View Full Version : De Grote Voetbalthread [Deel 13]
Disarmonia Mundi
26th April 2010, 00:56
Maar goed, 2-0 is echt wel genoeg hoor, als Ajax een tikje beter speelt de volgende wedstrijd dan winnen ze nog eens. En anders zal Feyenoord echt nooit 2 goals maken, laat staan dat Ajax ook nog eens 0 keer scoort. Realistisch gezien is Feyenoord gewoon kansloos.
Klopt. Zoals Gijp al zei, Feyenoord moet geluk hebben. Misschien in een kolkende Kuip dat ze dat geluk hebben, laten we het hopen.
Luckyass
26th April 2010, 01:01
Mag ik mn 90 minuten terug :(
Platina
26th April 2010, 01:11
Hhahaha al die feyenoord supporters hier die denken nog een kans te maken.
Disarmonia Mundi
26th April 2010, 01:48
Hhahaha al die feyenoord supporters hier die denken nog een kans te maken.
:S
Tuurlijk hebben we kans.
Tyspolir
26th April 2010, 01:54
Lekker begin bij Studio Voetbal :D ROFL!
En nee, Feyenoord heeft eigenlijk geen kans meer.
*NERAZZURRI*
26th April 2010, 03:10
SAMP!! SAMP!! SAMP!!! :D
Inter = capolista!
Skull Kid
26th April 2010, 04:03
:S
Tuurlijk hebben we kans.
Een kleine kans.
Dicear
26th April 2010, 12:42
@Mesijs: Feyenoord kansloos? Vind ik wel erg voorbarig om te roepen. Ze hadden toch een aantal goede mogelijkheden om te scoren(oa de randjebuitenspelsituaties), en Ajax kwam verder weinig voor. Ik denk dat Ajax wel te kloppen is, zeker in de Kuip. Alleen dan moeten ze wel echt zich helemaal de naad uit werken. Gelukkig is dat iets Ajax niet zo goed kan(althans, in de Kuip).
Het had de wedstrijd sowieso veel goed gedaan als ie gewoon in één stadion gespeeld zou zijn. Dan was het absoluut een veel groter spektakel geweest.
martha1989
26th April 2010, 13:51
wat een bedroevende pot gister met bedroevend commentaar. En ik ben geloof ik de enige feyenoorder die dit echt als einde verhaal ziet.. als het 2-1 was had ik dit wel durven roepen. Maar nu 3x scoren en ajax 0? ik geef dat ongeveer 1% kans:(
Ik vond het gele kaart moment van suarez wel opvallend.. Voor mij was het een schawlbe en een penalty... mag je dat allebei geven?:D
Dicear
26th April 2010, 14:14
Ze hoeven niet eens 3 keer te scoren. Twee keer scoren in de 90 minuten, en dan hebben ze nog een heel half uur + penalty's. Ze moeten gewoon hard spelen en Ajax niet laten voetballen. Dan is er een kans. Ze moeten in ieder geval gewoon Ajax verslaan.
Regenbooggeit
26th April 2010, 15:17
SAMP!! SAMP!! SAMP!!! :D
Inter = capolista!
AS Roma was wel beter ondanks het verlies. Maar heerlijk dat Inter weer bovenaan staat! :)
Faure
26th April 2010, 15:32
Jammer. Het was dubbel mooi geweest als Roma gewonnen zou hebben. Inter weer van plek 1, en Palermo veiliger op plek 4. Nu zijn we weer 5e.
martha1989
26th April 2010, 15:33
Ze hoeven niet eens 3 keer te scoren. Twee keer scoren in de 90 minuten, en dan hebben ze nog een heel half uur + penalty's. Ze moeten gewoon hard spelen en Ajax niet laten voetballen. Dan is er een kans. Ze moeten in ieder geval gewoon Ajax verslaan.
daar zijn we het over eens. De vraag is hoe groot de kans daarop is 2x scoren in 90 minuten en geen tegengoals krijgen en dan nog niet doorzijn... tja ik dacht dat er bij feyenoorders toch wel een iets realistischer beeld was ontstaan. DIt doet me denken aan de jaren dat we kampioen moesten worden en 7e werden:'(
Maargoed ik hoop dat ze er inderdaad hard opgaan en de longen uit hun lijf lopen in een prachtig gevulde kuip met(ondanks alles) een goede sfeer.
Knap van samp, jammer voor roma.. Uitstekende spits hebben die toch. Weet iemand waarom fiorentina hem ooit zo betrekkelijk makkelijk liet vertrekken? Ik weet dat die zware concurentie had maar toch, die jongen kan wel wat..
Disarmonia Mundi
26th April 2010, 15:35
Er moeten gewoon geluk in het spel zijn. Een vroege rode kaart, een vroege goal. Dat soort dingen bijvoorbeeld.
martha1989
26th April 2010, 16:08
ja en PLZ wat oppertunisme.
Mesijs
26th April 2010, 16:21
@Mesijs: Feyenoord kansloos? Vind ik wel erg voorbarig om te roepen. Ze hadden toch een aantal goede mogelijkheden om te scoren(oa de randjebuitenspelsituaties), en Ajax kwam verder weinig voor. Ik denk dat Ajax wel te kloppen is, zeker in de Kuip. Alleen dan moeten ze wel echt zich helemaal de naad uit werken. Gelukkig is dat iets Ajax niet zo goed kan(althans, in de Kuip).
Het had de wedstrijd sowieso veel goed gedaan als ie gewoon in één stadion gespeeld zou zijn. Dan was het absoluut een veel groter spektakel geweest.
Je moet niet vergeten dat Ajax zo ongeveer de slechtste wedstrijd van het siezoen speelde op de eerste 10 minuten na. Er was geen enkele vloeiende aanval en bijna iedereen was onder de maat.
Als Ajax z'n normale niveau haalt dan heeft Feyenoord echt geen kans. Volgens mij heeft Feyenoord sowieso letterlijk niet één kans gehad afgelopen wedstrijd, hoe gaan ze dan in godsnaam scoren?
Kansloos is niemand, maar als je een beetje realistisch bent is het onmogelijk voor hun.
Varonion
26th April 2010, 16:27
Makaay heeft zojuist bekend gemaakt te stoppen als profvoetballer, hij word jeugd trainer bij Feyenoord volgend seizoen.
Wel begrijpelijk als hij had afgesloten bij Vitesse was het waarschijnlijk een rampzalig en frustrerend seizoen geworden gezien ze in flinke geld nood zitten en hun beste 2 spelers willen verkopen.
Pascal
26th April 2010, 16:29
En hij zou daar 34 wedstrijden op een eiland staan. Ook niet echt bevorderlijk voor je humeur denk ik.
*NERAZZURRI*
26th April 2010, 17:25
AS Roma was wel beter ondanks het verlies. Maar heerlijk dat Inter weer bovenaan staat! :)
Roma was veel beter zelfs. Speelde een erg goede eerste helft en hadden al dik voor moeten staan bij rust. Maar dat maakt dit alleen maar zoeter :D
Even een persoonlijke noot, het volgende is nog altijd mogelijk:
CL: Inter
Serie A: Inter
Coppa: Inter
Eredivisie: Ajax
Beker: Ajax
Mijn droomjaar kán nog altijd waarheid worden 8)
martha1989
26th April 2010, 18:25
ben benieuwd tot wanneer.. morgen of zondag:D
Edit: Of eind seizoen, maar dan ga ik je uitlachen dat ajax de uefacup niet heeft(A)
ita
26th April 2010, 18:54
Pff wat een matige wedstrijd gister. Het begon flitsend 2x de Jong. Ik dacht echt dit wordt 5 a 6 - 0. Helaas werd de resterende 80 minuten helemaal niks meer.
Even een persoonlijke noot, het volgende is nog altijd mogelijk:
CL: Inter
Serie A: Inter
Coppa: Inter
Eredivisie: Ajax
Beker: Ajax
Mijn droomjaar kán nog altijd waarheid worden 8)
Ik wilde al vragen of je al droomt van de Treble maar blijkbaar doe je dat al :+ Storari en Pazzini waren zeker wel je helden gister he.
*NERAZZURRI*
26th April 2010, 21:19
Pazzini in azzurro bitte :D
ben benieuwd tot wanneer.. morgen of zondag:D
Edit: Of eind seizoen, maar dan ga ik je uitlachen dat ajax de uefacup niet heeft(A)
Bedenk wel dat ik sowieso het hardst terug kan lachen :P
Faure
26th April 2010, 22:04
Eerst Miccoli, dan mag Pazzini het proberen :kirby:.
*NERAZZURRI*
26th April 2010, 22:06
Doe maar gewoon allebei.
ita
26th April 2010, 22:10
Cassano!! Maar die heeft voor dit Wk de deur voor zichzelf al dicht getrokken.
En van mij mag er na dit WK wel een andere wind gaan waaien door La Squadra Azzurra.
Varonion
27th April 2010, 00:37
'Van der Meyde kan niet debuteren voor PSV'
26 april '10 20:39 door Mitchel Pronk
Andy van der Meyde komt dit seizoen waarschijnlijk niet meer in actie voor PSV. De 30-jarige aanvaller leek zondag zijn debuut te gaan maken in de hoofdmacht van de Eindhovenaren, maar hij ontving een rode kaart in de competitiewedstrijd van Jong PSV tegen Jong SC Heerenveen/Emmen.
De rode kaart van Van der Meyde wordt vermoedelijk geldig verklaard voor de Eredivisie. De uitwedstrijd tegen AZ zou dan aan de oud-Ajacied voorbij gaan. In het duel met SC Heerenveen/Emmen ontving Van der Meyde in de eerste helft twee keer een gele kaart na twee slordige overtredingen.
Van der Meyde kwam na de winterstop naar PSV om de naar Zenit Sint-Petersburg vertrokken Danko Lazovic op te volgen. Door gebrek aan fitheid heeft de voormalig Oranje-international nog niet kunnen debuteren voor de Eindhovense formatie van trainer Fred Rutten. Het contract van Van der Meyde loopt tot aan het einde van het seizoen.
:o.
Daniël
27th April 2010, 00:56
In VI zeggen ze nu dat 2x geel bij de beloftes = nog wel kunnen spelen in de Eredivisie.
Sander H
27th April 2010, 02:06
8)
http://www.youtube.com/v/aFzFw6SeJnk&feature=player_embedded
martha1989
27th April 2010, 17:15
http://www.youtube.com/watch?v=hsCbXu5it6Y
fuck it, ik weet niet hoe je filmpjes post en ook geen zin om het terug te zoeken, maar kwam deze net (weer) tegen en dacht hem hier helemaal niet gezien te hebben, of iets over gehoord(nera??)
Wat gruwelijk:) en wat een (in nederland toch wat onderschatte) speler
*NERAZZURRI*
27th April 2010, 17:26
Oh jawel hoor ;)
Maicoooooooon:
http://www.youtube.com/v/71g5j7UIwvo&feature=player_embedded
:D
Op naar de derby van Rome zondag!
*NERAZZURRI*
27th April 2010, 17:40
http://www.dumpert.nl/mediabase/8789..._biermerk.html (http://www.dumpert.nl/mediabase/878971/712f81d6/briljante_viral_van_een_bekend_biermerk.html)
Varonion
27th April 2010, 17:40
Ajax sluit miljoenendeal met Russen voor hulp jeugdopleiding
27 april '10 14:11 door Bart van Dooijeweert
Ajax gaat minimaal een miljoen per jaar verdienen aan de Russische club Zhemchuzhina Sochi. In ruil daarvoor helpen de Amsterdammers die club met het opzetten van de jeugdopleiding. Sochi is de stad waar over vier jaar de Olympische Winterspelen gehouden worden.
Ajax heeft een deal voor minimaal vijf jaar gesloten met Sochi met een optie voor nog eens vijf jaar, weet het AD. In Rusland wordt een jeugdacademie neergezet naar het model van De Toekomst, de opleiding van Ajax. In 2013 moet de Russische equivalent gereed zijn.
:|.
Glory
27th April 2010, 17:41
Mwah, goede deal toch, voor beide clubs?
*NERAZZURRI*
27th April 2010, 17:41
:|.
Why so serious?
Development
27th April 2010, 17:44
Als ze nou ook een paar Russische beukers naar de jeugd van Ajax sturen krijg je misschien eindelijk weer eens echte vechters in het team.
Anita :'(
Paribus
27th April 2010, 17:46
Anita is een goede voetballer. Die speelt over een paar jaar vast wel in Oranje. Ik begrijp je :'( niet helemaal. Hij is misschien klein van stuk, maar heeft alle kwaliteiten die een moderne verdediger moet hebben, zeker zoals hij zich nu ontwikkeld.
Goede deal van Ajax overigens. Krijgen ze de komende 5 jaar toch mooi 1 miljoen per jaar extra. :)
Development
27th April 2010, 17:47
Anita is een goede voetballer. Die speelt over een paar jaar wel in Oranje. Ik begrijp je :'( niet helemaal.
Over een paar jaar inderdaad, je ziet gewoon dat hij het niveau nu gewoon niet aan kan. Als aanvaller lach je je toch kapot als je tegenover Anita staat, zondag gingen ook alle Feyenoord aanvallen over rechts...ze weten waar iets te halen valt.
Geef mij maar allemaal types Boularouz of Stam achterin
Varonion
27th April 2010, 17:49
Why so serious?
Omdat ik het een erg goede deal vind, was een positieve serious :).
Paribus
27th April 2010, 17:52
Wat een bullshit (vergeef me even mijn taalgebruik). De wedstrijd van zondag als graadmeter laten dienen is al helemaal onzin. Alle spelers van Ajax waren onder de maat. Je zag gewoon dat ze vermoeid zijn nu het einde van een lang seizoen nadert. Spel ging in een te laag tempo, weinig snelheid, geen agressie.
Anita heeft zich ook dit seizoen goed doorontwikkeld. Eigenlijk voor het eerst als echte basisspeler van Ajax. Dat hij soms nog fouten maakt vind ik dan niet erg, maar hij kan het niveau zeker WEL aan.
Vond Anita juist in de topwedstrijden vaak goed spelen.
@ Nera: idd erg cool. Vooral het moment dat de meesten erachter komen dat ze toch nog kunnen gaan kijken. :+
*NERAZZURRI*
27th April 2010, 17:52
Omdat ik het een erg goede deal vind, was een positieve serious :).
Ok, ik dacht dat het een afkeurende smilie was. Wou al zeggen, dit is toch lekker makkelijk geld verdienen.
Als ik jullie was zou ik trouwens dat filmpje dat ik van Dumpert plaatste even kijken. Jammer van die club, maar wel een geweldig gedaan _O_
Varonion
27th April 2010, 17:54
Ok, ik dacht dat het een afkeurende smilie was. Wou al zeggen, dit is toch lekker makkelijk geld verdienen.
Als ik jullie was zou ik trouwens dat filmpje dat ik van Dumpert plaatste even kijken. Jammer van die club, maar wel een geweldig gedaan _O_
Idd geweldig ja :D_O_
Development
27th April 2010, 18:08
Vertonghen ontwikkeld zich daarentegen wel tot echte baas achterin, samen met Toby echt belgische killers!
martha1989
27th April 2010, 18:28
ik vind vertonghen zon tragisch figuur.. echt mn nieuwe nmr 1# onsymathieke ajacied. Maar wel prima speler, hoewel ik toby pas een echte verdedigende baas vindt. Vertonghen zie ik nog altijd een middevelder in. Maar toegegeven, de ajax defensie is indrukwekkend dit jaar. Anita kan het niveau wel aan imo maar zie het hem niet snel ontstijgen.
Development
27th April 2010, 18:30
Ajaxcied? :(
martha1989
27th April 2010, 20:00
Ajaxcied? :(
fixed, excuus als ik je geraakt hebt.
Geniaal filmpje van Nera, al wat oud, maar leuk om weer eens te zien.
zin in vanavond!:)
Development
27th April 2010, 20:30
Wat denk je morgen Nera? Barca eigen huis, wel erg sterk dit seizoen....
Stuntje van Inter? :D
Faure
27th April 2010, 21:32
Ik zie Inter best kans maken, 2-0 of 2-1 verlies zie ik als realistisch, hoop het tweede want dan is er een italiaanse ploeg door.
Dicear
27th April 2010, 21:43
Nogal jammer wat Lyon gedaan heeft: een competitiewedstrijd verzetten zodat ze zich optimaal voor kunnen bereiden op de wedstrijd tegen Bayern, met een trainingskamp van 7 dagen! Persoonlijk vind ik dat nogal een irritante en vieze actie. Terecht dat Louis daarom boos werd.
Faure
27th April 2010, 21:47
Don't care. Alles om Bayern de baas te worden \o/ Zelfs mijn anti-sympathie voor fransen is niet sterk genoeg voor Bayern:p.
fryslanboppe
27th April 2010, 22:32
Het zou wel bijzonder knap zijn als Louis van Gaal het lukt om met Bayern de finale te bereiken imo. Zijn eerste seizoen en meteen kansen voor titel/beker/CL. Dan doe je toch iets goed :)
Finale Bayern - Inter zou wel leuk zijn, geen ploeg die hem vorige heeft gewonnen en sowieso een Nederlandse speler die hem dan wint :P Altijd leuk om te zien!
ita
27th April 2010, 23:47
Das een flinke kans.
Tyspolir
27th April 2010, 23:55
Sigh.. alweer een partijdige commentator..
EDIT: Mooie aanval, mooi afgemaakt Olic :)
ita
28th April 2010, 00:11
Nette goal Olic.
Sander H
28th April 2010, 00:11
0-1 :D
Faure
28th April 2010, 00:12
KAK DUITSERSSSSSSSSSS
:(
Disarmonia Mundi
28th April 2010, 00:18
Volgens mij loopt het commentaar ietsjes voor. Niet?
Illuv
28th April 2010, 00:21
KAK DUITSERSSSSSSSSSS
:(
Nee, ik ga een beetje juichen voor een Franse ploeg. :cop:
Sander H
28th April 2010, 00:23
Volgens mij loopt het commentaar ietsjes voor. Niet?
Ja, best irritant :~/
Varonion
28th April 2010, 00:26
Bayern! _O_
Nu Inter nog :D
Mantis
28th April 2010, 00:30
Mooie acties tussendoor hoor.
En de goal was natuurlijk goed afgemaakt.
Van mij mag Bayern wel winnen, en dat zie ik eigenlijk niet meer mis gaan.
Tyspolir
28th April 2010, 00:31
Bayern speelt echt solide zeg, Zou Inter het nog moeilijk tegen kunnen krijgen.
Disarmonia Mundi
28th April 2010, 00:31
Dit wordt nooit 3-1, eerder 1-3. Bayern speelt prima.
*NERAZZURRI*
28th April 2010, 00:50
Jammer, deze wedstrijd is nooit spannend geweest en gaat het ook niet meer worden, lijkt me. Een finalist staat min of meer vast. Nu morgen nog...
Wat denk je morgen Nera? Barca eigen huis, wel erg sterk dit seizoen....
Stuntje van Inter? :D
Pfff, ik zou er niet op gokken. Barí§a in eigen huis geeft me de bibbers. Ik heb er een erg slecht gevoel over. Opsteker dat Sneijder er gewoon bij is, dat wel.
ita
28th April 2010, 01:01
Pff wat is Lyon trouwens onthutsend zwak zeg. Normaal kunnen ze echt wel leuke dingen laten zien en goed voetballen. Maar in de tweestrijd met Bayern hebben ze geen moment indruk gemaakt.
Uit bij Bayern kan ik begrijpen dat je op een 0-0 gokt om er vervolgens thuis vol in te knallen. Maar dat is echter ook nooit gebeurd.
Regenbooggeit
28th April 2010, 01:01
Wat een klapmongool is die Cris.
Sander H
28th April 2010, 01:03
Lekker dom inderdaad |`(
Mantis
28th April 2010, 01:04
Wat een vent joh die commentator.
*Insert lach+traan smiley*
Regenbooggeit
28th April 2010, 01:05
Ja ik zit me ook dodelijk te irriteren, damn! |`(|`(
fryslanboppe
28th April 2010, 01:16
'Wie de finale speelt.. kan hem winnen' 8)
Mantis
28th April 2010, 01:17
'Wat komt die keeper doen, wat komt die keeper doen??
...
Die komt drinken'
Melle
28th April 2010, 01:17
Wat is die Muller een kut voetballer. Vorige keer vond ik hem ook kut en nu weer.
*NERAZZURRI*
28th April 2010, 01:18
Kampioen open deuren intrappen.
0-3, drie keer Olic.
flapstaart
28th April 2010, 01:18
ik vind die commentator wel lachen eerlijk gezegd. Zorgt toch nog voor wat vermaak tijdens de wedstrijd. En hij voldoet ook aan zijn functie: slap lullen :P
Melle
28th April 2010, 01:24
Godverdomme MULLER!!!! BAKLAP!!
ita
28th April 2010, 01:27
Wat is die Muller een kut voetballer. Vorige keer vond ik hem ook kut en nu weer.
Je ziet hem 2x voetballen en je hebt al genoeg gezien om te weten dat een beunhaas is?
Mantis
28th April 2010, 01:28
Kampioen open deuren intrappen.
0-3, drie keer Olic.
En hij is verliefd op van Gaal.
fryslanboppe
28th April 2010, 01:28
ik vind die commentator wel lachen eerlijk gezegd. Zorgt toch nog voor wat vermaak tijdens de wedstrijd. En hij voldoet ook aan zijn functie: slap lullen :P
Slechter dan Leo Driessen zal het niet worden :P
Varonion
28th April 2010, 01:30
:')
Melle
28th April 2010, 01:33
Je ziet hem 2x voetballen en je hebt al genoeg gezien om te weten dat een beunhaas is?
Nee, heb wel meerdere wedstrijden gezien. Maar vind hem gewoon matig.
pulsar 2kx
28th April 2010, 01:39
Nee, heb wel meerdere wedstrijden gezien. Maar vind hem gewoon matig.
Ik zie zijn kwaliteiten ook niet echt moet ik zeggen. Veel balverlies (niet zozeer in deze wedstrijd overigens), vaak slordige afwerking in alle opzichten. Bah.
*NERAZZURRI*
28th April 2010, 01:40
Ik stoor me vooral aan z'n rotkop.
pulsar 2kx
28th April 2010, 01:42
Ik stoor me vooral aan z'n rotkop.
Bayern heeft sowieso belachelijk veel rotkoppen rondlopen, bijna alsof ze het erom doen :+
ita
28th April 2010, 01:44
Bayern heeft sowieso belachelijk veel rotkoppen rondlopen, bijna alsof ze het erom doen :+
Dat is typisch Duits he :+.
fryslanboppe
28th April 2010, 01:47
Schweinsteiger says HI
Faure
28th April 2010, 01:48
Maar Kahn spande de fucking kroon:
http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/41864000/jpg/_41864616_kahn416.jpg
Disarmonia Mundi
28th April 2010, 01:48
Altintop speelde echt geweldig, misschien is de basis houden in plaats van die Franse pedofiel?
Tyspolir
28th April 2010, 01:54
Altintop is een wisselvallige speler. Vandaag een van de beste idd, maar soms kan ie geen bal raken en doet ie niet mee met de wedstrijd.
Mantis
28th April 2010, 01:56
Altintop speelde echt geweldig, misschien is de basis houden in plaats van die Franse pedofiel?
http://i723.photobucket.com/albums/ww240/catch6991/jailbait-13.jpg
Dicear
28th April 2010, 02:00
Bayern heeft verdiend gewonnen. Nu de finale nog..
*NERAZZURRI*
28th April 2010, 02:21
Je haalt me de woorden uit de mond...
...en jij ook.
Maar Kahn spande de fucking kroon:
http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/41864000/jpg/_41864616_kahn416.jpg
Oh jah?
http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00588/stefan-effenberg_588806a.jpg
En zo zijn er nog talloze voorbeelden...
Rhaegar
28th April 2010, 02:26
Ik vond Snoeks vandaag juist wel lollig. Die Fellini opmerking. :D
*NERAZZURRI*
28th April 2010, 02:27
Ik vond Snoeks vandaag juist wel lollig. Die Fellini opmerking. :D
Ja, daarmee maakte hij zich voor zeker 5 seconden even onsterfelijk ;)
ita
28th April 2010, 02:41
...en jij ook.
Que?
StevieNL
28th April 2010, 03:12
Que?
Jij haalt ook de woorden uit Nera's mond. Houd jullie handen eens thuis en laat 'm zelf woorden uit z'n eigen mond halen, stelletje ellendelingen!
Dina
28th April 2010, 03:20
Heuj, Bayern ftw@!
Rhaegar
28th April 2010, 03:21
Jij haalt ook de woorden uit Nera's mond. Houd jullie handen eens thuis en laat 'm zelf woorden uit z'n eigen mond halen, stelletje ellendelingen!
Dat doen Italianen nu eenmaal.
Paribus
28th April 2010, 12:13
Bayern verdiend door. Leuk voor Bommel, Robben en Van Gaal. Nu Inter nog door naar de finale en we hebben een finale met een groot Nederlands tintje. ;)
Lyon verdiende de zege, ook deze wedstrijd, trouwens geen moment. Wat een baggerploeg zeg.....
martha1989
28th April 2010, 12:31
Bayern verdiend door. Leuk voor Bommel, Robben en Van Gaal. Nu Inter nog door naar de finale en we hebben een finale met een groot Nederlands tintje. ;)
Lyon verdiende de zege, ook deze wedstrijd, trouwens geen moment. Wat een baggerploeg zeg.....
haha ik las eerst alleen: Lyon verdiende de zegen en dacht toen... hmm toch nog 1 iemand die het geen verschrikking vond,
Maar het was erg slecht ja, eigenlijk toen bayern scoorde konden ze affluiten. Ik had absoluut niet verwacht dat bayern het zo betrekkelijk makkelijk zou krijgen over deze tweestrijd want had lyon altijd hoog zitten. Competitiestand van laatste 2 jaar liet al doorschemeren dat het niet meer is wat het geweest is, maar toch.. na real had ik iets meer verwacht.
Vanavond Prachtig affische.. ik zal juichen voor barca :D
tussenstand is natuurlijk geen beste maar wel spanningsbevordelijk
aromarood
28th April 2010, 12:51
http://www.sportgate.de/typo3temp/pics/Ein-Spiel-Sperre-fuer-Bastian-Schweinsteiger_bcc173ed9c.jpg
Culloden
28th April 2010, 12:53
Duitsers hebben tenminste dat extra stukje agressie en gif die je nodig hebt om te kunnen winnen op een EK/WK. Iets wat Nederlanders in het algemeen een stuk minder hebben. We hebben meer van Bommels nodig.
Sowieso, bij bijna alle sporten zitten er wel Duitsers aan de top.
martha1989
28th April 2010, 13:15
Ja duitsland heeft dan ook 82 miljoen inwoners en wij 16... vind ons topsportclimaat uitzonderlijk t.o.v hoe klein ons land is, ook ivm duitsland.
Btw ik vind Man u ook zon team met alleen maar kuthoofden haha
Culloden
28th April 2010, 13:21
De hoeveelheid inwoners zegt niet meteen wat. Ik zie eerder zo dat je in Duitsland 7 keer een Nederlands elftal kan vormen, maar niet dat de kans 7 keer zo groot is dat je uitzonderlijker en betere spelers tegen komt.
Professioneel gezien is het in Nederland goed geregeld. Vooral jeugdopleidingen en omgang met sporters in algemeen staan goed te boek en is goed georganiseerd.
Maar toch mis je soms dat extra beetje gif wat je wel bij die Duitse rot koppen zo nu en dan ziet. Van Bommel is eigenlijk de enige rot Duitser in ons team.
ita
28th April 2010, 13:24
Maar toch mis je soms dat extra beetje gif wat je wel bij die Duitse rot koppen zo nu en dan ziet. Van Bommel is eigenlijk de enige rot Duitser in ons team.
De Jong heeft gif.
Oh hehehe, had de quote daarboven er niet bij betrokken.
martha1989
28th April 2010, 13:32
De hoeveelheid inwoners zegt niet meteen wat. Ik zie eerder zo dat je in Duitsland 7 keer een Nederlands elftal kan vormen, maar niet dat de kans 7 keer zo groot is dat je uitzonderlijker en betere spelers tegen komt.
Professioneel gezien is het in Nederland goed geregeld. Vooral jeugdopleidingen en omgang met sporters in algemeen staan goed te boek en is goed georganiseerd.
de Jong is ronduit smerig bij vlagen, een jongen als heitinga durft ook wel door te trappen. Ooijer kan heel vies spelen(en heel slecht) en wie weet wat mathijssen in al die jaren geleerd heeft, Van Nistelrooy en sneijder hebben ook maniertjes. Heb het idee dat we juist een stuk meer gif hebben dan andere jaren
Wat je zegt over dat aantal inwoners is natuurlijk maaar een halve waarheid, zeker wanneer je over meerdere sporten begint. Je hebt gewoon veel meer sporters dus als je eenzelfde klimaat hebt is het van bodem tot top breder en stijgt het aantal exeptioneel goede sporters dus ook.. Enige conclusie is dan toch dat NL het extreem doet. Ik ben het wel met je eens dat dat gif een kwaliteit is van duitsers.. Ik moet daarbij denken aan de ploegenachtervolging op de afgelopen winterspelen bij de dames, met die chick de dr benen nog even vooruitgooide _O_
Maar daarom is het ook een goede zaak dat V bommel terug is, vind hem beter dan ooit. Maar wat vind je verder kwalitief van de duitste selectie t.o.v die van ons?
Varonion
28th April 2010, 14:25
'Ajax en Racing Genk gaan samenwerken'
28 april '10 09:00 door Mike Boeschoten
Ajax en Racing Genk verkeren in verregaande onderhandelingen over een mogelijke samenwerking. Dat bericht de Belgische krant Het Nieuwsblad woensdag.
Urbain Haesaert, de hoofdscout van de Amsterdammers in Belgií«, werd onlangs gevraagd op zoek te gaan naar een Belgische partner. Racing Genk zou de voornaamste kandidaat zijn. Sterker nog, beide clubs zouden slechts enkele details verwijderd zijn van een samenwerkingsovereenkomst.
Tussen 1993 en 1999 werkte Ajax al samen met het Belgische Germinal Beerschot Antwerpen (GBA). Thomas Vermaelen, Toby Alderweireld (foto) en Jan Vertonghen maakten destijds de overstap van Ajax' satellietclub naar Amsterdam.
Hoop dat dit tekenen zijn om Ajax weer bij de Europese top te laten aansluiten :).
Van Seumeren: 'Sneijder sluit zijn loopbaan af bij FC Utrecht'
28 april '10 09:11 door Jeroen de Laat
Wesley Sneijder sluit zijn loopbaan af bij FC Utrecht. Althans, dat beweert eigenaar Frans van Seumeren.
Volgens de grootaandeelhouder van FC Utrecht heeft hij met de Oranje-international gesproken over zijn toekomst. Sneijder zou hebben aangegeven dat, als hij ooit terug mocht keren naar Nederland, hij zijn loopbaan bij Utrecht zal afsluiten.
Dit meldt het AD. Sneijder speelde nooit voor FC Utrecht, maar werd wel in die stad geboren. Ook zijn broers Jeffrey en Rodney groeiden op in de Utrechtse volksbuurt Ondiep, maar kozen al op jonge leeftijd voor de jeugdopleiding van Ajax.
Woensdagavond speelt Wesley met Internazionale in de halve finale van de Champions League. De Italianen verdedigen een 3-1 voorsprong bij FC Barcelona.
Ahum... Ik vond het al erg dat Utrecht van volks club naar suikeroom ging maar dan gaat hij ook nog deze uitspraken doen :~/
*NERAZZURRI*
28th April 2010, 14:39
Je wil Sneijder niet bij Utreg?
Snap het wel hoor. Zo'n creatieve speler die het vooral van techniek en inzicht moet hebben past natuurlijk niet in een voetbalcultuur met alleen maar rammers, beukers en harde werkers...
Development
28th April 2010, 14:46
Hij word uitgekotst door het publiek in Utrecht omdat hij bij Ajax heeft gespeeld. Ben benieuwd als hij daar terugkeert watvoor welkom hij krijgt :D
Mesijs
28th April 2010, 14:52
Geloof ik niks van, hij heeft toch niets met die club? Die kerel werd daar continu uitgefloten enzo en het is ook een echte Ajacied. Volgens mij lult die Van Seumeren maar wat.
Development
28th April 2010, 15:03
http://www.youtube.com/v/1fDdDmTFrk0
Is al een oud filmpje, toch wel opmerkelijk dat hij dat shirt aantrekt... terwijl hij net bij Ajax weg was. Hij zegt aan het einde ook dat hij wellicht terugkeert bij Utrecht, ik wil het zelf niet geloven....
*NERAZZURRI*
28th April 2010, 15:05
http://www.youtube.com/watch?v=1fDdDmTFrk0
Is al een oud filmpje, toch wel opmerkelijk dat hij dat shirt aantrekt... terwijl hij net bij Ajax weg was. Hij zegt aan het einde ook dat hij wellicht terugkeert bij Utrecht, ik wil het zelf niet geloven....
Alleen 't gedeelte na de "=" tussen de youtubehekjes zetten, anders kunnen we het niet zien ;)
Development
28th April 2010, 15:13
Alleen 't gedeelte na de "=" tussen de youtubehekjes zetten, anders kunnen we het niet zien ;)
Mijn dank is groot ^^
Paribus
28th April 2010, 16:36
De eigenaar van FC Utrecht doet die uitspraak. Dat is toch al genoeg reden om te vermoeden dat er weinig van waar is. Als Wesley straks (over 8/10 jaar dus) zelf een dergelijke uitspraak doet, dan kun je misschien gaan denken dat het waar is.
Varonion
28th April 2010, 17:21
Je wil Sneijder niet bij Utreg?
Snap het wel hoor. Zo'n creatieve speler die het vooral van techniek en inzicht moet hebben past natuurlijk niet in een voetbalcultuur met alleen maar rammers, beukers en harde werkers...
Tuurlijk wel maar ik zie het niet gebeuren daarom mijn opmerking :).
En op je laatste commentaar zal ik maar niet happen ;).
Hij word uitgekotst door het publiek in Utrecht omdat hij bij Ajax heeft gespeeld. Ben benieuwd als hij daar terugkeert watvoor welkom hij krijgt :D
Ahum.... Waar heb je die onzin nou weer vandaan? Ajax word in zijn algemeen ''uitgekotst'' omdat Utrecht hen zien als 1 van de grote rivalen.
Geloof ik niks van, hij heeft toch niets met die club? Die kerel werd daar continu uitgefloten enzo en het is ook een echte Ajacied. Volgens mij lult die Van Seumeren maar wat.
Jij snapt hem :).
De eigenaar van FC Utrecht doet die uitspraak. Dat is toch al genoeg reden om te vermoeden dat er weinig van waar is. Als Wesley straks (over 8/10 jaar dus) zelf een dergelijke uitspraak doet, dan kun je misschien gaan denken dat het waar is.
Jij ook :).
Development
28th April 2010, 17:52
Ahum.... Waar heb je die onzin nou weer vandaan? Ajax word in zijn algemeen ''uitgekotst'' omdat Utrecht hen zien als 1 van de grote rivalen.
Elke corner die hij aan de Bunnikzijde nam werd er effe 2 minuten lang "Kankerjood of Kanker Sneijder" gescandeerd.
Lijkt me niet echt dat ze het dan zo een toffe peer vinden |`(
Culloden
28th April 2010, 18:17
Wat je zegt over dat aantal inwoners is natuurlijk maaar een halve waarheid, zeker wanneer je over meerdere sporten begint. Je hebt gewoon veel meer sporters dus als je eenzelfde klimaat hebt is het van bodem tot top breder en stijgt het aantal exeptioneel goede sporters dus ook..
Nah, het ging me er meer om dat je in de breedte inderdaad meer topsporters hebt als je meer inwoners hebt en een zelfde sport klimaat. Maar ik zie niet zo dat de kans opeens 7 (x 16 milj.) keer zo groot is dat je een sporter met meer talent krijgt of die kwalitatief beter is.
Maar daarom is het ook een goede zaak dat V bommel terug is, vind hem beter dan ooit. Maar wat vind je verder kwalitief van de duitste selectie t.o.v die van ons?
Daar ligt nu juist het probleem voor mij vaak, meestal leveren we spelers die naar mijn menig kwalitatief beter zijn dan de Duitsers. Verschil is dat het bij Duitsers vaak ''net wel'' is en bij ons meestal ''net niet'' (terwijl we 'mooier' voetbal spelen). Het cliché dat een Duitser nooit zal opgeven klopt wel een beetje en dat komt mede door die rotkoppen waar we eerst naar verwezen :+
Varonion
28th April 2010, 18:34
Elke corner die hij aan de Bunnikzijde nam werd er effe 2 minuten lang "Kankerjood of Kanker Sneijder" gescandeerd.
Lijkt me niet echt dat ze het dan zo een toffe peer vinden |`(
Dat roept de Bunnik-Side tegen elke voetballer spelende voor Ajax.
Bovendien is de Bunnik-Side dom volk dat het woord supporter onwaardig is.
Development
28th April 2010, 18:44
Dat roept de Bunnik-Side tegen elke voetballer spelende voor Ajax.
Bovendien is de Bunnik-Side dom volk dat het woord supporter onwaardig is.
Ik zei toch ook dat Sneijder word uitgekotst omdat hij bij Ajax heeft gespeeld? Volgens mij heb ik daar gewoon volkomen gelijk in, weet niet waar je je gelijk wil halen?
Je moet niet vergeten dat de Bunnikzijde er ook is als het goed gaat met de club, altijd maar de negatieve kanten komen naar boven van een harde kern.
ita
28th April 2010, 21:02
Op de persoonlijke website van Sneijder staat bij favo club ook Real Madrid en Raul is zijn icoon. Hij is imo ook niet een echte Ajacied als VdV en Heitinga.
*NERAZZURRI*
28th April 2010, 21:11
Leuke stukje van de Volkskrant:
Niets ontziende broederstrijd in Camp Nou
Van onze verslaggever Iñaki Oñorbe Genovesi op 28 april '10, 16:09
AMSTERDAM - Vraag de familie Milito wie vanavond als winnaar Camp Nou moet verlaten en ze halen de schouders op. Aanvaller Diego van Internazionale en verdediger Gabriel van Barcelona zijn hun allebei even dierbaar.
Als ze al een wens koesteren in huize Milito, in het bij Buenos Aires gelegen arbeidersstadje Bernal: hun twee voetballende zoons komende zomer in het shirt van Argentinií« op het WK in Zuid-Afrika zien schitteren. Of die wens uitkomt, zal echter vooral afhangen van het altijd wispelturige selectiebeleid van de Argentijnse bondscoach Diego Maradona.
Die heeft er geen geheim van gemaakt gecharmeerd te zijn van de 30-jarige Diego. De oudste Milito maakt als spits van Inter immers een ongekend goed seizoen door: 20 doelpunten in de Italiaanse Serie A en 4 in de Champions League, waarin Inter woensdagavond in de return van de halve finales een 3-1-voorsprong verdedigt tegen Barcelona.
Gabriel
Minder lijkt Maradona op te hebben met de 29-jarige Gabriel, hoewel zelfs diens land- en ploeggenoot Lionel Messi in de bres is gesprongen voor de centrale verdediger. Maradona erkent dat '˜Gabi" een sterke, degelijke back is, maar heeft al verklaard van een verdediger meer te verwachten dan hij tot nu toe van de jongste Milito heeft gezien.
http://www.volkskrant.nl/multimedia/archive/00186/broertjes_186242a.jpg
Is daarmee de familiewens om Diego en Gabriel samen in de Argentijnse ploeg op het WK te zien helemaal kansloos? En moeten de Argentijnen het weer eens doen met de aloude anekdote dat op het eerste WK in Uruguay, in 1930, wel twee Argentijnse broers, Mario en Juan Evaristo, samen bij de Albicelestes te bewonderen waren?
Niet helemaal. Misschien speelt de onderlinge confrontatie tussen Diego en Gabriel, die mede zal bepalen of Inter dan wel Barcelona in de Champions Leaguefinale op 22 mei zal staan, nog een belangrijke rol bij Maradona"s keuze. Diego zal vanavond, zoals altijd, proberen te scoren. Gabriel, als vervanger van de geschorste Carles Puyol, zal zijn broer 90 minuten van een doelpunt moeten afhouden.
Geen gemakkelijke opgave
Dat is geen gemakkelijke opgave, zo bleek ruim een week geleden in Milaan, toen Diego eenmaal scoorde en aan de basis stond van beide andere treffers van de nerazzuri. Toen liet Barí§a-trainer '˜Pep" Guardiola Gabriel echter slechts aan de zijlijn warmlopen.
Maar nu belooft het hard tegen hard te worden tussen de broers. Dat weten ze in huize Milito maar al te goed, sinds Diego en Gabriel hun jeugdliefde Viejo Bueno als voetballers zijn ontgroeid. Diego koos voor Racing Club Avellaneda, de favoriete club van hun ouders Jorge en Mirta. Gabriel prefereerde daarentegen aartsrivaal Independiente Avellaneda, de grote liefde van hun grootvader.
Juist uit die periode, toen Diego door zijn uiterlijke gelijkenis met de Uruguayaanse voetballegende Enzo Francescoli bekendstond als '˜De Prins" en Gabriel vanwege zijn autoritaire manier van verdedigen de bijnaam '˜De Maarschalk" kreeg, dateren wellicht de mooiste verhalen van hun haast nietsontziende broederstrijd.
Penalty
En dan te bedenken dat de anekdote uit het seizoen 2007/2008, waarin ze namens Barcelona en Zaragoza tegen elkaar speelden, al behoorlijk sappig is. Gabriel haalde Diego zo uit zijn concentratie dat die een penalty miste.
De eerste keer dat ze elkaar op het veld troffen, in augustus 2002, liep het voor geen van de broers goed af. Diego moest al na 9 minuten afhaken na een keiharde tackle van zijn broer. Gabriel volgde elf minuten later na een rode kaart.
Toch zouden ze maar kort over die wedstrijd napraten. Enkele dagen later werd vader Jorge ontvoerd. Een kidnap die pas tot een einde kwam nadat de familie losgeld had betaald. Aan dat incident willen ze niet graag worden herinnerd. Net zo min als aan hun treffen begin maart 2003, dat ertoe leidde dat hun moeder Mirta beschaamd het stadion verliet.
Maanden in onmin
Zestien minuten waren gespeeld toen Diego na een overtreding op een ploeggenoot bij de scheidsrechter om een gele kaart vroeg voor zijn broer, die al geel op zak had. Gabriel stoof op zijn broer af en beledigde hem en zijn moeder.
Het duel eindigde onbeslist. Maar Diego en Gabriel, die toen nog weleens een kamer deelden bij hun ouders, hebben elkaar maanden niet meer willen spreken.
flapstaart
28th April 2010, 21:16
BV Veendam vraagt faillisement aan
VEENDAM.- De bewindvoerder van het in financií«le nood verkerende BV Veendam heeft woensdagmiddag bij de rechtbank in Groningen het faillissement van de oost-Groningse voetbalclub aangevraagd.
Volgens mr. Wim Entzinger heeft hij daartoe moeten besluiten nadat een van de belangrijkste sponsors, Jans Norder, niet voor vier uur 's middags het gevraagde bedrag van 950.000 euro had overgemaakt.
Wel wilde hij 600.000 euro betalen, maar volgens de bewindvoerder was dat onvoldoende.
FC Oss
FC Oss kan profiteren van het faillissement. De Brabantse ploeg degradeerde vorige week vrijdag tijdens de laatste speelronde op doelsaldo. Als de Groningse club binnen acht dagen geen beroep aantekent tegen het te verwachten vonnis van de rechtbank, mag FC Oss komend seizoen alsnog in de eerste divisie uitkomen.
Voor de KNVB loopt het competitievoetbal officieel op 30 juni af. Indien een club voor die datum om financií«le redenen de licentie verliest, wordt die vereniging aangemerkt als degradant.
Eerder werd HFC Haarlem na het bankroet in januari van dit jaar als eerste degradant bestempeld. BV Veendam wordt nu de tweede degradant. Daardoor ontsnapt hekkensluiter FC Oss alsnog aan afdaling naar de nieuwe Topklasse.
Overleg
Indien een club na 30 juni vanwege financií«le redenen wegvalt uit de competitie, volgt nader overleg tussen het bestuur betaald voetbal en het bestuur amateurvoetbal van de KNVB.
''Het betreft dan namelijk een situatie waarin de reglementen van de KNVB op voorhand niet voorzien'', liet een woordvoerder van de KNVB woensdagmiddag weten.
Wageningen
BV Veendam is de vijfde voetbalclub sinds de invoering van het betaalde voetbal in 1954 die failliet gaat. Het doek viel in 1982 voor SC Amersfoort. FC Wageningen en VC Vlissingen verdwenen in 1992 van het toneel. Eerder dit jaar ging HFC Haarlem bankroet.
Jammer voor de fans, maar misschien is het maar beter dit soort clubs niet constant 'gered' worden door gemeentes e.d.
Ronaldoz
28th April 2010, 21:20
Ja inderdaad, maar echt, Veendam is een supergat.
Ze komen in de zomer in Kampen werken (van Dijk Boekhuis), omdat er in de buurt niets te vinden is. Heu, lekker in de ochtend en na het werk 2 uur reizen. :P
Oja, dan elke dag een zuipfeestje in de bus daar..
ita
28th April 2010, 21:25
Leuke stukje van de Volkskrant:
Maanden in onmin
Zestien minuten waren gespeeld toen Diego na een overtreding op een ploeggenoot bij de scheidsrechter om een gele kaart vroeg voor zijn broer, die al geel op zak had. Gabriel stoof op zijn broer af en beledigde hem en zijn moeder.
Hahahaha :D
flapstaart
28th April 2010, 21:28
Ja inderdaad, maar echt, Veendam is een supergat.
Ze komen in de zomer in Kampen werken (van Dijk Boekhuis), omdat er in de buurt niets te vinden is. Heu, lekker in de ochtend en na het werk 2 uur reizen. :P
Oja, dan elke dag een zuipfeestje in de bus daar..
Er moet gewoon weer een club uit Zeeland in het betaald voetbal komen :D
BiT
28th April 2010, 22:18
Nooit meer Delangeleegte, heel jammer.
Wat een drama voor die supporters trouwens...
Faure
28th April 2010, 22:44
Dat wordt een hele lange leegte....
:+
Disarmonia Mundi
28th April 2010, 22:55
Kan Feyenoord wel werk maken van die De Leeuw die ze willen hebben, zonder dat het geld kost. :+
*NERAZZURRI*
28th April 2010, 23:14
Dat wordt een hele lange leegte....
:+
Flauwre.
Ronaldoz
28th April 2010, 23:19
Ja, of korte sloop.
Faure
28th April 2010, 23:40
Flauwre.
Hahah prachtig :+.
Faure
28th April 2010, 23:57
Nou, het commentaar op Sport1 is weer lekker pro-barca en anti-inter :~/... Eens kijken hoe de NOS het doet...
Wel leuk hoe Zlatan's shirt er nu uit ziet :+
Tyspolir
28th April 2010, 23:58
Dat shirt van Ibra 8)
Als Inter zo blijft spelen voorspel ik 2-0 voor barca. Ze moeten juist vooruit spelen, niet alleen verdedigen.
CoinOperatedBoy
29th April 2010, 00:03
Dat shirt van Ibra 8)
Als Inter zo blijft spelen voorspel ik 2-0 voor barca. Ze moeten juist vooruit spelen, niet alleen verdedigen.
Het is zo inderdaad wachten op een doelpunt van Barca.
Regenbooggeit
29th April 2010, 00:03
Ibra is echt uit vorm :(
fryslanboppe
29th April 2010, 00:09
Ibra is echt uit vorm :(
Of hij past niet bij Barcelona, denk dat Ibra beter speelt in een 4-4-2 systeem.
Regenbooggeit
29th April 2010, 00:13
MOTTA DOEIIIIIII
Regenbooggeit
29th April 2010, 00:13
Of hij past niet bij Barcelona, denk dat Ibra beter speelt in een 4-4-2 systeem.
Dat zeg ik al langer ;)
ita
29th April 2010, 00:14
Motta deed helemaal niks. En dat zeg ik niet omdat ik biased ben, je zag Busquets ook kijken in de herhaling tussen z'n vingers door.
Hij wil m gewoon van zich af houden.
Regenbooggeit
29th April 2010, 00:14
Dit is echt niks. En niet omdat ik biased ben, je zag Busquets ook kijken in de herhaling tussen z'n vingers door.
Hij wil m gewoon van zich af houden.
Ach, Inter verdient het met dit spel. Tevens geeft die een klap. Daar kan je geel of rood voor geven. Net kreeg Pedro ook geel voor niks.
ita
29th April 2010, 00:15
Ach, Inter verdient het met dit spel
Daarom verdienen ze onterecht rood? Beetje rare constatering.
Tyspolir
29th April 2010, 00:15
Wat een idioot/mongool die Motta.. bij dit soort wedstrijden. Dan ben je écht dom zeg.. jezus
fryslanboppe
29th April 2010, 00:18
Wat een huilie die busquets zeg.
Edit: Ohja, commentator ook weer lekker neutraal :') !
Regenbooggeit
29th April 2010, 00:19
Daarom verdienen ze onterecht rood? Beetje rare constatering.
Ik heb het meer over de arrogantie en lafheid waarmee ze spelen. Dan vind ik het niet dat je het verdient om door te gaan naar de finale.
edit: IBRA! Wissel hem a.u.b. voor Bojan
Lesley
29th April 2010, 00:21
Ik heb het meer over de arrogantie en lafheid waarmee ze spelen. Dan vind ik het niet dat je het verdient om door te gaan naar de finale.
edit: IBRA! Wissel hem a.u.b. voor Bojan
Dit. Pff...
Regenbooggeit
29th April 2010, 00:22
Dit. Pff...
Meer snelheid, meer vaardigheid. Dit is al de 2e wedstrijd van Ibra tegen Internationale dat hij NIKS teweegbrengt. Tja..
Spooxx
29th April 2010, 00:23
Los van of het rood of niet was is het natuurlijk gewoon oerstom om zo je hand naar achter te doen in een onbelangrijk duel in zo'n belangrijke wedstrijd :P
ita
29th April 2010, 00:28
Tsja het doel heiligt de middelen voor mij in dit geval.En Als je in Nou Camp ruimte gaat geven aan Barca dan weet je bijna zeker dat je helemaal overlopen wordt.
Tevens geeft die een klap. Daar kan je geel of rood voor geven. Net kreeg Pedro ook geel voor niks.
Dit was echt geen klap, hij strekt z'n hand niet eens hard uit. Dit gebeurt zo vaak wanneer een speler naar de bal toe loopt en er een speler in z'n rug zit. want meestal komt die hand gewoon op de borst van de andere speler en krijg je een duel. Nu liep Busquets met z'n keel tegen die hand en doet hij alsof hij een beuk van Mike Tyson kreeg.
fryslanboppe
29th April 2010, 00:29
Die Chivu heeft zijn helm niet eens vast :P
Tyspolir
29th April 2010, 00:30
De slaande beweging is al genoeg voor rood. Hij had het gewoon niet moeten doen.
En chivu weer met een onnozele tackle. Die voetballers hebben echt geen verstand.. |`(
Ik ben ook voor Inter, maar de wijze waarop ze nu spelen.. bah. Ze roepen het over zichzelf af dat ze tegendoelpunten gaan krijgen.
Regenbooggeit
29th April 2010, 00:33
De slaande beweging is al genoeg voor rood. Hij had het gewoon niet moeten doen.
En chivu weer met een onnozele tackle. Die voetballers hebben echt geen verstand.. |`(
Ik ben ook voor Inter, maar de wijze waarop ze nu spelen.. bah. Ze roepen het over zichzelf af dat ze tegendoelpunten gaan krijgen.
Durf er mijn leven bijna op te zetten dat ze gewoon doorgaan naar de finale |`(
ita
29th April 2010, 00:34
Durf er mijn leven bijna op te zetten dat ze gewoon doorgaan naar de finale |`(
Ze waren in de 1ste wedstrijd toch gewoon de betere?
fryslanboppe
29th April 2010, 00:34
Vol op de aanval lijkt mij ook niet echt verstandig in Camp Nou.
Regenbooggeit
29th April 2010, 00:38
Ze waren in de 1ste wedstrijd toch gewoon de betere?
Daarom! Dus ik snap er geen reet van dat ze niet een beetje probeerden te voetballen (voor de rode kaart). Ze weten dat ze Barí§a kunnen ontregelen en in plaats van er een wedstrijd van te maken gaan ze volledig in de eigen 16 staan. Het heiligt misschien de middelen, maar ik heb er persoonlijk een schijthekel aan.
ita
29th April 2010, 00:40
Thnx Mulder en Jans, Precies wat ik bedoelde!! Vieze flikker die Busquets bah
Sander H
29th April 2010, 00:41
Wat een mongool die Busquets :o
Regenbooggeit
29th April 2010, 00:41
Thnx Mulder en Jans, Precies wat ik bedoelde!! Vieze flikker die Busquets bah
Ik zag het inderdaad al, maar in de herhaling was dat handje wel HEEEL vuil hahaha
Rhaegar
29th April 2010, 00:45
Dat was dus zeer zeker wel rood. Of hij nu makkelijk neergaat of niet en of dat vaak gebeurt of nooit, een slaande beweging is direct rood.
Faure
29th April 2010, 00:47
Maar het was geen slaande beweging lijkt me. Een slaande beweging is dat je met je hand/vuist/elleboog op zoek gaat om iets te meppen. Deze knul beweegt zijn arm naar achter op een manier waarmee je normaal de tegenstander om de borst klemt/tegen de borst duwt om hem op afstand te houden.
FerraRa
Dat was dus zeer zeker wel rood. Of hij nu makkelijk neergaat of niet en of dat vaak gebeurt of nooit, een slaande beweging is direct rood.
Slaande beweging? Dit was meer een speldenprikje met de vingers.
Culloden
Wat wilt Barcelona nog meer voor een gunstige situatie? Anders maken ze die kut Italiaantjes gewoon even af :~/
Rhaegar
29th April 2010, 00:48
Wut? Hij duwt z'n handen in z'n gezicht. Dat geldt als slaande beweging.
ita
29th April 2010, 00:50
Wut? Hij duwt z'n handen in z'n gezicht. Dat geldt als slaande beweging.
Het is precies wat Faure zegt, toevallig raakt hij hem nu op z'n keel. Dit gebeurt echt elke wedstrijd Youri en Jans zeiden dit ook.Die acteren ook in het prof voetbal.
Rhaegar
29th April 2010, 00:53
Je kunt er lang over lullen, maar hij drukt z'n handen in z'n gezicht = slaande beweging = rode kaart. De regels zijn vrij simpel wat dat betreft.
Regenbooggeit
29th April 2010, 00:54
Ahhhh wat hekel ik dit soort voetbal :(
ita
29th April 2010, 00:55
Je kunt er lang over lullen, maar hij drukt z'n handen in z'n gezicht = slaande beweging = rode kaart. De regels zijn vrij simpel wat dat betreft.
Dan houden we erover op, want dit worden we niet eens ;)
fryslanboppe
29th April 2010, 00:55
http://i39.tinypic.com/2wfqtrd.gif
Wakkum
29th April 2010, 00:57
I concur. En natuurlijk doet Busquets huilie, dat kan ik hem niet kwalijk nemen.
fryslanboppe
29th April 2010, 01:00
Haal Messi uit de wedstrijd en Barcelona is meteen een heel stuk minder. Ze zijn ontzettend afhankelijk van hem, al is dat niets nieuws ofcourse.
Regenbooggeit
29th April 2010, 01:02
Ik voorzie een blamage. Godverdomme zeg. Barcelona loopt niet, het swingt niet. Het doet niks. IN EIGEN HUIS!
Faure
29th April 2010, 01:03
http://i39.tinypic.com/2wfqtrd.gif
Hahaha, prachtig _O- Doet me denken aan de cartoons :+
VInd het toch mooi hoe Inter toch met redelijk gemak stand houdt. Gaat natuurlijk wel weer 100000 vooroordelen over het 'altijd defensieve italiaanse voetbal' aanwakkeren maar das prima.
Regenbooggeit
29th April 2010, 01:05
BOJAN! :D
Ibra er weer af na een uur..
Lesley
29th April 2010, 01:11
Hahaha, prachtig _O- Doet me denken aan de cartoons :+
VInd het toch mooi hoe Inter toch met redelijk gemak stand houdt. Gaat natuurlijk wel weer 100000 vooroordelen over het 'altijd defensieve italiaanse voetbal' aanwakkeren maar das prima.
Wat vind je er precies mooi aan?
fryslanboppe
29th April 2010, 01:12
Wat voor voetballer is Muntari eigenlijks? Weet alleen dat hij op het middenveld staat :P
Tyspolir
29th April 2010, 01:13
'hoe Inter toch met redelijk gemak stand houdt'?
:P
Mja.. als Inter dit volhoudt is het wel bewonderenswaardig op de een of andere manier. Gewoon zakelijk voetballen en schijt hebben aan alles en iedereen.
Regenbooggeit
29th April 2010, 01:13
Wat voor voetballer is Muntari eigenlijks? Weet alleen dat hij op het middenveld staat :P
Een Ghanees die heel snel kan rennen. 8)
ita
29th April 2010, 01:14
Muntari is een Ghanees die heel hard kan rennen.
rageagainstrage
29th April 2010, 01:15
met hoeveel moet barcelone winnen om door te gaan, 2-0?
Ben normaliter eigenlijk meer fan van Barcelona, maaar hoop nu eigenlijk dat inter door gaat, vindt Morinho echt een mooie gast, en met een man minder zo lang stand houden mag best beloond worden (of beter andersom, man meer hebben, niks er mee doen, moet gewoon afgestraft worden)
Pokalapoketl
Muntari is een Ghanees die heel hard kan rennen.
Gewoon een Ghanees dus?
Tyspolir
ja.
Faure
29th April 2010, 01:16
'hoe Inter toch met redelijk gemak stand houdt'?
:P
Mja.. als Inter dit volhoudt is het wel bewonderenswaardig op de een of andere manier. Gewoon zakelijk voetballen en schijt hebben aan alles en iedereen.
Dat ^ dus. Ik gun Barca echt van alles, maar niet nu tegen een Italiaanse club. Inter doet wat Milan voorheen deed. Zo ontzettend tactisch sterk verdedigen dat zelfs het (normaal) frivole spel van Barcelona er niet doorheen komt. En dat is niet gewoon met zijn 11'en voor de goal hangen.
Ancelotti deed het op precies dezelfde manier een keer met AC Milan als ik het mij goed herinner.
Gewoon een Ghanees dus?
:D, je zou hem zelfs nog kunnen vereenvoudigen naar:
Gewoon een Afrikaan dus?
Ben normaliter eigenlijk meer fan van Barcelona, maaar hoop nu eigenlijk dat inter door gaat, vindt Morinho echt een mooie gast, en met een man minder zo lang stand houden mag best beloont worden (of beter andersom, man meer hebben, niks er mee doen, moet gewoon afgestraft worden)
Exact. Barcelona speelt echt enorm slecht, en of dat nou komt door Inter of door zichzelf maakt niet uit.
Wakkum
29th April 2010, 01:17
Wat een onzin trouwens van de commentator, alsof Inter met 10 man opeens vol de aanval moet spelen wanneer de 3-1 voorstaan. Sorry hoor, maar ik snap niet waarom hierover gezeken moet worden, dit is gewoon Voetbal 101, zo spelen wanneer je voorstaat op aggregate. Kan Inter echt niets kwalijk nemen.
Illuv
29th April 2010, 01:19
Agreed. Wat nou anti-voetbal. En dat gezever over Barcelona komt me ook de keel uit. Inter doet het - gezien de middelen die ze hebben - gewoon goed.
CoinOperatedBoy
29th April 2010, 01:20
Wat creí«ert Barca nu werkelijk? Hebben ze al één 100% kans gehad in de laatste 75 minuten?
Ze hebben het aan zichzelf te danken dat ze hier vandaag verliezen met 0 - 0.
fryslanboppe
29th April 2010, 01:21
Wat een onzin trouwens van de commentator, alsof Inter met 10 man opeens vol de aanval moet spelen wanneer de 3-1 voorstaan. Sorry hoor, maar ik snap niet waarom hierover gezeken moet worden, dit is gewoon Voetbal 101, zo spelen wanneer je voorstaat op aggregate. Kan Inter echt niets kwalijk nemen.
Zou me niks verbazen als die commentator met een Barcelona sjaaltje omzit. Het is zo overduidelijk dat hij voor Barcelona is.
Wat creí«ert Barca nu werkelijk? Hebben ze al één 100% kans gehad in de laatste 75 minuten?
Haal Messi en Xavi uit de wedstrijd en Barcelona is niet meer zo'n bijzondere ploeg
Regenbooggeit
29th April 2010, 01:22
Wat creeí«rt Barca nu werkelijk? Hebben ze al één 100% kans gehad in de laatste 75 minuten?
Actie van Messi die Cesar net uit de hoek haalde. Als die had gezeten hadden we waarschijnlijk een hele andere wedstrijd gezien. Maar goed, het is inderdaad gedaan.. :'(
MAAR IK GELOOF ER NOG WEL IN :D
Edit: Ah, Muntari is erin gezet om het spel nog lammer te leggen. Fijn!
Edit 2: Hahahaha even een half veld afleggen bij de aanloop van een vrije trap!
ita
29th April 2010, 01:24
Zo ontzettend tactisch sterk verdedigen dat zelfs het (normaal) frivole spel van Barcelona er niet doorheen komt. En dat is niet gewoon met zijn 11'en voor de goal hangen.
Dit idd, wanneer je voor de club bent kan je gewoon genieten van de manier van verdedigen. Als tegenpartij wordt je er moedeloos van :D
Regenbooggeit
29th April 2010, 01:27
HOE KAN JE MISSEN! :(
Faure
29th April 2010, 01:28
Haha, prachtdoelpunt van verdediger Pique!
Nu wordt het toch nog spannend:+
Buitenspel is een mogelijkheid, maar wel mooi gedaan.
rageagainstrage
godver :(
Pokalapoketl
:o!
Tyspolir
omfg
MUNTARI's SCHULD!
fryslanboppe
Pique 1 - 0 :(
Regenbooggeit
PIQUEEEEEE
Tyspolir
29th April 2010, 01:29
Nu gaan we het krijgen hoor. Barca scoort nog in 94e minuut..
ita
29th April 2010, 01:30
Och t doelpunt komt te laat.
Pff m'n hart zit in me keel nu
Pokalapoketl
*NERA* suicide watch!
Sander H
Die tweede gaat er ook nog komen, ik voel het :(
Illuv
29th April 2010, 01:31
Gelukkig staat Iniesta er niet in.
rageagainstrage
29th April 2010, 01:31
denk dat barca hem idd wel weer zal gaan maken, helaas:( (niet gedacht dat ik dat zou zeggen)
Faure
29th April 2010, 01:33
Ik ben me ook al aan het voorbereiden op Barca in de finale :(
4 minuten extra, holy crap. En gelukkig hands :+
ita
29th April 2010, 01:36
Ja duuh, was hands. Rot op kut commentator.
Tyspolir
OMFG!!!!!!!!!!
EDIT: AFGEKEURT OMFG :D
fryslanboppe
AFGEKEURD HAHA!
Faure
29th April 2010, 01:37
Haha, commentaar op sport1 is echt veel beter. Die riep meteen al dat het hands was dus mijn hart bleef kalm :+
Haha, die scheids is geweldig:+
rageagainstrage
zo, daar mag ik even wat nare ziektes en verwensingen terug nemen, gelukkig heh
Tyspolir
Was het hands?
CoinOperatedBoy
Als die commentator geen paardenhoofd in z'n bed heeft liggen vanavond weet ik het ook niet meer. Wat een Barca fan.
Disarmonia Mundi
Objectief commentaar dit! :'))))))))))))))))))
Regenbooggeit
Weer die klote scheids, GODVERDOMME
Illuv
29th April 2010, 01:38
Heerlijk Leo, je stem slaat gewoon over van je Barca liefde.
Faure
29th April 2010, 01:39
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Als palermitano zeg ik het niet snel, maar, FORZA INTEEEER
ita
29th April 2010, 01:39
Commentator* (weet nooit hen namen :D) mag lekker z'n verdriet gaan weg masturberen en klaarkomen over z'n Barca sjaaltje.
Lekkkerrrrrrr!!!!! :D
Tyspolir
29th April 2010, 01:40
ROFL Mourinho :D
fryslanboppe
Ben benieuwd of Nera Mourinho nog steeds weg wil hebben.
Sander H
Mourinho :D
Regenbooggeit
Nou sorry jongens. Maar vorige week was de 3-1 onterecht. En nu WEER zo'n discutabele beslissing. Ik ben echt bloedlink.. Het was aangeschoten hands, rot op man!
Faure
29th April 2010, 01:41
Nou sorry jongens. Maar vorige week was de 3-1 onterecht. En nu WEER zo'n discutabele beslissing. Ik ben echt bloedlink.. Het was aangeschoten hands, rot op man!
Het was wel zodanig bepalend dat er enorm voordeel uit getrokken kon worden dus terecht.
En of het nou klopt of niet wat ik zeg:http://e.deviantart.com/emoticons/n/nana.gif
Pokalapoketl
29th April 2010, 01:41
Leo?
Regenbooggeit
29th April 2010, 01:42
Het was wel zodanig bepalend dat er enorm voordeel uit getrokken kon worden dus terecht.
En of het nou klopt of niet wat ik zeg:http://e.deviantart.com/emoticons/n/nana.gif
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
CoinOperatedBoy
29th April 2010, 01:43
Gelukkig voeren ze wel al die domme statistieken lijstjes aan. Toch nog iets gewonnen!
Faure
29th April 2010, 01:44
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
:aai: Sorry:+
winDOS
29th April 2010, 01:45
Die sprinklers op het einde _0-
Regenbooggeit
29th April 2010, 01:46
:aai: Sorry:+
Serieus, toen Bojan scoorde sprong ik naar buiten van het schreeuwen. Ik had het niet eens door totdat ik terugkwam en er nog steeds 1-0 stond hahaha. :(:(
Obsidian
29th April 2010, 01:47
Heerlijk Leo, je stem slaat gewoon over van je Barca liefde.
Welke Leo?
Ik keek naar NOS, en de commentator daar was Jeroen Grueter.
Nouja, dit afdruipvoetbal was niet echt leuk om naar te kijken.
Lesley
29th April 2010, 01:49
DIT
http://i39.tinypic.com/wss4mh.jpg
FerraRa
Mourinho konings. Hij houdt zich gewoon ní*et in tijdens zo'n situatie, terwijl de meeste braverikken in de voetbalwereld dat wel zouden doen. Lekker schijt hebben aan fatsoen, terwijl je verder geen grenzen overgaat.
Kut-commentaar trouwens, het maakte mij niet uit wie er zou winnen. Maar als op een dergelijke manier partij kiest ga ik juist voor de tegenstander juichen.
Dicear
Tactisch een meesterzet van mourinho. Voetballend was het zeer erg onder de maat, en was de amusementwaarde(afgezien van de laatste 10 minuten) ook erg laag. Maar goed, Inter is door, en dat betekent dat het een zeer spannende finale gaat worden. De meester versus de leerling.
flapstaart
29th April 2010, 01:50
Ik hoop maar dat er geen Interfans met hartproblemen naar de slotfase hebben gekeken, anders was er gegarandeerd narigheid van gekomen :P
Lesley
29th April 2010, 01:51
Mourinho konings. Hij houdt zich gewoon ní*et in tijdens zo'n situatie, terwijl de meeste braverikken in de voetbalwereld dat wel zouden doen. Lekker schijt hebben aan fatsoen, terwijl je verder geen grenzen overgaat.
Gelukkig juicht ie niet tegenover tienduizenden woedende Barcelonafans.
Obsidian
29th April 2010, 01:51
Het klopt wel wat je zegt hoor. :)
Ries
29th April 2010, 01:57
Mourinho's actie op beeld? En die handsbal? Ik mis al het leuke weer :(
FerraRa
Gelukkig juicht ie niet tegenover tienduizenden woedende Barcelonafans.
_O_
Varonion
Inter :D.
Mourinhio :D.
Alle gefrustreerde Barca fans :D.
De finale word echt _O_.
Paribus
29th April 2010, 01:59
Volgens mij juichte hij richting de inter-fans, die in dat deel van het stadion zaten. Waarom zou dat niet mogen? Sowieso vind ik dat ze blij mogen zijn met die finaleplek. Ze hebben het dik en dik verdiend (over 2 wedstrijden). Eerste wedstrijd beter, tweede wedstrijd puur op karakter de finaleplek binnen gesleept. Respect voor de geconcentreerde manier waarop ze een uur lang hebben gespeeld. Die rode kaart sloeg uberhaupt nergens op.
@ Nera: super gefeliciteerd! :)
Barca speelde niet op niveau. Het tempo lag veel te laag, waardoor ze eigenlijk geen moment iets konden forceren.
Wakkum
29th April 2010, 02:03
Die sprinklers trouwens _O-
Rhaegar
29th April 2010, 02:05
De finale wordt echt waardeloos, twee van de meest onsympathieke zaadteams. :(
En dan ook nog op zo'n onmogelijk tijdstip.
Varonion
29th April 2010, 02:06
Ik zei toch ook dat Sneijder word uitgekotst omdat hij bij Ajax heeft gespeeld? Volgens mij heb ik daar gewoon volkomen gelijk in, weet niet waar je je gelijk wil halen?
Je moet niet vergeten dat de Bunnikzijde er ook is als het goed gaat met de club, altijd maar de negatieve kanten komen naar boven van een harde kern.
Ik wilde mijn gelijk niet halen dus misschien moet je voortaan je conclusies even overdenken en aanpassen alvorens je ze plaatst.
Ik wilde enkel aangeven dat ze het niet persoonlijk op hem hebben gemunt.
Ohja wacht jij was toch dat type dat vond dat je je club soms moest verdedigen met geweld toch? :')
Waarom ga ik hier uberhaupt nog op in... :')
BiT
29th April 2010, 02:06
Inderdaad, ik hoef 'm niet eens te zien als ik eerlijk ben...
ita
29th April 2010, 02:08
Toch gewoon om 20:45? Alleen dan op een zaterdag.
StevieNL
29th April 2010, 02:14
Ik ben blij voor Nera :D.
Vind het wel écht slecht van barcelona, ze hebben helemaal niets laten zien. Of dit te wijten valt aan de slechtheid van barcelona, over 2 wedstrijden gezien zelfs, of aan inter weet ik niet. In ieder geval prachtig gedaan door inter, had dit niet aan zien komen.
Heerlijk ook dat zowel robben als sneijder in de finale staan in madrid, fu :D.
Rhaegar
29th April 2010, 02:19
Toch gewoon om 20:45? Alleen dan op een zaterdag.
Mja, op een zaterdag is dat best klote. :P
Paribus
29th April 2010, 02:21
Denk dat Bayern toch zal proberen aan te vallen en Inter een afwachtende houding zal innemen. Wordt in ieder geval een leuk tactisch steekspel. :) Alleen al daarom wil ik hem niet missen.
pulsar 2kx
29th April 2010, 02:23
Heerlijk kutvoetbal :D , ik heb genoten.
Culloden
29th April 2010, 02:47
Hopelijk worden ze opgevreten door de Duitsers, je verdient gewoon geen prijs door zo te spelen. Homo's. Maarja, Barcelona is gewoon te kort geschoten ^^
Rhaegar
29th April 2010, 02:50
Het wordt trouwens wel één finale, toch? :D
StevieNL
29th April 2010, 02:57
Het wordt trouwens wel één finale, toch? :D
Ja, anders krijg je weer 2 niet spannende schijtwedstrijden zoals deze week, hoewel ik wel heb genoten van de wedstrijd van vanavond.
*NERAZZURRI*
29th April 2010, 03:09
SI SI SI, ANDIAMO A MADRID!!!!!!!!!!
Wat een martelgang, maar wat een beloning. De tranen sprongen in m'n ogen na afloop. Koppijn van de spanning, niet normaal.
Onbeschrijfelijk! Thanks voor de felicitaties trouwens _O_
*NERAZZURRI*
29th April 2010, 03:58
Ik moest lachen:
http://img96.imageshack.us/img96/3860/4fzs4o.gif
http://i41.tinypic.com/2jfnfcy.jpg
http://i41.tinypic.com/ddysk5.jpg
Varonion
29th April 2010, 11:43
SI SI SI, ANDIAMO A MADRID!!!!!!!!!!
Wat een martelgang, maar wat een beloning. De tranen sprongen in m'n ogen na afloop. Koppijn van de spanning, niet normaal.
Onbeschrijfelijk! Thanks voor de felicitaties trouwens _O_
Hoeveel meubels en/of porselein ging er aan toen Motta de rode kaart kreeg? :+
En is er nog wat over van de woonkamer na de 2-0 (die afgekeurd was)?
Ries
29th April 2010, 12:09
_O_
martha1989
29th April 2010, 12:09
dat die commentator ook nog zei: Die rode kaart was heel goed maar hier gaat de blekere echt de fout in:D Moedig gefloten, ongeacht of het terecht was. Barca verdiende het ook niet meer, hoewel dat 1000x meer mijn club is dan fc afbraak. Ik voorspel een redelijke makkie voor inter in de finale. Wel leuke battle tussen trainers/vrienden