User Tag List

Page 7 of 7 FirstFirst ... 5 6 7
Results 241 to 256 of 256

Thread: Het Grote Cabaret Topic

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    256 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dank voor de suggesties al

Quote Originally Posted by Faure View Post
    Goedemond is de enige die ik nog wel es kijk.
    Vanwaar de mass mention though?
    Omdat het werkt? :x

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    110 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ronald Goedemondt of DaniŽl Arends

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1521 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Exclusive View Post
    Vond je het wat? Ik kon er weinig mee i.t.t. Rundfunk zelf.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    256 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Vond je het wat? Ik kon er weinig mee i.t.t. Rundfunk zelf.
    Ik heb beide shows in het theater gezien en heb krom gelegen van het lachen. Heb wel het idee dat het op TV mogelijk iets minder overkomt. Moet ook eerlijk zeggen dat ik deze registratie niet compleet heb terug gekeken omdat ik de voorstelling dus al kende.

Mentioned
    1521 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Exclusive View Post
    Ik heb beide shows in het theater gezien en heb krom gelegen van het lachen. Heb wel het idee dat het op TV mogelijk iets minder overkomt. Moet ook eerlijk zeggen dat ik deze registratie niet compleet heb terug gekeken omdat ik de voorstelling dus al kende.
    Daar zal het vast alles mee te maken hebben. Erbij zijn is heel anders. Zeker bij deze jongens.

Hoewel....bij Theo Maassen was ik de laatste keer ook live niet weggeblazen. Verre van zelfs.

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    273 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Prachtige mentions!

Ha daar ben je weer! Was je ons weer even vergeten?

Vanmorgen Theo Maassen (Met alle Respect) even teruggekeken, maar dat is mijn cabaretier niet meer. Zo flauw, zo voor de hand liggend. Ongemakkelijk simpele, platte grapjes zelfs.
    Ik heb dat eigenlijk met alle cabaretiers wel. Alleen scherpe en slimme standups die goed verhalen kunnen vertellen vind ik nog leuk. Pieter Derks bijv? Die ken ik eigenlijk ook alleen van de korte radio fragmenten. Ik zoek cabaretiers eigenlijk maar bar weinig op omdat ik toch teleurgesteld wordt...

Dus.. nee @Fenix , ik heb niets voor je
    Last edited by Black; 2nd June 2020 at 09:16.

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    406 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    DaniŽl Arends - Zachte Heelmeesters gezien op Netflix, kon er wel goed om lachen. Hij heeft ook wel zijn charme/unieke, soms lekker kinderachtig.. prima

It's-a me! Pokalapoketl's Avatar
    Mentioned
    130 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pokalapoketl PSN ID: Pokalapoketl Steam ID: Pokalapoketl

Wow...

Mentioned
    406 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Pokalapoketl View Post

Wow...
    WOW inderdaad

What the fuck. Ergens vandaag was deze naam gevallen en heb deze vanavond gekeken. Wat een artiest, genie.. respect voor zijn performance, misschien ook medelijden, ik weet het niet. Wat een staaltje kunst.

En na afloop van deze.. voorstelling.. docu.. film.. wat is het eigenlijk.. even opgezocht wie dit eigenlijk is. Wat een samenloop van omstandigheden waarop deze show is gemaakt. En daarna oude beelden op Youtube bekeken, man, wat een verhaal. Hij heeft een nieuwe fan. Geen idee of hij er er op zit te wachten of niet... Echt sprakeloos.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1322 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Zie ook zijn shows op Netflix, de ouderen waren voor mij wel heel erg avant-garde, maar hoe dan ook allemaal precies wat Inside voor je zo goed maakt: gewoon de rondom insane performance en "artistiekheid" (vast geen woord, don't care).

Leuk dat hij zo ontdekt wordt door Inside. Inside was dan ook wel een staaltje kunst, ik hoop dat het een van de definierende stukken kunst wordt van de covid periode.

Ook een rewatch waard btw, sommige stukken zijn compleet uncut, veel effecten op simpele en inventieve wijze gedaan... Ik heb zin om hem weer te kijken

Mentioned
    406 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Zie ook zijn shows op Netflix, de ouderen waren voor mij wel heel erg avant-garde, maar hoe dan ook allemaal precies wat Inside voor je zo goed maakt: gewoon de rondom insane performance en "artistiekheid" (vast geen woord, don't care).

Leuk dat hij zo ontdekt wordt door Inside. Inside was dan ook wel een staaltje kunst, ik hoop dat het een van de definierende stukken kunst wordt van de covid periode.

Ook een rewatch waard btw, sommige stukken zijn compleet uncut, veel effecten op simpele en inventieve wijze gedaan... Ik heb zin om hem weer te kijken
    Ja, ik heb vanavond Inside nog een keer gekeken, daarna What. Die was over het algemeen wel 50x zo druk als Inside maar ook hier weer een greep met super sterke nummers. Ik weet echt niet wat nu een act is en wat niet en of je er om moet lachen of niet.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

It's-a me! Pokalapoketl's Avatar
    Mentioned
    130 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pokalapoketl PSN ID: Pokalapoketl Steam ID: Pokalapoketl
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Ja, ik heb vanavond Inside nog een keer gekeken, daarna What. Die was over het algemeen wel 50x zo druk als Inside maar ook hier weer een greep met super sterke nummers. Ik weet echt niet wat nu een act is en wat niet en of je er om moet lachen of niet.
    Het is heel fascinerend om de progressie van Bo Burnham te zien (YouTube sketches -> Words Words Words -> Zach Stone is Gonna be Famous -> What. -> Make Happy -> Inside), zowel in humor/performance als persoon.

Mentioned
    1521 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik dacht serieus dat je het over die buikspreker had.
    Maar dit klinkt in tegenstelling tot dat wel interessant.

Mentioned
    406 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dag 3 weer 2 shows verder. Wat een excentrieke geest, zo sterk. Je ziet inderdaad zoveel verschil tussen de shows. In Inside is hij eigenlijk op zijn rustigst.

De ironie spat er natuurlijk overal vanaf: De enige optie die ik vond om legaal Words words words te kunnen kijken was huren via Amazon Video... Thank you JB for the 4 months, much appreciated.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    105 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post

Nummer dat mij nog altijd het meeste grijpt:

Mogelijke metaforische betekenis waar ik mij wel in kan vinden.
    They're metaphors for happiness. The pringle can chips are being happy, as you get older you find it harder to access, if you try to force it out (tilting the can) you just make a mess. He wants a daughter around to help him to be happy. The burrito is his career, he's taken on much more than he can handle, if he knew it would be this difficult he never would have taken on so much, but he'd still never give control of his art to a higher athority such as a manager (the fork) because he'll loose the whole point of it, which is to make others happy at the expense of his own happiness, which is the only way he can emotionally connect with other people, as depressing and detrimental that is.
    Or maybe I'm just overthinking it ��

Nog altijd jammer dat Zach Stone gecancelled werd na 1 seizoen.
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Tags for this Thread