PDA

View Full Version : Welkom!

Pages : [1] 2 3 4 5

Like-a-Bunny
19th October 2014, 16:06
Welkom oud-forum.gamer.nl- en nieuwe leden natuurlijk!

Een nieuwe start met een flitsende (tijdelijke (http://liquidbunny.nl/vb4/showthread.php?82456-Kom-met-een-nieuwe-naam!)) URL en zoals je zult zien veel bekends.
Eerste stap die je zelf zult moeten ondernemen is het aanvragen van een nieuw wachtwoord:

Klik hier (http://liquidbunny.nl/vb4/login.php?do=lostpw) om een nieuwe wachtwoord op te vragen.
Is je oude emailadres niet meer actief of ben je het kwijt, stuur dan even een mail (info@liquidbunny.nl).

Met je nieuwe wachtwoord kun je vervolgens met je username inloggen.

Mocht er iets misgaan of niet lukken: mail even naar info@liquidbunny.nl

Schrik te boven? Mooi!
Dan is het tijd om hier een op je gemakje rond te neuzen en alle vragen te stellen die vast en zeker gerezen zijn en nog zullen rijzen.

Allereerst zul je veel bekends zien. Vbulletin, maar dan een echte upgrade naar op dit moment versie 4.2.2. Maar daar hoeft het wat ons betreft niet bij te blijven.

Suggesties zijn méér dan welkom!
Denk aan plugins, smilies, skins, hokindelingen of wat er dan ook bedacht kan worden, het kan!

[Belangrijk] Ben je het er niet mee eens en wil je hier niets mee te maken hebben? Prima, laat het ons even weten en we verwijderen direct al jouw content op verzoek.

[edit]Aanvulling:

Waarom deze stap?

Velen van jullie zullen de problemen de laatste maanden hebben gevoeld, met name in de onaangekondigde downtimes en onverklaarbare forumbugs. Maar gegarandeerd ook aan de stilte vanuit de kant van de crew en dan met name de admins.

Deze onduidelijkheid en onaangekondigde 'verrassingen' waren erg vervelend en een onderdeel van een veel groter probleem: gebrek aan communicatie en gebrek aan aandacht voor het forum vanuit bovenaf. Dit is een probleem dat met de recente ontwikkelingen alleen maar erger is geworden, maar eigenlijk al jaren speelt. De laatste maanden is het zelfs zo dat de communicatie tot een nulpunt gedaald is. Dat maakt het heel erg lastig communiceren met jullie, aangezien wij van bovenaf niet op de hoogte gehouden werden.
Beloftes werden niet nagekomen, mails niet beantwoord en oplossingen niet getroffen. niets eigenlijk. Allemaal zaken die ontzettend veel tijd, moeite, frustratie en zelfs geld kostten met dikwijls geen resultaat.

Anderzijds zagen wij dat deze unieke community meer en meer in het gevaar kwam. Een community waarin wij per slot van rekening al die tijd, moeite en geld voor over hadden.
Deels door het gebrek aan het waarmaken van eerdergenoemde beloftes en oplossingen. Maar ook door plannen waar wij lucht van kregen en die niet alleen het forum, maar ook de community zelf (ja jijzelf) bedreigden.
Onze community op laten gaan in een andere lijkt ons hoe dan ook geen optie en die kans werd met de dag groter.

De regie hebben wij vooral om deze reden in eigen hand genomen en zien nu kansen om al de dingen waarin we belemmerd werden zelf aan te pakken.
Wat hebben jullie te bieden dan?

Voor de duidelijkheid: we willen we niets wegnemen. Behoud van wat er in jaren is opbouwd staat voorop, maar wel met kleine verbeteringen. Allereerst in de forumsoftware wel te verstaan.
Er wordt niet gesneden in de users, plaaggeesten worden niet ineens gemeden, regels worden niet verscherpt, maar we willen vanuit de basis die er al jaren was uit gaan bouwen.
Dit in samenspraak met de userbase zelf.

Denk hierbij wat forumtechnisch betreft voor nu alvast aan:

- Vbulletin 4
- Embedding van Vimeo, Hulu en andere video's
- Fatsoenlijke widescreen support
- Tapatalk
- Geen onduidelijke img en imgs tags, alles schaalt gewoon mee
- Nieuwe werkende bb-codes
- Vernieuwde en werkende Steam-, Xbox Live- en PSNtags
- Verdere toekomstige upgrades van Vbulletin en alles wat dat met zich meebrengt
- Suggesties vanuit de community zelf, niks weinig is te gek

En jullie inspraak natuurlijk!
Wij balen al jaren dat jullie met ideeen komen en wij niet de middelen hebben deze te installeren...of om er openlijk op in te kunnen gaan. Daar willen we nu vanaf!
Zie je een toffe skin, mooi! Smilies, interessante add-ons of heb je gewoon een goed idee? Laat het ons weten! PM, mail, post hier of in deze thread:
http://liquidbunny.nl/vb4/showthread.php?82455-Welkom!

Wij horen het het heel graag van jullie!

En nieuwe users?

En jarenoud probleem waar nooit echt een oplossing voor gekomen. Echter zijn bijna al deze initiatieven op niets uitgedraaid en is nieuwe aanwas altijd zeer beperkt geweest. Ook met een 'sterke' frontpage was de aanwas richting forum minimaal.

Momenteel hebben we jullie, social media en een vermelding op Tapatalk. Dit is een start, maar daar lag op dit moment de focus dan ook op. Nieuwe aanwas staat nu logischerwijs hoog op de agenda.
De eerste Ideeën liggen er uiteraard al en zijn in VBulletin 4 ook makkelijker te integreren, maar de focus ligt in het begin op het neerzetten van het forum.
Ook hier is alles mogelijk en de inbreng van de community méér dan gewenst.

Srsly? Liquidbunny?

Ja serieus, Like-a-Bunny en Liquidje in the mix. Een rasechte placeholder. We hebben nog een domein achter de hand en dat mogen jullie invullen! Kom maar op met die nieuwe naam!
Suggesties in een nieuwe thread, namelijk hier:
http://liquidbunny.nl/vb4/showthread.php?82456-Kom-met-een-nieuwe-naam!

Barst los!

Illuv
21st October 2014, 21:38
Mooi initiatief LaB en Liquid. Na al die jaren werd het wel duidelijk dat men geen energie meer in het forum zou gaan steken.

Positief is natuurlijk fullscreen support, onafhankelijk van resolutie. Verder ook mooi dat er wat meer support is qua customization van tekst, profile e.d. Youtube tags zijn nog steeds karig, maar soit. Smileys zijn verschrikkelijk, maar dat hebben jullie vast al wel gezien. Maarre...Misschien moeten we alle gaming hokken opsplitsen op basis van console? :emo:

edit: zo te zien staat thread subscription default aan, als je een comment in een thread plaatst. Iets teveel van het goede lijkt me.

edit2: jullie hebben logischerwijs geen PM's kunnen scrapen. Als mensen daar toch een backup van willen hebben voor het geval GNL ooit definitief zijn digitale deuren sluit: je kunt al je PM's opslaan als .txt of .csv (helemaal naar beneden scrollen in je inbox -> move to folder -> download as..

edit3: de plaatjes van de hokken zijn niet helemaal goed, als je de BlackStealth vBulletin skin kiest.

edit4: signatures staan uit?

edit5: De Huiskamer is open voor iedereen...Vast niet de bedoeling ;)

Liquidje
22nd October 2014, 12:25
Illuv, bedankt voor de feedback :) Wij willen vanavond eigenlijk de boel gaan lanceren, dus fijn dat we nog even een last-minute stukje feedback hebben. Dit gaan we natuurlijk direct weg zetten.

Ontzettend bedankt, goed om te zien dat er meer eensgezinden zijn.

En smilies verschrikkelijk? duuuuude...

:wacht::benerniet::ninja::emo:

Het maakt mij niet uit wat we doen, maar :emo: blijft! Verder staan we helemaal open voor suggesties.

RPGer
22nd October 2014, 22:20
Goed bezig gasten! Moge het een succes worden!

RPGer
22nd October 2014, 22:23
Testing one two three...

Toppertje gasten!!

Cloud
22nd October 2014, 23:07
Is this real life?

Mooi initiatief. Eindelijk weer email notifications.

Like-a-Bunny
22nd October 2014, 23:11
Ah, mensen hebben iets gelezen! :rock:

Het is helaas in etappes aan het gaan omdat een en ander niet helemaal meewerkte, maar als het goed is druppelen mensen de komende uren en vooral morgen binnen.

Kijk vast rond en probeer onder andere Tapatalk even. :)

*NERAZZURRI*
22nd October 2014, 23:14
Wat is dit?

Liquidje
22nd October 2014, 23:25
Een nieuwe start. It's, like, right there.

King Crimson
22nd October 2014, 23:25
Uitstekend forum! Nu even rondkijken. :D

Liquidje
22nd October 2014, 23:30
En een nieuw stukje forum gaat niet zonder problemen. Lang niet alle avatars zijn overgezet. Excuses.

Als je hem snel terug wil zetten:
http://liquidbunny.nl/vb4/profile.php?do=editavatar

Sven
22nd October 2014, 23:30
Kan iemand Rick bannen? :D

Like-a-Bunny
22nd October 2014, 23:31

Nieuwe rrronde, nieuwe kansen! :dansen:

NickName
22nd October 2014, 23:33
Maar houdt dit dan in dat forum.gamer.nl langzaam uitgefaseerd gaat worden en ik hier tot de eeuwigheid ga rondlurken?

King Crimson
22nd October 2014, 23:35

Inb4 ban vergeten. :(

Sven
22nd October 2014, 23:37
Nieuwe rrronde, nieuwe kansen! :dansen:
Mooi!......

Like-a-Bunny
22nd October 2014, 23:42
Mooi!......

Dat zijn veel puntes Sven. =D

Maar houdt dit dan in dat forum.gamer.nl langzaam uitgefaseerd gaat worden en ik hier tot de eeuwigheid ga rondlurken?

Wat jij ervan wil maken. :D Dit staat compleet los van die andere site.
Meer dan welkom hier uiteraard.

Stefka
22nd October 2014, 23:46
Lolque ???

Sven
22nd October 2014, 23:46
Dat zijn veel puntes Sven. =D

Dat komt omdat de minimum char limiet 10 is ;)!

King Crimson
22nd October 2014, 23:49

De Nederlandse #gamergate! Alleen dan met minder vrouwen...

Pipo the clown
22nd October 2014, 23:51
Heuj!

Kwam eigenlijk nauwelijks tot nooit meer op het oude forum.. Wie weet hier een nieuw begin.

edit1: Ik mis een gnl3.1 skin keuze!!!!!

Cloud
23rd October 2014, 00:14
Blackstealth theme ruled.

Ik kan via safari op de ipad niet reply to thread doen. Quick reply werkt wel gewoon.

Standaard aantal posts per thread is ook wat laag. Heb em zelf maar naar 40 gezet, maar het is jammer dat reacties ongelezen zouden blijven als telkens weer posts op de vorige pagina achter blijven.

Liquidje
23rd October 2014, 00:22
Blackstealth theme ruled.

Ik kan via safari op de ipad niet reply to thread doen. Quick reply werkt wel gewoon.
Ik heb dit ook op de desktop. Wij gaan er naar kijken! Bedankt voor het medlen.

Standaard aantal posts per thread is ook wat laag. Heb em zelf maar naar 40 gezet, maar het is jammer dat reacties ongelezen zouden blijven als telkens weer posts op de vorige pagina achter blijven.

Eens. Ik bump hem naar 40.

macc
23rd October 2014, 00:24
Dit is een verrassing. :) Dus het nieuwe forum vanuit gamer.nl gaat hem niet worden?

Like-a-Bunny
23rd October 2014, 00:47
Update openingspost, voor een wat uitgebreidere uitleg.

Tyspolir
23rd October 2014, 01:01
Wait wut???

Maar hoe gaat dit werken dan? Dus als ik in het 'oude' forum post komt de post ook meteen hier te staan? Een soort van sync?

Liquidje
23rd October 2014, 01:14
Dit forum staat compleet los van het 'oude' forum, geen sync of iets dergelijks.

M!chel
23rd October 2014, 01:29
Goed bezig!!

R0nnNL
23rd October 2014, 02:36
Maf! Ik moest vanochtend voor t eerst sinds lange tijd aan jullie denken, zo van "hoe zou t gaan?" en dan nu dit!

Goed initiatief!

Faure
23rd October 2014, 02:50
Dit forum staat compleet los van het 'oude' forum, geen sync of iets dergelijks.

Maar hoe gaat dit werken dan? Is het de bedoeling dat iedereen van GNL forum overstapt naar hier? Zoja, hoe wil je dat bewerkstelligen? Wordt het overduidelijk dat dit het 'nieuwe' forum is en gaat GNL het oude forum afstoten?
Is het in overleg met GNL en gaan zij daarmee adverteren of is het geheel zonder care (en het interesseert me verder niet, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar hoe de overstap gaat worden).
Ik ben namelijk nieuwsgierig in hoeverre we dezelfde activiteit kunnen verwachten, want om eerlijk te zijn; als het niet gaat lopen hier blijf ik natuurlijk vrolijk daar posten.

Primate Ryan
23rd October 2014, 03:13
Uit de OP:

Anderzijds zagen wij dat deze unieke community meer en meer in het gevaar kwam. Een community waarin wij per slot van rekening al die tijd, moeite en geld voor over hadden.
Deels door het gebrek aan het waarmaken van eerdergenoemde beloftes en oplossingen. Maar ook door plannen waar wij lucht van kregen en die niet alleen het forum, maar ook de community zelf (ja jijzelf) bedreigden.
Onze community op laten gaan in een andere lijkt ons hoe dan ook geen optie en die kans werd met de dag groter.

Seabass
23rd October 2014, 07:26
Als er niemand om ons geeft, dan doen we het zelf wel. Bedankt voor de liefde Liquid & LaB! Goed initiatief.

Rappa
23rd October 2014, 08:21
Dacht even dat Lab een scam was gestart om wachtwoorden te achterhalen ;) Goed (en voor mij onverwachts) initiatief!

Illuv
23rd October 2014, 09:17
Om dit echt te laten slagen is er natuurlijk actie nodig. Jullie hebben geen SQL access, maar wel admin-rechten op de vbulletin omgeving.

Lock alle hokken als de mailing naar de achterban klaar is en wacht tot er eindelijk een systeembeheerder met zijn hoofd van z'n toetsenbord komt. Ben je twee weken verder, op zijn minst. ;)

Illuv
23rd October 2014, 09:37
Tapatalk support is trouwens echt een dikke duim omhoog.

Mochten mensen het nog niet gebruiken: aanrader als je veel via tablet/mobile post/leest en op meerdere fora actief bent.

Like-a-Bunny
23rd October 2014, 09:48
want om eerlijk te zijn; als het niet gaat lopen hier blijf ik natuurlijk vrolijk daar posten.

Dat kan en is uiteraard volledig aan jezelf. Maar verwacht niet dat je daar je oude vertrouwde forum lang zult gaan zien doorlopen. De plannen in de tijd van Sanoma waren al behoorlijk spannend, want we zouden opgaan in een ander platform. Maar toen die de prullenbak in gingen, met de overstap naar de nieuwe eigenaar werden ze nog een stuk spannender. Drie merken onder één vlag, met allen losse fora en hetzelfde publiek....dat in combinatie met het vasthouden van onze identiteit, wensen en community -> you do the math.

Wat ons betreft was er geen keuze.

Daarbij kun je al tussen de regels doorlezen in de OP dat we het goed beu waren in de kou te staan (Seabass geeft het goed aan).
Het is denk ik niet nodig om alle vuile was buiten te hangen, maar dat we jarenlang schandalig behandeld zijn mag je echt wel aannemen.

Om dit echt te laten slagen is er natuurlijk actie nodig. Jullie hebben geen SQL access, maar wel admin-rechten op de vbulletin omgeving.

Lock alle hokken als de mailing naar de achterban klaar is en wacht tot er eindelijk een systeembeheerder met zijn hoofd van z'n toetsenbord komt. Ben je twee weken verder, op zijn minst. ;)

:).

zalzaron
23rd October 2014, 09:56
Dan gaan we de overstap maar wagen. Goed initiatief.

Pipo the clown
23rd October 2014, 10:34
Ik krijg het forum trouwens niet werkend in Tapatalk, geeft een melding dat hij niet ondersteund wordt?

Doc
23rd October 2014, 10:41
Als je zoekt op liquidbunny zou je het forum moeten kunnen vinden.

Stikkel
23rd October 2014, 10:42
Test 123....

Pffff dat gaat wennen worden voor mij. Dus als ik het goed begrijp is het vaarwel connectie met GNL? en als iedereen hier verder gaat met posten gaat t forum daar doodbloeden?

Kan het zijn dat niet alle threads over zijn genomen overigens? Ik mis er een paar die ik had aangemaakt? Of heb ik ergens te snel overheen gelezen hierboven.

Edit; Ik zie op het "oude" forum nog geen thread waar gelinkt wordt naar hier, dat is zeker niet de bedoeling? :P

Rappa
23rd October 2014, 10:54
Ik krijg het forum trouwens niet werkend in Tapatalk, geeft een melding dat hij niet ondersteund wordt?

Vergeet niet je inlog van het forum te koppelen (registreren). Dat was bij mij de reden dat hij het niet deed.

Liquidje
23rd October 2014, 11:22

Je eerste zin is mij niet helemaal duidelijk, maar wij hebben nu wel degelijk full access. Toegang tot de database, SQL, FTP, you name it. Wat je zegt is misschien wel interessant.

Pffff dat gaat wennen worden voor mij. Dus als ik het goed begrijp is het vaarwel connectie met GNL? en als iedereen hier verder gaat met posten gaat t forum daar doodbloeden?

Ja we breken volledig, dit staat compleet los er van.

Kan het zijn dat niet alle threads over zijn genomen overigens? Ik mis er een paar die ik had aangemaakt? Of heb ik ergens te snel overheen gelezen hierboven.

Er kan e.e.a. missen, waarvoor excuses. Wat mis je precies?

Edit; Ik zie op het "oude" forum nog geen thread waar gelinkt wordt naar hier, dat is zeker niet de bedoeling? :P
Nope :P

In ieder geval bedankt voor alle reacties tot nu toe! Er kan nog een of ander wat gammel zijn, en er zijn al wat dingetjes gemeld. Wij doen ons best alle problemen weg te werken in ieder geval :)

Illuv
23rd October 2014, 11:29
Je eerste zin is mij niet helemaal duidelijk, maar wij hebben nu wel degelijk full access. Toegang tot de database, SQL, FTP, you name it. Wat je zegt is misschien wel interessant.

Ik begreep van LaB dat jullie geen SQL dump van de GNL db hebben? Als dat wel zo is, dan by all means; DELETE * FROM table_name; en lekker iedereen hierheen ;)

Loondijke
23rd October 2014, 11:37
TESTTTTTT

Had niks in de gaten zelf, maar een goed initiatief wat mij betreft als het achter de schermen zo is gelopen.

Goed gedaan gasten!

Seabass
23rd October 2014, 11:50
De smileyset werkt btw niet op een donkere achtergrond. Die Blackstealth skin is verder wel aardig.

Doc
23rd October 2014, 11:54
Persoonlijk vind ik hem zelf te donker, maar die lichte skin is helemaal butt-ugly.
We kunnen natuurlijk ook het kleurenschema van dat andere forum overnemen :P

Like-a-Bunny
23rd October 2014, 12:01

Neogaf!

Maar mocht iemand een strakke skin kennen, geeft het door. Ook al kost het wat knaken. We hebben nu toch al de portemonnee mogen trekken. :bandit:
Idem dito wat smilies betreft. Een nieuw pakketje kan zo geïnstalleerd worden.

Seabass
23rd October 2014, 12:03
Genoeg opties en downloads van themes op het vbullitin forum: http://www.vbulletin.org/forum/forumdisplay.php?f=247

macc
23rd October 2014, 12:10
Ik heb liever wel de kleuren van de lichte skin, leest prettig, maar het kan wel wat mooier inderdaad.

Liquidje
23rd October 2014, 12:15
Ik begreep van LaB dat jullie geen SQL dump van de GNL db hebben? Als dat wel zo is, dan by all means; DELETE * FROM table_name; en lekker iedereen hierheen ;)
Oh nee niet op GNL. Maar wij willen niet de boel daar kapot maken verder.

Goed gedaan gasten!
Thanks!

De smileyset werkt btw niet op een donkere achtergrond. Die Blackstealth skin is verder wel aardig.

Persoonlijk vind ik hem zelf te donker, maar die lichte skin is helemaal butt-ugly.

Genoeg opties en downloads van themes op het vbullitin forum: http://www.vbulletin.org/forum/forumdisplay.php?f=247
Het valt nog tegen een mooie skin te vinden, blackstealth was de enige fatsoenlijke donkere die we konden vinden, rest is fugly. Ik ga morgen weer een zoekronde doen, dus wie weet. In de tussentijd: zie je wat, geef het aan!

Even naar gekeken, dit is "hoe het hoort". "Reply to thread"-button vult enkel de quickreply met bijvoorbeeld je keuzes voor de multiquote knop. Met ga advanced ga je naar een losse pagina.

Als je liever een andere oplossing ziet, doe een voorstel, dan kijk ik wel even wat mogelijk en wenselijk is.

AsHo
23rd October 2014, 12:30
Super initiatief guys! AsHo is ook weer van de partij.
Mochten jullie nog forum crew nodig hebben hou ik me aanbevolen!

Rappa
23rd October 2014, 12:51
Most users ever online was 28, Yesterday at 22:44.

Eindelijk het oude record verbroken ;)

Noxic
23rd October 2014, 13:07
Goeie zaak.

Wakkum
23rd October 2014, 13:11
Liefffffff jongens. Dikke pluskudos voor jullie <3<3<3

Dat Tapatalk is volgens mij ook best handig. Iig beter dan die meuk die ze nu gebruiken.

Kunnen we trouwens niet wat Bokt-members uitnodigen ofzo?

TheDutchSlayer
23rd October 2014, 13:16
Beste Iedereen,

Welkom idd heb gisteren de email gehad dank daarvoor.
Heb ff de OP gelezen en vind het allemaal prima.
Een betere naam en een grafische skin zou idd al veel helpen.
Zal over een paar dagen wat andere NL mensen uitnodigen en zeggen dat we een leuke nieuwe community zijn begonnen.

Wilde Liquid nogmaals even bedanken voor al het werk en hopelijk gaat dit lukken.

[edit]
mmmmmmm ik zie nu dat alle topics gewoon zijn gekopieerd van het oude forum.
Snap dat dat gelijk geschiedenis en beleving met zich meegeeft.

Maar ik zou van de meest active topics liever zien dat we opnieuw beginnen zoals, films series, nieuws etc.

Weet niet hoe iedereen daar over denkt maar zelf vind ik het veel overzichtelijker als we daarmee opnieuw beginnen.

Cloud
23rd October 2014, 13:43
Oh nee niet op GNL. Maar wij willen niet de boel daar kapot maken verder.

Thanks!

Het valt nog tegen een mooie skin te vinden, blackstealth was de enige fatsoenlijke donkere die we konden vinden, rest is fugly. Ik ga morgen weer een zoekronde doen, dus wie weet. In de tussentijd: zie je wat, geef het aan!

Even naar gekeken, dit is "hoe het hoort". "Reply to thread"-button vult enkel de quickreply met bijvoorbeeld je keuzes voor de multiquote knop. Met ga advanced ga je naar een losse pagina.

Als je liever een andere oplossing ziet, doe een voorstel, dan kijk ik wel even wat mogelijk en wenselijk is.

Dat laat ik aan jou over. Ik snapte niet hoe het werkte en nu wel. Thnx.

Faure
23rd October 2014, 13:47
Dat kan en is uiteraard volledig aan jezelf. Maar verwacht niet dat je daar je oude vertrouwde forum lang zult gaan zien doorlopen. De plannen in de tijd van Sanoma waren al behoorlijk spannend, want we zouden opgaan in een ander platform. Maar toen die de prullenbak in gingen, met de overstap naar de nieuwe eigenaar werden ze nog een stuk spannender. Drie merken onder één vlag, met allen losse fora en hetzelfde publiek....dat in combinatie met het vasthouden van onze identiteit, wensen en community -> you do the math.

Wat ons betreft was er geen keuze.

Daarbij kun je al tussen de regels doorlezen in de OP dat we het goed beu waren in de kou te staan (Seabass geeft het goed aan).
Het is denk ik niet nodig om alle vuile was buiten te hangen, maar dat we jarenlang schandalig behandeld zijn mag je echt wel aannemen.

:).

Tsja, wat dat betreft is er natuurlijk niets veranderd sinds ik er als mod zat, en dat is al bijna 10 jaar geleden. Verder geef ik jullie natuurlijk groot gelijk en hoop ik dat mijn post niet als kritiek gezien werd. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig wat er gaat gebeuren bij gnl ^^.

Fenix
23rd October 2014, 13:56
Neogaf!

Maar mocht iemand een strakke skin kennen, geeft het door. Ook al kost het wat knaken. We hebben nu toch al de portemonnee mogen trekken. :bandit:
Idem dito wat smilies betreft. Een nieuw pakketje kan zo geïnstalleerd worden.Shut up and take my money. Ik mis een kopje op de landingpage 'Bitcoin donaties welkom op het volgende adres ...' ;)

Development
23rd October 2014, 13:57
http://myreactiongifs.com/gifs/thumbsupcomputerkid.gif

BamBix
23rd October 2014, 14:09
Damn, dat is lang geleden. Wellicht dat ik weer eens terugkom, heb nu toch veel vrije tijd :P.

LtPsycho
23rd October 2014, 14:14
Sowee, da's lang geleden dat ik de meeste van deze namen tegen ben gekomen :D

Goede zaak dit.

Lesley
23rd October 2014, 14:20
Jezus, die namen boven me. Roepen enige herinneringen op uit m'n puberperiode op dit forum :X

Illuv
23rd October 2014, 14:21
Dat is het positieve van een mailing naar alle leden ;)

Liquidje
23rd October 2014, 14:23
Goeie zaak.

Damn, dat is lang geleden. Wellicht dat ik weer eens terugkom, heb nu toch veel vrije tijd :P.

Sowee, da's lang geleden dat ik de meeste van deze namen tegen ben gekomen :D

Goede zaak dit.

Ook heerlijk jullie weer terug te zien hoor :D Elke keer als Max en ik door de lijst lopen zitten we als miesjes te giechelen van alle oude garde namen.

Zal over een paar dagen wat andere NL mensen uitnodigen en zeggen dat we een leuke nieuwe community zijn begonnen.

Wilde Liquid nogmaals even bedanken voor al het werk en hopelijk gaat dit lukken.

Extra members zijn meer dan welkom, top! En ik ben niet alleen geweest, Max heeft ook niet stil gezeten en de rest van het modteam heeft hier en daar kunnen helpen :)

[edit]
mmmmmmm ik zie nu dat alle topics gewoon zijn gekopieerd van het oude forum.
Snap dat dat gelijk geschiedenis en beleving met zich meegeeft.

Maar ik zou van de meest active topics liever zien dat we opnieuw beginnen zoals, films series, nieuws etc.

Weet niet hoe iedereen daar over denkt maar zelf vind ik het veel overzichtelijker als we daarmee opnieuw beginnen.
Ik wil eigenlijk een hele rits van dit soort ideeën verzamelen, overleggen met de crew en een groot deel terug leggen bij iedereen zodat we met zijn allen kunnen beslissen.

LtPsycho
23rd October 2014, 14:23
Hehe idd, voel me gelijk oud als ik nu bedenk hoe lang het geleden is dat ik actief was op het oude forum :nee:

Maergok
23rd October 2014, 14:31
Heey, ziet er slick uit.

Ik zie dat gelukkig de join dates zelfs mee zijn verhuist.
Vind het altijd grappig om te zien hoe lang ik al op gamer kwam.
Er was in al die jaren volgens mij inderdaad zo goed als niets gewijzigd.

Alleen nu nog een betere naam bedenken.

Wakkum
23rd October 2014, 15:46
Jezus fuck, opeens buttload aan oude members.

Like-a-Bunny
23rd October 2014, 16:35

Heerlijk om te zien. :D

Liquidje
23rd October 2014, 16:36

Like you would turn down a load in your butt

Forsythia
23rd October 2014, 18:04
Mooi initiatief, heren!

Cloud
23rd October 2014, 18:22
Ik ben het er ook wel mee eens nieuwe topics te maken van bestaande onderwerpen en games. Ik merk dat ik ook wat huiverig ben om nu door te gaan in een bestaand, maar min of meer dood topic.

Morrigun99
23rd October 2014, 18:22
Ik snap er geen hol van en ben vrijwel niet meer actief...maar een initatief van jullie beide....dat MOET ik wel steunen.

Tilo
23rd October 2014, 18:29
Ik snap er geen hol van en ben vrijwel niet meer actief...maar een initatief van jullie beide....dat MOET ik wel steunen.

Daar ben ik het geheel mee eens. :D

Liquidje
23rd October 2014, 18:46

Daar ben ik het geheel mee eens. :D
Dank voor de vleiende woorden, geweldig die oude gezichten :)

Ik ben het er ook wel mee eens nieuwe topics te maken van bestaande onderwerpen en games. Ik merk dat ik ook wat huiverig ben om nu door te gaan in een bestaand, maar min of meer dood topic.
Ik kan die wens begrijpen. Ik zal even kijken vanavond wat handig is, we zitten nog even tussen een afweging "herkenbaarheid" en inderdaad het onbehagelijke gevoel in een dode thread te zitten. Misschien moeten we ook maar een onderverdeling maken, kan mij voorstellen dat het leeggooien/herstarten van bepaalde gamethreads weer niet echt nodig is.

Liquidje
23rd October 2014, 18:54
Om het rukbunker thema verder door te trekken, wat vrijer te kunnen spreken en niet domeinnamen weg te zien worden gekaapt door onverlaten, is dit hok afgeschermd voor guests en nieuwe users.

Dit zullen we t.z.t. misschien aanpassen :)

Elvanera
23rd October 2014, 19:15
Liefffffff jongens. Dikke pluskudos voor jullie <3<3<3

Dat Tapatalk is volgens mij ook best handig. Iig beter dan die meuk die ze nu gebruiken.

Kunnen we trouwens niet wat Bokt-members uitnodigen ofzo?

Haha, er zwerven nog wat Bokkers rond op IRC geloof ik. Maar die Bokkers zijn vriendjes met Tweakers geworden ;)

Dina
23rd October 2014, 19:51
Top initiatief heren.

THAT SAID holy moley 11k posts.

Mochten mensen het nog niet gebruiken: aanrader als je veel via tablet/mobile post/leest en op meerdere fora actief bent.

Daar gaat de gedeelde internetbandbreedte voor mobieltjes.

Illuv
23rd October 2014, 19:55
Ha, Images en avatars staan uit via Tapatalk. De rest van mijn traffic gaat aan andere zaken op *kuch spotify*.

En ik deel verder niets van mijn 3gb, oude Karl Marx!

Verder krijg ik graag statistieken over Dina's postgedrag tijdens kantooruren.

Glory
23rd October 2014, 21:52
Goed initiatief inderdaad! Er is dus weinig terecht gekomen van die mooie woorden van een jaar (?) geleden.
Ik ben ook wel benieuwd naar wat er met gamer gaat gebeuren. :)

Ook goed om te zien dat je het forum nu eindelijk fatsoenlijk op tablet, telefoon kan bekijken. :)

Liquidje
23rd October 2014, 22:44
Side bar is aangezet, zie de forum main page :)

Wakkum
23rd October 2014, 23:22
Is het geen idee om even een sticky topic online te gooien met recent changes/addons aan het forum? Is misschien iets overzichtelijker.

Liquidje
23rd October 2014, 23:31
Goed idee, gaan we doen!

Manveru
23rd October 2014, 23:45
Goed initiatief, dit brengt hopelijk weer wat leven in de brouwerij. Niet dat ik zo heel actief was, maar ben een long time lurker, mss nu een aansporing om wat actiever te worden

Liquidje
23rd October 2014, 23:58
Welkom!

nutral
24th October 2014, 00:04
It feels so, so different?
Gelukkig is het kan men weer opscheppen met post counts xD

Liquidje
24th October 2014, 00:27
Is het geen idee om even een sticky topic online te gooien met recent changes/addons aan het forum? Is misschien iets overzichtelijker.

Zoiets? (http://liquidbunny.nl/vb4/showthread.php?82469-Nieuwe-features!&p=2845829#post2845829)

Paralize
24th October 2014, 01:23
Wat een beetje link is... Jullie zeggen in de openingspost: als je mail niet meer bestaat of je m kwijt bent dan...
Is leuk hoor, maar hoe weten die mensen dat er een nieuw forum is? Ze krijgen immers de mail niet.

King Crimson
24th October 2014, 01:33
Waarom kan ik niet bij m'n eigen inbox? Wat zijn dit voor NSA praktijken vloeibarekonijn.

Liquidje
24th October 2014, 01:40
Wat een beetje link is... Jullie zeggen in de openingspost: als je mail niet meer bestaat of je m kwijt bent dan...
Is leuk hoor, maar hoe weten die mensen dat er een nieuw forum is? Ze krijgen immers de mail niet.

We linken er naar via Steam enzo :)

Waarom kan ik niet bij m'n eigen inbox? Wat zijn dit voor NSA praktijken vloeibarekonijn.
PMs zijn niet meegenomen. Of heb je helemaal geen toegang ofzo, als in: je krijgt een error?

Faure
24th October 2014, 02:10
vBulletin Message
Faure, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
Log Out Home
Dit ^

Elvanera
24th October 2014, 02:10
We linken er naar via Steam enzo :)

Jaaaa, zoals ik! En Steam heb ik ook niet, gelukkig wel nog irc(whatsapp)vriendjes <3

Tyspolir
24th October 2014, 02:13
Kan je trouwens ergens in settings uitzetten dat je een mail krijgt als je gequote wordt? Ik heb overal gekeken maar het staat nergens voor zover ik weet....

edit: bij mij werkt de toegang tot mijn inbox ook niet trouwens.. staat dat ik geen rechten heb.

Liquidje
24th October 2014, 10:56
Dit ^

Kan je trouwens ergens in settings uitzetten dat je een mail krijgt als je gequote wordt? Ik heb overal gekeken maar het staat nergens voor zover ik weet....

edit: bij mij werkt de toegang tot mijn inbox ook niet trouwens.. staat dat ik geen rechten heb.

Sorry, er zijn nog een paar van die kleine fuckupjes die niet goed staan. Is inmiddels gefixt!

Die quote meldingen kan je overigens niet afzonderlijk uitzetten, dan moet je alle notifications uit zetten. Maar ik heb e-mailen uitgezet voor het quoten, dat was misschien iets too much. Als je nog iets mist hoor ik het graag!

Arcadium
24th October 2014, 11:09
Kreeg van de week mailtje over dit initiatief, ben al tijdje niet meer actief geweest op GNL dus wat er precies achter de schermen plaats heeft gevonden laatste jaren is mij beetje ontgaan. Wel top dat de community zelf het levende wil houden als achterliggende organisatie het af laat weten.

Wel vraag ik mij af of je zomaar een hele dump had mogen maken van GNL zonder toestemming. Mijn eerste gevoel neigt beetje naar 'data diefstal'. Volgens mij zijn namelijk alle posts etc 'eigendom' van GNL. Zeker als het gevolg straks is dat het GNL forum dood gaat door deze move. Hebben jullie hier over nagedacht?

macc
24th October 2014, 11:37

Handig om een PM bommetje te doen op t andere forum?

De enige actieveling die ik hier nog niet heb gezien is Revolt volgens mij. :)

Like-a-Bunny
24th October 2014, 11:45
Wel vraag ik mij af of je zomaar een hele dump had mogen maken van GNL zonder toestemming. Mijn eerste gevoel neigt beetje naar 'data diefstal'. Volgens mij zijn namelijk alle posts etc 'eigendom' van GNL. Zeker als het gevolg straks is dat het GNL forum dood gaat door deze move. Hebben jullie hier over nagedacht?

Daar is zeer zeker over nagedacht. We zijn niet over één nacht ijs gegaan. :)
Aangezien deze vraag al eerder hier beantwoord is, kort gezegd: de complete inhoud is van de community.

Daarbij, er is daar niets weggehaald. ;)

De enige actieveling die ik hier nog niet heb gezien is Revolt volgens mij. :)

We missen er nog wel meer hoor, maar die vinden we ook wel weer. Alles wordt bijgehouden.

Wolfwood
24th October 2014, 12:02
Leuk initiatief!O^

Hoop dat iedereen ook echt de overstap maakt naar dit nieuwe en verbeterde forum! :emo:

Black
24th October 2014, 12:23
Ah, checkte laat mijn e-mail :D Leuk initiatief! :)

testje:

https://www.youtube.com/watch?v=u4D3UdxM3OU

Jorca
24th October 2014, 13:32
Lol toevallig dat ik in mijn ongewenst postvak keek, en ik dacht dat het spam was.
Leuk idee dit, ik had niet echt het gevoel dat het op GNL minder werd maar als jullie het zeggen dan is het wel zo denk ik :P. Dit is wel een verademing vergeleken met het ''oude'' forum, ik mis alleen coola dus invite hem snel :D

Liquidje
24th October 2014, 13:39
Lol toevallig dat ik in mijn ongewenst postvak keek, en ik dacht dat het spam was.
Leuk idee dit, ik had niet echt het gevoel dat het op GNL minder werd maar als jullie het zeggen dan is het wel zo denk ik :P. Dit is wel een verademing vergeleken met het ''oude'' forum, ik mis alleen coola dus invite hem snel :D

Hey :D Nieuw gezicht!

Hmmm we komen dus weer in de spamboxen terecht. Wij gaan even kijken of we een overzicht kunnen maken van de users die we echt missen. In de tussentijd, mis je iemand, stuur hem een bericht, probeer hem te contacten! En ja, ook coola is hard nodig!

rageagainstrage
24th October 2014, 14:33
Klinkt als ene logisch en goed initiatief. Ik zal hier ook eens gaan rondkijken. Waarschijnlijk precies hetzelfde als op g.nl; veel meelezen, en eens in de paar maanden iets posten over wat geen mens hier interesseert heh.

Daar is zeer zeker over nagedacht. We zijn niet over één nacht ijs gegaan. :)
Aangezien deze vraag al eerder hier beantwoord is, kort gezegd: de complete inhoud is van de community.

Daarbij, er is daar niets weggehaald. ;)

Maar zijn die posts in de pics van je zelf thread niet tricky? Ik kan me voorstellen dat mensen het vervelend vinden als ze een foto van zich zelf hebben gepost op een forum waar ze 'thuis' zijn, en dat die vervolgens ergens anders te vinden is.

Liquidje
24th October 2014, 14:38
Maar zijn die posts in de pics van je zelf thread niet tricky? Ik kan me voorstellen dat mensen het vervelend vinden als ze een foto van zich zelf hebben gepost op een forum waar ze 'thuis' zijn, en dat die vervolgens ergens anders te vinden is.
Daarom bieden wij de mogelijkheid het te verwijderen. Daarnaast hosten wij de foto's niet, daar wordt naar gelinkt en staan dus elders online. Attachments op het forum zelf (dus WERKELIJK afgeschermd van buitenaf) zijn niet meegenomen.

En ach, we merken het vanzelf. Ik denk niet dat de users zelf hier snel over zullen vallen. En anders zullen we gepaste actie ondernemen.

Like-a-Bunny
24th October 2014, 14:41
en eens in de paar maanden iets posten over wat geen mens hier interesseert heh.

Jij hebt toch om de zoveel tijd een bijdrage in de muziekthreads...toch? Laat maar komen. :D

rageagainstrage
24th October 2014, 14:45
Haha, ik zal ze in de gaten houden of ik iets kan toevoegen. En Liquidje: prima, ik heb ook weinig verstand van dat soort dingen.

Black
24th October 2014, 16:58
Wat vind GNL er trouwens van het forum gecloned is? :+

Beest.
24th October 2014, 17:36
Dan zal ik mijn lurker status ook maar weer eens van mij afgooien.

Doc
24th October 2014, 17:41

Volgens mij vrij weinig, want voor zover ik gezien heb, weten ze er (nog) niet van.

Liquidje
24th October 2014, 17:51
Vergeet overigens dat we niets "gecloned" hebben. We hebben geen database geëxporteerd, gehacked of iets dergelijks, alles komt gewoon uit html die het forum je stuurt als je er heen browset. En kijk de voorwaarden eens na, je bent zelf eigenaar van je eigen posts. Dus als je er iemand ergens wat van moet vinden, zijn jullie het ;)

Cloud
24th October 2014, 17:55
Er zijn mensen die de welkom mail in hun spam folder hebben gekregen. Google vertrouwd blijkbaar niet de mailtjes van Rene Brandt.

Faure
24th October 2014, 17:58
Een ramp, want hoewel ze niets om het forum geven, zodra er iemand plezier van heeft moet het dood.

Like-a-Bunny
24th October 2014, 18:05
Er zijn mensen die de welkom mail in hun spam folder hebben gekregen. Google vertrouwd blijkbaar niet de mailtjes van Rene Brandt.

Daaruit zijn ze ook nooit verstuurd. ;)
We hebben gisteren wel even wat aanpassingen moet maken, want je bent al heel snel een spammert inderdaad.

Een ramp, want hoewel ze niets om het forum geven, zodra er iemand plezier van heeft moet het dood.

=D

Fell Beast
24th October 2014, 18:09
Nou hij werkt hier zo te zien ook! Bedankt Cloud voor de heads up! De mail was schijnbaar in de spam folder gekomen en daar kijk ik nooit :P

Wel even wennen zo denk ik, vooral met de topics die gecloned zijn.

Ik zal is rustig de opties en alles bekijken, maar in elk geval een super initiatief van jullie! Echt fantastisch dat jullie zelf de boel in handen nemen op deze manier. Laat echt zien dat jullie echt geven om deze community en het forum. Echt respect!

Krijgen we zo geen problemen met de crew van GNL eigenlijk? Lijkt me dat ze dit niet heel fijn gaan vinden?

Cloud
Niet vanuit die naam verstuurd, maar google vraagt zich toch af of die mail van hem komt. Heb iig Fell Beast en PerfectExceeder op de hoogte gesteld. Ook een paar Pm's verstuurd naar actief postende leden.

Liquidje
Wij gaan nog wel uitmailen, maar de kans is heel groot dat we bij het overgrote deel in de spambox terecht komt. De hoop is dat mensen af en toe even hun spambox checken. Maar mij lijkt het verreweg het beste te kijken wie we missen en hun individueel te benaderen.

Bedankt in ieder geval nu al de mensen die zijn wezen werven!

Fell Beast: Jullie in ieder geval niet, dus jullie kunnen naar hartenlust uitnodigen. Like-a-Bunny en ik hebben het goed uitgezocht en voor ons de risico’s kunnen beperken, maar daarom kunnen (en willen!) wij bepaalde dingen ook niet doen.

Maar jullie mogen helemaal je gang gaan, jullie lopen geen enkel risico.

Like-a-Bunny
24th October 2014, 18:10
Thanks Cloud!!!

Illuv
24th October 2014, 18:34
Krijgen we zo geen problemen met de crew van GNL eigenlijk? Lijkt me dat ze dit niet heel fijn gaan vinden?

Hoax, die bestaan niet.

ShadowSaiyan
24th October 2014, 18:35
Bedankt Cloud, voor de PM!

Ik kan niks anders zeggen dan dat ik hier heel erg blij mee ben en het ook een superactie vind van Liquid en LaB. Ben blij dat jullie je distantiëren van de verwaarlozing die de hoge piefen van GNL toelaten. Ik ben inmiddels al 7 jaar lid en merk inderdaad dat deze community niet heel groot is, maar wel heel hecht. Ik stoorde mij de laatste tijd ook al aan de downtime iedere keer, maar vooral het verouderde forumsoftware vond ik echt niet kunnen. Dat was voor mij al een teken dat ze bij GNL totaal niks geven om het forum. Ik ben daarom blij dat er initiatief word getoond door de "oude rotten" om deze community in leven te houden.

Als ik iets zie wat niet goed werkt, zal ik dat gelijk melden. Maar om eerlijk te zijn: dit is al 100x beter dan dat GNL ooit zal worden.

Wakkum
24th October 2014, 19:05
Wij gaan nog wel uitmailen, maar de kans is heel groot dat we bij het overgrote deel in de spambox terecht komt. De hoop is dat mensen af en toe even hun spambox checken. Maar mij lijkt het verreweg het beste te kijken wie we missen en hun individueel te benaderen.

Bedankt in ieder geval nu al de mensen die zijn wezen werven!
Fell Beast: Jullie in ieder geval niet, dus jullie kunnen naar hartenlust uitnodigen. Like-a-Bunny en ik hebben het goed uitgezocht en voor ons de risico’s kunnen beperken, maar daarom kunnen (en willen!) wij bepaalde dingen ook niet doen.

Maar jullie mogen helemaal je gang gaan, jullie lopen geen enkel risico.
Kun je geen mass PM sturen? Lijkt me misschien effectiever?

Like-a-Bunny
24th October 2014, 19:06
Dat kan vast, maar dat willen -wij- iig niet.

IamDuDe
25th October 2014, 00:59
Dit
1e mail zat bij de Spam, 2e in de gewone Inbox. Toen maar eens gaan kijken.

Goed initiatief, dit brengt hopelijk weer wat leven in de brouwerij. Niet dat ik zo heel actief was, maar ben een long time lurker, mss nu een aansporing om wat actiever te worden
dit ook
Lurking like there's no tomorrow, weet zelfs zo af en toe de Submit Reply knop te vinden.

Nou hij werkt hier zo te zien ook! Bedankt Cloud voor de heads up! De mail was schijnbaar in de spam folder gekomen en daar kijk ik nooit :P

Wel even wennen zo denk ik, vooral met de topics die gecloned zijn.

Ik zal is rustig de opties en alles bekijken, maar in elk geval een super initiatief van jullie! Echt fantastisch dat jullie zelf de boel in handen nemen op deze manier. Laat echt zien dat jullie echt geven om deze community en het forum. Echt respect!

En dit natuurlijk
Respect guys :applaus:
Nieuwe forum lijkt nu al een succes, met alle toegestroomde members.
Niet dat ik er verstand van heb, maar de verbeterde forum-software is ook een dikke plus:ja:

Lender
25th October 2014, 01:13
Heb ook nog een berichtje geplaatst op het drnl forum. Zitten daar ook nog wat mensen die op gnl (soms) actief zijn/waren.

Paralize
25th October 2014, 01:33
Ook maar wat gepmt. Alleen komt t zo geheimzinnig over.
Kan ik gewoon zeggen dat we verhuizen?

Faure
25th October 2014, 02:08
Zou ik wel doen, anders krijg je van die achterdochtigheid.

Tyspolir
25th October 2014, 02:21
Jep, maar ach. waarschijnlijk merkt de GNL redactie pas volgend jaar ofzo dat er een ander forum is :dronken:

Stikkel
25th October 2014, 08:54
Jep, maar ach. waarschijnlijk merkt de GNL redactie pas volgend jaar ofzo dat er een ander forum is :dronken:

Hebben hun dan geen mail gehad? Hun zijn toch ook leden van het forum?

Er kan e.e.a. missen, waarvoor excuses. Wat mis je precies?

Beetje late reactie van mij... Maar ik mis mijn Pokémon. (dat klinkt slecht XD) Maar ik zal wel een nieuwe (dezelfde) thread maken dan weet ik ook hoe dat een beetje in mekaar steekt. Misschien niet hier de plaats om te vragen maar is er iets van een alternatief voor de [info], [gameplay] etc.

Paralize
25th October 2014, 08:58
Niet iedereen krijgt de email. Ik heb mythanics maar even de link gegeven van dit forum en m gevraagd hier te komen.

Stikkel
25th October 2014, 09:02
Maar is het zo raar om op het GNL-forum het over te hebben? Als ik daar niet meer wil komen en ik zeg vaarwel daar en zeg dat ik naar een ander forum verhuis is toch niet verkeerd? Dat dan vervolgens vrijwel iedereen dat doet kan men ook niets aan doen.

En Lord Vampire, waar is die trouwens? (excuses dat ik hier post als t ergens anders zou moeten zijn)

Paralize
25th October 2014, 09:04
Lijkt me niet... Maar mag liquid of lab beantwoorden ;)
Heb Serafin ook even gepmed.

Stikkel
25th October 2014, 09:06
Dan ga ik op hun antwoord wachten :tijd:
En ik ga mijn monster hunter vriendjes (ja zelfs michiel!) ook PMen, wil niet dalijk eenzaam of alleen met LaB in die thread gaan posten :P Edit; laat maar zie dat de meeste er al zijn XD

brandonW
25th October 2014, 10:31
ik zat zelf eigenlijk te denken aan de volgende post: mensen ik ga naar een ander forum als je wilt weten waar heen check je pm mail.

Lekker neutraal en geen verwijzingen naar Liquid Lab of Liquidbunny.nl.

Development
25th October 2014, 10:45
Ze keken nooit naar het forum om, zullen ze nu wel opeens doen als we massaal verhuizen?

brandonW
25th October 2014, 11:44
Het dichtgooien of fuseren met insidegamer?

Lord Vampire
25th October 2014, 13:02
:rock:
Maar is het zo raar om op het GNL-forum het over te hebben? Als ik daar niet meer wil komen en ik zeg vaarwel daar en zeg dat ik naar een ander forum verhuis is toch niet verkeerd? Dat dan vervolgens vrijwel iedereen dat doet kan men ook niets aan doen.

En Lord Vampire, waar is die trouwens? (excuses dat ik hier post als t ergens anders zou moeten zijn)

Joehoe, ik ben hie-hier! :rock:

Like-a-Bunny
25th October 2014, 13:25
:applaus: LV!!!

Het dichtgooien of fuseren met insidegamer?

Wat er ook gebeurt, het forum zoals het was zie je daarin niet terug.

Wakkum
25th October 2014, 15:59
Kun je een tijdspanne geven waarbinnen dat gaat gebeuren, Max?

Like-a-Bunny
25th October 2014, 17:30
Kun je een tijdspanne geven waarbinnen dat gaat gebeuren, Max?

Wanneer 'zij' knopen door gaan hakken? Ik heb geen flauw idee. Eind dit jaar is eens genoemd, maar om eerlijk te zijn vertrouw ik geen enkele uitspraak die gedaan is meer.

Stikkel
25th October 2014, 17:50

:feest:

Wel grappig nieuwe emoticons :)

Maaruh Liquidbunny;

Ik vraag me onderstaand nog steeds af;

Like-a-Bunny
25th October 2014, 17:54
Maaruh Liquidbunny;

Ik vraag me onderstaand nog steeds af;

Ik vind het een lastige. Het voelt wat mij betreft niet goed. Maar je moet allereerst gewoon doen wat je wil. Dat dat duidelijk is.
Maar misschien is het handig om mensen gewoon een pm'tje te sturen, ze aan te spreken op Steam/Origin/Live/PSN.

Ik kom ook hierop terug en bespreek het dit weekend even. :)

Fenix
25th October 2014, 17:57
Als je een succesvolle migratie wil moet je dat organisch laten gebeuren. 'Ik ben weg' posts creëert alleen maar de illusie bij de nu nog actieve leden daar, dat ze zouden moéten kiezen en dat leidt tot polarisering (of zelfs de hakken in het zand). Helemaal niet nodig. Nodig gewoon een voor een je bekenden per PM uit (of zoals Liquid / LaB doen, per mailing) en het verloopt vanzelf.

Obsidian
25th October 2014, 18:13
Ach, ik bezocht gamer.nl toch al niet zo vaak meer. :) Gewoon laten doodbloeden dat forum. De kern van dat forum is al lang op de hoogte van dit initiatief

Masemium
25th October 2014, 18:29
Weet je wat het is?

In mijn 15 jaar aan internet heb ik vele forums (fora? f00ck it) zien komen en gaan. Zelf heb ik ook, soms alleen, soms met vrienden/kennissen forums opgestart in de zin van dit gaat hem worden! Best ever! Meest drukke forum ooit! ... 2 dagen later was het ding al deaud :P

Op het GNL forum wordt al 10 jaar geroepen dat het ding stervende is en weet ik veel wat voor ramp scenarios. Ik zei toen altijd van, het valt wel mee, het lijkt maar zo, gewoon posten en niet zo drama queen doen, kom je al een heel eind. Toch is er iets dit jaar, ik weet niet wat het is, maar GNL lijkt inderdaad aan de beademing te liggen.

Of dit forum een goed vervangend idee is? Ikke niet weet.

Maar goed ik zie allerlei bekende posten, dus dan log ik ook maar even in :P

Wat is dit trouwens:

As you requested, your password has now been reset. Your new details are as follows:

Username: Masemium
Password: 5uprtkUH

password: superkut? :rofl:

Naast dit alles: hoi.

Elvanera
25th October 2014, 18:32
Weet je wat het is?

In mijn 15 jaar aan internet heb ik vele forums (fora? f00ck it) zien komen en gaan. Zelf heb ik ook, soms alleen, soms met vrienden/kennissen forums opgestart in de zin van dit gaat hem worden! Best ever! Meest drukke forum ooit! ... 2 dagen later was het ding al deaud :P

Op het GNL forum wordt al 10 jaar geroepen dat het ding stervende is en weet ik veel wat voor ramp scenarios. Ik zei toen altijd van, het valt wel mee, het lijkt maar zo, gewoon posten en niet zo drama queen doen, kom je al een heel eind. Toch is er iets dit jaar, ik weet niet wat het is, maar GNL lijkt inderdaad aan de beademing te liggen.

Of dit forum een goed vervangend idee is? Ikke niet weet.

Maar goed ik zie allerlei bekende posten, dus dan log ik ook maar even in :P

Wat is dit trouwens:

password: superkut? :rofl:

Naast dit alles: hoi.

Masje! <3

Wakkum
25th October 2014, 19:09
Ik weet Mas zijn wachtwoord, neh-neh.

Obsidian
25th October 2014, 19:19
Even testen:

https://zippy.gfycat.com/MessyIdealHippopotamus.webm

Firefox addon werkt dus. :)

Faure
25th October 2014, 19:26
Ik weet niet of het de bedoeling was dat je webm link automatisch een embedded werd, maar hier werkt het iig niet op Chrome ^^

Obsidian
25th October 2014, 19:53
https://chrome.google.com/webstore/detail/webm-inline-player/fnaeemmlglafkapofhhgfhnhddaboeig

Marc
25th October 2014, 20:10
Mooi initiatief Bunny en Luquid en bedankt voor de uitnodiging!

Hoewel ik nog niet zo lang lid ben kijk (keek? ;)) ik steeds met veel plezier op het forum en ik vind het erg relaxed hoe iedereen met elkaar omgaat. Dat jullie op deze manier leiderschap tonen door het heft in eigen handen te nemen omdat het blijkbaar niet lekker liep via Gamer, chapeau! Als ik dingen tegenkom of ideeën heb zal ik ze zeker delen!

P.S. Ik zie dat (mijn) posts van afgelopen week niet zijn overgenomen. Komt dat nog of gaan die wijze woorden verloren?

TheDutchSlayer
25th October 2014, 20:20
YES ! from me al af waar je bleef awesome! :)

Kikker
26th October 2014, 01:07
Ik ben er ook weer!
Had geen mail ontvangen, maar Paralize stuurde me gelukkig een PM bericht (bedankt!).
Vind het wel vreemd om na 11 jaar naar een andere URL te navigeren en het is me nu ook duidelijk waarom het vandaag zo rustig was op het forum :S

Like-a-Bunny
26th October 2014, 01:12
Welkom Kikker en Marcvos! Jullie werden gemist!

En thanks Paralize uiteraard!!!

Lord Serafin
26th October 2014, 01:24
Ik meld me bij deze ook nog even officieel:
Hello jongens! :feest:

(En bedankt aan Paralize voor de uitnodiging ;) )

Paralize
26th October 2014, 11:01
De meesten die ik online zie stuur ik wel een pm.
Ja, ook coola. ;)

BolleB
26th October 2014, 11:04
Niet iedereen krijgt de email. Ik heb mythanics maar even de link gegeven van dit forum en m gevraagd hier te komen.

Ik had ook alleen een mail met de melding dat er met de vorige iets mis was gegaan. :P Vond het al vreemd.

Liquidje
26th October 2014, 13:21
De meesten die ik online zie stuur ik wel een pm.
Ja, ook coola. ;)

Goed bezig Para

The_wildcard
26th October 2014, 13:51
*kijkt vermoedelijk rond*

Hmmm het ziet er wel naar behoren uit.

ScreamGT
26th October 2014, 17:16
Jeetje, jeetje, MOET JE KIJKEN.

Okay, onverwachts. Had twee PM'S van luitjes die mij hierover vertelde. Dus we gaan hier verder? Geen GNL actie meer? Meh.

Girthquake
26th October 2014, 18:28
Sup bitches! Thx aan Doc en Tyspolir voor de PM's. =]

Randroid
26th October 2014, 18:32
Tjee, het viel me al op dat het forum de laatste paar dagen bijna geen posts meer had. Toen ineens een PM van Doc, dus ook ik ben er weer. Thanks, Doc!

En goed initiatief, L-a-b en Liquid et al. Klinkt als een netelige positie waarin jullie verkeren/verkeerden.

De felle kleuren moeten wel wennen. Vond dat grijze wat rustiger aan de ogen.

Ben benieuwd hoe het met dit forum zal gaan. Kan me voorstellen dat het na de eerste drukke periode misschien weer wat afzwakt en dat het aantrekken van nieuwe leden moeilijker is nu ze niet meer via de GNL mainpage naar het forum komen. Maar misschien was daar ook al nooit echt sprake van.

Vanaf nu ga ik in ieder geval hier posten in plaats van daar.

PS: voor als het nog niet gedaan is, iemand MOET Tostigroover uitnodigen. Kan ik zelf ook al, maar misschien heeft iemand het al gedaan?

Kikker
26th October 2014, 18:34
Volgensmij is Tosti al present!

Cryptical
26th October 2014, 18:37
Beetje onduidelijk zo wie momenteel wel van het forum afweten en wie nog niet :P

Coola uitgenodigd, maar volgens mij had iemand die al uitgenodigd.

coola
26th October 2014, 18:45
aye Paralize had mij vannacht al uit genodigd maar door het fikse alcohol gebruik van vannacht had ik totaal geen clue wat hij bedoelde :dronken:

en vanmiddag kreeg ik PM van Doc.

Daniël
26th October 2014, 19:14
Ik lurk nog steeds meerdere keren op GNL, de IRC-app en nu deze. :) Echt top gedaan en ik denk dat ook een hele reële kans van slagen heeft op deze manier!

Like-a-Bunny
26th October 2014, 19:23
De felle kleuren moeten wel wennen. Vond dat grijze wat rustiger aan de ogen.

Zet voor nu de skin op Black Stealth voor een donkere variant. Maar we zijn hard opzoek naar een beter alternatief. Dit is me veel te klinisch.

en dat het aantrekken van nieuwe leden moeilijker is nu ze niet meer via de GNL mainpage naar het forum komen. Maar misschien was daar ook al nooit echt sprake van.

Dat laatste. Er was amper aanwas, vandaar dat de keuze erg makkelijk was.
Als de basis hier staat, gaan we als eerste naar nieuwe aanwas kijken en daar zijn ook al leuke ideeën voor.

PS: voor als het nog niet gedaan is, iemand MOET Tostigroover uitnodigen. Kan ik zelf ook al, maar misschien heeft iemand het al gedaan?

Die is er inderdaad al. :)

Tostigroover
26th October 2014, 20:03
De felle kleuren moeten wel wennen. Vond dat grijze wat rustiger aan de ogen.Ik gebruik nu ook Black Stealth. Vooral de forumiconen ogen graflelijk maar in elk geval heb ik dan geen fel licht in mijn gevoelige oogkassen.

Ben benieuwd hoe het met dit forum zal gaan. Kan me voorstellen dat het na de eerste drukke periode misschien weer wat afzwakt en dat het aantrekken van nieuwe leden moeilijker is nu ze niet meer via de GNL mainpage naar het forum komen. Maar misschien was daar ook al nooit echt sprake van.Ik denk dat, met de mensen die nu al overgekomen zijn, al een leuke online gemeenschap kan ontstaan. Of daar mensen bij moeten? Geen idee. Ik heb niet het idee dat er zo ontzettend veel mensen op het oude--mag ik het al zo noemen?--forum erbij kwamen.

PS: voor als het nog niet gedaan is, iemand MOET Tostigroover uitnodigen. Kan ik zelf ook al, maar misschien heeft iemand het al gedaan?Ik hou van je, Randroid. Je bent de beste.

shadowx
26th October 2014, 20:37
Zet voor nu de skin op Black Stealth voor een donkere variant. Maar we zijn hard opzoek naar een beter alternatief. Dit is me veel te klinisch.

Heb dat gelijk gedaan na je PM van vanmiddag en dit ziet er voor mij nu enorm goed uit, lekker rustig voor me ogen en hoef ik niet me bril te dragen achter me PC scherm.

Draag normaal geen bril ook in dagelijks leven niet, alleen zonnebril overdag vanwege me chronische bijholteontsteking dan staan de mensen wel eens raar op te kijken zo van eeeh er schijnt geen zon :), draag wel een bril tijdens het gamen en film kijken vanwege de snelle actie die daarmee gemoeid is.

Wat forum betreft ik vind het super en zal hier zeker dagelijks komen zoals ik ook op GNL deed, blijf FP van GNL gewoon gebruiken gezien dat me favo nieuws site is ook om te reageren, wat ik wel jammer vind is de afscheiding van GNL maar goed dat is mijn mening.

Like-a-Bunny
26th October 2014, 22:26
Ik gebruik nu ook Black Stealth. Vooral de forumiconen ogen graflelijk maar in elk geval heb ik dan geen fel licht in mijn gevoelige oogkassen.

Heb dat gelijk gedaan na je PM van vanmiddag en dit ziet er voor mij nu enorm goed uit, lekker rustig voor me ogen en hoef ik niet me bril te dragen achter me PC scherm.

Top! Maar we blijven sowieso toch even doorzoeken naar (een) wat rustigere skin(s).

Ik heb niet het idee dat er zo ontzettend veel mensen op het oude--mag ik het al zo noemen?--forum erbij kwamen.

Gemiddeld één serieuze user per maand, die niet bleef hangen. Noppes dus. Zowat niets van de FP zelf.
Ik ben van de statistieken en heb die ook steeds bijgehouden in de afgelopen jaren en daar werd je niet vrolijk van nee.

Oh en Parasite incoming!

AsHo
26th October 2014, 23:00
Ik vind juist de default skin lekker rustig ogen en overzichtelijk. Het is wel waar dat er aardig wat licht van je scherm komt zetten :P
Heb de Blackstealth even geprobeerd maar dit is voor mij te donker en oogt voor mij te onoverzichtelijk.
Wel top dat elke member dit naar eigen wens kan aanpassen!

Primate Ryan
26th October 2014, 23:27
Is Baukereg hier al geweest?

*NERAZZURRI*
26th October 2014, 23:28
Er is toch gewoon een mail naar alle members gestuurd? Gooi anders even een algemene melding op het GNL-forum :P

Jezus, die smileys... :'(

brandonW
26th October 2014, 23:30
@Lab

Ik begin me serieus aftevragen als ik jou verhalen zo hoor waarom ze upberhaupt nog het forum instand hielden. Trouwens volgens mij is het probleem niet louter het forum dat slecht wordt onderhouden. De FP comments sectie was ook een plek waar amper aandacht aan werd besteed je kon en hoe vaak is niet gezegt dat het +- systeem zou verdwijen. Ik vind gamer.nl als geheel behoorlijk achteruit gaan atm.

Lush High
26th October 2014, 23:38
Bonjour!
Ziet er goed uit (op de smileys na :saai: )

Lord Serafin
27th October 2014, 00:03
Ach zeur niet! Die smileys zijn in ieder geval beter dan die van de vorige.

Good of you to join us, Parasite: ben het ook volledig eens met je suggestie om die heren even terug te halen! :p

RPGer
27th October 2014, 00:03
@Lab

Ik begin me serieus aftevragen als ik jou verhalen zo hoor waarom ze upberhaupt nog het forum instand hielden. Trouwens volgens mij is het probleem niet louter het forum dat slecht wordt onderhouden. De FP comments sectie was ook een plek waar amper aandacht aan werd besteed je kon en hoe vaak is niet gezegt dat het +- systeem zou verdwijen. Ik vind gamer.nl als geheel behoorlijk achteruit gaan atm.

Ik vind hun app/nieuwsitems anders zeer goed..gamenieuws volg ik nu op mijn phone primair via hun. Andere apps zijn traag of onoverzichtelijk.

Reviews en alle kansloze commentaren op artikelen moet je vermijden als de pest though...

Lord Serafin
27th October 2014, 00:07
Reviews en alle kansloze commentaren op artikelen moet je vermijden als de pest though...Die reviews vallen best mee toch?
Commentaren op de Fp, absoluut: Facebook is er wat dat betreft niks bij qua niveau. Wat een leeghoofden, daarzo, en dat +/- systeem sluit ook aan op het zandbakgehalte waar die kleuters blijkbaar graag in vertoeven.

Enfin, vaarwel Gamer.nl -> Ik vind dat er iets moet gebeuren om het oude af te sluiten en aan het nieuwe te beginnen.
Iets van een fles champagne opentrekken, ofzo, anders steek ik mijn PC in de fik en haal morgen een nieuwe! :ja:

Like-a-Bunny
27th October 2014, 00:10
Ik vind hun app/nieuwsitems anders zeer goed..gamenieuws volg ik nu op mijn phone primair via hun. Andere apps zijn traag of onoverzichtelijk.

Welke? Die van Gerard van Nieuwenhuizen zeer zeker. Daar heb ik mee aan tafel gezeten en heeft de site ook draaiende gehouden de afgelopen tijd. Maar die is foetsie.

@Lab

brandonw, ze hadden/hebben geen flauw idee. De disconnect gaat veel verder dan je op het forum kunt verwachten.
Ik heb weinig zin om de vuile was buiten te hangen, maar geloof me als ik zeg dat we alles geprobeerd hebben. Ik samen met Lord Vampire en samen met Liquidje. En Poka en Glory uiteraard ook.
Dat het forum daar weinig van meegekregen heeft snap ik, maar gemakkelijk is het niet geweest. En sowieso ontzettend veel props voor Liquidje die de technische kant voor het grootste gedeelte voor zijn rekening genomen heeft. En Doc uiteraard, die nu hier zijn kennis laat gelden. :)

Overigens om een voorbeeldje te geven: ik heb mogen zien hoe die FP in mekaar steeks achter de schermen -> :'(

RPGer
27th October 2014, 00:12
Welke? Die van Gerard van Nieuwenhuizen zeer zeker. Daar heb ik mee aan tafel gezeten en heeft de site ook draaiende gehouden de afgelopen tijd. Maar die is foetsie.

Er is toch maar 1 app? De officiële zeg maar.

@ls: reviews zijn zeer wisselend in kwaliteit, die van die Eric lees ik meestal wel, over het algemeen vind ik hun scores veel te hoog, maar dat probleem hebben meer sites.

En het fp commentaarvolk behoort grotendeels tot de meest kansloze kleuterklas op het web inderdaad. Soms komt er best een interessant artikel voorbij waar ik wel eens op wil reageren, maar dat wordt zo compleet overspoelt door idiote opmerkingen (meestal de ps4 vs. xboxone kind) dat ik er vaak maar van af zie.

Pfipfo
27th October 2014, 00:20
Yo guys, ben ook weer aanwezig!

Like-a-Bunny
27th October 2014, 00:29
Yo guys, ben ook weer aanwezig!

3D-dude in the House! :D :handshake:

Er is toch maar 1 app? De officiële zeg maar.

Ik heb geen flauw idee, maar ik weet dat tot een maand of anderhalf geleden Gerard alles deed en hij nu weg is. Ik neem aan dat zijn recensies daar ook op verschenen?

RPGer
27th October 2014, 00:33
App trekt de fp leeg, dus alle reviews en artikelen zijn daar ook op te lezen. Staat gewoon in de AppStore.
Pfipfo een hartelijk 3 Dimensionaal welkom!!

Like-a-Bunny
27th October 2014, 00:41
App trekt de fp leeg, dus alle reviews en artikelen zijn daar ook op te lezen. Staat gewoon in de AppStore.

Ik heb geen flauw idee, die pagina lees ik al jaren niet meer. Tenmiste sinds lui als Erwie etc. ermee gestopt zijn. Nu zit er in ieder geval nog maar heel weinig ruggegraat achter die me interesseert.

Heeft iemand Wolf, SWB, Daisykiller en Frags al een mailtje gestuurd? :P

Daisycutter bedoel je? Ze zijn als het goed is allemaal gecontacteerd. Maar jullie kunnen ze ook vast aan hun jasje trekken. Scotch en Rogue zou ik persoonlijk ook nog wel eens willen horen. :D

Nou, huphup!

marco91
27th October 2014, 00:53
Wat word het plan eigenlijk van de FP? Beetje hetzelfde als GNL?

Lord Serafin
27th October 2014, 00:57
damn, dat is lang geleden. Wellicht dat ik weer eens terugkom, heb nu toch veel vrije tijd :p.AW HELL YEAH!!! :rofl:

Is Rageagainsttherage overigens uitgenodigd? En Pipo the Clown? :P

Fenix
27th October 2014, 01:28
Wat word het plan eigenlijk van de FP? Beetje hetzelfde als GNL?Zou ik niet eens aan beginnen. Schoenmaker blijf bij je leest, en dat is de community. Nieuws komt hier toch wel voorbij als het belangrijk genoeg is om besproken te worden. Werkt bij GAF ook prima voor mij :)

Overmind
27th October 2014, 01:29
LS en Macc hebben me gered van een pijnlijke, eenzame en verlaten gamer.nl forum. Naja, Nerazurri was er nog 😒. Anyways, ik heb geen mail gehad! Is voor de rest iedereen wel over?

coola
27th October 2014, 01:39
LS en Macc hebben me gered van een pijnlijke, eenzame en verlaten gamer.nl forum. Naja, Nerazurri was er nog 😒. Anyways, ik heb geen mail gehad! Is voor de rest iedereen wel over?

Nee ik ben nog niet over :P niet dat iemand mij zal missen xD.

Pokalapoketl
27th October 2014, 01:42
Witte tekst werkt niet bij Blackstealth.

Overmind
27th October 2014, 01:44
Jij bent voldoende ;)

Anyways, bij deze maar even de gelegenheid nemen om zowel bunny als liquid te bedanken voor dit initiatief. Heldendaden!

Lord Serafin
27th October 2014, 01:54
Anyways, bij deze maar even de gelegenheid nemen om zowel bunny als liquid te bedanken voor dit initiatief. Heldendaden!Daar sluit ik me overigens bij aan! ;)

Eenlamp
27th October 2014, 03:14
Bedankt voor de invite, stuk beter dit.

Ries
27th October 2014, 11:07
Heel leuk initiatief! Ik vond het ook al verdomd stil op het oude forum, haha! Gelukkig uiteindelijk ook deze plek gevonden, bedankt voor de invite :)

Heel veel succes aan Liquid/Bunny/Doc en alle anderen die eraan hebben meegewerkt. Zal vast wel goedkomen met de community en het groeien ervan.

Valerious
27th October 2014, 12:34
En ik ben ook van de partij. :)

TimoJasper
27th October 2014, 13:36
Leuk initiatief! :beer:

Girthquake
27th October 2014, 14:20
Veel oud volk wat terug lijkt te komen. :hoi:

Yozzie
27th October 2014, 15:50
Eem de avatar testen!

Edit: Ja! Tof :)

Cloud
27th October 2014, 18:34
Gewoon even kijken wie er het laatst heeft gepost in een topic waar je zelf ook recent in hebt gepost en die een PM sturen. Dan hebben we snel iedereen gehad die nog een beetje actief is.

Culloden al uitgenodigd Nera?:P

Paralize
27th October 2014, 20:25
Heb ik gedaan en er waren er meer...
Hij zal binnenkort wel komen.

marco91
27th October 2014, 22:11
O nice, zag dat je ook de melding krijgt wanneer je gequote word.

Wakkum
27th October 2014, 22:32
Witte tekst werkt niet bij Blackstealth.
Jup

Paralize
28th October 2014, 00:33
[Belangrijk] Ben je het er niet mee eens en wil je hier niets mee te maken hebben? Prima, laat het ons even weten en we verwijderen direct alles op verzoek.

Kunnen jullie aub alles verwijderen?

Liquidje
28th October 2014, 00:43

hehe :D

Like-a-Bunny
28th October 2014, 00:43

Crap, dag forum. :(

pSeudoDog
28th October 2014, 01:52
Hoi mensen,

'Kreeg een mailtje dat jullie een nieuw forum aan het opzetten zijn, nooit geweten dat het zo'n bende was bij Gamer.nl.
Of is het zodat jullie nu ultieme forumpowers hebben en iedereen kunnen bannen. XD

CoinOperatedBoy
28th October 2014, 02:12
Kan ik even een weekendje naar Hamburg zijn?!

Kom ik terug en dan dit?

Goed initiatief!

kelders0
28th October 2014, 02:26
Haha, zag vanavond dat ik een PM had en kreeg waarempel ook een emailtje met de uitnodiging.

Heb daarvoor niks gezien, op 't forum wel e.e.a. meegekregen maar was lang geen hapklare koek over wat er aan de hand was.

In ieder geval allen die verantwoordelijk zijn en er hard voor werken, bedankt voor de moeite en inzet om het spulletje te redden! Ik ben wederom van de partij!

Ries
28th October 2014, 09:30
Het verzoek om alle posts te deleten kan evenzo op Gamer.nl worden aangevraagd toch? =D

Pascal
28th October 2014, 13:40
Dank aan Paralize voor de PM. Na wat geklooi met oude email enz. weer present hier.

Ziet er goed uit heren! Complimenten! Ook voor Tapatalk trouwens.

Regenbooggeit
28th October 2014, 14:53
Via Paralize hierop gewezen. Liev!

Like-a-Bunny
28th October 2014, 16:10
Ha, daar zijn de hoop lui die we gisterenavond misten! Tof!

En wederom dikke vette thanks Paralize!

Japperd
29th October 2014, 10:19
Helemaal top jongens! Ik weet dat jullie erg druk en lang bezig zijn geweest hiermee!

Kudeta
29th October 2014, 12:53
Nice work.

De disconnect gaat veel verder dan je op het forum kunt verwachten.

:D :D

Pascal
29th October 2014, 13:50
Heb nightwing01 een PM gestuurd. Die zat bijna moederziel alleen aan de andere kant.

Liquidje
29th October 2014, 13:54
Heb nightwing01 een PM gestuurd. Die zat bijna moederziel alleen aan de andere kant.

Thanks!

Like-a-Bunny
29th October 2014, 13:58
Hoe konden we hem vergeten. :o

Oh en Aelor mis ik ook nog!

Asmoday
29th October 2014, 14:06
Ik wil even Coola, Lord Serafin, Eltab, Faure, Paralize en Voll bedanken voor de massale PM fload die ik kreeg gisteren nadat ik vroeg wat die verhalen zijn over een nieuw Forum.

Tevens natuurlijk Like-a-Bunny en Liquidje ( en de andere mensen die er aan werken ) voor het opzetten van dit initiatief, en het instand houden van de Community.
Ik ben misschien 1 van de 'oudgedienden' die niet zo veel post / bekend is.
Maar ik vindt het altijd heerlijk om te lurken en jullie posts te lezen, ben blij dat het iets is waar ik nog lang van kan genieten :)

Primate Ryan
29th October 2014, 14:20
Baukereg, dastentakel en Ubertheman. Geen idee of ze al een pm hebben gekregen, maar ik vind het wat raar als ik het doe, gezien mijn afwezigheid op Gamer.

Obsidian
29th October 2014, 14:52
Ik heb ze een pm gestuurd. Ook naar Rez, Aelor en Knorretje.

Like-a-Bunny
29th October 2014, 16:21
Miel & Koei mis ik ook nog. :)

Pascal
29th October 2014, 16:33
Michiel1986 Ook trouwens

Like-a-Bunny
29th October 2014, 16:37
Michiel1986 Ook trouwens

Klopt, maar die is op de hoogte. :)

Stikkel
29th October 2014, 16:44
Klopt, maar die is op de hoogte. :)

Al lang? Of heeft ie hier geen behoefte aan? Hij is hedendage de meest actieve poster op gnl

Ik heb hem, Arteroot en n00b_ownage in ieder geval ook een PM gestuurd.

Pascal
29th October 2014, 16:47
Al lang? Of heeft ie hier geen behoefte aan? Hij is hedendage de meest actieve poster op gnl

Ik heb hem, Arteroot en n00b_ownage in ieder geval ook een PM gestuurd.

Dat is op zich niet zo vreemd :P

Michiel1986
29th October 2014, 16:52
66

Like-a-Bunny
29th October 2014, 16:52
Al lang? Of heeft ie hier geen behoefte aan?

Hij komt er z.s.m. aan begrijp ik net. :)

[edit] nvm :D

Stikkel
29th October 2014, 16:54
66

http://www.sharegif.com/wp-content/uploads/2013/10/napoleon-dynamite-yes-gif.gif

Michiel1986
29th October 2014, 16:55
Haha dit is gewoon te mooi om waar te zijn, dit is echt 10x beter dan dat oude uitgekauwde WW2 forum xD

Faure
29th October 2014, 17:13
Wellicht handig als mensen die op GNL het hebben over een nieuwe forum dat aanpassen naar gewoon 'ander' forum. Zo voorkom je achterdochtigheid lijkt me. Nu is het echt zo 'we hebben doelbewust iets nieuws opgezet' terwijl je dat makkelijker 'we zijn gewoon weg' kan houden ^^.

(eventueel kunnen de huidige mods/admins dat even editen?)

Knorretje
29th October 2014, 17:46
Teh fuck?
Cool!

Thanks Obbie <3

Rappa
29th October 2014, 18:02
Wellicht handig als mensen die op GNL het hebben over een nieuwe forum dat aanpassen naar gewoon 'ander' forum. Zo voorkom je achterdochtigheid lijkt me. Nu is het echt zo 'we hebben doelbewust iets nieuws opgezet' terwijl je dat makkelijker 'we zijn gewoon weg' kan houden ^^.

We have a snitch :bandit:

http://forum.gamer.nl/showthread.php?p=2846287#post2846287

Faure
29th October 2014, 18:10
Ja dat bedoel ik. Wij moeten niet voor de admins gaan praten...

Liquidje
29th October 2014, 18:25

Ik wil niet de indruk wekken dingen in de doofpot te stoppen of de boel daar te saboteren, dus ik wil eigenlijk geen posts van mensen daar editten, en er eigenlijk helemaal niet meer komen. Maar goed punt inderdaad, liever spreken over een ander forum of PM sturen naar mensen.

Culloden
29th October 2014, 19:30
Dat achterdochtige en geheimzinnige gedoe begint me anders de keel uit te hangen. Die Michiel_san zit nu tegen een leeg forum aan te lullen over komende veranderingen:

http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=82448

Nu krijg je wat je al kon verwachten bij een aantal, nml een soort tweedracht en dat degene die daar nog posten en een hint maken naar dit forum gekscherend een ''snitch'' worden genoemd. Laat mensen zelf weten op welk forum ze wel/niet blijven/komen (of beide, vice versa, etc, enz). Ik vind de ideeën van Michiel_san goed klinken, (ook al weet ik ook wel dat er vaak dat soort beloftes zijn gemaakt) en wens dat forum net zoveel succes toe als deze.

Culloden
29th October 2014, 19:42
Nee wat je er nu hebt neergezet is lekker wou je zeggen? Boef :P

Illuv
29th October 2014, 19:50
Niet zo piepen cullie. Kansen genoeg gehad, tot ziens en bedankt voor de vis.

Rappa
29th October 2014, 20:07
Nee wat je er nu hebt neergezet is lekker wou je zeggen? Boef :P

Snitch was ook niks mee bedoeld Culloden. Mij zit het geheimzinnige ook niet lekker ( bedoel ik niet mee dat het nu niet goed gaat maar bang dat het nog negatieve gevolgen kan hebben). Was meer ter aanduiding dat Liquidje en LaB er wel voor kunnen kiezen om "stil" te blijven maar dat wil niet zeggen dat de rest dat ook doet.

Weet alleen ook niet hoe we dit dan wel moeten aanpakken.

Paralize
29th October 2014, 20:20
Toch ben ik wel benieuwd wat ze gaan doen hoor.

Cryptical
29th October 2014, 20:30
Ik wacht het gewoon af. Klinkt mij in de oren als te ambitieus, maar goed, ik wens het alle succes toe en als het daar weer een beetje gezellig wordt ga ik daar wellicht ook gewoon weer posten. Zien we vanzelf wel. Het is niet alsof we gelimiteerd tot 1 forum zijn of zo.

Culloden
29th October 2014, 20:32
Snitch was ook niks mee bedoeld Culloden. Mij zit het geheimzinnige ook niet lekker ( bedoel ik niet mee dat het nu niet goed gaat maar bang dat het nog negatieve gevolgen kan hebben). Was meer ter aanduiding dat Liquidje en LaB er wel voor kunnen kiezen om "stil" te blijven maar dat wil niet zeggen dat de rest dat ook doet.

Weet alleen ook niet hoe we dit dan wel moeten aanpakken.
Het is ook geen big deal verder, maar nu heb je een elephant in the room. Als we gaan muggenziften over woordjes als ''ander-'' ipv ''nieuw-'' forum vind ik vrij vruchteloos en overbodig (ik noem geen namen Faure :evil:). Anders kan ik ook beginnen over een paar figuren die het adres van dit forum in hun signature hebben staan...lol.

Over een jaar lach je alleen maar om het feit dat we zo truttig deden omtrent een geheim forum op internet.

En verder: wat Cryptical zegt in zijn laatste zin.

Liquidje
29th October 2014, 20:50
Uiteraard moeten mensen gewoon doen wat ze zelf willen! Wij willen gewoon hier ons eigen ding doen :)

Das Tentakel
29th October 2014, 20:54
Okay, het duurde even (dank aan de porrende berichtjes) maar ik ben er nu ook...

http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2013/259/5/2/cthulhu_on_a_bicycle___color_by_kennon9-d6mlmz2.jpg

Ik had er geen idee van dat het rommelde achter de schermen op het oude forum (mja, wel wat onderbuikgevoelens), maar ik heb Liquidje en Like-a-bunny leren kennen als redelijke en bedachtzame posters, dus here's my vote of confidence :ja:

Fenix
29th October 2014, 20:58
Wordt er bijgehouden wie er allemaal over zijn en wie uitgenodigd?
Anders heb ik (dacht ik) Remco32, Zebby, The Chosen One, slayernl, Mythics, Mythanics, Loondijke, nutral en ScreamGT nog niet gezien. Maar kan me vergissen, volg niet alles en heb vooral even gekeken naar recente posts op het oude forum.

Edit: welkom Tentakel!

Rappa
29th October 2014, 21:00
Ik heb Scavy ook nog een pm gestuurd.

Paralize
29th October 2014, 21:01
Heb een aantal van hen gepmed van de week.

CoinOperatedBoy
29th October 2014, 21:10
En Beest?

Volgens mij vrij nieuw op het forum, maar heb wel een game van hem gekocht zonder enige problemen.

Shriko
29th October 2014, 21:18
gezien mijn afwezigheid op Gamer.

Wie ben jij?

Stikkel
29th October 2014, 21:18
en beest

-->

dan zal ik mijn lurker status ook maar weer eens van mij afgooien.

o^

Primate Ryan
29th October 2014, 21:19
Een aantal van die mensen zijn al aanwezig. Scream, Mythanics, Beestje en Slayer \m/ heb ik al gezien.

Ga eens terug je Tardis in, Shriko.

Cryptical
29th October 2014, 21:21
Een manier om erachter te komen of iemand hier al zit is door advanced search te doen naar de username en te kijken wanneer die voor het laatst actief of gepost had. ScreamGT was bijv. vandaag nog actief, dus die zit er al.

Het is niet helemaal 100% zeker deze manier, maar goed, je moet toch wat.

Zebby en Mythanics gepmed.

Elvanera
29th October 2014, 21:22
Wordt er bijgehouden wie er allemaal over zijn en wie uitgenodigd?
Anders heb ik (dacht ik) Remco32, Zebby, The Chosen One, slayernl, Mythics, Mythanics, Loondijke, nutral en ScreamGT nog niet gezien. Maar kan me vergissen, volg niet alles en heb vooral even gekeken naar recente posts op het oude forum.

Edit: welkom Tentakel!

ScreamGT iig wel al gezien.

En Beest?

Volgens mij vrij nieuw op het forum, maar heb wel een game van hem gekocht zonder enige problemen.

Beest. heeft je zelfs ervoor een plusje gegeven in V&A ;)

Zebby
29th October 2014, 21:24
Daar zijn we. Vind de threads nog niet echt leesbaar, misschien ander theme.

Ries
29th October 2014, 21:24
Haha, als ik nu naar het forum kijk voel ik mij wel lullig tegenover Michiel_san, wie dat ook mag wezen! =D Ik ken natuurlijk het hele achtergrondverhaal niet, maar Illuv heeft aan de andere kant natuurlijk een goed punt (kans genoeg gehad voor GNL om actie te ondernemen). Michiel zal er zelf niet zoveel aan kunnen doen en het lijkt mij dat er collectief met de pet naar het forum is gegooid door 'hogerhand'.

Het zou ook kunnen dat hij nu wel 'opeens' op het topic reageert omdat GNL opeens de gigantische drop in activiteit ziet. Hoe dan ook, het is inderdaad aan hun om een oplossing te bedenken voor hun 'probleem'.

Het forum stond toch al voor 95% los van de frontpage dus eigenlijk hebben ze nu een vrijbrief om te doen en laten wat ze willen, want de 'harde kern' van het forum (wij dus) heeft al een prachtig alternatief gekregen van LiquidBunny en Co.

edit; Toevallig heeft Michiel nu dus een topic geopend over aankomende veranderingen. Dat lijkt inderdaad een beetje spuit 11. Ik kan niet zo snel meer op een Nederlands spreekwoord komen.. Maar 'the damage has already been done'.