
Heerlijk om in Pre-Searing Ascalon rond te lopen. Alleen al die muziek brengt je tot rust :)
Ik heb de skills gezien van de ranger en idd ik kan echt heel veel kanten op met een ranger. Sec. is misschien niet nodig, al zou bescherming tegen de elementen wel erg welkom zijn...
Als ranger heb je standaard meer armor tegen alle elemental damage. (volgens mij bij elkaar +15 ofzo). Je heb als ranger de beste weerstand tegen fire/ice/earth/air damage:) (los van spells die dat versterken).
---
edit: het is zelfs +30
The primary Ranger's base armor provides 70 armor, +30 armor versus elemental damage, +5 energy, and +1 energy recovery. A starting primary Ranger begins with 25 energy and 3 energy recovery.
Overigens is ranger mijn mainclass. Vind het de meest veelzijdige class van guildwars. Ze kunnen als frontline dienen (thumpers, scytherangers), midline in verschillende vormen (interrupts, snares, damage, conditions, support), partysupport met spirits, extra support via pets, ze kunnen goed solo (goede selfheal en goede armor) en last but not least het trappen, wat vroeger veel gebruikt werd om te farmen.
Disarmonia Mundi
14th May 2009, 18:05
Hmm.. ik krijg na anderhalve maand ofzo weer eens zin het straks te gaan spelen :D
Derper
15th May 2009, 23:29
ik ben bezig om even een goede pve build te maken voor mijn necro en heb daar deze skill voor nodig,
http://wiki.guildwars.com/images/thumb/6/61/%22Finish_Him%21%22.jpg/25px-%22Finish_Him%21%22.jpg "Finish Him!"
Deze krijg ik alleen als ik de eerste ronde van the Norn Fighting Tournament win in Gunnar's Hold.
Probleem is alleen dat ik met mijn necro geen goede build kan vinden om een solo gevecht te winnen. Iemand die het wel met zijn necro gehaald heeft een tip? (mag ook als je het nog niet gehaald heb;)
Phoef
17th May 2009, 22:59
Weet niet of het mogelijk is, maar wat als je nu allemaal siphon life achtige spells doet, dat zijn life draind en jij lekker hp regen hebt, en dan voor de rest wat wanden of met mesmer hexes drainen en backfire'n?
Faure
18th May 2009, 00:30
ik ben bezig om even een goede pve build te maken voor mijn necro en heb daar deze skill voor nodig,
http://wiki.guildwars.com/images/thumb/6/61/%22Finish_Him%21%22.jpg/25px-%22Finish_Him%21%22.jpg "Finish Him!"
Deze krijg ik alleen als ik de eerste ronde van the Norn Fighting Tournament win in Gunnar's Hold.
Probleem is alleen dat ik met mijn necro geen goede build kan vinden om een solo gevecht te winnen. Iemand die het wel met zijn necro gehaald heeft een tip? (mag ook als je het nog niet gehaald heb;)
Had net gister hetzelfde probleem.
Ik ben met een spiritspam build aan de slag gegaan.
Pain, Bloodsong, Dissonance, Shadowsong, Vampirism (= pve only, sunspear skill), assasin support, painfull bond en Grenth Balance.
Daarme lukte het uiteindelijk. Je cast eerst je spirits IN de deuropening (dus zo dat je nog net niet de ronde start als de deur open is). Daarna schieten de spirits door de deur heen. Daarna aggro je die bison en wacht je tot hij geraakt is door je spirits (dan is hij blind dankzij shadowsong). Vervolgens schiet je je assassin support, zodat hij afgeleid is en je laat je spirits de rest doen.
Ook schijnt een 55hp Spoil Victor Necro te helpen.
Sobek
19th May 2009, 14:38
Heeft iedereen z'n 1 Xunlai Storage Pane (Guild Wars 4th Anniversary Storage Pane) opgehaald?
Deze is geheel gratis...:)
Derper
19th May 2009, 17:36
Ook schijnt een 55hp Spoil Victor Necro te helpen.
die heb ik net geprobeerd, werkt wel. Tot ik Bison zelf krijg.
Die doet 266 dam. per hit. en ik heb maar 465 hp. 2 klappen en ik ben altijd dood.
met 2 builds kom ik tot het einde maar heb krijg ik nooit dood....dit begint goed frustrerend te worden.
Faure
19th May 2009, 21:37
die heb ik net geprobeerd, werkt wel. Tot ik Bison zelf krijg.
Die doet 266 dam. per hit. en ik heb maar 465 hp. 2 klappen en ik ben altijd dood.
met 2 builds kom ik tot het einde maar heb krijg ik nooit dood....dit begint goed frustrerend te worden.
Het heet dat ook een 55hp build.
Je gooit superior runes op al je armor, waardoor je health 105hp is. Vervolgens neem je een +5wand/wapen en de speciale -50hp grimcesta offhand (wiki het even).
Hierdoor is je health 55hp. Doordat je protection spirit op jezelf gooit verlies je dus elke keer 5hp als je geraakt wordt. Door mending en/of healing breeze heb je in een seconde die 5hp terug waardoor je (tenzij je enchantment geript worden) in feite onsterfelijk bent (het heette vroeger ook wel invincimonk/necro).
Zoek even op de pvxwiki.com naar 55 sv necro of iets dergelijks.
Derper
20th May 2009, 02:58
Het heet dat ook een 55hp build.
Je gooit superior runes op al je armor, waardoor je health 105hp is. Vervolgens neem je een +5wand/wapen en de speciale -50hp grimcesta offhand (wiki het even).
Hierdoor is je health 55hp. Doordat je protection spirit op jezelf gooit verlies je dus elke keer 5hp als je geraakt wordt. Door mending en/of healing breeze heb je in een seconde die 5hp terug waardoor je (tenzij je enchantment geript worden) in feite onsterfelijk bent (het heette vroeger ook wel invincimonk/necro).
Zoek even op de pvxwiki.com naar 55 sv necro of iets dergelijks.
jah dat weet ik allemaal wel :+
maar ik zei ook dat ik 2 builds had.
ik moet voor bloodmagic nog even een 55hp armor roggelen.
Faure
20th May 2009, 03:14
jah dat weet ik allemaal wel :+
maar ik zei ook dat ik 2 builds had.
ik moet voor bloodmagic nog even een 55hp armor roggelen.
Oh het was me niet duidelijk. Omdat je zei 'die heb ik net geprobeerd' en vervolgens begon over 450hp dacht ik dat je me misschien verkeerd had begrepen :).
No problem.
Duran
20th May 2009, 13:09
Daarnaast is die Bison redelijk makkelijk te verslaan.
Voor elke class zijn er inmiddels bewezen builds.
ZZou zeggen google even.
Trevor
21st May 2009, 18:45
Hebben ze Hunters Shot veranderd?
Ik had Precision shot, Hunters shot en Penetrating attack op de skillbar. 1 seconde cast-time, en met 6/5/4 sec cooldown waren ze alledrie mooi gelijk klaar.
Nu moet ik beduiden langer wachter voordat die Hunters Shot afschiet.
In het begin denk je nog dat je de knop niet goed ingedrukt hebt.
Ik heb er Savage Shot voor in de plaats, voornamelijk omdat die ook 5 sec cooldown heeft. (Is ook leuk als extra interrupt)
Neutraal
21st May 2009, 19:50
ja, hunter's shot is generfed tot verdriet van vele rangers..
ranger is nu een matige klasse geworden dat in pvp alleen nog interrupten als functie heeft.
je kan beter een imbamentalist spelen als je damage wil dealen.
distortion mind blast > elke ranger turret
Phoef
21st May 2009, 23:27
vind ik niet, het is stukke makkelijk nu om Incendenary-poison ranger te spelen, wat imo heeeerlijk speelt. lekker 5 man drainen<3
Trevor
22nd May 2009, 01:27
Savage Shot ipv Hunters Shot werkt niet echt lekker moet ik zeggen.
Tijd om wat anders te verzinnen dan maar.
Nog wat anders: ik heb wat problemen gehad met Seacrash, Elder Guardian, een ele-boss in Maishang Hills.
Die doet mij 360 damage met zijn Smoldering Ember, en hij kan Unsteady Ground veel sneller spammen dan de cooldown. Nadat ik flare of immolate gecast heb (om hem van de rest weg te lokken), ben ik al dood voordat ik weg kan rennen.
Faure
22nd May 2009, 02:10
Ik weet niet of je het over pvp of pve hebt, maar savage shot is een erg goede spike follow-up, omdat degene die je spiked vaak cast na je eerste hit. Die interrupt je dus, en je doet die +dmg die je krijgt van savage.
Duran
22nd May 2009, 02:59
Ik weet niet of je het over pvp of pve hebt, maar savage shot is een erg goede spike follow-up, omdat degene die je spiked vaak cast na je eerste hit. Die interrupt je dus, en je doet die +dmg die je krijgt van savage.
In PVE kan je dit inderdaad doen, gewoon direct savage.
In PVP niet, want dan probeer je random te interrupten en vooral in GVG zijn
de monks daar veel te slim voor.
Trouwens, andere optie voor Hunters Shot is misschien Keen arrow.
Faure
22nd May 2009, 03:56
In PVE kan je dit inderdaad doen, gewoon direct savage.
In PVP niet, want dan probeer je random te interrupten en vooral in GVG zijn
de monks daar veel te slim voor.
Trouwens, andere optie voor Hunters Shot is misschien Keen arrow.
Slim of niet, bij een spike zal de monk toch binnen 1 of 1,5 seconde moeten healen anders istie dood. Savage shot zorgt vaak voor de juiste timing dan. Niet voor niets hebben spike builds waarbij rangers betrokken zijn 1 dmg skill and savage shot als spike skills.
Atm gebruik ik idd keen arrow voor spikes, gevolgd door of dualshot (heeft ook een instant cast) of savage shot.
Faure
22nd May 2009, 15:22
Om nog maar even door te gaan waarom rangers zo gweldig zijn, ook in pvp:
http://www.guildwarsguru.com/forum/s...php?t=10375844 (http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=10375844)
Neutraal
22nd May 2009, 16:22
Ja, maar niet meer voor damage
Ze waren eerst strong in damage en interrupts oftewel de 'turret'. Nu worden ze overtreft.
Faure
22nd May 2009, 16:32
Ja, maar niet meer voor damage
Ze waren eerst strong in damage en interrupts oftewel de 'turret'. Nu worden ze overtreft.
Ow right, nee dat is inderdaad over. Blame rpsike i suppose :(. Was wel leuk destijds, 2 ranger midline met expert's dext and read the wind. Enorme pressure.
meraida
24th May 2009, 13:07
Voor secondary ranger zou ik gewoon voor /W kiezen en ze later allemaal unlocken. Maar de enige farm waar ze eigenlijk goed voor zijn is DoA duo.
Sobek
27th May 2009, 11:47
Gisteren met mijn Necro/Ele prophecies weer eens uitgespeeld. Deze keer was het net ff wat makkelijker. Goede heroes/builds mee en een player mee die het ook goed kon, dus de laatste 3 missies waren gesneden koek. :)
Nu wil ik eindelijk eens verder gaan met EotN, want daar ben ik nooit echt verder in gegaan. Asura omgeving lijkt me mooi om te onderzoeken, alsmede de Necro/Asura armor is vet om te dragen... Wat zijn jullie bevindingen?
http://images2.wikia.nocookie.net/gw/images/8/8c/Necromancer_Asuran_Armor_F_dyed_front.jpghttp://images1.wikia.nocookie.net/gw/images/0/0c/Necromancer_Asuran_Armor_F_dyed_back.jpghttp://images1.wikia.nocookie.net/gw/images/9/91/Necromancer_Asuran_Armor_F_dyed_side.jpg
Sobek
28th May 2009, 16:36
Zit zelf te puzzelen met de necro Elite skill Virulence.
Volgens mij kan ik dit als necro ook verwoestend gebruiken met grotere groepen foes. Samen met Epidemic (http://guildwars.wikia.com/wiki/Epidemic). Ik kom alleen geen Builds tegen op PvXwiki (http://pvx.wikia.com/wiki/Main_Page)
Iemand een goeie build met Virulence?
Melle
28th May 2009, 16:44
Ik had daar een build voor. Maar ik weet het niet meer :( Was overigens een eigen bedachte build.
Faure
28th May 2009, 16:54
Combineer het met Fragility van de mesmer's en bijv 'weaken armor' of 'enfeeble' (of een van die varianten erop).
Duran
29th May 2009, 12:06
Sobek :
In PVE zou ik met de necro gaan voor Spiteful of minion master of idd Virulence.
In PVP kan je ook leuke builds maken met Weaken Knees (op dit moment mijn favoriete necroskill).
Vooral in RA is dit echt leuk en win je er veel mee.
Depravity is ook wel eens leuk om te spelen.
En de necrobomb (in Jade Quarry bijvoorbeeld) is ook wel geinig.
In Jade Quarry kan je ook goed Weaken Knees spelen waarmee je de carriers van de tegenstanders makkelijk kan afstoppen.
In GVG speelt men tegenwoordig veel Lingering Curse.
Gister na lange tijd weer eens gemesmered in GVG (Visions / Backfire build).
Is ook altijd leuk om te doen.
Maar ik kan je wel wat templates sturen Sobek (hoewel mijn PVE-templates wel wat verouderd zullen zijn). PM me maar.
Neutraal
6th June 2009, 04:32
iway is zo verschrikkelijk lame hí¨ =/
ik speel meestal infuse en natuurlijk moet ik een spell casten precies nadat de warrior aangevallen heeft, maar het wordt een stuk lastiger als er meerdere tegelijk aanvallen.. De nieuwe hundred blades bar waarvan ik in theorie dacht dat ie slechter zou zijn (geen d chop, geen bull strike) heeft zóóveel damage om nog maar te zwijgen over die imbamentalist healers
Sobek
9th June 2009, 16:06
Binnenkort op vakantie. Dan ff geen GW spelen maar lekker luieren in de zon. :)
Eind juni ben ik weer terug...
The Chosen One
13th June 2009, 03:09
Het zal vast nog wel de moeite waard zijn lijkt me op de complete collection voor 32 euro te kopen?
Phoef
13th June 2009, 15:43
zeker, stuk goed koper dan, 15, 15 15 en 19 euro :P voor alle 4 de games:P
Sobek
29th June 2009, 16:36
Ben er weer en meteen weer eens lekker GW spelen...:)
anOddBoy
29th June 2009, 17:44
Shiet nog steeds aktief hier? Ik baal ervan want toch heb ik nooit de klik gehad met heel het GW gebeuren wat iedereen hier wel heeft, wat mis ik dan toch telkens zou je denken? Ik ga er me er dan maar eens nog een keer aan wagen, maar dan fatsoenlijk en zoiezo een keer iemand tot 20 levelen wat ik zoiezo nog geen enkele keer gedaan heb lol :$
Sobek
29th June 2009, 18:55
Level 20 zijn is juist cool. Elite skills cappen en builds maken. Dan PvE en PvP!
Daar draait GW om o^
Ik blijf GW ook gewoon spelen. Weet ook niet wat het precies is, verslaving? o:]
anOddBoy
29th June 2009, 19:07
Precies, dat vind ik het ergste haha, het erge is dat ik dit ook zo in me hoofd heb geprent dat ik niet geniet van de weg naar de 20 en dat meer als een must-last ervaar omdat bij de 20 het spel pas echt leuk word. Wat natuurlijk niet helemaal waar is, en alles alleen maar verpest maar goed :P
Ben ook zo'n besluiteloos persoon dat dan die Assassin wil spelen dan de Ritualist, elke keer wisselt en steeds niet bij een karakter blijft omdat ik alles wil uitproberen etc, ook niet echt nuttig!
Sobek
30th June 2009, 12:25
Uitproberen is helemaal niks mis mee ;)
Zelf heb ik ook meerdere characters:
Warrior(male) - Ranger(female) - Elementalist(female) - Dervish(male) - Assassin(female) - Necromancer(female) - Mesmer(female) - Paragon(female) - Ritualist(female)
Veel females zoals je leest, maar vaak vind ik de armor met females mooier...
Alleen paragon, ritualist en ranger zijn nog niet level 20.
De warrior, necromancer, elementalist en monk skills zijn belangrijk om te unlocken om toe te voegen aan je heroes als je PvE speelt.
Momenteel vind ik de necromancer en mesmer het lekkerst spelen.
anOddBoy
30th June 2009, 13:02
Nee oke dat is waar haha, alleen in mijn geval kom je nergens omdat ik elke keer opnieuw begin, zware tik van me :P
Mijn neef zweert ook bij zijn Necro, en kan er ook echt heel goed mee overweg, het is ook zeker een toffe classe.
Ik hik er gewoon tegen op omdat het begin van elke campaign al 20 keer heb moeten doorspelen, dat hangt me alleen de keel uit, maar is ook weer me eigen schuld ha.
Heb je ook al veel ervaring met PvP?
Sobek
30th June 2009, 16:30
Ik kan je wel eens met mijn ranger je door levels heen helpen. Wellicht kunnen anderen je ook helpen als je om hulp vraagt ;)
Heb je alle delen? Dan zou ik eerst tot Lion's Arch gaan en vandaar uit naar Nightfall verhuizen om heroes te unlocken...
Melle
30th June 2009, 16:34
Uitproberen is helemaal niks mis mee ;)
Zelf heb ik ook meerdere characters:
Warrior(male) - Ranger(female) - Elementalist(female) - Dervish(male) - Assassin(female) - Necromancer(female) - Mesmer(female) - Paragon(female) - Ritualist(female)
Veel females zoals je leest, maar vaak vind ik de armor met females mooier...
Alleen paragon, ritualist en ranger zijn nog niet level 20.
De warrior, necromancer, elementalist en monk skills zijn belangrijk om te unlocken om toe te voegen aan je heroes als je PvE speelt.
Momenteel vind ik de necromancer en mesmer het lekkerst spelen.
Jij geilt gewoon op vrouwelijke chars. Armor op female chars zijn namelijk lelijk :P
Sobek
30th June 2009, 16:48
Jij geilt gewoon op vrouwelijke chars. Armor op female chars zijn namelijk lelijk :P
_O-
Lelijk? Nee, zeker niet...
Kijk zelf maar:
http://images3.wikia.nocookie.net/gw/images/c/ce/Mesmer_Elite_Canthan_Armor_F_dyed_front.jpghttp://images2.wikia.nocookie.net/gw/images/c/c1/Elementalist_Elite_Stormforged_Armor_F_gray_front. jpghttp://images2.wikia.nocookie.net/gw/images/e/e6/Ranger_Elite_Canthan_Armor_F_dyed_front.jpg
opgeilen -> super Geil (zouden de Duitsers zeggen)
Bekos
30th June 2009, 22:04
Dag iedereen. Ik ben, na een pauze van 2 jaar, vorige week terug begonnen met Guild Wars. Ik zoek nu naar een guild die regelmatig PvP doet. Ik verkies een guild die ook een vent/ts server heeft. Het enige probleem is dat ik EotN niet bezit. Hierdoor zal ik soms variaties op de standaardbuilds moeten spelen. Als iemand een tip heeft laat hij het maar weten.
Bekos
Sobek
1st July 2009, 11:20
Onze Guild doet vaak PvP en is actief.
Helaas ben ik geen officier, dus ik kan je niet aanmelden.
Duran kan je misschien verder helpen?
anOddBoy
1st July 2009, 11:52
Haha lelijk zijn ze inderdaad niet, maar moet toegeven dat ik zo diep als een poffertje ben want ik voel me zelfs achter de computer absoluut niet mannelijk wanneer ik met een vrouwelijke avatar speel terwijl ik rond kan lopen met een intimiederender mannelijke avatar lol ;)
Lijkt me wel een strak plan Sobek, ik ga hem na werk meteen er op gooien zodra Windows 7 er mooi en fijn en geupdate op staat, koel, thanks!
Duran
1st July 2009, 16:30
Dag iedereen. Ik ben, na een pauze van 2 jaar, vorige week terug begonnen met Guild Wars. Ik zoek nu naar een guild die regelmatig PvP doet. Ik verkies een guild die ook een vent/ts server heeft. Het enige probleem is dat ik EotN niet bezit. Hierdoor zal ik soms variaties op de standaardbuilds moeten spelen. Als iemand een tip heeft laat hij het maar weten.
Bekos
Zonder EotN heb je bij de "serieuzere" PVP-guilds toch wel een probleem.
Slim als A-Net is stoppen ze bij elke uitbreiding wel een aantal keyskills die
bijna onmisbaar zijn.
Aantal goede skills die je dan mist zijn :
* Patient Spirit - deze skill zit in zowat elke healing monk build tegenwoordig.
Cure hex - powerful hex removal inclusief healing
Beiden zijn eigenlijk must haves.
* Grapple & body blow voor de warrior - geen must haves , wel lekker
Pulverizing smash , in hammer builds zeer effectief.
* Sloth hunter shot & Poison Tip voor de ranger - wederom geen must have ,
wel lekker
* Defile Defenses & Foul Feast voor de Necro , onmisbaar in PVP
etc etc
Ben maar gestopt want er zitten gewoon veel goede en veel gebruikte skills in EotN.
Dus wil je serieus gaan PVP-en (GVG) dan heb je toch echt ook EotN nodig.
Zoals Sobek al aangaf , ik ben offi in DTCH.
Wij bestaan uit 3 guilds (jaja hollanders willen altijd meer als 1).
We hebben 1 PvE guild met tag DTCH --> Albert Hein
We hebben 1 PvP guild met tag DTCH --> You aint much if you aint
Deze is bedoeld voor fun GVG en "opleiding van" c.q. ervaring opdoen voor nieuwe leden
We hebben 1 PvP guild met tag DTCH --> Straight outta Holland
Deze is voor het "core" GVG-team.
Beide PvP guilds staan in de top 1000 trouwens.
We kunnen je altijd een invite sturen, maar denk echt dat je ook EotN nodig hebt (vooral in bepaalde professies zoals monk en necro) voor PvP.
Kijk maar.
Je kan me een pm sturen onder de naam Sheena Swift Arrow.
Bekos
1st July 2009, 19:58
Ik ga Eotn zeker nog halen. Ik moet alleen even uit zien te zoeken wanneer en waar :)
Duran
2nd July 2009, 16:50
Gister geguest met GVG bij een lezer van dit forum.
Was gezellig.
Weet alleen nog steeds niet wie dat nu is ... lol.
Sobek
2nd July 2009, 17:10
Ik ga Eotn zeker nog halen. Ik moet alleen even uit zien te zoeken wanneer en waar :)
Voor niet te veel geld ligt ie al in de winkels. 15 Euro als ik het goed heb...
:bier:
Phoef
4th July 2009, 17:21
Zoals Duran al wat skills uit EOTN aangaf, zijn er ook in factions echt key skills die ik niet kan omdat ik alles behalve factions heb. denk hier aan :
Ray of Judgment,
Spirit bond
Discord,
perma-assasin :)
etc
Duran
6th July 2009, 17:13
Yupz, das gewoon de "slimme" strategie van ArenaNet.
Ze hebben gewoon ervoor gezorgd dat er in elke expansion een aantal onmisbare skills zitten waardoor je deze gewoon moet kopen.
Slim, vanuit hun oogpunt ook volledig logisch.
Phoef
7th July 2009, 03:17
Mwa, ze moeten die perma assasins en al die onzin flink nerfen, dan kunnen we net als vroegah lekker met 8 verschillende classes UW doen. ipv die we dont need no:
monks
warriors
necro,s
rangers
etc etc :)
Duran
7th July 2009, 16:53
Ja daar heb je wel een beetje gelijk in.
Maar ja, if u can't beat them .. join them.|P
Neutraal
8th July 2009, 04:52
necro word wel gebruikt, monk ook.
ranger, para, ele (tot aan laatste sf nerf nog wel), dervish, ritualist, warrior en mesmer niet
GFX18
11th July 2009, 15:59
Heb GW ook weer eens uit de kast getrokken. Ben overigens niet van plan om met 1 van mijn oude chars te gaan spelen. Kan alleen nog niet kiezen met welke class ik wel wil gaan spelen :P
Sobek
11th July 2009, 19:59
Ik zou voor necromancer gaan o^
Neutraal
13th July 2009, 03:55
necro is net generfed, ik zou gaan voor imbamentalist
Faure
13th July 2009, 03:56
Necro is amper generfed? Zeker niet voor PvE.
Sobek
13th July 2009, 16:12
nerfen? :? misschien snap ik het niet, maar betekent dat skills minder sterk maken?
Ik vind de necromancer vet kicken in PvE o^
Duran
13th July 2009, 16:20
Alleen in PvP hebben ze necro generved.
En zo erg nu ook weer niet.
Speel nog steeds veel PvP met mijn Necro (GvG en RA/TA) en daar pwnd hij nog steeds hard.
Vindt Necro nog steeds een van de leukst classes om mee te spelen.
Wat vinden jullie eigenlijk het leukst ?
Dit is mijn lijstje :
1. Warrior (vooral RA/TA en GVG)
2. Elementalist (vooral RA/TA/GVG/AB en JQ)
3. Necromancer (vooral RA/TA/GVG/AB en JQ)
4. Dervish (vooral RA/TA en AB)
5. Ranger (vooral RA/TA/GVG/AB en JQ)
6. Monk (vooral RA/TA/GVG/AB en JQ)
7. Assassin (vooral RA/TA)
8. Mesmer (RA/TA/AB en JQ)
9. Ritualist (GVG)
10. Paragon (...)
Sobek
13th July 2009, 17:33
Dat je 10 slots hebt... :)
Ik heb er 9
Ik zelf ben weg van:
Mesmer/necromancer/elementalist/warrior/dervish
Duran
14th July 2009, 16:29
Dat je 10 slots hebt... :)
Ik heb er 9
Ik zelf ben weg van:
Mesmer/necromancer/elementalist/warrior/dervish
Nee ik heb er ook maar 9.
Acht stuks worden bezet door mijn vaste charracters.
Dat zijn dus de warrior, necro, ele, mes, derv, monk, ranger en assa.
Het 9e slot gebruik ik als pvp en expirimenteer slot.
Daar had ik ooit een para op - daarmee had ik nightfall uitgespeeld en toen ..
snel gedelete want para vind ik gewoon niet leuk.
Heb daar ook rit mee geprobeerd, maar vond ik persoonlijk ook geen succes.
:bier:
Duran
27th July 2009, 16:29
Hmm, was me gister een beetje aan het vervelen.
En ik dacht laat ik maar weer eens even gaan exploren, saai maar ja.
Zat op 98,4% van Tyria en had mezelf zo berekend dat als ik elke missie+bonus nog eens zou doen en daarbij elk hoekje zou afneuzen ik per missie toch wel 0.1% kon halen en daarmee de titel.
Was een paar maanden geleden daarmee gestopt omdat ik het TE saai vond en dan maar met heel veel moeite 0.1% erbij haalde en soms zelfs niks.
Heb de missie Gates of Kryta genomen (daar was ik geeindigd toen ik gestopt was met exploren) en damn ....
Wat had ik daar veel niet geexplored zeg ...
Kreeg er een dikke 0.5% erbij.
Als ik me dan bedenk dat ik D'Alessio En Divinity Coast nog moet waar ik volgens mij toch ook veel niet geexplored heb en The Wilds, Bloodstone , Aurora, Riverside en Sanctum Cay ...
Dan moet ik het toch nog wel makkelijk halen.
Hmmm, denk dat ik die titel toch maar ga halen dan.\o/
1shadow1
27th July 2009, 17:23
Heb zelf met veel plezier Guild Wars gespeeld maar Titles halen ? Dat vind ik persoonlijk pure tijdverspilling, tientallen uren iets saais doen om dan toch maar dat ene zinnetje te krijgen.
Hetzelfde geld voor Achievements bij andere games, ik snap daar echt niet het nut van en krijg mezelf niet zo ver om zoveel tijd in iets te steken om 100% te krijgen.
Maarja, ieder z'n smaak :+
The Chosen One
27th July 2009, 20:16
Ik steek meer tijd in flashgame achievements dan de achievements op me 360. :+
ps. Heb Guild Wars The Complete Collection nu ook. :)
Duran
28th July 2009, 16:22
Heb zelf met veel plezier Guild Wars gespeeld maar Titles halen ? Dat vind ik persoonlijk pure tijdverspilling, tientallen uren iets saais doen om dan toch maar dat ene zinnetje te krijgen.
Hetzelfde geld voor Achievements bij andere games, ik snap daar echt niet het nut van en krijg mezelf niet zo ver om zoveel tijd in iets te steken om 100% te krijgen.
Maarja, ieder z'n smaak :+
Tja ligt eraan.
Er zijn titels die gewoon echt leuk zijn om te doen en zo ben ik er ook mee begonnen.
De Protector titels --> alle missies + bonus uitspelen in Normal mode
De Guardian titels --> alle missies + bonus uitspelen in Hard Mode
De Vanquish titel --> elk gebied in Hard Mode spelen en alle enemies
uitschakelen.
Deze titels zijn gewoon erg leuk om te doen en ook echt een uitdaging.
Vanzelf krijg je als je deze titels doet al flink wat procentjes op je explorertitel en ja dan denk je al gauw dat je die er ook even bij doet.
Gister viel trouwens tegen , Missie D'Alessio Seaboard gedaan, maar schijnbaar heb ik daar toch meer rondgelopen dan ik dacht.
Kreeg er maar 0.1 % bij.
Maar ja, als elke missie me nog 0.1 oplevert hou ik nog missies over.
Duran
28th July 2009, 16:24
Ik steek meer tijd in flashgame achievements dan de achievements op me 360. :+
ps. Heb Guild Wars The Complete Collection nu ook. :)
Dan ga maar eens gauw Guild Wars spelen !
Zien we je wel over 2 jaar terug op dit forum._O-
Melle
28th July 2009, 16:29
Dan ga maar eens gauw Guild Wars spelen !
Zien we je wel over 2 jaar terug op dit forum._O-
Valt wel mee. Binnen 1 maand doet ie wel wat anders. Guild Wars :')
-Te makkelijk.
-Economie slaat nergens op.
-PvE is saai
Het enige leuke is PvP.
Sobek
28th July 2009, 16:54
Dat ben ik helemaal niet met Assholist eens|:[
Guild Wars is en blijft een super goed spel
Ook in PvE :bier:
Duran
28th July 2009, 17:10
Valt wel mee. Binnen 1 maand doet ie wel wat anders. Guild Wars :')
-Te makkelijk.
-Economie slaat nergens op.
-PvE is saai
Het enige leuke is PvP.
Lol.
Ach er zullen altijd voor- en tegenstanders zijn.
Zelf speel ik inmiddels ook geen PVE meer.
Niet omdat dit te makkelijk was, maar omdat ik inmiddels alles wel gedaan heb.
Saai vond ik het zeker niet.
Maar is wel zo dat PVE steeds makkelijker geworden is, onder meer door toevoeging van de hero's en alle summons tegenwoordig.
PVP is en blijft Guild Wars onovertroffen.
En het mooie aan de PVP is dat er voor ieder wat wils is.
Wil je in grote groepen spelen, doe dan GVG of HA.
Zoek je het iets kleiner doe dan RA en TA.
Daarnaast heb je dan nog AB en de PVP-missions.
En wil je het in je eentje doen, doe je lekker HB.
Nee, dat hebben ze prima in elkaar zitten.
Melle
28th July 2009, 17:22
Ik vind persoonlijk PvP bij WoW beter dan bij GW.
Ik heb beide gespeeld en bij WoW is het gewoonweg leuker.
Duran
28th July 2009, 18:01
Zoals ik al zei.
Zullen altijd persoonlijke voorkeuren zijn.
Persoonlijk vind ik de PvP in GW een stuk beter als in WoW.
In GW is de PvP en hoe goed je daarin bent volledig op skill gebaseerd.
Gear/level etc spelen totaal geen rol.
Daarnaast zijn de skills gewoon (imo) beter gebalanceerd.
In WoW spelen meerdere factoren een rol, zoals gear etc.
Maar is gewoon een mening, iedereen mag daar (gelukkig) anders over denken.
Bekos
28th July 2009, 21:06
Ik ben nu bezig met mijn ritualist. Als ik deze heb afgerond (factions/nightfall/eotn) zou ik nog 1 character willen maken naast mijn Rit en Ranger. Ik zoek een gevarieerde klasse. Ik denk nu aan mesmer maar ik vraag me af of dat niet meer een pvp klasse is. Iemand tips?
Faure
28th July 2009, 21:15
Mesmer vind ik in pve niet zo boeiend. Ik raad een necromancer of elementalist aan als je variatie wilt van de overgebleven klasses.
Duran
30th July 2009, 16:08
Ik ben nu bezig met mijn ritualist. Als ik deze heb afgerond (factions/nightfall/eotn) zou ik nog 1 character willen maken naast mijn Rit en Ranger. Ik zoek een gevarieerde klasse. Ik denk nu aan mesmer maar ik vraag me af of dat niet meer een pvp klasse is. Iemand tips?
Als je deze wilt maken voor PvE, zou ik zeker niet voor een mesmer gaan.
Die is meer geschikt voor PvP.
Je hebt nog geen meleemannetje/vrouwtje.
Als je die toch wilt zou ik gaan voor een warrior of Dervish.
Beiden zijn leuk om te spelen.
Wil je meer in de midline hangen (en omdat je zelf de mesmer aanhaalde ga ik daar ook eigenlijk van uit) dan zou ik gaan voor een elementalist.
Geschikt voor PvE en PvP.
Je kunt er zeer gevarieerde builds mee spelen, zowel offensief als defensief.
Daarnaast is hij uitermate geschikt voor farmen.
Bekos
30th July 2009, 17:58
Het zal dan een necro of een elementalist worden.
In welke campaign kan ik dit mannetje dan best beginnen?
Faure
30th July 2009, 17:59
Als je wil exploreren en rustig aan doen prophecies, als je snel wilt levelen factions of nightfall. Als je snel heroes wilt is denk ik nightfall het best.
Melle
30th July 2009, 17:59
Het zal dan een necro of een elementalist worden.
In welke campaign kan ik dit mannetje dan best beginnen?
Nightfall. Level je het snelst mee.
Sobek
31st July 2009, 17:19
Duran heeft wel gelijk met de character keuze, al moet ik zeggen dat ik toch wel leuke momenten heb/speel met mijn female mesmer ;)
Conrad
31st July 2009, 18:23
Nightfall. Level je het snelst mee.
Als je echt snel wilt levelen kan je het beste via Factions naar Eye of the North, om dan in Gunnar's Hold de quest Kilroy Stonekin's Punch-Out Extravaganza net zo lang te rezone-n totdat je level 20 bent.
In Nightfall heb je in het begin die Sunspear point grind, dat is niet ideaal tenzij je Dervish of Paragon wilt zijn.
Melle
31st July 2009, 18:24
Als je echt snel wilt levelen kan je het beste via Factions naar Eye of the North, om dan in Gunnar's Hold de quest Kilroy Stonekin's Punch-Out Extravaganza net zo lang te rezone-n totdat je level 20 bent.
Ik was via Nightfall binnen 6 uur level 20 zonder dat Punch-Out gedoe. Punch-Out is zo saai.
Conrad
31st July 2009, 18:30
Ieder z'n ding, ik vind dat boksen wel een bruikbaar alternatief als je al genoeg andere characters 'normaal' hebt geleveled.
Faure
31st July 2009, 18:33
Inderdaad, daar mogen ze een huge fucking nerf op gooien. Al die fake survivortjes die even snel naar EotN vliegen om daar in no time te levellen. Vergalt het hele spel, zeker voor nieuwkomers die even er naar toe geleid worden om dan maar snel te groeien.
En voor mensen die net als ik al tig poppetjes hebben. Je begint meestal opnieuw te spelen om een reden (je verveelt je met je huidige shit), als je dan wederom er in 2 uur mee klaar bent ben je weer terug bij af.
Conrad
31st July 2009, 18:54
Nieuwkomers moet het niet doen inderdaad. Maar als je meerdere ventjes al hebt (ik heb er geen tig) vind ik het wel fijn om zo snel mogelijk naar level 20 te gaan met een voor mij nieuwe primary profession. Dan begint de lol voor mij pas echt.
Duran
3rd August 2009, 18:46
Lol, afgelopen vrijdag legendary cartographer binnengehaald.|`(
Moest nog 0.5 % die ik heel makkelijk kreeg in missie Riverside.
Daar had ik volgens mij nog makkelijk 1% erbij gekregen.
Sobek
4th August 2009, 11:39
Net als op wiki, daar heeft iemand de Prophecies, de Factions en de Nightfall kaart 100% ge-unlocked. Wat een werk moet daar inzitten...:bier:
Duran
4th August 2009, 16:19
Net als op wiki, daar heeft iemand de Prophecies, de Factions en de Nightfall kaart 100% ge-unlocked. Wat een werk moet daar inzitten...:bier:
Valt wel mee hoor,
Vooral Factions en Nightfall zijn easy.
Als je daar de missies doet en doet vanquishen (zoals ik gedaan heb) dan heb je al dik over de 95%.
Dan is het alleen nog een kwestie van even op internet checken wat de meest
gemiste plekken zijn en deze even aflopen en thats it.
Prophecies was wat moeilijker (is ook groter natuurlijk).
Na vanquish en alle missies had ik geloof ik 92 %.
De resterende 8% heb ik gehaald in de bonussen van missies (daar kan je nog heel veel terrein exploren waar je normaal niet eens aan denkt) en door even alle stadjes af te lopen - daar zijn vaak ook nog flinke gebieden te vinden.
Het leuke is dat je soms op plaatsen komt waar niet veel mensen ooit geweest
zijn.
Ik vond vooral het vanquishen echt leuk om te doen.\o/
Sobek
4th August 2009, 17:31
vanquishen is ook best lastig, want dat heb ik ook wel eens op bepaalde maps geprobeerd in Nightfall... :~/ vijanden zijn stuk sterker naar mijn idee. Maar ja, ik ben ook geen veteraan zoals jij Duran ;)
Duran
5th August 2009, 16:28
Slijmbal !:P
Sobek
5th August 2009, 18:36
LOL, nee jij hebt echt heel veel uren in GW zitten... |)
Zelf ben ik nog weinig in EotN geweest. Wil daar eens ander armor voor mijn necro/female halen. Asuran armor kan je mooi kleuren en dat lijkt me wel wat. Weet nog niet welke kleur.
Eerst wil ik een hoger level voor suspear title hebben zodat mijn Necrosis meer damage heeft, want dat kan ik wel gebruiken. :)
Sobek
6th August 2009, 17:05
Welk armor vinden jullie mooier voor de warrior?
Elite sunspearhttp://images2.wikia.nocookie.net/gw/images/7/7b/Warrior_Elite_Sunspear_Armor_M_dyed_front.jpg of Nornhttp://images1.wikia.nocookie.net/gw/images/6/61/Warrior_Norn_Armor_M_gray_front.jpg
Welke dye zal ik ze kleuren?
Zelf heb ik al Elite Platemail armor voor male warrior (vind ik ook het meest cool) maar wil nu een 2de elite armor erbij hebben...
Duran
7th August 2009, 15:01
Elite Sunspear ... Without a doubt.
Heb zelf Obsidian voor mijn warrior (black dyed).
Faure
7th August 2009, 15:32
Update gister.
Pets in PvE zijn nu win en Boon prot is back, yeay baby!
Duran
10th August 2009, 16:57
Lol ja,
Alleen jammer dat ik geen PVE meer speel ....
Vond de update wat magertjes (op PVP-gebied).
Assassin heeft wat meer AoE-damage gekregen --> zat ik niet echt op te wachten.
Melandru Shot beetje generved , blijft toch nog steeds de beste ranger-elite.
Air Magic voor de Ele heeft een lcihte boost gekregen.
Leuk voor AB.
Monk - helaers boon is back.
Faure
10th August 2009, 17:03
Healers boon is nooit weggeweest hoor ;). Je bedoelt (divine-)boon prot waarschijnlijk?
Duran
11th August 2009, 16:19
Oops, foutje.
Nah ja, speel in PVP alleen WoH (GVG/Arenas), RC (GVG), ZB(Arenas) of RoJ (PvP-missions) eigenlijk met mijn monk.
Zowiezo vind ik dat je na verloop van tijd zelf gewoon bij elke character je favoriete builds hebt die je vaak speelt en dat je minder gaat experimenteren.
Daarom ben ik soms wel blij met die updates, dan ga je weer eens wat experimenteren.
Mijn necro speel ik bijna uitsluitend nog Weaken Knees.
Mijn Ele is bijna altijd Mind Blast blinder.
Mijn monk is bijna altijd WoH/Stances
Mijn Ranger is bijna altijd Melandru, alleen in de Arenas doe ik vaker thumpen.
Mijn Dervish is zowat altijd Wounding Strike.
Mijn Assa is bijna altijd WotA.
Mijn Mesmer is visions of Ineptitude.
Met mijn warrior switch ik eeigenlijk het vaakst omdat ik de ene keer zin heb in axe en dan weer in sword of hammer.
Dus A-net, laat die updates maar lekker doorgaan.:aai:
Disarmonia Mundi
11th August 2009, 18:41
Hah, ik moet echt weer eens met een schone lei aan GW beginnen. :+
Faure
11th August 2009, 19:42
Oops, foutje.
Nah ja, speel in PVP alleen WoH (GVG/Arenas), RC (GVG), ZB(Arenas) of RoJ (PvP-missions) eigenlijk met mijn monk.
Zowiezo vind ik dat je na verloop van tijd zelf gewoon bij elke character je favoriete builds hebt die je vaak speelt en dat je minder gaat experimenteren.
Daarom ben ik soms wel blij met die updates, dan ga je weer eens wat experimenteren.
Mijn necro speel ik bijna uitsluitend nog Weaken Knees. probeer eens pain of dissench of corrupt ench
Mijn Ele is bijna altijd Mind Blast blinder.top, iig geen mindblast spam, al is de nieuwe invoke+chain lightning ook sterk
Mijn monk is bijna altijd WoH/Stancesniets toe te voegen
Mijn Ranger is bijna altijd Melandru, alleen in de Arenas doe ik vaker thumpen.geen burning arrow proberen?
Mijn Dervish is zowat altijd Wounding Strike.logisch
Mijn Assa is bijna altijd WotA. geen mening, ik zie veel palmstrike
Mijn Mesmer is visions of Ineptitude. probeer eens tease of pblock/psychich distraction :D
Met mijn warrior switch ik eeigenlijk het vaakst omdat ik de ene keer zin heb in axe en dan weer in sword of hammer.axe-shock is sterk
Dus A-net, laat die updates maar lekker doorgaan.:aai:
Wat comments wat ik zelf zou doen. Al speel ik bijna alleen maar midline. Heel soms monk in HA omdat ik daar nog 3x de HA z-quest heb.
masterwillems
12th August 2009, 14:56
Ik heb net Factions en Eye of the North besteld (morgen binnen), iemand nog tips voor me kwa build? Ben zelf meer iemand van de hack and slash (heb vanaf prophecies toen het net uitkwam altijd 1 W/R gehad, en in Nightfall Dervish/Monk.)
Disarmonia Mundi
12th August 2009, 15:41
Assassin ligt je misschien wel.
Kijk anders op Pvx Wiki, genoeg builds te vinden. :)
Duran
12th August 2009, 16:42
Wat comments wat ik zelf zou doen. Al speel ik bijna alleen maar midline. Heel soms monk in HA omdat ik daar nog 3x de HA z-quest heb.
Dank je voor de tips !
Corrupt Enchantment speel ik idd ook wel eens , vooral in GVG.
De nieuwe invoke/chain ga ik ook eens uittesten, maar vind ik meer wat voor in AB etc als in RA. Ga die zeker uitproberen.
Heb vroeger ook veel Burning Arrow gespeeld (en soms doe ik dat nog wel), maar vindt dat je wat meer mogelijkheden met melandru.
Palmstrike is goed, maar is te makkelijk. WotA is op zich ook makkelijk maar komt toch net wat meer skill bij kijken , daarom speel ik dat liever.
Powerblock speel ik wel eens in GvG, in RA weinig , moet ik eigenlijk eens gaan doen idd. Tease heb ik eigenlijk nooit gespeeld, misschien eens een build verzinnen.
Warrior , meest geliefde builds (RA) zijn Eviscarate/Shock, BattleRage Sword
en Axe, Primal Rage (maar moet je eigenlijk alleen in TA spelen als je weet dat je een monk hebt) en Hammer - Devastating en dan proberen KD's te locken.
Laatste tijd speel ik ook veel Conjure/Cripslash en Conjure/Hundred blades.
Spelen ook lekker en best wel sterk.
Duran
12th August 2009, 16:43
Hah, ik moet echt weer eens met een schone lei aan GW beginnen. :+
Ja Princess ... We would welcome you back !
masterwillems
14th August 2009, 17:31
Weet iemand trouwens nog een leuke/actieve PvE guild? Nederlands of Internationaal maakt mij niet uit :).
Disarmonia Mundi
14th August 2009, 18:18
Nja, ik zit in DTCH, maar wij zijn meer een PvP guild. Al hebben we ook PvE'rs (Sobek bijvoorbeeld).
masterwillems
14th August 2009, 18:40
Nja, ik zit in DTCH, maar wij zijn meer een PvP guild. Al hebben we ook PvE'rs (Sobek bijvoorbeeld).
En wat zijn de toe lating eisen van de Guild? vanaf welk level? (niet dat het voor mij uitmaakt maar voor een vriend van mij wel :P.)
Disarmonia Mundi
14th August 2009, 18:55
Hmm.. ik ben geen officer meer, ben net weer gestart. Er is het 1 en ander veranderd, maar volgens mij zijn er niet echt problemen om erin te komen.
Duran is wel officer bij ons though. :P
masterwillems
14th August 2009, 21:30
Zou je een Officer kunnen vragen om mij toe te voegen? Heb 2 main characters,
Master Willems: W/R lvl 20 Droknars Armor
Ghostof Elona: D/M lvl 20 ...Armor (maar ben nog bezig met dezen.)
Duran
15th August 2009, 01:15
Ik stuur je wel een invite master willems.
We zijn wel meer een PVP guild dan PVE.
Kijk maar hoe je het bij ons vindt , wie weet ga je wel pvp-en.
We hebben wel een paar pve-ers dus dan kan je daar mss bij aanhaken.
Floep
15th August 2009, 01:34
Kijk dit zocht ik, een Nederlands forum over GW :P
Ik heb dit spel woensdag gekocht, en ben het nog aan het uitvinden.
Ben nu een level 8 necro, en zit nog niet in een guild, heeft 1 van jullie ook nog een guild waarin in zou kunnen?
Ik heb eigelijk ook wat vragen over de Warrior. Hoe is deze class in PVP?
Ik ben namelijk PVP-freak, in iedere game heb ik altijd ge-pvp't. En vond dat Warrior daar altijd de leukste class voor, mede omdat ik van melee hou.
Vroeg me af of deze class hier een beetje goed doet?
Zijn deze 2h'er? Of zijn ze meer tank achtige, met een schild en 1h?
Duran
17th August 2009, 03:38
Kijk dit zocht ik, een Nederlands forum over GW :P
Ik heb dit spel woensdag gekocht, en ben het nog aan het uitvinden.
Ben nu een level 8 necro, en zit nog niet in een guild, heeft 1 van jullie ook nog een guild waarin in zou kunnen?
Ik heb eigelijk ook wat vragen over de Warrior. Hoe is deze class in PVP?
Ik ben namelijk PVP-freak, in iedere game heb ik altijd ge-pvp't. En vond dat Warrior daar altijd de leukste class voor, mede omdat ik van melee hou.
Vroeg me af of deze class hier een beetje goed doet?
Zijn deze 2h'er? Of zijn ze meer tank achtige, met een schild en 1h?
In PvP is (zoals altijd) de warrior geliefd.
In GvG heb je zowat standaard 2 warriors.
In Guildwars heeft de warrior of een zwaard en schild, of een axe en schild of een hammer.
De hammer is dus 2H.
Hammer is vooral goed omdat deze knockdowns kan verrichten.
Maar de meeste guilds (wij ook) spelen met axe of swordwarriors.
Wat ik je vooral kan aanraden :
* speel eerst PVE uit , leer de verschillende characters en hun mogelijkheden kennen.
* zoek je een guild waar ze veel helpen
Voor PvP :
* Speel Random Arena , dat is - vooral voor een beginnende GW-er - de plek om je character uit te testen.
Probeer veel builds en zoek uit waarmee jij lekker speelt.
Check Guildwiki : hier staan veel builds die goed werken , neem er een aantal van en probeer ze uit en pas ze aan naar jouw stijl.
* Naast de warrior heb je als melee ook nog de assassin (als je factions hebt) en de Dervish (nightfall).
Deze zijn ook heel leuk om te spelen.
* Unlock alle skills en eliteskills , zeer belangrijk , als je straks wilt gaan
GVG-en wordt verwacht dat je alle skills unlocked hebt (in ieder geval in een serieuze gvg-guild).
Onze guild bestaat voornamelijk uit PvP-ers die aljaren spelen , wij zijn helaas
voor jou niet meer zo actief in PVE en zoeken voor PVP alleen mensen die ervaren zijn.
Ik zou je dus aanraden eerst een guild te zoeken waar ze je veel helpen.
Maar : goede aankoop en have fun o:]
Faure
18th August 2009, 14:14
@ Anderen hier,
ik ben op zoek naar guilds om te guesten in GvG of HA. Mijn eigen guild speelde vorige zomer veel GvG dicht tegen de ladder, maar na het vertrek/inactiviteit van enkele core members is dat afgezakt en zitten we nu rond r2000 ofzo :D. Al dan niet daarom is onze gvg activiteit zo laag. Oftwel, als je een keer een midliner nodig hebt die iig weet hoe het spelletje werkt, laat me weten.
IGN, Arthemis Faure
Duran
19th August 2009, 05:09
Zal je toevoegen als friend.
Als we eens plaats hebben krijg je wel een pm
robbie97
19th August 2009, 17:15
Speel Guild Wars sinds de eerste Closed Beta en ben natuurlijk super enthousiast als het om Guild Wars 2 gaat.
Hier is al het nieuws voor degene die het deze week hebben gemist !
Just to keep us all excited, Mike O'Brien has posted this on the Official Wiki:
Hey all, Last week I promised you"d get your first glimpse of Guild Wars 2 'very soon now'. That day is almost here.
I want to thank all our fans for their patience as we developed the game to the point where we can start talking about it publically. I know you"ve all been anxiously awaiting this moment. You"ll soon understand how ambitious we"ve been and what we"ve accomplished during these past two years of development. We still have a lot of work ahead of us, but from here on out we"ll be able to provide you with more regular updates.
Guild Wars 2 is going to be a huge leap beyond the original. We have the best team in the industry executing at the top of their game, and I"m very proud of what our team has accomplished so far. As I said last week, I"m confident that when you get your first look at what we"ve been working on, you"re going to love what you see. Stay tuned for an exciting week ahead.
You'll also want to see the small teaser that is www.GuildWars2.com (http://www.GuildWars2.com) you can then head over to our Riverside Inn to discuss: Guild Wars 2 Website
En verwacht morgen om 12 uur de nieuwe trailer van gw2 op de gamescom
Children of Tyria - make sure to gather tomorrow (Thursday) at 12:00 MESZ at the NCsoft booth hall 9 A011! ~MK
Hier een preview van de Gw 2 trailer.
http://www.youtube.com/watch?v=zjmcw...layer_embedded (http://www.youtube.com/watch?v=zjmcwrF7Fhk&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eguildwars2guru%2Ecom%2F&feature=player_embedded)
Het is in het Duits dus voor degene die geen duits hebben gehad op school,
Tyria.... the dragons have always been here
1shadow1
20th August 2009, 16:12
Massive trailer van GW2 MET Ingame footage http://www.guildwars2.com/en/
_O_
Melle
20th August 2009, 16:20
Ziet er erg mooi uit. Sowieso is GW2 wel een must-buy voor mij. Kan niet wachten.
Melle
20th August 2009, 16:29
Fuck dit :P nog steeds portals
Juist beter vind ik. Kan je je laten runnen. Of je gaat zelf mensen runnen. Vond ik erg leuk om te doen en verdiende best goed.
1shadow1
20th August 2009, 16:35
Die stad van de Asurans O+
Sobek
20th August 2009, 17:56
VET VET VET!!!
Deze teaser maakt me helemaal gek :P ben zo benieuwd naar het verhaal, de verschillende rassen en hun skills. Het landschap zit volgens mij ook goed in elkaar... hmmm... I need more input 8-)
Duran
3rd September 2009, 01:26
Grote najaarsupdate na de tournaments van September.
Lees maar :
For those of you who spend their time in Guild Wars-landia, you might want to stop for a moment and take a look at game designer Linsey Murdock's most recent journal entry. In it she details some major changes coming to the PvP formats of Guild Wars, specifically the closing of the Hero Battles format and the conversion of Team Arena into a new Sealed Deck format.
Sealed Deck is a game type that has been used at past Penny Arcade Expo showings of Guild Wars, and it has become popular enough to warrant being added into the game. The main drive behind changing up Team Arena and Hero Battles are due to the waning number of players that participate in those formats, as well as some very brutal flaws in the Hero Battles format.
Beyond the addition of Sealed Deck, Linsey also details some other changes to PvP, such as the addition of henchmen that have builds designated by the community, temporary downtime for the Xunlai Tournament House, and many other tasty tidbits. If you're looking for the full info, check out her post over on the Guild Wars wiki.
AsHo
4th September 2009, 19:56
Massive trailer van GW2 MET Ingame footage http://www.guildwars2.com/en/
_O_
Ziet er echt goed uit! Is er een release datum bekend?
Melle
4th September 2009, 20:02
Gewoon een 2 persoons auto kopen dan _O_
Ik wil geen portals |`(
Waar de fuck praat jij nou weer over :?
Humor is het in ieder geval niet.
Duran
9th September 2009, 05:27
Sobek we zijn een nieuwe guild gestart.
Pm me even voor een invite.
IGN : Sheena Swift Arrow
Duran
26th October 2009, 16:31
Bumper de Bump.
De nieuwe Live-update is er en ... they shaked things up.
Ten eerste is Codex-Arena toegevoegd.
Dit is het Sealed Deck speltype - random worden elke dag een aantal skills
(16 per profession) unlocked - alleen uit die skills mag je een build samenstellen..
Wat mij zeer promissing leek.
Echter, er zitten toch een aantal grote flaws in :
* De skills zijn idd random waardoor ze niet afgestemd zijn.
Bijvoorbeeld : zondag kreeg je Mirror of Ice met welgeteld 2 water skills.
Je kreeg Gash, maar geen sever etc
* Je Kunt niet zien welke skills allemaal unlocked zijn voor die dag voor elke
profession - daardoor moet je steeds switchen om dit te kunnen bekijken.
Deze is wel makkelijk op te lossen door een update.
* De RA en TA maps worden geroteerd , was leuk geweest als ze nieuwe
maps gemaakt hadden of dat ze de HB-maps hadden toegevoegd.
* De grootste misser is echter dat er ipv een maandelijkse meta (zoals dat in
TA was) er nu een dagelijkse meta is.
Iedereen speelt (kopieert) dezelfde builds.
Wat ik wel weer een pluspunt vind is het bedenken van een build, alleen zie je al heel snel dat iedereen hetzelfde bedenkt of overneemt.
Tot nu toe ... ik denk dat ik hier niet veel tijd in ga steken. :(
TA en HB zijn compleet verwijderd.
Voor beiden vind ik het toch wel jammer, maar beiden waren een beetje verziekt.
Wat wel weer lekker is : O+
Doordat TA verwijderd is, ga je na 10 wins in RA nu gewoon door tot maximaal 25 wins - bij 25 wins krijg je extra faction en volgens mij ook extra glad.
Dit vind ik wel een groot pluspunt, was altijd klote als je een leuk RA-team had en dat dan bij 10 wins iedereen wegging want je kwam dan toch tegen TA-teams die de Meta speelden.
Sobek
27th October 2009, 14:22
Ik ben ook weer meer actief met GW... afmaken waar ik mee bezig was ;)
Disarmonia Mundi
27th October 2009, 15:33
Codex gaat echt nergens over indd :P
Faure
27th October 2009, 15:45
Ik heb GW vlak na de zomer wederom langzaam vaarwel gezegd. Zelfs titles en pvp kunnen me niet meer boeien, en de rest van mijn guild ook niet.
Mag ook wel na ruim 3 jaar :).
Duran
27th October 2009, 16:31
Ik heb GW vlak na de zomer wederom langzaam vaarwel gezegd. Zelfs titles en pvp kunnen me niet meer boeien, en de rest van mijn guild ook niet.
Mag ook wel na ruim 3 jaar :).
Lol, ik zag al dat je bijna niet meer online was.
Ik snap het wel, zelf ben ik ook steeds minder actief.
Enigste wat ik wel blijf doen is RA --> dat na de verwijdering van TA veel leuker geworden is omdat je nu tenminste eens een lekkere winstreak kan maken.
Daarnaast vind ik Jade Quarry, Fort Aspenwood en AB ook nog steeds leuk om te doen.
Daar de luxon titel al gemaxed is, ben ik overgestapt naar een kurzick guild om die titel nog een beetje te verhogen.
Helaas is Codex Arena i.m.o. niet de leuke toevoeging geworden die het had kunnen zijn.
Ze hadden beter costume brawl als fulltime mode kunnen toevoegen, dat is veel leuker.
Maar, heb het (na 4,5 jaar) ook wel gezien.
Zal zeker nog wel wat pvp-en, maar bij lange na niet meer zo actief.:(
Uber Marcel
19th December 2009, 20:43
er is nu best een aantrekkelijk aanbieding op http://www.guildwars.com/
Namelijk koop 1 campaign (guildwars, factions of nightfall) en krijg eye of the north er gratis bij tot 5 januari :D
Omdat ik zelf nightfall nog niet heb en eye of the north ook niet zit ik sterk te twijfel om deze te halen. Vooral de toevoeging van heroes lijkt me makkelijk bij moeilijkere quests als je geen party kan vinden. Iemand die nightfall heeft en kan zeggen of je dit ook meteen kan gebruiken bij je oude characters???
Duran
19th December 2009, 22:41
er is nu best een aantrekkelijk aanbieding op http://www.guildwars.com/
Namelijk koop 1 campaign (guildwars, factions of nightfall) en krijg eye of the north er gratis bij tot 5 januari :D
Omdat ik zelf nightfall nog niet heb en eye of the north ook niet zit ik sterk te twijfel om deze te halen. Vooral de toevoeging van heroes lijkt me makkelijk bij moeilijkere quests als je geen party kan vinden. Iemand die nightfall heeft en kan zeggen of je dit ook meteen kan gebruiken bij je oude characters???
Ja dat kan.
Je moet ze alleen even ophalen - gaat meestal via quests en zo
Maar is idd een leuke toevoeging als je in je eentje wilt spelen.
Met een eigen party met een hero monk, mm, en ele pwn je op normal mode alles.
Daarnaast zitten in Nightfall en Eotn een aantal skills die echt de moeite waard zijn - vooral voor de monk - patient spirit.
En ik raad je aan om in Nightfall een Dervish te beginnen - das echt een leuke character om mee te spelen.
De paragon vind ik zelf minder maar das een kwestie van smaak.
Uber Marcel
20th December 2009, 13:12
Ok ik zal er deze vakantie eens naar kijken. Factions heb ik al. Meestal speel ik inderdaad met henchman maar dat is super irri omdat die altijd een stuk zwakker zijn dan mij. Denk dat ik die uitbreidingen ook ga halen dan kan ik weer eens verder komen... :D
Sobek
20th December 2009, 21:43
@ Uber Marcel,
Heel goed dat je Nightfall en EotN ook wilt halen, want dit zijn goeie delen om te spelen vooral Nightfall is mijn favoriet :-)
Uber Marcel
21st December 2009, 15:16
Ok tijd om een dervish aan te maken :D
Leis
25th December 2009, 01:47
Ook maar weer begonnen met "Guild Wars" Damn, het ophalen van de mappen duurt erg lang, is er geen manier dat ie meteen komt? "D
RomeoX
25th December 2009, 03:13
Ja, zo uit mijn hoofd -image toevoegen aan de regel onder je snelkoppeling. Dus bevobbeld:
"C:\Program Files\Guild Wars\gw.exe" -image
Daarna als je wilt gaan spelen wel weer even dat stukje -image weghalen.
Leis
27th December 2009, 15:17
Thanks, RomeoX nu hoef ik niet zo erg lang te wachten mappen op halen.
Trevor
4th March 2010, 13:30
Ik heb een tijdje WoW gespeeld, maar begin dat nu weer moe te worden.
Gisteren weer GW opgestart, en voordat je er erg in hebt komt de melding "you have been playing for 1 hour" voorbij.
Duran
4th March 2010, 15:29
Ja, dat moet tegenwoordig he.
Ik ben nog steeds in afwachting van GW2.
Tot die tijd PvP ik lekker door in GW.
Leis
5th March 2010, 18:15
Ik heb een tijdje WoW gespeeld, maar begin dat nu weer moe te worden.
Gisteren weer GW opgestart, en voordat je er erg in hebt komt de melding "you have been playing for 1 hour" voorbij.
Hadden ze ook in "World Of warcraft moeten stoppen, voor echt verslaafde spelers. You have been playing for 24 hours! Do you not need to sleep? " :cop:
Verwacht dit ook maar in GW 2. :D
Sobek
5th March 2010, 18:28
Grappig genoeg ben ik ook weer met mijn necromancer verder gegaan waar ik gebleven was... O+
masterwillems
18th March 2010, 12:57
Ben vanaf vorige week ook weer aanwezig in de wereld :) Op het moment een Ritualist build samen met een vriend van mij om de Under World onveilig te maken.
Nog even een goede staff vinden voor mijn Ritualist vinden en dan is mijn build klaar. Zit nu in een lekkere grote guild met als short name [KISS] (voor de mensen die er ook in zitten of herkennen ;).)
Duran
18th March 2010, 16:31
Ben vanaf vorige week ook weer aanwezig in de wereld :) Op het moment een Ritualist build samen met een vriend van mij om de Under World onveilig te maken.
Nog even een goede staff vinden voor mijn Ritualist vinden en dan is mijn build klaar. Zit nu in een lekkere grote guild met als short name [KISS] (voor de mensen die er ook in zitten of herkennen ;).)
Lol, zit je in [KISS] ?
Die hebben nogal een naam in GW .... en die is niet zo positief.
Maar dat wil niks zeggen.
Zelf zit ik sinds enkele maanden in We love Yellow Numbers [GG].
Een voornamelijk nederlandstalige guild gericht op PvP.
Bevalt me goed daar.
Ben zelf uitgekeken op PvE , in mijn ogen/beleving is het mis gegaan met de PvE sinds de intrede van Ursen en PvE-only skills.
Dat hadden ze nooit moeten doen.
Maar ik blijf me vermaken met Guild Wars, en dat na bijna 5 jaar.
Hoop dat de geruchten kloppen en dat met de fifth year anniversary er extra content komt die de weg vrij gaat maken naar Guild Wars 2.
Ben benieuwd, is nog maar een maandje en dan weten we het.
Het zou in ieder geval iets anders zijn (dan alleen maar een nieuwe collectie birthday-gifts).
masterwillems
18th March 2010, 16:58
Lol, zit je in [KISS] ?
Die hebben nogal een naam in GW .... en die is niet zo positief.
Maar dat wil niks zeggen.
Lol wattan? Zijn aardig relaxt tot nu toe :).
Duran
19th March 2010, 15:49
Ikzelf heb niet zo'n ervaringen met ze.
Maar als je het forum van Guild Guru raadpleegt kom je ze nogal vaak tegen.
Faure
19th March 2010, 15:51
Als dat dezelfde zijn natuurlijk. Ik heb ooit toen ik net begon met een vriend in een 2mans guild gezeten die als tag sP had of iets. Dat was toentertijd ook de tag van Soldati Piombini (of iets in die trand) die toen heel goed deden in PvP (waar ik toen nog niet eens weet van had :+).
Like-a-Bunny
19th March 2010, 16:06
Als dat dezelfde zijn natuurlijk. Ik heb ooit toen ik net begon met een vriend in een 2mans guild gezeten die als tag sP had of iets. Dat was toentertijd ook de tag van Soldati Piombini (of iets in die trand) die toen heel goed deden in PvP (waar ik toen nog niet eens weet van had :+).
Ik heb volgens mij zelfs nog ooit met jou in een Guild gezeten en heb zelf ook ooit Guild opgezet. Zou nu alleen niet meer weten hoe die heet. Misschien is hij wel heel groot geworden. :+
Faure
19th March 2010, 17:28
Kan wel ja. Dat was denk ik na die guild. Ik ben ooit toen met die vriend in een andere guild gekomen waar nog meer nederlanders zaten (en de GL was de enige engelsman). Was niet zo'n succes though :+. Zit sindsdien in een internationale (mostly engels) guild, en hoewel ik GW niet echt meer speel heb ik nog veel (internet-)contact met die mensen. Was echt een goed georganiseerde groep met voornamelijk vrouwen in de guild (en aan de macht :+). Heb echt een jaar langer GW gespeeld alleen maar omdat het gezellig was :).
Duran
22nd March 2010, 16:54
Valt me de laatste tijd op dat er (nog steeds of zijn het nieuwe ?) veel nederlanders GW spelen.
Met onze guild spelen we veel GVG , en we komen veel nederlandse guilds tegen die best goed presteren.
Waar ik het meest om moest lachen was toen ik zag dat NLT , een van nederlands oudste guilds die altijd puur PVE was, opeens op de guildladder verscheen en nog best behoorlijk pvp-den.
Wij hebben een tijdje geguest bij ze en was wel lachen.
Ik blijf toch nog steeds actief in GW, vooral GVG is zo'n mooie/uitdagende vorm van PvP.
Ben ook benieuwd naar 28-04-2010 , 5th year anniversary van Guild Wars.
Als je de geruchten mag geloven krijgen we iets speciaals.
Schijnt dat ze dan langzaam nieuwe content gaan toevoegen die een brug moet gaan slaan naar Guild Wars 2.
Like-a-Bunny
22nd March 2010, 18:51
Ben ook benieuwd naar 28-04-2010 , 5th year anniversary van Guild Wars.
Als je de geruchten mag geloven krijgen we iets speciaals.
Schijnt dat ze dan langzaam nieuwe content gaan toevoegen die een brug moet gaan slaan naar Guild Wars 2.
F*ck it, dan ga ik door de knieí«n en installeer ik hem opnieuw!
Uber Marcel
22nd March 2010, 19:47
klinkt wel spannend inderdaad. Gelukkig staat hij nog geinstalleerd.
Duran
23rd March 2010, 16:16
Op de blog van Regina (community medewerker A-Net) staat sinds kort iets vreemds ...
Tussen de tekst door zijn 2 woorden cursief.
Obey en Dismantle.
Dit schijnt iets met de aankomende anniversary te maken te hebben.
Hier een stukkie van het forum van GWGuru :
Arenanet is getting a viral marketing campaign together, most likely for the 5th anniversary. (would appreciate it if someone would post the images)
They handed out fliers at GDC, and Emerald City comic con. The fliers had url's encoded.
http://www.guildwars.com/white_mantle/
http://www.guildwars.com/shining_blade/
Regina also made a post in her journal where she italicized 2 different words, obey and dismantle.
Later, the source was discovered to have 2 messages.
In the mantle page the message "Go, Discover Contentment. Truth is obedience.
In the Shining Blade page the message says "Mantle has discovered plans. Writing is on wall."
Since these fliers are posted on the gw1 site, it likely has little to do with gw2, but gw2 had the thread first.
http://www.guildwars2guru.com/forum/...gni-t3062.html
A couple people
http://www.guildwarsguru.com/forum/o...t10431107.html
http://www.guildwarsguru.com/forum/s...1&postcount=84
jordy!
23rd March 2010, 18:16
inderdaad
Delusion
23rd March 2010, 19:13
Nuttige toevoeging :+
Ik heb Guild Wars ook maar weer 'ns uit de kast gehaald, maar nu moet je ineens de naam van een van je characters opgeven? :S
Die ben ik natuurlijk allang vergeten. Weet iemand hoe dit te fixen is?
Duran
24th March 2010, 16:39
Nuttige toevoeging :+
Ik heb Guild Wars ook maar weer 'ns uit de kast gehaald, maar nu moet je ineens de naam van een van je characters opgeven? :S
Die ben ik natuurlijk allang vergeten. Weet iemand hoe dit te fixen is?
Nou je kunt natuurlijk altijd een mailtje naar support sturen.
Of je kunt bijvoorbeeld oude screenshots van je character (op forums e.d.)
opzoeken en zo je character naam achterhalen.
masterwillems
25th March 2010, 13:47
Gistere in een half uur 3 ecto's gevonden in de UW :D nieuw record volgensmij :P.
Duran
25th March 2010, 16:18
Nice,
Gisteren weer eens gemonked in GVG.
Speel meestal midline of runner.
Eerst een potje gespeeld als Devastating Hammer warrior, ging behoorlijk aardig.
Zowiezo vind ik hammer heerlijk spelen.
We hadden te weinig man, dus gingen we henchway met een 2-ele split (MB) en met mij in main als warrior, een guildmate als WoH-monk en de rest henchies.
Eerste battle gewonnen, tweede battle nipt verloren.
Daarna hadden we genoeg man en heb ik weer eens geprot (sinds lange tijd ,
ging redelijk goed).
Nog eens 2 x gewonnen.
Daarna kwamen we tegen een top 400 guild, die we hadden moeten winnen, alleen zagen we hun gank te laat en kilden ze te snel (met een Seeping Wound Assa en een MB-Ele) zodat wij niet op tijd terug waren om op hun te collapsen.
Shame.. ...
Maar was wel weer leuk, GvG blijft het top onderdeel van GW in mijn ogen.
Neutraal
25th March 2010, 23:09
@ Peter
Haha, ik kwam je tegen op warrior's isle (deze week). Weet niet eens meer welke guild maar jullie speelden lame en toch wonnen we van jullie :p
guest mij meer ipv te spelen met henchies :p
Duran
26th March 2010, 15:28
@ Peter
Haha, ik kwam je tegen op warrior's isle (deze week). Weet niet eens meer welke guild maar jullie speelden lame en toch wonnen we van jullie :p
guest mij meer ipv te spelen met henchies :p
Lol.
Kan best, als wij te weinig mensen hebben voor GVG en onze reguliere guests kunnen niet dan gaan we gewoon henchway idd.
En ja, dan gaan we inderdaad een klein beetje lameway met een split-ele team en hexway op de main.
Wij spelen in principe elke dag vanaf half 8.
Maar van de andere kant, lamer als Seeping Wound kan het niet en die
weigeren we - tot nu toe tenminste - om te spelen.
Maar goed, wij willen gewoon graag gvg-en en meestal zijn de meeste mensen
pas online vanaf half 9, dus doen we vantevoren gewoon henchway met de mensen die er zijn,
Rating boeit ons niet zoveel, fun wel.
Wat is je ingame naam btw ?
Sorry, ben ik alweer vergeten ... shame on me.
Dan zet ik je in friendslist voor als we guests zoeken.
Gisteren hebben we (nadat we weer eerst even henchway gingen vanwege te weinig man) een nieuwe (voor ons dan) build gespeeld.
2 coward/fear me warriors
Panic mesmer
Depravity necro
Twijfel even wat de 3e positie was .. ranger (cripshot) dacht ik.
Woh en RC monk
Rit runner.
Dit is een leuke e-denial build om te spelen.
Je start wat defensive en na 5 tot 10 minuten zijn ze leeg en sloop je ze.
Trevor
28th March 2010, 15:48
Werkt texmod niet meer, of ligt het aan Vista? Als ik het opstart krijg ik iedere keer een "D'oh" foutmelding. (staat uitgeschakeld in mijn anti-virus en met "als administrator uitvoeren" werk het ook niet)
Ik moest er weer even inkomen, maar Ranger, Warrior en Paragon spelen weer lekker nu. Om de een of andere reden kan ik met mijn Elementalist niet meer lekker uit de voeten. Fire, air, earth, alsof het niet lekker meer speelt op dit moment. Ik heb er voor nu maar een E/R van gemaakt met een dire lizard pet en traps. :D
Wel al deze daggers geloot: Kenshi's Butterfly Daggers (http://wiki.guildwars.com/wiki/Kenshi%27s_Butterfly_Daggers). Alleen nog proberen of ze voor mijn Assassin beter werken dan wat ik had.
Shakermaker
28th March 2010, 15:58
Heb ik iets gemist of is het de laatste tijd erg stil rondom deel 2?
RomeoX
28th March 2010, 18:15
In dit topic wel ja, in het GW2 topic niet. Alhoewel... :)
http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=75160&page=5
Shakermaker
28th March 2010, 20:41
Geen nieuws dus. Jammer. Ondanks dat deel 1 me niet helemaal lag, ben ik toch wel benieuwd naar deel 2.
Duran
29th March 2010, 16:14
Er schijnt - geruchten als always - dat er op de 5th anniversary iets speciaals gaat gebeuren.
Velen verwachten dan een soort proloog voor GW2.
Er zou dan nieuwe content komen die een opmaat voor deel 2 gaan vormen.
Ik ben benieuwd in ieder geval, maar we moeten nog een maandje geduld hebben.
N.b. :
Ik haat die laatste update met de buff voor Seeping Wound echt.
Wat een boutskill is dat ....
Je ziet hem nu in allerlei vormen , SW-assa's, SW-para's, SW-warriors ...
Damn A-net , nerf die hap.
Neutraal
30th March 2010, 03:53
Zelf vind ik die Seeping Wound matig met half range en korte duur. In mijn ogen een elite Winter's Embrace en redelijk balanced.
Trouwens je hebt me in friendlist (Healing Talent Liz)
Duran
30th March 2010, 16:18
Zelf vind ik die Seeping Wound matig met half range en korte duur. In mijn ogen een elite Winter's Embrace en redelijk balanced.
Trouwens je hebt me in friendlist (Healing Talent Liz)
Oh, doh Liz ..
Jupz, je stond al in mijn friendslist ....
Wat SW betreft ben ik het niet met je eens, met deadly haste halveer je de skill-recharge en is hij zowat spammable.
De ergste (en makkelijkste) versie is nog wel de A/P met barbed spear, vicious en disrupt.
Op zich vind ik het nog wel leuk dat ze de assassin weer een beetje geboost hebben, alleen overdrijven ze het dan altijd en zijn de meeste assa-builds
meer cijfertje indrukken dan skill.
Duran
6th April 2010, 16:20
En de geruchten over wat er met de 5th anniversary gaat gebeuren gaat maar door ..
In deze thread kan je alles lezen over Obey en Dismantle : http://www.guildwarsguru.com/forum/s...php?t=10432872 (http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=10432872)
In Talmark Wilderness is nu ook een shining blade camp opgedoken ...
Men had ook weer een leuke 1 april grap uitgehaald met de spelers ..
Alle characters waren miniatures geworden en je mini-pets waren opeens reuzen.
Lollig.|`(
Duran
9th April 2010, 11:28
En langzaam aan gaat het beginnen ....
Er is gister een teaser update geweest :
New Live Update: War on the Horizon 7 April 2010
Today we've added all-new content that sets the stage for major upcoming events in the beleaguered nation of Kryta.
Desperate to keep their grip on power, the White Mantle have cracked down on their populace by bringing in ruthless Peacekeepers.
Elsewhere, the asura Arcane Council places the golemancer Zinn on trial. Read the update notes for more details!
Update - Thursday, April 8, 2010
Tyrian Events
To better serve the Krytan people and maintain order, the White Mantle has formed the Peacekeepers.
You'll find these friendly and polite volunteers all through Kryta, offering assistance to common folk and searching for rebel sympathizers.
Say hello to a Peacekeeper today!
Bear witness to the trial of the century!
The renowned asuran artificer Zinn will stand before the judgment of the Arcane Council for orchestrating an assassination scheme using golems of his design.
Speak with Chark outside of Vlox's Falls to attend the trial.
Bug Fixes
* Fixed a bug that prevented players from accepting the quest "The Stolen Artifact" from Necromancer Munne.
Here's the start.
The beginning of the Shining Blade quest chain with Zinn's trial?
And maybe Peacekeepers will start a title track for the Mantle that one person thought might happen, or maybe these Peacekeepers will give a quest to begin the Mantle's quest chain?
Peacekeepers kom je nu opeens op allerlei plekken in Kryta tegen , including new bosses !
Bekijk dit image maar eens van buiten Beetletun :
http://www.guildwarsguru.com/forum/a...9&d=1270792261 (http://www.guildwarsguru.com/forum/attachment.php?attachmentid=60959&d=1270792261)
Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen.
masterwillems
30th April 2010, 14:15
Van wegen het 5 jarig bestaan van GuildWars is er op steam een sale, €7.49 per GuildWars game, koopje!
Phoef
30th April 2010, 17:32
zijn die updats niet wat vroeg, gezien het nog? een jaar duurt voor gw2 komt?
Ronaldoz
1st May 2010, 19:56
Ja, ik heb de trilogy aangeschaft via Steam.
Je kunt me altijd toevoegen.
Wat is je ingame naam? Misschien kan ik je af en toe helpen :-). Lijkt me wel weer es leuk die starter dingen te doen.
Ronaldoz
1st May 2010, 20:13
Ingame naam is volgens mij Luxic.
Als dat niet klopt hoor ik het graag.
Ben gister gestart en nog maar aan level 3.
Ga vanavond weer verder.
Nee, je moet 2 namen hebben in guild wars. Voor+achternaam
Ronaldoz
1st May 2010, 20:17
Oh zo, dan is het Luxic Valina. :P
masterwillems
1st May 2010, 20:29
En met welke campange ben je begonnen? Prophecies, Factions, of Nightfall?
Edit:
Heb je toegevoegd Rogreslief
Ronaldoz
2nd May 2010, 00:42
Met Prophecies. :)
En zal even accepteren zo.
Ik weet niet hoe die friends werkt los van Steam, maar ben nu spelen.
(Zie ook Steam)
Edit: Ik zag in game wel chat, maar dit zag ik pas laat volgens mij.
Bij friends zie ik niets iets waar ik iemand kan accepteren als vriend.
Anyway, ben weer spelen. :P
De animaties ingame vind ik erg goed btw.
Ben Elementalist op water gericht.
Geen idee of dat goed is.
Ik loop nu samen met Melandrus Stalker.
Maar ik ga denk ik niet kiezen voor Ranger als tweede beroep.
Het friend-systeem in gw werkt heel simpel:
Je voegt iemand toe en that's it. Het is meer een soort shortlist van namen dan echt een friendslist. Mijn ign is Arthemis Faure. Als je mij online ziet kan je dubbel klikken op mijn naam en dan kan je mij pm'en. Dat gaat altijd icm een geluidje dus je kan het niet missen :-).
edit: moet je wel antwoorden ingame eh!
Like-a-Bunny
2nd May 2010, 12:13
Maar ik ga denk ik niet kiezen voor Ranger als tweede beroep.
Maakt niet veel uit omdat je je profession later toch nog kunt wisselen.
@ Faure: je speelt nog steeds???
masterwillems
2nd May 2010, 12:22
Mwa, tis wel lekker als je direct een leuke second proffesion hebt om het daarmee te finetunen.
Rogreslief, Wat dacht je van Elementalits/Mesmer? kan je energy stealing skills gebruiken om je energy weer op pijl te houden.
Heb je tevens ook even op steam als friend toe gevoegd, kan je vragen wat je wilt :).
En voeg even "Master Willems" toe aan je friends list in GuildWars :) zie je mij ook verschijnen.
Like-a-Bunny
2nd May 2010, 12:30
Ja natuurlijk wil je niet een verkeerde keuze maken in het begin, maar ik weet dat veel mensen die GW voor het eerst spelen denken dat die keuze voor altijd vast staat.
@ Faure: je speelt nog steeds???
Niet bepaald. Maar ik vind het soms wel leuk om die low level areas een beetje rond te kloten en daarbij mensen te helpen. Heb gister rogres even begeleid tot de searing met een perma-pre. Heb hem /mo laten nemen wat imo de beste optie is als beginnende ele. Mesmer was op zich ook wel een idee geweest maar meestal verval je dan te snel in die leuke degen skills als nieuweling. Iets wat imo niet echt nuttig is in PvE.
Ronaldoz
2nd May 2010, 19:06
Jullie staan nu beiden in de friendlist. :)
Faure had nog even goed geholpen.
Ben nu bezig bij Diessa Lowlands.
Jullie staan nu beiden in de friendlist. :)
Faure had nog even goed geholpen.
Ben nu bezig bij Diessa Lowlands.
Ah de Diessa Lowlands ....
Brings back good memories ...
Op jouw level zal dat nog wel een zwaar stuk zijn , weet nog dat ik dat de
eerste keer wel vond , vooral de quest Althea's Ashes, krijg je geloof ik in
Piken Square, is lekker moeilijk.
Daar leer je om goed te luren.
Wat ik je wel aanraadt is om ze snel mogelijk een guild te zoeken.
Die kunnen je met raad en daad bijstaan.
Je mag mij ook in je friendslist zetten (IGN : Sheena Swift Arrow).
Alleen speel ik zowat alleen nog maar PvP.
pimjai
3rd May 2010, 22:26
ik heb even een vraagje: wanneer ik bij de temple of balthazar ben, kan ik travelen naar zaishen menagerie. nu heb ik als pet een level 9 mountain eagle, maar die keeper daar heeft het steeds over mijn lvl 12 mountain eagle, die zij daar voor me zou hebben, hoe haal ik die dan op? moet ik mijn huidige pet eerst dumpen?
Edit: ook heb ik vandaag een mesmer gemaakt, en wat is daarvoor nou een goede second profession?
Voor rogres: http://guildwars.wikia.com/wiki/Main_Page
Ronaldoz
4th May 2010, 04:52
Thanks, en zo weer verder. :P
Ah de Diessa Lowlands ....
Brings back good memories ...
Op jouw level zal dat nog wel een zwaar stuk zijn , weet nog dat ik dat de
eerste keer wel vond , vooral de quest Althea's Ashes, krijg je geloof ik in
Piken Square, is lekker moeilijk.
Daar leer je om goed te luren.
Wat ik je wel aanraadt is om ze snel mogelijk een guild te zoeken.
Die kunnen je met raad en daad bijstaan.
Je mag mij ook in je friendslist zetten (IGN : Sheena Swift Arrow).
Alleen speel ik zowat alleen nog maar PvP.
Heb het in me eentje daar nog ver gered, wel met 3 cpu char's, maar toen ging ik na een tijdje luren inderdaad omdat ik anders snel dood ging. Ging prima opzich, al kon ik zonder Faure vandaag nooit de quest Althea's Ashes halen. Nu ook samen met Master Williams erbij wat quests doen. En gedaan ook.
masterwillems
4th May 2010, 05:04
Het is heel gezellig met z'n 3e =D
Ja dat is ook de kracht van dergelijke MMO''s, samen spelen.
Dan moet je ook nog even op vent/ts of zo gaan en dan kan je ook nog lekker
ouwehoeren.
@pimjaj :
Ik heb zelf die menagerie links laten liggen , maar volgens mij is het zo dat als je een pet gecharmed hebt, hij daarna beschikbaar wordt in de menagerie.
Ik raad je aan om het even op wiki te checken .. just to be certain.
pimjai
4th May 2010, 16:47
ok, ik ga wel even proberen dan.
en wat denk jij dat een goede second profession is voor een mesmer, ik zit namelijk in level 5 nu, en heb eigenlijk wel het idee dat een mesmer alle skills die ik nodig heb wel in zijn eigen arsenaal heeft zitten. denk dus dat ik maar gewoon voor monk ga.
ok, ik ga wel even proberen dan.
en wat denk jij dat een goede second profession is voor een mesmer, ik zit namelijk in level 5 nu, en heb eigenlijk wel het idee dat een mesmer alle skills die ik nodig heb wel in zijn eigen arsenaal heeft zitten. denk dus dat ik maar gewoon voor monk ga.
In het begin is monk bijna altijd de beste keus als second profession.
Het belang van de second professions komt vooral naar voren in PvP.
De mesmer is een leuke klasse om mee te spelen, hoewel hij in PvE meestal
niet op zijn waarde geschat wordt.
Daarnaast : deze maand komt er een flinke buff van de mesmer in PvE.
Er zullen heel wat skills van de mesmers improved gaan worden.
Hier kun je het lezen : http://wiki.guildwars.com/wiki/Feedb...views/20100423 (http://wiki.guildwars.com/wiki/Feedback:Skill_update_previews/20100423)
Gisteren GvG AT gedaan , 1 win en 3 losses ..
Maar vreemd genoeg kregen we geen reward punten, vreemd.
Was wel leuk om tegen de nr.4 guild van de wereld [BOOK] te spelen.
We hebben het toch redelijk uitgehouden tegen ze.
Maar ja, kans om te winnen hadden we nooit.
Op het moment zijn wij met onze guild bezig om allerlei builds te spelen, vooral om de communicatie en de positionering van onze leden wat beter te krijgen en om te zorgen dat iedereen wat flexibeler is en meerdere builds kan spelen.
Daardoor zijn we nu even heftig weggezakt op de ladder, maar dat maakt niet uit, dat halen we wel weer op.
De builds die we nu aan het spelen zijn zijn de volgende :
* Balanced
* Dual Elesplit (voor als we te weinig man hebben en henchway gaan)
* Dual Assasplit
* Hexway (monk shutdown met panic etc)
* Rit-ranger spike
* Old fashioned Shove spike
* Braveway (alles warriors - voor de fun)
Neutraal
9th May 2010, 15:51
Ik zag jullie laatst winnen van een van de beste guild ter wereld. Ze waren wel aan hun rating aan het tanken oid :p. Hoeveel rating kregen jullie daarvoor?
Duran
10th May 2010, 15:53
Tegen welke was dat ?
We hebben de laatste weken een paar mooie wins inderdaad behaald.
Maar we hebben er ook weer een paar behoorlijke fails op zitten.
Is heel gek, de ene dag spelen we bijzonder goed en de andere dag verliezen we opeens alles en lukt niks.
Strange ...
Duran
15th May 2010, 01:56
Lol ...
We staan op de guild wars site --> guildladder :
Guild Wars Guild Ladder
The Guild Wars Ladder is the marker to which all guilds aspire. The topmost 1,000 guilds are listed according to their ranking, which is derived through a win/loss record that is weighted, with every GvG match, to take into consideration the strength and ranking of the opposing guild. See below for the rankings of the topmost guilds, and check back regularly. For the Guild Wars Ladder is ever-changing, and you never know which guild you might see at the top!
Change Statistics
Top Rank Gain: 712 We Love Yellow Numbers 191
Top Rank Loss: 997 On The First -140
Top Rating Gain: 1019 We Love Yellow Numbers 21
Top Rating Loss: 1031 We Play The Greek -22
13 straight wins in a row ...
Rank is nu 605
;)
masterwillems
28th May 2010, 18:55
Ben nu bezig om Prophecies uit te spelen met mijn necro, alleen de laatste missies in the ring of fire heb je niet zoveel aan minion master omdat je niet echt minions kan maken met de tegenstanders :(.
Iemand nog een leuke blood build?
Duran
31st May 2010, 16:05
Ben nu bezig om Prophecies uit te spelen met mijn necro, alleen de laatste missies in the ring of fire heb je niet zoveel aan minion master omdat je niet echt minions kan maken met de tegenstanders :(.
Iemand nog een leuke blood build?
Ik speel niet veel PvE meer, maar met mijn necron speelde ik altijd
een curses-build.
Die spelen imo leuker als de bloodbuilds.
Faure
31st May 2010, 16:23
Idd, in PvE kan je meer met curses, want die monsters hebben veel te veel HP om echt in druk te kunnen maken.
Als je geen pve skills wilt:
http://pvx.wikia.com/wiki/Build:N/Me_SS_Nuker
Als je echt voor maximum damage wil gaan:
http://pvx.wikia.com/wiki/Build:N/A_Mark_of_Pain_Nuker
masterwillems
31st May 2010, 17:58
Vriend van me had me er al doorheen geloodst.
We hadden afgelopen zaterdag avond/nacht ook The Fissure of Woe gedaan met z'n 2e+heroes. Zo'n 6 uur over gedaan inclusief 2 pauzes van een half uur om wat te eten, maar dat had ik met mijn ritualist gedaan.
Op het moment met een monk begonnen, en misschien woensdag en anders in het weekend er weer mee verder.
Duran
1st June 2010, 16:31
The FoW blijft gewoon een leuke plek om een keer in de zoveel tijd eens te clearen.
Ik raad je aan om ook The Underworld eens te doen.
Ook die is erg leuk en uitdagend.
Heb je trouwens alleen Prophecies of heb je ook Factions, Nightfall en Eye of the North ?
Het probleem namelijk is dat er in elke aanvulling een aantal skills zitten die tegenwoordig gewoonweg onmisbaar zijn om de "perfecte" build te maken.
Zo slim is Arenanet wel geweest.
Voor je nu aangemaakte monk bijvoorbeeld mis je als je EotN niet hebt al
de skill "patient spirit".
En dat is een skil die in zowat elke healing bar voorkomt.
masterwillems
1st June 2010, 17:54
Jup, UW doen we wat regelmatiger met z'n 2e voor Ecto farming maar de drops zijn de laatste tijd erg matig met gewoon geen een Ecto :(.
Heb uiteraard alle Guild Wars games, speel het al vanaf 2005 ;) :P.
Ben met mijn monk op het moment in Yaks bend (Ruins of Surmia en Nolani Academy over geslagen) en waarschijnlijk word ik woensdag weer verder gerund naar beacons perch om daar een run te betalen naar drok zodat ik me armor volledig kan maken :).
Heb al een paar keer de Frost Gate missie geprobeerd, maar het lukt steeds niet. Ik kom heel ver, maar aan het eind zijn er gewoon teveel vijanden en word ik outnumbered. Het saaie is dat de missie heel lang is, en je weer helemaal overnieuw moet beginnen iedere keer.
Ben zelfs al level 14 fire-elem.-mesmer, maar dat is blijkbaar niet genoeg. Een keer met menselijk spelers proberen zou leuk zijn :)