PDA

View Full Version : Kies onze nieuwe naam!

Liquidje
2nd November 2014, 14:46
We hebben met zijn allen kunnen speculeren over onze nieuwe naam en ik denk dat de meeste suggesties nu wel langs zijn gekomen. In de poll zijn de populairste verzameld. Dat wil zeggen de suggesties waar ten minste een iemand op heeft gereageerd.

We hebben helaas de geweldige eindbaas, eindbazen en criticalhit (en criticalh.it) moeten laten varen omdat er geen fatsoenlijke tld is die deze beschikbaar heeft.

Liquidje
2nd November 2014, 14:50
Ik ga voor Liquidbunny.nl. Ik ben al voor de lauch anderhalve week terug een tijdje bezig hiermee, en het is gewoon gewend geraakt (en als ik het zo lees is dat bij anderen ook al zo). Daarnaast scheelt het verhuizen, het gaat nu al mis met de domein-doorverwijzingen =D

Plus ook wel een eer dat het op mijn nick gebaseerd is natuurlijk :)

Ries
2nd November 2014, 15:06
Ik vind LiquidBunny ook goed, maar het is wel puur gericht op de bestaande community vind ik en daarom misschien nu wel populair onder 'ons'. Maar als de intentie er is om uit te breiden en nieuw publiek/nieuwe members aan te spreken is denk ik wel iets pakkends nodig waar nieuwe leden zich ook in kunnen vinden/verplaatsen.

Maar dan wel iets pakkenders dan de opties van nu, dus ik stem op helemaal niets :P

ScreamGT
2nd November 2014, 15:12
Ik vind LiquidBunny ook goed, maar het is wel puur gericht op de bestaande community vind ik en daarom misschien nu wel populair onder 'ons'. Maar als de intentie er is om uit te breiden en nieuw publiek/nieuwe members aan te spreken is denk ik wel iets pakkends nodig waar nieuwe leden zich ook in kunnen vinden/verplaatsen.

Maar dan wel iets pakkenders dan de opties van nu, dus ik stem op helemaal niets :P

Ik kan mij hier wel in vinden.

Goodoldgamers vind ik wel pakkend! :) Leuk, en het is voor een groot publiek begrijpelijk. Liquidbunny vind ik meer gericht op de oude garde, die weten immers waar de naam vandaan komt met de hele historie erachteraan enz enz enz.

Masemium
2nd November 2014, 15:32
Ik zou zegguh, hou lekker liquidboinboin aan, totdat op de een of andere manier aan criticalhit gekomen kan worden. Al dan niet via slinkse wegen.

Tyspolir
2nd November 2014, 16:08
Ik vond criticalhit ook de leukste, of een variatie daarop. Maar geen idee hoe het zit met domeinnamen dus voorlopig gestemd op nog even verder denken.

Tostigroover
2nd November 2014, 16:49
Als we denken aan zoekresultaten en naam die weerspiegelt dat we voornamelijk een groep gamers zijn, kies ik goodoldgamers. Maar als liquidbunny een goed onderschrift of duidelijke beschrijving krijgt, kan dat ook.

Kudeta
2nd November 2014, 18:49
Deze placeholder kan toch best langer place holden tot er content is?

Kunnen we niet beter eerst naar inhoud kijken en dan daarna een naam kiezen?

De opties zijn verder prima hoor, maar goed.

PS:
crithit.nl is vrij

Kikker
2nd November 2014, 21:51
Haha schorumforum :)

Vond eindbazen de beste, maar goodoldgamers is ook een aardige. Omdat de gemiddelde leeftijd hier tegen de 30 ligt, en de verwijzing naar GoG natuurlijk.
Maar Liquidbunny mag wat mij betreft ook wel blijven.

Wakkum
2nd November 2014, 21:56
Neckbeards ftw.

Marc
2nd November 2014, 21:57
Goodoldgamers heeft mijn eerste stem, al kan ik me ook helemaal vinden in liquidbunny. Vooral als eerbetoon/dank voor jullie initiatief O^

Paralize
2nd November 2014, 22:04

De opties zijn verder prima hoor, maar goed.

PS:
crithit.nl is vrij

Dit.

Vind alle suggesties bout.

Liquidje
2nd November 2014, 23:06

Ik snap je punt, maar op gegeven moment wil je wat dingen gaan ondernemen en opbouwen, denk aan zoekmachine resultaten, de "naam" die je op wil bouwen, content die moet worden gemaakt (logo'tjes enzo) maar ook gewoon techniek die moet worden ingericht: verhuizen met een url brengt altijd gezeik met zich mee. Nu draaien er bijvoorbeeld 5 systemen die opnieuw moeten worden ingesteld met een andere url, straks zijn het er 15. Dus ik doe het liever snel (of niet, vandaar mijn voorkeur voor liquidbunny.nl :P).

Daarnaast heb ik zelf het idee dat als we nu niets beters kunnen vinden, we het over een paar maanden niet veel beter gaan doen.

Maar goed, daarom moet iedereen vooral stemmen, als de meerderheid de opties echt niets vindt blijkt dat vanzelf.

Faure
3rd November 2014, 01:30
Vind de eerste twee beide tof.

shadowx
3rd November 2014, 02:42
Ik heb gekozen voor Liquidbunny.nl ik vind dat de naam in eer gehouden mag worden puur om het feit dat jullie 2 enorm je best gedaan hebben om het GNL forum (en dan doel ik op de mensen die daar actief waren) voort te zetten in een nieuw jasje.

Daarnaast staat Liquidbunny.nl al in me bladwijzer dus onnodig om te veranderen daarnaast is het maar een naam en als 43 jarige hoeft van mij al die poespas namen niet meer, ik heb nog steeds 2 namen op het internet en het boeit me geen fuck meer :), zo kent men mij als Shadowx dat was eigenlijk me Starcraft naam, MaTriX was me IRC naam en wat stelt een naam nou voor tegenwoordig, vroeger maakte ik me druk om dingen tegenwoordig gaat al me tijd op aan gamen en dat is veel leuker.

Seabass
3rd November 2014, 08:34
liquidbunny heeft ook mijn voorkeur. Het is simpel en neutraal.

Lord Vampire
3rd November 2014, 11:27

Je haalt de woorden uit mijn mond. Goodgoldgamers.nl is wat mij betreft daarom het beste alternatief en spreekt denk ik vanuit de naam ook het publiek aan wat we het liefst zouden willen bereiken.

Doc
3rd November 2014, 22:01
GoeieOuweSpelers.nl

Ries
3rd November 2014, 22:08
OudMaarGoud.

Afgekort OMG.

King Crimson
3rd November 2014, 22:21
Je hebt ook echt de kutste namen in de poll gezet he. LB dan maar.

Cryptical
3rd November 2014, 22:39
Met Goodoldgamers, GoeieOuweSpelers, OudMaarGoud, etc. heb je wel het risico dat je jongere mensen afschrikt. Afgezien daarvan ook geen pakkende namen trouwens, wat mij betreft.

Ik heb op LB gestemd, maar eigenlijk vind ik die naam ook niet perfect. Voelt teveel aan als een inside joke.

Marc
3rd November 2014, 22:53
We hebben helaas de geweldige eindbaas, eindbazen en criticalhit (en criticalh.it) moeten laten varen omdat er geen fatsoenlijke tld is die deze beschikbaar heeft.

hitcritical.nl is vrij :)

Kudeta
3rd November 2014, 23:31
criticalcrit.nl is vrij

coola
3rd November 2014, 23:53
mijn vote gaat naar liquidbunny.nl

Doc
4th November 2014, 00:29
Critterhitter.nl is ook vrij

Illuv
4th November 2014, 08:36
Iets anders dan LB en ik ga rogue om elders een forum te starten. Hoe lang beloven jullie nu al om iets aan die naam te doen?

Zebby
4th November 2014, 08:46
Goodoldgamers is OK, maar met oog op de "toekomst" en het aantrekken van nieuwe members limiteer je jezelf wel bij een leeftijdsgroep. Een die waarschijnlijk afschrikt van de puberale geest van onze ouderen. Voor nu nog even LiquidBunny :)

Ries
4th November 2014, 09:01
Echt oud voel ik mij eigenlijk ook weer niet.

Doc
4th November 2014, 10:11
"Je bent zo oud als je je voelt"

Ik ben 18 met 15 jaar ervaring...

Liquidje
4th November 2014, 11:27
Je hebt ook echt de kutste namen in de poll gezet he. LB dan maar.
Alles staat er in waar meer dan 1 iemand het over heeft gehad. De andere namen waren dus blijkbaar nog kutter :P Welke mis je dan?

Ceiro
4th November 2014, 12:42
liquidbunny.nl vindt ik wel okey

Slowghost
5th November 2014, 22:51
What about Neogamer.nl? :D Beetje zoals NeoGAF uit Gaming Age Forum is ontstaan. ;)

Liquidje
16th November 2014, 14:17
Ik denk dat we inmiddels kunnen stellen dat LiquidBunny de winnende kandidaat is. Ik sluit de thread, we kunnen verder in de andere thread voor eventuele discussie!