PDA

View Full Version : De Grote Voetbalthread [Deel 13]

Pages : 1 [2] 3 4 5

Faure
12th April 2010, 20:13
jaaaa daar ben ik terug van heeeel lang weggeweest.

Zal me even introduceren: Ik ben Martijn, 20 jarige student vastgoed en makelaardij. Ex gamer zou ik bijna willen zeggen. Een potje fifa 10 gaat er nog wel in en verder poker ik vrij veel op vrij hoog niveau, heb nog wel een ps3 en een 360 staan maar die doen eigenlijk veel te weinig! Een beetje sportbetten kan me ook wel bekoren op zn tijd.
Heb hier jaren geleden nog wel is gepost maar zou me verbazen als iemand zich dat herinnert Tbh. Ik lees daarintegen denk ik dagelijks dit draadje(en die van cool cars) omdat ik het gewoon 1 van de lekkerdere threads over fubbal vindïŠ
Om wat duidelijkheid te schappen over mijn clubvoorkeuren:
NL: Feyenoord: vrij fanatiek, paar jaar gewerkt, nu altijd kijken op ED:live en af en toe in het stadion, kom er op zondag mn bed voor uit en dat zegt meer dan veel.

ENG: Arsenal: Prachtige club, misschien wel omgekeerd van Feyenoord maar het bevalt me. Uitstraling, oog voor talent, een gezond beleid en prachtig voetbal. Volg ik vrij fanatiek(sport 1 en 2 weken geleden voor het eerst naar het nieuwe stadion geweest voor potje tegen the hammers)

Italie: Vind ik een wat overschatte competitie(sorry Nera). En die half lege stadions... Niet heel veel voorkeur, heb wel sympathie voor clubs. Denk hierbij aan Palermo, AS Roma, Samp en Fiorentina.
Spanje: (natuurlijk) Barcelona. Ook toen Real vernederlandst raakte was dit de enige club die me kon raken in spanje, op sevilla na... Wat een publiek heeft die club:D
Weinig te melden eigenlijk ben op het moment op mn stage en zal vanaf nu een stuk vaker gaan posten.
Opvallendste nieuws voor mij vd dag is dat Feyenoord met al zn verjonging en saneringen rob van dijk bij laat tekenen. Mulder doet het prima en darley zijn ze zelf helemaal geyl van. Aan de andere kant zal dit de goedkoopste manier zijn om een ervaren keeper te behouden.
Jullie horen van me!

PS:@ hierboven, ja morgen ja. Dit wordt echt een keyweek. Belangrijkste wedstrijd voor rest v h jaar staat op het programma imo. En feyenoord kan uefa-cup voetbal veiligstellen, een prestatie met deze selectie... kunnen ze daarna twente een walk over geven:D
123

Regenbooggeit
13th April 2010, 02:04
Zijn zeer indrukwekkende cijfers. :)

Ik blijf vasthouden aan mijn stelling dat de ploeg met de minste doelpunten tegen aan het eind van de rit kampioen is. Tot nu toe is en zal dat Ajax blijven. Ach ja, de eerste echte test voor Twente komt morgen. AZ speelt thuis dus ik ben benieuwd of ze kunnen winnen.
Als Twente de laatste 3 wedstrijden overtuigend wint, afijn. Maar hoe ze de laatste weken spelen, ik word er schijtziek van. De hele tijd dat laffe spel, geen imposante cijfers, geen kampioensvoetbal. Goed, Ajax kwam ook goed weg tegen ADO, maar deze hebben de afgelopen weken laten zien dat ze van iedereen en alles kunnen winnen, inclusief Twente en PSV.

FerraRa
13th April 2010, 02:13
Als Twente de laatste 3 wedstrijden overtuigend wint, afijn. Maar hoe ze de laatste weken spelen, ik word er schijtziek van. De hele tijd dat laffe spel, geen imposante cijfers, geen kampioensvoetbal. Goed, Ajax kwam ook goed weg tegen ADO, maar deze hebben de afgelopen weken laten zien dat ze van iedereen en alles kunnen winnen, inclusief Twente en PSV.
VCL is toch ook mooi? Lekker twee wedstrijdjes tegen Braga, en als het meezit nog even Manchester City. Kun je je daarna weer lekker concentreren op FC Tblisi in de Europa League.

Ariez
13th April 2010, 02:27
Ik heb zin in morgen, en hoop dat mijn tas met punten voller is dan na mijn reisje naar Alkmaar vorig jaar :)

martha1989
13th April 2010, 03:29
ik wil niet bijdehand doen maar zijn laf spel en weinig imposante cijfers niet al jaren het kenmerk van kampioensvoetbal?

en twente kan toch ook van iedereen winnen, sterker nog,, heeft twente niet van iedereen behalve feyenoord en psv al eens gewonnen?:P waarbij feyenoord nog op bezoek moet?

Ajax speelt prachtig voetbal hoor en ze zijn nog lang niet kansloos, maar vind dat het rendement van de selectie van fc twente(niet dat die slecht is) toch bijzonder knap, met of zonder lelijk voetbal.

Varonion
13th April 2010, 03:51
Twente laf spel? Meer puur op wilskracht, vechtlust en tot het gaatje gaan gewoon omdat de tank leeg is. Ze kunnen het niet meer op mooi voetbal voor elkaar krijgen logisch gezien de selectie niet zo breed is als menig top club. Dus ik vind het alleen maar prachtig om te zien hoe het hele team tot het gaatje knokt voor elke cm net als in de wedstrijd tegen Heerenveen.

*NERAZZURRI*
13th April 2010, 03:56
Italie: Vind ik een wat overschatte competitie(sorry Nera). En die half lege stadions... Niet heel veel voorkeur, heb wel sympathie voor clubs. Denk hierbij aan Pallermo, AS Roma, Samp en Fiorentina.
Haha :D Mooi dat men denkt dat ik kritiek niet kan verdragen. Iedereen heeft recht op z'n mening hoor, en momenteel is de Serie A ook gewoon minder dan Engeland en Spanje. Helemaal geen moeite mee.

En de clubs die jij noemt zijn ook fantastische clubs, al is Palermo wel met één l ;)

Edit: Oh, onze Palermitaan had dat laatste natuurlijk al verbeterd :P

Faure
13th April 2010, 03:58
Uiteraard ,-)

Glory
13th April 2010, 12:27
Twente laf spel? Meer puur op wilskracht, vechtlust en tot het gaatje gaan gewoon omdat de tank leeg is. Ze kunnen het niet meer op mooi voetbal voor elkaar krijgen logisch gezien de selectie niet zo breed is als menig top club. Dus ik vind het alleen maar prachtig om te zien hoe het hele team tot het gaatje knokt voor elke cm net als in de wedstrijd tegen Heerenveen.
Daar ben ik het wel mee eens. En iedereen doet nu wel zo lyrisch over ajax maar eigenlijk moet je gewoon over het hele seizoen kijken. Voor de winterstop was Ajax ook absoluut niet kampioenswaardig en speelde Twente best attractief voetbal. Het is duidelijk dat ze er nu doorheen zitten, maar ik vind niet dat je een team op de laatste wedstrijden moet (ver)oordelen.

*NERAZZURRI*
13th April 2010, 18:22
Het ziet er naar uit dat we een calciopoli II gaan krijgen waar o.a. Inter deel van uitmaken. Moggi lijkt het zowaar voor elkaar te gaan krijgen na z'n eigen club en de geloofwaardigheid van een volledige competitie nu echt alles en iedereen mee te slepen richting afgrond |`(

Wat een enorme tyfusbende ook in die rechtzaal. Schreeuwende mensen, lachende mensen, honende mensen, mensen die duidelijk moeite hebben om hun geloofwaardigheid te waarborgen. Dit gaat helemaal niet goed...

Tyspolir
13th April 2010, 20:50
Ik denk dat het kampioenschap vandaag beslist wordt, om 20.00 uur :D

Rogue
13th April 2010, 20:58
Euh, dat kan theoretisch gezien nog niet. :P Maar ik hoop ook dat Twente verliest ja! :+

ita
13th April 2010, 20:59
Dat kan op ze vroegst morgen als Ajax van Willem II verliest.

Het ziet er naar uit dat we een calciopoli II gaan krijgen waar o.a. Inter deel van uitmaken. Moggi lijkt het zowaar voor elkaar te gaan krijgen na z'n eigen club en de geloofwaardigheid van een volledige competitie nu echt alles en iedereen mee te slepen richting afgrond |`(

Wat een enorme tyfusbende ook in die rechtzaal. Schreeuwende mensen, lachende mensen, honende mensen, mensen die duidelijk moeite hebben om hun geloofwaardigheid te waarborgen. Dit gaat helemaal niet goed...
http://www.goal.com/en-india/live-up...oli-trial-live (http://www.goal.com/en-india/live-update/105/calciopoli-trial-live)

:~/

Wat een tering zooitje, wat komt hier nu weer van terecht.

*NERAZZURRI*
13th April 2010, 22:39
http://www.goal.com/en-india/live-up...oli-trial-live (http://www.goal.com/en-india/live-update/105/calciopoli-trial-live)

:~/

Wat een tering zooitje, wat komt hier nu weer van terecht.
Mjah, Goal.com is ook maar een puur op sensatie gerichte flutsite die alle geruchten klakkeloos overpent van Tuttosport, een Turijnse krant die bekend staat om z'n ophitsende pro-Juve en anti-Inter gekwaak. Laten we maar gewoon volgende week afwachten, dan wordt bekend gemaakt of het bewijs relevant genoeg wordt geacht om de zaak te heropenen.

Maar dit schaadt alleen maar clubs en mensen. Niemand heeft hier baat bij, behalve meneer Moggi. Walgelijke manipulator die vent :~/

FerraRa
13th April 2010, 22:51
Spelersbus FC Twente bekogeld met stenen, geen spelers geraakt

De spelersgroep van FC Twente is dinsdagavond met de schrik vrijgekomen. De koploper was op weg naar Alkmaar, waar zij later deze avond tegen AZ speelt, toen de spelersbus bij een viaduct werd bekogeld met stenen. Er zijn geen spelers gewond geraakt.

Het is nog onbekend wie de stenen hebben gegooid. Volgens ooggetuigen hadden drie stenengooiers bivakmutsen op, waardoor zij niet geí¯dentificeerd konden worden. De spelers werden niet geraakt, maar zijn volgens een woordvoerder van Twente wel erg geschrokken.

Voor de lijstaanvoerder betekende dit nog wat extra spanning op een toch al erg spannende avond. Landskampioen AZ is één van de laatste drie tegenstanders die Twente van de landstitel kan afhouden en zal in de strijd om de vierde plek proberen om de punten in eigen huis te houden. Twente kan bij een zege aankomend weekend kampioen worden.

Bron: Voetbalzone

Van de zotte.

Als een media-offensief niet helpt gooien we maar met stenen.

Sander H
13th April 2010, 23:10
1-0 AZ :D

Spooxx
13th April 2010, 23:27
Aub geen rood pakken AZ!

ita
13th April 2010, 23:43
http://retteketet-az.nl/

Disarmonia Mundi
13th April 2010, 23:49
Dadelijk bezorgd Feyenoord Ajax nog de titel. :')

CoinOperatedBoy
14th April 2010, 00:27
http://retteketet-az.nl/
Rofl.

Wel mooi als dit zo blijft overigens, spannend einde heb ik wel zin in!

Wakkum
14th April 2010, 00:44
Van de zotte.

Als een media-offensief niet helpt gooien we maar met stenen.
Kijk eens aan, de heren van Ajax zijn van dezelfde kwaliteit als Angolese rebellen die de spelersbus van Togo aanvallen.

ita
14th April 2010, 00:52
Kijk eens aan, de heren van Ajax zijn van dezelfde kwaliteit als Angolese rebellen die de spelersbus van Togo aanvallen.
Ja joh ga lekker voorbarige conclusies trekken.

Regenbooggeit
14th April 2010, 00:53
Jezus, morgen duimen voor het leven. En dan komen de meest spannende 2 weken, al helemaal voor de spelers zelf. Maar FC Twente toont zich kwetsbaar, mooi! :D

Wakkum
14th April 2010, 00:59
Ja joh ga lekker voorbarige conclusies trekken.
Wie de fuck zou het anders kunnen zijn? Doe alsjeblieft niet zo naí¯ef.

*NERAZZURRI*
Tutututut, SIMON POULSEN!! :D

flapstaart
Het lijkt me ook echt iets voor Feyenoord om tegen Twente op een laag pitje te spelen, alleen maar om Ajax (voorlopig) niet kampioen te maken :P

ita
14th April 2010, 01:06
Wie de fuck zou het anders kunnen zijn? Doe alsjeblieft niet zo naí¯ef.
Weet ik veel het zijn 3 etterbakken. Het dan meteen "De heren van Ajax" noemen slaat natuurlijk nergens op he. misschien Az supporters of zijn het zelfs Twente supporters die reverse psychologie toepassen op ons en dit doen omdat iedereen toch denkt dat Ajax het was.

Tutututut, SIMON POULSEN!! :D
Hahaha zag m staan met ze pretkop opp EL 1 :D

Pokalapoketl
14th April 2010, 01:07
Gatverdamme, kunnen we weer twee weken met samengeknepen billen gaan kijken.

Wakkum
14th April 2010, 01:10
Weet ik veel het zijn 3 etterbakken. Het dan meteen "De heren van Ajax" noemen slaat natuurlijk nergens op he. misschien Az supporters of zijn het zelfs Twente supporters die reverse psychologie toepassen op ons en dit doen omdat iedereen toch denkt dat Ajax het was.
Ko
Tuurlijk, het is mogelijk, maar hoogst onwaarschijnlijk. Drie etterbakken die geheel toevallig met bivakmutsen op toevallig ook nog eens de spelersbus van twente bekogelen?

If it smells like shit, looks like shit and feels like shit...it's probably shit.

Regenbooggeit
14th April 2010, 01:11
Tuurlijk, het is mogelijk, maar hoogst onwaarschijnlijk. Drie etterbakken die geheel toevallig met bivakmutsen op toevallig ook nog eens de spelersbus van twente bekogelen?

If it smells like shit, looks like shit and feels like shit...it's probably shit.
Lady Gaga stinkt ook. :D

Rhaegar
14th April 2010, 01:12
En dan scheren we weer even alles supporters over een kam.

Wakkum
14th April 2010, 01:14
Lady Gaga stinkt ook. :D
http://www.motifake.com/demotivational-poster/0811/and-stop-posting-here-demotivational-poster-1228033519.gif

@Rhaegar: verre van. Ik zeg ook 'heren van Ajax' en niet 'fans van Ajax' omdat ik weldegelijk weet dat er zelfs bij Ajax fatsoenlijke mensen rondlopen (99% zelfs). Echter, er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit geen Ajaxsupporters waren.

Dicear
14th April 2010, 01:14
Gezien AFCA.nl(gezien de publiciteit van de afgelopen dagen daar om heen) is het wel duidelijk dat er echt veel randdebielen rond lopen in de voetballerij. En niet alleen bij Ajax hoor, ook Feyenoord(Nancygedoe enz) en de andere clubs hebben daar enorm last van.

ita
14th April 2010, 01:16

Die 3 gasten zijn gewoon mongolen. Voor welke club ze ook zijn en het is dan ook onzin om gelijk de gehele supporters populatie over 1 kam te scheren.

Edit: Wakkum je zegt toch "DE heren van Ajax" daarmee doel je in die zin wel op alle supporters van Ajax.

Wakkum
14th April 2010, 01:18
Die 3 gasten zijn gewoon mongolen. Voor welke club ze ook zijn en het is dan ook onzin om gelijk de gehele supporters populatie over 1 kam te scheren.
Waar de fuck doe ik dat? Ik zeg dat de heren van Ajax gelijk staan aan de Angolese rebellen. Ik zeg nergens FANS van Ajax, want dat zijn dit soort randmongolen niet. Het zijn mensen die hoogstwaarschijnlijk fan zijn van Ajax, dus zijn het heren van Ajax.

ita
14th April 2010, 01:19
Er zit een wezenlijk verschil tussen DE heren van Ajax en heren van Ajax.

Kirov
14th April 2010, 01:20
Fussball ist krieg!

Pokalapoketl
14th April 2010, 01:22
Waar de fuck doe ik dat? Ik zeg dat de heren van Ajax gelijk staan aan de Angolese rebellen. Ik zeg nergens FANS van Ajax, want dat zijn dit soort randmongolen niet. Het zijn mensen die hoogstwaarschijnlijk fan zijn van Ajax, dus zijn het heren van Ajax.

123

Wakkum
14th April 2010, 01:23
123
Wut, dat slaat niet op alle Ajaxfans? Het slaat op wanneer iets op het eerste gezicht lijkt op iets, het dat meestal ook wel is. Dat was dus bedoeld als reactie op dat van Ita dat het misschien wel AZ- of Twente-supporters waren. Het was niet als sneer naar alle Ajaxfans bedoeld maar als opmerking dat iets meestal datgene is wat het lijkt.

@Ita: het was niet bedoeld als opmerking naar alle Ajax-fans, alleen dat het hier waarschijnlijk om Ajax-fans gaat.

Rhaegar
14th April 2010, 01:27
Ik volg 'm niet meer.

http://i13.photobucket.com/albums/a259/Sandro_/2008_19_large1.jpg

Sander H
14th April 2010, 01:28
@Ita: het was niet bedoeld als opmerking naar alle Ajax-fans, alleen dat het hier waarschijnlijk om Ajax-fans gaat.
De mensen die dit soort dingen doen kun je moeilijk fans of supporters noemen.

AZ bedankt :D

ita
14th April 2010, 01:29
Oh dat denk ik eigenlijk ook hoor, alleen hoe je het in je 1ste zin formuleerde leek het erop dat je je opmerking richting alle Ajax fans adresseerde. T zijn gewoon debielen die niet eens "Fan/supporter" waardig zijn en de club alleen maar in diskrediet brengen.

Rogue
14th April 2010, 01:32
Gelukkig is het ook zo boeiend wat Kwakkum zegt om er enkele posts over te discussií«ren.

Bedankt AZ in ieder geval! :) Nu maar hopen dat Ajax morgen niet verzuimt, iets waar ze in het niet al te verre verleden wel eens een handje van hadden.

ita
14th April 2010, 01:33
Gelukkig is het ook zo boeiend wat Kwakkum zegt om er enkele posts over te discussií«ren.

Bedankt AZ in ieder geval! :) Nu maar hopen dat Ajax morgen niet verzuimt, iets waar ze in het niet al te verre verleden wel eens een handje van hadden.
Als dat gebeurt ga ik de Ajax bus met stenen bekogelen !! :D

Wakkum
14th April 2010, 01:35
Nee, jij trekt volle zalen!
wuvyou

*NERAZZURRI*
14th April 2010, 01:41
Echter, er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit geen Ajaxsupporters waren.
Pff, dan ken jij de rivaliteit tussen Heracles en Twente zeker niet...

Wakkum
14th April 2010, 01:44
Hooligans zijn dan niet zo slim om helemaal naar Egmond te reizen (waar het voorval plaatsvond) om het te doen lijken dat het Ajax-mensen waren. Nee, zoveel intelligentie wil ik voetbalidioten niet toedichten. Al helemaal niet wanneer ze uit Almelo komen :D

ita
Moet je niet aan t bier, Inter staat in de finale van de Coppa :+

*NERAZZURRI*
En de eerste finaleplaats van dit seizoen is geboekt voor Inter. Nu die andere nog, en nog even dat driekleurige plakkertje voor ons shirt van volgend jaar ophalen.

*NERAZZURRI*
14th April 2010, 01:45
Hooligans zijn dan niet zo slim om helemaal naar Egmond te reizen (waar het voorval plaatsvond) om het te doen lijken dat het Ajax-mensen waren. Nee, zoveel intelligentie wil ik voetbalidioten niet toedichten. Al helemaal niet wanneer ze uit Almelo komen :D
Dat zie ik als een indirect compliment voor onze trouwe Ajaxhooli's.

Pokalapoketl
14th April 2010, 02:00
Het slaat op wanneer iets op het eerste gezicht lijkt op iets, het dat meestal ook wel is.
Alsof ik dat niet weet...

Ik gebruikte jouw eigen wijheid tegen je om te insinueren dat je weldegelijk alle Ajacied over een kam aan het scheren was :cop:.

FerraRa
14th April 2010, 10:26
Tegeltjeswijsheid...

martha1989
14th April 2010, 15:46
Het lijkt me ook echt iets voor Feyenoord om tegen Twente op een laag pitje te spelen, alleen maar om Ajax (voorlopig) niet kampioen te maken :P
Zelfs ik als Feyenoorder zou dit een aanfluiting vinden. Ik vind het wel minder erg als Feyenoord verliest, maargoed niet vrijwillig, dat is competitievervalsing [huil modes:aan] Net als de knvb gister de competitie weer is richting Noord-Holland vervalste[huil modes:uit] En dan te bedenken dat vink een seizoenskaart heeft bij Feyenoord hahaïŠ Verder heeele zwakke pot imo met een voorhoede van twente die op stoch na echt een aanfluiting was, met unlucky luuk en Ruiz voorop. Hoe schatten jullie nu, als je buiten je supportershart om kijkt, de kansen van ajax en twente in? Voor mij is het echt vrijwel 50/50, met 1 %tje voor psv erin.

Even ruwe schatting maken op dit moment lijkt me wel leuk, kan ik aan het eind vd rit toch kijken of ik er verstand van heb:
Kampioen italie: Roma
Kampioen engeland: Chelsea
Kampioen Nederland: Twente
Kampioen Duitsland: Bayern
Kampioen spanje: Barca

Op chelsea na is dit ook wat ik hoop overigens, GO GUNNERS

Varonion
14th April 2010, 16:54
Update: KNVB zet verkoop neutrale kaarten bekerfinale stop
14 april '10 13:35 door Michiel Bouwman

Foto
De KNVB waarschuwt voetbalfans voor de illegale verkoop van kaarten voor de bekerfinale Feyenoord - Ajax op 25 april. Dit naar aanleiding van berichten die maandag op internet verschenen, waarin gemeld werd dat supporters van beide ploegen kaarten voor de neutrale vakken bemachtigd hebben.

De bond benadrukt nog maar eens dat de kaarten die ní*et naar de clubs zijn gegaan, op naam worden verkocht. "Dit geldt voor alle bezoekers: van supporters tot sponsors, van medewerkers tot genodigden", aldus de bond. "Bij het stadion vindt een honderd procent identiteitscontrole plaats. Dit betekent dat iedereen met een toegangskaart zich moet identificeren bij de ingang van het stadion. Komt de naam op de kaart niet overeen met de naam op het identiteitsbewijs, dan wordt de toegang tot het stadion geweigerd."

De kaarten in de neutrale vakken worden niet via de vrije verkoop verkocht, maar verspreid door middel van gerichte acties. Alleen diegenen die bericht van de KNVB ontvangen, komen in aanmerking voor een ticket.

UPDATE (1): Stewards van clubs uit het betaald voetbal kunnen voor vijftien euro naar de bekerfinale. De KNVB heeft dit aanbod gedaan om De Kuip op 25 april vol te krijgen. De bond overweegt ook scheidsrechters uit het amateurvoetbal een ticket voor dezelfde prijs aan te bieden, meldt RTV Rijnmond.

UPDATE (2): De verkoop van 'neutrale kaarten' is door de KNVB stopgezet. De bond had 12.000 tickets beschikbaar, maar de animo blijkt gering en de verkoop ervan een administratieve rompslomp. Er zijn zo'n duizend toegangsbewijzen verkocht. "Die andere plaatsen in de Kuip blijven dus leeg", aldus een woordvoerdster van de KNVB in De Volkskrant.
Tsja... :~/:~/:~/

BiT
14th April 2010, 18:19
Heel Amsterdam gaat naar de tyfus... Dat kan ik je wel vast verklappen...

Laatste speelronde hier kan trouwens ook nog wel eens een bende worden...

martha1989
14th April 2010, 18:54
Heel Amsterdam gaat naar de tyfus... Dat kan ik je wel vast verklappen...

Laatste speelronde hier kan trouwens ook nog wel eens een bende worden...
waarom amsterdam?:~/

http://img517.imageshack.us/img517/8389/mediaxl127296.jpg (http://img517.imageshack.us/i/mediaxl127296.jpg/)

klinkt meer als gevaar richting rotterdam. Mooie poster trouwens |`(|`(:'(

Ik word er zelf wel erg moe van, normaal publiek kan hier toch niet meer heen? speel dan maar zonder. Idioten.

Morrigun99
14th April 2010, 19:20
Heel eenvoudig: de komende tijd alle wedstrijden zonder uitsupporters spelen totdat de nieuwe Voetbalwet er is. Een handjevol idioten uit Amsterdam heeft de boel nu op scherp gezet met stuitend gedrag, maar het is natuurlijk een maatschappelijk probleem dat voetbalwedstrijden gepaard gaan met buitenproportionele, maatschappelijke kosten. Om over de persoonlijke risico's van overheidspersoneel nog maar te zwijgen.

Ik zal de Voetbalwet niet heilig verklaren, maar als het in Engeland werkt, moet dit overal werken. Afgelopen FA Cup finale zat ik in de underground naar Wembley tussen de aanhangers van zowel Chelsea als Everton. Sterker nog, ik ben vervolgens met een heel stel op reep geweest en heb in de omgeving van het stadion tussen supporters van beide aanhang een heerlijk feest meegemaakt. In Amerika is het al niet anders. Daar is de sportcultuur niet te vergelijken met de onze en heb ik meerdere wedstrijden tussen gemixte aanhang gezeten. Dergelijke situaties moeten hier ook de realiteit worden vind ik.

Die kansloze hooligans hebben niet in de gaten dat hun uitkering er ook onder te lijden heeft dat zij de maatschappij nu zo'n twee miljoen euro gaan kosten. Maar van I.Q. kamertemperatuur moet je ook niet al teveel verwachten.

Regenbooggeit
14th April 2010, 19:53
Heel eenvoudig: de komende tijd alle wedstrijden zonder uitsupporters spelen totdat de nieuwe Voetbalwet er is. Een handjevol idioten uit Amsterdam heeft de boel nu op scherp gezet met stuitend gedrag, maar het is natuurlijk een maatschappelijk probleem dat voetbalwedstrijden gepaard gaan met buitenproportionele, maatschappelijke kosten. Om over de persoonlijke risico's van overheidspersoneel nog maar te zwijgen.

Ik zal de Voetbalwet niet heilig verklaren, maar als het in Engeland werkt, moet dit overal werken. Afgelopen FA Cup finale zat ik in de underground naar Wembley tussen de aanhangers van zowel Chelsea als Everton. Sterker nog, ik ben vervolgens met een heel stel op reep geweest en heb in de omgeving van het stadion tussen supporters van beide aanhang een heerlijk feest meegemaakt. In Amerika is het al niet anders. Daar is de sportcultuur niet te vergelijken met de onze en heb ik meerdere wedstrijden tussen gemixte aanhang gezeten. Dergelijke situaties moeten hier ook de realiteit worden vind ik.

Die kansloze hooligans hebben niet in de gaten dat hun uitkering er ook onder te lijden heeft dat zij de maatschappij nu zo'n twee miljoen euro gaan kosten. Maar van I.Q. kamertemperatuur moet je ook niet al teveel verwachten.
Niks aan toe te voegen, volledig met je eens!

BiT
14th April 2010, 20:52
Heel eenvoudig: de komende tijd alle wedstrijden zonder uitsupporters spelen totdat de nieuwe Voetbalwet er is.
Ja! Super goed idee! Iedereen straffen!

Je zou bij de KNVB gaan moeten werken... :o

Morrigun99
14th April 2010, 21:43
Ja! Super goed idee! Iedereen straffen!

Je zou bij de KNVB gaan moeten werken... :o
Nou, welke oplossing had jij in gedachten? Het is al gebleken dat mensen er uit pikken en proberen te veroordelen niet werkt.

ita
14th April 2010, 22:07
0-1 en nr 33 van Suarez, wel weer een schwalbe :cop:

Regenbooggeit
14th April 2010, 22:15
0-1 en nr 33 van Suarez, wel weer een schwalbe :cop:
We moeten op een manier naar de 100! Nog 3 te gaan! O+

Sander H
14th April 2010, 22:30
Die 0-2 mag wel eens komen nu.

Leis
14th April 2010, 22:44
Heeft Ajax nu met een magere 0-1 gewonnen van Willem II?

Varonion
14th April 2010, 22:44
1-1 :D:D:D HA! Fooled ya!

Rogue
14th April 2010, 22:49
Heeft Ajax nu met een magere 0-1 gewonnen van Willem II?
Als ze nu zouden affluiten wel ja. Maar we moeten nog 45 minuten.

Leis
14th April 2010, 22:50
Als ze nu zouden affluiten wel ja. Maar we moeten nog 45 minuten.
Oh oke, dacht dat de wedstrijd al afgelopen was. Mine fault! |)

Regenbooggeit
14th April 2010, 22:56
We zijn inderdaad halverwege.

1-1 :D:D:D HA! Fooled ya!
Zo, daar had je me bijna.. niet

Sander H
14th April 2010, 23:18
Eindelijk 0-2 :D

Mantis
15th April 2010, 00:06
En Hatseee 2-0 voor feyenoord.

*NERAZZURRI*
15th April 2010, 00:09
Hondslelijke pot voetbal. Net zo slecht als tegen ADO, alleen nu was de tegenstander van hoofdklasse amateurniveau. Maar de drie punten zijn weer binnen, en daar ben ik zeer blij mee.

Kirov
15th April 2010, 00:12
En Hatseee 2-0 voor feyenoord.
Tegen?

*NERAZZURRI*
15th April 2010, 00:14
Tegen?
Dé club van Rotterdam.

Wat een goal van die Rose van Tottenham trouwens (tegen Arsenal) _O_

Kirov
15th April 2010, 00:24
Dé club van Rotterdam.

Wat een goal van die Rose van Tottenham trouwens (tegen Arsenal) _O_
Excelsior?

*NERAZZURRI*
15th April 2010, 00:25
Excelsior?
Werkelijk hi-la-risch.

Sander H
15th April 2010, 00:25
http://voetbal.nos.nl/scorebord/index/

?

Faure
15th April 2010, 00:26
Sparta natuurlijk, nubcake ,-). De meeste mensen [u]rotterdammers[/] die ik ken zijn spartaan overigens. Gun het ze wel, jammer dat ze het niet gaan redden vandaag.

*NERAZZURRI*
15th April 2010, 00:26
Sparta natuurlijk, nubcake ,-). De meeste mensen rotterdammers die ik ken zijn ook spartaan overigens.
Jij begeeft je waarschijnlijk ook in de betere kringen van Rotterdam ;)

Faure
15th April 2010, 00:29
Tsja, en als Jules Deelder voor Sparta is (en hoe!) dan moet het ook wel goed zijn :+.

Kirov
15th April 2010, 00:30
Sparta natuurlijk, nubcake ,-). De meeste mensen [u]rotterdammers[/] die ik ken zijn spartaan overigens. Gun het ze wel, jammer dat ze het niet gaan redden vandaag.
Rotterdammers zijn geen mensen? :P

Klopt wel daar niet van

Mantis
15th April 2010, 00:35
3-0 Tomasson!!!!!!!!!!

Europe, here we come!

*NERAZZURRI*
15th April 2010, 00:42
Tsja, en als Jules Deelder voor Sparta is (en hoe!) dan moet het ook wel goed zijn :+.
En Hugo Borst :+

3-0 Tomasson!!!!!!!!!!

Europe, here we come!
Eerst nog even Twente oprollen zonder Vlaar en Bahia (|`().

Pokalapoketl
15th April 2010, 00:55
En de tweede plaats is ook zo goed als zeker.

flapstaart
15th April 2010, 01:01
Nou ja, dan maar weer richten op het volgend seizoen. Het huidige seizoen in stijl afsluiten is blijkbaar ook te veel gevraagd.

Disarmonia Mundi
15th April 2010, 01:17
Feyenoord geen moment in gevaar geweest ondanks die gehavende opstelling. Nu even Twente oprollen! :+

*NERAZZURRI*
15th April 2010, 01:28
Nu even Twente oprollen! :+
Heel goed.

Kirov
15th April 2010, 01:39
Heerenveen! :P

Disarmonia Mundi
15th April 2010, 01:46
NEC buigt even een 2-0 achterstand om tot 2-3 in 6 minuten, lol.

Faure
15th April 2010, 02:19
Rotterdammers zijn geen mensen? :P

Klopt wel daar niet van
Hilarisch!

Paribus
15th April 2010, 02:23
Ajax :)
Heereveen :)
Stand :)

Nu hopen dat Feyenoord de goede resultaten (ongeslagen status enzo) voortzet tegen Twente.
Been gaf iig het goede antwoord: de 4e plek is beter dan de 5e plek omdat je dan maar 1 voorronde speelt voor de EL ipv de 2 voorrondes van de 5e plek. Kortom ze gaan er tegen Twente in ieder geval voor.

pulsar 2kx
15th April 2010, 02:25
Van Persie eindelijk weer op 't veld _O_

En hij heeft z'n trucjes nog zeker niet verloren, hij had weer een paar zeer gevaarlijke en bepalende momenten tegen Tottenham. En dat in die twintig minuten dat í*e gespeeld heeft, na vijf maanden eruit gelegen te hebben. Hij heeft er echt weer zin in.

*NERAZZURRI*
15th April 2010, 03:02
Ajax :)
Heereveen :)
Stand :)

Nu hopen dat Feyenoord de goede resultaten (ongeslagen status enzo) voortzet tegen Twente.
Been gaf iig het goede antwoord: de 4e plek is beter dan de 5e plek omdat je dan maar 1 voorronde speelt voor de EL ipv de 2 voorrondes van de 5e plek. Kortom ze gaan er tegen Twente in ieder geval voor.
Maar wel zonder Bahia en Vlaar :|

BiT
15th April 2010, 03:49
waarom amsterdam?:~/
Ja, Rotterdam natuurlijk. Veel te snel getypt.
Nou, welke oplossing had jij in gedachten? Het is al gebleken dat mensen er uit pikken en proberen te veroordelen niet werkt.
Ten eerste een voetbalwet. En dan maar eens verder kijken... Voor het grootste deel zal dit het al oplossen.
Iedereen straffen is zo laf en triest.
Nimweegs Kwartiertje :)
Mooi om die Haagse tokkies helemaal gek te zien worden.
Had het zelf ook echt TOTAAL niet verwacht. Maar ben wel heel erg blij. We zijn veilig. Wat een feest, ik ga me bezatten!

Paribus
15th April 2010, 11:41
Maar wel zonder Bahia en Vlaar :|
Bahia vind ik een enorme prutser. Vlaar is een aderlating, maar Been zal het goed oplossen. Denk dat v. Bronkhorst misschien naar het centrum verplaatst wordt hierom? Wie de 2e centrale verdediger wordt weet ik niet, daarvoor ken ik de selectie van Feyenoord te slecht. :P

Mantis
15th April 2010, 11:48
Hofland waarschijnlijk.

martha1989
15th April 2010, 13:02
Bahia vind ik een enorme prutser. Vlaar is een aderlating, maar Been zal het goed oplossen. Denk dat v. Bronkhorst misschien naar het centrum verplaatst wordt hierom? Wie de 2e centrale verdediger wordt weet ik niet, daarvoor ken ik de selectie van Feyenoord te slecht. :P
bahia is naar mijn mening echt niet slecht... heeft zich door de jaren gfoed ontwikkeld, zal nooit onze beste speler worden, maar is heel goed bruikbaar. Vlaar is bizar. Hofland is niet de slechtste(nee echt niet;)) verdediger van Nederland maar wel de domste. En meer hebben we er eigenlijk niet, de vrij kan centraal spelen , of schenkeveld, maar dat lijkt me nou niet echt een hard onder de riem voor het 020-volk, sowieso leunt Feyenoord extreem op de defensie. Als nieuwe hoop voor jullie presenteer ik el ahmadi en wijnaldum, die hebben het naar hun zin de laatste weken.
Verder vind ik het wel een bizar slot en moet ik eigenlijk met pijn in mijn hart toegeven dat Ajax de titel op basis van het hele seizoen nu wel gewoon verdient. Maar ik gun het ze nog steeds niet:D Verder feyenoord prima gedaan naar hun mogelijkheden. Al blijft de beperktheid daarvan pijnlijk, het nieuwe realisme bevalt me wel

Goed dat RvP terug is, kut dat ze hebben verloren. Chelsea is er nu wel heel dichtbij

Ries
15th April 2010, 13:14
:') HAAGS KWARTIERTJE :')

Luckyass
15th April 2010, 14:52
Wat walg ik trouwens van psv

Het had zo'n mooi seizoen kunnen worden :/
Op een gegeven moment leek het of ze dachten: "Och we worden toch wel kampioen." Maar met van die softe figuren zoals Bakkal, amrabat en marcellis wordt je nooit kampioen :S

Hoe gek het ook klinkt: ik vind t zwaar kut dat lazovic weg is. Die gast heeft tenminste pit.

Spooxx
15th April 2010, 15:50
Schijnt dat ze zo bekend gaan maken dat bekerfinale 2 wedstrijden worden. 14.00 persconferentie.

http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/19795

Development
15th April 2010, 16:09
Beter

hoef ik niet zo vroeg me nest uit om naar de kuip af te reizen whehe

Sander H
15th April 2010, 16:13
Uiteindelijk wel de beste oplossing denk ik.. Er wordt alleen niet gesproken over of er nu wel uit-publiek mee mag reizen? Neem aan dat dat dan niet gebeurd voor beide wedstrijden..

Development
15th April 2010, 16:16
Word allemaal opgeblazen door de media. Ze zijn nog bang dat er iets gebeurt met 10 (!) peletons ME op de been, belachelijk

Sander H
15th April 2010, 16:17
Update 13:13

De Telegraaf meldt nu ook dat er bij beide duels geen uitpubliek aanwezig zal mogen zijn.

martha1989
15th April 2010, 16:17
Wat walg ik trouwens van psv

Het had zo'n mooi seizoen kunnen worden :/
Op een gegeven moment leek het of ze dachten: "Och we worden toch wel kampioen." Maar met van die softe figuren zoals Bakkal, amrabat en marcellis wordt je nooit kampioen :S

Hoe gek het ook klinkt: ik vind t zwaar kut dat lazovic weg is. Die gast heeft tenminste pit.
het vertrek van lazovic en reis wordt nogal onderschat imo. Bakkal, appelflaay, amrabat... Mietjes, aanstellers, toneelspelers en amrabat heeft bovendien een rendement van niveau:'(

bekerfinale in 2en is mss maar beter, maar vind het toch jammer dat he tzo moet. Finale moet in de kuip, met of zonder feyenoord

FerraRa
15th April 2010, 16:25
Wie speelt er als eerste thuis dan? Vind eigenlijk dat dat Ajax moet zijn.

Rogue
15th April 2010, 17:12
25 april: Ajax - Feyenoord
6 mei: Feyenoord - Ajax

Paribus
15th April 2010, 17:15
Hoe dan ook is dit in het voordeel van Ajax. Wel terecht dat ze afsluiten in de kuip, mja als Ajax de eerste wedstrijd wint met 3/4-0 is het sowieso al gespeeld.

Europese regels die gelden tijdens de finale neem ik aan?

Dicear
15th April 2010, 17:17
Wat een vreselijke actie. Dit mogen we niet tolereren. Ik sta gewoon perplex. Nu is de bekerfinale echt verziekt.
Dat Ajax als eerste thuis mag beginnen werkt ook niet in ons voordeel. Straks wint Ajax met 5-0 en houden ze in de Kuip de beker omhoog. Tja, dan zie ik het zomaar gebeuren dat er een aantal supporters ziedend worden en van de tribunes afspringen. Ze snappen er ook helemaal niks van bij de KNVB.

Regenbooggeit
15th April 2010, 17:19
Eerst in de Arena.

Development
15th April 2010, 17:20
KNVB mietjes!! lekker de media geloven whaha, kunnen we WK ook wel vergeten in NL

Varonion
15th April 2010, 17:26
Laat de beker finale dan tussen Go Ahead en Twente gaan... Zal beide kemphanen (Feyenoord en Ajax) goed leren.

Paribus
15th April 2010, 17:27
KNVB mietjes!! lekker de media geloven whaha, kunnen we WK ook wel vergeten in NL
Ook als de finale in 1 wedstrijd en in de kuip werd gespeeld konden we het WK wel vergeten hoor. Dat zou één grote slachtpartij in het neutrale vak zijn geworden. 8)

martha1989
15th April 2010, 17:30
Spoilert: Hieronder gaat de galspuugmodus vol aan. Ben toch wat gefrustreerd en nu hoeft iig niet iedereen daar last van te hebben;)

lol handig zeg zon oud voorzitter bij de knvb... dat dit kan en mag is toch vreemd. Het is ajax allom laatste weken, gele kaart niet geregistreerd. Tegenstanders van de concurent mogen handballen, makkelijk gegeven strafschop. Beker in de schoot geworpen krijgen.. dit kan toch niet. Feyenoord gaat imo nu van 30 naar 3 % kans op bekerwinst, leuk als supporter die niet heel het stadion de ******* in wil schoppen. Ook leuk voor de vader die ik hier bij een sigarenboer voor de deur zag liggen voor kaartjes.. met het gezin naar feyenoord ajax en hij had kaarten, lol nu komen er even 36000 bij en de wedstrijd wordt verzet. Zelfs het NL elftal wordt verzet zie ik nu. Wat een aanfluiting. KNJB FTW

OT: heb wel minder zin nu in de finale. Zelfs Fc knudde-fc bal op het dak 94 wordt in de kuip gespeeld als dat de finale is. Jammer dat het zo moet maar blijft iig mn stadje heel<3

Disarmonia Mundi
15th April 2010, 17:33
Het is misschien een veilige oplossing, maar als Feyenoord-supporter is inderdaad de kans op de beker een stuk kleiner dan het al was.

In de Arena verliest Feyenoord vaak met grotere cijfers, en in De Kuip kan Feyenoord of net winnen of net een gelijkspel afdwingen.

*NERAZZURRI*
15th April 2010, 17:43
Wat een zielige bedoening... Weg mooie finale, bah.

Culloden
15th April 2010, 17:54
:S ik heb gelijk geen zin meer om de finale te gaan kijken. Als bestuurder kan ik zo'n beslissing wel begrijpen overigens.

Maar wat nu als Ajax alsnog wint op 6 mei. Dan krijg je juist rellen en zul je zien dat er dan schande over gesproken wordt, juist de dagen na de dodenherdenkingen en Bevrijdingsdag, de dag dat Fortuyn is vermoord, een week voordat Rotterdam werd gebombadeerd (14 mei), blablabla, etc.

Echt op elke mogelijk manier worden de spanningen juist wat aangetrokken :D

Rogue
15th April 2010, 18:07
Als er gigantische rellen zouden zijn uitgebroken als het bij 1 wedstrijd in de Kuip zou zijn gebleven had iedereen geroepen "zie je wel, ze hadden het anders moeten doen!".
Ik ben blij dat ze het zo oplossen, want ik zag het al volledig uit de hand lopen. Verder boeit de uitslag me weinig, de sfeer werd al verziekt toen dit hele gezeur begon.

Dina
15th April 2010, 18:41
Goede oplossing. Wat mij betreft houden ze dit standaard vol totdat al het tuig is opgeflikkerd. Als men het niet goedschiks op kan lossen, dan maar kwaadschiks. Het is toch belachelijk dat men een miljoen op wil hoesten voor beveiliging voor iets waar een paar duizend man plezier van hebben. Hou het dan maar lekker op een aparte locatie, bezoekersloos.

martha1989
15th April 2010, 18:43
ik vind het wel grappig dat alle niet voetbal fans begint over de kostenbesparingen. Voor alle duidelijkheid, er wordt nu 2x gespeeld voor 50000 man ipv 1x voor 20000. Oke ze zitten niet door elkaar, maar ik zou de ME toch wel meenemen...

Development
15th April 2010, 19:02
Fanatieke supportersgroepen gaan niet eens heen, van Ajax kant in ieder geval. 1 finale of niks, klaar.

Ariez
15th April 2010, 19:05
Fanatieke supportersgroepen gaan niet eens heen, van Ajax kant in ieder geval. 1 finale of niks, klaar.
Dat is helemaal geweldig nieuws natuurlijk. Want de rotte appels zitten alleen tussen de fanatieke supporters groepen.

swidt

Disarmonia Mundi
15th April 2010, 19:05
De grote grap is ook nog eens dat de kosten die Aboutaleb qua veiligheidsmaatregelen had ingecalculeerd niet eens veel verschillen van wat er nu wordt uitgegeven. Het argument van Kessler slaat dus helemaal nergens op.

Vanavond protesteren Feyenoord-supporters bij de Kuip trouwens.

Development
15th April 2010, 19:06
OPROEP * Vanavond om 20:00 uur demonstratie bij De Kuip
Geschreven op 2010-04-15 om 13:54 | Bekeken: 12162 | Reacties: 210 | | Foto: OrangePictures.nl
De Feyenoord supporters (en wij dus ook) zijn het niet eens met de beslissing van de KNVB om de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax in twee duels te laten spelen. Daarom wilt FR12.nl iedereen oproepen om vanavond om 20:00 uur te demonstreren bij De Kuip: één cup, één finale! De dreigende confrontatie van de aanhang van de twee clubs was aanleiding voor zorg over het verloop van de finale, die eigenlijk op 25 april gespeeld zou worden.
In Rotterdam voerde KNVB-directeur Henk Kesler topoverleg met onder anderen de Ajax-directeuren Rik van den Boog, Jeroen Slop en Feyenoord-directeuren Onno Jacobs en Eric Gudde. De uitkomst was om de KNVB-bekerstrijd niet in één wedstrijd te beslissen maar te kiezen voor een dubbele ontmoeting. De data zijn vastgesteld voor 25 april (in Amsterdam) en 6 mei (in Rotterdam). De KNVB heeft om 14:00 uur een persconferentie belegd om het besluit officieel bekend te maken en toe te lichten.

Vanavond om 20:00 uur bij het Maasgebouw

Haha, de kakkies weten dat ze nu al helemaal kansloos zijn voor de beker. Hopelijk levert het leuke beelden op vanavond :)

Rogue
15th April 2010, 19:09
Nogmaals het bewijs dat die hooligans geen voetballiefhebbers zijn en alleen maar gaan om te rellen. Mooi zo, beoogd resultaat bereikt.

Disarmonia Mundi
15th April 2010, 19:11
Haha, de kakkies weten dat ze nu al helemaal kansloos zijn voor de beker. Hopelijk levert het leuke beelden op vanavond :)
Stoer man, het gebruik van 'kakkerlakken' en 'joden'.

Maar laten we eerlijk zijn: dit is eerder in het voordeel van Ajax dan van Feyenoord.

Development
15th April 2010, 19:12
Nogmaals het bewijs dat die hooligans geen voetballiefhebbers zijn en alleen maar gaan om te rellen. Mooi zo, resultaat bereikt.
Ook al zou de finale in de Kuip worden gespeeld, zou er alsnog niks gebeuren. Met 10 peletons ME ( 1200 (!) agenten ) op de been kan je garanderen dat het gewoon rustig verloopt.

Jammer dat het zo van beide kanten werd opgehyped op internet en de media alles klakkeloos overnam. Maargoed, de beker is in ieder geval voor ons :P

Illuv
15th April 2010, 19:19
Hou het dan maar lekker op een aparte locatie, bezoekersloos.
Lijkt me wel mooi, zo'n kraker ergens in het weiland, tussen de koeien. Alleen het geluid van de bal, de spelers en de wind.

Even met de grasmaaier over het veld, beetje verf om de lijnen aan te geven en een paar knapen met een bal-uit-de-sloot-haler.

Wakkum
15th April 2010, 19:25
Lijkt me wel mooi, zo'n kraker ergens in het weiland, tussen de koeien. Alleen het geluid van de bal, de spelers en de wind.

Even met de grasmaaier over het veld, beetje verf om de lijnen aan te geven en een paar knapen met een bal-uit-de-sloot-haler.
In Beverwijk is nog wel eens grasveldje te vinden :+

Rhaegar
15th April 2010, 19:33
En bij een harde overtreding kun je het aan een molshoop wijten. :cop:

Glory
15th April 2010, 19:36
Tja, ik snap de beslissing op zich wel, maar zo haal je wel de sfeer uit het voetbal. Enorm jammer dat het zo moet.

Illuv
15th April 2010, 19:37
En wel doelen maken met de trainingsjasjes he. EN NIET SCOREN VANAF JE EIGEN HELFT.

Rhaegar
15th April 2010, 19:41
Vliegende keep?

Rogue
15th April 2010, 19:42
Ik ben Bergkamp!

Illuv
15th April 2010, 19:46
Ik pak m'n Ruud Gullit pet!

*NERAZZURRI*
15th April 2010, 19:49
Effe poten voor wie er als eerste mag kiezen.

Varonion
15th April 2010, 19:49
Stoer man, het gebruik van 'kakkerlakken' en 'joden'.

Maar laten we eerlijk zijn: dit is eerder in het voordeel van Ajax dan van Feyenoord.
En waarom zou het eerder in het voordeel van de Joden zijn?

Rhaegar
15th April 2010, 19:50
Jij niet. Jij smokkelt altijd. :cop:

Illuv
15th April 2010, 19:51
_O_

Poten, dat was ik helemaal vergeten man. Wat een woord eigenlijk, poten.

POTEN. O+

Disarmonia Mundi
15th April 2010, 19:56
En waarom zou het eerder in het voordeel van de Joden zijn?
Denk eens na.

Feyenoord heeft een kwalitatief mindere selectie. 1 wedstrijd, eigen Kuip, geen Ajax-supporters. Dan is er op zich nog eens kansje van slagen.

Nu zal Feyenoord uit hoogstwaarschijnlijk tegen een nederlaag van 3-0 of iets dergelijks aanlopen. De thuiswedstrijd zal dan heus geen 4-0 worden, geloof mij maar. 1-1 met een beetje geluk.

*NERAZZURRI*
15th April 2010, 19:59
Denk eens na.

Feyenoord heeft een kwalitatief mindere selectie. 1 wedstrijd, eigen Kuip, geen Ajax-supporters. Dan is er op zich nog eens kansje van slagen.

Nu zal Feyenoord uit hoogstwaarschijnlijk tegen een nederlaag van 3-0 of iets dergelijks aanlopen. De thuiswedstrijd zal dan heus geen 4-0 worden, geloof mij maar. 1-1 met een beetje geluk.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat een gelijke oplossing voor iedereen niet eerlijk is omdat Ajax beter is dan Feyenoord...

Rogue
15th April 2010, 20:02
Dus wat je eigenlijk zegt is dat een gelijke oplossing voor iedereen niet eerlijk is omdat Ajax beter is dan Feyenoord...
Haha ja, ik dacht al dat het aan mij lag, maar jij zag het dus ook. _O-

Disarmonia Mundi
15th April 2010, 20:03
Ja.

De spanning is totaal weg. Stel de eerste wedstrijd wordt 3-0. Dan komt er weinig publiek naar De Kuip hoor.

Wakkum
15th April 2010, 20:24
Holy shit, you nostalgia you lose _O-

Rhaegar
15th April 2010, 20:26
_O_

Poten, dat was ik helemaal vergeten man. Wat een woord eigenlijk, poten.

POTEN. O+
Poot die je bent. :(

Illuv
15th April 2010, 20:37
Echten poten deden ook aan halve poten.

Ries
15th April 2010, 20:37
MET TRUCKENDOOS!

Dina
15th April 2010, 20:38
Maar niet aan poot overdwars.

Illuv
15th April 2010, 20:40
Dat was een echte Gerard Joling move ja. Bijna net zo erg als op je tenen gaan staan.

ita
15th April 2010, 20:50
Schat ligt onder!

Faure
15th April 2010, 20:54
En één keer spin en één keer muur!!

Ohnee, dat was knikkeren :(

ita
15th April 2010, 20:56
Advocaat verbreekt verbintenis als bondscoach van Belgií«
Donderdag, 15 april 2010 om 16:17 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden

Dick Advocaat heeft zijn contract als bondscoach van Belgií« met onmiddellijke ingang opgezegd. De Nederlander was nog geen jaar in dienst bij de Rode Duivels. De Belgische voetbalbond (KBVB) liet donderdag aan Sporza weten dat bondsvoorzitter Franí§ois De Keersmaecker vanmiddag om 14:15 uur door de Hagenaar op de hoogte is gebracht van zijn beslissing.
/

Over de reden van Advocaats vertrek is niets bekendgemaakt. Wel meldde de Belgische krant De Standaard donderdag dat de oefenmeester opnieuw contact zou hebben gehad met de Russische voetbalbond (RFU), die Advocaat zou willen aantrekken als opvolger van de vertrokken Guus Hiddink.

Voor Advocaat, in Rusland eerder succesvol als trainer van Zenit Sint-Petersburg, zou een miljoenencontract klaarliggen. Advocaat werd in oktober 2009 aangesteld als bondscoach van Belgií«. Daarna kreeg hij toestemming om op interim-basis bij AZ aan de slag te gaan. Met de Alkmaarders presteert hij uitstekend.
Zo zo Advocaatje, staat je netjes!

Lender
15th April 2010, 21:46
Bye Advocaat, en kom nooit meer terug. Bedankt om van de afgelopen paar maanden een volstrekte verspilling van tijd te maken ook. Oetlul.

Dina
15th April 2010, 21:49
Lender, is dat Eliza Dushku in je ava?

Lender
15th April 2010, 21:50
Lender, is dat Eliza Dushku in je ava?
jep

*NERAZZURRI*
15th April 2010, 21:50
Douchekoe?

Dina
15th April 2010, 21:51
jep
<33

Vorig jaar zowel Buffy als Angel helemaal gezien. Gave shizzle.

Lender
15th April 2010, 22:38
<33

Vorig jaar zowel Buffy als Angel helemaal gezien. Gave shizzle.
In Dollhouse is ze ook njummie :)

*tot zover ot* :P

BiT
16th April 2010, 01:31
Inderdaad. WK bid is nu kansloos geworden.
En de hele finale naar de klote geholpen.

KUT KNVB!
Om de kotsen die randmongolen.

Ik wacht met smart op de dag dat een aantal clubs een eigen competitie starten buiten de KNVB om...

Wakkum
16th April 2010, 01:35
Het feit dat er nu dus relletjes zijn bij de Kuijp geeft aan dat het doorgaan van de finale ook geen goede beslissing zou zijn geweest.

Schaf maar af die hap dit jaar, moet het tuig zich maar leren gedragen. Of laat de twee andere halve finalisten het spelen. Misschien snappen die idioten dan wel dat ze zich gewoon moeten gedragen.

Bah, misselijkmakend volk.

*NERAZZURRI*
16th April 2010, 01:40
Het feit dat er nu dus relletjes zijn bij de Kuijp geeft aan dat het doorgaan van de finale ook geen goede beslissing zou zijn geweest.
Onzin.

Wakkum
16th April 2010, 01:55
Onzin.
Misschien een beetje overdreven van me inderdaad, doch het geeft wel aan dat het tuig dat zichzelf voetbalfan noemt zich gewoon NIET kan gedragen. Zijn die gasten nou werkelijk zo dom dat ze denken dat wanneer ze nu de boel slopen, de KNVB zegt 'oh, laten we het dan toch maar houden'.

Nee, gedraag je gewoon allemaal en wie weet mag het volgende keer dan wel.

*NERAZZURRI*
16th April 2010, 02:19
Daar ben ik het mee eens uiteraard, maar ik denk dat dit soort beslissingen alleen maar averechts werken en de agressie nog groter maken dan ie standaard al is. Ze hadden gewoon die 7700 man moeten laten gaan en de media hadden niet zo verschrikkelijk oproer moeten kraaien (ik noem een AD). Gok dat dit niet de laatste ongeregeldheden waren rondom deze beslissing/finale dus of het financieel nou allemaal zoveel beter is om de finale te splitsen vraag ik me ook af. Aboutaleb schijnt zelfs al groepen te hebben dat het elkaar amper ontloopt qua kosten.

Overigens lees ik her en der dat het weer vooral de ME was die ageerde, en niet de stakende supporters. Wat er van waar is is natuurlijk de vraag, maar ik gok dat als die ME'ers er niet waren geweest, het niet zo uit de hand was gelopen. Die gasten roepen bij die supporters met de inhoud van een walnoot nou eenmaal agressie op, helemaal als ze al boos zijn. En bovendien zijn ze er zelf ook niet vies van om de confrontatie op te zoeken. Las alweer dat een meisje dat op de bus stond te wachten een paar knuppelslagen heeft gehad, bijvoorbeeld. Achterlijke idioten zijn 't, net als die hooligans.

BiT
16th April 2010, 02:34
De ME wekt die agressie op...

Wakkum
16th April 2010, 03:02
De ME wekt die agressie op...
Je kan het ook anders zien: de hooligans zijn dom genoeg om op 'provocaties' (wat ik niet geloof, tenzij alleen al aanwezig zijn 'provocatie' is) in te gaan.

*NERAZZURRI*
16th April 2010, 03:04
Ik denk dus dat de aanwezigheid alleen al genoeg is. Er staat namelijk een vijand, en nog een vijand die er is om te vechten (als dat moet) ook. Je kunt dan zeggen dat ze anders de stad zouden slopen, maar ik vraag dat me dus ten zeerste af, zeker bij dit soort stakingen.

Het is een onderzoek waard (als zulke situaties niet al talloze keren onderzocht zijn).

Wakkum
16th April 2010, 03:31
Ik denk dus dat de aanwezigheid alleen al genoeg is. Er staat namelijk een vijand, en nog een vijand die er is om te vechten (als dat moet) ook. Je kunt dan zeggen dat ze anders de stad zouden slopen, maar ik vraag dat me dus ten zeerste af, zeker bij dit soort stakingen.

Het is een onderzoek waard (als zulke situaties niet al talloze keren onderzocht zijn).
Ze wekken de agressie niet op, ze zijn alleen een ´makkelijk doelwit´ om een ruzie mee te beginnen. Dat zij de agressie opwekken is volgens mij onzin.

Culloden
16th April 2010, 03:42
Als er geen politie staat, dan zullen de auto's er aan moeten geloven, als er geen auto's zijn dan gaan ze wel naar de binnenstad om de puien van de winkels te vernielen. Dat gebeurde ook 2 jaar geleden. Ze zullen kosten wat het kost de spanning op willen zoeken.

Toen ik bij de beker uitreiking was 2 jaar geleden, hadden ze het gebied hermetisch afgezet. Je kon echt maar vanaf 2 plekken naar binnen komen, voor de rest ME, camera's op daken, politie, etc. Gewoon te ziek, ik kan me wel voorstellen dat men het zat is te blijven moeten betalen voor beveiliging. Maar op deze manier is er voor mij part geen finale meer. Een finale die in twee keer gespeeld wordt :|

BiT
16th April 2010, 04:13
Je kan het ook anders zien: de hooligans zijn dom genoeg om op 'provocaties' (wat ik niet geloof, tenzij alleen al aanwezig zijn 'provocatie' is) in te gaan.
Aanwezig zijn is inderdaad provocatie voor die mensen.
Ik betrap me er zelf soms ook nog wel eens op dat ik op de ME loop te schelden als die nergens voor nodig zijn maar wel imposant staan te doen met hun busjes, honden en wapenstok...

De kans is heel groot dat als de ME vanavond niet was komen opdagen er niets was fout gegaan. Maar dat is natuurlijk heel moeilijk in te schatten als je er niet bij bent geweest...

Disarmonia Mundi
16th April 2010, 11:43
Nou, ik heb het item van TV Rijnmond gezien.

http://www.youtube.com/v/3Wt-UD3UDJE

Wat die man halverwege zegt is dus dat toen de ME kwam opdagen het langzaam grimmiger werd, terwijl het met de normale agenten prima ging.

Ries
16th April 2010, 13:31
Kudo's voor z'n verhaal idd :D

Development
16th April 2010, 15:17
Ik betrap me er zelf soms ook nog wel eens op dat ik op de ME loop te schelden als die nergens voor nodig zijn maar wel imposant staan te doen met hun busjes, honden en wapenstok...

De kans is heel groot dat als de ME vanavond niet was komen opdagen er niets was fout gegaan. Maar dat is natuurlijk heel moeilijk in te schatten als je er niet bij bent geweest...
Het slaat bij ons ook weer helemaal nergens op dit seizoen. Bij een thuswedstrijd Ajax - VVV staan er gewoon een stuk of 10 ME busjes bij de arena volgepakt met ME'ers. Paarden lopen rond en zelfs een paar busjes hondenbrigade.

Voor wat? voor VVV thuis? :~/

Wakkum
16th April 2010, 15:22

Sorry, maar als je door het aanwezig zijn van politie al op ze gaat schelden, ben je gewoon een randmongool.

fryslanboppe
16th April 2010, 15:59

:') Zegt genoeg over jou.

Een finale hoort gewoon één wedstrijd te zijn. Het is ongelofelijk dat een groepje randdebielen het verpest voor een grote groep mensen.

*NERAZZURRI*
16th April 2010, 16:34
Dat zij de agressie opwekken is volgens mij onzin.
Opwekken niet inderdaad, maar het versterkt de agressie wel denk ik.

Sorry, maar als je door het aanwezig zijn van politie al op ze gaat schelden, ben je gewoon een randmongool.
De groep waar we het over hebben bestaat ook uit randmongolen.

ita
17th April 2010, 02:03
Maicon scoort een hele mooie goal tegen Juventus. En ik blijf op een of andere manier toch fan van Super Mario. Hij heeft af en toe vervelende trekjes. Maar ik weet t niet, ben toch fan van hem :D Wat een beuker ook weer op de paal, die vrije trap!

Ronaldoz
17th April 2010, 02:15
Ik gok erop dat ze zich geí¯ntimideerd voelen. Ze staan er niet om je een knuffel te geven, mocht je met ze in contact komen. Je mensenkennis en / of begrip voor situaties reikt niet ver met deze uitspraak.

Eufonie
17th April 2010, 02:28
Genetisch afval moet je lozen.

Ronaldoz
17th April 2010, 02:43
Voor hooligans is ME een grote vijand. Dat mag duidelijk zijn lijkt me...
Gezien Wakkum zijn reactie is dat hem nog niet duidelijk.
Of anders, overbodig om te melden.

Eufonie
17th April 2010, 02:45
Voor hooligans is ME een grote vijand.
Omdat het een stel hersenloze paupers zijn. Dat lijkt mij vrij logisch. Het respect moet je er bij dat soort mensen gewoon inslaan. Immers, zo zeggen zei immers zelf, 'voetbal is oorlog'.

Ronaldoz
17th April 2010, 02:47
Dat begrijp ik zeker, maar het gaat om gedrag van hooligans en daarvoor zoek je naar redenen. Om nou zoiets te zeggen, lijkt me overbodig en ik denk absoluut dat ME agressie opwekt, ook al zijn ze nodig. Hooligans weten van te voren dat ze met de ME te maken krijgen, wanneer ze weer iemand slaan of wat slopen.

Toegevoegd: ME is een vijand van hooligans, dus eigenlijk kun je concluderen dat dit agressie opwekt.

Wat je zegt, dat vraag ik me af. Aan de ene kant, kan het helpen om zo hard mogelijk aan te pakken. Anderzijds is het in de maatschappij niet de oplossing tegen crimineel gedrag. Al zijn hooligans, gewild een vechtersbaas die anderen kapot slaat en die veranderen vast en zeker niet.

Eufonie
17th April 2010, 03:02
Dat begrijp ik zeker, maar het gaat om gedrag van hooligans en daarvoor zoek je naar redenen. Om nou zoiets te zeggen, lijkt me overbodig en ik denk absoluut dat ME agressie opwekt, ook al zijn ze nodig. Hooligans weten van te voren dat ze met de ME te maken krijgen, wanneer ze weer iemand slaan of wat slopen.

Toegevoegd: ME is een vijand van hooligans, dus eigenlijk kun je concluderen dat dit agressie opwekt.

Wat je zegt, dat vraag ik me af. Aan de ene kant, kan het helpen om zo hard mogelijk aan te pakken. Anderzijds is het in de maatschappij niet de oplossing tegen crimineel gedrag. Al zijn hooligans, gewild een vechtersbaas die anderen kapot slaat en die veranderen vast en zeker niet.
Ik zeg, hooligans hebben niks te willen. Het is dom uitschot, tuig dat ieder facet van hun eentonige leven laat leiden door een voetbalclub. Moeten we daar ook maar een greintje respect voor hebben? Nee. Als de politie een vijand van antifa is, wekt de politie dan agressie op en moeten zei zich er dan niet mee bemoeien? Nee.

De overheid moet, met betrekking tot deze mensen, orde en gezag uitstralen. Dergelijke misstanden keihard aanpakken. Deze mensen oppakken en desnoods in heropvoedingskampen stoppen. Simpelweg, het zijn ongewenste individuen in de samenleving welke niks bijdragen en enkel geld kosten. Daar hoef je geen respect voor het hebben mijns inziens.

Culloden
17th April 2010, 04:08
Dat is het beeld wat ze er zelf van maken en reken er maar op dat ze dat beeld ook wel willen houden. Het is gewoon een kwestie dat 10% alla Fight Club in het weekend uit zijn bol wil gaan en de rest van de week een gezapig leventje lijdt. De andere 90% zijn meelopers die hoogstens 17 jaar oud zijn, of gewoon triest.

Na zoveel jaren oud en nieuw ken ik onderhand wel die zogenaamd verontwaardigd verhaaltjes dat de ME zogenaamd begon en een avond verstoorde wat tot dan toe super gezellig was en er zelfs gelachen werd met de politie agenten... |`(

*NERAZZURRI*
17th April 2010, 06:44
Maicoooooooon:

http://www.youtube.com/v/71g5j7UIwvo&feature=player_embedded

:D

Op naar de derby van Rome zondag!

flapstaart
17th April 2010, 12:25
Heerlijk doelpunt _O_

Overigens heb ik gisteren ook gelezen dat PSV Aissati en Lens wil gaan halen, lijken me geen slechte transfers :)

Development
17th April 2010, 12:29
:D

Op naar de derby van Rome zondag!
Dat is echt geen wedstrijd meer he, alleen maar elkaar neerhakken. Zowel op het veld als op de tribunes, haha.

Yozzie
17th April 2010, 13:52
Wowwwww wat een HEERLIJKE goal :D

Morrigun99
17th April 2010, 14:13
Omdat het een stel hersenloze paupers zijn. Dat lijkt mij vrij logisch. Het respect moet je er bij dat soort mensen gewoon inslaan. Immers, zo zeggen zei immers zelf, 'voetbal is oorlog'.
Gewoon bij veroordeling (zodra de voetbalwet er is) de uitkering afpakken. Dan piepen ze wel anders. Agressiviteit is per definitie simpelweg kansloos.

Development
17th April 2010, 14:17
Gewoon bij veroordeling (zodra de voetbalwet er is) de uitkering afpakken. Dan piepen ze wel anders. Agressiviteit is per definitie simpelweg kansloos.
Meeste 'hooligans' hebben doordeweeks gewoon een baan hoor.

BiT
17th April 2010, 14:27
Het gaat niet om het aanwezig zijn, dat is helaas nodig in Nederland. Maar om het feit dat ze zo zitten te pimpen met hun paarden, honden, busjes, wapenstokken en weet ik veel wat nog meer. Helemaal nergens voor nodig, en alleen maar agressie-opwekkend. Als ze zich gewoon op de achtergrond houden en (rechtvaardig!!!) optreden als het nodig is zou dat al veel schelen denk ik.

:') Zegt genoeg over jou.
Leg uit.
Een binnensmondse "kutpolitie" als ik een aantal ME busjes zie bij een wedstrijd tegen Heerenveen vind ik toch niet zo bijzonder erg...

Culloden
17th April 2010, 14:36
Het gaat niet om het aanwezig zijn, dat is helaas nodig in Nederland. Maar om het feit dat ze zo zitten te pimpen met hun paarden, honden, busjes, wapenstokken en weet ik veel wat nog meer. Helemaal nergens voor nodig, en alleen maar agressie-opwekkend.
Wat moeten ze dan doen? De paarden, honden, agenten allemaal in busjes stoppen of achter de bosjes verstoppen en er alleen uitkomen als het al te laat is om in te grijpen?

Dat jij het ziet als pimpen is jouw probleem, dan hoef je nog niet zogenaamd ''agressief'' te worden op de politie.

Morrigun99
17th April 2010, 14:37
Meeste 'hooligans' hebben doordeweeks gewoon een baan hoor.
Gezien hun domme neanderthalergedrag, zal dat echter in de categorie 'pallets stapelen/sorteren' zijn.8)

fryslanboppe
17th April 2010, 14:45
Leg uit.
Een binnensmondse "kutpolitie" als ik een aantal ME busjes zie bij een wedstrijd tegen Heerenveen vind ik toch niet zo bijzonder erg...
Dat je je zo druk maakt om een paar mensen, ze proberen gewoon rellen te voorkomen. Als je geen aandacht aan ze besteed heb je er ook geen last van.

:cop:

*NERAZZURRI*
17th April 2010, 15:05
Dat is echt geen wedstrijd meer he, alleen maar elkaar neerhakken. Zowel op het veld als op de tribunes, haha.
't Zal mij een zorg zijn hoe, als de Laziali er maar alles aan doen om Roma niet te laten winnen. En de lichtblauwe supporters onderling hebben al afgesproken om alles in het werk te stellen om Inter kampioen te laten worden, dus recht zo die gaat!

Hoop op een heerlijke veldslag met veel goals, maar het is eigenlijk elk jaar een garantie voor een veldslag en een wedstrijd vol haat en passie. Heerlijk _O_ Italiaans voetbal op z'n mooist.

Development
17th April 2010, 15:25
Gezien hun domme neanderthalergedrag, zal dat echter in de categorie 'pallets stapelen/sorteren' zijn.8)
Was toen een onderzoek naar gedaan in Engeland, zaten gewoon rechters en advocaten tussen 8)

Morrigun99
17th April 2010, 15:32
Was toen een onderzoek naar gedaan in Engeland, zaten gewoon rechters en advocaten tussen 8)
Engeland is geen Nederland. Maar goed, het blijft - ongeacht hun baan dan - gewoon het domste volk op aarde. Nederland is beter af zonder zulke types.

BiT
17th April 2010, 15:37
Wat moeten ze dan doen? De paarden, honden, agenten allemaal in busjes stoppen of achter de bosjes verstoppen en er alleen uitkomen als het al te laat is om in te grijpen?

Dat jij het ziet als pimpen is jouw probleem, dan hoef je nog niet zogenaamd ''agressief'' te worden op de politie.
Ten eerste, ik word ook niet agressief op de politie. Laten we dat even duidelijk hebben...
Ten tweede lijkt het me inderdaad slim om die honden (de ME'rs en de viervoeters) gewoon in busjes te laten zitten totdat ze nodig zijn. Normale agenten mogen van mij best een rondje lopen, die zie je immers ook op straat. Die zijn er puur om de orde te handhaven.
Dat is écht een hele domme opmerking. Die tevens duidelijk maakt dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
Dat je je zo druk maakt om een paar mensen, ze proberen gewoon rellen te voorkomen. Als je geen aandacht aan ze besteed heb je er ook geen last van.
De ME probeert rellen te voorkomen?
En dat geen aandacht aan besteden is nou juist het probleem. Ze zijn in grote getalen "aanwezig". Je kunt er niet omheen!

Ronaldoz
17th April 2010, 15:38
Erg jammer voor de voetbal fans die een gezellige naar een voetbal wedstrijd willen kijken. Ik snap alleen niet hoezo het nou nu zo hevig is met de hooligans, dat de KNVB beker finale in 2 wedstrijden gespeeld gaat worden.

Development
17th April 2010, 16:13
Als jij gewoon met je kind of met je gezin naar Ajax - Feyenoord voor de competitie wil, kan dat ook gewoon. Ook toen er nog Rotterdammers naar de Arena kwamen kon je gewoon rustig naar deze wedstrijd. Zolang je het plein voor het station waar de Rotterdamse treinen aankomen vermijd, merkte je helemaal niks van alle heisa en geweld.

Als wij ( ajax ) naar Rotterdam afreisden kreeg je onderweg een paar stenen tegen je trein aan en ze stonden een beetje te zingen als je aankwam. En in de media stond dat er trein ramen gesneuveld waren en ajacieden voor de kuip werden bekogeld met stenen en flessen.....

Ze maken zichzelf gewoon gek, nu krijg je 2 sfeerloze bekerfinales.

Ronaldoz
17th April 2010, 16:27
Ja, maar dit is toch al jaren? Hoezo is nou juist nu zo erg, dat het niet meer waard is?
Op 't journaal hoorde ik over een muur van containers en ME. Dat was overige jaren niet zo dan?

Morrigun99
17th April 2010, 17:19
Dat is écht een hele domme opmerking. Die tevens duidelijk maakt dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
En jij wel? Jij denkt dat politieagenten 'pimpen' met hun paarden e.d. Ik zie daarin ook niets anders dan het denkniveau van een achtjarige hoor. Maar goed, ik lieg als ik stel dat dat niet in de lijn der verwachting lag hoor. ;)

Development
17th April 2010, 17:44
Ja, maar dit is toch al jaren? Hoezo is nou juist nu zo erg, dat het niet meer waard is?
Op 't journaal hoorde ik over een muur van containers en ME. Dat was overige jaren niet zo dan?
Omdat de media alle 'bedreigingen' groots heeft uitgepakt in de kranten en op tv. Ook supportersgroepen schreven dat ze kaarten voor de neutrale vakken in bezit hadden om het vuurtje lekker op te stoken, terwijl de KNVB nog geen neutrale kaarten op de post had gedaan.

Ze wilden nu inderdaad gewoon muur met containers, kamp ajax, kamp feyenoord klaar. + 10 (!) peletons ME, dat zijn 1200 agenten. Denk dat de media en KNVB een beetje door aan het slaan zijn en nog steeds kijken naar de veldslag in Beverwijk ofzo.

De echte harde kernen van beide clubs zitten toch niet meer in het stadion, die zoeken elkaar wel buiten het stadion op.

Faure
17th April 2010, 18:49
GODVERDEKUT. Kijk ik bijna de hele wedstrijd Mancity vs ManU, schakel ik in de 91' maar weg, scoren ze er vlak na, zo lees ik vervolgens _O-.

Maar mooi dat ManU nog steeds de baas is over dat vieze clubje wat ook in Manchester verkast :-)

Development
17th April 2010, 19:15
93' Scholes _O_

ShadowSaiyan
17th April 2010, 19:34
en nu maar hopen dat Tottenham Chelsea van de mat veegt :D

klaartjele
17th April 2010, 20:12
dick advocaat weg bij belgische nationale ploeg!

Platina
17th April 2010, 21:14
dick advocaat weg bij belgische nationale ploeg!
O'rly?

Faure
17th April 2010, 21:15
Al een paar dagen toch?

Varonion
17th April 2010, 21:43
En jij wel? Jij denkt dat politieagenten 'pimpen' met hun paarden e.d. Ik zie daarin ook niets anders dan het denkniveau van een achtjarige hoor. Maar goed, ik lieg als ik stel dat dat niet in de lijn der verwachting lag hoor. ;)
You hit the nail on the head :).

Straks Twente kijken ook al ben ik normaal niet voor Twente toch ben ik wat nerveus omdat ik graag wil dat ze kampioen worden haha :D.

flapstaart
17th April 2010, 21:49
Ze spelen toch pas morgen ?

Varonion
17th April 2010, 22:14
Ja klopt my bad :P.

ShadowSaiyan
17th April 2010, 22:16
BALE !!!!!! 2-0!!!

fryslanboppe
17th April 2010, 22:17
Morgen worden alle wedstrijden gespeelt, lekker druk programma dus voor de NOS.

ita
17th April 2010, 22:29
Chelsea kom op!

BiT
17th April 2010, 22:35
Ik weet wel waar ik het over heb ja.

Dingen anders zien en dingen fout hebben zijn twee hele verschillende dingen.

Tuurlijk denk ik niet dat ze letterlijk aan het pimpen zijn, maar ze zijn wel vervelend (naar mijn mening) aanwezig.

Sander H
17th April 2010, 22:52
Bayern ook lekker bezig :P

Culloden
17th April 2010, 23:35
Yess!! Lekker gedaan Totteham Hotspurt _O_ En Man United natuurlijk, net op tijd _O_

Varonion
17th April 2010, 23:36
Ik weet wel waar ik het over heb ja.

Dingen anders zien en dingen fout hebben zijn twee hele verschillende dingen.

Tuurlijk denk ik niet dat ze letterlijk aan het pimpen zijn, maar ze zijn wel vervelend (naar mijn mening) aanwezig.
Ze zijn enkel ''vervelend'' aanwezig om nog ''vervelender'' ''supporters'' uit elkaar te houden. Dat zou helemaal niet nodig hoeven zijn als de gedachtegang bij sommige wat anders was...

Regenbooggeit
18th April 2010, 00:02
Robben _O_

Regenbooggeit
18th April 2010, 00:23
Barí§a loopt te kutten. Dani Alves rood, en nog steeds 0-0..

Ronaldoz
18th April 2010, 01:56
Is het nou dat je niet een voorkeur hebt of ben je meer voor Real sinds daar veel Nederlanders spelen? Dat heb ik wel, aangezien ik altijd al voor Barca was / ben, omdat daar toen heel Ajax zo'n beetje heen vertrok. Maarja.. tegenwoordig vele bij Real dus.

Spooxx
18th April 2010, 02:17
Harde kern Feyenoord eist dat Rotterdammers verliezen bij Twente

De spelers van Feyenoord zitten in een ongemakkelijke spagaat. In de strijd om de vierde plek willen de Rotterdammers graag winnen van FC Twente, maar de harde kern van de club is het daar duidelijk niet mee eens. Ongeveer 200 supporters maakten zaterdag bij de training duidelijk dat Feyenoord expres moet verliezen van de koploper van de Eredivisie.

Twente heeft momenteel één punt meer dan Ajax en kan bij een nederlaag tegen Feyenoord dus gepasseerd worden op de ranglijst. De harde kern van de Rotterdamse club wil echter niet dat Feyenoord de aartsrivaal op weg helpt naar de landstitel en liet volgens AD/Sportwereld tijdens de laatste training op niet verstane wijze weten dat Feyenoord in Enschede móét verliezen.
Waar er donderdag bij een protestmars voor de gedeelde bekerfinale nog een grimmige sfeer hing, daar was daar zaterdagmiddag volgens het dagblad geen sprake van. Kort na de training op Varkenoord vertrok de selectie van Mario Been al naar het oosten: Feyenoord overnacht in de buurt van Enschede. Been zelf zei vrijdag al met de situatie in de maag te zitten: 'Ik heb nog nooit meegemaakt dat een deel van de supporters wil dat we verliezen.'
:')

Ze worden dus liever 5de(met extra voorronde EL) dan dat Ajax kampioen wordt. :+

Regenbooggeit
18th April 2010, 02:29
Is het nou dat je niet een voorkeur hebt of ben je meer voor Real sinds daar veel Nederlanders spelen? Dat heb ik wel, aangezien ik altijd al voor Barca was / ben, omdat daar toen heel Ajax zo'n beetje heen vertrok. Maarja.. tegenwoordig vele bij Real dus.
Ik ben al sinds jaar en dag voor Barcelona, en als ze deze lastige uitwedstrijd hadden gewonnen hadden ze een goede stap richting het kampioenschap kunnen zetten. Mijn commentaar was dan ook puur informatief bedoeld. Nu kan Real terugkomen tot 1 punt. En ondanks dat er bij Real Nederlanders meespelen vind ik het de meest verrotte overgewaardeerde club die er bestaat.

Skull Kid
18th April 2010, 02:51

Ze worden dus liever 5de(met extra voorronde EL) dan dat Ajax kampioen wordt. :+
Hebben ze tenminste een excuus als ze verliezen.

Varonion
18th April 2010, 03:08
Ik ben al sinds jaar en dag voor Barcelona, en als ze deze lastige uitwedstrijd hadden gewonnen hadden ze een goede stap richting het kampioenschap kunnen zetten. Mijn commentaar was dan ook puur informatief bedoeld. Nu kan Real terugkomen tot 1 punt. En ondanks dat er bij Real Nederlanders meespelen vind ik het de meest verrotte overgewaardeerde club die er bestaat.
Nee dat Barca van jouw is heilig...

Culloden
18th April 2010, 03:20
Toch blijft het als buitenstaander heerlijk als arrogantie zo hard de kop wordt ingedrukt zoals bij Real Madrid :D Hopelijk worden ze dus ook geen kampioen van Spanje.

Regenbooggeit
18th April 2010, 03:21
Nee dat Barca van jouw is heilig...
Niks of niemand is heilig maar niet beginnen over de mooiste club van de wereld! :cop:

BiT
18th April 2010, 04:49
Ze zijn enkel ''vervelend'' aanwezig om nog ''vervelender'' ''supporters'' uit elkaar te houden. Dat zou helemaal niet nodig hoeven zijn als de gedachtegang bij sommige wat anders was...
Ik zeg toch ook nergens dat ze er helemaal niet hoeven te zijn? Alleen dat ze wat mij betreft beter wat naar de achtergrond kunnen treden...

Disarmonia Mundi
18th April 2010, 04:54

Ik als Feyenoord-supporter vind dat Feyenoord gewoon rustig moet spelen, geen gekke dingen en topfit toewerken naar de bekerfinales.

Het resultaat tegen Twente maakt me niet eens uit. Daarom zit ik zo meteen bij Sparta - Utrecht :kirby:

Varonion
18th April 2010, 14:50
Niks of niemand is heilig maar niet beginnen over de mooiste club van de wereld! :cop:
Ik zal ook geen woord reppen over Utrecht ;).

Ik zeg toch ook nergens dat ze er helemaal niet hoeven te zijn? Alleen dat ze wat mij betreft beter wat naar de achtergrond kunnen treden...
Dat kan niet met die eencellige druiloren die zichzelf ''supporters'' noemen.

Sander H
18th April 2010, 15:08
Spannend en hectisch middagje wordt het, laat maar komen :D

Sander H
18th April 2010, 18:08
100e goal Ajax, 2-0 na bijna 40 minuten en Twente nog altijd 0-0..

Regenbooggeit
18th April 2010, 18:08
100ste doelpunt Ajax. 2e Siem de Jong! Kom op Feyenoord! :(

Regenbooggeit
18th April 2010, 18:10
100e goal Ajax, 2-0 na bijna 40 minuten en Twente nog altijd 0-0..
Zoals het hoort! O+

Sander H
18th April 2010, 18:12
Pantelic, hoe kun je hem missen :P

En 1-0 Twente

Regenbooggeit
18th April 2010, 18:20
Pantelic, hoe kun je hem missen :P

En 1-0 Twente
Mongol inderdaad, jezus wat een kans. En het klinkt ook niet alsof Feyenoord echt een goede indruk maakt. ik heb er niet echt veel vertrouwen in.. :'(

FerraRa
18th April 2010, 18:23
Hmm die Mulder is ondanks zijn grote mond zo slecht nog niet. Goede reflex en ook goed bij hoge ballen. Mooi relaxed potje in Enschede, als je verliest is het vervelend, maar als Twente wint dan maak je Ajax geen kampioen. En dat maakt het toch wat minder zuur.

*NERAZZURRI*
18th April 2010, 18:25
Feyenoord schiet de ballen er nog net niet zelf in bij Mulder. Wat een afgrijselijke instelling zeg. Je kan mij niet wijsmaken dat dit 'willen winnen' is.

Spooxx
18th April 2010, 18:27
Hmm die Mulder is ondanks zijn grote mond zo slecht nog niet. Goede reflex en ook goed bij hoge ballen. Mooi relaxed potje in Enschede, als je verliest is het vervelend, maar als Twente wint dan maak je Ajax geen kampioen. En dat maakt het toch wat minder zuur.
Meest epische zou toch wel zijn dat Twente het juist tegen NAC laat liggen. Feyenoord 5de wordt en in die extra voorronde EL eruit vliegt tegen een of andere oostblok ploeg :P. Gewoon om die supporters even de deksel op de neus te geven!

FerraRa
18th April 2010, 18:29
Feyenoord schiet de ballen er nog net niet zelf in bij Mulder. Wat een afgrijselijke instelling zeg. Je kan mij niet wijsmaken dat dit 'willen winnen' is.
Mwah als je dit seizoen Feyenoord volgt dan is dit een van de vele wedstrijden waar er zo gespeeld wordt. Maar vandaag ben ik er wat minder kwaad over |)

Meest epische zou toch wel zijn dat Twente het juist tegen NAC laat liggen. Feyenoord 5de wordt en in die extra voorronde EL eruit vliegt tegen een of andere oostblok ploeg :P. Gewoon om die supporters even de deksel op de neus te geven!
Tja nu die bekerfinale over twee wedstrijden wordt gespeeld loop je inderdaad een groter risico (Ajax loopt thuis tegenwoordig gewoon over Feyenoord heen). En dat is het inderdaad allemaal niet waard. Maar PSV verslaat AZ wel even.

Regenbooggeit
18th April 2010, 18:36
Gelijk kan toch ook?! :D

FerraRa
18th April 2010, 18:46
Gelijk kan toch ook?! :D
Gelijkspelen helpt niet, dan gaat AZ je alsnog op doelsaldo voorbij. En dan sta je dus met minder!

Ronaldoz
18th April 2010, 18:46
Misschien doet Feyenoord het wel expres he. :P
We will never know, I guess.
Ik gun het Twente het kampioenschap in ieder geval van harte.

Sander H
18th April 2010, 18:50
Pantelic maakt z'n misser goed met 2 goals, 4-0 inmiddels :P

flapstaart
18th April 2010, 18:51
Ajax alweer op 4-0 in korte tijd.

Weet iemand een stream voor PSV-Groningen? Bij SopCast doet geeneen er het namelijk, en bij atdhe.net ook niet :(

Obsidian
18th April 2010, 19:00
Twente is landskampioen. Of het moet nu wel ineens heel raar gaan lopen.

Dina
18th April 2010, 19:03
Goo ajax

Sander H
18th April 2010, 19:03
Twente 2-0, een kampioensfeest wordt dus sowieso niet in eigen stadion gevierd. NAC uit lijkt me iets lastiger dan NEC uit trouwens ;)

Skull Kid
18th April 2010, 19:10
Roda kan op 1 punt komen van NAC, dan moet NAC nog gaan bikkelen tegen Twente over 2 weken, dus het kan nog spannend worden.

ShadowSaiyan
18th April 2010, 19:17
anders verspeeld Arsenal even een 2-0 voorsprong :D

lol, 3-2 Wigan :D

Sander H
18th April 2010, 19:21
Nieuw record voor Ajax, maar 4 tegengoals in alle thuiswedstrijden :)