User Tag List

Page 1 of 8 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 40 of 286

Thread: Maple Story [Deel 2]

Winner A1GP South Africa jos's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De succesvolle gratis MMORPG Maple Story is toe aan een nieuwe thread, aangezien de oude thread vol begon te raken. Bij dezen dus deel 2 van de Maple Story-thread.

Deze startpost wordt mede mogelijk gemaakt door HIM, Arvini en biohazzard.

Sites:
    Global Maplestory
    European Maplestory

Overige handige sites:
    http://www.basilmarket.com
    http://www.hidden-street.net
    http://www.mapletip.com
    http://www.sauna.gibbed.us
    http://www.sleepywood.net

Omschrijving:
    Maplestory is een MMORPG (Massive Multiplayer Online RolePlaying Game). Het spel is helemaal gratis, maar je kan ook speciale kleren kopen in 'Cash Shop' en die kleren kan je over je normale kleren doen zodat je er beter uitziet. In Maplestory bestuur je je mannetje door middel van de pijltjes toetsen. Je doet aanvallen door bv: Shift ofzo. Je kan je aanvallen binden aan een andere toets. De graphics zijn 2D, maar dat wilt niet zeggen dat het spel minder goed of oud is. Dit spel is de eerste Side-Screen Roll 2D Online-Game. Het spel is ook zeer verslavend hoor . Je moet het maar gewoon eens proberen.

Classes:
    Als je Maplestory voor het eerste speelt moet je eerst je character maken. Je kan je uiterlijk kiezen, maar ook je STATS. Dat is heel belangrijk als je later een perfect mannetje wil hebben. Voor die stats kijk je best even op Hidden-street of op Mapletip. Als je je mannetje hebt gemaakt, begint het spel eigelijk. Nu moet je eerst een tutorial uitlopen en word je aan de nieuwe omgeving voorgesteld. Dan kun je slakken gaan hunten! Op die slakken zal je toch eerst moeten trainen om level up te geraken. Als je level 10 bent kan je naar South-Perry gaan een daar de boot nemen. Maar als je mage wilt worden kan je dat op level 8 al doen. Dan kom je in Victoria aan. Dat is het Hoofdeiland van Maplestory. Hier zijn monsters van alle levels. Maar ga eerst je 1ste job doen. Als je level 30 bent kan je je 2de job doen. En op level 70 kan je je 3de job doen. De 4de job is er nog niet maar dat zal niet heel lang meer duren. Als het toch zover is moet je level 120 zijn en dat duurt nog een heletijd voor je dat bent.
    Veel succes met MapleStory!

Archer

Archer--->Hunter--->ranger
    Archer--->Crossbowman--->sniper

Warrior

Warrior--->Fighter--->Crusader
    Warrior--->Page--->White Knight
    Warrior--->Spearman--->Dragon Knight

Magican

Magican--->Fire/poison--->Mage F/P
    Magican--->Ice/Lightning--->Mage I/L
    Magican--->Cleric--->Priest

Thief

Thief--->Assasin--->Hermit
    Thief--->Bandit--->Chief Bandit

Items:
    Naarmate je lvled kun je nieuwe wapens en outfits dragen. Aan deze items zitten (bijna altijd) lvl en AP (ability point) requirements. Dankzij deze wapens en outfits wordt je aanvalskracht groter. Maar je moet je natuurlijk afvragen of de wapens wel genoeg aanvalskracht toevoegen om te compenseren met het aantal APs dat je toevoegt in een bepaalde Stat. Het doel is natuurlijk om de optimale verdeling hiervan te krijgen. Ook kun je wapens en outfits betere stats geven door ze te scrollen. Een item kan 5, 7 of 10 slots hebben, d.w.z. dat je zoveel scrolls erop kan los laten, ongeacht of de scrolls werken of niet. Er zijn verschillende scrolls met 10, 30, 50, 60, 70, 100% slagings kans (aanbod verschilt per versie). Hoe lager de slagingskans is hoe beter de upgrade, sommige scrolls kunnen ook je items vernietigen.

Het is ook mogelijk bepaalde wapens en gloves te creeí«ren met ores + andere items en wat mesos (maple munteenheid)

Quests:
    Quests zijn taken die je moet volbrengen. Je kunt ze beginnen bij bepaalde NPCs. Als je ze volbracht hebt krijg je een bepaalde beloning (meestal mesos+xp+een item). Deze verschillen enorm van een potion tot een lvl 90 wapen. Aan bepaalde quests zitten lvl of job requirements, d.w.z. dat je deze quests alleen kan beginnen als je een bepaald lvl of job hebt. Je begrijpt vast wel dat meestal hoe hoger 't lvl voor de quest is hoe beter de reward (en ook hoe moeilijker de quest) is.

Buddies, party, guild:
    In het spel zul je natuurlijk vele andere spelers tegenkomen. Als je vaker met bepaalde mensen wilt praten kun je ze toevoegen als buddy. Zo kan je zien wanneer ze online komen en kan je met ze praten in de buddychat. Net zoals de buddychat heb je ook een party en guildchat. Van de partychat kan alleen gebruikt gemaakt worden als je in een party zit. Een party wordt voornamelijk gevormd om meer xp te krijgen tijdens het trainen, zo is het makkelijk elkaar te helpen met lvlen. Er zit echter 2 voorwaardes aan, een party mag niet uit meer dan 6 man bestaan en voor bepaalde monsters moet je een bepaald lvl hebben om xp te ontvangen in een party. Anders kunnen alle beginners natuurlijk razend snel lvlen. Als laatste hebben we dan nog een guildchat, deze is bedoelt om te praten met je guild. Een guild kan gevormd worden in orbis, wat (voor beginnende spelers) nog flink wat geld kost.

Screenshots:

3rd Job:

Maple Story [Deel 1]

Slalum baby! biohazzard's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Awh onze trots ~ (zoveel posts lol) Nja nieuwe start fris begin... 1st post btw (op Jos na dan) [IMG][/IMG]

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by biohazzard,1840371
    Awh onze trots ~ (zoveel posts lol) Nja nieuwe start fris begin...
    We moeten drukke threads gaan inkorten, omdat anders de server te zwaar belast wordt, dus vandaar dat op dit moment van veel populaire threads een deel 2 wordt geopend.

Quote Originally Posted by biohazzard,1840371
    1st post btw (op Jos na dan) [IMG][/IMG]
    Zeg dan: "1st reply", dan klopt het wel.

awesome MuperSario's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: appie1337
    [fun] Is die Jelle nou nog steeds level 15, diep treurig hoor![/fun]

Ik vind het prima van die nieuwe threads, liever een snel forum.

120 i/l, 103 cb,... Arvini's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ey himmy, was maar een grapje hoor Van die fm hoer..
    Maarja een nieuwe thread, dan zullen we moeten posten ipv de thread te laten sterven

Edit: Ey Jos, mss is het beter om die beschrijving te vernieuwen. Want die screenshots zijn oud en er is wel al 3de job Mss kunnen we een nieuwe maken

awesome MuperSario's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: appie1337
    Jos speelt geen MS, dus als jij het voor hem wilt doen.

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik speel het spel inderdaad niet. Als iemand iets aangepast/toegevoegd wilt hebben aan de openingspost, is dat geen probleem. Typ maar een leuk stukje tekst en plaats het dan hier of stuur het me via PM, dan zet ik het wel in de openingspost erbij.

Hargie Jhelle's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Xevo,1840747
    [fun] Is die Jelle nou nog steeds level 15, diep treurig hoor![/fun]

Ik vind het prima van die nieuwe threads, liever een snel forum.
    Sorry I level niet zo snel kan iemand me helpen

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by jos,1840791
    Ik speel het spel inderdaad niet. Als iemand iets aangepast/toegevoegd wilt hebben aan de openingspost, is dat geen probleem. Typ maar een leuk stukje tekst en plaats het dan hier of stuur het me via PM, dan zet ik het wel in de openingspost erbij.
    Ik zal eens moeite doen

Quote Originally Posted by Jhelle
    Sorry I level niet zo snel kan iemand me helpen
    Welke server speel je dan zal ik je lvlen Je kan ook al men geld krijgen enzo :O xD

Hargie Jhelle's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Arvini,1841007
    Ik zal eens moeite doen

Welke server speel je dan zal ik je lvlen Je kan ook al men geld krijgen enzo :O xD
    haha, is niet nodig maar bedankt voor het aanbod. Heb dit eind 2004 effe gespeeld en ben level 25 ofzo geworden en toen ben ik er mee gekapt

Ik vind het jammer dat er bij dit spel zo weinig is om naar toe te werken, zoals geen pvp. Maar ja ieder zijn eigen spel dus veel plezier

Lvl.137 Bowmaster HIM's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Arvini,1840780
    Ey himmy, was maar een grapje hoor Van die fm hoer..
    Maarja een nieuwe thread, dan zullen we moeten posten ipv de thread te laten sterven

Edit: Ey Jos, mss is het beter om die beschrijving te vernieuwen. Want die screenshots zijn oud en er is wel al 3de job Mss kunnen we een nieuwe maken
    snap ik

dit ben ik nu heb wat nieuwe nx o:] (ps lees ook effe wat er onder staat heb hulp nodig ty )

vraagje over NX.
    Ik heb van de week gewoon nx gehaald via paypal alles ging goed maar je kunt zo als je mischien wel weet niet direct super grote bedragen aanschaven. Dus ik denk doe ik later nog eens $10 als ik alles heb ingevuld bij paypal zegt hij dus dat ik mijn creditcard gegevens moet invullen en aangezien ik deze niet heb kan ik dus niks aan NX chargen!

heeft iemand het zelfde probleem of weet iemand hier een oplossing voor heb het internet al wat afgezogt maar kan er niks over vinden.....

bvd voor de hulp !

ps @ jos

Archer

Archer--->Hunter--->ranger
    Archer--->Crossbowman--->sniper

Warrior

Warrior--->Fighter--->Crusader
    Warrior--->Page--->White Knight
    Warrior--->Spearman--->Dragon Knight

Magican

Magican--->Fire/poison--->Mage F/P
    Magican--->Ice/Lightning--->Mage I/L
    Magican--->Cleric--->Priest

Thief

Thief--->Assasin--->Hermit
    Thief--->Bandit--->Chief Bandit

Unregistered Abuser RibaR's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Toch maar eens kijken of dit wat is..

De site werkt alleen in Internet Explorer, dat belooft niet veel goeds..

Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    jos hier nog eens screen van 3th job

iedereen post je 3th job o:]

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb de startpost geí¼pdate.

Wat niet meer van toepassing is, heb ik verwijderd. Ik zie LV. 70 op jouw screenshot staan, dus ik neem aan dat 3rd job vanaf level 70 beschikbaar is. Als er iets niet klopt of als jullie nog iets hebben om toe te voegen, laten jullie het maar weten.

Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by HIM,1841040
    jos hier nog eens screen van 3th job
    http://img301.imageshack.us/img301/6...ple0335zq7.jpg

iedereen post je 3th job o:]
    lolz hij's een btje mislukt bij mn 3rd job [IMG][/IMG]

voor mn lvl 100 zie mn vid

http://www.youtube.com/watch?v=od80pz4deuA

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Site
    http://www.mapleglobal.com

Omschrijving
    Maple Story is een gratis MMORPG (Massive Multiplayer Online RolePlaying Game).
    De graphics zijn 2D, maar zien er wel goed uit.
    Je speelt het als een platformer en je bestuurt je mannetje helemaal zelf,
    dus met een beetje skill ben je ook "sterker".

Classes
    Iedereen begint in het spel als beginner en op level 8 (voor magician) of 10
    (voor de rest) kan je naar je echte "job" veranderen die ieder hun eigen skills hebben.
    Als je level 20 bent, kan je nogmaals in je job verder gaan, waardoor je nog meer skill krijgt. Vanaf level 70 kan je gebruik maken van de 3rd job. De 4th job levels moeten nog geí¯mplanteerd worden.
    @ Jos, Ik denk dat dit beter is

Sites:
    Global Maplestory
    European Maplestory
    Omschrijving:
    Maplestory is een MMORPG (Massive Multiplayer Online RolePlaying Game). Het spel is helemaal gratis, maar je kan ook speciale kleren kopen in 'Cash Shop' en die kleren kan je over je normale kleren doen zodat je er beter uitziet. In Maplestory bestuur je je mannetje door middel van de pijltjes toetsen. Je doet aanvallen door bv: Shift ofzo. Je kan je aanvallen binden aan een andere toets. De graphics zijn 2D, maar dat wilt niet zeggen dat het spel minder goed of oud is. Dit spel is de eerste Side-Screen Roll 2D Online-Game. Het spel is ook zeer verslavend hoor . Je moet het maar gewoon eens proberen.
    Classes:
    Als je Maplestory voor het eerste speelt moet je eerst je character maken. Je kan je uiterlijk kiezen, maar ook je STATS. Dat is heel belangrijk als je later een perfect mannetje wil hebben. Voor die stats kijk je best even op Hidden-street of op Mapletip. Als je je mannetje hebt gemaakt, begint het spel eigelijk. Nu moet je eerst een tutorial uitlopen en word je aan de nieuwe omgeving voorgesteld. Dan kun je slakken gaan hunten! Op die slakken zal je toch eerst moeten trainen om level up te geraken. Als je level 10 bent kan je naar South-Perry gaan een daar de boot nemen. Maar als je mage wilt worden kan je dat op level 8 al doen. Dan kom je in Victoria aan. Dat is het Hoofdeiland van Maplestory. Hier zijn monsters van alle levels. Maar ga eerst je 1ste job doen. Als je level 30 bent kan je je 2de job doen. En op level 70 kan je je 3de job doen. De 4de job is er nog niet maar dat zal niet heel lang meer duren. Als het toch zover is moet je level 120 zijn en dat duurt nog een heletijd voor je dat bent.
    Veel succes met MapleStory!

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bedankt. De startpost is geí¼pdate.

Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Jos nog een toevoeging voor de openingspost

Items
    Naarmate je lvled kun je nieuwe wapens en outfits dragen. Aan deze items zitten (bijna altijd) lvl en AP (ability point) requirements. Dankzij deze wapens en outfits wordt je aanvalskracht groter. Maar je moet je natuurlijk afvragen of de wapens wel genoeg aanvalskracht toevoegen om te compenseren met het aantal APs dat je toevoegt in een bepaalde Stat. Het doel is natuurlijk om de optimale verdeling hiervan te krijgen. Ook kun je wapens en outfits betere stats geven door ze te scrollen. Een item kan 5, 7 of 10 slots hebben, d.w.z. dat je zoveel scrolls erop kan los laten, ongeacht of de scrolls werken of niet. Er zijn verschillende scrolls met 10, 30, 50, 60, 70, 100% slagings kans (aanbod verschilt per versie). Hoe lager de slagingskans is hoe beter de upgrade, sommige scrolls kunnen ook je items vernietigen.

Het is ook mogelijk bepaalde wapens en gloves te creeí«ren met ores + andere items en wat mesos (maple munteenheid)

Quests
    Quests zijn taken die je moet volbrengen. Je kunt ze beginnen bij bepaalde NPCs. Als je ze volbracht hebt krijg je een bepaalde beloning (meestal mesos+xp+een item). Deze verschillen enorm van een potion tot een lvl 90 wapen. Aan bepaalde quests zitten lvl of job requirements, d.w.z. dat je deze quests alleen kan beginnen als je een bepaald lvl of job hebt. Je begrijpt vast wel dat meestal hoe hoger 't lvl voor de quest is hoe beter de reward (en ook hoe moeilijker de quest) is.

Buddies, party, guild
    In het spel zul je natuurlijk vele andere spelers tegenkomen. Als je vaker met bepaalde mensen wilt praten kun je ze toevoegen als buddy. Zo kan je zien wanneer ze online komen en kan je met ze praten in de buddychat. Net zoals de buddychat heb je ook een party en guildchat. Van de partychat kan alleen gebruikt gemaakt worden als je in een party zit. Een party wordt voornamelijk gevormd om meer xp te krijgen tijdens het trainen, zo is het makkelijk elkaar te helpen met lvlen. Er zit echter 2 voorwaardes aan, een party mag niet uit meer dan 6 man bestaan en voor bepaalde monsters moet je een bepaald lvl hebben om xp te ontvangen in een party. Anders kunnen alle beginners natuurlijk razend snel lvlen. Als laatste hebben we dan nog een guildchat, deze is bedoelt om te praten met je guild. Een guild kan gevormd worden in orbis, wat (voor beginnende spelers) nog flink wat geld kost.

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by biohazzard,1841810
    @Jos nog een toevoeging voor de openingspost
    /Toegevoegd.

Dankjewel.

MilkMen
    Guest
    Ik ben nu level 30 Mage maar ik weet niet welke ik van de drie moet kiezen. Welke is de beste?

Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by MilkMen,1841832
    Ik ben nu level 30 Mage maar ik weet niet welke ik van de drie moet kiezen. Welke is de beste?
    Het hangt er maar net vanaf wat je leuk vindt, clerics zijn heel passief, veel healen, tot lvl 70 kan je nog vrij veel aanvallen maar na lvl 70 is het vooral veel HS-en (Hs= hidden-symbol). Ice en fire mages zijn wel aanvallende types, tot lvl 70 is fire iets sterker, maar na lvl 70 zou ik ice zeggen, bovendien kunnen zij freezen. Ook zijn firemages erg duur... je zult waarschijnlijk niet veel geld over hebben om goede wapens etc te kopen.

MilkMen
    Guest
    Quote Originally Posted by biohazzard,1841847
    Het hangt er maar net vanaf wat je leuk vindt, clerics zijn heel passief, veel healen, tot lvl 70 kan je nog vrij veel aanvallen maar na lvl 70 is het vooral veel HS-en (Hs= hidden-symbol). Ice en fire mages zijn wel aanvallende types, tot lvl 70 is fire iets sterker, maar na lvl 70 zou ik ice zeggen, bovendien kunnen zij freezen. Ook zijn firemages erg duur... je zult waarschijnlijk niet veel geld over hebben om goede wapens etc te kopen.
    Bedankt, maar ik had al voor een Fire/Poison gekozen .

Melleuwahh
    Guest
    Kan iemand me helpe?
    Ik heb maplestory net weer gedownload want onze pc wast stuk is weer gemaakt en als ik hem wil opstarten staat er:
    Failed in finding a proper screen mode for GR2D ofzo

Help aub ben vet verslaafd en heb cash items .__."

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Misschien ligt het aan de drivers van je grafische kaart. Probeer daar eens de laatste van te installeren.

Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vandaag maar weer eens aan het scrollen geweest dit is het resultaat

10% worked
    60% worked
    60% failed
    60% failed
    60% worked
    60% worked
    60% worked

jammer van de andere 2

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by biohazzard,1841847
    Lol Bio dit is helemaal fout... HS = Holy Symbol
    Daardoor kan je als de skill maxed is 50% meer exp per monster krijgen

Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Arvini,1844518
    Lol Bio dit is helemaal fout... HS = Holy Symbol
    Daardoor kan je als de skill maxed is 50% meer exp per monster krijgen
    LoL un klein foutje was ff in de war met hidden-street en holy symbol xD niet helemaal fout dus .... en k weet best wat holy symbol doet howr en jouw info was oowk niet helemaal compleet je krijgt alleen 50% meer exp per monster als je party groter dan 2 is ,P

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik meen dat je iets rond de 20% meer krijgt als je party maar met 2 mensen is

Quote Originally Posted by hiddenstreet
    Description: For a certain amount of time, everyone in the party can gain more EXP while hunting monsters. It only works 100% when the party is bigger than 2.

Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    LoL nexon heeft bekend gemaakt dat europese spelers geen nieuwe accounts meer kunnen maken. Maar ze kunnen nog wel spelen... en ons bij MapleSEA blokken ze helemaal :@ serieus die nexon lijers kunnen wat mij betreft allemaal de ****** krijgen

Registered User janis's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ja al goed dat ik een tijdje geleden naar gms ben gegaan

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by biohazzard,1845568
    LoL nexon heeft bekend gemaakt dat europese spelers geen nieuwe accounts meer kunnen maken. Maar ze kunnen nog wel spelen... en ons bij MapleSEA blokken ze helemaal :@ serieus die nexon lijers kunnen wat mij betreft allemaal de ****** krijgen
    OWNED ,P

Lol Bio, er is meer in het leven dat MapleSEA, bijvoorbeeld European Maplestory, Global MapleStory, ... Noem maar op

Joepie !! 31 Mei komt Cash Shop uit in EMS
    Ik denk dat ik nx ga kopen.

Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Arvini,1846140
    OWNED ,P

Lol Bio, er is meer in het leven dat MapleSEA, bijvoorbeeld European Maplestory, Global MapleStory, ... Noem maar op
    Niet als je al bijna 2 jaar vrienden hebt op SEA

LoL ik kan weer gewoon spelen op SEA na een serverupdate.. en we hebben oowk KFT en orbis pq

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maak nieuwe vrienden op GMS of EMS ?

Focus-Energy
    Guest
    Hey lol lang gelden dat ik hier geweest ben
    maandje break gehouden en nu moet ik nog keihard aan school gaan werken 0ook >_> echt kut maja binnenkort vakantie
    en ik heb eindelijk goeie trainingspot gevonden bij DualPirates
    was tot lvl 88bij FoG (ja ik ben gestoord xD)
    maar nu dus nog lvl 88 CB

hey maar bio
    kan je nu helemaal nooit meer met je hermit spelen ?

Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Focus-Energy,1848685
    hey maar bio
    kan je nu helemaal nooit meer met je hermit spelen ?
    Announcement to address IP block of MapleSEA on 25th April 2007

Dear Maplers,

In response to recent concerns regarding Nexon and Asiasoft's inevitable IP block based on location from accessing the MapleSEA service, Nexon and AsiaSoft Online Pte Ltd would like to clarify that the IP blocks were imposed within a regional licensing limitation and any inconvenience caused is deeply regretted. With effect from 25th April 2007, 0200hrs (+8GMT), User with local services under MapleEurope and MapleGlobal no longer had access to the MapleSEA service.

The affected countries are:
    Netherlands, Sweden, Great Britain, Poland, Germany, Finland, Norway, Denmark, Belgium of the Europe Union and the U.S.A.

However, after considering Mapler's respond, all IPs Blocked on 25th April 2007 will be reopened on 22nd May 2007 only for the users who had created their Maple accounts before 25th April 2007, 0200hrs to continue playing in MapleSEA.

Kindly note that users who have created their accounts after above mentioned period will not be able to login or play in MapleSEA based on the IPs from above mentioned countries.

For those who cannot join us in MapleSEA, it is recommended to play MapleStory in their region.

Affected Maplers with enquiry may feedback via Qbox channel named as 'EUMaplers' found in the Asiasoft Passport.

MapleSEA is committed to provide Maplers with most stabilized service.

Yay k kan weer mapleSEA <3 spelen alle accounts gemaakt voor 25 april mogen weer spelen Alle europese of amerikaanse accounts die gemaakt zijn na 25 april mogen niet meer spelen. ( 25 april was de dag dat de orginele IPban in ging) Net zoals bij global eigenlijk. Daar mogen ook geen nieuwe europese accounts aangemaakt worden...

Btw MapleSEA heeft nu ook Korean Folk Town en Orbis Pq. Er gaan zelfs geruchten dat we 4th job krijgen in deze zomer O_O wordt nog ff lvlen dus voor miji ,P Nu eerst druk met school helaas |^o Nja als k dat gehad heb ben ik vast vrij snel 120 denk ik

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3,000,000 players.

It's a very big number, and we just surpassed it.

And the "we" in this case, isn't just Nexon America, it's all of you. We are very happy that you're playing our games and enjoying them, and we plan on doing more in the near future to take MapleStory's content to new heights.

What does this mean?
    - New Areas
    - New Quests
    - New Party Quests
    - New Items

...and quite a bit more that we'll be annoucing when the time comes. For now, however, we'd just like to say "Thanks for playing!"

Also, we realized that no one really knows much about us, besides our love of pie.

So...a few tidbits:

- We are largely a company of gamers. We love, live, and breathe them on a daily basis--from DS to PSP to Gamecube to PS2 to 360 to PS3 to MapleStory, Audition and lots of others. We love 'em. And Wii!
    - We like bowling.
    - We love Pizza. Type is open (Apple dessert pie is particularly delicious).
    - We have scooters and assorted toy weapons in our office. We use them often. Words may not convey the awesome included in this statement.
    - Every Friday, we all eat lunch together.
    - "Woot", "Zomg" and "lol" are common terms around here.
    - Some of us are married. Not just in-game either. ^_^
    - We went on a group trip to Dave and Buster's and set many, many high scores/records on the games there. In particular, our GM's collective dominance at DDR drew a crowd. We can dance.

So, there you go. ^_^

Till next time, keep playing and we'll see you in-game!

P.S. Yes, we are working on something big for MapleStory. More details to come...^_^
    Rofl, das wel lache hoor, maar dat is GMS... EMS is nu aan een hele vernieuwing bezig :O Andere site, enzo.... Mss komt nu 3de job uit, wie weet. Maar ook zeker CashShop, dat is pas 31 mei normaal. over een week.

Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    LoL dr zijn al mensen in mu lung, herb town en taiwan maps gekomen door een bug in de fishing laggoon (als je hengel daar expired wordt random in een map gedropped) dus waarschijnlijk krijgen we die snel ?

Ziet er best fett uit toch

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja idd, ik wil ook zon vette dingen op ems. Lol heeft iemand de nieuwe site van EMS al gezien? Is ook best vet. En het ziet er naar uit dat we ook cole dingen krijgen xD Maar eerst 3de job.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    212 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    waar spelen de meeste mensen?

GMS of EMS??

en op welke server??

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged