View Full Version : De Grote Voetbalthread [Deel 13]
Myster
31st March 2010, 11:51
http://i37.tinypic.com/3449tt5.jpg (http://i37.tinypic.com/3449tt5.jpg)
http://www.voetbal.nl/pages/homepage...tcode=homepage (http://www.voetbal.nl/pages/homepage.aspx?contentcode=homepage)
http://www.vi.nl/Home.htm
http://www.voetbalzone.nl/
Werd wel weer tijd voor een nieuw draadje.
Bayern gister gewonnen van Man U en vanavond de beurt aan Arsenal en Barca O+
Laatste reactie:
Te vroeg wakker dus wezen youtuben en kwam toen weer deze oude geweldige goal tegen:
http://www.youtube.com/v/kVHE95gGJyg&
Die beweging vlak voor de goal, zo ontzettend geweldig :D
Development
31st March 2010, 13:38
Vanavond heerlijke wedstrijd!
Bayern toch weer in de laatste minuut, het blijven moffen he
FerraRa
31st March 2010, 15:05
Zit net een beetje het WK-dossier van VI te bekijken, en ze hebben inmiddels wat info toegevoegd over de stadions (http://www.vi.nl/Competities/WK-2010...r/Stadions.htm (http://www.vi.nl/Competities/WK-2010/WK-2010-dossier/Stadions.htm)). Moet zeggen dat dat er top uitziet! Ik denk dat wat dat betreft het WK wel mooi kan gaan worden. Vraag is alleen hoe soepel het transport tussen de verschillende speelsteden verloopt, en hoe de veiligheid is.
Je krijgt er toch wel zin in als je die stadions zo ziet :).
Kirov
31st March 2010, 15:15
Vanavond heerlijke wedstrijd!
Bayern toch weer in de laatste minuut, het blijven moffen he
Als die Duitsers Olic of Ribery door het stadion schreeuwen, je krijgt gewoon een dejavu van een jaar of 70 geleden :P
Varonion
31st March 2010, 19:18
Verstuikte enkel kost ongelukkige Rooney cruciale duels
31 maart '10 15:24 door Jeroen de Laat
Pech voor Wayne Rooney en Manchester United. De spits is twee tot vier weken uitgeschakeld met een enkelblessure en mist daardoor een cruciale fase van zijn club.
Rooney raakte dinsdagavond in het duel met Bayern Mí¼nchen geblesseerd toen hij Mario Gomez ontweek. De aanvaller kwam verkeerd neer en verstuikte zijn enkel, zo wees onderzoek in het ziekenhuis uit. Pech, maar ook een beetje geluk. De vrees bestond namelijk dat het allemaal een stuk ernstiger zou zijn. In dat geval had hij een streep door het WK kunnen zetten.
Nu mist de topscorer van de Premier League enkele belangrijke wedstrijden van Manchester United. Allereerst de topper komend weekeinde tegen Chelsea en ook zeker de return volgende week tegen Bayern Mí¼nchen.
Komt mooi uit voor Bayern ^^
Rhaegar
31st March 2010, 19:22
Als die Duitsers Olic of Ribery door het stadion schreeuwen, je krijgt gewoon een dejavu van een jaar of 70 geleden :P
God, altijd weer dit. Triest gewoon. Dat element zit gewoon in de Duitse cultuur, dat hebben de Nazi's niet uitgevonden.
*NERAZZURRI*
31st March 2010, 19:26
God, altijd weer dit. Triest gewoon. Dat element zit gewoon in de Duitse cultuur, dat hebben de Nazi's niet uitgevonden.
Ein bisschen auf deine teentjes getrí¤ppelt, herr Sandro? :+ [/tease]
Nee, het heeft inderdaad niets met de oorlog te maken, maar toch is het wel lekker makkelijk om zo de Duitse voetbalhaat te voeden. Straks gaan we ze nog sympathiek vinden, kom nou ;)
ita
31st March 2010, 19:37
Grappig is wel is dat volgens mij hun voetbalhaat jegens ons een stuk minder is dan andersom.
Paribus
31st March 2010, 19:56
Maar dat maakt het er niet minder leuk om. ;)
Rhaegar
31st March 2010, 20:01
Nee, het heeft inderdaad niets met de oorlog te maken, maar toch is het wel lekker makkelijk om zo de Duitse voetbalhaat te voeden. Straks gaan we ze nog sympathiek vinden, kom nou ;)
Niks mis mee, maar verzin dan een keer iets origineels. :P
Ik heb trouwens niets met Duitsland hoor. Volgens mij heb ik een grotere hekel aan Bayern dan de meesten.
loskwantos
31st March 2010, 20:03
Duitsland en Nederland zijn gewoon rivalen, omdat ze aan elkaar gewaagd zijn :D
Kijk maar naar engeland frankrijk hun hebben dat ook
ita
31st March 2010, 20:04
Niks mis mee, maar verzin dan een keer iets origineels. :P
Ik heb trouwens niets met Duitsland hoor. Volgens mij heb ik een grotere hekel aan Bayern dan de meesten.
Oh het zijn niet alleen de Duitsers hoor, heb hetzelfde met Fransen :+
Rhaegar
31st March 2010, 20:07
En Belgen, maar die hebben zelden succes. (A)
degodvader
31st March 2010, 21:17
Toch zijn er maar weinig duitsers met dezelfde gevoelens over ons als vice versa.
Ries
31st March 2010, 21:46
Duitsland _O_
*NERAZZURRI*
31st March 2010, 22:02
Oké, ik dacht wat Duitse roots te bespeuren gezien je achternaam en deze opmerking ;)
En Bayern is zelfs voor het gros van de Duitsers te Duits :D
En Belgen, maar die hebben zelden succes. (A)
Belgen zijn cool. Zolang ze Vlaams praten that is.
Rhaegar
31st March 2010, 22:23
Oké, ik dacht wat Duitse roots te bespeuren gezien je achternaam en deze opmerking ;)
Mja, ik ben er geboren. Daar houdt het echter al mee op. Voor Duitsers ben ik een Nederlander, en voor Nederlanders ben ik een Duitser. Voel me net Malik in Un Prophete. :(
*NERAZZURRI*
31st March 2010, 22:24
Je lijkt wel een Marokkaan!
StevieNL
31st March 2010, 23:44
Is van Persie nou nog steeds geblesseerd door die pauper oefenwedstrijd? :(
fryslanboppe
31st March 2010, 23:48
Is van Persie nou nog steeds geblesseerd door die pauper oefenwedstrijd? :(
Jep, alhoewel hij wel weer aan het trainen is met de bal.
Tyspolir
1st April 2010, 00:00
Oh shit Barca :D Lekker hoor.
Sander H
1st April 2010, 00:01
0-3 was wel een terechte tussenstand na een kwartier :D
degodvader
1st April 2010, 00:09
Nu komt arsenal er weer wat meer in, nu kan 't nog leuk gaan worden!
StevieNL
1st April 2010, 00:16
Veel mooie duels ook, prachtige wedstrijd tot nu toe.
Yozzie
1st April 2010, 00:35
Fantastisch eerste kwartier van Barca, dompert Arsjavin en Gallas al zijn uitgevallen en dat Fabregas er in Barcelona niet bij is =/ Maar vooral Arsjavin haalt natuurlijk een behoorlijk gedeelte uit de angel van de aanval van Arsenal. En van een 'wissselbeleid' is er voor Wenger nu natuurlijk ook geen sprake meer. Rosicky misschien nog. We wachten maar even!
FerraRa
1st April 2010, 00:35
Godverdomme wat een PRACHTPOT!
Pascal
1st April 2010, 00:40
Lekker snel de punten in Rotterdam gehouden. Niet een boeiende helft maar het gaatje met AZ is weer gegroeid.
FerraRa
1st April 2010, 00:43
Lekker snel de punten in Rotterdam gehouden. Niet een boeiende helft maar het gaatje met AZ is weer gegroeid.
Oja, Feyenoord moest ook nog spelen. Verrek had ik dat beter kunnen bekijken dan dat geneuzel van Youri Mulder. Nja gewonnen, mooi dus.
Tyspolir
1st April 2010, 00:49
Zo, even snel gedaan wat al lang in de 1e helft had moeten worden gedaan :D
Ibra _O_
Faure
1st April 2010, 01:02
Over en uit voor Arsenal, wel sneu hoe het ging overigens.
Disarmonia Mundi
1st April 2010, 01:02
En weer. :+
Heeeeee hee eindelijk. Milito 1-0 :D
StevieNL
1st April 2010, 01:14
Whehe, ook mooi om te zien hoe snel voetballers opeens op kunnen staan als er voordeel wordt toegepast :D.
Culloden
1st April 2010, 01:23
Lekker Feyenoord :bier:
fryslanboppe
1st April 2010, 01:26
Penalty en rood voor puyol \o/
StevieNL
1st April 2010, 01:26
Oei, die rood doet pijn. Vooral voor de return.
Sander H
1st April 2010, 01:27
Scheidsrechters die de hoofdrol voor zich opeisen |`(
Disarmonia Mundi
1st April 2010, 01:28
Wat een onzin zeg.
Nou ja, Barcelona gaat toch wel door.
Regenbooggeit
1st April 2010, 01:28
Penalty en rood voor puyol \o/
Maarrrrrrr een gemiste penalty
Edit: helaas toch niet
*NERAZZURRI*
1st April 2010, 01:54
Onvoorstelbaar. Zo'n meer dan uitstekende tweede helft spelen en toch maar één keer scoren.
EINDELIJK eens het aanvallende Inter gezien waar ik altijd op hoop in de tweede helft. Ze kunnen het gewoon!! :| De middenvelders die aansluiten bij de aanval, de verdedigers die instappen, bewegende mensen met vaak één keer raken tot gevolg. Jammer dat de mensen voor het doel niet scherp waren, want we hadden hier met zeer groot verschil moeten winnen. CSKA was trouwens echt bagger vanavond, maar het jammere is dat we van de return geen formaliteit hebben gemaakt. Een return in Rusland waar ze alles uit de kast zullen halen. Wel lekker dat Krasic er niet bij is overigens (niet dat ik 'm gezien heb vanavond, maar dat zegt me allemaal helemaal niks).
Een zeer dubbel gevoel. Had veel lekkerder willen en moeten zitten nu.
Gelukkig was Ibra geweldig vanavond. Het enige wat ik heb gezien zijn de goals en wat hoogtepunten uit de eerste helft, maar daarnaar kijkend is het onvoorstelbaar dat Barí§a nog gelijk speelt.
Yozzie
1st April 2010, 02:06
Oei, die rood doet pijn. Vooral voor de return.
Mja hij had al geel, dat was het wss minimaal geweest dus dan was hij ook wel geschorst. Mooi eindresultaat, belooft wat voor volgende week :D
http://nos.nl/video/145528-van-persi...disch-fit.html (http://nos.nl/video/145528-van-persie-ik-ben-medisch-fit.html)
?
Zou nog mooier zijn 8)
Ries
1st April 2010, 02:21
Van Persie scoort de winnende bij zijn rentree in Camp Nou waar hij in de 77e minuut bij een 1-1 stand het veld in komt.
*NERAZZURRI*
1st April 2010, 02:42
Medisch fit is niet wedstrijd fit. Forget it. Laten we vooral hopen van niet. Geen risico's voor het WK met hem gaarne.
Yozzie
1st April 2010, 02:53
Agreed on that one.
Maar ik zou 'm wel nog even willen zien in de Champions League :D IK WIL GEWOON TEVEEL
Faure
1st April 2010, 04:26
Over en uit voor Arsenal, wel sneu hoe het ging overigens.
Goh, kom ik terug van een geweldig optreden blijkt het 2-2 te zijn geworden_O-
Disarmonia Mundi
1st April 2010, 04:34
Mja hij had al geel, dat was het wss minimaal geweest dus dan was hij ook wel geschorst.
Volgens mij was dat Piqué. Barca mist dus de vaste centrale verdedigers.
Regenbooggeit
1st April 2010, 05:15
Precies. En Puyol maakte absoluut geen overtreding, Fabregas maakte zelf een stuntelactie door met zijn eigen been tussen die van Puyol te haken..
fryslanboppe
1st April 2010, 14:13
Precies. En Puyol maakte absoluut geen overtreding, Fabregas maakte zelf een stuntelactie door met zijn eigen been tussen die van Puyol te haken..
Of hij deed dat met 'opzet' ;)
Daniël
1st April 2010, 14:26
Ze hebben toch Milito, Cí*ceres en Chrygynsky op de bank zitten? Ook geen vervelende bank. :)
Paribus
1st April 2010, 14:32
Volgens mij kan Yaya Touré ook centraal achterin spelen, alleen weet ik niet of die fit is. :S
fryslanboppe
1st April 2010, 14:57
Ze hebben toch Milito, Cí*ceres en Chrygynsky op de bank zitten? Ook geen vervelende bank. :)
Cí*ceres speelt volgens mij bij Juventus, weet het alleen niet zeker. Maar dat is nog een sterke achterhoede inderdaad.
Onvoorstelbaar. Zo'n meer dan uitstekende tweede helft spelen en toch maar één keer scoren.
EINDELIJK eens het aanvallende Inter gezien waar ik altijd op hoop in de tweede helft. Ze kunnen het gewoon!! :| De middenvelders die aansluiten bij de aanval, de verdedigers die instappen, bewegende mensen met vaak één keer raken tot gevolg. Jammer dat de mensen voor het doel niet scherp waren, want we hadden hier met zeer groot verschil moeten winnen. CSKA was trouwens echt bagger vanavond, maar het jammere is dat we van de return geen formaliteit hebben gemaakt. Een return in Rusland waar ze alles uit de kast zullen halen. Wel lekker dat Krasic er niet bij is overigens (niet dat ik 'm gezien heb vanavond, maar dat zegt me allemaal helemaal niks).
Een zeer dubbel gevoel. Had veel lekkerder willen en moeten zitten nu.
Op een gegeven moment was het gewoon wachten op de goal, gelukkig viel hij wel want je hebt wel eens van die wedstrijden dan wie wil hij er gewoon niet in. Het is wel balen dat het er maar bij 1 bleef want Inter speelde idd met name in de 2e helft aantrekkelijk aanvallend voetbal. Maar dit mag echt niet meer uit handen gegeven worden. Akinveef is trouwens echt een goeie keeper!
*NERAZZURRI*
1st April 2010, 17:48
Hij maakt zeker wel een overtreding want door zijn inbreng wordt Fabregas een overduidelijke doelkans ontnomen. Zelfs die rode kaart is verklaarbaar. Dat het niet echt expres was doet daar niks aan af.
Akinveef is trouwens echt een goeie keeper!
Vind ik ook. Altijd als ik 'm zie is ie ijzersterk. Zal nog best bij een topclub belanden een keer denk ik.
Paribus
1st April 2010, 18:03
Vind die Akinfeev wel wat voor Barí§a. Victor Valdes vind ik maar een prutser.
degodvader
1st April 2010, 19:02
Hij maakt zeker wel een overtreding want door zijn inbreng wordt Fabregas een overduidelijke doelkans ontnomen.
Dit is een beetje een kul-argument, het is juist de taak van een verdediger om een speler door zijn inbreng een doelkans te ontnemen. Echter als dit onregelementair gebeurd in de 16 volgt een strafschop, maakt puyol een overtreding, not in my opinion.
*NERAZZURRI*
1st April 2010, 19:16
Raakt Puyol de bal? Nee. Wordt het Fabgreas onmogelijk gemaakt op doel te schieten? Ja.
Het is geen kulargument, het zijn regels.
Paribus
1st April 2010, 19:37
Ja, maar je kunt ook zeggen dat Fabregas zichzelf de schietkans ontneemt door zijn been tussen de benen van Puyol te planten. Maar goed, ik heb de beelden daarvoor te slecht bekeken om te zien of er nu sprake was van opzet of niet.
Yozzie
1st April 2010, 19:43
Oh dat wist ik niet van Puyol, niet goed opgelet gister dan :P
Rhaegar
1st April 2010, 19:50
Volgens mij stond Puyol er alleen maar bij, en was Fabregas degene die de actie maakte.
*NERAZZURRI*
1st April 2010, 19:52
Oké, dus als ik jullie redenatie goed begrijp had Fabregas maar niet op doel moeten schieten?
En FunkXual: opzet is geen issue.
Regenbooggeit
1st April 2010, 23:50
Scan bevestigt angst Fabregas voor kuitbreuk
01/04/2010 18:13
Cesc Fabregas sprak al de angst voor een kuitbreek in zijn rechterbeen uit na de wedstrijd tegen Barcelona van woensdag in de kwartfinale van de Champions League. Een scan bevestigde donderdag het vermoeden. Het WK is in gevaar voor de 22-jarige Spaanse middenvelder van Arsenal.
Fabregas benutte vijf minuten voor tijd een strafschop die de 2-2 eindstand betekende. Daarbij liep hij de breuk op. De middenvelder moet volgens de medische staf minimaal zes weken toekijken en daardoor kan het WK in Zuid-Afrika wel eens te vroeg komen voor de aanvoerder van The Gunners.
&
Arshavin denkt paar weken te moeten toekijken
01/04/2010 12:27
Arsenal kwam het duel met Barcelona niet ongeschonden door. Andrei Arshavin was een van de drie slachtoffers. De Rus verwacht een paar weken nodig te hebben.
Arshavin moest na minder dan een half uur het Champions League-duel met Barcelona (2-2) laten voor wat het was. 'Het is geen oude blessure die opspeelt', zei de Russische aanvaller op zijn eigen website. 'Waarschijnlijk ben ik twee tot drie weken niet inzetbaar.'
Arshavin mist daardoor de return in Barcelona. De international ziet ondanks zijn absentie kansen in Camp Nou. 'De andere spelers gaan voor de winst. Ze hebben woensdag karakter getoond. Er is nog steeds hoop.'
Naast Arshavin hielden Cesc Fabregas en William Gallas blessures over aan de wedstrijd tegen Barcelona. De Spaanse middenvelder wacht op uitsluitsel over een mogelijk kuitbreuk, terwijl manager Arsí¨ne Wenger dit seizoen niet meer rekent op de Franse verdediger.
Bron: VI.nl
Wordt een leuke return met Barcelona dan.. 8)
Varonion
2nd April 2010, 00:52
Babel :')
Regenbooggeit
2nd April 2010, 00:58
Babel :')
Ik checkte het net even via VI.nl. Wat heeft die gedaan? Zit zelf niet te kijken..
Ik checkte het net even via VI.nl. Wat heeft die gedaan? Zit zelf niet te kijken..
Hij duwde 2x bij Luicao in het gezicht. Niet heel bijzonder tho. Wel een fraaie goal van Agger.
*NERAZZURRI*
2nd April 2010, 01:29
Hup Standard. Pak die lelijke moffen eens aan :| Hebben tegen ons Beneluxers wel weer genoeg gemazzeld dit seizoen.
fryslanboppe
2nd April 2010, 01:40
Fulham staat 2 - 0 voor tegen Wolfsburg, ze doen het wel ontzettend goed in de Europa League :)
Regenbooggeit
2nd April 2010, 01:44
2 penalty's voor Benfica, god..
*NERAZZURRI*
2nd April 2010, 02:05
Benfica-Liverpool 2-1
Fulham-Wolfsburg 2-1
HSV-Standard Luik 2-1
Valencia-Atlético Madrid 2-2
Overal nog spannend dus. Nice! Tenminste volgende week nóg een spannend voetbalavondje :)
Varonion
2nd April 2010, 23:26
Australisch trio tekent contract
2010-04-02 13:00:00
'Het past in ons plaatje om te investeren in jonge spelers', sprak voorzitter Jan Willem van Dop vrijdag tijdens de presentatie van het drietal. Technisch directeur Foeke Booy toonde zich verheugd met de nieuwe aanwinsten. 'We zijn blij en trots dat het ons een keer gelukt is om de concurrentie voor te blijven. Er was heel veel interesse voor ze. Niet alleen van Nederlandse clubs, maar ook uit andere landen en dan vooral uit Engeland. We willen hun talenten bij ons verder ontwikkelen en met hen onze ambities verder vorm geven.'
De pas achttienjarige Tommy Oar maakte al deel uit van de nationale ploeg van Australií«. De flankspeler werd vorig jaar de jongste doelpuntenmaker ooit in de Australische competitie met zijn winnende vrije trap in de wedstrijd tegen Wellington Phoenix. Hij beschikt tevens over een goede voorzet. Michael Zullo (21) kan zowel op de linksbackpositie als op de linksvoorpositie uit de voeten. Adam Sarota (21) is een creatieve aanvallende middenvelder.
De veelbelovende jonge spelers die alle drie over een Europees paspoort beschikken legden onlangs een geslaagde proefperiode af bij FC Utrecht. Daarnaast heeft de club verdere inlichtingen ingewonnen over het drietal bij kenners. Onder meer bij bondscoach Pim Verbeek en coach Frank Farina die ervaringen hebben met deze spelers. Booy wees ook op de typische en veelgeprezen topsportmentaliteit van Australií«rs, die ook hun voorgangers al hebben getoond in het Nederlandse voetbal. Het drietal mag zich in de voorbereiding waarmaken en een plaats afdwingen, stelde Booy. 'Het belangrijkste is dat ze gaan spelen', zei hij.
Sarota toonde zich onder de indruk van de ontvangst en de club FC Utrecht. 'Dit is een geweldige plaats om me verder te ontwikkelen.' Oar zei vereerd te zijn dat FC Utrecht hem heeft gecontracteerd. 'Het is een club met een mooie toekomst en ik verheug me om daar deel van uit te gaan maken.' Zullo wees op zijn goede ervaringen met het grote aantal Nederlandse trainers dat in zijn land actief is. 'Ik heb deze kans om naar Nederland te komen daarom met beide handen aangegrepen.'
Oar reist vrijdag meteen door naar Argentinií« voor een wedstrijd met Australií« onder 21 jaar. Hij verdiende enige weken terug ook al zijn eerste 'cap' voor het Australische nationale team waarvoor ook Zullo al twee keer uitkwam. De competitie in Australií« is al drie weken afgelopen. Over drie weken begint de voorbereiding op het nieuwe seizoen waarin de drie ook weer aansluiten bij hun huidige club. In de zomer melden zij zich voor de voorbereiding begint in Utrecht. Als ze deel uitmaken van de WK-selectie zal dat uiteraard wat later zijn.
:):):)
Faure
3rd April 2010, 04:05
Wat een slecht nieuwsbericht dat ik pas in de 3e alinea te horen krijg om welke club het gaat :~/.
Spooxx
3rd April 2010, 12:59
Zal wel vanaf de FC Utrecht website zelf komen.
Varonion
3rd April 2010, 16:20
Wat een slecht nieuwsbericht dat ik pas in de 3e alinea te horen krijg om welke club het gaat :~/.
Kwam van de Utrecht site zelf :+.
Man U - Chelsea, ben benieuwd!! Van mij mag Chelsea wel winnen, wil niet dat Man U weer kampioen wordt:P
Edit: 0-1 Cole, hele knappe goal!
0-2 Drogba, wat een beest is dat, staat net 10 min in het veld.
Hij Stond wel flink buitenspel en de grens stond op 1 lijn, dit moet hij wel gezien hebben.
1-2 Macheda
Schalke - Bayern kijken in de rust van het Italiaanse voetbal scoort Bayern binnen 1 minuut 2x. 0-2.
Heeuu Balotelli scoort.
Sander H
3rd April 2010, 19:19
Jaas-Han Kloentelaa ook gescoord, wel gewisseld nu.
Spooxx
3rd April 2010, 19:21
Wat stom wat die Altintop zeg, had bij die eerste overtreding ook al rood kunnen krijgen. Net als bij een paar overtredingen van Schalke trouwens.
Gebeurt in ieder geval genoeg :D
*NERAZZURRI*
4th April 2010, 05:21
Vergeleken met Twente speelt zelfs Inter oogstrelend voetbal :')
3-0 overigens. Simpele overwinning vandaag tegen een futloos Bologna. Volgende week weer eens een wedstrijd van het jaar... Niet winnen in Firenze is géén scudetto.
Sander H
4th April 2010, 15:52
Geel voor Bosschaart, gewoon een rode kaart |`(
Lesley
4th April 2010, 15:53
Ja hoor, slechts geel...
Pantelic is ook weer lekker bezig![/sarcasm]
Sander H
4th April 2010, 16:14
Zoals verwacht speelt Ado tegen Ajax weer alsof hun leven er vanaf hangt :(
Lesley
4th April 2010, 16:45
WISSEL PANTELIC. JEZUS.
Edit: Haha, Jol heeft me gehoord :+
Sander H
4th April 2010, 16:56
Spel heeft 5 minuten stilgelegen door geblesseerde keeper van Ado, Ajax moet echt wat doen anders is het gelopen :(
Lesley
4th April 2010, 17:09
Ongelooflijk wat een DOMME, DOMME mongool die Ditewig. Ongelooflijk! |`(
Ries
4th April 2010, 17:23
Hij maakt een goede indruk :")
Sander H
4th April 2010, 17:23
JAAAAAAA
Pokalapoketl
4th April 2010, 17:25
Godverdomme wat een kutwedstrijd. Ik dacht juist dat er eindelijk verandering in zat tov de laatste jaren.
Gelukkig nog 1-0.
Sander H
4th April 2010, 17:26
De vorige jaren zou Ajax dit soort wedstrijden verliezen, nu kunnen ze dus ook a la PSV en Twente in het slot toeslaan.
StevieNL
4th April 2010, 17:26
NOES :(!
Ariez
4th April 2010, 17:27
Die gaan ons echt niet van het kampioenschap afhouden. En zeg nou niet ze slaan a la PSV en Twente toe, die scoren in ieder geval tegen een ploeg met 11 man inclusief keeper. De eerste titel in 45 jaar, heerlijk :D
Sander H
4th April 2010, 17:29
Die gaan ons echt niet van het kampioenschap afhouden. En zeg nou niet ze slaan a la PSV en Twente toe, die scoren in ieder geval tegen een ploeg met 11 man inclusief keeper. De eerste titel in 45 jaar, heerlijk :D
Dus? Die keeper krijgt rood door z'n eigen schuld hoor :P
Spooxx
4th April 2010, 17:30
De eerste titel in 45 jaar, heerlijk :D
Doomswitch!
Hoe houden die Twente supporters dat telkens vol zeg? Ging echt dood laatste 10 minuten :(
Dicear
4th April 2010, 17:33
7 minuten blessuretijd. Wat kan in godsnaam nou zo lang geduurd hebben? Schandalig om zoveel blessuretijd te geven.
Ries
4th April 2010, 17:34
ALTIJD WEER DAT LUCKY AJAX DAT BIJ 90+3 SCOORT!!!!
(:
Ariez
4th April 2010, 17:34
Dus? Die keeper krijgt rood door z'n eigen schuld hoor :P
De Zeeuw mag anders ook wel een keer eraf gestuurd worden door zijn gezeur, geprovoceer, doorhalen op tegenstanders en theater. Maar zolang het werkt, is hij natuurlijk wel een nuttige speler voor een elftal.
Van den Bergh was trouwens best aardig als keeper.
OMG ik dacht de hele tijd dat het om 14:30 begon. Ik zet de tv aan zijn ze al in de 96e minuut.Zie ik hier dat ik flink wat gemist heb. Op de tv zie ik nog de herhaling van die pegel van Toby en van den bergh op goal. wtf.
Ik weet zeker dat ik gewoon op m'n schema heb gekeken.
Sander H
4th April 2010, 17:39
7 minuten blessuretijd. Wat kan in godsnaam nou zo lang geduurd hebben? Schandalig om zoveel blessuretijd te geven.
7 minuten was nog te weinig.
Het spel heeft 2 keer 4 minuten stilgelegen door een geblesseerde keeper en rood voor de 2e keeper. Verder nog talloze tijdrekkingen van Ado..
Ries
4th April 2010, 17:43
7 minuten was inderdaad wel normaal gezien de omstandigheden, maar blessuretijd geven voor tijdrekken is onzin :') Dan kunnen we elke voetbalwedstrijd meteen 120 minuten lang maken.
Spooxx
4th April 2010, 17:49
Enoh speelde wel goed trouwens!
*NERAZZURRI*
4th April 2010, 17:52
Wat een stel kutsloebers hebben we toch in de ploeg. Urby was weer eens de verpersoonlijking van het lamlendige kutajax waar ik zo'n bloedhekel aan heb.
Suárez, De Zeeuw en Vd Wiel allemaal dra-ma-tisch. Onze 'sterkhouders'. En waarom men die Pantelic nog steeds opstelt is me een raadsel.
Bah.
7 minuten was inderdaad wel normaal gezien de omstandigheden, maar blessuretijd geven voor tijdrekken is onzin :') Dan kunnen we elke voetbalwedstrijd meteen 120 minuten lang maken.
Oh god, je hebt weer wat ontdekt om over te zeiken? Voor tijdrekken wordt ALTIJD tijd bijgetrokken.
Ries
4th April 2010, 18:02
Oh god, je hebt weer wat ontdekt om over te zeiken? Voor tijdrekken wordt ALTIJD tijd bijgetrokken.
Je bedoelt dat JIJ wat hebt gevonden om te zeiken? |`( Ik zeg toch dat de extra tijd terecht was. Het is alleen onzin om te zeggen dat dat komt door tijdrekken, want dan kan je bij elke wedstrijd wel 20 minuten uittrekken bij al dat getreuzel, ballen wegschoppen, weggooien, keepers die 2 minuten over een doeltrap doen etc.
*NERAZZURRI*
4th April 2010, 18:17
Edit: Lamaar, geen zin in dat gezeik weer met kleuters die niet objectief naar voetbal kunnen kijken.
Michiel1986
4th April 2010, 18:23
boeruh boeruh boeruh!
de graafschap gaat door _O_
Sander H
4th April 2010, 19:10
Lucky PSV :(
Ok, PSV was beter en verdiende de overwinning maar als je ziet hoevaak lucky wel niet over Ajax en Twente wordt gezegd vond ik wel dat ik het over PSV mag zeggen (A)
Blegh wat heb ik een hekel aan dat "vingertje voor de mond" gebaar.
flapstaart
4th April 2010, 19:24
PSV was weer magertjes en we hadden wat geluk nodig, maar van wat ik heb gezien was het wel terecht.
StevieNL
4th April 2010, 19:26
Lucky PSV :(
Ok, PSV was beter en verdiende de overwinning maar als je ziet hoevaak lucky wel niet over Ajax en Twente wordt gezegd vond ik wel dat ik het over PSV mag zeggen (A)
Ik heb anders nog nergens gezien dat iemand dit zei over ajax, vandaag. Afgezien van 1 sarcastische opmerking.
Varonion
4th April 2010, 20:19
Edit: Lamaar, geen zin in dat gezeik weer met kleuters die niet objectief naar voetbal kunnen kijken.
:')
Pascal
4th April 2010, 20:27
Mario zei het goed na de wedstrijd, er is toch flink wat mis als je niet van dit NAC kan winnen ondanks de kansen. Ik heb me weer kapot geergerd aan de slapheid en het vreselijk slordige, onnauwkeurige voetbal. Met in mijn ogen vandaag Wijnaldum als dieptepunt. Laat AZ er maar overheen gaan, dan zijn we daar ook weer vanaf.
Ariez
4th April 2010, 20:54
Mario zei het goed na de wedstrijd, er is toch flink wat mis als je niet van dit NAC kan winnen ondanks de kansen. Ik heb me weer kapot geergerd aan de slapheid en het vreselijk slordige, onnauwkeurige voetbal. Met in mijn ogen vandaag Wijnaldum als dieptepunt. Laat AZ er maar overheen gaan, dan zijn we daar ook weer vanaf.
AZ over Wijnaldum heengaan? Alleen de basis elf of de hele selectie :S
Sander H
4th April 2010, 23:28
Huntelaar staat weer eens in de basis:
http://www.youtube.com/v/5Lwry9H9Gok&feature=related
Faure
5th April 2010, 02:13
Zag het al eerder ja, prachtige goal!
Pascal
5th April 2010, 03:53
AZ over Wijnaldum heengaan? Alleen de basis elf of de hele selectie :S
Als het zou helpen ... :D
Paribus
5th April 2010, 04:48
filmpje
Hanguhhhh!!!
*NERAZZURRI*
5th April 2010, 04:50
http://www.youtube.com/v/5Lwry9H9Gok&feature=related
Je doet het voorkomen alsof hij het steeds uitstekend doet als hij speelt ;)
Heerlijke goal, dat wel, en met links.
Sander H
5th April 2010, 13:31
Nja, bijna altijd als hij invalt of in de basis staat scoort hij.. en toch zit hij de volgende wedstrijd weer op de bank.
Ik weet niet of hij daadwerkelijk goed speelt, maar in de Primera Division was hij de meest scorende spits als je de doelpunten afweegt tegen gespeelde minuten. Denk dat hij bij Milan ook hoog in dat lijstje zal staan ;)
Disarmonia Mundi
5th April 2010, 15:36
Feyenoord had weer totaal geen drive, jezus zeg.
Het is dat Europees voetbal zo goed als zeker is door die beker, anders zat dat er waarschijnlijk weer niet in.
*NERAZZURRI*
6th April 2010, 05:20
Nja, bijna altijd als hij invalt of in de basis staat scoort hij..
Eehm, nee :D De keren dat ie niet van de grond komt melden ze niet op VI hoor :P Hij heeft idd wel de beste minuten/goals ratio bij Milan, maar dat is ook niet zo moeilijk ;)
De Nederlandse media zijn er erg goed in om de buitenlandse Nederlanders op te hemelen, zo heb ik wel gemerkt de afgelopen tijd (zeker gezien ik Sneijder, Huntelaar en Seedorf op de voet volg).
Paribus
6th April 2010, 12:11
Nu valt er aan Sneijder weinig op te hemelen momenteel, want die speelt ook gewoon erg goed. :)
Maar het klopt wel idd, zodra iemand scoort is het nieuws. Als ze er niks van bakken wordt het ook niet gemeld, tenzij het om een rode kaart gaat. :+
De Nederlandse media zijn er erg goed in om de buitenlandse Nederlanders op te hemelen, zo heb ik wel gemerkt de afgelopen tijd (zeker gezien ik Sneijder, Huntelaar en Seedorf op de voet volg).
Dat heb ik vooral met Seedorf. Men ziet alleen die keer dat hij in de 93e minuut de winnende binnenschiet en die goal in de CL tegen Man U. Dan is het gelijk Seedorf moet in Oranje etc, maar ze zien niet hoe hij het in de rest van z'n wedstrijden doet.
*NERAZZURRI*
6th April 2010, 15:41
Nee. Laatst ook weer als titel bij VI: Sneijder helpt Inter langs CSKA :| Hij had een balletje breed gegeven op Milito die met een prachtige voetbeweging de goal helemaal zelf creí«erde. Sneijder heeft verder vooral twee enorme kansen gemist. Maar toch denkt half Nederland weer dat Sneijder de sleutelspeler van de avond was. Daar kan ik me echt groen en geel aan ergeren, dat achterlijke chauvinisme.
Rhaegar
6th April 2010, 16:21
Verschrikkelijk inderdaad. Om nog maar over het commentaar te zwijgen als een Nederlander bij een topclub op het veld staat. Elke goede actie wordt tien keer uitvergroot.
Obsidian
6th April 2010, 16:26
Dat doen commentatoren (vooral die van Studio Sport) niet alleen bij Nederlandse spelers hoor. Ik kan mij nog een reactie van Frank Snoeks over een keeper herinneren.
Keeper houdt een schot tegen waar helemaal niets bijzonders aan was.
Frank Snoeks: 'Wat een keeper van wereldklasse, zo'n keeper heeft elke club nodig"
:')
Inderdaad want aan een keeper die geen bal kan tegenhouden, heb je niet zoveel.
Valt mij trouwens op dat die NOS commentatoren dat wel erg vaak doen. Volgens mij is het hun manier om te zeggen dat zij verstand van voetbal hebben.
Wat dus niet zo is.
Paribus
6th April 2010, 19:15
Ach ja, ze moeten ook wat te vertellen hebben. ;) Soms is het heel zinnig, soms voegt het niets toe. Ik vergeef het de commentatoren over het algemeen wel. Tenzij ze het er echt te dik op leggen.
jaaaa Goal sneijder :D 0-1 na 5 minuten, vrije trap.
flapstaart
6th April 2010, 22:33
Dan is Inter wel zeker door lijkt me :)
fryslanboppe
7th April 2010, 00:04
ARSENAL WOOHOO
Edit: meh :|
Pokalapoketl
7th April 2010, 00:06
Wat een knal.
Sander H
7th April 2010, 00:06
Messi _O_
Lesley
7th April 2010, 00:10
Wat een knal.
Poe hé.
Tyspolir
7th April 2010, 00:13
Barí§a _O_
degodvader
7th April 2010, 00:13
Het kan nog allemaal.
Sander H
7th April 2010, 00:27
Pfff 8)
Disarmonia Mundi
7th April 2010, 00:27
Jezus, die Messi.
Tyspolir
7th April 2010, 00:28
Arsenal wordt afgeslacht, haha :D
Messi voor de 4e keer :o
Dicear
7th April 2010, 00:40
Afwachten wat Arsenal nu gaat doen. Het wordt lastig, maar het is niet onmogelijk.
Tyspolir
7th April 2010, 00:41
De wedstrijd tussen Messi en Arsenal :D.epic
Ries
7th April 2010, 00:46
kut messi
Lesley
7th April 2010, 01:02
kut messi
http://www.kluun.nl/files/Image/messi.jpg
Regenbooggeit
7th April 2010, 01:10
Haha 3x in 20 minuten. Wat een god is het toch ook. One man army an sich. _O_
Sander H
7th April 2010, 01:22
Ik weet nou niet of dit wel zo slim is wat Barca nu doet, met vorige week in het achterhoofd :~/
Glory
7th April 2010, 01:29
Haha, tussen de benen door. :P
Regenbooggeit
7th April 2010, 01:29
MESSIIIIIII! (L)
Tyspolir
7th April 2010, 01:31
Deze had ie wel af moeten spelen eigenlijk. Hopelijk wordt ie niet té ego.
Lesley
7th April 2010, 01:34
21' [1 - 1] L. Messi http://cdn.livescore.com/img/goal.gif
37' [2 - 1] L. Messi http://cdn.livescore.com/img/goal.gif
42' [3 - 1] L. Messi http://cdn.livescore.com/img/goal.gif
88' [4 - 1] L. Messi http://cdn.livescore.com/img/goal.gif
Het staat zo mooi he. :D
Regenbooggeit
7th April 2010, 01:40
Nou Nera, hoe groot schat je de kans voor Inter? ;)
Varonion
7th April 2010, 01:44
Als NERA gelovig is zou die het beste vast kunnen beginnen met bidden zo niet zou ik mijzelf laten dopen en alsnog beginnen met bidden :+.
Kirov
7th April 2010, 01:47
Deze had ie wel af moeten spelen eigenlijk. Hopelijk wordt ie niet té ego.
Precies die andere gast had veel meer ruimte voor een schot.
Tsja zelfs dit Barcelona was niet te kloppen, kan je nagaan als ze weer compleet zijn. Ik ben dan wel geen Barcelona fan maar ik kan wel van dit voetbal genieten.
Paribus
7th April 2010, 02:13
De goals van Messi vond ik nog niet eens het mooiste om te zien. Tuurlijk, stuk voor stuk erg mooi en klasse, maar de manier waarop Barcelona Arsenal wegtikte was imponerend. Het was 90% van de tijd one-touch voetbal.
Ik heb er van genoten en ik hoop de spelers van Ajax en Feyenoord ook. Weten ze gelijk hoe het wel moet. :P
Barcelona veruit favoriet voor de titel wat mij betreft.
*NERAZZURRI*
7th April 2010, 02:23
Nou Nera, hoe groot schat je de kans voor Inter? ;)
10%, hooguit. En alleen omdat we dit keer wél een fitte Wesley hebben, hoop ik. Die deed vorige keer niet mee tegen Barí§a en toen werden we kapot gespeeld.
Maar boeiend, Inter staat in de halve finale voor het eerst sinds 2003 dus ik ben zo trots als een pauw _O_
Messi was echt, echt, echt puur genieten. Niet normaal die vent. Hij blijft me verbazen, vooral dat ie het elke week wéér laat zien en de tegenstanders niet meer uit lijken te maken.
Als NERA gelovig is zou die het beste vast kunnen beginnen met bidden zo niet zou ik mijzelf laten dopen en alsnog beginnen met bidden :+.
Als bidden zou helpen had ik het gedaan.
Mooie is nu wel dat vast staat dat óf Inter in de finale komt te staan (O+) of Barí§a de finale in Bernabeu de finale gaat spelen. Hoe dan ook verheug ik me er nu al op _O_ Voor Inter en mij kan deze CL toch al niet meer stuk dus ik ga vooral proberen te genieten van twee schitterende halve finalepotten en stiekem hopen op een megastunt :)
Paribus
7th April 2010, 13:36
De enige manier waarop Inter gaat winnen is als Cambiasso Xavi doormidden schopt en Samuel of Lucio hetzelfde doet bij Messi. :P Alhoewel ik denk dat ze hun handen al vol zullen hebben aan de dan wel herstelde (?) Zlatan.
Varonion
7th April 2010, 13:43
Als bidden zou helpen had ik het gedaan.
Of pak het even doodserieus op :+.
*NERAZZURRI*
7th April 2010, 15:06
Of pak het even doodserieus op :+.
Of neem jij even aan dat het serieus was :+
De enige manier waarop Inter gaat winnen is als Cambiasso Xavi doormidden schopt en Samuel of Lucio hetzelfde doet bij Messi. :P Alhoewel ik denk dat ze hun handen al vol zullen hebben aan de dan wel herstelde (?) Zlatan.
Zanetti of Santon (is waarschijnlijk rest v/h seizoen out, helaas) op Messi zetten en overal laten volgen. Mocht ie daar langs komen dan hebben Lucio en Walter vast wel hun vizier op de enkeltjes van Messi gelocked. Het is alleen jammer dat de rest van Barí§a ook zo verdomde goed kan voetballen.
Voor Zlatan ben ik nog het minste bang. Dat is gewoon een keiharde fysieke strijd met Lucio en Walter, en die kunnen dat als geen ander (Drogba werd ook tweemaal uit de wedstrijd gespeeld).
Faure
7th April 2010, 15:09
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/90/HeathJoker.png
Varonion
7th April 2010, 15:45
Of neem jij even aan dat het serieus was :+
Makkelijk om zo te counteren wetende dat er bij een sarcasme emoticon bij stond en bij jou niet ;). Dwaas.
*NERAZZURRI*
7th April 2010, 15:48
Tsja, dat is het makken van praten via een forum hí¨... Het leek me dat je de boodschap ook wel begreep zonder knipoog.
Paribus
7th April 2010, 16:21
Zanetti of Santon (is waarschijnlijk rest v/h seizoen out, helaas) op Messi zetten en overal laten volgen. Mocht ie daar langs komen dan hebben Lucio en Walter vast wel hun vizier op de enkeltjes van Messi gelocked. Het is alleen jammer dat de rest van Barí§a ook zo verdomde goed kan voetballen.
Voor Zlatan ben ik nog het minste bang. Dat is gewoon een keiharde fysieke strijd met Lucio en Walter, en die kunnen dat als geen ander (Drogba werd ook tweemaal uit de wedstrijd gespeeld).
Bij het centrale duo van Inter schuilt wel direct een probleem. Opbouwend zijn ze zeer zwak. Barí§a begint al met druk zetten op de helft van de tegenstander, het snel verstoren van de opbouw. Zodra die in handen word 'gelegd' van de spelers die daar zwak in zijn hebben ze het initiatief. Dat zag je tegen Arsenal ook heel goed. Het gevolg is dat Sneijder zich vaker zal laten inzakken (punt naar achteren) om meer aan de bal te komen, waardoor Barí§a juist met de punt naar voren kan gaan spelen (Xavi). Hetgeen automatisch zal leiden tot dominant veldspel van Barí§a.
De slag moet door Inter gewonnen worden in de omschakeling. Barí§a is juist bij balverlies zwakker omdat de linies erg dicht op elkaar staan. Zodra Eto'o en Milito (beide wendbaar en snel) het veld diep houden wordt een snelle omschakeling mogelijk. Inter moet dus snel de diepte zoeken in hun spel bij balverlies van Barí§a. Veel zal afhangen van Sneijder. Als hij in goede doen is dan kan hij op die momenten voor die diepte zorgen, waardoor Inter gevaarlijk 'eruit' kan komen. Arsenal was daar gisteren niet goed in staat (lees: ze misten Fabregas).
Althans zo zou ik het aanpakken als trainer van Inter. Alhoewel ik er vertrouwen in heb dat Mourinho dit ook wel inziet. :+
In de mandekking zou ik er denk ik voor kiezen om Maicon op Messi of Iniesta te zetten. Die heeft de snelheid om een eventueel 'foutje' nog te kunnen herstellen.
Ik zou denk ik wel zo durven spelen:
==========César===========
Maicon - Lucio - Samuel - Zanetti
========Cambiasso==========
===Sneijder=====Stankovic=====
Balotelli=====Eto'o=====Milito====
Waarbij Stankovic ook een halve linie kan zakken zodat zowel Cambiasso als hij kunnen controleren en dan Sneijder in een vrije rol achter de 3 snelle en beweeglijke spitsen. Pandev evt. i.p.v. Balotelli, maar volgens mij kan Balotelli veel gevaarlijker zijn met zijn snelheid.
*NERAZZURRI*
7th April 2010, 19:50
Bij het centrale duo van Inter schuilt wel direct een probleem. Opbouwend zijn ze zeer zwak. Barí§a begint al met druk zetten op de helft van de tegenstander, het snel verstoren van de opbouw. Zodra die in handen word 'gelegd' van de spelers die daar zwak in zijn hebben ze het initiatief. Dat zag je tegen Arsenal ook heel goed. Het gevolg is dat Sneijder zich vaker zal laten inzakken (punt naar achteren) om meer aan de bal te komen, waardoor Barí§a juist met de punt naar voren kan gaan spelen (Xavi). Hetgeen automatisch zal leiden tot dominant veldspel van Barí§a.
De slag moet door Inter gewonnen worden in de omschakeling. Barí§a is juist bij balverlies zwakker omdat de linies erg dicht op elkaar staan. Zodra Eto'o en Milito (beide wendbaar en snel) het veld diep houden wordt een snelle omschakeling mogelijk. Inter moet dus snel de diepte zoeken in hun spel bij balverlies van Barí§a. Veel zal afhangen van Sneijder. Als hij in goede doen is dan kan hij op die momenten voor die diepte zorgen, waardoor Inter gevaarlijk 'eruit' kan komen. Arsenal was daar gisteren niet goed in staat (lees: ze misten Fabregas).
Althans zo zou ik het aanpakken als trainer van Inter. Alhoewel ik er vertrouwen in heb dat Mourinho dit ook wel inziet. :+
In de mandekking zou ik er denk ik voor kiezen om Maicon op Messi of Iniesta te zetten. Die heeft de snelheid om een eventueel 'foutje' nog te kunnen herstellen.
Ik zou denk ik wel zo durven spelen:
==========César===========
Maicon - Lucio - Samuel - Zanetti
========Cambiasso==========
===Sneijder=====Stankovic=====
Balotelli=====Eto'o=====Milito====
Waarbij Stankovic ook een halve linie kan zakken zodat zowel Cambiasso als hij kunnen controleren en dan Sneijder in een vrije rol achter de 3 snelle en beweeglijke spitsen. Pandev evt. i.p.v. Balotelli, maar volgens mij kan Balotelli veel gevaarlijker zijn met zijn snelheid.
Ja, logisch en leuk verhaal, maar ik denk dat je weinig keuze hebt. Je wordt sowieso teruggedrukt dus verdedigen moet je, en als je niet compact speelt en probeert het veld lang te houden huppelen die kloteventjes zonder moeite tussen je linies door. Inter moet gewoon proberen te voetballen zoals Chelsea het deed tegen Barcelona. Met de hele ploeg verdedigen en met de hele ploeg aanvallen. Het is verschrikkelijk zwaar, maar de enige manier om Barí§a te bestrijden vrees ik. De opbouw van achteruit is overigens niet alleen een probleem voor Inter tegen Barí§a. Geen enkele ploeg krijgt de kans op te bouwen, zelfs Arsenal niet. En Maicon een vaste man verdedigen? Doe maar niet 8) Laat hem maar lekker opkomen als ie de kans krijgt en voor de rest alle ballen die hij in de zone tegenkomt zo ver mogelijk wegrossen.
Overigens heeft Arsenal gisteravond een zwakke plek van Barí§a blootgelegd: de vleugels. Als je zorgt dat je constant twee jongens strak aan het krijt hebt staan hou je de opties voorin altijd open door de ruimte die zij creí«ren en moeten zij daar voortdurend rekening mee houden. Je bent dan wel een middenvelder kwijt, maar so be it. Het is een levensgevaarlijk wapen en elke counter kan een kans opleveren.
Maar al het tactische geleuter vooraf ten spijt: waarschijnlijk staat het binnen een kwartier 3-0 voor Barí§a en bleek dat het allemaal geen zak uitmaakte :+
Varonion
7th April 2010, 20:50
Tsja, dat is het makken van praten via een forum hí¨... Het leek me dat je de boodschap ook wel begreep zonder knipoog.
Ben je nu nog steeds aan het happen of moet ik het de volgende keer echt bij zeggen dat het sarcasme was? ;)
*NERAZZURRI*
7th April 2010, 22:15
Door dit antwoord gaf ik meteen aan dat ik dus niet hapte ;)
Nerd.
Varonion
7th April 2010, 23:28
Door dit antwoord gaf ik meteen aan dat ik dus niet hapte ;)
Nerd.
-O_ Wie is er nu de nerd :D.
fryslanboppe
7th April 2010, 23:40
Moar football and less bitching please, lijken wel een stelletje wijven.
Hopen dat Bayern wint vanavond, dan hebben ze grote kans om in de finale te komen aangezien hun tegenstander Lyon/Bordeaux word. Alhoewel ze wel verloren van Bordeaux in de groepsronde volgens mij.
Edit: Hoerenzooi :P
Regenbooggeit
7th April 2010, 23:51
Hahahahaha teeeeeeeeeeering
Oke doei Bayern
Rogue
7th April 2010, 23:52
Holy shit, Nani! Wat een goal! _O_
Tyspolir
7th April 2010, 23:52
WT!!!!!!!11111111oneone 2-0 al.. Fuuuuuuuu :(
Regenbooggeit
7th April 2010, 23:55
Holy shit, Nani! Wat een goal! _O_
Haha hoe Man U dit doet, ongelofelijk.. Verdediging is echt bagger
Ries
7th April 2010, 23:56
Tjonge jonge wat is dit voor baggerweek in de Champions League.. totaal geen spanning meer zo..
Rogue
8th April 2010, 00:02
Tjonge jonge wat is dit voor baggerweek in de Champions League.. totaal geen spanning meer zo..
De wedstrijd duurt 90 minuten hoor. "En aan het eind winnen de Duitsers."
CoinOperatedBoy
8th April 2010, 00:09
*Mompelt iets met Duitsers en laatste minuten*
Desalniettemin was het wel grappig om ze zo snel twee doelpunten te zien maken. _O_
fryslanboppe
8th April 2010, 00:10
Bayern hoeft maar één keer te scoren en het is verlengen.
Edit: Robben nog helemaal niet gezien trouwens.
Regenbooggeit
8th April 2010, 00:27
En uitgeschakeld :)
Edit: 3-1, en ik heb niks gezegd..
Tyspolir
8th April 2010, 00:28
Er is nog hoop! Haha! lekker olic.
edit: klassieke robben-aanval :P alleen v/d Sar weet het precies.
Sander H
8th April 2010, 00:34
3-1 ruststand, het moet geen gewoonte worden :D
*NERAZZURRI*
8th April 2010, 00:43
Geweldige wedstrijd _O_
-O_ Wie is er nu de nerd :D.
Jij, want nu hap jij weer. En je smiley werkt niet ;)
Zullen we maar stoppen?
Ries
8th April 2010, 00:45
Dat wilt niet zeggen dat de spanning er ook 90 minuten lang is.
Nu in de tweede helft weer wel een beetje trouwens :D
Culloden
8th April 2010, 00:46
Shit, wordt toch nog wel spannend 2e helft. Maar ook wel weer leuk eigenlijk. Man United gaat het toch wel halen _O_
update, 10 man, fuuu, ik heb beetje een naar gevoel
Rogue
8th April 2010, 01:00
Van Bommel wordt er ook nog wel uitgestuurd.
Hoop ik.
TERRRINGGGG, wat een GOAL!!!
Tyspolir
8th April 2010, 01:17
Robben _O_
Edit, herhaling: jemig wat een GEWELDIG doelpunt dit! Ongelofelijk knap zeg
Regenbooggeit
8th April 2010, 01:17
ROBBENNNNNNNNNNN! WOW!
Rogue
8th April 2010, 01:18
Oh lekker hoor Robben! _O_
Nou kom op Mancunians! Die 4-2 mag nog wel even!
Ries
8th April 2010, 01:18
HOPPAAAAAAAAAAAAA
IDEE: 10
VOORBEREIDING: 10
UITVOERING: 10
Culloden
8th April 2010, 01:20
This ain't cool
Regenbooggeit
8th April 2010, 01:20
HOPPAAAAAAAAAAAAA
IDEE: 10
VOORBEREIDING: 10
UITVOERING: 10
Indeed. Ik zag het niet zo goed, maar in de herhaling, vol op de wreef, wat een volley zeg! _O_
Edit: Berbatov erin, dat worden een leuke laatste 10 minuten!
Tyspolir
8th April 2010, 01:22
Dit doelpunt van Robben was mooier dan die van Messi bij elkaar tbh :P Damn zo uit de lucht, vol geraakt.
Zo'n bal er zo inschieten is zo ongelooflijk moeilijk en dan ook nog technisch perfect uitgevoerd.
StevieNL
8th April 2010, 01:25
Iemand link naar die goal? *leert voor tentamens :(*
Tyspolir
8th April 2010, 01:27
Iemand link naar die goal? *leert voor tentamens :(*
http://www.youtube.com/watch?v=nPUFDbBc7Lg
Sander H
8th April 2010, 01:29
Robben en Olic eruit, kan nog wel eens fataal worden als ManU nog scoort.
Regenbooggeit
8th April 2010, 01:30
http://www.youtube.com/watch?v=nPUFDbBc7Lg
Turbo turbo? Dat is snel.. 8)
Tyspolir
8th April 2010, 01:32
Robben en Olic eruit, kan nog wel eens fataal worden als ManU nog scoort.
Tsja, je moet risico's nemen bij wedstrijden als deze.
Trouwens, wat speelt die Ribbery slecht zeg, heb de hele tijd nog geen goede bal van 'm gezien. Alleen maar balverlies.
Varonion
8th April 2010, 01:36
Geweldige wedstrijd _O_
Jij, want nu hap jij weer. En je smiley werkt niet ;)
Zullen we maar stoppen?
We? Jij ^^
Bayern door, heerlijk :D.
Culloden
8th April 2010, 01:38
:'(
Culloden
Neemt niet weg dat ik nu voor Bayern ben in de halve finale, ik vind v Gaal wel een coole gast.
Regenbooggeit
We? Jij ^^
Bayern door, heerlijk :D.
Gast kan je nou gewoon stoppen. Jezus |`(|`(
Sander H
8th April 2010, 01:41
Barca - Lyon als finale zet ik m'n geld op.
StevieNL
8th April 2010, 01:42
Did not expect, dacht dat Bayern van de kaart geveegd zou worden door Manchester. Aan de andere kant verwachte ik ook niet dat Manchester voor het grootste gedeelte van de wedstrijd met 10 man moest spelen. Wel leuk voor Van Gaal dit :).
Slowghost
8th April 2010, 01:44
Barca winnaar CL 09/10. Zijn we ook gelijk van af. :P Rode kaart heeft United echt genekt.
Varonion
8th April 2010, 01:50
Gast kan je nou gewoon stoppen. Jezus |`(|`(
Waarom?
Culloden
8th April 2010, 01:54
Wat weten voetbal analisten het altijd zo goed na 90 min he, herkauwen, herkauwen, herkauwen, van wat we allang weten |`( Waterreus met zijn irritante stem.
Ries
8th April 2010, 02:17
Tsja, je moet risico's nemen bij wedstrijden als deze.
Trouwens, wat speelt die Ribbery slecht zeg, heb de hele tijd nog geen goede bal van 'm gezien. Alleen maar balverlies.
Die bal op Robben kwam anders wel goed aan!
*NERAZZURRI*
8th April 2010, 02:43
Onvoorstelbaar dit! Wat een stunt. Wel jammer, want ik poep op Bayern. Enige die ik het daadwerkelijk gun is Louis, voor de rest een grafclub. Finale is voor hem nu wel heel erg haalbaar. En stel je voor, stel je voor dat Inter een giga, mega, stratosferische stunt uithaalt en Barí§a uitschakelt, dan maken we gewoon een enorme kans om de CL te winnen :D Jaja, Barí§a, I know... :(
Geen Engelse ploegen meer _O_
Faure
8th April 2010, 03:09
Pauper bayern weer hoor.
Dicear
8th April 2010, 11:45
Zo pauper speelden ze niet. Ze hebben zich knap teruggeknokt.
Paribus
8th April 2010, 11:53
Ik vond bij Bayern vooral Butt (de naam zegt het al) en Badstuber door het ijs zakken. Wat een stelletje slappelingen zeg. Twee van de drie goals waren gewoon aan hen te wijten.
Tweede helft werd het natuurlijk een ander verhaal door de rode kaart van Rafael. Alhoewel ik het sowieso al vreemd vond dat Ferguson hem niet wisselde in de rust, want je kon er natuurlijk op wachten.
Robben schoot die bal er natuurlijk wel magistraal in. Vol op de pantoffel en totaal onhoudbaar. Knap gedaan van Van Gaal, maar wel met een beetje geluk.
Dina
8th April 2010, 13:04
Zo mooi dat de miljardencompetitie niet mee mag doen met de laatste dans.
Laat Bayern of Olympique het maar winnen om eerlijk te zijn. De Spaanse en Italiaanse competities zijn niet veel beter.
Faure
8th April 2010, 13:43
Zo pauper speelden ze niet. Ze hebben zich knap teruggeknokt.
Het zal me echt aan me reet roesten hoe ze speelden ,-). Ik vind de club pauper.
Kirov
8th April 2010, 13:59
Ik vond bij Bayern vooral Butt (de naam zegt het al) en Badstuber door het ijs zakken. Wat een stelletje slappelingen zeg. Twee van de drie goals waren gewoon aan hen te wijten.
Tweede helft werd het natuurlijk een ander verhaal door de rode kaart van Rafael. Alhoewel ik het sowieso al vreemd vond dat Ferguson hem niet wisselde in de rust, want je kon er natuurlijk op wachten.
Robben schoot die bal er natuurlijk wel magistraal in. Vol op de pantoffel en totaal onhoudbaar. Knap gedaan van Van Gaal, maar wel met een beetje geluk.
Waarom geluk? Duitsers komen altijd in het laatste deel van de wedstrijd :P
Mesijs
8th April 2010, 14:02
Wel interessante laatste 4 clubs. Ik gaf Bayern geen schijn van kans, Manchester was samen met Barca voor mij de absolute favoriet voor winst.
Over twee wedstrijden had ManU het verdiend om door te gaan. Maar vorige week speelden ze lui, arrogant en nonchalant en Ferguson maakte natuurlijk twee RAMPZALIGE wissels die echt totaal kant noch wal raakten en deze keer lieten ze zich ook veel te ver terugduwen. Over twee wedstrijden is ManU afgetroefd op volwassenheid en gaat Bayern echt Duits door.
Prachtige goals, niet alleen die van Robben maar ook die van Nani. Het waren weer twee CL-duels de afgelopen twee dagen die alles brachten wat voetbal mooi maakt, heerlijk! Ik kijk uit naar de halve finales! Inter is een erg stugge en volwassen ploeg, daar gaat Barca het enorm moeilijk mee krijgen. Ze zijn fysieker, tactisch sterker en volwassener dan Arsenal. Dat wordt denk ik een prachtige strijd. Het andere duel tussen de twee underdogs is ook interessant.
Lesley
8th April 2010, 14:46
We? Jij ^^
Waarom?
http://i43.tinypic.com/dpxo2a.gif
Morrigun99
8th April 2010, 15:01
http://ants.planet.ee/trap/mr%20smith%20i%20lold.gif
Varonion
8th April 2010, 15:21
http://i43.tinypic.com/dpxo2a.gif
Grappig :D.
fryslanboppe
9th April 2010, 00:46
Mooie goal van Petric :)
ita
10th April 2010, 23:43
Blegh, wat een schijtclub dat Twente.
http://www.youtube.com/v/ZwKDCqBeR3g
Martin Jol wat een baas is het toch _O_:D
De rest van Humberto Hanekam dan maar, wel droog
http://www.youtube.com/v/qf8AEWRSBps
http://www.youtube.com/v/cx-rvJGUptw
fryslanboppe
11th April 2010, 00:51
10 minuutjes nog :D
Sander H
11th April 2010, 01:23
Geen 1 stream werkt, Sopcast wil ook niks laden :(
Edit: eindelijk, er werkt wat.
pulsar 2kx
11th April 2010, 01:54
Geen 1 stream werkt, Sopcast wil ook niks laden :(
Edit: eindelijk, er werkt wat.
Zelfs de betaalde stream van sport 1 zit vol _O-
Zit nu te kijken via unibet :')
ita
11th April 2010, 01:55
Samenvatting:
Hoog tempo weinig echte kansen. Goeie goal van Messi.
Sander H
11th April 2010, 02:15
En dat is 0-2 :D
Regenbooggeit
11th April 2010, 02:16
Waar blijft Ibra? :(
Edit: kuitblessure, shit!
ShadowSaiyan
11th April 2010, 02:17
Waar blijft Ibra? :(
geblesseerd.
Wat een held, die Pedro _O_
Regenbooggeit
11th April 2010, 02:19
geblesseerd.
Wat een held, die Pedro _O_
Na wat brainstormen zag ik het al inderdaad! Oeh ik dacht toch even rood voor Alves, schrikmomentje! En Pedro inderdaad! _O__O_
INIESTA! O+O+O+O+
Sander H
11th April 2010, 02:27
Waarom Ramos nog steeds op het veld mag staan is me een raadsel |`(
ita
11th April 2010, 02:30
Kom op Real verdient meer.
Regenbooggeit
11th April 2010, 02:42
Kom op Real verdient meer.
Absoluut niet. Kutteam.
Edit: YESYESYES :D
pulsar 2kx
11th April 2010, 02:53
Slordige afwerking keer op keer bij Real. Vooral Van der Vaart had zijn kans moeten afmaken.
Sander H
11th April 2010, 17:22
Bedankt Feyenoord :D
Ries
11th April 2010, 17:28
ADO dit keer wel :D
*NERAZZURRI*
11th April 2010, 17:31
Inter heeft de titel gisteravond vergooid, dus Ajax zal wel makkelijk winnen.
ita
11th April 2010, 17:41
Hats nr 30.
edit: en 31 :D
Sander H
11th April 2010, 17:41
1-0 Suarez en nu penalty en 2-0..
Discutabele penalty, dat wel.
ita
11th April 2010, 17:43
Inter heeft de titel gisteravond vergooid, dus Ajax zal wel makkelijk winnen.
Roma heeft idd wel het makkelijkste programma. Dacht na die 1-2 van Eto'o dat Inter de wedstrijd toch nog binnen zou halen, ligt ie er in een minuut weer aan de andere kant in.
Sander H
11th April 2010, 17:44
en 3-0 :D
fryslanboppe
11th April 2010, 17:45
en 3-0 :D
Jemig 8) Suarez weer?
Edit: nvm, pantelic
Sander H
11th April 2010, 17:51
Suarez geblesseerd :(
Edit: hm hij staat nog steeds, gelukkig.
*NERAZZURRI*
11th April 2010, 17:52
Roma heeft idd wel het makkelijkste programma. Dacht na die 1-2 van Eto'o dat Inter de wedstrijd toch nog binnen zou halen, ligt ie er in een minuut weer aan de andere kant in.
Naja, we hebben de lastigste uitpot nu wel gehad, terwijl Roma nog naar Parma en Chievo moet (niet makkelijk) en natuurlijk nog de derby tegen Lazio voor de boeg heeft. Wij ook, maar voor Roma is die wedstrijd veel beladener en zwaarder uiteraard. Op papier is onze lastigste uitpot die tegen Lazio, er van uitgaande dat Juventus thuis geen probleem mag zijn momenteel (hoewel die wedstrijd toch altijd weer opzich staat).
Het kan nog, maar het gevoel het al niet meer in eigen hand te hebben is bijzonder kut. Hopen dat de enorme druk die Roma gaat krijgen te verwerken ze gaat nekken dan maar.
Sander H
11th April 2010, 18:10
Eindelijk 4-0, werd tijd :P
En 5-0
Pokalapoketl
11th April 2010, 18:16
Op naar de 100!
Sander H
11th April 2010, 18:18
En dan geen kampioen :(
*NERAZZURRI*
11th April 2010, 18:36
Roma 2-0 voor. Die staan dus eerste na dit weekend.
Heb Ajax na een half uurtje maar geruild voor Roma, want de spanning was er wat af in de Arena, maar ga de tweede helft toch maar weer kijken, want in Olimpico is de spanning ook totaal vervlogen :'(
Bah, bah, bah.
ita
11th April 2010, 19:11
De spanning bij Roma is ook weer terug want het is 2-1 en Milan staat 1-2 achter.
Sander H
11th April 2010, 19:20
En 7-0 :D
11e overwinning op rij, 40 voor en 2 tegen :P
*NERAZZURRI*
11th April 2010, 19:32
De spanning bij Roma is ook weer terug want het is 2-1 en Milan staat 1-2 achter.
Tiribocchi verkloot twee enorme kansen, godgloeiende kutzooi.
Pascal
11th April 2010, 20:21
Aardige pot van Feyenoord met El Ahmadi als beste man. Terechte uitslag als je kijkt naar de kansen aan beide kanten. Woensdag van Sparta winnen en de doelstelling is binnen.
Spooxx
11th April 2010, 20:52
Aardige pot van Feyenoord met El Ahmadi als beste man. Terechte uitslag als je kijkt naar de kansen aan beide kanten. Woensdag van Sparta winnen en de doelstelling is binnen.
Nee, jullie gaan van Sparta verliezen en van Twente winnen! :P
Ries
12th April 2010, 02:05
Haha, vergelijk het eens met Feyenoord.. die hebben in totaal 45 goals gemaakt in 31 wedstrijden :') Ajax heeft meer dan het dubbele.
Paribus
12th April 2010, 12:53
En 7-0 :D
11e overwinning op rij, 40 voor en 2 tegen :P
Zijn zeer indrukwekkende cijfers. :)
Ik blijf vasthouden aan mijn stelling dat de ploeg met de minste doelpunten tegen aan het eind van de rit kampioen is. Tot nu toe is en zal dat Ajax blijven. Ach ja, de eerste echte test voor Twente komt morgen. AZ speelt thuis dus ik ben benieuwd of ze kunnen winnen.
Glory
12th April 2010, 17:49
Morgen al?
martha1989
12th April 2010, 18:07
jaaaa daar ben ik terug van heeeel lang weggeweest.
Zal me even introduceren: Ik ben Martijn, 20 jarige student vastgoed en makelaardij. Ex gamer zou ik bijna willen zeggen. Een potje fifa 10 gaat er nog wel in en verder poker ik vrij veel op vrij hoog niveau, heb nog wel een ps3 en een 360 staan maar die doen eigenlijk veel te weinig! Een beetje sportbetten kan me ook wel bekoren op zn tijd.
Heb hier jaren geleden nog wel is gepost maar zou me verbazen als iemand zich dat herinnert Tbh. Ik lees daarintegen denk ik dagelijks dit draadje(en die van cool cars) omdat ik het gewoon 1 van de lekkerdere threads over fubbal vindïŠ
Om wat duidelijkheid te schappen over mijn clubvoorkeuren:
NL: Feyenoord: vrij fanatiek, paar jaar gewerkt, nu altijd kijken op ED:live en af en toe in het stadion, kom er op zondag mn bed voor uit en dat zegt meer dan veel.
ENG: Arsenal: Prachtige club, misschien wel omgekeerd van Feyenoord maar het bevalt me. Uitstraling, oog voor talent, een gezond beleid en prachtig voetbal. Volg ik vrij fanatiek(sport 1 en 2 weken geleden voor het eerst naar het nieuwe stadion geweest voor potje tegen the hammers)
Italie: Vind ik een wat overschatte competitie(sorry Nera). En die half lege stadions... Niet heel veel voorkeur, heb wel sympathie voor clubs. Denk hierbij aan Pallermo, AS Roma, Samp en Fiorentina.
Spanje: (natuurlijk) Barcelona. Ook toen Real vernederlandst raakte was dit de enige club die me kon raken in spanje, op sevilla na... Wat een publiek heeft die club:D
Weinig te melden eigenlijk ben op het moment op mn stage en zal vanaf nu een stuk vaker gaan posten.
Opvallendste nieuws voor mij vd dag is dat Feyenoord met al zn verjonging en saneringen rob van dijk bij laat tekenen. Mulder doet het prima en darley zijn ze zelf helemaal geyl van. Aan de andere kant zal dit de goedkoopste manier zijn om een ervaren keeper te behouden.
Jullie horen van me!
PS:@ hierboven, ja morgen ja. Dit wordt echt een keyweek. Belangrijkste wedstrijd voor rest v h jaar staat op het programma imo. En feyenoord kan uefa-cup voetbal veiligstellen, een prestatie met deze selectie... kunnen ze daarna twente een walk over geven:D
Paribus
12th April 2010, 19:22
Morgen al?
Jep, Ajax en PSV woensdag.