PDA

View Full Version : De Grote Voetbalthread [Deel 13]

Pages : 1 2 [3] 4 5

FerraRa
18th April 2010, 18:27
Roda kan op 1 punt komen van NAC, dan moet NAC nog gaan bikkelen tegen Twente over 2 weken, dus het kan nog spannend worden.
Ja blijf vooral hopen :kirby:

flapstaart
18th April 2010, 18:27
Jezus, een doelsaldo van +83 voor Ajax. Mijn complimenten o^ Als jullie nu volgend jaar ook het zo doen in Europa ben ik als PSV-supporter ook nog een beetje blij :P

Dicear
18th April 2010, 18:29
Feyenoord schiet de ballen er nog net niet zelf in bij Mulder. Wat een afgrijselijke instelling zeg. Je kan mij niet wijsmaken dat dit 'willen winnen' is.
Ben het wel met je eens. Maar die spelers zitten ook in een dubio. Door die enorme eikels n die gisteren bij de training schreeuwden dat ze moesten verliezen ga je toch wel een beetje ongemakkelijk spelen. Ik neem het hen dus niet kwalijk. Het zijn ook nog allemaal relatief jonge jongens die het niet slecht doen(de Vrij en Schenkeveld doen het imo erg goed, zij stralen iig iets uit en zijn voetballend best aardig, evenals fysiek).
Twente is overigens echt afgrijselijk om te zien. Wat vind ik hen slecht zeg. Wat een matige ploeg. Ik gun het ze totaal niet. Dan maar Ajax, dat lijkt ten minste nog ergens op.

Edit:
even wat dingen verbeterd die nog een beetje raar geformuleerd waren

*NERAZZURRI*
18th April 2010, 18:35
Ben het wel met je eens. Maar die spelers zitten ook in een dubio. Door die enorme eikels n die gisteren bij de training schreeuwden dat ze moesten verliezen ga je toch wel een beetje ongemakkelijk spelen. Ik neem het hen dus niet kwalijk. Het zijn ook nog allemaal relatief jonge jongens die het niet slecht doen(de Vrij en Schenkeveld doen het imo erg goed, zij stralen iig iets uit en zijn voetballend best aardig, evenals fysiek).
Twente is overigens echt een afgrijselijke ploeg. Wat vind ik hen slecht zeg. Wat een matige baggerploeg. Ik gun het ze totaal niet. Dan maar Ajax, dat lijkt ten minste nog ergens op.
Ik ben het volledig met je eens.

Jammer, maargoed. Dan volgende week nog maar eens hopen. Mocht Twente kampioen worden dan hebben ze het verdiend en dien je dat als sportieve verliezer ook gewoon te accepteren. Ik gun het Twente overigens best, alleen Ajax meer natuurlijk. En ik zie sowieso voor Nederland liever Ajax in de CL dan Twente.

Nu maar opmaken voor de derby van Rome om 18:30 uur. Groepen Intersupporters zijn afgreisd om zich te mengen met het Laziopubliek. Gezamenlijk gaan ze Lazio naar de overwinning schreeuwen.

Pascal
18th April 2010, 18:36
Was inderdaad 0,0 in Enschede. Ze leken echt loom vanaf minuut 1 in het zonnetje daar. Zelfs niet 1 100% kans gehad. Vooraf maakte het me niet zo uit wat ze daar deden, maar dat er niet gevochten is voor resultaat is misschien wat logisch maar het stoort me toch. Want als ze er op waren gegaan als tegen PSV was een goed resultaat zeker niet ondenkbaar.

FerraRa
18th April 2010, 18:38
Ik ben het volledig met je eens.

Jammer, maargoed. Dan volgende week nog maar eens hopen. Mocht Twente kampioen worden dan hebben ze het verdiend en dien je dat als sportieve verliezer ook gewoon te accepteren. Ik gun het Twente overigens best, alleen Ajax meer natuurlijk. En ik zie sowieso voor Nederland liever Ajax in de CL dan Twente.

Nu maar opmaken voor de derby van Rome om 18:30 uur. Groepen Intersupporters zijn afgreisd om zich te mengen met het Laziopubliek. Gezamenlijk gaan ze Lazio naar de overwinning schreeuwen.
Ik heb liever Ajax of PSV in de Voorronde CL en Twente in de CL. Uiteindelijk is de kans op twee ploegen in de CL dan groter.

Varonion
18th April 2010, 18:38
Twente is overigens echt een afgrijselijke ploeg. Wat vind ik hen slecht zeg. Wat een matige baggerploeg. Ik gun het ze totaal niet. Dan maar Ajax, dat lijkt ten minste nog ergens op.
Supporter in het woord maar niet in het gevoel zie ik al :).

Hoe Ajax nu speelt zo speelde Twente voor de winterstop, alleen Twente heeft niet alle top begeleiding die Ajax heeft bovendien hebben ze zeker niet de brede selectie die Ajax heeft dus het gaat nu niet meer om mooi voetbal maar om bikkelen tot het einde.

Ben het met je eens vandaag was niet best maar ze voelde ook aan dat Feijenoord er geen drol voor wilde doen dus gingen ze maar mee in het niveau maar de wedstrijden zoals tegen Heerenveen waren awsome om te zien het hele elftal ging tot het laatste gaatje, ''fuck mooi voetbal zolang we maar winnen en kampioen worden was de instelling''.

Skull Kid
18th April 2010, 18:39
Ja waarom niet, het kan altijd nog.

Sander H
18th April 2010, 18:42
NAC moet eigenlijk wel een punt halen tegen Twente, want Roda zal wel thuis winnen van Willem II.

Pokalapoketl
18th April 2010, 18:47
Ik kan me nog een wedstrijd herinneren van AZ tegen Excelsior, jij ook?

De tweede plek is binnen wat gezien de stand na de eerste helft van het seizoen al een uitzonderlijke prestatie is. Het is alleen lullig dat je met het huidige spel en bijbehorende cijfers, waarbij je iedereen ver achter je laat, (waarschijnlijk) net geen kampioen wordt.

Het meest frustrerende is dat je na zo'n goed seizoen maar af moet wachten in hoeverre je het volgende seizoen hierop voort kan bouwen. De kapers staan alweer op de kust.

Skull Kid
18th April 2010, 18:53
Heel de aanvals linie van Twente gaat weg, Ruiz word zeker verkocht, Stoch was volgens mij gehuurd van Chelsea en gaat ook weg, N'Kufo stopt ermee en er is een grote kans dat Perez ook weg gaat hoorde ik net.

Varonion
18th April 2010, 18:56
Heel de aanvals linie van Twente gaat weg, Ruiz word zeker verkocht, Stoch was volgens mij gehuurd van Chelsea en gaat ook weg, N'Kufo stopt ermee en er is een grote kans dat Perez ook weg gaat hoorde ik net.
Ruiz heeft zelf aangegeven dat hij nog niet klaar is bij Twente.
Stoch wil naar alle waarschijnlijkheid bijtekenen bij Twente want hij vertikt het zijn contract bij Chelsea te verlengen.

N'Kufo en Perez hoe lullig het ook klinkt zijn toch op... Ouder dom...

Pokalapoketl
18th April 2010, 18:57
Hoezo wordt Ruiz zo zeker verkocht?

Skull Kid
18th April 2010, 18:57
Hoezo wordt Ruiz zo zeker verkocht?
Veel clubs hebben interesse, ik denk niet dat hij blijft ook al zegt hij van wel.

Mesijs
18th April 2010, 18:58
Ik moet zeggen dat ik Ajax echt FANTASTISCH vond spelen, zo enorm soeverein. Geven denk ik 1 kans weg voor rust en verder een volmaakte wedstrijd, had zelfs 6-0 moeten zijn en er konden er nog wel meer in.

Eigenlijk heeft dit Ajax gewoon geen enkele zwakke schakel, letterlijk alle 11 spelers zijn goed. Rommedahl speelde ook gewoon een topwedstrijd met goede voorzetten, de verdediging staat als een huis, De Zeeuw en zeker Enoh zijn echte krachtpatsers en er is ook creativiteit genoeg. Ik ben erg benieuwd of ze zich voor de Champions League plaatsen, als ze dit niveau vasthouden kunnen ze nog best voor wat verrassinkjes zorgen.

Twente, tja... Het is enorm knap hoe verschrikkelijk veel punten ze hebben gepakt. Men moet niet vergeten dat Ajax en PSV met dit aantal punten in een ander seizoen kampioen waren geweest, zeker Ajax met zulke ENORM overtuigende cijfers. Maar Twente heeft gewoon net een puntje meer en ik denk eigenlijk dat ze het tegen NAC wel redden, hoewel we natuurlijk niet moeten vergeten hoe AZ het destijds tegen Excelsior deed...

Toch heb ik meer vertrouwen in Ajax dan Twente in de Champions League, maar ze kunnen het allebei nog worden. ;) Ik heb het idee dat Ajax alleen nog maar beter kan worden en dat er bij Twente een kleine leegloop kan ontstaan. Ik zou zo graag de titel voor Ajax zien, maar ik gun het Twente verder wel. Beter dan het anti-voetbal van PSV, hoewel Twente zich daar tegenwoordig ook wel schuldig aan maakt.

Pokalapoketl
18th April 2010, 19:00
Veel clubs hebben interesse, ik denk niet dat hij blijft ook al zegt hij van wel.
Ik ken zijn contract niet, maar volgens mij heeft Twente (financieel) geen reden om hem te verkopen en wanneer hij zelf ook geen interesse heeft in een andere club, is de kous gauw af.

Disarmonia Mundi
18th April 2010, 19:12
Net terug van Sparta. Damn, wat slecht was dat zeg. :P

*NERAZZURRI*
18th April 2010, 19:16
Ik heb liever Ajax of PSV in de Voorronde CL en Twente in de CL. Uiteindelijk is de kans op twee ploegen in de CL dan groter.
Ik niet. Ik zie Twente liever in de Europa League, daar hebben ze veel meer kans op punten voor de coí«ffcií«ntenlijst. Dat heb ik ook met Ajax en PSV, maar er moet toch iemand CL spelen... Dan dus liever die grotere, ervarener clubs.

FerraRa
18th April 2010, 19:23
Ik niet. Ik zie Twente liever in de Europa League, daar hebben ze veel meer kans op punten voor de coí«ffcií«ntenlijst. Dat heb ik ook met Ajax en PSV, maar er moet toch iemand CL spelen... Dan dus liever die grotere, ervarener clubs.
Ja maar als je twee clubs afvaardigt naar de CL heb je daar uiteindelijk misschien ook wel winst bij. Meer inkomsten voor 2 clubs ipv een, kan weer geí¯nvesteerd worden enz. enz. Maar dat is meer lange termijn.

Ik denk dat het element ervaring in de CL nu geen rol meer zal spelen. Dat gaat slechts nog voor PSV op. Welke speler van de huidige basiself van Ajax heeft CL ervaring?

@Poka Ja dat herinner ik me, toen werden jullie het ook niet.

Varonion
18th April 2010, 19:39
Hoeveel ervaring hebben de jongens van Ajax en PSV dan?
Oh wacht....

*NERAZZURRI*
18th April 2010, 19:41
Het gaat me niet om de selectie. Ik noem met nadruk de 'club'. Clubs als PSV en Ajax hebben veel meer ervaring met hoe om te gaan met CL-wedstrijden. De spelers staan daar altijd onder druk en ze hebben een grotere naam in Europa. Bovendien kunnen ze imo ook vaker pieken als het moet, om diezelfde redenen. En ik denk nog steeds dat zowel Ajax als PSV meer kwaliteit hebben dan Twente (hoe gek dat ook mag klinken). En daar komt ook nog bij dat ik Twente niet nog een seizoen op dit niveau zie voetballen (zie AZ). Bij Ajax en PSV is die continuí¯teit er wel.

Maargoed, we hebben er toch geen invloed op. Als Twente CL speelt hebben ze misschien ook weer meer mogelijkheden en blijven spelers als Ruiz misschien zeker.

Varonion
18th April 2010, 19:47
Het gaat me niet om de selectie. Ik noem met nadruk de 'club'. Clubs als PSV en Ajax hebben veel meer ervaring met hoe om te gaan met CL-wedstrijden. De spelers staan daar altijd onder druk en ze hebben een grotere naam in Europa. Bovendien kunnen ze imo ook vaker pieken als het moet, om diezelfde redenen. En ik denk nog steeds dat zowel Ajax als PSV meer kwaliteit hebben dan Twente (hoe gek dat ook mag klinken). En daar komt ook nog bij dat ik Twente niet nog een seizoen op dit niveau zie voetballen (zie AZ). Bij Ajax en PSV is die continuí¯teit er wel.

Maargoed, we hebben er toch geen invloed op. Als Twente CL speelt hebben ze misschien ook weer meer mogelijkheden en blijven spelers als Ruiz misschien zeker.
AZ speelt erg goed? Hebben ff een dipje gehad maar daar weten ze alles van bij Ajax en PSV zeker met een trainer ala Koeman :D.

Ik zie Twente volgend seizoen zeker op niveau blijven voetballen mits de selectie een beetje hetzelfde blijft + word uitgebreid voor een bredere selectie. Ik ben alleen bang dat de trainer word weggelokt door een grote club :(.

*NERAZZURRI*
18th April 2010, 19:51
Volgens mij begrijp je dondersgoed waar ik op doel.

Varonion
18th April 2010, 20:00
Volgens mij begrijp je dondersgoed waar ik op doel.
Dat het verschil in de laatste jaren dusdanig tot zero is terug gebracht dat het geen donder meer uitmaakt? Dan ja.

Dat Ajax naar jaren van wanbeleid en dergelijken nu even een half seizoen de sterren van de hemel speelt staat niet garant voor volgend seizoen, precies hetzelfde geld met PSV die spelen nu ook al 2 seizoenen matig.

Wanneer een ploeg weer constant speelt door de jaren heen kom dan maar terug met je mening dan zal ik hem delen met je. Tot die tijd zie ik liever een ploeg als Twente dan Ajax in de CL.

*NERAZZURRI*
18th April 2010, 20:04
Laat maar knul...

Varonion
18th April 2010, 20:10
Laat maar knul...
Goedzo jochie :cop:.

Culloden
18th April 2010, 20:14
Indien je een arme sloeber bent zoals ik, is Lazio - Roma hier te zien http://nl.justin.tv/sololive20#

Laat maar, zit al over de 1000 kijkers :o

Regenbooggeit
18th April 2010, 20:48
En Nera heeft een orgasme-momentje

ZBB_LtJohn
18th April 2010, 20:56
Ik geniet er echt van, die arme succes-supporters van 020 die gaan zeuren op Ons Aller Feyenoord, omdat ze vandaag moesten verliezen. Terwijl als je logisch nadenkt het eigenlijk jullie schuld is. Wij deden deze actie vanwege het feit dat 020'ers op afca.nl e.d. van die kansloze plaatjes lieten zien over de bekerfinale (waar jullie overigens gewoon mochten komen) en nu hebben jullie alsnog jullie zin, gezien het feit dat Centenbakkie Jol altijd al zinspeelde op 2 finales. De KNVB is zo joods als maar ken, vandaar deze wedstrijd van vandaag!

Regenbooggeit
18th April 2010, 21:04
Ik geniet er echt van, die arme succes-supporters van 020 die gaan zeuren op Ons Aller Feyenoord, omdat ze vandaag moesten verliezen. Terwijl als je logisch nadenkt het eigenlijk jullie schuld is. Wij deden deze actie vanwege het feit dat 020'ers op afca.nl e.d. van die kansloze plaatjes lieten zien over de bekerfinale (waar jullie overigens gewoon mochten komen) en nu hebben jullie alsnog jullie zin, gezien het feit dat Centenbakkie Jol altijd al zinspeelde op 2 finales. De KNVB is zo joods als maar ken, vandaar deze wedstrijd van vandaag!
Stoer. Echt.

Faure
18th April 2010, 21:12
020 _O-.
Amsterdam amsterdam amsterdam amsterdam amsterdam.
Amsterdamers Amsterdamers Amsterdamers Amsterdamers.
Ga je nu dood?

"Als maar ken" Hahaha!

Echt gast, ik schaam me bijna dat ik ook rotterdammer 010'er ben.....

:')!

ZBB_LtJohn
18th April 2010, 21:21
Jullie kunnen het stoer noemen, maar zo voelden wij ons wel!

Regenbooggeit
18th April 2010, 21:30
Jullie kunnen het stoer noemen, maar zo voelden wij ons wel!
Wij? Wie zijn wij? Ben jij Mario Been? Kan je spreken voor het team? Of ben je representatief voor de volledige Feyenoord aanhang? Lul niet zo slap man.

Ries
18th April 2010, 21:32
Dzsudzak :') Wat een josti.

Culloden
18th April 2010, 21:41
De bombardement had als doel om Rotterdam uiteindelijk judenfrei te maken, dus...:kirby:

Pokalapoketl
18th April 2010, 21:45
Dzsudzak :') Wat een josti.
Je zou écht denken dat hij het expres deed om de laatste wedstrijd niet te spelen.

En don't feed the trolls svp.

Disarmonia Mundi
18th April 2010, 21:49
1-1 in Rome.

Regenbooggeit
18th April 2010, 21:50
Je zou écht denken dat hij het expres deed om de laatste wedstrijd niet te spelen.

En don't feed the trolls svp.
Excuses, ik probeerde het al te ontwijken in mijn eerste reactie op hem. En verder, tja.. je vraagt je inderdaad af waarom die zoiets doet. Dzsudzak had al eerder aangegeven alleen maar bij PSV te willen blijven als deze Champions League zouden spelen volgend jaar. Arrogantie van die jongen is ongekend..

1-2 in Rome. Shit!

Varonion
18th April 2010, 22:15
Vucinic!!! _O__O__O_

*NERAZZURRI*
18th April 2010, 22:49
Godverdomme. Opknopen aan de hoogste boom die kutfloccari. Wat een bosmongool.

Spooxx
18th April 2010, 23:39
Het zit wel diep he :kirby:

*geen goed woord over die afca.nl actie trouwens.

Varonion
18th April 2010, 23:44
Godverdomme. Opknopen aan de hoogste boom die kutfloccari. Wat een bosmongool.
:D. Vind je fanatieke houding iig altijd heerlijk om te zien, en dat is complimenterend (bestaat dat woord í¼berhaupt wel? :P) bedoeld :).

*NERAZZURRI*
18th April 2010, 23:54
Terwijl als je logisch nadenkt het eigenlijk jullie schuld is.
Ik ken het me haast niet voorstellen...

Ariez
19th April 2010, 00:08
Gisteren heb ik 2,5 uur in de rij gestaan voor kaartjes NAC-FC TWENTE, er stond nog 1 man voor mij toen het luik dicht ging: Uitverkocht!

Omfg wat was ik pislink de rest van de dag. Zit ik vandaag vrolijk op de fiets terug vanuit het stadion, wordt ik opgebeld dat mijn neef alsnog kaarten had kunnen regelen!

Dus ik ga TOCH naar Breda!!

Ajax fans hier op het forum: ik ben ook naar de uitwedstrijden tegen Ajax, AZ, PSV, Feyenoord, Utrecht en Groningen geweest....

Laten we ervan genieten over 2 weken :)

Paribus
19th April 2010, 11:34
Het slot van de competitie is gelukkig pas over 2 weken. Eerst maar eens de 1e bekerfinale thuis tegen Feyenoord.

Wat een schandalige actie trouwens van die Feyenoord 'supporters' die de training verstoorden. Die ventjes krijgen teveel macht als je het mij vraagt. Been had de actie keihard moeten veroordelen, maar deed het tegenovergestelde: 'het ging allemaal heel vriendelijk'. |`(

Wat mij betreft is het einde zoek....vond het echt ongelooflijk om te zien. Dat de clubleiding daar ook geen acties tegen onderneemt, ter veroordeling, maar ook ter voorkoming in de toekomst.

Varonion
19th April 2010, 12:45
KNVB: Ajax mag NAC aanmoedigingspremie betalen
19 april '10 09:56 door Bart van Dooijeweert

Het is Ajax toegestaan om NAC Breda over twee weken een aanmoedigingspremie te betalen als die club gelijkspeelt of wint va FC Twente. Een eventueel Amsterdams kampioenschap is afhankelijk van de prestatie van NAC.

"We gaan ervan uit dat spelers sowieso willen winnen. Maar Ajax mag spelers van NAC bieden wat ze wil. De KNVB zal daartegen niet optreden. Of het ook chique is, is een tweede", zegt Bert van Oostveen, directeur bedrijfsvoering van de KNVB in De Volkskrant.

Gebeurt het tegenovergestelde (een opzettelijke nederlaag van NAC tegen FC Twente), dan kan de KNVB wel actie ondernemen. "Als daar een indicatie voor is, bijvoorbeeld doordat talloze reserves van een team ineens in de basis staan, dan zal er een onderzoek worden ingesteld", zegt Van Oostveen. "Maar een ploeg tot winst aanmoedigen, staat niet ter discussie."

Op zijn beurt staat het FC Twente ook vrij om de spelers van NEC een aanmoedigingspremie te bieden. Die club ontvangt op de laatste speeldag Ajax. Drie seizoenen geleden stelde Ajax de spelers van Excelsior een winstpremie in het vooruitzicht, als die ploeg in de laatste wedstrijd van het seizoen AZ zou verslaan. Dat gebeurde ook, maar niet Ajax maar PSV ging er op doelsaldo met de kampioensschaal vandoor. Ajax betaalde toen de aanmoedigingspremie van naar verluidt negenduizend euro per speler niet uit.
Zwak....

Lensky wilde contract inleveren na ongewenst bezoek Utrecht-fans
19 april '10 08:17 door Bas Abresch

Jacob Lensky maakte zondag de openingstreffer voor FC Utrecht in het met 0-3 gewonnen duel met Sparta Rotterdam, maar weigerde te juichen. De reden? De Canadees zat nog met het voorval van een dag eerder in zijn maag.

Op zaterdag kwamen zo'n 25 fans het trainingsveld op om verhaal te halen bij trainer Ton du Chatinier. Lensky vond dit zo ver gaan, dat hij op het punt stond om zijn contract in te leveren. De directie wist de middenvelder op andere gedachten te brengen.

Algemeen directeur Jan Willem van Dop wilde niet specifiek op de 'zaak-Lensky' ingaan. "Maar het is duidelijk dat het betreden van het veld door een aantal mensen als zeer intimiderend is ervaren", aldus Van Dop tegenover De Telegraaf. "Als je met z'n allen probeert om het woord kanker uit het stadion te krijgen, maar dat wel naar de hoofden van de trainer en spelers wordt geslingerd, is dat onacceptabel."

"We hebben redelijk in kaart wie zich hieraan schuldig hebben gemaakt en zijn er nog niet klaar mee. Er was duidelijk geen besef van normen en waarden. Wij staan er altijd voor open om met supporters te praten en hebben dat ook met een vrij forse delegatie gedaan. Er was onvrede over de resultaten van de afgelopen weken en dan met name in Galgenwaard. We hebben het aangehoord, verteld dat we midden in een proces zitten en begrepen dat het daarmee klaar was. Toch is dat blijkbaar niet bij iedereen terechtgekomen", besloot de boze directeur.
Ik begin langzamerhand genoeg te krijgen van die zogeheten ''supporters'' acties. Laat ze die zogeheten ''kanker'' ''supporters'' maar allemaal een permanent stadion verbod en een flinke boete geven, moet toch niet veel gekker worden verdomme!

martha1989
19th April 2010, 12:50
Holy shit haha wat een bedroevend verhaal. Ik ben zelf vrij fanatiek Feyenoorder maar wordt echt doodziek van de manier waarop de club in het nieuws komt(en wordt gebracht). Verschrikkelijk inderdaad als je dan hoort dat de supporters zo vriendelijk waren... Ze moeten er niet eens aan denken om dat veld op te komen einde discussie.
En voor wat betreft twente-feyenoord ik ben het met je eens dat het minder belangrijk was om te winnen. Belangen liggen elders, maar dat betekend niet dat Feyenoord de ballen niet uit zn broek moet lopen. Twente expres laten winnen is behalve heel kinderachtig ook competitievervalsing.. en het belang van een eerlijke competitie moet je toch wel boven het belang van je club kunnen plaatsen. Feyenoord moest overigens wel wat sparen want vlaar en bahia konden/mochten niet meedoen. En Gio-hofland-de vrij- schenkeveld... weet niet hoe hoge verwachtingen de ajax-fan daarvan heeft maar ik moet ze teleurstellen:P

Verder vond ik het een verlichting dat iemand(Mulder jr., vind het een flapdrol maar oke.) bij studiovoetbal gewoon even aankaart dat Feyenoord wel degelijk is benadeeld en dat 2 finales ook competitievervalsing is. Terwijl Van Gelder weer pro ajax zat te acteren. Vind het een leuke presentator en een fantastische verslaggever, maar dat vind ik wel heel hinderlijk.

Verder eigenlijk ´saai weekend´. Chelsea verloren en het optreden van Robben waren voor mij de dingen die er tussenuit sprongen. En 9 wedstrijden op zondag is heerlijkïŠ

ita
19th April 2010, 12:51
Ow ow ow, wat een vertoning weer van Feyenoord. De fans zijn wel echte retards, willen dat je club verliest en zo de 4e plek misloopt waardoor ze dus een extra voorronde EL moeten spelen. Hierdoor moet je dus een x aantal weken eerder beginnen met de voorbereiding en je hebt een grotere kans om niet eens Europa in te gaan. Dan ben je meer anti Ajax dan pro Feyenoord. Bij mij staat het belang van me eigen club vooraan.

Nu heb ik trouwens nog meer zin in zondag omdat Feyenoord nou echt helemaal opgevreten gaat worden!

Trouwens Roda bedankt, nu moet NAC thuis nog aan de bak! Ik had vooraf al meer vertrouwen in NAC dan Feyenoord. Het wordt iig erg spannend!

Dicear
19th April 2010, 12:52
Dat van Ajax vind ik echt zwak. Ongelofelijk dat de KNVB dat toe laat. Ze maken zich nu echt belachelijk.

ita
19th April 2010, 12:54
Dat van Ajax vind ik echt zwak. Ongelofelijk dat de KNVB dat toe laat. Ze maken zich nu echt belachelijk.
Hoho Ajax heeft nog helemaal niks gedaan. De verslaggever vroeg het aan Jol. Maar hij wist niet eens dat het kon en zou het er nog over hebben met het bestuur.

martha1989
19th April 2010, 12:54
Ow ow ow, wat een vertoning weer van Feyenoord. De fans zijn wel echte retards, willen dat je club de 4e plek misloopt en zo een extra voorronde EL moeten spelen. Hierdoor moet je dus een x aantal weken eerder beginnen met de voorbereiding en je hebt een grotere kans om niet eens Europa in te gaan. Dan ben je meer anti Ajax dan pro Feyenoord. Bij mij staat het belang van me eigen club vooraan.

Nu heb ik trouwens nog meer zin in zondag omdat Feyenoord nou echt helemaal opgevreten gaat worden!

Trouwens Roda bedankt, nu moet NAC thuis nog aan de bak! Ik had vooraf al meer vertrouwen in NAC dan Feyenoord. Het wordt iig erg spannend!
(L) avatar hahaha:D. Ook wel eens met je verhaal hoewel ik het geen vertoning vindt van 'Feyenoord' maar meer van een paar retarded Feyenoord'fans'. Maargoed daar zullen we het niet over eens worden;). Nac is inderdaad spannend want roda speelt werkelijk wervelend. Zij Móéten dus ook. Geluk voor twente dat het geen avondje nac is.

Edit: @ boven: wat van ajax?

martha1989
19th April 2010, 12:56
ze hebben het 2 jaar geleden gedaan bij excelsior en toen hielp het(psv, maar toch, dat was onvoorzien).

Als het mag, waarom niet. Ik betwijfel of het werkt. Maar hadden ze beter feyenoord een paar ton kunnen geven:D

Morrigun99
19th April 2010, 13:02
Laat Ajax maar doen met die premies. Alsof dat veel uitmaakt. Boeien. Zoals een wijs man regelmatig zegt: "laat gaan joh".

http://i28.tinypic.com/2chx0m8.gif

Die Lensky begrijp ik wel. Vorig jaar bij Ajax was het al raak met de eigen aanhang die de training verstoorde en dit jaar bij Feijenoord, Utrecht, ADO zagen we het ook al. Los van het feit dat dat gewoon onbeholpen, domme idioten zijn die niets anders kunnen dan primair reageren, moet dergelijk gedrag natuurlijk uitgebannen worden. Daarvoor moeten de clubs een statement maken.

Maar tot op heden hebben geen van de genoemde clubs stelling genomen ten aanzien van zulke types en zullen ze gewoon hun gang kunnen gaan. Jammer dat Nederland - met haar behoorlijk kleine competitie - zich zo te kakken zet ten opzichte van landen waar er wel weer gewoon met voetbal kan worden omgegaan.

Paribus
19th April 2010, 13:14
Ik vind het niet meer dan logisch dat Ajax eventueel NAC gaat aanmoedigen. Verwacht niets anders van Twente richting NEC. Het mag, dus waarom zou je het niet doen? Je voorkomt in ieder geval wanvertoningen zoals gisteren bij Twente - Feyenoord. (A)

Overigens is een dergelijke 'aanmoediging' niet eens nodig, want NAC moet winnen om op eigen kracht de playoffs te halen. Als ze gelijkspelen en Roda wint, gaat Roda door. Ze moeten dus echt winnen! Een geruststellende gedachte. :)

Varonion
19th April 2010, 13:33
Laat Ajax maar doen met die premies. Alsof dat veel uitmaakt. Boeien. Zoals een wijs man regelmatig zegt: "laat gaan joh".

http://i28.tinypic.com/2chx0m8.gif

Die Lensky begrijp ik wel. Vorig jaar bij Ajax was het al raak met de eigen aanhang die de training verstoorde en dit jaar bij Feijenoord, Utrecht, ADO zagen we het ook al. Los van het feit dat dat gewoon onbeholpen, domme idioten zijn die niets anders kunnen dan primair reageren, moet dergelijk gedrag natuurlijk uitgebannen worden. Daarvoor moeten de clubs een statement maken.

Maar tot op heden hebben geen van de genoemde clubs stelling genomen ten aanzien van zulke types en zullen ze gewoon hun gang kunnen gaan. Jammer dat Nederland - met haar behoorlijk kleine competitie - zich zo te kakken zet ten opzichte van landen waar er wel weer gewoon met voetbal kan worden omgegaan.
Je vergeet dat Lensky ooit eerder bij Feyenoord heeft gevoetbald precies dezelfde reden daar is weggegaan eigenlijk zijn voetbalschoenen aan de wilgen wilde hangen gewoon om het hele wereldje achter zich te laten...

Maar ben het met je eens zulk soort ''supporters'' moeten nodig eens hard worden aangepakt en gewoon compleet worden uitgebannen van alles wat met voetbal te maken heeft.

Ries
19th April 2010, 13:44
Als NAC verliest van Twente krijgen ze van mij een tientje.

Paribus
19th April 2010, 13:50
Dat is omkoping en dat mag dus niet! :+

Edit, van een ander forum geplukt:

Henk Spaan schrijft in Het Parool van afgelopen zaterdag (17 april) een schokkend verhaal over ADO Den Haag-Ajax. De Ajacieden zouden na afloop van het duel door ADO-spelers 'zijn opgewacht', uitgescholden en bedreigt in de zin van schoppen tegen tassen.

'Op grond van bronnen in en rond het elftal van Ajax schreef ik vorige week over onverkwikkelijke taferelen in de catacomben na ADO-Ajax. Een lezer, wiens naam ik hier achterwege laat, schreef me dit: "Als docent aan een v.o., heb ik een college die tot de staf van Ajax behoort. Hij vertelde mij dat Ajax verzocht werd een half uur langer in de kleedkamer te blijven, omdat de spelersbus niet bij het stadion kon komen. Toen Ajax, na dat halve uur, de kleedkamer verliet, bleek ook ADO (toevallig ???) uit de kleedkamer te komen."

"De ADO-ploeg stelde zich langs de muur op van de nauwe kleedkamergang. Bij het passeren van de Ajax-ploeg werd iedere Ajacied uitgescholden, waarbij '******jood' het meest gebruikte scheldwoord was. Daarnaast schopten enkele ADO-spelers tegen de tassen der Ajacieden. Mijn eigen collega, een 60-jarige verzorger, werd ook voor 'ouwe ******jood' uitgemaakt".

*NERAZZURRI*
19th April 2010, 15:27
Dit weiger ik toch echt te geloven.

Paribus
19th April 2010, 15:41
Ik moet zeggen dat ik het idd bijna niet kan geloven.

Alleen al vanwege het feit dat ik verwacht dat de Ajacieden echt wel klapjes terug zouden hebben gegeven, met een Enoh, vd. Wiel, Alderweireld en Suarez in de ploeg. Die laten volgens mij echt niet over zich heen lopen.

FerraRa
19th April 2010, 15:46
Ow ow ow, wat een vertoning weer van Feyenoord. De fans zijn wel echte retards, willen dat je club verliest en zo de 4e plek misloopt waardoor ze dus een extra voorronde EL moeten spelen. Hierdoor moet je dus een x aantal weken eerder beginnen met de voorbereiding en je hebt een grotere kans om niet eens Europa in te gaan. Dan ben je meer anti Ajax dan pro Feyenoord. Bij mij staat het belang van me eigen club vooraan.

De fans die dat doen zijn inderdaad niet goed wijs. Natuurlijk wil je als supporter het liefst de winst. Alleen vond ik dit keer verliezen minder erg dan gelijkspelen. Met beide zou je naar de vijfde plaats gaan, maar alleen verliezen deed Ajax pijn. En ik kan niet ontkennen dat ik daar van geniet. Ik vind echter niet dat je dan meer anti-Ajax bent dan pro-Feyenoord.

Ajacieden zijn daarbij ook vaak bezig met anderen. Veel commentaar op de nipte overwinningen van Twente terwijl de blijdschap om de eigen overwinningen verbleekt. Nu is het weer Feyenoord dat er van langs krijgt, terwijl Ajax-Heracles aanzienlijk minder aandacht krijgt. De pot verwijt dus ook een beetje de ketel in mijn ogen.

Daniël
19th April 2010, 15:48
Ik snap sowieso niet dat veel feyenoorders zo graag willen dat Ajax niet de titel pakt. Mij boeit het persoonlijk geen fuck wie er kampioen wordt als Ajax geen kampioen wordt. Natuurlijk heb je meer sympathie voor de ene club dan de andere en dus een lichte voorkeur, maar zo zwaar tegen een club zijn vind ik gewoon triest. Overigens neem ik nu logischerwijs Feyenoord (of nee, als Ajacied zijnde moet ik natuurlijk de Kakkies of 010 zeggen:')) als voorbeeld, maar het geldt voor alle clubs. Een lichte voorkeur is menselijk, maar zo'n drama schoppen snap ik niet. Als supporter zijnde moet je je maar lekker op je eigen club richten. Dat geldt dan ook voor al de Ajax-fans die nuFeyenoord zitten te beschuldigen. Het is onze eigen schuld, hadden we maar in het begin van het seizoen beter moeten spelen.

*NERAZZURRI*
19th April 2010, 15:53
De fans die dat doen zijn inderdaad niet goed wijs. Natuurlijk wil je als supporter het liefst de winst. Alleen vond ik dit keer verliezen minder erg dan gelijkspelen. Met beide zou je naar de vijfde plaats gaan, maar alleen verliezen deed Ajax pijn. En ik kan niet ontkennen dat ik daar van geniet. Ik vind echter niet dat je dan meer anti-Ajax bent dan pro-Feyenoord.
Een gelijk spel had Ajax ook de eerste plaats opgeleverd.

Ajacieden zijn daarbij ook vaak bezig met anderen. Veel commentaar op de nipte overwinningen van Twente terwijl de blijdschap om de eigen overwinningen verbleekt. Nu is het weer Feyenoord dat er van langs krijgt, terwijl Ajax-Heracles aanzienlijk minder aandacht krijgt. De pot verwijt dus ook een beetje de ketel in mijn ogen.
Twente is een concurrent, Ajax is dat niet van Feyenoord. Ajax is (vaker) met zichzelf bezig. Twente (en deze week ook Feyenoord) zijn namelijk onderdeel van de titelstrijd waar Ajax zich in bevindt. Logisch dat er naar een concurrent wordt gekeken.

ita
19th April 2010, 16:05
Wanneer je wilt dat je club expres verliest terwijl je eigen club er zelfs slechter van wordt. Dan ben je gewoon meer bezig met de andere club.

Tuurlijk ben ik blij wanneer een directe concurrent punten verspeelt. Dat ontken ik helemaal niet en lijkt mij ook gewoon logisch.

Morrigun99
19th April 2010, 16:19
Maar los van het gezeur over de Feijenoord aanhang: hoe zouden jullie de opdracht van Been - proberen om zonder kaarten de wedstrijd uit te spelen - dan in perspectief zien?

Ik denk namelijk dat dat meer impact zal hebben op een spelersgroep. Temeer, omdat de kaarten klaarblijkelijk doortellen voor de bekerfinale (ik ving zoiets op?).

Ronaldoz
19th April 2010, 17:03
Twente - Feyenoord was echt een klote wedstrijd. Ajax wel weer mooi gespeeld.

PS Dicear, wat is zwak van Ajax? :S

martha1989
19th April 2010, 17:04
dat lijkt me sterk, niets van gehoord toen fer(die op scherp stond) een domme kaart pakte, zal dus ook wel niet zóón ramp zijn:)

uik vind het overigens vooral erg als ajax kampioen wordt omdat ik dan weer een stapel sportpagina's op mn tafel krijg als ik bij mn studie-maten de klas in loop haha. Gewoon het gezeur en gejen jegens elkaar. Maakt het overigens ook leuk, feyenoord en ajax kunnen misschien niet met elkaar, maar voor mij geld dat ze nog veel minder goed zonder elkaar kunnen. Ik gun ajax weinig, maar het is voor mij toch de 1 na mooiste club van nederland.

Vind het btw echt de grootste onzin dat feyenoord zn best niet deed of whatever, ze hebben 1 helft hard hun best gedaan, dan pakt je verdedigende middevelder een kaart, spelen je 2 mensen in vorm een draak van een wedstrijd en speel je achter in met een verdediging die 1ste divisie onwaardig is. Hallo we speelden wel tegen de aanstaand kampioen he:+

Ronaldoz
19th April 2010, 17:08
Feyenoord voetbalde zeer kut ja. Zag hoe ze Twente al snel de mogelijkheden gaven.
Ik geloof er echt niet in dat ze hun best deden.
De inzet was klote en meerdere overtredingen sloegen echt nergens op.
Alsof ze graag kaarten wilde en vrije trappen weg gaven.

FerraRa
19th April 2010, 17:25
Een gelijk spel had Ajax ook de eerste plaats opgeleverd.
Ja en daarom liever verliezen zoals ik al zei, aangezien je met een gelijkspel ook een plaats zakt.

Twente is een concurrent, Ajax is dat niet van Feyenoord. Ajax is (vaker) met zichzelf bezig. Twente (en deze week ook Feyenoord) zijn namelijk onderdeel van de titelstrijd waar Ajax zich in bevindt. Logisch dat er naar een concurrent wordt gekeken.
Ja maar vind je nu niet dat Feyenoord onevenredig veel aandacht krijgt omwille van een volgens mij onterecht vermoeden?

Wanneer je wilt dat je club expres verliest terwijl je eigen club er zelfs slechter van wordt. Dan ben je gewoon meer bezig met de andere club.
Eens, maar ik vind dat je best blij mag zijn als een rivaal de wind uit de zeilen genomen wordt door jouw verlies. Dat maakt het draaglijker.

Maar los van het gezeur over de Feijenoord aanhang: hoe zouden jullie de opdracht van Been - proberen om zonder kaarten de wedstrijd uit te spelen - dan in perspectief zien?

Ik denk namelijk dat dat meer impact zal hebben op een spelersgroep. Temeer, omdat de kaarten klaarblijkelijk doortellen voor de bekerfinale (ik ving zoiets op?).
Vergeet ook niet dat Tomasson net terugkomt van een blessure, en dat de verdediging er heel anders uitzag dan normaal. Alleen de inzet was matig, maar ik heb niet het gevoel dat dat expres is geweest. Ik heb dit seizoen al meer van dit soort wedstrijden gezien.

Volgens mij telden alleen directe rode kaarten mee voor de bekerfinale.

*NERAZZURRI*
19th April 2010, 17:28

Er is natuurlijk nog altijd een wezenlijk verschil tussen proberen geen kaarten te pakken en geen inzet tonen.

Maargoed, we moeten door. De druk op Twente gaat nu twee weken duren, wat een voordeel is voor ons. De Twentse spanning kan zo een kookpunt bereiken en met een beetje geluk kan Ajax tegen Feyenoord in de finale een heleboel frustratie van zich afspelen en met een enorm goed gevoel richting Nijmegen vertrekken.

Ja en daarom liever verliezen zoals ik al zei.
Oh ja, ik zat weer teveel met Ajax in m'n hoofd (A)

Ja maar vind je nu niet dat Feyenoord onevenredig veel aandacht krijgt omwille van een volgens mij onterecht vermoeden?
Nee. Eerlijk gezegd maakt het me geen fluit uit wie er meer aandacht krijgt. Ik vind het alleen geen argument om de huidige aandacht voor Feyenoord er bij te halen om aan te tonen dat Ajax ook veel met Feyenoord bezig is. Dat is namelijk veel minder het geval dan andersom.

BiT
19th April 2010, 18:38
Dat kan niet met die eencellige druiloren die zichzelf ''supporters'' noemen.
Dat is bij veel wedstrijden dus echt fucking bullshit.

Dit weiger ik toch echt te geloven.
Sinds Soltani Bas Sibum zijn moeder kanker toewensde (waar ze aan is overleden) kijk ik er bij die smerige tokkie club niet eens meer van op...

BiT
19th April 2010, 18:40
Doe maar verwijderen...

Regenbooggeit
19th April 2010, 21:24
http://www.youtube.com/v/uJkP7ln1pGQ

Walgelijk. En hij kreeg niet eens rood.. |`(|`(|`(

Leis
19th April 2010, 21:34
http://www.youtube.com/v/uJkP7ln1pGQ

Walgelijk. En hij kreeg niet eens rood.. |`(|`(|`(
Its broken? Kut scheids zeg, had hem meteen rood geven + veel wedstrijden geschorst!

Ronaldoz
19th April 2010, 21:34
O mijn god, die gast verdiend het volgende seizoen niet te mogen spelen en daarnaast verantwoording afleggen bij de rechter. Wat een vieze, gore dwaas.

Regenbooggeit
19th April 2010, 21:39
Its broken? Kut scheids zeg, had hem meteen rood geven + veel wedstrijden geschorst!
Ik hoop dat je sarcastisch bent met je eerste vraag, zijn been wordt gewoon doormidden getrapt. :|

Nieuwsbericht:

Gruwelijke beenbreuk goalie

Van onze Telesportredactie

SALZBURG - VIDEO - Trainer Huub Stevens van Red Bull Salzburg is zijn doelman voorlopig kwijt. Keeper Eddie Gustafsson kwam zijn doel uit om de doorgebroken spits Lukas Krí¤gl het scoren te beletten. Dat kwam de 33-jarige Zweedse doelman in de Oostenrijkse competitie duur te staan.

De aanvaller van LASK Linz ging met een gestrekt been het duel in. De gruwelijke overtreding werd slechts met geel bestraft. De doelman brak zijn been.

Bron: de Telegraaf

Ronaldoz
19th April 2010, 21:41
Ja, en dat was absoluut niet nodig. Wat een smeerlap zeg.

Dicear
19th April 2010, 21:47
Vreselijk. Dit is gewoon een paar maanden celstraf en een fikse boete waard, plus een schorsing waardoor ie nooit meer mag voetballen. Dit moet je gewoon hard bestraffen.

Ariez
19th April 2010, 22:50
Haha Stam geschorst.....ze doen er ook echt alles aan, maar als we het alsnog redden lachen we des te harder

Ronaldoz
19th April 2010, 22:51
Nou nou, alsof Nederland tegen Twente is. :P
Je doelt denk ik op de KNVB en Ajax, maar ik gun het Twente absoluut.
En denk heel veel mensen in Nederland.

ita
19th April 2010, 22:53
.ze doen er ook echt alles aan
Wie? Ik hoop niet dat je de KNVB bedoelt, want dat zou echt te triest zijn.

Sander H
19th April 2010, 22:54
Ik ook, nog altijd liever Ajax maar ik kan best leven met Twente als kampioen :)

En het was toch al langer bekend dat Stam een schorsing had? Het is alleen een wedstrijd uitgesteld omdat er dacht ik beroep tegen was aangetekend.

Mesijs
19th April 2010, 22:57
Penders en Schilder geschorst. Ze doen er ook echt alles aan!

Pokalapoketl
19th April 2010, 22:58
Het nieuwe uitshirt van Ajax:

http://i44.tinypic.com/1z1qvpf.jpg

Luis is er alvast erg content mee.

Dit soort details kan ik altijd wel waarderen:

http://i40.tinypic.com/s3erlk.jpg

ita
19th April 2010, 22:59
Haha Stam geschorst.....ze doen er ook echt alles aan, maar als we het alsnog redden lachen we des te harder
Orly!?

Henk Kesler is een invloedrijke man. Als directeur van de KNVB en bestuurlid van diverse aanverwante instanties wordt hij door velen inmiddels beschouwd als de dictatoriale alleenheerser van de KNVB. Henk is in Zeist eigenlijk overal verantwoordelijk voor, maar vindt het de laatste tijd steeds vaker nodig om een eigen geluid te laten horen. In de burelen van Zeist weet men het al lang, wie niet luistert of de heerser paait komt niet verder en moet zelfs vrezen voor zijn baan. Henk is recht door zee, wie niet voor hem en zijn belangen is, is tegen hem en zal op de blaren moeten zitten. Een scheidsrechter als bijvoorbeeld Dik Jol weet het nu ook, een van Nederlands beste scheidsrechters werd afgeserveerd omdat hij niet naar de pijpen van Kesler en consorten wilde dansen. De onafhankelijkheid van de scheidsrechter wordt niet meer gewaardeerd. De belangen van Kesler en zijn bende, daar gaat het om in het Nederlandse voetbal, en eigenlijk is dit het trieste aan dit verhaal.
Henk heeft ook een mening over het aankomende kampioenschap. Hij zegt het uitreiken van de kampioenschaal aan zijn FC Twente als een hoogtepunt te beschouwen van zijn carrií¨re en juist deze opmerking heeft geleid tot dit vertelsel.
Henk Kesler was en is tegenwoordig een graag geziene gast in de regio Twente, maar dat is niet altijd zo geweest. Hij begon in de regio Twente als succesvol advocaat die vooral bedreven was in het afwikkelen van faillissementen. Ook was Henk erg bedreven in het %u201Cnetwerken%u201D en binnen niet al te lange tijd was Henk dan ook bekend in de gehele regio Twente. Hij was een graag geziene gast bij vergaderingen en sleepte zelfs wat commissariaten uit het vuur. Hij werd gevraagd voor een bestuursfunctie bij FC Twente en ook bij de KNVB kreeg hij voet aan de grond. Ondanks het vele netwerken in de regio Twente struikelt hij als hij in zijn toenmalige functie als advocaat een scheidingszaakje doet voor een goede bekende. De dame in kwestie wordt door Henk niet alleen bij haar scheiding geholpen. Ook vindt Henk het ook nodig om deze dame, in deze zeer kwetsbare situatie, van de jeuk in haar doosje af te helpen. In 1993 legt de Raad van Discipline bij het gerechtshof in Arnhem hem een officií«le waarschuwing vanwege deze %u201Caffectieve relatie%u201D met zijn toenmalige clií«nt op. Sinds die tijd zijn de berichten over Henk in het Twentse iets minder positief, want wat moet je met een bestuurlid of commissaris die niet betrouwbaar is en niet van de wijven af kan blijven?

Henk is niet erg geliefd meer in het Twentse en is dan ook erg blij dat hij zich in de bossen van Zeist terug kan trekken. Zoals we inmiddels weten heeft dat Henk geen windeieren gelegd. De toenmalige voorzitter van de KNVB (de voor een zwartgeld affaire veroordeelde oud-voorzitter van Ajax Arie van der Eijden)
zorgt er voor dat Henk voorzitter van de KNVB wordt en voetballend Nederland zit opgescheept met deze gewiekste bestuurder. Binnen niet al te lange tijd heeft Henk de touwtjes stevig in handen en bouwt een netwerk op van mensen die of bang of afhankelijk van hem zijn. Zijn macht in Zeist groeit enorm en binnen niet al te lange tijd ziet men dit zelfs in de regio Twente. Langzaam worden de banden van Henk en het Twentse weer aangehaald en krijgt Henk weer baantjes en functies toe gewezen. Nu is dat natuurlijk erg leuk voor Henk maar zelfs in Twente gaat de zon niet helemaal voor niets op. In Twente bestaat al lange tijd de wens dat de plaatselijke trots FC Twente en Heracles voor vol aangezien worden en de ultieme droom dat FC Twente een keer kampioen zal worden. Henk is natuurlijk niet dom en heeft al gauw in de gaten dat hij met wat manipulatie en toevalligheden FC Twente en Heracles wel eens zou kunnen helpen, hij is ten slotte niet voor niets de machtigste man in Zeist. Een kampioenschap van FC Twente met wat hulp van de %u201Czonnekoning%u201D uit Zeist zou zijn geschonden blazoen natuurlijk enorm op poetsen.

Op het ogenblik is er sprake van een combine tussen enerzijds Henk Kesler en anderzijds een groep invloedrijke Twentse zakenmensen. FC Twente moet dit jaar kampioen worden. Vanwege de invloed die de voorzitter van FC Twente en Henk uitvoeren op de media is de gehele media onder controle gebracht. Jan van Halst en Joeri Mulder hebben beiden een functie bij FC Twente en Studio Sport Coryfee Tom Egberts heeft zijn voorkeur voor Heracles nooit onder stoelen of banken gestoken. Verder hebben die zeiksnor van de Voetbal International en de voorzitter van FC Twente een gezamenlijk zakelijk belang. Als hoofdredacteur van de Voetbal International en hoofd van de directie van de Wegener groep hebben Derksen en Munsterman beiden belangen in het gezamenlijk internetbedrijf WebAds. Overigens weet ik niet of Joop Munsterman blij is met de opmerking over de betrouwbaarheid van zijn persoon. Johan Derksen beweerde tot vorig jaar hetzelfde over Dirk, waar is mijn spaargeld, Scheringa.

Over de scheidsrechters en strafcommissie kan ik niet duidelijk zijn maar de toevalligheden die uitvallen in het voordeel van FC Twente en in mindere mate Heracles nemen zulke vormen aan dat het woord %u201Ctoevallig%u201D niet al te letterlijk genomen moet worden. Dat juist scheidsrechtercoí¶rdinator Jaap Uilenberg een FC Twente achtergrond heeft en aangesteld is door Henk Kesler is eigenlijk al bijna niet te begrijpen, maar om een en ander in perspectief te zetten heb ik wat dubieuze zaken op een rijtje gezet.

8 april 2002, Heracles en FC Twente stichten een gezamenlijke jeugdopleiding

17 maart 2005, Daniel Majstorovic wordt niet gestraft naar een elleboogstoot op Martin Drent (waaraan Drent een gebroken oogkas overhoudt). De commissie van beroep besluit de aanklager van de KNVB ontvankelijk te verklaren nadat deze 7 wedstrijden schorsing heeft geeist. Volgens de commissie heeft scheidsrechter Bossen de actie beoordeeld.

21 oktober 2006, Excelsior %u2013 FC Twente, Via de tv ziet heel Nederland dat Jeroen Heubach de Excelsior-speler Andwele Slory keihard in het gezicht slaat. De scheidsrechter Pol van Boekel zegt voor de tv camera het voorval niet te hebben gezien. De strafcommissie stelt een onderzoek in en seponeert de zaak bijna direct omdat scheidsrechter van Boekel voor de strafcommissie verklaard het voorval wel te hebben gezien en beoordeeld, er volgt geen schorsing voor de Twente speler.

11 januari 2008, NEC - FC Twente, tijdens dit duel ziet scheidsrechter Ben Haverkort een overduidelijke strafschop voor NEC over het hoofd.
Geconfronteerd met televisiebeelden geeft hij zijn fout ruiterlijk toe en wordt prompt door de KNVB voor een wedstrijd geschorst

20 april 2008, FC Twente - Willem II, de aangewezen scheidsrechter Kevin Blom meldt zich ziek en de KNVB laat deze cruciale wedstrijd fluiten door scheidrechter Nijhuis, deze inwoner van Enschede en overtuigd FC Twente-supporter zorgt er dan ook voor dat deze wedstrijd zonder gele kaarten en uiteraard een FC Twente overwinning beí«indigd wordt.
(Kevin Blom is overigens naast scheidsrechter ook in vaste dienst van de KNVB, dus volledig afhankelijk van Kesler en Uilenberg)

29 oktober 2008, tijdens het duel Heracles %u2013 Ajax krijgt Luis Suarez het aan de stok met Ricky van de Bergh, deze wordt van het veld gestuurd met een rode kaart maar ook Suarez krijgt om onduidelijke reden een gele kaart en is dus geschorst voor de wedstrijd tegen FC Twente.

6 maart 2009, FC Twente loopt wat vertraging op bij het vervangen van het veld. De vermoeide selectie van FC Twente (heeft dan woensdagavond een uitputtende bekerwedstrijd tegen De Graafschap gespeeld) moet zaterdagavond voetballen tegen PSV maar heeft tegen de regels van de KNVB het veld laten vervangen. De wedstrijd van zaterdagavond wordt ondanks protest van PSV verzet naar de zondagmiddag.
Het verzoek van FC Twente om het veld te vervangen werd door de KNVB uitdrukkelijk geweigerd. In landen om ons heen wordt zulk gedrag zwaar gestraft, maar zoals zo vaak heeft FC Twente wee niets te duchten, in plaats van puntenaftrek komen ze er vanaf met 5000 euro boete.

16 maart 2009, FC Twente - Willem II. Marko Arnautovic bejegent de Willem II speler, Ibrahim Kargbo, op racistische wijze en noemt hem %u201CNigger%u201D. Het Twentebestuur neemt dit hoog op en stelt een onderzoek in, voordat men bij FC Twente dit onderzoek heeft voltooid meldt de KNVB al dat ook deze zaak geseponeerd is. Omdat men bij FC Twente wel beter weet en (donkere) Twentespelers maatregelen eisen wordt Arnautovic zo snel mogelijk verkocht.
Arnoutovic is bij spelers als N%u2019Kufo nog steeds personae non grata, een vervroegde terugkeer tijdens deze winter werd om deze reden door de clubleiding niet raadzaam geacht.

12 april 2009, Leroy Fer krijgt in de wedstrijd tegen Heracles zijn 5-de gele kaart aangesmeerd en is geschorst tegen FC Twente.

14 december 2009, de in bloedvorm verkerende Michael Silberbaur krijgt zijn 5-de gele kaart van Kevin Blom (niet geregistreerd door welke camera dan ook) en is geschorst voor de wedstrijd tegen FC Twente.

22 december 2009, tijdens de bekerwedstrijd van Heracles tegen GA Eagles
wordt de wedstrijd tot 2 maal toe onderbroken omdat men een fles Jagermeister op het veld gooit. De KNVB kijkt de andere kant op en er volgt niet eens een onderzoek.

18 januari 2010 - FC Twente speler Wout Brama krijgt voor zijn directe rode kaart slechts 1 wedstrijd schorsing. Ook dit is zeer opmerkelijk omdat Brama deze rode kaart kreeg voor een overtreding tegen een doorgebroken speler. De richtlijnen van de KNVB geven aan dat er met de strafmaat rekening gehouden moet worden met de invloed die de overtreding op de uitslag van de wedstrijd heeft.

Dit zijn enkele voorbeelden van toevalligheden op straftechnisch gebied maar ook op financieel gebied blijkt er een en ander mis te zijn bij FC Twente. Henk Kesler kapittelt de clubs regelmatig over hun financieel beleid maar er valt een radiostilte als FC Twente weer eens met de pet langs komt. Henk zijn eigen FC Twente is een van de grootste %u201Cleners%u201D van de eredivisie. In 2006 leende FC Twente 20 miljoen bij de gemeente Enschede en ook dit jaar wil men bij FC Twente 8 miljoen extra lenen. Deze leningen worden steeds enkele maanden voor de gemeenteraadsverkiezingen onder grote druk van ondermeer gemeenteraad bezoekende supporters van FC Twente %u201Cafgedwongen%u201D.
Volgens FC Twente heeft men dit geld nodig om het stadion uit te breiden maar volgens ingewijden is er iets anders aan de hand bij de plaatselijke FC. Omdat men het transfergeld van Arnautovic al heeft uitgegeven aan het verbeteren van contracten en de aankoop van Ruiz lopen de plannen van FC Twente schade op. Als men bij Inter Milaan besluit Arnautovic terug te geven krijgt FC Twente geen 10 miljoen euro. Men moet deze financií«le tegenvaller op een ander manier opvangen. FC Twente moet zich dus plaatsen voor de Champions Leaque of er zullen grote financií«le problemen ontstaan en moeten er spelers verkocht worden.
Omdat de Grolsch Veste is gefinancierd met een hypothecaire lening kan men geen extra leningen afsluiten op dit onroerend. Dit houdt dus in dat de leningen bij de gemeente (straks dus 28 miljoen euro) niet gedekt zijn door enig onderpand.

In de commentaren over de financií«le beslommeringen van Kessler komt nooit de naam van FC Twente naar voren. In 2003 heeft FC Twente geprobeerd de stichting FC Twente %u201965 failliet te laten verklaren. Dit is een van de BV%u2019s die achter het voetbal verhaal FC Twente zit. Er zijn diverse BV%u2019s voor bijvoorbeeld de spelers, het andere personeel, maar ook transferrechten e.d.. De stichting FC Twente was ontmanteld van alle waarden en voorzien van grote schulden bij ondermeer de belasting en het investeringsfonds De Reggeborgh. Helaas voor FC Twente is deze BV ook de drager van de KNVB licentie. Omdat deze licentie niet overdraagbaar is heeft men op het allerlaatste moment het faillissement afgewend. Veel van de investeringen bij FC Twente worden uitgevoerd met het investeringsfonds De Reggeborgh . Deze stichting verdiende een vermogen met de beursgang van %u201CWorld On Line%u201D van Nina Brink.
Volgens diverse economen werd deze beursgang gezien als het grootste luchtbel van de vorige eeuw. Ook deze investeringen gaan buiten de boeken van FC Twente om en zijn ook voor de KNVB niet inzichtelijk.

Ondertussen doet Henkie Kesler alsof zijn neus bloed. Verhalen over leningen van FC Twente worden naar de achtergrond gedrukt. Henk loeit als een dronken sirene over belchinezen en andere afleidingsmanoeuvres. Zolang er maar niemand op gaat letten, zou het wel eens kunnen lukken. Henk Kesler de man die afdroop als een geslagen hond met zijn staart tussen zijn benen zal glorieus terugkeren als de %u201CZonnekoning van Twente%u201D. De voortekenen zijn zeer goed, afgelopen jaar kreeg hij al de %u201CTen Hag Prestatieprijs%u201D voor zijn bijzondere prestatie voor de ontwikkeling van Oost-Nederland.
Opmerkelijk is deze prijs natuurlijk wel want de prijs wordt jaarlijks uitgereikt op de jaarlijkse %u201Cnetwerkmiddag%u201D in de Twentse Schouwburg door %u201CDe ten Hag Groep%u201D en u raadt het al. Hennie ten Hag de directeur van dit concern heeft ook zitting in de raad van commissarissen van FC Twente en wordt ook wel de rechterhand van dhr. Munsterman genoemd (voorzitter van FC Twente), over toeval gesproken!

Op woensdag 14 januari gaf Henk Kesler een lezing in de kantine van FC Fleringen over de ondermeer de prestaties van Heracles en FC Twente. Ik zag hem spreken en ik zag een man met overtuiging en een missie.
FC Twente zal kampioen worden en Heracles zal in de vaart der volkeren meestromen en Henk zelf? Henk zelf droomt van een toekomst in zijn mooie Twente. Eindelijk zullen ze hem respecteren en ik sluit niet uit dat hij uiteindelijk commissaris van de koningin van Tukkerland wordt. Tukkerland met zijn eigen zonnekoning, soms moeten sprookjes uitkomen.

Met rood-witte groet,

Prof. Z.O. Gekaseendeur
© www.fcutrecht.net (http://www.fcutrecht.net)

Jaaa ze zijn zo Ajax gekleurd.

Mesijs
20th April 2010, 00:32
Sorry maar wat een kutstuk, echt tijdverspilling om dat gelezen te hebben. Met allerlei onzinnige bijvoeglijk naamwoorden maak je je punt niet sterker en zo'n rijtje scheidsrechterlijke beslissingen kun je voor elke club maken.

Ik ben voor Ajax trouwens.

Ariez
20th April 2010, 00:38
Orly!?

Jaaa ze zijn zo Ajax gekleurd.
Ita natuurlijk ken ik dat stuk, maar nu doe je net of de KNVB uit 1 man bestaat. Die punten uit die lijst kun je voor elke club wel opstellen verder. En jij bent ook wel slimmer dan dat. Net als dat ik slimmer ben om te geloven in complot theorieí«n. Het is alleen zo stuitend om te zien dat nu Twente daadwerkelijk kampioen dreigt te worden eerst de enige persoon op aarde die het had moeten zien zogenaamd die handsbal niet zag en niet zag dat de overtreding op Ruiz ook binnen de 16 was, en vervolgens nog even een onschuldige overtreding van Douglas direct geel oplevert afgelopen zondag.

Dat nu ook nog eens Stam waarschijnlijk geschorst gaat worden is belachelijk, helemaal omdat hij min of meer zijn gelijk heeft gekregen maarja. Nee hij moet inderdaad geen scheidsrechter voor leugenaar uitmaken, maar ik denk niet dat er ook maar 1 speler van Ajax vervolgd gaat worden voor hun uitspraken over Feyenoord. En Ado-Ajax was ook een beetje jammer zonder direct Demy de Zeeuw bij zijn naam te noemen.

Ik denk niet eens dat het gemis van Stam direct zo'n aderlating zou zijn, want die man heeft een behoorlijke vormcrisis, maar alleen al het feit om hem op zo'n belachelijke manier het spelen van een wedstrijd om het kampioenschap in het stadion waar hij als voetballer is gevormd af te nemen is te triest voor woorden.

Edit: zoals op de achterkant van dat shirt Poka, dat vind ik ook wel mooi. Bij het huidige shirt van FC Twente staat er 'Trots' in de stof verweven.

Oh en Sander, er was geen beroep, maar voor die uitspraken die zo duidelijk waren als maar kan, was er een 'vooronderzoek' nodig die duurde tot na de wedstrijd tegen Feyenoord. Dan hadden ze hem de volgende dag al een schorsing kunnen opleggen.

ita
20th April 2010, 00:42
Wat ik wilde bereiken met het aanhalen van dit stukje, is dat het heel makkelijk is om een aantal beslissingen achter elkaar te zetten om zo de KNVB pro een bepaalde club af te schilderen. Ik geloof daar allemaal niet in, soms heb ik ook gewoon vraagtekens bij bepaalde handelingen van de bond. Maar ik vind het onzin om te geloven dat de KNVB gekleurd is.

*NERAZZURRI*
20th April 2010, 00:50
Ita natuurlijk ken ik dat stuk, maar nu doe je net of de KNVB uit 1 man bestaat. Die punten uit die lijst kun je voor elke club wel opstellen verder. En jij bent ook wel slimmer dan dat. Net als dat ik slimmer ben om te geloven in complot theorieí«n. Het is alleen zo stuitend om te zien dat nu Twente daadwerkelijk kampioen dreigt te worden eerst de enige persoon op aarde die het had moeten zien zogenaamd die handsbal niet zag en niet zag dat de overtreding op Ruiz ook binnen de 16 was, en vervolgens nog even een onschuldige overtreding van Douglas direct geel oplevert afgelopen zondag.

Dat nu ook nog eens Stam waarschijnlijk geschorst gaat worden is belachelijk, helemaal omdat hij min of meer zijn gelijk heeft gekregen maarja. Nee hij moet inderdaad geen scheidsrechter voor leugenaar uitmaken, maar ik denk niet dat er ook maar 1 speler van Ajax vervolgd gaat worden voor hun uitspraken over Feyenoord. En Ado-Ajax was ook een beetje jammer zonder direct Demy de Zeeuw bij zijn naam te noemen.

Ik denk niet eens dat het gemis van Stam direct zo'n aderlating zou zijn, want die man heeft een behoorlijke vormcrisis, maar alleen al het feit om hem op zo'n belachelijke manier het spelen van een wedstrijd om het kampioenschap in het stadion waar hij als voetballer is gevormd af te nemen is te triest voor woorden.
Mooi dat je eerst beweert dat je niet zo dom bent om in complottheorieí«n te geloven en vervolgens een heel betoog houdt over het arme Twente en dat Ajax nooit zo behandeld zou zijn. Typisch calimerogedrag om zo in de slachtofferrol te springen. Als je een topclub/titelkandidaat wil zijn sta je in de picture en moet je ook niet zeiken als ieder wissewasje drie keer omgedraaid wordt. Dat heeft verder geen reet met Twente of Ajax te maken en als je er drie tellen over nadenkt snap je dat zelf ook wel.

martha1989
20th April 2010, 11:31
ik vind het ook bizar dat twente anderhalf keer geen penal kreeg(1 100% en 1 50% penal) en vooral dat de zeeuw zn gele kaart niet werd opgeschreven, maarja.. shit happens, jullie staan nog 1ste en je moet het uiteindelijk toch op eigen kracht doen. Ik herriner me ook nog een val van suarez in de kuip(vs de vrij) van eerder dit seizoen wat toch die keer duidelijk géén schwalbe was.

Wat vinden jullie ervan om scheidsrechters te straffen? Vink doet toch gewoon zn best? Volgens mij heeft die zelfs een seizoenskaart voor feyenoord haha. En is het niet veel lomper om een gele kaart niet op te schrijven, dan om iets over het hoofd te zien?
Ik vind de schreeuwcultuur(met afgelopen zondag als nieuwe dieptepunt, wtf klagen over een wedstrijd die je niet hebt gezien en net doen of ze nu pas gemotiveerd zijn voor de wedstrijden voor de beker) maar niets, maar twente stelt zich nu, wat Nera al zegt, veel te nederig op t.o.v de kwaliteiten en met name de ambities. Munsterman vormt hierop trouwens een uitzondering.

Btw zin in vanavond!

HUP BARCAAAAAAAAA._O_

En toch geef ik inter meer dan de 10% kans die nera ze eerder toeschreef:)
Hoop op spanning en vooral sensatie.

Spooxx
20th April 2010, 12:11
Goede actie van Feyenoord trouwens. Stadionverbod voor die gasten die het veld opkwamen. Als Ajax, Utrecht etc dat nu ook eens zouden doen :\

Paribus
20th April 2010, 12:28
Kan me niet heugen dat Ajax ooit 'bezoek' heeft gehad van 'supporters' op het trainingsveld. Hoe dan ook, ben het met je eens dat de clubs gezamenlijk één lijn moeten trekken in de aanpak van de ongewenste en criminele aanhang.

Spooxx
20th April 2010, 12:36
Vorig jaar nog met Van Basten :P

Varonion
20th April 2010, 13:34
Goede actie van Feyenoord trouwens. Stadionverbod voor die gasten die het veld opkwamen. Als Ajax, Utrecht etc dat nu ook eens zouden doen :\
Utrecht is er mee bezig, maar dan wel meteen alle 25 supporters die het veld opkwamen.

Over het typisch gezeik KNVB -> Ajax -> Twente heb ik maar 1 ding te zeggen en dat is dat ik inderdaad in de veronderstelling ben dat Ajax gewoon kampioen MOET worden gewoon door een paar discutabele beslissingen. Neemt niet weg dat ik het eens ben met het standpunt van NERA. Ah well we shall see |).

Development
20th April 2010, 13:50
Het is misschien ook een idee voor de clubs om de supporters een keer tegemoed te komen, en niet elke keer naaien. 10.000 kaarten voor een bekerfinale beloven, uiteindelijk 7700 overhouden. De kaartverkoop starten, en een dag later een persconferentie dat het toch maar niet doorgaat ( Zowel Ajax als Feyenoord aanhang had al kaarten ).

En gewoon weer dit jaar de seizoenskaarten omhoog pleuren met gemiddeld 30(!) euro ( Ajax ). Je word als supporter gewoon van het kastje naar de muur gestuurd en uitgemolken. Lekker je financiele wanbeleid van de afgelopen jaren bij de supporters ophalen.

Ohja, mooi uitshirt aankomend seizoen, mooi dat het detail achter in de nek nu ook op het uitshirt staat :)

Mesijs
20th April 2010, 14:46
Utrecht is er mee bezig, maar dan wel meteen alle 25 supporters die het veld opkwamen.

Over het typisch gezeik KNVB -> Ajax -> Twente heb ik maar 1 ding te zeggen en dat is dat ik inderdaad in de veronderstelling ben dat Ajax gewoon kampioen MOET worden gewoon door een paar discutabele beslissingen. Neemt niet weg dat ik het eens ben met het standpunt van NERA. Ah well we shall see |).
Ja zoals toen De Vrij Suarez vol onderuit schopte.

Doe niet zo zielig.

*NERAZZURRI*
20th April 2010, 15:44
Over het typisch gezeik KNVB -> Ajax -> Twente heb ik maar 1 ding te zeggen en dat is dat ik inderdaad in de veronderstelling ben dat Ajax gewoon kampioen MOET worden gewoon door een paar discutabele beslissingen.
Hou toch op vent. Veel Ajaxsupporters riepen in de week vóór dat handsbalincident en dat gezeik met De Zeeuw nog dat de KNVB er alles aan deed om Twente kampioen te maken. Iedere foute beslissing doet de complottheorieí«n weer keren. Het is toch te triest voor woorden hoe kort mensen hun geheugen is. Ik word daar echt zo onvoorstelbaar schijtziek van.

Ga eens nadenken ofzo.

Lesley
20th April 2010, 15:57
Ik heb het idee dat ie loopt te trollen. Ik bedoel, zo stom kun je toch niet zijn om dat soort dingen te roepen? :')

Culloden
20th April 2010, 16:42
Dit soort details kan ik altijd wel waarderen:
http://i40.tinypic.com/s3erlk.jpg
Echt te triest gewoon :D Niet omdat het Ajax is. Misschien omdat ik voetbal niet op die manier beleef vind ik het niks. Wat een onzin om dit zo prominent in het voetbal te stoppen.

Ries
20th April 2010, 16:48
Moet je eens aan de spelers vragen wat barmhartigheid betekent :')

ita
20th April 2010, 16:50
Je weet dat het in het wapen van Amsterdam staat he.

Culloden
20th April 2010, 17:02
Het heeft gewoon iets vertederend in deze context en totaal misplaatste setting van een voetbal club. Beetje hetzelfde als van een 20 jarige Golf rijder die een stickertje met de tekst ''No Fear'' op zijn geblindeerde ramen heeft geplakt :kirby:

martha1989
20th April 2010, 17:06
nou ik ben feyenoorder en vind zowel het shirt als het plaatje wel mooi(feyenoord uitshirt mooier, dat wel). Die theorie dat de spelers het niet snappen: Dat is een manko van de spelers niet van het shirt. Hofland is ook zo dom dat die niet weet wat links of recht is, maar toch zetten we hem geen rechtsback8)

Varonion
20th April 2010, 17:22
Hou toch op vent. Veel Ajaxsupporters riepen in de week vóór dat handsbalincident en dat gezeik met De Zeeuw nog dat de KNVB er alles aan deed om Twente kampioen te maken. Iedere foute beslissing doet de complottheorieí«n weer keren. Het is toch te triest voor woorden hoe kort mensen hun geheugen is. Ik word daar echt zo onvoorstelbaar schijtziek van.

Ga eens nadenken ofzo.
Of jij en iedereen gaat er ff lekker serieus op in |).
Hap hap hap happerdehap.

Edit:

Ik heb het idee dat ie loopt te trollen. Ik bedoel, zo stom kun je toch niet zijn om dat soort dingen te roepen? :')
Oh 1 iemand had het door :D.

BiT
20th April 2010, 17:47
Altijd leuk om doormiddel van het roepen van "trolling" net te doen alsof je een grapje maakte...

Varonion
20th April 2010, 18:10
Altijd leuk om doormiddel van het roepen van "trolling" net te doen alsof je een grapje maakte...
Hap hap hap :D.

ita
20th April 2010, 18:16
Hap hap hap :D.
Wat is dit nou voor achterlijk kleuter gedrag man.

Maar goed

Stam wordt niet geschorst voor 'leugenaar'

FC Twente-trainer Steve McClaren kan tijdens de allesbeslissende wedstrijd tegen NAC Breda gewoon beschikken over Ronnie Stam. De aanklager betaald voetbal heeft besloten de rechtsback niet te schorsen voor zijn uitspraken.

Dat meldt De Telegraaf. Stam was woest na de uitwedstrijd van FC Twente tegen AZ, die de koploper met 1-0 verloor. Tijdens dat duel had Twente recht op een penalty na een overduidelijke handsbal van Simon Poulsen. Arbiter Pieter Vink ontging echter het incident.

Stam nam na afloop geen blad voor de mond en noemde Vink tijdens een interview 'een leugenaar'. De aanklager spaart de verdediger door hem een schikkingsvoorstel te doen van een boete van duizend euro en een voorwaardelijke schorsing van één wedstrijd, met een looptijd van een jaar.

Stam heeft tot woensdag de tijd om het voorstel te accepteren of er tegen in beroep te gaan.
Ik denk dat ze nog niet weten wie ze kampioen willen laten worden bij de KNVB ;)

Paribus
20th April 2010, 18:22
Ik las het net. Tja, het is wel wispelturig, maar om nou te zeggen dat het een terechte schorsing zou zijn geweest...

Sowieso mist Twente Douglas al, dat is al erg genoeg voor ze. :+

Ries
20th April 2010, 18:25
Omdat iedereen denkt dat de KNVB Ajax kampioen wilt laten worden, nemen ze natuurlijk deze beslissing in het voordeel van Twente om alles een beetje te sussen en het te laten lijken alsof de KNVB neutraal is.

Varonion
20th April 2010, 18:37
Omdat iedereen denkt dat de KNVB Ajax kampioen wilt laten worden, nemen ze natuurlijk deze beslissing in het voordeel van Twente om alles een beetje te sussen en het te laten lijken alsof de KNVB neutraal is.
En Luinge moet weg omdat hij als enige scheidsrechter tegen de KNVB heeft gezegd dat hij gewoon neutraal blijft fluiten. Hap

Faure
20th April 2010, 18:55
En ondertussen hebben ze ook gebeld met de (ex-)voorzitters van Milan, Juventus, Inter(?) en Fiorentina over hoe ze het het best kunnen aanpakken enzo.

Mesijs
20th April 2010, 20:47
Ik vind het erg raar dat Stam niet wordt geschorst. Dit is dus een vrijbrief voor spelers om de scheids voor van alles en nog wat uit te maken voor de camera's. Ik neem aan dat de scheidsrechters hier woedend over zijn.

Loondijke
20th April 2010, 21:12
Ik vind het erg raar dat Stam niet wordt geschorst. Dit is dus een vrijbrief voor spelers om de scheids voor van alles en nog wat uit te maken voor de camera's. Ik neem aan dat de scheidsrechters hier woedend over zijn.
"Voor van alles en nog wat" lijkt me wat overdreven? :+

Paribus
20th April 2010, 22:02
Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoelt anders vind ik je echt een knuppel.

Ronaldoz
20th April 2010, 22:34
AZ, PSV, Feyenoord en Ajax zijn o.a. kampioen geworden.
Waarom zou Twente van de KNVB geen kampioen mogen worden?
Stam is een ervaren ouwe rot en die heeft genoeg betekend voor het Nederlandse voetbal. Leuk wel dat ik vroeger vaak gevoetbalt heb tegen zijn eerste club, DOS Kampen.

StevieNL
20th April 2010, 22:39
Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoelt anders vind ik je echt een knuppel.
Dat je uberhaubt deze reactie plaatst is al een hap :').

Misschien tijd om iets minder te trollen in dit topic overigens.

Zometeen champions league _O_. Samen met EK's/WK's het voetbal wat ik wél interessant vind om te kijken.

Development
20th April 2010, 22:43
Mooie tifo bij inter. Nu genieten van de wedstrijd ben benieuwd. :)

fryslanboppe
20th April 2010, 23:04
0 - 1 Barcelona. Maar vind dat Barcelona wel veel mee krijgt.

ita
20th April 2010, 23:05
Wat is dat nou voor verdedigen... |`(

fryslanboppe
20th April 2010, 23:14
SSSSSSSSNNNNNNNNEEEEEEEIIIIIIIIIJJJJJJJJDDDDDDDDDD EEEEEEERRRRRRRRRRR!!11!

ita
20th April 2010, 23:15
Lekkerrrrrrr :D

pulsar 2kx
20th April 2010, 23:33
Inter houdt zich goed staande! Leuke wedstrijd.

Spooxx
20th April 2010, 23:42
Jaja de Ajax invloeden zijn weer duidelijk!!! Nu Ibra nog :)

ita
20th April 2010, 23:50
Maiconnnnnnnnnnnnn!

Sander H
20th April 2010, 23:51
Jaja de Ajax invloeden zijn weer duidelijk!!! Nu Ibra nog :)
Ik wou net zeggen, mooi om 3 spelers in de halve finale CL te zien die bij Ajax zijn groot geworden :)

Kirov
21st April 2010, 00:02
Heeft iemand een stream?

Rogue
21st April 2010, 00:03
Heeft iemand een stream?
Yup, op m'n tv, prima kwaliteit! :+

Damn, 3-1. :(

Sander H
21st April 2010, 00:03
http://ucl.nos.nl/live/index

Kirov
21st April 2010, 00:04
Yup, op m'n tv, prima kwaliteit! :+

Damn, 3-1. :(
Mijn tv is nog niet aangesloten :(

Kirov
21st April 2010, 00:04
http://ucl.nos.nl/live/index
Thnx :)

ita
21st April 2010, 00:05
_O__O__O__O__O__O_

Kirov
3 - 1 wtf :D

Sander H
3-1 is mooi, maar nog steeds niet genoeg denk ik :)

Ronaldoz
Inter - Barca kun je gewoon zien op Nederland 3.

\oh, hierboven staat het. Gaat snel hier.
Net als die 2 goals.

Ronaldoz
21st April 2010, 00:06
Ibro is er uit dus.

Development
21st April 2010, 00:08
Sneijder _O_

Tyspolir
21st April 2010, 00:12
3-1 is mooi, maar nog steeds niet genoeg denk ik :)
Meer dan genoeg :D

Lekkerhoor Inter _O_

fryslanboppe
21st April 2010, 00:14
Chivu doet voor de zekerheid alvast een masker op.

Ronaldoz
21st April 2010, 00:14
Ai, die Messi. :p

Kirov
21st April 2010, 00:20
Komt er eigenlijk ook nog een return?

StevieNL
21st April 2010, 00:23
Ik zag nera's vriendin in het publiek zitten net denk ik :D.

Ronaldoz
21st April 2010, 00:25
Ja, er komt een return, maar lol @ de gele kaart.

Leis
21st April 2010, 00:26
Penalty lol! Snijder fwt ! Damn, niet fuck it

Tyspolir
21st April 2010, 00:26
Sneijder houdt keurig in, hij wist dat het anders een strafschop was.

Leis
21st April 2010, 00:27
Sneijder houdt keurig in, hij wist dat het anders een strafschop was.
Klopt, jammer dat dit de scheids zag. :cop:

Sander H
21st April 2010, 00:27
Alves _0-

(waarom zijn zoveel emoticons weg?)

Leis
21st April 2010, 00:33
Messi doet het nu behoorlijk kut als je mij vraagt... :@

Melle
21st April 2010, 00:33
Messi wordt goed verdedigd :D

Sander H
21st April 2010, 00:35
Balotelli :cop:

Ariez
21st April 2010, 00:37
Balotelli :cop:
Ik zie Inter nooit voetballen, maar die kerel moeten ze dumpen.

Faure
21st April 2010, 00:38
Net die ene keer dat ik geen zin heb in kijken wint inter met 3-1 van barca :(. Volgende keer toch maar kijken :+

ita
21st April 2010, 00:39
Inter - Tre Barcelona - Uno

http://forum.gamer.nl/customavatars/avatar10586_24.gif

Ik ben ook erg blij :D

Grats Nera!

Hoop alleen dat het met Maicon gaat!

Ik zie Inter nooit voetballen, maar die kerel moeten ze dumpen.
Super Mario is een beest!

Platina
21st April 2010, 00:41
Het was gewoon een penalty hoor. Sneijder raakt hem wel degelijk. En volgens mij was de goal van Milito buitenspel. Maar in ieder geval is Inter door. Kut Barca gun ik dat niet.

Varonion
21st April 2010, 00:41
Tot de 3-1 was Inter heer en meester, heb niks van het sprankelende Barca gezien. Waar was Ibra? Messi?

Na de 3-1 was het voor Inter tegenhouden, maarja ze waren dan ook echt dood op :D.

Inter _O_, Gefeli Nera ;) je hebt je wonder (voor nu) :).

Alleen wat is die Balotelli (spelling?) een mongool :+.

Leis
21st April 2010, 00:42
Het was gewoon een penalty hoor. Sneijder raakt hem wel degelijk. En volgens mij was de goal van Milito buitenspel. Maar in ieder geval is Inter door. Kut Barca gun ik dat niet.
:cop:

ita
21st April 2010, 00:44
Het wordt zwaar in Camp Nou maar zeker niet onmogelijk. Ik schat de kans nu op 50/50!

Ries
"Wie kan FC Messi stoppen?"
"Messi is niet te verslaan!"
"Wie stopt deze voetbalkoning!?"

:')

StevieNL
Dat was echt geen penalty, Sneijder hield zich ver genoeg in en raakte 'm amper.

StevieNL
21st April 2010, 00:45
"Wie kan FC Messi stoppen?"
"Messi is niet te verslaan!"
"Wie stopt deze voetbalkoning!?"

:')
http://www.weurd.nl/forum/images/smilies/huillach.gif (http://www.weurd.nl/forum/images/smilies/huillach.gif)

flapstaart
21st April 2010, 00:49
Inter speelde erg goed won dan ook dik verdiend. Leuk dat Italie weer wat van zich laat horen :)

Paribus
21st April 2010, 00:52
Balotelli is 19 en eigenlijk nog een tiener. Het is een lastige jongen dat zeker, maar dat publiek laat al na 1 actie niks meer van hem heel. Ik kan me indenken dat dat aan hem vreet. Zo'n jongen heeft juist vertrouwen nodig, nu gebeurde juist het tegenovergestelde. Die gast kan iig echt wel voetballen hoor!

Barca speelde heel mak. Vond het positiespel erg slecht, en het baltempo lag veel te laag. Inter terecht gewonnen, waren feller en reageerde veel attenter.

Volgende week de ontknoping. Ik gok op een handbalverdediging van Inter, zoals Mourinho dat ook vaak deed bij Chelsea. ;)

Skull Kid
21st April 2010, 00:59
Verbaasd me dat Nera niet heeft gereageerd, denk dat hij kéihard aan het wanken is.

Disarmonia Mundi
21st April 2010, 01:06
Verbaasd me dat Nera niet heeft gereageerd, denk dat hij kéihard aan het wanken is.
8)

Goede wedstrijd.

Platina
21st April 2010, 01:12
Dat was echt geen penalty, Sneijder hield zich ver genoeg in en raakte 'm amper.
Maar goed dat jij geen scheidsrechter bent dan. Dat was gewoon kei dom van Wesley en hij komt er heel goed mee weg.

en ja de scheids van vanavond had het ook fout, maar hij zal bij het zien van de beelden ook beseffen dat hij fout zat

Ronaldoz
21st April 2010, 01:39
Ben ik het niet mee eens. Je kan best geraakt worden, maar je gewillig laten vallen is het tegenovergestelde.

*NERAZZURRI*
21st April 2010, 02:05
Heb genoten met volle teugen vanavond. Wat een prestatie, grandioos! Geluk gehad met de scheids, inderdaad, maar de overwinning is van de grond gekomen door het overwicht van Inter en is dik verdiend.

Ik kan niet geloven dat we nu nog echt mogen gaan hopen op een finale ook, al zal het een hels karwei worden om die kleine pestventjes van het goal af te houden in hun eigen stadion. Maar dit neemt NIEMAND ons meer af :D

Ik wou net zeggen, mooi om 3 spelers in de halve finale CL te zien die bij Ajax zijn groot geworden :)
4 (Sneijder, Ibra, Maxwell, Chivu) ;) Overigens ook allemaal groter gemaakt door Inter :D

Edit: En Balotelli heeft uiteraard de schitterende avond weer verziekt:

Hij smeet z'n shirtje demonstratief tegen de grond en wapperde wat naar het publiek (allemaal niet gezien omdat ik direct na de wedstrijd rond stond te springen en constant aan de telefoon zat), nadat ie in de wedstrijd zelf de bal al eens weg had getrapt en een paar keer opzettelijk niet ingreep. Al z'n teamgenoten hebben er schande van gesproken (Zanetti, Stankovic in ieder geval), Materazzi schijnt hem bijna in elkaar getrapt te hebben in de catacomben, Mourinho is pissed off en Balotelli is in de parkeergarage door enkele supporters aangevallen, waarna veiligheidsmensen er tussen moesten komen. Z'n laatste uren hebben nu echt geslagen bij Inter. Rot alsjeblieft op met die blaag. Wat ben ik dat kutmannetje inmiddels spuugzat, hoe geweldig hij ook kan voetballen.

En Maicon is een stukje gebit lichter zo te zien (laatste herhaling):

http://www.youtube.com/v/WsJ2OHjXh-E&feature=player_embedded

Hopen dat het alleen z'n gebit is en niet z'n neus of, nog erger, een hersenschudding. Die vent hebben we zéker nodig in de return en de competitie.

Dicear
21st April 2010, 09:55
Ik verbaasde me ook over Balotelli. Als die gast een fatsoenlijkere instelling had gehad had Inter misschien nog wel uit een counter kunnen scoren.

Paribus
21st April 2010, 11:35
Die jongen heeft gewoon behoefte aan een vaderfiguur als trainer. Met zijn snelheid en dynamiek vind ik hem ook wel wat voor Arsenal. Wenger krijgt hem wel in het gareel, Mourinho in ieder geval niet.

Faure
21st April 2010, 13:09
vPersie was vroeger ook zo'n relnicht en die is er ook gekomen (volgens mij voornamelijk dankzij Wenger). Zie op zich wel mogelijkheden voor Mario bij Arsenal.
Zlatan Ibrahimovic, ex-Inter en momenteel spelend voor Barcelona, beweert dat Marco Materazzi Balotelli na afloop bij de keel vloog. 'Ik had zoiets nog nooit meegemaakt', zei de Zweed. 'In de spelerstunnel viel Materazzi Balotelli aan en ik was verbaasd. Hij zorgde voor allerlei problemen en in de kleedkamer hadden we het er na afloop nog over. Een speler zou trots moeten zijn wanneer hij heeft gewonnen en niet achter een twintigjarige speler aanzitten.'
Mooie actie. Ik vind Materazzi nog steeds een geweldig persoon :+. Even laten zien dat dergelijke acties gewoon NIET kunnen en hoe doe je dat beter dan door als teamgenoot even de ander te laten schrikken :P. Ik weet niet wat Zlatan (of voetbalzone) met die laatste zin bedoelt, maar als hij hiermee bedoelt dat Materazzi fout zat ben ik het niet met hem eens :-)

Paribus
21st April 2010, 13:33
Nou ik ben het met Zlatan eens dat je niet iemand naar de keel moet vliegen. Dat slaat ook nergens op, maar je mag wel in harde bewoordingen aangeven dat je het niet eens bent met zijn houding.

flapstaart
21st April 2010, 16:30
Misschien dat Wenger hem inderdaad op de rails krijgt maar ik denk niet dat Arsenal veel behoefte heeft aan nog een aanvaller.

Lesley
21st April 2010, 16:53
Inter - Tre Barcelona - Uno

http://forum.gamer.nl/customavatars/avatar10586_24.gif
_O-

Nou ik ben het met Zlatan eens dat je niet iemand naar de keel moet vliegen. Dat slaat ook nergens op, maar je mag wel in harde bewoordingen aangeven dat je het niet eens bent met zijn houding.
Fuck harde bewoordingen. Als zo'n broekie zulke dingen uitvoert, moet je 'm dat meteen afleren. En wie beter dan Materazzi :+

Mesijs
21st April 2010, 17:39
Sommige spelers hebben een trap onder de kont nodig, anderen een aai over de bol. Deze jongen duidelijk het tweede. Dan kun je wel stoer gaan doen, maar dat lijkt me niet helpen.

Overigens: respect aan Inter. Op een uiterst professionele wijze Barcelona bespeeld, ze stonden enorm goed en kwamen er geweldig uit.

Wel een belabberde arbitrage zeg. Eerst onterecht buitenspel geven aan Inter en onterecht vlaggen voor Eto'O die reglementair de bal afpakt, dan een 100% penalty aan Barca onthouden en vervolgens een duidelijk buitenspelgoal (Milito keek zelfs meteen om naar de grens) niet afvlaggen.

Inter verdiende het wel hoor, maar deze arbitrage mogen ze meteen dumpen. Laat Roelof Luinge de finale maar doen!

martha1989
21st April 2010, 18:30
Misschien dat Wenger hem inderdaad op de rails krijgt maar ik denk niet dat Arsenal veel behoefte heeft aan nog een aanvaller.
jawel ze volgen er al 2 van bordeaux sinds 80 jaar. Met bendtner en eduardo als 2e en 3e spits en een nasri die eigenlijk alleen op de as van het middeveld goed speelt, op de flank, houdt het echt niet over.

Ongeloofelijke wedstrijd gister... Weer de scheids een hoofdrol. Die gele kaart was echt werkelijk ronduit partijdig.

Wat is nu het eerlijkst nera? Opnieuw spelen?:D:D

verder wel klasse van inter. Die backs, wat een beesten.

En nu: HUP v gaal

*NERAZZURRI*
21st April 2010, 18:53
Sommige spelers hebben een trap onder de kont nodig, anderen een aai over de bol. Deze jongen duidelijk het tweede. Dan kun je wel stoer gaan doen, maar dat lijkt me niet helpen.
En jij dacht dat ze dat nog niet geprobeerd hadden? Het was juist Materazzi die steeds als een soort vaderfiguur Balotelli beetpakte en probeerde te helpen. Zanetti, Cambiasso, Eto'o, Stankovic, ze hebben het allemaal geprobeerd. Mourinho mag naar de buitenwereld een blaag zijn, maar voor z'n selectie í*s hij zo'n vaderfiguur. Al z'n spelers lopen met 'm weg en Mourinho heeft 'm ook écht heel veel kansen gegeven de afgelopen twee jaar. Maar het werkt gewoon niet en het is beter als hij vertrek deze zomer, hoe kut dat ook is. Moratti en Balotelli zouden na gisteravond ook hebben afgesproken dat ze hem gaan verkopen aan 't eind van het seizoen.

Dicear
21st April 2010, 19:10
Vanavond kan nog zeer lastig worden boor Bayern denk ik. Lyon heeft maar 7 doelpunten tegen gekregen in de CL tot nu toe, en ze hebben op basis van wilskracht en een goede tactiek ook Real moeiteloos(vond ik dan) opzij gezet. Maar hopelijk maakt Robben er een leuke wedstrijd van.

*NERAZZURRI*
21st April 2010, 19:13
Inmiddels zit ik als Intersupporter toch in de positie dat ik me daadwerkelijk kan gaan afvragen wie ik liever zie als tegenstander in de finale. Denk dan toch liever Bayern, hoewel Robben vreselijk goed is. Lyon vind ik als ploeg namelijk een stuk beter. Mourinho heeft liever Lyon, dus misschien moet ik me daar ook maar aan vasthouden. Hij heeft immers aangetoond tactisch redelijk onderlegd te zijn, dus hij zal wel weten welke ploeg makkelijker te bestrijden is.

En dat alles natuurlijk met in het achterhoofd dat Inter er nog laaaaaaaang niet is (A)

Maar wat zou dat mooi zijn hí¨: Sneijder en Robben in de finale in Bernabeu. Zou dat even een dikke FUCK YOU naar Real zijn _O_

flapstaart
21st April 2010, 22:28
jawel ze volgen er al 2 van bordeaux sinds 80 jaar. Met bendtner en eduardo als 2e en 3e spits en een nasri die eigenlijk alleen op de as van het middeveld goed speelt, op de flank, houdt het echt niet over.
Arsenal volgt inderdaad best lang Chamakh en Gourcuff van Bordeaux (toch?). Ik hoor vaak dat het goede voetballers zijn, maar ik blijf van mening dat Arsenal geen aanvallers nodig heeft. Ze hebben van Persie en Walcott op rechts, Arshavin (of Nasri) op links en dan Bendtner of Eduardo centraal. En op het middenveld Fabregas, Diaby, Song, Rosicky en Denilson waarmee ze kunnen rouleren. Wat versterking in de verdediging erbij en je hebt echt een topteam :)

Paribus
21st April 2010, 22:40
Maar wat zou dat mooi zijn hí¨: Sneijder en Robben in de finale in Bernabeu. Zou dat even een dikke FUCK YOU naar Real zijn _O_
Hoe zeer ik dat met je eens bent en hoe graag ik het ook zou zien, chauvinist als ik ben. Toch denk ik dat Barí§a in de finale een nog grotere fuck you zou zijn. :+

ShadowSaiyan
21st April 2010, 23:26
smerige tackle van Ribery, gelukkig zag Rosetti dat goed.

Mantis
21st April 2010, 23:27
Idd. Ff wat hoger en we zouden hetzelfde zien als bij die keeper afgelopen week.

Spooxx
21st April 2010, 23:37
Terecht rood(al ziet het er op de herhaling altijd wel een tikkeltje erger uit dan het is).

Wel mooi om te zien dat Bayern nog wel het initiatief heeft. Zal mij benieuwen hoe beide ploegen 2de helft ingaan!

Sander H
21st April 2010, 23:55
Toulalan had ook rood moeten krijgen, bal was allang weg en trapt nog flink na |`(

Edit: 2e geel, gerechtigheid.

Disarmonia Mundi
21st April 2010, 23:57
Lyon http://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gifhttp://i40.tinypic.com/w7le8l.gif

Ries
22nd April 2010, 00:03
^ dat

Spooxx
22nd April 2010, 00:13
Robben:D Volkomen terecht. Was een schijtclub dat Lyon zeg!

Mantis
22nd April 2010, 00:14
RRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Mantis
22nd April 2010, 00:14
BBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNN

Dicear
22nd April 2010, 00:38
Erg triest voetbal van Lyon, ik gun het ze absoluut niet om door te gaan. Maar goed, hopelijk maakt Bayern het volgende week gewoon af.

*NERAZZURRI*
22nd April 2010, 00:51
Hoe zeer ik dat met je eens bent en hoe graag ik het ook zou zien, chauvinist als ik ben. Toch denk ik dat Barí§a in de finale een nog grotere fuck you zou zijn. :+
Da's waar ja. Was even vergeten dat Barí§a ook nog meedoet :o

Erg triest voetbal van Lyon, ik gun het ze absoluut niet om door te gaan. Maar goed, hopelijk maakt Bayern het volgende week gewoon af.
Wat is hier nou triest aan? Bayern drukt ze gewoon terug. Moeten ze dan met zeven man voor de bal gaan spelen ofzo?

Denk dat Bayern het nog heel erg moeilijk krijgt in Lyon.

Dicear
22nd April 2010, 01:08
Ze tonen totaal geen initiatief, zakken ontzettend terug in. Daardoor maken ze het zichzelf ook heel moeilijk en maak je je ook een beetje belachelijk, zeker toen Bayern een rode kaart kreeg. Ze durven bijna niets.

*NERAZZURRI*
22nd April 2010, 01:11
Ik vond Lyon na die rode kaart eind tweede helft toch aardig voetballen anders.

Platina
22nd April 2010, 10:53
Ze hebben welgeteld 7 minuten aardig gevoetbald. En dat was nadat Robben eruit ging.

Spooxx
22nd April 2010, 11:19
Wat is hier nou triest aan? Bayern drukt ze gewoon terug. Moeten ze dan met zeven man voor de bal gaan spelen ofzo?

ALs je zelfs met een man meer nog terug gedrukt wordt ben je of de veel mindere ploeg of wil je niet winnen. Beide gevallen heb je niets in finale te zoeken :P

Varonion
22nd April 2010, 13:20
'Advocaat eist elke dag een nieuwe trui'
22 april '10 08:50 door Sander Berends

In Belgií« treuren ze niet heel erg om het vertrek van Dick Advocaat als bondscoach. In ieder geval niet de materiaalman van het nationale elftal. Die vertelde dat onze landgenoot op elke training een nieuwe trui wilde dragen.

"Een gewassen exemplaar was niet goed genoeg", vertelde een medewerker van het technische departement van de bond in de Gazet van Antwerpen. Al zou de bewuste persoon af en toe stiekem een gewassen, nieuw ogende trui hebben aangeboden in plaats van een nieuw exemplaar. "Hij heeft het bedrog nooit opgemerkt."

Wie de opvolger van Advocaat wordt bij de Rode Duivels is nog niet bekend. Woensdag gaf ook Michel Preud'homme aan dat hij niet de taak op zich zal nemen. Advocaat wordt over vier weken gepresenteerd in Moskou als nieuwe bondscoach van Rusland. Dan hoopt hij ook zijn assistent bekend te maken.
En het moddergooien is begonnen :P.

Paribus
22nd April 2010, 17:04
Ik vond Lyon geen enkel moment aardig voetballen, laat staan dat ze aanspraak maakten op ook maar een schamel puntje. Ze zijn terecht overklast door Bayern. Die speelden zelfs met 10 man vele malen beter dan Lyon. Ben blij dat de best voetballende ploeg er met de overwinning vandoor is gegaan. Ben benieuwd naar de return.

Development
22nd April 2010, 17:18
Zal me niks verbazen als Lyon gevaarlijk uit de startblokken komt volgende week, franse ploegen altijd sterk in eigen huis.

*NERAZZURRI*
23rd April 2010, 01:10
Ja, dat was echt FUCKING saai zeg, vanavond.

Regenbooggeit
23rd April 2010, 01:33
Ja, dat was echt FUCKING saai zeg, vanavond.
Tell me about it, jezus!

ita
23rd April 2010, 19:11
Hahahaha.

http://www.youtube.com/v/SNHrSWDSCuk

Development
23rd April 2010, 19:47
Hahahaha.

http://www.youtube.com/v/SNHrSWDSCuk
Leuk acteerwerk haha

*NERAZZURRI*
23rd April 2010, 21:03
Mario heeft maar weer eens z'n excuses aangeboden. Het begint wel een beetje sneu te worden. Hoe serieus moet je zo'n excuses nog nemen? Het enige positieve dat ik er uit haal is dat ie er nog wel over nadenkt en blijkbaar nog wel iets van gevoel heeft voor z'n werkgever en haar fans.

Benieuwd hoe dit af gaat lopen deze zomer.

ita
23rd April 2010, 21:24
Zijn er clubs die hem graag willen hebben? Want niemand gaat een flink bedrag ophoesten voor iemand die moeilijk handelbaar is. Aan z'n voetballende kwaliteiten twijfelt niemand want hij kan geweldig voetballen, maar doet ook dingen waarvan je denkt gast wat bezielt je.

*NERAZZURRI*
23rd April 2010, 21:28
Geloof dat Milan hem graag wil hebben :+

Nee, Arsenal, Man City en Barcelona worden vooral genoemd. Milan ook wel, maar ik geloof nooit dat zij 'm kunnen betalen, en dat Moratti hem sowieso niet naar Milan laat gaan is iets waar ik m'n hand wel voor in het vuur durf te steken.

ita
23rd April 2010, 21:35
Milan is wel z'n favo club :+

Ja die geruchten van clubs kende ik wel maar geloof geen echte concrete biedingen toch?. Ik denk dat wanneer hij naar Man City gaat helemaal kapot gaat. Een trainer als Wenger zou hem wel onder z'n hoede zou kunnen nemen. Maar ik denk dat Mourinho ook wel de juiste persoonlijkheid heeft, aangezien hij echt z'n team beschermt en alle spelers waarmee hij heeft samengewerkt lopen met hem weg. Mja als t gewoon niet werkt tussen 2 personen dan houdt het al snel op.

Ik hoop dat het ooit nog eens tot hem doordringt want ik zie hem altijd graag voetballen!

*NERAZZURRI*
23rd April 2010, 21:46
Bij City zit degene die hem heeft laten debuteren: Mancini. Denk dat ie het daar best zou kunnen gaan maken.

Varonion
24th April 2010, 06:09
BRUSSEL - Aan een lange voetballoze periode van Marcin Wasilewski is vrijdag een einde gekomen. De Poolse verdediger van Anderlecht stond acht maanden met een dubbele beenbreuk aan de kant Wasilewski liep de blessure eind augustus vorig jaar op na een horrortackle van Standard Luik-middenvelder Axel Witsel. De ervaren Pool werkte een passieve training af bij de landskampioen. Mogelijk maakt Wasilewski dit seizoen nog speelminuten.
123

ita
24th April 2010, 13:08
Zit de herhaling van VI te kijken.

Komt deze vraag over de e-mail aan kesler voorbij:" Mocht Feyenoord over twee wedstrijden winnen van Ajax, komt er dan nog een derde en eventueel vierde wedstrijd? Oftewel spelen we net zolang door tot ajax wint?" Hahahaha geweldig :D jammer dan weer dat Kesler er totaal niet om kan lachen, wat een zuurpruim is die kerel.

Luinge belt zometeen ook nog op omdat hij boos op Kesler is :P

Pascal
24th April 2010, 18:54
Kessler was inderdaad niet gauw aan het lachen te maken, ook niet toen Rene begon over Ribery en die hoer of die scheidsrechters en hun fluitjes :D

Die Luinge: Ik sta niet in de lagere regionen _O_ Compleet pissig.

Culloden
24th April 2010, 20:04
Feyenoord A1 kampioen :+

Regenbooggeit
24th April 2010, 20:41
Lijkt toch steeds sterker alsof Ibrahimovic niet past in het Barcelona van Messi.

Varonion
24th April 2010, 20:51
Lijkt toch steeds sterker alsof Ibrahimovic niet past in het Barcelona van Messi.
:S:S

Regenbooggeit
24th April 2010, 21:15
:S:S
Je zag het al tegen Inter. Zodra Ibra speelt kan Messi minder vlammen. Hij haalt de snelheid vaak uit het spel. En de 50 minuten die Ibrahimovic speelde tegen Xerez zonder dat Messi speelde was nou ook niet bepaald goed van zijn kant. Hij scoort nu wel, maar daarmee is alles gezegd.

ita
24th April 2010, 21:48
http://www.footballfancast.com/footb..._Arsenal_Blogs (http://www.footballfancast.com/football-blogs/the-top-ten-european-wonderkids-that-could-take-the-pl-by-storm?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+ffc_arsenal_blogs+%28FFC_Arsena l_Blogs)

Zit die lijst te lezen en dan staat Wijnaldum er in. Wtf?

Georginio Wijnaldum

The 19 year Feyenoord wonderkid can play on the right wing or as an attacking midfielder and his style of play has been compared to Rafael Van Der Vaart. Technically gifted and two footed, Wijnaldum has great vision, is extremely quick and is a good dribbling skills. His maturity and level-headed mentality have kept his feet firmly on the ground, and clubs like Liverpool have shown an interest in signing him. This season for Feyenoord, Wijnaldum has scored 4 goals in 30 games for the club, who are in fifth place in the Eredvisie.

Tyspolir
24th April 2010, 21:51
Een :') lijkt me wel op z'n plaats.

Dicear
24th April 2010, 21:51
Het is ook een groot talent. Alleen komt het er nu niet lekker uit, toch raar gezien zijn uitstekende debuutseizoen. Maar het komt wel goed, dat weet ik zeker.

ita
24th April 2010, 21:54
Hij hoort imo niet thuis in een rijtje met Hazard, Jovetic en Balotelli.

Zozo Arnautovic speelt weer eens bij Inter dat overigens wint met 3-1. Maar ze kwamen wel eerst achter.

Regenbooggeit
24th April 2010, 21:54
Hahahaha die kaartenregen bij Xerez. Wat een mongolen! 9 geel en 2 rood. Veel plezier volgende week!

Dicear
24th April 2010, 22:05
Hij hoort imo niet thuis in een rijtje met Hazard, Jovetic en Balotelli.

Zozo Arnautovic speelt weer eens bij Inter dat overigens wint met 3-1. Maar ze kwamen wel eerst achter.
Nee, dat nog niet. Maar het is ook maar een fanartikel, en dus een mening(waar je wel een goede discussie over kan starten zoals nu ongeveer gebeurt).

*NERAZZURRI*
24th April 2010, 22:09
3-1 gewonnen. Solide overwinning tegen een behoorlijk sterk Atalanta, net als tegen Roma. Begonnen met een hoop b-garnituur, en toch gewoon relatief simpel gewonnen uiteindelijk. Prima mentale voorbereiding voor Barí§a-Inter. Zou helemaal mooi zijn als Roma morgen punten laat lopen tegen Samp.

En Arnautovic mocht inderdaad weer even meedoen. Blijf toch van mening dat ie genoeg in z'n mars heeft om bij ons te slagen. Je ziet dat ie de voetbalintelligentie heeft. Jammer dat ie vertrekt. Zie hem later nog wel ergens vlammen.

Edit: Sneijder een spierblessure. Hopelijk weer een typische Mourinhotruc, maar ik vrees er voor :(

Regenbooggeit
24th April 2010, 23:17
AC Milan gaat op deze manier weer hopeloos onderuit. Dit keer bij Palermo. 2-0 achter nu al..

CoinOperatedBoy
24th April 2010, 23:22
Edit: Sneijder een spierblessure. Hopelijk weer een typische Mourinhotruc, maar ik vrees er voor :(
Sneijder gaf zelf aan last te hebben na de wedstrijd tegen Barcelona in het AD 'grote kans dat ik er zaterdag niet bij ben'.

ita
24th April 2010, 23:46
Arnautovic heeft veel potentie.Alleen heeft hij bij Inter teveel concurrentie op z'n favo positie. Rechtsbuiten is ook wel een goede plek voor hem.

Zozo Kaka scoort een belangrijk doelpunt voor real, de 1-2.

BiT
25th April 2010, 03:54
Ik boycot de eerste "finale" en ga 'm sowieso dus niet kijken...

*NERAZZURRI*
25th April 2010, 04:48
Aldus de nek supporter.

Faure
25th April 2010, 06:34
AC Milan gaat op deze manier weer hopeloos onderuit. Dit keer bij Palermo. 2-0 achter nu al..
:kirby::kirby::kirby::kirby::kirby::kirby::kirby:: kirby::kirby:

Wat niet vreemd is. Milan hebben we altijd goed in de houdgreep gek genoeg.

ita
25th April 2010, 15:43
Vanmiddag 4-0 en dan niet opdagen in de Kuip. Reglementair 3-0 verliezen en toch de beker winnen ^^ Dat zou heerlijk zijn.

Nog ff wat nieuws uit de wandelgangen.

Ajax gaat mogelijkerwijs op de Roemeense toer. De Amsterdammers zouden op het punt staan de komst van Adrian Mutu af te ronden. Fiorentina bereikte met Fenerbahí§e overeenstemming over de overgang van de aanvaller, die door dopingtaferelen tot oktober niet mag spelen. Mutu ziet de Sí¼per Lig echter niet zitten. Fenerbahí§e bood Fiorentina een bedrag van 5,8 miljoen euro en Mutu een jaarsalaris vam 3,5 miljoen.

hahaha van mij mag ie komen :D

Sander H
25th April 2010, 20:02
Zet ik de tv aan, zie ik een Arena die bij lange na niet helemaal vol is :S

Pokalapoketl
25th April 2010, 20:05
10 10 10!

Tyspolir
25th April 2010, 20:06
OMFG :D 2-0 in 6 minuten

Melle
Wat een kut commentator. Alleen maar kritisch mensen afzeiken. Vooral op Feyenoord.

Btw, mooi doelpunt van ajax. 2e.

Regenbooggeit
2-0 HAHAHAHAHAHA WOOOOOOW

Faure
25th April 2010, 20:07
WAHAHAHAHAHAHA, nu al een prachtige wedstrijd _O-.

Maar idd, dat commentaar is wel crap.

Tyspolir
25th April 2010, 20:07
Die L. Driessen is inderdaad ajax fanboy..

Melle
25th April 2010, 20:08
Waarom dragen ze bij Feyenoord allemaal een zwarte band?

Faure
25th April 2010, 20:10
Ze zijn alvast in rouw?

Regenbooggeit
25th April 2010, 20:10
Waarom dragen ze bij Feyenoord allemaal een zwarte band?
Rouwband

Ze zijn alvast in rouw?
_O__O_ Hahahahaha

Melle
25th April 2010, 20:11
Rouwband
Ja dat snap ik, maar waarvoor :P Iemand bij Feyenoord verongelukt ofzo?

Ries
25th April 2010, 20:13
Ok, genoeg voetbal voor het weekend gezien.

Regenbooggeit
25th April 2010, 20:23
Ja dat snap ik, maar waarvoor :P Iemand bij Feyenoord verongelukt ofzo?
Misschien voor het 'vermoorden' van een echte bekerfinale? Ik weet het niet in ieder geval, en google helpt me ook niet.

Melle
25th April 2010, 20:31
''Een soort van schwalbe buiten de 16 gebied. Je ziet dat tegenwoordig overal ''

Wat een kut commentaar.

Pokalapoketl
25th April 2010, 20:50
Komen we er nu pas achter wat voor een droeftoeter Driessen is?

Sander H
25th April 2010, 20:55
Hopelijk gaat Ajax er nog even vol tegen aan, nog zo'n half uur als het laatste is niet echt leuk om naar te kijken :P

Disarmonia Mundi
25th April 2010, 20:55
Geen rare dingen, slechte wedstrijd.

Tot nu toe heb ik als Feyenoord-supporter niet eens veel te klagen. Zolang het de 2e helft niet uit de klauwen gaat lopen, is het een aardig resultaat. :)

Regenbooggeit
25th April 2010, 21:43
Wat een saaie kutwedstrijd. Iedereen is statisch. Vechtlust is weg. Bleh!

CrispyCross
25th April 2010, 21:48
Jammer dat ik het niet kan zien :(

FerraRa
25th April 2010, 21:54
Pfoe wat een ballenpot. Gelukkig niet volledig afgeslacht. 2-0 in de kuip en dan via strafschoppen winnen!

Disarmonia Mundi
25th April 2010, 21:54
Tevreden. :)

Dicear
25th April 2010, 21:55
Jammer dat ze 2-0 verliezen, maar goed, dat kan. Feyenoord heeft gelukkig na de 2-0 gewoon alles dicht gehouden, en er waren nog een aantal kansen. Helaas hadden we een beetje pech met de grensrechter, maar we mogen niet klagen. Gewoon in de Kuip er vol op gaan. Ik ben absoluut niet bang voor Ajax als ik dit zie. Natuurlijk klasse dat ze zo snel op 2-0 komen, maar verder was het echt afzien.

*NERAZZURRI*
25th April 2010, 22:41
*Gaaap*

Bedroevend...

Mesijs
25th April 2010, 23:36
Eén van de slechtste wedstrijden van het seizoen van Ajax, fantastische opening maar daarna speelden veel spelers onder de maat. Suarez was ook verschrikkelijk, maar dat verwijt ik 'm niet omdat hij keihard bleef werken. Ook de anderen waren gewoon slecht.

Maar goed, 2-0 is echt wel genoeg hoor, als Ajax een tikje beter speelt de volgende wedstrijd dan winnen ze nog eens. En anders zal Feyenoord echt nooit 2 goals maken, laat staan dat Ajax ook nog eens 0 keer scoort. Realistisch gezien is Feyenoord gewoon kansloos.