PDA

View Full Version : Kom met een nieuwe naam!

Pages : [1] 2

Like-a-Bunny
19th October 2014, 16:24
Huh, Liquidbunny? Srsly gys??? Ja serieus, maar ook weer niet.

Deze URL is een placeholder en we willen iedereen dan ook de gelegenheid geven om met een nieuwe naam te komen!

Brand los! =D

Illuv
21st October 2014, 21:28
GNLv6.nl is nog beschikbaar.

Just saying :flex:

King Crimson
22nd October 2014, 23:31
Wil je ongeveer dezelfde doelgroep?

Like-a-Bunny
22nd October 2014, 23:33
Wil je ongeveer dezelfde doelgroep?

Ja hoor. Gaming voorop, maar wel community gericht en op naar nieuwe gebruikers. Dat maakt het toch het leukste. En uiteraard het bekende offtopic-deel. Er moet wel geouwerd kunnen blijven worden overkwaaltjes, vriendinnetjes, drankes, films en series...de hele santekraam.

En wat naam betreft...ja, Eindbaas.nl was al bezet. :bandit:

Doc
22nd October 2014, 23:42
insertcredit.nl

DjDark
23rd October 2014, 01:38
revamped.nl? Geen idee of ie beschikbaar is.

Fenix
23rd October 2014, 01:53
Neogaf.nl is vrij :)

PS: gooi dit achter een besloten hok anders worden je url's zo weggetrokken.

Primate Ryan
23rd October 2014, 01:56
Ik was niet de enige die flauw dacht te doen met een neogaf naam. _o-

Ik zou het persoonlijk wel een beetje gamegerelateerd houden, maar een echt goed voorstel heb ik niet.

M!chel
23rd October 2014, 02:21
respawn.nl ;)

R0nnNL
23rd October 2014, 02:38
NeoGamer? :+

Illuv
23rd October 2014, 09:11
Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat jullie uiteindelijk met het platform willen doen.

Mocht je het ooit willen uitbouwen, of als er plannen zijn buiten alleen het afscheid nemen van GNL dan is een naam als NeoGamer zo gek nog niet. Geen geweldige naam vind ik persoonlijk, maar het zou logisch kunnen zijn voor de zoektocht naar nieuwe aanwas en het heeft in deze ook nog een valide betekenis.

Mochten die plannen er niet zijn dan zou ik lekker voor de meest obscure .tld gaan die je kunt vinden ;)

Geerrrt
23rd October 2014, 09:43
watmankeertjou.nl

Sven
23rd October 2014, 10:02
watmankeertjou.nl

Ahhh. The good old days :D. Deze URL hebben we vroeger al eens gebruikt om een forum voor de IRC-Ivoren toren whatsappgroep te hosten toen Whatsapp er nog niet was :).

Illuv
23rd October 2014, 10:03
Rond dezelfde tijd als dat 'geslaagde' eurogamer.nl uitstapje van enkele members ;)

Rappa
23rd October 2014, 10:31
goodoldgamers.nl

RPGer
23rd October 2014, 10:44
coola&thegang.nl

Illuv
23rd October 2014, 10:51
neckbeards.nl

Doc
23rd October 2014, 11:49
Je kunt overigens op www.sidn.nl checken of een url al actief is of niet.
Scheelt ons weer uitzoekwerk ;)

Pipo the clown
23rd October 2014, 12:04
Vind goodoldgamers.nl eigenlijk zo gek nog niet. Alleen jammer dat meteen de link gelegd word naar gog.com..

Liquidje
23rd October 2014, 12:07
goodoldgamers is inderdaad niet slecht nee :D Keep em coming zou ik zeggen!

Seabass
23rd October 2014, 12:18
giantgamers.nl
videogamers.nl
digitalgamers.nl
IOUgames.nl (i owe you)
whatthegame.nl
gamebucket.nl

(al deze url's zijn beschikbaar)

Tyspolir
23rd October 2014, 12:22
Intothenewreality.nl
Soort van nieuwe stap van de community

Gamesomania.nl
Eerbetoon aan het begintijdperk met jimmy

AsHo
23rd October 2014, 12:38
4gamers.nl
dutchgamers.nl

TheDutchSlayer
23rd October 2014, 13:19
Beste is om GEEN gaming naam te gebruiken meer kans op meer gebruikers die ook andere interesses hebben aangezien wij dat zelf ook veel hebben vooral series en films worden toch wel veel actief besproken, ook nieuws en personele zaken komen aan bod.
Allen maar gaming in de naam gaat niet helpen.

Zal er eens even over denken en het is denk ik beter om een liquid een mail te sturen met suggesties anders zijn ze alweer geregistreerd voordat we er gebruik van kunnen maken :)

macc
23rd October 2014, 13:28
Lijkt me juist interessanter om weer wat meer leven te blazen in de game hokken.

Wakkum
23rd October 2014, 13:42
neckbeards.nl

Dit.

Of: Fedoralovers.nl

Nee maar serieus, neckbeards is kinda awesome want zelfspot.

Faure
23rd October 2014, 13:43
coola&thegang.nl

:applaus:

at least 10 characters

Cloud
23rd October 2014, 13:52
Gamingoutcasts.nl

TheDutchSlayer
23rd October 2014, 13:55
Gamingoutcasts.nl
Nice ! deze vind ik zeker leuk! :)

Leuke oorsprong naam en toch nog game gerelateerd.
Best wel tof!

Faure
23rd October 2014, 14:00
The Old Gang (TOG)

The league of extraordinary individuals (LOEI)

Liquidje
23rd October 2014, 14:35
Beste is om GEEN gaming naam te gebruiken meer kans op meer gebruikers die ook andere interesses hebben aangezien wij dat zelf ook veel hebben vooral series en films worden toch wel veel actief besproken, ook nieuws en personele zaken komen aan bod.
Het hoeft niet 100% gaming te zijn, maar een hint er naar wel. References naar memes zijn bijvoorbeeld een mogelijke tussenstap.

Zal er eens even over denken en het is denk ik beter om een liquid een mail te sturen met suggesties anders zijn ze alweer geregistreerd voordat we er gebruik van kunnen maken :)
Liever niet, post ze hier, laat het "leven" :D Ik ga even kijken of ik het hok kan afschermen, het is toch eigenlijk alleen maar "onze" club en iedereen heeft hier speciale rechten voor.

Als ze dan alsnog geregistreerd worden, is het iemand van "ons"
http://mrwgifs.com/wp-content/uploads/2013/07/I-Will-Find-You-And-I-Will-Kill-You-Liam-Neeson-In-Taken.gif

Nee maar serieus, neckbeards is kinda awesome want zelfspot.

Gamingoutcasts.nl

Beide erg tof :D

Fenix
23rd October 2014, 14:43

Zal er eens even over denken en het is denk ik beter om een liquid een mail te sturen met suggesties anders zijn ze alweer geregistreerd voordat we er gebruik van kunnen maken :)Deze man spreekt de waarheid.

Mijn voorkeur gaat uit naar een naam zonder directe betekenis, of juist heel algemeen. Iets wat ook niet (leef)tijdgebonden is; actieve communityleden stoppen Łberhaupt op een gegeven moment met een spel aanraken, zij het door andere interesses of prioriteiten (carriŤre, opleiding, gezin, etc.). Liquidbunny zegt bijvoorbeeld helemaal niemand wat en dat is eigenlijk ook wel weer positief.

Seabass
23rd October 2014, 14:55
killerbunny.nl
lasermonkey.nl

http://cdn.meme.am/instances/54356017.jpg
lasersharks.nl

RPGer
23rd October 2014, 14:56
mm maar als dit een soort mini-fok gaat worden ben ik wel snel weg, kom hier toch 80% om over games te praten. Bovendien .. wat is dan precies "offtopic?"

Heb nog wel een paar serieuze opties:

Bordergamer.nl
Goldengamers.nl
Gamerscheet.nl (gamergate is al bezet)

Liquidje
23rd October 2014, 15:09
mm maar als dit een soort mini-fok gaat worden ben ik wel snel weg, kom hier toch 80% om over games te praten. Bovendien .. wat is dan precies "offtopic?"

Focus blijft echt primair gamen, maar we willen ook de offtopic luitjes (als in: non-gaming, misschien een betere term) een plekje geven, zodat mensen daarheen kunnen afvloeien.

Wat zou je zelf het liefst zien?

Like-a-Bunny
23rd October 2014, 16:26
mm maar als dit een soort mini-fok gaat worden ben ik wel snel weg

Je weet wie dit initiatief genomen hebben? Juist. ;)

Rappa
23rd October 2014, 16:30
Verloopt het forum.gamer.nl domein niet heel toevallig binnenkort ....:bandit:

Cloud
23rd October 2014, 18:46
Neckbeards is erg leuk, maar creŽer je met die naam niet bij voorbaat een sausagefest? Ik denk dat dames stiekem toch minder hebben met die naam.

Gameroutcasts als variatie op eerdere suggestie. Verder heb ik niets.

Illuv
23rd October 2014, 18:55
Voor de goede orde, ik was niet serieus met neckbeards.

Grognards.nl

Liquidje
23rd October 2014, 18:56
Om het rukbunker thema verder door te trekken, wat vrijer te kunnen spreken en niet domeinnamen weg te zien worden gekaapt door onverlaten, is dit hok afgeschermd voor guests en nieuwe users.

Dit zullen we t.z.t. misschien aanpassen :)

RPGer
23rd October 2014, 19:05
Focus blijft echt primair gamen, maar we willen ook de offtopic luitjes (als in: non-gaming, misschien een betere term) een plekje geven, zodat mensen daarheen kunnen afvloeien.

Wat zou je zelf het liefst zien?

Het niet benoemen van games in de titel vind ik niet eens een heel groot probleem bij nader inzien (denk Neogaf bv). Ik zit er een beetje dubbel in. Aan de ene kant vind ik liquidbunny eigenlijk heel leuk gevonden, maar dan wordt het wel meer een soort closed community, een extensie van onze steam list als je begrijp wat ik bedoel. Wil je outsiders aantrekken zul je ergens een link mee moeten maken (games...interactive entertainment..movies+games...mannendingen (sry Eltab) weet ik wat

Illuv
23rd October 2014, 19:12
Je moet het ook niet te complex maken. De grootste communities wereldwijd hebben weinig logische namen. Neogaf, SomethingAwful, etc.

Like-a-Bunny
23rd October 2014, 19:13
Daarom kwam ik al heel snel met 'Eindbaas.nl'...

Bezet uiteraard.

Doc
23rd October 2014, 19:16
En het meervoud?

Illuv
Je kunt natuurlijk ook een ander top level domain kiezen. Maar eindbaas is ook qua .com/net/eu/nu vergeven

Liquidje
Het niet benoemen van games in de titel vind ik niet eens een heel groot probleem bij nader inzien (denk Neogaf bv). Ik zit er een beetje dubbel in. Aan de ene kant vind ik liquidbunny eigenlijk heel leuk gevonden, maar dan wordt het wel meer een soort closed community, een extensie van onze steam list als je begrijp wat ik bedoel. Wil je outsiders aantrekken zul je ergens een link mee moeten maken (games...interactive entertainment..movies+games...mannendingen (sry Eltab) weet ik wat

Liquidbunny is ook slechts een placeholder, we zijn heus niet zo narcistisch dat dit hem moet worden. Daarom ook deze thread, wij staan 100% open voor andere namen. Maar om dat te bespreken moet je een plek hebben, dus LB.

Daarnaast denk ik dat je zonder het woord "game" of een afgeleide er van alsnog een groep kan aanspreken, of zo'n identiteit insinueren.

Maar goed, bijt je niet stuk op de domeinnaam. Er komt overigens wel een logo :emo: Maar ook placeholder.

Ik ben zelf bang dat een gekke tld afschrikt.

Illuv
23rd October 2014, 19:17
Alleen eindbazen.eu en .nu nog vrij

King Crimson
23rd October 2014, 20:10
Alleen eindbazen.eu en .nu nog vrij

Doen!67890

Illuv
23rd October 2014, 20:12
Ben onderdeel van het plebs, geen zeggenschap!

King Crimson
23rd October 2014, 20:14
Ben onderdeel van het plebs, geen zeggenschap!

Dan beginnen we toch een afsplitsing van een afsplitsing?

Illuv
23rd October 2014, 20:18
Een exclusieve, hedonistische community van slechts 5 members die decadentie omarmen en egocentrisme als grootste goed beschouwen.

Om dit laatste te benadrukken stel ik een paywall van 50 euro in.

King Crimson
23rd October 2014, 20:21
Een exclusieve, hedonistische community van slechts 5 members die decadentie omarmen en egocentrisme als grootste goed beschouwen.

Om dit laatste te benadrukken stel ik een paywall van 50 euro in.

Als je vrouw meedoet: I'm in! :rock:

Dina
23rd October 2014, 20:22
Beetje lastig om zo namen te bedenken als het thema zo vrij is. Ben persoonlijk niet zo van de gamer-iets in de titel, vooral omdat forumsucces (NeoGAF en SomethingAwful en zelfs Fok) niets met de naam van doen heeft. Daarnaast, wil je een Engelse naam of een Nederlandse? Moet het nonsensical zijn, of moet er een gedachte aanzitten?

Anyway, random suggesties (allen vrij):

Bloemerang.nl
Couchboard.nl
Schorumforum.nl
Booswichtenclub.nl
Playandpost.nl
Gamelurker.nl
Threadeffect.nl

King Crimson
23rd October 2014, 20:24
Beetje lastig om zo namen te bedenken als het thema zo vrij is. Ben persoonlijk niet zo van de gamer-iets in de titel, vooral omdat forumsucces (NeoGAF en SomethingAwful en zelfs Fok) niets met de naam van doen heeft. Daarnaast, wil je een Engelse naam of een Nederlandse? Moet het nonsensical zijn, of moet er een gedachte aanzitten?

Anyway, random suggesties (allen vrij):

Bloemerang.nl
Couchboard.nl
Schorumforum.nl
Booswichtenclub.nl
Playandpost.nl
Gamelurker.nl
Threadeffect.nl
Schorumforum heeft nog iets, maar de andere naam zijn of te lang of niet pakkend genoeg denk ik. Het moet eigenlijk zo kort en pakkend mogelijk zijn.

Doc
23rd October 2014, 20:39
Ik had eerst ook nog playagain in gedachten, maar die is al bezet :(

Elvanera
23rd October 2014, 21:46

Ik houd wel van mannendingen ;)

LtPsycho
23rd October 2014, 22:05
Ik houd wel van mannendingen ;)

Geen spat veranderd dus zo te zien :grijns:

Wakkum
23rd October 2014, 22:44
Moet jij het Googleplex niet onveilig maken?

Sven
23rd October 2014, 22:52
Gamenzo.nl? Iets met gamen enzo.

Lesley
23rd October 2014, 23:04
Eindbaas.nl of iets dergelijks heeft iets fantastisch. Jammer dat ie al bezet is. Ik denk dat namen die gamegerelateerd, maar ook lekker casual zijn, het beste zijn.

Levelup.nl
Pointnclick.nl
...

Illuv
23rd October 2014, 23:05
Bij nader inzien, laat het lekker bij LiquidBunny. Je gaat toch geen verkeer trekken op populaire woorden als 'gaming', 'games', 'game forum'. Kijk maar waar een website als gamer.nl terugkomt, met een redelijk krachtig domein en waarschijnlijk een paar centen richting Google voor betaald verkeer. Zoek op 'game community nederland' en je krijgt ook een hoop ellende waar je jezelf wellicht met moeite tussen kan wurmen, om je vervolgens af te vragen of dat echt het publiek is waar je op zit te wachten.

Pokalapoketl
23rd October 2014, 23:28
Bij nader inzien, laat het lekker bij LiquidBunny.

We zullen het maar als een zegen zien dat ik alleen zijdelings ben betrokken bij deze onderneming ;).

Illuv
23rd October 2014, 23:30
Pokalapoket.nl is vast beschikbaar.

Pokalapoketl
23rd October 2014, 23:36
http://abload.de/img/andy-dwyer-shockuvj59.gif

Nutthead
24th October 2014, 00:07
Ik vind Liquidbunny eigenlijk niet eens zo slecht, chicks houden van konijntjes toch?

DjDark
24th October 2014, 00:40
gamingrabbits.nl

Omdat we allemaal zo dol zijn op dat ene konijn van Donnie Darko, Frank.

Like-a-Bunny
24th October 2014, 00:52
:hoi: DjDark!

DjDark
24th October 2014, 01:09
Well hello there!

We kunnen het natuurlijk ook

wowgthalomariosonic.nl noemen.

World of Warcraft (PC), Gran Turismo (Playstation), Halo (Xbox), Mario (Nintendo), Sonic (Sega)

Paralize
24th October 2014, 01:12
Waarom zo moeilijk.

Ik noemde t forum altijd 't gamer forum.

Gamerforum.nl

Lijkt me gewoon te kunnen toch?

AsHo
24th October 2014, 02:49
hmmm zit zeker wat in Paralize.

Ik stem voor gamerforum.nl of levelup.nl ( die las ik een x aantal posts terug).

macc
24th October 2014, 09:50
Ik zou geen forum in de naam opnemen, misschien wil je de site later uitbreiden naar iets meer dan een forum, dan zit je met die naam. Ik vind liquidbunny ook wel goed eigenlijk. :)

Illuv
24th October 2014, 10:06
Buiten het feit dat ik gamerforum.nl en levelup.nl cringe worthy vind, zijn ze allebei bezet (pfew)

Maergok
24th October 2014, 10:31
Even wat random namen noemen hier.

www.nextlevel.nl
www.winning.nl
www.nerdherd.nl
www.geeksquad.nl
www.redshirts.nl

Ik vind nextlevel (of nxtlvl) wel tof, en charly sheens Winning is natuurlijk de baas

Wolfwood
24th October 2014, 10:42
outsidegamer.nl

Like-a-Bunny
24th October 2014, 10:56
Goede suggesties lui, serieus! Even iedereen rustig de kans geven te reageren en dan maken we binnenkort even een polletje of iets dergelijks.

Keep 'em coming! O^

Culloden
24th October 2014, 11:13
www.samenzweerders.nl lijkt me wel toepasselijk.

Sowieso een (oud) Nederlands woord, dat is nu wel de trend merk ik bij kappers, restaurant, bedrijfjes, DJ's etc.

Cloud
24th October 2014, 11:20
Nextlevel is zeker leuk. Connectie met gaming, maar ook niet te specifiek. Gaming in de naam is na nader inzien misschien toch te beperkend qua doelgroep.

Samenzweerders vind ik ook leuk.

Maergok
24th October 2014, 11:26
www.childrenofcthulhu.nl is trouwens ook nog wel beschikbaar bedenk ik me net!

TROPIC
24th October 2014, 13:21
merpderp.nl

Development
24th October 2014, 14:17
Ben al gewend aan LiquidBunny eigenlijk, gewoon houden deze naam ;)

Fell Beast
24th October 2014, 20:01
Nextlevel is wel cool, en Gameroutcasts ook. Nummer 1 voor mij is dan wel Nextlevel. Heeft wel iets!

Obsidian
24th October 2014, 20:46
www.nerazeurri.nl

Samen zeuren over games. :)

NickName
24th October 2014, 21:05
Next Level is dan wel gewoon een gaming winkel en http://www.next-level.nl/ lijkt wel heel veel op nextlevel.nl

Faure
24th October 2014, 21:22
Ik vind nextlevel ook ergens een beetje een net-niet uitstraling hebben. Alsof je op hyves.nl zit.
Levelup was mooi geweest, maar ja, dat bestaat al.

Illuv
24th October 2014, 21:26
www.nerazeurri.nl (http://www.nerazeurri.nl)

Samen zeuren :)

Hoppa.

King Crimson
24th October 2014, 22:15
Exiled.nl

Lord Vampire
25th October 2014, 13:25
Gamenerds.nl
Lordsofgaming.nl (log)
Gameworld.nl
Lamer.nl

Gaymania.nl speciaal voor soesa.

Elvanera
25th October 2014, 13:28
Gamenerds.nl
Lordsofgaming.nl (log)
Gameworld.nl
Lamer.nl

Gaymania.nl speciaal voor soesa.

Jaa! Gamenerds!

Obsidian
25th October 2014, 13:41
Critical Hit

Het is een gaming term, voornamelijk uit het RPG-genre, maar deze naam geeft ook dat we kritisch zijn over games. We zijn tenslotte allemaal ouwe lullen hier.

marco91
25th October 2014, 13:59
Critical Hit

Het is een gaming term, voornamelijk uit het RPG-genre, maar deze naam geeft ook dat we kritisch zijn over games. We zijn tenslotte allemaal ouwe lullen hier.

Spreek voor jezelf :P

Maar Critical Hit klinkt ook best nice.

Obsidian
25th October 2014, 14:01
Nee jij ook. :P

RPGer
25th October 2014, 14:37
Critical Hit

Beste tot nu toe!

Faure
25th October 2014, 14:49
/vote Critical hit

Like-a-Bunny
25th October 2014, 14:52
Bekt goed inderdaad. :)

Doc
25th October 2014, 14:56
/vote

-edit-
Helaas al actief, maar hij is geregistreerd/gereserveerd door TransIP. Misschien is het mogelijk de domeinnaam over te kopen, want ik zie verder geen registrarnaam er bij staan.

Fenix
25th October 2014, 14:59
Critical Hit dekt de lading prima!

Manveru
25th October 2014, 15:41
Klinkt leuk, maar doet mij meer aan denken alsof we hier allemaal D&D spelen :D

Lord Vampire
25th October 2014, 16:45
Klinkt leuk, maar doet mij meer aan denken alsof we hier allemaal D&D spelen :D

Speel jij dat niet dan? :emo:

LtPsycho
25th October 2014, 16:51
Critical hit heeft mijn vote.
Mocht er nog extra cash nodig zijn om het domein over te kopen dan wil ik ook wel wat doneren :)

Manveru
25th October 2014, 17:04
Speel jij dat niet dan? :emo:

Hey, ik heb niet voor niets in Retro nog een topic open staan om Neverwinter nights weer eens te spelen ;) Maar ik bedoel meer, het klinkt dan meer als een role-playing forum :P Verder ben ik wel voor hoor, Critical hit klinkt nog het leuksts

Fenix
25th October 2014, 17:32
@Liquid: als je het hok/topic afschermt, moet je het ook uit de posts tracker op de forumindex halen. Daar staan nu previews van de posts.

PS: criticalh.it ?

Like-a-Bunny
25th October 2014, 17:34
Neverwinter Nights nog eens oppakken staat ook nog op mijn todo-lijstje. ;)

Bij Critical Hit komen meteen ook leuke ideeŽn voor logo's etc. bovendrijven. It's growing on me.

ShadowSaiyan
25th October 2014, 17:40
Critical Hit is geniaal! Jammer dat het domein al in gebruik is, maar ik wil ook gerust wel een donatie doen mocht het nodig zijn ;)

Like-a-Bunny
25th October 2014, 17:45
Critical Hit is geniaal! Jammer dat het domein al in gebruik is

De .nl is gereserveerd zie ik inderdaad en .com in gebruik.
Alleen .be/.nu nog vrij.

ShadowSaiyan
25th October 2014, 17:53
De .nl is gereserveerd zie ik inderdaad en .com in gebruik.
Alleen .be/.nu nog vrij.

Anders is critical-hit.nl nog beschikbaar

Obsidian
25th October 2014, 18:06
of je gooit er gaming achter.

Criticalhitgaming.nl ofzo. Of CriticalGamer.nl. :P

Manveru
25th October 2014, 18:31
En dan iets dergelijks als logo: ;)

46

TheDutchSlayer
25th October 2014, 20:24
Critical hit is idd awesome maar al iid in gebruik.

MAAR er zijn de afgelopen maanden HEEL veel nieuwe .whatever bijgekomen.

je kan voorbeeld wel .cool nemen

http://www.criticalhit.cool/ is nog vrij.

Marc
25th October 2014, 20:25
Critical Hit klinkt goed!

Ik heb even gekeken bij Mijndomein.nl. Daar heb ik mijn bedrijf gehost en hoewel ik ze niet zou aanraden kun je bij hen wel heel veel domeinextenties claimen. Bijvoorbeeld:

- criticalhit.community
- criticalhit.ninja
- criticalhit.wtf
- criticalhit.fail
- criticalhit.social

En ga zo maar door =D

TheDutchSlayer
25th October 2014, 20:32
Critical Hit klinkt goed!

- criticalhit.ninja

hahahahahahah .ninja geweldig :D

shadowx
25th October 2014, 21:50
likhetbunny.nl

Doc
26th October 2014, 00:45
Geachte heer ....

Ik begrijp uit uw bericht dat u vragen hebt met betrekking tot het domein criticalhit.nl.

Dit domein is inderdaad geregistreerd, maar niet zozeer door ons (alleen via ons) maar door 1 van onze klanten. De melding "Interne pull" verschijnt dan ook omdat dit domein verhuisd kan worden, echter is dit dan een 'interne verhuizing'.

Indien u wenst kunnen wij een bericht van u door sturen naar onze klant via de gegevens die bij ons bekend staan. U kunt echter de houder van het domein ook direct een bericht sturen via administratie@codebrewery.nl.

Ik moet daarbij aangeven dat het dan aan onze klant is om eventueel contact met u op te nemen en dat TransIP verder niet bemiddelt bij een eventuele verkoop van het domein.

Wanneer u wilt dat wij een bericht doorsturen ontvangen wij graag van u een bericht dat wij "1-op-1" kunnen doorsturen. Vergeet daarbij ook niet contact gegevens op te geven waarmee onze klant contact kan opnemen.

Ik vertrouw erop u hiermee voor nu voldoende te hebben geÔnformeerd en ik wil u verder nog een fijn weekend toewensen.
Dus....

Paralize
26th October 2014, 11:56
Aja. Ik heb ergens ook nog een domeintje bij ze. Kost een euro per jaar ofzo.

tante soesa
26th October 2014, 13:20
gamegang.nl

gamebang.nl

Die critical hit is wel leuk ja!

The_wildcard
26th October 2014, 13:55
Die Critical Hit raakt wel ja :)

En anders Veteran Gaming Mob oid.

Doc
26th October 2014, 13:59
criticalhit.fail vind ik eigenlijk best briljant.

En soesa... Gamegang en gamebang? Gamegangbang?

Like-a-Bunny
26th October 2014, 14:29
Gamegangbang?

Waar en wanneer.

Exclusive
26th October 2014, 15:11
Kan je niet ergens critical.hit claimen?

Liquidje
26th October 2014, 15:27
Kan je niet ergens critical.hit claimen?

Dan moet je het .hit TLD kopen. Misschien dat we de benodigde 1,5 ton bij elkaar krijgen gecrowdfund :D

shadowx
26th October 2014, 15:33
Dan moet je het .hit TLD kopen. Misschien dat we de benodigde 1,5 ton bij elkaar krijgen gecrowdfund :D

Ik heb hier ergens nog een regenton staan moet je alleen zelf nog ergens een halve vinden.

Liquidje
26th October 2014, 15:35
http://www.wood-shop.nl/media/catalog/product/cache/1/small_image/185x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/f/u/full10761789.jpg

We're in business :emo:

Doc
26th October 2014, 16:33
criticalh.it ? :P

LtPsycho
26th October 2014, 16:35
criticalh.it ? :P
Dat is helemaal zo gek nog niet eigenlijk :D

TheDutchSlayer
26th October 2014, 17:00
Dus....
Gewoon verder vragen en gewoon zeggen van he we geven er 100 euro voor noem maar wat, dat kunnen we met elkaar opbrengen :)

Doc
26th October 2014, 17:02
Gewoon verder vragen en gewoon zeggen van he we geven er 100 euro voor noem maar wat, dat kunnen we met elkaar opbrengen :)
Ik vrees alleen dat die kerel dat domein niet op gaat geven. Hij is zelf game developer (weliswaar mobile en HTML5, maar toch) en zal dat domein vast met een reden geregistreerd hebben.

TheDutchSlayer
26th October 2014, 17:19
Ik vrees alleen dat die kerel dat domein niet op gaat geven. Hij is zelf game developer (weliswaar mobile en HTML5, maar toch) en zal dat domein vast met een reden geregistreerd hebben.
Kan natuurlijk wel proberen en als die zegt nee geen probleem of misschien vraagt die wel 5000+ euro dan zeg je gewoon laat maar zitten.

Je kan het proberen toch?

Doc
26th October 2014, 17:23
True. Ik zal er wel eens een mail aan wagen.

Cryptical
26th October 2014, 18:10
c-c-c-c-combobreaker.nl

Mijn nominatie.

Haha maar nee, die criticalhit is wel cool.

King Crimson
26th October 2014, 18:12
Ik zie nog steeds liever eindbazen dan criticalhit. Polletje?

Kikker
26th October 2014, 18:14
c-c-c-c-combobreaker.nl

Mijn nominatie.

Haha moest ik ook meteen aan denken.
Eindbazen vind ik overigens ook leuk. Lekker Nederlandstalig.

Manveru
26th October 2014, 18:19
c-c-c-c-combobreaker.nl

Mijn nominatie.

Misschien dan beter: m-m-m-monsterkill.nl ;)

Girthquake
26th October 2014, 18:57
DGC - Dutch Gaming Community

Oh die is "in quarantaine" whatever that means.

Doc
26th October 2014, 20:46
DGC - Dutch Gaming Community

Oh die is "in quarantaine" whatever that means.

Dat betekent dat er door de vorige eigenaar niet op tijd betaald is en de domeinnaam dus niet meer op naam staat, maar dat ze hem nog wel een tijdje gereserveerd houden, mocht die persoon van gedachten veranderen.

The_wildcard
26th October 2014, 21:10
Moeten we NL exclusief blijven? International zouden we mogelijk weer makkelijkere nieuwe leden kunnen krijgen?

Als we wel NL exclusief blijven heeft dat op lange termijn wel zijn limiet, en mogelijk lopen we tegen dezelfde problemen aan als op GNL.

Fell Beast
26th October 2014, 21:11
NL/BE Onze Lender mag niet missen uiteraard!!!

Tyspolir
26th October 2014, 21:23
Moeten we NL exclusief blijven? International zouden we mogelijk weer makkelijkere nieuwe leden kunnen krijgen?

Als we wel NL exclusief blijven heeft dat op lange termijn wel zijn limiet, en mogelijk lopen we tegen dezelfde problemen aan als op GNL.

Ik blijf liever in het Nederlands posten als je het niet erg vindt :P

Nutthead
26th October 2014, 21:41
Eindbazen is ook wel vet inderdaad, maar LiquidBunny blijft tot nu toe top.

Cryptical
26th October 2014, 21:53
Waarom kun je trouwens niet gewoon naar liquidbunny.nl gaan voor het forum? Krijg je zo'n gare strato pagina.

Dutch Gaming Community of DGC vind ik overigens te generiek.

*NERAZZURRI*
26th October 2014, 22:11
Niks mis met liquidbunny. Zelfs het icoontje is leuk.

Like-a-Bunny
26th October 2014, 22:16
Waarom kun je trouwens niet gewoon naar liquidbunny.nl gaan voor het forum? Krijg je zo'n gare strato pagina.

De bedoeling is om daar ons idee van een frontpage aan te geven. Dus voor nu gewoon even je bookmark aanpassen van een andere site en gewoon doen wat je gewend bent te doen. :sigaar:

http://www.kickstarter.com/succesful/topten2014/tldforeveryone.html

Ik zie nog steeds liever eindbazen dan criticalhit. Polletje?

Komt eraan zodra de meesten ook echt over zijn. :)

Cryptical
26th October 2014, 23:14
De bedoeling is om daar ons idee van een frontpage aan te geven. Dus voor nu gewoon even je bookmark aanpassen van een andere site en gewoon doen wat je gewend bent te doen. :sigaar:

http://www.kickstarter.com/succesful/topten2014/tldforeveryone.html

Komt eraan zodra de meesten ook echt over zijn. :)

Ah, op die manier. Afhankelijk van wat jullie plannen voor de FP zijn ben ik misschien wel geÔnteresseerd om eraan mee te werken. Ben wel benieuwd wat jullie idee is. Hopelijk toch wel een tikje anders dan GNL.

Maar goed, zal het forum even bookmarken inderdaad.

Like-a-Bunny
26th October 2014, 23:20
Hopelijk toch wel een tikje anders dan GNL.

Ja zeker anders, maar daar gaan we mee aan de slag zodra hier de basis (oude users) staat.

Meedenken en helpen zeer graag!

Dina
26th October 2014, 23:31
Staat de basis al niet? Los van een handvol users is iedereen wel over toch?

Ries
27th October 2014, 11:11
Eindbazen is wel leuk. Dan heb je gelijk een sterke naam voor de buitenwereld (wie wilt er nou geen lid van zijn van Eindbazen?!). Dat GoodOldGamers klonk ook wel leuk, en GoG.com zegt mij in ieder geval geen drol dus die link legde ik niet. Hoe dan ook, Eindbazen staat daar nog boven op de coolheidsladder :P

Stikkel
27th October 2014, 12:05
Ik blijf liever in het Nederlands posten als je het niet erg vindt :P

Me two. I am there not so crazy from. As i can much understand englisch i am not the best writer in english.

Rappa
27th October 2014, 12:16
How cum? How more how beter right?

Nee laten we het maar bij nederlands houden ;)

Liquidje
27th October 2014, 12:38
Staat de basis al niet? Los van een handvol users is iedereen wel over toch?
Nou ja, nog een zooitje te gaan en wij moeten ook even onze bearings vinden. Vorige week was hectisch, niet normaal :P

Eindbazen is wel leuk. Dan heb je gelijk een sterke naam voor de buitenwereld (wie wilt er nou geen lid van zijn van Eindbazen?!). Dat GoodOldGamers klonk ook wel leuk, en GoG.com zegt mij in ieder geval geen drol dus die link legde ik niet. Hoe dan ook, Eindbazen staat daar nog boven op de coolheidsladder :P

Eindbazen is zeker tof, helaas zijn de gangbare tld's daarbij al geregistreerd (Max en ik waren hier twee maanden terug al mee bezig), en ik heb persoonlijk liever geen exotische tld. Ik merk ook dat LB bij veel mensen bevalt. Maar goed, een polletje zal het sowieso worden.

En we blijven zeker NL :)

Black
27th October 2014, 13:28
Tl;dr ;)

The_wildcard
27th October 2014, 13:39
Eindbazen niet wat te neutraal?

Girthquake
27th October 2014, 15:48
Men weet dat een "eindbaas" het meisje is wat als laatste overblijft in de kroeg?

Liquidje
27th October 2014, 15:56
Men weet dat een "eindbaas" het meisje is wat als laatste overblijft in de kroeg?

Het is juist zo lekker dat de naam vreselijk ambigu is.

The_wildcard
27th October 2014, 15:59
Forum gone rogue.....

Doc
27th October 2014, 15:59
Jammer genoeg is .hit geen TLD ;)

Liquidje
27th October 2014, 16:05
Jammer genoeg is .hit geen TLD ;)

Ah, ik dacht dat ALLES was vrijgegeven.

Ries
27th October 2014, 16:30
Men weet dat een "eindbaas" het meisje is wat als laatste overblijft in de kroeg?Je bent ook een eindbaas als je een meisje mee naar huis neemt vanuit de kroeg, dus ach =D

RPGer
27th October 2014, 16:41
Je bent ook een eindbaas als je een meisje mee naar huis neemt vanuit de kroeg, dus ach =D

Niet als het het allerlaatst overgebleven meisje is.

Ries
27th October 2014, 17:02
Gewoon altijd je beer-goggles opzetten :D

Girthquake
27th October 2014, 18:20
Niet als het het allerlaatst overgebleven meisje is.Ze blijft niet als laatste over vanwege fuglyness, ze blijft als laatste over omdat ze het hoogste bierdrink/stamina level heeft. =D

Edit: gawd die smileys zijn bout.

Cloud
27th October 2014, 18:45

Dutch Gaming Community of DGC vind ik overigens te generiek.
Geeft me flashbacks naar DGS online.

Paralize
28th October 2014, 00:26
Ff tapatalk uitproberen! [emoji4]

IamDuDe
28th October 2014, 00:48
Ook mijn eerste Tapatalk post.

Vind zelf LiquidBunny leuker dan Criticalhit. Klinkt origineler en kan me er leuker logo bij voorstellen. Plaatje van een vloeibaar konijn anyone?

Heb zelf niet echt inspiratie, moet denk ik redelijk kort zijn en blijven hangen..
Combobrea.nl

Primate Ryan
28th October 2014, 00:55
Kijk linksboven voor het logo :D

Tostigroover
28th October 2014, 01:05
Eindbazen vind ik echt geen coole naam--doet me denken aan dat eeuwige "wat een baas is [persoon X]" gepraat--maar ik maak onderdeel uit van een democratie.

Faure
28th October 2014, 01:26
Ik vind liquid bunny ook nog steeds het leukst, gewoon omdat het een heel grappig gegeven is; een vloeibaar konijn. Eindbazen vind ik nogal puberaal.

Stefka
28th October 2014, 01:29
Eigenlijk ook wel voorstander om het bij Liquidbunny te houden. Klinkt na een paar dagen best OK. Je went snel aan de naam en als iemand over een jaar of 3 vraagt waarom deze naam heb je iig een goed verhaal.

Alternatieve namen die voorbij zijn gekomen word ik tot nu toe ook niet heel warm van.

pSeudoDog
28th October 2014, 03:01
Als jullie met Liquidbunny (https://www.google.nl/search?q=liquidbunny&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=G9tOVIGmO8SX-Aby14Bo) maar geen moeilijkheden krijgen met deze gast (https://pbs.twimg.com/media/BuH5pzgIcAAF4sh.jpg).

Misschien dat de Vaderlandsche Gaming Verzetstrijders een optie is.
Of nu ik aan van Kooten en de Bie aan het denken ben (simplistisch verbond), Het Nederlandsch Verbond Der Gamers.

Met mooi mattenklopper logo. :^P

IamDuDe
28th October 2014, 14:27
Kijk linksboven voor het logo :D
kwartje moest ff vallen wat je bedoelde..
Ook leuk logo, maar niet de kant waar ik op dacht

Als jullie met Liquidbunny (https://www.google.nl/search?q=liquidbunny&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=G9tOVIGmO8SX-Aby14Bo) maar geen moeilijkheden krijgen met deze gast (https://pbs.twimg.com/media/BuH5pzgIcAAF4sh.jpg).

Misschien voelt hij zich wel vereerd, kan hij zeggen dat er een forum naar hem vernoemd is.
Net als sporters/politici en straatnaamborden

Liquidje
28th October 2014, 14:28
Nu zijn we alleen maar meer benieuwd :)

Doc
28th October 2014, 14:32

Wat had jij in gedachten dan? Ik heb dit letterlijk in 10 seconden geschetst en uitgewerkt ;)

Faure
28th October 2014, 14:51
Wat had jij in gedachten dan? Ik heb dit letterlijk in 10 seconden geschetst en uitgewerkt ;)

Haha ik vind het nice :D.

pSeudoDog
28th October 2014, 16:17
Misschien voelt hij zich wel vereerd, kan hij zeggen dat er een forum naar hem vernoemd is.
Net als sporters/politici en straatnaamborden
Ja misschien.

Of wat dachten jullie van: "Gaming in tijden van Ebola?"

Of is dat te oneerbiedig?

Rappa
28th October 2014, 16:22
Ja misschien.

Of wat dachten jullie van: "Gaming in tijden van Ebola?"

Of is dat te oneerbiedig?

Denk dat de site dan snel uitgestorven is.....

Doc
28th October 2014, 17:07
Ebola.com is deze week anders voor 200.000 dollar verkocht.
Maar laten we niet te ver afdwalen en met serieuze suggesties komen ;)

IamDuDe
28th October 2014, 21:02
Haha, en dat heb je ook wel nice gedaan natuurlijk. Doe het je zelf niet na in ieder geval.
En was van mij natuurlijk ook niet als kritiek bedoeld.

Maargoed, waar ik visueel aan dacht bij het woord LiquidBunny was als het ware een konijn gemaakt van water die dan uit elkaar valt. Soort van screenshot tussen de konijnvorm en een plas water op de grond.

Optie:
firstworldgaming.nl

Obsidian
29th October 2014, 12:34
Ik dacht aan One More Level.

Die is alleen al in gebruik door een webshop. :(

Black
29th October 2014, 12:41
Overly Attached Moderaters :giggle:

Stikkel
29th October 2014, 12:48
Ik dacht aan One More Level.

Die is alleen al in gebruik door een webshop. :(

Two More Level dan?
Of; One More Level Two?

Ik ben trouwens al helemaal gewend aan Liquidbunny, bekt ook goed dus wat mij betreft blijft het.

Obsidian
29th October 2014, 12:55
Een idee voor een logo:

Doe een google search op water bunny. NSFW.

Exclusive
29th October 2014, 13:07
Zorgt misschien wel voor meer vrouwen op het forum...

Stikkel
29th October 2014, 13:21
Een idee voor een logo:

Doe een google search op water bunny. NSFW.

Valt toch wel mee ;)

Ik kwam onderweg deze tegen;

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ0F76oXIt-VbjZPCjUpJvcn_gmkE0Aa6sdEW206TsYXWmw7CODiQ

Ik weet niet of het aan mijn gevoel voor humor ligt maar ik moest heel hard lachen...

Wheezy
29th October 2014, 23:00
Ik vind Liquidbunny eerlijk gezegd best een leuke naam. Zeker omdat je je daarmee niet ergens op vastpint, iets wat je met een gaming-gerelateerde naam wel doet. Wie weet waar het forum over vijf jaar staat. En zoals hierboven al genoemd door Stefka: het is gewoon een leuk verhaal om "later" nog eens te vertellen.

Tikal
29th October 2014, 23:19
Liquidbunny vind ik ook wel prima. Lekker random voor diegene die de oorsprong niet weten en je kan leuke dingen doen met het logo, er zullen vast wel wat designers rondlopen hier die er ook iets van kunnen maken... :D

Cloud
30th October 2014, 11:19
Ik vind het ook wel goed zo. Klinkt speels genoeg en zal geen mensen afschrikken.

ScreamGT
30th October 2014, 11:52
Liquidbunny is prima.

Liquidbunneh? Je hebt iniedergeval geen naam dat linkt naar een bepaald onderwerp. Gewoon random, doe alleen wat leuks met een banner en een logo. Beetje speels en fleurig mag van mij wel.

IamDuDe
1st November 2014, 02:21
Let's vote?

Liquidje
1st November 2014, 14:25
Let's vote?

Ja wordt het inderdaad tijd voor. Ik gooi morgen een poll up.

Paralize
1st November 2014, 14:32
www.thepinupclub.nl ?

Doc
1st November 2014, 14:45
sitezondernaam.nl :P

Ries
1st November 2014, 14:49
N.a.v.:

Soort zoekt soort, Rick.

http://www.soortzoektsoort.nl/

martha1989
2nd November 2014, 10:26
Mijn vriendin vond Liquidbunny de naam voor een goedkope plassex-website. Lijkt me prima om te houden dus :+.

Edit: Hallo waar is clownsmiley? Belangrijkste smiley:ja:

Paralize
2nd November 2014, 11:20
Liquidbunny is een starcraft speler.
Gezien hij bekend is heeft ie wellicht wat geregistreerd.

Daarnaast is t dus t wel direct gamegerelateerd.
Ook al vind ik t een geinige naam, het is niet uniek.

Doc
2nd November 2014, 12:49
En BunnyLiquid dan? Of doet dat teveel denken aan het vocht van de vayazzle van een Playboy dame? :P

Dina
2nd November 2014, 13:31
Liquidbunny is een starcraft speler.
Gezien hij bekend is heeft ie wellicht wat geregistreerd.

Daarnaast is t dus t wel direct gamegerelateerd.
Ook al vind ik t een geinige naam, het is niet uniek.

Is dat niet gewoon iemand met de nickname Bunny van de clan Liquid?

Liquidje
2nd November 2014, 14:04
Is dat niet gewoon iemand met de nickname Bunny van de clan Liquid?

Dit. Geen probleem dus. Ik ga een poll maken, stand-by!

Neallos
2nd November 2014, 18:30
Forum.gamer.nl vond ik altijd een goede naam. Het was voor mij als gamer HET forum om mijn informatie te halen.
(ik keek nooit op gamer.nl) De naam is goed omdat algemeen en duidelijk is. De weinig nieuwe leden komt volgens mij gewoon, omdat het geen toegevoegde waarde heeft/had op gamer.nl.

Waarom wordt het niet gewoon algemeen gehouden.

www.gamercom.nl (is vrij)

Het is ook sterk afhankelijk, wat men met dit forum wilt doen. Ik vond dat in de welkom thread niet erg duidelijk.
Je kan oldskoolgamer of liquidbunny kiezen, maar een outsider heeft daar natuurlijk niks mee.

Kudeta
2nd November 2014, 18:50
Wat dacht je dan van forum.speler.nl Neallos :D

Lesley
2nd November 2014, 19:14
forum.vrekken.nl

Doc
2nd November 2014, 19:15
Betreft criticalhit.nl

Ik heb momenteel geen korte termijn plannen met het domein maar ben deze wel van plan in de toekomst te gebruiken.

Maergok
2nd November 2014, 21:25
forum.community.nl

Want de serie is toch ook tof, dus boeiend dat het er op lijkt :D

Wakkum
2nd November 2014, 21:28

s.hit dan?

Doc
2nd November 2014, 21:32
s.hit dan?

.hit is geen geldig TLD ;)

Wakkum
2nd November 2014, 21:41
Voor bescheiden bedrag mogen jullie vanonzebelastingcenten.nl of vanonzebelastingcentj.es van me overkopen :)

Paralize
2nd November 2014, 22:08
Doneer 't dan. Conjo.

Neallos
3rd November 2014, 12:21
Sonsofgamer.nl
Virtuelliquid.nl
rebelgamer.nl
Anarchyunited.nl
GCBenelux.nl

Kirov
10th November 2014, 17:26
Like-a-Liquid.nl

Paralize
11th November 2014, 01:30
Ah! Kirov, rieportink!

Megaman
14th November 2014, 13:01
Dutch Gaming Community is een clan. Dutch Game Garden is een gevestigde site van de Nederlandse gamesindustie lijkt er ook al erg veel op.

Zoals al werd gezegd, nextlevel is een bekende winkelketen dus ook geen goede naam.

Eindbaas is een chiptune DJ en een bekende van retrokings

Nog een paar open opties:

gamefix.nl
freeforall.nl
secretlevel.nl
autofire.nl

En fucking ALLES bestaat al echt ernstig :D

Kotor
14th November 2014, 13:08
Wat ik een beetje gelezen heb op GNL (laatste weken) ligt de naam eindbaas nogal gevoelig :D

Liquidje
14th November 2014, 14:11
Wat ik een beetje gelezen heb op GNL (laatste weken) ligt de naam eindbaas nogal gevoelig :D

Je bedoelt omdat Michiel_san zichzelf zo noemt?

Kotor
14th November 2014, 14:14
Je bedoelt omdat Michiel_san zichzelf zo noemt?

Noemde...hij is er maar mee gestopt omdat iedereen hem erop aansprak.

Obsidian
14th November 2014, 16:02
Ik dacht een tijdje dat Michiel_san Michiel Musters was. Maar dit heet niet Michiel, maar Michel.

Like-a-Bunny
14th November 2014, 16:15
Ik dacht een tijdje dat Michiel_san Michiel Musters was. Maar dit heet niet Michiel, maar Michel.

Ik heb ze beiden gesproken: zeer verschillende personen. Maar achteraf gezien wel even effectief (...).

Kudeta
14th November 2014, 16:19
Waarom niet een .gg domein?

Illuv
14th November 2014, 18:05
Inclusiveness.gg

Like-a-Bunny
14th November 2014, 18:49
g.gg?

Oh no I didn't.

Megaman
14th November 2014, 19:00
Hardebazenforum.nl

*NERAZZURRI*
14th November 2014, 19:03
Nera's klaagmuur.

Megaman
14th November 2014, 19:07
Nera's klaagmuur.

:giggle:

Kotor
14th November 2014, 19:07
Nera's klaagmuur.

Dat is het voetbaltopic toch al? ;)

DjDark
14th November 2014, 22:32
Gametude

Tostigroover
15th November 2014, 00:39
Playtogrin.nl

Lord Serafin
15th November 2014, 05:11
Keepongaming.nl

Omdat we de lijn tenminste voortzetten, met dank aan beide heren grondleggers: is even het beste wat ik op dit moment kan verzinnen, maar als ik nog iets weet laat ik het horen.

Faure
15th November 2014, 05:56
www.WP.gg/10/10 (want 10/10 is ook hip nu)

www.GLHF.GG

Liquidje
16th November 2014, 14:21
Zoals aangekondigd in de thread met de poll, het is liquidbunny geworden. Uiteraard, mocht je nog goede suggesties hebben, blijf ze vooral spuien. Maar met deze naam kunnen we ons nu wat meer gaan vestigen en verder kijken naar een meer definitief logo, een frontpage achtig iets en een naam op gaan bouwen bij de zoekmachines. Bedankt voor de input allemaal!

King Crimson
16th November 2014, 14:26
rekt.gg

Maar likwitbogs is ook prima.

Derper
18th November 2014, 12:50
Nedergamer.nl

hyptonize
18th November 2014, 12:55
gamergod88.gg
goodgame.gg

Derper
18th November 2014, 13:04
niks met 88 er in aub......maf.

tante soesa
18th November 2014, 13:23
gameventure.nl

TicTac
19th November 2014, 15:08
spelletjeshoek.nl

Faure
19th November 2014, 15:11
videospelletjeshoek.nl

Fixed

TicTac
19th November 2014, 19:53
Fixed

idd beter. Ik denk dat we hem hebben :P

Medina
19th November 2014, 19:54
Ik weet niet of het doel is enkel een community te vormen, of om ook een complete website te lanceren. Ik ga uit van het eerste en de keuze voor een naam heeft dan ook betrekking daar op.

- Gaming Zone Community (GZC)
- Gamefever Community (GC)

Ofzo, ik ben niet creatief :grmbl:

Illuv
20th November 2014, 09:16
Zoals aangekondigd in de thread met de poll, het is liquidbunny geworden.

1.

Bakema-NL
25th December 2014, 14:32
Gameer.nl ..... meer dan games alleen.

Letthegamesbegin.nl

Gameunity.nl

GamesAndMoreEllendeSite.nl

Remag.nl

Geemmer.nl

Allyourbasementsbelongtous.nl

.....even snel. :)

Lugia
2nd August 2015, 01:15
thread bump:

Ik vind GameMovation wel een catchy naam hebben, dat is de naam van een ebay seller uit Canada. :+

Like-a-Bunny
2nd August 2015, 10:31
Mooi, maar alleen staat de naam nu wel een klein beetje erg vast hoor. (A)

Lugia
2nd August 2015, 15:34
Mooi, maar alleen staat de naam nu wel een klein beetje erg vast hoor. (A)

BunnyLiquid dan :(

Like-a-Bunny
2nd August 2015, 15:38
BunnyLiquid dan :(

Iew! :eek:

Lugia
2nd August 2015, 15:52
Iew! :eek:

LiqnyUidbun dan? :clap:

Faure
2nd August 2015, 16:54
thread bump:

Ik vind GameMovation wel een catchy naam hebben, dat is de naam van een ebay seller uit Canada. :+

Gametivation

King Crimson
2nd August 2015, 16:58
liquidgamebunnymotivation

Rappa
3rd August 2015, 15:34
vloeibaarspelkonijnmotivatie?

Doc
28th February 2020, 19:52
neckbeards.nl

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200228/cf0d19276519ffe5deabf1cfb5952aaf.jpg

RPGer
1st March 2020, 21:04
Coronagamers.nl

King Crimson
1st March 2020, 21:47
https://i.kym-cdn.com/entries/icons/mobile/000/032/668/Geralt_Hmm_Banner.jpg

Dus hmm. nl

Paralize
2nd March 2020, 13:47
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200228/cf0d19276519ffe5deabf1cfb5952aaf.jpg

Zoals elders gemeld; uitstekende naam! Ook een wereldwijd dingetje dus je zult makkelijker en vaker gevonden worden.

Masemium
2nd March 2020, 17:39
Zijn er na 6 jaar dan nog steeds wensen voor een andere naam? LB is ondertussen toch wel gewend?

Maak er dan anders op zijn minst LiquidTitties van, ook bezoekers gegarandeerd.

LtPsycho
2nd March 2020, 18:23
Niks mis met LiquidBunny idd!
Gewoon zo houden :fenix:

Masemium
2nd March 2020, 18:25
LiquidPsycho. En dan DBZ logo's en banners.