PDA

View Full Version : Age of Empires III Multiplayer vraag

Ronaldoz
30th September 2008, 12:28
Zijn de servers nu down van Age of Empires III & bv. Warchiefs ?

Laatst kon ik nog online spelen, maar met Warchiefs wordt aangegeven dat de site niet bereikt kan worden om te patchen. Heb de Gold Edition en die is al gepatched, maar goed.

Er was een paar dagen terug een nieuwtje, waarin werd aangegeven dat de Ensemble Studios ermee ging kappen en misschien dat het daaraan ligt?

Aroylo
30th September 2008, 20:09
Ik heb geen idee. Speelde ook asian dynasties.
Al kan ik me vaag herinneren dat ik wel eens heb gehad dat de site niet bereikt kon worden. MEestal was dit na een dag weer over. Dus mischien dat je een dagje moet wachten.

Djorkie
30th September 2008, 21:04
Volgens mij zit het gwn op de microsoft servers dus denk niet dat het zomaar gaat stoppen.

Ronaldoz
30th September 2008, 21:17
Hmm oke, zal eens kijken of dit ook het geval is met AoE III zelf. Met Warchiefs ben ik pas begonnen en was daarmee nooit online nog geweest.
Beide games komen dus wel uit hetzelfde pakket, maarja dat zal niet veel uitmaken lijkt me.

EDIT: AoE III heeft momenteel 2400 mensen online, dus dat zit wel goed.
Zie dat ik dan bij de Warchiefs niet bij het loginscherm kom, omdat er eerst gepatched moet worden. Hoezo weet ik dus niet, want heb de GE en die is ruime tijd uitgekomen na de releases volgens mij.

Naja, anders wordt het even handmatig patchen. In ieder geval bedankt :)