User Tag List

Page 2 of 21 FirstFirst 1 2 3 4 12 ... LastLast
Results 41 to 80 of 821

Thread: Het Grote UFO/Alien Topic

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    310 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het zou wat zijn, inderdaad.
    Maar ik loop niet zo warm voor die dingen.
    "Unfortunately this is beyond your understanding..."
    -- Ulyaoth in Eternal Darkness

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Stel je voor dat de USA echt dergelijke informatie achterhoudt

Man man man, als we daar als mensheid achterkomen dan wordt die hele regering gevierendeeld denk ik. Het is in ieder geval zo dat als ze ooit zijn begonnen met verduisteren van informatie, ze niet meer terugkunnen zonder hun geloofwaardigheid en dus hun positie te verliezen.
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

The Spirit That Guides Us FaRao's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI*,1865459
    Nou ja, 'de een die de ander iets vertelde' is volgens mij niet echt aan de orde in dit geval, aangezien iedereen in Phoenix het met eigen ogen heeft gezien... Men vertelde dus ook dat er tussen de driehoekige lampenformatie geen ster te zien was (heldere nacht).

Deze ook?

Er kwamen steeds lichtjes bij, dus de drie die je daar ziet zijn nog niet 'compleet'. En er is ook nadien een soort show geweest van de overheid die met flares wou bewijzen dat het geen UFO was maar flares van een of ander vliegtuig geloof ik. Misschien dat dat de foto is die WeZet postte.
    he dat is uit die film!

Senior Member Obsidian's Avatar
    Mentioned
    230 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ArkaineNL PSN ID: ObsidianNL Steam ID: ObsidianNL
    Close Encounters of the Third Kind?

Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Member The Fly's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hier nog een link for de disbelievers: http://video.google.com/videoplay?do...47452272165014

}:

Member mauserX's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by The Fly,1865524
    Hier nog een link for de disbelievers: http://video.google.com/videoplay?do...47452272165014

}:
    Waar gaat dat nou weer over ? :tsk: [IMG][/IMG] :@

Member The Fly's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik dacht een grappie moet kenne, disbelievers houden zich liever met het aardse bestaan bezig, wat ook erg interessante kanten heeft, zoals we zien . Beetje cynisme moet kunnen.

Member of the Month WeZet's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI*,1865335
    Ja, maar niet zo interesting dat het m'n voetbalavond moet verneuken

Maargoed, waar waren we? Oh ja, iemand vroeg zich af waarom er nooit oud-medewerkers van Area 51 enzo naar buiten kwamen en zei dat dit dan groot nieuws zou zijn.

Ik zou zeggen, zoek eens op Youtube. Staan genoeg interviews met mensen die in Area 51 hebben gewerkt. Zelfs iemand die beeldmateriaal van een interview met een alien heeft gekopieerd en gejat.
    Ahhh, Bob Lazer, kijk, daarvan denk ik echt dat het onzin is, sommige mensen willen echt aandacht. En natuurlijk zei het Area 51 personeel dat het geen ex-werknemer was, dacht geeft natuurlijk reden om het wel te geloven.

Senior Member Tsurany's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI*,1865314
    Godverdomme, ben ik Nederland - Engeland helemaal vergeten door die kutaliens :@
    Zonde Dat is 10x leuker dan dit geblaat over allerlei vaag materiaal dat voor het grootste deel fake is en voor een ander deel een logische verklaring heeft.
    http://www.youtube.com/watch?v=UPpdY...elated&search=
    Dat vind ik nog wel het meest overtuigende bewijs van Aliens.

leegheid Revelation's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI*,1865491
    Stel je voor dat de USA echt dergelijke informatie achterhoudt

Man man man, als we daar als mensheid achterkomen dan wordt die hele regering gevierendeeld denk ik. Het is in ieder geval zo dat als ze ooit zijn begonnen met verduisteren van informatie, ze niet meer terugkunnen zonder hun geloofwaardigheid en dus hun positie te verliezen.
    Die regering gaat echt ten onder als ze verder gaan met alles geheimhouden en presidenten vermoorden, omdat ze graag oorlog wilden.

Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Revelation,1865617
    Die regering gaat echt ten onder als ze verder gaan met alles geheimhouden en presidenten vermoorden, omdat ze graag oorlog wilden.
    :')

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tsurany,1865619

Revelation heeft gewoon gelijk, JFK anyone?

Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by WeZet,1865645

Revelation heeft gewoon gelijk, JFK anyone?
    Ja tuurlijk kom we geven iemand gelijk zonder dat we ook maar enig bewijs hebben behalve vermoedens.

Mentioned
    310 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tsurany,1865650
    Ja tuurlijk kom we geven iemand gelijk zonder dat we ook maar enig bewijs hebben behalve vermoedens.
    Yup, mee eens.

Valt me op dat mensen hier verwachten maar gelijk te krijgen omdat ze met vergezochre theorií«n komen. Hoe fantastischer, hoe meer gelijk.

Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tsurany,1865592
    Zonde Dat is 10x leuker dan dit geblaat over allerlei vaag materiaal dat voor het grootste deel fake is en voor een ander deel een logische verklaring heeft.
    Ja man, zwaar kut ~:{ Ik heb de hele tweede helft gemist en bijna de hele verlenging. Heb nog nooit meegemaakt dat ik een voetbalwedstrijd die me boede volledig vergat [IMG][/IMG] Misschien toch een brainwash actie van die aliens geweest...

Gelukkig heb ik de penalty's wel gezien

Ik ga nu maar effe al die geposte filmpjes kijken.

Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nou, dat waren diepgaande filmpjes, The Fly en Tsurany

Hier wat boeienders. De 'ontrafeling' van een zeer bekende UFO sighting die zou zijn opgenomen ergens in Arizona:

http://www.youtube.com/watch?v=RksC_yP6Ihg&NR=1

En van de site van dezelfde nieuwzender (AZFamily.com) een filmpje van een of ander verticale cilinderachtige UFO:

http://www.azfamily.com/sharedconten...4948&catId=635

leegheid Revelation's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tsurany,1865650
    De 'moordenaars' van JFK waren aangeklaagd en de aanklagers hadden genoeg bewijs, maar natuurlijk was het hun woord (regering) tegen de aanklagers. De aanklagers die alles onderzoekten werden afgeluistert en hun getuige is vermoord. Pas rond 2030-2040 zullen de documenten vrijgegeven worden door de regering en ik zoals vele anderen verwachten dat de regering de moord geflikt heeft. Komop mensen, JFK zelf is vermoord, zijn broer Robert Kennedy die ook in de politiek zat is vermoord en JFK junior is door een vliegtuig-ongeluk vermoord. Al die Kennedy's wouden ze gewoon dood hebben.
    Het motief is er, de verdachten zijn er en het bewijs is er. Volgens mij was het rond 2038 dat de documenten worden vrijgegeven.

Tsurany en alle anderen ongelovigen, Mark my words, over 30-40 jaar wanneer die documenten zijn vrijgegeven zul je vol ongeloof zeggen: 'Zo hey, die Revelation had dus wel gelijk!'

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    406 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Als ze het hele zooitje verbergen, waarom veranderen ze dan ook niet die documenten :')
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Member mauserX's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Revelation,1865671
    De 'moordenaars' van JFK waren aangeklaagd en de aanklagers hadden genoeg bewijs, maar natuurlijk was het hun woord (regering) tegen de aanklagers. De aanklagers die alles onderzoekten werden afgeluistert en hun getuige is vermoord. Pas rond 2030-2040 zullen de documenten vrijgegeven worden door de regering en ik zoals vele anderen verwachten dat de regering de moord geflikt heeft. Komop mensen, JFK zelf is vermoord, zijn broer Robert Kennedy die ook in de politiek zat is vermoord en JFK junior is door een vliegtuig-ongeluk vermoord. Al die Kennedy's wouden ze gewoon dood hebben.
    Het motief is er, de verdachten zijn er en het bewijs is er. Volgens mij was het rond 2038 dat de documenten worden vrijgegeven.

Tsurany en alle anderen ongelovigen, Mark my words, over 30-40 jaar wanneer die documenten zijn vrijgegeven zul je vol ongeloof zeggen: 'Zo hey, die Revelation had dus wel gelijk!'
    Uhhh 30-40 jaar? dan verwacht ik toch al in WW3 te zitten hoor

It's-a me! Pokalapoketl's Avatar
    Mentioned
    130 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pokalapoketl PSN ID: Pokalapoketl Steam ID: Pokalapoketl
    Mijn god, Serafin heeft echt gelijk. Elk conspiracy-theory wordt hier gewoon als feit gepresenteerd en oh wee als je het er niet mee eens bent.

JFK jr vermoord met een vliegtuig ongeluk :').

Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Revelation,1865671

Yeah sure. Jij moet eens Mystery of the Urinal Deuce kijken, Southpark aflevering 1009.
    Hmm misschien moet ik ook maar de conspiracy scene gaan joinen. Ik kan ook heel goed bullshit verhalen ophangen zonder een cent bewijs.

Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tsurany,1865680
    Yeah sure. Jij moet eens Mystery of the Urinal Deuce kijken, Southpark aflevering 1009.
    Mystery of the Urinal Turd

Geniaal trouwens _O-

Quote Originally Posted by Parasite,1865687
    Ik heb het gevoel dat veel mensen hiero dingen/verbanden zien die er niet eens zijn :')
    Mjah, dat gevoel begint mij ook te bekruipen. Ik sta open voor een heleboel en acht veel mogelijk, maar blind in dingen geloven die ver boven je pet gaan... Tsja...

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mysterieuze objecten rond Shuttle Atlantis!

http://www.nos.nl/nosjournaal/artike..._objecten.html

Mentioned
    406 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ... het is een fucking voegstrip

En wat wordt er geheim gehouden? Niks..
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Administrator mad max's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by WeZet,1865706
    Mysterieuze objecten rond Shuttle Atlantis!

http://www.nos.nl/nosjournaal/artike..._objecten.html
    Wth heeft dit met ufo's te maken, er zweeft zoveel shit in de ruimte..

Niet dat ik niet geloof dat er aliens zijn, maar om nu bij alles wat we niet kunnen verklaren/niet goed kunnen zien in de ruimte/lucht meteen met aliens in verband te brengen gaat me weer wat ver..

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by mad max,1865712
    Wth heeft dit met ufo's te maken, er zweeft zoveel shit in de ruimte..

Niet dat ik niet geloof dat er aliens zijn, maar om nu bij alles wat we niet kunnen verklaren/niet goed kunnen zien in de ruimte/lucht meteen met aliens in verband te brengen gaat me weer wat ver..
    Juist niet! Dit is juist een goed voorbeeld, ze weten NIET wat het is, het zou dit kunnen zijn, maar ook dat...

omgwtftehpwn! Flowz0r's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by WeZet,1865716
    Juist niet! Dit is juist een goed voorbeeld, ze weten NIET wat het is, het zou dit kunnen zijn, maar ook dat...
    Dude, ff realistisch. Weet je hoeveel spacejunk er al in de ruimte rondzweeft? Lijkt het ook niet een KLEIN beetje logisch dat er spacejunk te zien is nadat die shuttle bij dat ruimtestation was?

Zolang we geen concrete beelden hebben van groene mannetjes die in een koepeltje op een schijfvormig object rondvliegen, dan zijn er mijns insziens GEEN aliens die ons aan het stalken zijn.

Om nou alles wat onverklaarbaar is als aliens te gaan omschrijven gaat ook mij een beetje te ver. Ok, sommige dingen zijn onverklaarbaar, erg vaag en soms nog wel overtuigend, maar niet overtuigend genoeg om te kunnen bewijzen dat er aliens rond aarde vliegen.

Member The Fly's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tja, toch zou je zeggen dat iets die UFO's bestuurt. Zijn of de Amerikanen of een buitenaardse groep(en).

Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI*,1865692
    Mystery of the Urinal Turd

Geniaal trouwens _O-

Mjah, dat gevoel begint mij ook te bekruipen. Ik sta open voor een heleboel en acht veel mogelijk, maar blind in dingen geloven die ver boven je pet gaan... Tsja...
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Mystery...e_Urinal_Deuce
    Had hem voor de zekerheid nog opgezocht

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Flowz0r,1865717
    Dude, ff realistisch. Weet je hoeveel spacejunk er al in de ruimte rondzweeft? Lijkt het ook niet een KLEIN beetje logisch dat er spacejunk te zien is nadat die shuttle bij dat ruimtestation was?

Zolang we geen concrete beelden hebben van groene mannetjes die in een koepeltje op een schijfvormig object rondvliegen, dan zijn er mijns insziens GEEN aliens die ons aan het stalken zijn.

Om nou alles wat onverklaarbaar is als aliens te gaan omschrijven gaat ook mij een beetje te ver. Ok, sommige dingen zijn onverklaarbaar, erg vaag en soms nog wel overtuigend, maar niet overtuigend genoeg om te kunnen bewijzen dat er aliens rond aarde vliegen.
    Jij weet er niks vanaf, dus hou je maar stil, ik lees al 3 jaar hierover. En er zijn genoeg videos waarin je duidelijk UFO's ziet op NASA beelden, vandaar...

Administrator mad max's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Mentioned
    406 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by WeZet,1865758
    Jij weet er niks vanaf, dus hou je maar stil, ik lees al 3 jaar hierover. En er zijn genoeg videos waarin je duidelijk UFO's ziet op NASA beelden, vandaar...

Laat maar zien dan.

Mentioned
    310 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by WeZet,1865758
    Jij weet er niks vanaf, dus hou je maar stil
    Iedere ochtend drie keer voor de spiegel opzeggen.

Member mauserX's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Flowz0r,1865717
    Heeft "spacejunk" niet een vaste baan rond de aarde ? (totdat het botst met iets) .... want deze dingen vliegen steeds in dezelfde richting, snelheid verandert niet...

Dus ik ben het er mee eens... tis gewoon spacejunk

Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tsurany,1865724
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Mystery...e_Urinal_Deuce
    Had hem voor de zekerheid nog opgezocht
    Ok, dan heet de aflevering waarschijnlijk anders dan het 'mysterie' in de aflevering zelf:

(Snapshot net zelf gemaakt)

Quote Originally Posted by Revolt
    Laat maar zien dan.
    Er zijn beelden van UFO's (niet aliens maar UFO's, da's nogal een verschil) van de NASA zelf. Voorbij vliegende dingen langs de maan e.d.

Er zijn ook ex-astronauten die na hun actieve carrií¨re verklaren UFO's gezien te hebben en denken zeker te weten dat er een heleboel gebeurt buiten onze dampkring waar wij niks vanaf weten.

Mijn geluid doet het even niet (dankzij Koei ) maar dit is volgens mij een interview met Buzz Aldrin (ex-astronaut en één van de eerste mensen op de maan): http://www.youtube.com/watch?v=HY0K240Hquw

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Prima vermaak, dit topic. Proost!

Quote Originally Posted by Wezet
    Misschien dat je je in die drie jaar te veel gefocust hebt op dat die UFO's bestaan. Bekijk ook eens theorieí«n die het allemaal tegenspreken. Misschien (waarschijnlijk) zijn die wel wat aannemelijker en kun je een beter oordeel vormen.

Ik sluit UFO's en aliens enzo niet uit, maar zolang er geen overtuigende bewijzen voor zijn, neem ik het allemaal met een korrel zout.

Member mauserX's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI*,1865779
    Mijn geluid doet het even niet (dankzij Koei ) maar dit is volgens mij een interview met Buzz Aldrin (ex-astronaut en één van de eerste mensen op de maan): http://www.youtube.com/watch?v=HY0K240Hquw
    Ik denk dat die gast dus keihard uit zijn nek zit te lullen, maja das mijn mening.

Mentioned
    406 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kijk dit:
    http://www.youtube.com/watch?v=7f-nB8Ait-M

En hier nog iets, maar veel gesprekken lijken me wel nep:
    http://www.ufos-aliens.co.uk/cosmicphotos.html

Vraag me af of als er echt iets is, ze het ooit zullen vertellen. Ik zou het alleen maar interessant vinden, maar natuurlijk worden dan bijna alle geloven de grond in gestampt. En natuurlijk genoeg paniek onder de rest van de wereld.

Ik heb mijn hoop in ieder geval gevestigd op 2012

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Parasite,1865795
    Kennelijk heb je dan 3 jaren van je leven verneukt. Want je kraamt nog steeds allemaal onzin uit.

'Jij weet er niks vanaf en ikkuhh weeee-eeeeellllll!1111'

Baby :')
    Gast, kan je er niet tegen ofzo? Daar lijkt het anders wel op. Ik heb er veel over gelezen en gezien. Bewijzen en reportages die het onderuit halen. Ik kan zo een goed beeld schetsen. Flowz0r zegt waarschijnlijk iets dat niet gebaseerd is op lang onderzoek, maar uit de losse bol. Dat is dus heel anders, want dan zou ik ook zeggen dat het niet waar zou zijn, wat ik vroeger ook dacht. Ik zeg niet dat ze er zijn, maar het zou goed kunnen! Waarom ben je altijd zo chagerijnig?:')

En Glory, vind je het interessant of juist onzin, dus dom vermaak?

Tags for this Thread