User Tag List

Page 2 of 5 FirstFirst 1 2 3 4 ... LastLast
Results 41 to 80 of 170

Thread: Fable: The Lost Chapters

Tetten King Crimson's Avatar
    Mentioned
    183 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: King Kcrimson Steam ID: Belisarius
    Je gaat er dan lelijker uitzien, niet boeiend als je een helm ophebt btw...
    It's not the side-effects of the cocaine.

I'm not walking alone Mordaunt's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb het ook al in een andere thread gevraagt maar geen antwoord gekregen..

Duz hier alsnog:

Ik heb net The Arena gedaan en nu had je de keuze om Whisper te verslaan ja of nee.. ik deed duz een aanval en zij viel mij aan en ik rende uit de arena..
    Heb ik haar nou gedood want geld heb ik wel gekregen... ongv. 20000
    en evil points kreeg ik er niet bij... duzz heb ik haar nou gekilt en is het geld dat ik heb gekregen een normaal bedrag??

Greeetzz Mordaunt

Mentioned
    183 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Volgens mij had je haar moeten vermoorden, zo is ze nog in leven denk ik. Heb je wel een filmpje gekregen met Jack of Blades?

Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja die heb ik gekregen en later kreeg ik rond de 20000 gold.. duzz zou ik meer hebben gekregen als ik haar vermoord had?

Mordaunt

Mentioned
    183 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Je zou niet meer krijgen. Het is gewoon welke alignment je kiest(good of evil)

Member JoinTeD's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb fable geleend van een vriend, maar hij wil niet echt opstarten
    Ik heb hem geinstaleerd, nu wil ik hem spelen, maar steeds als ik probeer op te starten krijg ik ff dat ie erinspring, en gelijk springt ie weer terug naar het bureaublad, en dan krijg ik de volgende melding: We are sorry, but we have detected that the game did not exit correctly. We recommend starting the game in safe mode. Safe mode may disable some advanced features of the game, but may allow you to play the game.
    En dan probeer ik hem vervolgens in safe mode te starten, maar gebeurt gewoon hetzelfde.
    Iemand enig idee ?

Member JoinTeD's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by JoinTeD
    Ik heb fable geleend van een vriend, maar hij wil niet echt opstarten
    Ik heb hem geinstaleerd, nu wil ik hem spelen, maar steeds als ik probeer op te starten krijg ik ff dat ie erinspring, en gelijk springt ie weer terug naar het bureaublad, en dan krijg ik de volgende melding: We are sorry, but we have detected that the game did not exit correctly. We recommend starting the game in safe mode. Safe mode may disable some advanced features of the game, but may allow you to play the game.
    En dan probeer ik hem vervolgens in safe mode te starten, maar gebeurt gewoon hetzelfde.
    Iemand enig idee ?
    Al opgelost, geluidskaart moest ff geupdated worden

Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mmm .. heb ff op internet gezocht en er stond dat je als je Whisper haar leven had gespaard dan zou je haar tegenkomen in Oakvale..
    En ze stond er dus heb ik haar tog nog gespaard o^

Voor de site: Click!

Nou .. Thnx en Greetz

Mordaunt

Member JoinTeD's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    is dit spel de moeite waard om te spelen als je de xbox versie al hebt uitgespeeld ?

Mentioned
    183 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Er komt een gebied bij, en ik kan zeggen dat dat wel de moeite waard iso^ . Maar dat moet je zelf weten.

Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fable TLC =

Ik wil 2 a 3 characters maken... 1 good mage , 1 evil assassin (strenght + skill) en 1 good warrior

duzz ik zie wel hoelang ik het volhou met Fable TLC
    ben al vaak overnieuw begonnen en het is me niet tegengevallen..

Greeetzz

Member zalzaron's Avatar
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    speelde het ook tijdje, eerst wou ik good warrior worden, maar na een tijdje pakte ik mijn boog erbij, en nam ik die skill waarmee je meerdere pijlen tegelijk schiet.

nou, boog vol laden, al die pijlen tegelijk af gevuurd, ziet er echt strak uit

die arena met die whisper was wel grappig, maar heel even vondt ik het wel erg intressant om haar dood te maken, ik stond echt te twijfelen want ik wou weten wat die speciale prijs van jack of blades was

maar toen bedacht ik me op het laatste moment en liep held haftig weg

Member JoinTeD's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

een koe op een drumstel pico's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik weet nie of je jack of blades ook moet verslaan in TLC maar in de normale versie kon je daar onwijs veel exp halen. Moet je saven vlak voordat je die kamer ingaat. Physical shield aandoen om hoge combat multiplier te halen en als je hem hebt verslagen saven. (niet zwaard kapotmaken of je zus doden) en dan weer laden heb je de exp wel maar jack kun je dan nog een x verslaan. Met een combat multiplier van 40 krijg je 200000 exp van jack doden. in no-time heb je dus alle skills die je kan kopen.

ex-Moderator Lord Vampire's Avatar
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Lord_Vampire

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik denk dat ik het spel toch morgen maar ga kopen, zit er al zo lang over te denken en ik hoor altijd alleen maar coole positieve dingen hierover. En ik ben toe aan een adventure met een lekkere setting enzo Morgen maar ff kijken denk ik o^

Living a life Master Aryon's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Lord Vampire
    Ik denk dat ik het spel toch morgen maar ga kopen, zit er al zo lang over te denken en ik hoor altijd alleen maar coole positieve dingen hierover. En ik ben toe aan een adventure met een lekkere setting enzo Morgen maar ff kijken denk ik o^
    Hij is alleen een beetje kort. Het is al eerder gemeld in dit topic maar ik meld het nog maar es een keertje. En het enige verschil is goed en kwaad en het kleine verschil ertussen. Na 2x spelen had ik het wel weer gezien, maar toch een vet spel moet ik zeggen Wel het waard om te kopen als dit de eerste keer is dat je em speelt.

een koe op een drumstel pico's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben nu bijna 2 dagen met 1 game bezig geweest. =) er is echt wel zat te doen nadat je ieder1 heb gedood.

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Heb hem net gehaald o^ Dit weekend ff lekker spelen, ik heb er zin in! Nu eerst de demo van bfme 2

Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hi all..
    Ben nu ook Burgemeester..d8 ik van ga ik dat bed van Lady Grey slapen... jat ik er wat uit |P !!.. wat kun je dan allemaal als je burgemeester bent??
    en als je duz die shopkeeper dood kan je dan ook items neerleggen zoals hij altijd doet en verdien je dan geld?? is er ook een andere manier?

Greeetzz Mordaunt

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Dit spel is echt vet Echt iedere euro waard die ik eraan heb uitgegeven!

Ben nu ruim 13 uur bezig en begin al flink op te schieten in het spel nu, alleen heb ik heb heel wat sidequests lopen. En ik moet toch maar eens een walkthrough gaan zoeken misschien met waar ik al die silver keys kan vinden, ik heb er nog maar 12, en moet er toch minstens 20 hebben voor bijvoorbeeld die kist in the guild...

en vraag me af hoe ik sommige demon doors moet openen, voor sommigen moet je heel wat doen!

Dans met mij BamBix's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De meeste demon doors geven wapens, en zijn dus niet echt de moeite waard vaak...
    @mordaunt: je kan helemaal niks als je burgermeester bent.. wat er nou het nut van is snap ik ook niet...

Registered pwner Mjr_Winters's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dit is echt dom. ik wilde het mannetje waar ik nu mee bezig was door en door slecht maken. Toen merkte ik op dat er een quest was waarbij ik geld moet doneren aan een tempel (Ave), dus ik doneer een paar duizend ben ik ineens door en door goed en me hoorns zijn verdwenen. Ik heb dus maar weer eens tadje geinfiltreerd om weer slecht te worden.

hoe hoog moet me physique eigenlijk zijn om dat waard bij de tempel van Ave eruit te trekken? of heb ik er iets anders voor nodig?

Mentioned
    183 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Mjr_Winters
    hoe hoog moet me physique eigenlijk zijn om dat waard bij de tempel van Ave eruit te trekken? of heb ik er iets anders voor nodig?
    Voor dat zwaard moeten je toughness, health en strenght op z'n hoogst zijn d8 ik.

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Beertender
    Voor dat zwaard moeten je toughness, health en strenght op z'n hoogst zijn d8 ik.
    klopt, ik heb hem net gister eruit getrokken, na vele pogingen. Ben op een gegeven moment maar even gaan "levelen" om de laatste 58000 xp bij elkaar te sprokkelen voor level 7 health ofzo.

Welke quest is dat trouwens van de temple of Avo? Ik heb gister bij een overvloed aan geld namelijk 25.000 gestort, na al eerdere keren van 1.000 en 5.000, maar er gebeurt nooit iets. Ik heb die quest dan ook nog niet gevonden, ik hoopte gewoon een cool item ofzo te krijgen als ik grof veel doneerde, maar dat is ook niet zo

Mentioned
    183 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Je wordt daar alleen jonger als je veel geld doneert. 3 keer 25 k moet het doen als ik het goed heb.

budget gamer noknok's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by BamBix
    De meeste demon doors geven wapens, en zijn dus niet echt de moeite waard vaak...
    @mordaunt: je kan helemaal niks als je burgermeester bent.. wat er nou het nut van is snap ik ook niet...
    Ik dacht toen ik begon met het spel dat die demon doors deuren waren naar een 'andere wereld' ofzo, dikke teleurstelling natuurlijk toen ik voor de eerste keer door zo'n ding ging

Verder wel een super leuk spel, ze hadden het alleen wat moeilijker (alles ligt ZO voor de hand) en wat langer moeten maken (owwja, en die eindbaas is zwaar brak )

owwja, die deamondoor in de guild (ff spoiler tags )

hij zegt 'only the brightest are allowed to enter, of iets dergelijks, gewoon je kaarsje aanzetten en je mag naar binnen Hoewel ik er natuurlijk van uitga dat jullie dat allemaal al hadden uitgevogelt, ik vond em iig wel leuk gevonden van de makers )

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb even geld gestort bij de temple of Avo

Ik kan dit vertellen: bij de 2e keer 25.000 werd ik 6 jaar jonger, van 57 naar 51. Bij de derde keer 25.000 kreeg ik de naam Paladin (zal wel van je alignment afhangen, ik ben door en door goed ) en de 4e keer gebeurde er niks meer. De eerste keer weet ik niet wat er gebeurde, dat is al een tijdje geleden dat ik dat deed

Boe! Spooxx's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maakt het dan uit hoe oud je bent?....geen id hoe oud ik ben nu. Ben nu vol Evil gegaan nadat ik em op good heb uitgespeelt. Helaas MOET je soms good quests doen om het verhaal te volgen maja even wat traders slopen en je bent weer flink evil )

ps. hoe doe je spoiler?[IMG][/IMG]

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Zo kan ik sommige dingen niet doen omdat die evil zijn... En nee, het maakt niks uit hoe oud je bent volgens mij (hoewel je, als je voor het eerst naar de lost bay gaat, wat ik net deed, dan heb je ineens een dikke baard en zie je er behoorlijk oud uit. Ach nou ja, zolang ik dat zwaard kan slingeren gaat het prima

Mentioned
    183 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Spooxx
    ps. hoe doe je spoiler?[IMG][/IMG]
    zo, [SPOILEr ] [/spoiler]

Boe! Spooxx's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d8 al wel zoiets thx:p

dan maar meteen gebruiken voormensen die snel wat geld willen verdienen...

Zorg dat je je Guile skill upgrade naar level 3. Ga naar bowerstone south, naar de shopkeeper naast de ingang. Koop AL zijn will en health potions. En verkoop die ook weer aan hem...zo maak je telkens winst. Voor eht effectieve moet je eigenlijk iets van 50 will en 50 healt hebben denk ik...(had zelf 40 health 85 will) dan rkijg je per x kopen/verkopen zon 7000k erbij. Zelf ging ik van 9k naar 90k in 10 mins:p

Nare vent Emmertje Bert's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tip: Max de spell Enflame NIET.
    Dan word het spel namelijk veels te absurd makkelijk.

Mentioned
    183 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dan ga ik dat dus wel doen

Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    wat ik wel zwaar bagger vind is dat het beste zwaard in de xbox-versie veel minder sterk gemaakt is, zodat het niet meer het sterkste zwaard in het spel is. Vind ik een beetje raar...

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Emmertje Bert
    Tip: Max de spell Enflame NIET.
    Dan word het spel namelijk veels te absurd makkelijk.
    Het spel is sowieso veel te makkelijk... ik ben nu 18 uur bezig en heb nog maar 2 keer een resurrection phile hoeven te gebruiken, 1 keer nadat ik 5 minuten bezig was en 1 keer in een gevecht met een Balvarine toen ik niet zat op te letten... en dan heb ik Jack of Blades 2 keer verslagen, omdat ik wilde kijken wat er gebeurde als je het zwaard hield en als je het wegdeed...

Het blijft wel leuk, dat wel en het is dan wel weer leuk om net te doen alsof je niet van die Philes hebt (of ze te verkopen) en dan te spelen. Maar als je de heal spell krijgt, dan kun je haast niet meer dood...

Insert title here MoD_Legion's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Lord Vampire
    Welke quest is dat trouwens van de temple of Avo? Ik heb gister bij een overvloed aan geld namelijk 25.000 gestort, na al eerdere keren van 1.000 en 5.000, maar er gebeurt nooit iets. Ik heb die quest dan ook nog niet gevonden, ik hoopte gewoon een cool item ofzo te krijgen als ik grof veel doneerde, maar dat is ook niet zo
    Als je genoeg geld doneert dan krijg je een of ander best wel redelijke mace.

Je kan die mace ook krijgen zonder geld uit te geven (met een exploit), als je na het donaten snel genoeg weer op dat ding clicked, en dan 0 doneer, ziet het spel wel dat je veel gedoneert had, maar kost het je geen geld (je moet er dus op clicken voor de 2de keer VOORDAT het geld uit je zak gaat).

Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    je meot geloof ik iets van 150.000 doneren... zoek op inet...

Insert title here MoD_Legion's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja maar als je dus die exploit gebruikt donate je bv gewoon 5-6x 25000 en dan krijg je em ook o^

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat moet achter elkaar dan ofzo? want ik heb nu in totaal over meerdere keren verspreid 150.000 betaald, maar kreeg niks...

Trouwens, dat extra stukje is wel belachelijk kort... heb hem vandaag uitgespeeld, nou ja, ben in totaal om en nabij de 20 uur bezig geweest en heb nog lang niet alles gedaan eigenlijk. Nog een paar quests waren er over, ik kon de fightclub dingen nog doen (had alleen level 1), alle spelletjes spelen (heb er maar 4 geprobeerd), nog een stuk of 4 of 5 demon doors die ik niet heb geopend en ik had maar 17 silverkeys! terwijl er een kistje te vinden is waar je er 30 voor nodig hebt! toch maar eens zoeken naar al die keys dan

Anyway, leuk spelletje, redelijk simpel, maar je kunt het jezelf moeilijker maken door nooit je health te upgraden bijvoorbeeld, en/of geen philes te hebben voor als je doodgaat.

Anyway, zeker voor herhaling vatbaar nog een keer o^ Ik was zeer tevreden! Nu eerst Fahrenheit spelen

Tags for this Thread