PDA

View Full Version : instabiliteit

-Deleted-
21st November 2014, 01:48
Hey,

Op dit moment gaat het forum constant offline bij mij. Na een refresh bereik ik het weer, maar het is erg traag en vaak dus even offline/slecht bereikbaar.

Ligt het aan mij? Een paar korte testjes wijzen erop dat mijn verbinding prima werkt.

Paralize
21st November 2014, 02:09
Nee. Heb 't ook.
Via omwegen en klikken toch wel ergens uitkomen.

Lord Serafin
21st November 2014, 04:07
Heb het ook. Kreeg vandaag ook een melding dat mijn post 'niet kon worden ge-connect', of zoiets.

Cryptical
21st November 2014, 04:11
Net ook even moeite gehad met een post te plaatsen. Bij het submitten kreeg ik de vraag of ik de pagina wou verlaten en de wijzigingen ongedaan wou maken (wat je normaal krijgt als je naar de vorige pagina of zo gaat terwijl je nog tekst in de quick reply box hebt staan) en daarna kapte het hele forum er gewoon mee toen ik ging submitten.

Bij de derde poging ging alles gewoon prima.

Like-a-Bunny
21st November 2014, 09:09
Er loopt iets niet helemaal lekker, dat merkten we gisterenmiddag al. Liquidje heeft contact gelegd met de host als het goed is.

Girthquake
21st November 2014, 09:27
Ik merk tot dusver helemaal niets.

Kikker
21st November 2014, 10:52
Jup, ik heb het ook gemerkt. Ook met Tapatalk werkte het niet helemaal lekker...
Hopelijk wordt de oorzaak snel gevonden.

Liquidje
21st November 2014, 11:21
De host kan er in ieder geval vooralsnog niet veel over zeggen. Wel hebben we wat betere middelen gekregen om het te testen, dat zal ik dit weekend doen.

Wel for the time being wat kleine fixes doorgevoerd. Als mensen problemen hebben hoor ik het graag. Bij deze het verzoek zo veel mogelijk informatie te geven, met name i.g.v. error messages.

Paralize
21st November 2014, 11:53
Op de PC zit ik nu en kan wel gewoon inloggen. Via de telefoon gewoon internet maar op deze site inloggen gaat heel moeizaam. (of blijft in de loading modus)

Like-a-Bunny
21st November 2014, 11:55
Op de PC zit ik nu en kan wel gewoon inloggen. Via de telefoon gewoon internet maar op deze site inloggen gaat heel moeizaam. (of blijft in de loading modus)

De host zelf lag er blijkbaar uit, ook buiten Nederland. We houden het in de gaten.

Liquidje
21st November 2014, 11:56

Zie de storingen thread, we hebben sowieso de afgelopen 30 minuten last van een storing bij de host, cloud was down. Hopen dat het nu stabiel is, maar de kans is aanwezig dat we tussendoor even uitvallen.

Hoe dan ook, het lijkt er op dat ALS we up zijn, alles weer stabiel draait :)

Pokalapoketl
21st November 2014, 12:45
De servers moeten duidelijk naar PS4's verplaatst worden ;).

Dina
22nd November 2014, 15:23
De servers moeten duidelijk naar de cloud verplaatst worden ;).

Let me fix that for you.