PDA

View Full Version : LiquidBunny op player.me

Tostigroover
3rd June 2015, 04:54
Voor de personen die dat wat lijken, heb ik een LiquidBunny-groep aangemaakt op player.me. Player.me, ookwel playerdotme, is een sociaal netwerk gericht op gamers. Voor zover ik het gezien heb, oogt de site strak. Je kan ontzettend veel linken naar ja pagina (Steam ID, PSN ID, Xbox Gamertag, YouTube, Twitch, LiquidBunny forum, etc). Als je YouYube of Twitch linkt, kan je je laatste video's importeren naar je persoonlijke pagina.

Als je je via deze link aanmeldt (https://player.me/?invite=tostigroover), krijg ik nieuwe referrals op mijn naam staan. Ga vervolgens naar de LiquidBunny-groep (https://player.me/liquidbunny) om ons te volgen.

Voor de games heb ik maar wat toegevoegd. Het is een mix van momenteel hete titels op het forum en multiplayer games die veel gespeeld worden danwel werden.

Als je YouTube-, Twitter-, Facebook- en Google Plus-accounts wil koppelen, zet dan AdBlock uit. Anders zie je de icoontjes niet om ze te linken.

Like-a-Bunny
3rd June 2015, 10:23
Nog nooit van gehoord, maar ik ga meteen een kijken. :)

RPGer
3rd June 2015, 10:29
Ik kon het ook niet, nadeel is dat je dit soort pagina's snel dreigt te vergeten, voordeel is dat dit de mogelijkheid biedt om al die accountnamen (PSN, Origin, Steam) eens netjes bij elkaar te gooien vs in topics hier te posten.

Anyway, ik zit erbij.

macc
3rd June 2015, 12:47
Zal eens aanmelden. :)

RPGer
3rd June 2015, 15:39
Oh dat is wel nice, hij voegt meteen al je Steam games toe in je "Owned" lijst.

Zebby
3rd June 2015, 15:48
Misschien een social media waar ik wel aan mee ga doen. Zal vanavond eens kijken.

Tonne
3rd June 2015, 21:45
Ik heb me ook aangemeld. Naam Tonska 😊

Overmind
6th June 2015, 11:47
Ik heb me ook aangemeld! Ik zie webpagina alleen in een raar format en zie contant een balk in een het midden.

Tostigroover
6th June 2015, 12:07
Daar heb ik geen last van. Heb je exotische plugins aanstaan?

Overmind
6th June 2015, 12:12
Daar heb ik geen last van. Heb je exotische plugins aanstaan?

Nee niets, ik krijg het ook niet goed >:(

Liquidje
6th June 2015, 12:40
Browser/OS?

Probeer anders eens een andere browser. Geen gekke ad-/popupblockers aan staan?

Tostigroover
6th June 2015, 12:47
Firefox 38.0.5 en Safari 7.0.1 doen het normaal bij mij.

Overmind
6th June 2015, 19:47
Ik gebruik IE laatste versie. Zal later op de avond nog even kijken. Wel leuk platform bedankt voor de tip Tosti!

Development
8th June 2015, 10:44
Ook aangemeld

Remco32
8th June 2015, 21:22
Player.me, ookwel playerdotme, is een sociaal netwerk gericht op gamers.

En dan?

Als je je via deze link aanmeldt (https://player.me/?invite=tostigroover), krijg ik nieuwe referrals op mijn naam staan.

Ah.

Tostigroover
8th June 2015, 21:53
En dan?Dan mag je beslissen of je dat wat lijkt of niet.

Ah.At your service!

Rappa
8th June 2015, 22:05
Zag al dat je aardig wat filmpjes had toegevoegd Tostigroover , leuk om te zien :)

Zebby
9th June 2015, 11:14
Zo jammer dat je een unieke username moet hebben... Moet je weer allerlei variaties gaan verzinnen. Waarom kun je niet gewoon je username hebben en dat zij er een # achter pleuren zoals Blizzard? Op Facebook hoeft je naam toch ook niet uniek te zijn :/