User Tag List

Page 1 of 20 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 40 of 784

Thread: World in Conflict

Registered User joris2222's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Wat is World in Conflict?
    World in Conflict gaat een RTS worden die zich afspeelt rond 1988. Hierbij zouden de Sovjets Amerika binnenvallen waardoor er dus een oorlog tussen deze twee landen gaat plaatsvinden. Het spel is in ontwikkeling bij Massive Entertainment (de makers van de Ground Control serie).

Wanneer komt World in Conflict uit?
    World in Conflict staat geplanned voor een release op 21 September 2007.

Features
    Volgens de officií«le site:<ul><li>Superpowered Warfare: Unleash the arsenals of the great military superpowers in the gripping single-player story created by best-selling author and Cold War authority, Larry Bond. </li></ul><ul><li>MassTech Engine: The latest version of Massive's proprietary engine allows for a full 360 range of camera control, allowing you to get right down into the midst of battle. </li></ul><ul><li>Demolish Everything: Destroy every object in the game - crush cars, destroy buildings, burn forests! </li></ul><ul><li>Drop-in Multiplayer: Join on-going games and immediately help your team take control of the map.</li></ul><ul><li>Fast-paced Teamplay: Master four different battlefield roles, Air, Armor, Infantry and Support, in the ultimate online teamplay experience. </li></ul><ul><li>Super Weapons: Unleash ground-shaking artillery barrages, napalm strikes, and awesome tactical nukes that turn the tide of battle.</li></ul>
    Online namen forum-members
    Forumnaam - Ingame naam
    DesertRat - DesertRat
    Papie Boy - RI-Papie-NL-
    nutral - nutral
    joris2222 - joris2222
    zalzaron - Zalzaron
    Medina_Sidonia - Medina of Medina_Sidonia
    Illu$i0n - Theelepel
    Multikiller - Multi_NL
    tolgapaksoy - Tolgapaksoy
    Big-O - Isidoor
    GreyHornet - Vectum of -=101st=-GreyHornet
    Dennisâ„¢ - Dennboy360
    simpelekees - smpl
    Caracca - [LK]Caracca

Links
    Officií«le Site
    IGN Hands-on
    Gamespot Multiplayer Hands-on
    Gamespot Hands-on

Demo

Screenshots

ftw! Shakermaker's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gisteren toevallig een paar vids zitten kijken van deze game: link. Ziet er heel goed uit, al zal je een beest van een computer nodig hebben om dit een beetje leuk te kunnen draaien.

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Shakermaker,1824169
    Gisteren toevallig een paar vids zitten kijken van deze game: link. Ziet er heel goed uit, al zal je een beest van een computer nodig hebben om dit een beetje leuk te kunnen draaien.
    Dat dacht iedereen bij Company of Heroes ook, maar dat viel ook wel mee volgens mij...

Kvlt and tr00! Disarmonia Mundi's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Goede OP.

Lijkt me een leuke game, maar je bent wel de sjaak als dit een DX10 wordt. Dan heb je idd een super PC (sowieso al) nodig.
    Ik ga deze denk ik niet kopen, omdat ik andere prioriteiten heb, maar het lijkt me zeker zeer vermakelijk.

Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by joris2222,1824170
    Dat dacht iedereen bij Company of Heroes ook, maar dat viel ook wel mee volgens mij...
    True. Bovendien ga ik eind mei upgraden dus ik zal deze game waarschijnlijk sowieso wel met alle toeters en bellen aan kunnen spelen.

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Shakermaker,1824187
    True. Bovendien ga ik eind mei upgraden dus ik zal deze game waarschijnlijk sowieso wel met alle toeters en bellen aan kunnen spelen.
    Ja, het enige waar ik mee zit (en jij misschien ook want dacht dat jij ook meer games als COH deed) dat het geen base-building heeft... En ben ook benieuwd hoe het grafisch tegen Company of Heroes presteert (in-game).

Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by joris2222,1824191
    Ja, het enige waar ik mee zit (en jij misschien ook want dacht dat jij ook meer games als COH deed) dat het geen base-building heeft... En ben ook benieuwd hoe het grafisch tegen Company of Heroes presteert (in-game).
    Ik heb niet zo'n probleem met RTS games zonder base building. Ik vond de vorige game van deze studio, Ground Control 2, ook heel erg leuk en daar had je ook geen base building. Je kan meteen met datgene beginnen waar het uiteindelijk om draait: kont schoppen!

Figuur N3cro_Manc3r's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het is inderdaad puur aan Ground Control 2 te danken dat ik zo uitkijk naar deze game. Als ik je puur kijkt naar wat Ground Control 2 bood denk je van: hmm is dit het nou?, maar als je eenmaal aan het spelen was vond je het een geweldig spel (imo). Dus ik kijk ook zeer uit naar dit spel, ben vooral benieuwd hoe groot de mappen worden

Edit: o ja ik las in de pcgp dat je de campaign alleen met usa kon doen. Dat zou ik zeer jammer vinden, ik wil gvd die smerige kapitalisten klop geven met good old communism [IMG][/IMG]

Member Mesijs's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hele mooie openingspost! Over een paar dagen komen er een aantal artikelen over deze game op Gamer.nl, aan de hand van een presentatie in Londen en speeltijd met de game. Heel erg veel nieuwe info kan ik alvast vertellen! En dan zal ik in dit topic ook nog wat meer gaan posten erover.

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Mesijs,1824373
    Hele mooie openingspost! Over een paar dagen komen er een aantal artikelen over deze game op Gamer.nl, aan de hand van een presentatie in Londen en speeltijd met de game. Heel erg veel nieuwe info kan ik alvast vertellen! En dan zal ik in dit topic ook nog wat meer gaan posten erover.
    Bedankt voor het compliment Ben benieuwd naar de artikelen op de frontpage... o^

Absoluut duaal simpelekees's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    een thriller. Zal uitkijken naar een eventuele beta. Daarnaast kan het gewoon ontzettend mooie multiplayer gameplay opleveren. Wat betreft de systeemeisen is het volgens de makers vergelijkbaar met bf2. Het is wel dx10 volgens mij iets wat ook wel moet vind ik, vista is í*ets wat vanzelf wel goed komt.

guest
    Guest
    Makers van de ground control serie zullen het niet fout doen , ik kijk uit naar deze game maar ja... Er zijn nog zoveel

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by simpelekees,1824441
    een thriller. Zal uitkijken naar een eventuele beta. Daarnaast kan het gewoon ontzettend mooie multiplayer gameplay opleveren. Wat betreft de systeemeisen is het volgens de makers vergelijkbaar met bf2. Het is wel dx10 volgens mij iets wat ook wel moet vind ik, vista is í*ets wat vanzelf wel goed komt.
    DX10 only dan ?

Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dx10 is ondersteund maar niet nodig om het te spelen.

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mmm, die nieuwe trailer op de frontpage ziet er best aardig uit Hopen dat er een demo komt...

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Leuke feature over het spel op de frontpage Complimenten Komt er ook nog een impressie over die multiplayer beta?

Member Mesijs's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by joris2222,1825330
    Leuke feature over het spel op de frontpage Complimenten Komt er ook nog een impressie over die multiplayer beta?
    Thx! Er komt eerst nog een preview over de singleplayer en dan nog een preview over de multiplayer alpha. Genoeg te lezen dus de komende dagen.

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Mesijs,1825352
    Thx! Er komt eerst nog een preview over de singleplayer en dan nog een preview over de multiplayer alpha. Genoeg te lezen dus de komende dagen.
    Singleplayer?!? Des te beter Ik wacht af...

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Op IGN staat nu ook een preview. Ze zeggen dat de graphics van Company of Heroes primitief lijken vegeleken dit... En ik vond COH al zo mooi O_O

Member Mesijs's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nieuwe Gamer.nl preview: http://www.gamer.nl/doc/38567

Overigens is dat statement van IGN overdreven. World in Conflict ziet er fan-tas-tisch uit, staat ook in het stuk beschreven, maar CoH vergeleken met dit primitief noemen is toch overdreven, vooral omdat je deze game ook van verder af ziet normaal gesproken. Maar goed, check ook mijn ervaring ermee wat betreft graphics in de preview.

Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fijne preview. Maar ik ben nog veel benieuwder naar de MP.

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    446 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Nette preview Mesijs. WiC gaat me wel even bezig houden (samen met de standalone addon van CoH) op RTS gebied in de toekomst.
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allereerst weer een mooie preview o^ Kan niet wachten op de volgende...

Quote Originally Posted by Mesijs,1826177
    Nieuwe Gamer.nl preview: http://www.gamer.nl/doc/38567

Overigens is dat statement van IGN overdreven. World in Conflict ziet er fan-tas-tisch uit, staat ook in het stuk beschreven, maar CoH vergeleken met dit primitief noemen is toch overdreven, vooral omdat je deze game ook van verder af ziet normaal gesproken. Maar goed, check ook mijn ervaring ermee wat betreft graphics in de preview.
    Schrok al. Ik bedoel Company of Heroes ziet er echt al schitterend uit En als COH hierbij primitief zou lijken zou ik ook niet veel reden meer zien om straks die aankomende add-on te spelen etc. Bij COH kwamen er trouwens ook nog grafische verbeteringen dus dat is goed voor de concurrentie

Quote Originally Posted by Illuvater,1826201
    Nette preview Mesijs. WiC gaat me wel even bezig houden (samen met de standalone addon van CoH) op RTS gebied in de toekomst.
    Ja, denk ook dat dat mijn RTS spellen gaan worden dit jaar. Alleen bij mij komt daar dus C&C 3 bij (en eventueel de add-on van).

Hoe zit het trouwens met het aantal verschillende units? Is het aanbod een beetje groot of niet?

guest
    Guest
    Voor de geí¯nteresseerden gametrailers heeft 5 developer interviews en een hele zooi aan andere filmpjes. Zeker de moeite waard om te kijken! Sommigen zijn best lang trouwens!(in vergelijking met de andere interviews op die site)

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2529

oh en heeft dit spel al een releasedate gekregen?

Member Mesijs's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by joris2222,1826208
    Allereerst weer een mooie preview o^ Kan niet wachten op de volgende...

Schrok al. Ik bedoel Company of Heroes ziet er echt al schitterend uit En als COH hierbij primitief zou lijken zou ik ook niet veel reden meer zien om straks die aankomende add-on te spelen etc. Bij COH kwamen er trouwens ook nog grafische verbeteringen dus dat is goed voor de concurrentie

Ja, denk ook dat dat mijn RTS spellen gaan worden dit jaar. Alleen bij mij komt daar dus C&C 3 bij (en eventueel de add-on van).

Hoe zit het trouwens met het aantal verschillende units? Is het aanbod een beetje groot of niet?
    Units zijn best standaard, alles wat je kunt verwachten eigenlijk. Wel veel verschillende bommetjes kun je gooien.

De multiplayer lijkt nog het meest op Battelfield. 8 tegen 8, verschillende classes, punten innemen, teamwork.

Ik ben de alpha aan het spelen en daar komt binnenkort ook een preview van. Ben er erg positief over.

EDIT: release is in herfst 2007.

guest
    Guest
    Alpha? Ik ben geí¯nteresseerd. Sinds wanneer speel je t al dan? Beetje leuk? Ik pas er zeker niet meer tussen of wel?

Member Mesijs's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by jouwmakker,1826267
    Alpha? Ik ben geí¯nteresseerd. Sinds wanneer speel je t al dan? Beetje leuk? Ik pas er zeker niet meer tussen of wel?
    Helaasch, gesloten alpha.

Het is erg leuk, ik speel het nu iets meer dan een week gok ik. Teamplay is een absolute must omdat de classes elkaar moeten ondersteunen. Er zit een vergevorderd rock-paper-scissors-systeem in. Met mijn raketmannetjes heb ik al een paar keer een squad heli's volledig weggevaagd, maar als ik een groepje tanks tegenover me heb is het snel gespeeld...

guest
    Guest
    Jammer. Ach mijn pc kan em toch niet aan maar hij krijgt binnenkort een vernieuwing. Als mijn pc nog geen eens 1 gig ram heeft kan je pc niet veel meer schoppen nee.

Misschien de beta? Heb al wel vaker meegedaan aan beta's.

Edit: Zonet nog de interview gekeken over allerlei wapens zoals die carpet bomb en kernbom..O_O

Geweldig gemaakt mooi detail. Doet me denken aan mercenaries (free roam platform oorlogsgame in noord korea op de ps2). En in WIC ziet het er nog beter uit. Deze game staat vanaf nu op mijn verlanglijstje. De andere filmpjes gaven ook een goed beeld over deze game.

Nog een edit: Beta komt mei-juni. Kan ik ook direct gaan profiteren van mijn nieuwe pc

Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Mesijs,1826254
    De multiplayer lijkt nog het meest op Battelfield. 8 tegen 8, verschillende classes, punten innemen, teamwork.

Ik ben de alpha aan het spelen en daar komt binnenkort ook een preview van. Ben er erg positief over.
    Klinkt heel erg goed. ETA voor die preview?

Member Mesijs's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Shakermaker,1826349
    Klinkt heel erg goed. ETA voor die preview?
    Poeh, ik moet het toch nog wat langer spelen. Ben ook bezig met andere games, door de launch van de PS3 ben ik ook heel druk en ook nog de studie erbij...

Goed, tot the point dan maar. Na dit weekend, in de loop van volgende week.

Trouwens, de systeemeisen vallen heel erg mee. Het is al in de artikelen besproken, maar ook gemiddelde PC's kunnen dit echt wel draaien.

guest
    Guest
    Op gamespot hadden ze zojuist een dag geleden een preview van die beta.

&lt;3 Skull Kid's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by jouwmakker,1827250
    Op gamespot hadden ze zojuist een dag geleden een preview van die beta.
    op gamer ook

guest
    Guest
    een filmpje he

Sacred Knight Sobek's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb echt het idee dat WiC een multiplayer spel wordt.
    De singleplayer lijkt me magertjes...:')

Annoying imannoying's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Had ergens gehoord dat de facties bijna hetzelfde zijn. Zou iig wel jammer zijn, verder lijkt het wel een superspel!

Member Mesijs's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by imannoying,1827971
    Had ergens gehoord dat de facties bijna hetzelfde zijn. Zou iig wel jammer zijn, verder lijkt het wel een superspel!
    De facties zijn inderdaad vrijwel hetzelfde. Ik heb tot nog toe zelfs helemaal geen verschil kunnen ontdekken.

De ontwikkelaar zelf zei dat de Russen en de Amerikanen simpelweg allebei standaard tanks, vliegtuigen, artillerie etc hadden, plus dat de balans tussen de partijen beter is met vergelijkbare eenheden.

Allebei de dingen hoeven eigenlijk niet eens, maar goed, dat is dus de reden volgens de ontwikkelaar.

Annoying imannoying's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Mesijs,1827974
    De facties zijn inderdaad vrijwel hetzelfde. Ik heb tot nog toe zelfs helemaal geen verschil kunnen ontdekken.

De ontwikkelaar zelf zei dat de Russen en de Amerikanen simpelweg allebei standaard tanks, vliegtuigen, artillerie etc hadden, plus dat de balans tussen de partijen beter is met vergelijkbare eenheden.

Allebei de dingen hoeven eigenlijk niet eens, maar goed, dat is dus de reden volgens de ontwikkelaar.
    Hmm, best jammer. Ik kan het balance standpunt zien, maar volgens mij met een beetje tweaken zou het toch aardig balanced moeten zijn(zie andere Strategy games) : ).

Maar voor de rest wel een lekker stoer spel. GC2 was ook super!

Banned Mojo_'s Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vind het jammer dat de nadruk teveel op die bommen ligt en niet bij de andere beschikbare eenheden , en hoe lang blijft dat leuk ?

Ik kan het mis hebben ,

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Mesijs,1827974

Dezelfde tanks en vliegtuigen ? Damn, dat zuigt echt

Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Mojo_,1827984
    Vind het jammer dat de nadruk teveel op die bommen ligt en niet bij de andere beschikbare eenheden , en hoe lang blijft dat leuk ?

Ik kan het mis hebben ,
    de nadruk ligt helemaal niet bij de bommen. Geloof niet wat je ziet. Het is gewoon een eye candy maar dat is een wapen dat pas later komt en niet eens echt heel goed is.

Tags for this Thread