PDA

View Full Version : Template suggesties

Doc
23rd October 2014, 22:41
Er is een topic over een nieuwe naam.
Er is een topic over een nieuwe indeling.
Maar er is nog geen topic over een template.

Dump hier al je suggesties (ook als er voor betaald moet worden).

Blauw
http://themeforest.net/item/metro-a-theme-for-vbulletin-42-suite/full_screen_preview/3555714

Grijs (licht) tinten
http://forum.webandart.gr/forum.php?styleid=168

Zwart (donker)
http://www.pantherproducts.co.uk/forums/forum.php?styleid=9

Met name die blauwe spreekt me wel aan

Like-a-Bunny
23rd October 2014, 22:49
Slim. Ik ben ook al een poosje aan het rondneuzen, maar het valt nog niet mee.

Primus (http://themeforest.net/item/primus-a-theme-for-vbulletin-42-suite/3321272?WT.oss_phrase=&WT.oss_rank=23&WT.z_author=PixelGoose&WT.ac=search_list) is ook te doen, maar ik sla nog niet stijl achterover.

Like-a-Bunny
24th October 2014, 11:52
Ik heb wat reacties van users gelezen m.b.t. de standaard skin/style en hij komt te statisch over, waar ik het mee eens ben. Een goede style (skin) doet ontzettend veel voor de look en feel voor het forum en voor haar leesbaarheid. Belangrijk dus.

Mocht je een mooie style tegenkomen, laat het dan even weten. Het is allemaal in een handomdraai ge´nstalleerd.

Metro hierboven vind ik ook nog steeds een kanshebber, vooral omdat hij meerdere kleurenpalleten bevat, die iedereen zelf makkelijk in kan stellen.

Wolfwood
24th October 2014, 12:08
Doc's Metro theme ziet er wel mooi uit. :)

De huidige vind ik overigens ook al prima.

Alleen zou ik graag de optie willen hebben (of is hij er al?) om de breedte te beperken tot 980px of 1024px.
Ziet er wel mooi uit zo beeldvullend, maar ik vind het heel irritant lezen op een grote monitor. Het is een beetje als of je naar een tenniswedstrijd zit te kijken...

Liquidje
24th October 2014, 12:23
Doc's Metro theme ziet er wel mooi uit. :)

De huidige vind ik overigens ook al prima.

Alleen zou ik graag de optie willen hebben (of is hij er al?) om de breedte te beperken tot 980px of 1024px.
Ziet er wel mooi uit zo beeldvullend, maar ik vind het heel irritant lezen op een grote monitor. Het is een beetje als of je naar een tenniswedstrijd zit te kijken...

Je bent niet de enige en hij staat hoog op mijn lijstje. Mooiste zou zijn als mensen het zelf kunnen instellen.

Black
24th October 2014, 12:48
Ik prefeer een thema met een normaal contrast. Niet alles te licht (zoals nu, my eyes), maar ook niet alles te donker :D Metro is best oke met de juiste kleur.

Like-a-Bunny
24th October 2014, 12:49
Ik prefeer een thema met een normaal contrast. Niet alles te licht (zoals nu, my eyes), maar ook niet alles te donker

Je haalt de woorden uit m'n mond. :)

Liquidje
24th October 2014, 12:50
Ik prefeer een thema met een normaal contrast. Niet alles te licht (zoals nu, my eyes), maar ook niet alles te donker :D Metro is best oke met de juiste kleur.

Heb je uberhaupt wel even onze donkere skin gecheckt? Ik vind die zelf wat rustiger voor de ogen. Even for the time being.

Liquidje
24th October 2014, 13:29
Forum-width haters: het is voor nu even gefixt. Ik heb voor iedere skin een child gemaakt die op 1024 pixels is gelimiteerd. Kijk dus even in settings -> general settings -> ergens onderin staat "forum skin". Daar zie je de nu bestaande skins met daaronder een "max width" variant. Feedback, suggesties of virtuele schouderklopjes zijn welkom. Enjoy!

Sven
24th October 2014, 13:51
Liquidje <3. Bedankt! Stuk overzichtelijker voor mij :). Je kan ook je skin helemaal onderaan de pagina wijzigen :).

Liquidje
24th October 2014, 13:58
Ah dat is die quick style chooser waar Max over aan het raaskallen was. Mooiste zou zijn als je het zelf kon instellen, maar volgens mij is 1024px echt een prima start.

Black
24th October 2014, 14:00
Je haalt de woorden uit m'n mond. :)

He Bah ;) Ook leuk dat je quick reply nu tussen de posts in komt en niet helemaal onder aan de pagina.

@Liquid, oh wist ik niet. Zal 'm even checken! :) En bedankt voor de max width! 1024 is prima voor mij en leest een stuk lekkerder. Dan werkt de witte skin ook wel (de zwarte vind ik weer net iets te donker, zeikerd he :D )

Manveru
24th October 2014, 14:00
Bedankt voor de black style ;) Dat vind ik altijd prettig aan mijn ogen

Wolfwood
24th October 2014, 14:30
Bedankt Liquid! :applaus::applaus::applaus:

Fell Beast
24th October 2014, 18:20
Heb je uberhaupt wel even onze donkere skin gecheckt? Ik vind die zelf wat rustiger voor de ogen. Even for the time being.

Ik gebruik nu die blackstealth skin. Ik zou het persoonlijk wel fijn vinden als er een donkere skin blijft bestaan. Vind het erg prettig om een wat donkere achtergrond te hebben en witte tekst. Inderdaad heel rustig voor de oogjes :D

Doc
24th October 2014, 19:50
Het is ook niet zo dat we straks maar 1 skin hebben, maar we gaan wel een andere default instellen om onszelf een identiteit te geven.
We kunnen de donkere skin er gewoon naast laten staan.

Like-a-Bunny
24th October 2014, 19:59
Voor elk wat wils inderdaad.

De creatievelingen kunnen, volgens mij, in hun userprofile zelf ook al aan de gang met een custom theme.

Liquidje
24th October 2014, 20:46
Voor elk wat wils inderdaad.

De creatievelingen kunnen, volgens mij, in hun userprofile zelf ook al aan de gang met een custom theme.

Dat is helaas enkel voor de profile page voor zover ik kan zien.

Like-a-Bunny
24th October 2014, 20:49
Dat is helaas enkel voor de profile page voor zover ik kan zien.

Bummer. :(

Deze een optie?
Paragon (http://themeforest.net/item/paragon-a-vbulletin-4-suite-theme/4884888)

Obsidian
25th October 2014, 13:49
BlueFox
http://www.vbstyles.com/style.php?id=12

Fell Beast
25th October 2014, 16:45
Bummer. :(

Deze een optie?
Paragon (http://themeforest.net/item/paragon-a-vbulletin-4-suite-theme/4884888)

Ziet er op eerste gezicht wel mooi uit. Denk dat je daar vooral met het lichtblauwe goed kunt zien of er nieuwe posts zijn. Ik merk met de darkstealth van hier dat het lastig onderscheiden is in welk subforum een nieuwe reactie is.

Like-a-Bunny
25th October 2014, 17:25
Ziet er op eerste gezicht wel mooi uit. Denk dat je daar vooral met het lichtblauwe goed kunt zien of er nieuwe posts zijn. Ik merk met de darkstealth van hier dat het lastig onderscheiden is in welk subforum een nieuwe reactie is.

Ik moet ook zeggen dat Blackstealth een van de eerste skins was waar ik zelf tegenaan liep. Verre van perfect, maar in elk geval een tegenhanger van het fletse witte van de defaultskin.

Wakkum
25th October 2014, 22:20
Ik vind vooral de buttons en icoontjes erg lelijk op dit moment. Zo'n 3d-effect is zo 2002.

shadowx
25th October 2014, 22:24
Mijn voorkeur is Zwart (donker) maar dat komt omdat het witte wat er nu is aan me ogen trekt, maar dat komt door me chronische bijholteontsteking.

Marc
26th October 2014, 13:15
Metro springt er voor mij wel uit. Strak en overzichtelijk, met een duidelijke 'Whats New?' knop :) Als iedere user daar z'n eigen kleur kan aanpassen is het helemaal top. Ik geloof alleen dat je een aparte skin nodig hebt om het ook mobiel aan de praat te krijgen?

Liquidje
26th October 2014, 13:41
Metro springt er voor mij wel uit. Strak en overzichtelijk, met een duidelijke 'Whats New?' knop :) Als iedere user daar z'n eigen kleur kan aanpassen is het helemaal top. Ik geloof alleen dat je een aparte skin nodig hebt om het ook mobiel aan de praat te krijgen?
Ja mobiel is compleet los er van. Kans is wel dat bij Metro er gewoon een mobiele skin in zit.

Komende week gaan we er een of meerdere in het forum hangen om te kijken hoe ze werken, dus hou de thread in de gaten ;)

Black
27th October 2014, 13:25
Ik vind de default ook wel prima overigens. alleen zou ik graag een versie hebben met een donkere achtergrond. (bijv #404040). Oogt toch wat lekkerder dan de donkere versie. zal een screenie toevoegen. Hoop gemiep :D

Liquidje
27th October 2014, 22:30
Bij ons gaat nu de voorkeur uit naar:

Paragon (donker) (http://themeforest.net/item/paragon-a-vbulletin-4-suite-theme/4884888)

Metro (licht) (http://themeforest.net/item/metro-a-theme-for-vbulletin-42-suite/full_screen_preview/3555714)

Primus (licht) (http://themeforest.net/item/primus-a-theme-for-vbulletin-42-suite/3321272?WT.oss_phrase=&WT.oss_rank=23&WT.z_author=PixelGoose&WT.ac=search_list)

Wat vinden jullie? Vul de poll in!

Tostigroover
27th October 2014, 23:47
Metro doet het niet lekker bij mij?

60

Doc
27th October 2014, 23:48
Het lijkt erop dat de stylesheet niet geladen wordt.
Probeer deze link eens: http://vb4.pixelgoose.com/forum.php?styleid=14

Tostigroover
28th October 2014, 00:03
Dat geeft helaas precies dezelfde wazige layout. Bij de andere twee themes heb ik er geen last van. Als iemand een screenshot wil maken, werkt dat ook.

Hebben jullie trouwens de gratis themes al afgezocht? Zo ja, zat daar echt he-le-maal niets tussen?

Illuv
28th October 2014, 00:07
Paragon natuurlijk. Die niet in de poll staat!

Liquidje
28th October 2014, 00:08
Paragon natuurlijk. Die niet in de poll staat!

Paragon is eigenlijk Ideal. Maar Ideal is een stuk strakker en heeft dark EN light (scheelt weer kosten :D). Uiteraard, als je hem mist voeg ik hem graag toe voor je :)

Like-a-Bunny
28th October 2014, 00:11
Hebben jullie trouwens de gratis themes al afgezocht? Zo ja, zat daar echt he-le-maal niets tussen?

Ja, Black Stealth. =D

Maar nee, huilen met de pet op. Ook op Vbulletin.org. En ik ben al weken aan het testen en checken. Sowieso zijn dit de kosten gelukkig ook niet.

Ik ga voor Ideal en Metro. Mooie combi.

Asmoday
29th October 2014, 10:57
Ideal (licht & donker in 1)

Ik vindt het prettig dat het nie het hele scherm overneemt :)
Dit breedbeeld lezen is best wel irri :D :D :D

Ennuh, yay nieuw forum!
Iedereen bedankt voor de PM's nadat ik gisteren vroeg om meer duidelijkheid :D

Liquidje
29th October 2014, 13:02
Ideal (licht & donker in 1)

Ik vindt het prettig dat het nie het hele scherm overneemt :)
Dit breedbeeld lezen is best wel irri :D :D :D

Ennuh, yay nieuw forum!
Iedereen bedankt voor de PM's nadat ik gisteren vroeg om meer duidelijkheid :D

De breedte is gelukkig eenvoudig aan te passen, dus ik zou mijn keuze daar niet vanaf laten hangen. Ik heb overigens de bestaande skin ook geconvert naar een niet-schermvullende variant. Helemaal links onderin de paginas van het forum staat een dropdown menu genaamd Quick Style Chooser. Kijk daar naar de "max width" varianten.

Asmoday
29th October 2014, 13:50
De breedte is gelukkig eenvoudig aan te passen, dus ik zou mijn keuze daar niet vanaf laten hangen. Ik heb overigens de bestaande skin ook geconvert naar een niet-schermvullende variant. Helemaal links onderin de paginas van het forum staat een dropdown menu genaamd Quick Style Chooser. Kijk daar naar de "max width" varianten.

Ja dat zag ik later inderdaad :)
Ik heb de 3 keuzes nog eens uitvoerig bekeken, en blij toch bij Ideal ( paragon) is imo toch de mooiste theme :)

Ik weet dat het om Dark of Ideal gaat, maar ik vindt de paragon het mooist ;D
Anyway, keuze blijft onveranderd, Ideal ( light / Dark ) voorkeur naar dark :)

Liquidje
29th October 2014, 13:54
Ik weet dat het om Dark of Ideal gaat, maar ik vindt de paragon het mooist ;D
Anyway, keuze blijft onveranderd, Ideal ( light / Dark ) voorkeur naar dark :)

Ideal heeft light EN dark, dus die voorkeur kan je dan zelf instellen :)

We beginnen richting een winnaar te gaan zo te zien!

Elvanera
29th October 2014, 19:05
De light van Ideal (TF_Ideal dan toch?) vind ik mooi! De achtergrond is lichtgrijs ipv dat felle wit, oogt gelijk een stuk rustiger! Ik houd niet van die donkere skins, maar snap wel dat sommigen dat fijn vinden, dus dat er bij Ideal light en dark zijn, is dan wel ideaal.

Doc
30th October 2014, 00:46
Ik wil metro!!!!

-edit-
Lol, je kunt niet eens in CAPS schrijven :P

Tikal
30th October 2014, 00:57
Die Ideal vind ik ook wel nais. Alleen is de header wel wat groot, maar daar kunnen jullie uiteraard wel wat aan doen. ;)
Nu gebruik ik Blackstealth - max width 1024, en die vind ik eigenlijk ook wel prima.

ScreamGT
30th October 2014, 11:54
De Blackstealth is mooi, erger mij alleen aan de kleine vierkante vakjes die aangeven dat er nieuwe post zijn geplaatst. Deze zijn nauwelijks zichtbaar... of je kijket er snel overheen! Zou wat leuker zijn als die bijvoorbeeld rood zouden zijn.

Like-a-Bunny
30th October 2014, 12:11
De Blackstealth is mooi, erger mij alleen aan de kleine vierkante vakjes die aangeven dat er nieuwe post zijn geplaatst. Deze zijn nauwelijks zichtbaar... of je kijket er snel overheen! Zou wat leuker zijn als die bijvoorbeeld rood zouden zijn.

Blackstealth is voor nu ook even een goedkoop alternatief. Op dit moment ziet het er naar uit dat Ideal (http://themeforest.net/item/paragon-a-vbulletin-4-suite-theme/full_screen_preview/4884888), met z'n vijf donkere en vijf lichte varianten, de logische keuze gaat worden. Met eventueel Metro (http://themeforest.net/item/metro-a-theme-for-vbulletin-42-suite/full_screen_preview/3555714) erbij.

Andere suggesties en op- of aanmerkingen zeer welkom nog steeds!
Uiterlijk zaterdag willen we deze knoop doorgehakt hebben en ze ge´nstalleerd hebben.

Elvanera
1st November 2014, 16:15
Blackstealth is voor nu ook even een goedkoop alternatief. Op dit moment ziet het er naar uit dat Ideal (http://themeforest.net/item/paragon-a-vbulletin-4-suite-theme/full_screen_preview/4884888), met z'n vijf donkere en vijf lichte varianten, de logische keuze gaat worden. Met eventueel Metro (http://themeforest.net/item/metro-a-theme-for-vbulletin-42-suite/full_screen_preview/3555714) erbij.

Andere suggesties en op- of aanmerkingen zeer welkom nog steeds!
Uiterlijk zaterdag willen we deze knoop doorgehakt hebben en ze ge´nstalleerd hebben.
Zijn jullie er nog mee bezig? Ik heb nu dit namelijk, allemaal missende icoontjes. Of ligt het aan mij? (chrome browser)

http://i.imgur.com/zAezN4f.jpg

Faure
1st November 2014, 16:27
Ik had het ook en ben terug gegaan naar de default die we als eerste hadden. Maar dat is ook Chrome (OSX though).

Like-a-Bunny
1st November 2014, 16:33
Zijn jullie er nog mee bezig? Ik heb nu dit namelijk, allemaal missende icoontjes. Of ligt het aan mij? (chrome browser)

We zijn er nog mee bezig. Ik heb de skin gisteren gekocht, geŘpload en verschillende kleuren op de juiste plek gezet.
Maar het viel me meteen al op dat sommige dingen gefinetuned moeten worden. Daar moet ik nog even mee aan de slag. :)

Elvanera
1st November 2014, 18:48
We zijn er nog mee bezig. Ik heb de skin gisteren gekocht, geŘpload en verschillende kleuren op de juiste plek gezet.
Maar het viel me meteen al op dat sommige dingen gefinetuned moeten worden. Daar moet ik nog even mee aan de slag. :)

Oke top! :D

Het deel naast het forum (bij max width) wat bij de default skin nu lichtgrijs is, wordt dat bij Ideal ook iets donkerder grijs dan de skin zelf ipv wit?

Like-a-Bunny
1st November 2014, 19:10
Het deel naast het forum (bij max width) wat bij de default skin nu lichtgrijs is, wordt dat bij Ideal ook iets donkerder grijs dan de skin zelf ipv wit?

Als het aan mij ligt wel, of mijn technische skills het toelaten valt nog te bezien. :D
Ik kijk er met Doc en Liquidje even naar. Ik heb liever ook niet dat knallende wit op het scherm.

Doc
1st November 2014, 19:55
Het probleem zit hem in het element waar de max width op gezet wordt.
Dat is nu de body, waardoor het kleur geven aan de body geen nut heeft. Die breedte moet op andere elementen komen, maar daar kijk ik dan later een naar.

Paralize
1st November 2014, 20:02
IDeal_blue vind ik een mooie relatief rustige skin.
Alleen zijn er allerlei icoontjes stuk nu.

Zebby
1st November 2014, 23:06
TF_Ideal leest goed, maar geen van de forum logo's/afbeeldingen lijken te werken, zoals de pijltjes om van pagina te wisselen.

Fell Beast
2nd November 2014, 00:17
Dark Fluid is vrij goed eigenlijk. Alleen wat vervelend dat de reply balk fel wit is. In Blackstealth is die grijzig ook. En de poll is ook spierwit :P

Like-a-Bunny
2nd November 2014, 00:20
Dit is ook puur de kale upload, we moeten nog een hoop finetunen inderdaad. :)

Paralize
2nd November 2014, 01:41
We have faith!

Doc
4th November 2014, 21:35
TF_Ideal leest goed, maar geen van de forum logo's/afbeeldingen lijken te werken, zoals de pijltjes om van pagina te wisselen.
Dit is gefixed. Like-a-Bunny had de templates naar de verkeerde map op de FTP geupload... :P

Zebby
4th November 2014, 21:43
Dit is gefixed. @Like-a-Bunny (http://www.liquidbunny.nl/vb4/member.php?u=13923) had de templates naar de verkeerde map op de FTP geupload... :P
Ga ik gelijk weer switchen!

Like-a-Bunny
4th November 2014, 21:46
Dit is gefixed. Like-a-Bunny had de templates naar de verkeerde map op de FTP geupload... :P

:handshake:

Phoef
4th November 2014, 22:03
Mij maakt het niet zo uit, maar ik heb de default, en daar is gewoon zeer lastig te zien waar nu nieuwe berichten in staan, verschil is te klein.
In de toekomst witte en blauw bunny's ?:)

Faure
5th November 2014, 05:16
TF ideal (met name de Blue variant) is echt heel prettig. Wat is het verschil tussen de fluid en normale versie though?

Like-a-Bunny
5th November 2014, 09:36
TF ideal (met name de Blue variant) is echt heel prettig. Wat is het verschil tussen de fluid en normale versie though?

Fixed is centered and fluid takes up the whole width pretty much

Fluid vind ik er persoonlijk het beste uitzien, maar fixed past beter binnen het maximale breedte verhaal.

Het installeren van skins heeft een mooie note to self opgeleverd: RTFM LaB! Of niet Liquidje? =D

Nog behoefte aan Metro?

Illuv
5th November 2014, 09:52
Ik heb na Blackstealth niet meer omgekeken. Tapatalk staat ook op zwart, wel zo prettig voor de ogen.

Sven
5th November 2014, 09:58
Alleen met die TF skins werkt op dit moment de plaatjes onder de "Gamer IDs:" niet.

Wakkum
5th November 2014, 09:58
Feitelijk is het minder prettig voor de ogen Illuv. Wit op zwart is vermoeiender.

Maar ik heb ook alles op dark staan

Seabass
5th November 2014, 10:07
Als ik mijn template wil veranderen onder aan de pagina of in mijn profiel blijft deze niet staan op TF_ideal, maar schiet terug naar Default Style.

Like-a-Bunny
5th November 2014, 10:08
Alleen met die TF skins werkt op dit moment de plaatjes onder de "Gamer IDs:" niet.

Bekend. Liquidje had gisteren de knoppen al gekopieerd naar de nieuwe skins...maar volgens mij is dat niet helemaal goed gegaan?

Als ik mijn template wil veranderen onder aan de pagina of in mijn profiel blijft deze niet staan op TF_ideal, maar schiet terug naar Default Style.

Hmm, bekend probleem waar we gisteren tegenaan liepen...maar eigenlijk opgelost dachten te hebben. Welke browser gebruik je en probeer het eens in een andere als je wil?

Illuv
5th November 2014, 10:08
Feitelijk word ik in een donkere kamer mental van zwart op wit, zelfs met brightness op 5%. ;)

Wakkum
5th November 2014, 10:16
Is de leeftijd :P

Illuv
5th November 2014, 10:23
Dat sowieso.

Seabass
5th November 2014, 10:31
Hmm, bekend probleem waar we gisteren tegenaan liepen...maar eigenlijk opgelost dachten te hebben. Welke browser gebruik je en probeer het eens in een andere als je wil?

Opgelost. Cache geleegd.

Like-a-Bunny
5th November 2014, 10:40
Opgelost. Cache geleegd.

Nice. :D

Liquidje
5th November 2014, 10:41
Bekend. Liquidje had gisteren de knoppen al gekopieerd naar de nieuwe skins...maar volgens mij is dat niet helemaal goed gegaan?
Kak, hij zo goed moeten staan voor de basis skins, maar niet de childs (kleuren zoals blue e.d.). Ik fix het vanmiddag of vanavond even. Thanks voor het melden!

Faure
5th November 2014, 14:34
Bij mij springt hij ook steeds terug naar default style, ik ga eens mijn cache legen.

Nope geen verschil. Blijft bij elke paginawisseling terugspringen naar default max width

Liquidje
5th November 2014, 15:15
Bij mij springt hij ook steeds terug naar default style, ik ga eens mijn cache legen.

Nope geen verschil. Blijft bij elke paginawisseling terugspringen naar default max width
Browser/versie/os? Probleem ook met een andere browser? Bedankt voor het melden, met de info kan ik het hopelijk herproduceren. Misschien dat ik even je hulp nodig heb met testen als dat niet lukt.

Elvanera
5th November 2014, 16:56
De 'Gamer IDs' icoontjes missen bij de TF_Ideal skin waar een kleur (blue, gray, red, green) bij staat. "TF_Ideal" heeft ze wel. EN! Het LiquidBunny logo mist sowieso nog!

Owja, is de witte achtergrond naast het forum met Ideal naar donkerder grijs nog mogelijk? Wat de default ook heeft?

Tostigroover
5th November 2014, 17:09
TF Ideal Dark Fluid heeft de Gamer ID iconen wel.

Liquidje
5th November 2014, 20:13
De 'Gamer IDs' icoontjes missen bij de TF_Ideal skin waar een kleur (blue, gray, red, green) bij staat. "TF_Ideal" heeft ze wel.

TF Ideal Dark Fluid heeft de Gamer ID iconen wel.
Klopt, tot voor kort: nu zou iedere skin ze ook moeten hebben :)

EN! Het LiquidBunny logo mist sowieso nog!
Wordt aan gewerkt!

Owja, is de witte achtergrond naast het forum met Ideal naar donkerder grijs nog mogelijk? Wat de default ook heeft?
Gaan we doen! Baby steps =D

Doc
5th November 2014, 20:37
EN! Het LiquidBunny logo mist sowieso nog!
Fixed

Ik ga er naar kijken

Phoef
5th November 2014, 20:50
Geen posts.
http://i.imgur.com/czvbKZC.jpg

New posts
http://i.imgur.com/2CuDaWQ.jpg

Faure
6th November 2014, 00:52

Chrome op OS 10.6.8 en W7. Beide 64bit

IE op W7 lijkt het tot nu toe wel vast te houden. Ik zal eens mijn LBnl cookies verwijderen.

Okay. Ik heb uit de cookies for lb.nl en www.lb.nl de specifieke cookies 'userstyle id' en nog een met userstyle erin verwijderd. Lijkt nu opgelost!
Yup op de mac ook. Het lijkt erop dat de cookie voor userstyle id niet wordt vervangen maar er werd gewoon een tweede aangemaakt, en dus genegeerd.

Doc
6th November 2014, 10:00
Er zit ook nog steeds een verschil in liquidbunny.nl MET www en zonder www.
Ik heb nu mijn bookmarks e.d. ingesteld op de domein MET www, en nu gaat alles goed.

Liquidje
6th November 2014, 15:55
Chrome op OS 10.6.8 en W7. Beide 64bit

IE op W7 lijkt het tot nu toe wel vast te houden. Ik zal eens mijn LBnl cookies verwijderen.

Okay. Ik heb uit de cookies for lb.nl en www.lb.nl de specifieke cookies 'userstyle id' en nog een met userstyle erin verwijderd. Lijkt nu opgelost!
Yup op de mac ook. Het lijkt erop dat de cookie voor userstyle id niet wordt vervangen maar er werd gewoon een tweede aangemaakt, en dus genegeerd.

Exact, en dat lijkt dus te komen door de andere url.

Faure
6th November 2014, 17:28
Nee, ik had bij ÚÚn url 2x de userstyle id cookie. Daarnaast was er inderdaad bij de andere url nog een cookie.
Ik weet niet meer het de zonder www of met www was die er twee had, maar in totaal had ik er dus 3....

Elvanera
7th November 2014, 13:09
Ligt het aan mij dat ik geen zoekfunctie/balk kan vinden in Ideal? Of is die er ook nog niet?

Liquidje
7th November 2014, 14:11
Ligt het aan mij dat ik geen zoekfunctie/balk kan vinden in Ideal? Of is die er ook nog niet?

Nee die hebben ze nooit opgenomen in die skin :S Kwam er ook al achter, je kan wel zoeken onder thread/forum tools bovenaan een thread/forum. Maar dat moet dus worden ingebouwd. Hij staat hoog op het takenlijstje!

Elvanera
7th November 2014, 16:59
Nee die hebben ze nooit opgenomen in die skin :S Kwam er ook al achter, je kan wel zoeken onder thread/forum tools bovenaan een thread/forum. Maar dat moet dus worden ingebouwd. Hij staat hoog op het takenlijstje!

Ok! Voorlopig dan even switchen naar de default :)

Edit: Oh, gevonden in Ideal! Bij de Quick Navigation staat er "Search Forums"

Like-a-Bunny
7th November 2014, 18:33
Edit: Oh, gevonden in Ideal! Bij de Quick Navigation staat er "Search Forums"

Maar alleen in de hokken en niet op de forumhomepage zelf, toch?

Tostigroover
7th November 2014, 18:51
Like-a-Bunny
Volgens mij heb je gelijk. Ik heb de zoekfunctie in elk geval niet gevonden op de forumhomepage.

Elvanera
7th November 2014, 19:01
Maar alleen in de hokken en niet op de forumhomepage zelf, toch?

Ja klopt.